Het Grote Guild Wars Topic deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.448 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:13:
Ik ga vanav dit eens proberen met me Ne/Mo:

Protection 10
Healing 10
Curses rest

Protective Spirit
Spirit Bond
Spell Shield
Vigorous Spirit / Orison of Healing
Spiteful Spirit
Essence Bond
Balthazar's Spirit
Mending

Owja en natuurlijk geen armour aan om die Spirit Bond te laten activeren. Die 55hp dingen zijn leuk maar dit lijkt me ook wel een shot waard.
je hebt bijna gelijke build als een fow solo necro
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10056315

Ben nu al een tijdje deze run aan het doen vandaag bijna 1e quest gecleard maar ging niet voor de ghost staan :(

enige wat tot nu toe lastig is een groep met 2 monks en 1 mesmer hierbij mag je 25 shatter entchants overleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:18:
Die spell shield disabled toch al je skills voor een aardige tijd? Moet maar net verkeerd uitkomen :P
Ja das inderdaad zo maar ik moet een soort anti-interupt hebben... :) iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:23:
[...]

Ja das inderdaad zo maar ik moet een soort anti-interupt hebben... :) iemand enig idee?
gewoon bonds hercasten, zodat ze hun interupt skill hierop verspillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:27:
[...]

gewoon bonds hercasten, zodat ze hun interupt skill hierop verspillen
Kost dit geen energy? 10 per keer zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GWwiki zegt erover:
Can be kept up indefinitely, thereby bypassing the drawback to this skill, using Blessed Aura. Beware of enchantment removal, being forced to maintain a spell or having your skills disabled.

Maar dan moet je wel hoge divine favor hebben en hem ws gaan spammen om skill interupt tegen te gaan (warrior kan je dus wel interupten). Ik gebruikte normaal die Guardian, 5energy cost, 1casting en 2 recharge. Daarmee kon ik die fierce/brave dingen redelijk overleven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:28:
[...]

Kost dit geen energy? 10 per keer zeg maar...
Je krijgt ook geen energy van de bonds 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Bor de Wollef schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:28:
Dit soort events zorgen er alleen maar voor dat de economy voor greens nog verder inzakt / verpest word. Soms denkt Anet echt niet na bij de events imho.
De vraag is of dat zo erg is, natuurlijk.

Ik heb vrolijk meegedaan en veel plezier beleeft aan dit afgelopen weekeinde, ik heb 8 vrienden en guildies geholpen om greens te krijgen die ze graag wilden hebben maar niet konden betalen. Ik heb alle greens die ik voor mijzelf wilde hebben (eigen gebruik en voor hero chars in NF) binnengehaald, ik heb er ook nog eens 3 zeer mooie golds aan overgehouden. Niets verkocht of gekocht.

Verder was het gewoon leuk om met 3-4 man de beste methode te vinden om bepaalde bosses te doden en als een team te spelen en er dan nog een duidelijk doel bij te hebben. Da's perfect volgens mij. Dat er lui zijn die 30 Sunreach's farmen en die op de markt gooien, tja, je kunt je afvragen of de fout bij Anet ligt of bij de inhaligheid van sommigen die de markt daarmee verzieken. Persoonlijk heb ik er geen enkele moeite mee dat prijzen van greens in elkaar donderen.

Mischien kan jij je nog de komst van Tombs herinneren en de nieuwe greens daar? De eerste week van Tombs heb ik een fortuin verdiend aan greens die je nu niet eens meer kan weggeven en die markt is niet door Anet verziekt maar door de spelers zelf, net als de markt van Cantha greens voor het grootste deel allang verziekt was doordat sommigen dag en nacht greens farmen.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Het trekt tijdelijk weer de economie wat recht, toen Factions eenmaal uit was ging prijzen ook weer omhoog en voor de release kon je dan je slag slaan, alles goedkoop inkopen, later duur verkopen. Drago's Flatbow was voor Factions uit kwam nog iets van 15/20K 2 maanden later koste hij alweer 35/40K, om de simpele reden dat iedereen Factions speelde, nieuwe slots dus nieuwe chars had, niemand nog farme en er dus ineens veel minder wapens per aantal characters waren. Nu valt dat wel mee, iedereen wordt er mee dood gegooid op dit moment. Ik ga denk ik maar eens kijken voor een setje Bortak weapons die moet ik nog steeds en hopelijk zijn die in prijs gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:07:
[...]

Je krijgt ook geen energy van de bonds 8)7
Dat weet ik ook wel dohhhh ik bedoel kun je dan niet beter een andere spell meenemen om die als distraction te gebruiken die maar 5 energy kost ipv 10 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:31:
[...]

Dat weet ik ook wel dohhhh ik bedoel kun je dan niet beter een andere spell meenemen om die als distraction te gebruiken die maar 5 energy kost ipv 10 |:(
ehm per troll 2 energy ik neem aan dat je alles aggrod dus energykosten boeit geen ruk waarom ik zei dat je de bonds moest gebruik je hebt ze al mee en ze staan al op.

Zoiezo waarom neem je spellshield en vs? 2 nutteloze skills tegen de trolls tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
10 Shards gevonden, geen slechte dag vandaag dus. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:48:
[...]

ehm per troll 2 energy ik neem aan dat je alles aggrod dus energykosten boeit geen ruk waarom ik zei dat je de bonds moest gebruik je hebt ze al mee en ze staan al op.

Zoiezo waarom neem je spellshield en vs? 2 nutteloze skills tegen de trolls tenminste.
Die hele build is nutteloos, vreet teveel energy. 8 sec spirit bond vreet echt veel, kun je beter healing breeze meenemen. Die loopt zon 10 tot 13 sec door. Nadeel met de HB build is dat je maar max 8 tot 10 beesten tegelijk aan kunt. :|

Ik heb het getest op mino's en mja.... Ik ben er niet echt tevreden over... Ik kom bijna niet aan de SS om die te casten omdat ik constant die SB moet casten en vervolgens PS...

[ Voor 12% gewijzigd door ZeroCode op 17-10-2006 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Steffy schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:00:
Waar zijn die dingen te vinden dan? Op fire island bij die spiders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ZeroCode schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:25:
[...]

Waar zijn die dingen te vinden dan? Op fire island bij die spiders?
Guildwiki geeft antwoord op al uw vragen: klik hier maar eens

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:24:
[...]

Die hele build is nutteloos, vreet teveel energy. 8 sec spirit bond vreet echt veel, kun je beter healing breeze meenemen. Die loopt zon 10 tot 13 sec door. Nadeel met de HB build is dat je maar max 8 tot 10 beesten tegelijk aan kunt. :|

Ik heb het getest op mino's en mja.... Ik ben er niet echt tevreden over... Ik kom bijna niet aan de SS om die te casten omdat ik constant die SB moet casten en vervolgens PS...
check anders die fow build daar vind je namelijk shards

necro/monk

PS
SB
SS
IP
DE
Mending
BS
EB

deze build

55 hp en 15 armor

16 curses
8 healing
de rest op prot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[sarcasme]Prachtig al die afkortingen, maakt de build goed leesbaar voor de nieuwelingen ;)[/sarcasme]

Nog maar 9 dagen tot Nightfall! :) Ik bedacht me alleen wel een klein probleempje. Op mijn account heb ik bijvoorbeeld totaal geen Warrior en ook nooit gespeeld ook. Nu hoorde ik via via dat de Heroes die je kunt recruiten de skills hebben die je unlocked hebt. Dit betekent voor Koss (Warrior) dus dat ik alleen zijn basis skills zal hebben.

