Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 09:16:
[...]

Nokia heeft een andere headset in het assortiment met 3,5mm jackplug en knoppen voor volume en trackwijziging.
Bedankt, ga ik zeker aanschaffen. Wel een beetje jammer dat ze die headset er niet gewoon standaard bij doen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:28:
[...]

Bedankt, ga ik zeker aanschaffen. Wel een beetje jammer dat ze die headset er niet gewoon standaard bij doen;)
Alsje hem aangeschaft hebt, zou je mij dan willen laten weten of het een normale 3,5mm jack plug betreft? Oftewel past een andere koptelefoon er ook op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
running man schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:58:
[...]

Alsje hem aangeschaft hebt, zou je mij dan willen laten weten of het een normale 3,5mm jack plug betreft? Oftewel past een andere koptelefoon er ook op?
Het is ook zoveel werk even de Nokia site te bezoeken en daar je informatie op te doen :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Nokia N80 internet-editie, geleverd met Orb MyCasting-service
Als een van de eerste zal Nokia Orb Mycasting-service voorgeïnstalleerd op een device aan gaan bieden. De N80 internet-editie zal geleverd worden met deze software waar je verschillende soorten media kunt delen. Orb geeft je de mogelijkheid om diverse media op je thuiscomputer te kunnen openen op je mobiele telefoon, of ander mobiel device. Je kunt ook de DVR-functies van je computer bedienen en opgeslagen content bekijken. Naast Orb MyCasting zal de N80 internet-edition ook geleverd worden met tools voor Flickr, Amazon, Yahoo Go For Mobile, een verbeterde Nokia webbrowser en software voor VOIP die compatible is met SIP. Om goed gebruik te kunnen maken van de internet-editie zul je echter wel een abonnement moeten hebben met onbeperkt of vrijwel onbeperkt dataverbruik, anders kun je je N80 meteen weer op Marktplaats zetten om je telefoonrekening te betalen.

De Nokia N80 internet-editie zal als het goed is in november op de markt komen.
Meer informatie over Orb vind je hier. Op de site van Nokiavind je alle informatie over de N80. Bron: Engadget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een idee hoe ik mijn favoriete internet links van de pc naar de telefoon krijg.
Zonder alles over te hoeven tikken op de N80

Ik had het al geprobeerd om het via een word bestand te doen maar dan opent hij ze niet.

Alvast mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

EnsconcE schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:15:
[...]

Het is ook zoveel werk even de Nokia site te bezoeken en daar je informatie op te doen :N
Lieve jongen, heb jij al eens gekeken op de site dan?
Niet zo snel oordelen. Daar staat nml. niets over een 3,5mm jack plug terwijl het op de foto wel
een 3,5mm jack plug staat.

En btw, ik lever genoeg informatie aan dit forum. Ik beantwoord zelfs noob vragen. Mag ik ook een keer iets vragen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
running man schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:26:
[...]

Lieve jongen, heb jij al eens gekeken op de site dan?
Niet zo snel oordelen. Daar staat nml. niets over een 3,5mm jack plug terwijl het op de foto wel
een 3,5mm jack plug staat.

En btw, ik lever genoeg informatie aan dit forum. Ik beantwoord zelfs noob vragen. Mag ik ook een keer iets vragen :?
Natuurlijk mag je de vraag stellen, ik wil je de mond ook niet snoeren maar:
Nokia.nl -> Accesoires -> Op Telefoon Zoeken -> NSeries -> N80 -> Hoofdtelefoons -> Hoofdtelefoons
Lees maar wat daar staat. Als je daar ook nog op support klikt en als je dan de afdrukversie download dan kan je het ook nog op de afbeelding zien. Sorry dat ik zo kort door de bocht ben, maar de informatie is duidelijk aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08 09:56
urnie538 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:26:
[...]

Bedoel je de sluiter van de Camera?
Gelukkig hoor je die niet op de N80, dat vind ik zooo irritant! Maar dat is imho.

Hoe heb je die backup gemaakt? Via PCsuite of via de telefoon zelf? (instrumenten --> Geheugen --> opties --> Reservekopie)? Ik heb het via de laatste gedaan en het werkte perfect! Zelfs thema's en alles werd terug gezet.
Nee, ik had t dus via PC Suite gedaan, doemme da's stom da k dat niet wist.

K merk nu dat er nu zelfs niks meer gesynchroniseerd wordt van m'n berichten.

edit: ik heb net al mijn berichten via de PC gekopieerd van Postvak IN naar Concepten en nu komen alle berichten toch weer binnen op m'n telefoon. Sffs eens proberen om dan alle berichten te wissen in het Postvak In op de PC en dan terug van Concepten naar Postvak In verplaatsen. Misschien dat ie dan toch weer synced

edit2: dit gaat dus niet... Heb ook al gezocht waar die .vmg bestanden op de telefoon staan, maar niet te vinden...

[ Voor 39% gewijzigd door wars op 16-10-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
wars schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:13:
[...]

Nee, ik had t dus via PC Suite gedaan, doemme da's stom da k dat niet wist.

K merk nu dat er nu zelfs niks meer gesynchroniseerd wordt van m'n berichten.

edit: ik heb net al mijn berichten via de PC gekopieerd van Postvak IN naar Concepten en nu komen alle berichten toch weer binnen op m'n telefoon. Sffs eens proberen om dan alle berichten te wissen in het Postvak In op de PC en dan terug van Concepten naar Postvak In verplaatsen. Misschien dat ie dan toch weer synced

edit2: dit gaat dus niet... Heb ook al gezocht waar die .vmg bestanden op de telefoon staan, maar niet te vinden...
Als je het onderstaande verhaal van mij bedoelt, dan zit je verkeerd :$
EnsconcE schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:42:
[...]

