Thanks, ik was al bang dat het alleen met een cardreader zou lukken.[b][message=26513576,noline]
[...]
Als je de kabel aansluit selecteren: Bestandsoverdrachtmodus
Ik neem aan dat voor de map SYS hetzelfde geldt ?
Verwijderd
Thanks, ik was al bang dat het alleen met een cardreader zou lukken.[b][message=26513576,noline]
[...]
Als je de kabel aansluit selecteren: Bestandsoverdrachtmodus
Deze houder heb ik ook gehad voor de MDA Compact, die paste ook. Ik was er niet zo content mee eigenlijk, hij heeft het denk ik 2 maanden volgehouden. Soms donderd dat ding van het raam af, en na 3 keer vallen was een van de klempootjes al afgebroken.DataGhost schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:13:
[...]
Ik heb deze besteld http://www.pdashop.nl/pro...iver-navigation-pack.html en dan gaat het jou vast vooral om deze http://www.pdashop.nl/pro...-universal-carholder.html , dat is de houder dus
oh, zie ik net, de lader is ook gewoon aan te sluiten als de telefoon in de houder zithad ik nog niet eens op gelet
Verwijderd
Ik heb mijn N80 nu inmiddels meer dan 2,5 maand en geen bescherming. Geen enkel krasje te bekennen op mijn beeldscherm en dat terwijl ik nog aan het verbouwen ben ook. Gewoon een beetje voorzichtig zijn. Ik vind trouwens dat elke bescherming die je erop aanbrengt, ten koste gaat van de beeldkwaliteit. Een krasje zou zelfs in de meeste gevallen minder storend zijn.EnsconcE schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:36:
[...]
Ik heb deze:
http://telecomtelecom.nl/...ex.php?p=30&id=592&gid=53
Je moet hem zelf uitsnijden en het is lastig aanbrengen omdat je 1 sticker hebt waar je het lucht ondervandaan moet krijgen. Dat laatste is mij bijna helemaal gelukt, het nadeel aan deze is dat het net lijkt of je krasjes heb. Deze krasjes zitten dan ook op de sticker. Hij is niet zo doorzichtig als die van de fabriek. Als die van de fabriek 100% is, dan is deze 90%. Maar hij doet zijn werk wel goed.
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
yassine schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:32:
IK HEB EEN klein probleembje met de WIFI verbinding. Prombleem als volgt
Heb sinds vandaag een hele nieuwe install etc van windows gedaan. En heb ik ook voor me beveilging van router voor WPA-SK gekozen (ipv van WEP). Nu is op me comp alles gelukt en kan gewoon met me niewe key Van 64 tekens gewoon inloggen.
Maar nu op me n80 wijzig ik de key met de niewe code, Maar ik kom 1 cijfertje tekort die ik niet kan invullen, omadat simpelweg me nokia dat niet toelaat. ( bijv. code is 12345 en op me n80 kom ik maar to 1234)
Hoe kan dat en en wat is de oplossing? aub
Doe gewoon WPA-PSK van gewoon een stuk of 10 karakters....yassine schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:32:
IK HEB EEN klein probleembje met de WIFI verbinding. Prombleem als volgt
Heb sinds vandaag een hele nieuwe install etc van windows gedaan. En heb ik ook voor me beveilging van router voor WPA-SK gekozen (ipv van WEP). Nu is op me comp alles gelukt en kan gewoon met me niewe key Van 64 tekens gewoon inloggen.
Maar nu op me n80 wijzig ik de key met de niewe code, Maar ik kom 1 cijfertje tekort die ik niet kan invullen, omadat simpelweg me nokia dat niet toelaat. ( bijv. code is 12345 en op me n80 kom ik maar to 1234)
Hoe kan dat en en wat is de oplossing? aub
Hoi!
Ik heb type WPA/WP2 zie foto!Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:58:
Dan moet je ff bij het type beveiliging een ander soort instellen. De lengte van het wachtwoord is afhankelijk van het type beveiliging. Ik had hetzelfde probleem! Als je het niet vind kijk ik nog wel ff precies waar het staat.
[...]
En Nee kan nieturnie538 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:05:
[...]
Doe gewoon WPA-PSK van gewoon een stuk of 10 karakters....
Hoef je ook geen 64 tekens in te voegen...
