[HDD] Microsoft Zune Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.596 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met de batterijduur. Het is zowiezo flink langer dan mijn oude mp3-speler die een beetje gaar begon te worden, maar de 15 uur haal ik zeker met puur muziek luisteren.

Ga ik filmpjes kijken wordt het wel korter, maar ik heb geen idee hoe lang hij het volhoudt als je puur filmpjes kijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Als je het op boxen aansluit scheelt dat sowieso volgens mij, want dan regelen die stroomtoevoer, ipv dat je Zune het geluid moet genereren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De nieuwste versie van SUPER (videoconverteerprogramma) heeft een voorgeladen profiel voor de Zune. Aangezien SUPER erg veel verschillende formaten pakt lijkt me het een handige en simpele manier om video's voor je Zune te converteren.

En @ hierboven:
Ik denk niet dat het zo werkt. De Zune moet nog wel output naar de boxen genereren, en die output kan hard of zacht. Als je het geluid van de Zune zacht zet ga je dat wel merken aan het maximale volume van je boxen.

[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 08-01-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:36:
En @ hierboven:
Ik denk niet dat het zo werkt. De Zune moet nog wel output naar de boxen genereren, en die output kan hard of zacht. Als je het geluid van de Zune zacht zet ga je dat wel merken aan het maximale volume van je boxen.
Inderdaad, de volume van de Zune bepaalt hoeveel stroom het kost om het af te spelen, niet of je boxen powered zijn of niet. Als de boxen flink versterken kunnen kun je je zune natuurlijk zacht zetten en daarmee stroom besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja dat bedoel ik ook. Vroeger had ik van die externe speakertjes op m'n gameboy, ging de gameboy ineens 2x zo lang mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch best een klein scherm dat van de zune >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:11:
Wat bedoel je nou te zeggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 13:35
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:11:
offtopic:
in vergelijking met mn 15,4" laptopscherm valt het erg tegen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Big Daddy schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:00:
[...]

offtopic:
in vergelijking met mn 15,4" laptopscherm valt het erg tegen ja.
offtopic:
Het is maar goed ook, een 15.4" inch scherm lijkt me alles behalve lekker zitten in je broekzak. :9

@CLB Oplader al binnen? Ik heb net gekeken op BigDennis, die zegt dat het verzonden is. Ik heb echter nog niks ontvangen, jij?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Noopz nog steeds niet :| Normaal CD's/ DVD's in 1 dag binnen >:)
Ik heb ze wel vandeweek gemailed met hoe of wat! Ik ga m'n status ff checken nu!

EDIT: Bestellingsnummer #17887 (Aangemaakt)
Besteldatum: zaterdag 23 december, 2006 Totaal bedrag: €12.70

Verzendadres
...............
...............
...............
Nederland
Verzendmethode
Standaard verzending met TPG (Ik betaal per bank, ideal of credit card)

Zie nog niks van ' verzonden' ofzo? :'(

[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 10-01-2007 08:27 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik volg dit topic al tijden maar nog steeds heb ik dit niet kunnen opmaken; wat zouden goede redenen zijn niet te importeren? M'n Creative Zen Touch heeft het begeven en ik heb m'n zinnen op de Zune gezet. Waar zou ik echt problemen mee kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:03
apNia schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:31:
Ik volg dit topic al tijden maar nog steeds heb ik dit niet kunnen opmaken; wat zouden goede redenen zijn niet te importeren? M'n Creative Zen Touch heeft het begeven en ik heb m'n zinnen op de Zune gezet. Waar zou ik echt problemen mee kunnen krijgen?
Garantie en importheffing blijven de twee grote problemen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:19
Op Ebay worden ze ook vanuit Engeland verkocht, dus importheffing is dan niet meer van toepassing.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoedje schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:46:
[...]

Garantie en importheffing blijven de twee grote problemen.
Wat mij betreft alleen garantie :)
Je kan 'm trouwens ook op zunespeler.nl bestellen voor 300,-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik weet 't CLB, maar ik vind dat een jammere actie dat ie ineens van 250 naar 300 is gegaan...
Garantie vind ik idd wel erg. HEB je dan geen garantie, of duurt 't gewoon fucking lang als ie naar de US moet? Gezien ie voor Q2 2007 staat (toch?) is 't misschien toch de moeite van het wachten waard..

[ Voor 18% gewijzigd door apNia op 10-01-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:49:
[...]

Wat mij betreft alleen garantie :)
Je kan 'm trouwens ook op zunespeler.nl bestellen voor 300,-
Importheffing = slechts verhoging van de prijs. Als de prijs inclusief importheffing je dus bevalt, hou je alleen de garantie over als nadeel.
Echter het is dus wel zo dat het ding in de US voor veel minder verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

apNia schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:41:
Ik weet 't CLB, maar ik vind dat een jammere actie dat ie ineens van 250 naar 300 is gegaan...
Garantie vind ik idd wel erg. HEB je dan geen garantie, of duurt 't gewoon fucking lang als ie naar de US moet? Gezien ie voor Q2 2007 staat (toch?) is 't misschien toch de moeite van het wachten waard..
MS doet niet aan Wereldwijde garantie bij Zunes volgens mij!
Dus als die hier kapot gaat in Nederland kun je contact op nemen met MS Nederland.
Maar ik denk niet dat ze veel voor je gaan betekenen wat betreffende garantie!

Hoe kom je aan Q2? Ik dacht namelijk dat 't Q4 was! :)
RoD schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:50:
Echter het is dus wel zo dat het ding in de US voor veel minder verkocht wordt.
Dat is tegenwoordig wel waar!

Ik bestelde 'm in Amerika toen er nog maar 3 'leveranciers' op eBay stonden!
Zune zelf was 225,- en helaas kwam daar 85,- douane-kosten bij: zodoende 310,- totaal.
Tegenwoordig staan ze in de UK voor rond de 230,-/ 240,- en dan betaal je geen douane-shit _/-\o_

Nja dat scheelt dus wel 'n hoop.
Maarja ik loop alweer 2 maanden met m'n Zune en hij is 't geld dubbel en dwars waard!

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 10-01-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:28:
[...]

MS doet niet aan Wereldwijde garantie bij Zunes volgens mij!
Dus als die hier kapot gaat in Nederland kun je contact op nemen met MS Nederland.
Maar ik denk niet dat ze veel voor je gaan betekenen wat betreffende garantie!

Hoe kom je aan Q2? Ik dacht namelijk dat 't Q4 was! :)
Inderdaad geen wereldwijde garantie. Bovendien zijn er verder geen Zunes in Nederland, dus als je een vervangende moet hebben heeft Microsoft NL simpelweg geen voor je.
De Zune moet eerst maar ns naar Europa komen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Onlangs kwam ik dit tegen http://www.cliczune.com/2007/01/zune_european_r.html

Ze lijken het steeds (dacht ook op wikipedia) te hebben over de 1e helft van 2007... dus op z'n laatst Q2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hier is een mooi artikel om een AV kabel te maken voor de Zune voor 3$:

http://www.zunescene.com/forums/index.php?topic=6485.0

De officiele kabel is een stuk duurder.
Ook kun je gewoon een iPod AV kabel kopen, dan zijn alleen de rechter en linker geluidbox omgedraait.
Gisteren voor bijna 7 euro een standaard AV kabel gekocht. Voor het gebruik met de Zune moet je er rekening mee houden dat de gele tulp er bij wit ingaat, de witte tulp bij rood en de rode tulp bij geel. Als je dit doet werkt het prima. Geen soldeerbout aan te pas gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Laatst online: 23-09 09:22
Ik ben sinds afgelopen maandag ook in het bezit van een Zune. Een witte wel te verstaan. Ik ben er in de afgelopen 3 dagen ( buiten colleges ) vrij veel mee bezig geweest. Hieronder een kleine review van de ervaringen met de Zune van de afgelopen dagen. Ik zal het soms vergelijken met mijn oude mp3 speler, de Iriver H340.

