Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Als je redelijk wat verstand hebt van pc/software dan weet je precies hoe je keyloggers etc kan verkomen.
Dus tja waarom zorgen maken, maar als er een domme fout bij plaync zelf zit tja dan is niemand veilig alleen diegenen die geen extra characterslots hebben of geen plaync account hebben
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 13:53 ]
Lol, ik heb over dit soort uitspraken als zo veel discussies gehad hier op GoT. Laten we zeggen dat het geinfecteerd raken met malware als een keylogger lang niet altijd jouw eigen schuld is (exploits van gaten in het OS anyone?) en dat je het dus ook niet altijd kunt voorkomen. Maar goed, dat gaat wel een beetje offtopic.Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:28:
heb veel vertrouwen in mijzelf.
Als je redelijk wat verstand hebt van pc/software dan weet je precies hoe je keyloggers etc kan verkomen.
Ik zie het nut van het nieuwe weekend event niet echt moet ik zeggen. De mensen die echt druk skills cappen hebben de meeste elites nu wel denk ik toch?
Leuk, maar je moet ook damage doen. Dus Drunken blow, retribution en zealots fire zijn dan echt een must hoorCoRrRan schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:49:
Natuurlijk wel, ik kan er niet over uit hoe geweldig Mending wel niet is. En natuurlijk moet de warrior ook Healing Hands hebben. Tsja, het zijn gewoon van die fundamenten in GW waar eigenlijk iedere Wammo aan moet geloven.
In feite heb je ook echt niet meer nodig dan 4 Wammo's met Mending. Dan kun je in feite echt alles in het spel aan.
Ok, laten we nu weer serieus verder gaan.
Zo had ik gisteravond een mo/necro in onze team, die ipv ging healen nonstop corpses ging gebruiken voor zijn eigen healing en nova's. Sta ik dan met mijn minion master...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zodra ik iemand in de party heb die een zelfde prof heeft als ik dan overleg ik voor we starten altijd welke skills we meenemen. Dit zodat we niet met bv 3 MM komen te staan of de combo MM en iemand die putrid explosion spammed.SinergyX schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:08:
[...]
Zo had ik gisteravond een mo/necro in onze team, die ipv ging healen nonstop corpses ging gebruiken voor zijn eigen healing en nova's. Sta ik dan met mijn minion master...
CoRrRan schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:49:
[...]
Natuurlijk wel, ik kan er niet over uit hoe geweldig Mending wel niet is. En natuurlijk moet de warrior ook Healing Hands hebben. Tsja, het zijn gewoon van die fundamenten in GW waar eigenlijk iedere Wammo aan moet geloven.
In feite heb je ook echt niet meer nodig dan 4 Wammo's met Mending. Dan kun je in feite echt alles in het spel aan.

"Nightfall provides two brand new arenas for your PvP battles—the Sunspear Arena and the Churranu Island Arena."
Ik weet dat er een one vs one komt met heroes.
Weet iemand al iets over de andere arena? (6v6?
[ Voor 3% gewijzigd door MoXeh op 27-09-2006 15:25 ]
Same here. Komt ook nog bij dat je het meeste in de weer gaat met elites als je level 20 bent en je geen bal meer aan xp hebt. Mijn monk heeft nu dik 300 ongebruikte skillpoints en iets van tegen de 5 miljoen xp, wat boeit dan die luizige 5.000 of 10.000 xp nog?Bor de Wollef schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:02:
Ik zie het nut van het nieuwe weekend event niet echt moet ik zeggen. De mensen die echt druk skills cappen hebben de meeste elites nu wel denk ik toch?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
ach ja lijkt me een hele kleine kans op zulke keyloggers en ik doelde op de andere key loggers verdachte gw software etc.Bor de Wollef schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:02:
[...]
Lol, ik heb over dit soort uitspraken als zo veel discussies gehad hier op GoT. Laten we zeggen dat het geinfecteerd raken met malware als een keylogger lang niet altijd jouw eigen schuld is (exploits van gaten in het OS anyone?) en dat je het dus ook niet altijd kunt voorkomen. Maar goed, dat gaat wel een beetje offtopic.
Zoiezo als je van te voren je netwerkverkeer en je services allemaal controleerd kan je ook wel uitsluiten dat er een keyloggers aanwezig zijn op je pc.
Precies ... Kom ook nog steeds bij pugs tegen dat ze een tweede monk vinden en dan zonder even af te stemmen de missie in duiken en het dan gek vinden dat er eentje smite of 55 is of beide prot of zoiets. Probeer ik zelf als ik als monk ga vooraf toch wel even geregeld te hebben ...Bor de Wollef schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:10:
Zodra ik iemand in de party heb die een zelfde prof heeft als ik dan overleg ik voor we starten altijd welke skills we meenemen ...
Of dat je met een zooitje rangers op B/P pad gaat en dan ineens te horen krijgt: "ehr, wie heeft er FW of WW meegenomen?" ... tsja, hoe moeilijk kan het zijn dat te regelen voordat je aan de slag gaat ...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Komt best vaak voor dat er zomaar iemand zonder iets te zeggen weg gaat...
Vrij irritant allemaal...
In de praktijk blijkt dat niet zo te zijn. Maar goed, zoals ik al aangaf is dat een andere discussie die ik best nog wel een keer wil voeren hoor maar waarvoor in dit topic niet echt plaats is.Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:43:
[...]
Zoiezo als je van te voren je netwerkverkeer en je services allemaal controleerd kan je ook wel uitsluiten dat er een keyloggers aanwezig zijn op je pc.
Wat betreft nieuwe PvP content in nightfall: erg weinig gehoord en erg weinig gelezen. 1vs1 met heroes lijkt mij persoonlijk helemaal niets. Wat ik wel leuk zou vinden is een meer objective based pvp form voor bv teams van 4 spelers. Ik doel hier niet op iets als TA maar meer op een PvP soort waarbij je meer richting de GvG gaat wat betreft opzet. Een soort persoonlijke rank zou hieraan gekoppeld kunnen worden.
Verder ben ik nog steeds voor de invoering van een honour punten systeem -> punten aftrek en een zichtbare titel wanneer je regelmatig party's raged.
[ Voor 37% gewijzigd door Bor op 27-09-2006 17:11 ]
Ja ik vraag ook altijd aan Necro's of ze blood of master niet hoeven gebruiken, ik heal nonstop met blood of masters, en plant natuurlijk veel Spirits om me heen. Op die manier hebben necros nooit zorgen over hun 'army'.Bor de Wollef schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:10:
[...]
Zodra ik iemand in de party heb die een zelfde prof heeft als ik dan overleg ik voor we starten altijd welke skills we meenemen. Dit zodat we niet met bv 3 MM komen te staan of de combo MM en iemand die putrid explosion spammed.
