Het Grote Guild Wars Topic deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.439 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Furfoot schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:49:
[...]

Zijn jullie weer terug naar ele spike gegaan?
Inderdaad. Doelstelling van de meeste [FH] GvG spelers is om dit funseason hoog te proberen te eindigen. (We willen niet betalen voor GW: Nightfall, dus proberen we het maar te winnen. ;) ) Helaas kunnen wij dat niet voor elkaar krijgen met een build anders dan obsidian spike. Dus vandaar.

Gisteren wel [dEnd]'s obsidian spike verslagen met onze spike. Het staat nu 1-1.

Vorig seizoen leuke resultaten gehaald met de balanced build die we draaiden, maar obsidian spike is een zekerheidje voor ons.

Ook hopen we toch bij de eerste 16 te staan aan het eind om eens met de grote jongens mee te mogen doen om de prijzen! En dan gaan we natuurlijk NIET obsidian spike spelen en dan ook compleet gepwnd worden.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kort vraagje, als iemand een weapon koopt bij zo'n weapon-gast, is die dan alleen bruikbaar voor de persoon die hem koopt? (ik wil een 20/20 death wand, maar de plaats waar je die kan krijgen kan ik nog niet komen - zit vast in seabed).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 19:59
Ja, die kun jij ook gebruiken.

Alleen wapens die customized zijn kunnen alleen door de persoon gebruikt worden die hem heeft ge-customized.

[ Voor 9% gewijzigd door jeryz op 02-10-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

JeRyZ schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:41:
Ja, die kun jij ook gebruiken.

Alleen wapens die customized zijn kunnen alleen door de persoon gebruikt worden die hem heeft ge-customized.
Maar volgens mij worden die wapens door zo'n smith altijd gecustomized, of niet?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Balachmar schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:47:
[...]

Maar volgens mij worden die wapens door zo'n smith altijd gecustomized, of niet?
Volgens mij niet hoor maar ik heb sinds Ascalon al geen items meer gekocht bij smith, ik koop alleen nog maar greens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Volgens mij worden ze NIET customized afgeleverd.

Ik heb laatst een +5E katana gecraft, en die was volgens mij NIET customized.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:00

ZeroCode

Woopie

Steffy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:19:
[...]

Ja idd de cashdrops zijn altijd erg goed, denk wel minimaal 2K per Duo Run. Echt goeie items heb ik nog nooit gekregen, van de cash die ik overhoud haal ik ook altijd key's maar helaas nog geen goed item, zelfs golden items zijn daar nooit perfect of heel zelden. Het Gloom shield heb ik zelfs nog nooit gezien maar het schijnt uit de chests te droppen. En de Ecto zat op 7 a 8K hoorde ik? Met minimaal 1 per run kan het altijd wel uit
Ik ga het vanav weer 1 keer proberen, weer 1K betalen en een solo proberen :') who knows.. Waar vallen de meeste ecto's? Bij de aaxte? Of verderop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik denk dat het dus gewoon moet proberen :) Namelijk met armors worden ze wel 'costumized' voor degene die ze koopt. Maar wapens van die collectors/monestery credits zijn wel weer 'costumized'.

Gisteren nog een tijdje mensen geholpen met Last Stand missie (solo met mijn MM :P), waar ik wat golden items kreeg. 1 was een req10 domination 20/20 (dom/insp) +9 energy staff, met extra 5 armor en 19% longer enchantment. Deze tijdje gespamt in trade chat, zonder succes. Iemand als Mesmer deze staff nodig? :) Ook heb ik een zwikkie bows (golden) met soortgelijke stats (screens op verzoek :)) Gezien ze NPC maar 140gold ofzo opleveren, geef ik ze anders wel gewoon weg.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 02-10-2006 14:34 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:33:
Ik denk dat het dus gewoon moet proberen :) Namelijk met armors worden ze wel 'costumized' voor degene die ze koopt. Maar wapens van die collectors/monestery credits zijn wel weer 'costumized'.

Gisteren nog een tijdje mensen geholpen met Last Stand missie (solo met mijn MM :P), waar ik wat golden items kreeg. 1 was een req10 domination 20/20 (dom/insp) +9 energy staff, met extra 5 armor en 19% longer enchantment. Deze tijdje gespamt in trade chat, zonder succes. Iemand als Mesmer deze staff nodig? :) Ook heb ik een zwikkie bows (golden) met soortgelijke stats (screens op verzoek :)) Gezien ze NPC maar 140gold ofzo opleveren, geef ik ze anders wel gewoon weg.
Ik heb ook gold items verkocht aan de merchant hehehehe, eerder dacht ik dat gele items net als gele dye geen flikker waard was. Dus die verkocht ik dan aan de merchant, ach ja zo heb ik andere players vast blij gemaakt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
ZeroCode schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:13:
[...]

Ik ga het vanav weer 1 keer proberen, weer 1K betalen en een solo proberen :') who knows.. Waar vallen de meeste ecto's? Bij de aaxte? Of verderop?
De smites droppen het meeste, 2 keer gehad dat een groepje van 4/5 Smites 2 ecto dropten. Maar Aaxte droppen ook ecto maar minder vaak. De rest dropt geen ecto dus de rest zou je farmen kunnen voor het geld, met de Dual Build vegen we het dorpje ook altijd nog even schoon, droppen nog wel keys en een sloot aan geld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Steffy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:46:
[...]

De smites droppen het meeste, 2 keer gehad dat een groepje van 4/5 Smites 2 ecto dropten. Maar Aaxte droppen ook ecto maar minder vaak. De rest dropt geen ecto dus de rest zou je farmen kunnen voor het geld, met de Dual Build vegen we het dorpje ook altijd nog even schoon, droppen nog wel keys en een sloot aan geld :9
Als ik voorbij de aaxte kom dan ga ik al juichen :D We zullen zien vanav..... Misschien dat ik vraag of iemand meegaat UW doen... Dual run.... Denk niet dat het veel helpt maar vooruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Steffy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:46:
[...]

Jij weet zeker niet dat Aatxe's een 4% kans op Ecto drop hebben en Smites maar 1.7%?

Farm meer Aatxe's! Gold item drops zijn weer hoger bij Smites. Smite run is ook populair geworden door de Golden Storm Bows andere 'goldies'. Voor Globs of Ectoplasm moet je al jaren gewoon bij de Aatxe's zijn.

Zie weer GuildWiki: http://gw.gamewikis.org/wiki/Drop_rate

En als iemand eens een lesje UW farmen wil krijgen, PM me maar. Ik kan het als Necromancer en als 55 Monk laten zien. (Standaard 55 monk, hardcore natuurlijk!) Mijn IGN staat nog wel ergens in een van deze topics.

[ Voor 11% gewijzigd door CoRrRan op 02-10-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
CoRrRan schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:08:
[...]

Jij weet zeker niet dat Aatxe's een 4% kans op Ecto drop hebben en Smites maar 1.7%?

Farm meer Aatxe's! Gold item drops zijn weer hoger bij Smites. Smite run is ook populair geworden door de Golden Storm Bows andere 'goldies'. Voor Globs of Ectoplasm moet je al jaren gewoon bij de Aatxe's zijn.

