Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

TheMystery schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:25:
Weet iemand of het mogelijk om een sis bestand via bluetooth te verzenden.
krijg de melding van beveiligd bestand. Als ik hem rename dan werkt het nog niet :?
Volgens mij (correct me if I'm wrong) kun je per definitie geen .sis bestanden via BT met de N80 verzenden.
Een namechange heeft dan dus geen zin omdat hij dan nog steeds op .sis eindigt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:57
natuurlijk kun je sis bestanden via BT naar je toestel sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
urnie538 schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:44:
[...]

Volgens mij (correct me if I'm wrong) kun je per definitie geen .sis bestanden via BT met de N80 verzenden.
Kan wel ja ze komen dan in je inbox en zo kan je ze instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:11
Iemand met een Samsung SGH-E900 kon verbinding maken met mijn N80 via bluetooth en toen alle bestanden doorbladeren op mijn memory card en telefoongeheugen, is dit ook mogelijk met de N80 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

rooie60 schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:58:
[...]

Kan wel ja ze komen dan in je inbox en zo kan je ze instaleren.
Waarom krijg ik die foutmelding dan ook?

En hoe versturen jullie het dan? Ik via bestandsbeheer --> verzenden --> Via BT

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:57
als je het via bluetooth wil versturen via bestandsbeheer krijg je de melding kanbeveiligd bestand niet versturen. ook niet als je de .sis extensie erafhaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
ik weet niet wat jullie doen maar ik klik gewoon met de rechter muistoets op het bestand en kies voor "via BT" en kies dan mijn N80. Het bestand komt dan inderdaad bij je berichten-inbox te staan en ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/78/251274025_b0f59f9a9f.jpg?v=0

[ Voor 6% gewijzigd door Maite op 24-09-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
domme vraag, maar waar zit de "Standard Web Browser" (dus met dat inzoomen op een bepaalde gebied-geval-ding)? Ik kan niks vinden behalve zo'n icoontje "Search" waarmee je via je thuisnetwerk (wlan) verbindin kan maken met yahoo.

Ik heb Opera erop gezet, maar die kon alleen tekst laten zien, geen plaatjes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Maite schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:28:
ik weet niet wat jullie doen maar ik klik gewoon met de rechter muistoets op het bestand en kies voor "via BT" en kies dan mijn N80. Het bestand komt dan inderdaad bij je berichten-inbox te staan en ziet er zo uit:

[afbeelding]
Ja precies zo doe ik het ook,vanaf mijn pc,rechtermuisklik,kopieeren,N80 en voila! gaat naar je inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:08
The Conman schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:57:
domme vraag, maar waar zit de "Standard Web Browser" (dus met dat inzoomen op een bepaalde gebied-geval-ding)? Ik kan niks vinden behalve zo'n icoontje "Search" waarmee je via je thuisnetwerk (wlan) verbindin kan maken met yahoo.

Ik heb Opera erop gezet, maar die kon alleen tekst laten zien, geen plaatjes enzo.
Standaard zit die browser in de map persoonlijk en heet ie "web". Opera kan wel plaatjes laten zien. Bij de instellingen kan je dat wijzigen. Ik heb t trouwens wel over Opera Mobile en niet over Opera Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
DoubleD1980 schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:42:
[...]

Standaard zit die browser in de map persoonlijk en heet ie "web". Opera kan wel plaatjes laten zien. Bij de instellingen kan je dat wijzigen. Ik heb t trouwens wel over Opera Mobile en niet over Opera Mini.
Ohhh, is dat het? Ik dacht zo'n shit met Nokia services, je weet wel ringtones downloaden en icoontjes downloaden en dat soort shit. Wist niet dat je daarmee ook eigen websites kan browsen :)
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:27

DataGhost

iPL dev

Dandelion schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:13:
[...]

Deze houder heb ik ook gehad voor de MDA Compact, die paste ook. Ik was er niet zo content mee eigenlijk, hij heeft het denk ik 2 maanden volgehouden. Soms donderd dat ding van het raam af, en na 3 keer vallen was een van de klempootjes al afgebroken.
Daarna heb ik er een aangeschaft die specifiek voor de MDA was, die was stukken beter.
mischadbs schreef op zondag 24 september 2006 @ 01:40:
[...]

Daar sluit ik me bij aan, echt een kut ding!
Pleurt van het raam af en breekt in stukke!
Nouja, ik heb m nu binnen aan t raam van mn kamer geplakt, adapter erin geklemd, snoeren eraan gehangen en eromheen gedraaid (230V-kabel zoals normaal bij een computer zit o.a. en 3 ide-kabels) en vervolgens heb ik mijn vitrage erop laten rusten, het ding hangt nu al eh. 18 uur zo :+ dus ik denk dat het apparaat verbeterd is of jullie iets fout deden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Maite schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:28:

[afbeelding]
Niet van PC naar Telefoon.....

Maar van N80 naar N80 bijvoorbeeld...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf je N80 kan je natuurlijk geen toepassingen sturen, van je PC naar N80 wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

TheMystery schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:25:
Weet iemand of het mogelijk om een sis bestand via bluetooth te verzenden.
krijg de melding van beveiligd bestand. Als ik hem rename dan werkt het nog niet :?
Dit reageerde ik:
urnie538 schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:44:
[...]

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:18:
Vanaf je N80 kan je natuurlijk geen toepassingen sturen, van je PC naar N80 wel...
Dit bedoelde ik dus... het is dus per definitie niet mogelijk om vanaf je N80 .sis(x) bestanden te verzenden bia BT.

Beetje jammer overigens, want zou je mooi (freeware) progjes enzo kunnen uitwisselen.

