[HDD] Microsoft Zune Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.453 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

apNia schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:32:
CLBski nog wat van MS USA gehoord? :)
noppa

@ timminater: Zunes zijn gewoon legaal alleen je hebt 'n Amerikaanse versie.
Voor de rest heeft dat geen nadelige consequenties voor de Zune zelf, alleen de garantie...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 11:30
CLB schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:36:
[...]

noppa

@ timminater: Zunes zijn gewoon legaal alleen je hebt 'n Amerikaanse versie.
Voor de rest heeft dat geen nadelige consequenties voor de Zune zelf, alleen de garantie...
ik bedoelde zegmaar meer dat het niet gestolen spullen zijn die ik koop op ebay.
maar dat is dus wel vertrouwd, of eerder onveilig en ander adress zoeken.
heeft er iemand anders hier zijn zune op ebay gekocht, en van welke user was dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ahaa ok! Je moet gewoon bij een zogenaamde 'powerseller' kopen!
Die bieden er meer dan 1 aan en die hebben onwijs veel positieve responses!
Dit zijn gewoon handelaren die tientallen Zunes tegelijk opkopen en
zodoende 'n leuke prijs kunnen aanbieden!

Ik had 'm hier als eerste op the Gathering (geimporteerd) en dat kwam omdat ik 'm via eBay had besteld!

Ik heb hem bij de 'video-box' gekocht! Een dude met meer dan 3000 positieve feedbacks!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
CLB schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:29:
Ahaa ok! Je moet gewoon bij een zogenaamde 'powerseller' kopen!
Die bieden er meer dan 1 aan en die hebben onwijs veel positieve responses!
Dit zijn gewoon handelaren die tientallen Zunes tegelijk opkopen en
zodoende 'n leuke prijs kunnen aanbieden!

Ik had 'm hier als eerste op the Gathering (geimporteerd) en dat kwam omdat ik 'm via eBay had besteld!

Ik heb hem bij de 'video-box' gekocht! Een dude met meer dan 3000 positieve feedbacks!
en vanaf wat voor prijs kan ik verwachten dat het geen illegale rotzooi is op ebay ?
is 170 euro bijvoorbeeld een haalbare prijs voor een powerseller ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jahoor :)

Mijne was toen 225,- maar dat is inmiddels al maanden geleden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
CLB schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:45:
Jahoor :)

Mijne was toen 225,- maar dat is inmiddels al maanden geleden >:)
mooi, dan nu alleen nog effe een goedkope witte opzoeken, want de witte spreekt me toch het meeste aan. hoewel die misschien wel wat sneller vuil word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

CLB schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:45:
Maar dat is inmiddels al maanden geleden >:)
Maanden? Patser :P

Ik heb mijne nu ook al een tijdje, ben er nog steeds heel blij mee! Ik hoef voorlopig echt niet anders. Ik twijfel of ik nog zo'n video kabel ervoor koop, denk niet dat ik het zelf zal gebruiken. Ik ga wel nog de dock met bijbehorende remote aanschaffen, ik hang m'n Zune nu vaak genoeg aan mijn Logitech Z5500 setje, en mis toch wel de dock die ik voor mijn H10 wel had. Met de remote is de combinatie ook meteen al een volledige 5.1 geluidsset ;)

Overigens, ik wil nog steeds een echte bruine en/of witte Zune zien! Ik heb sinds ik de mijne heb nog geen andere Zune gezien dan de mijne! Wel een paar mensen die interesse hadden en misschien één gingen kopen maar verder ook niet. Ik heb m'n wireless ook nog nooit kunnen testen :'( Komt hier eigenlijk iemand uit de buurt van haarlem die een zune heeft?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 17-01-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ach 2 maandEN :9

Ik heb ook nog geen andere Zunes gespot...
Ik woon in Den Haag en studeer in Leiden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:02:
[...]

Ach 2 maandEN :9

Ik heb ook nog geen andere Zunes gespot...
Ik woon in Den Haag en studeer in Leiden dus...
offtopic:
Ik kom volgend jaar in Delft studeren, dat ligt niet gek ver uit elkaar!

Inderdaad, ik nu al bijna 2 maanden! Ik heb het idee dat ik m'n Zune eigenlijk al langer heb! Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 17-01-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
klopt, maar is al een opengemaakte doos, en accepteerd geen paypal uit NL
daarnaast zijn zijn verzendkosten ook wel erg hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 107960 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:19:
[...]

offtopic:
Ik kom volgend jaar in Delft studeren, dat ligt niet gek ver uit elkaar!

Inderdaad, ik nu al bijna 2 maanden! Ik heb het idee dat ik m'n Zune eigenlijk al langer heb! Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop. :)
Volgend jaar zit ik in Chilli, das dan wel weer ver ;)

Daar heb je idd gelijk in, iPod (die ik 3 maanden geleden nog had) ben ik al totaal vergeten!

@ Tim: Yes nu je 't zegt, gewoon even 'n goede zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173041

Hoeveel zijn de verzendkosten dan, ik kon het nergens vinden namelijk... :( Laat maar, allang gevonden 8)7 Ik moet soms wat beter kijken voordat ik dingen vraag!