En als iemand eens een lesje UW farmen wil krijgen, PM me maar. Ik kan het als Necromancer en als 55 Monk laten zien. (Standaard 55 monk, hardcore natuurlijk!) Mijn IGN staat nog wel ergens in een van deze topics.
Dat is de theorie maar in de praktijk vind je bij de smites meer om dat er gewoon veel meer zijn. Kans bij Smites is dus groter vanwege de aantallen. Van de 12 ecto die ik nu in mijn storage heb zitten er 3 bij die bij Aaxte dropten, de rest allemaal bij de Smites. Dus alleen Aaxte farmen is het zelfde als stelen van jezelf, 1K betalen om in de UW en vervolgens alleen die beesten farmen 8)7 dom dom want praktisch liggen de droppes iets anders dan de theorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
@Corran ik wil wel mee hoor :)
Alleen ik zit in het Amerikaanse district ivm meer mensen die daar spelen 's avonds.
Ik doe nu vooral troll runs met een 600 monk (335hp) en pak een paar groepen avicara's mee als het kan. Af en toe een low lvl mee voor power leveling.

Wat me op viel is dat de meeste mods voor wapens amper nog verhandeld worden.
Het meeste waar je vraag naar ziet zijn perfect furious, vamp, sundering, enchant en health mods. Voor de rest zie vooral vraag naar groen items en een enkele gold item met rare skin. Beetje jammer.
Misschien kunnen ze een weapon mod merchant maken of toevoegen aan weapon crafters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:20
CoRrRan schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:55:
Volgens mij worden ze NIET customized afgeleverd.

Ik heb laatst een +5E katana gecraft, en die was volgens mij NIET customized.
De laatste items (armor) die ik heb laten craften, was op dat moment customized. Ik ben alleen nog geen persoon tegen gekomen die wapens kon craften, maar ik ben ook nog niet zover (shiverpeaks)

Items van een collector zijn niet customized.

Ik zit zoals gezegd momenteel in de shiverpeaks. Momenteel speel ik voornamelijk met Fire. Alleen mijn outfit is een pyromancer suit. Mijn vraag is of het handig is om een hydromancer armor te craften aangezien ik nu in de sneeuw zit. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Sowieso is er maar weinig handel...
Maar daarom hoop ik ook nog steeds op iets als een AH ofzo...
Maar dat duurt ondertussen toch wel erg lang... Maar wie weet ooit...
Dan wordt het namelijk makkelijker om iets gewoon in de verkoop te gooien en voor iemand anders om te kijken wat er allemaal aangeboden wordt... Nu met al dat geschreeuw in de trade chat, vind ik het echt niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Steffy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:26:
[...]

Dat is de theorie maar in de praktijk vind je bij de smites meer om dat er gewoon veel meer zijn. Kans bij Smites is dus groter vanwege de aantallen. Van de 12 ecto die ik nu in mijn storage heb zitten er 3 bij die bij Aaxte dropten, de rest allemaal bij de Smites. Dus alleen Aaxte farmen is het zelfde als stelen van jezelf, 1K betalen om in de UW en vervolgens alleen die beesten farmen 8)7 dom dom want praktisch liggen de droppes iets anders dan de theorie
Hah: dan heb ik je nog een keer, want dan moet je het hebben over "kans per UW run", niet kans per Smite c.q. Aatxe. Daar hadden we het niet over. :) En daarnaast zijn er +/- 30~32 Aaxte's te farmen in UW en +/- 40~50 Smites. Volgens mij zou de kans op een Ecto per run misschien nog steeds in het voordeel van de Aatxe's kunnen liggen! Daarom farm is ze ook allebei.

Sir_Floppy: helaas, alleen voor Europa, ik ga niet naar de Amerikaanse servers verhuizen. Sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:/ Niet weer over een AH beginnen, er worden wel allemaal kut pets en nieuwe chapters maar het gene waar de hele community al anderhalf jaar om vraagt zit er nog niet in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sir_Floppy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:33:
Wat me op viel is dat de meeste mods voor wapens amper nog verhandeld worden.
Het meeste waar je vraag naar ziet zijn perfect furious, vamp, sundering, enchant en health mods. Voor de rest zie vooral vraag naar groen items en een enkele gold item met rare skin. Beetje jammer.
Misschien kunnen ze een weapon mod merchant maken of toevoegen aan weapon crafters.
Ik heb nog 2 vampiric shafts (axe en dagger dacht ik), voor hoeveel zou ik die kunnen verpatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
axe ~4-5k en dagger ~3k als je erg veel geduld hebt en toevallig iemand tegenkomt die ze nodig heeft.
Je kan ook altijd even hier koekeloeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik zoek nog 2x een +5AL zwaard mod en een crippling zwaard mod. Mocht er iemand zoiets hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nog een cripple dacht ik, 5 armor ook maar niet zeker of dat AL is.
Dank je voor de prijzen floppy, vanaaf maar weer trade chat spammen :P
Edit: Oh op dat forum kan ik mijn hele storage eens posten :)

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 02-10-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
@ CorRran
Geen probleem, kon nog van territory switching (erg lomp dat dit beperkt is)
Ik wacht wel op je in dist 1 in ToA
IGN: Marc Reler
Misschien handig als je je IGN nog een keer meld. Heb hem nog niet terug kunnen vinden.

[ Voor 46% gewijzigd door Badger op 02-10-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Floppy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:49:
@ CorRran
Geen probleem, kon nog van territory switching (erg lomp dat dit beperkt is)
Ik wacht wel op je in dist 1 in ToA
IGN: Marc Reler
Misschien handig als je je IGN nog een keer meld. Heb hem nog niet terug kunnen vinden.
de limit is niet lomp, maar logisch. Wat heb je aan het hele favor systeem als iedereen heen en weer travelled tussen europa en amerika zodat ze altijd naar de UW en FoW kunnen. Dat zou een van de weinige links tussen PvE en PvP tenniet doen. Vind het meestal wel leuk, de betrokkenheid, en iedereen die blij is omdat iemand de favor heeft afgepakt (uiteraard alleen omdat europa geregeld de favor heeft :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ik hoorde hier iemand iets zeggen over een solo build voor UW voor ele's
Kan (wie dat ook was) die link even geven?
Mijn enige (heel ver af char) is een ele ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
Ik zeg niet dat je constant heen en weer moet kunnen switchen maar dat het gewoon slecht is dat je maar 5 keer kan veranderen ook al voeg je nieuwe keys toe.
Als je het limiteert tot 1 of 2 keer per maand zouden veel mensen blij zijn.

In mijn geval speel ik vaak met Amerikanen en Canadezen die ik via andere kanalen ken maar wil ik ook met medelanders spelen. Daarnaast heb ik af en toe alleen tijd om te spelen als heel Europa ligt te pitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

CoRrRan schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:08:
[...]

Wat is je naam in Guild wars? Ik heb het net weer 4 keer gedaan maar nee hoor dood :| Duurde nu wel wat langer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:35
ixl85 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:19:
Ik hoorde hier iemand iets zeggen over een solo build voor UW voor ele's
Kan (wie dat ook was) die link even geven?
Mijn enige (heel ver af char) is een ele ;)
Hier heb ik ook beetje last van. Een linkje naar de build (of een uitleg zoals BioWeb toen der tijd had gedaan) zou zeer welkom zijn want enige build die ik kan vinden is deze http://gw.gamewikis.org/wiki/Team_-_E/any_Mo/Me_UW_Farm

edit: stukje over url toegevoegd

[ Voor 15% gewijzigd door denyos op 03-10-2006 07:09 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

denyos schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 07:07:
[...]

Hier heb ik ook beetje last van. Een linkje naar de build (of een uitleg zoals BioWeb toen der tijd had gedaan) zou zeer welkom zijn want enige build die ik kan vinden is deze http://gw.gamewikis.org/wiki/Team_-_E/any_Mo/Me_UW_Farm

edit: stukje over url toegevoegd
Die ziet er best geinig uit eigenlijk...
Zou wel grappig zijn als mijn main character nu ook ineens zou kunnen gaan farmen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:06:
... Ik heb het net weer 4 keer gedaan maar nee hoor dood :| Duurde nu wel wat langer :')
Het enige moeilijke zijn de dying nightmares die .. ehm ... oppuppen, popuppen, mjah zoiets. Zodra je een rood stipje ineens erbij ziet komen op de radar, moet je als een gek die targetten en killen, want 1 rend enchantments van die beestjes en je bent dood als je je tussen de aaxtes bevind.

