Het Grote World of Warcraft topic - Deel 87 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.023 views sinds 30-01-2008

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:56
Anoniem: 190128 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:05:
[...]

AMEN! _/-\o_ tis het bijna net het zelfde als je met een full tier 2 rogue in STV gaat ganken ofzo :X
wat is daar nou leuk aan... Ik wil graag een uitdaging in me PVP. |:(
Het is nogal een uitdaging hoor om 4 horde tegenover je te hebben :P ookal geef je ze 5 klappen en zijn ze weg, wingclip & concussion shot met 3 bashende warriors op je is wel leuk. Ook andere twinks pwnen is grappig :+

edit: Ik ben even naar school.. net een potje WSG verloren van premade twink group.. ook altijd leuk hoor :D

[ Voor 9% gewijzigd door danslo op 21-09-2006 13:22 ]

Anoniem: 36290

On_E schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:18:
[...]
Het leukste is nog wel dat er nog gepimpt wordt met WSG scoreboards ook :z
Strokin' the e-peen babeh :/

Anoniem: 190128

cls schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:19:
[...]

Het is nogal een uitdaging hoor om 4 horde tegenover je te hebben :P ookal geef je ze 5 klappen en zijn ze weg, wingclip & concussion shot met 3 bashende warriors op je is wel leuk. Ook andere twinks pwnen is grappig :+

edit: Ik ben even naar school.. net een potje WSG verloren van premade twink group.. ook altijd leuk hoor :D
nou wat een uitdaging als ze je amper kunnen raken door je 2x +15 Agi of Crusader op je wapens.
Tis maar wat je leuk vind :P

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:57

Qck

Bazinga

Heh ik doelde niet op de betekenis, maar op het feit dat ie ons op de KoS lijst zet ^_^

Music is not just a sound, it's a way of living.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:46
wat zijn 2 goede proffessions voor een hunter..? ik heb ff een huntertje gererolled...

ik heb op de realm al: herbing, alchemy, mining en skinning

/edit en waar moet ik op letten met wapens enzo..? een bow/gun moet snel/traag zijn etc?

[ Voor 23% gewijzigd door BootVluchteling op 21-09-2006 13:45 ]

BootVluchteling schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:35:
wat zijn 2 goede proffessions voor een hunter..? ik heb ff een huntertje gererolled...

/edit en waar moet ik op letten met wapens enzo..? een bow/gun moet snel/traag zijn etc?
Ik denk dat je Engineering wel kan gebruiken en dan iets van Enchanting omdat je tog al mining heb..
nja slome boog/gun schiet hogere crits en snelle schiet sneller met lagere crits..
als goed is voor pve snelle wapens beter en slome voor pvp ;)

Anoniem: 41017

Anoniem: 190128 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:54:
[...]

Ik denk dat je Engineering wel kan gebruiken en dan iets van Enchanting omdat je tog al mining heb..
nja slome boog/gun schiet hogere crits en snelle schiet sneller met lagere crits..
als goed is voor pve snelle wapens beter en slome voor pvp ;)
Altijd sloom.
Hoe trager hoe beter.
daarom is ashjre'thul de beste ranged weapon tot kelthuzad \o/

nja schijnt dat je met snellere boog uit eindelijk meer dps doet maar dit hebk gelezen dus kenk niet bevestigen :P

Anoniem: 190128 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:03:
nja schijnt dat je met snellere boog uit eindelijk meer dps doet maar dit hebk gelezen dus kenk niet bevestigen :P
Nee hoor, bloodseeker is beter dan Strikers Mark puur om de reden dat hij trager is.

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 190128 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:05:
[...]

AMEN! _/-\o_ tis het bijna net het zelfde als je met een full tier 2 rogue in STV gaat ganken ofzo :X
wat is daar nou leuk aan... Ik wil graag een uitdaging in me PVP. |:(
nee tis net zoiets als een full tier 2 tegen een net nieuwe 60 in greens en blues waarom loopt daar niet iedereen om te whinen?, kansloos idd.
En zeker met die crossrealms zijn er meer twinks als gewone spelers in de 10-19 dus uitdaging genoeg zou ik zeggen.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

BootVluchteling schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:35:

als je toch al mining en skinning hebt kan je best eens proberen om zowel engineering als leatherworking te nemen. Beide professions geven je equipment waar je goed gebruik van kunt maken, zeker als het maar een altje is :)

Wat wapens betreft: voor melee altijd voor de stats gaan: agi, AP, crit/hit evt sta. Je bow/gun zo traag mogelijk, al was het alleen maar omdat je daar behoorlijk wat kosten wat betreft ammo op bespaart. Je pet voeren maakt je kosten als hunter al hoog zat. Wat voor soort ranged weapon maakt op zich niet zo gek veel uit, tenzij je racials hebt die daar een voorkeur voor hebben (troll/dorf :) )

D3 char(s)

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07 18:43
Sinds een maandje of 2 is mijn guild bezig in BWL (redelijk casual gamers). Toen we eindelijk razor neer hadden vlogen we er doorheen. We gaan twee keer per week naar BWL toe met per avond hooguit 3 uur. We komen nu op de tweede avond met genoeg tijd over bij neffie. Dinsdag stonden we daar dus voor onze echte try. 3 keer geprobeerd, 3 keer niet voor bij fase 1 gekomen.

Heeft iemand van jullie een advies hoe je het het beste kan aanpakken (fase 1 dus). Mijn voorkeur gaat uit na een AOE bonanza maar veel anderen willen de raid in tweeen splitsen en voor elke spawnpoints een groep plaatsen.

Anoniem: 172249

1 groep aan elke kant, rogue's kiezen de targets die iedereen DPS'd. AOE alleen als het echt niet anders kan, de fijne details weet ik helaas niet aangezien het altijd veel te snel voorbij is. Dat je trouwens na 3 try's nog niet in phase 2 bent maakt niks uit hoor, ik vond die eerst ook veel lastiger.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
het ligt er maar net aan wat je prettig vind, wij gebruiken al sinds onze eerste try's in Oktober de AoE tactic.
Meerdere tactics uitgelegd:
http://www.wowwiki.com/Nefarian

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Wij splitten de raid en gebruiken 2 rogues die main assist zijn. Zij kiezen drakonids om te killen waar iedereen vervolgens op focust. Verder aan beide kanten 3 warriors die de chromatics weg tanken en de drakonids taggen.
Alleen als het bronze drakonids zijn (en we weten het van te voren) dan doen we het iets anders, mass-AOE fest.

[ Voor 4% gewijzigd door QuarK op 21-09-2006 14:37 ]

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Als beginner eerste keer whipen om achter de kleurencombinaties te komen. Dan nadat hij na 15min respawnd weet je welke kleuren links en rechts zijn.
Maak een mage-group en een warlockgroup en bepaal aan welke zijde ze moeten staan. bijv rood is high fire-resistance met AoE so lock is useless there for AoE.
Verder hebben we een hunter en rogueteam.

