Net de firmware willen updaten. Niet goed gegaan en kan nu de telefoon helemaal niet meer aan krijgen . Doet dus helemaal niets meer.
Iemand een idee ??
Iemand een idee ??
Anoniem: 187905
Anoniem: 141588
Anoniem: 132697
Ik heb een 32 kanaals gps muis gekocht via e-bay voor 50 euro (incl. verzendkosten). Bijvoorbeeld zoiets: http://cgi.ebay.nl/32-kan...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemAnoniem: 132697 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:47:
Hallo,
ik ben van plan om een Nokia E50 aan te schaffen.
Het GSM-deel primeert maar ik zou hem ook willen gebruiken om te navigeren. Zo spaar ik mij een extra aankoop van een GPS uit. Deze functie ga ik echter niet zo heel veel gebruiken, misschien 1x per maand.
Enkele vraagjes:
-Moet ik een externe GPSmuis aankopen of is dit niet nodig??
-werkt het toestel niet te traag voor het gsm-onderdeel? Mijn vriendin heeft een 6070 en deze vind ik heel langzaam werken in vergelijking met mijn 6021.
I used to be schizophrenic, but we are okay now.
Wel, het is niet zozeer dat navigeren wat me zorgen baart maar wel het gebruik van het toestel zelf!Liebaart schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:59:
Ja, je moet een externe GPS muis aankopen. Een met Bluetooth zou zonder probleem moeten werken. Software voor navigeren vind je hier : Smart2go of je kan er ook Tomtom of iets dergelijks opzetten. Hoe snel dat werkt op de E50 kan ik niet vertellen. Maar voor een keer per maand is dat ook niet echt belangrijk, denk ik?
Dit probleem is op een vorige pagina al een besproken geweest. Handyclock was bij 1 van de mensen de boosdoener maar er was nog iemand die iets anders gedaan had om het te verhelpen maar 'k zou es moeten zoeken....Streamz schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:44:
Sinds een paar weken een E50in bezit. Prima toestel, op één punt na. Het is me nu al twee keer voorgekomen dat wanneer iemand me belt en ik opneem hij automatisch op de luidspreker staat. Oftewel,iedereen kan spontaan meeluisteren naar degene die me belt. De software is dan al vastgelopen, geen enkele functie werkt meer. Het enige wat ik dan nog kan doen is zeggen dat ik terugbel en een hardreset doen door het verwijderen van de accu.
Iemand bekend met dit probleem?
Feyenoord!
[ Voor 56% gewijzigd door UltraSub op 11-08-2007 20:15 ]
Helaas ben ik er ook bekend mee. Sinds het begin dat ik de E50 heb (meer dan een jaar nu) doet dit probleem zich af en toe voor. Bij elke software update hoop ik dat het weg is, maar helaas. Ik dacht eerst dat het aan FSCaller lag, maar nu zonder 3rd party software heb ik het nog steeds. Een oplossing weet ik dus helaas niet voor je.Streamz schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:44:
Sinds een paar weken een E50in bezit. Prima toestel, op één punt na. Het is me nu al twee keer voorgekomen dat wanneer iemand me belt en ik opneem hij automatisch op de luidspreker staat. Oftewel,iedereen kan spontaan meeluisteren naar degene die me belt. De software is dan al vastgelopen, geen enkele functie werkt meer. Het enige wat ik dan nog kan doen is zeggen dat ik terugbel en een hardreset doen door het verwijderen van de accu.
Iemand bekend met dit probleem?
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
www.nokia.nl -> Nokia in je buurt.DaLuca schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:16:
Ik heb nu al een aantal keren de "Metal black cover" gezien en deze bevalt me wel.
Weet iemand waar de cover te koop is en waar ik heb kan laten installeren... Ik meen me iets te herinneren over een Nokia Service Shop... (Maar waar zitten die...)
[ Voor 55% gewijzigd door NRGetic op 14-08-2007 14:23 ]
I used to be schizophrenic, but we are okay now.
