Iemand al bezig?
Moet hem zo nog installen en dan niet te lang bezig blijven, anders wordt het hier ruzie.
Moet hem zo nog installen en dan niet te lang bezig blijven, anders wordt het hier ruzie.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Die ga ik maken. Iemand die al weet waar je 'over kan stappen' naar Nightfall? (zoals naar Lion's Arch). Eerste test wordt wa/ele, mega veel armor. 2de wordt omzetting van mijn monk naar ele, ook icm armor (kinetic armor + stoneflesh = gok ik 0 dmg).Count schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:18:
Ik zie ook veel farming mogelijkheden met de nieuwe Elementalist skills zoals Stone Striker icm Mantra of Earth en evt Stoneflesh Aura om damage te minimaliseren en tegelijk je energie op te laden, net zoals dat kon met SB monks.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 09:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En als je een pre-order had.. dan kreeg je er nog 1 extra bij ..
Er zijn kennelijk White dye verkocht aan de trader door spelers want daar is ie maar 30K, je wordt dus keihard genaaid waar je bij staat met 60K
Is dat bij een storage dude, of moet je dat in de opties doen, aangezien ik niets kan zeggen tegen een storage dude en hij laat gelijk mijn storage zien.Weakling schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:58:
[...]
Ik weet niet of het automatisch aangepast is nu, maar bij Factions moest je bij een storage options NPC het materials tabblad activeren. Misschien is dat nu ook bij Prophecies zo, maar dat weet ik niet zeker.
Gisteren een White Dye gevonden, heeft een mooi zakcentje opgeleverd, met de huidige debiele prijzen. Wie gaat er nou belachelijke prijzen neertellen voor een kleurtje van je armorSteffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:58:
[...]
Er zijn kennelijk White dye verkocht aan de trader door spelers want daar is ie maar 30K, je wordt dus keihard genaaid waar je bij staat met 60K
[ Voor 31% gewijzigd door Cardinal op 27-10-2006 10:02 ]
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 10:20 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
jij nog kunnen farmen SinergyX? Of ondervind je niet veel hinder?SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:19:
Volgens mij was die storage upgrade een Faction feature, niet beschikbaar voor prophecies mensen.
Nightfall,Elona in Kamadan , de port naar de andere deeltjes
Anders:
Sunspears in Kryta quest in Lion's Arch, from Lionguard Figo.
SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:19:
Volgens mij was die storage upgrade een Faction feature, niet beschikbaar voor prophecies mensen.
Wat zouden ze hier dan mee bedoelenMaterials Storage
* The Materials Storage panel, which was previously a feature of Guild Wars Factions, is now available to all players.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 10:48 ]
-- == Alta Alatis Patent == --
Dat is inderdaad een nieuwe update. Voorheen was het niet mogelijk om in prophecies je storage uit te breiden met het crafting material tabblad. Met alleen prophecies was het dus nog steeds behoorlijk behelpen qua ruimte.@cardinal808, Is dat een feature van de recente update? Omdat ik vanuit Factions naar prophecies ga, zie ik vaak die dingen niet omdat ik ze al heb.
Ik heb ook het idee dat ze nu veel vaker je skills interupten. Iemand in droks beweerde gister bij hoog en laag dat SS niet hetzelfde wegrennen effect heeft ... hebben we die ff met zijn neus op de feiten gedrukt ... was ie niet blij mee.SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:38:
Mountain trolls zijn een ramp geworden, na 10x zone'en kon ik eindelijk direct de grot in rennen, maar die trolls zetten het echt snel op het rennen. Normaal 1,5 SoJ en alles was neer, kost mij nu tegen de 3 tot 3,5 SoJ om alles neer te krijgen. Ik ben nu terug gestapt naar mijn basis-farmset, de healingbreeze/mending, alleen dan zit 20-30 tolls in 1x er niet meer in.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Het is inderdaad een onderdeel van de nieuwe update. Ik heb het alleen nog niet kunnen vinden/merken. Want de storage is nog steeds hetzelfde, maar zoals hierboven vernoemd zal ik eens kijken in de grotere steden of er iemand in de buurt van de storage staat om die storage uit te kunnen breiden.denyos schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:04:
[...]
Dat is inderdaad een nieuwe update. Voorheen was het niet mogelijk om in prophecies je storage uit te breiden met het crafting material tabblad. Met alleen prophecies was het dus nog steeds behoorlijk behelpen qua ruimte.
Gisteren overnieuw begonnen met een Elementalist/Monk. Ik moet zeggen dat een elementalist een stuk sterker is geworden.Weakling schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:05:
[...]
Werd zelf ook helemaal gestoord van die spam berichten dat je een petitie kon tekenen als je het niet eens was met de update. Maar goed, mijn handen jeuken, ik wil spelen! ... Pfff, nog maar 6 uur werken ...
[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 27-10-2006 11:18 ]
Warrior is naar mening de beste keus. Met name 'Watch Yourself' is fantastisch voor energy management, het triggeren van Finales en het maintainen van Echoes.Steffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:55:
Ik ben Paragon als primary maar wat zal ik kiezen als 2e prof? Monk misschien?
