Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verder nice mod!
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
Verwijderd
mama mia wat is dit toch een stuk schoonheid met lekkere specs.
Good job!
LOL,,
Echt een top mod hoor, netjes, alleen is MDF niet echt mijn keuze, zo zwaar,, maar wel lekker te bewerken.
,, nog gekker,::
ik wilde mijn (volgende) mod, ook stealth noemen,, http://img361.imageshack.us/img361/5102/stealthrx0.jpg
ik ga dus nu snel een andere naam verzinnen..
bookmarked*
[ Voor 22% gewijzigd door casefan op 06-12-2006 21:41 ]
Ziet echt super uit..de kleuren passen goed bij elkaar en hij is GROOT.
Daar houd ik zelf van.
Echt een top mod!
Ben benieuwd naar de resultaten van het weekend.
[ Voor 25% gewijzigd door W1ckeD op 06-12-2006 21:51 ]
Life is complicated
Haha, dan kom je waarschijnlijk nog langs mijn huis ook. Net over het viaductcasefan schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:37:
En ik maar denken dat ik de enige casemodder in de omgeving was (Gilze),, terwijl ik elke dag door Bavel, Door de ijpelaar naar school fiets, (Nassau)>>14jr, bijna 15<<..
Bedankt voor alle leuke reacties btw
wel jammer dat je voor zo een grote kast gekozen hebt en dat hij te veel verschillende kleurtjes heeft maar ondanks dat heb je een prima casemod neergezet :d
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
maar...een kleine opmerking (als ik zo vrij mag zijn, als oud-modder
was het misschien niet een beter idee om ipv standaard steunen op de onderkant te plaatsen, dit te vervangen door wieltjes.
aangezien je nogal wat mdf gebruikt hebt lijkt me dit toch een redelijk zwaar kastje
Wabbawabbawabbawabba
Bij de Champignonnen kwekerij (nu expositie ofzo)?Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:12:
[...]
Haha, dan kom je waarschijnlijk nog langs mijn huis ook. Net over het viaduct![]()
Bedankt voor alle leuke reacties btw
lol,
srry voor offtoppic geblaat..
[ Voor 4% gewijzigd door casefan op 07-12-2006 15:48 ]
OT @ Casefan, nee niet dat viaduct
Verwijderd
Hernia is altijd in je rug, behalve een nekhernia, die zit in je nek.Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:19:
Tja wieltjes.. Ik heb hier wel aan zitten denken maar ik vind de mod er niet mooier op worden. De pc gaat toch nooit van zijn plek naar LAN's oid. Misschien de tBCL dan maar daar heb ik wel een rughernia voor over
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 17:33 . Reden: verkeerde gedeelte van kwoot gedelete ]
ik heb liever geen hernia
* McKaamos trapt "Weird Al Yankovic - Living With a Hernia" op Winamp
[ Voor 21% gewijzigd door McKaamos op 07-12-2006 17:36 ]
en dan weer ontopic:
Ik vind het wel mooi ding geworden hoor, maar wieltjes kunnen idd geen kwaad nee..
offtopic: Zat jij nou ook op de Nassau? Ik zit er vlak bij op school, OLV
Nja verder, prima mod
Jezus, waarom woont iedereen bij mij in de buurt
Hier komen de zogenaamde rollers onder, die had je zelf ook kunnen gebruiken (beetje het idee van de audi uit "I, Robot"
Aangezien dit kleine rollers zijn valt het ook niet op en omdat ze gelagerd zijn is het allemaal ook erg soepel
Nu nog even een manier vinden om waterkoeling te krijgen in de kast (mini-tower
Wabbawabbawabbawabba
Tot volgende week!
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
( Is het hard werken afgelopen weekend toch nog ergens goed voor geweest
@ De mede finalisten : Jullie ook allemaal van harte en tot volgende week !
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 19:25 ]
Verwijderd
Je mod ziet er onwijs goed uit en we hadden al een beetje op gerekend dat je in de finale kwam.
Intressant design, afwerking en kleur combinatie is zeer doordacht.
Wij zijn volgende week ook aanwezig als bezoeker, dus we gaan je zeker je mod bekijken, bent benieuwd.
Super gaaf
Je sponsor, Team www.bg-computers.com
Ik heb helaas geen foto's kunnen maken dus heb ik de foto's van mijn kast van andere topics afgehaald. Binnekort zal ik de kast nu ik thuis ben eens goed fotograferen. Mijn vader heeft na de prijsuitrijking nog wat foto's geschoten dus die zal ik ook maar even posten :wink:.

