Het Grote Guild Wars Topic deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.445 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
Iemand al bezig?

Moet hem zo nog installen en dan niet te lang bezig blijven, anders wordt het hier ruzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Net thuis en net begonnen, niet veel geslapen vanacht maar ik ga wel ff lekker lang door vandaag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet of je ook templates van anderen kan inladen en waar je er dan zoal vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Count schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:18:
Ik zie ook veel farming mogelijkheden met de nieuwe Elementalist skills zoals Stone Striker icm Mantra of Earth en evt Stoneflesh Aura om damage te minimaliseren en tegelijk je energie op te laden, net zoals dat kon met SB monks.
Die ga ik maken. Iemand die al weet waar je 'over kan stappen' naar Nightfall? (zoals naar Lion's Arch). Eerste test wordt wa/ele, mega veel armor. 2de wordt omzetting van mijn monk naar ele, ook icm armor (kinetic armor + stoneflesh = gok ik 0 dmg).

Gister SoJ geprobeerd, die skill is best fout geworden. Zelfs zonder andere damage skills zetten ze het snel op een lopen. Die nieuwe agro/renweg-AI is enorm iritant, zo gisteren Elona Beach missie gedaan (yeey ik heb warrior's endurance), bijna elke 'support' mob zet het op het rennen, wat als warrior gewoonweg mega iritant is. Helemaal als hij een andere groep in rent en jij stopt te laat :/

En dan die nieuwe cijfers boven je hoofd.. Wat is dat een flut zooi. Soms zie ik zoveel icoontjes, nummers en dingen langsvliegen.. dan nog te zien welke skills dat allemaal waren, zie het nut niet zo, maak het dan optioneel zou ik zeggen.

White Dye gaat voor 60k inmiddels :/

Edit voor die templates, lees te patch notes, daar staat het in. Het is 1 van de subfolders van GW directory. Zijn volledig uit te wisselen, skills die een andere niet hebt worden dan grijs gemarkeerd. MAAR, dat is bugged. Ik had een template met signet of capture, deze later gebruikt. Laat de template in, je ziet een 1/10 seconde alle skills en poef.. lege bar.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 09:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
En als je een pre-order had.. dan kreeg je er nog 1 extra bij .. :*)
(voor nop btw)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:31:
[...]
White Dye gaat voor 60k inmiddels :/
Er zijn kennelijk White dye verkocht aan de trader door spelers want daar is ie maar 30K, je wordt dus keihard genaaid waar je bij staat met 60K :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Weakling schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:58:
[...]

Ik weet niet of het automatisch aangepast is nu, maar bij Factions moest je bij een storage options NPC het materials tabblad activeren. Misschien is dat nu ook bij Prophecies zo, maar dat weet ik niet zeker.
Is dat bij een storage dude, of moet je dat in de opties doen, aangezien ik niets kan zeggen tegen een storage dude en hij laat gelijk mijn storage zien.
Steffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:58:
[...]
Er zijn kennelijk White dye verkocht aan de trader door spelers want daar is ie maar 30K, je wordt dus keihard genaaid waar je bij staat met 60K :D
Gisteren een White Dye gevonden, heeft een mooi zakcentje opgeleverd, met de huidige debiele prijzen. Wie gaat er nou belachelijke prijzen neertellen voor een kleurtje van je armor _O-

[ Voor 31% gewijzigd door Cardinal op 27-10-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:05
In factions staan bij de grote plaatsen naast de Storage nog andere NPC's. Die kunnen voor 50gold je storage uitbreiden waardoor je een aparte tab krijgt voor al je crafting materials.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Volgens mij staan die niet in prophecies, maar ik zal het eens goed nakijken. Het zou opzich vreemd zijn dat erin staat dat het voor alle spelers geld, alleen niet te vinden is :P

Zal vanavond nogmaals goed zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij was die storage upgrade een Faction feature, niet beschikbaar voor prophecies mensen.

Nightfall,Elona in Kamadan , de port naar de andere deeltjes :)

Anders:
Sunspears in Kryta quest in Lion's Arch, from Lionguard Figo.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 10:20 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:19:
Volgens mij was die storage upgrade een Faction feature, niet beschikbaar voor prophecies mensen.

