Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Hero Of Time schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:15:
Ik kan je mededelen dat de ontwikkeling weer is opgepakt. Spiril heeft weer zin gevonden om verder te gaan. De eerste nieuwe alpha bied alleen niet veel schokkend, gewoon een paar bug fixes.
Alhoewel ik blij ben dat de ontwikkeling weer is opgepakt, vind ik niet dat je het als ontwikkelaar kunt maken om betalende gebruikers ruim 5 maanden kunt laten wachten. Dat is bijna de helft van de looptijd van het abonnement. Zin of geen zin, als hij er aan wilt verdienen, dan moet hij er voor werken.

Na 5 maanden ontwikkeling (ongeacht of hij wel of niet ontwikkeld heeft) had ik wel wat meer verwacht dan een paar bugfixes.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iemand de TS over wil nemen: DM mij.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 18:10
Mijn probleem met Newsleecher 4.0 final en 5.0 beta 6 is dat ze vaak ineens corrupt worden met downloaden.
Alle bestanden hebben dan ineens geen correcte inhoud meer en worden 'gelukkig' met hoofdletters weggeschreven.
Ik gebruik verschillende drives voor downloaden en uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Die Spiral verdient met Newsleecher toch wel genoeg poen om een andere fatsoenlijke developer aan het project te laten werken als hij zelf geen zin heeft? Voordeel is dat hij dan weer eens kan "concurreren" met "Spot-Grid/-Web/-Net of andere NZB-indexers" (zoals Matis opmerkte) en Sabnzbd. Hij kan er ook niks aan doen en het project laten voor wat het is, maar dan verdient hij ook steeds minder :P Ik zou het wel weten..

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij weinig terugloop ziet in het aantal verkochte licenties (omdat andere mensen minder snel een reden vinden om te zeiken :P )

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

webfreakz.nl schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:45:
Die Spiral verdient met Newsleecher toch wel genoeg poen om een andere fatsoenlijke developer aan het project te laten werken als hij zelf geen zin heeft? Voordeel is dat hij dan weer eens kan "concurreren" met "Spot-Grid/-Web/-Net of andere NZB-indexers" (zoals Matis opmerkte) en Sabnzbd. Hij kan er ook niks aan doen en het project laten voor wat het is, maar dan verdient hij ook steeds minder :P Ik zou het wel weten..
Ik draai nu sinds een kleine week sabnzbd op mijn servertje en ik ben er enorm tevreden over.
Ik dacht eerst dat ik NL enorm zou gaan missen, maar het tegenovergestelde is waar. Ik heb nog geen functionakiteit tov NL gemist. Het draait perfect, zowel qua resources (cpu, ram etc.) op mijn energiezuinige server als qua stabiliteit. De intergratie met diverse nzb-indexers is subliem en ik kan met mijn mobiel zowel intern als extern de downloads bekijken en eventueel starten en stoppen.
Daarnaast is dat alles gratis. Er komen regelmatig updates voor uit en ook nog eens via aptitude :)

Ookal start NL een tweede (of derde) leven, ik zal niet snel meer overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabnzb is toch niet te vergelijken met newsleecher? Althans niet met newsleecher zonder supersearch. Dat laatste vind ik de (ik meen) 30 euro die ik ervoor betaal per jaar wel waard. Vooral voor mp3's en boeken zoeken is het ideaal.

Als je voornamelijk nzb's gebruikt en tv series en films download heb je zeker meer dan genoeg aan sabnzb en dat is ook een veel betere keuze (zelfs als je ervoor moest betalen).

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is net een echt fantastische update uitgekomen voor newsleecher, lees en installeer :9
+: ---------------------------------------------------------------
-- Larger Feature Addition - R&E Destination Manager -- -------
---------------------------------------------------------------
A new feature named "Repair & Extract Destination Manager" has
been implemented. This feaure makes it possible to tell
Repair & Extract where to extract specific downloaded articles,
based on customizable keywords matched against the articles
subjects. The feature replaces the current settings used to
specify where R&E should extract archives, but we've tried to
make it backward compatible, so your R&E extract settings
remain intact, until you decide to change them through the
newly implemented manager.

+: ---------------------------------------------------------------
--[ Larger Feature Addition - SuperSearch It ] ----------------
---------------------------------------------------------------
A new feature named SuperSearch It, has been implemented for
all tab views in NewsLeecher. The feature makes it very fast
and easy to use SuperSearch for searching specific groups,
article subjects and poster names. The feature also makes
it very fast to browse entire groups through SuperSearch,
without having to fetch headers for the specific group.
Feature can be accessed by the 'Flash Icon' buttons, or
the F4 keyboard shortcut.

+: Implemented an option to completely hide the 'Posting View',
when no articles are queued to be posted. The option can be
turned on / off from by clicking the button, right-most on
the transfer queues toolbar.
*: We have begun to convert various code parts used in
NewsLeecher, in preparation to port the application to Mac OS
X. Note that these are *very* *very* early conversion tasks. A
fully funtional NewsLeecher OS X port still lies quite a while
into the future.
*: Visual interface consistency improvements have been
implemented.
*: Smaller improvements here and there.
Ik sta er elke keer versteld van hoe een in mijn ogen perfect product nog beter gemaakt kan worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet echt niemand hier wat er op de nieuwe website van newsleecher gaat komen voor moois? Zie de aankondiging van 22 september op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Matis schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:03:
[...]

Ik draai nu sinds een kleine week sabnzbd op mijn servertje en ik ben er enorm tevreden over.
Ik dacht eerst dat ik NL enorm zou gaan missen, maar het tegenovergestelde is waar. Ik heb nog geen functionakiteit tov NL gemist. Het draait perfect, zowel qua resources (cpu, ram etc.) op mijn energiezuinige server als qua stabiliteit. De intergratie met diverse nzb-indexers is subliem en ik kan met mijn mobiel zowel intern als extern de downloads bekijken en eventueel starten en stoppen.
Daarnaast is dat alles gratis. Er komen regelmatig updates voor uit en ook nog eens via aptitude :)

Ookal start NL een tweede (of derde) leven, ik zal niet snel meer overstappen.
En SabNZBD heeft wat leuke addons. Sickbeard/Couchpotato :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:45:
Er is net een echt fantastische update uitgekomen voor newsleecher, lees en installeer :9

[...]