Ben benieuwd hoe ze dat oplossen, want anders is het wel een sneaky manier om PvP Unlock Packs te moeten kopen speciaal voor je Heroes ;) Maargoed misschien denk ik wel te moeilijk en kun je gewoon ook skills voor je Heroes gaan kopen bij skill trainers.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb de PvP unlock pack voor alle professions, je hero heeft dan meteen toegang tot alle skills (incl elite). Tijdens trial van Nightfall had ik alleen monk, skills van andere professions die je unlocked hebt (of gekocht in faction) zijn ook beschikbaar voor je heroes. Weet ik alleen niet hoe je dat moet doen als je een hero hebt die jou profession niet is :P Wel hoop ik dat ze die AI van heroes nog wat opkrikken, skill gebruik was nog niet altijd helemaal perfect, met name als je 'protective' hero wil hebben.

Vandaag wel pre-order kit van Nightfall gekocht, nu maar hopen dat je ook met je heroes naar faction/prophacies mag :) Hopelijk kan je net zoals prophacies beetje makkelijk richting Nightfall, war/ele wordt mijn nieuwe build :) Die 2 nieuwe professions lijken me 10x niets, echter zal een 3x melee hit met vig.spirit of life vicour toch wel erg populair worden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 17-10-2006 15:38 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

De twee nieuwe professies hebben toch wel degelijk een aantal interessante aspecten voor het PvP gedeelte van GW. Hoe ze in PvE gaan worden heb ik geen idee, ik heb nog geen Paragon of Dervish gespeeld (met PvE-event een mesmer lvl18 gemaakt, kostte me meer dan genoeg tijd).

Tevens kun je je heroes inderdaad alle skills geven die je unlocked hebt. (Tenminste, dit was zo tijdens het PvE-event.) Dit was wel zo makkelijk, aangezien je op die manier in feite een betere build kon maken voor je heroes dan voor je eigen PvE-toon. (Er waren niet heel veel Elite Skills te cappen.)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkje schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:30:
[sarcasme]Prachtig al die afkortingen, maakt de build goed leesbaar voor de nieuwelingen ;)[/sarcasme]

Nog maar 9 dagen tot Nightfall! :) Ik bedacht me alleen wel een klein probleempje. Op mijn account heb ik bijvoorbeeld totaal geen Warrior en ook nooit gespeeld ook. Nu hoorde ik via via dat de Heroes die je kunt recruiten de skills hebben die je unlocked hebt. Dit betekent voor Koss (Warrior) dus dat ik alleen zijn basis skills zal hebben.

Ben benieuwd hoe ze dat oplossen, want anders is het wel een sneaky manier om PvP Unlock Packs te moeten kopen speciaal voor je Heroes ;) Maargoed misschien denk ik wel te moeilijk en kun je gewoon ook skills voor je Heroes gaan kopen bij skill trainers.
beetje zelf uitzoeken kan geen kwaad en had eerder al een link gepost met deze build waarin alles perfect wordt uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De prijs van de PvP Unlock Pack voor alle professions vind ik een beetje (veel) te hoog eigenlijk :P Dat heb ik er niet voor over, helemaal niet gezien de Factions professions er ook niet bij zitten. Dus dat wordt een Warrior aanmaken en door de game heen rushen vanuit Cantha om zoveel mogelijk skills in zo'n kort mogelijke tijd te 'farmen' :P Als je door het tutorial eiland heen bent heb je wel een leuke basic skillset opgebouwd die hopelijk de standaard set van Koss wat aanvuld.

Trouwens de AI van de Heroes is op zich wel redelijk maar je moet even weten hoe ze denken. Met name is het belangrijk om te weten dat de volgorde van de skills in de skillbar de prioriteit aangeeft voor de hero. Met andere woorden, hoe verder een skill naar links staat hoe vaker een hero deze zal gebruiken. Je moet het even weten, maar dan valt er denk ik wel mee om te gaan :) En ze zullen vast ook nog wel de AI verbeteren in de loop van de tijd, aangezien Heroes zo'n hot item worden binnen Nightfall.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:14:
beetje zelf uitzoeken kan geen kwaad en had eerder al een link gepost met deze build waarin alles perfect wordt uitgelegd.
Ten eerste was mijn kleine opmerking vooral grappig bedoeld hoor :) Maar beetje zelf uitzoeken kan inderdaad geen kwaad, mits het wel mogelijk is. Zoeken op Guildwiki levert voor de meeste door jou gegeven afkortingen geen resultaat namelijk :)

[ Voor 19% gewijzigd door Cloud op 17-10-2006 16:17 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De PVP unlock pack had ik puur voor de prophacies skills, met name de gene uit Amber Light Camp. Kleine financiele meevaller, dus kon er wel vanaf ;)

Interesant punt over de volgorde van hero skills, wist ik helemaal niet :P Ik doelde meer op skills zoals Vig.spirit/life vic, maar ook een SoJ, of skills die tijdelijk je energy usage verlaagt (uit Divine favor). Ze casten die of alleen maar op hun zelf (kan je wel forceren, maargoed) of casten zodra hij gereed is, wat vooral bij SoJ erg iritant werd. Maarja, kwestie van wennen en goed indelen denk ik :) Ik ben zelf niet verder gekomen dan een 11 warrior en 8 dervish, ging opzich best goed. De latere Monk Hero snapte wel meteen lifebond/lifebarrier, ook de combo met de energy signet/signet of mantra kon ze nonstop doen. Defensive zetten en lokatie aangeven, ik kon veilig door hakken :)

Terug naar huidig GW, ben al weer tijdje bezig met een ele/monk, wat doen die een berg aoe fire dmg :D Doodgaan daarentegen ook :P Dus ik dacht fire/earth/energystorage te gaan, 2de professie helemaal leeg te laten. GWwiki geeft vaker de 'farm builds' en soorgelijke, is er ook een site met meer 'common used' builds, die gewoon allrounders zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 17-10-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

SinergyX schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:21:
Interesant punt over de volgorde van hero skills, wist ik helemaal niet :P Ik doelde meer op skills zoals Vig.spirit/life vic, maar ook een SoJ, of skills die tijdelijk je energy usage verlaagt (uit Divine favor). Ze casten die of alleen maar op hun zelf (kan je wel forceren, maargoed) of casten zodra hij gereed is, wat vooral bij SoJ erg iritant werd. Maarja, kwestie van wennen en goed indelen denk ik :) Ik ben zelf niet verder gekomen dan een 11 warrior en 8 dervish, ging opzich best goed. De latere Monk Hero snapte wel meteen lifebond/lifebarrier, ook de combo met de energy signet/signet of mantra kon ze nonstop doen. Defensive zetten en lokatie aangeven, ik kon veilig door hakken :)
Het gebruik van skills was inderdaad af en toe slim en af en toe minder slim :) Maar in elk geval al een stuk beter dan de AI van henchmen wat dat betreft. Ben benieuwd hoe die AI zich verder gaat ontwikkelen.
GWwiki geeft vaker de 'farm builds' en soorgelijke, is er ook een site met meer 'common used' builds, die gewoon allrounders zijn?
GuilwarsGuru heeft er ook wel een paar maar op zich GWwiki ook wel. Al moet je dan even zoeken tussen de Tested Builds omdat er inderdaad bij de PvE builds vooral farmbuilds staan. Toch staat er wel een redelijke lijst met tested builds waaronder een aantal E/Any builds die je misschien wel interessant zult vinden. Succes ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

"Het" PvE forum van GuildWars is www.gwonline.net (direct). Daar kun je voor iedere professie een subforum vinden alwaar heel vaak PvE builds te vinden zijn. (Ook RA/TA PvP builds trouwens, maar 6v6 of 8v8 PvP is niet echt heel 'groot' op dat forum.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
argh code=013 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
laat maar, netwerkhikje, meerdere hadden last...inmiddels weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

thinkingaboutit schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:21:
Mjah, mijn eerste reactie was hetzelfde als je vorige post. Wat moet ik met mijn leven nou GW niet werkt!!! Aarrghh!!! :P Gelukkig is ie weer in lucht ... phew ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:24
Ach beter een netwerk hinkje hebben dan zoals mij 2 computers waarvan de videokaarten zijn overleden (1 ati x700 in de laptop, en een ati X1600 pro 512mb uit de desktop). Voor mij dus tijdelijk geen guildwars meer :'(

Echt vaag... beide in anderhalve week tijd terwijl het daarvoor al sinds februari prima draait en er nix veranderd is aan de drivers instellingen.

