Het Grote World of Warcraft topic - Deel 87 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.844 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:17

Theuno

Da Devil Crew

its_me schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:01:
Gister in UBRS pugje dropte:

[...]

Ik heb m *O* als rogue natuurlijk zinloos dus ik ga m verpatsen.
Alleen hoe plak ik hier nu een mooi prijsje aan vast, ik heb geen idee wat dit waard is.
Dat is voor elke server anders, auctioneer gechecked ?
Zo ie zo kan je met de gold farmers en buyers van tegenwoordig iets hogere prijzen vragen voor items dan vroeger.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

.jef schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:58:
[...]

als je vanish klaarhebt zijn ze EZ mode normaal... cheap shot + backstab. Dan blinken ze, vanish je gewoon en loop je wat achteruit, dan doen ze ice trap thingie, loop er naartoe: cheapshot + backstab, eviscerate
Indien ze iceblocken, wapens wegsteken maar erachter blijvenstaan (als je weggaat komen ze eruit) en dan ooc gewoon stealth gaan. En er is zo'n glitch in iceblock net voor ze eruit komen. (ijs verdwijnt instant ze vallen eruit en dan is ijs weer terug en stop het echt; dat verdwijnen en er al uitvallen is half secondje dus moet goed opletten ;-)) en dan kan je je 3de cheapshot rustig doen en heb je weer energy klaar :p
Nooit vanishen tegen Mages als je NIET in een FrostNova zit.
Als hij je daarna te pakken krijgt (hallo blink + coldsnap/fn) ben je ECHT de zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
Upper schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:46:

Nu is er door iemand een open bidding systeem voorgesteld als vervanging van ons huidige systeem. Ik wil niet zeggen dat dit het meest ideale systeem is, maar het is in mijn ogen een stuk eerlijker ten opzichte van de rest van de raid dan het huidige systeem. Nu word ik, aangezien ik met redelijk goede argumenten kom gezien als Epic-horney ed, terwijl ik allesbehalve dat ben. Ik wil gewoon een eerlijk systeem met eerlijke kansen voor iedereen, waardoor de gehele raid sterker wordt ipv een paar mensen.
gebruik attendency van laaste 30 dagen, en laat mensen met bepaald percentage alleen bieden. Zo heb je het beste van beide werelden. ZO zouden wij het ook moeten doen maar wordt nog niet echt toe gepast.

of gewoon open biedignen. al is het lullig als je 7/8 tier 2 hebt, en een andere priest die maar de helft komt(mar dus wel dkp heeft gespaard) om dat de chest te looten.

maar als je dit doet maak hier ranks voor(met die 30 dagen attencency).

Of een ander systeem wat we in oude guild gebruikte.

je krijgt loot aan de hand van attendency van laatse 30 dagen. daar raidde we 3x in de week. (ging alleen over set items).

als je hoogste attendency had kreeg je dat item voor vast rp(was erg laag, maar voor elk item hetzelfde).
je kon ook een item passen, want je kon maar een item per raid krijgen(tenzij het 2e iedereen paste).
van de loot die je kreeg stonden lijstjes op het forum. Het voordeel hiervan is dat het verschrikkelijk snel gaat.

[ Voor 22% gewijzigd door Kevinp op 22-09-2006 10:14 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

sabriel schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:38:
[...]

Ach, ik wacht pas 5 maanden op mijn trancedance robe, om mijn set te complementeren.
Heb iets van 150dkp, the 2de priest op de lijst iets van 60 maar is een hopeloze zaak.

Hetzelfde voor de warriors, 4 warriors wachten nou al een jaar op de geddon bindings om te droppen.
Elke net startende raid heeft al thunderfury en wij nog steeds niet
wij hebben nu 4x de drop van geddon gehad en er wachten nu dus nog 3 (1 is weggegaan) warriors op de drop van garr. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 190128 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:38:
[...]

ten eerste hadk et over een gast die net was begonnen dan heb je egt niet in een paar wc/dm runs 300g lijkt mij

[...]

3x HP lezen voordat je reply drukt aub... en dat iemand met tier 2 2x zo veel hp/stats heeft ik heb nog nooit een tier 2 hunter gezien met 7k hp ... en 2000AP 700agi maar dat ligt vast aan mij

En btw als bv rogue of hunter kan je best een mage uitschakelen met tier 2...
ohh relax een beetje man. En een tier 2 heeft echt wel 2 x zoveel hp / stats als een green 60 zeker als die 60 de beste enchants heeft en die in greens zo goed als niks. Maar oke tis een eindeloze discussie. Ik zou zeggen zolang je geen twink gespeelt / gemaakt hebt weet je niet hoe het is en kan je er dus ook niet over oordelen.

[ Voor 0% gewijzigd door MantaMania op 22-09-2006 10:37 . Reden: oeps dubbele post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115173

kevinp schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:27:

nou tja d'r zijn gevechten waar je niet low hp bent al warior(dat is meer death or alive). broodlord & (van lezen/horen zeggen) patchwerk. als je dood bent heb je niks aan beserking. Dan kan je beter 2% hp als tauren overhouden(dat is dus zo'n 3% van de racial bonus :P).

we zijn zelfs ooit tanks geswitched op chrom, puur om die rede.
lol, rare switch dan toch wel, CL is zeker een tauren die niet goed weet wat de racials zijn van de andere classes.
Ok, die berserking is niet echt nuttig als tank, je kan er mss wat extra agro met krijgen maar dat is meestal wel zo goed als verwaarloosbaar. Maar wie heb je het liefste als tank, iemand die 5% meer hp heeft of iemand die 10% hp regent in combat? Dus heb je bv 1000hp dan zal je als tauren 50hp meer hebben maar als troll zal je hp met 100hp regenereren van zodra je damage krijgt. Hmm, ik weet wel wie ik zou kiezen mocht er ooit geswitched worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-03 16:48
its_me schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:51:
[...]

Wij gebruiken EQdkp daarvoor.
Werkt perfect: http://www.minority-guild.org/MinorityDKP/stats.php

Volledig open bidding systeem, heb jij als rogue zin in een two-handed sword om te disenchanted dan mag dat :)

Voor alle items is een minimum prijs vastgesteld (tier1 30 dkp), per raid krijg je 10dkp.
Afspraken maken is natuurlijk toegestaan, wij rogues hebben bijvoorbeeld afgesproken op rogue-set-items altijd minimum bid te doen. Gewoon rollen dus, daarmee hebben wij wat meer DKP dan warriors en hunters die de dkp wasten op setitems :P
Zie je nu wel, mijn vermoeden is bevestigd. Wij gebruiken ook EQdkp, maar men zegt (heb er zelf geen ervaring mee) dat het hiermee niet zou kunnen. In mijn ogen is nog altijd een Zero-Sum of Open Bidding systeem het meest eerlijk t.o.v. iedereen in de raid. Ga dit in ieder geval meenemen. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 115173 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:40:
[...]

lol, rare switch dan toch wel, CL is zeker een tauren die niet goed weet wat de racials zijn van de andere classes.
Ok, die berserking is niet echt nuttig als tank, je kan er mss wat extra agro met krijgen maar dat is meestal wel zo goed als verwaarloosbaar. Maar wie heb je het liefste als tank, iemand die 5% meer hp heeft of iemand die 10% hp regent in combat? Dus heb je bv 1000hp dan zal je als tauren 50hp meer hebben maar als troll zal je hp met 100hp regenereren van zodra je damage krijgt. Hmm, ik weet wel wie ik zou kiezen mocht er ooit geswitched worden ;)
Je hebt geen healers at all die je vol healen voor je regent, nope helemaal geen O-)
Oh en het is geen kwestie van 1000hp, een beetje tank loopt rond met 8k hp.
Tauren tanks zijn echt het beste door hun racial, terwijl orc warriors weer de beste DPS warriors zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-05 17:04
Als healer prefereer ik toch +50 hp. Dit omdat de tank in kwestie toch al bakken met healing krijgt en je die +100 hp per seconde nauwelijks zult merken als je tank met 4k per keer gemept wordt. Het is dan fijner om wat meer speelruimte te hebben, hoe meer hp een tank heeft hoe langer je als healer de tijd hebt om te reageren wat toch bij broodlord/firemaw/chromaggus zeker wel fijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
ImdaMned schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:54:
w00t!

Full BWL run in 2 uur 27 minuten en eindelijk m'n NW robe geloot, gief shoulders nog
Ja die run ging wel lekker. 10 Storms gloves voor mij, nog maar 2 voor full 10 storms.

Weet iemand hoe lang de allersnelste MC en BWL clear duurden?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
snelste molten core is 1 uur en euh 15 minuten dacht ik

zoek anders ff op warcraftmovies.com en dan op mcdonequicker

Maar dat is al outdated. Ik denk dat et wel mogelijk is om mc in een uur te clearen met full naxx gear. Miss wel onder 1 uur ;p

en BWL wordt in 2 - 2,5 gecleared door nihilum d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

FoOnEeN schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:45:
Als healer prefereer ik toch +50 hp. Dit omdat de tank in kwestie toch al bakken met healing krijgt en je die +100 hp per seconde nauwelijks zult merken als je tank met 4k per keer gemept wordt. Het is dan fijner om wat meer speelruimte te hebben, hoe meer hp een tank heeft hoe langer je als healer de tijd hebt om te reageren wat toch bij broodlord/firemaw/chromaggus zeker wel fijn is.
als ie echt 100hp per seconden zou krijgen ;) zou dat toch wel de voorkeur hebben. Maar 100 hp per sec lijkt me wat overdreven ik weet niet wat de regen is van die special maar lijkt mij wat veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
MantaMania schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:19:
[...]

als ie echt 100hp per seconden zou krijgen ;) zou dat toch wel de voorkeur hebben. Maar 100 hp per sec lijkt me wat overdreven ik weet niet wat de regen is van die special maar lijkt mij wat veel.
Ik zit als troll mage met 3500 hp unbuffed op 2 hp per tick in combat. 5 hp per tick maximaal voor een warrior dus.

[sarcasm] yay [/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:30:
[...]

Ik zit als troll mage met 3500 hp unbuffed op 2 hp per tick in combat. 5 hp per tick maximaal voor een warrior dus.