Ik sta er elke keer versteld van hoe een in mijn ogen perfect product nog beter gemaakt kan worden _/-\o_
Mijn license is verlopen afgelopen mei 2011 maar NL supersearch bleef wel werken met Beta 6. :P

Is die bug verholpen in Beta 7 :?

:P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:17:
Mijn license is verlopen afgelopen mei 2011 maar NL supersearch bleef wel werken met Beta 6. :P
Is die bug verholpen in Beta 7 :?
Probeer het uit zou ik zeggen :P

Ik heb een betaalde licentie en die loopt pas af op 3 januari 2012, dus ik kan het je op dit moment niet zeggen. Wel merk ik dat hij niet meer stopt om te bufferen, maar heb nog niet heel veel getest omdat ik eigenlijk niks te downloaden heb momenteel (ok, 1 cd'tje, maar dat is zo binnen met mijn 120mbit verbinding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hahaha vind het altijd lekker om de nieuwste versie te gebruiken/proberen maar twijfel nog of ik een cheap bastard zal zijn en lekker "gratis' nog ff doordraai met Beta 6 :P :X

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nu nog terug dat je vanuit de RnR naar extra files kunt zoeken :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:41:
Nu nog terug dat je vanuit de RnR naar extra files kunt zoeken :)
was dat ooit mogelijk dan???

Ik heb trouwens nog een probleem: als ik met de rechtermuisknop op een nieuwsgroepnaam (in supersearch) klik en ik wil dan kiezen voor supersearch it, dan gebeurd er niks? Ik kan hem wel aan de praat krijgen als ik op die bliksemflits klik. Op dat moment is het schermpje dat je krijg ook al ingevuld. Is het de bedoeling dat het zo werkt? Ik heb namelijk liever dat ik gelijk als ik op supersearch it klik ik dat schermpje te zien krijg.

Of mis ik nu iets heel handigs?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

En weer een nieuwe beta versie. Blijkbaar heeft Spiril ervoor gekozen om Newsleecher 6 code te verwerken waardoor deze geen RC status heeft maar het weer terug naar beta is gegaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Bor de Wollef schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:31:
En weer een nieuwe beta versie. Blijkbaar heeft Spiril ervoor gekozen om Newsleecher 6 code te verwerken waardoor deze geen RC status heeft maar het weer terug naar beta is gegaan. :X
Wat een pannenkoek is dat, echt enige structuur is ook maar ver te zoeken bij hem :P

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die updates komen weer op het oude niveau, jaartje of meer terug kregen we ook zoveel updates.

Maar dit is echt een mega goede update, zat eerst wat te twijfelen, maar ik sta elke keer versteld hoe je van een in mijn ogen perfect product een nog perfecter product kan maken. Werkelijk bizar.

Ik heb een abonnent tot 3 januari 2012, maar daar komt zeker weer een jaar bij, zoals eigenlijk elk jaar.
Bor de Wollef schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:31:
Voor zover ik weet is het toch altijd in beta mode geweest? Ik heb misschien in 3 jaar tijd 1 keer een final gezien (4.0 die zo weinig opties had in vergelijking met 4.1 beta dat ik die final volgens mij maar een week heb gedraaid op mijn pc :o )

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wij alpha testers hebben eventjes kunnen proeven van 6.0, maar idd, die code is naar 5.0 verhuist. De explorer tab wordt ook nog vernieuwd. Er komen nog een paar veranderingen aan, en natuurlijk wat bugfixes. Wat Spiril precies op de plank heeft liggen om erin te zetten weet ik niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de acties van spiral heb ik omgezet in een extra jaar newsleecher + ss:

License Status:
Active till 3rd of Jan 2013

SuperSearch Status:
You Have Full Access

Ook een jaar supernews erbij genomen. Nu nog even morgen de kerstactie van newzbin voor een jaartje meepakken en ik kan tot 2013 weer vooruit.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels tot 2014 per ongeluk aangekocht op mijn account, wilde een account kopen voor mijn zwager, maar kennelijk mag je maar op 1 emailadres een account hebben en na betaling had ik er weer een jaar bij, oeps :+

Wat ik nu wel rete irritant vind is dat hij de supersearch dagen niet meer vasthoudt, maar elke keer op 3 terugzet. Iemand daar een truuk voor gevonden? Ik wil hem vastzetten op bijv. 1300 dagen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, hier hebben wij alpha testers ook al over geklaagd. En er zullen vast genoeg mensen op het NL forum zijn die er ook over gaan klagen. Het is nog even wachten op een volgende versie waar dit hersteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 07:25

Magic666

No one's neighbour!

Ik ben weer terug bij NL na een uitstapje naar SABnzb en een paar anderen. Op de eoa manier werkten die anderen niet lekker voor mij of liep ik te kloten met de interface enzo.

NL (zonder supersearch) werkt voor mij gewoon prima. NZBtje via een van de vele sites downloaden, NL springt aan en pakt uit. Prima en simpel :)

Het enige wat ik eigelijk echt mis is de melding dat die klaar is met uitpakken, mis ik een optie of zit dat er gewoon niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

NL geeft alleen een melding als de queue leeg is, oftewel, klaar met downloaden. Maar een "done extracting" oid is er niet. Wishlist for Santa topicje maken ervoor kan natuurlijk altijd.

Verwijderd

Hero Of Time schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:59:
Nee, hier hebben wij alpha testers ook al over geklaagd. En er zullen vast genoeg mensen op het NL forum zijn die er ook over gaan klagen. Het is nog even wachten op een volgende versie waar dit hersteld is.
Ah mooi, het lijkt me ook een foutje of iets om de nieuwe optie (met pijltjestoetsen max. aantal dagen zoeken selecteren) te promoten ofzo. Al zit het er nu al wel 2 beta versies in (beta 11 en 12)... dat is wel minder, meestal zijn die (in mijn ogen) fouten er de volgende beta alweer uit.
Hero Of Time schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:20:
NL geeft alleen een melding als de queue leeg is, oftewel, klaar met downloaden. Maar een "done extracting" oid is er niet. Wishlist for Santa topicje maken ervoor kan natuurlijk altijd.
Dat zit al op het tabblad repair en extract (als alternatief zeg maar)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2011 07:48 ]

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Hero Of Time schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:20:
Raar eigelijk... ik laat NL altijd in mijn tray en dan is een berichtje wel handig.
Ik zal eens een topic aanmaken :)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 07:43:
[...]