[ Voor 27% gewijzigd door yassine op 21-09-2006 20:35 ]
Verwijderd
Heb je eens geprobeerd met WLAN-netwerkmodus op Ad-hoc te zetten?yassine schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:22:
[...]
Hier netwerk openbaar ( is goed toch?? of moet het verborgen zijn?? )
[...]
Nee, dat moet het niet zijn. Mijn WIFI verbinding loopt via Infrastructure!Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:44:
[...]
Heb je eens geprobeerd met WLAN-netwerkmodus op Ad-hoc te zetten?
Ik heb ook gewoon WPA-PSK met infrastructuur. Ik snap alleen niet waarom je 64 tekens gebruikt.yassine schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:50:
[...]
Nee, dat moet het niet zijn. Mijn WIFI verbinding loopt via Infrastructure!
Maar jongens hoe hebben jullie het dan gedaaan>>? jullie zouden dan ook 1 nummer missenOf Ondersteund ie gewoon geen WPA-PSK???
ALs het zo goooi ik de beveiliging gewoon weer naar WEP!
Hoi!
Brakke foto's man. Welke versie firmware heb je? ( ligt ook erg aan de omgevings situatie! licht etc. )urnie538 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:51:
Hier een aantal foto's gemaakt met mijn N80, voor (potentiele) Nokia N80 gebruikers.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga proberen thanxurnie538 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:53:
[...]
Ik heb ook gewoon WPA-PSK met infrastructuur. Ik snap alleen niet waarom je 64 tekens gebruikt.
Het idee erachter is dat je juist geen 64 tekens nodig hebt in A765b9729E (hexidecimaal) en zo nog een aantal meer.
Gebruik gewoon een woord.
[ Voor 20% gewijzigd door yassine op 21-09-2006 21:01 ]
Ik heb firmware V4. Jouw foto's zijn veel beter! Gebruik jij dat schiufding op de achterkant wel eens? (voor veraf en dichtbij)yassine schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:00:
[...]
Brakke foto's man. Welke versie firmware heb je? ( ligt ook erg aan de omgevings situatie! licht etc. )
Hier een foto met mijn n80:
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Ga proberen thanx
Héél vreemd! Toegangspunt eens verwijderen en dan opnieuw instellen zou ik zeggen. Aangezien WPA een véél betere beveiliging is dan WEP!yassine schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:44:
Ik heb Verander van HeX Naar AES en nu kan ik idd een korter code invoeren!
Maar nu moet ik steeds bij het aanmdeden naar het internet de code invoeren ( ookal heb ik een toeganspunt met daar de code in verwerkt!) Dus ik houd het toch maar weer OP WEP![]()
Hoi!
Das volgens mij de schellingwouderdijkyassine schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:00:
[...]
Brakke foto's man. Welke versie firmware heb je? ( ligt ook erg aan de omgevings situatie! licht etc. )
Hier een foto met mijn n80:
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Ga proberen thanx
eh?yassine schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:44:
Ik heb Verander van HeX Naar AES en nu kan ik idd een korter code invoeren!
Maar nu moet ik steeds bij het aanmdeden naar het internet de code invoeren ( ookal heb ik een toeganspunt met daar de code in verwerkt!) Dus ik houd het toch maar weer OP WEP![]()
neenee, yassine doet het fout gok ik... Maak je wel verbinding met dat toegangspunt via het gedefinieerde toegangspunt en dus niet via 'zoeken naar wlan?' Heb je je sleutel goed gedefinieerd (hoofdletters/kleine letters)?Héél vreemd! Toegangspunt eens verwijderen en dan opnieuw instellen zou ik zeggen. Aangezien WPA een véél betere beveiliging is dan WEP!
Nee via een toeganspunt.. Maar het maakt al niet uit. ( me pa kreeg ook problemen om met ze laptop aan te loggen op he netwerk! ) dus ik laat het maar op WEPDataGhost schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:43:
[...]
eh?
[...]
neenee, yassine doet het fout gok ik... Maak je wel verbinding met dat toegangspunt via het gedefinieerde toegangspunt en dus niet via 'zoeken naar wlan?' Heb je je sleutel goed gedefinieerd (hoofdletters/kleine letters)?
Klopt helemaal DaanoDaannO schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:13:
[...]
