Het Grote World of Warcraft topic - Deel 87 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.025 views sinds 30-01-2008

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:56
Mogguh allemaal, hier iemand die nog nooit WoW gespeelt heeft maar wel nieuwsgierig is geworden, nu heeft blizzard daar een mooie site voor namelijk teaser.wow-europe.com, ware het niet dat die site niet werkt. (Na invullen info krijg ik melding service not available)
Weet iemand waar ik nog meer een trial key kan krijgen ? Heb via een linkje al wel de demo gedownload, maar je krijgt pas een trial key bij registreren.
Nu las ik ook ergens dat mensen die het spel hebben andere kunnen uitnodigen om het te proberen, is dat zo, en zo ja *alle spelers met puppy-oogjes aankijkt* :)
Bij bol.com hadden ze voor 1 euro ofzo een WoW met trial key maar die is niet op voorraad ofzo, dus dat wil ook niet werken :S

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Anoniem: 117852

addictive schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:17:
[...]

nice :)

Ik had guildies bij elkaar gekregen om shcolo te runnen en daar de flasks te craften.
Moet nu nog 9 arcanite bars en dan heb ik mijn titanic leggings ook bij elkaar :) Heb al get +20FR arcanum voor erop :)
Idd erg nice, hele fijne legs imo. Ben zelf bezig met Arcanite verzamelen voor m'n Orange Hammah. :+ Maar, 50arc bars is n hele hoop en t lijkt erop dat t muten de meeste tijd gaat kosten. 13 Bars muted op t moment en nog 25-30 Crystals op meerdere chars om te muten. Duurt dus nog ff. :z

Anoniem: 172249

Bintje schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:42:
Ok, RDX update

we zijn bezig met een SUPER functie, we zijn nog intern aan het testen, maar het is echt veelbelovend..

Quill..

[afbeelding]
De raid leader can tactics tekenen op de map. Ik quote even:

[...]
Gaan jullie die naar buiten brengen of houden jullie em private ;) Lijkt me erg handig.

BTW dat verkopen van een mod vind ik een beetje onzin, je steekt gewoon veel tijd in bepaalde uitbreidingen en wilt die met andere delen. Alle lvl 60's die een beetje ver in Naxx zijn hebben er wel degelijk wat aan en dus ook aan de indivdiuals die uitbreidingen ervoor maken

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

addictive schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:17:
[...]

nice :)

Ik had guildies bij elkaar gekregen om shcolo te runnen en daar de flasks te craften.
Moet nu nog 9 arcanite bars en dan heb ik mijn titanic leggings ook bij elkaar :) Heb al get +20FR arcanum voor erop :)
ga je op een titanic leggings 20 fre zetten das imho echt een verspilling op dmg legs ga je toch iets van dmg zetten of evt hp voor pvp maar zeker geen fr.

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:32
dapluiz schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:56:
Mogguh allemaal, hier iemand die nog nooit WoW gespeelt heeft maar wel nieuwsgierig is geworden, nu heeft blizzard daar een mooie site voor namelijk teaser.wow-europe.com, ware het niet dat die site niet werkt. (Na invullen info krijg ik melding service not available)
Weet iemand waar ik nog meer een trial key kan krijgen ? Heb via een linkje al wel de demo gedownload, maar je krijgt pas een trial key bij registreren.
Nu las ik ook ergens dat mensen die het spel hebben andere kunnen uitnodigen om het te proberen, is dat zo, en zo ja *alle spelers met puppy-oogjes aankijkt* :)
Bij bol.com hadden ze voor 1 euro ofzo een WoW met trial key maar die is niet op voorraad ofzo, dus dat wil ook niet werken :S
Volgens mij heb ik thuis nog een trail key liggen bij mn originele CD's, die nog nooit gebruikt is. Dan moet je wel even geduld hebben tot vanavond.

Anoniem: 117852

MantaMania schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:06:
[...]

ga je op een titanic leggings 20 fre zetten das imho echt een verspilling op dmg legs ga je toch iets van dmg zetten of evt hp voor pvp maar zeker geen fr.
Ja, dat zat ik eerlijk gezegd ook te denken. 8str zou ik persoonlijk doen, FR op speciale FR legs zoals DI of misschien Wrath als je daar geen ZG enchant op doet.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:10

Seraphin

Meep?

Kapoen schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:55:
Een lange maar hilarische post over het leven van een priest:

[...]

Hulde aan alle healbots priests! _/-\o_
Geniale post! :P

Vooral mensen die "Heeeewl!!" roepen als je al 3 keer hebt aangegeven dat je morsdood bent, zijn grappig.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Net zoals het "What the fuck are you doing at Stonehearth, get down to Frostwolf ffs!!!!!"

"Dude, we just popped here because we lost all the graveyards, stop being retarded"

Kreeg een luid applaus, en degene die aan het huilen was hebben we de rest van het potje niet meer gehoord :P

D3 char(s)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://teaser.wow-europe.com/ voor een gratis trail account :)

Nothing to see here

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 15:36

RMB

Nee, geen right mouse button!

zojuist de 1e 2 nederlanders ontdekt op ShadowMoon :D

Alles bestaat uit Tsjechen, Noren en vooral Russen......

Anoniem: 162373

Haha ShadowMoon was het begin van WoW met Nederlanders :D in begin waren er heel wat nederlanders totdat de server vol raakte en er een transfer plaats vond naar een andere server....

hehe

Anoniem: 36290

Anoniem: 117852 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:58:
[...]
Idd erg nice, hele fijne legs imo. Ben zelf bezig met Arcanite verzamelen voor m'n Orange Hammah. :+ Maar, 50arc bars is n hele hoop en t lijkt erop dat t muten de meeste tijd gaat kosten. 13 Bars muted op t moment en nog 25-30 Crystals op meerdere chars om te muten. Duurt dus nog ff. :z
Stuur de mats maar naar Maverine en ik stuur je een arc bar terug. Geen cooldown up atm, en aangezien ik praktisch nooit wat transmute kan je me blijven sturen totdat je ze allemaal hebt :)

Free of charge ofc.

Anoniem: 185485

Is er hier misschien iemand op Killrog die Dawns Edge's kan maken. Ben er al lange
tijd naar op zoek, maar kan maar niemand vinden die ze kan maken

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Blistimo schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:40:
Net zoals het "What the fuck are you doing at Stonehearth, get down to Frostwolf ffs!!!!!"

"Dude, we just popped here because we lost all the graveyards, stop being retarded"

Kreeg een luid applaus, en degene die aan het huilen was hebben we de rest van het potje niet meer gehoord :P
ALL RUSH SP!!!!!!! RUSHRUSHRUSH!!!
we need 10 on def or something?
is balinda dead?
NO!!! ALL RUSH SP!!
GUYS? WTF ARE YOU DOING?
<The Alliance claims Stormpike Graveyard!!>
<Your reputation with Frostwolf increased by 125>
yeah we killz balinda!!!111
<Alliance wins the game>

Ik vind het altijd heerlijk om een potje te AVen na mijn werk. Beetje met een level 55 shadopriest wat dotten en wat rond healen (dat kan namelijk, moet je shadowform uitgooien :P). Als je je dan niet irriteert aan anderen, is het echt leuk. Bijna mijn 3e poppetje exalted bij Frostwolf :)

Paling Terran & Shaman

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Blistimo schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:40:

pfff sommige mensen zijn echt ongelovelijke zeikerds zeker in de BG's iedereen weet het beter.
Net als in wsg altijd gezeur dat de flag carrier niet genoeg geholpen word.
Gisteren ook zo een vreselijke zeurkous gehad die dacht echt dat ie geweldig was dus die ging even alleen de vlag halen en toen ie niet genoeg support kreeg was iedereen een noob en retard ;)
Altijd leuk dat soort figuren. Vind het alleen jammer dat je mensen van een andere server niet kan ignoren.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Seraphin schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:24:
[...]

Geniale post! :P

Vooral mensen die "Heeeewl!!" roepen als je al 3 keer hebt aangegeven dat je morsdood bent, zijn grappig.
Het mooiste is gewoon om te heartstonen op het moment dat de tank weer eens de zoveelste wipe pull maakt. Als priest heb je de party's voor het uitzoeken. ^^

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Gister voor de gein weer eens UBRS gedaan. Ik had er vrij weinig te zoeken, maar het is wel leuk om als lvl 60 Paladin daar een beetje te healen/ DPS-en. Komen we bij drakki aan, dropt Lightforge breastplate. Hmm naja vooruit dan maar, daar need ik wel op (was enige pala) :P.
Ik was eigenlijk van plan lightforge over te slaan, maarja :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-07 16:00
over die broodlord ninja-pull..

toen ik met mn inmiddels dode guild daarheen ging, wipte we de 1e try.. 2e pull was dus de ninja pull, maar hij ging wel neer.. ultiem momentje..

guild dus dood, warlock in 6/8 tier 1 is dus guildloos, en ik zit tussen wal en schip.. óf ze doen half MC, óf ze zitten halverwege naxx.. heb nog geen toegang tot naxx, en ze willen me in tier 2 zien. tja gaat beetje lastig zonder guild..

priest op emerald dream idem..

zit nu bij een guild, die in alliance met andere guilds MC doet. gaat wel ok, maar is wel een lelijke stap terug. daarnaast dropt er amper prophecy, wat er op xavius wel met BAKKEN dropte.. :(

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

lijkt wel of overal om me heen guilds kapot gaan mede door het idee van de 25 mans instances tenmisnte bij ons op de server. Wij zijn eindelijk lekker op weg in bwl dus ik wil er nog niet eens overnadenken. Tegen die tijd starten we vast 2 raid groepen en is het probleem ook weer opgelost.

• RMB

RMB

Kun je raids alleen met 1 guild doen?

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:59
RMB schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:41:
Nee, in principe kun je raiden met een random groep. Echter, om de high-end instances goed te kunnen doen heb je een groep mensen nodig die erg op elkaar zijn ingespeeld. Praktisch is het denk ik onmogelijk om high-end instances te doen met random raids. Raids voor PVP kunnen wel goed random zijn.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RMB schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:41:
tot aan molten core kan je eigenlijk alles goed in pickup groups doen. ZG word ook nog wel eens pickup gedaan maar meestal is dat geen succes. Molten core gebeurt ook wel eens een enkele keer een gaat eigenlijk ook nooit echt goed, of je moet een aantal goeie erbij hebben zitten dan kan je wel een paar bosses downen. Wij hadden vroeger niet genoeg mensen en hebben toch mening keren in if staan roepen (wat idd triest is maar je moet wat) en dat was wel een redelijk succes.

• Vincentio
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:00:
[...]

tot aan molten core kan je eigenlijk alles goed in pickup groups doen. ZG word ook nog wel eens pickup gedaan maar meestal is dat geen succes. Molten core gebeurt ook wel eens een enkele keer een gaat eigenlijk ook nooit echt goed, of je moet een aantal goeie erbij hebben zitten dan kan je wel een paar bosses downen. Wij hadden vroeger niet genoeg mensen en hebben toch mening keren in if staan roepen (wat idd triest is maar je moet wat) en dat was wel een redelijk succes.
Wij doen PUG BWL op Magtheridon, duurt misschien 5 uur ipv 2 uur, maar aan het eind ligt Nefarian wel.

• BootVluchteling
Vincentio schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:25:
[...]

Wij doen PUG BWL op Magtheridon, duurt misschien 5 uur ipv 2 uur, maar aan het eind ligt Nefarian wel.
dan moet je wel eisen hebben, want full greenies zal je niet mee kunnen nemen...

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 09:45
Welkom bij ons in de guild tom :)

Dodon, the smouldering forge :)

• RMB

RMB

Xavius mensen, zitten jullie op Horde of alliance :)? (En welke classes zijn schaars? )

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
RMB schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:41:
Xavius mensen, zitten jullie op Horde of alliance :)? (En welke classes zijn schaars? )
Ik ben Horde, aan de horde zijde kunnen we nog druids en shammy's gebruiken :)

• RMB

RMB

Da's een probleem, want ik wil een warrior zijn ;)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:09
Dieptepunt bereikt kwa geld... 90g over :/ Gelukkig nog wel 120 Essences of Air die voor 8g verkopen op mijn server... Even een paar verkopen (niet te veel anders kakt de prijs weer in :P)

Anoniem: 114195

[...]

PuG MC en Verkooptoertjes Tier 2 in BWL voor ons :) MC spul is gratis, maar t gebeurt niet echt met regelmaat. BWL doen we elke zaterdag, brengt meestal 1500-2500 gold op voor de guildbank.

• attiks
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-12-2021
Horde, Hunter (AttHorde)

• BootVluchteling
blondje+beestje alliance warlock en dpsadin..

ben nu ff guildloos.. warriors zijn niet schaars afaik.. maarja
_Johannn_ schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:46:
[...]

Welkom bij ons in de guild tom :)

Dodon, the smouldering forge :)
heey maat.. been fun gisteren :)

[ Voor 27% gewijzigd door BootVluchteling op 20-09-2006 20:09 ]

Anoniem: 86561

http://www.worldofwarcraf...-Installer-downloader.exe

Als iemand al models wilt zien van bc :P

• addictive
MantaMania schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:06:
[...]

ik wil die legs wel aan bij Raggy he, heb ik véél meer aan +20FR dan aan +8str :)

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51
addictive schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:46:
[...]

ik wil die legs wel aan bij Raggy he, heb ik véél meer aan +20FR dan aan +8str :)
En diegene die jou moet healen zal lachen. Beter dps-en met dark iron of flamewaker leggings aan, die hebben tenminste ook nog stamina. Als je eens de pech hebt dat Raggy je wegkatapulteert ben je gelijk mors vanwege je lage stamina en ben je je guild ook niet echt tot nut.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• RMB

RMB

Net een potje AB gedaan... SUPER spannend :D

gewonnen met 2000 tegen 1980 :P

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 10:27
heeft er iemand miss een guide voor die insignias of dawn en crusade? ik wil graag die gun halen voor mn hunter;p

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:56
Die site doet het dus niet, vandaar dat ik het hier vraag :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

• BootVluchteling
RMB schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:44:
Net een potje AB gedaan... SUPER spannend :D

gewonnen met 2000 tegen 1980 :P
ik heb een x 2000 tegen 2000 gewonnen.. alleen onze laatste 10 punten kwamen een fractie van een seconde eerder... 8)

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:57

Flapmo

and back is gigi!

BootVluchteling schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:08:
[...]

blondje+beestje alliance warlock en dpsadin..

ben nu ff guildloos.. warriors zijn niet schaars afaik.. maarja

[...]

heey maat.. been fun gisteren :)
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

:w

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 21:37
wij doen sell mc runs, veel guilds payed gemigrate dus server is beetje leeg.

onze eerste MC was whipe op luci en sulfuron(ja echtg waar).

maar iig raggy in één run neer toen, nu gaat lles meestal wel goed :P.(als we niet golemag pullen als we binnen komen).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

heuveltje

KoelkastFilosoof

DrProctor schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:13:
heeft er iemand miss een guide voor die insignias of dawn en crusade? ik wil graag die gun halen voor mn hunter;p
Waar heb je dan een guide voor nodig ?
tis simpel zorg dat je revered word en 1400 van die stomme grindrewards vind/koopt.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• danslo
1400? Jezus ik dacht dat ik met 170 Insignias of the Dawn al veel had :+

Intussen gaat m'n twink heerlijk verder met WSG farmen :P Heb nog geprobeerd de flag een paar keer te veroveren maar dat lukte niet zo lekker met deze PUG.. Dus maar een beetje 4 horde tegelijk zitten slachten :+
Afbeeldingslocatie: http://darkinc.org/clearscreen/twink_tn.jpg clickbaar

Anoniem: 108648

addictive schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:46:
[...]

en zo zag ik een zg enchant op lionheart helm laatst.... echt l2play. Het is simpel, je enchant items voor wat ze bedoeld zijn, dus stamina op je tank bracers, strength op je dps bracers. Je gaat geen 20 fr verpesten op een dps pants zonder stamina, wat heb je aan die fr voor 99% van de tijd dan? Maarja, genoeg warriors, weinig met intellect

• Bokkie
  • Niet online
DrProctor schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:13:
mja dark iron scraps zijn het makkelijkst te farmen, gewoon burning steppes doen en blackrock orcs grinden

maar daar kan je alleen insignia's of the dawn halen
savage frond kan je inruilen voor of een dawn of een crusade, farm je het beste in ungoro van die lopenden bloemen, felwood van de lopende boompjes of in dm west ook die boompjes

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Proqzor
ok chill. Maar er werd gezegd 1400 items? is dat voor alle insignia's? das wel te doen :D

miss ga ik em dan wel 2 keer proberen te doen. 1 keer voor die gun en 2e keer voor die necklace

[ Voor 36% gewijzigd door Proqzor op 21-09-2006 09:04 ]

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
en vergeet de 18-slots tas (unique) niet

[ Voor 12% gewijzigd door bras op 21-09-2006 09:05 ]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

MantaMania schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:53:
[...]

pfff sommige mensen zijn echt ongelovelijke zeikerds zeker in de BG's iedereen weet het beter.
Net als in wsg altijd gezeur dat de flag carrier niet genoeg geholpen word.
Gisteren ook zo een vreselijke zeurkous gehad die dacht echt dat ie geweldig was dus die ging even alleen de vlag halen en toen ie niet genoeg support kreeg was iedereen een noob en retard ;)
Altijd leuk dat soort figuren. Vind het alleen jammer dat je mensen van een andere server niet kan ignoren.
ghehe amateurs :P ik heb echt geen support nodig als flagcarrier.. zolang onze flag in onze fr is cap ik wel :P druid FTW!

get flag: cat form: dash: die speedupgrade in tunnel: travel form: en dan zit ik ondertussen in onze eigen tunnel :P

blup

• Proqzor
ok ik bedacht me net dat ik beter af ben door al die questitems te verkopen dan ze te gebruiken voor die gun. Zijn er hier toevallig nog guildmembers van guilds op trollbane die hunters meenemen naar MC/Onyxia om daar hun quest items te halen voor rhokdelar en die staff (of hoe die dingen ook mogen heten). Ik heb er zo 1 2 3 nog niet et geld voor wss maar als er de mogelijkheid is dat ik meekan voor een mc run of ony voor die items dan zal ik gelijk beginnen met grinden als ik tijd heb.

Anoniem: 147287

Kan je hier ook echt in lopen etc of is het alleen maar data.?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gister in een MC run m'n cenarion items verdubbeld (van 2/8 naar 4/8 :) )

De helm dropte ook nog, maar toen was er inmiddels een druid bij gekomen :+

* pagani is heel blij

Toch mooi dat ik als casual speler nog wat leuke epics krijg :)

[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 21-09-2006 09:29 ]

Anoniem: 85278

DrProctor schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:23:
ok ik bedacht me net dat ik beter af ben door al die questitems te verkopen dan ze te gebruiken voor die gun. Zijn er hier toevallig nog guildmembers van guilds op trollbane die hunters meenemen naar MC/Onyxia om daar hun quest items te halen voor rhokdelar en die staff (of hoe die dingen ook mogen heten). Ik heb er zo 1 2 3 nog niet et geld voor wss maar als er de mogelijkheid is dat ik meekan voor een mc run of ony voor die items dan zal ik gelijk beginnen met grinden als ik tijd heb.
maak maar een post op www.exomna.nl

• Bokkie
  • Niet online
wat zodat je met een 40 man raid een nelf hunter kan ganken :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Dan zit er wel een vaste kern in of je stelt eisen aan de gear/ervaring want volledig pickup met alles accepteren kan je nooit bwl clearen das echt onzin.
cls schreef op donderdag 21 september 2006 @ 00:35:
1400? Jezus ik dacht dat ik met 170 Insignias of the Dawn al veel had :+

Intussen gaat m'n twink heerlijk verder met WSG farmen :P Heb nog geprobeerd de flag een paar keer te veroveren maar dat lukte niet zo lekker met deze PUG.. Dus maar een beetje 4 horde tegelijk zitten slachten :+
[afbeelding] clickbaar
een beetje twink heeft toch minimaal 1000 hp. Met mn rogue zit ik nu op 1341 en ik moet nog die shoulders (3 sta extra) en boots (3sta extra) dan zou ik nog mn boots enchant (speed) kunnen wisselen voor hp. Dan zou er nog ongeveer 150 bij komen dus technisch gezien kan je 1491 met een rogue halen zonder buffs.
eendje schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:12:
[...]

ghehe amateurs :P ik heb echt geen support nodig als flagcarrier.. zolang onze flag in onze fr is cap ik wel :P druid FTW!

get flag: cat form: dash: die speedupgrade in tunnel: travel form: en dan zit ik ondertussen in onze eigen tunnel :P
Als er een paar op het midfield staan kan je nog zo snel zijn maar frost nova hamstring concussion shot en een paar goeie hits en tis afgelopen dan kan je nog zo vaak switchen travelform-normaal,

[ Voor 69% gewijzigd door MantaMania op 21-09-2006 09:41 ]

• Masch
Gisteren een nieuw record met de guild in MC. Volledige run naar Raggie gedaan in 4h. 20 min. Was pas de tweede keer dat we een volledige run konden doen. Het had nog sneller gekund als we niet waren gewiped doordat iemand naar beneden viel bij Golemag.... Verder totaal geen wipes en zelfs profit gemaakt dus :p (als je de fire pots niet meerekent dan)

Helaas geen leuke loot voor mij, maar goed dat komt volgende week wel weer. Nu moeten we toch ook een keer de eerste baas in BWL neer kunnen krijgen; zondag gaan we het proberen.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Masch schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:40:
Gisteren een nieuw record met de guild in MC. Volledige run naar Raggie gedaan in 4h. 20 min. Was pas de tweede keer dat we een volledige run konden doen. Het had nog sneller gekund als we niet waren gewiped doordat iemand naar beneden viel bij Golemag.... Verder totaal geen wipes en zelfs profit gemaakt dus :p (als je de fire pots niet meerekent dan)

Helaas geen leuke loot voor mij, maar goed dat komt volgende week wel weer. Nu moeten we toch ook een keer de eerste baas in BWL neer kunnen krijgen; zondag gaan we het proberen.
netjes hoor nu volhouden in bwl als je eenmaal door het rot stuk heen bent word het leuker.

• Proqzor
ai had miss ff moeten toevoegen dat ik een alliance hunter ben. Check mn profiles maar in mn signature ;p

Maar toch bedankt voor et aanbod :)

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 09:04
Gisteren wat meegemaakt wat ik nog niet eerder heb meegemaakt.

Zijn bezig met AV, uiteraard wordt er weer gerushed. Op een gegeven moment is de Alliance (ben zelf horde) al bezig om onze boss af te maken, terwijl wij opgehouden zijn in hun basis, en nog niet eens hun aid station hebben. Blijkbaar wordt er op een gegeven moment zo goed verdedigd, dat de Alliance weggedrukt wordt uit onze basis. Resultaat: ze worden door onze defense weggedrukt (30 a 35 man) zodat wij alsnog het potje gewonnen hebben. Was erg grappig toen we merkten dat we aan het verliezen waren, dat er besloten werd om Belinda te killen voor de rep, en we uiteindelijk toch nog konden winnen.

Ik merk overigens wel dat sinds de crossrealm battlegrounds, dat het nu niet standaard meer de Horde is welke wint, maar dat dit meestal gelijk ligt. Voorheen was het zo dat Horde vrijwel altijd won, totdat iedere Horde die voor de rep speelde zijn rep had, en ermee kapte. De balans sloeg toen om naar Alliance op onze server. Nu is het weer in evenwicht, en het is dan ook een verademing om van te voren niet te weten of je wint of niet.

Anoniem: 82860

w00t eindelijk is onze guild aan de take-off begonnen:

Lucifron down 15-08-06
Magmadar down 15-08-06
Gehennas down 15-08-06
Garr down 21-08-06
Baron Geddon down 23-08-06
Shazzrah down 05-09-06
Golemagg the Incinerator down 05-09-06
Sulfuron Harbinger down 12-09-06
Majordomo Executus down 19-09-06
Onyxia down 20-09-06

Oftewel bijna heel MC en Ony gecleared in iets over een maand. Daarnaast ook nog tries op Hakkar gedaan anders waren we in MC misschien nog wel eerder bij Domo geweest.

Eerst konden we geen members krijgen, nu moeten we iedere dag 5 mensen afwijzen : /

Gisteren voor het eerst Ony neergelegd en het voelde goed :D

Nu maar farmen tot Rag en dan aan het echte werk beginnen. Wat is ongeveer de maatstaf om aan Razorgore te beginnen? Iedereen in volledige tier 1?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 21-09-2006 10:29 ]

Anoniem: 26351

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:25:

[...]
Nu maar farmen tot Rag en dan aan het echte werk beginnen. Wat is ongeveer de maatstaf om aan Razorgore te beginnen? Iedereen in volledige tier 1?
Iedereen full tier 1 is echt niet nodig. 2-3 goed gegearde tanks, hunters en warriors die weten hoe ze moeten kiten en je bent al een heel eind. Op onze eerste razorgore kill was lang niet iedereen full tier1, meeste zo'n 4/8 - 6/8, een enkeling in 8/8.

Rzgr = tactics en focus van iedereen
Vael = 4 a 5 goede MT's en een raid met voldoende dmg vs FR
lootlord = 3 MT met veel HP
firemaw = 3 MT met veel fr
ebonroc= veel tanks met goede taunt rotatie
flamegor = 3 MT met FR en 5 hunters met tranq shot
chromagus = 1 MT met veel hp, 5 hunters met tranq shot, veel hourglass sand en hopen op geen time lapse
Nef = iedereen onyxia cloak, 2 mt met veel hp en veel dmg en healing

als je aan deze voorwaarde voldoet kan je iedere baas in Bwl wel omleggen. uiteraard hoe beter je gear hoe beter het gaat.
Met rzgr hoef je zeker niet te wachten dat raganros dood is, ragnaros is namelijk wel gearbased door de sons die komen.

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Dat is een eeuwigdurende discussie. Razorgore wordt vaak door beginnende guilds aangepakt door alles te kiten en de Blackwing Mages te killen. En op zich hoef je daar niet absoluut geen raid in full tier 1 voor te hebben, want als je alles kite, slaan ze je niet :) Razorgore is een van de eerste gevechten waarbij coordinatie in de raid belangrijker is dan tank-heal-dps-loot. Dus als je een groep mensen hebt die de tactics lezen en kunnen uitvoeren, kan je er al redelijk snel aan beginnen. Het helpt natuurlijk wel als de gear in de raid wat beter is dan tier 0-0.5. Wij zijn pas BWL ingedoken toen we Ragnaros down hadden, maar op zich is dat geen echte graadmeter, net zo goed dat je AQ40 prima in kan als je Nef nog niet plat hebt, en Naxxramas als C'Tun nog staat. Het draait allemaal om vertrouwen en uitvoering.

Als jullie gaan: hou rekening met chaos :)

Paling Terran & Shaman

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

w00t eindelijk is onze guild aan de take-off begonnen:

Lucifron down 15-08-06
Magmadar down 15-08-06
Gehennas down 15-08-06
Garr down 21-08-06
Baron Geddon down 23-08-06
Shazzrah down 05-09-06
Golemagg the Incinerator down 05-09-06
Sulfuron Harbinger down 12-09-06
Majordomo Executus down 19-09-06
Onyxia down 20-09-06

Oftewel bijna heel MC en Ony gecleared in iets over een maand. Daarnaast ook nog tries op Hakkar gedaan anders waren we in MC misschien nog wel eerder bij Domo geweest.

