Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 22:12:
[...]
Heeft iemand dit al getest? Want ik zit te twijfelen om een N80 te kopen, maar dit vind ik wel belangrijk.
En ik hoorde op andere fora dat er problemen waren met het ontvangst op 900/1800, hebben jullie daar problemen mee?
Geen enkel probleem mee, perfect ontvangst. Maar ik heb soms wel dat als ie meerdere dagen aan staat dat ie dan slechter werkt. Dan moet ik hem even rebooten...
Mij is het nog niet gelukt trouwens, maar het schijnt dat er je PAP voor nodig hebt, en dat is er nog niet. Hier op het Forum werd gemeld dat dit waarschijnlijk gefixt wordt in een volgende firmware.
gehlan schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 22:32:
Weet iemand waar je kunt instellen dat je foto's en videos op je geheugenkaart worden opgeslagen? Ik heb een 2GB kaartje maar hij blijft maar zeuren over geheugentekort omdat ie ze allemaal in het telefoongeheugen plaatst..
Echt zo;n handleidingsvraagje:
je gaat naar de camera --> opties --> instellingen--> Gebruikt geheugen.
Zoek het de volgende keer zelf op wil je?Oke, dus voor iedereen: Een backup maken op je telefoon zelf via instrumenten --> geheugen --> Reservekopie!!! Pcsuite blijkt dus niet (goed) te werken.
Maar is het een Bug dat het camerageluid het niet doet? Als ie dat wel gaat doen bij FW 5.xx dan ga ik hem niet (tenzij broodnodig) upgraden... Maar FW 5.xxx zal nog wel een tijdje op zich laten wachten