Das volgens mij de schellingwouderdijk
En op de achtergrond de oranje sluizen met amsterdam
Ik heb firmware V4. Jouw foto's zijn veel beter! Gebruik jij dat schuifding op de achterkant wel eens? (voor veraf en dichtbij)yassine schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:46:
[...]
Nee via een toeganspunt.. Maar het maakt al niet uit. ( me pa kreeg ook problemen om met ze laptop aan te loggen op he netwerk! ) dus ik laat het maar op WEP
[...]
Klopt helemaal DaanoHeb daar me Lancia gekocht
Hoi!
Ja. VOor CLose-ups schuif je hem naar links (bloemetje) en rechts voor portet foto's.urnie538 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 00:04:
[...]
Ik heb firmware V4. Jouw foto's zijn veel beter! Gebruik jij dat schuifding op de achterkant wel eens? (voor veraf en dichtbij)
Heb je anders nog dingen ingesteld?
En welke fimware gebruik jij?
Die foto's van urnie538 zijn naar mijn meningn iet brak, alleen is het met dat licht heel moeilijk een mooie foto te maken. Die van jou zijn overigens overbelicht, als je met de n80 goeie foto's wil dan moet je wel met de instellingen spelen(als advies voor de toekomstige koper).yassine schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 00:09:
[...]
Ja. VOor CLose-ups schuif je hem naar links (bloemetje) en rechts voor portet foto's.
Kwa instellingen heb ik niks veranderd nee. Gewoon op automatisch staat ie. Het hangt er nl sterk van af hoe en in welke situatie je de foto maakt. Vooral met de n80. Die is nl heel gevoelig voor schokjes en het belangrijkste Omgevingslicht.
ZOals je kunt zien zijn de foto's in goed dag licht gemaakt.
Het idee dat er een krasje op mijn scherm zit is voor mij storender dan dat ik door krasjes moet kijken die niet op het beeldscherm zelf zitten. Klinkt misschien absurd, maar het voelt met bescherming gewoon beter(kan ik er evt ook meer voor vangen als ik hem verkoopVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:13:
[...]
Ik heb mijn N80 nu inmiddels meer dan 2,5 maand en geen bescherming. Geen enkel krasje te bekennen op mijn beeldscherm en dat terwijl ik nog aan het verbouwen ben ook. Gewoon een beetje voorzichtig zijn. Ik vind trouwens dat elke bescherming die je erop aanbrengt, ten koste gaat van de beeldkwaliteit. Een krasje zou zelfs in de meeste gevallen minder storend zijn.
Verwijderd
Ik ben er laatst achter gekomen dat hij de instellingen niet standaard opslaat op de N80.Die foto's van urnie538 zijn naar mijn meningn iet brak, alleen is het met dat licht heel moeilijk een mooie foto te maken. Die van jou zijn overigens overbelicht, als je met de n80 goeie foto's wil dan moet je wel met de instellingen spelen(als advies voor de toekomstige koper).
Verwijderd
Verwijderd
Als je een kaartje van 2 GB koopt, dan kan de map "West Europe" en "East Europe" op 1 kaart.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:59:
Weet iemand hoe groot de kaarten van TomTom 6 zijn? van Benelux en Duitsland ofzo. Ik twijfel namelijk tussen een geheugenkaartje van 1 of 2 gb.
Verwijderd
Oost europa ga ik voorlopig toch niet heenVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:10:
[...]
Als je een kaartje van 2 GB koopt, dan kan de map "West Europe" en "East Europe" op 1 kaart.
Deze zijn 1GB per stuk geloof ik, zal ik thuis ff voor je na moeten kijken.
Ik heb nu de TT5 map op mijn N80 staan, deze werken ook gewoon met TT6.
Ik moet ook nog een kaartje kopen, maar wordt er 1 van 2GB, omdat ik ook nog graag foto's wil kunnen maken.
Benelux kaart is 61MB en die van duitsland rond de 200MB. Ik zou een 2GB kaartje nemen. Het prijsverschil is niet schokkend en dan weet je in ieder geval zeker dat je genoeg ruimte hebt. Ik heb ook de kaart van western europe geinstalleerd (1GB), en heb nog mooi 1GB over voor mp3s, foto's etc.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:59:
Weet iemand hoe groot de kaarten van TomTom 6 zijn? van Benelux en Duitsland ofzo. Ik twijfel namelijk tussen een geheugenkaartje van 1 of 2 gb.