Nightfall,Elona in Kamadan , de port naar de andere deeltjes :)

Anders:
Sunspears in Kryta quest in Lion's Arch, from Lionguard Figo.
jij nog kunnen farmen SinergyX? Of ondervind je niet veel hinder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:19:
Materials Storage

* The Materials Storage panel, which was previously a feature of Guild Wars Factions, is now available to all players.
Wat zouden ze hier dan mee bedoelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deels, de Marketplace farm (6 knights) kon elke build wel, die gaat nog steeds alleen een enorm stuk trager. Daar moet ik nog testen met mijn wammo (retribution icm whirling axe - rennen ze ook weg?). Spirit bond "kan" daar nog, maar vaak met geluk. Divine favor healed je wel genoeg om die seconde zonder spirit bond te overleven.

Mountain trolls zijn een ramp geworden, na 10x zone'en kon ik eindelijk direct de grot in rennen, maar die trolls zetten het echt snel op het rennen. Normaal 1,5 SoJ en alles was neer, kost mij nu tegen de 3 tot 3,5 SoJ om alles neer te krijgen. Ik ben nu terug gestapt naar mijn basis-farmset, de healingbreeze/mending, alleen dan zit 20-30 tolls in 1x er niet meer in.

Na ik stonenogwat flesh heb op mijn warrior, ga ik een nieuwe build proberen. Icm de armor van warrior, die nieuwe adredaline heal skill en wat ander zut moet ik toch einde kunnen komen. Zoals ik het wel zie, duo-builds lijken nu meer noodzakelijk te zijn geworden. Ik probeer ook zsm een hero te krijgen op mijn faction character, zodat ik kan testen hoe hij werkt in farmen. Zat namelijk te denken aan de 5% health max dmg skill vanuit de hero, hem op passive afstnd zetten en mending erbij. Damage blijft nu het grote probleem, 2x aoe en ze rennen allemaal weg.

@cardinal808, Is dat een feature van de recente update? Omdat ik vanuit Factions naar prophecies ga, zie ik vaak die dingen niet omdat ik ze al heb.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik ben Paragon als primary maar wat zal ik kiezen als 2e prof? Monk misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ja, voor Mending! (Uberskill)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
@cardinal808, Is dat een feature van de recente update? Omdat ik vanuit Factions naar prophecies ga, zie ik vaak die dingen niet omdat ik ze al heb.
Dat is inderdaad een nieuwe update. Voorheen was het niet mogelijk om in prophecies je storage uit te breiden met het crafting material tabblad. Met alleen prophecies was het dus nog steeds behoorlijk behelpen qua ruimte.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:38:
Mountain trolls zijn een ramp geworden, na 10x zone'en kon ik eindelijk direct de grot in rennen, maar die trolls zetten het echt snel op het rennen. Normaal 1,5 SoJ en alles was neer, kost mij nu tegen de 3 tot 3,5 SoJ om alles neer te krijgen. Ik ben nu terug gestapt naar mijn basis-farmset, de healingbreeze/mending, alleen dan zit 20-30 tolls in 1x er niet meer in.
Ik heb ook het idee dat ze nu veel vaker je skills interupten. Iemand in droks beweerde gister bij hoog en laag dat SS niet hetzelfde wegrennen effect heeft ... hebben we die ff met zijn neus op de feiten gedrukt ... was ie niet blij mee.

Werd zelf ook helemaal gestoord van die spam berichten dat je een petitie kon tekenen als je het niet eens was met de update. Maar goed, mijn handen jeuken, ik wil spelen! ... Pfff, nog maar 6 uur werken ... :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

aarrgghh...

Heb mijn Nightfall bij de FRS besteld (Collectors edition, preorder) maar hij blijft maar "in behandeling" staan.

Weet iemand meer daarover? Misschien leverings problemen?
Anders ga ik even bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
denyos schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:04:
[...]