Voor de rest is het een makkie ... slechts een kwestie van uithoudingsvermogen, want echt snel gaat het allemaal niet. Nou ja, okay, heel soms interupten die aaxtes je op een ongunstig moment, maar dat komt niet zo heel vaak voor.

Persoonlijk vind ik het solo farmen met mijn 55 monk in UW de tijd en moeite niet waard. Shiro'ken farmen levert in dezelfde tijd veel meer op. Maar het is wel leuk om je skills een beetje aan te scherpen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is er ook iemand nog die een 600monk draait (heb het geld niet voor een 55 versie). Ik gebruik nu frenzie om mijn inkomende damage te verhogen, maar tegen een zwikkie jade (ben nog niet zo ver in het spel - zijn mages, knights en dacht ik 1 ritualist) ga ik nog steeds dood. Gebruik 15 armor, body armor niets, 604 hp.

Gebruik 5 enchantments, 2 energy, retribution, die max health, die %extra heal (41%?). Dan natuurlijk de 2 basic skills van de 600monk. Opzicht heb ik -1 regen, maar 2 energy per hit heb ik nonstop genoeg energy. Toch vliegt mijn health opeens van 600 naar een 100, maar zie ik alleen maar 60 damage langsvliegen. 5 seconde later lig ik weer dood op de grond, ga ik puur voor 6 knights gebeurd het ook wel eens dat ik opeens dood lig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:05:
[...]

Het enige moeilijke zijn de dying nightmares die .. ehm ... oppuppen, popuppen, mjah zoiets. Zodra je een rood stipje ineens erbij ziet komen op de radar, moet je als een gek die targetten en killen, want 1 rend enchantments van die beestjes en je bent dood als je je tussen de aaxtes bevind.

Voor de rest is het een makkie ... slechts een kwestie van uithoudingsvermogen, want echt snel gaat het allemaal niet. Nou ja, okay, heel soms interupten die aaxtes je op een ongunstig moment, maar dat komt niet zo heel vaak voor.

Persoonlijk vind ik het solo farmen met mijn 55 monk in UW de tijd en moeite niet waard. Shiro'ken farmen levert in dezelfde tijd veel meer op. Maar het is wel leuk om je skills een beetje aan te scherpen.
Solo kun je idd beter gaan shiroken farmen. Je doet er solo vrij lang over maar de dual build op die ik een paar posts eerder plaatste is echt de moeite waard om te proberen. Je hebt met die build dat het veel sneller gaat, je hebt bij die build ook geen last van rend enchantment want je gebruikt bij die build spellbreaker. Na een paar keer weet je waar die nightmares spawnen en je doet dus van te voren al spellbreaker. Ik doe het zelf redelijk vaak, toch wel een paar runs per week als het even kan. Je verdiend nu misschien minder maar in de de eerste 2 weken van Nightfall ga ik alleen maar farmen. Dan speeld 99% nightfall, het ecto farmen stopt bijna en dan zijn de droprates 10 keer beter als nu. Dat zag je bv bij het event al, drops waten enorm en zijn nu ingezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:31:
[...]

Solo kun je idd beter gaan shiroken farmen. Je doet er solo vrij lang over maar de dual build op die ik een paar posts eerder plaatste is echt de moeite waard om te proberen. Je hebt met die build dat het veel sneller gaat, je hebt bij die build ook geen last van rend enchantment want je gebruikt bij die build spellbreaker. Na een paar keer weet je waar die nightmares spawnen en je doet dus van te voren al spellbreaker. Ik doe het zelf redelijk vaak, toch wel een paar runs per week als het even kan. Je verdiend nu misschien minder maar in de de eerste 2 weken van Nightfall ga ik alleen maar farmen. Dan speeld 99% nightfall, het ecto farmen stopt bijna en dan zijn de droprates 10 keer beter als nu. Dat zag je bv bij het event al, drops waten enorm en zijn nu ingezakt.
Klopt maar ach gemiddelde run geeft 1-2 ectos, maar de kans op golden items is ook aanwezig daarom is deze run de moeite waard en je bent met je 2en dus gezellig.

Zou trouwens iedereen ook aanraden om weer es een ettin run te doen had 2 dagen terug 2 sup vigors en 5 major vigor en nog een aantal sup runes hoezo generft >:)

hehe totaal nu op mijn account al stuk of 12 sup vigors gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:59:
Zou trouwens iedereen ook aanraden om weer es een ettin run te doen had 2 dagen terug 2 sup vigors en 5 major vigor en nog een aantal sup runes hoezo generft >:)
Klinkt goed, waar doe je die Ettin run? ;) Heb ook wel interesse namelijk en kan de run niet echt vinden online. Gebruik je daar nog een speciale build voor?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Steffy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:50:
:/ Niet weer over een AH beginnen, er worden wel allemaal kut pets en nieuwe chapters maar het gene waar de hele community al anderhalf jaar om vraagt zit er nog niet in 8)7
En waar vraagt 'de community' dan al zo lang om wat er niet is?
wolkje schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:32:

Klinkt goed, waar doe je die Ettin run? ;) Heb ook wel interesse namelijk en kan de run niet echt vinden online. Gebruik je daar nog een speciale build voor?
Vanuit Beetletun naar Nebo Terrace, kijk voor builds even op Guildwars Guru forums maar het is niet echt moeilijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Tijger op 03-10-2006 14:56 ]

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

IGN = Ysanne Issard of E Is M C Squared

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vond eerder een screenshot met Tyria Wessiri als naam, dat ben jij niet?

Verder is een 55monk ook te doen met monk als 2nd profession en zonder elite skill (SoJ of SS?)?

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Tijger schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:54:
[...]

En waar vraagt 'de community' dan al zo lang om wat er niet is?
- Auction house
- Edit knop op builds (handig voor PvP)
- Build templates
- Mounts (bereidbare dieren)

en zo zijn er wel meer dingen waarvan Anet net doet alsof ze niet bestaan (gelukkig komen de templates dan nu eindelijk).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

SinergyX schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:57:
Ik vond eerder een screenshot met Tyria Wessiri als naam, dat ben jij niet?

Verder is een 55monk ook te doen met monk als 2nd profession en zonder elite skill (SoJ of SS?)?
Da's mijn PvE monk idd.
Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:09:
[...]

- Auction house
- Build templates

en zo zijn er wel meer dingen waarvan Anet net doet alsof ze niet bestaan (gelukkig komen de templates dan nu eindelijk).
Mounts... alsjeblieft zeg... :/

[ Voor 38% gewijzigd door CoRrRan op 03-10-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

CoRrRan schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:20:

[...]
Mounts... alsjeblieft zeg... :/
Het is ook niet iets waar ik echt op zit te wachten hoor ;) Gewoon een overizichtje van zaken waar veel mensen sinds de release al om vragen. Sommige mensen verlangen gewoon een soort WoW kloon denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Een mount zit ik niet echt mee, een mount zou er wel in mogen van mij maar dan meer voor de sier, geen extra voor of nadelen maar als het er nooit in komt lig ik daar gee seconde wakker van, AH is wel heel belangrijk want hoe vaak je wel niet iets niet kunt vinden terwijl er vast bergens mensen zijn die het willen verkopen maar er de moeite niet voor willen nemen.