Anoniem: 26945
Ik zou even wachten met het een en ander in de TS zetten. Een nieuwe accu voor mijn E50 is als het goed is zo snel mogelijk naar mij onderweg. Deze accu behoorde wel tot de foute batch. Ik moest mijn adresgegevens invullen en hij zal zo snel mogelijk worden opgestuurd volgens de site.NRGetic schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:10:
http://www.nu.nl/news/119...rverhitting_batterij.html
Iemand hier al actie ondernomen?....heb net ff mijn accu bekeken en het blijkt idd een BL-5C te zijn. Maar hoe acherhaal ik de productiedatum? Zie het op de accu nl. niet staan
/edit info staat op de Nokia site: http://www.nokia.com/batteryreplacement/en/ hoe dit te checken.
/edit. Net ff gechecked (pfew.....veegt hand af aan voorhoofd)
Product Advisory: Nokia BL-5C battery
Your battery is not among those manufactured by Matsushita between December 2005 and November 2006 and your battery will not be replaced.
www.nokia.com
PS: misschien kan de TS dit in de topicstart zetten?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26945 op 14-08-2007 13:57 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Anoniem: 102097
[ Voor 27% gewijzigd door Liebaart op 15-08-2007 11:48 ]
[ Voor 38% gewijzigd door UltraSub op 16-08-2007 10:27 ]
Thanks voor de tip, maar die had ik ook al compleet doorgespitLiebaart schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:03:
Misschien dat je hier een antwoord vindt : LINK
[ Voor 5% gewijzigd door kacee op 16-08-2007 19:25 ]
Anoniem: 157064
Anoniem: 132697 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:09:
[...]
Dit probleem is op een vorige pagina al een besproken geweest. Handyclock was bij 1 van de mensen de boosdoener maar er was nog iemand die iets anders gedaan had om het te verhelpen maar 'k zou es moeten zoeken....
niemand die dit kan reproduceren?Spinvis schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:13:
Vaag probleem: Ik bel naar een bezet (vast) nummer (wat ik van te voren natuurlijk niet wist...) druk ik de rode 'ophang' knop in, gebeurt er niks! vage bug!
Nog een: in een smsje type ik zó (let op die ó), gaat het smsje ineens van 1 smsje naar 2 smsjes, maakt niet uit of ik nog 100 (meer of minder) tekens over heb!
Laatste software heb ik er op staan, iemand last van?
[ Voor 27% gewijzigd door J2pc op 17-08-2007 11:22 ]
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Anoniem: 204216
Dat symbooltje staat voor nog niet-verzonden berichten in je Outbox.DaLuca schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:47:
Weet iemand hoe je het sms-verzend-icoontje kan weghalen van het today scherm... op een of andere manier blijft dit icoontje (bakje met pijl naar boven) rechtboven in mijn scherm staan...
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Anoniem: 39303
[ Voor 10% gewijzigd door J2pc op 28-08-2007 15:55 ]
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Dat stond al op 60 minuten, maar ook nu hij op onbeperkt staat, wordt de verbinding verbroken na 40 - 60 seconden...J2pc schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:55:
Instrum->Instell->Verbinding->Data-oproep->Tijd online->onbeperkt
deze denk ik
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 39303 op 28-08-2007 18:17 ]
Anoniem: 77520
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 77520 op 28-08-2007 21:05 ]
Ik weet dat er covers zijn om je e50 een zwarte look te geven, maar hoe doen ze het met het joystickje... is daar ook een zwarte voor te krijgen of moet je de originele houden...Anoniem: 77520 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:53:
in Duitsland zijn de Metal Blacks volop tekoop:
http://64.233.183.104/search?q=cache:u3FTHjd4EJgJ:geizhals.at/deutschland/a209910.html+0023166+nokia&hl=en&ct=clnk&cd=3&client=firefox-a
en in NL nu ook:
http://www.gsmstore.nl/los_toestel/50_nokia/11186/
Um, hier werkt mijn CK7W ook volledig via BT, dus geen pop kabel. De E50 "ziet" een carkit, en ik kan gewoon bij de opties voor toebehoren instellen dat er een ander profiel gekozen moet worden bij gebruik van carkit. Dit gebeurt ook. Dus óf de carkit die je hebt wordt niet herkend door de telefoon als een carkit, óf je hebt ergens een instelling gemist1ehans schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:15:
Hallo,
Ik heb in mijn VW Passat (laatste versie 3C) een originele af fabriek carkit (van Nokia n.b.!) met een originele VW / Nokia houder voor de Nokia E50. Deze werkt vreemd genoeg toch via bluetooth maar het voordeel is wel dat de telefoon wordt opgeladen. Het vervelende is dat je nu geen Carkitprofiel activeert maar een bluetooth profiel waardoor de verlichting niet blijft branden. Is hier iets aan te doen en hebben meerdere dit probleem??