Dat is inderdaad een nieuwe update. Voorheen was het niet mogelijk om in prophecies je storage uit te breiden met het crafting material tabblad. Met alleen prophecies was het dus nog steeds behoorlijk behelpen qua ruimte.
Het is inderdaad een onderdeel van de nieuwe update. Ik heb het alleen nog niet kunnen vinden/merken. Want de storage is nog steeds hetzelfde, maar zoals hierboven vernoemd zal ik eens kijken in de grotere steden of er iemand in de buurt van de storage staat om die storage uit te kunnen breiden.
Weakling schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:05:
[...]
Werd zelf ook helemaal gestoord van die spam berichten dat je een petitie kon tekenen als je het niet eens was met de update. Maar goed, mijn handen jeuken, ik wil spelen! ... Pfff, nog maar 6 uur werken ... :P
Gisteren overnieuw begonnen met een Elementalist/Monk. Ik moet zeggen dat een elementalist een stuk sterker is geworden.

[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 27-10-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Steffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:55:
Ik ben Paragon als primary maar wat zal ik kiezen als 2e prof? Monk misschien?
Warrior is naar mening de beste keus. Met name 'Watch Yourself' is fantastisch voor energy management, het triggeren van Finales en het maintainen van Echoes.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Nou, ik heb besloten om hem toch meteen te gaan kopen (duh, vind het gewoon te leuk)
dus dadelijk even met mn vriendin 2 stuks gaan halen.
Ga dit keer niet de CE kopen, ik heb mezelf betrapt dat ik nog 0 keer in het artwork boek heb gekeken (nouja, toen ik hem had natuurlijk wel, maar sinds de nieuwheid er af is niet meer)
Krijg je wel een audio cd bij de normale versie? (die heb ik tot nu toe nog alletwee en vind het wel uber relax om die af en toe op te zetten :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
ik heb alleen normale versies en bij zowel prophecies als bij factions zit geen audio cd.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb de normale prophecies, maar dat zat wel een cd-key bij om bij directsound de hele CD te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
vreemd want ik heb wel de normale prophecies en ik had wel een audio cd (factions CE)
maar zit bij nightfall wel een cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
ixl85 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:54:
vreemd want ik heb wel de normale prophecies en ik had wel een audio cd (factions CE)
maar zit bij nightfall wel een cd?
Ik heb bij geen van allen een audio cd, niet dat het mij iets uit maakt hoor. Ik heb mijn eigen muziek wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:47:
Ik heb de normale prophecies, maar dat zat wel een cd-key bij om bij directsound de hele CD te downloaden.
die heb ik inderdaad ook. Enige nadeel is dat die muziek behoorlijk beveiligd is met drm (tuurlijk dat kan er af... maar toch).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die beveiliging maakt mij niet zo uit, hij blijft toch op mijn eigen PC staan. Maar wel apart, de intro tune van Factions (naja, het login-screen zeg maar, weet niet of deze verschilt met andere delen) staat dus nergens op CD.

Edit: ik moet meer koffie, even langs de gameshop gerent.

CE-nighfall heeft DVD installatie, aparte Audio CD en making-of CD.
Normale editie heb ik geen audio CD gezien, bij CE wordt ook apart aangegeven dat er een Audio-CD bij zit, staat niet op de normale doos.

[ Voor 123% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
volgens mij niet. 3 cd's is gewoon om hem te installeren. Collectors editie staat namelijk het spel op dvd (voor zover ik begrepen heb...)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
denyos schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:14:
volgens mij niet. 3 cd's is gewoon om hem te installeren. Collectors editie staat namelijk het spel op dvd (voor zover ik begrepen heb...)
:? ik heb de gewone maar bij mij staat het ook op dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
zit er wel een audio cd bij of niet? want daar ging het uiteindelijk om.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
denyos schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:23:
zit er wel een audio cd bij of niet? want daar ging het uiteindelijk om.
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

nowell schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:15:
aarrgghh...

Heb mijn Nightfall bij de FRS besteld (Collectors edition, preorder) maar hij blijft maar "in behandeling" staan.

Weet iemand meer daarover? Misschien leverings problemen?
Anders ga ik even bellen...
Wat een s*kkels bij de FRS.