Hoi!
tip: telefoon aan de lader 's nachtsurnie538 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:35:
Nog iets....
NOOIT je Nokia N80 aan je pc laten hangen als je hem niet gebruikt.
Heb ik dus vannacht gedaan met een batterij die alle streepjes nog had
**Gevolg --> Batterij leeg --> Geen wekker --> Verslapen!
Ja dat is mogelijk, maar ik kan 2 dagen met mijn baterij, dus waarom zou ik hem aan de lader gooien als ie nog vol zit..... (zodat ik me niet verslaap als ie aan de pc zit
Hoi!
[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 22-09-2006 11:13 ]
Hoi!
en ook nooit opladen 's nachts als je de wekker heb gezet...urnie538 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:35:
Nog iets....
NOOIT je Nokia N80 aan je pc laten hangen als je hem niet gebruikt.
Heb ik dus vannacht gedaan met een batterij die alle streepjes nog had
**Gevolg --> Batterij leeg --> Geen wekker --> Verslapen!
Hmmmm...daar heb ik geen last van hoor. Wekker werkt prima wanneer de tel. wordt opgeladen. Moet er wel bij zeggen ik hem altijd uit zetThe Conman schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:25:
[...]
en ook nooit opladen 's nachts als je de wekker heb gezet...
gevolg -> aan het laden (of lader zit er in en is actief) -> wel wekker, maar geen geluid -> verslapen!
[ Voor 5% gewijzigd door chiels op 22-09-2006 11:31 ]
oops, typefoutje, moest tril zijn ipv geluidchiels schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:29:
[...]
Hmmmm...daar heb ik geen last van hoor. Wekker werkt prima wanneer de tel. wordt opgeladen.
The Conman schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:31:
[...]
oops, typefoutje, moest tril zijn ipv geluid
tel ligt naast me kussen en als geluid afgaat hoor ik niet (ja ben een harde slaper), maar wanneer er iets gaat trillen, word ik wel wakker
Om deze reden:urnie538 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:07:
[...]
Ja dat is mogelijk, maar ik kan 2 dagen met mijn baterij, dus waarom zou ik hem aan de lader gooien als ie nog vol zit..... (zodat ik me niet verslaap als ie aan de pc zit)
Unlike NiCad batteries, lithium-ion batteries should be charged early and often. However, if they are not used for a longer time, they should be brought to a charge level of around 40%. Lithium-ion batteries should never be "deep-cycled" like NiCd batteries.
Dus jij gooit hem elke avond aan de lader?
Hoi!
Nee, want dat is ook weer overdreven, maar het kan geen kwaad. Dat bedoel ik ermee te zeggen.urnie538 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:18:
[...]
Dus jij gooit hem elke avond aan de lader?
Ja heb ik ook eig, iemand een goedkoop adres voor nokia autoladers?Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:24:
TomTom 6.010 werkt als een zonnetje.![]()
Accu wel zeer snel leeg.
Verwijderd
Verwijderd
De orginele zijn best wel prijzigyassine schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:31:
[...]
Ja heb ik ook eig, iemand een goedkoop adres voor nokia autoladers?
Was ook niet als offence bedoeld!EnsconcE schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:26:
[...]
Nee, want dat is ook weer overdreven, maar het kan geen kwaad. Dat bedoel ik ermee te zeggen.
Hoi!
phwoo... Dat zijn een hoop duiten voor een simpel ladertjeVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:43:
[...]
De orginele zijn best wel prijzig29 euro
http://www.smartphoneshop...nokia-dc-4-autolader.html
[ Voor 23% gewijzigd door yassine op 22-09-2006 13:04 ]
De laatste tijd pas elke keer wanneer hij bijna leeg is omdat ik het vergeet, en dat is ongeveer om de 2 a 3 dagen. Ik luister dagelijks +/- 1 uur muziek en bellen/smsen doe ik bijna niet. Normaliter doe ik het wanneer het me uitkomt, maar ik heb geen stramien. Wanneer het me uitkomt is overigens niet 2 maal daags en ook niet om de dag alhoewel ik dit ook wel eens doe. Als ik mp3's kopieer dan doe ik hem zowiezo aan de lader. Dit is mijn patroonurnie538 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:53:
[...]
