xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
waarschijnlijk nog de eerste firmware, misschien als nokia een keer een nieuwe lichting uitlevert dat ze dan de nieuwe firmware erop zettenMouki_9 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:40:
als je nu eentje in de winkel bestel, welke firmware zou je dan krijgen?
Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!
Nou.. lekker die Nokia Software Udater! "update failed" -> N80 = dood..
Had versie V3... werkte perfect, geen bleutoothproblemen, TT6 werkte perfect, tig programma's geïnstalleerd.. had toch weer de drang om hem te updaten natuurlijk! STOM STOM STOM!!
Kan ik vanmiddag weer naar Arnhem kachelen om de NSP te bezoeken..
Iemand ook een dode N80 gehad na een update? Hoe is dat afgelopen?
Na 15 min. weer de deur uit? Of na 3 weken weer ophalen..
Had versie V3... werkte perfect, geen bleutoothproblemen, TT6 werkte perfect, tig programma's geïnstalleerd.. had toch weer de drang om hem te updaten natuurlijk! STOM STOM STOM!!
Kan ik vanmiddag weer naar Arnhem kachelen om de NSP te bezoeken..
Iemand ook een dode N80 gehad na een update? Hoe is dat afgelopen?
Na 15 min. weer de deur uit? Of na 3 weken weer ophalen..
Verwijderd
Vreemd hoor...
Ik update mijn N80 en krijg te lezen dat mijn update al in orde is en het niet nodig meer is. Maar volgens het begin van deze forum staat er dat er een nieuwe update is.
Deze: >4.0623.0.42
en ik had: >4.0623.0.41
Waarom zegt hij dat dat er geen update is en de mijne al up to date is?
Iemand anders hier ook last van?
ps: heb nu tomtom navigator 6 op mijn telefoon en het werkt perfect!
alles werkt, zelfs file info en de flitspalen.
Ik update mijn N80 en krijg te lezen dat mijn update al in orde is en het niet nodig meer is. Maar volgens het begin van deze forum staat er dat er een nieuwe update is.
Die update werkt volgens mij alleen via FOTA dan, probeer dat eensVerwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:06:
Vreemd hoor...
Waarom het bij jou niet gebeurt kan ik je niet vertellen, dat het gebeurt kan ik je wel vertellen. Er staat een post over het feit dat het annuleren tijdens het downloaden van fw 4.0623.0.42 en daarna opnieuw beginnen leidt tot dit probleem. Ik heb daar ook last van gehad, heb 4.0623.0.41 opnieuw geinstalleerd maar direct daarna lukte het installeren van de nieuwe fw ook niet. Misschien hebben ze de *42 wel verwijdert. Ik moet het iig nog een keer proberen maar kom er steeds niet aan toe.Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:06:
Vreemd hoor...
offtopic:
Daanno, we need a new topic!
Daanno, we need a new topic!
Verwijderd
Ik heb weer een nieuw vaag probleem met mn N80.
Als ik hem aan de lader hang gaat de verlichting van het scherm steeds zachter-harder. Het flikkert dus een beetje. Zodra ik de lichtsensor op maximaal zet flikkert hij niet. Maar ik heb hem normaal op half staan en dan flikkert hij dus wel. Beetje irritant.
Iemand hier ook last van?
Wat betreft die firmware, die heb ik gister gewoon kunnen updaten naar .42 met FOTA.
Als ik hem aan de lader hang gaat de verlichting van het scherm steeds zachter-harder. Het flikkert dus een beetje. Zodra ik de lichtsensor op maximaal zet flikkert hij niet. Maar ik heb hem normaal op half staan en dan flikkert hij dus wel. Beetje irritant.
Wat betreft die firmware, die heb ik gister gewoon kunnen updaten naar .42 met FOTA.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 12:35 ]
Dat heb ik ook en ook bij de hoogste standVerwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:34:
Zelfde 'probleem' hier ook. Ik stoor me er niet aan, maar het viel me wel op.Moning2 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:47:
[...]
Dat heb ik ook en ook bij de hoogste stand
Verwijderd
Is dus gewoon een 'probleem' van de N80.
Ik verbaas me telkens weer over die telefoon. Het is zowel de beste als de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad. Wonderbaarlijk, het is echt een fantastisch apparaat maar ik snap niet waarom er dit soort rare dingen inzitten.
Ik verbaas me telkens weer over die telefoon. Het is zowel de beste als de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad. Wonderbaarlijk, het is echt een fantastisch apparaat maar ik snap niet waarom er dit soort rare dingen inzitten.
Verwijderd
wel een hard reset gegeven na de update ??Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:34:
Ik snap ook niet waarom dat nooit allemaal in één keer goed kan met die telefoons van Nokia.. daar zijn die test-fases toch voor? Het lijkt of Nokia de enigste is met zulke lange topics hier op Tweakers!!
Nu heb ik altijd Nokia gehad en nu ook weer, maar hoor verders nooit problemen van vrienden die andere merken hebben.. blijkbaar pik je dit gewoon allemaal weer als Nokia-addict!! Ook ik rij vanmiddag dus weer een 45 min.met een dode N80 naar een NSP..
Nu heb ik altijd Nokia gehad en nu ook weer, maar hoor verders nooit problemen van vrienden die andere merken hebben.. blijkbaar pik je dit gewoon allemaal weer als Nokia-addict!! Ook ik rij vanmiddag dus weer een 45 min.met een dode N80 naar een NSP..

Mja gezien de lange release tijden zou je wel verwachten dat die krengen bug-vrij zijn, kijk nu bijv. maar eens naar de releasetijd van de N95, duurt lang!lithje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:13:
Ik snap ook niet waarom dat nooit allemaal in één keer goed kan met die telefoons van Nokia.. daar zijn die test-fases toch voor? Het lijkt of Nokia de enigste is met zulke lange topics hier op Tweakers!!
Aan de andere kant kan het ook zijn dat Nokia gewoon erg veel telefoons verkoopt, aan mensen die er ook daadwerkelijk wat mee doen. Had hiervoor een MDA Compact, compleet afgeladen met bugs en prut, maar ik had gewoon geen puf om daar aan te beginnen, omdat ik wist dat het maar tijdelijk was, en straks toch naar een fatsoenlijke (lees nokia) telefoon ging.
Heb inmiddels Motorola, Sony-Ericsson, HTC en Nokia gehad, en de Nokia is veruit de beste telefoon uit dat rijtje (en nietalleen de N80)...
Het is ook gewoon ontzettend moeilijk om bug-vrije software te ontwikkelen, het is net als alcohol vrij bier. De basis functies zijn toch aanwezig? Dat Nokia richting de smart phones gaat betekend alleen maar dat er meer bugs geintroduceerd worden omdat de software steeds moeilijker en ingewikkelder wordt. Gelukkig geven ze nu de mogelijkheid om zelf te updaten.Dandelion schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:37:
[...]
Mja gezien de lange release tijden zou je wel verwachten dat die krengen bug-vrij zijn, kijk nu bijv. maar eens naar de releasetijd van de N95, duurt lang!
Aan de andere kant kan het ook zijn dat Nokia gewoon erg veel telefoons verkoopt, aan mensen die er ook daadwerkelijk wat mee doen. Had hiervoor een MDA Compact, compleet afgeladen met bugs en prut, maar ik had gewoon geen puf om daar aan te beginnen, omdat ik wist dat het maar tijdelijk was, en straks toch naar een fatsoenlijke (lees nokia) telefoon ging.
Heb inmiddels Motorola, Sony-Ericsson, HTC en Nokia gehad, en de Nokia is veruit de beste telefoon uit dat rijtje (en nietalleen de N80)...
De eerste wat ingewikkeldere telefoon die ik had was de 6210i, deze had bluetooth en de mogelijkheid om java applicaties te installeren. Ondanks een regelmatige update bleven er bugs aanwezig. Ga er dus maar niet vanuit dat de bugs in de n80 volledig weg gehaald worden.
Ik weet niet wat het ontwikkeltraject van een telefoon is, maar ik vermoed dat de software voor de N95 nog niet af is, het bug-testen zal volgens mij op het allerlaatst gebeuren waarbij sommige bugs gewoon voor lief genomen worden. Nokia is de marktleider en zal die positie koste wat het kost willen behouden, ze zijn namelijk de economische motor van finland. Ik vermoed dat men geen bugs wil hebben in de basis functionaliteit en dat men dat ook gaat voorkomen. De rest komt daardoor op de 2de plek en voila regelmatig problemen. Maar dit lijkt mij niet minder te zijn met een windows mobieltje
Ik had in september mijn telefoon gekregen, die was al voorzien van V4. Of ze moeten een oude voorraad hebben of Nokia moet gigantisch achterlopen maar anders denk ik dat je wel een redelijke kans op een V4 hebt.Mouki_9 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:40:
als je nu eentje in de winkel bestel, welke firmware zou je dan krijgen?
De wijzen komen uit het Oosten!
De kans bestaat ook dat je nog een V3 krijgt. Sinds vandaag heb ik de mijne en die was nog uitgerust met V3 (maar inmiddels niet meerNoepZor schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:26:
[...]
Ik had in september mijn telefoon gekregen, die was al voorzien van V4. Of ze moeten een oude voorraad hebben of Nokia moet gigantisch achterlopen maar anders denk ik dat je wel een redelijke kans op een V4 hebt.
Ik heb een vreemd probleem met het ophalen van mijn POP-mail. Hij haalt telkens maximaal 1 bericht op en blijft dan hangen.. Ik moet hem dan annuleren en weer opnieuw alles laten ophalen, zodat hij dan weer 1 bericht binnen haalt en weer blijft hangen..
Heb het met zowel UMTS als wifi geprobeerd..
Meer mensen ditzelfde verschijnsel?
Heb het met zowel UMTS als wifi geprobeerd..
Meer mensen ditzelfde verschijnsel?
Mededeling:
Nieuw deel: Het Nokia N80 Topic Deel 5
In deel 4 van het N80 topic waren er een paar modbreaks door een mod gemaakt. Dit kwam doordat sommige users zich niet geheel aan de policy hadden gehouden, en gelinkt hadden naar sites waar het woord copyright niet wordt gewardeerd!
Om de sfeer binnen het topic te bewaren en ook dat GOT zich aan alle copyright wetten wilt houden, lijk mij het best als we met elkaar goed opletten wat een ieder post. Mocht je iets zien dat hier niet hoort, doe dan een TR en meld dat aan een mod zodat hij hierop geattendeerd wordt. Ga er dus ook neit zelf op in, want dan lok je alleen maar reacties uit. Hiermee maken we het voor ons allemaal leuker!!
Veel plezier in Deel 5 alweer.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.