Als jij een *.vcf per contact kan maken die er als volgt uitziet:
code:
1
2
3
4
5
6
BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:Achternaam;Voornaam
FN:Achternaam Voornaam
TEL;CELL:+31601234789
END:VCARD

dan kan je via de verkenner naar je n80 browsen en vervolgens al je contacten plakken onder het kopje contacten. Toen ik dit typte kwam ik erachter dat je je smsjes wou hebben }:O . Toch laat ik het staan, misschien is het handig 8). Helaas kan ik over je smsjes niks vertellen.

[...]

Ik heb het via PCsuite gedaan, totaal geen succes voor mij.

Gelukkig werkt het camera geluid idd niet, maar toch is het een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand????

Heeft er iemand een idee hoe ik mijn favoriete internet links van de pc naar de telefoon krijg.

Ik had het al geprobeerd om het via een word bestand te doen maar dan opent hij ze niet.

Alvast mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

EnsconcE schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:38:
[...]

Natuurlijk mag je de vraag stellen, ik wil je de mond ook niet snoeren maar:
Nokia.nl -> Accesoires -> Op Telefoon Zoeken -> NSeries -> N80 -> Hoofdtelefoons -> Hoofdtelefoons
Lees maar wat daar staat. Als je daar ook nog op support klikt en als je dan de afdrukversie download dan kan je het ook nog op de afbeelding zien. Sorry dat ik zo kort door de bocht ben, maar de informatie is duidelijk aanwezig.
Sorry, ik heb gezocht bij:

Nokia.nl -> Accesoires -> Op Telefoon Zoeken -> NSeries -> N80 -> Hoofdtelefoons -> Audio Adapters

en daar stond die niet tussen.

Bedankt voor je informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 21:30:
Niemand????

Alvast mijn dank.
*.txt-bestandje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook al geprobeert maar nee pakt ie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een paar korte vragen.

- Is het lastig om te verbinden met een open Wifi hotspot?
- Is het mogelijk om met die KPN hotspots op stations en dergelijke te verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:57:
Nog even een paar korte vragen.

- Is het lastig om te verbinden met een open Wifi hotspot?
- Is het mogelijk om met die KPN hotspots op stations en dergelijke te verbinden?
Het is helemaal niet lastig om te doen, het zijn een paar handelingen ja. Maar als je dat twee keer gedaan hebt dan weet je wel wat je moet doen enzo...

Ik heb echter nog geen ervaringen met hotspots van de KPN maar ik weet dat je dan een (prepaid) code ofzo moet invoeren, en dat zou geen problemen moeten geven aangezien het een "openbaar" netwerk is.

Verwacht ook niet te veel van het internet op een mobiele telefoon in het algemeen. Het werkt allemaal perfect, daar gaat het niet om en even je mail kijken terwijl je op het terras zit ect is heel realext, maar uitgebreid internetten is toch fijner met een 19"tfttje bijvoorbeeld.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
urnie538 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:07:
[...]

Het is helemaal niet lastig om te doen, het zijn een paar handelingen ja. Maar als je dat twee keer gedaan hebt dan weet je wel wat je moet doen enzo...

Ik heb echter nog geen ervaringen met hotspots van de KPN maar ik weet dat je dan een (prepaid) code ofzo moet invoeren, en dat zou geen problemen moeten geven aangezien het een "openbaar" netwerk is.

Verwacht ook niet te veel van het internet op een mobiele telefoon in het algemeen. Het werkt allemaal perfect, daar gaat het niet om en even je mail kijken terwijl je op het terras zit ect is heel realext, maar uitgebreid internetten is toch fijner met een 19"tfttje bijvoorbeeld.
Ik heb op het station van Groningen al gezocht naar de hotspots van KPN, wat je krijgt is een HTML pagina waar je je prepaid gegevens in moet voeren. Het is in wezen een open draadloos netwerk, de toegang wordt voor zover ik weet beperkt door een server die je "inlog"(lees prepeaid) gegevens valideert. Dat lijkt mij dus gewoon normaal te werken.

Het is zeker niet lastig om met een open netwerk te verbinden, je opent de webbrowser en die vraagt je om een toegangspunt te kiezen. Daar kan je kiezen voor draadloos en dan scanned hij waarbij je het gevonden netwerk moet "aanklikken". Je moet van te voren wel je standaard toegangspunt op altijd vragen zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door EnsconcE op 17-10-2006 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:27:
[...]

Het is wat lastig maar als je het potloodje ingedrukt houdt dan kan je bookmarks selecteren, vervolgens kopieren en als je dan naar je bookmarks gaat kan je een nieuwe aanmaken en je bookmark plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe net een vervelende ontdekking,

ik wou opnemen met dictafoon en merk dat je maar 1 minuut kan opnemen.
Dit is toch te stom voor woorden. Ik vind nergens waar je kan instellen dat je met dictafoon een uur kan opnemen zoals met de videocamera.

Heeft nog iemand dit opgemerkt ? Ik heb daar nog niks over gelezen in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:27:
[...]

Bij mij wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:43:

Dit is toch te stom voor woorden. Ik vind nergens waar je kan instellen dat je met dictafoon een uur kan opnemen zoals met de videocamera.

Heeft nog iemand dit opgemerkt ? Ik heb daar nog niks over gelezen in dit topic...
Dit is correct. Je kunt maar maximaal één minuut opnemen met de dictafoon. Dit is in het kader van de privacy van het opnemen van (telefoon) gesprekken geloof ik. En met de camera kan dat wel. Kun je hem rippen naar mp3. :*) :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:07:
[...]

Uiteraard, maar het gaat mij dan ook puur om dat ik op wifi kan als ik ergens zit. Gewoon op een terras ofzo zoals jij al aangaf.

Hoe lang doen jullie trouwens met de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:14:
[...]

Uiteraard, maar het gaat mij dan ook puur om dat ik op wifi kan als ik ergens zit. Gewoon op een terras ofzo zoals jij al aangaf.