Vraagje over wat er verschil met Golden en Normale Skills.
Beide zijn toch precies hetzelfde, ook dmg, armour zijn ook hetzelfde. wat is de verschil tussen die twee?
elite is dus iets sterker, dat zie je niet aan dmg. waarin dan?
Nouja, ik zal het uitleggen:
Pak Mindburn, Starburst, Double Dragon, Ele attunement, Ether Prodigy en Glyph of Energy (misschien nog wat air elites er in) en je doet echt veel te veel dmg.
Die spels hebben net iets meer (doubledragon: 2x126dmg in 2 seconden, mindburn: 90dmg + 90dmg als je meer energy ehbt +burning) waardoor ze, mits je ze goed gebruikt, zeer goed zijn.
Mijn ele combo:
Fire attunement en ele attunement.
Zo heb je altijd energy, maakt niet uit of je 4x een 25energy spell cast.
Maar ik moet nu wel heel goed na denken of ik een elite dmg spell wil hebben.
Ehhrr ... wat? Ook ik snap je vraag niet, maar goed.Zandhaas schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:09:
dat snap ik best over captures, ik heb twee ele chars, bijde hebben diezelfde skill star bust, wat een voor normale en een elite is, maar ze hebben nagenoeg excate diezelfde dmg op test-vijand.
elite is dus iets sterker, dat zie je niet aan dmg. waarin dan?
Een elite skill is beter dan een "normale" skill op één of meer van de volgende punten:
- Meer damage
- Kost minder energy
- Kost minder adrenaline
- Blijft langer actief
- Combineert min of meer twee normale skills
Dus het kan best zijn dat je naast de elite een andere skill hebt die bijna net zoveel damage doet, maar dan is ie vast en zeker op een ander vlak beter.
Je vergeet:Weakling schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:17:
Een elite skill is beter dan een "normale" skill op één of meer van de volgende punten:
- Meer damage
- Kost minder energy
- Kost minder adrenaline
- Blijft langer actief
- Combineert min of meer twee normale skills
- Kortere recharge tijd
En soms veroorzaken elites naast de reguliere damage ook nog een condition, waardoor het lijkt alsof de damage even veel is, maar je feite meer schade doet. Ben zelf momenteel ook bezig met het capturen van elites voor mijn ranger. Moet nu de Ring of Fire en Hell's Precipice nog maar es doen voor wat leuke elites
De reden dat ik daar nu nog mee bezig ben, is dat ik een beetje erg lange pauze van GW genomen heb.. Maar ben nu weer helemaal back
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Gisteren met mijn eerste GW char (Mo/Me) Shiro verslagen
Na twee weken spelen heb ik geen enkel idee wat voor een soort spelers nu voor welke faction kiest. Ik heb hiervoor een jaar WoW gespeeld en daar merkte ik best wel een verschil tussen de Horde en Alliance spelers. Ik zou het jammer vinden om een verkeerde keuze te maken en later dus moeite moeten doen om van faction over te stappen. (overigens valt me wel op dat er behoorlijk wat lvl 20 noob spelers de boel verstieren voor de rest, leaven in mission, hun class niet spelen, etc, zal we te maken hebben met het feit dat je zo gemakkelijk je max lvl haalt).
Zelf speel ik een Mo/Me als pure healer monk, en dat bevalt me zeer goed. Ik zit niet in een Guild, dat zal wel komen als ik wat meer mensen in-game ken. Ik moet het nu dus doen met PuG's.
Vraag: als ik later in het spel naar The Underworld wil enzo, welke faction doet dat met PuG's, en in welke faction kan je je, als beginnende speler, aansluiten bij een gezellige en serieuze guild? (Ben zal al wat ouder, dus heb niet veel zin om de vrije tijd die ik heb door "puberaal" spel te laten verkloten).
Waar haal je die info vandaan? Ik heb net nog op de site van GW gekeken of er nog leuke ingame events waren maar zag niks staan...
Btw: Ik heb gisteren me necro solo 55hp farming outfit gekocht
Volgens mij is dat niet zozeer Faction afhankelijk, er is op dat gebied geen communicatie binnen een Faction. Dat is eerder iets voor Guilds en Guild AlliancesVerwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:07:
Vraag: als ik later in het spel naar The Underworld wil enzo, welke faction doet dat met PuG's, en in welke faction kan je je, als beginnende speler, aansluiten bij een gezellige en serieuze guild? (Ben zal al wat ouder, dus heb niet veel zin om de vrije tijd die ik heb door "puberaal" spel te laten verkloten).
Pas wel op voor guilds die torenhoge kosten rekenen om member te worden, af en toe zijn het gewoon afzetters die je gewoon kicken na het betalen van die kosten. Volgens mij mag je hier niet werven voor guilds, maar mocht je es online samen willen spelen (
mijn welgemeende excuses als dat niet mocht!
edit:
bron, kijk bij 26 september, onder "Another Double Reward Weekend"ZeroCode schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:52:
Waar haal je die info vandaan? Ik heb net nog op de site van GW gekeken of er nog leuke ingame events waren maar zag niks staan...
[ Voor 13% gewijzigd door Cloud op 28-09-2006 11:58 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Behalve in de naam zit er eigenlijk nauwelijks verschil in of je Kurzick of Luxon kiest. Het armor ziet er iets anders uit, maar dat is het dan ook wel. Overstappen stelt niks voor. Een guild leader betaalt een schijntje aan een alliance npc en de guild zit bij een ander faction.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:07:
... Ik zou het jammer vinden om een verkeerde keuze te maken en later dus moeite moeten doen om van faction over te stappen ...
Let ook wel op dat vooral je eigen faction punten tellen wat betreft het gebruik maken van merchants en resurrection shrines. Je guild kan Kurzick zijn, maar als je zelf meer punten in Luxon faction hebt zitten, dan kun je je spullen niet verkopen in Kurzick outposts.
Mjah, dat is helaas met de komst van Factions destijds een heel stuk erger geworden. In Prophecies moest je nog echt je best doen om level 20 te bereiken, maar in Factions stelt dat geen bal meer voor. Hopelijk gaat op dat punt Nightfall verbeteren.(overigens valt me wel op dat er behoorlijk wat lvl 20 noob spelers de boel verstieren voor de rest, leaven in mission, hun class niet spelen, etc, zal we te maken hebben met het feit dat je zo gemakkelijk je max lvl haalt).
Dat komt vanzelf wel. Als een pugger vind dat je goed bent en merkt dat je niet in een guild zit, dan wordt je vanzelf gevraagd om bij zijn/haar guild te komen. Zo ging het bij mij tenminste.Zelf speel ik een Mo/Me als pure healer monk, en dat bevalt me zeer goed. Ik zit niet in een Guild, dat zal wel komen als ik wat meer mensen in-game ken. Ik moet het nu dus doen met PuG's.
