Omdat mijn vorige Topic gesloten was, hier even een afrondende reactie:
Cybersteef...
Mijn interesse ligt nou niet direct bij PC's, het tunen, tweaken of hoe je het maar wilt noemen...
Ik gebruik hem voor andere doeleinden zoals zoveel Nederlanders.
Een bevriend stel, voor wie de PC geupgrade moet worden, bouwt op mij omdat je altijd baas boven baas hebt.
Ik zie dat ze een 1Gig (ongeveer) PC hadden en vanwege enkele spellen wilden ze een snellere.
2.4 is sneller in mijn opinie...
Dat er voor de rest erg veel bij komt kijken is dan even een tegenslag.
Om eerst research te doen heb ik de tijd niet.
Is ook doorgaans niet nodig omdat het meestal wel werkt.
Anyway.
Het plaatje van Jimster was inderdaad het juiste model...
Ik had inmiddels even de specificaties doorgenomen en ik zie nu dat het inderdaad DDR-SDRAM is.
Dat verklaart weer veel.
Iedereen bedankt voor de info en het verder helpen daardoor,
Fantomaz
NB
@Moderators.
Ik zou graag de kans hebben antwoord te geven op de argumenen en tegenvragen die men aanlevert.
In tegenstelling tot waarschijnlijk het gros van de bezoekers hier, ben ik niet heel erg bedreven in de ins en outs van PC's.
Op verzoek wil ik dan wel graag de nodige info kunnen aanleveren.
Cybersteef...
Mijn interesse ligt nou niet direct bij PC's, het tunen, tweaken of hoe je het maar wilt noemen...
Ik gebruik hem voor andere doeleinden zoals zoveel Nederlanders.
Een bevriend stel, voor wie de PC geupgrade moet worden, bouwt op mij omdat je altijd baas boven baas hebt.
Ik zie dat ze een 1Gig (ongeveer) PC hadden en vanwege enkele spellen wilden ze een snellere.
2.4 is sneller in mijn opinie...
Dat er voor de rest erg veel bij komt kijken is dan even een tegenslag.
Om eerst research te doen heb ik de tijd niet.
Is ook doorgaans niet nodig omdat het meestal wel werkt.
Anyway.
Het plaatje van Jimster was inderdaad het juiste model...
Ik had inmiddels even de specificaties doorgenomen en ik zie nu dat het inderdaad DDR-SDRAM is.
Dat verklaart weer veel.
Iedereen bedankt voor de info en het verder helpen daardoor,
Fantomaz
NB
@Moderators.
Ik zou graag de kans hebben antwoord te geven op de argumenen en tegenvragen die men aanlevert.
In tegenstelling tot waarschijnlijk het gros van de bezoekers hier, ben ik niet heel erg bedreven in de ins en outs van PC's.
Op verzoek wil ik dan wel graag de nodige info kunnen aanleveren.