Was ook niet als offence bedoeld!
Maar hoe vaak heb jij hem aan de lader? Om de dag?
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:32:
Nokia center Alkmaar, waar blijft mijn telefoon! Week 2 al voorbij en dat alleen voor een nieuwe firmware.
SuccesRobbie, neem gewoon even contact op met dat Serice Point uit Alkmaar (072-5276100), dan kunnen hun jou misschien een status melding geven. Wij kunnen hier op GoT niets met zo'n melding.
Dan heb jij blijkbaar die Brando dingen nog nooit uitgeprobeerd. Ik moet echt naar de randjes kijken om te zien of ie er nog wel opzit.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:13:
[...]
Ik heb mijn N80 nu inmiddels meer dan 2,5 maand en geen bescherming. Geen enkel krasje te bekennen op mijn beeldscherm en dat terwijl ik nog aan het verbouwen ben ook. Gewoon een beetje voorzichtig zijn. Ik vind trouwens dat elke bescherming die je erop aanbrengt, ten koste gaat van de beeldkwaliteit. Een krasje zou zelfs in de meeste gevallen minder storend zijn.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde met de handyfolie (ebay). Moet goed kijken of die erop zit.Blindfold schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:27:
[...]
Dan heb jij blijkbaar die Brando dingen nog nooit uitgeprobeerd. Ik moet echt naar de randjes kijken om te zien of ie er nog wel opzit.
Geld niet voor Li-ion batterijen. Die kan je met een gerust hart tussendoor opladen.The Conman schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:07:
Sorry beetje slechte engels van me. Begrijp dat stukje niet helemaal op wikipedia.
Als ik het goed heb begrepen kan je een li-ion accu dus opladen wanneer en hoeveel je wil? Dus ik hoef niet zoals de oude accu's te wachten/gebruiken tot ie helemaal op is en dan pas helemaal opladen?
Ik hoor van vrienden en kennissen altijd van "eerst je accu leeg maken en dan volledig (en niet half) opladen".
Echt 100% leeg lukt overigens niet, als je dat wel voor elkaar krijgt dan heb je je batterij gemold. De n80 heeft hiervoor een beveiliging dus druk maken hoef je jezelf hier neit over. De li-ion moet je eigenlijk zoveel mogelijk aan de lader hebben, want het verlengt de batterij leegloop tijd zelfs.running man schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:45:
[...]
Geld niet voor Li-ion batterijen. Die kan je met een gerust hart tussendoor opladen.
Het is wel zo dat die pas de volledige capaciteit heeft als die een paar keer opgeladen is.
Ik zou dus de eerste paar keer hem leegtrekken en volledig opladen.
Verwijderd
Die foto's zijn gemaakt door nokia n91 daarna met paint bewerkt(pijltjes zetten). En snel tussen mijn werk door gedaanrunning man schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:41:
[...]
Kan altijd een keer van pas komen.
De foto's hadden wel iets scherper gemogen
Dat heb ik ook geprobeerd bij een 'oude' lader (was niet origineel) en deze leverde niet genoeg stroom, het batterij balkje stond stil met 1 blokje, als ik em aan deed en een beetje veel stroom verbruikte (zoals foto met flits) dan viel ie weer uityassine schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:55:
[...]
phwoo... Dat zijn een hoop duiten voor een simpel ladertjeIk neem denk gewoon die oude Nokia lader ( met groter aansluiting ) en sluit hem aan op die converter die ze hebben meegegeven met me tel... zal ff kijken hoeveel die kost
/EDIT:
Heb een Hele goedkope gevonden op MP voor maar 5 euro ( 6€ incl verz. ) Niet een orginele maar agghh who cares![]()
Ga gelijk bestellen >Klik voor hun site hier<
Klopt! En het beste is om hem koel te bewaren... maar ja... om nu elke nacht je N80 in de koelkast te leggen..EnsconcE schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:04:
[...]