Edit: Nog bedankt voor de Screenshot :*)

[ Voor 37% gewijzigd door EWK op 24-09-2006 18:54 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:50:
[...]

Dit reageerde ik:

[...]

[...]

Dit bedoelde ik dus... het is dus per definitie niet mogelijk om vanaf je N80 .sis(x) bestanden te verzenden bia BT.

Beetje jammer overigens, want zou je mooi (freeware) progjes enzo kunnen uitwisselen.

Edit: Nog bedankt voor de Screenshot :*)
Wat wel kan is met een zipprogrammaatje de sis zippen en versturen, zodat de ander m kan unzippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:15:
[...]

Wat wel kan is met een zipprogrammaatje de sis zippen en versturen, zodat de ander m kan unzippen.
Bestaat er een (freeware) zip tooltje voor de N80? Ik bedoel, zodat er geen tussenkomst van de pc voor nodig is om een sis te versturen...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Met de uitleg van EnsconcE hierboven. Ik heb voor de zekerheid al een TR gemaakt, mocht het niet lukken. Lees De werking van het forum in het kort ook even door
urnie538 schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:24:
[...]

Bestaat er een (freeware) zip tooltje voor de N80? Ik bedoel, zodat er geen tussenkomst van de pc voor nodig is om een sis te versturen...
Ehh, ik gebruik zelf Handy Zip, ik weet niet zeker of het freeware is maar het heeft in elk geval altijd gewerkt zonder trial-periode (voor wat ik me kan herinneren)
edit: oh, een 7-dagen probeerversie kennelijk 8)7 hij telt dan wel alleen de dagen dat je het gebruikt :)

[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 24-09-2006 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Een vriend van me heeft de n80 maar het viel me op dat ie erg traag was. Beeld dat zich traag opbouwt (a la webpagina) etc etc. Is dat met de huidige software nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
rik schreef op maandag 25 september 2006 @ 01:18:
Een vriend van me heeft de n80 maar het viel me op dat ie erg traag was. Beeld dat zich traag opbouwt (a la webpagina) etc etc. Is dat met de huidige software nog steeds zo?
zo is mijne ook,
ik vroeg nog bij de nokia service center waarom het zo traag is, waarop ze reageerde: "het is meer een zakcomputer met een complexe besturingsysteem, het is niet een simpel toestel waar enkel mee gebeld kan worden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
DataGhost schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:37:
[...]

[...]

Nouja, ik heb m nu binnen aan t raam van mn kamer geplakt, adapter erin geklemd, snoeren eraan gehangen en eromheen gedraaid (230V-kabel zoals normaal bij een computer zit o.a. en 3 ide-kabels) en vervolgens heb ik mijn vitrage erop laten rusten, het ding hangt nu al eh. 18 uur zo :+ dus ik denk dat het apparaat verbeterd is of jullie iets fout deden :+
Geloof me daar kom je nog op terug!

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

nouja, ik ben net wakker en hij hangt nog steeds, vrijdag en zondag ga ik m ook in de auto testen :+ Maar de adapter is in zn eentje al zwaarder dan mijn telefoon, dan komen er nog die stroomkabel bij, 3 ide-kabels en mn vitrage... Ik gok dan wel dat ie het in de auto ook zal houden :+

edit... net wakker, niet nog wakker 8)7 ben net wakker he, dan maak je dat soort vage fouten :+

[ Voor 17% gewijzigd door DataGhost op 25-09-2006 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
The Conman schreef op maandag 25 september 2006 @ 01:43:
[...]

zo is mijne ook,
ik vroeg nog bij de nokia service center waarom het zo traag is, waarop ze reageerde: "het is meer een zakcomputer met een complexe besturingsysteem, het is niet een simpel toestel waar enkel mee gebeld kan worden"
Nee dat was al langer bekend :+, nokia maakt bijna geen "alleen maar mee bellen" toestellen meer ;).

Het is idd een zakcomputer die 3 dagen op 1 batterij kan werken, hij is licht van gewicht en veelzijdig in de mogelijkheden kwa gebruik. Deze veelzijdigheden en basisfunctie van de telefoon(bellen en smsen) zorgen ervoor dat het geen laptop is. Maw deze telefoon is niet gemaakt om te surfen, hij is gemaakt om te kunnen bellen en evt te kunnen surfen. Dat evt surfen is voor het opzoeken van informatie maar niet om een middag lekker alle hoeken van het internet te gaan bezichtigen. Wil je snelle beeldopbouw en lekker kunnen surfen dan moet je een laptop nemen, wil je af en toe wat info opzoeken/mailen dan is deze foon geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Als je programma's op je geheugenkaart installeerd, zie je voortaan tekens van dat programma in je Galerij staan.. iemand daar een oplossing voor? Blijft irritant dat je Galerij al het geheugen scant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lithje schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:36:
Als je programma's op je geheugenkaart installeerd, zie je voortaan tekens van dat programma in je Galerij staan.. iemand daar een oplossing voor? Blijft irritant dat je Galerij al het geheugen scant..
Inderdaad erg irri.. Krijg alle plaartjes uit mijn navigator er ook tussen.. Da was niet de bedoeling eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders ook het probleem dat het bluetooth lampje blijft knipperen? Ook als bt uitstaat?

Heb de laatste v4 software, maar had het voor de flash ook al.

Verder toptoestel, zeker icm TomTom6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:27:
Iemand anders ook het probleem dat het bluetooth lampje blijft knipperen? Ook als bt uitstaat?

Heb de laatste v4 software, maar had het voor de flash ook al.

