Dit wordt inderdaad op meerdere sites genoemd, het zal dus nog een jaartje wachten worden voor we de zune mogen verwelkomen in Nederland. Des te meer reden om hem te importeren natuurlijkVerwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:08:
Ik kwam trouwens een opmerkelijk bericht tegen: http://www.mcvuk.com/newsitem.php?id=24636
Hmm, ook Europa wordt hierin genoemd. En aangezien er een quote in staat van iemand van Microsoft lijkt me dit toch vrij betrouwbaar. Ik hoop stiekem dat het niet waar is, maar ik vrees van wel. Dan wordt het toch naar een andere mp3-speler kijken voor mij.
Verwijderd
Woei, dan ben je helemaal uniek met een Zune in Nederland 
Hoewel, als er mensen zijn die snel wat importeren zijn het Nederlanders
Hoewel, als er mensen zijn die snel wat importeren zijn het Nederlanders
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 22:22 ]
... en is de wifi functie helemaal overbodig gewordenVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:20:
Woei, dan ben je helemaal uniek met een Zune in Nederland

Nee, ik heb het nog is overwogen en ga toch voor een andere speler
Een jaar
Tegen die tijd zijn er waarschijnlijk al wel spannendere spelers op de markt, en wordt de Zune al helemaal niet meer een interessante speler.
Het lijkt me ontzettend onverstandig als ze er zo lang mee wachten.

Verwijderd
Welke speler ga jij dan voor?jpboere schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:15:
[...]
... en is de wifi functie helemaal overbodig geworden![]()
Nee, ik heb het nog is overwogen en ga toch voor een andere speler
Het lijkt me idd niet handig, zeker niet als je een btje de concurrentie met de iPod aan wil gaan.RoD schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:21:
Een jaarTegen die tijd zijn er waarschijnlijk al wel spannendere spelers op de markt, en wordt de Zune al helemaal niet meer een interessante speler.
Dat weet ik nog niet zeker, maar de Creative Zen Vision: M spreekt mij wel aan. Iets anders vergelijkbaars (behalve de iPod) kan ik ook niet echt vinden. Als je de Zune koopt ipv de Creative, doe je dat voor het design, het grotere LCD (0,5"), dat hij wat dunner is dan de Creative, de wifi funtie en het design (wat ik wel erg vet vind).Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 07:42:
[...]
Welke speler ga jij dan voor?
[...]
Het lijkt me idd niet handig, zeker niet als je een btje de concurrentie met de iPod aan wil gaan.
Hier moet ik bij vermelden dat je dus bij import van de Zune (want wachten tot volgend jaar is niet zo slim omdat er dan al veel mooiere spelers op de markt zijn) niets aan de wifi functie hebt. Als er geen andere Zune gebruikers zijn in Nederland heb je hier toch echt niks aan. En echt niet half Nederland gaat deze speler importeren

Hierdoor is de Creative toch wat aantrekkelijker. Hij is dan wel wat dikker dan de Zune en het scherm is een 0,5" minder, maar hij is dan wel weer kleiner. Daarnaast ondersteunt hij veel meer formaten dan de Zune en heeft hij dezelfde resolutie.
Als ik de voor en nadelen van beide spelers naast elkaar zet, kom ik tot de conclusie dat ik beide even mooi zou vinden. De Creative is wel goedkoper dus dat is dan de winnaar voor mij.
Overigens kan ik nog een speler vergeten die ook vergelijkbaar is met de Zune (behalve iPod en de kwa afmetingen aanzienlijk groteren). Dan zou ik dat graag horen
\[MP3/Flash] Meizu Mini Player / Meizu M6 Deze vond ik indrukwekkend. Maar ik ben eigenlijk ook op zoek naar alternatieven...
Deze speler is natuurlijk niet vegelijkbaar met de Zune én de Creative Vision: M. Opslagcapaciteit is maximaal 4 GB tegen 30 GB van de Zune en Creative.apNia schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:34:
\[MP3/Flash] Meizu Mini Player / Meizu M6 Deze vond ik indrukwekkend. Maar ik ben eigenlijk ook op zoek naar alternatieven...
Jammer als het zo uitgesteld wordt voor europa..
Maar waar ik vooral zo interesse in heb is ook voor 15 dollar onbeperkt muziek downloaden per maand, met drm maargoed...
Maar waar ik vooral zo interesse in heb is ook voor 15 dollar onbeperkt muziek downloaden per maand, met drm maargoed...
Verwijderd
Ik heb net toch mijn (zwarte) Zune besteld samen met de travel pack en een losse dock. Dit vooral naar aanleiding van het overlijden van mijn huidige MP3 speler (wat wil je als er iemand flink hard op je H10 gaat staan --> scherm stuk). Alleen even wachten tot eind November, dan komt iemand hem hierheen brengen voor me! Tot die tijd hou ik het wel even uit met mijn k800i als tijdelijke mp3speler 
Zodra ik hem heb zal ik hier mijn ervaringen posten
Zodra ik hem heb zal ik hier mijn ervaringen posten
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 23:04 ]
Aangezien je dan waarschijnlijk de enige zult zijn verwachten wij natuurlijk wel een uitgebreide review
Verwijderd
Haha, ben ik de enige tweaker die er een bestelt? Ik had onder de tweakers iig wat meer mensen verwacht.RoD schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:04:
Aangezien je dan waarschijnlijk de enige zult zijn verwachten wij natuurlijk wel een uitgebreide review
Jammer van de wifi functie idd als er maar weinig mensen een zune hebben.. Toch jammer dat je niet gewoon mp3's etc over kan zetten via Wifi. Mja ik vind de design gewoon echt mooi en het is een van de weinig spelers op hetzelfde design niveau van de iPod zonder dat het een iPod is
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 00:01 ]
Ik ben van plan er ook een te kopen, aan gezien het scherm van m'n nano kapot is en ik meer opslag wil.
Met kerst zie ik mijn oom uit Amerika, dus ik tel de dagen af.
Met kerst zie ik mijn oom uit Amerika, dus ik tel de dagen af.
Laatste poging, echt NIEMAND die dit weet? Het is voor mij redelijk doorslaggevend namelijk...apNia schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:44:
Wat ik me afvraag is wat die DRM shit inhoudt voor de Zune. Ik heb op m'n PC nu een hele bups MP3's. Als ik die er op zet, krijgen die dan zo'n DRM shell, dat -- stel mijn PC crashed -- ik ze er niet weer af kan halen en op een ander device zou kunnen zetten?
Wat namelijk vaak voorkomt ook is dat ik een vet nummer heb, en bij vrienden weer overzet op hun PC. Maar als de Zune dat gaat omzetten ben ik zwaar de lul natuurlijk...
Als het goed is wordt er alleen DRM toegevoegd bij het versturen via WiFi.
En de MP3s dus doodgewoon zometeen bij een vriend overgezet kunnen worden toch?
Nog een vraag, hoe zal het bij de douane gaan?
Ik haal hem natuurlijk uit de doos, en waarschijnlijk neem ik hem gewoon mee in handbagage in het vliegtuig, maar stel dat ze vragen waar ik hem gekocht heb kan ik moeilijk zeggen dat ik hem uit Nederland heb.
Ik vertrouw er maar op dat het goed gaat, en anders laat ik hem wel wat muziek luisteren die er al op staat.
Ik haal hem natuurlijk uit de doos, en waarschijnlijk neem ik hem gewoon mee in handbagage in het vliegtuig, maar stel dat ze vragen waar ik hem gekocht heb kan ik moeilijk zeggen dat ik hem uit Nederland heb.
Ik vertrouw er maar op dat het goed gaat, en anders laat ik hem wel wat muziek luisteren die er al op staat.