Maarja, hopelijk is minimaal 1 van de 2 dingen op tijd terug voor nightfall want dan wilde ik gewoon via guildwars shop nightfall key kopen. Weet je tenminste zeker dat hij op tijd binnen is :z

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toeval, had ik ook, maar hier vloog mijn hele internet eruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Met naar Fow en UW gaan is verrot als het niet werkt. Ben je 1K kwijt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Nou hier dus niet.... 013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hier ook een 013 nu ;(
oh wacht, ik heb een 040 nu :>

Was ik net met NPC's Vizunah missie aan het doen.

[ Voor 74% gewijzigd door SinergyX op 17-10-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik ben vandaag weer verder in de FoW. Het lukt mij nu het meest vervelende groepje neer te halen waardoor de Solo run nog beter en verder komt en de kans op goeie drops dus toeneemt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb de hele avond al last van error 007 en code 040. Er is iets niet helemaal in orde bij Anet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Voor de FF users onder ons:
  • Run/install Firefox
  • Download and install "SearchWith" add-on: https://addons.mozilla.org/firefox/2194/
  • Go to menu Tools --> Add-ons --> "SearchWith" options
  • Click on tab "Engines"
  • Type "GuildWiki" in top textbox
  • Click on "Add Engine"
  • Fill in for "Search Address": "http://gw.gamewikis.org/wiki/Special:Search?search="
  • Fill in for "Extra Options": "&sourceid=mozilla"
  • Click on "OK"
  • Go to tab "Services"
  • Type in "GuildWiki Search" in top textbox
  • Click on "Add Service"
  • Select "GuildWiki" in dropdownbox.
Usage: select any word in Firefox and rightmouse-click and go to "Search With" --> "GuildWiki Search".

Presto, instant GuildWiki access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
die optie had ik al keer eerder gevonden, maar dat werkt naar mijn mening niet ideaal. Ik zou eerder blij zijn met een mogelijkheid om in de zoekbox in FF een optie te kunnen selecteren van zoeken in gw.gamewikis.org

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

CoRrRan schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 01:17:
Heel handig! Nu ook nog een search engine voor GuildWiki in de standaard searchbox van FFx en dan ben ik helemaal blij :) Maar dit is al erg handig.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 01:17:
Voor de FF users onder ons:
...
Ach ik doe wel in de searchbar van google zoiets als:
spirit bond site:gw.gamewikis.org

kom ik er ook wel ... ;)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:59:
[...]

Ach ik doe wel in de searchbar van google zoiets als:
spirit bond site:gw.gamewikis.org

kom ik er ook wel ... ;)
Of je bookmarkt gewoon gwwiki :) net zo makelijk je moet IE toch wel opstarten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren mijn ele naar lvl19 getrapt, meeste met NPC's om skills te testen. Wat doen ele's toch heerlijke berg damage :D Ben nu fire/earth gegaan (beetje nrg-storage), alleen nog geen elite skill te pakken. Daarna Naphui corner gedaan met een berg duitsers, op 3 seconde na master niet gehaald en gewoon niemand dood gegaan :)

I vind ele's liev :>
tot natuurlijk ik verder in de game kom en nonstop dood ga.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Steffy schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:00:
Kan ik eens een dual run met jou doen? Kijken hoe jij het doet etc etc, ik haal het dus echt gewoon niet. UW dan he, FOW heb ik nog niet geprobeert. Ik gebruik dan ook de Non-Underworld Solo Build:

Soul Reaping 2 + 3
Curses 12 + 1 + 3
Healing Prayers 9
Protection Prayers 9

Protective Spirit,
Healing Breeze,
Reckless Haste,
Spiteful Spirit,
Spirit Bond,
Essence Bond,
Balthazar's Spirit,
Mending.

Ik moet zeggen dat Spirit Bond me niks lijkt ik gebruik eigenlijk normaal Decrate Enchantments om het wat sneller te maken. Maar goed lijkt het je wat om me op sleeptouw te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:55:
Gisteren mijn ele naar lvl19 getrapt, meeste met NPC's om skills te testen. Wat doen ele's toch heerlijke berg damage :D Ben nu fire/earth gegaan (beetje nrg-storage), alleen nog geen elite skill te pakken. Daarna Naphui corner gedaan met een berg duitsers, op 3 seconde na master niet gehaald en gewoon niemand dood gegaan :)

I vind ele's liev :>
tot natuurlijk ik verder in de game kom en nonstop dood ga.. :9
Interessante combi voor je ele. Mijn ervaring is dat één damage type en de energy storage zo hoog mogelijk het beste werkt in combinatie met wat attunements, zeker als ik als fire ele aan het echoen ben kan ik elke puntje energy goed gebruiken. Maar goed, ik ben wat builds betreft sowieso nogal traditioneel.

Ele's zijn zekers lief en nonstop dood gaan is er voor een ele echt niet bij hoor, zolang je de warriors maar laat aggroen en zelf op een goede afstand van de actie blijft (meestal dichter bij de monks dan bij de warriors). Alleen een slechte monk kan het dan nog voor je verpesten, maar echt vaak dood ga ik in ieder geval niet met mijn ele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Wat ik nog wou vragen heeft iemand nog golden pauldrons van Ettins gekregen de laatste tijd? :)
Ben bezig met me Wa/Mo om die te lvl'en....

Of kan ik ook gewoon Yeti Farming proberen?

[ Voor 14% gewijzigd door ZeroCode op 18-10-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:58:
[...]

Kan ik eens een dual run met jou doen? Kijken hoe jij het doet etc etc, ik haal het dus echt gewoon niet. UW dan he, FOW heb ik nog niet geprobeert. Ik gebruik dan ook de Non-Underworld Solo Build:

Soul Reaping 2 + 3
Curses 12 + 1 + 3
Healing Prayers 9
Protection Prayers 9

Protective Spirit,
Healing Breeze,
Reckless Haste,
Spiteful Spirit,
Spirit Bond,
Essence Bond,
Balthazar's Spirit,
Mending.

Ik moet zeggen dat Spirit Bond me niks lijkt ik gebruik eigenlijk normaal Decrate Enchantments om het wat sneller te maken. Maar goed lijkt het je wat om me op sleeptouw te nemen?
heb de uw build opgegeven dit in verband met dat het tijdrovend is eerst nightmares clearen en soms zijn aaxtes in staat om sp en ps te interupten terwijl savage 1/2 cast time heeft en ps en sb 1/4.

Komt bij dat ik vaak uw in ga met een duo monk en dat je dan al blijf mag zijn met 1 ecto.

drops zijn dus bagger

FOW daarin tegen veel shards golden drops items zijn van hogere waarde.

ehm spirit bond is essentieel je enigste healing hmm zie nu dat je healing breeze meeneemt slechte keus makkelijk te interupten dus altijd sb voor healing breeze

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Iemand zin om een FOW run met mij te doen lol :) just for fun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
wolkje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:21:
Heel handig! Nu ook nog een search engine voor GuildWiki in de standaard searchbox van FFx en dan ben ik helemaal blij :) Maar dit is al erg handig.
Leek me ook erg handig dus maar even gemaakt.
Heb het volgende gedaan in de searchplugins directory van FF.
  • Een gif bestandje (genaamd "guildwiki.gif") aangemaakt van 16 x 16 pixels. Dit is je icoon.
  • Een src bestandje (genaamd "guildwiki.src") aangemaakt.
  • "guildwiki.src" de volgende inhoud gegeven.
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11

<search 
       name="Guildwiki"
       description="Guildwiki Search"
       method="GET"
       action="http://gw.gamewikis.org/wiki/Special:Search"
       queryCharset="utf-8"
    >

<input name="search" user>
    <input name="go" value="Go">
    </search>

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:25:
Iemand zin om een FOW run met mij te doen lol :) just for fun...
Heb op dit moment een paar runs met steffy gedaan, maar het is echt een solo build als je dood bent naja kan je kijken wat de andere doet.

Je kan het beste alleen gaan daar leer je echt het meeste van lukt het niet kan je me altijd ingame vragen, maar echt het is een stuk makkelijker als uw

ign phakahn dagarkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Oh, tsja, ik had al veel langer die searchoptie in mijn FF staan. Maar de context extensie is een mooie toevoeging ervoor.

http://mycroft.mozdev.org...search=&submitform=Search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weakling schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:14:
[...]

Interessante combi voor je ele. Mijn ervaring is dat één damage type en de energy storage zo hoog mogelijk het beste werkt in combinatie met wat attunements, zeker als ik als fire ele aan het echoen ben kan ik elke puntje energy goed gebruiken. Maar goed, ik ben wat builds betreft sowieso nogal traditioneel.

Ele's zijn zekers lief en nonstop dood gaan is er voor een ele echt niet bij hoor, zolang je de warriors maar laat aggroen en zelf op een goede afstand van de actie blijft (meestal dichter bij de monks dan bij de warriors). Alleen een slechte monk kan het dan nog voor je verpesten, maar echt vaak dood ga ik in ieder geval niet met mijn ele.
Ik kon me gewoon niet vinden met de builds op GWwiki, met name de casting tijd werd ik gek van, zelfs met wand en artifact beide 20/20%. Daarbij waren veel skills met hoge kans op wegrennen van mobs. Earth had ik eerst alleen voor earth armor (+56 amor -21% speed dacht ik nu), maar dragonstomp en (elite)aftershock zien er toch ook erg leuk uit. Daarbij in Nightfall komt er nog een 18sec ReduceDamage 1-25 en geen crits skill bij (Stoneflesh Aura - recharge 10sec), dus heb ik 116armor met -25 damage waarmee ik toch aardig wat damage zou moeten kunnen overleven. Dus vooraf al oefenen met een fire/earth.
Ik had al een leuke combo, Earth armor aan en een compact groepje vinden, Meteor/impact (knockdown), aftershock (of Double Dragon), inferno. Blaas ik in 1x al mijn energy erdoorheen, maar casting van laaste 2 is 3/4 dus snel genoeg en mobs rennen meteen erna weg. Ranged kan ik met Rodgort's Invocation en Fireball, nu nog met Conjure Flame voor wat damage van mijn wand.

Of dit allemaal ook werkt in latere missies wordt nog erg afwachten, met name het gemis van condition/hex removers wil nog wel eens flink foutgaan.
Edit: ik heb nu fire atunement, kans is groot dat ik toch die elemental atunement dan maar als elite ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Tnx Corran! Het werkt als een tierelier. Nu maar hopen dat er snel een videokaart retour komt zodat ik weer kan spelen.

SinergyX ik denk dat je vooral in de problemen gaat komen met je energy. Als ik jou was zou ik cker een atunement meenemen (liefst elemental atunement maar dat is een elite skill).

[ Voor 43% gewijzigd door denyos op 18-10-2006 10:57 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34

DR161

is sarcasminist

CoRrRan schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:47:
Oh, tsja, ik had al veel langer die searchoptie in mijn FF staan. Maar de context extensie is een mooie toevoeging ervoor.

http://mycroft.mozdev.org...search=&submitform=Search
thx,die was ik kwijt na een re-instal (om gw factions te kunnen spelen :D)

EDIT:Ik had nog een vraagje wat betekent SoJ(zoiets als underworld??) en aoe,of had iemand toevallig een lijstje met al die naampjes en begrippen? :$ :$ :$

[ Voor 16% gewijzigd door DR161 op 18-10-2006 11:23 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:57
dark rule161 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:11:
[...]
EDIT:Ik had nog een vraagje wat betekent SoJ(zoiets als underworld??) en aoe,of had iemand toevallig een lijstje met al die naampjes en begrippen? :$ :$ :$
Al deze dingen kan je ook op de wiki vinden, er bestaat zover ik weet geen lijst, maar je kan wel alles termen intikken.

SoJ: Shield of Judgement
aoe: Area of Attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
dark rule161 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:11:
[...]

thx,die was ik kwijt na een re-instal (om gw factions te kunnen spelen :D)

Shield of Judgement = Monk Elite skill.

AoE = Area of Effect geloof ik = bereik van de skill, op Spitefull Spirit na lopen vijanden uit dit bereik omdat ze dmg krijgen. Daar werd vroeger toen Griffon farmen nog kon vies (mis)(ge)bruik van gemaakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

cardinal808 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:26:
Al deze dingen kan je ook op de wiki vinden, er bestaat zover ik weet geen lijst, maar je kan wel alles termen intikken.
Er is wel degelijk een lijst op GWwiki :) Ik zag er eerst ook overheen maar dit is em (lijst van termen niet afkortingen). Natuurlijk werkt zoeken op GWwiki ook gewoon voor de meest gebruikte afkortingen.

edit:
Zie hieronder voor link afkortingen ipv termen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 18-10-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zou je eigelijk Abbreviations pagina moeten hebben, dat zijn de afkortingen :)

AoE is een skill die dus meerdere mobs gelijktijdig raakt, Dragon's stomp bijvoorbeeld (herken je vaak aan 'target and adjencted foes' en 'target foe's location'. Toevoegend op AoE heb je PBAoE, PointBlank AoE's. Deze hebben geen target nodig, zoals aftershock, inferno en soortgelijke. De Traps van Rangers zijn dus ook PBAoE's. (PointBlank werd ook wel eens PlayerBased genoemd, oftewel een AoE om de player heen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Hmm, dat klinkt toch allemaal wel zeer leuk! Moet mijn ele maar weer eens onder het stof vandaan trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik schaam me dood dat ik het vraag, maar is er in een van de topics ooit een goede WoW VS GW discussie geweest? Wat ik op Google vind is meestal op een forum waar mensen roepen "WOW IS BETTER GW HAS A LVL 20 CAP OMG WTF??"
Destijds toen ik GW kocht (gelijk op de release) ben ik begonnen, en toen was het een beetje dat WoW vooral sterk was in PvE en GW in PvP.. maar nu ik een tijdje WoW vind ik het vooral irritant hoe je steeds maar moet levelen. En dat wil ik juist niet. Kortom ik keer weer een beetje terug op GW.

Maar goed ik wil niet de discussie opratelen als ik daarmee mensen voor het hoofd stoot, dus als er toevallig recentelijk een dergelijke discussie is geweest, heeft iemand daar de link van? Ik denk dat beide games namelijk nogal veranderd zijn. Vooral WoW lijkt veel tijd te hebben gestoken in de PvP. Zodoende 'recentelijk' ;)
Hoop hier geen mensen mee voor het hoofd te stoten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

apNia schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:28:
Ik schaam me dood dat ik het vraag, maar is er in een van de topics ooit een goede WoW VS GW discussie geweest? Wat ik op Google vind is meestal op een forum waar mensen roepen "WOW IS BETTER GW HAS A LVL 20 CAP OMG WTF??"
Destijds toen ik GW kocht (gelijk op de release) ben ik begonnen, en toen was het een beetje dat WoW vooral sterk was in PvE en GW in PvP.. maar nu ik een tijdje WoW vind ik het vooral irritant hoe je steeds maar moet levelen. En dat wil ik juist niet. Kortom ik keer weer een beetje terug op GW.

Maar goed ik wil niet de discussie opratelen als ik daarmee mensen voor het hoofd stoot, dus als er toevallig recentelijk een dergelijke discussie is geweest, heeft iemand daar de link van? Ik denk dat beide games namelijk nogal veranderd zijn. Vooral WoW lijkt veel tijd te hebben gestoken in de PvP. Zodoende 'recentelijk' ;)
Hoop hier geen mensen mee voor het hoofd te stoten..
Er zijn wel discussies geweest in oudere topics dacht ik. Je zou de vorige delen van dit topic eens kunnen doorkijken. Ik moet wel zeggen dat ik een echt goede discussie nog nooit ben tegen gekomen over dit onderwerp. Meestal draait het uit op rants over en weer van fanboys.

Ik heb onlangs PvP gespeeld in WoW om dat ook eens te bekijken (ongeveer 2 week geleden). Ik moet, als pvp GW speler, zeggen dat het me absoluut niet mee viel. Wat een chaos, lange wachttijden, je kunt veel te veel skills meenemen om het echt interessant te maken, het hele concept van builds maken en aanpassen mis ik in WoW. De matches die ik speelde lieten een aardig groot leeroy gehalte zien.

Een goede GW vs WoW of GW vs andere game discussie ga ik nooit uit de weg. Het probleem is echter dat er maar weinig mensen zijn die beide games echt gespeeld hebben. Meestal komt men met argumenten op basis van "gehoord van" / klok en klepel verhaal.

En waarom zou je iemand met je vraag voor het hoofd stoten :?

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 18-10-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:37:
... Ik moet wel zeggen dat ik een echt goede discussie nog nooit ben tegen gekomen over dit onderwerp. Meestal draait het uit op rants over en weer van fanboys ...
Mijn mening is dat er ook niet over te discussieren valt. Het zijn totaal verschillende spellen die toevallig een bovengemiddeld aantal raakvlakken hebben. Meer een kwestie van smaak dan van kwaliteit. Allebei zijn het goede spellen. Het is maar net welke punten je het meest aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik vind de PVP in WoW idd wat ongestructureerd en hoop stiekem dat dit beter is in GW. Maar ik hoorde vooral een jaar geleden vaak het geluid dat GW snel verveeld als je gemaxed bent, wat overigens ook geld in WoW, maar daar duurt het langer voor je gemaxed bent dus is het pad ernaartoe wat spannender... is dit al veranderd met de komst van Factions?
Ik vind voornamelijk PVP interessant (WoW vrinden roepen maar dat ik moet levelen, terwijl ik constant in PVP hang ;)) .. dus ik vraag me eigenlijk af hoezeer ze van elkaar verschillen (grotendeels PVP, maar hoeft niet)
Weakling schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:50:
[...]

Mijn mening is dat er ook niet over te discussieren valt. Het zijn totaal verschillende spellen die toevallig een bovengemiddeld aantal raakvlakken hebben.
Nouja ik lees dat vaak. Maar dat zie ik dus niet, ik zie quests en PVP als belangrijke punten van zowel WoW als GW... (daarmee weerleg ik je punt niet hoor.. ik zie het alleen niet :))
Meer een kwestie van smaak dan van kwaliteit. Allebei zijn het goede spellen. Het is maar net welke punten je het meest aantrekken.
Die punten wil ik dus weten :D
Wat significant is voor WoW en wat voor GW :)

[ Voor 37% gewijzigd door apNia op 18-10-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

apNia schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:53:
Ik vind de PVP in WoW idd wat ongestructureerd en hoop stiekem dat dit beter is in GW. Maar ik hoorde vooral een jaar geleden vaak het geluid dat GW snel verveeld als je gemaxed bent, wat overigens ook geld in WoW, maar daar duurt het langer voor je gemaxed bent dus is het pad ernaartoe wat spannender... is dit al veranderd met de komst van Factions?
Faction is het pad naar 20 in 2 dagen gedaan. Prophecies duurt daarentegen weer een eeuwigheid, Nightfall moet daar een middenpad voor worden. PvP speel ik eigelijk nooit, maar aantal wedstrijden meegekeken kan het echt minuten duren voordat de eerste neergaat. Vooral nightfall moet een aparte boost geven aan PvP met de Heroes, ben erg benieuwd hoe dit zal ontwikkelen.

Zoals ik PvP zie in GW, is dit skill based en vooral kijken wat je tegenstanders doen. Hierop reageren, nonstop teamwork om stand te houden en je tegenstanders neer te halen. Het is echt geen chop-er-op-los PvP, waar een 'ubah' character even de hele tegenparty neermaait. Leuk zijn ook de PvE/PvP missies, je start een PvE missie waar je tegen de andere 'faction' gaat vechten (luxon vs kurzick).

Ik heb nu 4 characters gemaxed op 20, nog geen enkele heeft Shiro verslagen. Ook de wereld van prophecies ben ik nog niet echt ver in (muv mijn monk - hot party char). Elke keer vind je wat nieuws of iets beters, probeer je andere builds of nieuwe farm. Help je een avondje low-lvls missies te doen of ga je rondhangen in Kaineng Center om mischien een leuke koop/verkoop te doen.

PvE speel ik steeds met een andere profession, waardoor ik het hele verhaal steeds anders ervaar. Warrior als frontline, monk als teamsupport, ele voor vette aoe's en nonstop letten op je health/energy. Overige professions vond ik minder interessant, die meestal weer tot deze 3 'ervaringen' terecht komen. Ik zal dus ook niet zomaar een zelfde profession weer opnieuw beginnen, dan maar flink sleutelen en geld uitgeven om bv mijn ele op alle 4 de elementen te kunnen laten werken.

WoW vs GW, zoals PS3 tegen Xbox of Intel vs AMD. Oneindig durende discussies die puur rusten op voorkeur.
Weakling schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:07:
Hmm, dat klinkt toch allemaal wel zeer leuk! Moet mijn ele maar weer eens onder het stof vandaan trekken :)
Ik ga zeker deze char verder lvlen, toch te weten hoe een ele zich stand houd op de moeilijkere missies. Maar op een avond speel ik bijna elke 20 minuten met een andere char, variatie om verveling voor te zijn :)

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 16:25
Ik ben zelf dan ook echt PvE speler en doe zo af en toe mee aan de PVP. ik merk hier heel goed bij dat je goedmoet hebben uitgedacht met je team watvoor build je hebt. en dat het dus ook echt van belang is dat je goed nadenk over welke skills je meeneemt en hoe je je atribute points verdeelt. ook kna je dus redeijk makkelijk je build aanpassen dit kan echter wel aleen in steden waardor het heel belangrijk wordt dat je er goed over nadenkt

kwa PVE is et iets minder belangrijk watvoor skills je meeneemt. maar nog steeds is het wel van belang dat je goed nadenkt over hoe je je caracter opbouwd.

en dat het spel snel saai wordt als je maxed bent valt wel mee vindt ik. er zijn nog een aantal leuke gebieden waar je quest kan doen dit toch net iets moeilijker als normaal zijn.

daarbij heb je nog een voordeel dat je bij PVP gewoon een speciaal character kan beginnen waarbij alees skliis die je al ooit geunlocked hebt beschikbaar zijn. waardoor je dus redeijk snel kan meedoen in PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik kan niet meedoen in zo'n discussie tussen WoW en GW, aangezien ik nog nooit WoW gespeeld heb. Sterker nog, ik heb nog nooit iets over WoW gelezen en alles wat ik erover hoor is maar heel summier.

Persoonlijk ben ik het wel eens met de stelling dat GW gaat vervelen op PvE gebied als je eenmaal de storyline gevolgd hebt met 1, misschien 2 characters. Het enige wat mij bij het PvE houdt, is geld bij elkaar sprokkelen om mijn PvE toons PvP ready te houden en dus ook voor skills te kopen bij de Skill Trainer.

Wel zal ik straks het hele Nightfall PvE gedeelte weer doormoeten met in ieder geval mijn Mesmer, Monk en Necro. Maar dat is voor 1 of 2 keer leuk en dan heb ik dat waarschijnlijk ook wel weer gezien.

Ik denk dat je in een topic gespecialiseerd voor GW ook niet direct discussies moet gaan zoeken. Ik denk dan eigenlijk dat je een nieuw topic zou moeten openen in SGD specifiek genoemd naar een discussie over het verschil tussen WoW en GW. Echter een bijkomend probleem is, is dat je dan in feite alleen mensen aan het woord wilt hebben die bij beide spellen PvE en PvP gespeeld hebben. Helaas zal dit niet gaan, gezien de aard van de hedendaagse forumposter. Iedereen denkt tegenwoordig maar een mening ergens over te moeten hebben helaas, en maar al te vaak is het ongefundeerd.

Dus ik persoonlijk denk dat je er beter gewoon maar niet aan moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:44:
[...]

Heb op dit moment een paar runs met steffy gedaan, maar het is echt een solo build als je dood bent naja kan je kijken wat de andere doet.

Je kan het beste alleen gaan daar leer je echt het meeste van lukt het niet kan je me altijd ingame vragen, maar echt het is een stuk makkelijker als uw

ign phakahn dagarkin
Ik probeer het vanav even een stuk of 10 keer ( whehehe 10K goed en ik heb maar 50K ). Wil het dan toch niet lukken zal ik je messagen als je online bent. Tot die tijd doe ik wel die nare Elona farm.

Ik mis trouwens nog wel de 15 attribute point quests, moet ik die eerst doen met me Ne/Mo?

Ik lees op wiki dat Ravagers ook Ecto droppen, iemand al eens gehad?
http://gw.gamewikis.org/wiki/Ravager

[ Voor 6% gewijzigd door ZeroCode op 18-10-2006 14:08 . Reden: Ravager add ( aargg typo's ) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:57
ZeroCode schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:04:
[...]
Ik lees op wiki dat ravangers ook Ecto droppen, iemand al eens gehad?
http://gw.gamewikis.org/wiki/Ravager
Nope, wist niet eens dat die gasten het dropte, echter zijn er ook niet veel van en ze verschijnen aleen in een missie. Ik denk dat het meer tijdrovend is, dan het wat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

2de quest is in Harbor, dat paard helemaal onderin geeft de 2de 15-atrib quest (unwelcomed guest ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:21:
[...]

heb de uw build opgegeven dit in verband met dat het tijdrovend is eerst nightmares clearen en soms zijn aaxtes in staat om sp en ps te interupten terwijl savage 1/2 cast time heeft en ps en sb 1/4.

Komt bij dat ik vaak uw in ga met een duo monk en dat je dan al blijf mag zijn met 1 ecto.

drops zijn dus bagger

FOW daarin tegen veel shards golden drops items zijn van hogere waarde.

ehm spirit bond is essentieel je enigste healing hmm zie nu dat je healing breeze meeneemt slechte keus makkelijk te interupten dus altijd sb voor healing breeze
Sorry hoor maar 5 Ecto's :*) 2Keys en 1 Gold noem ik niet slecht voor 25 Minuten Solo Necro Monk.

Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/4071/necrouwdp4.jpg

Maar goed het is ook niet de meest eenvoudige build, maar als je het eenmaal door hebt heb je al snel een stack ecto bijelkaar. _/-\o_

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe krijg jij trouwens die hele inventory onder elkaar?
En waarom gebruik je spirit bond op een 55 monk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

F9 opent je hele inventory, en het is als ik het goed zie deze build:Necro Solo Smiter

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

SinergyX schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:43:
Hoe krijg jij trouwens die hele inventory onder elkaar?
En waarom gebruik je spirit bond op een 55 monk? :P
SB heeft een casting time van een kwart tegen over 1 van healing breaze ;)
Tevens de armor die ik gebruik alles behalve mijn chest piece cabalist 15 armor. Chest is starter 5 armor :D . Zo handig tegen de Grasps (tuurlijk full sup rune set anders werkt het niet he)

Ps met SB kan je Zoveel smites en Bladed Axtes als je wil (had ongeveer 3 a 4 groepen smites a 3-5 stuks)

[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Groovy op 18-10-2006 14:57 ]

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En ik weer zo dom geweest 45armor outfit te nemen met full sup runes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

SinergyX schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:00:
En ik weer zo dom geweest 45armor outfit te nemen met full sup runes ;(
Ja zo vervelend dat die 15armor zo verschikkelijk duur is :P . Voor minder dan 1K heb je armor. Alleen zal je voor je runes iets meer kwijt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Mr_Groovy schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:56:
[...]

SB heeft een casting time van een kwart tegen over 1 van healing breaze ;)
Tevens de armor die ik gebruik alles behalve mijn chest piece cabalist 15 armor. Chest is starter 5 armor :D . Zo handig tegen de Grasps (tuurlijk full sup rune set anders werkt het niet he)

Ps met SB kan je Zoveel smites en Bladed Axtes als je wil (had ongeveer 3 a 4 groepen smites a 3-5 stuks)
Welk armour is dat cabalist, is dat gewoon scar armour?
Zo nee waar is dit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Laat ik hopelijk geluk hebben met salvage'n (nieuw werkwoord? :P) en alle sup.runes eruit halen :)
Heb alleen het start armor niet meer, met 15armor willen die jade knights nog best vaak te weinig damage doen om spirit bond te triggeren. Niet echt bij nagedacht dus :P

Ik ben trouwens mo/.. dus sup.runes zijn extra prijzig :)

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

ZeroCode schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:11:
[...]

Welk armour is dat cabalist, is dat gewoon scar armour?
Zo nee waar is dit te halen?
http://gw.gamewikis.org/wiki/Necromancer_armor

Gebruikt dan niemand wiki |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ondanks ons veelvuldig verwijzen naar de Wiki blijkbaar nog steeds vrij weinig mensen ;) Zonde want er staat zo ongelooflijk veel informatie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Alleen jammer dat GWwiki er soms wel uitligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Groovy schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:37:
[...]

Sorry hoor maar 5 Ecto's :*) 2Keys en 1 Gold noem ik niet slecht voor 25 Minuten Solo Necro Monk.

[afbeelding]

Maar goed het is ook niet de meest eenvoudige build, maar als je het eenmaal door hebt heb je al snel een stack ecto bijelkaar. _/-\o_
ehm ene keer veel drops en sommige runs helemaal niks en bij fow altijd leuke drops en vind uw vrij saai om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:15:
[...]

ehm ene keer veel drops en sommige runs helemaal niks en bij fow altijd leuke drops en vind uw vrij saai om te doen
Is dat de Warrior Spider Run, of de Necro Shadow army Run? Meestal krijg ik 2 tot 0 shards met de spiders }:| . En gold drop rate is om te :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Groovy schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:31:
[...]

Is dat de Warrior Spider Run, of de Necro Shadow army Run? Meestal krijg ik 2 tot 0 shards met de spiders }:| . En gold drop rate is om te :'(.
ehm necro shadow build lukt me soms om de quest te halen, maar ja build 1 fout en je bent dood maar leuke run en genoeg golden drops en shards.

Heb met de uw build vaak pech ;(

doe em om die reden niet ze zijn in staat om geen bonds te interupten maar ps en sb wel naja dan geef ik het op.

cast je mending geen interupt opeens doe je ps geinterupt.

Doe het precies volgens die guide maar ik heb blijkbaar veel pech

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ecto farmen lukt al aardig:

Afbeeldingslocatie: http://img524.imageshack.us/my.php?image=gwcharactersde3.jpg

Rit = 15k Kurzick (orange)
Necro = Obsidian (orange + red)
Asn = 15k Luxon (black)
Ele = Obsidian (black)
Monk = Obsidian (blue + green)
Warrior = Obsidian ((yellow + black) + silver)
Ranger = Obsidian (geen dye)
Mesmer = Obsidian (black + blue)

Tijdens het 'green weekend' feest heb ik met m'n Elementalist/Assassin de Sunreach's Shield gefarmed. Dit is makkelijk te doen met de volgende build:

Shadow Form (elite)
Death's Charge
Glyph of Elemental Power
Sliver Armor
Rust
Shadow Refuge
Shadow of Haste
Dash

Shadow Arts =12
Earth = 16
Water = 4
Energy Storage = 1

Ren richting Sunreach vanaf Durheim Archives zonder te agro'en. Als je op het stuk bent voordat je rechts afslaat naar Sunreach, cast Shadow of Haste. Ren verder totdat je bijna de eerste monsters agro'd. Cast Shadow Form, dan Death's Charge op Sunreach. Cast Glyph of Elemental Power, dan Sliver Armor, dan Rust. Als je bijna dood gaat, Shadow Refuge.

Als het niet lukt om Sunreach te doden, wat vaak gebeurt aangezien Sliver Armor niet altijd Sunreach raakt, cast dan Dash. Dash zorgt ervoor dat Shadow of Haste ongedaan wordt gemaakt (je kan maar 1 stance hebben) waardoor je op je veilige plek terug teleporteerd.

(Dit idee is niet van mij, ik heb het van iemand die een Assassin/Elementalist gebruikt, maar aangezien ik een Survivor Assassin heb, gebruik ik een Elementalist/Assassin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mr_Groovy schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:37:
Oef, nou zeg dat wel. Net er 12k aan UW entry geld doorheen gejaagd en niet 1x verder gekomen dan de eerste groep aaxtes :/ Lijkt wel of ze precies weten welke skill ze wel en niet moeten interupten. Probeer ik ze uit de tent te lokken door nogmaals een enchant te casten die ik al heb, geen interupt. Wil ik mijn prot. spirit verversen, bam interupt en dood. Frusty run tot nu toe ...

edit:
18k ondertussen en ik kap ermee, want er zit nul vooruitgang in ... snik

[ Voor 6% gewijzigd door Plekuz op 18-10-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zojuist een best vage shield geloot, met smiting atrib 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/4978861889shield.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Weakling schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:28:
[...]

Oef, nou zeg dat wel. Net er 12k aan UW entry geld doorheen gejaagd en niet 1x verder gekomen dan de eerste groep aaxtes :/ Lijkt wel of ze precies weten welke skill ze wel en niet moeten interupten. Probeer ik ze uit de tent te lokken door nogmaals een enchant te casten die ik al heb, geen interupt. Wil ik mijn prot. spirit verversen, bam interupt en dood. Frusty run tot nu toe ...

edit:
Ren Naar ze toe volledig enchanted, en wand de dying nightmare als je ehm tegenkomt. Dan moet je ze bij elkaar groeperen dat ze alle 3 je aanvallen. Zorg er nu voor dat je veel energie hebt en een vernieuwde ps en sb. Lok de interupts uit met je mending (of andere 1 cast time enchant). Wanneer ze alle 3 die ge interupt hebben, cast je ss en daar boven op reckless haste (doe dit allen men je 20/20 wand en 20/20 offhand), verwissel naar je 55 items en hak er op los om de riposite te triggeren. Wanneer ss gerenewed is hex je een andere. Nu alleen 6 seconden tanken en dood zijn ze. :*) Let op dit klinkt allemaal makkerlijker dan dat het is _O-

Vanavond weer 10 ecto's bij elkaar gefarmed, zit nu op 108 :*)
Het ecto farmen lukt al aardig:

Plaatje op imageshack (popups!)

Rit = 15k Kurzick (orange)
Necro = Obsidian (orange + red)
Asn = 15k Luxon (black)
Ele = Obsidian (black)
Monk = Obsidian (blue + green)
Warrior = Obsidian ((yellow + black) + silver)
Ranger = Obsidian (geen dye)
Mesmer = Obsidian (black + blue)
Show Off :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
show off? er staat toch al een linkje naar een imageshack afbeelding ;)

maar cker wel nice. Ik ga van het weekend (als er dan in ieder geval 1 videokaart terug is van RMA) is kijken of ik die FoW solo beetje onder de knie kan krijgen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mr_Groovy schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 01:50:
Ren Naar ze toe volledig enchanted, en wand de dying nightmare als je ehm tegenkomt. Dan moet je ze bij elkaar groeperen dat ze alle 3 je aanvallen.
Check, hoewel ik meestal de run & hide manier toepas voor de dying nightmares door me op safe spots achter ghosts te verschansen als er eentje oppupt/popupt/uppopt (*doorhalen wat niet van toepassing is) ...
Zorg er nu voor dat je veel energie hebt en een vernieuwde ps en sb.
Check
Lok de interupts uit met je mending (of andere 1 cast time enchant).
Dat gaat bij mij nog regelmatig mis en moet ik nog goed op gaan oefenen.
Wanneer ze alle 3 die ge interupt hebben, cast je ss en daar boven op reckless haste (doe dit allen men je 20/20 wand en 20/20 offhand), verwissel naar je 55 items en hak er op los om de riposite te triggeren.
Aha, ik vergat steeds reckless haste te gebruiken!
Wanneer ss gerenewed is hex je een andere. Nu alleen 6 seconden tanken en dood zijn ze. :*) Let op dit klinkt allemaal makkerlijker dan dat het is _O-
No kidding! :P
Maar tnx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Weakling schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:28:
[...]

edit:
Ahhh kijk ik ben niet de enige :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik hou het wel bij de FoW run zie ik al wel. Ecto leverd meer op als je ze vind, als je ze niet vind raak je alleen maar geld kwijt, zeker als je niet verder komt dan het eerste groepje.

Bij FoW kom ik tenminste Solo bij de rangers, verder nog niet gekomen want ik had geen tijd meer afgelopen week. En shard in overvloed daar, vaak bij de eerste 2 groepjes al 1 of 2 shards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Steffy schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 09:51:
Ik hou het wel bij de FoW run zie ik al wel. Ecto leverd meer op als je ze vind, als je ze niet vind raak je alleen maar geld kwijt, zeker als je niet verder komt dan het eerste groepje.

Bij FoW kom ik tenminste Solo bij de rangers, verder nog niet gekomen want ik had geen tijd meer afgelopen week. En shard in overvloed daar, vaak bij de eerste 2 groepjes al 1 of 2 shards :)
Hmm Dat is een goede drop rate voor shards, veel beter dan die vrekkige spiders }:| . Ga ik ook maar eens proberen, maar eerst 120 ecto's verzamelen voor mijn fow war armor 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Steffy schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 09:51:

Ik heb het gisteren 10 keer geprobeert en elke keer die eerste 2 groepen afgemaakt en ik had echt 0 shards en alleen blue items. Maar dat was waarschijnlijk omdat mijn aap-char nog geen 200 attrib points heeft en duurde het daardoor te lang :') Whhehe.... maar goed...

Weet iemand of ik mijn prophecies char in factions 15 attribute points kan laten halen. Dus dat ik Lost treasure even ga doen en zo aan me 15 Attribute points kom. Mijn char komt dus uit Prophecies... Ik heb er momentaal 185 points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Dat kan niet, proph char zal het ook in proph moeten halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Steffy schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:24:
Dat kan niet, proph char zal het ook in proph moeten halen
Arggg ik had het gisteren al geprobeert en uiteindelijk om een runner gevraagd maar niemand wou het doen voor 1.5 K :P Dohhhh en met henches is het niet te doen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

ZeroCode schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:43:
[...]

Arggg ik had het gisteren al geprobeert en uiteindelijk om een runner gevraagd maar niemand wou het doen voor 1.5 K :P Dohhhh en met henches is het niet te doen lol
Heb je daar nou echt een runner voor nodig :N . Of ben je gewoon lui ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Mr_Groovy schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:55:
[...]

Heb je daar nou echt een runner voor nodig :N . Of ben je gewoon lui ;)
Lui idd, ik wil FoW namelijk een keer goed doen :) maar ja met henches lukt het ook niet en er stond gisteren echt bijna niemand in Iron Mines of Moladune...

[ Voor 0% gewijzigd door ZeroCode op 19-10-2006 10:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

ZeroCode schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:56:
[...]

Lui idd, ik wil FoW namelijk een keer goed doen :) maar ja met henches lukt het ook niet en er stond gisteren echt bijna niemand in Iron Mines of Moladune...
Hench FTW ;) . Jezus met een necro moet het nog makkelijker zijn. Minions everywhere :P . Wals je zo door een mission \ area heen. (Ik heb alleen vizunah en nahpui gedaan met mijn necro, want deze necro is alleen voor farmen gemaakt :9 . Maar toch wel master gehaald bij beiden met dank aan 10 minions }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Groovy schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 01:50:
[...]

Ren Naar ze toe volledig enchanted, en wand de dying nightmare als je ehm tegenkomt. Dan moet je ze bij elkaar groeperen dat ze alle 3 je aanvallen. Zorg er nu voor dat je veel energie hebt en een vernieuwde ps en sb. Lok de interupts uit met je mending (of andere 1 cast time enchant). Wanneer ze alle 3 die ge interupt hebben, cast je ss en daar boven op reckless haste (doe dit allen men je 20/20 wand en 20/20 offhand), verwissel naar je 55 items en hak er op los om de riposite te triggeren. Wanneer ss gerenewed is hex je een andere. Nu alleen 6 seconden tanken en dood zijn ze. :*) Let op dit klinkt allemaal makkerlijker dan dat het is _O-

Vanavond weer 10 ecto's bij elkaar gefarmed, zit nu op 108 :*)

[...
`

hmm netjes ach doe liever de duo monk build gaat stukken sneller en nooit last van interupts, maar ga je solo kunnen ze interupten als de beste :( .
Hoevaak doe je die run want knap dat je elke keer zoveel ecto krijgt als ik paar dagen duo uw heb ik gedaan zijn de drops in uw om te huilen.

zit nu zelf op 98 ecto en 42 shards, maar hoef maar 105 ecto en shards.
Wacht zoiezo nightfall af de nieuwe professions wat die voor fow armor krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn ele is ook weer lvl20 *O* (wat een prestatie voor Factions :P).
Build bevalt me behoorlijk goed, zelfs in FoW kon ik behoorlijk mee komen (monk/mes groepjes zijn leuk :P). Mijn build (15fire/12earth/10of11 storage)
Inferno
Drogan's nogwat
Fireball
Meteor

Meteor impact of Dragon's stomp
Armor earth
Fire atunement
Double dragon/capture skill/Lesser energy/toekomstige shockwave
Opzicht nog geen super spike damage, maar met Ward of combat (50% slowed) werkt Inferno/double dragon combo toch erg lekker. Drogan's en fireball voor ranged spam, meteor om warriors en monks even te stoppen. Rangers zijn nog steeds een ramp, lage damage en vaak alleen dus weinig aoe-nut. Heb nu 20/20 wand en 20/20 artifact, vaak dus direct casting.
Meeste missies gingen behorlijk goed, zolang er maar een goede monk en warrior bij zitten die de mobs lekker bijelkaar houden.

FoW 1x dood gegaan, meeste missies bleef ik overeind :) (earth armor werkt best goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Interessant artikeltje op Gamespot over Nightfall
- klein beetje meer info over de wurms,
- Speciale hero skills
- 1 hero die alleen te bemachtigen is in Tyria en 1 hero die alleen te krijgen is in Cantha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:55:
[...]
`

hmm netjes ach doe liever de duo monk build gaat stukken sneller en nooit last van interupts, maar ga je solo kunnen ze interupten als de beste :( .
Hoevaak doe je die run want knap dat je elke keer zoveel ecto krijgt als ik paar dagen duo uw heb ik gedaan zijn de drops in uw om te huilen.

zit nu zelf op 98 ecto en 42 shards, maar hoef maar 105 ecto en shards.
Wacht zoiezo nightfall af de nieuwe professions wat die voor fow armor krijgen
Ik had de run 2 Keer totaal gedaan gisteren, en een stuk of 15Keer voor een kwart (ja ja sterfen is niet leuk, maar goed de axtes willen nog wel eens ecto's droppen dus valt wel mee). Ik denk dat ik er 17K of meer door heen heb gejaagd. Maar goed 10 ecto's is weer 65/70K dus maak nog steeds winst ;). Ik had ook mijn ranger smite run kunnen doen waar ik 95% survival rate heb, maar vind dat nu boring >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mythrill schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 12:10:
Interessant artikeltje op Gamespot over Nightfall
- klein beetje meer info over de wurms,
- Speciale hero skills
- 1 hero die alleen te bemachtigen is in Tyria en 1 hero die alleen te krijgen is in Cantha.
Je mag je heroes meenemen naar Tyria en Cantha *O*

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.