Op rood zet je bijv mages/hunters, want je will vanwege de AoE niet bij ze in de buurt komen.
Blauw wordt dan Locks/rogues, debuff van blue is slow, maar dat is niet dodelijk.

Waar je achter moet komen is wat precies de eigenschappen zijn van de 5 verschillende kleuren, daar pas je de verschillende klasses op aan en dan doen locks/mages AoE en doen de hunters/rogues de single DPS. We hebben dus een hunter en rogue als Main Target chooser.

Eigenlijk gaat deze setup bij ons altijd goed, hebben nu 3 keer geprobeerd zonder sneakpeak, maar zijn daar tot nu toe nog niet in geslaagd, laatste keer op 20% op 1ste try.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:51
normaal gesproken doen we de assist train aan de ene kant en aoe aan de andere kant taktiek. Soms hebben we geluk met de combo en dan een one shot.

Laatst ook de throne tactic gebruikt, en dat was ook een one shot, erg leuk als afwisseling.
Maar de laatste 2 keer hadden we lastige combos en werkte de throne tactic niet optimaal. Volgende keer ga ik die wat proberen te optimaliseren. (battleshout etc)

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-07 18:35

Valkyre

Kitesurf FTW!

BootVluchteling schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:17:
grap van de dag..:

een priest (shadow spec afaik) die met loksey training staff (staff zonder stats, maar +66 AP tegen beasts)

vraag em af waarom hij geen staff of westfall heeft..

zegt ie, dat dat ding minder dps heeft :O 7(8)7 _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
of hij is gewoon zijn staff skill aan het lvlen :P

iRacing Profiel

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wij hebben gewoon beide kanten aoe en warriors rogues die ook maar wat doen. Laatst ging dat niet goed en zijn we toen halverwege maar op single target dps overgestapt (we maakten ze sneller af dan ze spawnden, en om 1-2 mobs te aoe'en schiet niet op)

Naxx begint bij ons nu ook eindelijk een beetje op te schieten, na een break van 3 weken midden in de zomer zijn we nu op 10/15 en gothik en thaddius moeten deze week wel neergelgt kunnen worden zodat we bij de 4 horseman staan. Druk bezig geweest met recruiten zodat we nu 9 actieve warriors in de guild hebben voor dat gevecht.

[ Voor 39% gewijzigd door Kees op 21-09-2006 16:15 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Anoniem: 82860

Anoniem: 41017 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:07:
[...]

Nee hoor, bloodseeker is beter dan Strikers Mark puur om de reden dat hij trager is.
als je specials doet is een trage boog hogere dps, als je geen specials doet de boog met het hoogste dps getal.

MantaMania schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:10:
[...]

nee tis net zoiets als een full tier 2 tegen een net nieuwe 60 in greens en blues waarom loopt daar niet iedereen om te whinen?, kansloos idd.
En zeker met die crossrealms zijn er meer twinks als gewone spelers in de 10-19 dus uitdaging genoeg zou ik zeggen.
der is een verschill tusen een lvl 13 warrior met gray amor tegen een twink met 3x hp en stats dan een lvl 60 met epics tegen een lvl 60 met blue's die lvl 13 speler kan nooit dromen om die gear te krijgen op dat level + enchants.... en level 60 kan dat wel..

Anoniem: 25028

en met skills is een blue lvl60 best in staat om een tier 2 epic lvl60 te verslaan...

Met lvl19 twinks is dat niet zo ... ik heb namelijk een lvl19 mage .... en zelfs al neem ik een mana potion en/of healing potion... met al mn mana 1200 krijg ik die rogues echt niet dood ! als ik alleen mire fireballs schiet dan kom ik nog maar net op 1000 damage in totaal.

En dan freeze ik de rogue dus elke keer vast aan de grond.

Ik ben niet de beste mage maar ik kan wel aardig overweg met mn mage ! zelfs tegen twinks win ik soms nog met meeste kills/ vlaggen veroverd (wsg).
het is alleen een stuk minder leuk, daarom loop ik ook weg van twinks, ga nieteens met ze vechten.

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:22:
[...]

als je specials doet is een trage boog hogere dps, als je geen specials doet de boog met het hoogste dps getal.
Neen, traag is _altijd_ beter.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tenzij je pvp't tegen casters...

johnnyv.nl schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:56:
[...]

Tenzij je pvp't tegen casters...
Trager is meer burst damage, dus zelfs in pvp tegen casters ;)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:51
Kees schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:09:
Wij hebben gewoon beide kanten aoe en warriors rogues die ook maar wat doen. Laatst ging dat niet goed en zijn we toen halverwege maar op single target dps overgestapt (we maakten ze sneller af dan ze spawnden, en om 1-2 mobs te aoe'en schiet niet op)

Naxx begint bij ons nu ook eindelijk een beetje op te schieten, na een break van 3 weken midden in de zomer zijn we nu op 10/15 en gothik en thaddius moeten deze week wel neergelgt kunnen worden zodat we bij de 4 horseman staan. Druk bezig geweest met recruiten zodat we nu 9 actieve warriors in de guild hebben voor dat gevecht.
belachelijk dat je zoveel warriors voor het gevecht nodig hebt, dit zal ook guilds de kop kosten ben ik bang voor.

Anoniem: 113568

Anoniem: 190128 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:28:
[...] die lvl 13 speler kan nooit dromen om die gear te krijgen op dat level + enchants.... en level 60 kan dat wel..
Ja we weten allemaal dat full tier 2 krijgen stukken makkelijker is als je twink voor 300g aan enchants en een paar wc/dm runs te doen

Anoniem: 172249

DarkShadow schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:58:
[...]

belachelijk dat je zoveel warriors voor het gevecht nodig hebt, dit zal ook guilds de kop kosten ben ik bang voor.
Nee hoor, guilds weten zich hier prima mee te redden en vooral als je uberhaupt zo ver komt.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 190128 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:28:
[...]

der is een verschill tusen een lvl 13 warrior met gray amor tegen een twink met 3x hp en stats dan een lvl 60 met epics tegen een lvl 60 met blue's die lvl 13 speler kan nooit dromen om die gear te krijgen op dat level + enchants.... en level 60 kan dat wel..
een twink met 3k hp wow das toch wel een droom. Dan nog leef jij ook in een droom wereld dat je echt denk dat iemand met tier 2 door iemand met skills in greens/blues geowned kan worden.
Waarschijnlijk heeft die tier2 ook 2 x zoveel hp en stats net als een twink dat heeft.

Daarbij denkt iedereen dat twinks geen skills hebben of kleine kinderen zijn das natuurlijk onzin want het is juist iemand die de max uit zijn char willen halen. Ik weet wel zeker dat de meeste twinks behoorlijke ervaren spelers zijn (al was het maar omdat ze geld genoeg hebben en vrienden die helpen).
Anoniem: 113568 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:58:
[...]

Ja we weten allemaal dat full tier 2 krijgen stukken makkelijker is als je twink voor 300g aan enchants en een paar wc/dm runs te doen
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 21-09-2006 17:12 ]

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

Vind twinks zelf wel leuk om te zien. Heb er zelf de g's niet voor over. Want me eerste char is nog niet eens 30, 29 atm en dan ga ik eerst weer poosje pvpen want dat vind ik echt een van de leukere dingen. Dat grinden vind ik geen zak aan.