Echt 100% leeg lukt overigens niet, als je dat wel voor elkaar krijgt dan heb je je batterij gemold. De n80 heeft hiervoor een beveiliging dus druk maken hoef je jezelf hier neit over. De li-ion moet je eigenlijk zoveel mogelijk aan de lader hebben, want het verlengt de batterij leegloop tijd zelfs.
ik heb de HOLUX 236 slim al een 2 jaar en werkt nog steeds perfect (20 kanaals vlgs mij)TheMystery schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:23:
wat is een goede bleutooth gps ontvanger die goed werkt met de N80
GiTS
Verwijderd
Nee, in principe niet. Tenzij ze nu verder ontwikkeld zijn voor Symbian S60 V3, en dan zal je ze waarschijnijk (indien van toepassing) opnieuw aan moeten schaffen.rooie60 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:11:
Kunnen de applicaties die ik op mijn 6681 had ook weer op deze N80,zoals sms reminder,sms counter File expl,omdat de N80 een andere versie van symbian heeft.
Hoi!
Verwijderd
Ook als je probeert te navigeren naar je contact personen ? Dat werkt bij mij niet. De namen staan allemaal doorelkaar en als je iemand kiest pakt ie het adres van iemand anders..Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:24:
TomTom 6.010 werkt als een zonnetje.![]()
Accu wel zeer snel leeg.
Verwijderd
Zeker. Kijk eens op marktplaats.nlyassine schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:31:
[...]
Ja heb ik ook eig, iemand een goedkoop adres voor nokia autoladers?
Thanx. Maar heb hem al bij die ander besteld voor 5.99 incl verzendkosten.Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 00:01:
[...]
Zeker. Kijk eens op marktplaats.nl
Heb ik hem van de week ook gekocht. €5.25 incl verzenden en werkt perfect.
http://koopjes.marktplaat...ho%2BX7HXMtk%3D&df=1&fta=
Verwijderd
HaHa okeej. €0.74 cent verliesyassine schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 00:06:
[...]
Thanx. Maar heb hem al bij die ander besteld voor 5.99 incl verzendkosten.
Hoi!
Verwijderd
Gewoon zelf ff een ringtone maken met mp3cutter (freeware)Kojak2001 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:33:
De bijgeleverde ringtones spreken mij totaal niet aan, waarom moet je verdorie een complete song horen als je gebeld word .. weet iemand nog waar je simpele ringtones kunt downloaden?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 12:10 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 12:44 ]
verkeerde wep key ? stel em eens in als toeganspunt bij instellingen - verbindingenVerwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:34:
Ik heb wat problemen met m'n Wlan verbinding.
Ik gebruik een ASUS WL-167G USB adapter, deze heb ik volgens instructies ingesteld dat deze als een "accespoint" werkt.
Mijn N80 vind het "accespoint", als ik vervolgens op connect klik in het prog. Hotspot Finder vraagt de N80 om de WEP key, deze vul ik in maar dan krijg ik de melding "connection failed"
De pc zegt dat er verbinding is maar de N80 van niet. Als ik nu naar Opera en verbinding wil maken vraagt ie om een accespoint, ik geef aan dat ik de Wlan verbinding wil gebruiken, N80 gaat connecten maar geeft de melding " Wlan-netwerk niet gevonden".
Kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe of waar het verkeerd gaat?
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2006 13:14 ]
[ Voor 69% gewijzigd door Zillion01 op 23-09-2006 14:07 ]
Moet je eens een goed geconfigureerde dhcp-server opzetten of je instellingen static in je foon inkloppen. Ook al een aantal keer langsgeweest.Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 12:56:
Bij de Web key heb ik het juiste ingevuld, voor de zekerheid de beveiliging uitgezet maar de pc blijft zeggen dat er verbinding is en mijn N80 ziet de verbinding wel maar zodra er verbonden moet worden mislukt het.
Heb de verbinding ook als toegangspunt ingesteld maar dit maakt geen verschil.
edit:
Nu komt de melding "geen reactie van de gateway" ook regelmatig voorbij.
Hotspot Finder kan wel verbinding maken maar de rest geeft weinig mee
Verwijderd
Je hebt geen dhcp-server dus. Dat wordt even zoeken hoe je die in moet stellen dan
Ik heb ook zon ding binnengekregen vanmiddag, er op geplakt maar vond em niet recht genoeg zitten. Heb em er af gehaald maar ik heb nu steeds luchtbelletjes hoe krijg ik die weg?Blindfold schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:27:
[...]