AH zou gewoon ongeveer iets als dit moeten zijn:

- Bieden;
- Buy out;
- Max 1 tot 3 items per account;
- Max 48 uur open laten staan, voor de prijs die er dan voor staat gaat ie weg en geld kun je later ophalen.
- Geen bod, geen geld, kun je item weer ophalen.
- Items plaatsen kost 100 Gold als money drain :P

Zoiets moet toch redelijk te realiseren zijn in anderhalf jaar zou je zeggen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Steffy op 03-10-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Build templates komen toch in nightfall?
AH zou wel fijn zijn (spammen heeft niet altijd zin), maar mounts... :/ de mensen die dat willen gaan maar weer lekker terug naar WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik denk dat veel mensen gewoon missen dat je niet af en toe iets nieuws krijgt wat eigenlijk niet veel waarde heeft maar wat wel bij draagt aan de spelervaring. Dingen als mounts, bv een pub ingame, af en toe nieuwe quests (vaker) of tijdelijke quests etc zijn zaken die ik toch regelmatig hoor bij de PvE-ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

SinergyX schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:43:
Build templates komen toch in nightfall?
Build templates komen inderdaad in nightfall. Besef wel dat er al vanaf de release van prophecies om is gevraagd wat bij veel mensen een beetje irritatie heeft opgewekt. Hetzelfde verhaal geld voor het auctionhouse. Een auctionhouse en bv een ingame messaging systeem is helemaal niet zo moeilijk te ontwerpen en te implementeren. Ze kunnen het voorbeeld bv afkijken bij WoW. Maar ja, het kost natuurlijk wel iets en het levert Anet niet direct zichtbare winst op (behalve meer tevreden gebruikers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, een AH zou wel erg veel van de sfeer in een grote plaats weghalen. stel je LA dis 1 eens voor zonder mensen die zooi willen verkopen. Heb er een hekel aan als het stil is in een district, net of je het spel in je eentje speelt...

en het nut van mounts zie ik echt niet. je kan travellen om in de buurt te komen, en dan is dat kleine stukje ook geen probleem meer.(of wel, maar dat is dan juist het spel dat je moet spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:54:
tja, een AH zou wel erg veel van de sfeer in een grote plaats weghalen. stel je LA dis 1 eens voor zonder mensen die zooi willen verkopen. Heb er een hekel aan als het stil is in een district, net of je het spel in je eentje speelt...
Het zou denk ik ook een zooi ergernis weghalen. Ik heb het trade kanaal bijvoorbeeld altijd uit staan. De zooi die verkocht word interesseert me niet en zelf iets verkopen lukt nauwlijks nog door de irritante spammers. Aan mensen die dan bovendien ook nog eens de non trade channels vol gaan spammen heb ik helemaal een hekel. In mijn ogen heeft een AH dan ook alleen maar voordelen:

- Minder spam
- Makkelijker te verkopen, ook voor mensen die niet continu willen staan spammen
- Money drian (door te laten betalen voor het veilen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:56:
In mijn ogen heeft een AH dan ook alleen maar voordelen:

- Minder spam
- Makkelijker te verkopen, ook voor mensen die niet continu willen staan spammen
- Money drian (door te laten betalen voor het veilen)
Minder spam alleen maar als je het traden buiten de AH om onmogelijk maakt, maar dat lijkt me niet handig.

Moeilijker te verkopen denk ik, want wel meer potentiele kopers, maar ook veel meer verkopers. Alleen de echt rare items zullen nog goed verkopen, de rest zal door het grotere aanbod al snel geen grijpstuiver meer waard zijn.

Money drain is een voordeel? Hoezo? Dan ben je nog minder snel geneigd om wat laag spul aan te bieden en verlies je er alleen maar op.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Weakling schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:49:
[...]

Minder spam alleen maar als je het traden buiten de AH om onmogelijk maakt, maar dat lijkt me niet handig.
Ik denk zelf dat het grootste deel van de verkopers de AH zal gaan gebruiken ipv rond te lopen spammen met waardeloze items.
Moeilijker te verkopen denk ik, want wel meer potentiele kopers, maar ook veel meer verkopers. Alleen de echt rare items zullen nog goed verkopen, de rest zal door het grotere aanbod al snel geen grijpstuiver meer waard zijn.
Enorm grote groepen hebben nu het sale channel uit staan. Aan die mensen, waaronder mij, verkoop je nu totaal niets. Natuurlijk zal je ook een max aanbod per item moeten inbouwen om verzadiging van de markt te voorkomen.
Money drain is een voordeel? Hoezo? Dan ben je nog minder snel geneigd om wat laag spul aan te bieden en verlies je er alleen maar op.
Mensen die nu met 'laag' spul spammen verkopen het over het algemeen ook niet. Je kunt natuurlijk ook er voor kiezen de auction fee iets van 10 - 25% van de verkoopprijs te maken. Je betaalt dan voor een stuk gemak en dienstverlening. Hiernaast maak je het bv zo dat je per 48 uur 1 of 2 items kunt aanbieden etc.

Simpelweg een hutje neergooien waar iedereen alles kan verkopen zonder daar voorwaarden aan te verbinden heeft natuurlijk geen enkele zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AH zal natuurlijk niet alle spam verwijderen, maar het helpt je wel om naar items te zoeken die je graag wil ipv onder te sneeuwen tussen de tradechat-spammers. Als zo'n AH beetje indeling heeft (mods, runes, weapons-met subdeel, etc etc) kan je makkelijk je 'ding' zoeken.

Je kan het ook op prijs basis doen, hoe hoger de prijs hoe meer provisie eraf gaat (<1k 0%, >1<10 5% en +10k gold 10% ofzo). Dan nog een timer erop, natuurlijk zullen multi-account gasten alsnog bergen in de AH kunnen dumpen, maar mainstream kan gelukkig weer tradechat aanvinken.
(moet je eens in D1 kaineng city bij storage gaat staan... ik mis gewoon 99/100 berichten uit guild/alliance chat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Imho hoeft het ook niet alle spam te verwijderen maar ik hoop persoonlijk dat het de sales spam tot een acceptabel niveau zal terugdringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik denk dat de SPAM wel deels gaat verdwijnen, er moet gewoon een dik filter op wat alle wapen/items/etc namen erin en alles afkortingen etc er uit filtert en dat eens in de zoveel tijd weer bijwerken zodat dit filter beetje up to date blijft volgens de laatste spam trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Filters werken niet. Mensen zoeken (en vinden) er altijd een manier om het te omzeilen. Kijk maar eens naar de WTS WTB filters op de non trade channels op dit moment: het haalt geen zak uit. Je moet een manier vinden zodat de spam op een natuurlijke wijze af zal nemen zonder daarbij een negatieve invloed te hebben op de economie.

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 03-10-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:09:

- Auction house
- Build templates

Mjah, da's een leuk lijstje hoor maar ik speel GW al bijna sinds het begin en op auction house na hoor ik niemand luidkeels om paarden roepen en persoonlijk vindt ik auction houses nu niet echt interressant behalve voor farmers.
Bovendien heeft de 'community' allang zichzelf van een auctionhouse voorzien, kijk maar eens op GW Guru bijvoorbeeld.

Degene die het hardste roepen worden hier met een 'community' verward, denk ik.
Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:39:

Het is ook niet iets waar ik echt op zit te wachten hoor ;) Gewoon een overizichtje van zaken waar veel mensen sinds de release al om vragen. Sommige mensen verlangen gewoon een soort WoW kloon denk ik.
Mjah, die mensen moeten dus gewoon maandelijks blijven dokken voor hun spel en niet proberen om van GW een WoW kloon zonder maandelijkse kosten te maken.

Anet is in mijn opinie een van de weinige spelletjesmakers die wel degelijk luistert en zaken aanpast na feedback maar dat betekent niet dat alles waar men om vraagt ook maar gemaakt hoeft te worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Tijger op 03-10-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Tijger schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:29:
[...]