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 173041 op 18-01-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138414

Ik heb er al even goed naar gezocht, maar ik kan het niet vinden. Wat is de maximale output resolutie wanneer je je zune op je TV aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05 14:39

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

320x240, resolutie van je scherm, for all I know..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je via de tv-out bekijkt zou het mogelijk moeten zijn om een hogere resolutie te draaien. Ik weet niet wat de max is van de Zune, maar sowieso is de NTSC-resolutie maximaal, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

dat blijft toch niet meer dan 320x240 op een breder scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:39
ER staan ook verkopers uit Engeland op Ebay, dit kan voordelig zijn omdat je dan geen importkosten hoeft te betalen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

apNia schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 01:03:
dat blijft toch niet meer dan 320x240 op een breder scherm?
De Zune gebruikt dan niet meer het interne display, maar de TV. Daardoor kan er een hogere resolutie geprojecteerd worden. Volgens mij is het niet zo dat het beeld van Zune overgenomen wordt door de tv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb een probleem. M'n Zune software deed raar, dus die heb ik even opnieuw gesynchroniseerd. Dat ging allemaal prima. Maar toen vroeg hij aan het begin of ik m'n Zune normaal wou connecten zeg maar, en dan ging hij alles van m'n Zune wissen en alles van m'n library er opnieuw opzetten, of dat ik hem als guest op wil zetten.

Ik wil niet dat hij automatisch gaat synchroniseren, aangezien er nu precies op staat wat ik wil. Dus dan maar als guest, maar het probleem dan is dat ik de inhoud van m'n Zune niet kan zien (op dat na dat ik er niet op heb gezet), en dus ook niks kan wissen.

Weet iemand hoe ik hier uit kan komen? Ik wil niet dat m'n hele Zune gewist wordt, en ik opnieuw kan beginnen met volladen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Waarom gebruik je em niet gewoon als UMS device? Of wil je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170251

zzzimon schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:34:
Ik heb een probleem. M'n Zune software deed raar, dus die heb ik even opnieuw gesynchroniseerd. Dat ging allemaal prima. Maar toen vroeg hij aan het begin of ik m'n Zune normaal wou connecten zeg maar, en dan ging hij alles van m'n Zune wissen en alles van m'n library er opnieuw opzetten, of dat ik hem als guest op wil zetten.

Ik wil niet dat hij automatisch gaat synchroniseren, aangezien er nu precies op staat wat ik wil. Dus dan maar als guest, maar het probleem dan is dat ik de inhoud van m'n Zune niet kan zien (op dat na dat ik er niet op heb gezet), en dus ook niks kan wissen.

Weet iemand hoe ik hier uit kan komen? Ik wil niet dat m'n hele Zune gewist wordt, en ik opnieuw kan beginnen met volladen..
Bij het installatie moet je heel erg goed lezen, je moet hem idd als guest doen en als express, als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 170251 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:24:
[...]

Bij het installatie moet je heel erg goed lezen, je moet hem idd als guest doen en als express, als ik het goed heb.
Waar dan precies? Als ik hem nu connect, zie ik dit:
Relocating? This Zune has already has a home on another PC.
- Connect this Zune as a guest.
- Sync with your library on this PC. Remove all the content on your Zune and replace it with the content in this library instead.

En als ik dus de eerste optie aanklik, gaat het scherm weg, en kan ik nummers enzo toevoegen, maar niet weghalen. De 2e optie heb ik nog niet geprobeerd, en ben ik (voorlopig) ook nog nog niet van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zzzimon schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:19:
[...]

Waar dan precies? Als ik hem nu connect, zie ik dit:
Relocating? This Zune has already has a home on another PC.
- Connect this Zune as a guest.
- Sync with your library on this PC. Remove all the content on your Zune and replace it with the content in this library instead.

En als ik dus de eerste optie aanklik, gaat het scherm weg, en kan ik nummers enzo toevoegen, maar niet weghalen. De 2e optie heb ik nog niet geprobeerd, en ben ik (voorlopig) ook nog nog niet van plan.
Waarom doen jullie je Zune eigenlijk als guest? Wat is de voordeel hiervan?

Als je de Zune format en met je library synct koppel je hem aan jouw pc. Alle andere pc's met Zune software zullen hem als guest zien. Dit is de manier waarop je de software eigenlijk hoort te gebruiken.

Maar ik begrijp uit je verhaal dat je de Zune als guest wil hebben om automatisch syncen tegen te gaan? Ooit gewoon een keer je Zune normaal aangesloten en automatisch syncen gewoon uitgevinkt?

Hiervoor moet je je Zune formatteren en aan jouw pc laten koppelen (niet als guest dus), als je niet meteen wilt syncen cancel je de sync. Klik daarna met rechts op je Zune in het linker menu, en vink 'do not sync automatically' aan.

Is dat niet veel makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
M@cer schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 08:53:
ER staan ook verkopers uit Engeland op Ebay, dit kan voordelig zijn omdat je dan geen importkosten hoeft te betalen.
hoeveel zijn de importkosten dan vanaf de US, en moet je deze altijd betalen ?

http://cgi.ebay.nl/Micros...73839QQrdZ1QQcmdZViewItem
ziet er goed uit, ben ik dan goedkoper uit dan kopen vanuit UK ?

[ Voor 25% gewijzigd door timminater op 20-01-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

timminater schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 09:41:
[...]

hoeveel zijn de importkosten dan vanaf de US, en moet je deze altijd betalen ?

http://cgi.ebay.nl/Micros...73839QQrdZ1QQcmdZViewItem
ziet er goed uit, ben ik dan goedkoper uit dan kopen vanuit UK ?
Als de douane je pakje onderschept moet je de importkosten betalen ja. Als ze het niet ontdekken dan kun je er soms mee wegkomen. Maar lees anders het topic even door, dit is allemaal al voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
kwam dit tegen en dacht dat er misschien wel meer geinteresseerden waren,
http://cgi.ebay.nl/AV-RCA...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

3 euro kopen en 3 euro verzending, niet duur voor zo'n kabeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Voor 5/6/7 euro heb je die kabeltjes ook bij de MM alleen er staat geen iPod op (wat toch nep is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timminater schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:53:
kwam dit tegen en dacht dat er misschien wel meer geinteresseerden waren,
http://cgi.ebay.nl/AV-RCA...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

3 euro kopen en 3 euro verzending, niet duur voor zo'n kabeltje
Dan heb je eindelijk je Zune, ga je allemaal iPod accessoires kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170251

CLB schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:04:
Voor 5/6/7 euro heb je die kabeltjes ook bij de MM alleen er staat geen iPod op (wat toch nep is)
De waarschuwing is niet voor niets blauw. ;) Daarnaast is het effectiever als je een topicreport plaatst.

[ Voor 37% gewijzigd door DeeD2k2 op 21-01-2007 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hij kraakt de iPod niet af, maar geeft aan dat "iPod" op dat kabeltje nep is. En dat is het. Er wordt gewoon iPod opgeschreven om het populair te laten lijken. Het lijkt mij verder een gewoon AV-kabeltje. Verder lijkt het mij ook niet uitmaken welke je neemt. Je gaat toch geen video's in 1080P op je tv projecteren met de Zune, dus elk AV-kabeltje zal wel voldoen qua kwaliteit. Neem dus de goedkoopste, zou ik zeggen. En die zijn inderdaad zoals CLB aangeeft, goedkoop te krijgen bij de Mediamarkt.

[ Voor 14% gewijzigd door DeeD2k2 op 21-01-2007 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RoD schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:27:
[...]

Hij kraakt de iPod niet af, maar geeft aan dat "iPod" op dat kabeltje nep is. En dat is het.
Dankje RoD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WubboZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12-2023

WubboZ

Evil Inside

Ik wil nog even graag dit misverstand de wereld uit werken:
CLB schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:04:
Elke 3,5mm naar Tulp: geel, Tulp: wit & Tulp: rood werk gewoon hoor :)
Een standaard AV-audio kabeltje hoeft niet te werken, ze zijn namelijk allemaal anders. Maw. Archos gebruikt wat anders als de iPod, en ook wat anders als de Zune. Ik zie nu ook waarom de iPod kabel wel werkt (denk jij), maar dat is omdat ze alleen left en right audio hebben omgedraait. Als je dus even goed luisterd, zul je dat verschil kunnen bemerken.
Heel tricky van MS, bijna de zelfde kabel als Apple, maar net niet.
Onderstaand plaatje zal alles wat verduidelijken

Afbeeldingslocatie: http://www.cliczune.com/av-pinouts-zune-tbn.jpg

dus:
Wil je een cheap ass kabel, maar m niet zelf in elkaar zetten?
Koop een Apple iPod compatible audio/video kabel en neem er genoegen mee dat het geluid verkeerd om zit. Anders moet je gewoon echt een MS zune kabel kopen

[ Voor 6% gewijzigd door WubboZ op 20-01-2007 22:04 ]

(\__/)
(='.'=)
This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
WubboZ schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:02:
dus:
Koop een Apple iPod compatible audio/video kabel en neem er genoegen mee dat het geluid verkeerd om zit. Anders moet je gewoon echt een MS zune kabel kopen
gewoon het witte en het rode stekkertjke omwisselen in je tv en het is al goed hoor :P

[ Voor 41% gewijzigd door timminater op 20-01-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

timminater schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:13:
[...]

gewoon het witte en het rode stekkertjke omwisselen in je tv en het is al goed hoor :P
Ja inderdaad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

WubboZ schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:02:
Ik wil nog even graag dit misverstand de wereld uit werken:

[...]

Een standaard AV-audio kabeltje hoeft niet te werken, ze zijn namelijk allemaal anders. Maw. Archos gebruikt wat anders als de iPod, en ook wat anders als de Zune. Ik zie nu ook waarom de iPod kabel wel werkt (denk jij), maar dat is omdat ze alleen left en right audio hebben omgedraait. Als je dus even goed luisterd, zul je dat verschil kunnen bemerken.
Heel tricky van MS, bijna de zelfde kabel als Apple, maar net niet.
Onderstaand plaatje zal alles wat verduidelijken

[afbeelding]

dus:
Zelfde soort gezeik eigenlijk als met de USB-opladers. Fabrikanten die de polariteit omwisselen enzo :/ Gelukkig heb je daar alleen maar + en - dus weinig mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ach, ik heb werkende netstroom-oplader gevonden en AV-kabels werken goed dus let it be _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Weet iemand of deze gast een fraud is of niet?

http://cgi.ebay.co.uk/NEW...9QQtcZphotoQQcmdZViewItem

tis wel een powerseller met goede feedback, maar ik ging zoeken op google en vond dit:

http://samsite999.blogspo...ebay-seller-digigood.html

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

http://www.youtube.com/watch?v=T10L9ybstps
Al wat ouder filmpje van de Zune op CNN, wordt wel een hoop gebashed zeg pffff. En gebruikerservaringen zijn allemaal stuk voor stuk superpositief.. Snap er soms niks meer van :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Beetje maf "not so cool" punt dat gekochte content van iTunes ed niet werkt. Alsof dat nieuw is 8)7

En dan gaan ze de iPod Shuffle vergelijken met de Microsoft Zune. Wát een vergelijking zeg. Dat slaat dus helemaal nergens op

Verder dragen ze opzich wel valide punten aan imo. Over het wifi-gedeelte bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

kyddil schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:32:

tis wel een powerseller met goede feedback, maar ik ging zoeken op google en vond dit:

Tsjaa meer dan 37000 reacties waarvan 99,2% positief is dat wil wel wat zeggen volgens mij >:)

Dat filmpje is echt al way to old, had ik al gezien voordat ik m'n Zune aanschafte... :|

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 21-01-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
CLB schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:22:
[...]

Tsjaa meer dan 37000 reacties waarvan 99,2% positief is dat wil wel wat zeggen volgens mij >:)

Dat filmpje is echt al way to old, had ik al gezien voordat ik m'n Zune aanschafte... :|
weet jij meer over

PayPal Buyer Protection
Free Coverage now up to £500 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Is er eigenlijk een oplossing podcasts op je zune te krijgen? Ik dacht ooit een soort proggie te zien die dat overbrugte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

apNia schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:59:
Is er eigenlijk een oplossing podcasts op je zune te krijgen? Ik dacht ooit een soort proggie te zien die dat overbrugte...
Hoe bedoel je dit? Je kunt gewoon mp3-podcasts downloaden en afspelen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

kyddil schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:51:
[...]

weet jij meer over

PayPal Buyer Protection
Free Coverage now up to £500 ?
je vraagt 'n PayPal-account aan waar je een aantal euro op zet.
Je zet je euro's om in dollars en besteld je product wat je betaald via paypal.

Zodoende ben je verzekerd tot 500 euro/ pond (weet ik veel) dus dat is relaxed.

Voor de rest moet je je maar inlezen op ebay.nl / paypal.nl, anders wordt dit topic wel erg vervuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
CLB schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:29:
[...]

je vraagt 'n PayPal-account aan waar je een aantal euro op zet.
Je zet je euro's om in dollars en besteld je product wat je betaald via paypal.

Zodoende ben je verzekerd tot 500 euro/ pond (weet ik veel) dus dat is relaxed.

Voor de rest moet je je maar inlezen op ebay.nl / paypal.nl, anders wordt dit topic wel erg vervuild.
thx ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205705

kyddil schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:32:

Ik heb speciaal even geregistreerd om hierop te reageren. Volg dit topic al tijden, daar niet van.

Heb net 2 dagen mijn Zune, gekocht via deze ebayseller. Tis natuurlijk geen garantie maar bij
mij is alles goed gegaan. Donderdags besteld en een week later binnen.

Ben erg tevreden met mijn Zune. Heb al meerdere films omgezet en het is echt een genot
om hem te mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:49:
http://www.youtube.com/watch?v=T10L9ybstps
Al wat ouder filmpje van de Zune op CNN, wordt wel een hoop gebashed zeg pffff. En gebruikerservaringen zijn allemaal stuk voor stuk superpositief.. Snap er soms niks meer van :|
Die had ik al een tijdje geleden gezien. Opzich hebben ze wel een paar punten, maar de vergelijking met de iPod Shuffle is ontzettend kinderachtig, aangezien ze op geen één punt te vergelijken zijn buiten het feit dat ze allebei mp3-spelers zijn.

De Zune blijft gewoon een mooi apparaat punt.
Anoniem: 205705 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:22:
[...]
Ben erg tevreden met mijn Zune. Heb al meerdere films omgezet en het is echt een genot
Leuk om te horen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 21-01-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
[...]

Ik heb speciaal even geregistreerd om hierop te reageren. Volg dit topic al tijden, daar niet van.

Heb net 2 dagen mijn Zune, gekocht via deze ebayseller. Tis natuurlijk geen garantie maar bij

thx ! heb het ook vandaag besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat mij in het bijzonder opvalt na dagenlang reviews te hebben gelezen is dat de Zune vaak wordt afgefikt (uiteraard hand in hand met MICRO$$$OFT LAWL bashes) maar dat gebruikerservaringen practisch AL-TIJD goed zijn... veel mensen die daarvoor een iPod hadden zijn nu verkocht. Ik hoop dat mij hetzelfde gevoel bekruipt, want ik weet nu echt niet wat ik moet verwachten...
RoD schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:01:
[...]

Hoe bedoel je dit? Je kunt gewoon mp3-podcasts downloaden en afspelen natuurlijk...
http://feedyourzune.com/ zoiets RoD :)

[ Voor 24% gewijzigd door apNia op 22-01-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
is marketingplace het enige software waarmee je je zune kan syncen?

beetje een domme vraag :X :P

[ Voor 23% gewijzigd door kyddil op 22-01-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

heb feedyourzune nog niet getest, maar het is bijna startpost waardig!
I know for me, one big turn-off of the Microsoft Zune is the lack of Podcast support. Until now you had to use a program that was made for the iPod - which could cause some potential issues with the Zune. For those of you that are keeping your distance from the Zune due to its lack of Podcast support, we’ve got the perfect download for you. The guys over at FireAnt.tv developed an application that was “DESIGNED FOR ZUNE” called FeedYourZune. The freeware application is a “full featured RSS reader and Podcast Media Player.” Read on for more features.

Features:
  • Automated download and syncing of Audio and Video Podcasts to your Zune.
  • Full featured RSS video playback. Supports all video formats.
  • Discover thousands of amazing Video and Audio Podcasts with the built-in Channel Guides from Network2, FireAnt, and more to come!
  • Open web architecture: supports RSS, BitTorrent, and Blog Permalinks.
  • Create playlists, favorites, manage disk space, and more…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

nieuws: Microsoft mikt op kerstrelease Zune voor Europa

Kerst :/
Nouja, wat wel interessant is:
'We zijn hier niet bezig met een spel waarin we Apple wel eens even in zullen gaan halen. We hebben een driejarenplan waarin het er ons om gaat om onze speler op de kaart te zetten', aldus Reindorp.
Een driejarenplan dus. Dat klinkt goed. Ken maar weinig fabrikanten die hun speler ook daadwerkelijk 3 jaar supporten. Dit betekent dus ook dat er veel content voor de Zune toegevoegd zal moeten worden als de Zune echt een kans wil maken (over 3 jaar). Alleen maar goed voor de Zunebezitters denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:26:
nieuws: Microsoft mikt op kerstrelease Zune voor Europa

Kerst :/
Nouja, wat wel interessant is:

[...]

Een driejarenplan dus. Dat klinkt goed. Ken maar weinig fabrikanten die hun speler ook daadwerkelijk 3 jaar supporten. Dit betekent dus ook dat er veel content voor de Zune toegevoegd zal moeten worden als de Zune echt een kans wil maken (over 3 jaar). Alleen maar goed voor de Zunebezitters denk ik zo.
Inderdaad, het valt me eigenlijk erg tegen, dat het pas het met kerst komt. Overigens blijf je dan voorlopig wel uniek met je Zune :P Dat is wel weer leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Al gepost? Flash based Zune :)
Wel geinig alleen hij heeft gelijk hiermee:
Stephenson also hinted at "a truly WiFi-enabled device" at some point in the future, according to Digital Music News. We don't really know what that means, but if it is what we think it is -- a version of the Zune that does all the things with its WiFi that the first version should have, like support over-the-air downloads and unencumbered sharing of subscription music -- then we might have to throw a little fit up in this piece. Zune peeps, we know you're reading this: upgrade the firmware and add the features, don't try to sell us a v2 device that does what the V1 device can and should. That is all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:10
heb sinds vandaag ook een zune :)

:D WOW :D

wat een apparaat
hij lijkt lang niet zo groot, maar het scherm is echt zo mooi en groot, kortom mijn eerste indruk is echt grandioos!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Haha nice!

Ben benieuwd hoeveel Zuners hier nu op GoT rondlopen..?

CLB/ ArcaneDevil/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Welk converteer programma gebruiken jullie voor de zune? Kon niks terugvinden in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:42
Ik denk dat je daar alleen maar blij om moet zijn. Dat betekent dus dat MS hier begint met de 2e generatie Zune. Ik denk dat die een veel grotere slagingskans heeft.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hoedje schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:28:
[...]

Ik denk dat je daar alleen maar blij om moet zijn. Dat betekent dus dat MS hier begint met de 2e generatie Zune. Ik denk dat die een veel grotere slagingskans heeft.
2e generatie alsin een vernieuwde speler? Lijkt me niet tof voor al die mensen die nu al een Zune gekocht hebben en meer features door firmware upgrades verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:42
RoD schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:29:
[...]

2e generatie alsin een vernieuwde speler? Lijkt me niet tof voor al die mensen die nu al een Zune gekocht hebben en meer features door firmware upgrades verwachten...
Dat is met alle consumentenelectronica, de houdbaarheid wordt steeds korter.

Face it, dit is gewoon een Toshiba Gigabit met een andere hoesje en (goede) andere software. Ik mag toch aannemen, gezien de berichten over een "Zunephone" en het Zune platform, dat MS een hele serie Zunes gaat uitbrengen, waarbij ze zowel de hardware als de software zorgvuldig geselecteerd hebben. Hierdoor kunnen ze namelijk veel gerichter concurreren en echt een bres slaan in Apple's hegemonie. Op deze manier gaan ze het Apple natuurlijk nooit moeilijk maken. Daarnaast weet ik wel zeker dat MS beter kan en gaat doen!

Niets slechts t.o.v. de Zune hoor, maar ik denk dat de Zune in Q4 2007 gewoon achterhaald is, firmware update of niet, net als de iPod 5.5G. Ik denk dat de iPhone dan ook niet (meer) zo revolutionair is (als de huidige specs zo blijven, geen 3G, geen officesuite etc). Of een ander voorbeeld, Xbox vs. Xbox 360 :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Over 6 a 7 maanden komt de nieuwe Zune uit in Amerika!!

Design, nieuwe functies en andere dingen zijn nog onbekend!

Als die nieuwe mij aanspreekt importeer ik 'm zeker weer hoor!

Die 'oude' Zune is dan nog niet eens uit hier in Nederland, dus die verpats ik wel weer :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:54:
Over 6 a 7 maanden komt de nieuwe Zune uit in Amerika!!

Design, nieuwe functies en andere dingen zijn nog onbekend!

Als die nieuwe mij aanspreekt importeer ik 'm zeker weer hoor!

Die 'oude' Zune is dan nog niet eens uit hier in Nederland, dus die verpats ik wel weer :-p
Haha zo kun je het ook bekijken. Als de overstap dan met doorverkoop niet te duur is doe ik het ook zeker wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hoedje schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:37:
[...]

Dat is met alle consumentenelectronica, de houdbaarheid wordt steeds korter.

Face it, dit is gewoon een Toshiba Gigabit met een andere hoesje en (goede) andere software. Ik mag toch aannemen, gezien de berichten over een "Zunephone" en het Zune platform, dat MS een hele serie Zunes gaat uitbrengen, waarbij ze zowel de hardware als de software zorgvuldig geselecteerd hebben. Hierdoor kunnen ze namelijk veel gerichter concurreren en echt een bres slaan in Apple's hegemonie. Op deze manier gaan ze het Apple natuurlijk nooit moeilijk maken. Daarnaast weet ik wel zeker dat MS beter kan en gaat doen!

Niets slechts t.o.v. de Zune hoor, maar ik denk dat de Zune in Q4 2007 gewoon achterhaald is, firmware update of niet, net als de iPod 5.5G. Ik denk dat de iPhone dan ook niet (meer) zo revolutionair is (als de huidige specs zo blijven, geen 3G, geen officesuite etc). Of een ander voorbeeld, Xbox vs. Xbox 360 :).
De Zune is verder niets vernieuwends nee (op wifi na). Maar aangezien er soort van beloofd werd dat er meer features toegevoegd zullen worden (oa. dus wifi) in de toekomst zou het wel een beetje oneerlijk zijn tegenover de huidige Zunebezitters. Tenzij ze de Zune wél door blijven ontwikkelen, dus naast de Zune V2 (mocht deze komen).
Nav een artikel op de FP vandaag die ik hierboven quotte zou je met
dat MS een hele serie Zunes gaat uitbrengen, waarbij ze zowel de hardware als de software zorgvuldig geselecteerd hebben.
...wel eens gelijk kunnen hebben. Zo'n beetje zoals Apple het nu ook doet. Maar dan hebben ze wel een beetje een slappe "eerste zet" gedaan met deze speler.

In termen van achterhaaldheid vind ik de Zune op dit moment trouwens prima passen in het aanbod op PMD-gebied. Met als bijzonder puntje dus wifi (al zijn er meer spelers met wifi, zoals de Archos 604 Wifi, die bovendien nog meer kan ook).

De Zune zal zich wel gaan manifesteren als "tweede iPod". Waar Apple H.264 als videocodec probeert te promoten, doet MS dat met WMV en qua software lijkt het er ook een beetje op... Als ze zoals jij meldt ook nog verscheidene generaties met hetzelfde concept gaan uitbrengen lijkt het er natuurlijk helemaal op.
Opzich klinkt het zo wel als een interessant "gevecht" :P Ben benieuwd hoe dit zich zal doorontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Tering heb net m'n Zune binnen, zit er geen setup CD bij! Iemand idee waar ik die kan scoren?

edit: gevindt! http://www.zune.net/en-us/meetzune/software.htm maar deze lijkt alleen te updaten! grgrgrgrgrrrrrrrr

[ Voor 54% gewijzigd door apNia op 23-01-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Was je doosje al open ofzo dan? Hoe had je 'm besteld dan?

Software: http://www.zuneportal.nl/ZuneSetup.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik heb er eigenlijk niet op gelet. Alles zat nog netjes in plastic...
CLB je bent m'n held! als prijs kom je in m'n signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Je moest twee 'zegeltjes' openen? Twee ronde stickertjes?
Eentje aan de buitenkant van het doosje en eentje van het 'compartiment' waar de software zat enzo?

Ach als je m'n bankrekeningnummer wilt hebben? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Meh, super irritant. Heb talloze dingen geprobeerd nu. Setup 10x gedaan, crashed steeds.
Heb die van CLB, eentje als torrent, en die gedownloadde exe geoverwrite. Niks mag baten. Ene moment kapt ie in de 50% en de 1e keer zelfs ergens in de 90! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Don't worry! Ik heb de oplossing!

[[ Fix voor als software niet werkt ]]

Er is een fix als je een non-Engelse versie van XP hebt bij het installeren van de Zune-software.
Allereerst moet je ervoor zorgen dat je windows alle updates heeft.
Dit is BELANGRIJK, als dit niet het geval is blijft de Zune installatie hangen en blijft het bericht "no zune software update found" staan.
Vervolgens doe je dit:

Klik op start -> uitvoeren -> type CMD en druk dan op enter.

Nu komt er een dos venster, type daar de volgende dingen:

net localgroup USERS /add
net localgroup INTERACTIVE /add

net localgroup USERS piet /add
net localgroup INTERACTIVE piet /add

Druk na elke regel op ENTER

vervang piet door uw gebruikersnaam (de gebruikersnaam van uw windows, dus die bovenaan staat als je op start drukt)

Als dit werkt, kom ik zeker wel in je geschiedenisboek ;)

[ Voor 90% gewijzigd door CLB op 23-01-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Is dat die USERS /add oplossing?

1. (Start -> Run...) net localgroup Users /add
2. (Start -> Run...) WindowsDefender.msi. (in dit geval de Zune setup)
3. (Start -> Run...) net localgroup Users /delete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

CLB schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:33:
Don't worry! Ik heb de oplossing!

[[ Fix voor als software niet werkt ]]

Er is een fix als je een non-Engelse versie van XP hebt bij het installeren van de Zune-software.
Allereerst moet je ervoor zorgen dat je windows alle updates heeft.
Dit is BELANGRIJK, als dit niet het geval is blijft de Zune installatie hangen en blijft het bericht "no zune software update found" staan.
Vervolgens doe je dit:

...
WORKS LIKE A CHARM :D
wat een gigantische drag zeg.. ongelovelijk... signature updated CLB ;)

edit: nu weet ik weer waarom ik thuis lekker een Engelse Windows blijf gebruiken O+

[ Voor 6% gewijzigd door apNia op 23-01-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

2 vraagjes:

1) Hoe delete ik tracks/abums in het algemeen? ik ga nu naar delete bij bijv een album zoals hier:
Afbeeldingslocatie: http://img128.imageshack.us/img128/2518/zune3da.jpg
en als ik delete (library only) doe verdwijnt ie uit de library. Vervolgens als ik op sync druk krijg je dat lijstje en staat ie als 'Already on device' maar wordt er niks gewist van m'n Zune af.

2) Hoe delete je al die crapmuziek die er standaard op zit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Je moet 'm vanaf je Zune deleten en niet vanuit je libary!

Je hebt altijd drie opties als je Zune word gedecteerd:
-Library
-Zune Marketplace
-Zune zelf

Je moet dus de dingen deleten van je Zune zelf!
Zodoende kun je ook de muziek/ films en foto's van je Zune deleten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Leuk... toen ik er mee akkoord ging alles te wissen om 'm thuis te hosten ipv op m'n werk-PC wiste 'ie gelijk alles wat er bijgeleverd zat. Wou alleen de muziek er af, niet de filmpjes :(

Je tip werkt trouwens poivect CJB :)
Had 't over het hoofd gezien..

[ Voor 16% gewijzigd door apNia op 23-01-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Muziek staat: hier
Video's staan: hier
Foto's staan: hier

Moet je ze er alleen zelf even opzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Noreve heeft een hoesje uitgebracht voor de Zune :)
Leuk ding. Typisch Noreve-hoesje. Duur, maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik begin heftig het gevoel te nemen dat iemand in m'n Zune doosje heeft lopen graven. Geen CD, en als ik meerdere foto's mag geloven zoals deze en deze zit er ook een 14 dagen Zune pass extra bij.. iemand die dat kan confirmen?

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 24-01-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-03 23:58
Voor zover ik weet hoort dat erbij te zitten ja... als je dat niet hebt ben je opgelicht.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:55:
Ik begin heftig het gevoel te nemen dat iemand in m'n Zune doosje heeft lopen graven. Geen CD, en als ik meerdere foto's mag geloven zoals deze en deze zit er ook een 14 dagen Zune pass extra bij.. iemand die dat kan confirmen?
Hier een foto'tje voor je met wat er in je doos moet zitten (kon m'n camera niet vinden, foto is van telefoon): http://www.chillspel.nl/DSC00001.JPG

Dat lege mapje rechts hoort je beschermhoesje van je zune in te zitten (klein zacht-stoffen hoesje).
Overigens moet er veder nog een usb-kabel bij zitten, oordopjes en natuurlijk de Zune zelf.

Ik vond toch net m'n camera. Heb een nieuwe foto gemaakt (en verkleind) voor je.

Afbeeldingslocatie: http://www.chillspel.nl/IMG_1074.jpg

Als ik me niet vergis is dit alles dat in je doosje hoort te zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 24-01-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Apart, ik mis dus de installatie CD en de 14 dagen trial. Lekker knullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Naja je mag mijn 14 dagen code wel hebben!? Moet je me ff DM'en ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 14:56
Is er al iemand die bij mmport heeft besteld, en zijn bestelling binnen heeft?
In het begin stond als leverdatum namelijk 22 januari, en het valt me op dat het nu weer 5 februari is... Zou dat komen omdat de leveringen van 22 januari al weg zijn, of omdat alles vertraagd is?

Ze hebben op zich wel goede reacties in de ShopSurvey, maar ik blijf het moeilijk vinden dingen te bestellen die ze niet op voorraad hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
[...]

Is het normaal dat ik nog steeds geen mail heb ontvangen van ze? Ik had zondag via paypal betaald en kreeg een (automatische) mail van ze dat ze alleen doordeweeks open zijn etc. En heb nog steeds geen mail ontvangen.

Ach ja misschien moet ik het nog van de week ontvangen... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ach, niet iedere eBay-seller zal je persoonlijk gaan mailen!
Sommige sellers verkopen 500 producten/ dag, lijkt me aardig lastig om alles te beantwoorden qua mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
CLB schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:14:
Ach, niet iedere eBay-seller zal je persoonlijk gaan mailen!
Sommige sellers verkopen 500 producten/ dag, lijkt me aardig lastig om alles te beantwoorden qua mail!
dat begrijp ik, maar als iets is verzonden lijkt mij dat je een mail krijgt.. of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

kyddil schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:35:
[...]

dat begrijp ik, maar als iets is verzonden lijkt mij dat je een mail krijgt.. of niet?
Mwah nee hoor, hij hoeft niks te sturen uiteraard, alhoewel 't wel zo netjes zou staan!

Gewoon afwachten en 'm elke dag 'n mailtje sturen! Hij komt heus wel aan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205705

kyddil schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:35:
[...]

Ik had ook geen bericht gekregen van die Ebay-seller hoor. Maar mijn zune was er dus wel na een week. Ik ben toevalligerwijze ook wat trager met mijn Ebay-feedback dit keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
CLB schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:43:
[...]

Mwah nee hoor, hij hoeft niks te sturen uiteraard, alhoewel 't wel zo netjes zou staan!

Gewoon afwachten en 'm elke dag 'n mailtje sturen! Hij komt heus wel aan hoor ;)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
Topic is bijna vol... Wie gaat er een nieuwe TS maken? De oude kan wel wat updates gebruiken en volgens mij hangt de maker van de huidige hier niet meer rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-03 23:58
Ik wil best wel een stylish nieuwe TS maken hoor :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uhm mag best hoor Alex!

Ik wil 'm ook wel fixen? Heb namelijk ook geholpen bij de eerste TS dus..!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
Boeit eigenlijk niet wie het doet, alleen als er meer informatie in staat dan de huidige, zoals videoconverteer programma etc........... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

kyddil schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:53:
Boeit eigenlijk niet wie het doet, alleen als er meer informatie in staat dan de huidige, zoals videoconverteer programma etc........... :)
Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uiteraard :)

Heb ook 'n shitload aan linkjes hierzo:
-Video-converters
-Software-linkjes
-Linkjes van de content
-Linkjes van accesoires

en ga zo maar door :)

Komt door m'n moderator-shizzle op zuneportal.nl/forum :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
CLB schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:55:
Uiteraard :)

Heb ook 'n shitload aan linkjes hierzo:
-Video-converters
-Software-linkjes
-Linkjes van de content
-Linkjes van accesoires

en ga zo maar door :)

Komt door m'n moderator-shizzle op zuneportal.nl/forum :9
cool :)

Enige wat ik nog wil is mijn zune, kan niet zonder muziek :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

[HDD] Microsoft Zune - Deel 2

Alex gaat helpen met mooie Zune-plaatjes!

TS zal snel ge-update worden met meerdere linkjes naar:
-Reallife foto's van GoTters/ internetfora
-Filmpjes op YouTube/ Google Video/ internetfora

Komt informatie in de TS over speciale Zune-film-converters!

Zal wat extra informatie bijkomen over bepaalde accesoires: cases en dergelijke!

Ook wil ik idd enkele tricks en dergelijke toevoegen:
-UMS maken van je Zune
-3 x 3 sharing omzeilen
-Aansluiten van Zune op TV enzovoort....

Heb jij nog tips: DM/ email me maar! :)

[ Voor 209% gewijzigd door CLB op 24-01-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Laatst online: 07-04 11:50
Ik wil ook best meehelpen :). Wordt wel na as woensdag ( dus over een week ) want tot die tijd ben ik veel te druk met tentamens :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verder in een nieuw deel: [HDD] Microsoft Zune - Deel 2 :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De Microsoft Zune mag best met de Apple iPod vergeleken worden, maar ga niet de een ten koste van de ander afkraken. Als je niets met de Zune of de iPod te maken wilt hebben, heb het er dan ook niet over...