Zoals ik al zei had ik Nightfall online ge-preorderd. Bel ik net het hoofdkantoor om te vragen hoe het met mijn bestelling is zeggen ze dat de winkels wel de CE hebben gekregen maar de online klanten moeten nog een paar dagen wachten. :X

Bestelling geannuleerd en vanavond even oppikken in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 5 uurtjes, dan kan ik spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
Zo, even een image-update
Ruim 11 duizend files, een dikke 90 Mb
En dan zit je soms op 6kb/s

jippie

Maar het zag er wel vet uit

[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 27-10-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Guild Observer Mode

* You can now watch your guild compete in Guild Combat regardless of your guild’s rank. Just open the Observer panel and then look for your guild’s game under the heading “My Guild Games.”
De update van vrijdag, deze vind ik wel erg interessant! (Al zit ik meestal in het GvG team...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
maartend schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:00:
Zo, even een image-update
Ruim 11 duizend files, een dikke 90 Mb
En dan zit je soms op 6kb/s

jippie

Maar het zag er wel vet uit
Had ik gisteren avond al gedaan. Raar dat die snelheid zo op een neer gaat, tussen de 6 en 110 Kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Eindhoven657 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:34:
[...]

Had ik gisteren avond al gedaan. Raar dat die snelheid zo op een neer gaat, tussen de 6 en 110 Kb/s
Ik gister middag toen ging het nog lekker 60kb/sec, was wel snel klaar opzich....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mhh.... ik heb net toch echt weer de CE moeten kopen :D
Ik zag de box en tja, voor 19euro meer krijg je ook wel een boel vette dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gebruik het youtube filmpje als je niet weet hoe je dat kartonnen showding moet neerzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ben nu een tijdje bezig, 2e missie gehaald op het begin eiland. Het steekt tot nu toe lekker in elkaar, het speeld als vanouds. Het is geen Pre Searing maar de sfeer is wel goed. Beter als Factions dit moet ik zeggen, het levelen gaat niet heel snel maar je bent niet zoals in prophecies 3 maanden bezig voor je level 20 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik speel nu al een kleine maand Prophecies. Ik denk niet dat ik wil weten hoe snel je levelt in Factions of Nightfall. Zo lang duurt het niet, daarnaast is er een goed verschil te merken in de levels. Waar je op level 11 moeite hebt met vijanden, kan er op level 14 je nog maar weinig gebeuren.

Laten we alleen hopen dat ik met mijn huidige character langer doorspeel. Mijn eerste had healing problemen, tweede aanval problemen. Mijn huidige is prima. Nou nog alle missies doen tot aan de desert :X

[ Voor 30% gewijzigd door Cardinal op 27-10-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Factions is 2 dagen maximaal, als je even doorwerkt. Het lvl verschil is er ook best wel in Factions, maar je bent daar vaak met volle teams waar je veel minder kans hebt harde klappen te krijgen. En de missies waar het pas echt 'hard' word, ben je 99% zeker al lvl20.

Nightfall zal de middenweg worden, gok 2 weken maximaal om lvl20 te halen. Maar je moet dan ook je heroes lvlen, dus een tijdje farm/plvl zit er niet is, of je zit met lvl2 heroes terwijl je lvl20 missies aan het doen bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
cardinal808 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:29:
[..]

Laten we alleen hopen dat ik met mijn huidige character langer doorspeel. Mijn eerste had healing problemen, tweede aanval problemen. Mijn huidige is prima. Nou nog alle missies doen tot aan de desert :X
Wat voor chars heb je dan :?
Enne.. wat voor build was het ?

Ik bedoel.. een monk zonder z'n sup healing is imho geen goede healing monk ..
(die extra attrib. punten doen het em wel .. :P )

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

W/E kan bijv amper healen = healing problemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik vind het ook stom dat je geen healing potions kan kopen ofzo, kijk dan alleen maar voor de roleplaying en dat ze niet te gebruiken zijn in PvP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Zephyer schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:52:
[...]
Wat voor chars heb je dan :?
Enne.. wat voor build was het ?

Ik bedoel.. een monk zonder z'n sup healing is imho geen goede healing monk ..
(die extra attrib. punten doen het em wel .. :P )
Ik had als eerste een E/Me (Echo Nuker), die ik niet goed kon healen. Toen een Mo/W (solo) die niet genoeg (lees:geen) damage deed, zeker niet na de update.

Nu ben ik geen build aan het volgen. Builds zijn alleen handig als je PvP gaat spelen. De meeste skills in PvE kan je pas heel laat halen. Monk was leuk, om mensen te helpen en gebrek aan monks. Elementalist was leuk vanwege de fire damage.

