• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Iemand hier nog een mooi gelikt Theme voor deze telefoon :)? Ik zoek er een die er strak uit ziet en waar de icoontjes ook goed uit zien (niet pixelig).

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-06 23:00
vegtem schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:47:
misschien is ook dat optioneel, er zijn twee uitvoeringen in omloop, een zonder en een met camera, wellicht dat een van beide de dual sim heeft en de andere niet?

Ook vreemd trouwens, het staat duidelijk op nokia site te lezen:

Je Nokia E50 gebruiken voor oproepen met zowel persoonlijke als professionele nummers
Persoonlijke en professionele oproepen afzonderlijk beheren: op het einde van de dag schakel je het nummer voor je werk uit, terwijl je persoonlijke nummer actief blijft
Jah dat was ik dus, en ik heb het nog steeds nergens gevonden :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 14:15
dafz0r schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:53:
[...]

Jah dat was ik dus, en ik heb het nog steeds nergens gevonden :x
Volgens mij heeft dit niks met dualsim te maken maar meer met een draadloze VOIP functie naar je E50 binnen je bedrijf. Zodra je je kantoor binnenstapt maakt je telefoon daar vebinding mee zodat je kantoortelefoonnummer ook op je E50 beschikbaar is naast je eigen nummer wat je dan wel of niet tegelijk kunt gebruiken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij 2call besteld en uit voorraad geleverd gekregen..

Ben nog aan het zoeken naar een manier om de spaaklabels van contacten aan te passen. Zit nu zo'n uberberoerde automatische stem achter; iemand enige suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Wat voor microSD-kaartjes gebruiken jullie?

Iemand al 2GB geprobeerd, of geeft die problemen? Kan bij Nokia niks vinden over de maximale grootte oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86536

Topicstarter
Serenity schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:40:
Wat voor microSD-kaartjes gebruiken jullie?

Iemand al 2GB geprobeerd, of geeft die problemen? Kan bij Nokia niks vinden over de maximale grootte oid.
Ik heb zelf een 1GB Kingston. De 2GB is nog erg beperkt leverbaar en ook best duur. Misschien dat ik in de toekomst een 2GB koop voor Tomtom wester europe (9xx MB) zodat er ook nog wat mp3'tjes etc. bij op kunnen, maar dan moet de prijs wel zakken.
Overigens is de E50 compatible met 2GB, aangezien hij onder 'compatible geheugen' valt op de Nokia site. Bij one2remember is hij volgens mij nu als enige leverbaar, maar binnenkort ook bij andere sites natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-06 23:00
Yepaap schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:57:
[...]

Volgens mij heeft dit niks met dualsim te maken maar meer met een draadloze VOIP functie naar je E50 binnen je bedrijf. Zodra je je kantoor binnenstapt maakt je telefoon daar vebinding mee zodat je kantoortelefoonnummer ook op je E50 beschikbaar is naast je eigen nummer wat je dan wel of niet tegelijk kunt gebruiken. 8)
dat kunnen ze allemaal dacht ik. waarom specifiek bij de e50 vermelden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik vroeg me af of je een foto aan een contact kan hangen en zo ja hoe groot wordt dit plaatje/foto getoond als deze persoon je belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Niet online
Batsu schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:51:
Ik vroeg me af of je een foto aan een contact kan hangen en zo ja hoe groot wordt dit plaatje/foto getoond als deze persoon je belt?
Ja, je kan zgn thumbnails toevoegen aan een contact. Deze worden redelijk klein getoond in een balk (ca 1 a 1,5cm hoog schat ik) onderin je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madzib
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 22:31
Iemand al gelukt om via bluetooth te internetten? Ik vond deze beschrijving voor een 6600: Internetten via bluetooth ...

Ben wat navigatie aangaat een pda gewend. Is zo'n schermpje van een E50 echt wel groot genoeg? Alleen een telefoon meesjouwen ipv telefoon en pda lijkt me wel wat. En de E50 ziet er erg mooi uit. Twijvelde eerst nog over de N70. Maar de versie van symbian is ouder en het display is minder.

Weet alleen nog geen manier om mijn outlook agenda op mijn werk te syncroniseren. Alles op de pc zit op slot. Heb wel internet verbinding.

Lees vol aandacht alle informatie in dit toppic. Dank voor iedereen die zijn ervaringen wil delen. Zal mij in elk geval helpen bij de aanschaf keus.

madzib

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
madzib schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:57:
Iemand al gelukt om via bluetooth te internetten? Ik vond deze beschrijving voor een 6600: Internetten via bluetooth ...

Ben wat navigatie aangaat een pda gewend. Is zo'n schermpje van een E50 echt wel groot genoeg? Alleen een telefoon meesjouwen ipv telefoon en pda lijkt me wel wat. En de E50 ziet er erg mooi uit. Twijvelde eerst nog over de N70. Maar de versie van symbian is ouder en het display is minder.

Weet alleen nog geen manier om mijn outlook agenda op mijn werk te syncroniseren. Alles op de pc zit op slot. Heb wel internet verbinding.

Lees vol aandacht alle informatie in dit toppic. Dank voor iedereen die zijn ervaringen wil delen. Zal mij in elk geval helpen bij de aanschaf keus.
Het scherm is niet erg groot voor navigatie. Ik ben een Qtek 9100 gewend (en die heeft niet eens zo'n heel groot scherm) maar dat kijkt prettiger. Maar eigenlijk luister ik vooral naar de gesproken aanwijzingen en alleen als het nodig is kijk ik op het schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madzib
  • Laatst online: 05-06 22:31
Anoniem: 86536 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:01:
[...]