Hoe moeten wij vantevoren weten of ze je er op gaan controleren?
In ieder geval, als je de speler gewoon uit de verpakking hebt, en muziek aan het luisteren bent oid, dan kan er weinig mis gaan denk ik. Ze hebben het waarschijnlijk toch te druk met terroristen zoeken.
Verwijderd
Ik heb ook een slachtoffer gevonden die hem mee neemt uit amerika voor mezzzimon schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:43:
Ik haal hem natuurlijk uit de doos, en waarschijnlijk neem ik hem gewoon mee in handbagage in het vliegtuig, maar stel dat ze vragen waar ik hem gekocht heb kan ik moeilijk zeggen dat ik hem uit Nederland heb.![]()
Ik denk dat als je al kan laten zien dat hij niet nieuw in doosje zit en al gebruikt is, dat ze er dan niet moeilijk over doen
Mss moeten we een keer afspreken, om toch even dat Wifi in actie te zien, aangezien we een van de weinigen ermee zullen zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 20:56 ]
Jammer, dat word dus een andere mp3 speler
Ergens maart had ik nog wel uit kunnen houden maar eind 2007 of later is me beetje te gek.
Ergens maart had ik nog wel uit kunnen houden maar eind 2007 of later is me beetje te gek.
Zorg ervoor de de doos in je normale bagage zit en dat je de speler in de handbagage hebt. Nederlandse taal erop zetten is ook heel handig om te doen. Wat nederlandse muziek de bij. Dan kom je er met gemak doorheen.zzzimon schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:43:
Ik haal hem natuurlijk uit de doos, en waarschijnlijk neem ik hem gewoon mee in handbagage in het vliegtuig, maar stel dat ze vragen waar ik hem gekocht heb kan ik moeilijk zeggen dat ik hem uit Nederland heb.![]()
Niemand gaat toch zeggen dat je 'm moet inleveren?
nee maar wel dat je invoerrechten en btw moet betalen dan wordt het ineens een dure spelerapNia schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:01:
Niemand gaat toch zeggen dat je 'm moet inleveren?
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
heel goed nieuws van onze vriend van zuneinsider, deze zegt namelijk dat het gerucht (want het is een gerucht) dat de zune pas eind 2007 uit zou komen in Europa, niet klopt. Zelf denk ik ook niet dat ie dan pas uitkomt. Ik denk dat we de zune eind dit jaar kunnen verwachten, en ik ga em dan ook zeker weten kopen
Verwijderd
Ik wilde het net melden
Mooie site ook wel overigens
op gizmodo.com en engadget waren er ook al reviews, allemaal erg positief !
Vette review. Dus geen DRM wrapper om je MP3 heen, god zij dank...
Die gaan we kopen!
Die gaan we kopen!
behalve tekort aan XViD en DivX support vind ik echt een jammere actie. Maar dat komt hopelijk nog.MethodP schreef op zondag 05 november 2006 @ 17:46:
op gizmodo.com en engadget waren er ook al reviews, allemaal erg positief !
[ Voor 63% gewijzigd door apNia op 05-11-2006 18:21 ]
Verwijderd
Daar zal iemand vast wel wat op verzinnenapNia schreef op zondag 05 november 2006 @ 18:20:
Vette review. Dus geen DRM wrapper om je MP3 heen, god zij dank...
Die gaan we kopen!
[...]
behalve tekort aan XViD en DivX support vind ik echt een jammere actie. Maar dat komt hopelijk nog.
Ik word eerlijk gezegd ook steeds blijer als ik de reviews zo lees. Aangezien ik er al een besteld heb was ik wat bang dat het misschien zou tegenvallen, maar als ik het zo hoor moet dat zeker wel mee vallen
Mooi filmpjeDersan schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:25:
http://www.engadget.com/2...erface-walkthrough-video/
Zune interface....echt erg gelikt en snel!
Goede link: http://www.engadget.com/2...erface-walkthrough-video/
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 22:41 ]
Vet vet vet vet filmpje! Zodra ik het geld heb ga ik 'm zeker kopen.
Ik ben stom ofzo maar ik kan nergens de pixel-ratio van het schermpje vinden...
Neem aan dat dit 320 x 240 pixels is ofzo
EDIT: Ja dus:
übrigens das Zune Display sieht wie ein 16:9 Screen aus, ist aber ein 4:3 Display
mit der gleichen Auflösung wie die IPods Video, nämlich 320x240 Pixel. ...
En in Amerika zie ik ze alleen nog maar in de pre-order? (Amazon)
Wat zijn goede betrouwbare webshops waar ik 'm kan bestellen? En hoe zit dat met opladers? Invoerkosten? Ik vind de Zune namelijk best mooi en wil 'm best importeren... Hij is namelijk leverbaar rond de 14e november lees ik op Amazon.com maarja nog wel 'n paar vraagjes dus
Met dit accesoires-pack kun je toch alles wat je wilt?
Includes Docking Station
AC Adapter
Wireless Remote with Lithium Battery
Gear Bag
AV Output Cable
Wat ik wil? Opladen aan 'n stopcontact en dus films afspelen op m'n tv en dergelijke!
Of heb ik dan nog een of andere converter nodig voor onze stopcontacten?
Kun je die themes zelf aanpassen? Bomen zijn mooi maar niet de hele tijd vind ik
Zou je het display ook de andere kant op kunnen laten roteren bij foto's/ video's? Knoppen dus links?
Ook las ik dit op Amazon.com: Zune's three-inch screen can be switched to landscape mode--great for video. Dit zou dus inhouden dat je zelf kan kiezen tussen landscape ja/ nee?
Ik zou dit willen bestellen (nu even uitgaan van Amazon.com)
Zune 30 GB - Brown - a 249,99 dollar
Zune Home A/V pack - a 99,99 dollar
Dit zou in euro's dus ongeveer 255 euro zijn wat, natuurlijk rete-goedkoop is!
-Wat zijn de vervoerskosten van Amazon.com? Ik kan 't echt nergens vinden namelijk...
-Als die dus wordt gezien door de douane, op hoeveel $ hoeveel % extra op de prijs kun je dan rekenen?
EDIT: Er werd net door Amazon.com aangegeven dat het niet naar m'n adres verscheept kon worden
@ Arcanedevil: Waar heb jij 'm besteld dan?
Neem aan dat dit 320 x 240 pixels is ofzo

übrigens das Zune Display sieht wie ein 16:9 Screen aus, ist aber ein 4:3 Display
mit der gleichen Auflösung wie die IPods Video, nämlich 320x240 Pixel. ...
En in Amerika zie ik ze alleen nog maar in de pre-order? (Amazon)
Wat zijn goede betrouwbare webshops waar ik 'm kan bestellen? En hoe zit dat met opladers? Invoerkosten? Ik vind de Zune namelijk best mooi en wil 'm best importeren... Hij is namelijk leverbaar rond de 14e november lees ik op Amazon.com maarja nog wel 'n paar vraagjes dus
Met dit accesoires-pack kun je toch alles wat je wilt?
Includes Docking Station
AC Adapter
Wireless Remote with Lithium Battery
Gear Bag
AV Output Cable
Wat ik wil? Opladen aan 'n stopcontact en dus films afspelen op m'n tv en dergelijke!
Of heb ik dan nog een of andere converter nodig voor onze stopcontacten?
Kun je die themes zelf aanpassen? Bomen zijn mooi maar niet de hele tijd vind ik
Zou je het display ook de andere kant op kunnen laten roteren bij foto's/ video's? Knoppen dus links?
Ook las ik dit op Amazon.com: Zune's three-inch screen can be switched to landscape mode--great for video. Dit zou dus inhouden dat je zelf kan kiezen tussen landscape ja/ nee?
Ik zou dit willen bestellen (nu even uitgaan van Amazon.com)
Zune 30 GB - Brown - a 249,99 dollar
Zune Home A/V pack - a 99,99 dollar
Dit zou in euro's dus ongeveer 255 euro zijn wat, natuurlijk rete-goedkoop is!
-Wat zijn de vervoerskosten van Amazon.com? Ik kan 't echt nergens vinden namelijk...
-Als die dus wordt gezien door de douane, op hoeveel $ hoeveel % extra op de prijs kun je dan rekenen?
EDIT: Er werd net door Amazon.com aangegeven dat het niet naar m'n adres verscheept kon worden

[ Voor 107% gewijzigd door CLB op 06-11-2006 09:53 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Volgens mij komt er btw en invoerrechten overheen. Dat is zoiets als [bedrag] x 1,19 x 1,06 (al weet ik dat invoerpercentage niet zeker, ik meende dat het zoiets was) Kijk eens op de site van de douane of stuur een mail om het zeker te weten.
Zoiets dacht ik dus ook
250 x 1,19 = 300
300 x 1,06 = 320
Is nog steeds niet duur
Maar ik kan Amazon dus niet laten verzenden naar m'n huis
250 x 1,19 = 300
300 x 1,06 = 320
Is nog steeds niet duur
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Niet duur, maar het wordt al wel minder interessant. Ik weet niet hoe het zit met de garantie, maar dat zou ook nog een issue kunnen zijn.CLB schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:14:
Zoiets dacht ik dus ook![]()
250 x 1,19 = 300
300 x 1,06 = 320
Is nog steeds niet duur![]()
Dit was met zo'n AV-Home pakket erbij heh!
Zune is zelf natuurlijk 250 dollar:
250 dollar is 185 euro
185 x 1,19 x 1,06 = 235 euro
Maar ik vind tot nu toe geen ene winkel in heel f*cking
Amerika die de Zune gewoon bij m'n deur kan brengen
Zune is zelf natuurlijk 250 dollar:
250 dollar is 185 euro
185 x 1,19 x 1,06 = 235 euro
Maar ik vind tot nu toe geen ene winkel in heel f*cking
Amerika die de Zune gewoon bij m'n deur kan brengen

Vond precies hetzelfde. Idee is leuk, maar weinig Zune-ish.Kaspers schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:13:
Ik vind daar niks 'zune'-achtigs aan moet ik zeggen.
Alleen de titel misschien.
Verwijderd
Amazon.com.. Ik laat het echter verschepen naar een Amerikaans adres op de 15de als alles goed gaat. Amazon verscheept de Zune namelijk niet naar adressen buiten Amerika! Die amerikanen komen namelijk 25 november hierheen en nemen hem dan netjes mee voor meCLB schreef op maandag 06 november 2006 @ 08:35:
Ik heb zelf de Zune Black besteld samen met een losse dock en de Travelpack.
Je vragen: Themes kun je gewoon veranderen (achtergronden ed), maar de scherm de andere kant op laten roteren is volgens mij nog niet mogelijk bij de release.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 07:29 ]
Hmm ik heb helaas geen vriendjes in Amerika...
Zune lijkt me echt 'n meisterlijk ding mja dan houdt 't op denk ik
Je kan toch gewoon bij Amazon bestellen?
Die versturen niet buiten de US...apNia schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:04:
Je kan toch gewoon bij Amazon bestellen?
offtopic:
Voor de mensen die niet kunnen wachten.. misschien is een IA wat (just a thought).
Voor de mensen die niet kunnen wachten.. misschien is een IA wat (just a thought).
Oh crap. En geen enkele soortgelijke dienst die wel buiten de US verstuurt?
EBay en een shop als bhphotovideo.com.
Heb je zelf ervaring met die laatsgenoemde shop?
Op eBay heb ik 't niet zo maar als die shop erg goed is dan wil ik nog wel wachten..
Ik heb nog wel 'n paar vraagjes:
-Zit ingebouwde fm-tuner in, gaat die hier gewoon werken omdat, die wel uit Amerika zal komen?
-Zal die gewoon compitabel zijn met een Nederlandstalige Windows?
-Zijn er voor de rest nog dingen die niet compitabel zullen zijn omdat ik 'm ga gebruiken in Nederland? Hierbij doel ik dus op bepaalde software / ontvangstsignalen en dergelijke...?
-Is die eigenlijk te gebruiken als 'verwisselbare HD'?
Kunnen de maten van de Zune maybe in de TS komen?
4.4 in. x 2.4 in. x 0.6 in. oftewel 11,2 cm x 6,1 cm x 1,5 cm
Ziet er trouwens wel goed uit die site zeg qua verschepingsmogelijkheden en dergelijke
Zune Brown (+ UPS Express) = 290 dollar = 213 euro
Zune Brown + AV-kit (+ UPS Express) = 395 dollar = 290 euro
Zune Brown + AV-kit + iPod 30 GB (+ UPS Express) = 645 dollar = 475 euro (iPod voor 'n vriend van me)
en toen kwam ik erachter dat je 'n CreditCard nodig had
Hmm das 'n beetje klote
En er zit nog geen 19% BTW op en geen 6%(???) invoerrecht...
Op eBay heb ik 't niet zo maar als die shop erg goed is dan wil ik nog wel wachten..

-Zit ingebouwde fm-tuner in, gaat die hier gewoon werken omdat, die wel uit Amerika zal komen?
-Zal die gewoon compitabel zijn met een Nederlandstalige Windows?
-Zijn er voor de rest nog dingen die niet compitabel zullen zijn omdat ik 'm ga gebruiken in Nederland? Hierbij doel ik dus op bepaalde software / ontvangstsignalen en dergelijke...?
Ziet er trouwens wel goed uit die site zeg qua verschepingsmogelijkheden en dergelijke
Zune Brown (+ UPS Express) = 290 dollar = 213 euro
Zune Brown + AV-kit (+ UPS Express) = 395 dollar = 290 euro
Zune Brown + AV-kit + iPod 30 GB (+ UPS Express) = 645 dollar = 475 euro (iPod voor 'n vriend van me)
en toen kwam ik erachter dat je 'n CreditCard nodig had

[ Voor 94% gewijzigd door CLB op 07-11-2006 20:57 ]
Verwijderd
CLB schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:48:
Heb je zelf ervaring met die laatsgenoemde shop?
Geen idee, amerikanse H10 (iRiver met radio) werkte ook gewoon in Europa, regio was instelbaar, dus het lijkt me dat het wel kan. Zelf vind ik radio geen gemis, gebruik het nu al bijna niet.
-Zal die gewoon compitabel zijn met een Nederlandstalige Windows? Natuurlijk
Het lijkt me dat er geen verschil tussen zal zitten. Ergste wat je kan overkomen is dat je aan de Amerikaanse firmware vast zit, wat overigens geen grote ramp hoeft te zijn. Alleen radio zou een probeleem kunnen zijn.
Nog niks overgehoord, je hebt software nodig om muziek over te zetten, maar dat zou ook alleen voor de database nodig kunnen zijn.
en toen kwam ik erachter dat je 'n CreditCard nodig had![]()
Hmm das 'n beetje klote
Als je mazzel hebt komen ze daar niet achter bij de grens![]()
Dat is een voordeel van een vader met een platenmaatschappijtje die artiesten heeft in Amerika die toevallig 25 November deze kant op komenCLB schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:38:
Hmm ik heb helaas geen vriendjes in Amerika...
Ik zag in dat ene filmpje wel gewoon de frequenties die we in NL ook gebruiken, dus ik denk dat de radio geen probleem is.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
@CLB
Als je wil opladen aan het stopcontact heb je toch een europese/nederlandse stekker nodig die geschikt is voor 230? Ik neem aan dat ze in amerika die niet verkopen...
Als je wil opladen aan het stopcontact heb je toch een europese/nederlandse stekker nodig die geschikt is voor 230? Ik neem aan dat ze in amerika die niet verkopen...
Daar zijn converters voor te koop
been there done thatCLB schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:48:
Ik wacht denk nog 'n weekje of twee
en bestel dan 'n Zune via eBay!
Zit hier bij 'n vriend thuis die 't een en ander heeft uitgelegd
wat betreffende PayPay en dergelijke en klinkt erg goed...
Zodoende betaal ik voor 'n Zune Brown 280 dollar oftewel 205 euro...
Als er dan nog BTW/ invoerrechten bijkomen is hij nog steeds 250 euro
@ Arcane-devil: Annuleer je bestelling en bestel er nog 'n Zune bij joh
Maar firmware is idd nog 'n goed puntje, kan ik dan toch gewoon updaten via Amerikaanse site van Microsoft en dergelijke? Radio zou ik wel graag willen gebruiken hoor, wel 'n leuke feature...
Voor de rest kan ik me geen dingen meer bedenken die 'n geimporteerde Zune uit Amerika voor problemen zou kunnen gaan geven..? Achja opladen idd, mja convertertje is geen probleem denk k
Je kan 'm trouwens ook opladen via je USB-kabel als die aan je computer hangt..?
en bestel dan 'n Zune via eBay!
Zit hier bij 'n vriend thuis die 't een en ander heeft uitgelegd
wat betreffende PayPay en dergelijke en klinkt erg goed...
Zodoende betaal ik voor 'n Zune Brown 280 dollar oftewel 205 euro...
Als er dan nog BTW/ invoerrechten bijkomen is hij nog steeds 250 euro
@ Arcane-devil: Annuleer je bestelling en bestel er nog 'n Zune bij joh
Maar firmware is idd nog 'n goed puntje, kan ik dan toch gewoon updaten via Amerikaanse site van Microsoft en dergelijke? Radio zou ik wel graag willen gebruiken hoor, wel 'n leuke feature...
Voor de rest kan ik me geen dingen meer bedenken die 'n geimporteerde Zune uit Amerika voor problemen zou kunnen gaan geven..? Achja opladen idd, mja convertertje is geen probleem denk k
Je kan 'm trouwens ook opladen via je USB-kabel als die aan je computer hangt..?
[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 08-11-2006 13:53 ]
Ik wacht in ieder geval tot eind van het jaar, mochten er geen onoverkomelijke problemen zijn ga ik hem ook maar importeren.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Waarom? Is het 'n kwestie van geen geld of eerst afwachten hoe 't apparaat bevalt en dergelijke?
Nog 1 vraagje: Er zit uiteraard 'n USB-kabel bij om te syncen met de comp!
Ik neem aan dattie dan ook gelijk wordt opgeladen? Mocht ik nog geen convertje hebben gelijk!
@ TS: Er staat geen 'afmetingen' in de TS
Ik denk dat de prijs ook wel van 229 naar 249 dollar zou kunnen?
En maybe kun je 'n paar plaatjes in de TS proppen, staat wel geil
Nog 1 vraagje: Er zit uiteraard 'n USB-kabel bij om te syncen met de comp!
Ik neem aan dattie dan ook gelijk wordt opgeladen? Mocht ik nog geen convertje hebben gelijk!
[ Voor 72% gewijzigd door CLB op 10-11-2006 13:45 ]
Vooral wil ik eerst wat gebruikerservaringen en kijken of alles ook goed werkt in NL en je geen beperkingen hebt omdat het een US versie is.
die afmetingen heb ik van de week toegevoegdCLB schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:55:
pics stonden er ook
Haha weet ik! Maar er staat 'Afemtingen:'-Jaap-io schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:55:
[...]
die afmetingen heb ik van de week toegevoegd
pics stonden er ookvan de ms-site zal er eens naar kijken

Ja stonden er wel idd nu zie ik niks meer
Ahaa ok! Naja gelijk heb je! Ik ben er nu wel 99% zeker van dat ik een Zune ga bestellen hoor!M@cer schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:52:
Vooral wil ik eerst wat gebruikerservaringen en kijken of alles ook goed werkt in NL en je geen beperkingen hebt omdat het een US versie is.
Zat eerst met de Archos 404 in m'n hoofd maar, die gaat me bij elkaar toch teveel kosten...

Zodoende heb ik de definitieve keus bijna gemaakt
[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 10-11-2006 16:07 ]
---
[ Voor 100% gewijzigd door CLB op 10-11-2006 14:12 ]
Verwijderd
De eerste impressies van de Zune vallen blijkbaar zwaar tegen : Blijkbaar was de zune weer een storm in een glas water.
A rude awakening for Zune
nog nooooiit van die site gehoord, en de eerste impressies van de zune waren vorige week al beschreven door de top sites, gizmodo en engadget. dit artikel is gwoon geschreven door een of andere ipot fanboy, want al die facts waren al een miljoen jaar verteld, daar kun je zo'n speler niet op afkraken vind ik....Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:58:
De eerste impressies van de Zune vallen blijkbaar zwaar tegen : Blijkbaar was de zune weer een storm in een glas water.
ipot? 
Er zijn verscheidene blogs die erover melden, niet een enkele, en ze zijn ook zeker niet allemaal onbekend. Maargoed, ik moet zeggen dat het niet allemaal even gefundeerd is.
Er zijn verscheidene blogs die erover melden, niet een enkele, en ze zijn ook zeker niet allemaal onbekend. Maargoed, ik moet zeggen dat het niet allemaal even gefundeerd is.
Verwijderd
Walter Mossberg is anders niet niets. Ik ken geen enkel product dat niet flopte als die man het niet goed vond. Bedrijven als Microsoft luisteren heel aandachtig naar wat deze man zegt. Maar ja gizmondo en engadget zullen het wel beter worden.MethodP schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:24:
[...]
nog nooooiit van die site gehoord, en de eerste impressies van de zune waren vorige week al beschreven door de top sites, gizmodo en engadget. dit artikel is gwoon geschreven door een of andere ipot fanboy, want al die facts waren al een miljoen jaar verteld, daar kun je zo'n speler niet op afkraken vind ik....
Zeker weten dat je geen Zune fanboy bent? Je bent al positief over het product voor je er ooit één in je handen hebt gehad.
Ik heb ook nooit van Mossberg gehoord.. lijkt me dat ie zo bekend nog niet is.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:14:
[...]
Walter Mossberg is anders niet niets. Ik ken geen enkel product dat niet flopte als die man het niet goed vond. Bedrijven als Microsoft luisteren heel aandachtig naar wat deze man zegt. Maar ja gizmondo en engadget zullen het wel beter worden.
Zeker weten dat je geen Zune fanboy bent? Je bent al positief over het product voor je er ooit één in je handen hebt gehad.
Het enige voordeel dat de ipod heeft is een briljante marketing machine . Je moet apple nageven dat ze van een matige overprijste muziekspeler zo'n hype hebben weten te maken. Het artikel lijkt me dan ook weer typisch microsoft bashen. Altijd leuk want iedereen doet het. Ik heb best veel gelezen over de Zune en een paar filmpjes gezien en het lijkt me een erg leuke muziekspeler.
De kritiek over de drm over de geshare'de muziek is mijn ogen onterecht. Mochten ze het zonder DRM doorsturen dan had microsoft meteen een rechtzaak van de RIAA aan hun broek en gezien eerdere rechtzaken zullen ze deze ook verliezen (en meteen een flink bedrag mogen overboeken).
Beetje lame trouwens dat je hem een fanboy noemt... hij is gewoon enthousiast over een product.. zo kun je iedere gebruiker in het apple forum wel een fanboy noemen.
[ Voor 6% gewijzigd door m3gA op 10-11-2006 22:35 ]
Laten we nou eerst het product maar afwachten voordat er meningen over gevormd worden. Tuurlijk zul je negatieve reacties tegenkomen op voorhand, net zo goed als positieve. Maar aangezien niemand hier de speler nog heeft, zal niemand hier een gefundeerde reactie op kunnen geven. Microsoft is een beginneling in de PMDmarkt, dus het is lastig te zeggen wat je nou precies kunt verwachten. De specs geven natuurlijk een idee, net zoals de previews die hier en daar te vinden zijn, maar het blijft afwachten 
Al verwacht ik niet dat Microsoft een wanproduct op de markt zal zetten, daarvoor zijn ze te professioneel.
Al verwacht ik niet dat Microsoft een wanproduct op de markt zal zetten, daarvoor zijn ze te professioneel.
Verwijderd
Deze opmerking was toch als grap bedoelt hoop ik ?RoD schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:52:
Nee.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:56:
[...]
Deze opmerking was toch als grap bedoelt hoop ik ?
Even iets gedetailleerder:
Microsoft is een groot bedrijf, met een enorm budget en ze hebben een naam hoog te houden. Het is geen vaag Chinees merk wat een iPod-kloon op de markt zet wat brak werkt, dat kunnen ze niet maken.
Verwijderd
Wel moest je een CEO zijn van een technologisch bedrijf dan zou je hem zeker kennen. Het is geen persoon die je dagelijks op TV ziet in één of andere showprogramma maar staat bekend als de invloedrijkste recensent van high tech consumer hardware. Met andere woorden als deze man zegt dat de zune enkel een hit wordt als ie verkrijgbaar zou zijn in fluogeel met purperen stippen dan mag je er 99% zeker van zijn dat de volgende zune fluogeel is met purperen stippen. Zo bekend is ie dus.m3gA schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:34:
[...]
Ik heb ook nooit van Mossberg gehoord.. lijkt me dat ie zo bekend nog niet is.
En dit was dus zijn verdict : Microsoft's Zune Challenges iPod
En euh elke gebruiker op een mac forum is een fanboy. Sterker nog elke macgebruiker blijkt een fanboy te zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 00:14 ]
Morgen even die link doornemen want, ben wel benieuwd naar de 'kritieken'
Toch vind ik 't nog steeds een geweldig apparaat!
Geld staat inmiddels ook op mn Paypal-rekening dus ik zou 'm kunnen bestellen...
Toch vind ik 't nog steeds een geweldig apparaat!
Geld staat inmiddels ook op mn Paypal-rekening dus ik zou 'm kunnen bestellen...
Verwijderd
Vergeet dan ook niet die van David Pogue van de NY Times te lezen
Trying Out the Zune: IPod It?s Not
Ik denk dat we in europa geluk mogen hebben dat we niet al beta testers dienen. Voor je het weet koop je een Zune en blijkt na 3 maanden dat je de wireless functie amper 3 maal zal gebruiken omdat het toch niet zo aanslaat en dan sta je daar met je oversized iPod
Trying Out the Zune: IPod It?s Not
Ik denk dat we in europa geluk mogen hebben dat we niet al beta testers dienen. Voor je het weet koop je een Zune en blijkt na 3 maanden dat je de wireless functie amper 3 maal zal gebruiken omdat het toch niet zo aanslaat en dan sta je daar met je oversized iPod
neeZeker weten dat je geen Zune fanboy bent? Je bent al positief over het product voor je er ooit één in je handen hebt gehad.
Maarja dan is het eerst nog wachten of hij wel in Europa dit jaar komt, zo niet, koop ik een iPod
Het is ook nog mogelijk dat ze de wifi-feature meer functies geven. Las ergens dat het mogelijk is dat ze in de toekomst nog functies toe wilden voegen, misschien dmv firmware oid.
Ik ga 'm denk toch bestellen hoor!
Heb de drie links doorgenomen die 'kritiek' bevatten:
Enkele 'minpunten' vd Zune die ik totaal niet belangrijk vind:
-Je kunt alleen muziek kopen in die Zune-store, geen tv-series of films.
Ook is het muziekaanbod 'erg' beperkt door het 'kleine' aantal muziekbestanden.
Ze lopen maar te zeiken en te lullen dat de iTunes-store vele malen beter is. So what..?
Ik koop toch geen muziek/ films/ tv-series via internet, ook niet voor m'n huidige iPod dus
-Wi-Fi functionaliteit die erg beperkt is!
Je kunt met de Wi-Fi functie in het begin alleen draadloos muziek
uitwisselen met andere Zune-gebruikers en niet met je comp en dergelijke.
Dat maar 3x afspelen van 'n nummer in 3 dagen op je Zune heeft dus ook geen betrekking op mij.
Interesseert me niks, ik wil 'n Zune om z'n design/ functies/ radio en niet om z'n Wi-Fi functie!
-De besturing van de Zune gaat niet via 'n zogenaamd 'wheel' zoals de 'clickwheel' van de iPod.
Ik moet zeggen dat ik het 'clickwheel' van iPod een erg mooie feature vind maar, om gelijk overal
rond te gaan bazuinen dat, dat het beste besturingsmechanisme is, vind ik ook wat te ver gaan.
Ik sta open voor 'n nieuwe besturing en die van de Zune moet ook erg goed zijn dus...
-Bij de intro van de Zune zullen er niet zoveel accesoires beschikbaar zijn als bij die van de iPod.
Wat is dat voor argument om mee aan te komen zetten waaruit blijkt dat de Zune slechter is dan de iPod? Het is leuk dat er zoveel accesoires waren voor de iPod maar als er 3 tasjes zijn voor de Zune is dat toch meer dan zat..? Wat heeft 't voor nut om er dan 100 tasjes voor te hebben..?
Ik persoonlijk vind dit meer gebrabbel dan een echt punt dat de Zune slechter is dan de iPod!
-De batterij van de Zune moet erg tegenvallen!
Hij kan 'maar' 12,5 uur mee met 't afspelen van muziek terwijl de iPod wel een kleine 15 uur meekan!
Is natuurlijk beter om 'n langere batterijtijd te hebben maar om van 2,5 uur zo'n groot punt te maken wat in het voordeel spreekt van de iPod... Lijkt me beetje overdone
Ikzelf laadt m'n iPod/ Zune toch elke nacht op dus 12,5 uur is meer dan zat!
Minpuntjes die ik wel jammer vind vd Zune (en die de iPod wel heeft
):
-De Zune ondersteund geen HD-functie, dus je kunt 'm niet even gebruiken als 'verwisselbare HD'.
Opzich jammer maar, dan gebruik ik m'n PDA wel weer of koop 'n USB-stickje. Wel jammer uiteraard!
-De Zune heeft minder features a la:
Spelletjes: Hmm opzich wel jammer maar ik speelde eigenlijk toch nooit games op m'n iPod (PDA)
Adressenboek: Opzich 'n leuke feature dat je al je contacten op je iPod kon zetten mja --> PDA
Notitie-blok: Opzich ook wel jammer! Niet dat ik 't echt gebruikte maar 'n notitie met daarin korte stukjes over de films die op je iPod stonden was wel 'n handige feature. Mja gebruikte ik eigenlijk niet!
Alarm-functie ,Stopwatch, Wereldklok, Equalizer, Kalender zijn niet van toepassing. Gebruik ik nooit!
Minpunten waarvan ik wel denk 'hmm k*t'
-De Zune moet geen klein mooi apparaatje zijn en neigt meer in de richting van log bakbeest.
Hij is groter dan 'n iPd video 80 GB en dat liegt er niet om... Alhoewel mijn huidige PDA (de Qtek S200) ongeveer dezelfde afmetingen heeft en zelfs nog 3 mm (jaja 3
) dunner is!
Zodoende weet ik wat het formaat inhoudt en heb hier wel vrede mee. Hij is niet zo dun als 'n iPod en dergelijke maar het formaat is wel te doen. Ook zit er een 3,0" scherm in tov de 2,5"er van de iPod waardoor hij ook groter wordt...
Er wordt in die drie linkjes een paar x gezegd dat de albumart-weergave echt belabberd is..
''But images of album covers often looked fuzzy, grainy and even
distorted on the Zune when compared with how they looked on the iPod.''
Ik kan de zin niet geheel vertalen maar, begrijp er wel uit dat het niet echt puik moet zijn?
Als ik dat Engadget-filmpje dan bekijk zie ik alleen maar ultrageile en mooie albumart dus wat is 't nou..?
En nog een twee tweetal vragen waarvan ik het antwoord dus nog niet weet
:
-Als je radio wil luisteren, moet je dan de bijgeleverde headset inpluggen?
''The Zune has a built-in FM radio receiver, and even shows the name of the current song, if the station broadcasts it. Reception is fairly weak, the headphones must be plugged in to serve as an antenna, and you can’t make recordings. ''
Fungeert deze dus als FM-ontvanger of zit dit ingebouwd in de Zune zelf?
Ik wil namelijk m'n eigen oordoppen gaan gebruiken en als dat niet kan is dat natuurlijk erg sh#t!
-Kun je muziek/ video's op de Zune zelf verwijderen of moet dat (net als bij de iPod) allemaal via de comp?
Heb de drie links doorgenomen die 'kritiek' bevatten:
Enkele 'minpunten' vd Zune die ik totaal niet belangrijk vind:
Ze lopen maar te zeiken en te lullen dat de iTunes-store vele malen beter is. So what..?
Ik koop toch geen muziek/ films/ tv-series via internet, ook niet voor m'n huidige iPod dus
-Wi-Fi functionaliteit die erg beperkt is!
Je kunt met de Wi-Fi functie in het begin alleen draadloos muziek
uitwisselen met andere Zune-gebruikers en niet met je comp en dergelijke.
Dat maar 3x afspelen van 'n nummer in 3 dagen op je Zune heeft dus ook geen betrekking op mij.
Interesseert me niks, ik wil 'n Zune om z'n design/ functies/ radio en niet om z'n Wi-Fi functie!
-De besturing van de Zune gaat niet via 'n zogenaamd 'wheel' zoals de 'clickwheel' van de iPod.
Ik moet zeggen dat ik het 'clickwheel' van iPod een erg mooie feature vind maar, om gelijk overal
rond te gaan bazuinen dat, dat het beste besturingsmechanisme is, vind ik ook wat te ver gaan.
Ik sta open voor 'n nieuwe besturing en die van de Zune moet ook erg goed zijn dus...
-Bij de intro van de Zune zullen er niet zoveel accesoires beschikbaar zijn als bij die van de iPod.
Wat is dat voor argument om mee aan te komen zetten waaruit blijkt dat de Zune slechter is dan de iPod? Het is leuk dat er zoveel accesoires waren voor de iPod maar als er 3 tasjes zijn voor de Zune is dat toch meer dan zat..? Wat heeft 't voor nut om er dan 100 tasjes voor te hebben..?
Ik persoonlijk vind dit meer gebrabbel dan een echt punt dat de Zune slechter is dan de iPod!
-De batterij van de Zune moet erg tegenvallen!
Hij kan 'maar' 12,5 uur mee met 't afspelen van muziek terwijl de iPod wel een kleine 15 uur meekan!
Is natuurlijk beter om 'n langere batterijtijd te hebben maar om van 2,5 uur zo'n groot punt te maken wat in het voordeel spreekt van de iPod... Lijkt me beetje overdone
Ikzelf laadt m'n iPod/ Zune toch elke nacht op dus 12,5 uur is meer dan zat!
Minpuntjes die ik wel jammer vind vd Zune (en die de iPod wel heeft
-De Zune ondersteund geen HD-functie, dus je kunt 'm niet even gebruiken als 'verwisselbare HD'.
Opzich jammer maar, dan gebruik ik m'n PDA wel weer of koop 'n USB-stickje. Wel jammer uiteraard!
-De Zune heeft minder features a la:
Spelletjes: Hmm opzich wel jammer maar ik speelde eigenlijk toch nooit games op m'n iPod (PDA)
Adressenboek: Opzich 'n leuke feature dat je al je contacten op je iPod kon zetten mja --> PDA
Notitie-blok: Opzich ook wel jammer! Niet dat ik 't echt gebruikte maar 'n notitie met daarin korte stukjes over de films die op je iPod stonden was wel 'n handige feature. Mja gebruikte ik eigenlijk niet!
Alarm-functie ,Stopwatch, Wereldklok, Equalizer, Kalender zijn niet van toepassing. Gebruik ik nooit!
Minpunten waarvan ik wel denk 'hmm k*t'
-De Zune moet geen klein mooi apparaatje zijn en neigt meer in de richting van log bakbeest.
Hij is groter dan 'n iPd video 80 GB en dat liegt er niet om... Alhoewel mijn huidige PDA (de Qtek S200) ongeveer dezelfde afmetingen heeft en zelfs nog 3 mm (jaja 3
Zodoende weet ik wat het formaat inhoudt en heb hier wel vrede mee. Hij is niet zo dun als 'n iPod en dergelijke maar het formaat is wel te doen. Ook zit er een 3,0" scherm in tov de 2,5"er van de iPod waardoor hij ook groter wordt...
Er wordt in die drie linkjes een paar x gezegd dat de albumart-weergave echt belabberd is..
''But images of album covers often looked fuzzy, grainy and even
distorted on the Zune when compared with how they looked on the iPod.''
Ik kan de zin niet geheel vertalen maar, begrijp er wel uit dat het niet echt puik moet zijn?
Als ik dat Engadget-filmpje dan bekijk zie ik alleen maar ultrageile en mooie albumart dus wat is 't nou..?
En nog een twee tweetal vragen waarvan ik het antwoord dus nog niet weet
-Als je radio wil luisteren, moet je dan de bijgeleverde headset inpluggen?
''The Zune has a built-in FM radio receiver, and even shows the name of the current song, if the station broadcasts it. Reception is fairly weak, the headphones must be plugged in to serve as an antenna, and you can’t make recordings. ''
Fungeert deze dus als FM-ontvanger of zit dit ingebouwd in de Zune zelf?
Ik wil namelijk m'n eigen oordoppen gaan gebruiken en als dat niet kan is dat natuurlijk erg sh#t!
-Kun je muziek/ video's op de Zune zelf verwijderen of moet dat (net als bij de iPod) allemaal via de comp?
Verwijderd
Ja je moet de headset gebruiken als antenna en het ontvangst zou belabberd zijn volgens één van de rescensies.
Laatste weet ik niet
Laatste weet ik niet
Hmm dus toch
Das beetje jammer en beetje outdated vind ik zeg, intergreer FM-transmitter gewoon in 't apparaat
Achja 1 recensie schrijft iets in de trend van: ''ontvangst is niet echt relaxed''
dus ja om nou van 1 recensie m'n keuze af te laten hangen...
Ik heb net nog 't Engadget-filmpje bekeken en 't lijkt me nog steeds 'n superapparaat!
Ik denk dat ik 'm aan 't eind van de middag bestel via eBay
Moet alleen nog weten wat ik op het pakket moet laten schrijven, zodat er misschien
een kansje is dat de douane 't niet opmerkt en ik dus 'n hele goedkope Zune krijg
Zowiezo kost de Zune mij al niet veel want krijg 200 euro voor m'n oude iPod dus
Ik heb net m'n Zune besteld in Amerika voor 280 dollar oftewel 225 euro... Kan niet wachten
Das beetje jammer en beetje outdated vind ik zeg, intergreer FM-transmitter gewoon in 't apparaat

Achja 1 recensie schrijft iets in de trend van: ''ontvangst is niet echt relaxed''
dus ja om nou van 1 recensie m'n keuze af te laten hangen...
Ik heb net nog 't Engadget-filmpje bekeken en 't lijkt me nog steeds 'n superapparaat!
Ik denk dat ik 'm aan 't eind van de middag bestel via eBay
Moet alleen nog weten wat ik op het pakket moet laten schrijven, zodat er misschien
een kansje is dat de douane 't niet opmerkt en ik dus 'n hele goedkope Zune krijg
Zowiezo kost de Zune mij al niet veel want krijg 200 euro voor m'n oude iPod dus
Ik heb net m'n Zune besteld in Amerika voor 280 dollar oftewel 225 euro... Kan niet wachten

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 11-11-2006 16:28 ]
Verwijderd
Mja als ik de rescensie zo lees ben ik echt niet overtuigd. Ik kan snappen dat je geen iPod wil om één of andere reden maar dan zou ik toch geen zune kopen. Het enige wat het heeft dat een iPod niet heeft is wifi maar wifi die enkel onder zunes werkt heb je niks de eerstkomende 2 jaar. Wat blijft er dan nog over van voordeel? He grotere scherm? Mja dan koop ik liever een PSP
Zoals ik al zei koop ik helemaal geen Zune voor de Wi-Fi functie, dat interesseert me niks...
Gewoon het totaalplaatje van: functies/ design/ apartheid/ functionaliteit/ grafische menu maakt 't 'm.
Ik heb zelf 'n jaar lang 'n iPod video 30 GB gehad en beviel me uitstekend.
Functies zijn perfect, design is mwah redelijk enzovoort. Menu is gewoon lekker makkelijk en simpel.
Nu vind ik het tijd voor wat anders, a new challenge en ben benieuwd hoe dat met de Zune is
EDIT: Andere bijkomstigheid is dat de Zune me tussen de 50-110 euro gaat kosten...
Heb m'n oude iPod verkocht voor een leuke prijs, ik leg wat bij en heb 'n nieuwe Zune..
Als ik de volle prijs zou moeten betalen zou ik ook niet weten of ik 'm besteld zou hebben...
Als hij me toch niet bevalt verkoop ik 'm weer voor 200,- op Marktplaats en koop 'n nieuwe iPod video!
Gewoon het totaalplaatje van: functies/ design/ apartheid/ functionaliteit/ grafische menu maakt 't 'm.
Ik heb zelf 'n jaar lang 'n iPod video 30 GB gehad en beviel me uitstekend.
Functies zijn perfect, design is mwah redelijk enzovoort. Menu is gewoon lekker makkelijk en simpel.
Nu vind ik het tijd voor wat anders, a new challenge en ben benieuwd hoe dat met de Zune is
EDIT: Andere bijkomstigheid is dat de Zune me tussen de 50-110 euro gaat kosten...
Heb m'n oude iPod verkocht voor een leuke prijs, ik leg wat bij en heb 'n nieuwe Zune..
Als ik de volle prijs zou moeten betalen zou ik ook niet weten of ik 'm besteld zou hebben...
Als hij me toch niet bevalt verkoop ik 'm weer voor 200,- op Marktplaats en koop 'n nieuwe iPod video!
[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 11-11-2006 19:10 ]
walgelijk die reply van je over Microsoft .. Microsoft zet hele goede producten op de markt de laatste jaren..Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:56:
[...]
Deze opmerking was toch als grap bedoelt hoop ik ?
[ Voor 5% gewijzigd door apNia op 11-11-2006 19:44 ]
Wel besteld maar nog 1 vraagje, wat zit er eigenlijk in de doos..?
Heb ik werkelijk nergens kunnen vinden op 't gehele WWW zeg
Ik neem aan:
-Zune
-USB-kabel
-Oordopjes
-Software-cd
-Handleiding
eventueel nog 'n 'tasje'
EDIT: Vond dit daarnet op zunespeler.nl
Deze accessoires zitten bij de Zune speler in de retail box inbegrepen.
Usb Kabel
Headphone
Suede hoesje in drie kleuren

En hij kan dus fullscreen-album art laten zien zoals je kunt zien in dat filmpje van engadget...
Houdt dat in dat hij dus albumcovers er 't mooiste uitzien als ze 320 x 320 pixels zijn..?
Dit omdat 320 x 240 de reso is van het schermpje van de Zune! Zodoende ga ik alvast beginnen met grotere plaatjes zoeken voor m'n huidige 250 cd's die op m'n comp staan. iPod-albumart is pff 200 x 200 ofzo
Waarom staat er in de titel [HDD MP3] en geen [HDD PMP] wordt de Zune niet zo gezien of..?
Heb ik werkelijk nergens kunnen vinden op 't gehele WWW zeg
Ik neem aan:
-Zune
-USB-kabel
-Oordopjes
-Software-cd
-Handleiding
eventueel nog 'n 'tasje'
EDIT: Vond dit daarnet op zunespeler.nl
Deze accessoires zitten bij de Zune speler in de retail box inbegrepen.
Usb Kabel
Headphone
Suede hoesje in drie kleuren

En hij kan dus fullscreen-album art laten zien zoals je kunt zien in dat filmpje van engadget...
Houdt dat in dat hij dus albumcovers er 't mooiste uitzien als ze 320 x 320 pixels zijn..?
Dit omdat 320 x 240 de reso is van het schermpje van de Zune! Zodoende ga ik alvast beginnen met grotere plaatjes zoeken voor m'n huidige 250 cd's die op m'n comp staan. iPod-albumart is pff 200 x 200 ofzo
Waarom staat er in de titel [HDD MP3] en geen [HDD PMP] wordt de Zune niet zo gezien of..?
[ Voor 76% gewijzigd door CLB op 13-11-2006 07:50 ]
Las nog zo'n non argument in de New York Times. Er zouden minder songs beschikbaar zijn. 3.5 miljoen voor iTunes tegenover 2miljoen in de zuneshop. Dat is ook wel een kromme vergelijking opzich 2miljoen is nog steeds veel en de shop van MS is er pas net. En iTunes draait al een paar jaar.
Hahaha dat is inderdaad worst argument ever... Dat is net zoiets als bij XP blijven omdat die meer uitheemse devices ondersteund dan Vista.. Uiteindelijk zijn het alsnog vele duizenden devices...
een vriend van een vriendin van mij liet regelmatig bouwdozen uit china/japan komen. Hij liet er altijd een aantal keer "gift" opzetten. En bij mijn weten heeft hij nooit invoer rechten moeten betalenCLB schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:55:
Ik denk dat ik 'm aan 't eind van de middag bestel via eBay![]()
Hahajip_86 schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:53:
Las nog zo'n non argument in de New York Times. Er zouden minder songs beschikbaar zijn. 3.5 miljoen voor iTunes tegenover 2miljoen in de zuneshop. Dat is ook wel een kromme vergelijking opzich 2miljoen is nog steeds veel en de shop van MS is er pas net. En iTunes draait al een paar jaar.
Dat van die 2 miljoen nummers in 't begin van de Zune-store had ik ook al vermeld! Slaat idd nergens op!
Microsofts Media and Entertainment Alliance-manager Dene Schonknecht zegt in het Britse vakblad New Media Age dat de speler op zijn vroegst eind 2007 of mogelijk zelfs pas in 2008 Europa aandoet. De speler is op 14 november aanstaande in Amerika te koop.
-Meer informatie te vinden over de Zune op Wikipedia
-5 Reclame-filmpjes van de Zune!
Oewh wat is die bruine versie toch mooi gek

Morgen komt die eindelijk uit in Amerika, ben benieuwd wanneer ik 'm binnenheb
Hij zou ook al verkocht zijn in Amerika terwijl de release dus pas morgen is: hoax of niet!?
In ieder geval zie de doos er zo uit:

Specs voor TS?
4.4 × 2.4 × 0.58 inch (11.2 × 6.1 × 1.4 cm)
5.6 ounces (158.8 grams)
802.11b/g built-in Wi-Fi
30 GB hard drive
3-inch QVGA LCD screen, with a resolution of 320×240
Supports a resolution of 640×480 for video-out playback
Radio Data System enabled FM receiver
Supports all unprotected H.264, MP3, WMA, WMV, MPEG4, JPEG and AAC
Up to 14 hours battery life when playing music, 4 hours playing video or viewing pictures, with Wi-Fi off
Charge Time: 3 hours; 2 hours to 90%
With Wi-Fi turned on, up to 13 hours battery life when playing music (optimal conditions)
CLB schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:39:
Europa lijkt voor elektronicafabrikanten welhaast een vergeten continent. Na een half jaar vertraging voor PlayStation 3, heeft nu ook Microsoft laten doorschemeren dat zijn muziekspeler Zune hier wellicht pas in 2008 te koop is.Razr schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:40:
Is er al wat duidelijker over de release datum hier in Europa ?
Microsofts Media and Entertainment Alliance-manager Dene Schonknecht zegt in het Britse vakblad New Media Age dat de speler op zijn vroegst eind 2007 of mogelijk zelfs pas in 2008 Europa aandoet. De speler is op 14 november aanstaande in Amerika te koop.
-Antwoord op Mossberg z'n gelul over de Zune van Bill Wittress hier te vinden
CLB schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:11:
Dit omdat 320 x 240 de reso is van het schermpje van de Zune! Zodoende ga ik alvast beginnen met grotere plaatjes zoeken voor m'n huidige 250 cd's die op m'n comp staan.[small] iPod-albumart is pff 200 x 200 ofzo[small]
-Meer informatie te vinden over de Zune op Wikipedia
-5 Reclame-filmpjes van de Zune!
Oewh wat is die bruine versie toch mooi gek

Morgen komt die eindelijk uit in Amerika, ben benieuwd wanneer ik 'm binnenheb
Hij zou ook al verkocht zijn in Amerika terwijl de release dus pas morgen is: hoax of niet!?
In ieder geval zie de doos er zo uit:

Specs voor TS?
4.4 × 2.4 × 0.58 inch (11.2 × 6.1 × 1.4 cm)
5.6 ounces (158.8 grams)
802.11b/g built-in Wi-Fi
30 GB hard drive
3-inch QVGA LCD screen, with a resolution of 320×240
Supports a resolution of 640×480 for video-out playback
Radio Data System enabled FM receiver
Supports all unprotected H.264, MP3, WMA, WMV, MPEG4, JPEG and AAC
Up to 14 hours battery life when playing music, 4 hours playing video or viewing pictures, with Wi-Fi off
Charge Time: 3 hours; 2 hours to 90%
With Wi-Fi turned on, up to 13 hours battery life when playing music (optimal conditions)
[ Voor 81% gewijzigd door CLB op 13-11-2006 20:15 ]
Ik wil dit jaar nog een nieuwe mp3 speler en de Zune lijkt me erg vet. Ik wacht eerst even af tot iemand hier 'm heeft en of je 'm uberhaupt kunt importeren naar Nederland ergens vandaag en of het geen probleem geeft omdat het een Amerikaanse versie is....
Ik zou ook niet weten wat eventueel nog een goed alternatief is voor de Zune mét FM-radio (dus iPod valt af... echt stom dat die geen radio heeft)
Ik zou ook niet weten wat eventueel nog een goed alternatief is voor de Zune mét FM-radio (dus iPod valt af... echt stom dat die geen radio heeft)
Waar dan, en hoeveel kost het nou in totaal? Levert verder geen problemen toch op, met radio, aansluitingen, etc? Wil 'm eigenlijk wel graag hebben.CLB schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:15:
Ik heb 'm besteld, betaald en hij komt binnenkort binnen uit Amerika dus importeren no problemo
Heb 'm besteld via eBay omdat ik daar met PayPal kon betalen!
Echte Amerikaanse webshops waren er ook zat maar allemaal creditcard-betalingen
Dit is de eBay-advertentie
De verkoper heeft 'n eigen webshop en heeft 'n positieve feedback van 99,5% bij >2100 feedbacks
Ik kon ook niet meer wachten hoor en vond 't goed!
Totaalprijs:
Microsoft Zune Music Video Player Brown BRAND NEW! $239,95 USD
(inclusief eventuele verwerkingskosten van verkopers) $39,99 USD
Verzekerde verzending (optioneel): $1,50 USD
Totaal: $281,44 oftewel 225 euro
Kan hoogstens 60 euro aan BTW/ invoerrecht bijkomen dus maximaal 285 euro
Enige problemen die ik zie is via stopcontact opladen --> mja kan opladen via USB of convertertje kopen
Nadeeltje van de Zune is dat de radio alleen werkt als bijbehorende oordopjes zijn aangesloten
Echte Amerikaanse webshops waren er ook zat maar allemaal creditcard-betalingen
Dit is de eBay-advertentie
De verkoper heeft 'n eigen webshop en heeft 'n positieve feedback van 99,5% bij >2100 feedbacks
Ik kon ook niet meer wachten hoor en vond 't goed!
Totaalprijs:
Microsoft Zune Music Video Player Brown BRAND NEW! $239,95 USD
(inclusief eventuele verwerkingskosten van verkopers) $39,99 USD
Verzekerde verzending (optioneel): $1,50 USD
Totaal: $281,44 oftewel 225 euro
Kan hoogstens 60 euro aan BTW/ invoerrecht bijkomen dus maximaal 285 euro
Enige problemen die ik zie is via stopcontact opladen --> mja kan opladen via USB of convertertje kopen
Nadeeltje van de Zune is dat de radio alleen werkt als bijbehorende oordopjes zijn aangesloten
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 13-11-2006 21:32 ]
Mja die importkosten zit ik niet op te wachten, welke Amerikaanse webshop (met credit card, zolang t maar betrouwbaar is) is het goedkoopst weet je dat? En zonder oordopjes kun je toch geen radio luisteren dus dat vind ik niet zo'n probleem.
Zolang je met USB op kunt laden is dat ook geen probleem... ik wacht ff totdat iemand 'm hier binnen heeft en een eerste impressie kan geven. Wanneer verwacht je 'm te hebben?
Zolang je met USB op kunt laden is dat ook geen probleem... ik wacht ff totdat iemand 'm hier binnen heeft en een eerste impressie kan geven. Wanneer verwacht je 'm te hebben?
Importkosten heb jij bij elk product bij de EU 'kans' op..
Maakt dus niet uit of je 't via eBay besteld of via 'n webshop!
Zelf denk ik trouwens dat je nog meer kans hebt dat je wordt 'gepakt' als je het bij 'n webshop besteld!
Zune kost bij bijna al deze winkels 249 dollar exclusief verzendkosten!
Had 'n lijstje van 4 echte webshops maar, ben deze helaas kwijt
Wanneer ik 'm verwacht tsjaa...
Morgen (de 14e) komt die officieel uit in Amerika dan zullen ze dus eerst naar die verkoper
moeten worden verstuurd. Aangezien hij een aardig grote webwinkel heeft zal dat wel rap gebeuren denk ik dus ik verwacht dat hij ze de dag daarna (de 15e) wel binnen heeft bij z'n woonadres...
Dan moet hij ze uiteraard inpakken/ frankeren en adresseren enzo en dan nog eens op de post doen.
Ik ga er van uit dat ik 'm voor Sinterklaas wel heb
Denk eerlijk gezegd zo rond volgende week woensdag..
Maakt dus niet uit of je 't via eBay besteld of via 'n webshop!
Zelf denk ik trouwens dat je nog meer kans hebt dat je wordt 'gepakt' als je het bij 'n webshop besteld!
Zune kost bij bijna al deze winkels 249 dollar exclusief verzendkosten!
Had 'n lijstje van 4 echte webshops maar, ben deze helaas kwijt
Wanneer ik 'm verwacht tsjaa...
Morgen (de 14e) komt die officieel uit in Amerika dan zullen ze dus eerst naar die verkoper
moeten worden verstuurd. Aangezien hij een aardig grote webwinkel heeft zal dat wel rap gebeuren denk ik dus ik verwacht dat hij ze de dag daarna (de 15e) wel binnen heeft bij z'n woonadres...
Dan moet hij ze uiteraard inpakken/ frankeren en adresseren enzo en dan nog eens op de post doen.
Ik ga er van uit dat ik 'm voor Sinterklaas wel heb
Denk eerlijk gezegd zo rond volgende week woensdag..
[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 13-11-2006 23:29 ]
Creative Zen Vision:M?devv05 schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:11:
Of de normale Creative Zen Vision, die heeft 'n veel beter beelscherm: VGA-resolutie
Heeft ook in m'n hoofd rondgedwarrelt, samen met de Archos 404! Toch voor de Zune gegaan:
Echt heel nice design en kleuren in mijn ogen, iets apparts, kleinste van de drie apparaten
[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 13-11-2006 23:43 ]
"Grote nadeel van de Vision:M is dat hij bijna twee keer zo dik is dan de iPod van Apple."

Die ander ziet er wel interessant uit, maar de Zune heeft toch wel erg mn voorkeur. Ook omdat ik 'm straks op mn 360 aan kan sluiten en vanwege Live Anywhere. En hij ziet er gewoon geil uit en ik heb vertrouwen in Microsoft.
Klopt idd, mooi apparaat wel, dat zeker!
Maar wel stukken groter dan 'n iPod / Zune!
Heb 'm wel in 't echt gezien en vond 'm erg mooi!
Wilde toch gaan voor meer compactheid --> Zune brown
EDIT: Ik heb 't in deze post over de Creative Zen Vision
Ach zoek 'n betrouwbare webshop uit!
Bestel 'm daar voor 250 dollar + 40 dollar verzendkosten en hoop dat je geen BTW/invoerrecht betaald!
Mocht dit wel zo zijn achja dat is dan +/- 25% dus dat overleef je ook wel! Heb je wel 'n superZune
EDIT: Hier staan nog 'n berg reallife-foto's
Maar wel stukken groter dan 'n iPod / Zune!
Heb 'm wel in 't echt gezien en vond 'm erg mooi!
Wilde toch gaan voor meer compactheid --> Zune brown
EDIT: Ik heb 't in deze post over de Creative Zen Vision
Ach zoek 'n betrouwbare webshop uit!
Bestel 'm daar voor 250 dollar + 40 dollar verzendkosten en hoop dat je geen BTW/invoerrecht betaald!
Mocht dit wel zo zijn achja dat is dan +/- 25% dus dat overleef je ook wel! Heb je wel 'n superZune

EDIT: Hier staan nog 'n berg reallife-foto's
[ Voor 106% gewijzigd door CLB op 14-11-2006 00:12 ]
Verwijderd
Ik ben toch echt eens benieuwd naar de ervaringen van CLB. Zeker na het lezen van dit artikel over de hardware kant van de Zune
Zune is out of tune, for now
Zune is out of tune, for now
Waarom na dat artikel...
Vind 't niet echt interessant eerlijk gezegd!?
Uitbreidbaar met software is toch juist super!
Mailtje teruggehad vd verkoper wat betreffende de levertijd!
Hij krijgt ze zelf de 15e binnen en kan maximaal een weekje duren dus next wednesday!!
Het is nergens voor nodig al je tekst bold te maken. Met normale dikte is het net zo duidelijk en lijkt het minder opdringerig.
Is dus al 'n verkeerde die 'm reviewedPerspective at the risk of being called an Apple fanboy, a Microsoft basher and a dog kicker, I gotta say the Zune does not impress me.
De Zunes zijn hardware-versie 2.0It appeared to be that this should be considered a first-generation device that nails the basics and is easily expandable through software to learn new tricks.
So what? Omdat Microsoft veel geld in 't Zune project heeft gestopt is 't gelijk 'n wanproduct ofzo?And Microsoft has an aircraft carrier stuffed with cash moored off its Redmond, Wash., campus that should allow it to fund a top notch, me-too device.
Hoppatee ligt dus echt aan de persoon zelf..But in my brief hands-on with the piece of hardware is just not ready for prime time. (Colleague James Kim's first impressions were more favorable.)
Review je nou iets of niet? Je hebt toch andere PMP's gereviewed dan kun je heus de muziekkwaliteit wel vergelijken zeg!Listening to one song without being able to immediately compare it with a competing device would not offer much insight into playback quality. So I just assume it does that well.
Idem dito! Ben je 'n (goede) reviewer van Cnet zeg je even 1, 2, 3 dat de software wel goed zal zijn zonder 't ooit gezien te hebben?The Zune software--let's just assume that's also as good as market-leading iTunes.
Dit is 100% een eigen mening. Hij vind 'm oerlelijk, ik vind 'm geil. Hij loopt in 'n normale blauwe spijkerbroek en ik in 'n gele. Slaat dus gewoon op schijt wat mij betreft.Here are some initial impressions:
I wouldn't say it looks like it was designed by an amateur (or did I just do exactly that?), but it certainly lacks a wow factor. Rather, it appears very utilitarian and about as sexy as Newt Gingrich. I initially thought it was a prototype--it felt like a block of plastic with an odd surface texture. I don't think many people will want to flash this at school or work, lest someone say, "Hey is that a Zune? Did you paint it yourself?"
Achja houd vast aan de standaardkleurtjes... En ik nietZune comes in three colors: white, black and brown. Some people (who have likely only seen pictures) have said the brown appears to be the coolest color. The only thing cool about the brown one is that the color is appropriate.
Wi-Fi ga ik toch niet gebruiken! Zou natuurlijk top zijn als je er later mee op internet zou kunnen maar, dan kan ik net zo goed mn PDA pakken! GPRS, oftewel overal internet ipv bij 'n hotspot te moeten zitten.The ability to beam content from one device to another is interesting and actually speedy at about 10 to 15 seconds per song. But in its current implementation, it's very limited. For example, you can view what another Zune user is listening to and the other person can beam you the song (which can be played three times over three days before evaporating). However, you can't request a song that you see a nearby Zune owner listening to. That means if you spot another Zune user playing "My Humps" by the Black Eyed Peas, you need to yell across the train car: "Hey, ZuneRulez97, whoever you are, can you please beam 'My Humps' to MikesBrownZune?" In addition, the Zune has the potential to connect to a PC to enable wireless sync and file sharing, but Microsoft hasn't enabled that feature and maybe never will. Same goes for wireless Net access.
Landscape heb ik ook op mn PDA en is erg prettig watbetreffende films kijkenThe screen, at 3 inches, is a bit larger than the one on a video-capable iPod, at 2.5 inches. And having photos and videos play in landscape (which means rotating the Zune horizontally) gives it an edge over the iPod.
Hij zegt bij voorbaat al dat 't iPod-scherm helderder is zonder dat hij 't weer kan vergelijken.. De Zune heeft 3 brigthness-standen, zit heus wel 'n goede bij.But I found the screen to be somewhat dingy, especially compared with the latest iPods, which were brightened significantly from their predecessors. This could be an illusion because the Zune uses wallpaper backgrounds, while the iPod is black text on white. And I didn't have a chance to compare two similar photos and videos side by side.
NVT, download daar toch niksThe Zune does not support WMA DRM9. I wonder if you can donate all those songs purchased from Napster and Urge to charity and get a tax write-off.
Ik doe mn bestI recall that when the Xbox first came out, many analysts said Microsoft finally released Version 1.0 of a product that didn't suck. Will they say that about the Zune? Zune hits store shelves on Tuesday. Go check one out and let me know if you agree with my early assessment. Even better, buy one and prove me wrong. I dare you.
Mailtje teruggehad vd verkoper wat betreffende de levertijd!
Hij krijgt ze zelf de 15e binnen en kan maximaal een weekje duren dus next wednesday!!
Het is nergens voor nodig al je tekst bold te maken. Met normale dikte is het net zo duidelijk en lijkt het minder opdringerig.
[ Voor 2% gewijzigd door DeeD2k2 op 14-11-2006 17:45 ]
Snap al je moeite niet zo goed. Een review is namelijk altijd gebaseerd op een persoonlijke mening. Of je daar wat mee doet is een tweede....
Volgens mij zegt hij niet dat hij zo'n persoon is, maar dat hij het risico loopt zo te klinken omdat hij de Zune niets vind.CLB schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 07:02:
Waarom na dat artikel...
[...]
Is dus al 'n verkeerde die 'm reviewed
Waar haal je dit vandaan? Hoe dan ook, ongeacht welk nummertje erop geplakt is, het blijft 'de eerste versie voor het publiek'. Of je dat een probleem vind is een tweede, overigens.De Zunes zijn hardware-versie 2.0
De software is nog niet uit, dus dat wordt lastigIdem dito! Ben je 'n (goede) reviewer van Cnet zeg je even 1, 2, 3 dat de software wel goed zal zijn zonder 't ooit gezien te hebben?
Of iets mooi of lelijk is in een review is altijd een eigen meningDit is 100% een eigen mening. Hij vind 'm oerlelijk, ik vind 'm geil. Hij loopt in 'n normale blauwe spijkerbroek en ik in 'n gele. Slaat dus gewoon op schijt wat mij betreft.
Je vorige opmerking was '100% eigen mening', en nu doe je hetzelfde. JIJ vind WiFi misschien niet interessant, maar aangezien WiFi een van de voornaamste onderscheidende functies van de Zune is, is het niet vreemd dat hij er op in gaat.Wi-Fi ga ik toch niet gebruiken! Zou natuurlijk top zijn als je er later mee op internet zou kunnen maar, dan kan ik net zo goed mn PDA pakken! GPRS, oftewel overal internet ipv bij 'n hotspot te moeten zitten.
100% eigen mening.NVT, download daar toch niks
Je punten over dat hij sommige dingen best had kunnen vergelijken zijn wel goed, maar over het algemeen klink jij net zo goed een beetje als een fanboy, en nog voor dat het ding uit is.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Wil ik wel doen hoor! Dan kan die steeds verder uitgebreid worden mochten er meer Unemensjs bijkomen.CLB als je een soort van hands wil maken dan zet ik dat graag is de sp. Dank u
Hmm dat zou idd ook kunnen..Volgens mij zegt hij niet dat hij zo'n persoon is, maar dat hij het risico loopt zo te klinken omdat hij de Zune niets vind.
Filmpje op Engadget.com! Dan gaan ze naar 't info-menu ofzo en wordt er op gemerkt dat 't hardware-version 2.0 is. Maar ik zette er 'n smiley achter dus dat maakt me niks uit. Mwah vind ik geen probleem. Ga er vanuit dat ik 'm gewoon kan gebruikenWaar haal je dit vandaan? Of je dat een probleem vind is een tweede, overigens.
Niet uit? Zelfs James Kim van Cnet laat in zn videoreview de software zien..De software is nog niet uit, dus dat wordt lastig
Idd daar heb je gelijk in! Er zullen heus wel kinderziektes in de Wi-Fi functionaliteit zitten bij de 1st generation. Misschien wel op te lossen dmv firmware-upgrades, maybe pas met 2nd of 3th generation ZunesJe vorige opmerking was '100% eigen mening', en nu doe je hetzelfde. JIJ vind WiFi misschien niet interessant, maar aangezien WiFi een van de voornaamste onderscheidende functies van de Zune is, is het niet vreemd dat hij er op in gaat.
You've got a point! Not really nice.100% eigen mening. Ik vind wel dat hij, en anderen, een punt hebben in dit geval, al heb ik ook geen PlaysForSure nummers gekocht. Het is niet bepaald klant- en partnervriendelijk van Microsoft dat deze nummers niet werken.
Neehoor ben zeker geen fanboy! Ben gewoon zeer benieuwd hoe die gaat bevallen... Functies en design spreken me namelijk erg aan. iPod video die ik heb bevalt ook prima maar, ben wel 'n x toe aan wat anders vind ik zelf. Ik zal ook nooit gaan roepen dat de Zune de beste is, hoogstens dat 't echt een superapparaatje is en beter dan 'n iPod (of niet natuurlijk) (in mijn ogen dan)Je punten over dat hij sommige dingen best had kunnen vergelijken zijn wel goed, maar over het algemeen klink jij net zo goed een beetje als een fanboy, en nog voor dat het ding uit is.
Jammer dat mn iPod vandeweek de deur uitgaat anders had ik ze naast elkaar kunnen leggen.
Een vriend van mij heeft een 5,5th gen iPod besteld, leg ik 'm daar wel naast...
Zie mijn vorige ingreep...
[ Voor 1% gewijzigd door DeeD2k2 op 14-11-2006 17:46 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
De Microsoft Zune mag best met de Apple iPod vergeleken worden, maar ga niet de een ten koste van de ander afkraken. Als je niets met de Zune of de iPod te maken wilt hebben, heb het er dan ook niet over...
De Microsoft Zune mag best met de Apple iPod vergeleken worden, maar ga niet de een ten koste van de ander afkraken. Als je niets met de Zune of de iPod te maken wilt hebben, heb het er dan ook niet over...