Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187905

Net de firmware willen updaten. Niet goed gegaan en kan nu de telefoon helemaal niet meer aan krijgen . Doet dus helemaal niets meer.

Iemand een idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141588

Vraagje voor gebruikers van deze telefoon:

Wat kun je precies met de text-to-speech functie doen ??
Kun je alleen sms laten voorlezen, of kun je ook de menu-structuur laten uitspreken?
Spreekt hij alles uit wat in de menu's dan op het scherm staat als dit aan staat bijvoorbeeld?

Ofwel is deze telefoon bruikbaar voor iemand die blind is als hij de menustructuur een beetje kent ?

Ik weet dat er voor Symbian losse scherm-lees software te koop is die dit wel kan, maar ik vroeg me af of dit bij deze nieuwe types telefoon misschien allemaal al standaard aan boord zit.

De meesten van jullie zullen deze spraakfuncties wel nooit gebruiken, maar misschien zijn er wel mensen die er wel eens mee hebben zitten spelen en kunnen vertellen wat er allemaal mee mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132697

Hallo,

ik ben van plan om een Nokia E50 aan te schaffen.
Het GSM-deel primeert maar ik zou hem ook willen gebruiken om te navigeren. Zo spaar ik mij een extra aankoop van een GPS uit. Deze functie ga ik echter niet zo heel veel gebruiken, misschien 1x per maand.

Enkele vraagjes:
-Moet ik een externe GPSmuis aankopen of is dit niet nodig??
-werkt het toestel niet te traag voor het gsm-onderdeel? Mijn vriendin heeft een 6070 en deze vind ik heel langzaam werken in vergelijking met mijn 6021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Ja, je moet een externe GPS muis aankopen. Een met Bluetooth zou zonder probleem moeten werken. Software voor navigeren vind je hier : Smart2go of je kan er ook Tomtom of iets dergelijks opzetten. Hoe snel dat werkt op de E50 kan ik niet vertellen. Maar voor een keer per maand is dat ook niet echt belangrijk, denk ik?

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Anoniem: 132697 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:47:
Hallo,

ik ben van plan om een Nokia E50 aan te schaffen.
Het GSM-deel primeert maar ik zou hem ook willen gebruiken om te navigeren. Zo spaar ik mij een extra aankoop van een GPS uit. Deze functie ga ik echter niet zo heel veel gebruiken, misschien 1x per maand.

Enkele vraagjes:
-Moet ik een externe GPSmuis aankopen of is dit niet nodig??
-werkt het toestel niet te traag voor het gsm-onderdeel? Mijn vriendin heeft een 6070 en deze vind ik heel langzaam werken in vergelijking met mijn 6021.
Ik heb een 32 kanaals gps muis gekocht via e-bay voor 50 euro (incl. verzendkosten). Bijvoorbeeld zoiets: http://cgi.ebay.nl/32-kan...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
TT werkt als een trein, geen problemen mee. Uiteraard is de display wat klein, maar nog steeds is de af te leggen weg prima te volgen. Stem is helder en duidelijk.

Suc6!

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Liebaart schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:59:
Ja, je moet een externe GPS muis aankopen. Een met Bluetooth zou zonder probleem moeten werken. Software voor navigeren vind je hier : Smart2go of je kan er ook Tomtom of iets dergelijks opzetten. Hoe snel dat werkt op de E50 kan ik niet vertellen. Maar voor een keer per maand is dat ook niet echt belangrijk, denk ik?
Wel, het is niet zozeer dat navigeren wat me zorgen baart maar wel het gebruik van het toestel zelf!
Die navigatie mag redelijk traag werken, daar heb ik echt geen probleem mee!
Allé, een bluetoothmuis is dus benodigd! Goed om weten. De software zal waarschijnlijk Tomtom worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:51
Sinds een paar weken een E50in bezit. Prima toestel, op één punt na. Het is me nu al twee keer voorgekomen dat wanneer iemand me belt en ik opneem hij automatisch op de luidspreker staat. Oftewel,iedereen kan spontaan meeluisteren naar degene die me belt. De software is dan al vastgelopen, geen enkele functie werkt meer. Het enige wat ik dan nog kan doen is zeggen dat ik terugbel en een hardreset doen door het verwijderen van de accu.

Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Streamz schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:44:
Sinds een paar weken een E50in bezit. Prima toestel, op één punt na. Het is me nu al twee keer voorgekomen dat wanneer iemand me belt en ik opneem hij automatisch op de luidspreker staat. Oftewel,iedereen kan spontaan meeluisteren naar degene die me belt. De software is dan al vastgelopen, geen enkele functie werkt meer. Het enige wat ik dan nog kan doen is zeggen dat ik terugbel en een hardreset doen door het verwijderen van de accu.

Dit probleem is op een vorige pagina al een besproken geweest. Handyclock was bij 1 van de mensen de boosdoener maar er was nog iemand die iets anders gedaan had om het te verhelpen maar 'k zou es moeten zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streamz
@Liebaart: wanneer de E50 niet in de carkit zit, staat er niets onder "toebehoren in gebruik" bij carkit.
Alleen bij Hoofdtelefoon, maar die heb ik niet.

@Testedoene: ik heb het hele topic doorgespit en ik zie niemand die dit heeft?
Overigens heb ik geen Handylock oid in gebruik. Mijn toestel is nog helemaal standaard, er staat dus geen extra software op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:01
Heey

Ik heb sinds september 2006 deze E50 zonder camera. Nou hbe ik alleen mn telefoon laten vallen en nu blijft die weergeven dat er een hoofdtelefoon is aangesloten, wat dus neit het geval is. Normale telefoongesprekken zijn zo niet mogelijk, weet één van jullie een mogelijke oplossing? bvd

Feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ik heb problemen met de Nokia site. Wil mijn software updaten, maar als ik op de link "Get it" klik, om 7.13 binnen te trekken, keer ik terug naar de start site. Heb al vanalles geprobeerd, het wil maar niet werken. Iemand met een direct linkje?

Ah ok, ik snap het, je moet dit via de update software doen, die trekt de boel binnen.
Maarrrr.... Ik krijg zowel op mijn laptop met XP SP2, als op mijn pc met Vista Ultimate, geen verbinding via de USB kabel! Drivers zijn geinstalleerd, en er is op de laptop één keer connectie geweest, waarna die weg viel, en sindsdien kan er geen connectie meer worden gemaakt.
Telefoon reageert wel meteen op USB connectie, want die vraagt in welke modus ik wil draaien. Ik selecteer PC Suite, laat PC Suite scannen, maar die timed uiteindelijk out, en vind niks. Komt met troubleshoot guide, maar die helpt niks verder. Iemand hier met de gouden tip?