De kast zoals deze eruit zag tijdens de tBCL, al zijn de kleuren en effecten op een foto natuurlijk minder.

Andere kant, helaas kan je de 'STEALTH' letters niet lezen.

En hier nog een flits foto om het geheel wat duidelijker te zien.

Een grappig gezicht zo'n LAN party

Een beetje donkere foto maar ik ben iniedergeval heel blij met mijn berg prijzen, het valt glijd bijna uit mijn handen

Wat duidelijker.

Iedereen met zijn stapel prijzen.

Veel he
Het was een heel leuk weekend en ik hoop op een tBCL 2. Binnekort meer foto's
Groeten, Matthijs

Dat was het
Groeten, Matthijs
Edit, ook even mijn G15 aangepast
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2006 22:04 ]
Ik houdt het zeker nog even in de gaten om de FINAL te bekijken...
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
SystemSpecs - D2 LOD *Razernl
Lachen, die foto van die lan party .... die gozer met dat 50" TFT geval, sjeez.
Sorry voor de OT, maar leuke poster/foto oop de achtergrond!
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Ondanks dat je je nogal lomp uitdrukt, heb je wel een punt. Maar het lompe verpest dat punt dan wel weer.waterking schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:54:
kabels ... kabels ... wanneer ga je die eens stealthen of fatsoenlijk 1 kleur sleeven ?
De kabels kunnen beter weggewerkt worden. Je zou ze iets meer kunnen bundelen, het loopt nu nogal kris kras door elkaar heen. Waarmee kan je overigens je drives stealthen? Het zal waarschijnlijk wel te zwaar worden, maar groen plexi met spiegel en licht zou er wel mooi bijpassen. Ook zou ik die fancontroller nog proberen te modden, past dan toch beter in het selfmade geheel.
Verder zag ik je mod op TZ en ik moet zeggen hij ziet er echt superstrak uit !! Dikke complimeten voor zo'n modderetertje !
Hallo maar weer na een (te) lange tijd. Ik ben inmiddels op een rustig tempo bezig om mijn case wat mooier te krijgen en daarbij wil ik jullie alvast wat foto's laten zien. Er moet nog genoeg gebeuren en er moeten nog wat spulletjes binnenkomen maar ik kan jullie al wat vorderingen laten zien, een teken van leven laten we maar zeggen

Mijn nieuwe koffertje waar ik mooi al mijn soldeer spullen en LED's in kan doen, erg handig

De rechterkant wordt los gemaakt omdat ik een vandal switch als powerknop ga gebruiken en anders kun je er niet bij, dan kan ik het meteen even bijschuren en verven.

De gatewatch zoals deze er standaard uitziet, nu had ik bedacht om het plexie vanaf de achterkant zwart te spuiten zodat het meer in het geheel past.

Echter nu het plexie eraf is vind ik het veel mooier dus ik denk dat ik het maar zo hou. Het oogt ook wat degelijker.

De 'X' doet het weer

Niet teveel letten op de kabelzooi, ook iets waar ik nu mee bezig ben.

Om de leegte in de kast maar wat op te vullen heb ik een soort hoekje bedacht wat ik boven het moederbord wil plaatsen en dan wit schilderen. Daaronder moeten LED's komen zodat er een gloed vanaf komt.

Uitgezaagd en geschuurd

Zo moet het dus komen als je je inbeeld dat dat zwarte vierkant een mobo is

@ Night, alles ligt er een beetje slordig bij

Langer Sata kabels omdat de vorige de HDD's niet haalden via de 'kabelgeleiderruimteding' van de kast.

De vieze IDE kabel

De Sata en IDE kabel(s) zwart gespoten, het oogt meteen een struk trakker en minder kermis effect.
Dat was het voor zover, het rechterzijpaneel is nu ook voorzien van LED's ipv. CCFL's maar daar zijn nog geen foto's van. Nog 3 weken tot het NKCM dus ik kan nog een hoop doen en maak nog wel een update als de kast 100% af is.
P.s, ik kan het niet laten om jullie alvast een teaser over mijn volgend project te laten zien

Hierover wordt natuurlijk ook een CIP gemaakt maar die komt wel over een tijdje.
Groeten, Matthijs
Werk zoeken misschien?chukkepukke schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:58:
Jou case is zo mooi maar ik als 14 jarige kom nooit aan het geld om een case mooi te modden
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Dat is vrij moeilijk op je 14 de en aangezien hij 15 is.....
Dan wacht je een jaartjechukkepukke schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:59:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Moortn op 02-04-2007 09:14 ]
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Ook op je 14e kun je gewoon werk vinden hoor, dat is mij ook gelukt.chukkepukke schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:59:
[...]
@ X-gamer-X, benieuwd hoe je kast er uit ziet op het NK
Verwijderd
/jaloers mode on : Ik wou dat ik zoiets kan maken
btw. over het geld je mag vanaf 14e werken (meen ik) als je een beetje goed zoekt en niet teveel uitgeeft aan onzin (bijv. een hoop games
Ik heb het van heel veel mensen gehoord dat ik dat moet doen, maar heb het lang tegen gehouden omdat ik het wel goed vond. De drives misschien nog eens overspuiten en that's it.Blizzard2005 schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:47:
is het niet een idee om die DVD drives weg te werken? ik vindt ze zelf niet echt zo mooi. (misschien jij wel maar ieder z'n eigen smaak)
Nu heb je me toch aan het denken gezet en ik wil het toch wel, past toch wel zo mooi in het thema hé
Verwijderd
Het is ook erg lastig nu zo om het te veranderen...Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:04:
[...]
Ik heb het van heel veel mensen gehoord dat ik dat moet doen, maar heb het lang tegen gehouden omdat ik het wel goed vond. De drives misschien nog eens overspuiten en that's it.
Nu heb je me toch aan het denken gezet en ik wil het toch wel, past toch wel zo mooi in het thema héVan het weekend ga ik er is mee aan de slag, ik ben vrijdag en maandag ook vrij dus waarschijnlijk kan ik een hoop doen
Update soon.
Je moet dan intern ook het een en ander veranderen...
Ben er zelf ook geen fan van om drivebays zo zichtbaar te verwerken.
Maakt geheel wel af als je dit anders zou doen...
Op je 14e kom je meestal nog niet aan de bak, en een krantenwijk brengt ook niet zoveel op hoor
| PoE | iPhone 13 Pro |
Helaas helaas, alweer de laatste update van dit project.
De case is nu 100% af en ik ben er (voor mijn eerste echte casemod) ook heel tevreden over. In deze update laat ik jullie de laatste foto's van het bouwproces + wat foto's van de kast in volle glorie zien.
Verder geen woorden maar foto's

Ik had een nieuwe powerknop besteld (vandal switch) maar om daar bij te komen moest wel heel de rechter zijkant eruit gesloopt worden, dat moest helaas met een beetje geweld maar daarna plamuur en schuur je het gewoon weer en er is niets te zien

Ook heb ik meteen LED houders geplaatst wat er toch wat strakker uitziet.

Wat stukjes in de grondverf

Het 'opvulhoekje' zit op zijn plek

Een plaatje MDF om de DVD drives te 'stealthen'

De laatste randjes bijschuren + de grondverf

Rechterkant ook in de grondverf

Dit was een lelijk plekje in de kast wat eens aangepakt moest worden.

Een passend plaatje gemaakt waardoor het er nu strak en clean uitziet.

De verlichting in de rechter kant doet het weer, (wat een kabelzooi btw)

Tadaa, de kast is helemaal klaar

Zo dat was hem dan, ik hoop dat jullie het een leuk project vonden om te volgen en zoals velen al zeiden: Op naar de volgende!
Groeten Matthijs,
Als ik zie hoe jouw kast eruit ziet kun je echt trots op jezelf zijn.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
[ Voor 96% gewijzigd door Taarmen op 20-04-2007 20:07 ]
Casemod: Cubeleon
Verwijderd
Ik heb die balkjes in de dubbele bodem ook met een boutje vast gemaakt zoals inderdaad bij de rest van de behuizing ook is gebeurd. Ik baal hier achteraf wel van omdat het plamuur een beetje uitzet na verloop van tijd. Ik had het beter kunnen lijmen
Inmiddels al weer 16 en een half
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
of alles met stoelhoeken vast zettenVerwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:35:
Goh, mijn topic ineens weer bovenaan![]()
Ik heb die balkjes in de dubbele bodem ook met een boutje vast gemaakt zoals inderdaad bij de rest van de behuizing ook is gebeurd. Ik baal hier achteraf wel van omdat het plamuur een beetje uitzet na verloop van tijd. Ik had het beter kunnen lijmen
Verwijderd
zo doe ik het ookGodric schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:46:
Gebruik gewoon deuvels of lamello's. MDF leent zich uitstekend om met lijm aan het werk te gaan. En als je dan toch iets er in wilt draaien, gebruik dan korte schroeven ipv bouten en moeren, dan zie je er aan de buitenkant tenminste niets van.
Keep up the good work
Verwijderd
Het is maar waar van je houd, ik vind een bout er juist heel cool uitzien! Veel mooier dan helemaal strak. Zo zie je maar: ieder z'n eige keuze tog?Godric schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:46:
Gebruik gewoon deuvels of lamello's. MDF leent zich uitstekend om met lijm aan het werk te gaan. En als je dan toch iets er in wilt draaien, gebruik dan korte schroeven ipv bouten en moeren, dan zie je er aan de buitenkant tenminste niets van.
Ik bedoel dan ook niet dat je nooit bouten moet gebruiken, integendeel, bouten kunnen best mooi zijn. Maar als je een bout gebruikt om hem daarna weg te werken dan kan je beter met deuvels aan de slag gaan. Ik weet niet of jij Stealth ooit in het echt hebt gezien, maar de plekken waar bouten zitten zie je erg goed terwijl dat niet de bedoeling was. En dat is zonde...Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:26:
[...]
Het is maar waar van je houd, ik vind een bout er juist heel cool uitzien! Veel mooier dan helemaal strak. Zo zie je maar: ieder z'n eige keuze tog?
Verwijderd
Oh, op zoon manier (wel handig om er bij te vermelden dan heGodric schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:48:
[...]
Ik bedoel dan ook niet dat je nooit bouten moet gebruiken, integendeel, bouten kunnen best mooi zijn. Maar als je een bout gebruikt om hem daarna weg te werken dan kan je beter met deuvels aan de slag gaan. Ik weet niet of jij Stealth ooit in het echt hebt gezien, maar de plekken waar bouten zitten zie je erg goed terwijl dat niet de bedoeling was. En dat is zonde...
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 14:43 ]
Verwijderd
Wat dacht je dan, hij gaat lekker gamen op dat schermpjeVerwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:17:
wacht even... dus, als ik het goed heb, hoef je geen scherm aan te sluiten, omdatdie al zit ingebouwd? (ben nog nooit in dit topic geweest)
Verwijderd
Ik heb je hele topic doorgekeken, en echt dit is een topcase!
Maar wat ik mij nou afvraag, MDF, is dat goedkoop of niet?(Graag zou ik ook eens willen proberen een MDF case te maken)
Mvg,
HyperTesia
Verwijderd
Verder wil ik je zeggen dat het er verrekte mooi uitziet.
Verwijderd
Helemaal mee eens! Vind het er super uitzienchukkepukke schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:43:
wow, meer zeg ik niet