Hoe lang doen jullie trouwens met de batterij?
Bij zeer intensief gebruik één dag, bij normaal gebruik twee.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
Zillion01 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:33:
Gisteren na verlies van mijn SPV c500 een zwarte N80 gehaald. Eerste ervaringen zijn goed, echter batterij inderdaad snel leeg en even moeten klooien voor wifi met router werkte, maar daarna fijn snel internetten met een handige browser. Geluidskwaliteit mp3's is echt voortreffelijk, ik vind alleen de mp3-speler software niet zo heel gaaf. Heb die Bemused geprobeerd maar die loopt alleen te zeuren over Bluetooth, kun je daar niet gewoon je mp's op je telefoon zelf mee afspelen?

Verder schuift de telefoon inderdaad te snel open, dus in je broekzak steeds open, moet dus bovenstaande tweak maar es doen.

De bijgeleverde ringtones spreken mij totaal niet aan, waarom moet je verdorie een complete song horen als je gebeld word .. weet iemand nog waar je simpele ringtones kunt downloaden?
Welke tweak heb jij het over? Ik heb er namelijk ook last van en heb daarom een aantal posts boven die van jou gelezen maar zie niets over een tweak !?

Verder is de n80 best ok, maar persoonlijk vind ik windows mobile 5 handiger werken.
Jammer ook dat de camera in het donker geen mooie foto's maakt, krijgt wat spikkels er door heen.

Maar mooi design erg mooi beeld en nog redelijk klein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

nickpma schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:00:
[...]

Welke tweak heb jij het over? Ik heb er namelijk ook last van en heb daarom een aantal posts boven die van jou gelezen maar zie niets over een tweak !?

Verder is de n80 best ok, maar persoonlijk vind ik windows mobile 5 handiger werken.
Jammer ook dat de camera in het donker geen mooie foto's maakt, krijgt wat spikkels er door heen.

Maar mooi design erg mooi beeld en nog redelijk klein!
Fijn dat je aansluit bij de grote groep tevreden gebruikers. Weer een erbij!

Ik denk dat het weggemod is. Was op zich een goede tweak, alleen vond ik het iets te riskant voor een telefoon met een winkelwaarde van 600 euro.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt er op dat er weer een nieuwe update is:
Changes/Improvements made MCU SW v4.0623.0.41 to v4.0623.0.42:

-FOTA
* Camera forward compatibility fix for FOTA update
* Sync agent forward compatibility fix for FOTA update
- Messaging
* SMS sending delay
- Display
* Correction for miss-read of ASIC version causing pink display

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:43:

Er zijn gelukkig twee programma's die dit wél kunnen: Best Call Recorder en Alon MP3 Dictaphone.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:46:
Lijkt er op dat er weer een nieuwe update is:

[...]
En is die update al te downloaden? Als ik het via dat FOTA progsel probeer krijg ik alleen de melding: Geen updates beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
Sinds vandaag gaf mijn PC Suite aan dat er nieuwe update is.
Ik heb die nieuwe update gedownload en geinstalleerd.

Maar ik merk dat er bij die nieuwe PC Suite niet meer mogelijk is om .vmg files terug te zetten in "Messages". Je kan er enkel mee kopieren naar de PC maar niet andersom.

Laat ik zojuist al mijn messages hebben gedelete voor een softwareupdate. Me inbox is zo leeg nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het maken van een tracklist kan je niet ff snel een nummer markeren. Ik doe het nu via opties->markeringen aa/uit-> markeren.

Ik heb een MP3 collectie van 1gig op mijn memorycard dus het maken van een tracklist op deze manier kan enige tijd duren.

Weet iemand een betere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om grafische smilies in je sms toe te voegen of te laten zien. Dit is nml wel mogelijk op de 7370.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Laatst online: 13-09 14:59
urnie538 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:19:
[...]

Fijn dat je aansluit bij de grote groep tevreden gebruikers. Weer een erbij!

Ik denk dat het weggemod is. Was op zich een goede tweak, alleen vond ik het iets te riskant voor een telefoon met een winkelwaarde van 600 euro.
Hmm beetje jammer die censuur hier.
Kun je ook geen tipje van de sluier oplichten?

Zijn er verder nog leuke spellen die je moet kopen/downloaden?
En heeft iemand ook ervaring met navigon mobile 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Laatst online: 11-04 12:57
Ja ik heb deze nog gezien, zou het maar raar vinden moest deze weggemod worden, was nu niet echt illegaal hoor,

zal er straks eens naar zoeken
De bedoeling zat zo dat je de N80 uit elkaar haalde en de railings wat dichter zeer cru gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

nickpma schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:44:
[...]

Hmm beetje jammer die censuur hier.
Kun je ook geen tipje van de sluier oplichten?

Zijn er verder nog leuke spellen die je moet kopen/downloaden?
En heeft iemand ook ervaring met navigon mobile 6?
Ik vind het ook vreemd, maar bij zijn posts is het niet (meer) te vinden.

Ja, haalt eerst het bovenste deel van het onderste, en dan buig je iets bij geloof ik...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
urnie538 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:09:
[...]

Ik vind het ook vreemd, maar bij zijn posts is het niet (meer) te vinden.

Ja, haalt eerst het bovenste deel van het onderste, en dan buig je iets bij geloof ik...
Mocht deze tweak niet illegaal zijn en of verwijzen naar een forum waar geen warez op staan, dan kan je het hier gerust plaatsen. Mocht je echter twijfelen, pm dan een mod of mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

DaannO schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:40:
[...]

Mocht deze tweak niet illegaal zijn en of verwijzen naar een forum waar geen warez op staan, dan kan je het hier gerust plaatsen. Mocht je echter twijfelen, pm dan een mod of mij :)
Probleem is is dat Zillion01 geen mail adres in zijn profiel heeft staan. Dan zouden we heb kunnen vragen om het óf nogmaals te posten óf de link waar je pics hebt staan even naar bijv. Daann0 te sturen en te vragen of er iets illegaas aan is.