[ Voor 56% gewijzigd door UltraSub op 11-08-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-06 10:01
Streamz schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:44:

Helaas ben ik er ook bekend mee. Sinds het begin dat ik de E50 heb (meer dan een jaar nu) doet dit probleem zich af en toe voor. Bij elke software update hoop ik dat het weg is, maar helaas. Ik dacht eerst dat het aan FSCaller lag, maar nu zonder 3rd party software heb ik het nog steeds. Een oplossing weet ik dus helaas niet voor je.

Het lijkt trouwens alsof mijn E50 sinds de laatste software update van een paar weken geleden vaker spontaan reset :/ Maargoed, blijft verder een top toestelletje O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Vaag probleem: Ik bel naar een bezet (vast) nummer (wat ik van te voren natuurlijk niet wist...) druk ik de rode 'ophang' knop in, gebeurt er niks! vage bug!

Nog een: in een smsje type ik zó (let op die ó), gaat het smsje ineens van 1 smsje naar 2 smsjes, maakt niet uit of ik nog 100 (meer of minder) tekens over heb!

Laatste software heb ik er op staan, iemand last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik heb nu al een aantal keren de "Metal black cover" gezien en deze bevalt me wel.

Weet iemand waar de cover te koop is en waar ik heb kan laten installeren... Ik meen me iets te herinneren over een Nokia Service Shop... (Maar waar zitten die... :S)

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:39
DaLuca schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:16:
Ik heb nu al een aantal keren de "Metal black cover" gezien en deze bevalt me wel.

Weet iemand waar de cover te koop is en waar ik heb kan laten installeren... Ik meen me iets te herinneren over een Nokia Service Shop... (Maar waar zitten die... :S)
www.nokia.nl -> Nokia in je buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

http://www.nu.nl/news/119...rverhitting_batterij.html

Iemand hier al actie ondernomen?....heb net ff mijn accu bekeken en het blijkt idd een BL-5C te zijn. Maar hoe acherhaal ik de productiedatum? Zie het op de accu nl. niet staan

/edit info staat op de Nokia site: http://www.nokia.com/batteryreplacement/en/ hoe dit te checken.

/edit. Net ff gechecked (pfew.....veegt hand af aan voorhoofd)

Product Advisory: Nokia BL-5C battery

Your battery is not among those manufactured by Matsushita between December 2005 and November 2006 and your battery will not be replaced.

www.nokia.com

PS: misschien kan de TS dit in de topicstart zetten? :)

/edit en hier het bericht op Tweakers
nieuws: Nokia roept 46 miljoen accu's voor mobieltjes terug

[ Voor 55% gewijzigd door NRGetic op 14-08-2007 14:23 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Kijk hier eens : LINK

Die van mij is alvast niet bij deze serie.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26945

NRGetic schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:10:
http://www.nu.nl/news/119...rverhitting_batterij.html

Iemand hier al actie ondernomen?....heb net ff mijn accu bekeken en het blijkt idd een BL-5C te zijn. Maar hoe acherhaal ik de productiedatum? Zie het op de accu nl. niet staan

/edit info staat op de Nokia site: http://www.nokia.com/batteryreplacement/en/ hoe dit te checken.

/edit. Net ff gechecked (pfew.....veegt hand af aan voorhoofd)

Product Advisory: Nokia BL-5C battery

Your battery is not among those manufactured by Matsushita between December 2005 and November 2006 and your battery will not be replaced.

www.nokia.com

PS: misschien kan de TS dit in de topicstart zetten? :)
Ik zou even wachten met het een en ander in de TS zetten. Een nieuwe accu voor mijn E50 is als het goed is zo snel mogelijk naar mij onderweg. Deze accu behoorde wel tot de foute batch. Ik moest mijn adresgegevens invullen en hij zal zo snel mogelijk worden opgestuurd volgens de site.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26945 op 14-08-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Mijn batterij is gelukkig helemaal in orde. Wel een BL-5C maar een goede serienummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:09
Hmmz... de laatste weken wil mijn E50 niet meer opladen met de bijgeleverde lader. Een workaround die ik heb gevonden is door mijn accu (BL-5C, nieuwe is onderweg) op de laden in mijn BT GPS (Holux GPSlim 236). Dit verhaal met die battery recall... zou dat te maken kunnen hebben met het niet willen opladen? Denk het niet, maar ik heb inmiddels een BL-6C en een nieuwe lader besteld, dus ik zal het binnenkort kunnen testen. :)

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102097

ik heb de e50 ook sinds kort. hierbij een adapt 750 gps gekocht.

echter als ik verbinding wil maken met de gps via het standaard navigatie programma kan hij geen verbinding maken. ook als ik via het bluetooth menu zoek naar apparaten vindt hij hem wel maar krijg ik de melding "kan niet koppelen met bt gps".

heb de e50 ook geupgrade naar de laatste versie. maar het ligt aan de adapt denk ik.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
(dit ter info)

Haha... net even zo'n Nokia Service winkel gebeld met de vraag hoeveel zon "black metal" cover zou moeten kosten...

60 e-tjes ex BTW... Gestoord!

Kun je bijna een nieuwe voor kopen...

Ik zou graag weten waar het goedkoper kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Doe het zelf !! Alle stukken apart kopen kost trouwens ook rond de 60 Euro....

Kijk hier : LINKJE

Indien die 60 Euro is voor cover + toetsen + batterijklep + installatie, dan zou ik niet twijfelen, als je tenminste absoluut zo een zwarte E50 wil.

[ Voor 27% gewijzigd door Liebaart op 15-08-2007 11:48 ]

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk26
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:05
In deze webshop kan je ook de cover en het frontje in een zwarte versie aanschaffen:
http://www.mobilestunter.com/index.php?cPath=27_308
Je moet alleen nog op zoek naar een zwart toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hmm, heb inmiddels Nokia Mail for Exchange draaien, icm T-Mobile PIT en Kerio Mailserver 6.4.1.
Wat blijkt nu echter? Na een dag synchroniseert het ding niet meer iedere 5 minuten. Er staat wel verbonden, maar er komt niets nieuws binnen, ook al staat het op de server. Synchroniseer met de hand, en het werkt meteen. Waarna de laatste update op dat tijdstip blijft staan (ook paar uur later).