Maakt niet uit, elke faction kan naar Underworld, Fissure of Woe, The Deep en Urgoz. Gelukkig is dat niet afgeschermd voor een specifieke faction. En wat betreft guilds: probeer er gewoon eens een paar uit, je komt uiteindelijk vanzelf in een guild terecht die je bevalt. Weggaan als het je niet meer bevalt kan altijd.Vraag: als ik later in het spel naar The Underworld wil enzo, welke faction doet dat met PuG's, en in welke faction kan je je, als beginnende speler, aansluiten bij een gezellige en serieuze guild? (Ben zal al wat ouder, dus heb niet veel zin om de vrije tijd die ik heb door "puberaal" spel te laten verkloten).
Verwijderd
Nu zag ik dat nightfall binnenkort uitkwam en wou ik die misschien bestellen maar nu heb ik een vraag.
Bevat nightfall ook de 2 nieuwe classes uit factions en de nieuwe skills?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
zolang je factions niet hebt zal je die ook niet mogen kiezen. de nieuwe skills ook niet volgens mijVerwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:06:
ik heb lang lang geleden het eerste deel van gw gespeelt met veel plezier.
Nu zag ik dat nightfall binnenkort uitkwam en wou ik die misschien bestellen maar nu heb ik een vraag.
Bevat nightfall ook de 2 nieuwe classes uit factions en de nieuwe skills?
en lopen zoeken... en lopen zoeken... maar kan het niet vinden
Een Protection wand met 20/20 en een Protection icon met 20/20...
Collector of weaponmerch maakt me niet uit (factions of proph maakt me ook nietuit)
weet iemand dat zo 123?
Heb een monk (lvl10 ofzo) en ben nu mn skills in de RA (pvp) aan het testen... nog best moeilijk! Wat is goed om mee te nemen als protection monk, ik wil geen spells die me -1 energy regen geven, dat zuigt echt! (als ik samen met mn vriendin speel (zelfde monk, alleen female, zelfde armor ed
Protective Rod (req 9 divine favor) 20/20 kan je halen in Vasburg Armory bij de weapon smith voor 40 Iron en 6 Chitin + 5k. Protective Icon (req 9 Protection Prayers) 20/20 kan je halen bij 2 collectors namelijk:ixl85 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:30:
Een Protection wand met 20/20 en een Protection icon met 20/20...
Collector of weaponmerch maakt me niet uit (factions of proph maakt me ook nietuit)
weet iemand dat zo 123?
enBrandon Harlin
Location: Vulture Drifts to the northwest of Dunes of Despair behind a teleporter
Collecting: 5 Encrusted Lodestones
Trego Stonebreaker
Location: At a bridge deep in the northern part of Mineral Springs
Collecting: 5 Mountain Troll Tusks
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
RA = Random Arena. Daar lopen niet anders rond dan mafkezen en lui die dommer zijn dan het achtereind van een varken.Mythrill schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:47:
level 10 in RA? Wordt jij niet ongeloofelijk vaak uitgescholden/uigelachen dan? Normaal lopen daar alleen level 20 figuren.
Op dit moment is er:
Core
Prophecies
Factions
Core zijn een verzameling skills en professions die ervoor zorgen dat welk spel je ook koopt in de toekomst, het altijd speelbaar zal zijn. Core skills zijn NIET alle skills van prophecies. Prophecies heeft een eigen skillset. Dus wat je ook koopt, je krijgt altijd dat spel en de core skills en professions.
Op deze manier kun je altijd weten wat je krijgt als je een GW game koopt.
In jou geval dus Core + Nightfall, je kunt zo zien welke skills je dan krijgt : http://gw.gamewikis.org/wiki/Elite_skills_list
[ Voor 12% gewijzigd door MoXeh op 28-09-2006 15:15 ]
Je moet eens weten hoe handig Bonder monks (een specifieke prot monk) kunnen zijn met al die -1 energy regen spells ... maar goed, als je een active prot monk wilt spelen, dan neem je dingen zoals Aegis, Prot Spirit en een zooitje condition en hex removers mee.ixl85 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:30:
... ik wil geen spells die me -1 energy regen geven, dat zuigt echt! ...
Verwijderd
Ben ook al wat ouder en ik heb mn plekje ook gevonden in een leuke guild, met niet teveel kids. Het zal jou ook wel lukken....Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:07:

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:27:
[...]
Ben ook al wat ouder en ik heb mn plekje ook gevonden in een leuke guild, met niet teveel kids. Het zal jou ook wel lukken....

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
-- == Alta Alatis Patent == --

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2006 00:10 ]
Dat zou echt moeten lukken met 3 MMs en rest die met stafjes en zwaarden omgaan. Vraag al je Necrootjes of ze minions kunnen opwekken, jij mag alleen lekker nix mee vechten, Op die manier heb je grote leger om te healen. Je krijgt sowiezo drie zwaarden! Zo deed ik het,SinergyX schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:04:
ik wordt hier zo schijtziek van, laatste 5 dagen bezig om mijn MM door die Nahpui Quarter missie te krijgen.. NPC lukt niet, combi npc/player lukt niet, niemand invite je, je komt in bagger team, monk gaat begin weg... dan toch geen flesh golem
Anders roep je me maar naam: 'mijn loginnaam hier' Earthsea
Daarna maar richting die boss, kom ik bij die Ghial aan, zie ik dat ik mijn capture skill vergeten ben. Dus maar weer opnieuw

Ik moet namelijk alleen die Truncheon nog hebben en dan is me Necro helemaal complete
Gisteren al wel 2k gold geharvest, maar geen gold of green items.... Die gold en green items, waar vallen die eigenlijk, nooit in Elona ofzo of wel?
Ahhh ok dan doe ik dat wel, ik heb het namelijk al een paar keer geprobeert maar ik verdwaal gewoon, ik eindig altijd dat ik alleen maar beesten loop te slayen... Vervolgens zie ik op de map dat ik echt kansloos de verkeerde kant op ben gelopen en tja, dan ben ik mijn motivatie kwijtTroonStaal schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:40:
Dunes moet je rennen vanuit Augury naar Heroes en dan naar beneden. Is vrij eenvoudig, desnoods kan je in Augury een runner vragen, kost hooguit iets van 500 gold.
ik heb even snel voor je de route uitgestippeldZeroCode schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:43:
[...]