Eerst konden we geen members krijgen, nu moeten we iedere dag 5 mensen afwijzen : /

Gisteren voor het eerst Ony neergelegd en het voelde goed :D

ligt er een beetje aan hoe je razor wilt doen, als je alles behalve de dragons gaat killen heb je echt flinke dmg nodig als iedereen nog slechte gear heeft kan je misschien beter de legionnairs ook kiten en dan ligt het aan de skills van je kiters.
Veal heb je echt wel behoorlijke dmg voor nodig en je tanks moeten erg goed samen werken.

En idd zoals mdmeijer zegt laat je niet gek maken door de chaos ;) Ik moet eerlijk zeggen dat ik razorgore tot nu (we hebben pas firemaw neer) 1 van de lastigste gevechten vind want zodra er 1 kiter dood gaat word het heel lastig.

[ Voor 8% gewijzigd door MantaMania op 21-09-2006 10:44 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:46

On_E

Housemusic

Anoniem: 85278 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:35:
chromagus = 1 MT met veel hp, 5 hunters met tranq shot, veel hourglass sand en hopen op geen time lapse
Toch apart dat de 1 zegt dat Time Lapse de makkelijkste breath is, en de ander zegt dat het de moeilijkste is.

(Wij hebben m nog niet gehad iig)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Anoniem: 190128

Speelt er hier iemand op Neptulon :) ?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:16

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

On_E schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:43:
[...]

Toch apart dat de 1 zegt dat Time Lapse de makkelijkste breath is, en de ander zegt dat het de moeilijkste is.

Time Lapse is iig de leukste naar mijn mening :P

[...]

het vervellende aan time lapse is dat er een groep OOS moet gaan staan en dat je healers moeten bewegen, dat je de time lapse kan resisten. Met TL is er gewoon meer beweging en kan er dus meer fout gaan.
2 dmg breaths ofzo is echt going. MT staat op 1 plek en gaat daar niet meer weg. healers staan op 1 plek en gaan niet meer weg. enige waar het dan op fout kan gaan is als je dps en/of hunters niet op tijd terug lopen

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
[...]

Met timelapse sta je iig de helft meer te dps'en omdat (bijna) iedereen in LOS moet staan als dat gebeurt, scheelt imho een stuk in de duur van het gevecht. 2 Damage breaths kost je extra healing en veel tijd.

Het betekent alleen dat men wat beter moet opletten op de calls, maarja, veel gevechten draaien om focus dus dat is niet verkeerd om goed aan te leren ;)

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• On_E

On_E

Housemusic

Wij moeten eerst maar eens bij Chromaggus staan als het niet al 23:45 is en we allemaal kleine oogjes hebben, dan moet ie toch echt neer gaan. :P

• danslo
MantaMania schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:36:
[...]
een beetje twink heeft toch minimaal 1000 hp. Met mn rogue zit ik nu op 1341 en ik moet nog die shoulders (3 sta extra) en boots (3sta extra) dan zou ik nog mn boots enchant (speed) kunnen wisselen voor hp. Dan zou er nog ongeveer 150 bij komen dus technisch gezien kan je 1491 met een rogue halen zonder buffs.
Ik heb nu al 3x gezegd dat ik alleen nog maar enchants op mijn wapens heb. Als ik 2x Libram of Constitution op mn legs & headpiece doe, dan zit ik al op 1100. Nou heb ik ook al speed op mn boots en dat laat ik lekker zo. Verder heb ik niks ge-enchant waar nog meer +sta op kan.... En wat boeit het.... Als ik 3x zo veel kills heb als de 2e in WSG boeit die stamina me nogal weinig. One-hit-kill 550 crit ambushes FTW

• Macadoshis
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

TL is het enige wat Chromm een beetje interresant maakt... voor de rest is het tank, heal, dps, loot. Ohh ja, een deel van de raid moet luisteren om uit LOS te gaan als het om een dmg breath gaat.
We hebben de eerste 3 keer op Chromm meteen TL gekregen, tweede keer plat en daarna nooit probs gehad met wat voor breath dan ook.
Eigenlijk is BWL ongelovelijk saai, zelfs Nef is saai nadat je hem de eerste keer sloopt imo.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 12:50

RaseriaN

So much choices..

Vroeger had je met TL dat je MT de aggro kon kwijt raken.
Omdat hij zovaak die aggro reductie heeft gehad dat een andere tank hem moest overnemen.

Onze eerste Chrom kill was TL... persoonlijk vind ik TL helemaal niet lastig maar door het vele lopen en het OoS gaan van de tanks tijdens TL kan er zoveel misgaan.

Chromaggus duurt gewoon lang :/

• BootVluchteling
grap van de dag..:

een priest (shadow spec afaik) die met loksey training staff (staff zonder stats, maar +66 AP tegen beasts)

vraag em af waarom hij geen staff of westfall heeft..

zegt ie, dat dat ding minder dps heeft :O 7(8)7 _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:17:
grap van de dag..:

een priest (shadow spec afaik) die met loksey training staff (staff zonder stats, maar +66 AP tegen beasts)

vraag em af waarom hij geen staff of westfall heeft..

zegt ie, dat dat ding minder dps heeft :O 7(8)7 _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
melee shadow priest ftw! :+

• Masch
Yo! ik hier.

Masch van de Combat Bunnies. Als je rank 11 bent ben je in het verleden vast wel een van onze rank 14 spelers tegengekomen (Stoelraymond, Stoelpascal). Als ik je zie doe ik wel /wave :p

Zelf doe ik bijna geen PvP, PvE ftw.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Masch schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:28:
[...]

Yo! ik hier.

Masch van de Combat Bunnies. Als je rank 11 bent ben je in het verleden vast wel een van onze rank 14 spelers tegengekomen (Stoelraymond, Stoelpascal). Als ik je zie doe ik wel /wave :p

Zelf doe ik bijna geen PvP, PvE ftw.
hehe vet ^.^ maar dan zie ik je wel in BC levelen >:)

ganken ftw :P

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Is er al iets bekend over de release datum van BC? Dynabyte zegt 15 november (ik heb 'm daar gepreordered), maar ik vang zo nu en dan op dat het zelfs al oktober kan worden. Dat lijkt me overigens stug gezien ze nu nog pas in alpha test zitten.

Ik gok nog steeds pas op begin december ofzo.

Dit dus.

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:55

Qck

Bazinga

Hey
nog nooit eerder in dit topic gepost dus een kleine introductie.
Ik speel een 60 warlock (UD) op Grim Batol in de guild MoX, PvE focussed en we hebben Twin Emps down.

Zijn er hier nog andere mensen die op Grim Batol spelen? of op Burning legion gespeeld hebben?
FunkyTrip schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:41:
Is er al iets bekend over de release datum van BC? Dynabyte zegt 15 november (ik heb 'm daar gepreordered), maar ik vang zo nu en dan op dat het zelfs al oktober kan worden. Dat lijkt me overigens stug gezien ze nu nog pas in alpha test zitten.

Ik gok nog steeds pas op begin december ofzo.
Iemand van mijn guild hoorde dat ie eind oktober uitkwam, maar dat lijkt me stug...

[ Voor 48% gewijzigd door Qck op 21-09-2006 11:42 ]

Music is not just a sound, it's a way of living.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De friends and family beta is al gestart, dus echt alpha kun je BC niet meer noemen imho.

Anoniem: 109386

Gennis schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:41:
Hey
nog nooit eerder in dit topic gepost dus een kleine introductie.
Ik speel een 60 warlock (UD) op Grim Batol in de guild MoX, PvE focussed en we hebben Twin Emps down.

Zijn er hier nog andere mensen die op Grim Batol spelen? of op Burning legion gespeeld hebben?

[...]

Iemand van mijn guild hoorde dat ie eind oktober uitkwam, maar dat lijkt me stug...
Hallo shinta ^_^ ik speel op grim batol ja (maar dat wist je al aangezien ik in dezelfde guild zit :P)

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-07 15:40
blizzard die eerder een spel uitbrengt is ook wat nieuws

• Qck

Qck

Bazinga

Anoniem: 109386 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:50:
[...]

Hallo shinta ^_^ ik speel op grim batol ja (maar dat wist je al aangezien ik in dezelfde guild zit :P)
Ik kom jou ook overal tegen he :P

• Vincentio
  • Niet online
Gennis schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:51:
[...]

Ik kom jou ook overal tegen he :P
Vincentio van Burning Legion hier, maar dat was nog voor Magtheridon bestond :+
Tegenwoordig natuurlijk op Magtheridon maar dan als Alaniel.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

blackraid3r schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:50:
ja dat kan haast niet toch meestal moet je overal een paar maanden bij tellen.

• Qck

Qck

Bazinga

Vincentio schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:54:
[...]

Vincentio van Burning Legion hier, maar dat was nog voor Magtheridon bestond :+
Tegenwoordig natuurlijk op Magtheridon maar dan als Alaniel.
Die naam zegt me niets ^^. Op burning legion was mijn naam Kwik though, misschien herken je het. :)

• Vincentio
  • Niet online
Gennis schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:55:
[...]

Die naam zegt me niets ^^. Op burning legion was mijn naam Kwik though, misschien herken je het. :)
Niet echt, zegt jou Pandora (guild) wat of waar ik later in zat Praemium Callidus (nog in zit, maar ja nu op Magtheridon).
Oh hey uLuKai :w

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01
Anoniem: 85278 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:35:
Rzgr = tactics en focus van iedereen
Vael = 4 a 5 goede MT's en een raid met voldoende dmg vs FR
lootlord = 3 MT met veel HP
firemaw = 3 MT met veel fr
ebonroc= veel tanks met goede taunt rotatie
flamegor = 3 MT met FR en 5 hunters met tranq shot
Nef = iedereen onyxia cloak, 2 mt met veel hp en veel dmg en healing

als je aan deze voorwaarde voldoet kan je iedere baas in Bwl wel omleggen. uiteraard hoe beter je gear hoe beter het gaat.
Met rzgr hoef je zeker niet te wachten dat raganros dood is, ragnaros is namelijk wel gearbased door de sons die komen.
5 hunters voor flamegor :P, 3 werkt ook wel, zelfs 2 als het echt moet.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01
[...]

om te leren de moeilijkste, en wanneer iedereen hem gewoon uitvoert de makkelijkste. Het zorgt ervoor dat de MT een stuk minder dmg krijgt en de OT is makkelijk met 3 healers op te houden voor die paar seconden. Gisteren hadden we maar iets van 12 healers mee in bwl, echt aan de lage kant, onze dps was echter heerlijk, tussen elke breath in hadden we meer dan 10%, bij Nefarian had de single target side nooit meer dan 1 drak op, duurde echt ong. 2 seconden voor ze dood waren.

Anoniem: 14383

blackraid3r schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:50:
Dat zou op zich wel kunnen aangezien ze sommige delen van BC pas met latere patches speelbaar worden. Dus zodra ze de gamebalans hebben kan hij in de verkoop. Of ze haast maken met het uitbrengen zal wel afhangen van hoeveel mensen beginnen af te haken met WoW.

Anoniem: 172249

Echt lekkere Naxx run gehad gisteren, ondanks dat we een stuk of 4 nieuwe mensen hadden :O.

Anub'rekhan 1e try
Faerlina 1e try
Maexxna 1e try
Patchwerk 4e try ( blijft lastig :P, 2e kill )
Grobbulus 1e try
Gluth 1e try
Noth 1e try
Heigan 1e try op 18%, toen gewiped en gestopt.

7 bazen down in 5 uur en 30 min, niet slecht voor een guild die ze pas net dood heeft :D. Jammer genoeg niks kunnen looten though, die cloak van Patchwerk mag wel eens droppen :(

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Gennis schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:55:
[...]

Heeee, Kwik zegt mij dan wel weer wat! Ik heb in Blazing Phoenix gezeten, waar nog een aantal Nederlanders in zaten (Zektar, Logrus, Weebull, Margerita..) Als het goed is hebben jullie (Kwik, Kwek en Kwak) zelfs nog een tijdje op de lijst gestaan om ons te joinen ofzo?

Naja, niet veel later is de guild min of meer gedisband dus jullie hebben niet echt iets gemist ofzeau :P

D3 char(s)

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-07 15:40
Anoniem: 14383 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:09:
[...]

Dat zou op zich wel kunnen aangezien ze sommige delen van BC pas met latere patches speelbaar worden. Dus zodra ze de gamebalans hebben kan hij in de verkoop. Of ze haast maken met het uitbrengen zal wel afhangen van hoeveel mensen beginnen af te haken met WoW.
Blizzard zal echt niet BC eerder uitbrengen omdat 1000 mensen stoppen met WoW.

• Qck

Qck

Bazinga

Vincentio schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:59:
[...]

Niet echt, zegt jou Pandora (guild) wat of waar ik later in zat Praemium Callidus (nog in zit, maar ja nu op Magtheridon).
Oh hey uLuKai :w
Ja die ken ik wel, dat was toen de #1 guild op alliance nietwaar(PC)?
Ik zat toen in de guild Battlegrounders, die ook verhuist was naar Magh. maar nu niet meer bestaat.
Blistimo schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:32:
[...]
Heeee, Kwik zegt mij dan wel weer wat! Ik heb in Blazing Phoenix gezeten, waar nog een aantal Nederlanders in zaten (Zektar, Logrus, Weebull, Margerita..) Als het goed is hebben jullie (Kwik, Kwek en Kwak) zelfs nog een tijdje op de lijst gestaan om ons te joinen ofzo?

Naja, niet veel later is de guild min of meer gedisband dus jullie hebben niet echt iets gemist ofzeau :P
Haha ja inderdaad, we zouden die guild misschien joinen :). Goed dat we dat niet gedaan hebben, want er is nu weinig van over :p

• Thijs
  • Laatst online: 16:04
Gennis schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:41:
[...]

Ja die ken ik wel, dat was toen de #1 guild op alliance nietwaar(PC)?
Ik zat toen in de guild Battlegrounders, die ook verhuist was naar Magh. maar nu niet meer bestaat.

[...]

Haha ja inderdaad, we zouden die guild misschien joinen :). Goed dat we dat niet gedaan hebben, want er is nu weinig van over :p
Grim Batol eh? MoX, zie jullie erg weinig tbh. Zit zelf aan de andere kant, in Fatal Error. Note to self: Mox KOS. >:)

Anoniem: 25028

cls schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:06:
[...]

.................... En wat boeit het.... Als ik 3x zo veel kills heb als de 2e in WSG boeit die stamina me nogal weinig. One-hit-kill 550 crit ambushes FTW..............
Met alle respect, maar WAT the HELL is er zo leuk om low lvl mensen te pwnwn ?
Veel startende lagere lvl's kunnen nu nooit meer normaal een BG spelen.
Omdat twinks het verpesten voor de rest.
Sommige mensen lvl10/19 bijvoorbeeld hebben echt het idee dat ze super slecht zijn, omdat de rogue (1k+ hp ) maar niet dood gaat en met 1 hit ze dood maakt.

Het gaat om skill en niet om dure wapens en enchants... gelukkig zijn het over het algemeen kleine kinderen die twinks maken om zo aandacht te trekken ofzo !?

in ieder geval, denk voortaan eens aan de medespelers waar je het PvP spel voor verziekt.!

• Qck

Qck

Bazinga

Thijs schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:54:
[...]

Grim Batol eh? MoX, zie jullie erg weinig tbh. Zit zelf aan de andere kant, in Fatal Error. Note to self: Mox KOS. >:)
Wij doen dan ook meer pve dan pvp en fatal error zie ik ook niet echt vaak ^_^

KOS? }:O

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

MantaMania schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:55:
ja dat kan haast niet toch meestal moet je overal een paar maanden bij tellen.
Het zal in ieder geval onherroepelijk hooguit eind november worden. Een paar weken voor kerst is zeer belangrijk voor het uitbrengen van een game.

Dit dus.

Anoniem: 25028 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:59:
[...]

Sommige mensen lvl10/19 bijvoorbeeld hebben echt het idee dat ze super slecht zijn, omdat de rogue (1k+ hp ) maar niet dood gaat en met 1 hit ze dood maakt.

Het gaat om skill en niet om dure wapens en enchants... gelukkig zijn het over het algemeen kleine kinderen die twinks maken om zo aandacht te trekken ofzo !?

in ieder geval, denk voortaan eens aan de medespelers waar je het PvP spel voor verziekt.!
AMEN! _/-\o_ tis het bijna net het zelfde als je met een full tier 2 rogue in STV gaat ganken ofzo :X
wat is daar nou leuk aan... Ik wil graag een uitdaging in me PVP. |:(

• addictive
Gennis schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:01:
[...]

Wij doen dan ook meer pve dan pvp en fatal error zie ik ook niet echt vaak ^_^

KOS? }:O
Kill On Sight

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 25028 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:59:
[...]

Het leukste is nog wel dat er nog gepimpt wordt met WSG scoreboards ook :z

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.