Ander vraagje, is het mogelijk op de een of andere manier om de telefoon duidelijk te maken dat er niet geinternet moet worden op een ander netwerk?
Doh, verder kijken als je neus lang is: "Synchroniseren tijdens zwerven: Nee" 8)7
Had er nou roaming gestaan, dan had ik het wel gezien :P

Mijn andere vraag blijft staan... Ook na een update naar de laatste firmware werkt het nog steeds niet. Op de een of andere manier synchroniseert de E50 niet automatisch. Handmatig werkt meteen. Met het schema heeft het niet te maken, want buiten de piektijden staat er "geen verbinding", en in de piektijd staat er constant "verbonden".

Lekker druk topic trouwens :X

/edit
Ok, de errors die ik zie op de telefoon zijn:
Error in communication during Always-Online, mail for exchange error 15003
Google levert niks op :(

[ Voor 38% gewijzigd door UltraSub op 16-08-2007 10:27 ]

• Liebaart
Misschien dat je hier een antwoord vindt : LINK

www.SmartphoneHelp.be

als je gewoon via bluetooth verbindig maakt met een gps moet hij dan ook om een pincode vragen.

ik krijg de melding dat hij niet kan koppelen, is hij incompatible ofzo?

• UltraSub
Liebaart schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:03:
Misschien dat je hier een antwoord vindt : LINK
Thanks voor de tip, maar die had ik ook al compleet doorgespit :)
Dacht het even gevonden te hebben, door ipv als toegangspunt T-Mobile Internet, T-Zones GPRS in te stellen, maar dat was ook maar twee succesvolle synchs, en toen weer hetzelfde probleem :(
Ben langzaam zwaar ten einde raad! :'(

• kacee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-04 20:59
Weet iemand waar je de (kleine) front bezel onder de toetsen in het zwart kan kopen. Heb voordelig de rest van de zwarte covers gekocht, maar mis dus dat kleine frotje.

[ Voor 5% gewijzigd door kacee op 16-08-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157064

Ergens gelezen (weet niet waar...) dat het met de ringtone temaken heeft.
Probeer eens een andere (kortere) ringtone.
Anoniem: 132697 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:09:
[...]

Dit probleem is op een vorige pagina al een besproken geweest. Handyclock was bij 1 van de mensen de boosdoener maar er was nog iemand die iets anders gedaan had om het te verhelpen maar 'k zou es moeten zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Spinvis schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:13:
Vaag probleem: Ik bel naar een bezet (vast) nummer (wat ik van te voren natuurlijk niet wist...) druk ik de rode 'ophang' knop in, gebeurt er niks! vage bug!

Nog een: in een smsje type ik zó (let op die ó), gaat het smsje ineens van 1 smsje naar 2 smsjes, maakt niet uit of ik nog 100 (meer of minder) tekens over heb!

Laatste software heb ik er op staan, iemand last van?
niemand die dit kan reproduceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

als ik in een sms zó typ, (z,o,*) gewoon nog 158 (1) over.

firmware
7.13.0.0
26-04-2007
RM-170

[ Voor 27% gewijzigd door J2pc op 17-08-2007 11:22 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Mijn connectivity probleem is (semi) opgelost door het installeren van RoadSync. Ook die krijgt een ping time out, maar die wacht 10 seconden, en doet dan een retry, waarna het wel goed gaat. Helaas is RoadSync wel een betaalde applicatie. Moet ik dus een licentie voor kopen. Naja. Nog even aankijken, en als er geen rare dingen optreden eventueel registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Spinvis schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:22:
[...]
niemand die dit kan reproduceren?
Ja, maar alleen als ik bij zendopties -> tekencodering aangeef: volledige codering. Met 'beperkte ondersteuning' gaat alles prima, vreemd genoeg.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand een idee waarom mijn e50 niet met een adapt 750 wilt connecten?
- hij vraagt niet om een pincode
- via de navigatie optie verbinding maken doet hij niet, hij lijkt proberen te pairen maar komt dan terug met venster om te zoeken naar bt apparaten.

firmware is geupgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204216

Ik heb sinds een paar weken een nokia e50. Ik hierbij een internet abbo afgesloten van KPN. Als ik aan het internetten ben wil het wel eens voorkomen dat ik de melding krijg: geheugen vol(internet sluit dan automatisch af) of de melding: geheugen vol, sluit enkele toepassingen. Ik heb er nog geen micro sd kaartje in. Kan het hieraan liggen of ligt het aan het telefoon geheugen?

Gr Tjerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ehans
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 08:26
Hallo,

Ik heb in mijn VW Passat (laatste versie 3C) een originele af fabriek carkit (van Nokia n.b.!) met een originele VW / Nokia houder voor de Nokia E50. Deze werkt vreemd genoeg toch via bluetooth maar het voordeel is wel dat de telefoon wordt opgeladen. Het vervelende is dat je nu geen Carkitprofiel activeert maar een bluetooth profiel waardoor de verlichting niet blijft branden. Is hier iets aan te doen en hebben meerdere dit probleem??

Hans

• DaLuca
Weet iemand hoe je het sms-verzend-icoontje kan weghalen van het today scherm... op een of andere manier blijft dit icoontje (bakje met pijl naar boven) rechtboven in mijn scherm staan...

• gertvdijk
DaLuca schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:47:
Weet iemand hoe je het sms-verzend-icoontje kan weghalen van het today scherm... op een of andere manier blijft dit icoontje (bakje met pijl naar boven) rechtboven in mijn scherm staan...
Dat symbooltje staat voor nog niet-verzonden berichten in je Outbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39303

Ik heb een probleem met Mail For Exchange, synchroniseren gaat op zich prima, maar aangezien de GPRS verbinding verbroken wordt na ongeveer 1 minuut, schiet de status op "Niet Actief".. Hoe zorg ik dat de GPRS verbinding (T-Mobile Internet) niet verbroken wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Instrum->Instell->Verbinding->Data-oproep->Tijd online->onbeperkt
deze denk ik

[ Voor 10% gewijzigd door J2pc op 28-08-2007 15:55 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

J2pc schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:55:
Instrum->Instell->Verbinding->Data-oproep->Tijd online->onbeperkt
deze denk ik
Dat stond al op 60 minuten, maar ook nu hij op onbeperkt staat, wordt de verbinding verbroken na 40 - 60 seconden...