Het scherm is niet erg groot voor navigatie. Ik ben een Qtek 9100 gewend (en die heeft niet eens zo'n heel groot scherm) maar dat kijkt prettiger. Maar eigenlijk luister ik vooral naar de gesproken aanwijzingen en alleen als het nodig is kijk ik op het schermpje.
Dat wordt dan wel wennen voor mij. Mocht altijd ook graag even vooruit kijken wat er ging komen. Maar ik neem aan dat je toch wel een beetje overzicht hebt. Maar goed het is minder rompslomp en dit is dan de prijs. ;(

Voor ik het vergeet. Soms zit ik ook in de trein. Dan is een aflevering kijken van m'n favoriete serie op dat moment een ontspannend tijdverdrijf. Wil dat wel op zo'n schermpje?? Ondertitels wel enigsinds leesbaar?? :7

[ Voor 15% gewijzigd door Madzib op 03-10-2006 23:54 ]

madzib

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42080

Is het mogelijk om Agendapunten, Taken, Notities en Reminders van Agendapunten in het hoofdscherm te krijgen net zoals een PocketPC Phone of Windows Mobile phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Anoniem: 42080 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:18:
Is het mogelijk om Agendapunten, Taken, Notities en Reminders van Agendapunten in het hoofdscherm te krijgen net zoals een PocketPC Phone of Windows Mobile phone?
Ja :)

Wanneer de StandBy modus op 'active' staat zie je alle agenda items, Taken, Notities e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
hoe lang gaat de gsm mee op een acculading??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Niet online
Na.v. een eerdere vraag van mijzelf...
MadMurdock schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:40:
Ben nog aan het zoeken naar een manier om de spaaklabels van contacten aan te passen. Zit nu zo'n uberberoerde automatische stem achter; iemand enige suggestie?
Ben er denk ik nu toch definitief achter dat spraaklabels niet aan te passen zijn. Volgens de handleiding zou er wel een soort van training plaats moeten vinden, maar na een dag of twee praten tegen dat ding merk ik maar een miniem verschil, waarvan ik bovendien denk dat het aan mijzelf te danken is..

Kortom; de spraakherkenning sucks. Ik wil gewoon zelf labels in kunnen spreken, dat werkt al sinds jaar en dag goed op nokia's; waarom nou ineens dit 'fijne' concept. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Niet online
Batsu schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:54:
hoe lang gaat de gsm mee op een acculading??
Zie TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187905

Heb net m'n Nokia CR-66 telefoonhouder binnen gekregen. Als ik vanavond thuis ben, dingetje eens installeren.
Zal mijn bevindingen hier dan z.s.m. posten

@ madzib:

Ben zelf helemaal geen navigatiesysteem gewend en heb nu dus voor het eerst TomTom 6 op m'n E50. Werkt allemaal perfect. Heb ook geen ander vergelijkenis.

Hoofdzaak van het toestel is natuurlijk gewoon bellen, de rest is enigzins aangepast aan de capaciteit van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Niet online
Anoniem: 187905 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:10:
Ben zelf helemaal geen navigatiesysteem gewend en heb nu dus voor het eerst TomTom 6 op m'n E50. Werkt allemaal perfect. Heb ook geen ander vergelijkenis.
Is dat TomTom mobile? Volgens de TomTom site lijkt die nog niet echt verkrijgbaar?
http://www.tomtom.nl/products/category.php?ID=2&Lid=5

Of draait de gewone TomTom Navigator erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 16:10

Sick Nick

Drop the top!

Het nieuwe navigator pakket draait op alle systemen, er is geen aparte mobile versie meer. Bij navigator zitten executables voor alle mogelijke platformen (ppc, symbian, palm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb m'n CR-66 binnen gekregen alleen kan die zonder een extra kabel niet gekoppeld worden aan een CARK-91. Deze kabel CA-55 kost circa 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:20:
[...]

Ja :)

Wanneer de StandBy modus op 'active' staat zie je alle agenda items, Taken, Notities e.d.
En is het mogelijk om in te stellen dat je een reminder in je scherm komt, bijvoorbeeld 15 minuten vóór een agendapunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Anoniem: 42080 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:17:
[...]

En is het mogelijk om in te stellen dat je een reminder in je scherm komt, bijvoorbeeld 15 minuten vóór een agendapunt?
Ja, inclusief alarmbellen :+

Dit alarm of deze reminder is volledig zelf in te stellen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
ik heb hem besteld! de witte versie (?) met camera!!
nu ff afwachten wanneer ie binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Als het goed is komt de mijne straks met de post, ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Serenity schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 02:26:
Als het goed is komt de mijne straks met de post, ben erg benieuwd!
nou deel je ervaring zou ik zeggen, ik ben benieuwd! Helaas zal ik nog ff moeten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127502

De mijne kwam vandaag, maar er was niemand om het pakket in ontvangst te nemen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Postbode was laat vanochtend, had de hoop al opgegeven :)

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/94/262138404_1aebf43124.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/108/262138412_8f8aaaf073.jpg?v=0

Maar daar is 'ie dan toch!

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/118/262138422_a0e887669d.jpg?v=0

Zoals bekend komt de E50 met een mono headset, USB datakabel, lader en een CA-44 verloopstekkertje om een 3.5mm lader te gebruiken. De headset klinkt niet echt bijzonder; bellen gaat aardig, maar muziek klinkt gewoon slecht. Daarvoor zul je dus wel een betere (stereo) moeten kopen.

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/97/262138444_81d44eacd5.jpg?v=0
Aanzicht 1, 2, 3, 4.

