Ik heb geen front end, gebruik mamefx... maar mensen beweren dat dit lukt. Ik ben ook niet echt bezig met een hele kast project maar heb natuurlijk wel echte sticks en knoppen.MsG schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 15:21:
Nou 10 seconden is ook prima. Is dat bij jou inclusief de front end zelf opgestart?
Zoiets lijkt me een stuk handiger voor mezelf omdat ik te weinig speel en te weinig ruimte heb voor een volledige kast met crt. Natuurlijk alleen voor weinig centen te koop in Amerika want zelf fabriceren gaat een ramp worden.
Ik moet het gewoon een keer goed afmaken, net een half jaar niet meer aangeraakt dit spul. Nu gaat het weer winter worden dus moet je weer meer in je hol leven

Hier werkt ie wel, staat op geel dus nog niet helemaal 100% correct. Alleen kom ik processor power te kort want hij loopt langzaam.Zijn tekken enzo al emuleerbaar?
Mame wilt alles 100% exact emuleren dus steunt niet op je videokaart alleen op de processor, vandaar dat zware spellen nog niet goed werken. Je hebt wel andere emulators die niet zo nauwkeurig doen en dit soort 3d zaken wel vloeiend laten spelen.Ik lees overal dat dat bijv met een 9600XT nog crap ging, maar we zijn tegenwoordig wat verder.
Ik heb me niet zo verdiept in arcade monitoren maar zover ik weet zijn er wel verschillende types. De kilohertz ofzo zijn soms verschillend. Zo'n hele discussie gelezen over een peperduur scherm met een switch waardoor je 3 verschillende modes aankan. Dat zijn echt mafketels die voor duizenden dollars zo'n kast bouwen met nieuwe onderdelen.Hoe kan je trouwens weten wat voor resolutie een arcademonitor heeft? Die werken toch niet zozeer met echt iets als resolutie? Of zit ik nu helemaal verkeerd. Ik zit even te denken welke machines ik allemaal wil emuleren, aangezien sommige systemen ver boven de neo geo resolutie ziten.