Iemand anders met T-Mobile Pocket Internet Totaal en een E50?!

Edit: Net even een KPN simmetje erin gestopt, en die verbinding wordt niet verbroken na 1 minuut, mijn T-mobile sim in een ander toestel wat wel goed werkte zorgde ook voor verbroken verbindingen na 1 minuut. Het lijkt dus aan T-Mobile te liggen

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 39303 op 28-08-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77520

in Duitsland zijn de Metal Blacks volop tekoop:

http://64.233.183.104/search?q=cache:u3FTHjd4EJgJ:geizhals.at/deutschland/a209910.html+0023166+nokia&hl=en&ct=clnk&cd=3&client=firefox-a

en in NL nu ook:

http://www.gsmstore.nl/los_toestel/50_nokia/11186/

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 77520 op 28-08-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Ik weet dat er covers zijn om je e50 een zwarte look te geven, maar hoe doen ze het met het joystickje... is daar ook een zwarte voor te krijgen of moet je de originele houden...

• UltraSub
1ehans schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:15:
Hallo,

Ik heb in mijn VW Passat (laatste versie 3C) een originele af fabriek carkit (van Nokia n.b.!) met een originele VW / Nokia houder voor de Nokia E50. Deze werkt vreemd genoeg toch via bluetooth maar het voordeel is wel dat de telefoon wordt opgeladen. Het vervelende is dat je nu geen Carkitprofiel activeert maar een bluetooth profiel waardoor de verlichting niet blijft branden. Is hier iets aan te doen en hebben meerdere dit probleem??

Hans
Um, hier werkt mijn CK7W ook volledig via BT, dus geen pop kabel. De E50 "ziet" een carkit, en ik kan gewoon bij de opties voor toebehoren instellen dat er een ander profiel gekozen moet worden bij gebruik van carkit. Dit gebeurt ook. Dus óf de carkit die je hebt wordt niet herkend door de telefoon als een carkit, óf je hebt ergens een instelling gemist :)

Ander vraagje, vriend van me heeft een Passat, maar is op zoek naar een houder voor zijn E50. Hij wil dus gebruik maken van de ingebouwde originele VW/Nokia carkit, maar moet wel een houder hebben. Nergens te krijgen (tot voor kort dan). Staat er bij jou toevallig een code of zo op die houder?
Anoniem: 39303 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:48:
Ik heb een probleem met Mail For Exchange, synchroniseren gaat op zich prima, maar aangezien de GPRS verbinding verbroken wordt na ongeveer 1 minuut, schiet de status op "Niet Actief".. Hoe zorg ik dat de GPRS verbinding (T-Mobile Internet) niet verbroken wordt
Hier precies hetzelfde. Niets hielp. Uiteindelijk Roadsync geinstalleerd, en ook die krijgt een time out, net als MfE, maar in tegenstelling tot MfE probeert Roadsync na 10 seconden nog eens, en inmiddels is er dan wel een verbinding. Als iemand de oplossing weet om dit probleem op te lossen, graag, dan hoef ik RoadSync niet aan te schaffen. MfE is gratis :)

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 17:32
Kun je met dit toestel eigenlijk 06nummers blokkeren??
Dat dus de persoon met nummer 06-blabla niet als oproep of sms verschijnt op mijn telefoon?!

• DaLuca
Conan schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:53:
Kun je met dit toestel eigenlijk 06nummers blokkeren??
Dat dus de persoon met nummer 06-blabla niet als oproep of sms verschijnt op mijn telefoon?!
hmm... toestel uitzetten ;)

• Rickstah
  • Laatst online: 16-06 17:32
hehe 8)7

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 17:50
Volgens mij wel: je kan groepen definieren, en definieren welke groepen wel of geen oproep moet doen. Zit bij de instellingen ergens, of bij de contacten.

• pietervh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-04 17:51
Wanneer ik mail for exchange installeer en gebruik wordt er automatisch de blokkering in geschakeld waar ik de blokkeringscode voor meot gebruiken. Als ik deze wil uitzetten dan krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is. De enige manier om dit af te zetten is de telefoon te herstellen naar fabrieksinstellingen. Vervolgens installeer je mail for exchange en begint het weer opnieuw. Hebben meer mensen hier last van? Is er ook een oplossing voor?

Hier precies hetzelfde. Niets hielp. Uiteindelijk Roadsync geinstalleerd, en ook die krijgt een time out, net als MfE, maar in tegenstelling tot MfE probeert Roadsync na 10 seconden nog eens, en inmiddels is er dan wel een verbinding. Als iemand de oplossing weet om dit probleem op te lossen, graag, dan hoef ik RoadSync niet aan te schaffen. MfE is gratis
Ik ben er inmiddels achter dat het probleem ligt in de combinatie van de router waarachter de speedtouch staat, het t-mobile netwerk en mail for exchange:

t-mobile - mail2web.com - mail for exchange: werkt
t-mobile - eigen exchange - mail for exchange: werkt niet
t-mobile - eigen exchange - active sync: werkt
kpn - eigen exchange - mail for exchange: werkt

In de admin log staat bij de niet werkende situatie na 40 seconden: disconnect during ping

• UltraSub
Ja, dat heb ik hier ook, disconnect during ping.
Maar de router is een debian bak, met iptables. En een dikke jongen. Kan me niet voorstellen dat daar een te lange vertraging in zit, maar goed, alles kan. :)

UltraSub schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:30:
Maar de router is een debian bak, met iptables. En een dikke jongen. Kan me niet voorstellen dat daar een te lange vertraging in zit, maar goed, alles kan. :)
Heb je al een mail2web account geprobeerd? Werkte bij mij namelijk prima, welk netwerk zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
UltraSub schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:30:
Is het mogelijk dat je mailserver een pingcontrole uitvoert (uitgaand naar je telefoon)? Mogelijk wordt dat verkeer geblokkeerd door t-mobile of zit je daar achter een NAT router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Anoniem: 39303 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:26:
[...]

Heb je al een mail2web account geprobeerd? Werkte bij mij namelijk prima, welk netwerk zit je?
Ik wil gewoon alles centraal houden, mijn eigen mailserver dus. :)
gertvdijk schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:24:
[...]