Ik had de E50 al even in handen gehad in bij een mobiel-zaakje, alleen nog niet uitvoerig mee gespeeld. De toetsjes zijn inderdaad wat klein, vooral de functietoetsen bovenaan, maar dit went erg snel. Het lijkt net alsof je steeds overal tegelijk op drukt, maar het gaat nog altijd goed. De menu en clear toets zijn anders ook nog makkelijk met je nagel in te drukken. Het joystickje is wel even wennen, vooral naar boven klikken gaat vrij lastig. Maar ik heb nog nooit met zo'n ding gewerkt, dus dat zal binnenkort ook vast nog wel beter gaan.

Ja, dat is een Nokia 1110 8) Tijdelijk mobieltje totdat ik iets fatsoenlijks had gevonden. Ik heb alleen nog geen sprekende klok gevonden in de E50 zoals de 1110 dat heeft... zal het missen :'(

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/103/262138469_ee2e7754a8.jpg?v=0

Verder oogt hij erg professioneel. Klepje achter, alles rondom het scherm en de toetsen zijn van metaal. Het joystickje en het stukje eromheen is van plastic. De rest is mat zwart (of wit) plastic. Bij de E60 vind ik de zilveren delen persoonlijk niet mooi, glimmend en oogt goedkoop. Bij de E50 heb ik dit gevoel totaal niet. Het onderste deel met de toetsen is iets platter dan de bovenkant, maar qua gewicht voel ik vrijwel geen verschil waardoor ie prima in de hand ligt.

Gebruik
Ten eerste het schermpje, ontzettend mooi! Superscherp, mooie kleuren en goed leesbaar. Ik kwam volgensmij ergens in een review tegen dat de lettertjes erg klein waren, maar heb hier totaal geen problemen mee. De agendapunten op de hoofdpagina bijvoorbeeld zijn erg klein, maar zelfs met gestrekte arm ook nog wel te lezen.

Het menu is behoorlijk groot, maar zit verder logisch in elkaar. Het is in het begin wel even zoeken, en je komt steeds weer iets nieuws tegen. Het boekje toch maar even doorlezen. Gebruik overall is standaard Nokia: logisch, gemakkelijk en geen poespas. Grootste reden dat ik bij Nokia telefoons blijf. De menu's zijn alleen niet altijd even snel. Soms laat het een enkele seconde op zich wachten, maar dit vind ik verder niet storend. Heb er ook nog te weinig mee gespeeld om te zien waarbij dat nu precies het geval is.

De camera is behoorlijk brak, al zeg ik het zelf. Ik heb altijd een compact bij me, dus heb de telefoon daar verder ook niet voor gekocht. Maar het is wel handig om even snel een foto van iemand te maken om in het telefoonboek te zetten. Voor die paar euro extra is die functionaliteit hier wel welkom.

Dan het belangrijkste, hij kan bellen :) Geluid is ontzettend goed en de kwaliteit van 1110 en 6510 die ik hiervoor had valt erbij in het niet. Ook de luidspreker is erg helder. Even met de dictafoon wat opgenomen, en ook dat werkte prima. Synchronisatie via kabel en bluetooth gaat ook perfect. Outlook adresboek, notities en contacts gelijk overgezet. Agenda is erg mooi en overzichtelijk; genoeg ruimte om alles netjes kwijt te kunnen.

Tot zover m'n eerste indrukken, ga weer even verder prutsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67455

Anoniem: 187905 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 08:57:
Heb m'n CR-66 binnen gekregen alleen kan die zonder een extra kabel niet gekoppeld worden aan een CARK-91. Deze kabel CA-55 kost circa 55 euro.
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
^ Niet aan mij gericht, maar misschien handig om nog te vermelden. Ik heb m'n E50 besteld bij anewmobile.nl. Nog nooit van gehoord, en kon 'm ook niet bij de Shopsurvey vinden. Maar ze waren een stuk goedkoper dan de andere online shops waar ik heb gekeken, en alles zag er verder goed uit.

Je kan met iDEAL betalen via de site, en na het bestellen krijg je netjes een mail met (in dit geval) een zip-bestand met contract pdf's die ik moest opsturen. Ingevuld en op de bus gedaan, een paar dagen later ging het pakketje daar de deur uit. Kreeg alleen geen mail dat het verstuurd was (hier heb ik zelf naar gevraagd) en kreeg dus ook geen track&trace nummer. Maar verder prima verpakt en verzorgd.

Heb nog een vraag over de 'voorpagina' van de E50. In de Actieve standby modus kun je bij de instellingen die icoontjes bovenaan veranderen. Alleen ben ik nog niks tegengekomen over het deel wat eronder staat. Ik zie nu het eerstvolgende agendapunt, maar zie liever de komende 3 of 5 oid. Is dit ergens aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Volgens mij niet. Bij Instellingen -> Telefoon -> Actief Standby kan je alleen aangeven welke plugins hij moet weergeven. Op de dag zelf zie je wel alle agenda items, maar als je op de huidige dag geen agenda item hebt zie je alleen de eerstvolgende. Misschien is er wel een 'extention' te downloaden..

Heeft iemand nog een mooi theme gevonden? De standaard nokia vind ik niet leuk meer en de meeste themes zijn te druk of de icoontjes te lelijk!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Batsu schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:42:
ik heb hem besteld! de witte versie (?) met camera!!
nu ff afwachten wanneer ie binnenkomt!
waar heb je de witte versie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kacee
  • Laatst online: 29-04 20:59
Weet iemand hoe het zit met de connectiviteit van het Symbian OS en Linux (bestandsoverdracht / kalender sync). Ben van plan deze telefoon aan te schaffen en te gebruiken i.c.m. Ubuntu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Niet online
Heb een 1gb micro-sd kaartje erbij besteld voor TomTom6. Ik overweeg ook de oasis gps erbij te kopen. Iemand nog ervaringen met andere gps'en? De Adapt AD-700 SiRF III bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Wie weet hoeveel inch het beeldscherm van de e50 is ?

