Het Grote Guild Wars Topic deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.468 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
ff nog een paar teksten vertaald voor de startpost:

Nightfall Professions
Paragon
De Paragon is niet bedoelt als vechter aan het front.
In plaats daarvan is de Paragon het meest geschikt in een ondersteunende rol als gevechts bevelhebber, in staat om teammates te ondersteunen door het gooien van speren,
en het gebruik van psalmen, en schreeuwen die het gevechtsvermogen verhogen van hen die dichtbij zijn.
En de Paragon's engelachtige voorkomen is niet alleen maar uiterlijk, door de aanwezigheid van deze profession kan deze teammates hexes en andere vloeken helpen te weerstaan.

Het is makkelijk om Paragon's the herkennen op het slagveld, dankzij hun engelachtige uiterlijk. Zelfs de wapenuitrusting van de Paragon ziet er heilig uit
dankzij de in zijn materialen verwerkte ivoor en paarlmoer. En als dat nog niet genoeg is, heeft de wapenuitrusting van de Paragon meestal vleugel figuren er in gegraveerd.
Het is geen wonder dat de Elonians in het spel geloven dat Paragons door de goden gezonden beschermengelen zijn om als kampioenen te dienen voor het volk.

Dervish
Als de Paragon op zijn best is als hij achterin staat bij een gevecht, dan is de Dervish thuis in het midden ervan
Deze heilige krijgers zijn in staat om meerdere doelen tegelijk te raken met hun meesterlijke seizen.
Natuurlijk, ze zijn gewapend met een wervelende, draaiende aanval die perfect is voor in het midden van een groep vijanden
Dervishes kunnen ook spells op zichzelf casten die hen ondersteunen bij hun aanval, en deze profession heeft ook diverse genezende en beschermende gaven.

Echter, de profession's meest krachtige gave, is om tijdelijk te veranderen in de belichaming van een god.
Omdat deze profession deels krijger en deels priester is, zijn dervishes gekleed in mantels in plaats van een wapenuitrusting.
Bescherming komt vooral van de Dervish's behendigheid in gevechten, maar ook van de verscheidene beschermende enchantments en spells.
Naast hun mantel, zijn Dervishes uitgerust met polsbeschermers op hun armen, en zijn ze constant met een kap bedekt om hun onderdanigheid te tonen aan de goden

Over ronkende teksten gesproken... vertaald erg lastig.
Misschien een idee om de Nightfall/Faction classes,screenshots en trailers bij het juiste hoofdstuk te plaatsen en een sectie Prophecies toe te voegen zodat het wat duidelijker wordt.
Voorzetje nieuwe indeling:
Algemeen:
-CORPG
-Events

-Basic gamemechanics
-Henchies
-Items

-Accounts//Chapters koppelen
-Systeemeisen

-About ArenaNet

GuildWars: Prophecies/Chapter One
-verhaallijn
-nieuwe classes
-nieuwe skills/abilities
-gametypes
-nieuwe content
-versies (+release(d)date)
-screenshots
-movies

GuildWars: Factions/Chapter Two
-verhaallijn
-nieuwe classes
-nieuwe skills/abilities
-factions
-gametypes
-nieuwe content
-screenshots
-movies

GuildWars: Nightfall/Chapter Three
-verhaallijn
-nieuwe classes
-nieuwe skills/abilities
-champions
-gametypes
-nieuwe content
-screenshots
-movies
Meer vertalingen onderweg :) Verhaallijnen enzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Badger op 09-10-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:35:
[...]

Hehe het is geen doel meer voor mij ;)

Zit nu vooral ectos te kopen en te farmen duo run verveeld helaas snel en ectos droppen amper.

@ixl85

Waarom doe je geen shiro,ken run verdient stukken beter en gaat stukken sneller.

Ik zelf zit nu vanalles te farmen mede, omdat ik qua gold op max zit dus ga je items mods dyes etc te farmen.
Wat is je IGN dan maak ik je een vriend en dan mag je me alles hier over vertellen en of mee nemen :)
* ixl85 and grave on adventure! :9

Mijn primaire char is een ele/monk... dus ik weet niet of dat gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 17:27
Sir_Floppy schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:54:
ff nog een paar teksten vertaald voor de startpost:

Nightfall Professions
Paragon
De Paragon is niet bedoelt als vechter aan het front.
In plaats daarvan is de Paragon het meest geschikt in een ondersteunende rol als gevechts bevelhebber, in staat om teammates te ondersteunen door het gooien van speren,
en het gebruik van psalmen, en schreeuwen die het gevechtsvermogen verhogen van hen die dichtbij zijn.
En de Paragon's engelachtige voorkomen is niet alleen maar uiterlijk, door de aanwezigheid van deze profession kan deze teammates hexes en andere vloeken helpen te weerstaan.

Het is makkelijk om Paragon's the herkennen op het slagveld, dankzij hun engelachtige uiterlijk. Zelfs de wapenuitrusting van de Paragon ziet er heilig uit
dankzij de in zijn materialen verwerkte ivoor en paarlmoer. En als dat nog niet genoeg is, heeft de wapenuitrusting van de Paragon meestal vleugel figuren er in gegraveerd.
Het is geen wonder dat de Elonians in het spel geloven dat Paragons door de goden gezonden beschermengelen zijn om als kampioenen te dienen voor het volk.

Dervish
Als de Paragon op zijn best is als hij achterin staat bij een gevecht, dan is de Dervish thuis in het midden ervan
Deze heilige krijgers zijn in staat om meerdere doelen tegelijk te raken met hun meesterlijke seizen.
Natuurlijk, ze zijn gewapend met een wervelende, draaiende aanval die perfect is voor in het midden van een groep vijanden
Dervishes kunnen ook spells op zichzelf casten die hen ondersteunen bij hun aanval, en deze profession heeft ook diverse genezende en beschermende gaven.

Echter, de profession's meest krachtige gave, is om tijdelijk te veranderen in de belichaming van een god.
Omdat deze profession deels krijger en deels priester is, zijn dervishes gekleed in mantels in plaats van een wapenuitrusting.
Bescherming komt vooral van de Dervish's behendigheid in gevechten, maar ook van de verscheidene beschermende enchantments en spells.
Naast hun mantel, zijn Dervishes uitgerust met polsbeschermers op hun armen, en zijn ze constant met een kap bedekt om hun onderdanigheid te tonen aan de goden

Over ronkende teksten gesproken... vertaald erg lastig.
Misschien een idee om de Nightfall/Faction classes,screenshots en trailers bij het juiste hoofdstuk te plaatsen en een sectie Prophecies toe te voegen zodat het wat duidelijker wordt.
Voorzetje nieuwe indeling:

[...]

Meer vertalingen onderweg :) Verhaallijnen enzo.
Ik zal zien wat ik met die nieuwe indeling doe, daar gaat behoorlijk wat tijd in zitten en dat heb ik niet dus ik neem het mee voor de volgende TS, aangezien ik deze deels al heb gedaan en deze week de 2e helft doe laat ik deze nog zoals ie is. Volgende Topic is Nightfall uit dan is het een mooi moment om er weer een nieuwe TS tegen aan te gooien want deze gaat ook al weer een topic of 4 of 5 mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:10:
[...]