Hans
Hier precies hetzelfde. Niets hielp. Uiteindelijk Roadsync geinstalleerd, en ook die krijgt een time out, net als MfE, maar in tegenstelling tot MfE probeert Roadsync na 10 seconden nog eens, en inmiddels is er dan wel een verbinding. Als iemand de oplossing weet om dit probleem op te lossen, graag, dan hoef ik RoadSync niet aan te schaffen. MfE is gratisAnoniem: 39303 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:48:
Ik heb een probleem met Mail For Exchange, synchroniseren gaat op zich prima, maar aangezien de GPRS verbinding verbroken wordt na ongeveer 1 minuut, schiet de status op "Niet Actief".. Hoe zorg ik dat de GPRS verbinding (T-Mobile Internet) niet verbroken wordt
hmm... toestel uitzettenConan schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:53:
Kun je met dit toestel eigenlijk 06nummers blokkeren??
Dat dus de persoon met nummer 06-blabla niet als oproep of sms verschijnt op mijn telefoon?!
Ik ben er inmiddels achter dat het probleem ligt in de combinatie van de router waarachter de speedtouch staat, het t-mobile netwerk en mail for exchange:Hier precies hetzelfde. Niets hielp. Uiteindelijk Roadsync geinstalleerd, en ook die krijgt een time out, net als MfE, maar in tegenstelling tot MfE probeert Roadsync na 10 seconden nog eens, en inmiddels is er dan wel een verbinding. Als iemand de oplossing weet om dit probleem op te lossen, graag, dan hoef ik RoadSync niet aan te schaffen. MfE is gratis
Heb je al een mail2web account geprobeerd? Werkte bij mij namelijk prima, welk netwerk zit je?UltraSub schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:30:
Ja, dat heb ik hier ook, disconnect during ping.
Maar de router is een debian bak, met iptables. En een dikke jongen. Kan me niet voorstellen dat daar een te lange vertraging in zit, maar goed, alles kan.
Is het mogelijk dat je mailserver een pingcontrole uitvoert (uitgaand naar je telefoon)? Mogelijk wordt dat verkeer geblokkeerd door t-mobile of zit je daar achter een NAT router.UltraSub schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:30:
Ja, dat heb ik hier ook, disconnect during ping.
Maar de router is een debian bak, met iptables. En een dikke jongen. Kan me niet voorstellen dat daar een te lange vertraging in zit, maar goed, alles kan.
Ik wil gewoon alles centraal houden, mijn eigen mailserver dus.Anoniem: 39303 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:26:
[...]
Heb je al een mail2web account geprobeerd? Werkte bij mij namelijk prima, welk netwerk zit je?
Um, nee, maar wel iets anders wat me nu invalt. Mijn NAT is niet van buitenaf te pingen. Daarnaast vind er ook nog eens een portforward plaats van die NAT naar een VM 2K3 server, waarop Kerio dus loopt. Ik ga eens spelen met dat nieuwe inzicht vanavondgertvdijk schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:24:
[...]
Is het mogelijk dat je mailserver een pingcontrole uitvoert (uitgaand naar je telefoon)? Mogelijk wordt dat verkeer geblokkeerd door t-mobile of zit je daar achter een NAT router.
