Weakling schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:25:
[...]
Ben je hier niet heel erg jezelf aan het klem praten? Zeggen dat "we" maar fanboys zijn die geen kritiek kunnen hebben, maar jezelf gedragen als een fanboy die geen kritiek kan verdragen? Andere mensen hier hebben kritiek op je punt dat er veel vraag zou zijn naar een AH, soms nog met goede argumenten ook, en meteen vlieg je tegen het plafond.
Daarbij net doen alsof je de alwetendheid zelve bent wat betreft GW ("ik speel als sinds dag 1 etc") helpt daar ook niet echt bij. Alleen melden dat je het niet eens bent met de stelling van een ander en dan met eigen redenen komen is meer dan voldoende. Mensen aanvallen en doen alsof je weet wat de "gehele community" denkt werkt niet ...
Ik ben niet begonnen met van ik speel het spel al zo lang, ik haakte alleen maar in op op een ander persoon die daar over begon. Maar ik voel me niet aangevallen hoor, maar het is bij elk spel het zelfde wat je ook speeld. Zodra je iemand wijst op de minpunten van de makers, van het spel, de slechte support en het is hun favoriete spel dan is er ineens geen wolkje aan de lucht en ligt ineens alles aan jou, dan zijn ze op hun teentjes getrapt en is het gelijk van 'Ik speel al zo lang en ik merk er niks van, ik heb er geen problemen mee, etc'. Dat is nog nooit anders geweest.
Het is gewoon zo dat is de community niet gezeurd had over een heleboel dingen dan was het er niet in gekomen. Mensen wilde uitdagingen, UW en FoW was niet genoeg. Toen kwam Sorrows Furnace, wapens waren niet bijzonder, er moesten unique wapens in, er kwamen greens. Er moets meer voor PvP spelers komen en dat zagen we terug in Factions, er moesten Build Slots in zodat je niet steeds alles hoeft aan te passen maar met 1 druk op de knop alles kun omzetten en het zit er nu straks ook al in. Runes waren te duur in het begin, 20k voor een minor was heel normaal, toen kwam de rune trader om de economie te herstellen. (Dat is later door de greens weer verknald maar ach het is al stukken beter.) Daar hebben mensen toen ook om gevraagd. Mensen hebben kritiek maar je bereikt er wel wat mee. En als iedereen tegen elkaar zegt, je zit te zeiken en dat is helemaal niet zo dan kom je nergens natuurlijk, dan laat niemand wat van zich horen en blijft het spel zoals het is. Als je nooit wat zegt en ergens over begint dan weet je nooit of er meer mensen zijn die er ook zo over denken en zullen de makers dus nooit weten wat de community eigenlijk wil en wat voor problemen die zien en wat voor oplossingen ze geven. Nou is de met GW in updates niet gelijk aan de orde maar nieuwe Chapters geven elke keer wat men in de periode daar voor graag zou willen zien in de toekomst.
Dus kritiek geven is een goed punt in een spel als dit, voor SP games maakt het geen hol uit maar hier wel.

Ik zei nog niet weer, dat is een hot item omdat de ene helft het graag wel wil en de andere helft het de andere helft niet gunt ofzo, anders kan ik er niet bij waarom men geen AH zou willen want in elke MP game heeft het alleen maar voor verbetering gezorgd
[
Voor 8% gewijzigd door
Steffy op 04-10-2006 10:41
]