Great minds think in parallel gutters.
Ik heb bij geen van allen een audio cd, niet dat het mij iets uit maakt hoor. Ik heb mijn eigen muziek welixl85 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:54:
vreemd want ik heb wel de normale prophecies en ik had wel een audio cd (factions CE)
maar zit bij nightfall wel een cd?
die heb ik inderdaad ook. Enige nadeel is dat die muziek behoorlijk beveiligd is met drm (tuurlijk dat kan er af... maar toch).SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:47:
Ik heb de normale prophecies, maar dat zat wel een cd-key bij om bij directsound de hele CD te downloaden.
[ Voor 123% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 12:26 ]
denyos schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:14:
volgens mij niet. 3 cd's is gewoon om hem te installeren. Collectors editie staat namelijk het spel op dvd (voor zover ik begrepen heb...)
nopedenyos schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:23:
zit er wel een audio cd bij of niet? want daar ging het uiteindelijk om.
Wat een s*kkels bij de FRS.nowell schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:15:
aarrgghh...
Heb mijn Nightfall bij de FRS besteld (Collectors edition, preorder) maar hij blijft maar "in behandeling" staan.
Weet iemand meer daarover? Misschien leverings problemen?
Anders ga ik even bellen...
[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 27-10-2006 13:07 ]
De update van vrijdag, deze vind ik wel erg interessant! (Al zit ik meestal in het GvG team...)Guild Observer Mode
* You can now watch your guild compete in Guild Combat regardless of your guild’s rank. Just open the Observer panel and then look for your guild’s game under the heading “My Guild Games.”
Had ik gisteren avond al gedaan. Raar dat die snelheid zo op een neer gaat, tussen de 6 en 110 Kb/smaartend schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:00:
Zo, even een image-update
Ruim 11 duizend files, een dikke 90 Mb
En dan zit je soms op 6kb/s
jippie
Maar het zag er wel vet uit
Ik gister middag toen ging het nog lekker 60kb/sec, was wel snel klaar opzich....Eindhoven657 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:34:
[...]
Had ik gisteren avond al gedaan. Raar dat die snelheid zo op een neer gaat, tussen de 6 en 110 Kb/s
[ Voor 30% gewijzigd door Cardinal op 27-10-2006 14:29 ]
Wat voor chars heb je dancardinal808 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:29:
[..]
Laten we alleen hopen dat ik met mijn huidige character langer doorspeel. Mijn eerste had healing problemen, tweede aanval problemen. Mijn huidige is prima. Nou nog alle missies doen tot aan de desert
Ik had als eerste een E/Me (Echo Nuker), die ik niet goed kon healen. Toen een Mo/W (solo) die niet genoeg (lees:geen) damage deed, zeker niet na de update.Zephyer schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:52:
[...]
Wat voor chars heb je dan
Enne.. wat voor build was het ?
Ik bedoel.. een monk zonder z'n sup healing is imho geen goede healing monk ..
(die extra attrib. punten doen het em wel ..)
Alsjeblieft niet, ben je weer kapitalen kwijt aan potions, daarnaast hebben potions maar een doel: Grinden.Bulls-NL schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:05:
ik vind het ook stom dat je geen healing potions kan kopen ofzo, kijk dan alleen maar voor de roleplaying en dat ze niet te gebruiken zijn in PvP...
[ Voor 18% gewijzigd door Cardinal op 27-10-2006 15:10 ]
Dat is juist het leuke van Guildwars. Hoeveel armor en weapons helpen is leuk, maar einde van de streep zijn het de skills die het doen. E/Me kan massive damage uitdelen, maar als counter dus amper healen. Monk is beste in healen, maar kan weer (naja, nu dan) amper damage uitdelen.Bulls-NL schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:05:
ik vind het ook stom dat je geen healing potions kan kopen ofzo, kijk dan alleen maar voor de roleplaying en dat ze niet te gebruiken zijn in PvP...
Mjah, bekend probleem. De "safe bet" voor PvE karakters om die een beetje gemakkelijk door het verhaal te krijgen is helaas nog altijd met als secondary profession monk. Zeker als je veel missies met henchies doet. In ieder geval zelf vaak missies op die manier kunnen redden door parttime monk te spelen en de henchies te healen of resurrecten ...cardinal808 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:09:
Ik had als eerste een E/Me (Echo Nuker), die ik niet goed kon healen. Toen een Mo/W (solo) die niet genoeg (lees:geen) damage deed, zeker niet na de update.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
De meeste missies speel ik overigens met andere mensen en niet met henchies, behalve de eerste missie die is te simpel. Nu heb ik de mogelijkheid om zowel voor een Pyromancer als een Healer/Prot te gaan. De twee elementen uit het spel die ik persoonlijk het leukst vond.Weakling schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:19:
[...]
Mjah, bekend probleem. De "safe bet" voor PvE karakters om die een beetje gemakkelijk door het verhaal te krijgen is helaas nog altijd met als secondary profession monk. Zeker als je veel missies met henchies doet. In ieder geval zelf vaak missies op die manier kunnen redden door parttime monk te spelen en de henchies te healen of resurrecten ...