Degene die het hardste roepen worden hier met een 'community' verward, denk ik.
Indien jij vanaf het begin al GW speelt (misschien zelfs vanaf de beta zoals meerdere van ons) dan zul je de vraag om edit knoppen, templates, AH etc absoluut vaak voorbij hebben moeten komen.

Misschien goed te definieren wat jij als de guildwars 'community' ziet. In mijn ogen is de grootste community in guildwars de guild of hooguit de alliance of de members van een gezamelijke website / forum. Voor de rest vind ik guildwars veel te individueel om het echt een community te noemen.
Tijger schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:29:
[...]

Anet is in mijn opinie een van de weinige spelletjesmakers die wel degelijk luistert en zaken aanpast na feedback maar dat betekent niet dat alles waar men om vraagt ook maar gemaakt hoeft te worden.
Dan hebben wij daar een verschillende mening over. In mijn ervaring luistert Anet namelijk helemaal niet zo goed naar de gebruikers. Tuurlijk, kleine aanpassingen aan bv skills worden doorgevoerd omdat dit relatief gezien maar erg weinig kosten met zich mee brengt. Het feit dat algemeen gevraagde zaken als een AH er nog steeds niet zijn en build templaten na veel gezeur nu pas komen getuigd imho niet van goed luisteren van Anet.

Heb je overigens wel eens geprobeerd ideeen aan te dragen? Ik wel, compleet uitgewerkte ideeen met betrekking tot een honour systeem voor PvP en andere zaken: denk maar niet dat je ook maar 1 e-mail terug krijgt behalve een standaard afwimpel bericht.

Zou je misschien voorbeelden kunnen geven waaruit blijkt dat Anet erg goed naar de gebruikers luistert, skill balances uitgezonderd?

Het argument dat je voor GW niet maandelijks hoeft te betalen gaat ook niet meer altijd op imho. Dat is namelijk de keuze van Anet zelf geweest. Als je de kosten van de losse delen GW bij elkaar op telt kom je al aardig in de buurt van de kosten voor het spelen van WoW. Dit terwijl er in WoW (begrijp me niet verkeerd: WoW is niet mijn game) wel continu nieuwe content word toegevoegd etc.

[ Voor 52% gewijzigd door Bor op 03-10-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Mounts zijn al een tijdje niet voorbij gekomen en omdat ze er nooit in zullen komen heeft iedereen zich er wel bij neergelegd maar neem een willekeurig GW forum en zoek op Mount dan zul je duizenden en duizenden mensen zien reageren met het antwoord dat ze het wel graag zouden willen, natuurlijk ook veel mensen die het niet willen maar dat ter zijde, dat is bij alles zo natuurlijk.

AH zou heel goed zijn voor een heleboel mensen, veel mensen worden bv opgelicht. Iets wat misschien 5K wordt is kost je bij sommige lui wel 15 of 20k en als mensen een beter overzich hebben van alles wat er verkocht wordt zal dat zeker ten goede komen.

Ook het punt van dat alleen echt rare items geld waard zijn is alleen maar mooi, dan kunnen ook de mensen die geen 800 of 900K hebben zoals ik ook leuke wapens en items kopen voor zowel PvE als PvP.

Verder vindt ik het zwak dat mensen alle vragen maar weg proppen, jullie zijn gewoon fanboys die het gewoon niet kunnen hebben dat mensen kritiek hebben op hun favoriete spel en verpakken hun fanboy message in een mooi praatje en wimpelen het even af van 'De vraag van de Community is maar van een kleine groep' en 'ik hoor het nooit want ik speel al 2 maanden GW' STFU en get lost want daar kan ik slecht over. Het is mijn favoriete spel ook en kritiek hebben hoord daarbij. Plus ik speel het al sinds dag 1 en ik kan het verhaal van hierboven als realiteit bestempelen, er is idd veel gevraagd naar een AH etc. Dat is gewoon waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, best logisch eigenlijk dat er nog een AH is als je erover nadenkt. GW is gebaseerd op je skills, niet op je equipment. Iemand met een wit zwaard met ene paar crap upgrades kan met ene goede build iedereen overwinnen die een über axe heeft met de beste mods ooit.

En bedenk voor jezelf eens eerlijk, hoe vaak zal je nou iets kopen of verkopen? Als je eenmaal gesetteled bent qua equipement zal je heus geen nieuwe zooi kopen. Je koopt mss 3 a 4 keer een wapen voor een character, daar blijft het bij. En een drop die de moeite waard is om te veilen vind je ook niet vaak.

En een bepaald bedrag zal ook niet werken, er zijn zat mensen die 1K al te veel vinden en alleen al om die ene K uit te sparen op een online auctionsite gaan posten. Met een % er af zal dat zelfs nog erger worden.

Wat blijft er over? niet veel. persoonlijk vind ik het erg jammer dat er mensen zijn die het hele trade gebeuren verpesten door zo snel mogelijk achter elkaar te spammen. Ikzelf wil nooit meer dan 1 bericht van mijzelf in beeld zien staan, als ze die ene zien, werkt dat net zo goed als dat ze je bericht 3 keer onder elkaar zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Steffy schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:48:

Verder vindt ik het zwak dat mensen alle vragen maar weg proppen, jullie zijn gewoon fanboys die het gewoon niet kunnen hebben dat mensen kritiek hebben op hun favoriete spel en verpakken hun fanboy message in een mooi praatje en wimpelen het even af van 'De vraag van de Community is maar van een kleine groep' en 'ik hoor het nooit want ik speel al 2 maanden GW' STFU en get lost want daar kan ik slecht over. Het is mijn favoriete spel ook en kritiek hebben hoord daarbij. Plus ik speel het al sinds dag 1 en ik kan het verhaal van hierboven als realiteit bestempelen, er is idd veel gevraagd naar een AH etc. Dat is gewoon waar.
Erg goedkoop antwoord en een beetje teveel op de man spelen hier, ik speel GW nu zo'n 15 maanden en ik gaf duidelijk aan dat ik ook de vraag ken over AH's, ik denk niet dat AH's er ooit zullen komen overigens, de poster hierboven geeft aardig aan waarom.

Kritiek is prima maar jij gaat wel erg makkelijk voorbij aan het feit dat de overgrote meerderheid van spelers nooit of uiterst zelden van zich laten horen omdat ze simpelweg tevreden zijn met GW.

Het trade systeem is verre van ideaal inderdaad hoewel ik zelf weinig tot geen problemen heb om items die ik echt wil verkopen kwijt te raken.

[ Voor 5% gewijzigd door Tijger op 03-10-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:49:
btw, best logisch eigenlijk dat er nog een AH is als je erover nadenkt. GW is gebaseerd op je skills, niet op je equipment. Iemand met een wit zwaard met ene paar crap upgrades kan met ene goede build iedereen overwinnen die een über axe heeft met de beste mods ooit.
Verkopen om rijk te worden? Waarom sparen mensen bijvoorbeeld alle mini pets? Juist - voor het plezier.
En bedenk voor jezelf eens eerlijk, hoe vaak zal je nou iets kopen of verkopen? Als je eenmaal gesetteled bent qua equipement zal je heus geen nieuwe zooi kopen. Je koopt mss 3 a 4 keer een wapen voor een character, daar blijft het bij. En een drop die de moeite waard is om te veilen vind je ook niet vaak.
Ik zou persoonlijk 100% vaker iets gaan verkopen. Ik verkoop nu namelijk niets omdat ik geen tijd en zin heb om uren te lopen spammen.
En een bepaald bedrag zal ook niet werken, er zijn zat mensen die 1K al te veel vinden en alleen al om die ene K uit te sparen op een online auctionsite gaan posten. Met een % er af zal dat zelfs nog erger worden.
Ik denk dat dat wel los zal lopen. In WoW is er ook al tijden een auctionhouse wat ook goed loopt.
Tijger schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:32:
[...]

