Casemod: Cubeleon
Verwijderd
Ik heb die balkjes in de dubbele bodem ook met een boutje vast gemaakt zoals inderdaad bij de rest van de behuizing ook is gebeurd. Ik baal hier achteraf wel van omdat het plamuur een beetje uitzet na verloop van tijd. Ik had het beter kunnen lijmen
Inmiddels al weer 16 en een half
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
of alles met stoelhoeken vast zettenVerwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:35:
Goh, mijn topic ineens weer bovenaan![]()
Ik heb die balkjes in de dubbele bodem ook met een boutje vast gemaakt zoals inderdaad bij de rest van de behuizing ook is gebeurd. Ik baal hier achteraf wel van omdat het plamuur een beetje uitzet na verloop van tijd. Ik had het beter kunnen lijmen
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Verwijderd
zo doe ik het ookGodric schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:46:
Gebruik gewoon deuvels of lamello's. MDF leent zich uitstekend om met lijm aan het werk te gaan. En als je dan toch iets er in wilt draaien, gebruik dan korte schroeven ipv bouten en moeren, dan zie je er aan de buitenkant tenminste niets van.
Keep up the good work
Verwijderd
Het is maar waar van je houd, ik vind een bout er juist heel cool uitzien! Veel mooier dan helemaal strak. Zo zie je maar: ieder z'n eige keuze tog?Godric schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:46:
Gebruik gewoon deuvels of lamello's. MDF leent zich uitstekend om met lijm aan het werk te gaan. En als je dan toch iets er in wilt draaien, gebruik dan korte schroeven ipv bouten en moeren, dan zie je er aan de buitenkant tenminste niets van.
Ik bedoel dan ook niet dat je nooit bouten moet gebruiken, integendeel, bouten kunnen best mooi zijn. Maar als je een bout gebruikt om hem daarna weg te werken dan kan je beter met deuvels aan de slag gaan. Ik weet niet of jij Stealth ooit in het echt hebt gezien, maar de plekken waar bouten zitten zie je erg goed terwijl dat niet de bedoeling was. En dat is zonde...Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:26:
[...]
Het is maar waar van je houd, ik vind een bout er juist heel cool uitzien! Veel mooier dan helemaal strak. Zo zie je maar: ieder z'n eige keuze tog?
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Verwijderd
Oh, op zoon manier (wel handig om er bij te vermelden dan heGodric schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:48:
[...]
Ik bedoel dan ook niet dat je nooit bouten moet gebruiken, integendeel, bouten kunnen best mooi zijn. Maar als je een bout gebruikt om hem daarna weg te werken dan kan je beter met deuvels aan de slag gaan. Ik weet niet of jij Stealth ooit in het echt hebt gezien, maar de plekken waar bouten zitten zie je erg goed terwijl dat niet de bedoeling was. En dat is zonde...
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 14:43 ]
Verwijderd
Wat dacht je dan, hij gaat lekker gamen op dat schermpjeVerwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:17:
wacht even... dus, als ik het goed heb, hoef je geen scherm aan te sluiten, omdatdie al zit ingebouwd? (ben nog nooit in dit topic geweest)
Verwijderd
Ik heb je hele topic doorgekeken, en echt dit is een topcase!
Maar wat ik mij nou afvraag, MDF, is dat goedkoop of niet?(Graag zou ik ook eens willen proberen een MDF case te maken)
Mvg,
HyperTesia
Verwijderd
Verder wil ik je zeggen dat het er verrekte mooi uitziet.
Verwijderd
Helemaal mee eens! Vind het er super uitzienchukkepukke schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 16:43:
wow, meer zeg ik niet