En als ik dan tegen een twink moet vind ik niet erg. Nu ben ik zelf niet uber-skilled heb wel wat leuke gear, beste greens en blauw wapen voor dat lvl. En nu kan ik ver komen tegen sommige twinks. Maar das enkel 1 op 1. Zodra mijn cooldowns nog bezig zijn kan ik niks doen tegen die twinks behalve rennen. Vandaag kwam ik een premade twink groepje tegen. Niet echt leuk :(

Maar al met al denk ik dat twinks niet uber moeilijk te verslaan zijn. Zodra je met 2 bent en je weet beiden wat je doet zijn die twinks ook niks waard :)

Heeft geen signature.

• danslo
[...]

300g? Vraag me toch af hoe jij dat doet hoor om op al je gear de beste enchants te zetten.
MantaMania schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:10:
[...]
een twink met 3k hp wow das toch wel een droom. Dan nog leef jij ook in een droom wereld dat je echt denk dat iemand met tier 2 door iemand met skills in greens/blues geowned kan worden.
Waarschijnlijk heeft die tier2 ook 2 x zoveel hp en stats net als een twink dat heeft.
Ik denk dat ie bedoelt, een twink heeft evenveel HP als iemand van level 30~39.

[...]
...........

Daarbij denkt iedereen dat twinks geen skills hebben of kleine kinderen zijn das natuurlijk onzin.....

[...]
als ze zo geskilled zijn waarom gaan ze dan vechten tegen low lvl/ grey/green geared !?
zelfde als ik tegen een lvl5 Cow vecht ! o0o0o spannend ! one shotted ... i R teh PRO !!
ik denk dat het vaak kleine kinderen zijn omdat ze ten eerste VEEL goud hebben, dus veel tijd om te spelen, dus geen normaal sociaal leven of op basisschool/middelbare school. en ten tweede tijd hebben om zoveel aandacht te besteden aan het pwnen van kansloze mensen...

Ik zie de fun er niet van in, geef mij maar een lvl60 battleground match pre-made --> pre-made .... spannend tot het laatste eind.
Plus zoals ik al zei volwassen mensen zorgen er niet voor dat ze het spel bederven voor andere mensen (in de meeste gevallen )

• danslo
Anoniem: 25028 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:37:
[...]

als ze zo geskilled zijn waarom gaan ze dan vechten tegen low lvl/ grey/green geared !?
zelfde als ik tegen een lvl5 Cow vecht ! o0o0o spannend ! one shotted ... i R teh PRO !!
ik denk dat het vaak kleine kinderen zijn omdat ze ten eerste VEEL goud hebben, dus veel tijd om te spelen, dus geen normaal sociaal leven of op basisschool/middelbare school. en ten tweede tijd hebben om zoveel aandacht te besteden aan het pwnen van kansloze mensen...

Ik zie de fun er niet van in, geef mij maar een lvl60 battleground match pre-made --> pre-made .... spannend tot het laatste eind.
Plus zoals ik al zei volwassen mensen zorgen er niet voor dat ze het spel bederven voor andere mensen (in de meeste gevallen )
Dus als je veel gold hebt, heb je veel tijd om te spelen en heb je geen sociaal leven? Nee dat zijn argumenten die volwassen mensen gebruiken :+

• Vincentio
  • Niet online
[...]

Vergeet niet dat die tier 3 (tier 2 is outdated) natuurlijk ook 300-400g aan enchants kwijt is.
*Zucht* elk nieuwe tier 3 deel weer zoveel kwijt aan enchants.

Anoniem: 97943

[...]

Daarbij denkt iedereen dat twinks geen skills hebben of kleine kinderen zijn das natuurlijk onzin want het is juist iemand die de max uit zijn char willen halen. Ik weet wel zeker dat de meeste twinks behoorlijke ervaren spelers zijn (al was het maar omdat ze geld genoeg hebben en vrienden die helpen).
In zijn post staat 3x hp, niet 3k hp.

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 15:36

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb vandaag MARA gedaan als lvl 47 warrior... ik was de laagste... de rest was 50, 51, 52 52 maar was zeer tevreden over mij :)

Aantal leuke items gekregen maar mijn vraag:
Is Princess Theradras' Scepter beter dan de Warmonger ? ik weet het echt niet....
Ik gebruik het liefst het zwaard want die ziet er cooler uit én ik heb niet zo'n zijn mijn 2H mace skill helemaal op te poetsen :P (heb net 2H sword en 1H mace skill oppoetsbeurt achter de rug ;) )

[ Voor 27% gewijzigd door RMB op 21-09-2006 19:09 ]

Anoniem: 86561

Twinks zijn zinloos en geven alleen maar aan dat je het zonder gear niet aankan.

@ RMB, Neem de prince, langzamer en hogere damage

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 20:03
(jarig!)
lol timlapse zou moeilijk moeten zijn nou vandaag éérste keer éérste try neer. easy mode.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 15:36

RMB

Nee, geen right mouse button!

Hoe zou het komen dat er nauwelijks Troll Warriors zijn ? (althans op mijn server)

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 19:28
RMB schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:26:
Hoe zou het komen dat er nauwelijks Troll Warriors zijn ? (althans op mijn server)
Lijkt me nogal logisch, op een Troll zie je haast je gear niet en op een Orc of Tauren wel. UD ziet er weliswaar ook skinny uit, maar toch beter dan een Troll.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Weet iemand wat ik nog kan doen als m`n WTF folder fuckedup is?
Uitleg hier: http://www.abyssguild.org/forum/viewtopic.php?t=287

Krijg ik een kans bij een topguild.. krijg ik dit... /cry

Iemand die nog iets kan doen, of moet ik maar gewoon opnieuw starten met m`n interface.?

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Topguild? In scholomance?
j/k :P

Gewoon opnieuw beginnen.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Zo, net een eerste run door deadmines gedaan. We zijn ontstaan als PUG, en zijn tot Gilnid gekomen, waar we iedere keer teveel adds kregen om te overleven. Daarna disconnecte ook nog onze priest en verlaatte de warrior onze groep. Toch al 2 quests weten te halen, Red Silk Bandanas en Underground Assault. :)

Signature

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 11:58
RMB schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:05:
Ik heb vandaag MARA gedaan als lvl 47 warrior... ik was de laagste... de rest was 50, 51, 52 52 maar was zeer tevreden over mij :)

Aantal leuke items gekregen maar mijn vraag:
Is Princess Theradras' Scepter beter dan de Warmonger ? ik weet het echt niet....
Ik gebruik het liefst het zwaard want die ziet er cooler uit én ik heb niet zo'n zijn mijn 2H mace skill helemaal op te poetsen :P (heb net 2H sword en 1H mace skill oppoetsbeurt achter de rug ;) )
Je hebt hem echt in 15-20 minuutjes van 1-250 ofzo als je gewoon een melee mob zoekt die weinig dmg doet en constant hamstring spamt ;)

Bnet pindle#2913

• porn*
superbassie schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:30:
[...]