Ah mooi, het lijkt me ook een foutje of iets om de nieuwe optie (met pijltjestoetsen max. aantal dagen zoeken selecteren) te promoten ofzo. Al zit het er nu al wel 2 beta versies in (beta 11 en 12)... dat is wel minder, meestal zijn die (in mijn ogen) fouten er de volgende beta alweer uit.
Je kan wel bij de cleanup opties (dropdown pijltje) het standaard aantal dagen instellen. Als je liever 20 dagen hebt dan 3, dan stel je dat daar in. Zo kan je ook de watchdog status opgeven, aan of uit, en welke categorie je altijd in wilt zoeken standaard.
[...]

Dat zit al op het tabblad repair en extract (als alternatief zeg maar)
Maar geen melding als NL in de tray staat. Als je net een BR hebt binnen gehaald, dan is NL wel even bezig met uitpakken. De download is al klaar, dat zie je, maar je kan nog niet je film bekijken omdat het uitpakken nog niet klaar is. En je weet ook niet wanneer dat wel zo is, tenzij je naar je HDD luistert of zelf gaat kijken in NL.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Precies, raar dat die feature er eigenlijk niet standaard in zit.
Ik heb nog geen topic gemaakt maar zal dat eerdaags eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:02:
[...]

Je kan wel bij de cleanup opties (dropdown pijltje) het standaard aantal dagen instellen. Als je liever 20 dagen hebt dan 3, dan stel je dat daar in. Zo kan je ook de watchdog status opgeven, aan of uit, en welke categorie je altijd in wilt zoeken standaard.
Ah, is het daar verstopt. Ik ga er straks naar kijken. Zal gelijk wat over die watchdog gaan lezen, het is me wat onduidelijk wat ik daarmee kan (heb ook al een watchdog van newzbin.com en die is denk ik fijner om te gebruiken).

Ik vind dat bewaren van zoekopdrachten wel fijn, dacht eerst dat het niks was, maar hij onthoudt ook alle zoekcriteria zoals het aantal dagen en dat werkt echt heerlijk.

Ik vind het alleen jammer dat je ze niet met delete kan verwijderen uit het lijstje, maar dat je het met de rechtermuisknop moet doen, maar het is een fijne aanvulling.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:09
Ik gebruik al tijden newsleecher zonder enig probleem, alleen de laatste tijd wil hij niet meer automatisch uitpakken. Hij blijft de hele tijd op Ready to verify/Ready to initialize hangen, en begint dat weer opnieuw met checken van de bestanden. Alleen uitpakken ho maar, dit is zeer irritant omdat ik dan alles met de hand moet gaan parren/rarren.

OS dat ik gebruik is: WHS 2011

Heb een originele licentie (is wel afgelopen maar ik nog gewoon legaal newsleecher 4.0 gebruiken) en die heb ik ook nog steeds draaien. Ik heb al gezocht op google en kreeg wel een paar hits op de newsleecher site alleen die ligt er volgens mij uit want ik krijg het niet naar voren. Ik heb ook alles aangevinkt voor het extracten dus daar ligt het niet aan.

Heb newsleecher ook al 2 keer opnieuw geïnstalleerd maar dit mocht ook niet baten, voor de rest zou ik niet weten wat ik anders moet proberen.

Dus heeft iemand anders dit probleem al eens gehad en weet daar een oplossing voor?! Alvast bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door Kraanwater op 22-02-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

R&E vind ik zowiezo geen fijn onderdeel. Ben daarom ook overgestapt naar parbuddy en die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:09
Dan ga ik dat maar eens proberen, wel jammer dat het niet fijn werkt in newsleecher zelf nu moet je apparte software laten draaien om alles werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R&E werkt hier anders prima. Heb je newleecher al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Niet vergeten om na het verwijderen de newsleechermap in %appdata% te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

voor mij werkt het niet fijn! Voor andere blijkbaar wel ;)

Probeer Parbuddy gewoon eens, vind je dat niks dan haal je het weer weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wonderen zijn de wereld nog niet uit :P

NewsLeecher v5.0 Beta 13
Release Date: 2012-05-07 17:34:24

+: Redesigned bookmarks navigation and GUI on the Explorer Tab,
so it flows better with the rest of the application design.
+: We've added a new (fifth) option to the 'Compacting' feature.
The feature can be accessed by clicking the 'Compacting' button
in the lower right corner of the NewsLeecher main window.
+: Reintroduced support for "descript.ion" files. The feature
can be enabled from:
Settings -> Adv. Nerdy Tweaks -> Download Descript.ion File...
+: The SuperSearch 'Watchdog' state and the SupeSearch max days
/ category settings are now saved between sessions.
*: Smaller improvements. Added a 'Open Folder in Windows Explorer
button to the NewsLeecher Explorer Toolbar and relocated the
SuperSearch 'Search' button to the right side of the search
input box.
!: Found and fixed one more small memory leak. NewsLeecher should
be close to 100% memory leak free now.
!: Fixed a couple of smaller bugs in the selection logic used
in the 'Groups Navigation Panel'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De wonderen zijn de wereld nog niet uit :P
Idd, in het Alpha kanaal moesten we ook even twee keer kijken toen we weer eens een post zagen van Spiril na zo'n lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:20:
Idd, in het Alpha kanaal moesten we ook even twee keer kijken toen we weer eens een post zagen van Spiril na zo'n lange tijd.
Misschien was hij wel zijn wachtwoord kwijt en kon hij daardoor maanden niet online komen op het forum :P

Nieuwe beta werkt prima, zie alleen geen enkel verschil, maarja. Het werkte al goed en dit geeft wel hoop voor de toekomst dat het nog een product is dat blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

[...]