Wat is je IGN dan maak ik je een vriend en dan mag je me alles hier over vertellen en of mee nemen :)
* ixl85 and grave on adventure! :9

Mijn primaire char is een ele/monk... dus ik weet niet of dat gaat..
ign phakahn dagarkin

pm me maar wil je gerust helpen :) ben vanavond wel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Zoals eerder gezegd, Money kopen vind ik persoonlijk Lame en bovendien gaat het echt nergens over.
Guildwars is MMO zonder maandelijkse lasten, alleen de eenmalige aanschaf van de originele game, factions, en ik kan niet wachten tot het uitkomt Nightfalls, want ik wil zo graag een necro maken maar vind het op het moment zonde van mijn tijd en geld want anders heb ik geen leuke eerste char in Nightfalls expansie. ( Lol op lange nutteloze zin ;) )
Anyways Gold farmen is Zo makkelijk geworden, en ook zo onnodig tegenwoordig. Laat staan Gold online kopen |:( .

Als je net het spel begint, krijg je genoeg goede low lvl items en andere dingen om het spel door te komen. Als je aan je 2e char begint dan ben je meestal al zo ver dat je met je eerste char op bepaalde plaatsen wat kan farmen, of gewoon geld oppotten. 3e char en meer genoeg builds om aan genoeg geld te komen. 15^50 Weapons zijn zeer goedkoop bij collectors te vinden, dan wel op een sale thread op guildwarsguru forum. Zelfs ik verkoop daar hele goede Gold Items voor belachlijk lage prijzen (1-5K).

Waar je alleen echt geld voor nodig hebt is Weapons met een super rare skin (zodiac, Stormbow, Chaos axe, Fellblade etc.), en Fow Armor. Maar wanneer je aan die dingen toe bent, heb je al meer dan duizend en 1 manieren gevonden om aan goed geld te komen. ( Niet te vergen de sky is de limit wapen Crystaline Sword 7Million + :9~ )

Zelf ben ik nu op 220K in Storage, en 59 Ecto/ 27 Shards voor mijn warrior Fow Armor _/-\o_ .
Heb een Ranger (F) met 1.5 Kurzick ( Will wachten met 15K armor tot Nightfalls), Warrior (F) 15K Gladiators (white dyed) en Monk (F) 15K Kurzick (Black dyed :9 ). Over 9 maanden te spelen.

Oftewel als je gewoon door het spel gaat, heb je genoeg geld om te besteden voor alles. Aka geld kopen is LAME!!! :N

Ps. Ik maak 30K per uur op een Solo Uw Run (Met af en toe een black dye en een Perfect weapon, zoals een dual modded Gloomshield en een Req8 15^50 Fiery Dragon Sword :*) )

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Niet iedereen maakt 30K per uur en 1000k met iets van 10 tot 15k per uur gaat toch nog heel erg lang duren. Aan de ene kant snap ik het wel maar zou het zelf nooit doen omdat het gewoon niet zo hoord maar veel geld hebben is zeker wel leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
mmmm zojuist gebeld door dynabyte... mn CE van Nightfall ligt klaar

das wel heel erg snel, release date is 27 oktober ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23

Vrijdag

De Zwarte

Da's de pre-order kit me dunkt ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
nee want de preorder-kit heb ik allang thuis liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 09:14

DR161

is sarcasminist

DJrDJ666 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:13:
nee want de preorder-kit heb ik allang thuis liggen :P
bij mij willen ze me de pre-order kit maar niet toesturen :?
waar woon je?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
enschede.

heb de preorder - kit (die van 10 euro, met klantenkaart 7,99 :P), tijdje geleden gewoon opgehaald in enschede. en gelijk de CE editie besteld (ook wederom met klantenkaart 59 ipv 67,99 euro ofzo + dan nog de extra korting omdat ik de preorderkit ook bij hun heb gehaald :P :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 15:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mr_Groovy schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:19:
Oftewel als je gewoon door het spel gaat, heb je genoeg geld om te besteden voor alles. Aka geld kopen is LAME!!! :N
Jij bent happy met jou spul, ik ben happy met mijn spul. Ik loop hier niet te 'pimpen' met mijn gekochte items, alles wat ik heb is 'middelmatig'. Enige extra wat ik met mijn gold doe, is hier en daar in Shin Jea wat mensen aan low lvl items helpen, een staff of sword van de Weapon NPC.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 09:14

DR161

is sarcasminist

DJrDJ666 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:20:
enschede.

heb de preorder - kit (die van 10 euro, met klantenkaart 7,99 :P), tijdje geleden gewoon opgehaald in enschede. en gelijk de CE editie besteld (ook wederom met klantenkaart 59 ipv 67,99 euro ofzo + dan nog de extra korting omdat ik de preorderkit ook bij hun heb gehaald :P :) )
15 september besteld
nog een email gestuurd zit de preorder pack erbij ja hoor
krijg ik hem gelijk binnen of tegelijk met de rest antwoord:word zsm opgestuurd (heb ik wat aan zeg)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:45:
Niet iedereen maakt 30K per uur en 1000k met iets van 10 tot 15k per uur gaat toch nog heel erg lang duren. Aan de ene kant snap ik het wel maar zou het zelf nooit doen omdat het gewoon niet zo hoord maar veel geld hebben is zeker wel leuk :9
Klopt en als je eenmaal net zoals mij op de 1300k zit tja dan blijf je verdienen en het bijfarmen van geld gaat zo snel, omdat je de beste farmplekken etc allemaal weet.

Beste is als je geen geld hebt gewoon nieuwe characters aanmaken van alle professions 1 en als je spel hebt uitgespeeld ga dan pas farmen. Hoe meer character hoe meer gevarieerd je kan farmen, zodat je het farmen uren en uren volhoud zonder dat het verveeld.

Heb ondertussen 100en dyes 75 ecto nog wat shards maar ga echt fow armor halen op de 250 ecto.

de perfecte wapens zoals een crystline sword of sickle of serpent axe of tribal axe of een serphis axe zijn niet te betalen. Als je trouwens max tribal axe mag zelfs wit zijn heb je minimaal al 10 mil te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe ziet zo'n FoW armor er eigelijk uit? Kan er niets over vinden op FoW.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:51:
zoek es op obsidian armor

guildwiki heeft een overzicht van alle armors direct al in de main page ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

SinergyX schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 00:43:
Ik ben stout geweest :$ Naja, de schuld van GoT dan :P
Onder de topics staan de google ads, zo ook eentje van Gold voor GW. Toch maar eens geprobeerd en ben nu 600k rijker. Andere kant help ik weer een beetje gold in de GW-economie, meeste ging eigelijk naar de NPC's om mijn kurzick armors te krijgen (beetje rekenen was de 15k toch iets te duur).

Heb nu wel mijn 55mo/wa met SoJ en via wat runners begonnen met troll-farming, ben weer blij :)
Toch jammer dat je je hebt laten verleiden. En ook ik wil je wijzen op de gevaren die er zijn aan het kopen van virtuele items/goud. Als A.Net verdachte transacties ziet (opeens heeft iemand 600k meer in z'n storage dan dat hij voorheen had), dan bestaat de kans dat je wordt gekenmerkt als iemand die farmbots helpt aan inkomsten. De straf daarvoor is dan ook direct een permban.

Maar ja, het euvel is geschiet en ik hoop voor je dat A.Net je niet (direct) zal afsluiten.