Nu ben ik dus bezig met een Elementalist/Monk en het bevalt prima, ben amper dood te krijgen.
Bulls-NL schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:05:
ik vind het ook stom dat je geen healing potions kan kopen ofzo, kijk dan alleen maar voor de roleplaying en dat ze niet te gebruiken zijn in PvP...
Alsjeblieft niet, ben je weer kapitalen kwijt aan potions, daarnaast hebben potions maar een doel: Grinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Cardinal op 27-10-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bulls-NL schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:05:
Dat is juist het leuke van Guildwars. Hoeveel armor en weapons helpen is leuk, maar einde van de streep zijn het de skills die het doen. E/Me kan massive damage uitdelen, maar als counter dus amper healen. Monk is beste in healen, maar kan weer (naja, nu dan) amper damage uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

cardinal808 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:09:
Ik had als eerste een E/Me (Echo Nuker), die ik niet goed kon healen. Toen een Mo/W (solo) die niet genoeg (lees:geen) damage deed, zeker niet na de update.
Mjah, bekend probleem. De "safe bet" voor PvE karakters om die een beetje gemakkelijk door het verhaal te krijgen is helaas nog altijd met als secondary profession monk. Zeker als je veel missies met henchies doet. In ieder geval zelf vaak missies op die manier kunnen redden door parttime monk te spelen en de henchies te healen of resurrecten ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik gebruikte echter van een E/Me alleen Archane Echo, toen ik de skil had kwam ik erachter dat ik hem amper gebruikt. Het mesmer gedeelte werd dus door mij amper gebruikt. Nu eens kijken wat een Monk brengt. Voordeel is dat ik aan Energy geen tekort heb. Zeker niet met de aanpassing met Glyph of lesser energy. die is opeens mega-goed geworden.
Weakling schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:19:
[...]
Mjah, bekend probleem. De "safe bet" voor PvE karakters om die een beetje gemakkelijk door het verhaal te krijgen is helaas nog altijd met als secondary profession monk. Zeker als je veel missies met henchies doet. In ieder geval zelf vaak missies op die manier kunnen redden door parttime monk te spelen en de henchies te healen of resurrecten ...
De meeste missies speel ik overigens met andere mensen en niet met henchies, behalve de eerste missie die is te simpel. Nu heb ik de mogelijkheid om zowel voor een Pyromancer als een Healer/Prot te gaan. De twee elementen uit het spel die ik persoonlijk het leukst vond.

[ Voor 66% gewijzigd door Cardinal op 27-10-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:48:
Gebruik het youtube filmpje als je niet weet hoe je dat kartonnen showding moet neerzetten :P
geef maar een gil als je nog iets niet weet ^ ^
nightfall is zoooo gaaf :D

[ Voor 5% gewijzigd door DR161 op 27-10-2006 15:34 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

/beetjeHKmoetkunnenMode
... ok ;)
Hoe maak ik dat speltje vast op mijn <insert kledingstuk>? :P

Dervish is toch met die grote 'zeis', is de attackspeed gelijk aan een hammer?
Edit: had jij de weekend-event niet gespeeld dan? :P

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik ben volgens mij bijna van het begin eiland af, elk stadje waar ik kom is het meer en meer uitgestorven op een paar zielen na. Volgens mij lig ik behoorlijk voor op veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:34:
/beetjeHKmoetkunnenMode
... ok ;)
Hoe maak ik dat speltje vast op mijn <insert kledingstuk>? :P

Dervish is toch met die grote 'zeis', is de attackspeed gelijk aan een hammer?
Edit: had jij de weekend-event niet gespeeld dan? :P
video is onderweg...

attack speed is gelijk ja
had natuurlijk wel event gedaan(allebij) maar is dit teminste zonder bugs
ps heb de 2 heros van cantha en tyria al :D
Steffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:47:
Ik ben volgens mij bijna van het begin eiland af, elk stadje waar ik kom is het meer en meer uitgestorven op een paar zielen na. Volgens mij lig ik behoorlijk voor op veel mensen.
omg er is iemand ie nog meer verslaafd is dan ik 7(8)7
Steffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:51:
:+ Valt wel mee, ik heb sinds dag 1 dat GW uit kwam nog geen 1200 uur gespeeld. Ik denk dat ik niet in de groep van verslaafden pas, er zitten hier wel mensen die wel 2 of 3 keer zoveel uren op teller hebben, dat zijn pas verslaafden.
ik heb 560 uur ofzo in 9 maanden maar daar zat dan een stop van 3 maanden tussen(i.v.m internet tragen dan stront O-) )