Kritiek is prima maar jij gaat wel erg makkelijk voorbij aan het feit dat de overgrote meerderheid van spelers nooit of uiterst zelden van zich laten horen omdat ze simpelweg tevreden zijn met GW.
Is dat wel zo? Ik hoor bijvoorbeeld alleen maar kritiek op Factions. Niemand te vinden die het echt erg geslaagd vind bijna. Ook de eerder genoemde punten hoor ik bij de meeste mensen die ik ingame spreek, via de guild, alliance etc.

Op zich brengt Steffy het hard maar hij heeft wel een punt. Veel mensen kunnen geen kritiek verdragen op een in hun ogen perfect spel. Dat zie je niet alleen hier maar bv ook bij BF-2 en eigenlijk alle andere games. Wel eens in discussie geweest met een WoW addict?

[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 03-10-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:48:
Verder vindt ik het zwak dat mensen alle vragen maar weg proppen, jullie zijn gewoon fanboys die het gewoon niet kunnen hebben dat mensen kritiek hebben op hun favoriete spel ... Plus ik speel het al sinds dag 1 en ik kan het verhaal van hierboven als realiteit bestempelen, er is idd veel gevraagd naar een AH etc. Dat is gewoon waar.
Ben je hier niet heel erg jezelf aan het klem praten? Zeggen dat "we" maar fanboys zijn die geen kritiek kunnen hebben, maar jezelf gedragen als een fanboy die geen kritiek kan verdragen? Andere mensen hier hebben kritiek op je punt dat er veel vraag zou zijn naar een AH, soms nog met goede argumenten ook, en meteen vlieg je tegen het plafond.

Daarbij net doen alsof je de alwetendheid zelve bent wat betreft GW ("ik speel als sinds dag 1 etc") helpt daar ook niet echt bij. Alleen melden dat je het niet eens bent met de stelling van een ander en dan met eigen redenen komen is meer dan voldoende. Mensen aanvallen en doen alsof je weet wat de "gehele community" denkt werkt niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

OK, dit was dus ook niet echt de bedoeling van mijn AH opmerking...
Ik noem het terloops en de hele discussie is weer opnieuw aangeslingerd...
Excuses voor het noemen van AH...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar vraagt 'de community' dan al zo lang om wat er niet is?
UAX! al komt dat nu in een soort van betalende vorm waarschijnlijk (alleen voor skills), maar imho ook 1,5 jaar geduurt en eigenlijk zou dat gewoon gratis moeten zijn. Want zoals ze het nu implenteren is eigenlijk nog steeds ***.
denk dat de meerderheid van de mensen die GW bezitten GW amper speelt. Ik geloof niet als je een maand gaat kijken dat er 2 miljoen unique logins hebben plaatsgevonden. De mensen die zich laten horen zijn altijd de minderheid maar zijn vaak (natuurlijk niet altijd) wel de spelers die GW het fanatieks spelen, en het wil ook niet zeggen dat ze niet de mening van meer mensen vertegenwoordigen. Ik post niet/nauwelijks op GW forums maar vindt wel dat een AC etc. er in zou moeten komen.

Dus je ziet wel dat de discussie of de meerderheid het nou wel of niet wil zinloos is omdat je gewoon niet exacte cijfers hebt. Maar op forums worden soms goede ideeen gepost en iedereen vindt in princiepe wel dat bv. een action house een nuttige functie is of het boeit ze niet. Nou dan lijkt mij de conclusie vrij simpel: implenteren die boel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:25:
[...]

Ben je hier niet heel erg jezelf aan het klem praten? Zeggen dat "we" maar fanboys zijn die geen kritiek kunnen hebben, maar jezelf gedragen als een fanboy die geen kritiek kan verdragen? Andere mensen hier hebben kritiek op je punt dat er veel vraag zou zijn naar een AH, soms nog met goede argumenten ook, en meteen vlieg je tegen het plafond.

Daarbij net doen alsof je de alwetendheid zelve bent wat betreft GW ("ik speel als sinds dag 1 etc") helpt daar ook niet echt bij. Alleen melden dat je het niet eens bent met de stelling van een ander en dan met eigen redenen komen is meer dan voldoende. Mensen aanvallen en doen alsof je weet wat de "gehele community" denkt werkt niet ...
Ik ben niet begonnen met van ik speel het spel al zo lang, ik haakte alleen maar in op op een ander persoon die daar over begon. Maar ik voel me niet aangevallen hoor, maar het is bij elk spel het zelfde wat je ook speeld. Zodra je iemand wijst op de minpunten van de makers, van het spel, de slechte support en het is hun favoriete spel dan is er ineens geen wolkje aan de lucht en ligt ineens alles aan jou, dan zijn ze op hun teentjes getrapt en is het gelijk van 'Ik speel al zo lang en ik merk er niks van, ik heb er geen problemen mee, etc'. Dat is nog nooit anders geweest.

Het is gewoon zo dat is de community niet gezeurd had over een heleboel dingen dan was het er niet in gekomen. Mensen wilde uitdagingen, UW en FoW was niet genoeg. Toen kwam Sorrows Furnace, wapens waren niet bijzonder, er moesten unique wapens in, er kwamen greens. Er moets meer voor PvP spelers komen en dat zagen we terug in Factions, er moesten Build Slots in zodat je niet steeds alles hoeft aan te passen maar met 1 druk op de knop alles kun omzetten en het zit er nu straks ook al in. Runes waren te duur in het begin, 20k voor een minor was heel normaal, toen kwam de rune trader om de economie te herstellen. (Dat is later door de greens weer verknald maar ach het is al stukken beter.) Daar hebben mensen toen ook om gevraagd. Mensen hebben kritiek maar je bereikt er wel wat mee. En als iedereen tegen elkaar zegt, je zit te zeiken en dat is helemaal niet zo dan kom je nergens natuurlijk, dan laat niemand wat van zich horen en blijft het spel zoals het is. Als je nooit wat zegt en ergens over begint dan weet je nooit of er meer mensen zijn die er ook zo over denken en zullen de makers dus nooit weten wat de community eigenlijk wil en wat voor problemen die zien en wat voor oplossingen ze geven. Nou is de met GW in updates niet gelijk aan de orde maar nieuwe Chapters geven elke keer wat men in de periode daar voor graag zou willen zien in de toekomst.

Dus kritiek geven is een goed punt in een spel als dit, voor SP games maakt het geen hol uit maar hier wel.
Balachmar schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:31:
OK, dit was dus ook niet echt de bedoeling van mijn AH opmerking...
Ik noem het terloops en de hele discussie is weer opnieuw aangeslingerd...
Excuses voor het noemen van AH...
:D Ik zei nog niet weer, dat is een hot item omdat de ene helft het graag wel wil en de andere helft het de andere helft niet gunt ofzo, anders kan ik er niet bij waarom men geen AH zou willen want in elke MP game heeft het alleen maar voor verbetering gezorgd

[ Voor 8% gewijzigd door Steffy op 04-10-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Sommige mensen zijn gewoon bang voor verandering denk ik. Je hoort vaak vooraf commentaar op aangekondigde wijzigingen zonder dat men de details heeft bekeken. Zo ook hier met het commentaar op een AH. Er word van te voren al aangegeven dat het niet zal werken omdat - vul hier een argument in - terwijl men er vaak niet eens over na heeft gedacht hoe zo iets opgezet moet worden.