Dan heb jij blijkbaar die Brando dingen nog nooit uitgeprobeerd. Ik moet echt naar de randjes kijken om te zien of ie er nog wel opzit.
[ Voor 11% gewijzigd door NoepZor op 23-09-2006 18:40 ]
De wijzen komen uit het Oosten!
fota word pas vanaf v4 officieel ondersteund, vlgs mij, dus nog 1x naar het service centerjohan12 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 19:35:
OK, ik heb nu de Nokia software updater geinstalleerd, (van Nokia site) en heb mijn N80 verbonden, hij herkent m enzo alleen zegt dat de laatste software versie erop zit, RM92. alleen ik zag in de openingspost dat er al een tijdje een versie 4.xxx i, ik heb nog versie 3.0617. beetje vaag, moet dit nog zelf door nokia worden geupdate ofzo?
groet
GiTS
Verwijderd
Verwijderd
Ja die heb ik ook. Werkt prima. Geen enkel probleem meeVerwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 20:20:
Heeft iemand ervaring met de mini sd kaart van dane-elec 1 G.
Weet iemand wat park-suite voor een proggie is.
Uuuh ik heb ook 3.06.17.0.6 dus geinteresseerd in update echter op Nokia.nl zie bij N80 alleen als software download PC Suite?? Waar kun je die software updater vinden?johan12 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 19:35:
OK, ik heb nu de Nokia software updater geinstalleerd, (van Nokia site) en heb mijn N80 verbonden, hij herkent m enzo alleen zegt dat de laatste software versie erop zit, RM92. alleen ik zag in de openingspost dat er al een tijdje een versie 4.xxx i, ik heb nog versie 3.0617. beetje vaag, moet dit nog zelf door nokia worden geupdate ofzo?
groet
Ik heb diezelfde kaart, geen problemen mee op 3.0617 en ook niet op 4.0623Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 22:05:
Ik krijg volgende week ook mijn N80 binnen, en daarom ben ik alvast aan het kijken voor een dikke geheugenkaart. Zou ik met de Secure Digital Card Mini 2GB (Transscend, 80x) uit de pricewatch nog problemen krijgen, of werken alle mini sd kaartjes inmiddels met de nieuwe firmware.
Als je even in het vorige topic gezocht had, had je gezien dat deze te vinden is op http://www.nokia.co.uk/softwareupdateKojak2001 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 22:20:
[...]
Uuuh ik heb ook 3.06.17.0.6 dus geinteresseerd in update echter op Nokia.nl zie bij N80 alleen als software download PC Suite?? Waar kun je die software updater vinden?
Staat volgens mij in de handleiding, menu-knop ingedrukt houden (2 sec ofzo).Nog 1 basic vraagje : hoe kun je tussen applicaties wisselen. Ik ben de SPVC500 gewend en daar kon je dat gewoon doen.
[ Voor 9% gewijzigd door DataGhost op 23-09-2006 22:43 ]
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Klopt heb ik ook in de tas,maar er hoort gewoon geen speling in te zitten,hebben de samsungs toch ook niet dus het kan wel zonder speling.The Conman schreef op zondag 24 september 2006 @ 00:51:
als een fiemeltje is die speling toch niet erg? die hebben het toch altijd in een handtasje en nooit in broekzak
Daar sluit ik me bij aan, echt een kut ding!Dandelion schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:13:
[...]
Deze houder heb ik ook gehad voor de MDA Compact, die paste ook. Ik was er niet zo content mee eigenlijk, hij heeft het denk ik 2 maanden volgehouden. Soms donderd dat ding van het raam af, en na 3 keer vallen was een van de klempootjes al afgebroken.
Daarna heb ik er een aangeschaft die specifiek voor de MDA was, die was stukken beter.
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Als je Vodafone hebt zit er een aangepaste firmware van Vodafone op. Zij zijn waarschijnlijk iets later met een upgrade dan Nokia zelfmischadbs schreef op zondag 24 september 2006 @ 02:22:
http://mobilesearch.nokia.com/A4160041 er is een nieuwe search app uit die standaart op de internet edition zit van windows live (1.3 ofzo), de vorige was van yahoo (1.2 ofzo) hij vervangt de oude ook automatisch, alleen kon ik met de oude niet zoeken via wlan en alleen via gprs en deze nieuwe loopt vast na opstarten.. nog meer mensen last van??