Eerste indruk, design, grootte ...
De eerste indruk die ik had ( van het pakketje van de postbode ) was dat ik het pakketje nogal klein vond. Mijn ervaring met dit soort dingen is meestal dat de verpakking nogal groot is in tegenstelling tot het apparaat zelf. Ook is te zien dat Microsoft veel moeite heeft gestoken in de de indeling hoe je het er zo mooi mogelijk / efficiënt in kan stoppen. En dan de Zune zelf, hij is echt prachtig. Ik heb in het begin veel getwijfeld welke te nemen ( qua kleur ), maar ik heb er geen seconde spijt van dat ik de witte heb genomen. Over het randje om het scherm en om het navigatie 'rondje', ik heb verschillende foto's gezien op internet en de ene keer is het randje zwart en de andere keer weer licht grijs, dat zal wel door de flits komen oid. Want hij is donker-grijs en het past er echt heel goed bij. De grootte valt me ook alles mee. Hij is iets groter dan mijn HTC Hermes maar wel weer een stuk platter. Ik voel hem nauwlijks als ik het apparaat in m'n broekzak heb.

Geluidskwaliteit
Ik heb hem geluisterd met de EP-635/EP-630 in-ears en met mijn Sennheiser HD-25 ( die beide naar mijn idee wel vrij goed geluid weten te produceren ) en het geluid is echt prachtig, wat mij opviel was dat de bas niet overdreven hard was maar wel mooi diep, echt perfect :). De equalizer, het geluid daarvan is prima ( al heb ik wel het idee dat je het volume dan niet te hard moet doen, iig niet boven de 15 ). Wel heb je alleen maar presets, en ( misschien op 1 of 2 na ) vind ik ze niet echt iets toevoegen. Ik luister dus ook gewoon met de equalizer uit.

Overige zune ( Navigatie, radio, instelling enz )
Wat mij opviel gelijk bij het gebruik van de zune is dat alleen in het hoofdmenu de achtergrond scherp wordt afgebeeld. Als je bijvoorbeeld in het muziek menu gaat komt er een donkere laag over heen maar word er ook licht ingezoomd op de achtergrond waardoor je lelijke artifacts krijgt, wat best wel jammer is. ( zoveel moeite zou het toch niet zijn geweest om ipv 1, 2 achtergrondjes te maken, 1 voor hoofdmenu en 1 voor de rest waar hij iets is ingezoomd. ).
De navigatie is trouwens wel heel goed. Na 5 minuten kan ik al supersnel door alle opties, mappem, artiesten heen-bladeren zonder erbij na te denken.
Wat de radio betreft, lekker simpel. En die RDS feature is wel leuk. Allen had het preset idee nog wel wat uitgebreider gemogen. Ook is de ontvangst zeer goed!! ( als ik het met mijn H340 vergtelijk ).
Bij de instellingen valt overigens niet bijster veel in te stellen maar de belangrijkste opties staan er tussen. Wel zie je weinig verschil tussen de verschillende helderheid standen.

De software
De software ziet er goed uit en er zitten niet echt veel/irritante bugs in. Maar Wat een ge*** met die tags, op de Iriver had ik het zelf ingedeeld mbv. mappen. ( Maar dit probleem heb je denk ik net zo goed met de iPod. ) Ik heb dus van tevoren mbv. tag&rename alle tags gereorganiseerd. Je moet er goed op letten dat je bij mix-albums de 'album-artist' goed zet anders krijg je in de software en op je Zune voor elke andere album-artist een nieuw kopje, niet handig dus. Het encoden van muziek ( van CD alleen, mp3 ed blijft gewoon omdat je anders kwaliteits-verlies krijgt ) voor de zune doe ik niet met de zune-software zelf maar met de Nero-AAC codec ( en een programma om het aan te sturen, bv dbPoweramp of foobar2000 etc. ). Dat omdat ik na een tijdje rondgezocht te hebben op internet er achter kwam dat AAC ( en dan in het bijzonder de freeware codec van Nero ) de beste kBit/kwaliteit verhouding heeft.
Wat ik wel ideaal vond was dat ik zomaar plaatjes kan slepen op een album en dat die dan gelijk wordt ingebakken in de nummers als album-hoes. Al is het soms wel moeilijk zoeken naar die dingen, de beste vindplaats voor 'covers' is google-afbeeldingen. Wel maakt de sortware er een lelijk 200x200 plaatje van met veel te hoge compressie, en dat ziet er nogal lelijk uit op de Zune, dus dat doe ik nu ook via tag&rename ( Eerst even resizen naar 240x240 met bijvoorbeeld Paint.net ). Alhoewel ik nog geen spectaculaire verbeteringen heb gezien ( wel beter hoor ).
Over video's, ik heb gisteravond de hele avond lopen zoeken en proberen om erachter te komen hoe je de beste kwaliteit krijgt. Ik dacht eerst dat de Zune H-264 en WMA aan kan, maar ik ben er onderhand achter dat alleen de Zune-software H-264 aan kan. Na enig speurwerk en proberen met oa Virtualdub en autoMKV etc. kwam ik het programma encode360 tegen. Die heeft een ingebakken zune-profiel. Check voor ( volgens mij ) de beste kwaliteit van video's de volgende handleiding: http://www.zunescene.com/forums/index.php?topic=7131.0 . Je moet wel het eea extra downloaden zoals: .NET Framework 2.0, Windows Media Player 11, and Windows Media Encoder 9. Maar dan heb je ook wat. ( Ben momenteel aan het proberen of de Zune ook WVC1 aan kan, dat is voor zover ik weet de beste WMV-kwaliteit. Edit: Doet ie niet, WMV9 is dus waaschijnlijk het hoogst. Later meer... )

Nou ik dacht dat ik zo wel ongeveer alles had besproken van wat ik in een paar dagen heb ontdenkt. Mochten er vragen zijn en/of opmerkingen, dan hoor ik het graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 07-10 15:50
Ik heb nu ook al 2,5 jaar een Iriver (H320 dan wel), en ik ben op zoek naar een vervanger. De Zune klinkt allemaal aardig, maar ik wil duidelijk niet achteruit in geluidskwaliteit. Een Ipod valt dus keihard af. Ik heb ook de Creative E630's, dus je zou het perfect kunnen vergelijken. Je zegt namelijk dat de bass wat minder is maar nog wel vol. Ik luister vaak nummers waarin een goeie bass belangrijk is, dus hij moet wel echt knallen. Is dat instelbaar?

Hoe is de grootte van het apparaat vergeleken met de Iriver?

(ik ga in de zomervakantie waarschijnlijk zelf naar Amerika, dus dan haal ik er daar wel een. Lekker goedkoop :P)

[ Voor 10% gewijzigd door Sluuz op 10-01-2007 18:16 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Sluuz schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:15:
Ik heb nu ook al 2,5 jaar een Iriver (H320 dan wel), en ik ben op zoek naar een vervanger. De Zune klinkt allemaal aardig, maar ik wil duidelijk niet achteruit in geluidskwaliteit. Een Ipod valt dus keihard af. Ik heb ook de Creative E630's, dus je zou het perfect kunnen vergelijken. Je zegt namelijk dat de bass wat minder is maar nog wel vol. Ik luister vaak nummers waarin een goeie bass belangrijk is, dus hij moet wel echt knallen. Is dat instelbaar?

Hoe is de grootte van het apparaat vergeleken met de Iriver?