[ Voor 45% gewijzigd door DR161 op 27-10-2006 15:54 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:+ Valt wel mee, ik heb sinds dag 1 dat GW uit kwam nog geen 1200 uur gespeeld. Ik denk dat ik niet in de groep van verslaafden pas, er zitten hier wel mensen die wel 2 of 3 keer zoveel uren op teller hebben, dat zijn pas verslaafden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dark rule161 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:48:
had natuurlijk wel event gedaan(allebij) maar is dit teminste zonder bugs
ps heb de 2 heros van cantha en tyria al :D
Piccsss!!! :P
Edit: waar haal je die eigelijk? :)
_/-\o_ Grandioos! _/-\o_ :+

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:09:
[...]

Idd pics ik ben benieuwd en zit nog op werk :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:09:
[...]

[...]

_/-\o_ Grandioos! _/-\o_ :+
thx
necro bij lionguard figo
assassin bij imperial guardsman linzo

Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/7161/gw205jh9.png

[ Voor 44% gewijzigd door DR161 op 27-10-2006 16:40 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:51:
Of mensen die te lui zijn om hun computer uit te zetten als ze van huis gaan :P
*heeft 1900 echt gespeelde uren en vind dat eigenlijk al belachelijk veel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

dat is het ook

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat wordt olias erbij halen, assasins vind ik echt 10x niets. En ik heb al een bergje Necro spullen/skills/elite skills :)

Mijn projecten voor het weekend:
Hoe werkt de Hero AI als hij/zij een 55hp monk is?
Kan de Hero helpen met farmen? (passief en actief).

We zijn benieuwd :P

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

He, phew, tnx! Die bevestiging had ik even nodig. Was al bang dat ik er naast zou zitten ... gelukkig blijkt mijn zelfkennis nog in tact te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Ik heb Nightfall vannochtend ook opgehaald. Eerst even gebeld of ik mijn pre-order kit moest inleveren (want Dynabyte) was dus niet nodig. Heb nu een een uur of 3 gespeeld en zit nu op lvl 6. Moet zeggen dat het toch wel een van de leukere is. Niet zo snel lvl up als in Factions maar ook niet zo langzaam als in Prophesies.
Heb nu een gedeelte van het kleine eiland al gedaan. Ga nu eerst alle quests die ik al heb staan af maken en dan pas verder. Morgen de hele dag nog :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Al je mats/items die je had behaald met je event-character, heb je die ook behouden?
10110001 = 177? (bezig met een cursus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:25:
Al je mats/items die je had behaald met je event-character, heb je die ook behouden?
10110001 = 177? (bezig met een cursus :P)
Nee ik in ieder geval niet. Had weer een Dervish van level 1 met low armor en leeg inventory.
10110001 = is idd 177

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Hmmm net een bug ontdekt, NPC's die tijdens missies met je meelopen die gaan niet aan de kant als je naar ze toe loopt, lekker handig want nu zit ik vast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 15:07
Steffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:10:
Ben nu een tijdje bezig, 2e missie gehaald op het begin eiland. Het steekt tot nu toe lekker in elkaar, het speeld als vanouds. Het is geen Pre Searing maar de sfeer is wel goed. Beter als Factions dit moet ik zeggen, het levelen gaat niet heel snel maar je bent niet zoals in prophecies 3 maanden bezig voor je level 20 bent.
3 maanden voor level 20? heb prophecies nu ongeveer een maand, en heb al een tijdje
een warrior op level 20
een monk op level 11
een ranger op level 7
en een elementalist op level 3 (net mee begonnen)
(en ik werk nog ruim 40 uur in de week)

dus lang duurt dat niet om tot level 20 te komen, moet eigenlijk ook niet sneller gaan, anders is er geen fun meer aan

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb trouwens een leuke bug ontdekt: Zorg dat er maar 1 of twee plaatsen vrij zijn (weet niet meer hoeveel) in je inventory en doe de rune trader quest. Als reward krijg je een minor vigor rune en nog wat andere items. Die items passen niet, dus moet je je inventory leeg maken. Laat die minor vigor rune daar ineens ook in zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de mensen om vanuit proh/faction naar nightfall te willen, doe dit via Lion's Arch, 30x makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ok komtie:

[RANT]
Waarom kan alliance nou nooit eens in wsg winnen. wat een zootje ongeregeld. Speel ik alleen met kidneren van 10 jaar ofzo? :/ :/ :'(

[/rant]

g*#$*$me

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
lOOOOOl
maten in me guild wilden deze cape hebben XD

http://img122.imageshack.us/img122/2828/gw079qw5.jpg

Ik vin em zo vet he :P lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Hoe zit het met die Pumpkin hat, ik het vorig jaar gemist maar wil dit jaar wel voor al mijn char een hat, hoe laat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:57

Stronkie

Where wind is Trouble

Grrr de servers zijn bugged l ike hell. Hoe vaak ik al niet door een portal gelopen ben zonder te switchen van area :(

OOk enkele NPC met quests geven mij geen quest :(

Maarja verders alles ok.

Heb al mijn oude karakters nu ook in Nightfall country :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

volgens mij kan je hem pas de 31e halen (die hat) er staat iets over bij opstartscherm(waar je je w8woord invult)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Ik ben nu een uur of 8 aan het spelen maar ik zit nogal vast.
Om de missie in Jokadur Diggings te kunnen doen heb je Melonni nodig. Deze hero zou je dus kunnen krijgen door de Signs and Portents quest te spelen. Deze heb ik alleen nog nergens kunnen vinden. Waar kan ik deze krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volg de primary quests. als je er geen meer hebt moet je terug naar war je je laatste reward hebt gehaald, daar zal ook vaak de volgende primary zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

De enige quests die heb staan zijn nog
Rising the ranks: first spear
en de Primary quest: The Hounerable General.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

dan moet je alle town zoeken , der zijn nl zat quest om first spear te worden.
Welke rang ben je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Ik ben nu lvl 9, moet nog 24% om lvl 10 te worden.

Bij Beknur Harbour zegt ie dat ik eerst een ander dorp moet redden.

[ Voor 41% gewijzigd door 10110001 op 28-10-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

lvl bedoel ik niet, ik bedoel je rang...
Je moet je requierements halen voor first spear hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Ik ben nu Sergant moet nog 10 punten voor second spear. Dan heb ik ook de primary mission weer gehaald.

Het is me gelukt. Moest gewoon de rang van second speer halen. Iig bedankt voor de moeite.

[ Voor 31% gewijzigd door 10110001 op 28-10-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben met mijn monk en warrior maar richting nightfall gegaan, die heroes zijn best leuk :) Inmiddels op mijn warrior nu 3 heroes op lvl20, ze snappen het best aardig. Vooral de prophecies hero (necro) werkt aardig goed als MM, maar zelfs met blood of the master vooraan gebruikt hij hem toch iets te weinig. Beide monk heroes op lvl20, in factions een missie gedaan (senji corner) en lukt ze aardig hele team in leven te houden.

Alleen de hoeveelheid nieuwe 'mods' is even wennen, mis ook opeens groot aantal runes bij de rune-trader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

SinergyX schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:58:
[...]

Alleen de hoeveelheid nieuwe 'mods' is even wennen, mis ook opeens groot aantal runes bij de rune-trader.
Uitverkocht heet dat. Komt wel goed in de loop van de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:37

Clush

Do as I say...

zoo, heb de CE nu ook binnen... hij is nu de updates voor island of shehkah aan het downloaden... kan niet wachten! ben nu een Monk (had mijn originele laatst verwijderd... waarom weet ik niet meer), denkdat ze me wel kunnen gebruiken daar. ik wacht nog even met het testen van de nieuwe chars totdat de eerste rush over gewaaid is.

IGN Clush Monkey, en ik begin NU met spelen :).

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja heb al mijn karakters ook al binnen bij nightfall, ben verdorie al verder met mij oude karakters dan met mijn karakter in nightfall :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:'( Ik heb nu de vele tijd al last van Lag, ik kan gewoon niks meer oppakken en ik heb iets nodig voor een quest wat ik dropte om te kunnen vechten, lastig zo dit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja ken het... Bij de weg 1001 posts.. Tijd voor de langverwachte nieuwe GW topic. Met alle nederlandse vertalingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Die heb ik helaas niet, er staat wel een versie in dit topic maar ik weet niet wie nu het nieuwe topic gaat openen, ik heb het een tijdje gedaan, ik heb er gewoon geen tijd meer voor en meestel, eerlijk is eerlijk ook geen zin meer in en een beetje onderhouden is wel eens nodig, daar gaat me teveel tijd in zitten. Ik wil er nog wel een laatste open gooien maar dan wordt het echt tijd dat iemand het gaat over nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand eigenlijk al een mannier gevonden om toegang te krijgen tot de sunspear arena? bij mij in de guild is het nog niemand gelukt, en dat terwijl de arena toch ongeveer tegen Kamadan aanligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Stronkie schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:06:
ja heb al mijn karakters ook al binnen bij nightfall, ben verdorie al verder met mij oude karakters dan met mijn karakter in nightfall :S
Da's toch normaal als je met je Prophecies/Factions characters direct naar de missie gaat die je van het start eiland afhaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Alle pvp-skill unlock packs zijn nu beschikbaar in de ingame shop, alleen de single-profession packs lijken weg te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb nu das zelfde probleem als diegene boven...

Alleen de quest die ik dus niet kan afmaken zijn er meer.

Die ene quest waarbij al aangegeven dat ie moeilijk is. (# Mofuun:DECAYED MONUMENT) Ik versla de eerste golf MOBS maardaarna spawnen er meer en meer. Di ekerel is ondefrtussen zijn equipment aan het halen.

En de andere quest die mij maar niet wil lukken is die chef's quest met al zijn ingredienten (# Royal Chef Hatundo: Feast of Bokka )

BV drake flesh kan ik niet vinden (ik weet er zijn er 4 in de revier in het midden van de kaart ) Maar die droppen nooit flesh.
dan moet je nog twee van dat groene vlees ofzo zoeken, maar ook hier heb ik er maar 1 van
en de laatste heb ik dus al gevonden...

Wie of wie kan mij helpen.

[ Voor 6% gewijzigd door Stronkie op 28-10-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decayed Monument: wacht tot je de tweede missie hebt gehaald. Dan ben je hoog genoeg, en kan je vanuit Beknur Harbor met een party van 8 vertrekken. Dan is het een eitje.

Feast of Bokka: Zodra je Decayed Monument hebt gedaan, weet je zeker dat je hoog genoeg bent om wat vijanden in je eentje te verslaan. Ga in je eentje (dus zonder heroes) vanaf Champions Dawn naar Plain of Jarin. In de rivier vlakbij vind je 2 drakes, en nog eerder vind je wel wat iboga's, die iboga petals droppen. In je eentje heb je de grootste kans op succes. Ik was na 2 van deze rondes klaar voor die quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Woohoo, mijn eerste 15k Nightfall setje is compleet! Elite Sunspear Mesmer.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aphex/gw035.jpg

Nou nog een keertje wat dyes er op los laten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Waar haal je 15K armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heeft iemand al armour traders gevonden?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Om snel te zoeken in de GuildWiki kan je een searchengine toevoegen aan het lijstje rechts op je scherm.

Bezoek even de volgende site en je kan hem makkelijk installeren:
GuildWiki Search

Requirements:
Firefox 2.x of hoger
Internet Explorer 7.x of hoger

ennuh gewoon nieuwe topic openen met ouwe start post, later editten naar nieuwe SP.
Ben eventjes zoet met Nightfall en Halloween event :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Steffy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:15:
Hmmm net een bug ontdekt, NPC's die tijdens missies met je meelopen die gaan niet aan de kant als je naar ze toe loopt, lekker handig want nu zit ik vast 8)7
Is daar het nieuwe commando /stuck niet voor uitgevonden? :)

Voor de rest, Nightfall is super! Heb nu een lvl 10 Dervish, en die bevalt me prima. Prachtige damage doe je, vooral in combinatie met het preorder item :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
wolkje schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:25:
[...]

Is daar het nieuwe commando /stuck niet voor uitgevonden? :)

Voor de rest, Nightfall is super! Heb nu een lvl 10 Dervish, en die bevalt me prima. Prachtige damage doe je, vooral in combinatie met het preorder item :)
Werkt niet. Die command is voor een andere bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 20:53
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.