DoubleD1980 schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:55:
[...]
Morgen gaat Nokia op t "Nokia Open Studio 2006" event de N95 aankondigen en deze heeft èn mini-USB èn een mini-jack connector! Dus het lijkt erop dat ze het beginnen te leren daar bij Nokia! Op newmobile.nl staan er al wat foto's van.. echt een HELE vette telefoon btw..die N95!

Heh, ziet er gewoon uit als de opvolger van de N80, zelfde model etc (ongeveer)... en ze reppen met geen woord over de accu

Als ik de foto's zo zie is die even brak als in de N80 zit dus erg veel soeps zal het niet zijn.
Nog over mijn houder, het ding hangt al 43 uur aan mn raam met adapter (die alleen al zwaarder is dan mn telefoon), 230v-kabel, kabel die aan de adapter zit, 3 ide-kabels en mijn vitrage erop rustend... ik heb er zojuist een 0,75kg-gewicht van mn dumbbells aangehangen

de houder boog gelijk een stuk om maar zit tot nu toe (5 minuten) gewoon nog vast aan het raam

edit: Ik hoorde net een *TIK*, dacht dat mn ruit een barst kreeg ofzo

bleek dus dat het kabeltje waar het gewicht aan hangt van de bovenste 'rand' boven de houder zegmaar iets omlaag is geschoven ('gevallen') zodat ie achter dat buigbare ding hangt waar de houder aan vast hangt. Zelfs dat hield ie dus
[
Voor 35% gewijzigd door
DataGhost op 25-09-2006 19:20
]