Is het mogelijk dat je mailserver een pingcontrole uitvoert (uitgaand naar je telefoon)? Mogelijk wordt dat verkeer geblokkeerd door t-mobile of zit je daar achter een NAT router.
Um, nee, maar wel iets anders wat me nu invalt. Mijn NAT is niet van buitenaf te pingen. Daarnaast vind er ook nog eens een portforward plaats van die NAT naar een VM 2K3 server, waarop Kerio dus loopt. Ik ga eens spelen met dat nieuwe inzicht vanavond :)
Bedankt voor het lichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraSub schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:22:
[...]

Ik wil gewoon alles centraal houden, mijn eigen mailserver dus. :)
Ja snap ik, ik ook natuurlijk. Maar zo kun je wel e.e.a. testen
Um, nee, maar wel iets anders wat me nu invalt. Mijn NAT is niet van buitenaf te pingen. Daarnaast vind er ook nog eens een portforward plaats van die NAT naar een VM 2K3 server, waarop Kerio dus loopt. Ik ga eens spelen met dat nieuwe inzicht vanavond :)
Bedankt voor het lichtje.
Mijn exchange staat achter een 546, die was eerst niet te pingen, maar ook nu hij wel te pingen is werkt hij niet.

Wat zijn jouw vorderingen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Anoniem: 39303 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:34:
[...]

Mijn exchange staat achter een 546, die was eerst niet te pingen, maar ook nu hij wel te pingen is werkt hij niet.

Wat zijn jouw vorderingen?!
Nog even geen vorderingen, en ik weet niet of die binnen nu en afzienbare tijd komen. Heb simpelweg even geen tijd :(
UltraSub schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 07:11:
[...]

Um, hier werkt mijn CK7W ook volledig via BT, dus geen pop kabel. De E50 "ziet" een carkit, en ik kan gewoon bij de opties voor toebehoren instellen dat er een ander profiel gekozen moet worden bij gebruik van carkit. Dit gebeurt ook. Dus óf de carkit die je hebt wordt niet herkend door de telefoon als een carkit, óf je hebt ergens een instelling gemist :)
Moet mezelf corrigeren. Ook hier via BT hetzelfde probleem. Hoewel op de display van de E50 het logootje verschijnt dat de carkit actief is, worden de specifieke carkit settings niet gebruikt. Dit lijkt mij een bug, want de telefoon ziet de carkit wel degelijk (hence the logo on display).
Maak hier overigens gebruik van de laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Net Roadsync verwijderd, en Mail for Exchange 2.0 geinstalleerd.
Precies hetzelfde. Timeout during ping. Geen idee waar het nou werkelijk vandaan komt, maar ik krijg er behoorlijk de schijt van. Waarom wordt die gprs verbinding uberhaupt verbroken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraSub schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:20:
Net Roadsync verwijderd, en Mail for Exchange 2.0 geinstalleerd.
Precies hetzelfde. Timeout during ping. Geen idee waar het nou werkelijk vandaan komt, maar ik krijg er behoorlijk de schijt van. Waarom wordt die gprs verbinding uberhaupt verbroken?
Welk netwerk heb je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het oplost bij mij:

Het probleem was opgelost toen ik alle certificaten uit de keten met de hand heb geinstalleerd en een beveiligde verbinding gebruikte ipv een onbeveiligde..... Nooit gedacht dat het daar aan zou kunnen liggen....!!

• UltraSub
T-mobile
Anoniem: 39303 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:20:
Ik heb het oplost bij mij:

Het probleem was opgelost toen ik alle certificaten uit de keten met de hand heb geinstalleerd en een beveiligde verbinding gebruikte ipv een onbeveiligde..... Nooit gedacht dat het daar aan zou kunnen liggen....!!
Wat bedoel je met de hand installeren? Want dat heb ik ook gedaan. En ik heb dit probleem op een ssl verbinding. Nog nooit onbeveiligd geprobeerd overigens.

Heb alsnog de ping toegestaan in de firewall. Daarna geen ping timeouts meer gehad. Wat ik ook zag, was dat na installatie voor MfE2.0 de AutoLock app niet meer enabled was. Wat ik dus nu aan het testen ben, is of het blijft werken. Heb overigens weinig hoop.

/edit
En inderdaad, het werkt gvd nog steeds niet.
I'm running out of options here. Ik denk dat T-mobile the culprit is. Maar eens gaan bellen denk ik..

/edit 2
Interessant...
Van de T-Mobile pagina met handmatige settings:
"Sessie modus (connection mode) tijdelijk (bij Nokia 7650 doorlopend!)"

Dat kan ik niet instellen dus. Iemand die weet hoe dat wel mogelijk is met een E50?
Overigens, is het niet mogelijk om zonder proxy te draaien? Als ik handmatig DNS invoer, en de proxy weg haal, kan ik niks meer (GetHostByName failed), lijkt wel of DNS alleen met proxy werkt :?

[ Voor 23% gewijzigd door UltraSub op 06-09-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

UltraSub schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:07:
[...]
Nog even geen vorderingen, en ik weet niet of die binnen nu en afzienbare tijd komen. Heb simpelweg even geen tijd :(

[...]
Moet mezelf corrigeren. Ook hier via BT hetzelfde probleem. Hoewel op de display van de E50 het logootje verschijnt dat de carkit actief is, worden de specifieke carkit settings niet gebruikt. Dit lijkt mij een bug, want de telefoon ziet de carkit wel degelijk (hence the logo on display).
Maak hier overigens gebruik van de laatste firmware.
Ik heb zelf het vermoeden dat hij de 'bluetooth handsfree' optie dan gebruikt.
Ik had namelijk zelf ook dat het carkit-profiel niet geactiveerd werd, dus heb ik 'm ook bij bluetooth handsfree ingesteld, en nu werkt 't wel.

Ik denk dat carkit alleen voor actieve houders is (hence de verlichting instelling die meer stroom gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Mja, maar ik heb een stroomtoevoer naar mijn houder, dus ik vind het nog steeds een designfout dan.

Wat anders...
Iemand die een GPRS keep alive tooltje weet voor S60? Iets wat bijvoorbeeld iedere minuut even pingt naar een server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is zover! Ik heb hier m'n Nokia E50 bij mij liggen.
Uiteraard is het lastig maar 'k moet hem eens volledig opladen!