Ik heb van de volgende modellen de maat kunnen vinden :

e60 - 2.1 inch.
e61 - 2.8 inch.
n73 - 2.4 inch.
n80 - 2.1 inch.
n95 - 2.6 inch.
e50 - ? inch.

Het gaat me dus niet om de resolutie (die is bekend) maar om hoe groot (inch) het scherm is , met name of het scherm van de e50 kleiner is als de n80 en e60 (beide 2.1 inch.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189593

janzeeschuimers schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:38:
Wie weet hoeveel inch het beeldscherm van de e50 is ?

Ik heb van de volgende modellen de maat kunnen vinden :

e60 - 2.1 inch.
e61 - 2.8 inch.
n73 - 2.4 inch.
n80 - 2.1 inch.
n95 - 2.6 inch.
e50 - ? inch.

Het gaat me dus niet om de resolutie (die is bekend) maar om hoe groot (inch) het scherm is , met name of het scherm van de e50 kleiner is als de n80 en e60 (beide 2.1 inch.).
Volgens deze site is deze ook 2.1 inch

http://www.smartphoneshop...532/nokia-e50-camera.html

Volgens mijn is hij iets kleiner ik denk 2.0 inch

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 189593 op 08-10-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189593

en al iemand die weet hoe te internetten op gsm via bluetooth en PC

[ Voor 160% gewijzigd door Anoniem: 189593 op 08-10-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3811

MadMurdock schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:53:
Heb een 1gb micro-sd kaartje erbij besteld voor TomTom6. Ik overweeg ook de oasis gps erbij te kopen. Iemand nog ervaringen met andere gps'en? De Adapt AD-700 SiRF III bijvoorbeeld?
Ik denk aan deze: Nemerix Bluetooth 16 kanaal Gps Receiver. Te verkrijgen voor 70 euro op marktplaats. Schijnt het nieuwste model te zijn met nieuwe filmware en een 1050 mAh accu ...

Zouden mensen met een werkende combinatie kunnen posten welke gps module ze hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MadMurdock schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:53:
Ik heb zelf nu wat meer ervaring met de Oasis receiver. Afgelopen vrijdag gebruikte ik heb na een aantal dagen weer voor het eerst. Dat was zo'n 100 km van de locatie waar ik heb voor het laatst had gebruikt. In de auto startte ik heb op en vanaf dat moment heeft het ongeveer een half uur geduurd voordat ik een fix had en was ik op 25 km van de 100 km lange reis. Niet erg handig dus. Mijn ervaring is dat als je hem start op dezelfde locatie als waar je gestopt bent de fix er sneller is (2-5 minuten). Ik weet niet of duurdere GPS ontvangers dit euvel niet hebben, maar het is wel erg irritant :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Iemand ervaring met .swf bestanden?

Met Nokia PC Suite heb ik een paar swf bestanden gekopieerd naar Data/Others in het telefoongeheugen. Als ik bij Media de Flash-speler start ziet hij de bestanden wel, maar als ik ze af wil spelen krijg ik "Kan niet openen. Bestand is beschadigd."

Ze werken op de pc wel, en ik krijg de melding bij alle bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 42080 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:56:
[...]

waar heb je de witte versie besteld?
belbeter.nl
ik had alleen geluk; na mijn bestelling is de prijs 20 euro omhoog gegaan. heb hem voor 231 met camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik gebruik sinds kort de bijgeleverde oortelefoon (alleen om mee te bellen). Opzich werkt hij goed, maar als ik hem afkoppel blijft de telefoon in de 'koptelefoon-modus' hangen en komt er geen geluid via de speakers (en dus ook geen beltonen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:09
Serenity schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:18:
Iemand ervaring met .swf bestanden?

Met Nokia PC Suite heb ik een paar swf bestanden gekopieerd naar Data/Others in het telefoongeheugen. Als ik bij Media de Flash-speler start ziet hij de bestanden wel, maar als ik ze af wil spelen krijg ik "Kan niet openen. Bestand is beschadigd."

Ze werken op de pc wel, en ik krijg de melding bij alle bestanden.
Je hebt flash lite nodig, helaas ondersteunt Symbian enkel het flash Lite formaat. Ik zal eens een Flash Lite 1.1 brouwsel maken in Macromedia Flash 8, en het hier posten. Dat moet dan denk ik wel werken.

Ik heb de mijne nu ook binnen sinds gister, hij is op alle fronten super. Heerlijk compact ding, mooi uiterlijk, en waarschijnlijk ook nog eens een fijne standbytijd.

Heb firmware 06.27.1.0 , t enigste is alleen dat-ie geen QVGA video wil spelen, zowel 3GP als 3GP2 pakt hij niet! Wie helpt? Want hij geeft geen error melding, het beeld blijft alleen hangen en het geluid loopt door :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 14:15
Anoniem: 86536 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:33:
[...]

Ik heb zelf nu wat meer ervaring met de Oasis receiver. Afgelopen vrijdag gebruikte ik heb na een aantal dagen weer voor het eerst. Dat was zo'n 100 km van de locatie waar ik heb voor het laatst had gebruikt. In de auto startte ik heb op en vanaf dat moment heeft het ongeveer een half uur geduurd voordat ik een fix had en was ik op 25 km van de 100 km lange reis. Niet erg handig dus. Mijn ervaring is dat als je hem start op dezelfde locatie als waar je gestopt bent de fix er sneller is (2-5 minuten). Ik weet niet of duurdere GPS ontvangers dit euvel niet hebben, maar het is wel erg irritant :(.
Heb ook een Oasis receiver. Probleem met de fix ik simpel op te lossen door hem even op je dashboard te leggen tegen je voorruit zodra je hem weer aanzet. Hij heeft even "buitenlucht" nodig om weer te weten waar hij is. Zodra hij een fix heeft leg je hem weer in je dashboardkastje en werkt hij verder prima. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Yepaap schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:33:
[...]