Ik vind het eerlijk gezegd te schofterig voor woorden de laatste tijd. Wel mensen laten betalen, maar fatsoenlijk development neerzetten ho-maar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

webfreakz.nl schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:24:
[...]

Ik vind het eerlijk gezegd te schofterig voor woorden de laatste tijd. Wel mensen laten betalen, maar fatsoenlijk development neerzetten ho-maar. :(
Daar is ook al veelvuldig over geklaagd in het alpha kanaal. Er is zelfs een heuse backlog van de supportmail! Smudge heeft iemand aangenomen om die weg te werken, maar dan nog is het buitengewoon ernstig dat het überhaupt gebeurt.
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:34:
[...]

Misschien was hij wel zijn wachtwoord kwijt en kon hij daardoor maanden niet online komen op het forum :P

Nieuwe beta werkt prima, zie alleen geen enkel verschil, maarja. Het werkte al goed en dit geeft wel hoop voor de toekomst dat het nog een product is dat blijft bestaan.
Visueel zou je moeten zien dat de SuperSearch zoek knop nu weer rechts zit, ipv links. Veel logischer, maar Spiril had 'm eerst naar links gezet omdat het 'makkelijker' was, vanwege de variabele lengte die het zoekveld heeft. Vond 't zelf wel vreselijk irritant, want de 'Go', 'Zoek' en soortgelijke knoppen staan eigenlijk overal rechts van het invulveld. Automatisch ga je dan al naar rechts met de muis, om vervolgens weer terug naar links te moeten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Is het bij newsleecher ook al zo ver dat jullie geen alpha builds meer krijgen om te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Hero Of Time schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:21:
[...]

Daar is ook al veelvuldig over geklaagd in het alpha kanaal. Er is zelfs een heuse backlog van de supportmail! Smudge heeft iemand aangenomen om die weg te werken, maar dan nog is het buitengewoon ernstig dat het überhaupt gebeurt.
Hij heeft alleen zichzelf er maar mee want mijn license (non SS) loopt af in een maand maar hij kan vergeten dat ik ga verlengen zonder dat er noemenswaardige verbeteringen aan het programma zijn doorgevoerd of dat hij het uberhaupt actief ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:53:
[...]
Is het bij newsleecher ook al zo ver dat jullie geen alpha builds meer krijgen om te testen?
Wij hebben een lange tijd met beta 13 test 1 gewerkt, en de afgelopen paar dagen kregen we beta 13 test 2 en 3, waarvan de laatste nu de beta is. Het is al een paar keer gebeurt dat we wel een alpha kregen, maar een dag of twee later het de beta werd, of helemaal geen alpha. Hebben we ook over geklaagd, iig ik.

@webfreakz.nl:
Spiril heeft nu beloofd (voor hoever we dat kunnen geloven en vertrouwen in hebben) dat hij vaste tijden voor zichzelf reserveert voor NL ontwikkeling. Zo wil hij ook scripting support toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Kan hij niet beter eerst afmaken wat er nu nog open staat voor er weer nieuwe / halve features worden toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Hero Of Time schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:14:
[...]
@webfreakz.nl:
Spiril heeft nu beloofd (voor hoever we dat kunnen geloven en vertrouwen in hebben) dat hij vaste tijden voor zichzelf reserveert voor NL ontwikkeling. Zo wil hij ook scripting support toevoegen.
We wachten af... Maar ik weet zeker dat hij geld is misgelopen door de ontwikkeling van Newsleecher te verwaarlozen! En ik gok dat hij er wel een smak geld mee verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:21:
Visueel zou je moeten zien dat de SuperSearch zoek knop nu weer rechts zit, ipv links.
Dat is me nooit opgevallen :o
Ik drukte altijd op enter uit gewoonte en dat werkt(e).

Zal straks toch even zien op de laptop van mijn vrouw waar ik hem nog moet updaten.

Verder kijk ik het wel aan, zou wel tof zijn als er een versie voor mijn synology nas zou uitkomen zodat ik sabnzbd eraf kan halen en newsleecher kan gebruiken, verder zou ik graag emails ofzo naar mijn newsleecher willen sturen of een map krijgen die hij watched op nzb bestanden zodat hij die gaat downloaden.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Newsleecher kan al een tijdje een bepaalde map (waar NZB's in gedumpt worden) in de gaten houden. Je kan dit instellen bji NZB Files, de 'Auto Import Scanner'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Mij is ie in ieder geval kwijt al betalende klant. Ik ben overgestapt op sabnzbd. Werkt net zo goed, zij het niet beter onder Linux en ik heb het geweldig geinteregeerd met SpotGrid en myspotweb.nl

Daagdaag Newleecher :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coenen schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:49:
Newsleecher kan al een tijdje een bepaalde map (waar NZB's in gedumpt worden) in de gaten houden. Je kan dit instellen bji NZB Files, de 'Auto Import Scanner'. :)
ik moet toch eens kijken wat er mogelijk is, heb het programma al jaren, maar dit kende ik niet. Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Matis schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:05:
Mij is ie in ieder geval kwijt al betalende klant. Ik ben overgestapt op sabnzbd. Werkt net zo goed, zij het niet beter onder Linux en ik heb het geweldig geinteregeerd met SpotGrid en myspotweb.nl

Daagdaag Newleecher :w
Ik gebruik ook newsleecher en eigenlijk wel tevreden, maar ik lees nu opeens zoveel goede dingen over newsbin pro.
Wat ik wel lastig vindt is dat newsleecher soms aangeeft dat de bestanden sneller gedownload worden dan dat ze weggeschreven kunnen worden.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Newsbin kan een aardig alternatief zijn, maar bied niet meer dan Newsleecher. Misschien dat actieve ondersteuning voor een aantal een hoge prioriteit heeft, maar ik heb de laatste maanden eigenlijk geen enkel probleem gehad. Tuurlijk, de ontwikkeling zou harder kunnen en er zijn nog plekken voor verbetering, maar het is niet dat er veel betere alternatieven zijn. Zeker niet met zo'n snelle zoekmachine erbij.

Sabnzb kan een uitkomst zijn, maar ik zie niet echt veel voordelen. Een webinterface vind ik onhandig (en onnodig) en als ik op andere pc's aan mijn downloads wil prutsen, dan gebruik ik wel een external desktop (teamviewer bv). Nu nzbs.org ook lijsten bij kan houden met favoriete series/films en zoektermen, zie ik eigenlijk niet waarom ik over zou moeten. Spotnet e.d. vind ik lang niet zo bruikbaar meer en hoeven van mij ook geen diepe integratie.

Moest laatst hernieuwen en heb nog even rond zitten kijken, maar newsleecher is gewoon lekker praktisch en nog best uitgebreid. Dus hoewel ik de development tussen "matig" en "beneden maat" vind, is het programma prima zat voor mijn eisen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Weet er iemand hoe dat supersearch nou precies werkt, haalde laatst een incompleet bestand binnen maar geen idee hoe ik nu via supersearch de ontbrekende bestanden kan binnenhalen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de supersearch zien als bv nzbindex of binsearch. Het is gewoon een indexer. Je kan dus het gehele bestand downloaden via de supersearch van newsleecher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:19:
Je moet de supersearch zien als bv nzbindex of binsearch. Het is gewoon een indexer. Je kan dus het gehele bestand downloaden via de supersearch van newsleecher.
Nee, je kan alleen zien of de post compleet is geïndexeerd of niet, en dan proberen om aan de hand van de index het van jouw nieuwsserver af te halen. Als je incomplete downloads hebt, terwijl SS zegt dat 't compleet is, dan is er op jouw server een probleem. Andersom precies hetzelfde, als het incompleet op SS staat, zal je een incomplete download krijgen, terwijl het wel compleet op jouw server kan staan. Het loont daarom om bij incomplete entries, in geval er niet genoeg par blocks zijn even bij een NZB site te snuffelen of 't daar wel volledig in de index staat.

Summary: je download niet van SS server zelf, je gebruikt z'n index alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Hero Of Time schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:53:
[...]

Nee, je kan alleen zien of de post compleet is geïndexeerd of niet, en dan proberen om aan de hand van de index het van jouw nieuwsserver af te halen. Als je incomplete downloads hebt, terwijl SS zegt dat 't compleet is, dan is er op jouw server een probleem. Andersom precies hetzelfde, als het incompleet op SS staat, zal je een incomplete download krijgen, terwijl het wel compleet op jouw server kan staan. Het loont daarom om bij incomplete entries, in geval er niet genoeg par blocks zijn even bij een NZB site te snuffelen of 't daar wel volledig in de index staat.

Summary: je download niet van SS server zelf, je gebruikt z'n index alleen.
Oké, maar hoe gebruik je ss dan als je een oncompleet bestand gedownload hebt
Wat voer je dan precies in en waar kijk je naar bij hetgeen je al binnen hebt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je alleen de supersearch gebruiken voor de missende bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:27:
Waarom zou je alleen de supersearch gebruiken voor de missende bestanden?
Waar gebruik jij hem dan voor?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de bestandsnaam weet kan je er toch alles mee zoeken? Veel fora's hebben ipv een link naar de content een naam geplaatst, dan is de SS ideaal. Ik neem aan dat je spotnet gebruikt en dan als er iets incompleet is, je de missende dingen uit de SS haalt? Dat is ook wel een optie, ik gebruik dan altijd de bijgeleverde par2.

De SS gebruik ik steeds minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo, weer een nieuwe versie. :)

NewsLeecher v5.0 Beta 14
Release Date: 2012-05-11 12:07:10
+: Reintroduced buttons next to the article filter search boxes,
which will open the advanced filter dialog, when clicked.
*: Smaller improvements. (Info message shown, when clicking the
'Connections View' compacting button for the first time, bumped
the maximum number of stored filter entries in the filter
dropdowns from 30 to 99, etc.)
!: Fixed bug from previous beta that sometimes caused NewsLeecher
to activate the wrong groups, when double clicking the groups
navigation panel.
!: Fixed bug from previous beta that prevented the deletion of
bookmarks and recent SuperSearch entries in the SuperSearch
bookmark view.
!: Fixed bug from previous beta where changing the 'days' value
for search entry in the SuperSearch bookmark view, didn't
always work.
!: Fixed bug where NewsLeecher would unpause PAR2 index files when
added to the queue as 'Paused', if the 'PAR2 Quick Download'
option was enabled.
!: Fixed another download pausing logic bug, that, when the 'PAR2
Quick Download' option was enabled, would unpause PAR2 index
files when added to the queue, even though the PAR2 file name
returned a 'hit' when checked against the transfer queues
subject pausing filter.
!: Fixed bug where the article keyword highlighter didn't always
work properly when some specific characters were part of the
article name.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo!

Supersearch's tabblad is nu wel helemaal perfect. Die count knop is werkelijk zo fantastisch, dat is echt een fantastische optie. Dat scheelt me heel veel werk, ik heb inmiddels een lijstje bookmarks erin en nu in 1 keer zien hoeveel er voor wat nieuw is _/-\o_

Mooie update! En snel op de vorige, nu moeten we vast weer 2 jaar geduld hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 19:31:
Zo!

Supersearch's tabblad is nu wel helemaal perfect. Die count knop is werkelijk zo fantastisch, dat is echt een fantastische optie. Dat scheelt me heel veel werk, ik heb inmiddels een lijstje bookmarks erin en nu in 1 keer zien hoeveel er voor wat nieuw is _/-\o_

Mooie update! En snel op de vorige, nu moeten we vast weer 2 jaar geduld hebben :+
Wat bedoel je met die count knop? En wat kan je ermee dan?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 08:48:
[...]

Je kan een aantal searches bookmarken en dan heb je een knop waarop je kan klikken en die gaat voor al je bookmarks na hoeveel nieuwe posts er gevonden zijn, dat is op zich nog niet zo spannend, maar met die knop heb je in 1 keer al je bookmarks geupdate en als je er dan op klikt heb je gelijk de resultaten. Dat werkt heel fijn omdat ik anders per bookmark een search knop moest indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:27
Ik heb een vraag/probleem:

Ik wil graag met Newsleecher films downloaden. Dit gaat prima, maar ik heb sinds kort een 64GB ssd. Nu was mijn idee om Newsleecher de bestanden rechtstreeks naar mijn NAS te laten downloaden. Nu had ik dit ingesteld in Newsleecher, kom ik er vandaag achter dat ie op mijn C-schijf een map aanmaakt met de naam van mijn NAS... Kortom, hij download het nog steeds naar mijn SSD. Kan ik dit verhelpen?

Alvast bedankt

Edit: Het is al opgelost. Newsleecher kan blijkbaar niet met een NAS overweg. Ik heb het opgelost door een map op de NAS te mappen naar Windows als Z: schijf ;)

[ Voor 15% gewijzigd door kaygoffin op 26-05-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaygoffin schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 11:42:
Edit: Het is al opgelost. Newsleecher kan blijkbaar niet met een NAS overweg. Ik heb het opgelost door een map op de NAS te mappen naar Windows als Z: schijf ;)
Dat is ook de juiste manier ;)

Je zal waarschijnlijk merken dat deze manier ook sneller werkt, vooral unparren / rarren en repareren gaat veel soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:27
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:05:
[...]

Dat is ook de juiste manier ;)

Je zal waarschijnlijk merken dat deze manier ook sneller werkt, vooral unparren / rarren en repareren gaat veel soepeler.
Hmm snelheid valt me eigenlijk een beetje tegen... maar dat kan ook aan de NAS liggen (LG ding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je NAS is een stuk trager dan je SSD, dus betere performance kan je vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero Of Time schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:05:
Je NAS is een stuk trager dan je SSD, dus betere performance kan je vergeten.
Ik had inderdaad dat SSD niet gelezen, bij normale schrijven (dus hetzelfde type in een Windows pc en op een nas) merk ik een verschil. Met mijn synology nas is het repareren van bestanden ongeveer 25 a 30% sneller dan op mijn Windows 7 64bit pc. Geen idee waarom trouwens, misschien komt het wel door de virusscanner die niet mijn nas doorzoekt, dat zou het deels kunnen verklaren.
Le_Freak ! schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 08:48:
De uitleg van die knop blijkt toch iets anders te zijn (helaas). Hij laat zien hoeveel wijzigingen er zijn sinds je voor het laatst die zoekopdracht hebt uitgevoerd. Dat werkt niet heel fijn vind ik en ik snap het nut er nu ook niet meer zo van, maar er zal wel een request zijn geweest voor zo'n knop.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NewsLeecher v5.0 Beta 15
Release Date: 2012-06-02 11:50:55

*: Upgraded the SSL encryption libraries and security settings used by
NewsLeecher.
*: Reworked the bugs handling system in NewsLeecher, so anonymous
bug reports are now, optionally, sent to the NewsLeecher bugs
database. The reporting feature will help us a lot in getting
bugs fixed faster in the future.
*: Removed the 'Hide Subscriptions View' button from the group
browser toolbar, and moved the setting into the NewsLeecher
settings dialog instead.
*: To make the SuperSearch toolbar less busy and confusing, a lot
of the SuperSearch GUI settings have been moved from the
toolbar, into a new section within the NewsLeecher Settings
dialog.
*: Some smaller changes and improvements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 07:40:
NewsLeecher v5.0 Beta 15
Release Date: 2012-06-02 11:50:55

*: Upgraded the SSL encryption libraries and security settings used by
NewsLeecher.
*: Reworked the bugs handling system in NewsLeecher, so anonymous
bug reports are now, optionally, sent to the NewsLeecher bugs
database. The reporting feature will help us a lot in getting
bugs fixed faster in the future.
*: Removed the 'Hide Subscriptions View' button from the group
browser toolbar, and moved the setting into the NewsLeecher
settings dialog instead.
*: To make the SuperSearch toolbar less busy and confusing, a lot
of the SuperSearch GUI settings have been moved from the
toolbar, into a new section within the NewsLeecher Settings
dialog.
*: Some smaller changes and improvements.
Leuk, maar zou je nog iets kunnen toevoegen wat echt interessant maakt?
Ik gebruik newsleecher ook maar zit toch ook wel te kijken naar sabnzb, in mijn zoektocht naar gebruiksgemak, logica in gebruik en grafische vormgeving en mogelijkheden blijft newsleecher een beetje stilstaan heb ik het idee.
Of kun je ook niet meer verwachten van een downloadproggie als dit????

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:10:
Leuk, maar zou je nog iets kunnen toevoegen wat echt interessant maakt?
Ik werk niet voor newsleecher, ben gewoon een klant, meer kan ik er ook niet van maken. Ik heb het puur en alleen om supersearch, als ik dat niet zou gebruiken zou ik sabnzbd gebruiken wat ik ook op mijn nas heb draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er is sprake van een functie waarbij je opgeeft waar SS op moet letten en dat automatisch download. Maar het staat momenteel nog op papier als idee, er is nog geen concrete uitwerking. Simpelweg omdat je mogelijk te veel download, het verkeerde of helemaal niets terwijl 't wel zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:48:
[...]

Ik werk niet voor newsleecher, ben gewoon een klant, meer kan ik er ook niet van maken. Ik heb het puur en alleen om supersearch, als ik dat niet zou gebruiken zou ik sabnzbd gebruiken wat ik ook op mijn nas heb draaien.
Kun en wil je me dan nog is 1 keer uitleggen wat daar dan zo verrekte handig aan is dat je newsleecher gebruikt puur voor de SS functie ?

Ik bedoel heb jij vaak incomplete bestanden dan ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le_Freak ! schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:10:
Kun en wil je me dan nog is 1 keer uitleggen wat daar dan zo verrekte handig aan is dat je newsleecher gebruikt puur voor de SS functie ?

Ik bedoel heb jij vaak incomplete bestanden dan ?
Nee, heb geen imcomplete bestanden. Vind het makkelijker dan binsearch en mijn vrouw kan ermee werken, als je met het gratis binsearch alles kan vinden moet je dat nemen. Het is bij mij gewoon gemak en luiheid. Het werkt fijn, dat is eigenlijk de enige reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mijn reden voor SS is dat je het direct in je queue kan dumpen zonder een export naar NZB moet maken en dus tijdelijk op je schijf moet opslaan en bij je programma moet selecteren (of je hebt een watch folder, kan ook). Hoe dan ook, het is een stap meer dan zoeken, klikken, downloaden (vergeleken met zoeken, klikken, opslaan, downloaden).

En ik ben alpha tester, gratis SS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Hero Of Time schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:58:
Mijn reden voor SS is dat je het direct in je queue kan dumpen zonder een export naar NZB moet maken en dus tijdelijk op je schijf moet opslaan en bij je programma moet selecteren (of je hebt een watch folder, kan ook). Hoe dan ook, het is een stap meer dan zoeken, klikken, downloaden (vergeleken met zoeken, klikken, opslaan, downloaden).

En ik ben alpha tester, gratis SS :)
Je vindt toch alles in spotnet, aanklikken en klaar, als je SS gebruikt dan weet je toch vaak niet hoe het bestand heet ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bestandsnaam boeit mij niet voor wat ik zoek. Spotnet heb ik niet, gebruik ik niet, en doe er dus niets mee. Heb tot nu toe alles kunnen vinden, en aangezien m'n usenet provider de snelheden heeft verhoogd, ga ik minder torrents gebruiken om m'n anime binnen te hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Le_Freak ! schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:11:
[...]

Je vindt toch alles in spotnet, aanklikken en klaar, als je SS gebruikt dan weet je toch vaak niet hoe het bestand heet ?
Maar toch kun je vaak wel zaken vinden door gewoon op (deel) van verwachte naam te zoeken.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:56:
[...]

Maar toch kun je vaak wel zaken vinden door gewoon op (deel) van verwachte naam te zoeken.
zeker, erg fijn voor mp3'tjes, ik zoek er ook af en toe boeken mee op (engelse boeken). En het is ook leuk om op een artiest te zoeken waar je graag naar luistert, kom je leuke dingen tegen (niet altijd natuurlijk, maar soms heb je geluk met bootlegs of video's die je niet kent).

Spotnet gebruik ik voor films met nl subs, newsleecher is bij mij vaak ook een vergaarbak van zaken die ik nog moet downloaden ,maar waar ik nog geen zin in heb. Dus de hele que staat altijd bomvol. Helaas sluit hij dan wel langzaam af, niet normaal. Dat is wel een verbeterpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:26:
[...]

zeker, erg fijn voor mp3'tjes, ik zoek er ook af en toe boeken mee op (engelse boeken). En het is ook leuk om op een artiest te zoeken waar je graag naar luistert, kom je leuke dingen tegen (niet altijd natuurlijk, maar soms heb je geluk met bootlegs of video's die je niet kent).

Spotnet gebruik ik voor films met nl subs, newsleecher is bij mij vaak ook een vergaarbak van zaken die ik nog moet downloaden ,maar waar ik nog geen zin in heb. Dus de hele que staat altijd bomvol. Helaas sluit hij dan wel langzaam af, niet normaal. Dat is wel een verbeterpuntje.
Ik gebruik het net als jij vaak voor mp3'tjes inderdaad. :) Dat werkt vrij goed.

Soms ook voor series of films die ik nog niet zie in bijv. spotnet.
Regelmatig vind ik ze op deze manier dan wel.

Maar ondanks de nadelen van NL en ook de best goede alternatieven, kan ik gewoon vrijwel alles wat ik wil doen makkelijk via NL doen.
Mocht het ooit financieel minder gaan, dan kijk ik wel verder maar totdan vind ik het voor die E30? per jaar een heel redelijk bedrag.

[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 08-06-2012 22:19 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn newsleecher zegt nu onterecht dat mijn licentie verlopen is, ik heb nog 1,5 jaar tegoed met supersearch?

Verder doet de website het niet meer?

Edit: site heeft een paar seconden gewerkt, zag zo snel dit staan:
Jul 07, 2012, @796.beats
Due to a technical problem, the SuperSearch article indexer has been inactive for most of the day. The problem has been fixed and the indexer should catch up on article retention within the next 30 minutes time. Sorry for the inconvenience.
Site is nu weer offline...

Edit: nu doet hij het weer en mijn newsleecher opnieuw geregistreerd en alles is weer goed. Vind het wel irritant dat je kennelijk afhankelijk van die site bent, als hij offline gaat werkt je hele programma niet meer. Dat is wel kwalijk. Ok, gaat nu maar om een paar minuten, maar toch is het wat ergernis.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Misschien kijk ik er verschrikkelijk overheen, maar vroeger, in oudere versies van NL, kon ik zoeken binnen SuperSearch resultaten. Dit lijkt te zijn verdwenen, of heb ik het mis?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:34:
Misschien kijk ik er verschrikkelijk overheen, maar vroeger, in oudere versies van NL, kon ik zoeken binnen SuperSearch resultaten. Dit lijkt te zijn verdwenen, of heb ik het mis?
Zit er nog in.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/18177933/NL%20SS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Thanks, ik draaide nog beta 14, waar deze optie niet in zat in het menu. Na een update dus wel.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Die optie stond eerst in de toolbox van SS, helemaal rechts op de werkbalk (zo even uit m'n hoofd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldopa
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-08-2024
Hmm, de Supersearch van newsleecher 3.9 is al een paar dagen down. Ik weiger versie 4 of hoger the gebruiken want die vind ik zo onoverzichtelijk. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ldopa schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:35:
Hmm, de Supersearch van newsleecher 3.9 is al een paar dagen down. Ik weiger versie 4 of hoger the gebruiken want die vind ik zo onoverzichtelijk. Iemand hier ook last van?
Nee, hier geen last met laatste beta. Is gisteren wel een upgrade van SS retentie naar 1650 dagen geweest (zie news tab in NL). Misschien dat dat de oorzaak is :?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldopa
Help!!!! schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:25:
[...]

Nee, hier geen last met laatste beta. Is gisteren wel een upgrade van SS retentie naar 1650 dagen geweest (zie news tab in NL). Misschien dat dat de oorzaak is :?
Dat denk ik ook. Nu maar hopen dat ze de oude SS nog op de rit willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zou er geen geld op zetten als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ldopa schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:32:
[...]

Dat denk ik ook. Nu maar hopen dat ze de oude SS nog op de rit willen helpen.
Meen me te herinneren gelezen te hebben een hele tijd geleden toen de nieuwe search online kwam, dat de oude uitgefaseerd werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldopa
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 19:32:
[...]

Meen me te herinneren gelezen te hebben een hele tijd geleden toen de nieuwe search online kwam, dat de oude uitgefaseerd werd?
Ja klopt, dat was ik helemaal vergeten!

Heeft iemand trouwens een idee hoe ik in versie 4 automatisch de articles in een 'expand view' kan zien zonder eerst het '+' teken te moeten aanklikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Wanneer gaat newsleecher een grafische stap vooruit zetten?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Is dat nodig dan? Ziet er prima uit toch? Liever bugfixes en herintroductie van beloofde features dan onnodige grafische tweaks imho.

[ Voor 52% gewijzigd door Bor op 14-09-2012 10:20 ]

• Le_Freak !
Een proggie moet in zijn geheel met de tijd meegaan en inderdaad ook de bugfixes aanpakken.
Maar grafisch de boel aanpakken zou meer gebruikers kunnen trekken en dus meer geld en dus snellere update van bugfixes.

Specs

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er waren plannen voor een Ribbon interface, maar die zijn afgeschoten. Er is ook een idee om Metro (verkeerde naam, I know) te ondersteunen, maar ook die staat in de ijskast totdat er echte wensen komen uit de community.

Dus, op visueel vlak niet veel op de roadmap. Hier en daar gaat een knopje naar een menu of andersom, maar that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Hero Of Time schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:40:
Er waren plannen voor een Ribbon interface, maar die zijn afgeschoten. Er is ook een idee om Metro (verkeerde naam, I know) te ondersteunen, maar ook die staat in de ijskast totdat er echte wensen komen uit de community.

Dus, op visueel vlak niet veel op de roadmap. Hier en daar gaat een knopje naar een menu of andersom, maar that's it.
Stilstaan is achteruit gaan.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

De support is nog steeds erg slecht merk ik. Ingestuurde meldingen worden niet eens beantwoord, ook niet na er nog eens achteraan te mailen. Erg jammer dat men het op dat vlak (en ontwikkeling) met een programma als dit met zo veel potentie laat afweten. Mijn abonnement loopt bijna af en ook ik begin nu erg te twijfelen om over te stappen naar een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:19:
Mijn abonnement loopt bijna af en ook ik begin nu erg te twijfelen om over te stappen naar een alternatief.
Voor supersearch zijn er niet echt fijne alternatieven of heb ik wat gemist?

Ik heb al een abonnement op newzbin en nzbmatrix, dus ik doel echt op een alternatief met een programma ingebouwd en niet een losse website (vind ik ook wel interessant natuurlijk, maar ik mag die supersearchfunctie wel heel erg veel).

Maarja, ik heb nog t/m begin 2014 een abonnement omdat ik niet wist dat je met 1 emailadres niet meerdere accounts kon kopen. Ik was met de creditcard van mijn zwager bezig om zijn account te verlengen en verlengde ongemerkt mijn eigen account met 2 jaar. Dus uiteindelijk heeft mijn zwager 3x betaald voor een jaar waarvan er 2 jaar bij mijn account zijn gekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Pff, 't is dat er geen alternatief is wat alles doet wat NL ook doet, anders was ik allang overgestapt. Wat loop dit pakket vaak vast de laatste tijd zeg. Draai nu v5.0 Beta 15.

Iemand een idee welke versie het meest stabiel is? Features maken me niet uit zoals super search enz. Ding moet gewoon een folder in de gaten houden, leechen, repair/extract en klaar. Ook moet hij het netjes in subfolders zetten...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb geen enkel probleem met vastlopers e.d. Maar nou heb ik 'm ook niet 24/7 draaien. Kan je aangeven waar 't mee vast loopt?

Mare, als je 't alleen voor een watch folder doet, waarom gebruik je dan NL, ipv bijvoorbeeld SabNZB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Hero Of Time schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:42:
Ik heb geen enkel probleem met vastlopers e.d. Maar nou heb ik 'm ook niet 24/7 draaien. Kan je aangeven waar 't mee vast loopt?

Mare, als je 't alleen voor een watch folder doet, waarom gebruik je dan NL, ipv bijvoorbeeld SabNZB?
Ik heb SabNZB nu inderdaad ook wel draaien, vind het hele webbased alleen niet zo lekker werken. Ik gebruik SAbnzb voor sickbeard en couchpotato, dus dat draait lekker in de achtergrond...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:37:
[...]

Ik heb SabNZB nu inderdaad ook wel draaien, vind het hele webbased alleen niet zo lekker werken. Ik gebruik SAbnzb voor sickbeard en couchpotato, dus dat draait lekker in de achtergrond...
Als je nog geen nas hebt, dan zou ik zeker eens naar een (synolog) nas gaan kijken, al die dingen draaien daar prima op en je pc heb je voor het grotere downloadwerk (in combi met newsleecher).

Ik vind het repareren en uitpakken van newsleecher (maar uberhaupt van windows) erg matig, kost me altijd veel te veel tijd. Handmatig gaat in iedergeval sneller dan newsleecher, vooral dat de hele tijd controlen irriteert me mateloos. Eigenlijk wil ik gewoon dat hij echt alles download, daarna gewoon gaat uitpakken en als dat mislukt een klein stukje repareren en dan weer verder gaan. Maar dat zal wel om de een of andere reden niet mogelijk zijn, met quickpar e.d. moet je ook eerst stoppen met uitpakken (nouja, feitelijk loopt winrar vast en kan je niks anders dan het proces stoppen) en daarna weer uitpakken. Zonde van de tijd.

Ik heb altijd de meest recente beta gebruikt en eigenlijk nooit problemen gehad en ik doe dit al jaren zo. Dus mijn inziens kan je een willekeurige versie pakken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 22:41 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Let op:
~[html]Problemen met aantal connecties of de snelheid die je haalt? Post dit in het juist topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1429019">Newsservers met binaries ~~~[deel 10]</a>; dus niet hier!~[/html]