Is het voldoende om hem de eerste keer (voor gebruik) in het stopcontact te steken gedurende 14u??? Ik weet dat het de eerste keer van cruciaal belang is dat de batterij lang opgeladen wordt maar ik vind nergens iets te rug hoe lang precies (ook niet bij de faq op de nokia-site)

Ik zou m'n toestel niet op voorhand willen verknoeien dus als iemand me kan helpen...?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-06 21:01
Leg hem gewoon een nacht aan de lader, bel hem helemaal leeg en herhaal dit 3-5 keer :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:49
Is er een shortcut om doorschakelen te activeren/deactiveren ?
Heb nu een auto met ingebouwde gsm, vandaar.
Nu moet ik het hele menu door coordat ik dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo,

Ik zou graag zoals bij mijn vorig toestel (6021) een profiel aanduiden die op een bepaald uur vervalt.
Ik heb al zitten googelen maar een specifiek antwoord heb ik nog niet gevonden! Wel een programma waarmee je op voorhand kan uitstippelen om welk uur welk profiel ingaat maar da's niet echt wat ik zoek: ik wil NU instellen dat mijn gsm op discreet gaat en dat mijn algemene profiel terug moet aanschieten om 11u bijvoorbeeld....
's Avonds gaan slapen, de gsm instellen dat hij op "stil" moet staan tot 8u 's morgens (en dan zet ik mijn wekker om 8u01: vanaf 8u alarmtonen O-) :z ).

Hopelijk weet iemand raad! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraagje (gezien tomtom mobile afgesloten is).

Ik twijfel tussen een SirfIII (60 euro) en Nemerix-bluetoothmuisje (67 euro).
De Oasis (sirfIII) heeft als voordeel dat hij met een standaard nokia-batterij werkt....

Heeft iemand een idee of ik beter de sirf of de nemerix neem?

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Anoniem: 132697 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:08:
Nog een vraagje (gezien tomtom mobile afgesloten is).

Ik twijfel tussen een SirfIII (60 euro) en Nemerix-bluetoothmuisje (67 euro).
De Oasis (sirfIII) heeft als voordeel dat hij met een standaard nokia-batterij werkt....

Je kunt ook http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html bekijken, gebruikt ook een standaard batterij

Heb sinds een uurtje ook een E50 trouwens, ben er nog wat mee aan het klooien.

• Streamz
Hier een E50 icm met een QStarz 818 en TomTom6. Werktals een zonnetje. De muis heeft zelfs prima ontvangst in het dashboardkastje.
Op Marktplaats worden ze (de 818 dus) goedkoop aangeboden, evenals via samenkopen.net.

• gertvdijk
Anoniem: 132697 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:08:
Ik heb ze allebei gehad. Eerst de Nemerix in de vorm van een Adapt en nu een Sirf Star III in de vorm van een Holux GPSlim 236. Mijn Adapt is een keer gejat en ik besloot toen maar een wat betere te kopen. Ik was tamelijk ontevreden over het gedrag van dat ding bij lage snelheden. De Holux bevalt me wat dat betreft een stuk beter! Maar ik denk dat je er in de auto niet veel van zal merken, behalve dat een Nemerix chip langer mee gaat. Beide GPS'en werken met Nokia batterijen die ik had. (eq. BL-6C)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geezer1986
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-04 16:12
Ik heb een probleempje met mijn e50. Sinds de dag dat ik hem heb doet mijn datakabel connector het niet in mijn telefoon. Heb hem toen voor reparatie opgestuurd en na 5 weken pas terug gekregen en vervolgens deed hij het nog niet. Om van het gezeik af te zijn heb ik een nieuwe besteld en die deed het wel meteen. Totdat ik hem thuis voor de 2e keer wilde aansluiten.
Soft en hard reset helpt allemaal niet.
Kan het zijn dat er 1 of ander virus is die zoiets flikt of ligt het ergens anders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
geezer1986 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:33:
Ik heb een probleempje met mijn e50. Sinds de dag dat ik hem heb doet mijn datakabel connector het niet in mijn telefoon. Heb hem toen voor reparatie opgestuurd en na 5 weken pas terug gekregen en vervolgens deed hij het nog niet. Om van het gezeik af te zijn heb ik een nieuwe besteld en die deed het wel meteen. Totdat ik hem thuis voor de 2e keer wilde aansluiten.
Soft en hard reset helpt allemaal niet.
Kan het zijn dat er 1 of ander virus is die zoiets flikt of ligt het ergens anders aan.
Check je connectiepuntjes... Ik had er in het verleden een vuiltje opzitten... Ik had bijna mijn PC naar buiten gefikkkerd.
Schoonmaken met alcohol mag ook wel eens helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door DaLuca op 14-09-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geezer1986
DaLuca schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:37:
[...]

Check je connectiepuntjes... Ik had er in het verleden een vuiltje opzitten... Ik had bijna mijn PC naar buiten gefikkkerd.
Schoonmaken met alcohol mag ook wel eens helpen.
Dat lijkt me sterk als ik hem een halve dag heb zonder hem te gebruiken.
Ik ken dat zelf ook wel van de ericsson w800i maar daar heb ik na 3 jaar nog geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 09:50
Ik heb dit toestel ook voor m'n vader besteld en zaterdag ontvangen. Het lukte niet om 'm met de ingebouwde fabrieks-carkit van z'n Toyota te verbinden. Na de laatste update via het update-programma lukt 't nu wel gelukkig :).

Mooi toestel (vervanger voor z'n inmiddels al erg oude 6310i), maar ik mis wel wat instellingen t.o.v. m'n eigen 6233. Zo zou ik bijvoorbeeld graag de mogelijkheid zien om de lettertypes groter in te stellen (vanwege de leesbril die m'n pa tegenwoordig nodig heeft) maar dat kan ik nergens instellen. Ook vind ik 'm niet in alle menu's even snel. Klopt 't trouwens ook dat een achtergrond nooit helemaal schermvullend gemaakt kan worden? Ik zie alleen zo'n klein foto'tje in het midden van het scherm. Roteren haalt niks uit.

De joystick ben ik trouwens nog niet echt over te spreken. Ik druk 'm erg gauw in wanneer ik 'm eigenlijk in één van de richtingen wil bewegen. Misschien is dat even wennen. Het toestel zit verder wel behoorlijk degelijk in mekaar is m'n eerste indruk, ik hoop en denk dat het 't een waardige opvolger voor z'n 6310i is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Heb een klein probleempje, omdat ik een aantal contactpersonen in het adresboek heb die enkele nummers delen, geeft de telefoon het nummer weer in plaat van de naam/de namen/een van de mogelijke namen van de beller. Vind ik jammer. Is hier een oplossing voor?

Verder mooi heel bruikbaar telefoontje tot nu toe (en ook nog eens wat gadgeterig), en gemaakt in Finland, vind ik ook een voordeel ;) De standby-en beltijd vallen wel een beetje tegen tot nu toe.

@ hieronder, volgens mij zijn losse zwarte joyusticks enzo we te koop, heb in ieder geval wel wat gezien, weet niet meer waar, maar als je wat googled kom je er wel.

[ Voor 22% gewijzigd door begintmeta op 17-09-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 22:24

TF

bla bla

Weet iemand of het al mogelijk is om de e50 helemaal zwart te maken? Dus ook een andere kleur toetsenbord en joystick? Ik kan zo snel op internet niets vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
begintmeta schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:08:
Heb een klein probleempje, omdat ik een aantal contactpersonen in het adresboek heb die enkele nummers delen, geeft de telefoon het nummer weer in plaat van de naam/de namen/een van de mogelijke namen van de beller. Vind ik jammer. Is hier een oplossing voor?
Nope, is standaard by design. Volgens mij hebben alle Nokia's dit. Ik heb al jaren Nokia's, en dit is nog nooit anders geweest. Het is simpel; de telefoon weet niet welke naam hij moet laten zien omdat hij meerdere namen bij dat nummer heeft, en maakt dus geen keuze voor je, maar laat gewoon het nummer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
UltraSub schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:44:
[...]
Nope, is standaard by design. Volgens mij hebben alle Nokia's dit. Ik heb al jaren Nokia's, en dit is nog nooit anders geweest. Het is simpel; de telefoon weet niet welke naam hij moet laten zien omdat hij meerdere namen bij dat nummer heeft, en maakt dus geen keuze voor je, maar laat gewoon het nummer zien.
Ik zou het dan logischer vinden als je alle namen laat zien(tenslotte is de redelijke veronderstelling dat een van die mensen belt), of desnoods een toevallig uitgekozen/eerste in de lijst of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geezer1986
TF schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:34:
Weet iemand of het al mogelijk is om de e50 helemaal zwart te maken? Dus ook een andere kleur toetsenbord en joystick? Ik kan zo snel op internet niets vinden....
Ja.. Onderdelen zijn gewoon te koop.

klikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Jammer alleen dat het joystickje niet zwart is maar de lichte versie..... zie het verschil maar eens op plaatjes van een originele zwarte en zilvere

http://content.answers.co...b/8/80/300px-NokiaE50.jpg

http://www.intomobile.com//images/e50_black.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door TF op 17-09-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Mijn accu moet trouwens vervangen worden. Ik heb die code ingetikt....en ik krijg een nieuwe ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223251

Wil een e50 kopen en tomtom6 draaien
maar hoe is de snelheid om in tomtom te navigeren vanuit je contakten want heb ongeveer 2000 klanten ,gaat dit vlug als ik naar deletter p wil of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 06:32
TF schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:29:
Mijn accu moet trouwens vervangen worden. Ik heb die code ingetikt....en ik krijg een nieuwe ofzo
Die van mij ook, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die accu binnen is.

[edit]Net binnen gekregen, snelle service van Nokia!

[ Voor 8% gewijzigd door HansH op 20-09-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cat_18
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 21:06
Sinds gisteren heb ik een e50 overgekocht en ik ben er echt super blij mee! Ik ben overgestapt van een oude Samsung SGH e600 en het verschil is echt inmens. Het is echt een solide toestel met super veel mogelijkheden.

Nu wil ik de telefoon ook gaan gebruiken als MP3 speler, en het liefst met zoveel mogelijk opslagruimte. De 4GB kaartjes zijn niet al te duur meer, dus vroeg ik me af of de e50 deze volledig herkent. Op de ene site staat dat er maximaal 2GB in kan, de andere zegt dat 4 GB ook kan (deze bijv: http://www.foneshop.com/accessories/description/2581).

Iemand een idee of ervaring?

Nikon D70 | Nikkor 18-70mm F3.5-4.5G | Nikkor 50mm F1.8 | Micro Nikkor 60 F/2.8 | Tokina AF 12-24mm F/4 | Crumpler Pyjama Pride (L)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Laatst online: 21-05 16:33
ik heb hier zo een E50 als 2de GSM en nu wil ik een proggie installeren en de installatie code erbij toevoegen en die bestaat uit 2delen
1ste deel kan ik invullen maar hoe geraak ik in godsnaam bij dat 2de deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

cat_18 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:26:
Sinds gisteren heb ik een e50 overgekocht en ik ben er echt super blij mee! Ik ben overgestapt van een oude Samsung SGH e600 en het verschil is echt inmens. Het is echt een solide toestel met super veel mogelijkheden.

Nu wil ik de telefoon ook gaan gebruiken als MP3 speler, en het liefst met zoveel mogelijk opslagruimte. De 4GB kaartjes zijn niet al te duur meer, dus vroeg ik me af of de e50 deze volledig herkent. Op de ene site staat dat er maximaal 2GB in kan, de andere zegt dat 4 GB ook kan (deze bijv: http://www.foneshop.com/accessories/description/2581).

Iemand een idee of ervaring?
De versie van filesystem waarmee de E50 zijn geheugenkaartjes format is gelimiteerd tot 2 GB, groter snapt de telefoon simpelweg niet.
Daarvoor hebben ze SDHC uitgevonden, wat de E50 nog niet ondersteund.

Anoniem: 76468

Btw, god heeft mijn gebeden verhoord:
De E51, met WLAN, HSDPA, 130 MB intern geheugen, 61 tegenover 71 cc, 2mp camera, betere batterij en een FM radio:
http://europe.nokia.com/A4546208

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:48
Anoniem: 76468 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:40:
Btw, god heeft mijn gebeden verhoord:
De E51, met WLAN, HSDPA, 130 MB intern geheugen, 61 tegenover 71 cc, 2mp camera, betere batterij en een FM radio:
http://europe.nokia.com/A4546208
Grrr... God heeft mijn gebeden anderhalf jaar te laat verhoord... :(
Ik weet nu wel welke telefoon ik ga kopen als m'n E50 kapot gaat.