Ja snap ik, ik ook natuurlijk. Maar zo kun je wel e.e.a. testenUltraSub schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:22:
[...]
Ik wil gewoon alles centraal houden, mijn eigen mailserver dus.
Mijn exchange staat achter een 546, die was eerst niet te pingen, maar ook nu hij wel te pingen is werkt hij niet.Um, nee, maar wel iets anders wat me nu invalt. Mijn NAT is niet van buitenaf te pingen. Daarnaast vind er ook nog eens een portforward plaats van die NAT naar een VM 2K3 server, waarop Kerio dus loopt. Ik ga eens spelen met dat nieuwe inzicht vanavond
Bedankt voor het lichtje.
Nog even geen vorderingen, en ik weet niet of die binnen nu en afzienbare tijd komen. Heb simpelweg even geen tijdAnoniem: 39303 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:34:
[...]
Mijn exchange staat achter een 546, die was eerst niet te pingen, maar ook nu hij wel te pingen is werkt hij niet.
Wat zijn jouw vorderingen?!
Moet mezelf corrigeren. Ook hier via BT hetzelfde probleem. Hoewel op de display van de E50 het logootje verschijnt dat de carkit actief is, worden de specifieke carkit settings niet gebruikt. Dit lijkt mij een bug, want de telefoon ziet de carkit wel degelijk (hence the logo on display).UltraSub schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 07:11:
[...]
Um, hier werkt mijn CK7W ook volledig via BT, dus geen pop kabel. De E50 "ziet" een carkit, en ik kan gewoon bij de opties voor toebehoren instellen dat er een ander profiel gekozen moet worden bij gebruik van carkit. Dit gebeurt ook. Dus óf de carkit die je hebt wordt niet herkend door de telefoon als een carkit, óf je hebt ergens een instelling gemist
Welk netwerk heb je eigenlijk?UltraSub schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:20:
Net Roadsync verwijderd, en Mail for Exchange 2.0 geinstalleerd.
Precies hetzelfde. Timeout during ping. Geen idee waar het nou werkelijk vandaan komt, maar ik krijg er behoorlijk de schijt van. Waarom wordt die gprs verbinding uberhaupt verbroken?
T-mobile
Wat bedoel je met de hand installeren? Want dat heb ik ook gedaan. En ik heb dit probleem op een ssl verbinding. Nog nooit onbeveiligd geprobeerd overigens.Anoniem: 39303 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:20:
Ik heb het oplost bij mij:
Het probleem was opgelost toen ik alle certificaten uit de keten met de hand heb geinstalleerd en een beveiligde verbinding gebruikte ipv een onbeveiligde..... Nooit gedacht dat het daar aan zou kunnen liggen....!!
[ Voor 23% gewijzigd door UltraSub op 06-09-2007 17:18 ]
Ik heb zelf het vermoeden dat hij de 'bluetooth handsfree' optie dan gebruikt.UltraSub schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:07:
[...]
Nog even geen vorderingen, en ik weet niet of die binnen nu en afzienbare tijd komen. Heb simpelweg even geen tijd
[...]
Moet mezelf corrigeren. Ook hier via BT hetzelfde probleem. Hoewel op de display van de E50 het logootje verschijnt dat de carkit actief is, worden de specifieke carkit settings niet gebruikt. Dit lijkt mij een bug, want de telefoon ziet de carkit wel degelijk (hence the logo on display).
Maak hier overigens gebruik van de laatste firmware.
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Je kunt ook http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html bekijken, gebruikt ook een standaard batterijAnoniem: 132697 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:08:
Nog een vraagje (gezien tomtom mobile afgesloten is).
Ik twijfel tussen een SirfIII (60 euro) en Nemerix-bluetoothmuisje (67 euro).
De Oasis (sirfIII) heeft als voordeel dat hij met een standaard nokia-batterij werkt....
Heeft iemand een idee of ik beter de sirf of de nemerix neem?
Ik heb ze allebei gehad. Eerst de Nemerix in de vorm van een Adapt en nu een Sirf Star III in de vorm van een Holux GPSlim 236. Mijn Adapt is een keer gejat en ik besloot toen maar een wat betere te kopen. Ik was tamelijk ontevreden over het gedrag van dat ding bij lage snelheden. De Holux bevalt me wat dat betreft een stuk beter! Maar ik denk dat je er in de auto niet veel van zal merken, behalve dat een Nemerix chip langer mee gaat. Beide GPS'en werken met Nokia batterijen die ik had. (eq. BL-6C)Anoniem: 132697 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:08:
Heeft iemand een idee of ik beter de sirf of de nemerix neem?
Check je connectiepuntjes... Ik had er in het verleden een vuiltje opzitten... Ik had bijna mijn PC naar buiten gefikkkerd.geezer1986 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:33:
Ik heb een probleempje met mijn e50. Sinds de dag dat ik hem heb doet mijn datakabel connector het niet in mijn telefoon. Heb hem toen voor reparatie opgestuurd en na 5 weken pas terug gekregen en vervolgens deed hij het nog niet. Om van het gezeik af te zijn heb ik een nieuwe besteld en die deed het wel meteen. Totdat ik hem thuis voor de 2e keer wilde aansluiten.
Soft en hard reset helpt allemaal niet.
Kan het zijn dat er 1 of ander virus is die zoiets flikt of ligt het ergens anders aan.
[ Voor 3% gewijzigd door DaLuca op 14-09-2007 09:38 ]
Dat lijkt me sterk als ik hem een halve dag heb zonder hem te gebruiken.DaLuca schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:37:
[...]
Check je connectiepuntjes... Ik had er in het verleden een vuiltje opzitten... Ik had bijna mijn PC naar buiten gefikkkerd.
Schoonmaken met alcohol mag ook wel eens helpen.
[ Voor 22% gewijzigd door begintmeta op 17-09-2007 10:37 ]
Nope, is standaard by design. Volgens mij hebben alle Nokia's dit. Ik heb al jaren Nokia's, en dit is nog nooit anders geweest. Het is simpel; de telefoon weet niet welke naam hij moet laten zien omdat hij meerdere namen bij dat nummer heeft, en maakt dus geen keuze voor je, maar laat gewoon het nummer zien.begintmeta schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:08:
Heb een klein probleempje, omdat ik een aantal contactpersonen in het adresboek heb die enkele nummers delen, geeft de telefoon het nummer weer in plaat van de naam/de namen/een van de mogelijke namen van de beller. Vind ik jammer. Is hier een oplossing voor?
Ik zou het dan logischer vinden als je alle namen laat zien(tenslotte is de redelijke veronderstelling dat een van die mensen belt), of desnoods een toevallig uitgekozen/eerste in de lijst of wat dan ook.UltraSub schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:44:
[...]
Nope, is standaard by design. Volgens mij hebben alle Nokia's dit. Ik heb al jaren Nokia's, en dit is nog nooit anders geweest. Het is simpel; de telefoon weet niet welke naam hij moet laten zien omdat hij meerdere namen bij dat nummer heeft, en maakt dus geen keuze voor je, maar laat gewoon het nummer zien.
Ja.. Onderdelen zijn gewoon te koop.TF schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:34:
Weet iemand of het al mogelijk is om de e50 helemaal zwart te maken? Dus ook een andere kleur toetsenbord en joystick? Ik kan zo snel op internet niets vinden....
[ Voor 30% gewijzigd door TF op 17-09-2007 12:21 ]
Anoniem: 223251
Die van mij ook, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die accu binnen is.TF schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:29:
Mijn accu moet trouwens vervangen worden. Ik heb die code ingetikt....en ik krijg een nieuwe ofzo
[ Voor 8% gewijzigd door HansH op 20-09-2007 16:13 ]
Nikon D70 | Nikkor 18-70mm F3.5-4.5G | Nikkor 50mm F1.8 | Micro Nikkor 60 F/2.8 | Tokina AF 12-24mm F/4 | Crumpler Pyjama Pride (L)
Anoniem: 76468
De versie van filesystem waarmee de E50 zijn geheugenkaartjes format is gelimiteerd tot 2 GB, groter snapt de telefoon simpelweg niet.cat_18 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:26:
Sinds gisteren heb ik een e50 overgekocht en ik ben er echt super blij mee! Ik ben overgestapt van een oude Samsung SGH e600 en het verschil is echt inmens. Het is echt een solide toestel met super veel mogelijkheden.
Nu wil ik de telefoon ook gaan gebruiken als MP3 speler, en het liefst met zoveel mogelijk opslagruimte. De 4GB kaartjes zijn niet al te duur meer, dus vroeg ik me af of de e50 deze volledig herkent. Op de ene site staat dat er maximaal 2GB in kan, de andere zegt dat 4 GB ook kan (deze bijv: http://www.foneshop.com/accessories/description/2581).
Iemand een idee of ervaring?
Anoniem: 76468
Grrr... God heeft mijn gebeden anderhalf jaar te laat verhoord...Anoniem: 76468 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:40:
Btw, god heeft mijn gebeden verhoord:
De E51, met WLAN, HSDPA, 130 MB intern geheugen, 61 tegenover 71 cc, 2mp camera, betere batterij en een FM radio:
http://europe.nokia.com/A4546208
Die instelling voor de tijdsbegrenzing was ik niet tegengekomen (misschien kun je me het menu aanwijzen?). Verder wil ik zelf kunnen kiezen of ik bijvoorbeeld een bericht van een half jaar geleden een paar weken op mijn telefoon wil hebben staan als referentie, ik wil me niet hoeven beperken tot standaard-periodes, evenmin wil ik met honderden headers de boel onoverzichtelijk maken.UltraSub schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:19:
Wil ik toch wel graag weten waarom je dat niet wil? Wat is er nou makkelijker als tegen je software zeggen, alles synchen, tot bijvoorbeeld 2 weken terug? Valt aan de onderkant vanzelf iedere keer weg.
Maar goed, met Mail for Exchange kun je ook instellen dat berichten terug worden gesynched tot en met 1 dag. En das eigenlijk wat jij wil
Installatie -> Mail for Exchange -> Profiel bewerken -> Email -> Berichten terug syncbegintmeta schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:52:
[...]
Die instelling voor de tijdsbegrenzing was ik niet tegengekomen (misschien kun je me het menu aanwijzen?).
Ik heb die van mij ook 2ehands aangeschaft en gelukkig met datakabel. Daarbij ook nog 2 opladers en een nieuwe batterij. Alleen ben ik niet helemaal tevreden over de verbinding van de datakabel en de oplader. Die valt erg snel weg als ik mn telefoon verplaats. Ligt dat aan mijn toestel of hebben meer mensen hier last van?Prulleman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:14:
gisteren eentje 2ehands aangeschaft, helaas geen datakabel erbij, maar ik wil 1 ding kwijt over BT...
Geweldig, BT stickie erin, default windows SP2 stack, koppelen met mobiel, nokia suite opstarten, verbinding kiezen en het WERKT. Gewoon binnen een halve minuut.
(beetje slechte ervaringen met active sync over BT, com poort gezeik, handmatig poort nummers aanpassen, uitkijken vanuit wel apparaat je alles start etc. Nog wat langer geleden met een SE t68i ging het al niet veel beter, maar toen was het al een drama om je BT te isntaleren op je PC)
anyway ik ben dus happy met de goede werking van de nokia PC suite over BT
Verder ik vind het menu wel even wennen, maar het voelt allemaal nu al beter aan dan windows mobile
Nikon D70 | Nikkor 18-70mm F3.5-4.5G | Nikkor 50mm F1.8 | Micro Nikkor 60 F/2.8 | Tokina AF 12-24mm F/4 | Crumpler Pyjama Pride (L)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq