Ik begin me lichtelijk vertwijfeld af te vragen of ik misschien te oud (44) wordt voor games. Niet dat alles te snel voor me gaat of dat ik het niet meer kan (bij lange na niet!
), maar... ik heb het allemaal wel gezien zo onderhand... Ik zit eigenlijk al een paar jaar te wachten op een game waarvan ik denk 'Yes! Dit is het! Wow!' Ik ben onlangs nog een tijd verslaafd geweest aan Trackmania Nations (alleen online natuurlijk), maar m'n laatste verslaving stamt al weer van een paar jaar daarvoor. En op zich was TMN ook niet een 'Yes! Dit is het! Wow!'-game, maar meer een leuke hersenloze opvuller. Op zich heb ik zo nu en dan beste coole games gespeeld en veel plezier gehad (Call of Duty was nice), maar... tja, ik weet niet... ik heb het allemaal wel gezien, lijkt het.
Ik ben al een tijdje driftig op zoek naar een game die me helemaal grijpt en waar ik echt naar uit zie om het te spelen. Maar het is net alsof zulke games niet komen. Toch een beetje doordat ik het allemaal wel gezien heb. Ik was altijd gek van racegames. Maar GTR2 kan me zelfs niet meer boeien: het voelt teveel aan als 'werken'. Steeds maar weer die rondjes rijden... En als ik al een game vind die ik echt leuk vind, bijvoorbeeld een nieuwe prachtig ogende FPS, dan is het na een paar dagen toch opeens weer over. Zodra het wow-idee vanwege de prachtige graphics eraf is, ben ik het eigenlijk al weer zat. Ik heb op dit moment een hele stapel games die ik gewoon niet uitgespeeld heb omdat ik ze zat werd, omdat het eigenlijk steeds weer meer van hetzelfde is... Je loopt een beetje rond, je schiet wat, tja...
Kennen jullie dat gevoel...? En, om dit topic een beetje passend te maken voor dit forum
, hebben jullie misschien een tips voor een game die echt zo te gek anders is dat je die gespeeld MOET hebben? (Probleem is overigens dat ik totaal niet hou van fantasy/monster games, dus dat beperkt de keuze nogal...)
Ik ben al een tijdje driftig op zoek naar een game die me helemaal grijpt en waar ik echt naar uit zie om het te spelen. Maar het is net alsof zulke games niet komen. Toch een beetje doordat ik het allemaal wel gezien heb. Ik was altijd gek van racegames. Maar GTR2 kan me zelfs niet meer boeien: het voelt teveel aan als 'werken'. Steeds maar weer die rondjes rijden... En als ik al een game vind die ik echt leuk vind, bijvoorbeeld een nieuwe prachtig ogende FPS, dan is het na een paar dagen toch opeens weer over. Zodra het wow-idee vanwege de prachtige graphics eraf is, ben ik het eigenlijk al weer zat. Ik heb op dit moment een hele stapel games die ik gewoon niet uitgespeeld heb omdat ik ze zat werd, omdat het eigenlijk steeds weer meer van hetzelfde is... Je loopt een beetje rond, je schiet wat, tja...
Kennen jullie dat gevoel...? En, om dit topic een beetje passend te maken voor dit forum