Lijkt me nogal logisch, op een Troll zie je haast je gear niet en op een Orc of Tauren wel. UD ziet er weliswaar ook skinny uit, maar toch beter dan een Troll.
En daarbij zijn de Tauren en Orc racials beter voor een warrior imo.

Bnet pindle#2913

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 10:27
Ik heb een probleem met mn rogue. In BWL verdwijen mijn combo points en wordt mn auto attack uitgezet. Heeft iemand anders hier problemen mee?

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56
w00t!

Full BWL run in 2 uur 27 minuten en eindelijk m'n NW robe geloot, gief shoulders nog

• porn*
DrProctor schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:34:
Ik heb een probleem met mn rogue. In BWL verdwijen mijn combo points en wordt mn auto attack uitgezet. Heeft iemand anders hier problemen mee?
Afgelopen weekend nog gedaan en geen problemen gehad. Hoorde wel iets over een addon dat de oorzaak kan zijn of misschien het verwijderen van je wtf/etc. dirs...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:24

Rannasha

Does not compute.

Heb hetzelfde wel eens gehad in BWL (Druid in catform), lijkt erop alsof je eventjes je target verliest, met het gevolg dat je al je CP kwijt bent. En addons uitzetten en/of WTF/WTB dirs deleten klinkt wel heel erg als een standaard reply van een GM, heb ik weinig vertrouwen in.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

ImdaMned schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:54:
w00t!

Full BWL run in 2 uur 27 minuten en eindelijk m'n NW robe geloot, gief shoulders nog
nub ga eens dmg doen slackaster!

tier 2 kan makkelijk verliezen van blue/green, tegen sommige classes/ specs is het ongeacht je gear bijna onmogelijk om van te winnen, cc, range, heals noem maar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 00:26:

[...]

tier 2 kan makkelijk verliezen van blue/green, tegen sommige classes/ specs is het ongeacht je gear bijna onmogelijk om van te winnen, cc, range, heals noem maar op
Heb met m'n mage naakt genoeg warriors gesloopt :P

Overigens net Faerlina op 60%, breekt MC en stopt de enrage niet, grmbl :/ Gaat binnenkort iig neer :D

[ Voor 3% gewijzigd door Mojo op 22-09-2006 00:33 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Dussss, we doen net even 4 Horsemen nog (alle bazen behalve Sapphiron en KT down na 2 dagen, LOL), en wat dropt er?

Een of ander leuk zwaardje...
Afbeeldingslocatie: http://ic1.myby.co.uk/wow/images/zacred_ashbringer.jpg

:DD

Horde World first Ashbringer drop, whoohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 12:50

RaseriaN

So much choices..

@Zoneseek..

Dat ding ziet er zo lijp uit.. gratz :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

pasta schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:50:
Zo, net een eerste run door deadmines gedaan. We zijn ontstaan als PUG, en zijn tot Gilnid gekomen, waar we iedere keer teveel adds kregen om te overleven. Daarna disconnecte ook nog onze priest en verlaatte de warrior onze groep. Toch al 2 quests weten te halen, Red Silk Bandanas en Underground Assault. :)
hehe lollig om het ook nog eens vanaf het begin te horen :)
doet me denken aan de eerste wow topics toen had ook iedereen het over strategien voor Deadmines en WC :)

net vael voor de eerste keer neergehaald. 2e try van de avond, 6e in totaal ofzo. :)
heerlijk gevecht. al had ik als mage wel een iets andere buf gewild :(

wel eerst 13 keer op razor moeten wipen, god wat haat ik die gast !

ps
wel leuk net ff topic nr 1 door liggen spitten, ff wat weetjes
-bliz maakt geen games die laggen
-alles zou om quests draaien
-hunters en priests zijn niet erg geschikt om solo te lvlen
-warriors zijn zwaar overpowerd

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Species5618 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 00:21:
En addons uitzetten en/of WTF/WTB dirs deleten klinkt wel heel erg als een standaard reply van een GM, heb ik weinig vertrouwen in.
Ben ik met je eens maar schijnt wel eens te helpen... :|

Gz zone :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
heuveltje schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 01:37:
[...]
ps
wel leuk net ff topic nr 1 door liggen spitten, ff wat weetjes
-bliz maakt geen games die laggen
-alles zou om quests draaien
-hunters en priests zijn niet erg geschikt om solo te lvlen
-warriors zijn zwaar overpowerd
Dat laatste is ondertussen meer dan rechtgezet, maar ten tijde van het eerste topic zal het inderdaad wel juist geweest zijn. Whirlwind + sweeping strikers + execute anyone? :D Weapon speeds waren ook nog niet generfd dus als je een warrior met IBS of Arcanite Reaper zag was je de klos :)

Hunters niet geschikt om solo te lvl-en? Van waar kwam die mythe? :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 01:15:
Dussss, we doen net even 4 Horsemen nog (alle bazen behalve Sapphiron en KT down na 2 dagen, LOL), en wat dropt er?

[afbeelding]

gratz
ok vertel meteen ff wat die "will of the ashbringer" doet is dat alleen die soundfiles of ook wat anders?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 09:11
Anoniem: 108648 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 00:26:
[...]

Hmm, ik ben rogue met full t2 en paar andere losse items (boots of shadowflame, belt van c'thun, AQ40 wapens...) en ik kan me niet inbeelden dat ik zou verliezen van welke class dan ook in blue/greens hoor... Merk ik meer dan ooit nu met de mixed BG's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-07 23:29
Bokkie schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 07:19:
[...]

gratz
ok vertel meteen ff wat die "will of the ashbringer" doet is dat alleen die soundfiles of ook wat anders?
http://www.curse-gaming.c...sen-ashbringer-quest.html

'k vermoed dat dat die wil is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08

[afbeelding]

Holy Shit, nooit dat ding verwacht te zien, en zeker niet op Talnivarr :O
Totdat opeens [Last Stand] opviel :D
Gratz ^^

/Geforce, warrior of To Die For...

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gisteren is er biji een guildmember zijn account gehacked :/
En dat terwijl een strong password (cijfers, letters, lang wachtwoord) had voor zijn account.

Een heel jaar spelen, instances en speciale drops naar de maan omdat ze
bijna alles (geld, items, bankitems) hebben verstuurd/verkocht.

Hij is er echt goed ziek van en wij trouwens ook...

Hij heeft een ticket neergelegd bij de GM, ben echt benieuwd of ze er iets aan kunnen doen.
Hebben juliie ervaring hiermee? Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 21-06 14:36
Ik begin echt een schijt hekel te krijgen aan bwl, de drops die wij krijgen is gewoon niet meer om aan te zien. En dan heb ik het over de set drops, we hebben echt continu dual Wrath en NW drops, gisteravond weer 2 x NW belts, 2 x NW robes, 2 x Wrath shoulders. 4 warriors en 4-5 mages volledig tier 2 terwijl van de andere classes er 0 of net 1 met volledig tier 2 rond lopen. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 10-07 18:36
Skillz schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 07:40:
En dat terwijl een strong password (cijfers, letters, lang wachtwoord) had voor zijn account.

Hij heeft een ticket neergelegd bij de GM, ben echt benieuwd of ze er iets aan kunnen doen.
Als hij mazzel heeft krijgt hij een GM die 1 nexus crystal vraagt voor elk gedisenchanted item, welke guildbank kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

[afbeelding]

Nice one. Je moet eens proberen met die kerel in SM rond te gaan banjeren. Filmpje over gezien, zag er leuk uit en goed voor de lore.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Skillz schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 07:40:

jah, onze hunterclassofficer had er ook last van. In zijn geval ging het alleen om goud verspreid over meerdere characters. Hij kwam er achter toen hij bezig was met het grinden van een alt van zijn vrouw. Op een gegeven moment zag hij in haar friendlist zijn characters doodleuk inloggen en uitloggen. Eerst vond hij het wel grappig, 5 minuten later realiseerde hij dat zijn account werd gehacked. Op whispers antwoordde de hacker niet. Hij is dus snel naar de account management pagina gegaan en heeft snel zijn wachtwoord veranderd. Nadat hij had ingelogd kwam hij tot de conclusie dat al zijn goud weg was. (+/- 2700G). Gelukkig heeft hij zijn gear nog...

Hij heeft vervolgens een lange mail naar een GM gestuurd. "Kunnen we niks aan doen, jammer" was het antwoord. Weer een mail verstuurd naar blizzard zelf en uiteindelijk kreeg hij gisteren na veel heen-en-weer gemail een gedeelte van zijn goud terug. Een volledige refund was ook mogelijk maar dan had hij NOOIT meer de kans om iets terug te halen (goud en armor). Hij is uiteindelijk akkoord gegaan met een halve refund zodat hij nog in aanmerking komt als zijn volledige epic gear wordt gedeleted

M.a.w., het kan wel, maar verwacht er niet teveel van. Ik ben van mening dat Blizzard met 2 maten meet. "Het kan soms wel" of "Het kan soms niet"

maargoed, iets vrolijkers, onze GM heeft gister zijn thunderfury zwaard :) Maar mijn god, wat gaat die thunderaan makkelijk neer zeg... :|

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
TomSmit82 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:07:
Ik begin echt een schijt hekel te krijgen aan bwl, de drops die wij krijgen is gewoon niet meer om aan te zien. En dan heb ik het over de set drops, we hebben echt continu dual Wrath en NW drops, gisteravond weer 2 x NW belts, 2 x NW robes, 2 x Wrath shoulders. 4 warriors en 4-5 mages volledig tier 2 terwijl van de andere classes er 0 of net 1 met volledig tier 2 rond lopen. Hebben meer mensen hier last van?
Ach, ik wacht pas 5 maanden op mijn trancedance robe, om mijn set te complementeren.
Heb iets van 150dkp, the 2de priest op de lijst iets van 60 maar is een hopeloze zaak.

Hetzelfde voor de warriors, 4 warriors wachten nou al een jaar op de geddon bindings om te droppen.
Elke net startende raid heeft al thunderfury en wij nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren in 2 uur en 15 minuten vanaf Skeram naar Twins toe geblazen.
En eindelijk hebben we onze eerste Ancient Qiraji Ripper en Kalimdor's Revenge gehad ;)

Ben wel blij nu met mn AQR/CTS combinatie :9

Ik had hiervoor de Misplaced Servo Arm, maar ik mis tbh nog de rauwe AttackPower en Crit om dat ding tot zn volle recht te laten komen.
Dus vanaf nu weer lekker met SwordSpec rondrennen in instance's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

ten eerste hadk et over een gast die net was begonnen dan heb je egt niet in een paar wc/dm runs 300g lijkt mij
[...]

3x HP lezen voordat je reply drukt aub... en dat iemand met tier 2 2x zo veel hp/stats heeft ik heb nog nooit een tier 2 hunter gezien met 7k hp ... en 2000AP 700agi maar dat ligt vast aan mij

En btw als bv rogue of hunter kan je best een mage uitschakelen met tier 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Anoniem: 190128 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:38:
[...]

ten eerste hadk et over een gast die net was begonnen dan heb je egt niet in een paar wc/dm runs 300g lijkt mij

[...]

3x HP lezen voordat je reply drukt aub... en dat iemand met tier 2 2x zo veel hp/stats heeft ik heb nog nooit een tier 2 hunter gezien met 7k hp ... en 2000AP 700agi maar dat ligt vast aan mij

ok jij mag dan vanavond wel ff op mijn account inloggen en met mijn rogue een mage proberene te pakken :D GL HF zal ik zeggen.

Ik wordt laatste tijd zo hard genakt in pvp dat ik inmiddels die auto cancel addon voor duels aan et opzoeken ben om alle duels maar te cancellen. Elke keer als ik naar aq40 mag lopen en er een hunter bij de gates staat wordt ik keihard genakt ookal sta ik in stealth. Een rogue zonder master of deception = kansloze zaak :P

Maar mages hebben het veel te makkelijk tegen rogues. Als een mage geen tier 2 rogue aan kan is ie naab tenzij die rogue al zn cooldowns gebruikt.
Ik heb et vele malen geprobeerd maar tegen een mage met vergelijkbare equip als mij maak ik geen schijn van kans.

Wij hadden gister trouwens erg leuke run wat betreft drops. Van Lootlord hadden we Maladath te pakken van Chrom hadden we CTS en van Nef hadden we Boots of the shadowflame en die 30 agi neck met +1% hit.

[ Voor 7% gewijzigd door Proqzor op 22-09-2006 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115173

porn schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:20:
[...]

En daarbij zijn de Tauren en Orc racials beter voor een warrior imo.
Euhm, heb je de Troll racials al eens bekeken misschien? Health regen en berserking anyone..... Zeker niet te onderschatten als warrior, pop maar eens een berserking als je nog weinig hp hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
(jarig!)
Wij hebben ook echt alleen maar wrath drops in BWL

nu al 2x dual wrath shoulders gehad. 1x dual wrath Breastplate. van de 6 nefarian kills(of 7) in totaal 4 wrath gedropt.

gelukkig ben ik nu dus ook full tier 2 :). Had gepassed op de eerste wrath BP(ik had van hem die scarab gekregen voor weinig rp).

anyhow nu nog het shield en dan ben ik klaar voor naxx :).

heb nu zo'n 6757 hp unbuffed :). met nieuw shield buru(of natuurlijk elementium reinforced) heb ik zo'n 6900 unbuffed :).

dat betekend dat ik rond de 10k met flaks uit kan komen :). eigenlijk nog die ring van nefarian voor de stamina :P. Die heb ik nog niet zal de volgende keer eens gaan bieden.

Een nadeel we hebben de warriors om naxx in te gaan, (2x full tier 2, 1x 7/8(mist pants) en een aantal keer 6/8(of misschien ook wel 7/8) rest is minstens full tier 1(maar tja dat is not steeds instagib op patchwerk). 9205 armor (buffed) maar met elementium reinforced bullwark zou dat ook rond de 9600 uit moeten komen :).

of hopen op dat aq shield(is een keer gedropped) maar dan kan ik een week AQ niet in omdat we niet clearen tot c'thun.(we zitten vast op huhuran, hopelijk gaat die deze week neer).

met calculator zou ik 9k hp (max) nemen op patchwerk dus dat zou net moeten kunnen(als healers op lettten).

nu hopen op wat wrath gloves, en wrath pants(van raggy) en dan hebben we denk ik snell 4 tier 2 warriors.

dan ff wat transendence en stormrage en we zouden naxx kunnen proberen. al willen ze pas beginnen als we the twins neer hebben.

nu heb ik daar een probleem moet ik met mijn crappy bloodlord defender gaan slaan(moet nog ff quel'seqar aan komen) want thunderfury add the buggs.
Anoniem: 115173 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:22:
[...]

Euhm, heb je de Troll racials al eens bekeken misschien? Health regen en berserking anyone..... Zeker niet te onderschatten als warrior, pop maar eens een berserking als je nog weinig hp hebt :)
nou tja d'r zijn gevechten waar je niet low hp bent al warior(dat is meer death or alive). broodlord & (van lezen/horen zeggen) patchwerk. als je dood bent heb je niks aan beserking. Dan kan je beter 2% hp als tauren overhouden(dat is dus zo'n 3% van de racial bonus :P).

we zijn zelfs ooit tanks geswitched op chrom, puur om die rede.

btw is chrom timelapse generfed? wij hadden die gisteren voor de eerste keer en hij bleeft terug komen naar de tank. Een keer een slechte gehad toen hij verkeerd terug liep, tien de hele riad acid kreeg :P.

maar toen heb ik de laatste 40% maar getanked echt makkelijk (heb inmiddels bijna meer hp met normale buffs dan met flask toen ik aan bwl begon :)

[ Voor 23% gewijzigd door Kevinp op 22-09-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:03:
[...]

ok jij mag dan vanavond wel ff op mijn account inloggen en met mijn rogue een mage proberene te pakken :D GL HF zal ik zeggen.
Is goed ;) nee maar in duels verwachten ze je en dan ben je als rogue zwaar in het nadeel maar in een BG kan je best er 1 neer krijgen gewoon blijven stunnen. En als je gefrostnovaed word kan je altijd nog vanishen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
je kan een mage niet stunnen want dan blinkt ie weg ;p Je moet openen met ambush en dan backstabben en hopen dat je ze neer krijgt ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 09:04
Nou, bij mij is nu een beetje gezeik aan de gang in de guild over DKP. We gebruiken nu een systeem wat vaste prijzen heeft, en de inspanning-loot verhouding totaal verkeerd weergeeft. M.a.w., mocht je op 2 raids mee geweest zijn, dan zou je volgens de DKP-lijst recht hebben op een epic. Ik loop al maanden tegen dit systeem aan te schoppen, aangezien dit systeem alleen de GM en de classleaders bevoordeelt, aangezien zij altijd bij de raids aanwezig zijn. Anderen, welke ook meegeholpen hebben om de bazen in MC neer te krijgen, pissen nu iedere keer naast de pot.

Nu is er door iemand een open bidding systeem voorgesteld als vervanging van ons huidige systeem. Ik wil niet zeggen dat dit het meest ideale systeem is, maar het is in mijn ogen een stuk eerlijker ten opzichte van de rest van de raid dan het huidige systeem. Nu word ik, aangezien ik met redelijk goede argumenten kom gezien als Epic-horney ed, terwijl ik allesbehalve dat ben. Ik wil gewoon een eerlijk systeem met eerlijke kansen voor iedereen, waardoor de gehele raid sterker wordt ipv een paar mensen.

Nu wordt er ook als argument gebruikt dat het huidige management systeem het niet toelaat om 2 prijzen voor 1 item te geven. Ik weet dat er een redelijk aantal guilds zijn die een bidding systeem gebruiken, en ben dan ook benieuwd of iemand kan aangeven hoe zij dit aanpakken, en eventueel welk systeem zij gebruiken, zodat ik de personen die dit als argument gebruiken onderuit kan schoffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

DrProctor schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:41:
je kan een mage niet stunnen want dan blinkt ie weg ;p Je moet openen met ambush en dan backstabben en hopen dat je ze neer krijgt ;p
Of
1. Cheap Shot
2. Gouge
*Mage blinkt met gouge en staat sullig 5 seconden niks te doen 20yards verder
3. Backstab
4. 5 combo points CB evisc
als hij dan niet dood is blind en repeat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
gewoon free for all roll en hopen dat mensen genoeg common sence hebben om bepaalde items aan personen te laten om zo de vooruitgang van de raidgroup als geheel niet te interrupteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Upper schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:46:
Nou, bij mij is nu een beetje gezeik aan de gang in de guild over DKP. We gebruiken nu een systeem wat vaste prijzen heeft, en de inspanning-loot verhouding totaal verkeerd weergeeft. M.a.w., mocht je op 2 raids mee geweest zijn, dan zou je volgens de DKP-lijst recht hebben op een epic. Ik loop al maanden tegen dit systeem aan te schoppen, aangezien dit systeem alleen de GM en de classleaders bevoordeelt, aangezien zij altijd bij de raids aanwezig zijn. Anderen, welke ook meegeholpen hebben om de bazen in MC neer te krijgen, pissen nu iedere keer naast de pot.

Nu is er door iemand een open bidding systeem voorgesteld als vervanging van ons huidige systeem. Ik wil niet zeggen dat dit het meest ideale systeem is, maar het is in mijn ogen een stuk eerlijker ten opzichte van de rest van de raid dan het huidige systeem. Nu word ik, aangezien ik met redelijk goede argumenten kom gezien als Epic-horney ed, terwijl ik allesbehalve dat ben. Ik wil gewoon een eerlijk systeem met eerlijke kansen voor iedereen, waardoor de gehele raid sterker wordt ipv een paar mensen.

Nu wordt er ook als argument gebruikt dat het huidige management systeem het niet toelaat om 2 prijzen voor 1 item te geven. Ik weet dat er een redelijk aantal guilds zijn die een bidding systeem gebruiken, en ben dan ook benieuwd of iemand kan aangeven hoe zij dit aanpakken, en eventueel welk systeem zij gebruiken, zodat ik de personen die dit als argument gebruiken onderuit kan schoffelen.
Wij gebruiken EQdkp daarvoor.
Werkt perfect: http://www.minority-guild.org/MinorityDKP/stats.php

Volledig open bidding systeem, heb jij als rogue zin in een two-handed sword om te disenchanted dan mag dat :)

Voor alle items is een minimum prijs vastgesteld (tier1 30 dkp), per raid krijg je 10dkp.
Afspraken maken is natuurlijk toegestaan, wij rogues hebben bijvoorbeeld afgesproken op rogue-set-items altijd minimum bid te doen. Gewoon rollen dus, daarmee hebben wij wat meer DKP dan warriors en hunters die de dkp wasten op setitems :P

[ Voor 11% gewijzigd door itsme op 22-09-2006 09:55 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:15
Wij gebruiken ook een systeem met vaste prijzen voor de tier items, de rest kan op geboden worden. Ik snap eigenlijk niet wat er oneerlijk aan is? Iemand die veel met raids mee gaat heeft eerder recht op epics, dat lijkt me volkomen logisch. In ons systeem zijn de prijzen zoals hieronder;

Tier1 BoE --> 20dkp
Tier1 BoP --> 25dkp
Tier2 --> 40dkp

Een volledige MC run levert ongeveer 40dkp op.