Verder toptoestel, zeker icm TomTom6!
Ondanks dat het een blauw lampje is, betekend dat niet dat het een bluetooth lampje is. Het lampje geeft aan dat het toestel in de stand-by modus staat en in het vorige topic staat uitgelegd hoe je deze moet uitzetten.

Misschien is het handig om deze vraag + antwoord uit te zetten in de openings post?

PS.
De volgende keer aub wel zoeken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hoe zit het met de video kwaliteit na upgrade van de firmware? In de eerste release van het toestel was de compressie nogal heftig, maar nokia had beterschap beloofd in nieuwe firmware releases. Is dit inmiddels al gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:36:
[...]

Ondanks dat het een blauw lampje is, betekend dat niet dat het een bluetooth lampje is. Het lampje geeft aan dat het toestel in de stand-by modus staat en in het vorige topic staat uitgelegd hoe je deze moet uitzetten.

Misschien is het handig om deze vraag + antwoord uit te zetten in de openings post?

PS.
De volgende keer aub wel zoeken he ;)
Ik vind het alleen al dom om te denken dat het een bluetooth lichtje is. Dan heeft het toch geen nut?
Standby lichtje is nuttig, lijkt soms net of de politie voor de deur staat hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:29:
[...]

Ik vind het alleen al dom om te denken dat het een bluetooth lichtje is. Dan heeft het toch geen nut?
Standby lichtje is nuttig, lijkt soms net of de politie voor de deur staat hahahaha
Je hebt gelijk, maar er is niet over nagedacht door nokia. Het is een blauw lampje --> bluetooth, ik begrijp de verwarring.

Net zoals er niet over de headset is nagedacht, als ik m'n foon in mijn broekzak heb dan kan ik door mijn beweging ervoor zorgen dat de headset losraakt. Als dit gebeurt dan kan iedereen meegenieten van mijn muziek, als ik wil dat iedereen meegeniet dan gebruik ik toch geen headset? Ik schaam me dan kapot, al die ogen op je gericht, ik heb al zo'n hekel aan die koters(lees poser pubers) die een beetje lopen te showen met hun muziek, of mensen die hun koptelefoon hard aanzetten. :( Ik ben ook geen publieke disco waar mensen omheen kunnen dansen.
Zo ff m'n gal gespuwed.

Weet iemand ook een mp3 speler waarbij dit niet gebeurt? Waarbij de speler op pauze springt als de headset ontkoppeld wordt, als hij in ieder geval maar niet overgaat op de speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:39:
[...]

Je hebt gelijk, maar er is niet over nagedacht door nokia. Het is een blauw lampje --> bluetooth, ik begrijp de verwarring.
Dat kan ik ook iid begrijpen haha.

Ach zo heb ik ruzie met de oplader. Ik moet het kabeltje prcies zo neer leggen wil mijn batterij opladen:(
En headset gaat idd snel eraf. Probeer het eens met een datakabel haha. Telefoon hoef je maar aan te raken en verbinding is los. Prut zooi. Ook ik heb ff gal gespuugt haha;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de datakabel niet goed "zit" heb ik ook.
Vervelend als je tools wil installeren.

Ik leg de GSM op mn buro en houd deze niet meer vast, anders verlies ik de verbinding constant :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:38:
Dat de datakabel niet goed "zit" heb ik ook.
Vervelend als je tools wil installeren.

Ik leg de GSM op mn buro en houd deze niet meer vast, anders verlies ik de verbinding constant :S
Waarom nokia al jaren vasthoud aan hun interface(dat ding onderaan je foon waar je de datakabel instopt) is me nog steeds een raadsel, als ze nou eens usb gingen gebruiken. Of als ze op de telefoons een 3,5mm ingang hadden gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:29
EnsconcE schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:29:
[...]

Nee dat was al langer bekend :+, nokia maakt bijna geen "alleen maar mee bellen" toestellen meer ;).

Het is idd een zakcomputer die 3 dagen op 1 batterij kan werken, hij is licht van gewicht en veelzijdig in de mogelijkheden kwa gebruik. Deze veelzijdigheden en basisfunctie van de telefoon(bellen en smsen) zorgen ervoor dat het geen laptop is. Maw deze telefoon is niet gemaakt om te surfen, hij is gemaakt om te kunnen bellen en evt te kunnen surfen. Dat evt surfen is voor het opzoeken van informatie maar niet om een middag lekker alle hoeken van het internet te gaan bezichtigen. Wil je snelle beeldopbouw en lekker kunnen surfen dan moet je een laptop nemen, wil je af en toe wat info opzoeken/mailen dan is deze foon geschikt.
Ze hadden er wel wat meer rekenpower in mogen stoppen zodat het beeld wel snel werd opgebouwd. Bijvoorbeeld de HTC Tytn is wel snel

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
NoepZor schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:54:
[...]

Ze hadden er wel wat meer rekenpower in mogen stoppen zodat het beeld wel snel werd opgebouwd. Bijvoorbeeld de HTC Tytn is wel snel
Alleen is dat met gemak een PDA. Ziet er behoorlijk groot uit (112,5 x 58 x 21,9mm). De N80 is juist nog erg compact (95,4 x 50 x 26mm) en heeft praktisch dezelfde functionaliteit (afgezien van een touchscreen dan _/-\o_ )

En een snellere processor zal waarschijnlijk nog meer power slurpen... :'(

Nee, dat vind ik dus juist gaaf aan de N80, compact, en toch veel mogelijkheden... Tja, en je moet toch ergens op bezuinigen?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Niet online
Ik heb zelf ook verschillende punten van irritatie:
#1) die #@$#$% headset laat los, ontzettend irritant, ben ik een keer mn ipod kwijt, denk ik nou dan kan ik vast wel even gebruik maken van mn oh zo leuke telefoontje; nee dus. Zoals al eerder vermeld: ik lijk wel een disco als dat ding weer 's loslaat.
#2) Gister het raarste dat ik tot nu toe met 't ding meegemaakt heb; 's nachts nog smsjes verzonden, maar vond het al wat raar dat ik niets terugkreeg (ignore me ofzo? :p) maar op zondagavond nog steeds niets.. Toen ik per ongeluk mn telefoon uitzette en vervolgens weer aan stroomden de berichtjes binnen, ik ben dus gewoon een hele dag onbereikbaar geweest; héél vreemd.
#3) Verder nog wat dingetjes die ik binnenkort hopelijk met een firmware update kan verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
EnsconcE schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:46:
[...]

Waarom nokia al jaren vasthoud aan hun interface(dat ding onderaan je foon waar je de datakabel instopt) is me nog steeds een raadsel, als ze nou eens usb gingen gebruiken. Of als ze op de telefoons een 3,5mm ingang hadden gemaakt...
Morgen gaat Nokia op t "Nokia Open Studio 2006" event de N95 aankondigen en deze heeft èn mini-USB èn een mini-jack connector! Dus het lijkt erop dat ze het beginnen te leren daar bij Nokia! Op newmobile.nl staan er al wat foto's van.. echt een HELE vette telefoon btw..die N95! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:46:
[...]

Ik heb een tijdje de N91 in mijn handen gehad en de N91 heeft dus wel mini-usb en een 3,5 mm stereo uitgang. Dat zijn dan ook de enige 2 punten die ik mis bij de N80. De harde schijf echter van de N91 is zeer kwetsbaar en het toestel is echt te groot. Bij mij was de harde schijf binnen 3 weken kapot en er zijn al meerdere klachten over de harde schijf binnen gekomen.

Bovendien heb ik eigenlijk nog geen problemen gehad dat de datakabel los raakt, ik kan me foon gewoon vastpakken en ermee werken als hij aangesloten is zonder de verbinding te verliezen. ik heb wel last van me headset die eruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een duidelijke uitleg te vinden (of kan die geven) over het Wlan gebeuren?
Ik kom er niet uit..

Ik heb internet via een router (met een kabel) voor m'n pc heb ik een Asus WL 167G Wlan adapter.
Pc zegt er is verbinding met de N80
N80 zegt, ik zie de verbinding wel, maar kan niet verbinden. De ene keer zegt ie, "geen reactie van de gateway", andere keer is de "verbinding al in gebruik" en dan ziet ie de verbinding niet zitten..

Wat ik van DataGhost begreep is dat ik geen dhcp-server ingesteld heb..Hier kom ik niet verder mee, kan niet vinden hoe en waar ik het in moet stellen :?

Alvast bedankt!

PS op de 7e pagina van dit topic staan screenshots van m'n instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

DoubleD1980 schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:55:
[...]

Morgen gaat Nokia op t "Nokia Open Studio 2006" event de N95 aankondigen en deze heeft èn mini-USB èn een mini-jack connector! Dus het lijkt erop dat ze het beginnen te leren daar bij Nokia! Op newmobile.nl staan er al wat foto's van.. echt een HELE vette telefoon btw..die N95! :)
Heh, ziet er gewoon uit als de opvolger van de N80, zelfde model etc (ongeveer)... en ze reppen met geen woord over de accu 8)7 Als ik de foto's zo zie is die even brak als in de N80 zit dus erg veel soeps zal het niet zijn.

Nog over mijn houder, het ding hangt al 43 uur aan mn raam met adapter (die alleen al zwaarder is dan mn telefoon), 230v-kabel, kabel die aan de adapter zit, 3 ide-kabels en mijn vitrage erop rustend... ik heb er zojuist een 0,75kg-gewicht van mn dumbbells aangehangen :+ de houder boog gelijk een stuk om maar zit tot nu toe (5 minuten) gewoon nog vast aan het raam :P
edit: Ik hoorde net een *TIK*, dacht dat mn ruit een barst kreeg ofzo 8)7 bleek dus dat het kabeltje waar het gewicht aan hangt van de bovenste 'rand' boven de houder zegmaar iets omlaag is geschoven ('gevallen') zodat ie achter dat buigbare ding hangt waar de houder aan vast hangt. Zelfs dat hield ie dus :P

[ Voor 35% gewijzigd door DataGhost op 25-09-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
DataGhost schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:36:
[...]

Heh, ziet er gewoon uit als de opvolger van de N80, zelfde model etc (ongeveer)... en ze reppen met geen woord over de accu 8)7 Als ik de foto's zo zie is die even brak als in de N80 zit dus erg veel soeps zal het niet zijn.
Mja..kweenie hoe t met jouw N80 zit, maar de mijne kan niet twee kanten op sliden. Ook heeft ie geen GPS aan boord en HSDPA doet ie ook niet echt aan. 5.0 MP Carl Zeiss lens kan ik ook niet ontdekken eigenlijk. Wel knap van je trouwens dat je aan de buitenkant van een telefoon kan zien wat voor accu erin zit en hoe brak die wel niet is! Overigens staat erbij dat ie morgen officieel aangekondigd wordt dus wie weet krijgen we dan meer info over de capaciteit van de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

DoubleD1980 schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:00:
[...]

Mja..kweenie hoe t met jouw N80 zit, maar de mijne kan niet twee kanten op sliden. Ook heeft ie geen GPS aan boord en HSDPA doet ie ook niet echt aan. 5.0 MP Carl Zeiss lens kan ik ook niet ontdekken eigenlijk. Wel knap van je trouwens dat je aan de buitenkant van een telefoon kan zien wat voor accu erin zit en hoe brak die wel niet is! Overigens staat erbij dat ie morgen officieel aangekondigd wordt dus wie weet krijgen we dan meer info over de capaciteit van de accu.
Het ging mij dan niet om de features (die weinig toegevoegde waarde hebben imo, een Carl Zeiss lens, LEUK! en daarna een bart smit CCD :') ) maar vooral om de accu. Als je even kijkt zie je dat het model ongeveer hetzelfde is, net als het batterijcompartiment. Als je dan even logisch nadenkt en weet dat een li-ion batterij een bepaalde capaciteit per inhoud heeft kan je afleiden dat er waarschijnlijk dezelfde batterij in zit en dat die niet krachtiger is dan die van de N80.

ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/news/sep_2006/nokia_n95_cover_05.jpg
en er zit een crystal case omheen, dat maakt dat de telefoon er misschien een beetje raar uitziet.
bron: NewMobile

[ Voor 12% gewijzigd door DataGhost op 25-09-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 15:35
Wil niet zeuren maar volgens mij is dit het N80 forum... en geen promo forum voor andere nieuwere types. Als we zo gaan beginnen dan kan ik er ook nog wel een paar noemen..

Overigens wel strakke spex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:28:
Hoe zit het met de video kwaliteit na upgrade van de firmware? In de eerste release van het toestel was de compressie nogal heftig, maar nokia had beterschap beloofd in nieuwe firmware releases. Is dit inmiddels al gebeurd?
Ja, hoe zit dat met de videokwaliteit van de N80? Ik wil er namelijk ook een kopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:29:
[...]

Een blauw ledje aanzien voor bluetooth is dom? BLUE tooth... Maar goed, op jouw bt headsetje of gps receiver zal wel geen blauw ledje zitten...

Maar in ieder geval thanks voor het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 21:22:
[...]

Een blauw ledje aanzien voor bluetooth is dom? BLUE tooth... Maar goed, op jouw bt headsetje of gps receiver zal wel geen blauw ledje zitten...

Maar in ieder geval thanks voor het antwoord!
Inderdaad, tegenwoordig zit op bijna elk apparaat een indicatorledje voor bluetooth. Kan me volkomen in je gedachten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:54

reaL_G

G

Hehe eindelijk tomtom werkend (zal wel niet de enigste zijn),maar loopt redelijk soepel.

maar moet nog ff goed testen

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bidbod.com/categories.php?parent=1918

goeie site lekker snel.. heb zelf 2 covers voro de n80 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

LOL! dat is in Oss, daar woon ik :D binnenkort eens kijken of ik misschien af kan halen ofzo, evt daar zo'n case kan bekijken :)

telefoonhouder hangt nu al 48 uur stevig aan mijn raam, waarvan 5 uur ondertussen met een 'zwaar' gewicht (0.75kg) van een van mn dumbbells eraan :P

edit: Zo, ik heb gelijk even gemailed. maar wtf, 10 euro voor een BL-5B? van nokia? origineel? vreemd dat dat zo goedkoop kan. Ik zie het wel als ik daar kom, als ik langs mag komen :P opzich heb ik er nu geen extra nodig (ik heb er al 2) maar het is handig om te weten :) aangezien het bod nog ~3 jaar staat volgens die site :+

[ Voor 43% gewijzigd door DataGhost op 26-09-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:00

yassine

Nothing to it but to do it!

Heb een Perfekte vervanger gevonden voor SMartmovie!

Werkt exact hetzelfde En belangrijkste het is FREEWARE *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

EnsconcE schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:29:
[...]

Dus het is een (in het menu) traag toestel omdat je er veel dingen mee kunt doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Zijn die covers makkelijk te monteren of heb je daar schroevedraaiertje bij nodig?? ik bedoel gaat het net zo makkelijk als n express-on cocer zoals vroeger bij de 3310? of heb je hier meer handigheid bij nodig,wel een te gekke kleur die groen/blauwe cover ppffff.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
die covers op bidbod.. hmmz..

"perfect passend".. ik vraag me af of het niet zoals die imitatie covers van 5110 en die oudere modellen zijn, die waren serieus troep. Na half uur kloten krijg je hem wel op z'n plek, maar dan voelt je tellie gelijk als een stuk speelgoed aan.

Die Nokia accu BL-5B.. "retail verpakking"... retail imitatie verpakking? Volgens mij is de originele verpakking wat groter en op dat plaatje daar zie ik ook niet de originele zegel/hologram van Nokia erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
DataGhost schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:36:
[...]

Nog over mijn houder, het ding hangt al 43 uur aan mn raam met adapter (die alleen al zwaarder is dan mn telefoon), 230v-kabel, kabel die aan de adapter zit, 3 ide-kabels en mijn vitrage erop rustend... ik heb er zojuist een 0,75kg-gewicht van mn dumbbells aangehangen :+ de houder boog gelijk een stuk om maar zit tot nu toe (5 minuten) gewoon nog vast aan het raam :P
edit: Ik hoorde net een *TIK*, dacht dat mn ruit een barst kreeg ofzo 8)7 bleek dus dat het kabeltje waar het gewicht aan hangt van de bovenste 'rand' boven de houder zegmaar iets omlaag is geschoven ('gevallen') zodat ie achter dat buigbare ding hangt waar de houder aan vast hangt. Zelfs dat hield ie dus :P
Aan je raam blijft hij wel hangen en de eerste maanden in de auto ook wel, maar er komt een keer dat hij het begeeft vooral door het bewegen van de auto ed.

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

The Conman schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:48:
die covers op bidbod.. hmmz..

"perfect passend".. ik vraag me af of het niet zoals die imitatie covers van 5110 en die oudere modellen zijn, die waren serieus troep. Na half uur kloten krijg je hem wel op z'n plek, maar dan voelt je tellie gelijk als een stuk speelgoed aan.

Die Nokia accu BL-5B.. "retail verpakking"... retail imitatie verpakking? Volgens mij is de originele verpakking wat groter en op dat plaatje daar zie ik ook niet de originele zegel/hologram van Nokia erop zitten.
true, scherp :)
mischadbs schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 02:32:
[...]

Aan je raam blijft hij wel hangen en de eerste maanden in de auto ook wel, maar er komt een keer dat hij het begeeft vooral door het bewegen van de auto ed.
aha, gewone gebruiksslijtage dus? 8)7

edit: hangt nog steeds aan mn raam trouwens 8)7 ruim 55 uur waarvan 10 met gewicht, nu haal ik m draf, tis genoeg geweest

[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 26-09-2006 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
rooie60 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:46:
[...]

Zijn die covers makkelijk te monteren of heb je daar schroevedraaiertje bij nodig?? ik bedoel gaat het net zo makkelijk als n express-on cocer zoals vroeger bij de 3310? of heb je hier meer handigheid bij nodig,wel een te gekke kleur die groen/blauwe cover ppffff.....
Nee, ik geloof dat xpress on covers niet eens meer gemaakt worden maar dat terzijde. In dit topic staan een aantal foto's hoe je de N80 uit elkaar moet halen.

Persoonlijk zou ik niet voor zo'n cover gaan, met de meeste namaak spul is dat het niet goed past en zoals eerder gezegd dat je mobiel aanvoelt als een stuk speelgoed. Met zo'n cover is je gevoel voor degelijkheid voor dit toestel meteen weg en in mijn geval duurt het lang voordat ik dat terug heb(ook met de echte cover er weer op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
De standaard headset laat je alleen het volume veranderen terwijl het wisselen van track een stuk fijner zou zijn. Dit lijkt me niet instelbaar, zijn er headsets die dit wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

heb V4.0623.0.41 nu geflashed gekregen...ben er wel gelukkiger mee dan met out of the box drama wat ik had.

Maar om nu te zeggen dat dit stabieler/sneller draait dan mijn MS Smartphone..helll no!

Deze crasht zeker vaker zelfs tijdens sms en... spontane reboots als je er al1 al naar kijkt :S

1 voordeel als het apparaat zich niet reboot is dat het smsen veel sneller geworden is dan dat het was met de standaard firmware..

Maar voor mij nog eens een nokia? nope volgendjaar september komt er gewoon weer een HTC.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Oppie schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:50:
De standaard headset laat je alleen het volume veranderen terwijl het wisselen van track een stuk fijner zou zijn. Dit lijkt me niet instelbaar, zijn er headsets die dit wel doen?
ff een quote uit het N73 topic:
BlowFish schreef op maandag 25 september 2006 @ 15:54:
Gister de nokia HS-20 / AD41 headset ontvangen voor mijn N73. Geluid via de standaard HS-20 headset is niet bijzonder. Nu icm met een sony MDR ED21LP (bass boost) is het geluid heel goed te noemen. Ben er erg blij mee.. voldoet als een volwaardig MP3 spelertje.. (2gig miniSD is al onderweg)

Dus iedereen die nog twijfelde volgens mij is de AD-41 een heel goede oplossing icm je eigen oordopjes.
Met dit setje kun je ook met de N80 zonder problemen door MP3 bladeren

[ Voor 19% gewijzigd door Maite op 26-09-2006 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

mindcre8r schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:06:
heb V4.0623.0.41 nu geflashed gekregen...ben er wel gelukkiger mee dan met out of the box drama wat ik had.

Maar om nu te zeggen dat dit stabieler/sneller draait dan mijn MS Smartphone..helll no!

Deze crasht zeker vaker zelfs tijdens sms en... spontane reboots als je er al1 al naar kijkt :S

1 voordeel als het apparaat zich niet reboot is dat het smsen veel sneller geworden is dan dat het was met de standaard firmware..

Maar voor mij nog eens een nokia? nope volgendjaar september komt er gewoon weer een HTC.
Niet zo snel oordelen. Ik heb nog NOOIT een reboot gehad met V4. Heb je al een harde reset gegeven? Is aan te raden na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

running man schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:09:
[...]

Niet zo snel oordelen. Ik heb nog NOOIT een reboot gehad met V4. Heb je al een harde reset gegeven? Is aan te raden na een update.
heb ik nog niet gedaan... maar ben je niet met me eens dat trucjes die jij en ik weten uit te halen door oa het lezen van dit forum een gewone breezer/burgelijk persoon het ding in de gracht doen flikkeren?

en ik weet na een maandje of 3 echt wel of ik het wel of niet eens kan zijn met een toestel...

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:16:
[...]

heb ik nog niet gedaan... maar ben je niet met me eens dat trucjes die jij en ik weten uit te halen door oa het lezen van dit forum een gewone breezer/burgelijk persoon het ding in de gracht doen flikkeren?

en ik weet na een maandje of 3 echt wel of ik het wel of niet eens kan zijn met een toestel...
Ik heb idd ook nog geen problemen gehad met dit toestel.
Geen spontane reboots of vastlopers.

1x is het ding vastgelopen maar toen lokte ik het zelf uit, heb ik het idee.

Voor mijn gevoel is het een degelijk en stabiel toestel, zelfs met V3 firmware wat bij mij nog actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
[...]

Hier idem!! Draait nog steeds op V3.0.. Geen reboots, geen vastlopers, geen bleutoothproblemen, TT6 draait perfect (zonder vertraging etc.) en heb er toch al redelijk wat programma's op geïnstalleerd! Heb alleen SMS-Accelerator moeten installeren vanwege trage sms, maar dat steld ook niets voor.. Heb hem bij Vodafone gehaald en daar testen ze de toestellen uitvoerig, misschien dat het daar aan ligt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
ff over die n95
die gebruikt dus microSD :S

best irritant dat ze nu weer van formaat wisselen

mmc - minisd - microsd

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
[...]

na update naar v4 bij mij, had die de eerste paar uurtjes idd een keertje vastgelopen toen ik keypad ging unlocken en een keer ging rebooten toen ik een spelletje ging opstarten.

maar na die zomaar-reboot, heb ik geen problemen meer gehad, het draait nu al bijna een week stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

[...]

Dat is nou eenmaal het risico wat je loopt las je zo'n up-to-date telefoon koopt. Trouwens ik neem aan dat je hem bij een NSP hebt laten updaten? Die zouden moeten weten dat een harde reset vereist is...

Laat even weten of je toestel goed werkt na de harde reset ( *#7370# ). Maak wel eerst een backup of nog beter, zorg ervoor dat je door synchronisatie je spullen terug zet. App's op je geheugenkaart blijven gewoon werken.

[ Voor 15% gewijzigd door GKW op 26-09-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

hmm.. heb een plaatje geresized naar 352x416 om deze als wallpaper te gebruiken, maar hij wil het plaatje niet full screen weergeven.
hoe fix ik dat.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
lange schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:10:
hmm.. heb een plaatje geresized naar 352x416 om deze als wallpaper te gebruiken, maar hij wil het plaatje niet full screen weergeven.
misschien heb je hier wat aan. Kun je jou plaatje uploaden en hem fullscreen maken

http://www3.ownskin.com/index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
lange schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:10:
Zal je ook nooit lukken,lukte bij mijn 6681 ook al niet,bleef onder en bovenbalk houden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heb er ff eentje gemaakt via ownskin om te testen (binnen 5 minuten klaar):

Afbeeldingslocatie: http://www.ownskin.com/wf/powertheme/big/2/x58YrBox.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

kk, jammer dat het zo moeilijk gemaakt word, maar bedankt voor de info..

het plaatje trouwens, voor de liefhebbers ;)

Afbeeldingslocatie: http://extern.waag.org/dwr/fotos/11wallp.jpg

ze heeft net een lollie weggewerkt :X

/edit
skin ding:
http://www3.ownskin.com/t...w=4Q9c0NnYkhii&m=54829966

[ Voor 17% gewijzigd door lange op 26-09-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

mindcre8r schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:06:

Grappig. Ik had hiervoor een HTC (Tmobile SDA) en nu ik de N80 heb, vind ik deze toch wel prettiger (betere speaker, camera, belkwaliteit, voice dialing, stabieler (bij mij dan).
Ik heb ook wel een paar minpuntjes op m'n N80, maar over het algemeen ben ik toch genegen om m'n volgende telefoon weer een Nokia te laten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
funk-e schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 11:18:
ff over die n95
die gebruikt dus microSD :S

best irritant dat ze nu weer van formaat wisselen

mmc - minisd - microsd
MMC -> RS-MMC -> RS-MMC DV -> SD -> MiniSD -> MicroSD

What's next, Memorystick? xD ? Compact Flash ? (kan er wel in :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-09 15:11
yassine schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:13:

Link is gaar... verkeerd gekopieerd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat er bij mijn n80 best veel speling in de slider zit (voolal als ie dicht is).
Nu lees ik dat dit vaker voorkomt bij de n80. Heeft (bijna) iedereen dit?
Best irritant.... 8)7
Kun je hem ook terugbrengen en laten fixen, of doen ze er toch niets aan?
(ik ga zelf liever niet aan zitten kloten, want dan verloopt de garantie....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mergazer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01-2022

Mergazer

Hoezee!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:29:
Ik vind dat er bij mijn n80 best veel speling in de slider zit (voolal als ie dicht is).
Nu lees ik dat dit vaker voorkomt bij de n80. Heeft (bijna) iedereen dit?
Best irritant.... 8)7
Kun je hem ook terugbrengen en laten fixen, of doen ze er toch niets aan?
(ik ga zelf liever niet aan zitten kloten, want dan verloopt de garantie....)
Dat is normaal, bij mij leek dit na enige tijd minder te worden en nu stoor ik me er eigenlijk niet meer aan. In het begin dacht ik dat hij elk moment uitelkaar zou vallen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is alweer een nieuwe, hij heet N95 en heeft (bijna) alles:

http://www.nokia.com/NOKI...kia_N95_Press_Release.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

yassine schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 00:13:

Zou je hem even willen reposten?

En/of de naam vermelden van de app?

Zodat ik heb desnoods zelf kan google'n.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Dit is het N80 topic, graag ontopic. Als je wil lullen over de N95 ga dan een nieuw topic openen en val ons er niet mee lastig(no flame intended), we hebben het hier al druk genoeg met de N80 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

urnie538 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:15:
[...]

Zou je hem even willen reposten?

En/of de naam vermelden van de app?

Zodat ik heb desnoods zelf kan google'n.
Yes. *snip warez* DIVX player is de naam
Afbeeldingslocatie: http://img68.imageshack.us/img68/3037/screenshot0053fn6.jpg

Je kan nu gewoon avi bestanden naar je tel sturen en met dit programma kijken!!!! *O*

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 27-09-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Staat geen N80 in het lijstje + dat ik moet registreren.. kun je de rapidshare link goed kopieren en hier weer posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verborgen navigatie op n80??

Kwam dit tegen....
http://paul.chaoot.nl/weblog/?p=39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
klopt, maar oud nieuws

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
yassine schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:28:
[...]

[afbeelding]

Je kan nu gewoon avi bestanden naar je tel sturen en met dit programma kijken!!!! *O*
Dit is de officiele site. Er zit wel copyright dus op: http://www.divx.com/divx/windows/player/
Modbreak: Quote zijn link dan ook niet. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 27-09-2006 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

DaannO schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:03:
[...]

Dit is de officiele site. Er zit wel copyright dus op: http://www.divx.com/divx/windows/player/
U mean it is no freeware.? k heb adhv die link geinstald......Weet niet of het legaal is tough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

en je kan er niks mee ook, tenzij je in een vliegtuig zit en van punt A naar punt B moet zonder rekening te houden met obstakels 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
yassine schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:12:
[...]

U mean it is no freeware.? k heb adhv die link geinstald......Weet niet of het legaal is tough
site staat vol met warez e.d
dus misschien slim om die link ff te verwijderen

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
divx mobile is gewoon freeware en werkt goed op mijn n80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
TheMystery schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:37:
divx mobile is gewoon freeware en werkt goed op mijn n80
Kan iemand die divx player ergens uploaden... Die link werkt niet meer van een aantal posts hierboven.

Thanks

Verwijderd

yassine schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:28:
[...]

[afbeelding]

Bij mij geeft me tel aan dat hij de installatie niet ondersteunt |:(
dacht ik net een mooi prgje te hebben. welke firmware heb je, misschien dat dat nog scheelt, ik werk nog met de 3 versie

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 27-09-2006 09:30 ]

• EWK
  • Niet online

EWK

Ik heb de DIVX player op Rapidshare gegooid.

De link:
*snip warez*

Het is wel Freeware dus!! Modbreak: als het freeware was, dan kon je het wel van de officiële site downloaden in plaats van via RapidShare.
Werkt op zich best leuk alleen niet helemaal fullscreen. En nu heb ik er een episode van Prison Break (in .avi uiteraard) op gezet en nu schokt hij best wel. Meer mensen dit?

Mijn voorkeur gaat tot nu toe nog altijd uit naar Super converter ICM met de stock Realplayer. Die je wél op fullscreen kunt laten afspelen en NIET schokt.

Wat vinden jullie?

Edit: Ik heb firmware v4.xxx

[ Voor 23% gewijzigd door NMe op 27-09-2006 11:09 ]

Hoi!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 00:20:
[...]

Bij mij geeft me tel aan dat hij de installatie niet ondersteunt |:(
dacht ik net een mooi prgje te hebben. welke firmware heb je, misschien dat dat nog scheelt, ik werk nog met de 3 versie
Heb ik ook, maar heb versie 4... :?

• vandiekie
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:29:
[...]

Heb ik ook, maar heb versie 4... :?
Jongens, zoek ff in de oude topics... software installatie op aan zetten. Zelf even zoeken waar die optie zit! 8)7

Verwijderd

vandiekie schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:37:
[...]

Jongens, zoek ff in de oude topics... software installatie op aan zetten. Zelf even zoeken waar die optie zit! 8)7
Ik ben geen leek mocht je dat soms denken. Software installalatie staat al op alles en nog pakt hij hem niet.
Zoals in de regelementen staan probeer ik eerst van alles uit en dan post ik mijn vraag hier.
dusss, kan iemand mij misschien wel helpen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 09:48 ]

• vandiekie
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:47:
[...]

Ik ben geen leek mocht je dat soms denken. Software installalatie staat al op alles en nog pakt hij hem niet.
Heeft er iemand misschien echte hulp?
Certificaat controle ook uit staan? Dit zit volgens mij op dezelfde plek (kan het hier niet testen, heb een 6630 en daar zit het bij hetzelfde menuutje als Software-installatie). Sorry voor m'n ietwat voorbarige reactie, maar sommige mensen lezen ECHT niet... :'(

• TheMystery
urnie538 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:26:
Ik heb de DIVX player op Rapidshare gegooid.

De link:
*snip warez*

Het is wel Freeware dus!!
Werkt op zich best leuk alleen niet helemaal fullscreen. En nu heb ik er een episode van Prison Break (in .avi uiteraard) op gezet en nu schokt hij best wel. Meer mensen dit?

Mijn voorkeur gaat tot nu toe nog altijd uit naar Super converter ICM met de stock Realplayer. Die je wél op fullscreen kunt laten afspelen en NIET schokt.

Wat vinden jullie?

Edit: Ik heb firmware v4.xxx
Als je een filmpje converteerd met de goede instellingen dan werkt het wel zonder te schokken en in landscape mode en dit kan realplayer weer niet. of kan realplayer ook in landscape mode afspelen want heb het namelijk nog niet gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 27-09-2006 11:09 ]

• EWK
  • Niet online

EWK

TheMystery schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:59:
[...]

Als je een filmpje converteerd met de goede instellingen dan werkt het wel zonder te schokken en in landscape mode en dit kan realplayer weer niet. of kan realplayer ook in landscape mode afspelen want heb het namelijk nog niet gevonden
Dit kan wel.

Druk tijdens het afspelen op pauze, en dan daar opties --> Doorgaan op voll. Scherm

Hoi!

• Maite
urnie538 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:26:
[...]

Dit kan wel.

Druk tijdens het afspelen op pauze, en dan daar opties --> Doorgaan op voll. Scherm
of gewoon toets 2 drukken :9

Verwijderd

rapidshare zuigt hard.
*snip warez*

[ Voor 44% gewijzigd door NMe op 27-09-2006 11:10 ]

Verwijderd

Thanks! deze werkt wel ;)

[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 27-09-2006 11:10 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.