Wat dat betreft, voor iedereen die Ingame Gold ads ziet staan in dit topic, doe als ik gedaan heb:
Niet gewenste Google Ads in topic: virtual gold sellers*
(Als het nog te lezen is voor jullie.)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
SinergyX schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:51:
dat is die armor die ik je laatst heb geshowed xD (die ik aan had :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:01
Net even gekeken naar die FoW (Obsidian) armor pieces. Damn! Zitten echt onwijs gave tussen.
Wat ik eigenlijk jammer vind is dat er geen mogelijk is om volledige armor sets in je box kwijt te kunnen of net als nu met de materials dat je dan al je armor sets een eigen vakje kunt geven. Het lijkt me gaaf om ieder character alle soorten armor te kunnen geven en bewaren. Ben alleen bang dat dat niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kort vraagje voor de live bond monks. Gisteren met mijn zwager rond Droknar wezen meppen, ik met 4 enchant op hem (vig.spirit, life bond en nog 2, SoJ wanneer het kan,) hij als warrior vrolijk meppen. Nu zat ik te denken, wat als je 2 warriors neemt, elke cast Live bond op de ander, betekend dit dat elk nu nagenoeg geen damage meer krijgt? (uitgaande van 12 protecting dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
SinergyX schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:39:
Kort vraagje voor de live bond monks. Gisteren met mijn zwager rond Droknar wezen meppen, ik met 4 enchant op hem (vig.spirit, life bond en nog 2, SoJ wanneer het kan,) hij als warrior vrolijk meppen. Nu zat ik te denken, wat als je 2 warriors neemt, elke cast Live bond op de ander, betekend dit dat elk nu nagenoeg geen damage meer krijgt? (uitgaande van 12 protecting dan).
nee zo werkt t niet :P
je kan geen redirected damage weer redirecten.
dus een loop van damage dat werkt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik bedoel ook niet redirected :P Nu is het MobMep op warrior -> life bond -> hij bijna geen damage -> monk 1-2 damage. Dus stel dat beide warriors dit draaien, Warrior 1 wordt gemept dan gaat toch alleen lifebond tussen 1->2 in werking? Wordt warrior 2 gemept, gaat lifebond 2->1 in werking.

Ik snap ook niet echt de werking van Life Bond, de omschrijving zegt halve damage wordt redirected naar de caster, op die manier wordt de damage gereduceerd tot <insert prot variable>. Maar zelfs als de warrior met 12 mountain trolls staat, gaat zijn health nagenoeg niet naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Volgens mij kan dat wel, maar je kunt die trolls ook al alleen doen. Dus heel erg nieuw is het niet. Je zou dan dus net zo goed met zijn tweeen kunnen gaan waarbij er maar 1 aan het meppen is. Noemen ze wel eens powerlevelen... Maar je zou dan natuurlijk beter alleen kunnen gaan.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Trolls waren om te testen, om uiteindelijk meer samen door missies te gaan en dus een zo stevig/aanvallend duo te maken. (ik doe ze normaal solo met mijn monk, dus een goede test spot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Probleem dan komt natuurlijk met de verscheidene enchant removers die je her en der tegen komt...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die waren we reeds tegengekomen (die vogel-dingen), we gaan wat selectief met de mobs om. 2de optie dacht ik reversal of fortune (oid) of shieldinghands als 'coverup' enchantment, zodat je je life bond beetje beschermt.

Vanavond maar wat test runs maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar met monk gaat toch veel sneller?
Bonneti's Defense, SoJ, balthazars aura enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:26:
maar met monk gaat toch veel sneller?
Bonneti's Defense, SoJ, balthazars aura enzo..
Volgens mij is voor SynergyX belangrijker dat hij plezier heeft het spel te spelen samen met iemand anders (z'n zwager, als ik het goed lees), dan dat het snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
Ideetje voor als Mo/Me:
Op de warrior Life bond + Life Barrier + Mending
En op jezelf Mending

Neem verder mee Blessed signet, healing breeze, rebirth, Mantra of Inscriptions, Revealed hex

7 divine favor
12 protection
8 healing
8 inspiration

Wat je met runes doet moet jezelf weten ;) Bijv major/superior protection en healing.

Blijf op afstand van de warrior.
Je hebt 0 energy regen maar daar is blessed signet voor. Je krijgt +12 energy als je divine favor hoog genoeg is per keer dat je hem cast
Met Revealed hex kan je nog wat meer energy krijgen + degen hexes verwijderen (handig tegen avicara).
Mocht je snel meer energy nodig hebben cast dan de Mantra om je signet sneller te laten herladen.
En als de warrior of jezelf meer healing nodig heeft knal je er healing breeze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo'n soort build heb ik nu, eigelijk een 55monk (alles sup, grim):
healing breeze, blessed signet, SoJ en die 10% skill (als ik aangevallen wordt, 55style).
Enchant: Vig.spirit (voor zijn nrg), mending, life bond, essence bond (hij krijgt mep, ik 1 nrg)
Hij heeft dan puur attacks (axe), mend Ailment en remove hex. Dan ik heb uit mijn hoofd 14/14/12 healing/smiting/prot en 3 divine door superior.

Dit gaat perfect tijdens troll-farming of soorgelijk, maar in missies doet hij te weinig damage door die rit en monk mobs. Dus dacht samen warrior te gaan (ik ben sword - met hundred blades), samen dan life bond en 1 van de 2 smiting (SoJ), de ander healing (breeze, vig.spirit). Daarbij in PuG teams voel ik me beetje nutteloos om alleen hem te 'protecten'. Kan ik dan wel weer protection monk gaan, maar ben dan liever warrior om hard mee te vechten (Professor Monk had ik gister als prot.monk in party) (die death explosion van afflected, wordt die ook geblokt door life bond?)

Zoals Corran al zei, gaat idd puur voor de 'fun' samen te spelen, voor de 'echte' missies pak ik toch vaker mijn MM necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 13:46:
[...]

ign phakahn dagarkin

pm me maar wil je gerust helpen :) ben vanavond wel online
Thnx man
Ik heb donderdag avond pas weer tijd :)
Van 1900 tot 2330 ofzo... daarna moet ik nog weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:51:
[...]

Volgens mij is voor SynergyX belangrijker dat hij plezier heeft het spel te spelen samen met iemand anders (z'n zwager, als ik het goed lees), dan dat het snel gaat.
Je kunt ook plezier hebben met die "standaard" build hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Na uitvoerig testen.. we gaan lekker 'standaard'. Nu nog Life barrier cappen, mis ik alleen SoJ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:33
Gisteravond na veel moeite eindelijk een party gevonden voor bonus van Dragon's Lair. Ik had iedereen 2k gold beloofd als we de bonus zouden halen (dat was de laatste die ik moest voor title Protector of Tyria).

Hadden we het uiteindelijk gehaald, verlaat de helft van de mensen de party :T

Maarja, heb nu dus eindelijk die titel en ben ook al aardig op weg voor drunkard title want protector title moest gevierd worden natuurlijk

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-10 20:46
denyos schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 06:45:
Gisteravond na veel moeite eindelijk een party gevonden voor bonus van Dragon's Lair. Ik had iedereen 2k gold beloofd als we de bonus zouden halen (dat was de laatste die ik moest voor title Protector of Tyria).

Hadden we het uiteindelijk gehaald, verlaat de helft van de mensen de party :T

Maarja, heb nu dus eindelijk die titel en ben ook al aardig op weg voor drunkard title want protector title moest gevierd worden natuurlijk
Tip voor een volgende keer: Ik heb laatst de bonus van Dragon's Lair met zowel Warrior als Ranger met interrupt en full henchmen gedaan en dat ging prima. Scheelt weer wat gold.

Maar in ieder geval gefeliciteerd met je title!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
bedankt voor de tip. Probleem was dat ik fire ele ben en die interrupt niet zo makkelijk. En dat gold maakte me eigenlijk nie echt uit. Was meer als bedankje dat eindelijk een keer niemand was geleaved (zoals de vorige 20 pogingen) en we het hadden gehaald. Ik had tegen ze gezegd dat ze een verrassing zouden krijgen als we het haalden, vind dan ook dat ik me daar aan moet houden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 23:13

ZeroCode

Woopie

Verkopen jullie eigenlijk nog items, ik krijg geen 1 gold item meestal verkocht :| Paars ben ik eerder kwijt dan gold ;) is hier een reden voor...

Ik had een Hale Staff of Warding
Health+25
Halves casting time Earth spells,
Energy+10

en nog iets... Nou ik kreeg hem echt nergens kwijt... :| Heb hem gelukkig kunnen ruilen tegen een Domination staff ( ook gold ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
Dat soort items zijn gewoon niet zoveel waard.
Zou er een perfecte mod op zitten of bijna perfect dan zou ik hem expert salvagen.
Een perfect hale staff wrapping of head brengt nog wat op.
In dit geval verkopen bij een merchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Badger schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:32:
Dat soort items zijn gewoon niet zoveel waard.
Zou er een perfecte mod op zitten of bijna perfect dan zou ik hem expert salvagen.
Een perfect hale staff wrapping of head brengt nog wat op.
In dit geval verkopen bij een merchant.
En wat is perfect 20/20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

20/20 staat voor 20% kans op 20% armor penetration.
Op GWwiki staat per mod wat de maximale stats zijn en de namen ervoor.
furious axe of enchanting = 10% double adr. met 20% longer enchantment duration
Zealous sword of fortitude = +1 nrg per hit / -1 regen met +30hp.

Vaak bij axe/sword heb je ook nog
15^50 = 15% meer dmg bij +50% health
20>50 = 20% meer dmg onder 50% health
En alle varianten ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:36:
20/20 staat voor 20% kans op 20% armor penetration.
Op GWwiki staat per mod wat de maximale stats zijn en de namen ervoor.
furious axe of enchanting = 10% double adr. met 20% longer enchantment duration
Zealous sword of fortitude = +1 nrg per hit / -1 regen met +30hp.

Vaak bij axe/sword heb je ook nog
15^50 = 15% meer dmg bij +50% health
20>50 = 20% meer dmg onder 50% health
En alle varianten ervan :)
Ik zoek meer een lijst met gemiddelde bedragen erop ( in gold dan he )... Enig idee waar je een beetje een recente lijst kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

ZeroCode schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:34:
[...]

Ik zoek meer een lijst met gemiddelde bedragen erop ( in gold dan he )... Enig idee waar je een beetje een recente lijst kan vinden.
Klikkerdeklik

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Begreep op GWguru je aardig wat prijzen kan vinden, naja linkje Jacman :P.
Gene die ik weet, zealous mod gaat 10-12k, 20% enchant 5-8k, +30hp zag ik voor 15k maar ook 30k. Ik zit soms gewoon een uurtje trade/chat window in Kaineng center te bekijken.

Vaak is kopen van een mod en dan een zwaar-onder-perfect weapon toch goedkoper dan 1malig perfect gold. Spammen met 1k voor unid weapons wil ook nog wel eens geluk brengen, 2x zealous en een 19/20 eruit gevist :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Prijzen op GW Guru moet je delen door 3 wil je een redelijk realistisch beeld krijgen van de werkelijke waarde. Prijzen worden daar amper aangepast en items die daar voor 100K op staan verkoop je nooit voor die prijs, zelfs als mensen daar een PC doen worden de wapens op minder geschat dan de guides. Volgens mij zijn de mensen die de Guides onderhouden mensen die veel verkopen in het spel en op die manier de prijs zo hoog te houden.

GW Guru prijzen = Totaal Onrealistisch/Oplichterij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
bij guru zitten inderdaad nogal wat oplichters. moet je voor de grap de laatste pagina's van de minipet price check is kijken!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Steffy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:54:

GW Guru prijzen = Totaal Onrealistisch/Oplichterij _/-\o_
Vind je? Over het algemeen kloppen de prijzen voor pets etc wel hoor. Dwz, ik verkoop mijn mini pets voor exacte dezelfde waardes en soms nog meer.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
bedoel niet de prijzen... maar de manier waarop er gehandeld wordt. Bone Dragon van een noobje kopen voor 20k en vervolgens voor 100K + 25 ecto doorverkopen....

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

denyos schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:25:
bedoel niet de prijzen... maar de manier waarop er gehandeld wordt. Bone Dragon van een noobje kopen voor 20k en vervolgens voor 100K + 25 ecto doorverkopen....
Dat gebeurt echt overal hoor. De markt is oversloept met mensen die je proberen op te lichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Bor de Wollef schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:20:
[...]

Vind je? Over het algemeen kloppen de prijzen voor pets etc wel hoor. Dwz, ik verkoop mijn mini pets voor exacte dezelfde waardes en soms nog meer.
Vind idd dat er niet erg veel van klopt, nu zal de ene persoon zijn guide wel goed onderhouden maar er staan nog wapens op voor 200K die je nooit weer voor de prijs kwijt gaat raken. Er zijn volgens mij nog amper wapens die boven de 100 uitkomen maar in de guides staan bijna alleen maar wapens van boven de 150K. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:07
Ik ben momenteel een elementalist. (prophecies) Ik zit alleen met een Armor dillema. Momenteel heb ik een pyromancer uitfit en speel leuk met vuur, maar welke (Hydro, Aero, Geo en Pyro) kan ik het beste nemen of heb ik het meeste aan.

Ik heb nu pyro gekozen omdat in ascalon meestal fire vijanden zaten, maar momenteel zit ik nog steeds met dezelfde armor in Maguuma Jungle en heb ik eigenlijk geen flauw idee wat ik het beste kan nemen. Anders neem ik de mooiste (hydro) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
mischiem een domme vraag hier maar wat wil 'armor penetration' juist zeggen?
is dat dan dat ze 20% minder armor hebben ofzo?

en waneer komt nightfall nu uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
je kan gewoon bij fire blijven... overal komt elk element wel voor... en om nou 4 armors aan te schaffen is een beetje ver gezocht (tenzij je het nodig hebt voor een build)
Als je in cantha komt kan je bijv armor pakken dat je +10 armor hebt als je een enchantment hebt (ele+fire attune en aura of res :+)

edit
0_o de zelfde armor in maguma als in ascalon? }:O

[ Voor 8% gewijzigd door ixl85 op 11-10-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Nightfall komt over 17 dagen uit, 27 oktober dus. Dit weekeind fix in de TS ff helemaal maar voor morgen moet ik nog een heleboel bouwtekeningen van een appartementen complex fixen dus ik heb het te druk, overigens ben ik daar de hele week al mee bezig dus ik had geen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ixl85 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:14:
je kan gewoon bij fire blijven... overal komt elk element wel voor... en om nou 4 armors aan te schaffen is een beetje ver gezocht (tenzij je het nodig hebt voor een build)
Als je in cantha komt kan je bijv armor pakken dat je +10 armor hebt als je een enchantment hebt (ele+fire attune en aura of res :+)

edit
0_o de zelfde armor in maguma als in ascalon? }:O
Ik heb alleen prophecies en Cantha is Factions geloof ik. Ik kan een armor craften die 50% beter is. Alleen ik weet niet of ik een fire/earth/cold/lightning armor moet nemen. Ik weet eerlijk gezegd ook niet welke het meest voorkomt ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Kies fire, die spells doen over het algemeen het meeste dmg.
En zoals ik al zei: alles komt overal wel voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

eSCe schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:52:
mischiem een domme vraag hier maar wat wil 'armor penetration' juist zeggen?
is dat dan dat ze 20% minder armor hebben ofzo?
Ja, als de -20% armor effect heeft dan heeft een warrior (80AL +20 AL against physical) geen 100AL maar 80AL op dat moment waarop de damage berekening wordt uitgevoerd. Zelfde geldt voor alle andere armors uiteraard, 70AL wordt dan 56AL etc.
en waneer komt nightfall nu uit?
27 Oktober.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:54:
Prijzen op GW Guru moet je delen door 3 wil je een redelijk realistisch beeld krijgen van de werkelijke waarde.
Da's mij een beetje te radicaal, maar mensen vergeten wel vaak dat de prijzen die daar genoemd zijn US server prijzen zijn. Die liggen in mijn ervaring zo'n 10% hoger dan de prijzen op de EU servers. Daarmee rekening houdend krijg ik mijn spulletjes tot nu toe altijd voor de GWGuru prijzen verkocht. Ja, als je snel van je spul af wilt, dan moet je enorm onder de GWGuru prijs gaan zitten. Neem je de tijd en hoef je ze niet te verkopen op de dag dat je iets vindt, dan kom je vrijwel altijd wel aan de prijzen van GWGuru.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:22:
[...]

Da's mij een beetje te radicaal, maar mensen vergeten wel vaak dat de prijzen die daar genoemd zijn US server prijzen zijn. Die liggen in mijn ervaring zo'n 10% hoger dan de prijzen op de EU servers. Daarmee rekening houdend krijg ik mijn spulletjes tot nu toe altijd voor de GWGuru prijzen verkocht. Ja, als je snel van je spul af wilt, dan moet je enorm onder de GWGuru prijs gaan zitten. Neem je de tijd en hoef je ze niet te verkopen op de dag dat je iets vindt, dan kom je vrijwel altijd wel aan de prijzen van GWGuru.
Jij wilt beweren dat een Perfect Gothic sword 200K - 10% = 180K waard is, dan ben je al net z'n oplichter als al die price guide losers. Die waarde passen ze 1 keer per jaar aan. Een Pefect Fellblade, Gothic Axe, etc is nog niet eens 100K waard en je zult er ook niemand vinden die het kopen gaat. Als je GW guru bij de auctions kijkt zie je zelfs daar dat wapens bij lange na niet de prijs van de guides opleverd en meestel rond de helft hangt van de waarde en dan is het bij een Auction die vaak 5 maanden op staat en dan nog eens verkocht wordt aan iemand die waarschijnlijk toch al 500 ecto ofzo had. Nee totaal onrealistisch en als waardes al kloppen proberen ze de wapens wel voor veel meer te verkopen, die oplichters lopen er ook nog tussen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat is het probleem met die Tall Shields? :? Voorbeeld:
Gold Max Tall Shield (req8 tactics)Physical dmg -2 (while enchanted)HP+29 (always) S/B=100K :/
Ik koop een woodenshield (tac9) met hp30 / 20% -5dmg voor 5k en wat mats, green shields zijn zelfs al te koop voor de helft ervan (eternal, magmar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:08:
Jij wilt beweren dat een Perfect Gothic sword 200K - 10% = 180K waard is, dan ben je al net z'n oplichter als al die price guide losers ... Nee totaal onrealistisch en als waardes al kloppen proberen ze de wapens wel voor veel meer te verkopen, die oplichters lopen er ook nog tussen. ;(
Zelf nogal wat pech met het verkopen van spullen gehad of zo? Je klinkt behoorlijk gefrustreerd in ieder geval. Oplichters zijn het in ieder geval niet. Als iemand bereid is, bij wijze van spreken, 100k neer te leggen voor een 1 wood, waarom zou je het dan voor minder verkopen?

Het is altijd aan de koper om vooraf goed uit te zoeken wat iets waard is. Als je een computer koopt stap je toch ook niet de eerste de beste winkel binnen en laat je je van alles aansmeren. Oplichting is het alleen als je niet krijgt wat je koopt. Dus als je een camera denkt te kopen en je krijgt een baksteen.

Hier is dat niet zo. Je denkt een Perfect Gothic Sword te kopen voor 180k en je krijgt een Perfect Gothic Sword voor 180k, daar is geen greintje oplichterij bij. Dat je daarbij te lui bent geweest om even rond te kijken wat een normale prijs is, is dan volledig je eigen schuld.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De enige 'oplichters' die ik nog wel eens tegen kom, zijn de mensen die beweren dat je weaponmods ook op Green weapons kan doen :) Ook de 'material' sellers willen nog wel eens beweren dat bijv. Iron 120g kost per stuk bij de NPC, wat toch duidelijk per 10 is. Gelukkig kwam ik daar net optijd achter via GWwiki dat dit dus niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
lui ik heb wat vraagjes,
ik heb net van een maat van mij GW + Factions gekocht en heb ik dus GW gedownload,
nu moet ik ook factions hebben maar ken geen link vinden, en ik zag als je assasin kon kiezen dan heb je factions geinstalleerd, nu ken ik assasin kiezen voor PVP maar niet voor RPG en ook niet als secundary profession.. ? kan iemand mij hierbij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Chubz schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:01:
lui ik heb wat vraagjes,
ik heb net van een maat van mij GW + Factions gekocht en heb ik dus GW gedownload,
nu moet ik ook factions hebben maar ken geen link vinden, en ik zag als je assasin kon kiezen dan heb je factions geinstalleerd, nu ken ik assasin kiezen voor PVP maar niet voor RPG en ook niet als secundary profession.. ? kan iemand mij hierbij helpen
Je kan alleen voor assasin en ritualist kiezen indien je RPG character in Cantha aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
M55 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:03:
[...]
Je kan alleen voor assasin en ritualist kiezen indien je RPG character in Cantha aanmaakt.
Dus ik neem aan dat je bedoeld dat je een character aanmaakt in Factions en niet in Prophecies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

cardinal808 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:22:
Dus ik neem aan dat je bedoeld dat je een character aanmaakt in Factions en niet in Prophecies.
Ervan uitgaande dat je Factions en Prophecies gekoppeld hebt, krijg je nadat je hebt geselecteerd dat je een PvE karakter wil maken de keuze uit een Prophecies campaign of Factions campaign karakter. Kies je dan voor Factions, dan kun je een assassin aanmaken, dat klopt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
oh dan heb ik de ander gekozen, anyway ken ik een nederlandse guild joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je beetje rondloopt in Ascalon of Shinjea zie je behoorlijk wat NL/BE clans zoeken naar members. Beetje spammen helpt ;)

Geloof niet dat veel hier bij elkaar in de clan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ken de plaatsen nog niet goed en ben beetje aant questen lvl 3 nu maja zal kijken dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beide zijn de 'start' towns van resp. prophacies en factions, waar Ascalon 2 versies kent.
Als je dus in prophacies zit, komt dat later pas. Kan niet zeggen waarom/wanneer, spoiler alert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

SinergyX schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:53:
Als je beetje rondloopt in Ascalon of Shinjea zie je behoorlijk wat NL/BE clans zoeken naar members. Beetje spammen helpt ;)

Geloof niet dat veel hier bij elkaar in de clan zitten.
Ik heb altijd erg mijn twijfels bij guilds die ingame om leden lopen te spammen. Meestal lopen de members daar net zo hard weer weg namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:26:
[...]

Ik heb altijd erg mijn twijfels bij guilds die ingame om leden lopen te spammen. Meestal lopen de members daar net zo hard weer weg namelijk.
Ik vind het ook altijd maar twijfelachtig ja. Doet me trouwens denken aan een uitspraak van Groucho Marx:"I'd never join a club that would have me for a member". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren begonnen met de monk&warrior team, nu lopen we tegen wat kleine probleempjes op. Ik heb reeds Life Barrier erbij, net buiten Citadel spawnt dan die 3x 5 mobs. Ik in een hoekje, warrior meppen gaat perfect, hij blijft goed in leven. Nu soms komt er dan toch wel eens zo'n ranger achter me aan, wat is de best manier van zo'n mob af te komen? Ook verder richting Mineral springs gaat het redelijk goed, zolang het rangers en/of warrior mobs zijn. Wat is de beste manier tegen mesmer of die guile mobs te vechten? Ik kan niet meer dan op verre afstand heal party te doen. Vooral die conjure pain (oid) en siphon life worden nonstop op hem gecast, kom ik te dichtbij om te removen komt alles weer achter mij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Ik heb me eerste echte trade gisteren gehad, namelijk deze:
http://gw.gamewikis.org/wiki/The_Stonereaper Dat ding werkt geweldig :) Ik heb er 11k voor gegeven, vond het hem ook wel waard ookal komt de green weekend er over een paar uur aan. Ik ben nog niet bij Arborstone dus kon ik hem zelf ook niet farmen.

Ik ben nog wel van plan deze te gaan farmen:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Ghial%27s_Staff Ik heb nu wel zoiets maar alleen de Death Magic +1 nog niet. Dus een bonestaff gehaald met 20/20 en daar dit op gezet:

a perfect staff wrapping of Death Magic and
a perfect insightful staff head.

Maar ja dan mis je de Death Magic +1 20% :|
Gisteren spamde iemand het nog in marketplace die hem wou verkopen, ik riep 5k kreeg ik dit terug: "Just die fast...."
Vond het opzich wel toepasselijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ligt het aan mij, of werkt de wiki niet meer goed. Soms krijg ik lege pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vond die Ghial staff niet eens zo bijzonder. Omdat mijn MM toch vaak buiten schot staat, heb ik van Vasbury armory de 20/20 rod en bleached skull genomen. 40% kans op recharge/castingtime, scheelt vooral met die vampiric bone dingen. Nadeel alleen dat je op wand/rods geen mods kan gooien, maar voor 10k was ik klaar :)

Gister nog wel in Droknar dropt er eest een max dmg blue fiery dragon sword, dropt daarna een paarse (15>50). Laatste mob, golden :) Maar met 15% vs Hexed ;(

Edit: GWwiki idd, ik dacht dat het aan internet hier lag (werk :P)

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 13-10-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:41:
Ik vond die Ghial staff niet eens zo bijzonder. Omdat mijn MM toch vaak buiten schot staat, heb ik van Vasbury armory de 20/20 rod en bleached skull genomen. 40% kans op recharge/castingtime, scheelt vooral met die vampiric bone dingen. Nadeel alleen dat je op wand/rods geen mods kan gooien, maar voor 10k was ik klaar :)

Gister nog wel in Droknar dropt er eest een max dmg blue fiery dragon sword, dropt daarna een paarse (15>50). Laatste mob, golden :) Maar met 15% vs Hexed ;(

Edit: GWwiki idd, ik dacht dat het aan internet hier lag (werk :P)
Ik heb nu die gemodde staff dus ook, maar niet de green :) Maar ik moet die boss toch afmaken dit weekend voor Animate Flesh Golem ( Elite ) dus doe ik hem wel een paar keer denk ik om te kijken of die staff dropt...

Iemand nog interesse in een shield ;) Afbeeldingslocatie: http://www.leanza.nl/images/shield.png

Krijg dat ding niet kwijt lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:48:
Nu soms komt er dan toch wel eens zo'n ranger achter me aan, wat is de best manier van zo'n mob af te komen?
Tricky, maar wat ik weleens als monk doe in een full party als er teveel naar mij toe komen is kiten naar de warriors en terug zonder zelf damage te doen. De kans is dan groot dat degene die achter jou aan zit ook bij de warrior blijft plakken door de aggro. Maar toegegeven, ik heb geen idee of zoiets in een twee man setup kan werken en ik doe het alleen maar als last resort ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:19
Ik heb een vraagje. Ben nog steeds bezig met Prophecies, maar kwam op een punt dat bij elke missie mijzelf en mijn henchies werden afgeslacht. Dus ben ik per boot naar Cantha afgereisd om daar die missies van 3000XP te doen om zo tot level 20 te komen.

Maar wat mij opvalt is dat je voor het behalen van de missies alleen XP en die Imperial Condemnations krijgt... Heb daar in en rond Kaineng City al ruim 20 missies gedaan, maar nog geen enkele skills gewonnen. Is dat normaal?

En stel dat ik met Factions een character zou beginnen in Cant; komt die dan tezijnertijd ook in Kaineng City?

En de Undercity waar je Health constant afneemt... Wat nemen jullie voor skills mee als je erheen afreist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Vads schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 09:41:
Ik heb een vraagje. Ben nog steeds bezig met Prophecies, maar kwam op een punt dat bij elke missie mijzelf en mijn henchies werden afgeslacht. Dus ben ik per boot naar Cantha afgereisd om daar die missies van 3000XP te doen om zo tot level 20 te komen.

Maar wat mij opvalt is dat je voor het behalen van de missies alleen XP en die Imperial Condemnations krijgt... Heb daar in en rond Kaineng City al ruim 20 missies gedaan, maar nog geen enkele skills gewonnen. Is dat normaal?

En stel dat ik met Factions een character zou beginnen in Cant; komt die dan tezijnertijd ook in Kaineng City?

En de Undercity waar je Health constant afneemt... Wat nemen jullie voor skills mee als je erheen afreist?
In Cantha zijn er alleen voor startende characters een klein aantal missies waar je in totaal een stuk of 6 of 8 skills per profession kunt krijgen, verder moet je alles kopen, dus ja het is vrij normaal. Dat was volgens velen ook een groot nadeel al moet ik zeggen dat het mij helemaal niks uit maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Steffy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 09:44:
[...]

In Cantha zijn er alleen voor startende characters een klein aantal missies waar je in totaal een stuk of 6 of 8 skills per profession kunt krijgen, verder moet je alles kopen, dus ja het is vrij normaal. Dat was volgens velen ook een groot nadeel al moet ik zeggen dat het mij helemaal niks uit maakt
Nee mij ook niet, ik maak nu alle chars gewoon in Factions omdat het zo vreslijk lang duurt in Prophecies voordat je lvl20 bent :) Daarna reis ik via Kaineng City naar Lion's Arch en maak ik alle mofo af :D

Even nog iets, is de ettin run generfed? Ik ben laatst met me Death Necro Ettins gaan zoeken en ik had 1 minor vigor, en een paar purple armours. Opzich goed te doen, maar ik haal het dus net net net... Die hoerige gargoles willen me nogal vaak afmaken... Dus ik ben nog op zoek naar een Wa/Mo die me wil helpen maar ookal worden de drops dan minder.

Dit bedoelde ik: http://gw.gamewikis.org/wiki/W/any_Axe_Rune_Farmer werkt dat nog?

[ Voor 4% gewijzigd door ZeroCode op 16-10-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Green weekend weer voorbij, wat een ongelofelijk stom event :/ Waar je ook normaal een missie zou willen doen (danwel wamo, danwel monk), alleen maar invites voor 'green farming'. Dan later die idioten die nog 25k gaan vragen voor een stonereaper (waar ik er inmiddels 6 van heb). Welke missie dan ook, allemaal green farming. Dus maar misbruik van gemaakt, elite skill cappen ;) En mijn eerst keer in FoW, best vette map eigelijk. Maar hadden er schijnbaar 2 steeds ruzie welke mobs eerst aan te vallen, dus maar alleen de eerste missie gehaald.

Gelukkig wel mijn 10k kurzich faction gehaald, kon ik weer fijn verder :) Mijn monk tijdje als prot.monk laten draaien, bevalt mij toch aardig goed. Alleen zoek ik nog een leuke elite skill, life barrier draai ik eigelijk nooit omdat er ik zelf niet zoveel profijt van heb (life bond krijg ik via balth.spirit iig nog energy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
FoW is wel leuke map, vooral nu het mij lukt om hem deels Solo te doen, echter zijn mijn persoonlijke Skill zoals de juist skills spammen op de goeie momenten nog niet goed genoeg om veel verder te komen maar ik wordt wel steeds beter.

Dat Green Even heb ik niet mee gedaan, waardeloos event. Maar voordeel is dat prijzen weer enorm zakken nu omdat de markt overspoeld wordt met rotzooi dat is dan mijn voordeel weer. Waarschijnlijk zijn prijzen straks nog 30% van wat ze eerst waren. Iedereen denkt straks bergen geld te hebben verdiend, raak je de rommel aan noobs niet eens kwijt :D :+ En iedereen mag nu blij zijn dat er geen AH in de game zit want dat kwam er pas aan het licht hoeveel er van elke wapen in de game zit en zakte prijzen nog verder :z

Die rune farm werkt eerst nog wel maar de drops zijn over het algemeen zo slecht dat je er maar weinig geld aan over houdt, toen veel sup runes nog geld opleverde was het nog wel te doen maar nu alleen sup vigor en sup monk runes nog wat opleveren is het de moeite niet meer waard/

[ Voor 15% gewijzigd door Steffy op 16-10-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

:P
SinergyX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 09:57:
Green weekend weer voorbij, wat een ongelofelijk stom event :/ Waar je ook normaal een missie zou willen doen (danwel wamo, danwel monk), alleen maar invites voor 'green farming'. Dan later die idioten die nog 25k gaan vragen voor een stonereaper (waar ik er inmiddels 6 van heb). Welke missie dan ook, allemaal green farming. Dus maar misbruik van gemaakt, elite skill cappen ;) En mijn eerst keer in FoW, best vette map eigelijk. Maar hadden er schijnbaar 2 steeds ruzie welke mobs eerst aan te vallen, dus maar alleen de eerste missie gehaald.

Gelukkig wel mijn 10k kurzich faction gehaald, kon ik weer fijn verder :) Mijn monk tijdje als prot.monk laten draaien, bevalt mij toch aardig goed. Alleen zoek ik nog een leuke elite skill, life barrier draai ik eigelijk nooit omdat er ik zelf niet zoveel profijt van heb (life bond krijg ik via balth.spirit iig nog energy).
Nou ik vond het wel handig, nu heb ik ook mijn Stonereaper, Ghial Staff ( voor me necro ) en een Wing's Axe voor mijn lvl10 warrior :') Dat handelen in die greens zakt nu als een gek maar dat maakt me niet uit. Ik had die wapens gewoon nodig voor me chars. En ik heb de magische 50K gold grens op me storage account gehaald! :) Blij blij....

Owja, doet die rune farm run van Ettins het trouwens nog voor Wa/Mo's? Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door ZeroCode op 16-10-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dit soort events zorgen er alleen maar voor dat de economy voor greens nog verder inzakt / verpest word. Soms denkt Anet echt niet na bij de events imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik kom nog niet voorbij de tower in de FoW maar net in het eerste stukje al 2 shards, solo gaat lekker tot nu toe. Al 9 shars in 3 dagen en ik farm maar enkele keren per dag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Opzich zijn die Greens nou niet echt superieur, een gold 15^50 20/20 +30hp gaat vaak voor berg geld meer. Zo heb ik nu een 'vast mannetje' die mij voorziet van unid'ed gold items voor mijn title, nu al 3x een 30hp mod eruit gehaald en 2 zealous mods. Totale inkoop nu 28k, omzet 37k = winst 9k (30hp mods voor 10k verkocht, vet onder de normale prijs, maar je bent ze zo kwijt) :D Nu maar hopen op wat 20/20s of furious10. Voor mezelf nog een tac9/16armor shield erbij, met -2 dmg 20% en 43hp while enchanted. Helaas zover ik kan zien bestaan er geen str-shields met een +hp while enchanted (wel hexed en stance).

Soms tijdens mijn mountain troll farm zo'n low lvl gast meenemen, verdien ik toch ook leuk zakcentje voor (2x fiery dragon sword, 1k per lvl - 2 naar 9 en diverse superiour runes) en wat extra exp, hij gooit altijd zo'n 2x exp rune erop. Nu alleen nog perfecte build vinden voor mijn 55monk, vooral die vogelbeesten bij het begin willen me nog weleens neerhalen, ik had eerst die mesmer anti-interupt maar die vreet energy als je nonstop geinterupt zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:43:
Opzich zijn die Greens nou niet echt superieur, een gold 15^50 20/20 +30hp gaat vaak voor berg geld meer. Zo heb ik nu een 'vast mannetje' die mij voorziet van unid'ed gold items voor mijn title, nu al 3x een 30hp mod eruit gehaald en 2 zealous mods. Totale inkoop nu 28k, omzet 37k = winst 9k (30hp mods voor 10k verkocht, vet onder de normale prijs, maar je bent ze zo kwijt) :D Nu maar hopen op wat 20/20s of furious10. Voor mezelf nog een tac9/16armor shield erbij, met -2 dmg 20% en 43hp while enchanted. Helaas zover ik kan zien bestaan er geen str-shields met een +hp while enchanted (wel hexed en stance).

Soms tijdens mijn mountain troll farm zo'n low lvl gast meenemen, verdien ik toch ook leuk zakcentje voor (2x fiery dragon sword, 1k per lvl - 2 naar 9 en diverse superiour runes) en wat extra exp, hij gooit altijd zo'n 2x exp rune erop. Nu alleen nog perfecte build vinden voor mijn 55monk, vooral die vogelbeesten bij het begin willen me nog weleens neerhalen, ik had eerst die mesmer anti-interupt maar die vreet energy als je nonstop geinterupt zou worden.
Avica the brave en the wild... Argg fuck beesten zijn het, die hebben ze ook bij de ettins neer gedonderd in North Krytha... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het gene wat nu redelijk lukt, op het randje agro prot.spirit en healing breeze en dan op het moment dat ze inrennen meteen SoJ casten (ik heb 15 smite - 21 sec + 20% totem en 24% blessed aura). Dan is het puur hopen dat ze binnen de SoJ tijd neergaan, als ik prot.spirit of h.breeze met re-casten ga ik als een gek rond rennen. Helaas halen ze je altijd in en interupten ze je alsnog. Ook al reeds geprobeerd met mesmer Empathy, maar die 2sec activation haal ik dus niet. Toen maar Ancestor's Visage geprobeerd, maar 10sec is net te kort om ze volledig zonder energy/adredaline te zetten en heeft een 30sec recharge. Mantra of Resolve vreet energy... blijft moeilijk :(

Normaal gebruik ik bonneti tegen trolls, wat perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Oke, ik heb een vraag over Runes. Ik snap namelijk niet echt goed, hoe ik deze het beste kan toepassen. Nu er even vanuitgaand dat je 5 armor stukken hebt.

Vroegah dacht ik dat runes tering sterk waren. +3 -75 health. Daar moest in combinatie van Vigors toch wel wat lekkere stats uitkomen. Echter kwam ik er later achter dat het non-stacking was. Het heeft dus naar mijn mening absoluut geen zin om meerdere dezelfde runes te nemen.

Nu zit ik dus met een dillema, aangezien ik niet goed weet wat ik er mee aan moet. Voor de duidelijkheid speel ik een Elementalist/Mesmer (Echo Nuker, level 19). Mijn eerste gedachte was met de nieuwe informatie om + 3 Fire en + 3 Energy Storage, +50 Health Vigor te nemen.

Alleen is dit best pijnlijk voor je health. Er gaat -150 +50 = 100 vanaf. Dit is geloof ik wel op te lossen door wapens te vinden die een health bonus doen of heads voor een staff die extra health erbij doen.

Tot zo ver was ik gekomen. Alleen heb ik nog twee armor stukken over. Ik heb niet meer skills in het gebruik momenteel, aangezien ik archane echo gebruik en die is niet gebasseerd op een skill.
Wat zal ik doen met de andere twee armor stukken. Hoe hebben jullie dat aangepakt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

cardinal808 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:38:
Tot zo ver was ik gekomen. Alleen heb ik nog twee armor stukken over. Ik heb niet meer skills in het gebruik momenteel, aangezien ik archane echo gebruik en die is niet gebasseerd op een skill.
Wat zal ik doen met de andere twee armor stukken. Hoe hebben jullie dat aangepakt :?
Simpel, geen runes op de andere armor stukken. Je bent niet verplicht om er een rune op te pleuren. Mijn ele heeft alleen maar een sup vigor en major energy, plus een headpiece met sup fire en een headpiece met sup air. De andere armor stukken hebben niks, want de plusjes van andere runes gebruik ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:30:
Het gene wat nu redelijk lukt, op het randje agro prot.spirit en healing breeze en dan op het moment dat ze inrennen meteen SoJ casten (ik heb 15 smite - 21 sec + 20% totem en 24% blessed aura).
...
Normaal gebruik ik bonneti tegen trolls, wat perfect werkt.
Ik heb geen enkele moeite met die beestjes met mijn standaard 55hp Mo/W. Binnen de bonetti's de SoJ casten en daarna nog een keer en dan zijn ze wel dood. Vaak ga ik na de troll cave ook nog verder door naar buiten waar nog meer van diezelfde Avicara beestjes rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog een vraagje, een -regen is gecapped op -10, is ook een regen gecapt op +10 dan? Ik heb nu mending +4 en healing breeze (dacht ik) op +8, per saldo dus +12. Maar als de cap op +10 is, kan ik beter mijn healing naar beneden halen en ergens anders inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

what you see is what you get. 10 is volgens mij idd het maximum, dus gooi die attribute omlaag en gooi je punten op ene nadere attribute, anders loop je rond met een handicap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

SinergyX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:01:
Nog een vraagje, een -regen is gecapped op -10, is ook een regen gecapt op +10 dan? Ik heb nu mending +4 en healing breeze (dacht ik) op +8, per saldo dus +12. Maar als de cap op +10 is, kan ik beter mijn healing naar beneden halen en ergens anders inzetten.
Ja, je regen is ook gecapped op +10.

Healing Prayers niet hoger zetten dan 9. (Als je trolls gaat farmen, zorg dan voor een +1 Healing Prayers headset, die je opdoet als je Mending cast terwijl je attribute level voor Healing Prayer op 12 staat.) (Base + Headset + Sup Rune = 9+1+3.) Daarna weer switchen naar je +1 Smiting Prayers Headset.

Attributes:
Healing Prayers: 9+3
Smiting Prayers: 12+1+3
Protection Prayers: 5+3
Divine Favor: 8+3
Tactics: 2
  • Protective Spirit
  • Healing Breeze
  • Bonetti's Defense
  • Shield of Judgment {E}
  • Zealots Fire
  • Blessed Aura
  • Balthazar's Spirit
  • Mending
Preferred equipement:
Weapon Set #1: Kepkhet's Refuge
Weapon Set #2: Fiery Flame Spitter Of Enchanting (>18%) + Grim Cesta (-50HP, Cities of Ascalon quest item)
Weapon Set #3: Customized Smiting Rod met 20% faster recharge Smiting Prayers + Grim Cesta (-50HP, Cities of Ascalon quest item)

Avicara: Cast alle maintainable enchants (dus met die headset switch), loop naar ze toe, cast Zealots Fire, Protective Spirit en Healing Breeze. Wacht tot Bonetti's is opgeladen, activeer die en cast Shield of Judgment. Binnen 1 'cycle' van SoJ zijn ze dood.

Zealots Fire werkt alleen als je ervoor zorgt dat je casts ten alle tijden +/- 3~4 seconden uit elkaar liggen. Anders treedt de AoE scatter in en houden ze even op met aanvallen en rennen weg. Kost eventjes wat oefening, maar daarna werkt het echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weer wat geleerd _/-\o_
Met name dat wisselen heb ik eigelijk nooit bij stilgestaan, vanavond weer eens proberen :) Alleen die 3-4 seconde casting tijd, is dit ook voor prot.spirit en healing breeze?

Ik had gekozen voor mesmer omdat ik als protect-monk de mesmer skills al gebruik en het best wel iri vind hele tijd terug te moeten gaan om mijn 2nd profession steeds te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:01:
het is volgens mij wel weer zo dat stel jij krijgt nu bv een degen skill van -3 op je dat je wel +9 health regen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Zijn er eigenlijk wel items die bijvoorbeeld energy regeneration + doen. Tot op heden heb ik alleen items gevonden die het eraf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Alleen aantal monk, ele en dacht ik ritualist been en 'broek' armor geven +1 regeneration. Dan nog Zealous mods, maar die doen -1 regen en +1 per hit. Al zouden ze er komen/zijn, verwacht ik ze behooorlijk duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Ik ga vanav dit eens proberen met me Ne/Mo:

Protection 10
Healing 10
Curses rest

Protective Spirit
Spirit Bond
Spell Shield
Vigorous Spirit / Orison of Healing
Spiteful Spirit
Essence Bond
Balthazar's Spirit
Mending

Owja en natuurlijk geen armour aan om die Spirit Bond te laten activeren. Die 55hp dingen zijn leuk maar dit lijkt me ook wel een shot waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die spell shield disabled toch al je skills voor een aardige tijd? Moet maar net verkeerd uitkomen :P

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.