Sinds gisteren een MKi9200 in m'n Toyota Avensis Verso ingebouwd.
Bij deze mijn eerste ervaringen (niet echt overweldigend...)
SW 1.24 NL staat erop en werk met een Blackberry 9000.
Bellen gaat goed, zowel inkomend als uitgaand. Audio streamen via BT ging op zich goed, alleen daarna ben ik m'n tel.connectie en geluid van tel. en menu kwijt. Maar dat kan zijn omdat ik beta-SW op de BB heb draaien.
m'n Ipod 4thG (20Gb clickwheel) wordt niet herkend, met de laatste SW (uit m'n hoofd 3.1.1) op de ipod.
iPod Nano 2Gb werkt wel na update met nieuwste SW op de ipod (ook 3.1.1. volgens mij) maar die is van mijn zoon en is veel te klein....
SD-card 8Gb Sandsisk UltraII werkt uitstekend. Heb overigens de stem die het menu opzegd uitgezet, alles reageert nu veel sneller :-)
USB-stick van 2Gb werkte ook prima, dus ik wilde wat groter gaan... Heb een aardige MP3-vezameling.
Omdat ipod 20Gb niet werkt een 1,8" externe Samsung 120Gb S1 Mini gehaald, FAT32 geformatteerd, MP3's erop (117 Gb gevuld) en aangesloten op de USB ingang. HELAAS

Hij krijgt wel stroom maar ben bang dat het toch te weinig is. Geen reactie van de Parrot zodra ik naar USB ga. Het lijkt dus gen probleem te zijn met de enorme hoeveelheid nummers op de HDD.
Morgen ga ik een externe 220V powered USB-hub aan m'n invertor hangen, kijken of die extra stroom kan bieden en zien of het daaraan ligt dat de HD niet herkend wordt.
- Is er al iemand die ervaring heeft met een externe USB-HDD en die werkend gekregen met een Parrot MKi9200?
- Zijn er specs van de spanning die de Parrot kan leveren op de USB-connector?
- Levert de Parrot meer spanning aan de ipod-connector dan aan de USB?
- Iemand ervaring met ipod Clickwheel (4e generatie) en de 9200?
Hoop morgen blij terug te komen....
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 27-01-2010 23:49
]