• UltraSub
Nondeju... Had ik nou nog maar even gewacht :(
Vooral voor HSDPA.....

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hoe zijn eigenlijk e-mail headers te wissen op de telefoon (zonder de berichten op de server ook te verwijderen)? Heb veel gezocht, maar alleen gevonden dat het niet kan met de s60 client. Wat ik graag wil is een selectie berichten op de telefoon houden en eventueel onderweg nieuwe ontvangen of versturen. Is het mogelijk de e-mail-opslag op de telefoon te editen met een ander programma? (het lukt iig niet met y-browser-plugin)

• UltraSub
Wil ik toch wel graag weten waarom je dat niet wil? Wat is er nou makkelijker als tegen je software zeggen, alles synchen, tot bijvoorbeeld 2 weken terug? Valt aan de onderkant vanzelf iedere keer weg.
Maar goed, met Mail for Exchange kun je ook instellen dat berichten terug worden gesynched tot en met 1 dag. En das eigenlijk wat jij wil ;)

Ondertussen de oasis stein gps receiver in huis gehaald. De eerste keer een vijftal minuten moeten zoeken naar de satellieten maar nu gaat hij als een speer! _/-\o_ O+
Ik heb op m'n kaartje tomtom met de benelux kaarten staan. Stel dat ik frankrijk of poi's van benelux daar wil bijvoegen, hoe gaat dat in zijn werk? Format en herinstallatie van tomtom of niet? Ben door het bos de bomen kwijt.... 8)7 waar kan ik sprokkelhout vinden? ;)

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
UltraSub schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:19:
Wil ik toch wel graag weten waarom je dat niet wil? Wat is er nou makkelijker als tegen je software zeggen, alles synchen, tot bijvoorbeeld 2 weken terug? Valt aan de onderkant vanzelf iedere keer weg.
Maar goed, met Mail for Exchange kun je ook instellen dat berichten terug worden gesynched tot en met 1 dag. En das eigenlijk wat jij wil ;)
Die instelling voor de tijdsbegrenzing was ik niet tegengekomen (misschien kun je me het menu aanwijzen?). Verder wil ik zelf kunnen kiezen of ik bijvoorbeeld een bericht van een half jaar geleden een paar weken op mijn telefoon wil hebben staan als referentie, ik wil me niet hoeven beperken tot standaard-periodes, evenmin wil ik met honderden headers de boel onoverzichtelijk maken.

Kan natuurlijk altijd een note van een bericht maken op de computer, maar het handige van zo'n smartphone is natuurlijk de mobiliteit&onafhankelijkheid.

Ik zit er ook over te denken om een oort Funambol/opensync-systeem op te zetten, heeft iemand daar ervaring mee?

• UltraSub
begintmeta schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:52:
[...]

Die instelling voor de tijdsbegrenzing was ik niet tegengekomen (misschien kun je me het menu aanwijzen?).
Installatie -> Mail for Exchange -> Profiel bewerken -> Email -> Berichten terug sync

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
A, mail for exchange (ik dacht dat je de standaard-client bedoelde), dat kan ik echter beter niet gebruikn, gezien het exchange vereist (of niet?)

• UltraSub
offtopic:
Of Kerio Mailserver, Windows of Linux versie, give it a try, werkt voortreffelijk, en doet precies wat Exchange ook doet. Maar ja, het vereist ActiveSync, dus exchange, of iets wat het heeft geimplementeerd, zoals Kerio

• Prulleman
  • Laatst online: 13:10
gisteren eentje 2ehands aangeschaft, helaas geen datakabel erbij, maar ik wil 1 ding kwijt over BT...
:D Geweldig, BT stickie erin, default windows SP2 stack, koppelen met mobiel, nokia suite opstarten, verbinding kiezen en het WERKT. Gewoon binnen een halve minuut.

(beetje slechte ervaringen met active sync over BT, com poort gezeik, handmatig poort nummers aanpassen, uitkijken vanuit wel apparaat je alles start etc. Nog wat langer geleden met een SE t68i ging het al niet veel beter, maar toen was het al een drama om je BT te isntaleren op je PC)

anyway ik ben dus happy met de goede werking van de nokia PC suite over BT :)

Verder ik vind het menu wel even wennen, maar het voelt allemaal nu al beter aan dan windows mobile

Strava

• cat_18
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 21:06
Prulleman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:14:
gisteren eentje 2ehands aangeschaft, helaas geen datakabel erbij, maar ik wil 1 ding kwijt over BT...
:D Geweldig, BT stickie erin, default windows SP2 stack, koppelen met mobiel, nokia suite opstarten, verbinding kiezen en het WERKT. Gewoon binnen een halve minuut.

(beetje slechte ervaringen met active sync over BT, com poort gezeik, handmatig poort nummers aanpassen, uitkijken vanuit wel apparaat je alles start etc. Nog wat langer geleden met een SE t68i ging het al niet veel beter, maar toen was het al een drama om je BT te isntaleren op je PC)

anyway ik ben dus happy met de goede werking van de nokia PC suite over BT :)

Verder ik vind het menu wel even wennen, maar het voelt allemaal nu al beter aan dan windows mobile
Ik heb die van mij ook 2ehands aangeschaft en gelukkig met datakabel. Daarbij ook nog 2 opladers en een nieuwe batterij. Alleen ben ik niet helemaal tevreden over de verbinding van de datakabel en de oplader. Die valt erg snel weg als ik mn telefoon verplaats. Ligt dat aan mijn toestel of hebben meer mensen hier last van?

Nikon D70 | Nikkor 18-70mm F3.5-4.5G | Nikkor 50mm F1.8 | Micro Nikkor 60 F/2.8 | Tokina AF 12-24mm F/4 | Crumpler Pyjama Pride (L)

• Prulleman
  • Laatst online: 13:10
geen idee ;) maar dat verklaard wel all mislukte flashes hier. Als dit tijdens een flash gebeurd..... :X

ik heb hier in het topic wel meer dingen gelezen over wegvallende headsets of datakabels, je schijnt je contact puntjes te kunnen schoonmaken of zelfs bijvijlen....

Strava

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste