Wij hebben ook echt alleen maar wrath drops in BWL
nu al 2x dual wrath shoulders gehad. 1x dual wrath Breastplate. van de 6 nefarian kills(of 7) in totaal 4 wrath gedropt.
gelukkig ben ik nu dus ook full tier 2

. Had gepassed op de eerste wrath BP(ik had van hem die scarab gekregen voor weinig rp).
anyhow nu nog het shield en dan ben ik klaar voor naxx

.
heb nu zo'n 6757 hp unbuffed

. met nieuw shield buru(of natuurlijk elementium reinforced) heb ik zo'n 6900 unbuffed

.
dat betekend dat ik rond de 10k met flaks uit kan komen

. eigenlijk nog die ring van nefarian voor de stamina

. Die heb ik nog niet zal de volgende keer eens gaan bieden.
Een nadeel we hebben de warriors om naxx in te gaan, (2x full tier 2, 1x 7/8(mist pants) en een aantal keer 6/8(of misschien ook wel 7/8) rest is minstens full tier 1(maar tja dat is not steeds instagib op patchwerk). 9205 armor (buffed) maar met elementium reinforced bullwark zou dat ook rond de 9600 uit moeten komen

.
of hopen op dat aq shield(is een keer gedropped) maar dan kan ik een week AQ niet in omdat we niet clearen tot c'thun.(we zitten vast op huhuran, hopelijk gaat die deze week neer).
met calculator zou ik 9k hp (max) nemen op patchwerk dus dat zou net moeten kunnen(als healers op lettten).
nu hopen op wat wrath gloves, en wrath pants(van raggy) en dan hebben we denk ik snell 4 tier 2 warriors.
dan ff wat transendence en stormrage en we zouden naxx kunnen proberen. al willen ze pas beginnen als we the twins neer hebben.
nu heb ik daar een probleem moet ik met mijn crappy bloodlord defender gaan slaan(moet nog ff quel'seqar aan komen) want thunderfury add the buggs.
nou tja d'r zijn gevechten waar je niet low hp bent al warior(dat is meer death or alive). broodlord & (van lezen/horen zeggen) patchwerk. als je dood bent heb je niks aan beserking. Dan kan je beter 2% hp als tauren overhouden(dat is dus zo'n 3% van de racial bonus

).
we zijn zelfs ooit tanks geswitched op chrom, puur om die rede.
btw is chrom timelapse generfed? wij hadden die gisteren voor de eerste keer en hij bleeft terug komen naar de tank. Een keer een slechte gehad toen hij verkeerd terug liep, tien de hele riad acid kreeg

.
maar toen heb ik de laatste 40% maar getanked echt makkelijk (heb inmiddels bijna meer hp met normale buffs dan met flask toen ik aan bwl begon
[
Voor 23% gewijzigd door
Kevinp op 22-09-2006 10:03
]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.