Heb ook een Oasis receiver. Probleem met de fix ik simpel op te lossen door hem even op je dashboard te leggen tegen je voorruit zodra je hem weer aanzet. Hij heeft even "buitenlucht" nodig om weer te weten waar hij is. Zodra hij een fix heeft leg je hem weer in je dashboardkastje en werkt hij verder prima. ;)
Ik heb hem altijd op m'n dashboard liggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3225

heb jij alles al werkend? ik heb ook een C91 nokia carkit en wil exact hetzelfde bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Heeft iemand al leuke en nuttige programmas erop staan?

Ikzelf ben op zoek naar een grotere screensaver, iemand zei Handy Weather, maar dat kna ik nergens (gratis) vinden..

iemand nog tips voor sites met leuke content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 86536 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:41:
[...]

Ik heb hem altijd op m'n dashboard liggen :/
Hij heeft waarschijnlijk ook sneller een fix als je stil staat.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Marzman schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:57:
[...]

Hij heeft waarschijnlijk ook sneller een fix als je stil staat.
ja klopt liefst in 'open veld'. De fix is er dan redelijk snel. Daarna heb ik hem even geprobeerd in mijn broekzak, maar het signaal werd snel zwak (maar deed het nog wel).

Wat anders: tot mijn verbazing kun je geen afspeellijst opbouwen bij het afspelen van muziek. Je kunt wel een 'tracklist' maken, maar dit is dus echt een bestandje. Ik wil gewoon nummers toe kunnen voegen aan de huidige afspeellijst, is dit echt niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
vanmiddag ga ik hem ophalen!
ik ben benieuwd!
iemand nog tips met betrekking tot de accu? moet deze een bepaalde cyclus doorlopen? Bijvoorbeeld; mag ik hem meteen gebruiken of moet ik hem meteen 12 uur opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Wat ik altijd doe is helemaal leeg trekken en dan gewoon helemaal vol opladen. Is tegenwoordig niet meer nodig. Alleen de eerste drie/vier oplaadbeurten wordt de capaciteit van de batterij wel groter.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
GandalfTheGrey schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:33:
Wat ik altijd doe is helemaal leeg trekken en dan gewoon helemaal vol opladen. Is tegenwoordig niet meer nodig. Alleen de eerste drie/vier oplaadbeurten wordt de capaciteit van de batterij wel groter.
Ook mijn ervaring. Het Nokia boekje geeft aan dat het het beste is om de accu een paar keer volledig leeg te krijgen en volledig op te laden voor het beste resultaat, maar uiteindelijk zul je er weinig van merken als je dit niet doet. E50 laadt wel lekker snel, met een uurtje is een compleet lege accu weer helemaal vol :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
oke dus de eerste keer kan ik hem gewoon gebruiken tot ie helemaal leeg is?
en hoe lang doen jullie met een lading??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je ermee doet. Gewoon standby moet ie wel 4 tot 5 dagen halen denk ik. Met af en toe bellen, spelletje, bluetooth, etc. doe ik er zo'n 3 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
zow ik heb hem binnen!

sleek dingetje zeg!!
Ik dacht, ik gebruik de stereo koptelefoon van de 6131 erop maar helaas dat past natuurlijk niet!

Het is even zoeken geweest naar alle instellingen maar ik geloof dat ik hem nu wel een beetje oke heb.

Ik ben alleen nog op zoek naar een gratis programma waarbij de tijd groter getoond wordt in de standby mode.

ps mijn OS is erg traag....ligt dit aan die van mij of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Batsu schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:42:
ps mijn OS is erg traag....ligt dit aan die van mij of...
Wanneer precies?
Als ik een sms krijg en die wil openen vanuit het hoofdscherm lijkt het net alsof hij eerst naar de inbox gaat, en daarna de sms opent, wat het geheel ruim 2 seconden kost. Agenda openen duurt even, zelfde voor een agenda item. Maar bij de andere reguliere dingen heb ik vrijwel geen vertragingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-06 23:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Voor geïnteresseerde over hoe precies met je accu om te gaan:

Battery University - Part 21
&
Battery University - Part 23

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Serenity schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:10:
[...]
Wanneer precies?
Als ik een sms krijg en die wil openen vanuit het hoofdscherm lijkt het net alsof hij eerst naar de inbox gaat, en daarna de sms opent, wat het geheel ruim 2 seconden kost. Agenda openen duurt even, zelfde voor een agenda item. Maar bij de andere reguliere dingen heb ik vrijwel geen vertragingen.
Oh oke, nou ik ben een nokia 6131 gewend, en deze is echt wel wat langzamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vrij nuttig dit, zou iets voor een faq zijn in tweakers omdat er nogal vaak (dezelfde) vragen over gesteld worden.
Het is overigens wel even wennen dat je juist vaker moet opladen met li-ion accu's. Ik ben nogal gewend hem te gebruiken tot hij leeg is en dan pas opladen.
(Mijn laptop staat overigens ook altijd aangesloten op netstroom, is dus ook niet goed...?)