Dit heeft als gevolg dat de mensen die er altijd zijn ook redelijk snel in de epics lopen en dat lijkt me een goede zaak. Waarom zou Jantje die een keer in de maad een run mee gaat meer echt hebben op epics dan Piet die 2 keer in de week mee gaat?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 09:11
Anoniem: 113568 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:48:
[...]

Of
1. Cheap Shot
2. Gouge
*Mage blinkt met gouge en staat sullig 5 seconden niks te doen 20yards verder
3. Backstab
4. 5 combo points CB evisc
als hij dan niet dood is blind en repeat :P
als je vanish klaarhebt zijn ze EZ mode normaal... cheap shot + backstab. Dan blinken ze, vanish je gewoon en loop je wat achteruit, dan doen ze ice trap thingie, loop er naartoe: cheapshot + backstab, eviscerate
Indien ze iceblocken, wapens wegsteken maar erachter blijvenstaan (als je weggaat komen ze eruit) en dan ooc gewoon stealth gaan. En er is zo'n glitch in iceblock net voor ze eruit komen. (ijs verdwijnt instant ze vallen eruit en dan is ijs weer terug en stop het echt; dat verdwijnen en er al uitvallen is half secondje dus moet goed opletten ;-)) en dan kan je je 3de cheapshot rustig doen en heb je weer energy klaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 12:26

Theuno

Da Devil Crew

Voor loot, imo werkt het goed om vaak andere master looters te gebruiken. Laatst heb ik een member ML status gegeven omdat ik zelf hard moest healen. Eerste twee trashmobs 2 epic boe's. (MC)
Een andere run had ik een Warrior ML gegeven, nog nooit zoveel priest en warrior spul gedropt.

Vraagje over RDX, kan ik iemand zijn rep. met een bepaalde faction daarmee checken ?

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Gister in UBRS pugje dropte:
Blade of Hanna
Binds when equipped
Unique
Two-Hand Sword
101 - 152 Damage Speed 2.10
(60.2 damage per second)
+11 Strength
+11 Agility
+11 Stamina
+11 Intellect
+11 Spirit
Durability 120 / 120
Requires Level 59
Sells for 10 Gold 47 Silver 29 Copper to vendors
Item Level 64
Ik heb m *O* als rogue natuurlijk zinloos dus ik ga m verpatsen.
Alleen hoe plak ik hier nu een mooi prijsje aan vast, ik heb geen idee wat dit waard is.

[afbeelding]

Vraagje, hoe laat ik die dressroom er zo uit zien?

[ Voor 123% gewijzigd door itsme op 22-09-2006 11:40 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 12:26

Theuno

Da Devil Crew

its_me schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:01:
Gister in UBRS pugje dropte:

[...]

Ik heb m *O* als rogue natuurlijk zinloos dus ik ga m verpatsen.
Alleen hoe plak ik hier nu een mooi prijsje aan vast, ik heb geen idee wat dit waard is.
Dat is voor elke server anders, auctioneer gechecked ?
Zo ie zo kan je met de gold farmers en buyers van tegenwoordig iets hogere prijzen vragen voor items dan vroeger.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

.jef schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:58:
[...]

als je vanish klaarhebt zijn ze EZ mode normaal... cheap shot + backstab. Dan blinken ze, vanish je gewoon en loop je wat achteruit, dan doen ze ice trap thingie, loop er naartoe: cheapshot + backstab, eviscerate
Indien ze iceblocken, wapens wegsteken maar erachter blijvenstaan (als je weggaat komen ze eruit) en dan ooc gewoon stealth gaan. En er is zo'n glitch in iceblock net voor ze eruit komen. (ijs verdwijnt instant ze vallen eruit en dan is ijs weer terug en stop het echt; dat verdwijnen en er al uitvallen is half secondje dus moet goed opletten ;-)) en dan kan je je 3de cheapshot rustig doen en heb je weer energy klaar :p
Nooit vanishen tegen Mages als je NIET in een FrostNova zit.
Als hij je daarna te pakken krijgt (hallo blink + coldsnap/fn) ben je ECHT de zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
(jarig!)
Upper schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:46:

gebruik attendency van laaste 30 dagen, en laat mensen met bepaald percentage alleen bieden. Zo heb je het beste van beide werelden. ZO zouden wij het ook moeten doen maar wordt nog niet echt toe gepast.

of gewoon open biedignen. al is het lullig als je 7/8 tier 2 hebt, en een andere priest die maar de helft komt(mar dus wel dkp heeft gespaard) om dat de chest te looten.

maar als je dit doet maak hier ranks voor(met die 30 dagen attencency).

Of een ander systeem wat we in oude guild gebruikte.

je krijgt loot aan de hand van attendency van laatse 30 dagen. daar raidde we 3x in de week. (ging alleen over set items).

als je hoogste attendency had kreeg je dat item voor vast rp(was erg laag, maar voor elk item hetzelfde).
je kon ook een item passen, want je kon maar een item per raid krijgen(tenzij het 2e iedereen paste).
van de loot die je kreeg stonden lijstjes op het forum. Het voordeel hiervan is dat het verschrikkelijk snel gaat.

[ Voor 22% gewijzigd door Kevinp op 22-09-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

sabriel schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:38:
[...]

Ach, ik wacht pas 5 maanden op mijn trancedance robe, om mijn set te complementeren.
Heb iets van 150dkp, the 2de priest op de lijst iets van 60 maar is een hopeloze zaak.

Hetzelfde voor de warriors, 4 warriors wachten nou al een jaar op de geddon bindings om te droppen.
Elke net startende raid heeft al thunderfury en wij nog steeds niet
wij hebben nu 4x de drop van geddon gehad en er wachten nu dus nog 3 (1 is weggegaan) warriors op de drop van garr. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 190128 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:38:
[...]

[...]

ohh relax een beetje man. En een tier 2 heeft echt wel 2 x zoveel hp / stats als een green 60 zeker als die 60 de beste enchants heeft en die in greens zo goed als niks. Maar oke tis een eindeloze discussie. Ik zou zeggen zolang je geen twink gespeelt / gemaakt hebt weet je niet hoe het is en kan je er dus ook niet over oordelen.

[ Voor 0% gewijzigd door MantaMania op 22-09-2006 10:37 . Reden: oeps dubbele post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115173

kevinp schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:27:

nou tja d'r zijn gevechten waar je niet low hp bent al warior(dat is meer death or alive). broodlord & (van lezen/horen zeggen) patchwerk. als je dood bent heb je niks aan beserking. Dan kan je beter 2% hp als tauren overhouden(dat is dus zo'n 3% van de racial bonus :P).

we zijn zelfs ooit tanks geswitched op chrom, puur om die rede.
lol, rare switch dan toch wel, CL is zeker een tauren die niet goed weet wat de racials zijn van de andere classes.
Ok, die berserking is niet echt nuttig als tank, je kan er mss wat extra agro met krijgen maar dat is meestal wel zo goed als verwaarloosbaar. Maar wie heb je het liefste als tank, iemand die 5% meer hp heeft of iemand die 10% hp regent in combat? Dus heb je bv 1000hp dan zal je als tauren 50hp meer hebben maar als troll zal je hp met 100hp regenereren van zodra je damage krijgt. Hmm, ik weet wel wie ik zou kiezen mocht er ooit geswitched worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 09:04
its_me schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:51:
[...]

Wij gebruiken EQdkp daarvoor.
Werkt perfect: http://www.minority-guild.org/MinorityDKP/stats.php

Volledig open bidding systeem, heb jij als rogue zin in een two-handed sword om te disenchanted dan mag dat :)

Voor alle items is een minimum prijs vastgesteld (tier1 30 dkp), per raid krijg je 10dkp.
Afspraken maken is natuurlijk toegestaan, wij rogues hebben bijvoorbeeld afgesproken op rogue-set-items altijd minimum bid te doen. Gewoon rollen dus, daarmee hebben wij wat meer DKP dan warriors en hunters die de dkp wasten op setitems :P
Zie je nu wel, mijn vermoeden is bevestigd. Wij gebruiken ook EQdkp, maar men zegt (heb er zelf geen ervaring mee) dat het hiermee niet zou kunnen. In mijn ogen is nog altijd een Zero-Sum of Open Bidding systeem het meest eerlijk t.o.v. iedereen in de raid. Ga dit in ieder geval meenemen. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 115173 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:40:
[...]

lol, rare switch dan toch wel, CL is zeker een tauren die niet goed weet wat de racials zijn van de andere classes.
Ok, die berserking is niet echt nuttig als tank, je kan er mss wat extra agro met krijgen maar dat is meestal wel zo goed als verwaarloosbaar. Maar wie heb je het liefste als tank, iemand die 5% meer hp heeft of iemand die 10% hp regent in combat? Dus heb je bv 1000hp dan zal je als tauren 50hp meer hebben maar als troll zal je hp met 100hp regenereren van zodra je damage krijgt. Hmm, ik weet wel wie ik zou kiezen mocht er ooit geswitched worden ;)
Je hebt geen healers at all die je vol healen voor je regent, nope helemaal geen O-)
Oh en het is geen kwestie van 1000hp, een beetje tank loopt rond met 8k hp.
Tauren tanks zijn echt het beste door hun racial, terwijl orc warriors weer de beste DPS warriors zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:39
Als healer prefereer ik toch +50 hp. Dit omdat de tank in kwestie toch al bakken met healing krijgt en je die +100 hp per seconde nauwelijks zult merken als je tank met 4k per keer gemept wordt. Het is dan fijner om wat meer speelruimte te hebben, hoe meer hp een tank heeft hoe langer je als healer de tijd hebt om te reageren wat toch bij broodlord/firemaw/chromaggus zeker wel fijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
ImdaMned schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:54:
w00t!

Ja die run ging wel lekker. 10 Storms gloves voor mij, nog maar 2 voor full 10 storms.

Weet iemand hoe lang de allersnelste MC en BWL clear duurden?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
snelste molten core is 1 uur en euh 15 minuten dacht ik

zoek anders ff op warcraftmovies.com en dan op mcdonequicker

Maar dat is al outdated. Ik denk dat et wel mogelijk is om mc in een uur te clearen met full naxx gear. Miss wel onder 1 uur ;p

en BWL wordt in 2 - 2,5 gecleared door nihilum d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

FoOnEeN schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:45:
Als healer prefereer ik toch +50 hp. Dit omdat de tank in kwestie toch al bakken met healing krijgt en je die +100 hp per seconde nauwelijks zult merken als je tank met 4k per keer gemept wordt. Het is dan fijner om wat meer speelruimte te hebben, hoe meer hp een tank heeft hoe langer je als healer de tijd hebt om te reageren wat toch bij broodlord/firemaw/chromaggus zeker wel fijn is.
als ie echt 100hp per seconden zou krijgen ;) zou dat toch wel de voorkeur hebben. Maar 100 hp per sec lijkt me wat overdreven ik weet niet wat de regen is van die special maar lijkt mij wat veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56
MantaMania schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:19:
[...]

als ie echt 100hp per seconden zou krijgen ;) zou dat toch wel de voorkeur hebben. Maar 100 hp per sec lijkt me wat overdreven ik weet niet wat de regen is van die special maar lijkt mij wat veel.
Ik zit als troll mage met 3500 hp unbuffed op 2 hp per tick in combat. 5 hp per tick maximaal voor een warrior dus.

[sarcasm] yay [/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:30:
[...]

Ik zit als troll mage met 3500 hp unbuffed op 2 hp per tick in combat. 5 hp per tick maximaal voor een warrior dus.

[sarcasm] yay [/sarcasm]
hahahhaha ik schrok al van die 100hp per sec leek me al wat overdreven ;)
volgens mij zijn de warrior en hunter andersom, btw dit is toch gewoon tier 3?

[ Voor 49% gewijzigd door MantaMania op 22-09-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

MantaMania schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:31:
[...]

volgens mij zijn de warrior en hunter andersom, btw dit is toch gewoon tier 3?
Nere, dit is geen T3, en als je op de plaatjes naar het lijstje kijkt welke geselecteerd is kun je ook zien welke de warrior en welke de hunter is :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Blistimo schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:35:
[...]
Nere, dit is geen T3, en als je op de plaatjes naar het lijstje kijkt welke geselecteerd is kun je ook zien welke de warrior en welke de hunter is :+
ahhh ja idd ik vind die hunter armor wel erg veel lijken op de tier 3 van de warrior. Nou ja heb ook nog niet veel tier 3 gezien ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Theuno schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:02:
[...]

Dat is voor elke server anders, auctioneer gechecked ?
Zo ie zo kan je met de gold farmers en buyers van tegenwoordig iets hogere prijzen vragen voor items dan vroeger.
Ik denk niet dat deze al eens op de AH heeft gestaan, 0,05% dropkans van mobs ver in UBRS. Snelste two hander > lvl 55, en voor alle classes die m kunnen wielden erg mooie stats :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cls schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:40:
[...]

Dus als je veel gold hebt, heb je veel tijd om te spelen en heb je geen sociaal leven? Nee dat zijn argumenten die volwassen mensen gebruiken :+
Wie heeft ooit gezegd dat ik volwassen ben !?

:o
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.