• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Modbreak:Ik heb hier nu al acht posts met warezlinks moeten editen. :/ De DivX player is nog niet beschikbaar via de officiële site en alleen nog via illegale kanalen te verkrijgen. Links ernaar posten valt dus onder ons warezbeleid en levert je sowieso een OW op!

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:47:
[...]

Ik ben geen leek mocht je dat soms denken. Software installalatie staat al op alles en nog pakt hij hem niet.
Zoals in de regelementen staan probeer ik eerst van alles uit en dan post ik mijn vraag hier.
dusss, kan iemand mij misschien wel helpen?
Ten eerste het is nog neit een officiele eerste release, dit proggie zit nu volop in de ontwikkeling en ten tweede wordt hij beschikbaar gesteld via niet offciele kanalen. Wat verwacht je?

Verwijderd

EnsconcE schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:17:
[...]

Ten eerste het is nog neit een officiele eerste release, dit proggie zit nu volop in de ontwikkeling en ten tweede wordt hij beschikbaar gesteld via niet offciele kanalen. Wat verwacht je?
Ik verwacht dat als hij het bij de ene wel doet hij het bij mij ook doet :+
Maar misschien is het verstandig om dit onderwerp maar te laten liggen voorlopig totdat het progje legaal te verkrijgen is. Dan zal ik nog eens proberen of hij het dan wel doet ;)

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb een probleem:

Heb bij mijn N80 de slaapstand uitgezet, maar nu ik het weer op aan heb gezet brand mijn blauwe lampje niet meer...

Enig iedee waar het aan ligt?

• EnsconcE
mobile schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:50:
Ik heb een probleem:

Heb bij mijn N80 de slaapstand uitgezet, maar nu ik het weer op aan heb gezet brand mijn blauwe lampje niet meer...

Ja dat het lampje niet het signaal krijgt om te gaan branden, de oorzaak kan te vinden zijn op zowel hardwarematig als softwarematig gebied. Probeer het softwarematig op te lossen(nog een keer instellen/harde reset) en anders neem je telefoon mee naar een NSP.

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
EnsconcE schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:57:
[...]

Ja dat het lampje niet het signaal krijgt om te gaan branden, de oorzaak kan te vinden zijn op zowel hardwarematig als softwarematig gebied. Probeer het softwarematig op te lossen(nog een keer instellen/harde reset) en anders neem je telefoon mee naar een NSP.
Ironisch: heel veel mensen willen heeeeeel graag dat lampje uit (met slaapstand aan). En meneer hier heeft het voormekaar en wil hem juist aan! _/-\o_ :P

Verwijderd

MaPzel schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:13:
[...]

Ironisch: heel veel mensen willen heeeeeel graag dat lampje uit (met slaapstand aan). En meneer hier heeft het voormekaar en wil hem juist aan! _/-\o_ :P
:')

• TheMystery
  • Laatst online: 19:57
urnie538 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:26:
[...]

Dit kan wel.

Druk tijdens het afspelen op pauze, en dan daar opties --> Doorgaan op voll. Scherm
dat ik dat nog niet had gezien of gaat dit pas vanaf firmware versie v4 die heb ik er namelijk pas opstaan.

krijg met super en realplayer de video's nu goed weet iemand misschien hoe je hier ondertiteling onder kan zetten? (welk programma)

Verwijderd

mobile schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:50:
Ik heb een probleem:

Als je met de tool Best TaskMan kijkt welke processen er draaien op het toestel zie je o.a. een applicatie"blinkingled" onder de tab "Applications" (mits je in TaskMan "Show hidden apps" aan hebt staan).
Deze applicatie wordt standaard met je N80 meegeleverd en is te vinden op de ROM onder z:/sys/bin/blinkingled.exe

Misschien dat bij jou deze applicatie niet (meer) draait. Je kan proberen om het via Best TaskMan weer op te starten.
Anderen die de led uit willen hebben kunnen proberen om de applicatie te killen...

Meer over Best Taskman is te vinden op http://paul.chaoot.nl/weblog/?p=39 (met dank aan PietjePuk voor de eerdere post)
Er is gratis een volledig werkende versie te downloaden. Deze werkt 15 dagen zonder (betaalde) registratie.

• mobile625
  • Laatst online: 24-06 16:42
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:01:
[...]

Als je met de tool Best TaskMan kijkt welke processen er draaien op het toestel zie je o.a. een applicatie"blinkingled" onder de tab "Applications" (mits je in TaskMan "Show hidden apps" aan hebt staan).
Deze applicatie wordt standaard met je N80 meegeleverd en is te vinden op de ROM onder z:/sys/bin/blinkingled.exe

Misschien dat bij jou deze applicatie niet (meer) draait. Je kan proberen om het via Best TaskMan weer op te starten.
Anderen die de led uit willen hebben kunnen proberen om de applicatie te killen...

Meer over Best Taskman is te vinden op http://paul.chaoot.nl/weblog/?p=39 (met dank aan PietjePuk voor de eerdere post)
Er is gratis een volledig werkende versie te downloaden. Deze werkt 15 dagen zonder (betaalde) registratie.
Ik kan deze pat niet vinden: z:/sys/bin/blinkingled.exe.

Ik zie alleen z:/ dan zie ik de map sys staan, maar geen map bin???

Hoe oplossen???

Verwijderd

mobile schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:38:
[...]

Hoe oplossen???
Welke applicatie gebruik je om de map te zoeken? Als het een applicatie van Nokia is, dan hebben ze de map waarschijnlijk verborgen om oneigenlijk gebruik te voorkomen. Dat wil dus niet zeggen dat deze map niet bestaat...

Weet iemand trouwens een (goede) file manager van een andere partij die op de N80 draait? Op mijn 6680 draaide ik FileMan, maar die lijkt (nog) niet te bestaan voor S60 3rd edition.

Als je de TaskMan applicatie installeert (15 dagen volledig en gratis te gebruiken) zie je de applicatie staan onder de tab "Installed" mits je alles op zichtbaar hebt gezet in de opties van TaskMan (zie eerdere post voor link naar beschrijving). Je kan blinkingled.exe vanuit TaskMan ook opstarten...

Succes!

Verwijderd

urnie538 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:12:
Ik heb eindelijk de juiste instellingen voor SUPER (zie TS waar je hem kunt downloaden) gevonden zodat ie bijvoorbeeld .avi's af kan spelen!

Zo doet hij het in ieder geval... Tip zijn welkom!

Output container
--> mp4 (MPEG-4)
Output Video Codec
--> MPEG-4
Audio Codec
--> AAC

Video Scale
--> 352x288
Aspect
--> 11:9
Frames per seconde
--> 25
Bitrate kbps
--> 912

* Hi quality --> aan
* Stretch it --> aan
(direct Show uit)

Audio freq
--> 22050
--> 2 channels

Bitrate kbps
--> 96
TheMystery schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:59:
[...]

Als je een filmpje converteerd met de goede instellingen dan werkt het wel zonder te schokken en in landscape mode en dit kan realplayer weer niet. of kan realplayer ook in landscape mode afspelen want heb het namelijk nog niet gevonden
Zijn dat de goede instellingen?? krijg nl een foutmelding bij het converteeren...

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:49:
[...]

[...]

Zijn dat de goede instellingen?? krijg nl een foutmelding bij het converteeren...
Ik sla bij dit soort opmerkingen bijna stijl achterover, ik wil je niet persoonlijk aanvallen! Het gebeurt in dit topic zeer regelmatig dat mensen hun vraag stellen zonder dat ze vertellen wat ze nu daadwerkelijk gedaan hebben. Met het posten van dit bericht weet ik eigenlijk al dat veel mensen hem niet zullen lezen, maar dat even terzijde 8)7.

Als je wil dat we je helpen zal je toch duidelijk moeten zijn. Volgens diegene die hem ingesteld heeft zijn dat de goede instellingen, dit wordt weer ondersteund door een succes verhaal dat je gequote hebt. In wezen zijn de instellingen dus goed, waarschijnlijk maak jij een fout maar hoe moeten wij dat weten als jij niet verteld wat je gedaan hebt. Met als klap op de vuurpijl: wat voor foutmelding krijgt je?
Met jou reactie tasten we in meer duister dan jij, hoe verwacht je dan dat we je goed gaan helpen?

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Nu maar even met een verzoekje: kan iemand een filmpje op mp4 formaat maken en dat ergens posten?

• TheMystery
  • Laatst online: 19:57
@pietjepuk n80

Output Video Codec
--> H.263

dit is alleen niet goed en de bitrate zou nog omlaag kunnen zo krijg je wel een groot bestand en dan zou het moeten werken met realplayer. divx player moet je avi files maken

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

REDFISH schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:15:
Nu maar even met een verzoekje: kan iemand een filmpje op mp4 formaat maken en dat ergens posten?
Ik heb hier een stukje je geconvert met de Super instellingen zoals ik die al eerder heb gepost.

http://rapidshare.de/files/34635272/BOB.Currahee.MP4.html

LET OP: (ook voor de mods)
Dit zijn 38 seconden van Band Of Brothers - 01- Currahee.
Ik heb geen intentie om iemand copyright te schenden, en ik post dit alleen maar om te laten zien dat de Super instellingen werken (en ook in full screen).
Uit informatieve doeleinden.

Om even compleet de Bronvermelding te geven:
38 seconden RIP van de Originele DVD van Band of Brothers, aflevering 1.

Mocht een mod vinden dat ik dit niet mag posten, verwijder dan gewoon mijn bericht. En geef alsjeblieft geen OW, aangezien ik dit alleen maar post om "beeld" te geven bij mijn uitleg!

De ondertitels vallen dus wel een beetje weg, dit werkt dus (nog) niet. Maar het gaat erom om te laten zien dat het werkt!

Hoi!

Verwijderd

EnsconcE schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:30:
[...]

Ik sla bij dit soort opmerkingen bijna stijl achterover, ik wil je niet persoonlijk aanvallen! Het gebeurt in dit topic zeer regelmatig dat mensen hun vraag stellen zonder dat ze vertellen wat ze nu daadwerkelijk gedaan hebben. Met het posten van dit bericht weet ik eigenlijk al dat veel mensen hem niet zullen lezen, maar dat even terzijde 8)7.

Als je wil dat we je helpen zal je toch duidelijk moeten zijn. Volgens diegene die hem ingesteld heeft zijn dat de goede instellingen, dit wordt weer ondersteund door een succes verhaal dat je gequote hebt. In wezen zijn de instellingen dus goed, waarschijnlijk maak jij een fout maar hoe moeten wij dat weten als jij niet verteld wat je gedaan hebt. Met als klap op de vuurpijl: wat voor foutmelding krijgt je?
Met jou reactie tasten we in meer duister dan jij, hoe verwacht je dan dat we je goed gaan helpen?
Oke, zal duidelijker zijn....

Als ik met DEZE instellingen die ik eerder heb gepost een filmpje bv Prison Break.avi
converteerde, keeg ik een foutmelding.
Welke foutmelding het was kan ik nu niet meer achter komen, want ik heb een beetje aan de instellingen zitten kloten en heb het nu opgelost. (nu weet ik eig nog niet wat ik heb veranderd 8)7 )

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Vanmiddag even bij het Vodafone Citypoint in Nijmegen geweest om de N80 eindelijk eens te bezichtigen. Bleek dat ze de telefoon bij de Citypoints niet meer verkopen, omdat de telefoon storingen bleef geven. Volgens de medewerker kon de N80 (mits voorradig) wel via internet besteld worden.

Eigenlijk had ik mijn keuze toch al gemaakt. Ik blijf maar even wachten op de N95.

• EWK
  • Niet online

EWK

Poeh schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:06:
Vanmiddag even bij het Vodafone Citypoint in Nijmegen geweest om de N80 eindelijk eens te bezichtigen. Bleek dat ze de telefoon bij de Citypoints niet meer verkopen, omdat de telefoon storingen bleef geven. Volgens de medewerker kon de N80 (mits voorradig) wel via internet besteld worden.

Eigenlijk had ik mijn keuze toch al gemaakt. Ik blijf maar even wachten op de N95.
En via internet maken de N80's geen storing...? :X :X

Wazig verhaal...

Hoi!

Verwijderd

Heb mijn Nokia N80 nu al 3 maanden. Blijft een leuk ding, verveelt nooit en zeker de kwaliteit vind ik erg goed. Nooit vastlopers gehad, en zeker niet langzaam voor wat ik er allemaal op heb staan.

Maar nu moet ik toch ook een beetje klagen want sinds gisteren heb iik namelijk als ik mijn volume van een gesprek hoger dan 50% zet dat mn luidspreker gaat kraken. Zou ik dit eventueel zelf kunnen oplossen?? want het zuigt behoorlijk!!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
mobile schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:01:
Klopt het dat als je na firmware 4 gaat, je geluid een stuk zachter wordt?
Het volume van de FM Radio (via de speaker) is bij mij bijna gehalveerd sinds mn update.
Terwijl het afspelen van MP3's normaal is gebleven.

Nog meer mensen hier last van?

[ Voor 14% gewijzigd door funk-e op 27-09-2006 19:58 ]

...less is more

Verwijderd

Vandaag de Kingston 2GB MiniSD binnen gekregen en deze werkt 100%.

Verwijderd

[...]

Hoe oplossen???
FExplorer van gosymbian.com (freeware)
klikkerdeklik

Afbeeldingslocatie: http://www.gosymbian.com/images/FE_scr0_english.jpg

EDIT: edit(2): het werkt nog niet. even geduld dus....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 22:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:11:
[...]

FExplorer van gosymbian.com (freeware)
klikkerdeklik

[afbeelding]

EDIT: het werkt sinds kort op de N80 zie ik net
[afbeelding]
Die link is voor 2nd edition S60. En die screenshot van een beta die niet uit is :) .

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:27

DataGhost

iPL dev

[...]

Hoe oplossen???
Je kan Y-browser gebruiken, dan kan je eventueel het bestand bekijken en je vergapen aan de schoonheid van de bestandsnaam. Z: is ROM, daar krijg je echt niks van verwijderd/gewijzigd :P Het is gewoon een telefoonspecifieke module voor SymbianOS lijkt me, ik vraag me af of je die handmatig kan killen met best taskman, maar verwijderen is iig niet mogelijk.

edit: om je uit de droom te helpen heb ik even in Z:\sys gekeken en die is inderdaad 'leeg'. Lees-rechten zijn dus gewoon door het OS geblokkeerd. Firmware v4.0623 trouwens

[ Voor 12% gewijzigd door DataGhost op 27-09-2006 23:49 ]

• xanthus666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 19:00
Kan je de N80 samen met tomtom6 en een losse nokia bluetooth headset gebruiken?
2 BT verbindingen tegelijk en hoe zit het met het geluid? Via headset?

Verwijderd

xanthus666 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 03:05:
Kan je de N80 samen met tomtom6 en een losse nokia bluetooth headset gebruiken?
2 BT verbindingen tegelijk en hoe zit het met het geluid? Via headset?
Jep klopt.
Ik heb een Parrot Bluetooth carkit..
En het geluid van Tomtom gaat gewoon via de speakers van de auto..
Netjes dus!

• funk-e
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 07:56:
[...]

En het geluid van Tomtom gaat gewoon via de speakers van de auto..
hoe doe je dat dan?

...less is more

• Moning2
  • Laatst online: 22:11
nou bijvoorbeeld door te verbinden met de carkit ?... 8)7

• funk-e
Moning2 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:51:
[...]

nou bijvoorbeeld door te verbinden met de carkit ?... 8)7
:z
tis nog vroeg...

maarja... carkit + bluetooth headset (beetje dubbelop?)

...less is more

• EnsconcE
funk-e schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:26:
[...]

tis nog vroeg...

Wat nou als je lekker hard na je muziek zit te luisteren en 1 of andere idioot komt er doorheen te schreeuwn :+ .

Verwijderd

funk-e schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:26:
[...]

tis nog vroeg...

1) Carkit
2) GPS

Verwijderd

..is er een proggie waarmee je maps kan 'hiden' . ik heb namelijk prive fotos op me tel staan en als iemand ff in me galerij checkt komen ze te voorschijn. ook al doe ik de fotos in een andere map ze komen alsnog in de galerij terecht op me 6680 had een proggie smartguard en daarmee kon je files en maps verstoppen.. heb net ff crypto geheckt voor de n80 majah dat is dubbel niks..

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:05
Heeft iemand al de zwarte N80 gespot bij een Orange shop? :)

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:21:
..is er een proggie waarmee je maps kan 'hiden' . ik heb namelijk prive fotos op me tel staan en als iemand ff in me galerij checkt komen ze te voorschijn. ook al doe ik de fotos in een andere map ze komen alsnog in de galerij terecht op me 6680 had een proggie smartguard en daarmee kon je files en maps verstoppen.. heb net ff crypto geheckt voor de n80 majah dat is dubbel niks..
Alles binnen de map Data op je telefoon wordt gelezen door de Galerij.. met bijv. Y-browser kun je mappen aanmaken in de root van je telefoon en die worden dan niet gelezen door de Galerij!
Tenminste.. zo doe ik het! Als er een progje te krijgen is zou dat nog mooier zijn!

• xanthus666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 19:00
Ik bedoelde BT headset met GPS, zou het geluid van Eva via de headset te horen zijn of niet?

Verwijderd

Zou iemand hier misschien met mij het VOIP programmatje tivi kunnen testen??

Ik heb het namelijk al getest met mijn telefoon mbv mijn web&walk abonnement
(+- 5 kb sec hier in huis aangezien er geen UMTS in de buurt is) en dan bellen naar een computer waar tivi ook geinstalleerd was. Dit werkte op zich redelijk goed.

Ik ben alleen nu erg benieuwd naar hoe dit werkt als je naar een andere symbian telefoon belt met ook
deze software erop en verbinding met internet (met vergelijkbare snelheid). Je kan dan namelijk ook gewoon gratis videobellen (zal wel niet zo snel zijn als beide telefoons zich niet in een UMTS omgeving bevinden maargoed).

Als ik in een UMTS netwerk zit is mijn web&walk internetsnelheid 60 kb sec dus dan gaat het zowieso wel goed maar zou super zijn als ik door heel nederland voortaan gewoon tivi kan gebruiken (als meer mensen een symbian telefoon aanschaffen en evt. web&walk)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 14:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:17:

Ik heb het namelijk al getest met mijn telefoon mbv mijn web&walk abonnement
(+- 5 kb sec) en dan bellen naar een computer waar tivi ook geinstalleerd was. Dit werkte op zich
redelijk goed.

Ik ben alleen nu erg benieuwd naar hoe dit werkt als je naar een andere symbian telefoon belt met ook
deze software erop. Je kan dan namelijk ook gewoon gratis videobellen.

Als ik in een UMTS netwerk zit is mijn web&walk internetsnelheid 60 kb sec dus dan gaat het zowieso wel goed maar zou super zijn als ik door heel nederland voortaan gewoon tivi kan gebruiken (als meer mensen een symbian telefoon aanschaffen en evt. web&walk)
Ik wil het wel met je testen, tot nu toe heb ik het met mijn vriendin getest, maar beiden via mijn eigen WLAN. Een test met een combinatie van mijn WLAN en een open WLAN gaf best wel een vertraging in de verbinding

mijn tivi id: Freaker67

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 14:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:17:
Bedankt voor de tivi test, voor nimbuzz even een free account aanmaken op Nimbuzz.com, ik gebruik er dezelfde user id Freaker67.

Verwijderd

mensen

is het normaal dat een kaart reader op je PC, de MiniSD kaarten niet meer kan lezen als die in je phone hebben gezeten? Ik krijg niks terug in explorer ?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:52:
[...]

Bedankt voor de tivi test, voor nimbuzz even een free account aanmaken op Nimbuzz.com, ik gebruik er dezelfde user id Freaker67.
Graag gedaan. Ik kon dat Nimbuzz niet vinden omdat ik zat te zoeken onder Nimbus :S

Anyway...ik heb denk ik een betere oplossing gevonden:

http://www.mobile-review.com/review/nokia-e60-2.shtml

Aan de hand van deze gegevens kun je zien hoe je SIP moet instellen voor een sip server genaamt sipnet.ru (deze werkt!!) Ik wil nu dus eigelijk een eigen server gaan starten op mn pc mbv asterisk.
Aan de hand van de sipinstellingen in de n80 wil ik dus inloggen op deze server en dan ben je gewoon bereikbaar onder de geregistreerde naam op je server, bijv. kacper en de ander draait dan
jouw nummer die dan ongeveer deze vorm heeft: kacper@[je ip adres] (dit zet je dan gewoon tussen de telefoonnummers en andere contactgegevens van een persoon in je telefoon onder het kopje 'internet telefoonnummer)

Nu nog even asterisk begrijpen..

Het voordeel is nu dat men niet meer specifiiek gebonden is aan een zekere client zoals skype, voipbuster oid. maar kunnen je rechtstreeks bereiken door: sip:kacper@[ip adres]

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 15:57 ]

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:21:
mensen

is het normaal dat een kaart reader op je PC, de MiniSD kaarten niet meer kan lezen als die in je phone hebben gezeten? Ik krijg niks terug in explorer ?!
Bij mij niet. Ik maak nog wel eens een backup van m'n kaart op m'n PC en die leest hij zonder problemen.
Het is een Kingston 2GB die ik via zo'n mini -> normaal hoesje lees in de cardreader die in m'n printer zit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:21:
mensen

Nee niet normaal, want ik heb een aantal back-ups gemaakt van de orginele kaart en dit ging goed.
Ik ben alleen een adapter van MiniSD naar SD nodig om dit te doen.

Verwijderd

Blindfold schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:57:
[...]

Bij mij niet. Ik maak nog wel eens een backup van m'n kaart op m'n PC en die leest hij zonder problemen.
Het is een Kingston 2GB die ik via zo'n mini -> normaal hoesje lees in de cardreader die in m'n printer zit.
potver ben er al achter! Er stond een wachtwoord op de Sd kaart! werkt nu prima :D

• clemient
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-05 10:20
Heeft iemand al een N80 Internet edition bronze patina gesignaleerd? Vind het zelf de mooiste kleur en zit er met smart op te wachten...

Verwijderd

Danielson schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:40:
Die vraag wordt elke keer gesteld, ik zou zeggen ga zelf kijken.

Verwijderd

hoe kom ik in taskmanager, of is dit een apart proggie >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:22:
[...]

hoe kom ik in taskmanager, of is dit een apart proggie >:)
Is idd een apart programma.
Helaas geen freeware :'( wel 7 dagen proberen d8 ik.........

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
is bij andere ook zo dat als je met de telefoon schud, je iets hoort, alsof er iets in de telefoon loszit?

overigens bevalt de N80 me prima, alleen de accu... eerste vakje batterij gaat ongeveer 24 uur mee. De overige 6 vakjes is binnen 15 uur leeg.

Verwijderd

Danielson schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:40:
Voor al je online shop vragen bel naar 0800-0188

Of probeer het via.....
Orange Flagship store
Lijnbaan 54
3012 EP Rotterdam
tel: +31 (0) 6 2802 3193
fax: +31 (0) 10 413 49 83
flagship@orangemail.nl

Succes!

• Moning2
The Conman schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:23:
is bij andere ook zo dat als je met de telefoon schud, je iets hoort, alsof er iets in de telefoon loszit?

overigens bevalt de N80 me prima, alleen de accu... eerste vakje batterij gaat ongeveer 24 uur mee. De overige 6 vakjes is binnen 15 uur leeg.
Ja, dat is de schakelaar voor macro en infinite modus voor de camera ;)

en die meter is niet zoveel procent per vakje maar bij ongeveer de helft beginnen de vakjes pas af te tellen, weet ook niet waarom, was ook zo met mijn nokia 6600 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
xanthus666 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:53:
Ik bedoelde BT headset met GPS, zou het geluid van Eva via de headset te horen zijn of niet?
Heb het nog niet geprobeerd maar weet bijna zeker van wel aangezien het op mijn 7610 al werkte..

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:35:
[...]

Ja, dat is de schakelaar voor macro en infinite modus voor de camera ;)

en die meter is niet zoveel procent per vakje maar bij ongeveer de helft beginnen de vakjes pas af te tellen, weet ook niet waarom, was ook zo met mijn nokia 6600 :)
Dat hebben tot nu toe al mijn nokia's gehad met de batterij.
Ik snap ook niet helemaal waarom, maar dr zal vast wel een reden voor zijn.
Zal wel geen fout wezen van Nokia, anders had deze nu toch echt een keer opgelost moeten zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Ik lees slechte berichten over de batterij van de N80. Hoe is de ervaring na enige tijd het toestel in gebruik te hebben? (batterij dus meerdere malen opgeladen). Is hij nog steeds binnen een dag leeg??

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

nou ik heb net mn N80 binnengekregen vanwege mn contractverlenginging (met telfort breedband internet) maar ik ben al zo gehecht aan het grote scherm van mn SE M600i dat ik de n80 maar ga verkopen denk ik.. heeft iemand anders deze 2 gsms toevallig beide getest en juist voor de n80 gekozen?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
renzo4000 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:02:
Ik lees slechte berichten over de batterij van de N80. Hoe is de ervaring na enige tijd het toestel in gebruik te hebben? (batterij dus meerdere malen opgeladen). Is hij nog steeds binnen een dag leeg??
hier wel ja :P maar ik gebruik em veel met AAC muziek en dat vraagt best wat van de cpu om te decoden dus dan is de accu aan het einde van de dag zeker wel leeg
dadj schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:06:
nou ik heb net mn N80 binnengekregen vanwege mn contractverlenginging (met telfort breedband internet) maar ik ben al zo gehecht aan het grote scherm van mn SE M600i dat ik de n80 maar ga verkopen denk ik.. heeft iemand anders deze 2 gsms toevallig beide getest en juist voor de n80 gekozen?
waarom kocht je em dan als je graag een groot scherm wil :/
neem dan een pda of iets dergelijks

[ Voor 34% gewijzigd door Moning2 op 29-09-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Moning2 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:42:
[...]

hier wel ja :P maar ik gebruik em veel met AAC muziek en dat vraagt best wat van de cpu om te decoden dus dan is de accu aan het einde van de dag zeker wel leeg

[...]

waarom kocht je em dan als je graag een groot scherm wil :/
neem dan een pda of iets dergelijks
omdat hij gratis was! ik had zelf een m600i gekocht om voortaan een goedkoper abonnement te hebben maar daarna bleek dat de aanbieding voor breedband internet ( 9.50 ipv 27.50/maand ) alleen bij een verlenging van 2 jaar geldt, en daar mocht ik elke gsm bij uitkiezen die ze hebben.. dus de duurste gekozen... :}

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook benieuwd wat de ervaringen zijn van accu's met meer mAh. Van bijvoorbeeld Maxcell. Ik lees dat ze niet eens zo veel langer mee gaan! Iemand ervaring dus met Accu's met meer capaciteit voor de N80 ? Welke merk en type zijn wat / zijn niks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:47:
ben ook benieuwd wat de ervaringen zijn van accu's met meer mAh. Van bijvoorbeeld Maxcell. Ik lees dat ze niet eens zo veel langer mee gaan! Iemand ervaring dus met Accu's met meer capaciteit voor de N80 ? Welke merk en type zijn wat / zijn niks ?
ik ging ook zoeken op internet naar gebruikerservaringen van maxcell batterijen, ze schijnen meer mAh te zijn... maar.....

volgens de ervaringen heb ik geen een positieve gezien, alleen maar negatieve posts.
ze zijn sneller opgeladen dan de standaard batterij, met de standaard lader
ze zijn sneller op dan de originele batterij van Nokia

Ik heb hier eentje liggen, 1200 mAh, batterij is helemaal wit, staat geen merk op, alleen in een hoekje "Compatible BL-5B". Maar was ook maar een batterij van 2 euro die een vriend van me had meegenomen voor me uit China. Ik vertrouw het niet helemaal en ga hem denk ik ook niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 13:19
dadj schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:06:
wow die 0.5" (1.27 cm) doen het hem ook terwijl je een dubbele resolutie hebt op de n80. waardoor deze al weer veel groter lijkt.

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een poging gedaan om Tomtom 6.01 te installeren op mijn N80(v4.0623.0.41). Zoals in de readme file beschreven is, heb ik alle bestanden naar de root van mijn SD kaart gekopieerd. Probleem is echter mijn N80 de bestanden in deze root dir niet herkend (pictogram met vraagteken en na het klikken erop krijg ik de melding bestand kan niet worden geopend. Zodoende kan ik TT dus niet installeren. Het vreemde is wel dat ik TomTom navigator in toepassingsbeheer wel als geinstalleerd zie staan. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:32:
Zojuist een poging gedaan om Tomtom 6.01 te installeren op mijn N80(v4.0623.0.41). Zoals in de readme file beschreven is, heb ik alle bestanden naar de root van mijn SD kaart gekopieerd. Probleem is echter mijn N80 de bestanden in deze root dir niet herkend (pictogram met vraagteken en na het klikken erop krijg ik de melding bestand kan niet worden geopend. Zodoende kan ik TT dus niet installeren. Het vreemde is wel dat ik TomTom navigator in toepassingsbeheer wel als geinstalleerd zie staan. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb dit ook gehad, maar het werkt hier wel.
Staat tomtom niet stiekem op je "desktop" van de N80 ?
Vreemd maar dat deed hij hier wel, met als gevolg dat hij werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:32:
wat doe je met een symbian als je met dit soort vragen komt... neem een samsung e900 of iets dergelijks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:52:
[...]

Ik heb dit ook gehad, maar het werkt hier wel.
Staat tomtom niet stiekem op je "desktop" van de N80 ?
Vreemd maar dat deed hij hier wel, met als gevolg dat hij werkt :+
Nee, staat niet op de desktop helaas. Deed hij het bij jou al nadat je de bestanden op je SD-kaart kaart had gezet? Neem toch aan dat je eerst een installatieproces door moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:03:
[...]

Nee, staat niet op de desktop helaas. Deed hij het bij jou al nadat je de bestanden op je SD-kaart kaart had gezet? Neem toch aan dat je eerst een installatieproces door moet?
probeer eens naar de map persoonlijk te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Wie kan me helpen!
Ik ben op zoek naar een auto oplader voor de N80 met een kant voor N80 andere kant een USB aansluiting! (welke in de adapter past van een mijn gps muis van adapt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:08:
[...]

probeer eens naar de map persoonlijk te gaan
Daar staat hij inderdaad wel tussen, maar als ik op het icoontje klik gebeurd er verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je alle mappen los gekopieerd, ik bedoel niet alle mappen in één map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

+ opvolgende replies

Dit is het N80-topic, niet het TomTom Mobile 6 topic. Blijf dan ook een beetje ontopic :/ Aangezien TomTom Mobile 6 naar mijn weten nog niet is uitgebracht voor de S60 is het onmogelijk dat jij deze legaal hebt weten te verkrijgen. Het is dus zeker niet de bedoeling dat je hier om hulp komt vragen bij het installeren van je illegaal verkregen zut (ook niet dat je ermee geholpen wordt dan). Als je gewoon even wacht tot de officiele versie wordt uitgebracht en deze netjes in de winkel koopt zal het direct werken, en mocht dat niet het geval zijn heb je in elk geval ondersteuning van TomTom.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:03:
[...]

Ja, je moet dus door een installatieprocedure, die krijg je alleen als je TomTom legaal koopt. Ik weet trouwens 99% zeker dat je bepaalde onderdelen nog mist die je bij een legale versie wel krijgt, die onderdelen zijn toevallig verantwoordelijk voor het al dan niet werken van het programma.
-NMe- schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:12:
[modbreak]Ik heb hier nu al acht posts met warezlinks moeten editen. :/ De DivX player is nog niet beschikbaar via de officiële site en alleen nog via illegale kanalen te verkrijgen. Links ernaar posten valt dus onder ons warezbeleid en levert je sowieso een OW op![/]
Lees dit stukje ook nog een keer en bedenk wat de gevolgen van je actie (qua account) zouden kunnen zijn. Er wordt hier ook al zoveel over warez gepraat. Hou het alsjeblieft ontopic over de telefoon voordat deze topicserie een definitief slot krijgt!

[ Voor 18% gewijzigd door DataGhost op 29-09-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gameplayer
  • Registratie: April 2004
na aankoop van mijn N80 heb ik gemerkt dat er geen automatische toetsenvergrendeling is.
Nu dacht ik dit op te lossen door de aankoop van het progje 'Handy Keylock' voor S60 series.
Installatie lukt wel, en het progje staat precies wel op mijn N80 want ik vind het terug onder
> instumenten > Toep. beh.
Maar eens daar kan ik niks wijzigen, m'n N80 geeft wel aan dat de toepassing geïnstalleerd is
maar hoe kan ik dit dan instellen dat m'n toetsenbord wel degelijk gelockt wordt bij sluiten van de
phone?

ook heb ik een key ontvangen om de software te kunnen blijven gebruiken maar ook die kan ik onder
Instrumenten > toep. beh. niet ingeven.

Wat doe ik fout? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Gameplayer schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:06:
na aankoop van mijn N80 heb ik gemerkt dat er geen automatische toetsenvergrendeling is.
Nu dacht ik dit op te lossen door de aankoop van het progje 'Handy Keylock' voor S60 series.
Installatie lukt wel, en het progje staat precies wel op mijn N80 want ik vind het terug onder
Maar eens daar kan ik niks wijzigen, m'n N80 geeft wel aan dat de toepassing geïnstalleerd is
maar hoe kan ik dit dan instellen dat m'n toetsenbord wel degelijk gelockt wordt bij sluiten van de
phone?

ook heb ik een key ontvangen om de software te kunnen blijven gebruiken maar ook die kan ik onder

Registreren met de key die je hebt op handango zodat je een full version kan downloaden.
Zie de email waarin de registration code staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataGhost schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:45:
[...]

Dat vroeg je 1,5 uur geleden ook al :/
Het lijkt me erg stug dat je niks hebt kunnen vinden. Zoek nog eens wat harder ofzo :/
Bedankt voor je link, iets vrolijker mag wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:57
Gameplayer schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:06:
phone?

je moet naar de map personlijk gaan. Daar zal het program er wel instaan. Handy Keylock opstarten door op het icon te klikken en dan onder opties de registratie key ingeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gameplayer
  • Registratie: April 2004
het werkt!
hartelijke dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:16:
[...]

Bedankt voor je link, iets vrolijker mag wel!
Ik kan niet antwoorden voor DataGhost, maar het blijft wél de bedoeling dat je lekker éérst zelf op zoek gaat, en als je écht ten einde raad bent je dan zo'n vraag post, en dan ook nog altijd géén 2x in anderhalf uur tijd.
DataGhost schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:02:
[...]

[...]

+ opvolgende replies

Dit is het N80-topic, niet het TomTom Mobile 6 topic. Blijf dan ook een beetje ontopic :/ Aangezien TomTom Mobile 6 naar mijn weten nog niet is uitgebracht voor de S60 is het onmogelijk dat jij deze legaal hebt weten te verkrijgen. Het is dus zeker niet de bedoeling dat je hier om hulp komt vragen bij het installeren van je illegaal verkregen zut (ook niet dat je ermee geholpen wordt dan). Als je gewoon even wacht tot de officiele versie wordt uitgebracht en deze netjes in de winkel koopt zal het direct werken, en mocht dat niet het geval zijn heb je in elk geval ondersteuning van TomTom.

[...]

Ja, je moet dus door een installatieprocedure, die krijg je alleen als je TomTom legaal koopt. Ik weet trouwens 99% zeker dat je bepaalde onderdelen nog mist die je bij een legale versie wel krijgt, die onderdelen zijn toevallig verantwoordelijk voor het al dan niet werken van het programma.

[...]

Lees dit stukje ook nog een keer en bedenk wat de gevolgen van je actie (qua account) zouden kunnen zijn. Er wordt hier ook al zoveel over warez gepraat. Hou het alsjeblieft ontopic over de telefoon voordat deze topicserie een definitief slot krijgt!
Nog even een kleine aanvulling:
Als je vragen hebt over TomTom op Symbian S60 V3, start dan een Topic die hier over gaat zo snel hij -officieel- uit is gekomen. Het blijft wel het Nokia N80 topic.

Kunnen meer mensen de linksbovenin (iets linksonder het slaaplampje) het zilveren stukje een millimeter indrukken?
Weer zo;n klein dingetje wat voor zo'n duur toestel wel nét iets degelijker mag zijn, ik snap natuurlijk dat het niet zoveel uit maakt, maar voor een toestel met een winkelwaarde van +-600 euro mag je toch wel een iets stevigers verwachten, net als de "slijtageplek" linksboven "N80".

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 21:37:
[...]

Ik kan niet antwoorden voor DataGhost, maar het blijft wél de bedoeling dat je lekker éérst zelf op zoek gaat, en als je écht ten einde raad bent je dan zo'n vraag post, en dan ook nog altijd géén 2x in anderhalf uur tijd.

Waarvoor antwoordt je dan? Hoe weet jij of ik niet gezocht heb, anders stel ik de vraag niet! :O

[...]

Nog even een kleine aanvulling:
Als je vragen hebt over TomTom op Symbian S60 V3, start dan een Topic die hier over gaat zo snel hij -officieel- uit is gekomen. Het blijft wel het Nokia N80 topic.

Kunnen meer mensen de linksbovenin (iets linksonder het slaaplampje) het zilveren stukje een millimeter indrukken?
Weer zo;n klein dingetje wat voor zo'n duur toestel wel nét iets degelijker mag zijn, ik snap natuurlijk dat het niet zoveel uit maakt, maar voor een toestel met een winkelwaarde van +-600 euro mag je toch wel een iets stevigers verwachten, net als de "slijtageplek" linksboven "N80".

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mededeling:

Mensen, ik ben op dit moment bezig om een algemeen TomTom 5 & 6 topic te maken. Aangezien ik zo veel mogelijk informatie in de TS wil verwerken en ik relatief een kort weekend hier voor heb, duurt het even tot dat het klaar is. Ik ga er vanuit dat we zondag hier een topic over hebben.

Echter tot die tijd, wil ik toch graag vragen en benadrukken om TomTom vragen nog even voor jullie te houden en te bewaren voor het nieuwe topic. Hierdoor houden we ook dit topic centraal!

Bedankt voor jullie medewerking :)

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:11:

Waarvoor antwoordt je dan? Hoe weet jij of ik niet gezocht heb, anders stel ik de vraag niet! :O
[...]
er zijn maar 415.000 pagina’s in het Nederlands voor usb nokia charger. (0,26 seconden) :X
Dan heb je vast uitgebereid gezocht...
robbieoke schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:24:
Ik kan niets vinden op google e.d.
En waarom stel je hem dan 2x in anderhalf uur? :X

En quoten kun je niet eens... :X

Genoeg gezeurd!
DaannO schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 00:01:
Mededeling:

Mensen, ik ben op dit moment bezig om een algemeen TomTom 5 & 6 topic te maken. Aangezien ik zo veel mogelijk informatie in de TS wil verwerken en ik relatief een kort weekend hier voor heb, duurt het even tot dat het klaar is. Ik ga er vanuit dat we zondag hier een topic over hebben.

Echter tot die tijd, wil ik toch graag vragen en benadrukken om TomTom vragen nog even voor jullie te houden en te bewaren voor het nieuwe topic. Hierdoor houden we ook dit topic centraal!

Bedankt voor jullie medewerking :)
Goed bezig DaannO!

Is er al iemand verder gekomen met Internet via het SecureW2? De mensen van de ICT bieden ook niet echt een helpende hand. Mailtjes naar SecureW2 met de vraag of ze bezig zijn met het developpen voor Symbian heeft geen resultaat, ze reageren gewoon niet!

Ik ben al uren bezig geweest om in te loggen, met certificaat van alles geprobeerd, maar nog geen resultaat.

Googlen geeft wel 40 (symbian SecureW2) hits in het Nederlands, waarvan er vaak staat:
Over clients voor andere besturingssytemen, zoals Palm OS of Symbian, hebben wij vooralsnog geen verdere informatie.

Hoi!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:11:
urnie538 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 00:27:
er zijn maar 415.000 pagina’s in het Nederlands voor usb nokia charger. (0,26 seconden) :X
Dan heb je vast uitgebereid gezocht...

[...]

En waarom stel je hem dan 2x in anderhalf uur? :X
Vergeet ook even niet dat het sneller is om zelf te zoeken dan hier te vragen. Ten tweede wordt je hier op deze manier aangezien als een zeur, no flame intended, en dit is omdat er wat van je verwacht wordt op dit forum. Als er vragen als deze op deze manier gesteld worden en vervolgens zo afgehandelt dan denk ik: daar heb je er weer 1 van FOK!. Ik zal niet de enige zijn die dat denkt, maar dat is vooralsnog subjectief.

Ik probeer je hier niet zwart te maken, ik wil je alleen waarschuwen voor je imago ;). Op tweakers wordt verwacht dat je tweaked voordat je op het forum komt. Je moet echt zelf actie ondernemen en als je dat niet doet dan kun je reacties van medetweakers verwachten. Je kan tegen dit principe ingaan maar je staat alleen want het is DE cultuur van tweakers. Dus voor de volgende keer is het advies: ga heen en kom niet terug voordat je echt zinnige informatie/vragen hebt.

Je moet echt zelf actie ondernemen op dit forum, echt waar!

[ Voor 7% gewijzigd door EnsconcE op 30-09-2006 09:16 ]

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:56:
[...]

Voor al je online shop vragen bel naar 0800-0188

Of probeer het via.....
Orange Flagship store
Lijnbaan 54
3012 EP Rotterdam
tel: +31 (0) 6 2802 3193
fax: +31 (0) 10 413 49 83
flagship@orangemail.nl

Succes!
THX, heb ze gebeld, maar Orange levert alleen de grijze :(

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

urnie538 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 21:37:
[...]

Nee, waarschijnlijk omdat ik de zwarte heb :+ maar ik heb er geen last van dus. Wat je zou kunnen proberen is het frontje eraf te pielen, waarschijnlijk is het met een klein drupje secondenlijm oid snel opgelost. Ik heb namelijk bij bidnogwat (shop ergens genoemd in dit topic) allemaal (oerlelijke) frontjes gezien die samengesteld zijn uit de frontjes van de zwarte-, zilveren- en de internet-edition-N80s, zodat mij de indruk niet kan ontgaan dat het frontje uit 2 op elkaar gelijmde delen bestaat. Ik weet niet hoe makkelijk het losmaken van het frontje is, maar uit een paar posts hier is volgens mij gebleken dat je die gewoon weer goed terug kan zetten :) de poging waard?

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:47:
Ik heb zo'n Maxcell 1700mAh. Gekocht voor nog geen euro op eBay. Gaat korter mee als de originele maar is handig als je eens wat langer geen lader bij de hand hebt...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

404error schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 12:36:
[...]

Ik heb zo'n Maxcell 1700mAh. Gekocht voor nog geen euro op eBay. Gaat korter mee als de originele maar is handig als je eens wat langer geen lader bij de hand hebt...
tot ie ontploft en je telefoon kapot maakt 8)7 Nofi, maar ik vertrouw geen merkloze rommel van 1 euro in een telefoon van bijna 600.

Verwijderd

Na nu een aantal weken de N80-topics te volgen, heb ik zelf een vraag over dit toestel. Ik vind, zoals iemand anders al opmerkte, de ringtones van het toestel echt verschrikkelijk. Geef mij maar een simpel geluidje, dat heb ik het liefst! Ik was dan ook erg tevreden met de ringtone 'do-re-mi' op mijn 6230i. Helaas is die niet te kopieeren vanaf de 6230i naar de N80. Heeft iemand anders een bron of methode om deze ringtone weer terug te krijgen?

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:18:
Na nu een aantal weken de N80-topics te volgen, heb ik zelf een vraag over dit toestel. Ik vind, zoals iemand anders al opmerkte, de ringtones van het toestel echt verschrikkelijk. Geef mij maar een simpel geluidje, dat heb ik het liefst! Ik was dan ook erg tevreden met de ringtone 'do-re-mi' op mijn 6230i. Helaas is die niet te kopieeren vanaf de 6230i naar de N80. Heeft iemand anders een bron of methode om deze ringtone weer terug te krijgen?
Eh, ik ken de 6230i niet, maar kan je daarop bestanden hernoemen? je zou dan de ringtone met een andere extensie over kunnen zetten (als je erbij kan via eoa bestandsbeheer). Je zou ook een mp3tje als ringtone kunnen gebruiken, wellicht kan je die do-re-mi vinden als mp3 of op de eoa manier zelf maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisterenavond heeft mijn N80 kuren. De 4 lijkt te blijven hangen.. Het ding doet niks als de cijfers 4 achter elkaar zetten en piepen als een bezetene. Knopje zit niet vast of zo. Batterij eraf, half uur wachten en dan is het weer opgelost. een paar uur later begint het weer opnieuw.
Iemand anders dit soort problemen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
ik dacht iets gelezen te hebben over bestandjes niet laten weergeven in de gallerij, maar kan het niet meer vinden...

misschien dat iemand mij iets meer kan vertellen?

Me vrienden, collegas, kennissen etc.. denken.. leuk zo'n N80 die "alles" kan en willen er even mee spelen. Geen probleem voor mij, maar er staan wat prive fotos op die ik graag niet wil laten weergeven in de gallerij. Ik heb van alles geprobeerd... In andere map zetten, dus niet in Images, werkt niet. Hele zooi mappen aanmaken zoals this/is/a/hidden/map/for/pictures/ werkt ook niet. Alle plaatjes, maakt niet uit waar ik ze plaats, worden weergegeven in de gallerij. Irritant!

Iemand oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

The Conman schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 02:50:
ik dacht iets gelezen te hebben over bestandjes niet laten weergeven in de gallerij, maar kan het niet meer vinden...

misschien dat iemand mij iets meer kan vertellen?

Me vrienden, collegas, kennissen etc.. denken.. leuk zo'n N80 die "alles" kan en willen er even mee spelen. Geen probleem voor mij, maar er staan wat prive fotos op die ik graag niet wil laten weergeven in de gallerij. Ik heb van alles geprobeerd... In andere map zetten, dus niet in Images, werkt niet. Hele zooi mappen aanmaken zoals this/is/a/hidden/map/for/pictures/ werkt ook niet. Alle plaatjes, maakt niet uit waar ik ze plaats, worden weergegeven in de gallerij. Irritant!

Iemand oplossingen?
In het vervolg toch even terug lezen in deze topic vriend:
lithje schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:45:
[...]

Alles binnen de map Data op je telefoon wordt gelezen door de Galerij.. met bijv. Y-browser kun je mappen aanmaken in de root van je telefoon en die worden dan niet gelezen door de Galerij!
Tenminste.. zo doe ik het! Als er een progje te krijgen is zou dat nog mooier zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ik heb een test gedaan om te testen welke batterij het het langst volhoudt.
Ik heb de volgende batterijen gebruikt:
  • Originele Nokia BL-5B met 760mAh Li-ion
  • DIOI 1200mAh Li-ion
  • Max Cell 1700mAh Li-ion
Ik heb de volgende test gedaan:
  • Ingebouwde MP3 speler aan met volume op 50% (op de luidspreker van de telefoon)
  • Buetooth aan (was verbonden met de PC)
  • Wifi aan (buienradar.nl)
Ik heb de tijd opgemeten tot het eerste balkje verdwijnt.

De uitslag:
  1. Originele Nokia BL-5B met 760mAh Li-ion: 2:43 uur
  2. DIOI 1200mAh Li-ion: 1:38uur
  3. Max Cell 1700mAh Li-ion: 1.31 uur
[edit] Bij mijn N80 gaat de originele batterij er weer in!

[ Voor 4% gewijzigd door GKW op 01-10-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik ben naar ik weet een van de eersten met dit unieke probleem (god, wat voel ik me bevoorrecht). Het scherm is kaduk. Hij heeft nu zo'n rare weergave, alsof je een plaatje bekijkt op 12-bit ofzo. Dat wordt dus maandag terug naar de winkel want ik ben furious echt, eerst de software die zo scheel is en nu is hij zo uit het niets stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Dj_Tjebbe schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 10:50:
Ik ben naar ik weet een van de eersten met dit unieke probleem (god, wat voel ik me bevoorrecht). Het scherm is kaduk. Hij heeft nu zo'n rare weergave, alsof je een plaatje bekijkt op 12-bit ofzo. Dat wordt dus maandag terug naar de winkel want ik ben furious echt, eerst de software die zo scheel is en nu is hij zo uit het niets stuk.
Gebruik je de galerij of toevallig resco image viewer (want die staat nog op 12 bit) en is het plaatje zelf niet 12 bit ? kun je een foto van je scherm maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Niet online
Het ligt niet aan de viewer die ik gebruik, het is namelijk ook in het menu. Ongeveer een uur geleden ben ik echt begonnen met debuggen, software deïnstalleren enzo (misschien dat het iets software-matigs is) en ik denk dat dat inderdaad het geval is. Wat ik me nu ook bedenk, het scherm "knippert" ook. Elke paar seconden gaat de telefoon heel even op compleet wit. Bijzonder irritant dit want ik ga hem dus absoluut niet via t for telecom terug laten sturen, ik denk dat dit een sterk staaltje data-kabel gebruik gaat worden (waar ik hier verder niets over zal melden, denk niet dat dit in de policy allowed wordt).

Ill keep you posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
running man schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 09:19:
[...]

[...]
Sterker nog, alles in alle mappen worden gelezen door de Gallerij.
Met de standaard filemanager-geval kan ik al mappen in de Root maken van de telefoon/sd kaart. Maar die worden ook gewoon gelezen door de gallerij.

Of is dit niet alles wat ik zie met de filemanager, er is nog een level terug? Alles wat ik zie van telefoon zit al in de zgn map "Data"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
running man schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 09:28:
Ik heb een test gedaan om te testen welke batterij het het langst volhoudt.
...
Goed werk, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 09:19:
[...]

[...]
HELPT ook niet...ik wacht met smart op een prog waarmee je files en maps kan hiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Dj_Tjebbe schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:56:
Het ligt niet aan de viewer die ik gebruik, het is namelijk ook in het menu. Ongeveer een uur geleden ben ik echt begonnen met debuggen, software deïnstalleren enzo (misschien dat het iets software-matigs is) en ik denk dat dat inderdaad het geval is. Wat ik me nu ook bedenk, het scherm "knippert" ook. Elke paar seconden gaat de telefoon heel even op compleet wit. Bijzonder irritant dit want ik ga hem dus absoluut niet via t for telecom terug laten sturen, ik denk dat dit een sterk staaltje data-kabel gebruik gaat worden (waar ik hier verder niets over zal melden, denk niet dat dit in de policy allowed wordt).

Ill keep you posted.
Ook al een harde reset geprobeerd? (*#7370#)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Niet online
Uhu, ook een harde reset geprobeerd, alle geïnstalleerde software verwijderd, niets mag helpen, morgen toch maar naar t for telecom en dan ben ik 'm waarschijnlijk heel lang kwijt. Ik moet wel zeggen dat ik erg teleurgesteld ben in nokia. Heb m #$!@ pas een maandje en nu is ie al half overleden, zeer slecht dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik vind het ronduit triest!! ik kan niet kiezen tussen de N73 of de N80,maar op beide forums is er veel ellende te lezen.
Waarom kan nokia geen normaal goed werkende telefoon afleveren??
Ik heb nooit problemen gehad met de 6600,6681 )ook n maand na uitkomen gekocht) ik heb ook 6 sony ericssons gehad,de laatste waren K750,W550 en ook nooit geen problemen.
Allemaal van die kleine rottige kleine mankementjes bij deze 2 die ik hierboven noem!! ik vind dit niet normaal!
Ik las over de slider problemen bij de 6280(speling) inmiddels zou dat verholpen zijn op de nieuwe die nu geleverd worden in de telecomwinkels.
En wat lees ik (heb het ook zelf gevoeld bij een N80) de N80 heeft ruime speling in de slider.........
Het beste kan je een foon kopen lijkt me een half jaar nadat ie uitgekomen is.gadverdamme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 16:12

Zillion01

Obey your screen!

Weet iemand hoe je kunt switchen naar Engels t3 in SMS verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqvds
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 09:17
Is het ook mogelijk om WMA, ASX ed af te spelen met je N80?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.