Ik vind ook dat de menuutjes wat traag openen. Eigenlijk zouden de vaak gebruikte dingen als sms'en en contacten gewoon in het geheugen moeten blijven staan, dat kost toch niet zo veel batterijvermogen denk ik. Je merkt dat als je met de menutoets naar standby gaat (en contacten / sms) in het geheugen laat staat de betreffende menus veel sneller openen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 86536 op 18-10-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193513

echt een fijne telefoon, heb hem inmiddels al vol staan met van alle leuke progjes, zoals handyweather, smartmovie (fullscreen films kijken) divx player, handysafe, blacklist, hele uitgebreide handyclock en uiteraard een boel spelletjes.
wat ik wel vreemd vind is dat als ik een plaatje als achtergrond instel ik deze niet fullscreen in beeld krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 193513 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:13:
echt een fijne telefoon, heb hem inmiddels al vol staan met van alle leuke progjes, zoals handyweather, smartmovie (fullscreen films kijken) divx player, handysafe, blacklist, hele uitgebreide handyclock en uiteraard een boel spelletjes.
wat ik wel vreemd vind is dat als ik een plaatje als achtergrond instel ik deze niet fullscreen in beeld krijg..
waar heb je deze proggies vandaan? en dan met name handyclock en handyweather?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Batsu schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:41:
[...]

waar heb je deze proggies vandaan? en dan met name handyclock en handyweather?
er zijn verschillende sites waar ze te vinden zijn, maar het makkelijkst vind ik om het op te zoeken in yahoo groups (via google) en dan zoeken naar nokia 3250 of E60 software. deze zijn compatible met de E50 (S60 3rd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Anoniem: 193513 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:13:
Als je dat wil moet je volgensmij gewoon een nieuwe theme maken met een specifieke achtergrond. Dat kan met Carbide.ui S60 Theme Edition 3.1, is te downloaden van de Nokia site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kacee
  • Laatst online: 29-04 20:59
Hier, kan je ladingen met gratis themes voor de E50/E60 vinden. Ik verbaas me erover wat Nokia voor themes vraagt (ca. € 4) op zijn website. Van Nokia het spel Golf Pro Contest ook gratis te downloaden.

[ Voor 46% gewijzigd door kacee op 18-10-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansH
  • Laatst online: 07-06 05:35
Vandaag besteld bij Smartphoneshop.nl. Model zonder camera gedaan, ga ik toch niet gebruiken en kwaliteit ervan is ook niet echt geweldig zoals ik in de verschillende reviews lees.

Wilde eerst bij een telefoonzaak mobiel + nieuw abo afsluiten maar na wat onderzoek is aanschaf van het toestel met een sim only abo toch het meest voordelig! :)

Hopelijk het toestel morgen in huis!

Edit: is een extra memory card handig als je geen camera er op hebt zitten? Bv voor installatie van extra software oid of andere vorm van opslag? Ga hem iig niet gebruiken voor navigatie.

[ Voor 20% gewijzigd door HansH op 19-10-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184612

Vandaag ook een E50 aangekocht. Was sterk aan het twijfelen tussen de 6233 en de E50 en aangezien ik vaak met Outlook werk en graag richting smartphone wou gaan, is het de E50 geworden.

Heb hem nu enkele uurtjes en het gebruiksgemak van PC Suite verbaasd me! Op 2 minuutjes had ik al me Outlook contacten erin gesmeten alsook enige documenten op de telefoon geplaatst.

Ook de belkwaliteit van de telefoon zelf is fenomenaal! Had hiervoor een Sony-Ericsson en die is niets waard op dat gebied tov deze E50!! Over de gebruikte materialen en hun stevigheid heb ik ook niets dan lof! De telefoon voelt heel erg stevig en ja, kwaliteitsvol aan! Eigenlijk veel waar voor zijn prijs!

En dan het geluid door de stereo speakers... In één woord : OmBijTeWatertanden!

Mij heeft ie tot hiertoe aangenaam verrast, hopelijk blijft het zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
HansH schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:32:
Edit: is een extra memory card handig als je geen camera er op hebt zitten? Bv voor installatie van extra software oid of andere vorm van opslag? Ga hem iig niet gebruiken voor navigatie.
Inderdaad: mp3's, filmpjes, documenten, etc. Interne geheugen is dan veel te snel vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:14
Anoniem: 184612 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:12:
En dan het geluid door de stereo speakers... In één woord : OmBijTeWatertanden!
Heeft de E50 stereo speakers dan?
Verder ben ik het helemaal met je eens trouwens ;)

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193878

Ik heb een vraagje, ik heb sinds een week een e50 nu heb ik dat ding uit mijn hande laten vallen (stomstomstom) en nu zit er stof ondr het scherm.

Ik zie op de verschillende websites dat er losse covers voor te koop zijn, MAAR ik krijg met geen mogelijkheid de bestaande cover eraf.

Heeft iemand enig idee want dat stof dat irriteert me echt mateloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193878 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:52:
Ik heb een vraagje, ik heb sinds een week een e50 nu heb ik dat ding uit mijn hande laten vallen (stomstomstom) en nu zit er stof ondr het scherm.

Ik zie op de verschillende websites dat er losse covers voor te koop zijn, MAAR ik krijg met geen mogelijkheid de bestaande cover eraf.

Heeft iemand enig idee want dat stof dat irriteert me echt mateloos?
de cover gaat er echt heel makkelijk af. met je nagel kun je de bovenkant (aan de achterkant net boven het antenne gedeelte) opwippen en iets naar voren drukken. dan kun je met je nagel (of bankpasje) langs de zijkant van het frontje gaan dan klikt hij als ware los. doe dit aan beide kanten.
heb het frontje er zelf ook al af gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Serenity schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:07:
[...]
Als je dat wil moet je volgensmij gewoon een nieuwe theme maken met een specifieke achtergrond. Dat kan met Carbide.ui S60 Theme Edition 3.1, is te downloaden van de Nokia site.
dat klopt idd, maar het gaat mij erom dat als je bv een fotootje schiet ik deze niet gelijk als achtergrond afbeelding kan gebruiken, tenminste niet fullscreen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 193513 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:06:
[...]

dat klopt idd, maar het gaat mij erom dat als je bv een fotootje schiet ik deze niet gelijk als achtergrond afbeelding kan gebruiken, tenminste niet fullscreen..
viel mij ook al op, er zitten af en toe wat vervelende dingen in het os. zoals al eerder genoemd het toevoegen van nummers aan de playlist, een te kleine screensaver en het te klein weergeven van foto's van contactpersonen. Ik snap niet dat ze bij het programmeren niet wat meer nadenken over gebruiksgemak...? Nokia moet daar toch wel ervaring mee hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Hebben jullie ook dat er een wit randje onder en rechts van de foto komt in de contactlist? Lijkt nogal duf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 86536 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 01:10:
[...]

viel mij ook al op, er zitten af en toe wat vervelende dingen in het os. zoals al eerder genoemd het toevoegen van nummers aan de playlist, een te kleine screensaver en het te klein weergeven van foto's van contactpersonen. Ik snap niet dat ze bij het programmeren niet wat meer nadenken over gebruiksgemak...? Nokia moet daar toch wel ervaring mee hebben...
"een te kleine screensaver en het te klein weergeven van foto's van contactpersonen" Ik ben het met je eens, maar het voordeel van Symbian is dus juist ook dat je daar zelf applicaties voor kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193878

Anoniem: 193513 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:03:
[...]

de cover gaat er echt heel makkelijk af. met je nagel kun je de bovenkant (aan de achterkant net boven het antenne gedeelte) opwippen en iets naar voren drukken. dan kun je met je nagel (of bankpasje) langs de zijkant van het frontje gaan dan klikt hij als ware los. doe dit aan beide kanten.
heb het frontje er zelf ook al af gehad.
Ahhh thx dat gaan we even proberen, het is dus in feite gewoon geklikt? zonder schroefjes?

Edit; het is algelukt gaat er inderdaad zeer makkelijk af (als je maar weet hoe he) nogmaals bedankt

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 193878 op 22-10-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Batsu schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 11:17:
[...]

"een te kleine screensaver en het te klein weergeven van foto's van contactpersonen" Ik ben het met je eens, maar het voordeel van Symbian is dus juist ook dat je daar zelf applicaties voor kan installeren.
is zo, maar dit zijn zulke standaard zaken waar je niet aparte (betaalde) programma's voor zou moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Batsu schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 11:17:
[...]

een progje om een afbeelding fullscreen als achtergrondafbeelding in te stellen is er volgens mij niet, zowel hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 193513 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:53:
[...]

een progje om een afbeelding fullscreen als achtergrondafbeelding in te stellen is er volgens mij niet, zowel hoor ik het graag.
Het kan denk ik wel maar is heel omslachtig; door een relatief leeg thema te maken met alleen de wallpeper erin die je wilt. Immers thema;s worden wel fullscreen getoond....

themas maken kan geloof ik met carbide.ui of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Laatst online: 06-06 12:19
Voor Symbian S60 v3 is nu ook een MSN Live Messenger beschikbaar!

Afbeeldingslocatie: http://www.mmcforums.net/forum/uploads/dsfiles/img-8249-1161490949.jpg

Freeware download hier: KLIK

Iemand al geprobeerd op een E50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194108

Hallo,

Ik heb ook een Nokia E50, en wilde weten of ik er ook Tomtom of iets dergelijks op kan zetten.
(Naast het kopen van een dikke Micro-SD kaart natuurlijk)

Zo ja, kan iemand mij daar aan helpen?

(en wat kan ik met die Nokia Navigator en positiebepaling die erop staan?

Massol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

TomTom6 kan erop ja, die kan je bij TomTom zelf kopen of in de winkel ;)

Die nokia navigator kan je niet zo heel veel mee behalve je plaats bekijken, snelheid, hoogte, gemiddelde snelheid, etc. Geen kaarten enzo. Je kan wel 2 punten hebben, dan geeft ie aan in welke richting je in vogelvlucht zou moeten gaan. Leuk speelgoed maar niet nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Ik heb ook tomtom6 draaien op mijn nokia E50. Het werkt echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Warezrequests zijn not-done

[ Voor 90% gewijzigd door BalusC op 23-10-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Warezrequests zijn not-done

[ Voor 87% gewijzigd door BalusC op 23-10-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Ik heb de E50 nu sinds vrijdag en het is echt een super telefoon. Ik had eerst een 6230i.

Mijn bevindingen:

+ Scherm is erg mooi.
+ Degelijk en solide
+ Groene meldingsindicator bij berichten is heel handig
+ Knoppen lijken klein maar werken goed en zelfs het pookje went na een aantal dagen.
- de 1.3 Camera valt wat tegen maar voldoet voor wat portret fotos voor je contacten. Bij veel licht zijn de foto's stukken beter.
- De enige vertraging die ik heb gemerkt is bij het gebruik van de "Nieuwe sms" op de linkerknop.
- Ik vind de gallerij van S60v3 waardeloos, die gooit alles door elkaar.

Programma's die ik heb draaien:
  • Papyrus
  • TomTom 6 Benelux
  • Platinum Sudoku
  • MSN Live messenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31096

Ik heb um sinds gisteren. Ben er erg blij mee. Prima toestel vooral het sync'en met outlook via bluetooth ben ik erg blij mee. Daarover wel een vraag:

Ik heb veel afspraken die de hele dag duren en die heb ik ook zo in outlook staan. Nu zie die voor de komende dagen alleen als ik de agenda open, dus niet op het "bureaublad" Pas op de dag zelf zie ik de afspraak wel. Daarentegen zie ik wel een afspraak voor volgende week, die niet de hele dag duurt.
Is het ergens in te stellen dat ik ook de afspraken die de hele dag duren een paar dagen vooruit zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Schrijver schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 07:52:
.
- De enige vertraging die ik heb gemerkt is bij het gebruik van de "Nieuwe sms" op de linkerknop.
Dat is geen bug maar een feature ;) Dit geeft je de tijd om op het sterretje te drukken om de toetsen te vergrendelen. Als je vaak naar berichten via die knop gaat zou ik die omwisselen met de rechter knop. Dan kan je voortaan de rechter gebruiken voor berichten waar je dan meteen toe gaat en de voor wat je zelf wilt :) Camera ofzo. Voor contacten kan je namelijk ook de bovenste toets gebruiken die aan de rechterkant van het toestel zit (die met het bolletje erin, niet die met het potloodje).

Het is maar even dat je het weet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Sick Nick schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:44:
[...]

Dat is geen bug maar een feature ;) Dit geeft je de tijd om op het sterretje te drukken om de toetsen te vergrendelen. Als je vaak naar berichten via die knop gaat zou ik die omwisselen met de rechter knop. Dan kan je voortaan de rechter gebruiken voor berichten waar je dan meteen toe gaat en de voor wat je zelf wilt :) Camera ofzo. Voor contacten kan je namelijk ook de bovenste toets gebruiken die aan de rechterkant van het toestel zit (die met het bolletje erin, niet die met het potloodje).

Zo heb ik dus nu ook mijn knoppen ingedeeld ja...

Ook is het handig om veelgebruikte applicaties, zoals bij mij papyrus en inbox op de achtergrond te laten draaien. Symbian ondersteund nml multitasking. Sluit dus niet de appliactie af met de rode knop, maar ga terug naar het standby scherm door 2 keer op de menu knop te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Sick Nick schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:44:
[...]

Dit is niet juist, want bij mij zit nieuwe sms onder mijn joystickje naar links en daar is hij ook traag. Het lijkt mij dus geen feature maar gewoon een eigenschap van het OS (traag dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189684

ook ik heb mijn dashboard houder binnnen gehad, heeft wel even een maand geduurd via belstore.
Ik moest wel even de carkit (ck-1w) spanningsloos maken voordat de houder werd herkend.

Ben nog wel op zoek naar de benelux map voor tom tom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 189684 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:56:
ook ik heb mijn dashboard houder binnnen gehad, heeft wel even een maand geduurd via belstore.
Ik moest wel even de carkit (ck-1w) spanningsloos maken voordat de houder werd herkend.

Ben nog wel op zoek naar de benelux map voor tom tom.
effteedee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189684

Op zich de dashboard houder werkt goed, alleen waar kan je instellen dat de screensaver niet gaat draaien wanneer de telefoon in de houder zit, ik heb nu de time out op 30 minuten staan maar dat doet hij nu ook als hij in mijn zak zit. (de verlichting blijft wel aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Batsu schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:22:
[...]

Dit is niet juist, want bij mij zit nieuwe sms onder mijn joystickje naar links en daar is hij ook traag. Het lijkt mij dus geen feature maar gewoon een eigenschap van het OS (traag dus)
Dat jij zegt dat dit niet juist is, is niet juist :P
De linkerfunctietoets heeft in het stand-by scherm een delay van een halve seconde oid om de toetsenblokkering te activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Anoniem: 86536 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:49:
[...]

Dat jij zegt dat dit niet juist is, is niet juist :P
De linkerfunctietoets heeft in het stand-by scherm een delay van een halve seconde oid om de toetsenblokkering te activeren
Haha ja kijk dat klopt inderdaad wel. Maar bij mij zit, als ik de joystick naar links duw, dan maak ik een nieuwe sms, en ook dat gaat gepaard met wachttijden dus mijn opmerking was meer dat ikzelf altijd vertraging ondervind bij het maken van een nieuwe sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Waarom gebruik je overigens de active standby optie niet? Nu heb je alleen de tijd en je operator in beeld, in active standby ook je agenda, snelkoppelingen en je mail/sms in het standby scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Sick Nick schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:38:
Waarom gebruik je overigens de active standby optie niet? Nu heb je alleen de tijd en je operator in beeld, in active standby ook je agenda, snelkoppelingen en je mail/sms in het standby scherm!
wordt het geheel dan sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46827

Ik ben ook erg blij met deze phone. Synchroniseren met Outlook werkt snel en goed. Wat ik wel mis in de Agenda items zijn de velden voor notities en attendees. Heeft iemand enig idee of er calendar applicaties voor de Series 60 zijn die beter zijn dan die van Nokia zelf, dus waar die velden wel worden meegenomen?

Is te verwachten dat Nokia dit aanpast als hier klachten overkomen van (zakelijke) gebruikers?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174460

heb hem gisteren ook gekocht, heerlijk toestel moet ik zeggen, ben er heel erg blij mee! heb alleen een vraagje, was bezig met tomtom6 aan het installeren, alleen was er een fout op mijn kaart en heb ik tomtom toen van het toestel weer afgehaald, maar als ik nu weer wil installeren (kaart erin) dan pakt ie hem op de een of andere manier niet...

iemand een idee hoe dit kan? verder las ik iemand over de sprekende klok, die zit er wel in, zit onder instrumenten en dan gesproken hulp, zeer fijne functie, net zoals het laten oplezen van je smsjes, dat is ook altijd handig... vind ik dan
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste