Wat ik daar meestal voor doe is een gewone schroevendraaier(platte kop) Net zo klein slijpen zodat hij precies in de torx past. Werkt heel goed
Tot mijn grote schrik heeft mijn MDA Vario de laatste tijd last van een zoemend geluid als je je oor bij de luidspreker houdt. Bij het bellen is dit dus enorm iritant. Zodra je hem op standby zet hoor je dit geluid niet meer. Ik heb helemaal NIKS met mijn Vario gedaan qua tuning of overclocking. Het enige wat er aan is veranderd is dat die de nieuwste T-mobile rom heeft. Maar pas na een maand die rom te hebben, maakt die dit geluid, dus daar kan het waarschijnlijk ook niet aan liggen.
Heeft iemand dit al eerder gehad?
Heeft iemand dit al eerder gehad?
Dat is waarschijnlijk je beeldscherm, er zijn hier al meerdere mensen die er last van hebben gehad
Bij de bouwmarkt heb je van die doosjes met kleine bitjes, ook torx. Merk Lux, kost volgens mij nog geen 15 euro.crashmatrix schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:38:
......Nu kan ik nog wel wat leuke dingetjes met de oude wizard doen, maar daarvoor moet ik hem alleen nog open krijgenweet iemand een winkel waar ik die schroevedraaiers kan krijgen? alles wat ik hier in huis heb is te groot, en meerdere electronica zaken in de buurt konden mij ook niet verder helpen.
Verwijderd
net bij de hornbach die dingen zien liggen. De kleinste torx kosten per stuk wel een eurootje of 6.bonetone schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:07:
[...]
Bij de bouwmarkt heb je van die doosjes met kleine bitjes, ook torx. Merk Lux, kost volgens mij nog geen 15 euro.
Setjes ca 15 euro idd. (5 of 6 stuks)
Ik kan het niet zo heel snel vinden. Maar is er een makkelijker programma om je Contactpersonen mee te beheren.
Mijn ontzettend vervuilde contactpersonen lijst is nu gesynchroniseerd het liefst zou ik hem in zijn geheel legen en opnieuw synchen, maar dat kan ik nu niet vinden.
MVG
Mijn ontzettend vervuilde contactpersonen lijst is nu gesynchroniseerd het liefst zou ik hem in zijn geheel legen en opnieuw synchen, maar dat kan ik nu niet vinden.
MVG
Jezus saves and takes half damage.
kickje?
phamoen schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:05:
Ik heb ook een klote probleem met me K-jam.
Ik heb eens een emailtje proberen te versturen terwijl mijn smtp server verkeerd ingesteld stond.
Allemaal heisa, maar kan niet in me outbox komen (weet iemand hoe, kan ik hem weghalen).
Wat is nu het gevolg, als ik op ontvangen en verzenden druk krijgt hij problemen bij het ophalen van me email en kom ik op een inlog scherm terecht wara ik gebruikersnaam en ww moet invoeren.
En uit eindeljik de fout melding:
"messages cannot be downloaded to your mobile device .. ... bla bla settings and try again."
Hiervoor werkte het perfect, ik heb dit een keer eerder gehad toen moest ik hem hardresetten daar heb ik natuurlijk geen zin in.
Account verwijderen en opnieuw instellen heeft geen zin.
Ik weet zeker dat het door het versturen van dat stomme ding komt.
Iemand ooit meegemaakt en weet hij een oplossing?
Probeer het maar eens met Jeyo mobile companion, werkt perfectMaupertus schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:58:
Ik kan het niet zo heel snel vinden. Maar is er een makkelijker programma om je Contactpersonen mee te beheren.
MVG
Verwijderd
Het was wat moeite om hem te ontvangen, en inmiddels is het alweer een week nadat ik hem besteld heb. Maar ik heb vandaag m'n MDA Vario ontvangen!
Mooi apparaat, eerste indruk is heel goed. Ik was nog bang dat hij erg groot was, maar het formaat valt erg mee. En hij draait super, ik merk nog niet zoveel van dat hij traag zou zijn, al ben ik wel van plan hem iets over te clocken. Daarnaast gooi ik zodra hij straks opgeladen is wat software erop, zoals magic button zodat ik programma's ook echt kan afsluiten met de OK button (als je veel programma's start dan merk je wel dat hij wat trager word).
Tot nu toe 1 vraagje: Hoe kan ik hem instellen dat hij data op het mini-sd kaartje schrijft en niet in het interne geheugen? (heb de handleiding nog niet doorgelezen
)
Mooi apparaat, eerste indruk is heel goed. Ik was nog bang dat hij erg groot was, maar het formaat valt erg mee. En hij draait super, ik merk nog niet zoveel van dat hij traag zou zijn, al ben ik wel van plan hem iets over te clocken. Daarnaast gooi ik zodra hij straks opgeladen is wat software erop, zoals magic button zodat ik programma's ook echt kan afsluiten met de OK button (als je veel programma's start dan merk je wel dat hij wat trager word).
Tot nu toe 1 vraagje: Hoe kan ik hem instellen dat hij data op het mini-sd kaartje schrijft en niet in het interne geheugen? (heb de handleiding nog niet doorgelezen
Zo ik heb vandaag mijn Mda Vario binnen gekregen!
Heel cool dingetje!
Maar nu wil ik met de Vario een draadloos internetje uit de lucht plukke, en daar op internetten.
ik ga naar:
Start -> Instellingen -> Verbindingen -> Netwerk kaarten
Hier zie ik 4 wifi verbindingen, waarvan 3 beschikbaar.
Maar wat moet ik nu doen? als ik nu naar internet exporer ga, dan kan ik internetten.
Maar ergens heb ik een gevoel dat ik dan via T-mobile zit te internetten en dus er doodleuk extra kosten op me Web relax 150, en Sms bundel komen, Ik heb dus geen internet abbo!
Kan iemand mij vertellen hoe dit zit? ik kan het met de zoek functie niet vinden..
Bedankt
Heel cool dingetje!
Maar nu wil ik met de Vario een draadloos internetje uit de lucht plukke, en daar op internetten.
ik ga naar:
Maar wat moet ik nu doen? als ik nu naar internet exporer ga, dan kan ik internetten.
Maar ergens heb ik een gevoel dat ik dan via T-mobile zit te internetten en dus er doodleuk extra kosten op me Web relax 150, en Sms bundel komen, Ik heb dus geen internet abbo!
Kan iemand mij vertellen hoe dit zit? ik kan het met de zoek functie niet vinden..
Bedankt
Als er geen G icoontje bij je ontvangst sterkte staat dan maakt hij geen gebruik van het T-Mobile GPRS netwerk en ben je dus gewoon via het WiFi aan het internettenOnno_Devine schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:01:
Zo ik heb vandaag mijn Mda Vario binnen gekregen!
Heel cool dingetje!
ik ga naar:
Bedankt
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Verwijderd
Oeps, ik was net ook even via m'n wireless lan aan 't internetten op m'n vario. Dat ging allemaal prima totdat ik hem ergens anders aan de lader aansloot, toen had hij geen verbinding meer naar de router en dus ook geen verbinding tot het internet. Maar er stond steeds wel een icoontje van een G bovenaan, kan het dus zo zijn dat ik eind deze maand een dikke rekening op de mat heb liggen? (Ik heb (nog) ook geen internet abonnement)Als er geen G icoontje bij je ontvangst sterkte staat dan maakt hij geen gebruik van het T-Mobile GPRS netwerk en ben je dus gewoon via het WiFi aan het internetten
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 21:24 ]
Verwijderd
Doe het als volgt :Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:23:
[...]
Oeps, ik was net ook even via m'n wireless lan aan 't internetten op m'n vario. Dat ging allemaal prima totdat ik hem ergens anders aan de lader aansloot, toen had hij geen verbinding meer naar de router en dus ook geen verbinding tot het internet. Maar er stond steeds wel een icoontje van een G bovenaan, kan het dus zo zijn dat ik eind deze maand een dikke rekening op de mat heb liggen? (Ik heb (nog) ook geen internet abonnement)
1) Klik op de Comm manager knop aan de rechter zijkant aan de bovenkant .
2) Klik op Wi-Fi
3) Wacht een tijdje ( Hoe minder goed bereik, hoe langer het duurt) Klik wel als die hem eenmaal gevonden heeft aan dat je voor Internet wil verbinden
4) Warneer je op de G klikt, kan je zien als hij verbonden is wat voor bereik die heeft .
5) Warneer je gewoon een tekste ziet staan met er boven : Wifi Uitschakelen, heeft die geen bereik .
6) Ga nu op internet, klik een site aan, en klik tijdens het laden op de G, zie je hier dan staan : Verbinding maken met GPRS, klik dan op Annuleren en klik op Stoppen in IE
Het kan best zijn dat je nu een grote rekening krijgt, heb 1 keer een rekening gehad van 40 euro
Verwijderd
HELP ! Ik heb een probleem
Ik stopte gisteravond mijn oplader in de mobiel en de mini usb aansluiting schoot los, wardoor hij nu naar binnen zit, als ik de mobiel op de kop houd komt het stekkertje er weer en steekt die er een stukje uit . Ik heb geprobeerd de mobiel open te maken maar heb er geen gereedschap voor !
Wat Kan ik doen ? Is het een groot probleem ?
Ik stopte gisteravond mijn oplader in de mobiel en de mini usb aansluiting schoot los, wardoor hij nu naar binnen zit, als ik de mobiel op de kop houd komt het stekkertje er weer en steekt die er een stukje uit . Ik heb geprobeerd de mobiel open te maken maar heb er geen gereedschap voor !
Ik probeer al een tijdje op de EUR verbinding te maken met het WiFi netwerk (eduroam). Maar ondanks dat het netwerk in beeld komt kan ik er niet in omdat je je gebruikersgegevens moet invullen. Ik heb al verschillende websites gezocht maar nergens kan ik mijn gegevens invullen. Iemand hiert ervaring mee?
Heb je SecureW2 op je vario geinstalled? Anders kan je uiteraard niet inloggen op het netwerk 
http://www.securew2.com/uk/download/index.htm
met deze manual erbij moet het lukken, is voor Windows Mobile 2003SE maar WM5 is niet zo heel veel anders qua instellingen enzo.
http://www.eduroam.edu.au...etwork%20connectivity.htm
bron: http://aaa.surfnet.nl/info/eduroam/instructie.jsp (eduroam info/instellingen).
Het kan trouwens wel, met m'n vario heb ik wel eens een link gemaakt op de EUR maar het was zo omslachtig dat ik maar gewoon gebruik blijf maken van GPRS (PIT dus toch geen extra kosten voor datagebruik).
met deze manual erbij moet het lukken, is voor Windows Mobile 2003SE maar WM5 is niet zo heel veel anders qua instellingen enzo.
bron: http://aaa.surfnet.nl/info/eduroam/instructie.jsp (eduroam info/instellingen).
Het kan trouwens wel, met m'n vario heb ik wel eens een link gemaakt op de EUR maar het was zo omslachtig dat ik maar gewoon gebruik blijf maken van GPRS (PIT dus toch geen extra kosten voor datagebruik).
(nog) niet met succes... Ik heb twee weken geleden mijn toestel opgestuurd, omdat hij meerdere malen per dag blijft vasthangen, terwijl mensen mij wel nog bellen en hem ook over horen gaan en heb hierbij gezegt dat mijn stylus eruit viel (stond ook zo genoteerd op de reparatiebrief)... Maar toen ik hem terug kreeg, viel de stylus er nog steeds uit, bleef de Vario nog steeds vasthangen en had ik er een irritante echo bijgekregen.koksie schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:11:
Zijn er mensen die met suc6 dit hebben laten repareren bij T-Mobile onder garantie?
Gisteren de Vario opnieuw op de post gedaan, met een begeleidende brief. Hopen dat ze het deze keer wel voor elkaar krijgen... Maargoed, schijnt een bekend probleem te zijn dat het er bij Solid Vision (het bedrijf dat de T-Mobile reparaties uitvoert) niet zo soepel aan toe gaat.
Maar we wachten geduldig af...
Verwijderd
Kickje
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:42:
Verwijderd
securew2 werkt niet echt lekker. 6 van de 10 keer werkt het niet. Ik heb dan wel verbinding maar krijg geen ip.. Zijn er nog alternatieven???Sick Nick schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 14:30:
Heb je SecureW2 op je vario geinstalled? Anders kan je uiteraard niet inloggen op het netwerk
Wat je kan doen is het volgende :Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:42:
Doe je telefoon in je zak
Pak de fiets
Fiets naar de dichtsbijzijnde T-mobile winkel (indien het een vario is, en anders naar een andere winkel)
Wacht totdat er een verkoper beschikbaar is.
Vertel de verkoper dat bij het laden de aansluiting los is geschoten en dat je hem wilt laten repareren.
Geef je adres gegevens op
Neem een bewijs van inlevering in ontvangst.
Fiets terug naar huis
wacht 1 a 2 week
Fiets terug naar de winkel
Vertel hem dat je je telefoon komt ophalen.
Lever je bewijs van inlevering in.
Neem je gerepareerde telefoon in ontvangst.
Succes
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Verwijderd
Het is een zonder garantie SPV m3000Cobra_Lup schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 21:10:
[...]
Wat je kan doen is het volgende :
Doe je telefoon in je zak
Pak de fiets
Fiets naar de dichtsbijzijnde T-mobile winkel (indien het een vario is, en anders naar een andere winkel)
Vertel de verkoper dat bij het laden de aansluiting los is geschoten en dat je hem wilt laten repareren.
Geef je adres gegevens op
Neem een bewijs van inlevering in ontvangst.
Fiets terug naar huis
wacht 1 a 2 week
Fiets terug naar de winkel
Vertel hem dat je je telefoon komt ophalen.
Lever je bewijs van inlevering in.
Neem je gerepareerde telefoon in ontvangst.
Succes
Er zit toch standaard garantie op? die zou goed genoeg moeten zijn voor iets als dit.
Na wat zoeken heb ik een oplossing gevonden. Ik heb nu heel mijn email adress als login naam gebruikt en nu werkt het weer. Eerder was dit echt niet nodig, maarja.
'Nu uitvogelen hoe ik die authsmtp.dds.nl kan gebruiken om ook email te versturen als ik draadloos bij vrienden (hun buren) zit te internetten.
'Nu uitvogelen hoe ik die authsmtp.dds.nl kan gebruiken om ook email te versturen als ik draadloos bij vrienden (hun buren) zit te internetten.
Europese wetgeving heeft bepaald dat er op alle consumenten electronica 2 jaar garantie zit. Dit model telefoon is nog maar net een jaar leverbaar in NL, dus dat er geen garantie op zit bestaat niet. Misschien dat je iets gedaan hebt waardoor de garantie vervallen is, maar ik kan je vertellen dat ze laatst mijn telefoon ook gerepareerd hebben ondanks dat ik de simlock en de suikerklont truck had uitgevoerd op mijn telefoon. Kreeg hem weer gerepareerd terug en de simlock was er nog steeds af.
Ik weet niet of iemand iets afweet van programmeren op de wizard maar ik zou graag een
programma willen maken dat het volgende doet:
anyone?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| loop every 30 minutes { launch \Windows\tmail.exe delay(3sec) press Right soft-key delay (1sec) press 'z' // ofwel Verzenden/ontvangen op de nederlandse versie delay (10sec) close program // ik zie op mijn desktop of ik dan nieuw bericht heb } |
anyone?
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2279Cobra_Lup schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:14:
[...]
Europese wetgeving heeft bepaald dat er op alle consumenten electronica 2 jaar garantie zit.
Deze ruimte is te huur
Verwijderd
UHmm maar moet ik dan naar een winkel gaan van Orange hier in de buurt?Cobra_Lup schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:14:
[...]
Europese wetgeving heeft bepaald dat er op alle consumenten electronica 2 jaar garantie zit. Dit model telefoon is nog maar net een jaar leverbaar in NL, dus dat er geen garantie op zit bestaat niet. Misschien dat je iets gedaan hebt waardoor de garantie vervallen is, maar ik kan je vertellen dat ze laatst mijn telefoon ook gerepareerd hebben ondanks dat ik de simlock en de suikerklont truck had uitgevoerd op mijn telefoon. Kreeg hem weer gerepareerd terug en de simlock was er nog steeds af.
Ik heb totaal geen bonnetjes of papieren van het toestel ...
Edit : Het is namelijk een 2de hands toestel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 12:51 ]
Waarom stel je dat niet in, kan automatisch hoor. Bij je email instellingen, stap 4 (dat is die van inkomende en uitgaande mail): Knop Opties.Qris schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 11:06:
Ik weet niet of iemand iets afweet van programmeren op de wizard maar ik zou graag een
code:
1 ...
[x] Verbind en controleer op berichten elke [ ] minuut.
Omdat het een hotmail account betreft. Je komt niet tot stap 4 tijdens de email instellingen. Zodra je een hotmail adres invult bij email en je op volgende klikt opent hij automatisch Pocket MSNneevedr schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 13:34:
[...]
Waarom stel je dat niet in, kan automatisch hoor. Bij je email instellingen, stap 4 (dat is die van inkomende en uitgaande mail): Knop Opties.
[x] Verbind en controleer op berichten elke [ ] minuut.
Deze ruimte is te huur
Ik verbind via bluetooth met activesync. Nu zou ik graag hebben dat dit automatisch gebeurd als ik met mijn PDA in de buurt ben van mijn pc. Ik heb al eens in de instellingen gekeken en gegoogled maar ik kan niks vinden. Weet iemand een manier om dit automatisch te doen?
Verwijderd
Ik krijg het maar niet gevonden om de naam van de provider op m'n today screen te krijgen. Iemand met een tweakje, plugin of wat dan ook?
Heb hier een wazig probleempje met mijn SPV M3000. De agendafunctie werkt niet goed: Hij geeft de afspraken niet op de juiste datum weer.
Voor gisteren gaf hij de afspraken van 2 augustus weer, en MS Voice Command wist mij te vertellen dat ik die afspraken ook had(Samen met een afspraak van 6 augustus) Afspraken voor de dag zelf worden helemaal niet weergegeven, en ook niet door Voice Command opgelezen.
De agendafunctie zelf werkt gewoon goed, als ik de Orange-software van het Vandaag-scherm afhaal en de standaard Windows Mobile agendafunctionaliteit instel geeft hij wel de juiste afspraken weer op het Vandaag-scherm. Het enige wat ik in mijn agenda heb staan zijn verjaardagen, Nederlandse feestdagen en herhalende afspraken(Werk, clubavonden)
Soft-resets geven geen resultaat, ik kan verder ook niets vreemds vinden en heb ook geen onbekende software geinstalleerd buiten wat normale applicaties die altijd goed gewerkt hebben. Ik heb ook geen zin om een harde reset uit te voeren, alleen als laatste redmiddel.
Waar kan dit aan liggen?
Voor gisteren gaf hij de afspraken van 2 augustus weer, en MS Voice Command wist mij te vertellen dat ik die afspraken ook had(Samen met een afspraak van 6 augustus) Afspraken voor de dag zelf worden helemaal niet weergegeven, en ook niet door Voice Command opgelezen.