Ahhh ok dan doe ik dat wel, ik heb het namelijk al een paar keer geprobeert maar ik verdwaal gewoon, ik eindig altijd dat ik alleen maar beesten loop te slayen... Vervolgens zie ik op de map dat ik echt kansloos de verkeerde kant op ben gelopen en tja, dan ben ik mijn motivatie kwijt

Heel relaxph4nt0m schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:35:
[...]
ik heb even snel voor je de route uitgestippeldik hoop dat je er wat mee kan
[afbeelding]
Maar bedankt!
Even nog een vraag, waar verdienen jullie het meeste gold? ( Solo alleen dan he ). Met welke missies / beesten / plekken etc etc .
[ Voor 11% gewijzigd door ZeroCode op 29-09-2006 12:45 ]
Het meeste geld verdien ik solo nog steeds bij Elona Reach missie door minotaurs te farmen (snel en simpel). Verder wilt UW duo het ook wel goed doen (mits je de ecto's verkoopt...).
Als het nou echt niet lukt kan je me altijd een whisper sturen, naar Vortex ElegyZeroCode schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:04:
[...]
Heel relaxthanx, nu kan ik het zelf ook doen... Ik ga het vanacht eens proberen... Tevens moet ik ook nog even wat elite skills capturen aangezien de double xp weekend vanav begint... Word druk dus...
Maar bedankt!
Even nog een vraag, waar verdienen jullie het meeste gold? ( Solo alleen dan he ). Met welke missies / beesten / plekken etc etc .
Farmen wordt meestal gedaan in Droks (Trollcave), Elona's Reach (mino's), rondom Augury Rock (Hydra's en Griffons) en natuurlijk Underworld en Fissure of Woe.
In Factions is farmen meestal Shi'roken of Vermin.
Lowlvl farmen in Old Ascalon kan bij Grendich Courthouse (Charr) en bij South Gate (Grawl)
Trollcave en mino's lukken me wel, Hydra's zijn wat moeilijker en griffons heb ik nog niet gehad die wil ik nog doen. UW en FoW lijken me nog te moeilijk voor nu..... Ik ben pas 2 dagen bezig met farming, ik heb gelukkig nog geen anti-farming message oid gekregen... Maar ik spring ook van elona naar Droks etc etc... Of kan de anti-farming message dan nog komen?TroonStaal schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:58:
[...]
Als het nou echt niet lukt kan je me altijd een whisper sturen, naar Vortex Elegy
Farmen wordt meestal gedaan in Droks (Trollcave), Elona's Reach (mino's), rondom Augury Rock (Hydra's en Griffons) en natuurlijk Underworld en Fissure of Woe.
In Factions is farmen meestal Shi'roken of Vermin.
Lowlvl farmen in Old Ascalon kan bij Grendich Courthouse (Charr) en bij South Gate (Grawl)
Kan nog niet echt andere plekken vinden zonder eerst langs een bergje mesmer/ele jades te moeten, wat mij nog niet echt lukt.
Hydra's zijn Pyromancers. Als je bijv. Mesmer als sec hebt kan je Elemental Resistance meenemen. Je krijgt ze trouwens betrekkelijk snel neer als standaard 55 monk. Ook een interrupt skill kan handig zijn. Als je monk bent volstaat de 55 build. Als wammo kan het ook, het gaat alleen wat langzamer.ZeroCode schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:12:
[...]
Trollcave en mino's lukken me wel, Hydra's zijn wat moeilijker en griffons heb ik nog niet gehad die wil ik nog doen. UW en FoW lijken me nog te moeilijk voor nu..... Ik ben pas 2 dagen bezig met farming, ik heb gelukkig nog geen anti-farming message oid gekregen... Maar ik spring ook van elona naar Droks etc etc... Of kan de anti-farming message dan nog komen?
De antifarmcode krijgt iedereen, maar je ziet het alleen als je in de opties "tips" hebt aanstaan.
Ik farm constant door maar iets dergelijks heb ik nog nooit gehad en ik farm soms echt wel een uur lang op 1 plekSinergyX schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:15:
Ik kreeg recent een anti-farm message (you kill same mob ya ya low drop rate) op jade knights net buiten marketplace (600hp monk). Daarna aantal missies als healer gedaan (naphui, dragons throat etc), weer terug gegaan en dropte weer vrolijk paarse/blauwe items.
Kan nog niet echt andere plekken vinden zonder eerst langs een bergje mesmer/ele jades te moeten, wat mij nog niet echt lukt.

Ik heb als second monk, anders kan ik toch nooit een 55hp invici-necro zijn toch? Mesmer wil ik in factions gaan proberen, maar die komt over een aantal dagen pas dood me brievenbus... Even wachten dusTroonStaal schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:44:
[...]
Hydra's zijn Pyromancers. Als je bijv. Mesmer als sec hebt kan je Elemental Resistance meenemen. Je krijgt ze trouwens betrekkelijk snel neer als standaard 55 monk. Ook een interrupt skill kan handig zijn. Als je monk bent volstaat de 55 build. Als wammo kan het ook, het gaat alleen wat langzamer.
De antifarmcode krijgt iedereen, maar je ziet het alleen als je in de opties "tips" hebt aanstaan.
Kun je trouwens nog wat met die horns van minotaurs? Craften of verkopen? Tips?
Minotaur horns kan je ruilen bij een collector. Er staan er een aantal verspreid in de Desert. Moet je op wiki even kijken bij collectible drops.ZeroCode schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:38:
[...]
Ik heb als second monk, anders kan ik toch nooit een 55hp invici-necro zijn toch? Mesmer wil ik in factions gaan proberen, maar die komt over een aantal dagen pas dood me brievenbus... Even wachten dusTto die tijd farm ik denk ik gewoon even elona en trolls...
Ik verkoop die zut altijd eigenlijk
Ik lees net dat je die dingen kan inleveren bij een collector en er een 20/20 wand voor kunt krijgen. Veel lui verkopen die wand weer voor 600-1KTroonStaal schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:40:
[...]
Minotaur horns kan je ruilen bij een collector. Er staan er een aantal verspreid in de Desert. Moet je op wiki even kijken bij collectible drops.
Ik verkoop die zut altijd eigenlijk
Farmen kan grofweg voor drie redenen: 1. voor het geld, 2. voor de drops, 3. voor de XP. 3 valt op een gegeven moment wel af, maar dan nog kan je voor skillpoints gaan. Als je voor het geld gaat kan je alles wat je krijgt verkopen aan de merchant, dit levert ook nog wel wat op. Ook mogelijk is om crafting materials te farmen. Steel ingots en bolts of silk zijn altijd wel handig om er veel van te hebben. Net als woodplanks en tanned hides. Deze kan je weer bij de (rare)material trader inruilen. Ik heb zo op een dag ruim 25k gemaakt omdat ik bijna al mijn crafting materials verkocht. Ook een trucje, wat tegenwoordig wat minder werkt, is het craften van parchment even buiten Sardelac. Daar heb je maar 5 wood en wat gold voor nodig. De parchment kon je daarna weer verkopen. Helaas is parchment goedkoper geworden dus dat heeft ook niet zoveel nut meer.ZeroCode schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:55:
[...]