[ Voor 66% gewijzigd door Cardinal op 27-10-2006 15:22 ]
geef maar een gil als je nog iets niet weet ^ ^SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:48:
Gebruik het youtube filmpje als je niet weet hoe je dat kartonnen showding moet neerzetten
[ Voor 5% gewijzigd door DR161 op 27-10-2006 15:34 ]
pssst geld kopen?
[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 15:37 ]
video is onderweg...SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:34:
/beetjeHKmoetkunnenMode
... ok
Hoe maak ik dat speltje vast op mijn <insert kledingstuk>?
Dervish is toch met die grote 'zeis', is de attackspeed gelijk aan een hammer?
Edit: had jij de weekend-event niet gespeeld dan?
omg er is iemand ie nog meer verslaafd is dan ikSteffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:47:
Ik ben volgens mij bijna van het begin eiland af, elk stadje waar ik kom is het meer en meer uitgestorven op een paar zielen na. Volgens mij lig ik behoorlijk voor op veel mensen.
ik heb 560 uur ofzo in 9 maanden maar daar zat dan een stop van 3 maanden tussen(i.v.m internet tragen dan strontSteffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:51:
Valt wel mee, ik heb sinds dag 1 dat GW uit kwam nog geen 1200 uur gespeeld. Ik denk dat ik niet in de groep van verslaafden pas, er zitten hier wel mensen die wel 2 of 3 keer zoveel uren op teller hebben, dat zijn pas verslaafden.
[ Voor 45% gewijzigd door DR161 op 27-10-2006 15:54 ]
pssst geld kopen?
Piccsss!!!dark rule161 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:48:
had natuurlijk wel event gedaan(allebij) maar is dit teminste zonder bugs
ps heb de 2 heros van cantha en tyria al
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 16:13 ]
Idd pics ik ben benieuwd en zit nog op werk :-/SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:09:
[...]
Piccsss!!!
Edit: waar haal je die eigelijk?
thxSinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:09:
[...]
Piccsss!!!
Edit: waar haal je die eigelijk?
[...]
Grandioos!
![]()
[ Voor 44% gewijzigd door DR161 op 27-10-2006 16:40 ]
pssst geld kopen?
Of mensen die te lui zijn om hun computer uit te zetten als ze van huis gaanSteffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:51:
Valt wel mee, ik heb sinds dag 1 dat GW uit kwam nog geen 1200 uur gespeeld. Ik denk dat ik niet in de groep van verslaafden pas, er zitten hier wel mensen die wel 2 of 3 keer zoveel uren op teller hebben, dat zijn pas verslaafden.
pssst geld kopen?
[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 16:49 ]
He, phew, tnx! Die bevestiging had ik even nodig. Was al bang dat ik er naast zou zitten ... gelukkig blijkt mijn zelfkennis nog in tact te zijndark rule161 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:41:
dat is het ook
Nee ik in ieder geval niet. Had weer een Dervish van level 1 met low armor en leeg inventory.SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:25:
Al je mats/items die je had behaald met je event-character, heb je die ook behouden?
10110001 = 177? (bezig met een cursus)
Is that a controller I see before me ?
3 maanden voor level 20? heb prophecies nu ongeveer een maand, en heb al een tijdjeSteffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:10:
Ben nu een tijdje bezig, 2e missie gehaald op het begin eiland. Het steekt tot nu toe lekker in elkaar, het speeld als vanouds. Het is geen Pre Searing maar de sfeer is wel goed. Beter als Factions dit moet ik zeggen, het levelen gaat niet heel snel maar je bent niet zoals in prophecies 3 maanden bezig voor je level 20 bent.
pssst geld kopen?
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door 10110001 op 28-10-2006 17:17 ]
[ Voor 31% gewijzigd door 10110001 op 28-10-2006 17:43 ]
Uitverkocht heet dat. Komt wel goed in de loop van de komende dagen.SinergyX schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:58:
[...]
Alleen de hoeveelheid nieuwe 'mods' is even wennen, mis ook opeens groot aantal runes bij de rune-trader.
... not as I do.
Verwijderd
Da's toch normaal als je met je Prophecies/Factions characters direct naar de missie gaat die je van het start eiland afhaalt?Stronkie schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:06:
ja heb al mijn karakters ook al binnen bij nightfall, ben verdorie al verder met mij oude karakters dan met mijn karakter in nightfall
[ Voor 6% gewijzigd door Stronkie op 28-10-2006 21:23 ]
Verwijderd
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Is daar het nieuwe commando /stuck niet voor uitgevonden?Steffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:15:
Hmmm net een bug ontdekt, NPC's die tijdens missies met je meelopen die gaan niet aan de kant als je naar ze toe loopt, lekker handig want nu zit ik vast
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Werkt niet. Die command is voor een andere bug.wolkje schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:25:
[...]
Is daar het nieuwe commando /stuck niet voor uitgevonden?
Voor de rest, Nightfall is super! Heb nu een lvl 10 Dervish, en die bevalt me prima. Prachtige damage doe je, vooral in combinatie met het preorder item
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq