Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CIP] Stealth

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 9.461 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Prachtige casemod. Ga zo door! ;)

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
In het echt ziet hij er heel mooi uit moet ik zeggen :) Wel een paar minpuntjes als je goed kijkt, zoals de geplamuurde gaten aan de voorkant, maar ik heb geen case gezien waaraan ik geen minpuntjes heb ontdekt ;)

Casemod: Cubeleon

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, de kast heeft inderdaad een paar minpuntjes. Het was voor mij ook de eerste keer dat ik zoiets heb gemaakt en dat ik met MDF heb gewerkt. Ik heb alles voor het verven heel goed geschuurd en daarna in de verf gezet, het zag er toen heel strak uit maar na een tijdje (lees maanden) begint het plamuur wat uit te zetten waardoor het meer naar voren komt en meteen zichtbaar wordt ;) Ach het is mijn case en ik kan er mee leven hoor :)

Verwijderd

Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen. Maar ik vroeg me af.. je doet alles met boutjes (zo te zien) Maar die 3 balkjes aan de onderkant voor de dubbele bodem, hoe heb je dat bevestigt? Ik zie namelijk wel schroefjes (tog?) Of heb je gewoon daar 2 normale schroeven in gedaan die maar tot de helft van je MDF plaat in gaan..

• Matango
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-05-2023
Dit is even gaaf zeg, en dat voor een gastje van 15. Respect! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Goh, mijn topic ineens weer bovenaan :P

Ik heb die balkjes in de dubbele bodem ook met een boutje vast gemaakt zoals inderdaad bij de rest van de behuizing ook is gebeurd. Ik baal hier achteraf wel van omdat het plamuur een beetje uitzet na verloop van tijd. Ik had het beter kunnen lijmen 8)7

Inmiddels al weer 16 en een half O-)

Verwijderd

Ghehe, ik ben zelf ook met een caseconstrcutie bezig. En er moeten ook balkjes (wel andere soort) in de bodem worden vast gemaakt. Bedankt voor de info, heb al ondekt dat ik er nu wel pootjes onder moet doen. Anders staat je kast op 4 boutjes :+

Verwijderd

Ik heb je toen op the-party gesproken en op je gestemd, maar over je NAC-mod had je niets verteld. Mooie mods, benieuwd naar je volgend project. suc6!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:35:
Goh, mijn topic ineens weer bovenaan :P

Ik heb die balkjes in de dubbele bodem ook met een boutje vast gemaakt zoals inderdaad bij de rest van de behuizing ook is gebeurd. Ik baal hier achteraf wel van omdat het plamuur een beetje uitzet na verloop van tijd. Ik had het beter kunnen lijmen 8)7
of alles met stoelhoeken vast zetten :Y) zo doe ik het nu ook in mijn zelfbouw mdf case (tis misschien iets lelijker vanbinnen maar zo erg vind ik dat niet :) )

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 10:10
Gebruik gewoon deuvels of lamello's. MDF leent zich uitstekend om met lijm aan het werk te gaan. En als je dan toch iets er in wilt draaien, gebruik dan korte schroeven ipv bouten en moeren, dan zie je er aan de buitenkant tenminste niets van.

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Verwijderd

Godric schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:46:
Gebruik gewoon deuvels of lamello's. MDF leent zich uitstekend om met lijm aan het werk te gaan. En als je dan toch iets er in wilt draaien, gebruik dan korte schroeven ipv bouten en moeren, dan zie je er aan de buitenkant tenminste niets van.
zo doe ik het ook :Y)

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:08
Damn... Na dit gezien te hebben ben ik erg benieuwd naar je volgende project.

Keep up the good work ;)

Verwijderd

Godric schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:46:
Het is maar waar van je houd, ik vind een bout er juist heel cool uitzien! Veel mooier dan helemaal strak. Zo zie je maar: ieder z'n eige keuze tog?

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11 10:10
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:26:
[...]

Het is maar waar van je houd, ik vind een bout er juist heel cool uitzien! Veel mooier dan helemaal strak. Zo zie je maar: ieder z'n eige keuze tog?
Ik bedoel dan ook niet dat je nooit bouten moet gebruiken, integendeel, bouten kunnen best mooi zijn. Maar als je een bout gebruikt om hem daarna weg te werken dan kan je beter met deuvels aan de slag gaan. Ik weet niet of jij Stealth ooit in het echt hebt gezien, maar de plekken waar bouten zitten zie je erg goed terwijl dat niet de bedoeling was. En dat is zonde...

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Verwijderd

Godric schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:48:
[...]

Ik bedoel dan ook niet dat je nooit bouten moet gebruiken, integendeel, bouten kunnen best mooi zijn. Maar als je een bout gebruikt om hem daarna weg te werken dan kan je beter met deuvels aan de slag gaan. Ik weet niet of jij Stealth ooit in het echt hebt gezien, maar de plekken waar bouten zitten zie je erg goed terwijl dat niet de bedoeling was. En dat is zonde...
Oh, op zoon manier (wel handig om er bij te vermelden dan he :+ )

Verwijderd

wacht even... dus, als ik het goed heb, hoef je geen scherm aan te sluiten, omdatdie al zit ingebouwd? (ben nog nooit in dit topic geweest)

Verwijderd

Topicstarter
Het schermpje in de case is puur voor de show, ik heb hier op mijn bureau gewoon een 22'' TFT staan :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 14:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:17:
wacht even... dus, als ik het goed heb, hoef je geen scherm aan te sluiten, omdatdie al zit ingebouwd? (ben nog nooit in dit topic geweest)
Wat dacht je dan, hij gaat lekker gamen op dat schermpje :+

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:40
maar komen er nog wat nieuwe mod projectjes van je? Ik vindt dat je wel talent hebt! :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel plannen voor een nieuwe case, het ontwerp e.d. is er al. Echter heeft mijn laatste project veel tijd gekost en dit ging niet zo goed samen met school. Of het nieuwe project doorgaat kan ik helaas niet beloven. Als dat wel zo is zullen jullie @ GoT z.s.m. een topic zien ;)

Verwijderd

Hallo,
Ik heb je hele topic doorgekeken, en echt dit is een topcase!

Maar wat ik mij nou afvraag, MDF, is dat goedkoop of niet?(Graag zou ik ook eens willen proberen een MDF case te maken)

Mvg,
HyperTesia

Verwijderd

Topicstarter
Ja, MDF is goedkoop. Ik was voor de berg hout (zie aller eerste foto van dit project) 40 euro kwijt geloof ik.

Verwijderd

Ey x-gamer-x ik vind jemod egt super :) welk lettertype heb je nou gebruikt om het zijpaneel met stealth te maken?

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
wou ff zeggen dat ik de linkjes naar de updates mis in de startpost.

Verder wil ik je zeggen dat het er verrekte mooi uitziet. :*) Vroeg me af hoe je dat hout zo mooi glimmend krijgt. Verf je ze eerst zwart en dan lakken????

Verwijderd

Yo X-Gamer-X ziet er goed uit joh, woon zelf ook in bavel!, maja, miss dat we een keer iets af kunnen spreken in de vakantie ofzo, wil ook beginnen met casemodden:), maar heb wat hulp nodig, en wil ff chcken hoe jij t allemaal doet

• chukkepukke
  • Laatst online: 21:06
wow, meer zeg ik niet

• Acid__Burn
  • Laatst online: 18:08
Helemaal mee eens! Vind het er super uitzien :*)

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-11 15:20
Super kast! Ik zie nu pas het eindresultaat! :D Echt mooi _/-\o_
Pagina: 1 2 3 4 Laatste