Zoals ik al eerder zei: het neergooien van een huisje waar iedereen zonder voorwaarden zijn spullen kan slijten zal waarchijnlijk niet gaan werken. Verbind je hier een aantal voorwaarden aan dan is de kans op succes ineens vele malen groter. Soms zit het leuke van een spel net in de beperkingen. Zo denk ik ook dat een AH een hele grote stap vooruit zal zijn maar dat het gebruik ervan wel aan banden moet worden gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Bor de Wollef schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:25:
Sommige mensen zijn gewoon bang voor verandering denk ik. Je hoort vaak vooraf commentaar op aangekondigde wijzigingen zonder dat men de details heeft bekeken. Zo ook hier met het commentaar op een AH. Er word van te voren al aangegeven dat het niet zal werken omdat - vul hier een argument in - terwijl men er vaak niet eens over na heeft gedacht hoe zo iets opgezet moet worden.
Als ik bang zo zijn voor veranderingen was ik dit spel nooit gaan spelen.

Geen massas shoppies in de steden, geen mensen die met bots gigantisch irritant zijn, geen mensen die ook zonodig dat een beestje ook moeten killen. geen kill 1.000 charr missies. heel erg veel quests.

Het enige wat ik mis is zoals door mensen aangegeven de mogelijkheid om items te kopen en verkopen. Het trade channel kijk ik niet eens in, merchants leveren weinig op. een AH zou een leuke oplossing zijn, want die bergen shops afgaan was ik ook geen voorstanden van. Ik mis namelijk de mogelijkheid om naar wapens te kijken. Een weapons gast heeft namelijk geen fire wands te craft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Changes to Heroes' Ascent - 3 October 2006
In lieu of the previously announced special weekend, we've decided to postpone the "Green Drop Weekend" until next week. This week's big news is the conversion of Heroes' Ascent into a 6v6 map. Yes, one of the most popular events will become a permanent element of the PvP game, along with a lot of exciting map changes, too. This will all go live sometime Friday, so stop on by and check it out. Check back next week for news about the "Green Drop Weekend" (which now promises to be even better)!
Bron: http://www.guildwars.com/
Eindelijk iets te doen als we niet genoeg man hebben voor GvG en ook niet TA willen gaan doen.

Ik ben benieuwd wat de "map changes" gaan behelzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

CoRrRan schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:48:
[...]
Eindelijk iets te doen als we niet genoeg man hebben voor GvG en ook niet TA willen gaan doen.
Dat kan toch ook gewoon wanneer het 8vs8 is? In ieder geval moeten de builds weer op de schop. Hopelijk komen er nu minder gimmick builds als VIM etc. Ik weet nog niet goed wat ik er van moet verwachten. De map changes zullen wel aanpassingen zijn om de maps meer geschikt te maken voor 12 spelers. Misschien iets kleiner in schaal? We zullen het zien. Sommige mensen schreeuwen nu al moord en brand ingame. Imho is het daar veel te vroeg voor.

Hoe gaat het met FH op de ladder? Hebben jullie rank 14 kunnen behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Bor de Wollef schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:59:
[...]

Hoe gaat het met FH op de ladder? Hebben jullie rank 14 kunnen behouden?
Nee, we zakken en stijgen constant.
Hoge rank is leuk, maar dat is niet ons doel dit seizoen, wij willen een champion title :P
Champ title 1 betekent al meer dan rank 9 vind ik.

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 04-10-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

unfor schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:09:
[...]
Champ title 1 betekent al meer dan rank 9 vind ik.
Rank heeft zijn waarde in ieder geval wel verloren vind ik. Wat zijn de voorwaarden voor het behalen van de Champ title? Top 25 / Top 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:25:
Er word van te voren al aangegeven dat het niet zal werken omdat - vul hier een argument in - terwijl men er vaak niet eens over na heeft gedacht hoe zo iets opgezet moet worden.
Omgekeerd geldt ook. Er wordt ook nogal eens geroepen dat iets wel zal werken, zonder er over na te denken over wat er allemaal bij komt kijken om het ook maar een kans van slagen te geven. Of nog erger, dat men denkt te weten hoe iets opgezet kan worden, maar er veel te simpel over denkt.

In ieder geval: zowel de voor- als tegenstanders kunnen nooit alle consequenties, mitsen en maren overzien om een compleet en onweerlegbaar plan voor te leggen. Wat betreft de AH, van mij hoeft het niet, maar het maakt me ook niks uit als ie er wel komt.

Ik zie er teveel nadelen aan kleven, ondanks alle regels die je er omheen kunt bedenken. Een ander ziet er juist veel voordelen aan zitten, dankzij alle regels die je er omheen kunt bedenken. De enige manier waarop we er ooit achter gaan komen, is als een AH gemaakt wordt en deze een paar maanden in bedrijf is geweest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ken je de auction houses in WoW? Ik vind de opzet die ze daar gebruiken redelijk gelukt. Ik ben wel benieuwd naar de problemen die je ziet ondanks de regels die je er omheen kunt bedenken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

De mensen die het hardst lopen te roepen zijn de HA meubels. (Nee, niet HK meubels.) Tijgertjes enzo, die iets behaald hebben in HA en nu hun HA met een bulldozer platgewalst zien worden.

Maar ik ben wel in voor een nieuwe frisse wind in HA gebied. Op de fora is ook te horen dat meteen "support characters zullen vervallen", maar ik vind dat echt veel te vroeg om te gaan concluderen. Tuurlijk zal ViMWAY in het begin de bovenhand voeren, omdat de meesten niet weten hoe ze een interessante build in elkaar zetten.

Ik verwacht echter snel genoeg ingenieuze nieuwe toepassingen van skills en characters. Zeker ook met de ontzettend leuke/goede nieuwe Nightfall skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik heb (volgensmij) gisteren wel een goede deal gemaakt.

Deze staff:
Afbeeldingslocatie: http://www.guildwarsguru.com/auction/uploaded/1ac7ce9f12dc32a63f6ea11c25f98324.jpg
voor 5K....
of zeggen jullie nu: owwwwneeeee dies maar 0.03K waard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Die heb ik ook voor mijn monk, goeie staff, 5K lijkt mij redelijk. Ik kocht het ding begin van de zomer voor 15K maar als ie al iets minder waard was wees blij dat je het ding hebt kunnen kopen, iets meer betalen en gelijk verder spelen is mij altijd meer waard dan 2 uur lopen zoeken voor 1 of 2K minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
heb je deze zelfde staff (zelfde specs) maar dan ook voor healing? (voor ongeveer de zelfde prijs (5 tot 10K)
Ik liep hier perongeluk tegen aan... meestal kan ik al die goede en iets goedkopere greenies nooit vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ixl85 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:06:
Ik heb (volgensmij) gisteren wel een goede deal gemaakt.

Deze staff:
[afbeelding]
voor 5K....
of zeggen jullie nu: owwwwneeeee dies maar 0.03K waard :p
Laten we het zo zeggen: :9~

Die zou ik wel eens vast wilen houden. Zeker in vergelijking mijn huidige prutsstaff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
The Scar Eater (staff)

Staff

Energy +10
Fire Damage 11-22 (req. 9 Divine Favor)
Halves casting time of Healing Prayers spells (Chance: 20%)
Halves skill recharge of Healing Prayers spells (Chance: 20%)
Health +30
Health +30

Afbeeldingslocatie: http://gw.gamewikis.org/images/9/96/The_Scar_Eater.jpg

Dat is de enige Healing staff die in de buurt komt maar geen extra energie naast de standaard 10e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb een 20/20 healing staff met +10 als base, 19% enchant en +5 energy mod erop. Kostte me 750gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Maar dat is geen green ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
ow, jah... die scareater is duur! rond de 30 a 40K
:) Dan wacht ik wel even tot ie in de uitverkoop is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snap soms niet helemaal waarom green (oftewel +5 energy) opeens zoveel plat. duurder moet zijn.

Iemand probeerde mij een 'green' death staff te smeren voor 10k, 17% kans op +1 death, +15 energy en nogwat stats, maar mijn 20/20 death heb ik toch veel liever en die kostte mij maar 750g (ik koop alleen in harbor). Wil nu gaan voor de 20/20 wand met 20% offhand, nog hogere kans op snelle casting/recharge, die +1 death maakt mijn minions toch geen lvl hoger (heb 16) :)

Ik denk in die lijn dus een AH te weinig nut heeft, op een bepaald moment heb je je 'perfect gear' (waarvan 80% van NPC's komt, 15% loot en die 5% dus kopen van andere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:18:
The Scar Eater (staff)

Dat is de enige Healing staff die in de buurt komt maar geen extra energie naast de standaard 10e.
Het is maar wat je verstaat onder in de buurt komen. The Yakslapper komt naar mijn mening ook in de buurt, heeft wel de +5 energy, maar mist dan weer de 20%HCT mod ... is wel goedkoop aan te komen, dat dan weer wel ...

[ Voor 5% gewijzigd door Plekuz op 04-10-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:02:
Snap soms niet helemaal waarom green (oftewel +5 energy) opeens zoveel plat. duurder moet zijn.
Green is niet per definitie +5 energy, maar afgezien daarvan: meestal ligt de enige reden dat ze duurder zijn in het uiterlijk (skin) van het wapen. Bijna alle greens zijn wat betreft stats zondermeer te vervangen door een vele malen goedkoper collectors of ander wapen met wat mods. Alleen groene items zijn wat schaarser en kicken sommige spelers op looks.

Ikzelf verkoop per definitie bijna alle groene items. Mijn collectors en gemodde wapens zijn net zo goed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:09:
[...]

Het is maar wat je verstaat onder in de buurt komen. The Yakslapper komt naar mijn mening ook in de buurt, heeft wel de +5 energy, maar mist dan weer de 20%HCT mod ... is wel goedkoop aan te komen, dat dan weer wel ...
:P Dat is protection prayers als ik me niet vergis maar die had geen verkeerde stats geloof ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Steffy op 04-10-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Bor de Wollef schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:12:
[...]

Rank heeft zijn waarde in ieder geval wel verloren vind ik. Wat zijn de voorwaarden voor het behalen van de Champ title? Top 25 / Top 10?
voorwaarden voor champion title: je guild moet 1200+ rating hebben, en 25 andere guilds met 1200+ rating verslaan. Ik zit atm op 12/25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

steffy wat dacht je er van de TS te updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:18:
:P Dat is protection prayers als ik me niet vergis maar die had geen verkeerde stats geloof ik.
Oh ja, da's waar ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Stronkie schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:17:
steffy wat dacht je er van de TS te updaten
Dat zou al eerder maar er zijn ook mensen die het in het dagelijks leven druk hebben, ik maak een nieuwe TS voor Nightfall aan en die komt in 1 of 2 weken online maar in ieder geval voor Nightfall nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Yakslapper vind ik niet goed, die -20% deepwound of bleeding die ie heeft vind ik niet boeiend.
Wil energy! :)
Conditions en hexes delete ik en health tank ik zelf bij... dus ik wil eigenlijk de zelfde staff als ik heb, alleen dan in de healing variant...
Maar ik denk dat het dan verstandiger is om even langs een collector te gaan... (en doorsparen voor een greenie met de zelfde specs... heb hem echter nog nooit gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm een ah is zelfs al bevestigd door gaile de vraag is alleen wanneer en zoiezo iedereen zit er om te vragen.

Geen gezeik meer met WTS en of je bepaalde mods zoekt die rare zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:33:
Yakslapper vind ik niet goed, die -20% deepwound of bleeding die ie heeft vind ik niet boeiend.
Wil energy! :)
Conditions en hexes delete ik en health tank ik zelf bij... dus ik wil eigenlijk de zelfde staff als ik heb, alleen dan in de healing variant...
Maar ik denk dat het dan verstandiger is om even langs een collector te gaan... (en doorsparen voor een greenie met de zelfde specs... heb hem echter nog nooit gezien)
ooit gehoord van guildwiki ;)

http://gw.gamewikis.org/wiki/Weaponsmiths_%28Factions%29 daar zit vast wel iets tussen wat jij zoekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
TS is deels wat bijgewerkt alleen zijn er veel tabellen vernaggelt in het vorige topic, ik zal in het weekeind maar eens wat gaan repareren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:47:
[...]

ooit gehoord van guildwiki ;)

http://gw.gamewikis.org/wiki/Weaponsmiths_%28Factions%29 daar zit vast wel iets tussen wat jij zoekt
:)
Tuurlijk wel, maar zoals ik zei: ik zoek een greenie met de zelfde specs als die protection staff alleen dan voor healing.
Maar omdat ik die nog nooit heb gezien weet ik niet of ie bestaat (greenie dan) voor een normale prijs (dus noway boven de 15K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:39:
[...]

Tuurlijk wel, maar zoals ik zei: ik zoek een greenie met de zelfde specs als die protection staff alleen dan voor healing.
Maar omdat ik die nog nooit heb gezien weet ik niet of ie bestaat (greenie dan) voor een normale prijs (dus noway boven de 15K)
guildwiki heeft tevens een greenoverzicht wapen wat jij zoekt bestaat niet als green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

ixl85 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:39:
[...]

Er bestaat geen Healing Prayers 'greenie' zoals de Kephet's Refuge, maar de collector buiten Port Sledge heeft je 20/20 HCT/HRT Healing Prayers staff, koop er een +5E staffhead bij (+/- 2k) en een +18%longer enchantment mod (+/- 2k) en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
3 uur in Fow en maar 1 shard... en een crappy golden bow... :( ahhwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

+/- 4 UW runs: 11 Ecto's, waarvan 5 voor mij, 3 voor guildie nr1 en 3 voor guildie nr2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

ixl85 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:46:
ow, jah... die scareater is duur! rond de 30 a 40K
:) Dan wacht ik wel even tot ie in de uitverkoop is
Heh, dan zou ik de komende weken maar gaan shoppen, men is druk doende om alles wat los en vast zit te verkopen momenteel en ik zie veel meer aanbod dan vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 00:42:
+/- 4 UW runs: 11 Ecto's, waarvan 5 voor mij, 3 voor guildie nr1 en 3 voor guildie nr2.
Holy crap! Ik moet het meestal doen met 1 of 2 ecto in 4 runs bij een duo UW run ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben ik de enige die merkt dat het later op de avond (10-12uur) op missie maps veel drukker is op de Duitse server? Ik Sunjiang District missie doen, op English1 stonden maar 5 mensen ofzo. Naar de duitse server, zeker 30-40man, 1 lf-missie messsage en 20 minuten succesvol afgerond :) Daarna op mijn andere character naar Nahpui Quarter, 5 tegen 25 aan mensen, wederom succes. Als laatste de Seabed missie, daar zag ik 1 (!!) persoon op english, duitse zat ik kort later met master reward :)

Toen maar 17k uitgegeven om sup.runes voor mijn monk te kopen, wat korte proefruns gemaakt (ik heb geen SoJ)... dat valt even flink tegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

De duitse districts (niet server) zijn overdag ook veel meer bevolkt. Blijkbaart heeft duitsland GW ontdekt :) Helaas vind je er wel meer minder ervaren spelers lijkt het. Het percentage mensen dat vertikt engels te praten is er ook vrij hoog.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.