[sarcasm] yay [/sarcasm]
hahahhaha ik schrok al van die 100hp per sec leek me al wat overdreven ;)
volgens mij zijn de warrior en hunter andersom, btw dit is toch gewoon tier 3?

[ Voor 49% gewijzigd door MantaMania op 22-09-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

MantaMania schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:31:
[...]

volgens mij zijn de warrior en hunter andersom, btw dit is toch gewoon tier 3?
Nere, dit is geen T3, en als je op de plaatjes naar het lijstje kijkt welke geselecteerd is kun je ook zien welke de warrior en welke de hunter is :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Blistimo schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:35:
[...]
Nere, dit is geen T3, en als je op de plaatjes naar het lijstje kijkt welke geselecteerd is kun je ook zien welke de warrior en welke de hunter is :+
ahhh ja idd ik vind die hunter armor wel erg veel lijken op de tier 3 van de warrior. Nou ja heb ook nog niet veel tier 3 gezien ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Theuno schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:02:
[...]

Dat is voor elke server anders, auctioneer gechecked ?
Zo ie zo kan je met de gold farmers en buyers van tegenwoordig iets hogere prijzen vragen voor items dan vroeger.
Ik denk niet dat deze al eens op de AH heeft gestaan, 0,05% dropkans van mobs ver in UBRS. Snelste two hander > lvl 55, en voor alle classes die m kunnen wielden erg mooie stats :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25028

cls schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:40:
[...]

Dus als je veel gold hebt, heb je veel tijd om te spelen en heb je geen sociaal leven? Nee dat zijn argumenten die volwassen mensen gebruiken :+
Wie heeft ooit gezegd dat ik volwassen ben !?

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115173

Hmm, mijn voorbeeldje van 1000hp is voor sommige blijkbaar te moeilijk om te snappen dat het een voorbeed is. En 8k HP unbuffed heb ik er nog niet te veel zien rondlopen, maar als je rekent met 8k wordt dit dan voor tauren +400 hp meer in totaal en troll 800hp regen.
Trouwens als het bij een boss van dat beetje extra hp altijd afhangt, dan ben je denk ik zowiezo niet goed bezig en moet je de oorzaak ergens anders zoeken waarom iets niet goed lukt imo. De gevallen dat ik als tank op minder dan 400hp kom en het nog red kan ik op 1 hand tellen. Als ik op minder dan 1k hp kom hoop ik dat ik een potion of last stand of ..... heb en snel kan innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42407

Blackraven op trollbane zoekt nog nieuwe members, vooral shamans maar ook mages, locks, priest, druids en een rogue. We zoeken gezellige mensen die graag verder willen in het spel het liefst met wat t1 en t2. Wij zijn een gezellige nederlandse guild die regelmatige meetings heeft en ook nog progress. Kijk op onze website www.blackraven.nl voor meer info.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 42407 op 22-09-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Blade of Henna is een paladin wapen voor zover een pallie dat crap wapen wil hebben.

Tis paars, maar daar is ook alles mee gezegd

Warrior : 2.10 speed, no tnx
Shammie : no swords
Hunter : 11 agi, no tnx
Paladin : 11to all stats + 60 dps. leuk voor een hybrid, maar verder als leuk komt ie niet
Druid: als een druid hem al kan dragen dan heeft die 60 dps geen nut en zijn de stats niet spannend genoeg.
Anoniem: 42407 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:51:
Blackraven op trollbane zoekt nog nieuwe members, voorals shamans maar ook mages, locks, priest, druids en een rogue. We zoeken gezellige mensen die graag verder willen in het spel het liefst met wat t1 en t2. Wij zijn een gezellige nederlandse guild die regelmatige meetings heeft en ook nog progress.
wtf is er met die 2342356 mages in het blackraven mage channel gebeurd ?
Anoniem: 115173 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:49:
Hmm, mijn voorbeeldje van 1000hp is voor sommige blijkbaar te moeilijk om te snappen dat het een voorbeed is. En 8k HP unbuffed heb ik er nog niet te veel zien rondlopen, maar als je rekent met 8k wordt dit dan voor tauren +400 hp meer in totaal en troll 800hp regen.
...
Waar haal jij 800 hp regen uit? is dat over 7 minuten ofzo dat je 800 hp regenned ?

[ Voor 58% gewijzigd door ImdaMned op 22-09-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Bah wat een lelijke tiers...

Hunter / warrior zijn VET!!!

Maar wat zien shamans er lelijk uit! bah /cry

Kom op blizz dit is T4!!! Ten storms ziet er veel vetter en meer shaman uit, T3 ziet er echt ziek uit en T4 ziet er suf and meer paladin-achig uit.. zou zelf een mage nog mooi staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 179767 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:52:
Zomg dat is geen tier 4 maar tier 3 =p ,,

[...]
nee das geen tier3 Tier 3 komt uit naxx

das de lvl 70 1e dungeon set kan 4 zijn, kan ook equivalent van 1e dunegon set zijn in expansion dus gelijk aan magister en valor :P

maar vooralsnog bekend onder Tier 4 dus

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
Anoniem: 115173 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:40:
[...]

ik denk dat wij geen troll warriors hebben het was dus tauren vs orc toen. En was chrom met ignite flash en acid.

en de switch was op vraag van healer/raid leader.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Skillz schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 07:40:
Gisteren is er biji een guildmember zijn account gehacked :/
En dat terwijl een strong password (cijfers, letters, lang wachtwoord) had voor zijn account.

Een heel jaar spelen, instances en speciale drops naar de maan omdat ze
bijna alles (geld, items, bankitems) hebben verstuurd/verkocht.

Hij is er echt goed ziek van en wij trouwens ook...

Hij heeft een ticket neergelegd bij de GM, ben echt benieuwd of ze er iets aan kunnen doen.
Hebben juliie ervaring hiermee? Tips?
precies hetzelfde bij een guildie van mij gister. álles weg :/

Hij wacht nu op antwoord van GM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Bokkie schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:57:
nee das geen tier3 Tier 3 komt uit naxx

das de lvl 70 1e dungeon set kan 4 zijn, kan ook equivalent van 1e dunegon set zijn in expansion dus gelijk aan magister en valor :P

maar vooralsnog bekend onder Tier 4 dus
Het zijn in ieder geval geen nieuwe sets maar retextures van tier 3. Dus om daar nou van in je broek te gaan zitten soppen... :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 17:20

chromeeh

the Gnome

:9~ :9~ :9~ O+ O+

Gister avond Jail Break gedaan :Y) Eigenlijk best een makkelijk quest :D
Daarna direct ff de zaken in Burning Steps en StormWind afgehandeld, direct door gegaan naar Winterspring om met degene op de berg te praten (erg makkelijk te komen trouwens :D)
Nu alleen nog naar UBRS voor het bloed :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:54:
[...]
Waar haal jij 800 hp regen uit? is dat over 7 minuten ofzo dat je 800 hp regenned ?
Volgens mij denkt ie dat troll racial 10% van 8k hp regen krijgt, wat natuurlijk wel lekker zou zijn :P

Helaas klopt dat niet en mag ik hopen dat het een typo is, al vrees ik van niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:23

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ff een vraagje: heb geprobeerd de laatste Auctioneer mod te downen. (Op curse-gaming.com)
Daar staat als laatste versie 3.4, alhoewel er in de commentaren al over 3.8 gesproken wordt 8)7
Maar die 3.4 is niet aangepast voor de 1.12 patch. Resultaat: bij mij laadt hij niet :(
Iemand een idee waar ik wel een werkende versie vandaan kan halen?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tao schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:39:
Ff een vraagje: heb geprobeerd de laatste Auctioneer mod te downen. (Op curse-gaming.com)
Daar staat als laatste versie 3.4, alhoewel er in de commentaren al over 3.8 gesproken wordt 8)7
Maar die 3.4 is niet aangepast voor de 1.12 patch. Resultaat: bij mij laadt hij niet :(
bij de omschrijving van auctioneer op curse staat ook een link naar de homepage B)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 02-05 16:08
Tao schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:39:
Je kan m denk ik beter van de officiele site afhalen http://www.auctioneeraddon.org/dl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:27
Anoniem: 172249 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:09:
[...]

Nee hoor, guilds weten zich hier prima mee te redden en vooral als je uberhaupt zo ver komt.
niet de guilds die daar de komende maanden gaan aankomen, er is een maximum aantal warriors in het spel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Anoniem: 42407 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:51:
Blackraven op trollbane zoekt nog nieuwe members, vooral shamans maar ook mages, locks, priest, druids en een rogue. We zoeken gezellige mensen die graag verder willen in het spel het liefst met wat t1 en t2. Wij zijn een gezellige nederlandse guild die regelmatige meetings heeft en ook nog progress. Kijk op onze website www.blackraven.nl voor meer info.
Zoals iedereen wel weet, is er 3 weken geleden wat vervelends met Bam gebeurd. Al zijn characters waren gedelete. Na 1 dag had hij zijn characters terug, maar er bleek echter geen gear meer op te zitten. Inmiddels zit bam al 3 weken te wachten tot hij ook zijn gear terugheeft.

Het vermoeden was dat het door een hacker/keylogger was gekomen, gezien de hoeveelheid porno op bam's pc. Wat niemand echter vermoede dat het gedaan is door 2 mensen uit de guild, namelijk Rainmaker en Enor.
gezellige guild :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

BR is wel tof hoor :) Rotte appels heb je overal, beetje jammer alleen dat ze weer recruiten :P

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 61797 op 22-09-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

En Zaren zit niet eens in Blackraven! :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hehe, een member van onze guild (low geared warrior) heeft ook al zijn gear verloren (gehacked).

Voelde me toch niet helemaal blij, zeker niet na alle verhalen hier. Heb direct mn pass maar weer veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PromWarMachine schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:51:
Daarom juist :P in GEK gaat het ook bergafwaarts kwa members en het feit dat jullie gaan recruiten helpt daar niet bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Ik wou graag wat meer weten over die gehackte accounts. Hebben de personen van wiens account is gehacked ooit gold gekocht via internet? of hebben ze hun characters laten powerlvlen? Hebben ze account info geshared?

Ik wil graag weten of dit een random event is of dat ze zelf de oorzaak zijn van het verliezen van hun equip (dmv account sharing oid). Als er namelijk een security fout aan de kant van blizzard zit dan verander ik nu meteen mn password als dat zin heeft tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DrProctor schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:06:
Ik wou graag wat meer weten over die gehackte accounts. Hebben de personen van wiens account is gehacked ooit gold gekocht via internet? of hebben ze hun characters laten powerlvlen? Hebben ze account info geshared?

Ik wil graag weten of dit een random event is of dat ze zelf de oorzaak zijn van het verliezen van hun equip (dmv account sharing oid). Als er namelijk een security fout aan de kant van blizzard zit dan verander ik nu meteen mn password als dat zin heeft tenminste.
Password veranderen kan nooit kwaad natuurlijk, alleen als je een keylogger op je pc hebt, heeft dat niet zoveel zin. En dat Blackraven geval, tja, die had dus zn accountgegevens geshared, waar imho nooit een reden voor is, en wat zo ongelovelijk dom is, dat je het eigenlijk gewoon verdient.
Als het een security lek was geweest bij Blizzard, dan was dat al lang bekend geworden via het internet (forums e.d.). Maar, aangezien je accountnaam plain text over je netwerk heen gaat, liggen daar natuurlijk wel mogelijkheden als je bovendien een slecht wachtwoord hebt (achternaam, huisdier, geboortedatum, een normaal woord wat in het woordenboek voorkomt, etc etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Gisteren http://www.thottbot.com/?i=52839 geloot :)

(barb of the sand reaver).

Erg blij mee, maar moet nu wel ff farmen voor mn 25 agi enchant :)
Direct op twin emp trash mn skill omhoog gebracht naar 260, het gaat altijd zo verrot langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
marshallq schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:37:
[...]

Volgens mij denkt ie dat troll racial 10% van 8k hp regen krijgt, wat natuurlijk wel lekker zou zijn :P

Helaas klopt dat niet en mag ik hopen dat het een typo is, al vrees ik van niet :+
Het is inderdaad maar 10% van je spirit regen, oftewel ongeveer 1hp per tick zo'n beetje voor een warrior. :+
En misschien moet hij ook eens naar Naxx gaan ipv in Molten Bore rondhangen. Hatefull Strike hits .. for 6-8k, nee hoor die extra 500 hp helpt echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Miles Teg schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:15:
[...]

Password veranderen kan nooit kwaad natuurlijk, alleen als je een keylogger op je pc hebt, heeft dat niet zoveel zin. En dat Blackraven geval, tja, die had dus zn accountgegevens geshared, waar imho nooit een reden voor is, en wat zo ongelovelijk dom is, dat je het eigenlijk gewoon verdient.
Als het een security lek was geweest bij Blizzard, dan was dat al lang bekend geworden via het internet (forums e.d.). Maar, aangezien je accountnaam plain text over je netwerk heen gaat, liggen daar natuurlijk wel mogelijkheden als je bovendien een slecht wachtwoord hebt (achternaam, huisdier, geboortedatum, een normaal woord wat in het woordenboek voorkomt, etc etc).
mja ik ben nooit op een site geweest die te maken had met illegale dingen en WoW. Alleen op curse-gaming en addon sites enz dus ik denk niet dat ik een keylogger heb. Zal toch maar ff scannen vanavond dan. Maar goed volgens het WoW forum zijn er de laatste tijd idd veel mensen gehacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42407

De halve guild heeft hem daarna gold gegeven enchants epics etc etc etc best gezellig dus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Blackraven zijn aardige gasten

alleen jammer van die belgen daar : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Ik neem aan dat wanneer TBC uitkomt het weer gewoon T1, T2 etc gaat heten, waarbij T1 de makkelijkste raid (25m) dungeon set zal zijn.

ps. wat dachten we van deel 88?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Anoniem: 113568 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:03:
Ik neem aan dat wanneer TBC uitkomt het weer gewoon T1, T2 etc gaat heten, waarbij T1 de makkelijkste raid (25m) dungeon set zal zijn.

ps. wat dachten we van deel 88?
idd al dik over de 1k posts weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20
PromWarMachine schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:51:
Nog niet :P
Anoniem: 61797 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:02:
[...]

Daarom juist :P in GEK gaat het ook bergafwaarts kwa members en het feit dat jullie gaan recruiten helpt daar niet bij :)
Dat het met GEK niet zo goed gaat op het moment komt meer door interne problemen, volgens mij zal het feit dat BR recruit daar heel weinig aan bijdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo bedoelde ik het niet kaap :D Maar GEK members zien dat BL recruit terwijl het in GEK zwaar kut gaat, dan willen mensen nogal eens de overstap proberen. En het feit dat het in GEK niet echt goed gaat licht niet zozeer aan interne problemen maar maar aan de guild opzich :p maar daar ging het hier niet over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Heb na 2 jaar dit spel ook maar eens gekocht om wat uit te proberen :P. Spelen er meer mensen op lightbringer? OF zijn er leukere servers. das ook weer subjectief natuurlijk.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tripp schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:04:
Heb na 2 jaar dit spel ook maar eens gekocht om wat uit te proberen :P. Spelen er meer mensen op lightbringer? OF zijn er leukere servers. das ook weer subjectief natuurlijk.
Ligt er helemaal aan wat je van plan bent in WoW, raiding of casual of RolePlaying of een beetje van alle drie, ik zou persoonlijk gewoon op een server waar vrienden van me spelen gaan zitten, dat is zowieso wat makkelijker spelen, en dan kun je ze ook om hulp vragen als iets niet helemaal lukt. (wat wel zal gebeuren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Anoniem: 61797 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:38:
Zo bedoelde ik het niet kaap :D Maar GEK members zien dat BL recruit terwijl het in GEK zwaar kut gaat, dan willen mensen nogal eens de overstap proberen. En het feit dat het in GEK niet echt goed gaat licht niet zozeer aan interne problemen maar maar aan de guild opzich :p maar daar ging het hier niet over
HA zaren! Jou lang niet gezien :+

Maarja, ik speel op Trollbane btw, zojuist zelf een guildje gestart. Dus voor de geinteresseerde die een leuke guild zoeken nog op Trollbane. /w Haga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

heeft iemand wat tactics voor die 3 grote trash mobs na firemaw ik hoorde dat die nogal lastig waren maar ik kan er eigenlijk nergens wat over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Anoniem: 113568 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:15:
[...]

Ligt er helemaal aan wat je van plan bent in WoW, raiding of casual of RolePlaying of een beetje van alle drie, ik zou persoonlijk gewoon op een server waar vrienden van me spelen gaan zitten, dat is zowieso wat makkelijker spelen, en dan kun je ze ook om hulp vragen als iets niet helemaal lukt. (wat wel zal gebeuren ;))
Alle 3 wel eigenlijk. Ik heb op dit moment een NE rogue. Eigenlijk ben ik meer voor een pvp server. Op lightbringer zou ik idd met wat maatjes gaan spelen, maar daar hoor ik nog weinig van :/.

Keuzes maken als dit suckt :(.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
MantaMania schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:32:
heeft iemand wat tactics voor die 3 grote trash mobs na firemaw ik hoorde dat die nogal lastig waren maar ik kan er eigenlijk nergens wat over vinden.
http://www.wow-inner-sanc...forums/4899/ShowPost.aspx

Verder is de hele Inner sanctum guide afdeling wel erg goed gemaakt.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
van ons guild-forum:

Dear IMers,

I've recieved an email about a trojan horse that is going around in WoW. And it's no hoax.

It concerns a keytracker (trojan) specifick for WoW wich tries to steal your login info.
The name of the file is: svch0st.exe (Watch out, there is a zero here. The normal file with an o is part of windows)

My friend has found this one on his system. Luckely he found out on time. It enters your system by your browser by a .jpg file or a corrupted file on thottbot.

You can check the containment by checking the processes of your taskmanager and search for svch0st.exe.

The method to remove this program is on this site:
solution

The MT in my friends guild was caught with this program, and completely stripped from all his gear.

Goodluck,

Valasca

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ja, sick :)
Ik kom aardig ver met m'n paladin melee gear, en wanneer alles samen komt red ik ook wel een critje van 1.5k, maar een SoC crit van 2.1k :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131876

En hier de nieuwe PVP sets van TBC

http://www.wowszene.de/e1...post_images/arenasets.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

marshallq schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:37:
[...]

"Allows 10% of your normal life regen to continue in combat" ofzo. Let op de 10% van normale regen. Stel dat je normale liferegen per tick 200 HP is, dan is dit in combat dus 20HP/tick, oftewel 240 HP/minuut.

Tauren > Troll

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Enig idee wat die resilience rating is?
En waar kan ik hier meer info over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

barfieldmv schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:57:
[...]

Enig idee wat die resilience rating is?
En waar kan ik hier meer info over vinden.
Resilience verlaagt je kans om gecrit te worden (zowel melee als spell crits).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190128

waar zijn de hunter pvp sets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:01:
[...]

Resilience verlaagt je kans om gecrit te worden (zowel melee als spell crits).
+Defense en +Resistance in een dus, geweldig idee!
Blistimo schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:56:
[...]
"Allows 10% of your normal life regen to continue in combat" ofzo. Let op de 10% van normale regen. Stel dat je normale liferegen per tick 200 HP is, dan is dit in combat dus 20HP/tick, oftewel 240 HP/minuut.

Tauren > Troll
Denk niet eens dat het uberhaupt 200 hp per tick is, ben zelf een troll en heb nog nooit een hol gemerkt van die extra regen. Als het nou 10% of mana regen was ja.. ok dat was goed geweest.
Berserking vind ik zelf wel okay, als ik ankh en mana tide dan kan ik 2 mensen resen in 12 seconds :)
als warrior moet je echt tauren zijn ja, ook in expansion ook al heb je BoK, dan zijn er ook taurens die BoK + 5% hebben.

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 22-09-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dosed schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:29:
[...]

HA zaren! Jou lang niet gezien :+

Maarja, ik speel op Trollbane btw, zojuist zelf een guildje gestart. Dus voor de geinteresseerde die een leuke guild zoeken nog op Trollbane. /w Haga
Mwah op lvl 60 is eigelijk alleen raiden interessant en ik denk niet dat jullie dat doen atm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Anoniem: 113568 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:04:
[...]

[...]

Denk niet eens dat het uberhaupt 200 hp per tick is, ben zelf een troll en heb nog nooit een hol gemerkt van die extra regen. Als het nou 10% of mana regen was ja.. ok dat was goed geweest.
Berserking vind ik zelf wel okay, als ik ankh en mana tide dan kan ik 2 mensen resen in 12 seconds :)
als warrior moet je echt tauren zijn ja, ook in expansion ook al heb je BoK, dan zijn er ook taurens die BoK + 5% hebben.
Mja, ik was vrij optimistisch :+ Troll warriors gaan natuurlijk allemaal voor onwijze hoeveelheden spirit op hun gear om die regen te boosten :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Anoniem: 113568 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:04:
[...]
[...]

[onzin/onzin/onzin]. Ik heb met mijn troll mage altijd het gevoel dat als ik maar niet dood ga ik het wel heel lang vol houd.

Mana shield, blink, blastwave, frost nova, ai en rennen/blinken maar weer.

Voor meer info
http://www.wowwiki.com/Formulas:Mana_Regen
http://www.wowwiki.com/Formulas:Health_Regen
Health Regen in combat
Troll Mage = (Spirit * 0.10 + x) * 0.10

1

[ Voor 18% gewijzigd door barfieldmv op 22-09-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Naj_Geetsrev schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:01:
[...]

Hmmm, kan dit ook niet gewoon een nieuwe dungeon set zijn?
Bah ze hebben de paladin-look echt vernaggeld na Tier2...Tier2 is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Anoniem: 61797 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:17:
[...]

Mwah op lvl 60 is eigelijk alleen raiden interessant en ik denk niet dat jullie dat doen atm :P
Hehe, nee klopt nog niet, mijn members zitten rond de 40 allemaal atm, dus gezamelijk instances doen nu e.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Miles Teg schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:15:
[...]

ligt er meer aan, aan wie je je account gegevens geeft denk ik...Zou het nooit aan iemand die ik van inet of wow ken geven, maar bv wel aan iemand die ik goed ken in het dagelijkse leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32
Theuno schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:59:
Voor loot, imo werkt het goed om vaak andere master looters te gebruiken. Laatst heb ik een member ML status gegeven omdat ik zelf hard moest healen. Eerste twee trashmobs 2 epic boe's. (MC)
Een andere run had ik een Warrior ML gegeven, nog nooit zoveel priest en warrior spul gedropt.

Vraagje over RDX, kan ik iemand zijn rep. met een bepaalde faction daarmee checken ?
Sorry maar dat ML gedoe is dus niet waar. De drops zijn totaal onafhankelijk van wie ML is of wanneer je veranderd van ML.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188900

Eindelijk wat ik niet had durven hopen is dan tog gebeurd...

i got hacked =|

Was met me 53 priest in BRD werd Gedisconnect wou inlogge pass gechanged

dus ik naar account management en secret question beantwoord enzo. pass naar iets nieuwes gechanged, log terug in al me items weg

me 41 pally, en 26 rogue zijn intact kwa items maar daar stond geen geld op
Hoop dat blizzard wat terug omdat ik ruim 70 euro aan game time cards en 50 euro voorhet spel zelf heb betaald

Zo niet... tjah dan re-roll ik denk naar een andere server

Suggesties, of dingen die ik kan doen om met blizz in contact te komen mailen duurt zow lang..

/edit : heb antwoord gehad, ze onderzoeken het nu

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 188900 op 22-09-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67434

Hetzelfde hier. lvl 53 paladin, mn night elf druid & mn drawf hunter alle items en goud weg
echt #$%#
eerst een hele avond in mn onderbroek rond gelopen en geprobeerd een gm te pakken te krijgen.
Al diverse mailtjes gestuurd
mijn acount is nu geblokt door blizzard.
maar krijg verder geen reactie :(

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 67434 op 22-09-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Keyloggers of accountjes uitgeleend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

keylogger gevonden,
maar pas na 4de virusscanner geprobeerd te hebben :(
bitdefender deed ook geen klote

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 67434 op 22-09-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67434 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:32:
keylogger gevonden,
maar pas na 4de virusscanner geprobeerd te hebben :(
ik heb gescand enzo heb helemaal niks en ik zit ook niet op internet behalve op dit en de WoW forums dus.... zoals ik al 6 maanden lang doe
ook niet uitgeleend en ook geen third party programs ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Hoe zijn jullie allemaal aan die keyloggers geraakt dan? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188900 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:34:
[...]

ik heb gescand enzo heb helemaal niks en ik zit ook niet op internet behalve op dit en de WoW forums dus.... zoals ik al 6 maanden lang doe
ik ook
probeer hitman pro maar eens

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 67434 op 22-09-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:56
Start de computer, druk op F8 kies de optie veiligen modus. Scan daar met een virus/spyware programmatje. Want een keylogger zul je namelijk nooit zien in windows :) en accepteer geen pif, exe bestanden ook niet van bekenden op de mail/msn. Mensen doen dit vaak wel , en dan ben je de paal.

gl hf mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188900 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:34:
[...]

Er zijn ook linkjes op wow-europe forums gepost die 'fout' waren, dus daar zul je 't van hebben (en velen met je).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SaURoN schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:49:
[...]

ligt er meer aan, aan wie je je account gegevens geeft denk ik...Zou het nooit aan iemand die ik van inet of wow ken geven, maar bv wel aan iemand die ik goed ken in het dagelijkse leven :)
Maar daarmee geef je dan dus wel de controle over je account uit handen. En bovendien, waarom zou je iemand je accountgegevens geven? Om even te proberen? Er is vast nog wel een trial accountje te regelen ergens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op welke servers spelen jullie dan ? nederlandse guild enzo? Zouw eigenlijk wel graag naar een gewone server wille want RP vind ik niks aan Normal/PVp Server dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-05 13:46

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik doe mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Anoniem: 188900 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:39:
Op welke servers spelen jullie dan ? nederlandse guild enzo? Zouw eigenlijk wel graag naar een gewone server wille want RP vind ik niks aan Normal/PVp Server dus
Xavius (PVP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
Horde of Alliance, en wat is je nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 19:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Draenor, Allience (normale server)

Docno, lvl 35 priest. In een gezellige NL guild

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
He Zaren, jij ook hier?
Behindya hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cutthroat schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:03:
He Zaren, jij ook hier?
Behindya hier :P
Jep jep :D Nu weet ik meteen hoe je heet ingame bij BF2 btw :) Meld je hier nog even je xfire nick ? Kunnen we ook BF2 eens samen doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
Het Grote World of Warcraft topic - Deel 88

Daar verder, deze is wel vol. :)
Voor rakkerzero: Als je de ts klaar hebt dan mail em maar, of DM... Pas ik hem wel aan, of kaap het volgende topic ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• SaURoN
  • Niet online
Miles Teg schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:03:
[...]

Maar daarmee geef je dan dus wel de controle over je account uit handen. En bovendien, waarom zou je iemand je accountgegevens geven? Om even te proberen? Er is vast nog wel een trial accountje te regelen ergens. :P
ach als ik die persoon al niet kan vertrouwen wie dan wel :P en nee heb het hem gegeven om af en toe wat rond te wandelen omdat me router wow niet lief vond/vind :P

• heuveltje
  • Laatst online: 22:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

sabriel schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:37:
van ons guild-forum:

Dear IMers,

I've recieved an email about a trojan horse that is going around in WoW. And it's no hoax.

It concerns a keytracker (trojan) specifick for WoW wich tries to steal your login info.
The name of the file is: svch0st.exe (Watch out, there is a zero here. The normal file with an o is part of windows)
Hmm had dat verhaal al gehoord, maar op me eigen pc niks gevonden en het al half af gedaan als een hoax. zit ik nu op de huiskamer pc (waar ik meestal op webbrowse) zie dat verhaal, denk ff kijken. en jep svch0st.exe staat ertussen :( . ben ik nog goed weggekomen zo te zien......

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• heuveltje
  • Laatst online: 22:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 188900 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:10:
Eindelijk wat ik niet had durven hopen is dan tog gebeurd...

i got hacked =|

Was met me 53 priest in BRD werd Gedisconnect wou inlogge pass gechanged

dus ik naar account management en secret question beantwoord enzo. pass naar iets nieuwes gechanged, log terug in al me items weg

me 41 pally, en 26 rogue zijn intact kwa items maar daar stond geen geld op
Hoop dat blizzard wat terug omdat ik ruim 70 euro aan game time cards en 50 euro voorhet spel zelf heb betaald

Zo niet... tjah dan re-roll ik denk naar een andere server

Suggesties, of dingen die ik kan doen om met blizz in contact te komen mailen duurt zow lang..
Alhoewel ik snap dat het je extreem klote vind dat alle items op je priest weg zijn, kan ik je toch alleen maar aanraden om niet te rerollen.

alle tijd die je tot nu toe in je priest hebt gestoken zit voornamelijk in de lvl's, niet in je items en goud. hoe goed die ook zijn/waren over enkele lvls had je ze toch al vervangen.
dus kijk een guildy tailor lief aan. farm wat runecloth. laat jezelf in de nieuwe kleren zetten. en lvl nog even door naar 58 ofzo om je geheel in dungeon-gear te kleden :)

welke server eigenlijk. mocht het toevallig aszune zijn dan kan ik je nog wel helpen

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 23-09-2006 01:42 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• garak
  • Laatst online: 02:05
Heb zelf ook die keylogger / trojan op me pc gehad gister. kreeg hem zelf door het bezoeken van ui.worldofwar.net (met een niet volledig upgedate windows XP SP2)

had de volgende processen svch0st.exe, g0ld.com en ntdetect.exe.

Oppassen dus.

• DarkShadow
sabriel schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:37:
van ons guild-forum:

Dear IMers,

My friend has found this one on his system. Luckely he found out on time. It enters your system by your browser by a .jpg file or a corrupted file on thottbot.

You can check the containment by checking the processes of your taskmanager and search for svch0st.exe.

The method to remove this program is on this site:
solution

The MT in my friends guild was caught with this program, and completely stripped from all his gear.

Goodluck,

Valasca
toon volledige bericht
wij hadden precies hetzelfde, van 2 members is alle gear weg, een van hen was een van onze meest gegearde pallies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-05 13:46

RMB

Nee, geen right mouse button!

waar vind je svch0st.exe als hij er werkelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 04-05 15:01

Fuelke

Forza Ferrari