Want als je search op Poster met Zillion01 staat de links er niet (meer) bij.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om via WiFi bestanden (foto's,videos) te uploaden naar een server?

Kan daar in handleiding,ZoekGot en google niets over vinden. Ook ftp-clients vind ik niet in het freeware circuit, of zie ik iets over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:14:
Is het mogelijk om via WiFi bestanden (foto's,videos) te uploaden naar een server?

Kan daar in handleiding,ZoekGot en google niets over vinden. Ook ftp-clients vind ik niet in het freeware circuit, of zie ik iets over het hoofd ?
Ik zou ze gewoon mailen naar je e-mail. :*) :*) :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
maby een domme vraag tussendoor,

maar ik kan niet meer vinden waar ik mijn toon voor het alarm kan veranderen. Gewoon bij instellingen staat wel toon veranderen maar daar staan alleen de standaard nokia toontjes, maar ik wil graag een mp3 erop hebben 's ochtends.

iemand een idee waar ik dat vandaan tover?

thnx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Laatst online: 14-09 14:51
Jarnoootje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:29:
maby een domme vraag tussendoor,

maar ik kan niet meer vinden waar ik mijn toon voor het alarm kan veranderen. Gewoon bij instellingen staat wel toon veranderen maar daar staan alleen de standaard nokia toontjes, maar ik wil graag een mp3 erop hebben 's ochtends.

iemand een idee waar ik dat vandaan tover?

thnx alvast!
menu>klok>opties>instellingen>alarmtoonklok

is niet erg moeilijk te vinden dus zoeken :P

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:14:

ja, ik zoek hier ook al een tijdje na maar nog steeds niets gevonden

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net dat mbv de bij nokia te downloaden app mail for exchange (http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php) ook de N80 OTA te syncen is (mail,agenda etc) met Exchange maar ook met Zimbra.

Hier mensen daar ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Laatst online: 10-09 17:46
Paul1987 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:48:
[...]

menu>klok>opties>instellingen>alarmtoonklok

is niet erg moeilijk te vinden dus zoeken :P
leuk maar zover was ik ook al :) maar daar staan de STANDAARD tonen van nokia (bij mij) alleen maar in. Ik wil dus een mp3 (die niet in die lijst staat) als toon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Laatst online: 14-09 14:51
Jarnoootje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:09:
[...]

leuk maar zover was ik ook al :) maar daar staan de STANDAARD tonen van nokia (bij mij) alleen maar in. Ik wil dus een mp3 (die niet in die lijst staat) als toon hebben.
bij MIJ staan ALLE mp3's die IK op MIJN mobiel heb staan daar in ook de MP3's die IK ZELF op MIJN mobiel heb gezet en oja als je je ze op je memory card zet gaat niet werken. alleen van je tel geheugen

[ Voor 9% gewijzigd door Paul1987 op 18-10-2006 23:44 ]

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul1987 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:42:
[...]

bij MIJ staan ALLE mp3's die IK op MIJN mobiel heb staan daar in ook de MP3's die IK ZELF op MIJN mobiel heb gezet en oja als je je ze op je memory card zet gaat niet werken. alleen van je tel geheugen
bij mij werken ze ook als ze op me memorycard staan. Dan staat er het kaartlogo gewoon achter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:34:
Bij het maken van een tracklist kan je niet ff snel een nummer markeren. Ik doe het nu via opties->markeringen aa/uit-> markeren.

Ik heb een MP3 collectie van 1gig op mijn memorycard dus het maken van een tracklist op deze manier kan enige tijd duren.

Weet iemand een betere manier?
Een snellere manier is om je potloodje ingedrukt te houden terwijl je het midden van de navigatieknop indrukt. Daarmee kan je sneller selecteren, of je daarmee ook sneller kan toevoegen....
Ik heb mijn playlists al kant en klaar op mijn fone staan, dat is een stuk makkelijker. Je kan namelijk niet zoals met winamp playlists aan je playlist toevoegen, of alleen nummers. Ik ben daar iig nog niet achter gekomen. Ik hoop ook dat er snel een mp3 speler komt die de winamp werkwijze heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAh, een playlist aanmaken gaat nu iig een stuk sneller!

Dank je wel!

Op mijn "oude" sony ericsson K750I sorteerde ik mijn MP3's in aparte mappen en kon ik heel simpel per map een playlist aanmaken, ook megahandig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:50
Jarnoootje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:09:
[...]

Al geprobeerd om die mp3 die je als beltoon wilt in t beltonen mapje te stoppen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik heb m'n Nokia alweer een tijdje en ben erg tevreden.
Helaas is om onduidelijke redenen m'n batterijverbuik opeens nog erger dan dat ie al was.

Normaal gesproken kon ik met normaal gebruik(een paar gesprekken, liedje luisteren, beetje internetten) 1 à 1,5 dag met een volle batterij doen.

Nu is hij opeens na een halve dag al leeg? Ik merkte al een paar dagen dat hij sneller leeg leek te zijn, maar nu weet ik het zeker.
Ik had m'n telefoon de hele nacht op de lader gezet en hij is nu al leeg (10 uur dus). Het gekke is dat ik vandaag dus amper iets met m'n telefoon heb gedaan (hoogstens 1 gesprek van 5 minuten en een spelletje tower blocks gespeeld).
ook lijkt de telefoon trager. Het lijkt er heel erg op dat ie ergens druk mee bezig is, maar als ik de menu knop ingedrukt houd, dan laat ie alleen maar standby zien.

De problemen lijken te zijn begonnen sinds ik TomTom heb geinstalleerd, maar deze gebruik ik nog niet, want ik ben op m'n GPS aan het wachten. Ik neem toch niet aan dat tomtom al stiekem in het geheugen iets doet?

Ik heb hier nog een batterij liggen die vol is. Ik zal deze er eens instoppen, dan kan ik nagaan of het aan de batterij ligt, of toch aan de telefoon (wat ik denk, aangezien hij ook trager lijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Blindfold schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:35:
Ik heb m'n Nokia alweer een tijdje en ben erg tevreden.
Helaas is om onduidelijke redenen m'n batterijverbuik opeens nog erger dan dat ie al was.

Normaal gesproken kon ik met normaal gebruik(een paar gesprekken, liedje luisteren, beetje internetten) 1 à 1,5 dag met een volle batterij doen.

Nu is hij opeens na een halve dag al leeg? Ik merkte al een paar dagen dat hij sneller leeg leek te zijn, maar nu weet ik het zeker.
Ik had m'n telefoon de hele nacht op de lader gezet en hij is nu al leeg (10 uur dus). Het gekke is dat ik vandaag dus amper iets met m'n telefoon heb gedaan (hoogstens 1 gesprek van 5 minuten en een spelletje tower blocks gespeeld).
ook lijkt de telefoon trager. Het lijkt er heel erg op dat ie ergens druk mee bezig is, maar als ik de menu knop ingedrukt houd, dan laat ie alleen maar standby zien.

De problemen lijken te zijn begonnen sinds ik TomTom heb geinstalleerd, maar deze gebruik ik nog niet, want ik ben op m'n GPS aan het wachten. Ik neem toch niet aan dat tomtom al stiekem in het geheugen iets doet?

Ik heb hier nog een batterij liggen die vol is. Ik zal deze er eens instoppen, dan kan ik nagaan of het aan de batterij ligt, of toch aan de telefoon (wat ik denk, aangezien hij ook trager lijkt).
Ook al een keer opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
running man schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:55:
[...]

Misschien moet je ook ff een taskmanager installeren en kijken naar het resource gebruik, ik weet niet of er 1 is waarbij je de resource kan controleren. Met best taskmanager kan je in ieder geval alle lopende processen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb Office Suite geinstalleerd op mijn N80, maar als ik nu via bluetooth een doc bestand verstuur naar mijn mobiel en die wil openen()automatisch via Quickoffice) geeft het een fout/error, namelijk ERROR en een aantal cijfers en letters. Ik heb ook vaak dat ik op het betand klik en dan doet ie nix.

Waar ligt dit aan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe je dat certificaten gezeur uitzet. Ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:08:
Ik vraag me af hoe je dat certificaten gezeur uitzet. Ik kan het nergens vinden.
Vooralsnog onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik laatst ergens gelezen dat het wel kan. Anders kan je amper programma's installeren toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
mobile625 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:59:
Ik heb Office Suite geinstalleerd op mijn N80, maar als ik nu via bluetooth een doc bestand verstuur naar mijn mobiel en die wil openen()automatisch via Quickoffice) geeft het een fout/error, namelijk ERROR en een aantal cijfers en letters. Ik heb ook vaak dat ik op het betand klik en dan doet ie nix.

Waar ligt dit aan???
Als het goed is, is dit na een reboot van de telefoon opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:00:
[...]

Volgens mij heb ik laatst ergens gelezen dat het wel kan. Anders kan je amper programma's installeren toch.
Hmm, interresant. Maar heb je ook iets concreets? :*) :*) :*)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn telefoon om welke reden dan ook een reboot moet geven,
dan staat er na het opstarten geen operator meer in het begin venster.

Ik ben wel gewoon bereikbaar en kan zelf ook wel bellen.
Alleen kan ik dan niet zien met welke operator, lastig als je in het buitenland zit.

Als ik dan handmatig mijn tel uitzet, komt deze weer terug.

Meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik heb een probleem met mn geheugen....
Ik had de nieuwe firmware geinstalleerd en dat ging een tijdje echt perfect.
Maar ik heb nu het probleem dat ik niet meer smsjes kan beantwoorden..... dan geet ie aan dat ik een geheugen probleem heb.... dat ik wat toepassingen moet sluiten....

tel uitgezet en weer aangezet en dan blijft hetzelfde probleem, ik kan nog wel sms versturen maar niet dmv beantwoorden. alleen via een nieuwe sms.

Dus vanmorgen de laatste firmware er nog een keer overheen gegooit in de hoop dat het dan beter zou zijn maar dat is helaas niet zo, heeft iemand een idee? Zou het kunnen omdat ik mn smsjes bewaar in mijn mappen? ca. 3000 oid.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
roeni1 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:14:
Maar ik heb nu het probleem dat ik niet meer smsjes kan beantwoorden..... dan geet ie aan dat ik een geheugen probleem heb.... dat ik wat toepassingen moet sluiten....

tel uitgezet en weer aangezet en dan blijft hetzelfde probleem, ik kan nog wel sms versturen maar niet dmv beantwoorden. alleen via een nieuwe sms.

Dus vanmorgen de laatste firmware er nog een keer overheen gegooit in de hoop dat het dan beter zou zijn maar dat is helaas niet zo, heeft iemand een idee? Zou het kunnen omdat ik mn smsjes bewaar in mijn mappen? ca. 3000 oid.....
Heb je al een harde reset gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
Net weer een harde reset gedaan en ik krijg meteen weer de melding:
SMS:
Geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer opnieuw....

ik heb verder niets aan/ open staan....
Ik heb het trouwens ook als ik de camera wil opstarten
muziekspeler werkt wel....

Ik heb nog wel een tastmanager geinstalleerd en daar staan echt heel veel actieve processes in.....

[ Voor 35% gewijzigd door roeni1 op 20-10-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
roeni1 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:18:
Net weer een harde reset gedaan en ik krijg meteen weer de melding:
SMS:
Geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer opnieuw....

ik heb verder niets aan/ open staan....
Ik heb het trouwens ook als ik de camera wil opstarten
muziekspeler werkt wel....

Ik heb nog wel een tastmanager geinstalleerd en daar staan echt heel veel actieve processes in.....
Er zijn idd veel verborgen processen, maar als jij een harde reset hebt gedaan dan moet je alles op je telefoon geheugen opnieuw installeren. Misschien staat er wel troep op je geheugenkaart? Met Nsysinfo kan je kijken hoeveel ram geheugen beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 13-09 19:21
Misschien ff handig om erbij te vertellen hoe je de "hard reset" maak. Er zijn namelijk verschillende manieren.

- de 3 toetsen combinatie
- via het menu "fabrieksinstellingen terugzetten"
- via #7370#

niet allemaal geven ze het zelfde resultaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Maite op 20-10-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
Ik doe de harde reset dmv de *#7370#
Welke kan ik het beste doen? Ik probeer nu wel via het menu......

Oke de harde reset via het menu geeft ie nu geen geheugen probleem meer aan maar mn sms blijft nu nog wel in mn outbox staan met de melding "wacht".
Ik kies nu "zenden uitstellen", komt er onder het bericht te staan "Uitgesteld". Kies ik weer voor "verzenden". krijg ik de melding: "kan bericht niet verzenden: #naam contactpersoon#".
Kies ik voor gegevens krijg ik de melding "algemeen geheugen vol: Sluit enkele toepassingen en probeer 't opnieuw."

Zal ik nog die 3 toetsencombinatie proberen? wat is deze combinatie?

[ Voor 71% gewijzigd door roeni1 op 20-10-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
via het menu heeft het minste effect. Via de 3 toetsen combinatie, dus deze 3 toetsen tegelijk (groene hoorn) + (3) + (*) en dan het toestel aanzetten is een full reset

[ Voor 9% gewijzigd door Maite op 20-10-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
Hoe doe je dit?????
Of ik kom netjes in mn laatst gebelde lijst of ik krijg netjes een 3 en of een sterretje in beeld.....
Krijg je nog wel een melding hiervan?

Of ben ik nou echt zo lomp dat ik dat niet kan.....

[ Voor 9% gewijzigd door roeni1 op 20-10-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
toestel moet uit staan >:)

trouwens lees net dat je de firmware er opnieuw geinstalleerd hebt vanmorgen? Dan geef ik je wenig kans dat een hard reset gaat helpen. Heb je toevallig daarna een backup teruggezet? Misschien dat het een of ander programma de bosdoener is?

[ Voor 81% gewijzigd door Maite op 20-10-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
oke dat scheelt dan weer hahaah
Maar ik heb inderdaad de nieuwe sotware er weer op gezet, ik zal alles erafgooien en dan weer een harde reset (met het toestel uit ;))

Oke die reste met het toestel uit ging niet helemaal goed denk ik, het werkte iig niet. Toe harde reset gedaan via het menu. en geen backup terug gezet, sms geprobeerd te versturen maar ging nog steeds niet goed...... Alle programma's die ik had geinstalleerd heb ik eraf gehaald.....

[ Voor 46% gewijzigd door roeni1 op 20-10-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:31:
[...]

Hmm, interresant. Maar heb je ook iets concreets? :*) :*) :*)
Helaas niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
roeni1 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:14:

ik denk dat de telefoon gewoon moeite heeft met het -ongewoon en extreem 8)7 - grote aantal van 3000! smsjes :9

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen UMTS/3G ontvangst met KPN Hi, heel vreemd. Zou het aan mn redelijk oude SIM kaart liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:00:
Ik heb geen UMTS/3G ontvangst met KPN Hi, heel vreemd. Zou het aan mn redelijk oude SIM kaart liggen?
Ja, je moet bij KPN een Usim hebben omdat te kunnen ontvangen. Kort maar krachtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
funk-e schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:15:
[...]

ik denk dat de telefoon gewoon moeite heeft met het -ongewoon en extreem 8)7 - grote aantal van 3000! smsjes :9
Hmz je hebt denk ik toch gelijk..... mss is 3000 toch iets te veel voor zo'n telefoon :S beetje raar..........

ik had wel verwacht dat ie dat wel zou kunnen.... Ik heb er nu ca 500 verwijderd (duurde ook een eeuwigheid) en nu gaat het weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
roeni1 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:26:
[...]

Hmz je hebt denk ik toch gelijk..... mss is 3000 toch iets te veel voor zo'n telefoon :S beetje raar..........

ik had wel verwacht dat ie dat wel zou kunnen.... Ik heb er nu ca 500 verwijderd (duurde ook een eeuwigheid) en nu gaat het weer goed
Die software wordt ontwikkeld met in het achterhoofd een gemiddelde gebruiker, als je een power user wordt vergeet dan niet dat je teveel kan vragen van het systeem. Er is ruimte voor miljoenen smsjes en eigenlijk zou het gewoon moeten werken, maar raar is het eigenlijk ook weer niet. Misschien is er ook wel een bug geintroduceerd met de nieuwe fw en hebben ze vergeten een grote hoeveelheid aan smsjes te testen :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
EnsconcE schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:37:
[...]

Die software wordt ontwikkeld met in het achterhoofd een gemiddelde gebruiker, als je een power user wordt vergeet dan niet dat je teveel kan vragen van het systeem. Er is ruimte voor miljoenen smsjes en eigenlijk zou het gewoon moeten werken, maar raar is het eigenlijk ook weer niet. Misschien is er ook wel een bug geintroduceerd met de nieuwe fw en hebben ze vergeten een grote hoeveelheid aan smsjes te testen :o .
Misschien zijn ze wel begonnen met testen maar de persoon kreeg RSI :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

EnsconcE schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:37:
[...]

De software is ontwikkeld met in het achterhoord een gemiddelde gebruiken.
De N80 is ontwikkeld met in het achterhoord een veeleisende gebruiker.

Zoek het verschil |:( |:(

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
oke ik was te snel..... heb ca. 1000 smsjes verwijderd nu maar het gaat nog steeds niet goed... camera heeft ook nog steeds geheugen problemen..... ik ga er nog 500 verwijderen en als het dan nog niet goed werkt dan ga ik morgen ff langs een nokia service point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:08:
[...]

Ja, je moet bij KPN een Usim hebben omdat te kunnen ontvangen. Kort maar krachtig :P
Shit, dan moet ik dat aanvragen.
Hoe werkt dat precies dan? Gewoon even bellen naar KPN zeker.. Kost natuurlijk weer 30 euro ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
urnie538 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:01:
[...]

:|

Nou ik geloof dat je toch makkelijk kan bellen, internetten(afhankelijk van de configuratie van het netwerk en type draadloze verbinding), smsjes kan sturen, mp3's kan luisteren en foto's kan schieten. Als je er niet veel meer mee doet dan lijkt me dat nog steeds betrekkelijk eenvoudig te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
urnie538 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:01:
[...]

:Y)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

't spijt me, t was ook een brak dagje vrijdag :*)

Maar jij snap tog iek bedoel?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

running man schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 17:55:
[...]

Als ie leeg is, gaat ie meestal wel uit ja :-)

Maar ik denk toch dat het een brakke batterij was. Andere batterij gaat namelijk een stuk beter. Raar dat de performance ook weer beter is. Ik had niet verwacht dat ie met een gare batterij ook slechtere performance zou hebben. Alleen dat ie sneller leeg zou zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Blindfold op 21-10-2006 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier iets dergelijks als dit al geprobeerd:

http://cgi.ebay.nl/Qualit...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

En nog tips qua winkels? Want volgens mij is de helft op eBay 400 mAh ofzo, daar heb je helemaal niks aan.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:37:

En nog tips qua winkels? Want volgens mij is de helft op eBay 400 mAh ofzo, daar heb je helemaal niks aan.
Volgens mij zijn hier wel wat mensen die dat geprobeerd hebben maar uit de reacties kan ik opmaken dat de nepperds minder lang meegaan dan de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:41:
[...]

Volgens mij zijn hier wel wat mensen die dat geprobeerd hebben maar uit de reacties kan ik opmaken dat 'ie minder lang meegaat dan de originele.
Oke dat hoef ik dus niet te proberen.

En deze, zou dit original zijn?

http://cgi.ebay.nl/Origin...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:43:
[...]

Oke dat hoef ik dus niet te proberen.

En deze, zou dit original zijn?

http://cgi.ebay.nl/Origin...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Dat ding op de foto ziet er uit als een originele, maar dat betekent helaas niet dat je deze ook krijgt. Ik ben bang dat je toch naar de winkel moet (of zelf gaan halen in Azië, dan kan het wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:37:

Is troep. Als je op een goede manier 1000mAh in een accu kunt krijgen, op een betrouwbare manier, dan had Nokia dat zelf wel gedaan denk ik. Vaak zijn die nep accu's op Ebay nog slechter dan de originele die je nu gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-09 15:19

CoolHead621

Enjoy every moment

funk-e schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:15:
[...]

Ligt er aan waar hij ze neer zet ( laat zetten)
Ik heb al mijn SMSjes op mijn geheugenkaart staan.
Daar kunnen wel 3000+ smsjes op. O-)

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Kan iemand mij uitleggen wat de exacte procedure is om de n80 met behulp van NSU 1.1.27 up kan graden naar de v4 firmware?

Ik ben al bijna 2 uur bezig met mijn nieuwe n80 en heb de volgende dingen al meegemaakt:

- Een start knop die niet functioneert (vrijwel constant);
- Een start knop die disabled is omdat de USB verbinding door NSU verbroken wordt
- Een start knop die WEL functioneert (tot twee keer toe), maar op het "Step 2/3" vrolijk een gedisablede "Next" button laat zien (ik heb het idee dat dit ook komt door een automatisch verbroken USB verbinding).

Volg netjes de bijgeleverde instructies op en heb van alles al geprobeerd (tot een reset van de telefoon nog aan toe), maar tot nu toe lijkt niets te helpen...

UPDATE 15:50

Na wat meer gegoogle ben ik erachter dat een hangend NSL_HOST_PROCESS.EXE proces voornamelijk de oorzaak is van de niet werkende start button.Kom nu enigzins moeizaam in Step 2 terecht, maar hier wordt tot op heden een aangekoppelde N80 niet herkend (de Next knop blijft disabled). Ben nu in ieder geval al blij dat ik in Step 2 terecht kom (t lijkt verdorie bijna wel Russische roulette :'( )

UPDATE 16:06

WOOT! Probleem gevonden en wellicht definitief opgelost. De boel bleef hangen vanwege een hangend MPAPI3S.EXE process. Deze is verantwoordelijk voor "iets" binnen de Nokia PC Suite. Als ik dit proces kill met task manager lijkt NSU tot dusver prima te werken. Ik ga nu eens kijken of het hele update proces werkt :)

UPDATE 17:06

Dat MPAPI3S.EXE proces was inderdaad de grote boosdoener. Na het killen van dit proces (voor de zekerheid ook even alle onderdelen van PC suite afgesloten) en het opnieuw runnen van NSU heb ik nu eindelijk een werkende v4 firmware op m'n N80. Denk dat het wel handig is om deze info voortaan in de TS te vinden, dus zal ik even DaannO op deze post wijzen :)

[ Voor 47% gewijzigd door mindcrash op 21-10-2006 17:23 . Reden: NSU troubles opgelost! \o/ ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
CoolHead621 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:11:
[...]

Ligt er aan waar hij ze neer zet ( laat zetten)
Ik heb al mijn SMSjes op mijn geheugenkaart staan.
Daar kunnen wel 3000+ smsjes op. O-)
Bij mij stonden zo ook op de geheugenkaart....
Ik heb er 1500 verwijderd dus er staan er nu nog z'on 1700 erin en ik heb totaal geen problemen meer (gelukkig) dus, ik mag er niet te veel bewaren..... Als het bij jou wel goed gaat heb je misschien geluk (of ik juist niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
mindcrash schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:31:
Denk dat het wel handig is om deze info voortaan in de TS te vinden, dus zal ik even DaannO op deze post wijzen :)
Ik heb het erin vewerkt. Bedankt voor deze info _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
Hoe hebben jullie de berichten op de geheugenkaart kunnen zetten?
Gewoon eerst die berichten naar je pc kopieren (met PC Suit) en dan naar de geheugenkaart kopieren?

[ Voor 4% gewijzigd door The Conman op 22-10-2006 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
The Conman schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 03:06:
Hoe hebben jullie de berichten op de geheugenkaart kunnen zetten?
Gewoon eerst die berichten naar je pc kopieren (met PC Suit) en dan naar de geheugenkaart kopieren?
Nee het is een instelling waar je ze wil bewaren;
Berichten- opties - instellingen - overige - gebruikt geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de N80 al een paar maanden en ben er erg blij mee. Helaas vertoond het toestel deze week wat gebreken. Het schermt begint allemaal verticaal te scrollen en valt steeds weg. Ik ga 'm morgen opsturen voor reparatie.... Erg balen:(

Iemand toevallig nog meer problemen hiermee gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was een tevrede gebruiker, maar nu mn luidspreker begon te kraken laatste week en vandaag mn achtergrondlicht er mee kapte ben ik dus een iets minder tevreden gebruiker.

Even harde reset proberen om te kijken of het aan de software ligt, anders terug naar de fabriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-09 20:48
Ik zocht vandaag naar een ftp client.

Ik vond Mobyexplorer op http://www.bermin.net/ .
Het werkt prima. je kan de trail gratis downloaden op http://www.bermin.net/downloads/MobyExplorer_v21_trial.zip
Installeer dan wel de signed versie en lees de readme.txt

Maar de wifi verbinding is behoorlijk traag? ongv. 20kB/sec(met copieeren
Ik maak verbinding met een NAS (externe schijf met netwerk aansluiting)
Met de pc gaat copieeren supersnel, maar met de n80 dus langzaam.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

PaRaPenT schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:05:
Ik zocht vandaag naar een ftp client.

Ik vond Mobyexplorer op http://www.bermin.net/ .
Het werkt prima. je kan de trail gratis downloaden op http://www.bermin.net/downloads/MobyExplorer_v21_trial.zip
Installeer dan wel de signed versie en lees de readme.txt

Maar de wifi verbinding is behoorlijk traag? ongv. 20kB/sec(met copieeren
Ik maak verbinding met een NAS (externe schijf met netwerk aansluiting)
Met de pc gaat copieeren supersnel, maar met de n80 dus langzaam.
Heeft iemand hier ervaring mee?
In deel 3 van het N80 topic is te lezen dat je bij speedtest een snelheid van 192 kilobyte/sec kunt halen.
http://gathering.tweakers...message/26358263#26358263

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaatR
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-03-2022
Ik heb zojuist de T-Mobile GPRS Connect-software geinstalleerd op mijn laptop en wil de Web 'n Walk-verbinding op mijn N80 gaan gebruiken om ook op mijn laptop te kunnen internetten. Nu krijg ik alleen steeds de volgende melding als ik de verbinding probeer op te zetten:
"Verbroken, het besturingsprotocol voor de PPP-verbinding is beeindigd"

Heeft iemand enig idee hoe ik de instellingen op mijn laptop zodanig kan aanpassen, zodat ik hiermee wel aan de slag kan? Andere oplossingen (buiten deze T-Mobile software) voor het gebruiken
van de Web 'n Walk-verbinding (PIT) zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renbull
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 18:24
Halloa,

heb sinds kort ook de N80 met firmware versie 4,

maar als ik dus internet via de wifi dan zegt ie na een tijdje dat ik niet genoeg geheugen heb,
raar want ik heb een kaartje van 2gb waar ern maar 500mb van is gebruikt en ook heb ik nog 30mb vrij intern geheugen, zijn er meer mensen die hier last van hebben, zoja hoe los ik het op.
weeten er toevallig ook mensen hoe je via bleutooth kan internetten, kan er niks overvinden.
bedankt!

Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
renbull schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:27:
Halloa,

heb sinds kort ook de N80 met firmware versie 4,

maar als ik dus internet via de wifi dan zegt ie na een tijdje dat ik niet genoeg geheugen heb,
raar want ik heb een kaartje van 2gb waar ern maar 500mb van is gebruikt en ook heb ik nog 30mb vrij intern geheugen, zijn er meer mensen die hier last van hebben, zoja hoe los ik het op.
weeten er toevallig ook mensen hoe je via bleutooth kan internetten, kan er niks overvinden.
bedankt!
Dit is een melding die hij geeft omdat je werkgeheugen vol zit, niet je geheugenkaartje. Dit is een algemeen bekend probleem bij de n80. Waarschijnlijk heb je dit bij grote (veel kb's) websites.

Ik krijg ook vaak de melding als ik ga scrollen in een pagina die nog niet helemaal geladen is. Dus zorg ervoor dat je pas gaat scrollen als de volledige pagina geladen is.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:54:
[...]

Dit is een melding die hij geeft omdat je werkgeheugen vol zit, niet je geheugenkaartje. Dit is een algemeen bekend probleem bij de n80. Waarschijnlijk heb je dit bij grote (veel kb's) websites.

Ik krijg ook vaak de melding als ik ga scrollen in een pagina die nog niet helemaal geladen is. Dus zorg ervoor dat je pas gaat scrollen als de volledige pagina geladen is.
Klopt, dat met scrollen is een goede tip. Dat scheelt inderdaad echt, ik doe dat sinds paar dagen ook.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.