(ik ga in de zomervakantie waarschijnlijk zelf naar Amerika, dus dan haal ik er daar wel een. Lekker goedkoop :P)
Begrijp met niet verkeerd, de bas is zeker niet minder dan de H3x0, zelfs wel beter, alleen kon je daar nog handmatig de eq instellen, maar het 'rock' profiel op de Zune geeft het al een flinke boost. Geloof mij, je gaat er echt niet op achteruit. ( Ik luister ook veel bass nummer, trance hardstyle ed. . Btw, luister ook andere muziek hoor, Live, Linkin Park, Madonna :) , mijn oordeel over het geluid geld zo ongeveer voor alle muziek-style ( behalve Speedcore, country ed. :P ) )

Grootte itt H3x0: Breedte is exact gelijk. De zune is wel ± 5 mm langer. Maargoed, het scherm is ook dik 50% groter dan de Iriver. En de dikte valt echt alles mee, ik gok zo'n 60% oid van je h320 ( weet niet precies want ik heb/had de 340 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Hierboven: Leuke en nette review zeg! Maar wat is 'n review zonder reallife foto's!!!? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
CLB schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:54:
@ Hierboven: Leuke en nette review zeg! Maar wat is 'n review zonder reallife foto's!!!? _/-\o_
Tja, klein probleempje, me camera is bij de maker. Zal zo ff huisgenootje vragen.

Edit: Pics :)

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2014.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~posthumajs/GoT/Zune%2015.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door Possstema op 10-01-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Gave pics zeg!

Lijkt net of jouw Zune 'afgeronder' is! Komt door de witte kleur denk ik!
Mijn bruine Zune lijkt 'hoekiger' ofzo, weet ik veel hoe ik 't moet omschrijven!

Dat randje ziet er ook best nice uit zeg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Zie modbreak...

Either way zit ik heftig te twijfelen om 'm te kopen. Het enige probleem vind ik garantie. Wat is m'n best mogelijke optie ALS 't down the shitdrain gaat? En voor diegenen die het geimporteerd hebben, wat zijn jullie van plan als ie stuk gaat?

vraag 2: waarom zou men niet via amazon.com bestellen? just wondering :)

[ Voor 68% gewijzigd door DeeD2k2 op 11-01-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:26
apNia schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:57:
Zie modbreak..

Either way zit ik heftig te twijfelen om 'm te kopen. Het enige probleem vind ik garantie. Wat is m'n best mogelijke optie ALS 't down the shitdrain gaat? En voor diegenen die het geimporteerd hebben, wat zijn jullie van plan als ie stuk gaat?

volgens mij krijg je alleen maar Garantie met een Amerikaans adres. zou je hem dus naar iemand in Amerika moeten opsturen en hij/zij zal het dan moeten aanmelden bij ms

[ Voor 33% gewijzigd door DeeD2k2 op 11-01-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

apNia schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:57:
En voor diegenen die het geimporteerd hebben, wat zijn jullie van plan als ie stuk gaat?

Antwoord 1: Dan maak ik me daar pas druk om als die echt kapot is :)
Antwoord 2: Amazon levert idd alleen uit aan Amerikaanse adressen! Koop 'm gewoon via eBay!

Mailtje van BigDennis:
Geachte heer CLB,

Uw bestelling is nog niet verzonden omdat wij de Germbird USB oplader momenteel niet op voorraad hebben. Wij hebben dit artikel wel besteld bij onze leverancier. Deze heeft toegezegd dit artikel morgen aan ons te leveren.

Omdat wij afhankelijk zijn van onze leverancier, kan ik u niet duidelijk toezeggen wanneer uw bestelling zal worden verzonden. Zodra de leverancier heeft geleverd, wordt krijgt u uw bestelling toegezonden.

Normaliter leveren wij binnen 3 tot 6 werkdagen. Uitzonderingen staan vermeld op onze website.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 11-01-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

CLB schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:24:
[...]

Antwoord 1: Dan maak ik me daar pas druk om als die echt kapot is :)
Antwoord 2: Amazon levert idd alleen uit aan Amerikaanse adressen! Koop 'm gewoon via eBay!
ik vind eBay altijd eng ivm scams enzo :/

thanks voor de uitgebreide antwoorden :)

[ Voor 6% gewijzigd door apNia op 11-01-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:44
Modbreak:Ik heb enkele posts over de iPhone weggehaald. Het is namelijk niet de bedoeling dat dit topic gebruikt wordt om de iPod/iPhone aan te prijzen ten koste van de Zune. Voor discussie over de iPhone verwijs ik iedereen naar iPhone gelanceerd.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

m3gA schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:37:
[...]

volgens mij krijg je alleen maar Garantie met een Amerikaans adres. zou je hem dus naar iemand in Amerika moeten opsturen en hij/zij zal het dan moeten aanmelden bij ms
Klopt.
Kans is natuurlijk klein dat er iets fout gaat, maar je weet het maar nooit. Je kunt natuurlijk ook ervanuitgaan dat de Zune nog wel eens in Europa/Nederland zal komen en dat je em dan kan opsturen voor garantie.
Blijft wel een gok natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Reageer dan zelf ook niet... :)

Ik ben er trouwens achter dan de MWV 9 codec de beste kwaliteit is die de Zune ondersteund.
Die WVC1 codec is meer bedoeld voor HD video. Heb er onderhand 12 films op staan :D.

[ Voor 53% gewijzigd door DeeD2k2 op 14-01-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

M'n oplader is dan vandaag eindelijk verstuurd >:)
Had 'm de 23e van December 2006 al besteld, maar bleek niet meer voorradig te zijn.
Naja morgen binnen! En anders maandag of dinsdag! Hopelijk werktie wel haha :9

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 12-01-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel9
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 10:10
Die oplader ook binnen en zo te zien doet ie het dus niet ;-(

Had al een andere die het ook niet deed maar ik zag dat deze 1500mA was en die andere 1000 maar het grappige met al die dingen is dat ie wel hem ziet (display licht op) maar niet oplaadt zo te zien.....

Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
marcel9 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 11:56:
Die oplader ook binnen en zo te zien doet ie het dus niet ;-(

Had al een andere die het ook niet deed maar ik zag dat deze 1500mA was en die andere 1000 maar het grappige met al die dingen is dat ie wel hem ziet (display licht op) maar niet oplaadt zo te zien.....

Marcel.
Probeer hem nog eens als je Zune helemaal leeg is! Ik heb ook een oplader die het normaal niet doet, maar op vakantie heb ik, toen m'n Zune helemaal op was, hem er toch maar eens in gestopt, en toen laadde hij prima op. Niet ontzettend handig, want als hij half op is, doet de oplader niks, maar zo heb je er in ieder geval nog iets aan. (Als jou oplader het zelfde werkt als die van mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel9
zzzimon,

Met die van 1000mA heb ik dat een keer geprobeerd, die gaf toen wel een soort van symbool in beeld dat ie aan het opladen was maar had het idee dat het niet werkte. Hoe dan ook, ik zal het met deze ook nog even een keer proberen, thanks voor de tip.

Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou best een Zune willen maar ik heb al heel wat speurwerk verricht en kan nog geen een goed programma vinden om een 700MB groot .avi filmpje goed te converteren MET ondertitel als SRT bestand erbij gezet in dezelfde map. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:36:
Ik zou best een Zune willen maar ik heb al heel wat speurwerk verricht en kan nog geen een goed programma vinden om een 700MB groot .avi filmpje goed te converteren MET ondertitel als SRT bestand erbij gezet in dezelfde map. :?
Video coderen voor je PMD: Tips en trucs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zzzimon schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:35:
[...]

Probeer hem nog eens als je Zune helemaal leeg is! Ik heb ook een oplader die het normaal niet doet, maar op vakantie heb ik, toen m'n Zune helemaal op was, hem er toch maar eens in gestopt, en toen laadde hij prima op. Niet ontzettend handig, want als hij half op is, doet de oplader niks, maar zo heb je er in ieder geval nog iets aan. (Als jou oplader het zelfde werkt als die van mij)
Ow, dan heb ik er misschien toch nog wat aan. De Gembird doet hier ook helemaal niks, maar ik zal hem vanavond 'even' helemaal leeg spelen en kijken wat hij dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nice, die had ik dus nog niet gezien, 'geplaatst op 12 januari' :D Ik zal hem morgen wel doornemen, vandaag geen tijd ervoor. Het ziet er iig goed uit :P Ik weet er wel al wat van dus ik zal misschien nog wat commentaar geven. Of mag dat niet?
Edit: Fuck school ik doe het gewoon nu >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 15:08:
[...]

Ow, dan heb ik er misschien toch nog wat aan. De Gembird doet hier ook helemaal niks
Just like me :| Mja die 12 euro overleef ik ook nog wel!
Bij de MM schijnen ze opladers te verkopen die wel werken! Ga vandeweek wel testen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Voordeel bij de MM is dat je binnen 14 dagen kunt ruilen. Je kunt ze dus zonder risico uitproberen. Mocht je er eentje gevonden hebben die werkt, kijk dan even naar de polariteit van het ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 17:11:
[...]

Just like me :| Mja die 12 euro overleef ik ook nog wel!
Bij de MM schijnen ze opladers te verkopen die wel werken! Ga vandeweek wel testen! :)
Als het wel werkt verwacht ik natuurlijk wel een PM met een linkje oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uiteraard!

Op het forum waar ik moderator ben is er 'n dude die vandeweek bij de MM verschillende USB-opladers heeft getest en er daarna dus eentje heeft gekocht die werkte met z'n Zune! Zal even vragen hoe of wat!
Ik heb de zwaarste oplader die er was gekocht (Ipod USB naar Netstroom oplader dus) en die doet het prima mocht hem bij de Media marks testen en de mensen waren daar al blij dat ze dat ding mochten vasthouden :P Ben nu samen met een vriend bezig aan een soort Geluids installatie we zijn bijna klaar post wel een keer een fototje :)

Edit: Zwart doosje iPod USB Power Adapter

[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 13-01-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm. Als hij even een oplader die wel werkt met een oplader die niet werkt zou kunnen vergelijken, dan zouden we duidelijkheid kunnen krijgen over wat er nou wel en niet werkt qua opladers voor de Zune :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
marcel9 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:01:
zzzimon,

Met die van 1000mA heb ik dat een keer geprobeerd, die gaf toen wel een soort van symbool in beeld dat ie aan het opladen was maar had het idee dat het niet werkte. Hoe dan ook, ik zal het met deze ook nog even een keer proberen, thanks voor de tip.

Marcel.
Bij mij komt er eerst een zwart scherm, met een wit oplaad symbool. Als hij dan na 2 minuten ofzo al een beetje stroom heeft, zet hij het scherm weer gewoon aan, kan je hem bedienen, en zie je rechts onder dat hij oplaad. En na een uurtje of langer is het icoontje groen, en is hij vol! Bij mij in ieder geval.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Klopt die bij de MediaMarkt werkt. Die heb ik nog diezelfde dag gehaald. Ik wist niet dat er problemen mee waren. Toevallig exact de goedde gehaald :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel9
Graag even een merk/type vermelden zodat we dat ding ook effe kunnen halen natuurlijk ;)

Thanks.

Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zzzimon schreef op zondag 14 januari 2007 @ 01:57:
[...]

Bij mij komt er eerst een zwart scherm, met een wit oplaad symbool. Als hij dan na 2 minuten ofzo al een beetje stroom heeft, zet hij het scherm weer gewoon aan, kan je hem bedienen, en zie je rechts onder dat hij oplaad. En na een uurtje of langer is het icoontje groen, en is hij vol! Bij mij in ieder geval.. ;)
Hier laadt hij in het begin op, daarna niet meer, zodra het scherm weer aan gaat zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 10:40:
[...]

Hier laadt hij in het begin op, daarna niet meer, zodra het scherm weer aan gaat zeg maar.
Bij mij ook dus helaas :)

offtopic:
Iemand 'n Gembird universele USB-oplader kopen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Nou ik heb toch maar besloten om ook voor de Zune te gaan, door de vele positieve ervaringen. Ik wil eigenlijk wel via Ebay kopen, maar ik heb geen creditcard, paypal en al die andere makkelijke betaalmethodes, kan dus alleen overschrijven, maar wat raden jullie nou aan om in mijn situatie te doen? Gewoon via zunespeler.nl bestellen of toch via het goedkopere ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:19
Paypal kan je zo aanmaken en dan kan je gewoon geld naartoe overmaken vanaf je eigen rekening.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

M@cer schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:59:
Paypal kan je zo aanmaken en dan kan je gewoon geld naartoe overmaken vanaf je eigen rekening.
Ja inderdaad gewoon PayPal aanmaken hoor! Is 'n kwestie van enkele muisklikken!
Ik was er ook een beetje huiverig voor maar werkte perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 14 januari 2007 @ 12:42:
[...]

Bij mij ook dus helaas :)

offtopic:
Iemand 'n Gembird universele USB-oplader kopen? >:)
Gelukkig werkt ie wel op mijn oude iRiver H10 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
marcel9 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 09:17:
Graag even een merk/type vermelden zodat we dat ding ook effe kunnen halen natuurlijk ;)

Thanks.

Marcel.
Die zal ik as maandag ff vermelden. Ben nu namelijk niet thuis :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu vandaag de dag een probleem met mijn Zune |:(
Want als ik de software wil installeren in Media Center kan het niet eens. En had ik Win XP geïnstalleerd en daar installeert ie maar dan tot 95% en dan gaat ie niet verder.Weet iemand wat ik in dit geval zou moeten doen?

Ik installeer hem vanaf cd dan, en ik heb nog niet geüpdate, kan ik ook niet want ik heb mijn XP cd 'gratis' gekregen.

Groeten.
Thom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 08:20:
Ik installeer hem vanaf cd dan, en ik heb nog niet geüpdate, kan ik ook niet want ik heb mijn XP cd 'gratis' gekregen.
Ik begrijp je niet helemaal... je probeerde 't eerste te installeren in MCE? Dat lukt idd niet zeggen ze, alhoewel er wel wel walkthrougs bestaan waardoor het wel kan (kon eerst ook niet onder Vista en nu wel) Tsjaa je moet updaten, want met 'gratis cd's' en shit mogen wij hier op GoT niet helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms zou ik dat kleine kut ding wel een zwieper willen geven, wat een stelletje eikols bij microsoft, kent iemand dat, de wat ik maar ben gaan noemen, 'low-batery-loop'.

-Als je battery leeg is en je steekt je zune met de usb kabel in je computer om op te laden, start die heerlijke zune software. Die zorgt er vervolgens voor dat het opladen gestaakt word en de zune op de accu verder moet, maarja, die waren juist leeg... doohhhh... Hierdoor 'boot' de zune speler, laad heel eventjes op om vervolgens de zune software weer op te starten die er voor zorgt er weer voor dat het opladen gestaakt word.... LOOOOOP

*VLOEK VLOEK*, ze hebben dat ding toch wel een keer getest, en ze kunnen het laden toch wel aanlaten tijdens het syncen...

Annywho, heeft iemand hier iets op gevonden, behalve dat je dus beter kan opladen op een computer zonder die zune software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Je kan ook aangeven dat je handmatig de Zune software op wil starten, heb ik ook ingesteld ;)

Of koop 'n netstroomoplader (ga ik zometeen voor kijken in de MM)

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 15-01-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-10 17:56

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:34:
Annywho, heeft iemand hier iets op gevonden, behalve dat je dus beter kan opladen op een computer zonder die zune software...
Misschien laad ie ook op van een powered usb hub, die niet aan een computer verbonden is?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

M'n Gembird-oplader die niet werkte is verkocht dus nu begint
de queste voor 'n normale USB-netstroomoplader bij de Mediamarkt/ Dixons >:)

Ook haal ik bij de MM even 'n Audio/Video kabeltje om dit te doen:
Gisteren voor bijna 7 euro een standaard AV kabel gekocht. Voor het gebruik met de Zune moet je er rekening mee houden dat de gele tulp er bij wit ingaat, de witte tulp bij rood en de rode tulp bij geel. Als je dit doet werkt het prima. Geen soldeerbout aan te pas gekomen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 15-01-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik ben nieuw hier ik heb net de bruine zune bestelt bij mmport http://mp3.mmport.nl/?doc=product&id=1232 . Daar geven ze een jaar garantie namelijk, wou toch wel de zekerheid dat ik hem niet naar amerika moet sturen alsie kapot is. Ze zeggen dat ze hem de 22e krijgen voor mij , hebben meer mensen hem daar al bestelt?

een vraagje hoe krijg ik die zune software geinstalleerd, is me nog niet gelukt namelijk. En welke accessoires krijg ik er bij??

Trouwens ik las iets over een lader, die wil ook? Welke moet je bij bij mediamarkt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:46:
Hey, ik ben nieuw hier ik heb net de bruine zune bestelt bij mmport http://mp3.mmport.nl/?doc=product&id=1232 . Daar geven ze een jaar garantie namelijk, wou toch wel de zekerheid dat ik hem niet naar amerika moet sturen alsie kapot is. Ze zeggen dat ze hem de 22e krijgen voor mij , hebben meer mensen hem daar al bestelt?
Hey, dat is handig :o Nu kun je dus ook gewoon de Zune met garantie bestellen d:)b Wellicht dat we hierdoor meer Zunebezitters gaan zien :)
Trouwens ik las iets over een lader, die wil ook? Welke moet je bij bij mediamarkt halen?
Dr zijn hier een aantal mensen dit nog aan het "onderzoeken" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Yasser: Dan stuur jij 'm niet op naar Amerika, maar dan doen zij 't voor je :?

But here we go: Shopmiddag: Zune-netstroom-oplader en AV-kabel shizzles:

Ik ging op weg naar het grote winkelcentrum hier in de buurt en kwam terug met:
-Campina Fruitmelk smaak banaan a 1,29
-Ham/kaas croissantjes 2 stuks a 1,62
-Croissantjes 2 stuks a 1,18
-iPod USB oplader a 29,00
-1,8 meter AV-kabel a 6,99

Afbeeldingslocatie: http://aycu05.webshots.com/image/7244/2004759107041193412_rs.jpg
Mijn gehele accessoire-pakket

Afbeeldingslocatie: http://aycu05.webshots.com/image/7244/2004743945126942986_rs.jpg
Oplader en AV-kabel

Afbeeldingslocatie: http://aycu36.webshots.com/image/7395/2004716427102623996_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu36.webshots.com/image/7395/2004703348938520334_rs.jpg
iPod-oplader inclusief USB-kabel! Hoppatee doorverkopen voor paar euro >:)

Afbeeldingslocatie: http://aycu02.webshots.com/image/8641/2004725983697133491_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu23.webshots.com/image/9062/2004756043338508249_rs.jpg
Hoppatee werkt perfect! Helaas was ik zo stom geweest om m'n USB-kabel thuis te laten liggen.
Op het forum van zunespeler.nl had ik gelezen 'iPod Netstroom oplader in zwart doosje' dus heb deze maar meegenomen op de gok. Maarja niks meer dan lof hij werkt, hij werkt, hij werkt.

Afbeeldingslocatie: http://aycu04.webshots.com/image/8803/2004709437572992261_rs.jpg
Hoppatee! Even m'n 7 euro dure AV-kabel aangesloten :9
Geel --> Wit
Wit --> Rood
Rood --> Geel

Zune op 'tv out' en 'pal' zetten en tadaaaa Zune-beeld op TV _/-\o_

EDIT: Beeld lijkt lelijk en onscherp, maar dit komt door de foto! Beeld is werkelijk suuuuupertjes! :9~

Afbeeldingslocatie: http://aycu08.webshots.com/image/10087/2004254243955642455_rs.jpg
Radio luisteren werkt perfect!

Afbeeldingslocatie: http://aycu03.webshots.com/image/9042/2004245158429908791_rs.jpg
Evenals muziek luisteren! Vind persoonlijk dat hij heel mooi die 'albumart' links zet!

Afbeeldingslocatie: http://aycu25.webshots.com/image/7344/2006097307214899152_rs.jpg
Mijn filmlijstje ;)

Afbeeldingslocatie: http://aycu30.webshots.com/image/10309/2006083717132515041_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu03.webshots.com/image/8162/2006003621018982735_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu23.webshots.com/image/8422/2005760909635367059_rs.jpg

Werkelijk een prachtig beeld mensen! In de MediaMarkt werden ze gek! Ik zeg: ja blabla heb 'n Zune en wil deze kabel even proberen op 'n TV, want zus enzo. Heh wat 'n Zune, wacht even, naja toen stonden er drie MM-medewerkers op me heen die me als een escorte begeleiden naar hun Flatscreen-tv sectie. Hoppatee Zune aangesloten, zus en zo en ik Saw III opzetten in de MM :9

En nu ga ik lekker m'n croissantjes en bananenmelk veroberen tijdens 't kijken van 'n filmpje op TV _/-\o_

[ Voor 148% gewijzigd door CLB op 15-01-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eerbeer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-04 09:33
Hey,

Ik ben sinds zaterdag ook een trotse bezitter van een Zune. En het bevalt me prima.
Nog geen minpunten kunnen ondekken (oke het ontbreken van .avi ondersteuning :? ).
Voor het converteren van bestanden naar .WMV gebruik ik Zune Video converter van Xilisoft. Niet heel erg snel maar wel erg makkelijk. Hoeft alleen maar de video in het programma te laden en op converteren te drukken. _/-\o_
En CLB hoe was de kwalitiet van het beeld op je TV en welke kaberl heb je gebruikt???

GRTZ Eerbeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kwaliteit was dus perfect :)

Er komen 'binnenkort'* spelletjes op de Zune: Bloomberg

* juli 2008 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)
CLB schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:25:

Je plaatjes doen het niet? (Fix het ff :P) Nog aardig duur zo'n oplader overigens.. :?

offtopic:
Aan wie heb je je gembird verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

plaatjes doen het hier perfect (ik gebruik die site altijd) (IE 6.0)

Ja idd zo'n opladertje is wel weer 29,- (mja wel echt Apple natuurlijk)
M'n netstroom-iPod-oplader was ook van Apple zelf en kostte toen ook 22,95 mja werkt wel :)

M'n Gembird en m'n usb-sync cable die ik er vandaag bijkreeg zijn verkocht aan 'n vriendin van me die 'n iPod nano heeft. 'Ik word er gek van dat ik telkens m'n computer aan moet zetten op m'n iPod op te laden' Zodoende kostte m'n uiteindelijke oplader me zo'n 25,- mja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:25:

Woei, nog maar anderhalf jaar wachten :/ Serieus, over 1,5 jaar is dit apparaat alweer verouderd. Beetje te laat om dan nog je apparaat te boosten. Het is leuk voor de huidige Zunebezitters, maar een slechte stap voor het product in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Vind het ook onzin den top!

in die tijd loop ik met 'n Zune-phone met 3G erin, 1 TB HD, VGA-scherm en touchscreen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:46:
Dat is pas een goede tip, vooral vanwege de 12 maanden garantie! Over de software: zorg ervoor dat je SP2 hebt en alle updates voorzover die er zijn geinstalleerd hebt. Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zoals ik al zei...

Of jij gaat 'm opsturen naar Amerika of mmport, duurt even lang, kost evenveel :?

Garantie
Op alle door ons geleverde producten geven wij 12 of 24 maanden garantie. Dit betreft de fabrieksgarantie van de fabrikant. Wij staan achter onze producten en zullen binnen de garantietermijn, mochten er problemen optreden, er alles aan doen om deze zo spoedig mogelijk op te lossen. Om aanspraak te maken op garantie kunt u telefonisch of per e-mail contact opnemen voor de afhandeling hiervan. De garantie is gedeeltelijk op basis van carry-in. Dat betekent dat u voor voldoende frankering van het op te sturen pakket dient zorg te dragen. Wij zullen ook zorgen voor voldoende frankering als wij het pakket aan u terugsturen.

Vind ik niet echt interessant klinken eerlijk gezegd 8)7

[ Voor 77% gewijzigd door CLB op 15-01-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:20:
Zoals ik al zei...

Of jij gaat 'm opsturen naar Amerika of mmport, duurt even lang, kost evenveel :?

Garantie
Op alle door ons geleverde producten geven wij 12 of 24 maanden garantie. Dit betreft de fabrieksgarantie van de fabrikant. Wij staan achter onze producten en zullen binnen de garantietermijn, mochten er problemen optreden, er alles aan doen om deze zo spoedig mogelijk op te lossen. Om aanspraak te maken op garantie kunt u telefonisch of per e-mail contact opnemen voor de afhandeling hiervan. De garantie is gedeeltelijk op basis van carry-in. Dat betekent dat u voor voldoende frankering van het op te sturen pakket dient zorg te dragen. Wij zullen ook zorgen voor voldoende frankering als wij het pakket aan u terugsturen.

Vind ik niet echt interessant klinken eerlijk gezegd 8)7
Mmport regelt het opsturen voor je toch? Dus je hoeft alleen de verzendkosten naar Mmport te betalen, de rest regelen zij. Dus je hebt ook geen Amerikaans postadres nodig.

Edit:
Reactie op edit: Dat is toch normaal? Bij een RMA stuur jij het product naar de shop op, en zij sturen het terug. Zo werkt het altijd.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 15-01-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm dan vind ik het persoonlijk beetje rare reclame: 'exclusief bij ons 12 maanden garantie'
Als jouw Zune kapot is die je daar hebt aangeschaft krijg je geen nieuwe namelijk.
Zij gaan 't naar Microsoft opsturen in Amerika, die 'm dan repareren of een nieuwe teruggeven.

Als mijn Zune kapot is, neem ik gewoon contact op met MS Nederland die 't wel fixen :)
Mja let it be: Ik heb nog nooit iets geRMA'd en voordat dit topic uit gaat lopen op: CLB is dom >:) PUNT

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 15-01-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:29:
Hmm dan vind ik het persoonlijk beetje rare reclame: 'exclusief bij ons 12 maanden garantie'

Als mijn Zune kapot is, neem ik gewoon contact op met MS Nederland die 't wel fixen :)
Als dat kon, ja, dan is het een goede optie. Echter, ik betwijfel het. MS heeft helemaal geen organisatie voor de Zune in Europa zitten, dus ik denk niet dat zij de garantie-aanvraag kunnen en willen beantwoorden. Immers. Zij hebben verder niks met Zunes te maken.
Mja let it be: Ik heb nog nooit iets geRMA'd en voordat dit topic uit gaat lopen op: CLB is dom >:) PUNT
Dat is nu al te laat :N

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
RoD schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:26:
Edit:
Reactie op edit: Dat is toch normaal? Bij een RMA stuur jij het product naar de shop op, en zij sturen het terug. Zo werkt het altijd.
Sterker nog bij een RMA hoor je volgens de wet helemaal geen verzendkosten te hoeven betalen, dat zijn kosten voor de ondernemer.

Al is dat natuurlijk een ander verhaal bij importeren ;)

MS heeft een super klantenservice, maar of ze de Zune accepteren. Ik weet het niet en ik hoop voor je (CLB en andere Zune bezitters) dat je er nooit achter hoeft te komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Hoedje op 15-01-2007 18:33 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hoedje schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:31:
[...]

Sterker nog bij een RMA hoor je volgens de wet helemaal geen verzendkosten te hoeven betalen, dat zijn kosten voor de ondernemer.

Al is dat natuurlijk een ander verhaal bij importeren ;)
Hm. Bij webshops zie ik dat zelden. Daar is het (naar mijn ervaring) altijd: jij betaalt de verzendkosten heen, zij betalen de verzenkosten terug. Zelfs bij fabrikanten is dit bij mij altijd zo geweest. Heb je ergens een linkje waar dit staat? Toch wel interessant. Maargoed, de wet... je hebt hier ook recht op 2 jaar garantie volgens de Europese richtlijnen, maar daar houdt ook bijna geen enkele shop zich aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ach we will see!
Tegenwoordig zit er 'n 2e bedrijf van m'n werk op Staten Island bij New York in de USA!

Zodoende heb ik wel een Amerikaans postadres mocht ik dat ergens voor nodig hebben mja 2e x PUNT

@ Hoedje: maar ondertussen denk je 'Hopelijk gaat CLB's Zune kapot, hopelijk gaat CLB's Zune kapot' :9

Ik ga MS is mailen met dat m'n geimporteerde Zune kapot is en wat zij voor mij kunnen fixen :)

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 15-01-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:34:
Ach we will see!
Tegenwoordig zit er 'n 2e bedrijf van m'n werk op Staten Island bij New York in de USA!

Zodoende heb ik wel een Amerikaans postadres mocht ik dat ergens voor nodig hebben mja 2e x PUNT
Als dat zo is, is er voor jou natuurlijk geen probleem :) Als dat bedrijf de boel daarna naar Nederland wil sturen dan is het geregeld. Heb je nog wel de verzendkosten naar Amerika natuurlijk, maar het is veel beter dan geen garantie :)
Ik ga MS is mailen met dat m'n geimporteerde Zune kapot is en wat zij voor mij kunnen fixen :)
Hm, dat is een leuk idee. Ben wel benieuwd wat ze zullen antwoorden.

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 15-01-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ben even snel naar MS.nl gesurfd en op 'contact' gedrukt!

Genre: vraag
Product: ..... (je kon geen Microsoft Zune instellen)

Heb iets gemailed in de trend van: Zune geimporteerd vanuit Amerika, omdat hij pas eind 2007 in Nederland komt, leuk en aardig totdat hij vandaag kapot is gegaan. Omdat ik 'm heb geimporteerd kan ik dus niet naar 'n winkel gaan om garantie te claimen en zodoende wilde ik dat via MS NL gaan doen. Uiteindelijk afgesloten met de vraag wat zij voor me konden betekenen >:)

En nu maar afwachten of ik ooit respons krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
Mooie review!

En die Zune op TV, indrukwekkend hoor :)

Ik wil er ook wel een gaan kopen, alleen twijfel ik nog tussen een iPod of Zune.

Kan de iPod wel AVI afspelen en geeft die alles ook zo mooi weer op TV ?

Hmm wel een indrukwekkende speler trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel9
CLB, thanks voor de details over de USB lader... staan er ook ergens specs op ? (mA etc.)

En die videokabel is een koopje natuurlijk.... errug handig ook bij pics showen....

Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Mijn belangrijke punten in een mp3speler/pmp:
  • Goede batterijduur (muziek: minimaal 15 uur, video: minimaal 3 a 4 uur)
  • Minimaal 30 GB
  • Groot genoeg scherm om films te kijken (redelijkerwijs)
  • Goed geluid (ben IRiver gewend, dus veel instelmogelijkheden)
  • Broekzak formaat
  • Geen ITunes debacle
Nu twijfel ik tussen de Zune en de Archos 404. Deze spelers zijn in mijn optiek rechtstreekse concurrenten met ongeveer dezelfde specs waarbij de 404 een wat groter scherm heeft (3,5'') en wat goedkoper is. De interface van de Zune vind ik er plezieriger uitzien, maar misschien ook wat beperkt qua opties.
Verder: beide 30GB, batterijduur lees ik hier goeie en minder goeie berichten over, scherm is groot genoeg, geluid las ik dat goed was (geen custom EQ is jammer), broekzak moet lukken en Zune software ben ik een beetje huiverig voor.

Kortom: waarom zou ik voor de Zune moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Fonk_ schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:50:
Mooie review!

En die Zune op TV, indrukwekkend hoor :)

Ik wil er ook wel een gaan kopen, alleen twijfel ik nog tussen een iPod of Zune.

Kan de iPod wel AVI afspelen en geeft die alles ook zo mooi weer op TV ?

Hmm wel een indrukwekkende speler trouwens :D
Kijk even in het iPodtopic, daar moet je zijn met je vragen over de iPod (al zijn ze daar ook al beantwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eerbeer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-04 09:33
Hey,

Ik heb nog een USB lader gevonden die werkt voor de Zune.
Mijn duitse collega heeft een Ipod en had de namaak iPod lader (lader die CLB heeft). Dus ik gelijk ff geprobeerd of ie ook op mijn Zune werk en ja hoor hij laad op!!!! En hij is nog een stuk goedkoper ook.
http://www.centralpoint.n...k_Usb-charger_F_Ipod.html

Dus die ga ik waarschijnlijk bestellen vandaag. Alleen moet nog ff kijken waar ze hem allemaal verkopen. (iemand als imitatie iPod laders gezien in gewone winkels???)

@Sluuz: Je hoeft niet bang te zijn voor de Zune sofware. Is eigenlijk een uitgeklede versie van WMP11. Werkt bij mijn super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

CLB ben erg benieuwd naar wat MS je te melden heeft hierover. Wellicht de moeite waard MS Amerika ook te mailen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Marcel:
Input: 100-240V ~ 0,15A (0,15A) 50-60 Hz
Output: 5V .... 1A

Dus 1 Ampere output, kwamen ze gisteren ook nog mee aanzetten bij de MM,
maarja ik was dat kabeltje vergeten met m'n lompe hoofd dus als iemand dat kabeltje nou wel even meeneemt naar de MM en 'n oplader vind onder de 29,00 die ook werkt breng ik deze terug :)

@ Eerbeer: Die opladers liggen ook in de MediaMarkt!
Hoppatee ga 'm morgen gewoon terugbrengen! Scheelt me zo 2 tientjes! :+

Specificaties
Technische details
AC adapter uitgangsspanning 5 V
Input frequency 47-63 Hz

Technische details
AC adapter uitgangsstroom 1.0 A
Aansluitingen 1x USB
Ingangsspanning 100-240 V

Zelfde als die duurdere iPod oplader dus! Banga manga weer 2 tientjes bespaart :9 Thnx voor de tip!

@ Sluuz:
Ik heb met precies dezelfde vraag rongelopen hier op the Gathering (zoek maar 'n m'n poshistorie)
en ben toch voor de Zune gegaan omdat:
- Ik de Archos 404 toch wel weer 'n stukje groter vond --> lees te groot (maar dat is persoonlijk)
- Ik vond de bediening van het apparaat niet echt gemakkelijk, tuurlijk wen je daar aan maar imo ging 't maar stroef en ongemakkelijk.
- De interface van de Archos 404 vond ik niet echt charmant te noemen
- In de Archos zit geen radiofunctie wat voor mij toch vrij essentieel was
- Je bent uniek met 'n Zune hierzo in Nederland/ Belgie

Voordelen van de Archos tegenover de Zune:
- Goedkoper
- Meer accesoires
- Speelt veel meer videocodecs af
- Geen speciale software nodig

Al met al was 't ook voor mij een heel moeilijke keuze die ik toch gemaakt hebt door de Zune aan te schaffen. Vanaf het moment dat ik 'm voor het eerst in m'n hand had tot elke keer dat ik 'm nu weer zie ben ik er nog steeds zeer, maar dan ook zeer blij mee _/-\o_

@ apNia:
Mijn mail:
Goedenavond, Ik heb enkele maanden geleden een Microsoft Zune laten importeren vanuit Amerika. Dit, omdat Microsoft deze Zunes pas eind 2007 in Nederland gaat verkopen wat ik echte bullshit vind, maar dat terzijde.
Allemaal leuk en aardig en werkelijk een prachtig apparaat, totdat hij vanmiddag is overleden. Hij reageert nergens meer op, is niet meer aan te krijgen en zodoende wil ik dus mijn garantie verhalen op deze Microsoft Zune.
Aangezien hij dus geimporteerd is kan ik niet even 1 2 3 naar de winkel gaan om 'm daar achter te laten en zodoende wil ik via deze weg weten of u wat voor mij kunt betekenen? MVG Colin Baak

MS antwoord:
Geachte heer Baak,
Wij bedanken u voor uw e-mail aan Microsoft.
Wij bieden hierop geen ondersteuning in Europa tot de release van Zune officieel is.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u het beste even contact opnemen met Microsoft in America.
Met vriendelijke groet,
Microsoft B.V.

Ik ga MS USA maar even mailen denk ik :)

[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 16-01-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
RoD schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:33:
[...]
Hm. Bij webshops zie ik dat zelden. Daar is het (naar mijn ervaring) altijd: jij betaalt de verzendkosten heen, zij betalen de verzenkosten terug. Zelfs bij fabrikanten is dit bij mij altijd zo geweest. Heb je ergens een linkje waar dit staat? Toch wel interessant. Maargoed, de wet... je hebt hier ook recht op 2 jaar garantie volgens de Europese richtlijnen, maar daar houdt ook bijna geen enkele shop zich aan.
Zie dit "schokkende" onderzoek: Consumentenrecht - onderzoeksresultaten.
CLB schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:34:
@ Hoedje: maar ondertussen denk je 'Hopelijk gaat CLB's Zune kapot, hopelijk gaat CLB's Zune kapot' :9
Moi O-)

Ondertussen heb ik wel het schermpje van m'n 5G gesloopt, maar ik heb inmiddels een mooie (nieuwe) Nano 8GB ervoor terug. eBay _/-\o_

Sorry voor het offtopic geblaat, maar ik moest even reageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
CLB schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:48:

@ Sluuz:
Ik heb met precies dezelfde vraag rongelopen hier op the Gathering (zoek maar 'n m'n poshistorie)
en ben toch voor de Zune gegaan omdat:
- Ik de Archos 404 toch wel weer 'n stukje groter vond --> lees te groot (maar dat is persoonlijk)
- Ik vond de bediening van het apparaat niet echt gemakkelijk, tuurlijk wen je daar aan maar imo ging 't maar stroef en ongemakkelijk.
- De interface van de Archos 404 vond ik niet echt charmant te noemen
- In de Archos zit geen radiofunctie wat voor mij toch vrij essentieel was
- Je bent uniek met 'n Zune hierzo in Nederland/ Belgie

Voordelen van de Archos tegenover de Zune:
- Goedkoper
- Meer accesoires
- Speelt veel meer videocodecs af
- Geen speciale software nodig

Al met al was 't ook voor mij een heel moeilijke keuze die ik toch gemaakt hebt door de Zune aan te schaffen. Vanaf het moment dat ik 'm voor het eerst in m'n hand had tot elke keer dat ik 'm nu weer zie ben ik er nog steeds zeer, maar dan ook zeer blij mee _/-\o_
Bedankt! Begrijp me niet verkeerd, maar door jouw positieve verhaal over de Zune ga ik denk ik toch voor de Archos. Jouw prioriteiten liggen toch heel ergens anders dan die van mij. Heb niet voor niets een H320 met een ruk interface, "moeilijke" bediening en het uiterlijk van een baksteen. Ook de radio heb ik nooit gebruikt. De voordelen van de Archos die je noemt spreken mij veel meer aan.

Toch bedankt!

ps. met de Archos verwacht ik ook behoorlijk uniek te zijn (ook voor langere tijd)

[ Voor 2% gewijzigd door Sluuz op 16-01-2007 14:45 . Reden: psje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is toch perfect! Zodoende kun je beter voor de Archos gaan!
Heb 'm daarnet nog even in de MediaMarkt gezien en is toch wel 'n heel mooi apparaatje qua design :)

Tevens heb ik de oplader omgeruild voor deze! Kostte 19,99! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dank :)
Moi O-)

Ondertussen heb ik wel het schermpje van m'n 5G gesloopt, maar ik heb inmiddels een mooie (nieuwe) Nano 8GB ervoor terug. eBay _/-\o_

Sorry voor het offtopic geblaat, maar ik moest even reageren :P
Scheer je weg, jij Apple hippie :P
CLB schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:50:
Is toch perfect! Zodoende kun je beter voor de Archos gaan!
Heb 'm daarnet nog even in de MediaMarkt gezien en is toch wel 'n heel mooi apparaatje qua design :)

Tevens heb ik de oplader omgeruild voor deze! Kostte 19,99! :9
Alweer een andere oplader? :? Ik ben het een beetje kwijt geloof ik. Heb je al eens naar de polariteit gekeken van het ding? Ik denk namelijk dat dat het belangrijkste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Scheelt me toch 'n 10tje als Student zijnde >:)
En nou heb ik 'n zwarte die bij m'n zwarte Zune-usb-kabel past

USB-opladers die werken met de Zune:
ARTWIZZ AZ316ZZ universele USB lader 14,99
-Input: 100-240V AC, ~ 0,15A , 50-60Hz
-Output: 5V DC, 1,0A

APPLE MA592M/A USB Power adapter a 29,99

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 16-01-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:02:
Scheelt me toch 'n 10tje als Student zijnde >:)
En nou heb ik 'n zwarte die bij m'n zwarte Zune-usb-kabel past

USB-opladers die werken met de Zune:
ARTWIZZ AZ316ZZ universele USB lader 14,99

APPLE MA592M/A USB Power adapter a 29,99
Lol, nu heb ik net de iPod lader gekocht. Die werkt inderdaad prima, ben er blij genoeg mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WubboZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12-2023

WubboZ

Evil Inside

Laatst even een zune vastgehouden van iemand van Microsoft, direct helemaal verkocht. Hij ziet er beter uit als de ipod (iets beter geproportioneerd). Alleen wel jammer (voor mij) en DOM van microsoft dat ze m hier niet ook op de markt zetten voor 250 euro. Ik heb dus écht geen zin om m te kopen bij een of ander duistere importeur, zeker niet als ik voor mn garantie afhanelijk ben van zo'n bedrijfje en MS NL geen gehoor geeft bij garantie kwesties (--> CLB :P).
Dan toch maar de iPod. Die is tenmnste uit de winkel leverbaar met 80gb, anders moet ik eerst mn zune nog openschroeven en er een nieuwe HDD in flikkeren (best makkelijk zo te zien), maargoed die kost dan ook weer 240 dollar.

Wááárom Microsoft, wáááárom :'(

(\__/)
(='.'=)
This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

WubboZ schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:41:
Laatst even een zune vastgehouden van iemand van Microsoft, direct helemaal verkocht. Hij ziet er beter uit als de ipod (iets beter geproportioneerd). Alleen wel jammer (voor mij) en DOM van microsoft dat ze m hier niet ook op de markt zetten voor 250 euro. Ik heb dus écht geen zin om m te kopen bij een of ander duistere importeur, zeker niet als ik voor mn garantie afhanelijk ben van zo'n bedrijfje en MS NL geen gehoor geeft bij garantie kwesties (--> CLB :P).
Dan toch maar de iPod. Die is tenmnste uit de winkel leverbaar met 80gb, anders moet ik eerst mn zune nog openschroeven en er een nieuwe HDD in flikkeren (best makkelijk zo te zien), maargoed die kost dan ook weer 240 dollar.

Wááárom Microsoft, wáááárom :'(
Mmport kan em gewoon met garantie leveren... dat is geen duistere importeur oid hoor? Maar ideaal is het niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Niet online
Zojuist een zoektocht naar een Zune - TV kabel gemaakt. Eerst maar naar de Mycom, daar moest ik toch nog een toetsenbord kopen. Nadat ik uitlegde wat ik nodig had ging de medewerker die me hielp meteen een kabel pakken, die bleek alleen voor geluid te zijn, zonder beeld.. Toen ik zei dat ik video wil, snapte hij het volgens mij niet echt, en die kabel had hij dan ook niet.

Vervolgens naar Kok Onderdelen (Leiden), waar ik meteen de goede kabel zag liggen. Voor de zekerheid nog maar even gevraagt, hij geloofde niet dat de kabel het beeld van m'n Zune naar de TV zou krijgen, maarja, ik ben eigenwijs, dus toch maar gekocht. Volgens mij kende ze allebei de Zune (nog) niet ;)

Maar het werkt! Niet op mijn eigen kleine TV-tje, daar zitten niet de goede aansluitingen op (off topic, zou er een scart - die 3 kleuren convertertje zijn?), maarja, op de TV in de huiskamer werkt het dus wel. Foto's zijn erg mooi, heerlijk om te kijken. Video kwaliteit is wat minder, maar nog steeds gewoon acceptabel. Ook radio en vooral je eigen mp3's is leuk. En dat voor 6 euro, prima aankoop!

Edit: Dat scart verloopstuk heb ik gevonden bij de Mycom, ik moet nog even nadenken of ik het dan wel genoeg ga gebruiken, de meeste andere TV's hebben toch wel die andere aansluiting..

[ Voor 11% gewijzigd door zzzimon op 16-01-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WubboZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12-2023

WubboZ

Evil Inside

@zzzimon: Het is ook eigelijk een best simpele kabel je kan em ook zelf fabrieken voor een paar eurotjes. Het schema is hier te vinden (voor de mensen die er zelf een willen maken). Misschien is het handig dat je ff een plaatje post, evt met het mycom product nr. zodat andere mensen weten waarnaar ze moeten zoeken of vragen bij mycom. Dan weten we iig dat dat een werkende oplossing is ;)

(\__/)
(='.'=)
This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Elke 3,5mm naar Tulp: geel, Tulp: wit & Tulp: rood werk gewoon hoor :)

Afbeeldingslocatie: http://aycu05.webshots.com/image/7244/2004743945126942986_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu36.webshots.com/image/7395/2004716427102623996_rs.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 16-01-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB de kwaliteit van de video's op TV is gewoon goed zeg je, mag ik vragen hoe groot bij jou een film van pakweg anderhalf uur is? Je kunt namelijk je bitrate aanpassen en ik denk dat die hoger moet zijn om mooi beeld op je tv te krijgen dan op wanneer je hem alleen maar op je zune kijkt. En is er een kwaliteitsverschil tussen MP4 en WMV te zien op je zune?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De Microsoft Zune mag best met de Apple iPod vergeleken worden, maar ga niet de een ten koste van de ander afkraken. Als je niets met de Zune of de iPod te maken wilt hebben, heb het er dan ook niet over...