Verder wilde ik vandaag de N80 van een maat laten firmwaren dit toestel is later aangeschaft dan de mijne.
Hij was na een 15 min klaar zoals ik altijd gewend ben van next roosendaal.
Ik begin uiteraard eerst naar de extra apps te zoeken zoals fsecure, adobe, fota, enz.
Ik zie gelijk dat deze ontbreken zoals bij meer mensen op dit forum was, terwijl bij mijn toestel die extras wel aanwezig waren.
Dus ik terug naar binnen voor een verklaring, hij checkt de firmware versie en jahoor de oude versie 3.xxx stond er nog gewoon op!
Dus hij de telefoon nog eens aansluiten en de mijne ook die wel versie 4.xxx heeft.
Begint hij erover dat het verschillende toestellen zijn met verschillende productcodes en dat de hardware anders is en de N80 van mijn maat niet te updaten is
Volgens hem kan het wat te maken hebben met dat hij vodafone heeft en ik kpn hi.
Ik zelf vond dit nogal een bullshit verhaal..
Maar zijn degenen die de extra apps niet vonden na de update nu ook belazerd en hebben die nog gewoon versie 3.xxx ??
[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 24-09-2006 02:49 ]
Ik heb idd de (02) versie zal het bij mijn maat nog bekijken..DataGhost schreef op zondag 24 september 2006 @ 02:40:
[...]
Als je Vodafone hebt zit er een aangepaste firmware van Vodafone op. Zij zijn waarschijnlijk iets later met een upgrade dan Nokia zelfVolgens mij mogen de monteurs geen standaardfirmware op branded telefoons flashen, enkel die van de operator, in dit geval Vodafone. Jij had waarschijnlijk je telefoon retail gekocht (los) of KPN past de firmware niet aan, maar als je maat de telefoon via Vodafone heeft gekocht staat er dus branded firmware op. Dat de hardware anders is is misschien wel bullshit, maar het upgraden kan dus niet om de bovenstaande reden
Ik weet niet precies of ze het uberhaupt mogen maar als je er standaardfirmware op wilt flashen moet je daar volgens mij extra voor betalen, of je kan het zelf proberen (maar dat is illegaal, en als het misgaat (de kans is er altijd) heb je geen garantie meer en een kapotte telefoon)
Voor de volledigheid: wat staat er PRECIES op het scherm als je *#0000# typt? Bij mij stond er
V 3.0617.0.6
03-05-2006
RM-92
Nokia N80 (02)
Ik gok dat jouw maat deze heeft:
V 3.0617.0.6
03-05-2006
RM-92
Nokia N80 (51)
En dan moet je dus wachten tot er een V4.0623 met (51) is. Dat kan nog wel even duren
Verwijderd
Verwijderd
IK!!Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:42:
Is er hier iemand dier ervaring heeft met het Nokia-center in Rijssen ?
Ik wil ook graag de nieuwste firmware, een Rijssen is hier in de buurt.
Hoi!
Verwijderd
Thanksurnie538 schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:12:
[...]
IK!!
Ben met de trein naar Rijssen gegaan, 5 minuten lopen vanaf het station.
Het is wel even zoeken naar het winkeltje. Het winkeltje is helemaal achterin, en dan een trap op, maar vraag anders maar even. Aardige gozer, alleen moet je wel even bellen wanneer ie aanwezig is. Ze hebben daar één gast die ervoor gekwalifiseerd is. Volgens mij is hij er vanaf half twee elke dag, maar bel even!
Hun website is: www.teunis.org
Klaar terwijl je wacht.... En als je je verveelt tijdens het kwartiertje wachten liggen er nog tijdschriften van 2002 op tafel met "de nieuwste Samsung A800, de kleinste telefoon ooit"![]()
![]()
Als je nog vragen heb post maar!
Verwijderd
Nou ik heb vanmorgen alle 4 de topics doorgespit, kom wel wat tegen maar kom er nog niet uit..DataGhost schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:43:
[...]
Je hebt geen dhcp-server dus. Dat wordt even zoeken hoe je die in moet stellen danDaarna zal het met je N80 gewoon werken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq