apNia schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:53:
Ik vind de PVP in WoW idd wat ongestructureerd en hoop stiekem dat dit beter is in GW. Maar ik hoorde vooral een jaar geleden vaak het geluid dat GW snel verveeld als je gemaxed bent, wat overigens ook geld in WoW, maar daar duurt het langer voor je gemaxed bent dus is het pad ernaartoe wat spannender... is dit al veranderd met de komst van Factions?
Faction is het pad naar 20 in 2 dagen gedaan. Prophecies duurt daarentegen weer een eeuwigheid, Nightfall moet daar een middenpad voor worden. PvP speel ik eigelijk nooit, maar aantal wedstrijden meegekeken kan het echt minuten duren voordat de eerste neergaat. Vooral nightfall moet een aparte boost geven aan PvP met de Heroes, ben erg benieuwd hoe dit zal ontwikkelen.
Zoals ik PvP zie in GW, is dit skill based en vooral kijken wat je tegenstanders doen. Hierop reageren, nonstop teamwork om stand te houden en je tegenstanders neer te halen. Het is echt geen chop-er-op-los PvP, waar een 'ubah' character even de hele tegenparty neermaait. Leuk zijn ook de PvE/PvP missies, je start een PvE missie waar je tegen de andere 'faction' gaat vechten (luxon vs kurzick).
Ik heb nu 4 characters gemaxed op 20, nog geen enkele heeft Shiro verslagen. Ook de wereld van prophecies ben ik nog niet echt ver in (muv mijn monk - hot party char). Elke keer vind je wat nieuws of iets beters, probeer je andere builds of nieuwe farm. Help je een avondje low-lvls missies te doen of ga je rondhangen in Kaineng Center om mischien een leuke koop/verkoop te doen.
PvE speel ik steeds met een andere profession, waardoor ik het hele verhaal steeds anders ervaar. Warrior als frontline, monk als teamsupport, ele voor vette aoe's en nonstop letten op je health/energy. Overige professions vond ik minder interessant, die meestal weer tot deze 3 'ervaringen' terecht komen. Ik zal dus ook niet zomaar een zelfde profession weer opnieuw beginnen, dan maar flink sleutelen en geld uitgeven om bv mijn ele op alle 4 de elementen te kunnen laten werken.
WoW vs GW, zoals PS3 tegen Xbox of Intel vs AMD. Oneindig durende discussies die puur rusten op voorkeur.
Ik ga zeker deze char verder lvlen, toch te weten hoe een ele zich stand houd op de moeilijkere missies. Maar op een avond speel ik bijna elke 20 minuten met een andere char, variatie om verveling voor te zijn
[
Voor 20% gewijzigd door
SinergyX op 18-10-2006 13:12
]