Ik lees net dat je die dingen kan inleveren bij een collector en er een 20/20 wand voor kunt krijgen. Veel lui verkopen die wand weer voor 600-1KMwaaaa al dat gedoe, ik denk dat ik het ook maar gewoon verkoop, voordat je iemand vind die die wand wil ben je ook dagen verder
Gelukkig wist ik die van Sardelac wel, ik moest namelijk mijn armour hebben ( Scar pattern ) en die wou effe 175 parchmentTroonStaal schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:03:
[...]
Farmen kan grofweg voor drie redenen: 1. voor het geld, 2. voor de drops, 3. voor de XP. 3 valt op een gegeven moment wel af, maar dan nog kan je voor skillpoints gaan. Als je voor het geld gaat kan je alles wat je krijgt verkopen aan de merchant, dit levert ook nog wel wat op. Ook mogelijk is om crafting materials te farmen. Steel ingots en bolts of silk zijn altijd wel handig om er veel van te hebben. Net als woodplanks en tanned hides. Deze kan je weer bij de (rare)material trader inruilen. Ik heb zo op een dag ruim 25k gemaakt omdat ik bijna al mijn crafting materials verkocht. Ook een trucje, wat tegenwoordig wat minder werkt, is het craften van parchment even buiten Sardelac. Daar heb je maar 5 wood en wat gold voor nodig. De parchment kon je daarna weer verkopen. Helaas is parchment goedkoper geworden dus dat heeft ook niet zoveel nut meer.

Ik heb vooral geld nodig op dit moment dus ik doe het echt om het geld, wapens heb ik nu nog niet nodig aangezien ik niet precies weet welke char ik wil maken in factions. Ik moet nog combo's uitzoeken e.d. maar dat komt pas allemaal volgende week. Eerst maar eens 20K ofzo maken, zit nu op 5K
Naja, op account 1 heb ik maarliefst 7 shards en 1 ecto, en 5 black dye
[ Voor 37% gewijzigd door Vrijdag op 29-09-2006 15:12 ]
Je farmed in underworld neem ik aan, anders kom je nooit aan ecto toch? Is underworld echt zo moeilijk, ik ben er nog geen 1 keer geweest. Eerst veel op minotaurs oefenen...Steffy schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:10:
Ik ben momenteel hard op weg om miljonair te worden. Ik zit op bijna 700K cash en iets van 100K aan ecto en andere rommel. Nog even door farmen en ik ben echt miljonair, voor het eerst, ik ga daarna mijn kapitaal mooi uitbreiden. Flink ecto sparen enzo
Ik heb maar 1 account en daar heb ik dus 5K opTroonStaal schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:12:
Kom ik aan met mijn pauper accounts: 1=95k, 2=3k, 3=22k, 4=1,2k
Naja, op account 1 heb ik maarliefst 7 shards en 1 ecto, en 5 black dye

i dance for gold!!
Niet moeilijk, ik doe het altijd met een 2e persoon maar net als de FoW kun je het ook Solo doen, alleen duurt het dan verschrikkelijk lang en is de kans dat het mis gaat veel grote maar de Dual Build is zo goed als veilig en gaat eigenlijk nooit verkeerd of er moet iets mis gaan maar dat ligt altijd aan het spelZeroCode schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:13:
[...]
Je farmed in underworld neem ik aan, anders kom je nooit aan ecto toch? Is underworld echt zo moeilijk, ik ben er nog geen 1 keer geweest. Eerst veel op minotaurs oefenen...
Let op, wanneer je trolls bij droks farmed, dat je dan niet de tusks verkoopt aan merchant. Deze kan je beter bewaren en inleveren bij collector vlakbij Camp Rankor. Dan krijg je er namelijk veel meer voor, wanneer je de collector wapens aan merchant verkoopt!ZeroCode schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:38:
[...]
Idd, Mountain Troll Tusk leveren bij merchant 8g op, voor 5 van die dingen kun je een collector's item krijgen wat 125g bij de merchant oplevert. Vandaar dat je ook altijd mensen ziet die die tusks opkopen voor 20g.Twinwhistle schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:57:
[...]
Let op, wanneer je trolls bij droks farmed, dat je dan niet de tusks verkoopt aan merchant. Deze kan je beter bewaren en inleveren bij collector vlakbij Camp Rankor. Dan krijg je er namelijk veel meer voor, wanneer je de collector wapens aan merchant verkoopt!
Congrats
Jammer genoeg heb ik zelf amper kunnen spelen de laatste tijd. De laatste avond GvG is al een tijd terug
Verwijderd
Ik heb laatst iemand horen zeggen dat ettins farmen bij beetletun meer oplevert. Dat ga ik ff checke ^^
Dit levert my meer voldoening op dan een fow spider run (shard drops zijn echt laag tegenwoordig

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch
Klinkt interessant. Een linkje waar we deze info kunnen vinden?Mr_Groovy schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:23:
Ik heb nu een farm build waarmee ik binnen 15 tot 20 minuten een smite run doe in Uw. Dit levert mijtussen de 0 en 3 ecto's per run op. Naast de keys, leuke gold items en Glittering Dust![]()
Dit levert my meer voldoening op dan een fow spider run (shard drops zijn echt laag tegenwoordig) of green farmen.
En hoe is het risico verder, kans dat het mis gaat is groot/klein? Je zult er vast ook SoD voor moeten hebben en laat ik met mijn Cantha monk nog niet in de Shiverpeaks zijn geweest. Volgend weekeind maar eens laten runnen naar drok
Op guildwarsguru zijn verschillende builds te vinden om uw te farmenSteffy schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:33:
[...]
Klinkt interessant. Een linkje waar we deze info kunnen vinden?
En hoe is het risico verder, kans dat het mis gaat is groot/klein? Je zult er vast ook SoD voor moeten hebben en laat ik met mijn Cantha monk nog niet in de Shiverpeaks zijn geweest. Volgend weekeind maar eens laten runnen naar drok
Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch
Man ik dacht ik probeer ook eens 3 keer UW, gelijk dood bij zie eerste drie beestenMr_Groovy schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:23:
Ik heb nu een farm build waarmee ik binnen 15 tot 20 minuten een smite run doe in Uw. Dit levert mijtussen de 0 en 3 ecto's per run op. Naast de keys, leuke gold items en Glittering Dust![]()
Dit levert my meer voldoening op dan een fow spider run (shard drops zijn echt laag tegenwoordig) of green farmen.
Zou je ons willen vertellen hoe je UW ranger build in elkaar steekt? Ik ben wel weer toe aan een nieuwe uitdaging wat farmen betreft ...Mr_Groovy schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:27:
... Zelf gebruik een ranger build ( eigen adapt ). Moet zeggen dat ik er wel 6K door heb gejaagt om de build mijzelf een beetje eigen te maken. Maar voor de rest, 1 keer 3 ecto's in een run gehad, en 1 keer een gloom shield van een chest verkocht voor 80K ...
Kweenie hoe je gegaan bent, maar mijn eerste idee is dat je niet met 55hp gegaan bent ...ZeroCode schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:21:
Man ik dacht ik probeer ook eens 3 keer UW, gelijk dood bij zie eerste drie beestenwtf... Ik had PS, HB en guardian op. 1 of 2 slagen verder dood... Wat doe ik fout?
Zeker wel 55hp, ik gebruik de invinci-necro build ( alleen hij is niet zo invinci als ik dachtWeakling schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:51:
[...]
Kweenie hoe je gegaan bent, maar mijn eerste idee is dat je niet met 55hp gegaan bent ...
Deze build dus:
http://gw.gamewikis.org/wiki/N/Mo_55hp_Solo_Necromancer
Ik volg de usage maar het lijkt erop dat Guardian geen effect heeft ofzo...
[ Voor 15% gewijzigd door ZeroCode op 02-10-2006 10:05 ]
WM staat er nog wel op, niet direct bovenaan, maar nog wel op de ladder. Maar kijk eens waar EvIL naartoe is gezakt!Bor de Wollef schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:24:
Waar zijn trouwens de oude bekende guilds als WM die de ladder altijd aanvoerden? De laatste 2 seizoenen zie ik steeds meer nieuw talent in de top 20 verschijnen en oud talent steeds verder afzakken.
Ach, misschien denken zij ook van: funseason, wat kan ik daar mee winnen?
Oh en unfor: je bent een patser.
Ik vind het wel heel erg leuk dat 'nieuwe' guilds bovenaan staan. Toch goed dat er genoeg 'nieuw' bloed is om goede guilds te vormen. (Ik gebruik natuurlijk aanhalingstekens om daarmee aan te geven dat er waarschijnlijk bekende spelers nieuwe guilds gevormd hebben.)
[ Voor 19% gewijzigd door CoRrRan op 02-10-2006 10:10 ]
Vandaar dat ik het ook altijd met de Dual Build doe, duurt het net zo lang maar als je toch dood gaat rest de andere persoon je wel, het is zelden echt fout gegaan, drops zijn dan 50/50 natuurlijk maar tijdens het nightfall event hadden we 4 ecto in 1 run. Kijk dat tikt hard aan.ZeroCode schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:03:
[...]
Zeker wel 55hp, ik gebruik de invinci-necro build ( alleen hij is niet zo invinci als ik dacht). Na 3K weggegooid te hebben ben ik maar minotaurs gaan farmen om die 3 K terug te verdienen.... I dont get it....
Maar als de ander je rest dan heb je nog maar 1 hp toch? oid.... Dan ben je useless for fights...Steffy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:06:
[...]
Vandaar dat ik het ook altijd met de Dual Build doe, duurt het net zo lang maar als je toch dood gaat rest de andere persoon je wel, het is zelden echt fout gegaan, drops zijn dan 50/50 natuurlijk maar tijdens het nightfall event hadden we 4 ecto in 1 run. Kijk dat tikt hard aan.
Nee want ik doe het als 600hp monk maar dat is niet eens echt nodig, met minimaal iets van rond de 400hp is genoeg. Je gebruik natuurlijk allemaal waardeloos armor zoals bij elke monk build en verder geen runes. Het gaat echt perfect en hoe snel je het wilt doen hangt af van hoe snel je het durft te doen, alles in 1 keer pullen of het zonder risico in 3 keer te doen wat 5 minuten langer duurt, etc. Het is gewoon 1 bonder en 1 tank/bonder en het werkt perfect.ZeroCode schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:08:
[...]
Maar als de ander je rest dan heb je nog maar 1 hp toch? oid.... Dan ben je useless for fights...
Dus ik kan beter gewoon een fighter henchman meenemen en die laten tanken? En ondertussen spammen met SS?Steffy schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:13:
[...]
Nee want ik doe het als 600hp monk maar dat is niet eens echt nodig, met minimaal iets van rond de 400hp is genoeg. Je gebruik natuurlijk allemaal waardeloos armor zoals bij elke monk build en verder geen runs. Het gaat echt perfect en hoe snel je het wilt doen hangt af van hoe snel je het durft te doen, alles in 1 keer pullen of het zonder risico in 3 keer te doen wat 5 minuten langer duurt, etc. Het is gewoon 1 bonder en 1 tank/bonder en het werkt perfect.
Henchman kunnen niet mee de UWZeroCode schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:16:
[...]
Dus ik kan beter gewoon een fighter henchman meenemen en die laten tanken? En ondertussen spammen met SS?
Maar hier is de uitleg:
De guide heeft het over wapens maar maken geen flikker uit volgens mij want ik gebruik wat ik zelf heb en dat werkt perfect. Niks geen wapens uit de guideThis build is ist anything like any other build exept for the one that really deserve the credits.
Legless Elf
http://guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=3018598
http://www.guildwarsguru.com/forum/s....php?t=3030412
A Detailed Guide how to: Duo UW with 2 Monks
Up here u will find a detailed guide how to duo UW with 2 monks and a low budget
Setup:
U will need 2 monks for this to make it work, its flexible so u can also do it with a E/Mo and such. I’ll prefer 2 monks primary because this build has better chance of succeeding in a smite run.
1st Monk “Tanking Monk”
Mo/Me
Must have done both 15 attribute point quests.
Armor
The monk will need 15 AL Pants and Shoes, also have a 15AL Headscalp with +1 Protection Prayers and be sure to upgrade it with a Minor Vigor (or higher if you have money for it)
Skillbar
From the left to the right:
* Protective Spirit
For 5-19 seconds, target ally cannot lose more than 10% max health due to damage from a single attack or spell.
Reason: You will need this otherwise u will take to much damage as tank and wont survive any attackes made at you. (Protection Prayers)
* Spirit Bond (Factions Skill)
For 8 seconds, whenever target ally takes more than 60 damage from a single attack or spell, that ally is healed for 40-88 health. (Protection Prayers)
Reason: when u take damage u will get healed by this spell, since u got 15AL amor, u would always be taking more then 60 damage to trigger this spell.
* Elemental Resistance
Reason: This spell lowers ure armor more due to the negative armor bonus against physical attacks, be sure not to tank any foes that have attacks with ele damage or any elementalists. You will still be able to tank them but not kill them
* Spellbreaker(Elite)
For 5-15 seconds, enemy spells targeted against target ally fail. This is an elite skill.(Divine Favor)
Reason: As in UW u will be dealing with Dieing Nightmares. For those who do not know, Dieing Nightmares cast Rend Enchantments, wich will remove 8 enchantments from you.
* Blessed Signet
For each enchantment you are maintaining, you gain 3 energy, maximum 3-20. (Divine Favor)
Reason: Energy Management
* Blessed Aura
While you maintain this enchantment, Monk enchantments you cast last 10%-30% longer than normal. (Divine Favor)
Reason: Lenghtens all youre enchantments making you spill less energy, and have a bigger chance to survive.
* Balthazar’s Spirit
While you maintain this enchantment, target ally gains adrenaline and energy after taking damage. (The amount of adrenaline gained increases depending on your rank in Smiting Prayers.) (Smiting Prayers)
* Essence Bond
While you maintain this enchantment, whenever target ally takes physical or elemental damage, you gain 1 energy. (none)
Attributes:
Protection Prayers: 12 + 1 +1 (1 Minor Rune of Protection Prayers) + (Defender’s Headscalp)
Divine Favor: 12 +1 (1 Minor Rune of Divine Favor)
Healing Prayers: 0
Smiting Prayers: 0
Inspiration: the leftover
Other mesmer atts: 0
Weapon Sets:
U can choose between these 3 options:
* Sunn’s Staff (Factions Green),
Energy +15, 20/20 Divine favour spells, Lengthens Enchantments by 20%.
Current Hp with this build with this weapon: 510
* Gorrel’s Staff, cheapest staff with +60 hp more hp is better, why is explained later in the guide.
Current Hp with this build with this weapon: 540
* Axe or Sword modded with ^ +20 hp, and a offhand with +30 hp or +45 while enchanted.
Current Hp with this build with this weapon: 530 – 555
* Jayne’s staff (Factions Green)
+10 energy, req 9 Divine Favor ,20/20Protection Prayers, +30hp, Lengthens Enchantments by 20%
2th Monk “The Smiter Monk”
Mo/Me or Mo/W
Must have done both 15 attribute point quests.
Armor:
Droks armor and a Headscalp with +1 Smiting and a Headscalp with +1 Protection Prayers both modded with a sup rune of the corresponding attribute.
Skillbar:
From the left to the right:
* Vital Blessing
While you maintain this enchantment, target ally has +40-168 maximum health.(Protection Prayers)
Reason: U will deal more damage with Retribution and Holy Wrath if the Hp of the Tank Monk is higher.
* Life Attunement
While you maintain this enchantment, target ally deals 30% less damage in combat, but gains 14%-43% more health when healed.(Protection Prayers)
Reason: The Tank Monk will get healed more then he was dealt damage this way.
* Retribution
While you maintain this enchantment, whenever target ally takes attack damage, this spell deals 33% of the damage back to the source (maximum of 5-17 damage). (Smiting Prayers)
Reason: This skill deals the damage and kills for you, it cant be smited of like ss or any cover hex because it lays on the tank.
* Holy Wrath
While you maintain this enchantment, whenever target ally takes attack damage, this spell deals 66% of the damage back to the source (maximum of 5-41 damage), and you lose 10 energy. (Smiting Prayers)
Reason: More damage and killing, it takes about 10 – 15 seconds to kill an Aaxte this way. Dont worry about the energy you will lose this way, since you are keeping on 4 enchantments u will constantly be at 0 energy, but dont lose any enchantments.
* Blessed Signet
For each enchantment you are maintaining, you gain 3 energy, maximum 3-20.(Divine Favor)
Reason: For emergency and if u need to regen energy if you are precasting SoJ (Shield of Judgement)
* Shield of Judgement(Elite)
For 8-18 seconds, anyone striking target ally with an attack is knocked down and suffers 5-41 damage. This is an elite skill. (Smiting Prayers)
Reason: Killing of ranged attackers like Dryder’s and Coldfires.
* Arcane Echo
If you cast a spell in the next 20 seconds, Arcane Echo is replaced with that spell for 20 seconds. Arcane Echo ends prematurely if you use a non-spell skill.(none)
Reason: Echo-ing SoJ will halp you kill them easier and you wont have to wait any longer. If you are warrior secondary i would suggest Sprint, so u can lose aggro when you are in problems.
* Rebirth
Resurrect target party member. Target party member is returned to life with 25% Health and zero energy, and is teleported to your current location. All of target's skills are disabled for 10-4 seconds. This spell consumes all your remaining energy. (Protection Prayers)
Reason: Res, is always neccesary, when somethings go wrong.
Attributes:
Smiting Prayers: 12 + 3 + 1 (Scalp woth a sup rune of Smiting Prayers)
Protection Prayers: 12 + x (depending on the current runes you have on atm. This will switch to 16 with a Defenders Scalp and a sup rune of Protection Prayers when you cast youre enchantments on the Tank Monk.)
Divine Favor: The remaining points.
Weapon Sets:
Choose between this:
* A Custmized Ivor’s Staff,
+10 Energy, +5 Armor, 20/20 Smiting Prayers, Lengthens Enchantments
Used for killing Nightmares in 2 shots.
* Any other weapon, it doesnt really matter., but i prefer Ivor’s Staff.
The Guide for Dual SB Tank, How his tactic is.
Well, I think most of the ones who read this are familiar with the Underworld.
The guide I write here is not much different then a 55 invincible monk guide with spellbreaker that will function as a tank for the damage dealer (which normally is a ss).
If u spawn with your ally in the UW, Make sure that he casts his 4 enchants on you.
U do the same by casting your 3 enchantments on yourself. This leaves you 1 energy regeneration, if not, please check again.
When you both are ready, with a full set of energy (would be the finest) the tank aggro’s just as the 55 way.
The tank does it like this: -> 35 energy you need 2 have in your energy pool, before u aggro. (u can always try to do a blessed signet between 2 spells you cast. So u regains more energy.
Cast Spellbreaker.
Cast Protective Spirit
Cast Spirit Bond.
(This is normally not the 55 way but this is the way I normally use, and I never run in to any problems.)
When u casted them, u can run in and take aggro from a group of aaxtes, or smites, or ……….. Anything in the Underworld.
When u aggroed in. u normally take aggro and if your tank knows what you are doing, then they are normally standing outside your aggro before you run in.
When u got aggro: mind the following steps:
You can tank any number, but mind your aggrobubble, the tank needs to be safe to, and he will most of the time stay out of your range.
When you take aggro of Grasping Darkness’s: please know the build and pre play: Elemental resistance, or just when u take, or have aggro with them. This is for the damage guarantee so you will get over the 60 damage needed to activate Spirit Bond.
At all times you have aggro: Make sure to keep up all of your enchantments.
When you run in to take aggro: Always make sure to have a spellbreaker on when u aggro so the Dying Nightmares wont affect you with there Rend Enchantments.
Try not to tank impossible thing. Don’t get to over greedy, then your partner wont be able to resurrect you when you are in the middle of a group of aaxtes, which don’t run away to quick.
The guide for the Holy Smiter(The lazy one):P
This is a guide for the Holy smiter, which deals the damage to kill the enemies very fast.
When you have entered the Underworld, put your 4 enchantments on the Dual SB tank. So that will be:
Holy Wrath
Retribution
Vital Blessing
Life Attunement
When u did this the tank will have casted in the same time, his enchantments. Now both wait a bit and charge your energy.
When the tanks energy is on 35 he will say he’s ready to take aggro. Make sure to take a few staps back to get out of his aggro circle.
When the tank takes aggro. Let him do the job to stay alive. You have to do absolutely nothing. The only problem for you will be your energy, which will be down at zero most of the time because of the draining that Holy Wrath will do.
For the rest of the UW. Stay in the back line, except this: When you or the Dual SB tank did aggro an Coldfire Night or Terror Web Dryder, Stalking Night you will need to drop Holy Wrath, when you do that try to spare your energy to 25 points.
Then again…. when the Tank has aggro again. You will do this:
Cast Shield of Judgement on the Tank
Cast Holy Wrath as soon as possible after Shield of Judgement.
Watch, and wand with the tank to kill them, if one round of Shield did not kill them, repeat the process again. They will fall at last.
Always try to take in mind that the range of your enchants are necessary to stay in when you want to do damage.
With this explanation I think it is possible to handle several quests, and of course: the so called: Smite Run.
, for further adventures in the underworld: ill put them on later, but of course you can always try out by yourself.
Hier ben ik ook wel benieuwd naarWeakling schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:48:
[...]
Zou je ons willen vertellen hoe je UW ranger build in elkaar steekt? Ik ben wel weer toe aan een nieuwe uitdaging wat farmen betreft ...
http://gw.gamewikis.org/wiki/Team_-_55/Faminewolkje schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:28:
[...]
Hier ben ik ook wel benieuwd naarMijn primary character is een Ranger dus ik wil ook wel proberen UW te farmen, mocht het mogelijk zijn.
GuildWiki is DE source voor dit soort info.
GuildWiki heb ik ook zeker gebruikt, maar zoeken op 'UW build Ranger' noch '55 ranger' leverden compleet niets op. De buildnaam wist ik immers niet omdat ik niet eens wist dat er een build wasCoRrRan schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:37:
[...]
http://gw.gamewikis.org/wiki/Team_-_55/Famine
GuildWiki is DE source voor dit soort info.
In elk geval bedankt!
Absoluut goed om te zien dat er ook eens andere guilds hoog op de ladder staan. Volgens mij speelt WM helemaal niet zo actief meer evenals enkele andere ladder dominante guilds van het eerste uur.CoRrRan schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:05:
[...]
Ik vind het wel heel erg leuk dat 'nieuwe' guilds bovenaan staan. Toch goed dat er genoeg 'nieuw' bloed is om goede guilds te vormen. (Ik gebruik natuurlijk aanhalingstekens om daarmee aan te geven dat er waarschijnlijk bekende spelers nieuwe guilds gevormd hebben.)
CoRrRan schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:05:
[...]
WM staat er nog wel op, niet direct bovenaan, maar nog wel op de ladder. Maar kijk eens waar EvIL naartoe is gezakt!
WM speelt niet zoveel omdat ze toch wel zijn geseed voor het komende kampioenschap, Evil is gesplit voor zover ik weet.
Ach, misschien denken zij ook van: funseason, wat kan ik daar mee winnen?
Oh en unfor: je bent een patser.
Gna gna
Verwijderd
Zijn jullie weer terug naar ele spike gegaan?Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:01:
[...]
Nu 14e en nog steeds bezig met onze winning streak (14 atm). Én net dEnd verslagen.
Als je de drie enchantments up hebt, plus prot spirit en healing breeze, dan heb je meer dan genoeg armor tegen de aaxtes. Guardian is alleen maar nodig om interupts te voorkomen als je SS wilt casten. Misschien dat je een dying nightmare hebt gemist, want die killen al je monk enchants en spells als je niet snel genoeg bent met ze te killen.ZeroCode schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:03:
Zeker wel 55hp, ik gebruik de invinci-necro build ( alleen hij is niet zo invinci als ik dacht). Na 3K weggegooid te hebben ben ik maar minotaurs gaan farmen om die 3 K terug te verdienen.... I dont get it....
Deze build dus:
http://gw.gamewikis.org/wiki/N/Mo_55hp_Solo_Necromancer
Ik volg de usage maar het lijkt erop dat Guardian geen effect heeft ofzo...
Is het nou echt waard om daar te farmen in UW? Of kan ik net zo goed mino's blijven farmen. Want het testen ervan kost redelijk wat geld ( 1k per keer ). Ik wil het best nog wel een paar keer testen maar ja.... Als ik echt elke keer word genaaid dan hoeft het van mij ook niet meer.Weakling schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:49:
[...]
Als je de drie enchantments up hebt, plus prot spirit en healing breeze, dan heb je meer dan genoeg armor tegen de aaxtes. Guardian is alleen maar nodig om interupts te voorkomen als je SS wilt casten. Misschien dat je een dying nightmare hebt gemist, want die killen al je monk enchants en spells als je niet snel genoeg bent met ze te killen.
Die dying nightmares heb ik niet kunnen zien... Ik zal beter opletten...
psn-id: Jacman
Je kunt je altijd aanmelden. Zie mijn sig voor de url van de website.Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:46:
Ik heb mijn eigen guild: In GW is mijn naam Patronum Honoris, maar ik wil er eigenlijk mee stoppen, kan ik mss in de GoT komen of niet?
Ja idd de cashdrops zijn altijd erg goed, denk wel minimaal 2K per Duo Run. Echt goeie items heb ik nog nooit gekregen, van de cash die ik overhoud haal ik ook altijd key's maar helaas nog geen goed item, zelfs golden items zijn daar nooit perfect of heel zelden. Het Gloom shield heb ik zelfs nog nooit gezien maar het schijnt uit de chests te droppen. En de Ecto zat op 7 a 8K hoorde ik? Met minimaal 1 per run kan het altijd wel uitJacman schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:57:
het is zeker de moeite waard, ik heb nu elke run (wel duo) minimaal 1 Ecto gekregen + een Sup Vigor Rune uit een kistje + een mooi gouden zwaardje + alleen van de cash drops kun je de entree betalen.
Dit topic is gesloten.