De agendafunctie zelf werkt gewoon goed, als ik de Orange-software van het Vandaag-scherm afhaal en de standaard Windows Mobile agendafunctionaliteit instel geeft hij wel de juiste afspraken weer op het Vandaag-scherm. Het enige wat ik in mijn agenda heb staan zijn verjaardagen, Nederlandse feestdagen en herhalende afspraken(Werk, clubavonden)
Soft-resets geven geen resultaat, ik kan verder ook niets vreemds vinden en heb ook geen onbekende software geinstalleerd buiten wat normale applicaties die altijd goed gewerkt hebben. Ik heb ook geen zin om een harde reset uit te voeren, alleen als laatste redmiddel.
Waar kan dit aan liggen?
Verwijderd
Als je minimaal een AKU 2 ROM hebt kan je in het registry een plugin aan je today scherm toevoegen die o.a. je provider weergeeft.Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:57:
Ik krijg het maar niet gevonden om de naam van de provider op m'n today screen te krijgen. Iemand met een tweakje, plugin of wat dan ook?
Link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=259885
Met bijv. Total Commander je registry ingaan en in HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Today\Items\ een nieuwe map toevoegen, genaamd "Wireless" (inclusief quotes). Daarin de volgende 4 items aanmaken:
Een string genaamd: DLL met als value: netui.dll
Een DWORD genaamd Order met als waarde 0
Een DWORD genaamd Enabled met als waarde 1
Een DWORD genaamd Type met als waarde 4.
Total Commander sluiten en ff met het knopje bovenop het scherm van het apparaat uitdoen. Na 10 seconden weer aandoen, en soft resetten. (Als dat niet lukt, opnieuw proberen en dan via het Powerknopje uitzetten in plaats van soft reset). Opnieuw opstarten, en hij zou netjes bovenaan moeten staan. Inclusief bluetooth en Wifi
Leuk!Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:55:
Als je minimaal een AKU 2 ROM hebt kan je in het registry een plugin aan je today scherm toevoegen die o.a. je provider weergeeft.
Deze ruimte is te huur
Hallo,
Ik gebruik AS 4.2 en nu si het zo dat internet via USB niet meer werkt. Is er een mogelijkheid dat dit wel weer werkt?
Wie weet hoe en kan het stap voor stap uitleggen?
Alvast dank!
Ik gebruik AS 4.2 en nu si het zo dat internet via USB niet meer werkt. Is er een mogelijkheid dat dit wel weer werkt?
Alvast dank!
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Verwijderd
Ok, ik heb het toestel samen met mijn buurman opengedraaid .Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:50:
[...]
UHmm maar moet ik dan naar een winkel gaan van Orange hier in de buurt?
Ik heb totaal geen bonnetjes of papieren van het toestel ...
Edit : Het is namelijk een 2de hands toestel
Ik kwam bij de Mini USb en trof aan dat hij volledig is afgebroken.
Mijn buurman kwam met het idee om hem te solderen maar..
Er zitten op het 'moederbord' 5 pinnetjes en op de miniusb, deze moeten met elkaar verbonden worden om te kunnen laden en syncronizeren ... Maar welke zijn voor het laden en welke voor het syncronizeren ?
Verwijderd
@ Qris - Ja daar had ik ook last van
. Ik kon er maar niet achter komen waarom die tweak om de klok op de taskbar te krijgen niet werkte. Tot ik erachter kwam dat je daar een AKU 2.2 ROM of hoger voor nodig hebt - en dat had ik niet.
De enige twee oplossingen waar ik van wist waren Wisbar Advance 2 ( www.lakeridgesoftware.com ), of een ROM upgrade. Ik heb nu beide
. Voordeel van WA2 is dat je het er weer af kan halen (ROM downgraden gaat niet), nadeel is dat het geld kost (ROM upgrade niet).
Wellicht zijn er freeware progjes die hetzelfde doen, maar dan ken ik ze niet (A).
Echt jammer dat ze die klok eruit hebben gehaald tussen (ik geloof) AKU 2.0 en 2.2!
p.s. WA2 niet alleen voor het klokje gekocht hoor, vooral voor de skins en task manager
De enige twee oplossingen waar ik van wist waren Wisbar Advance 2 ( www.lakeridgesoftware.com ), of een ROM upgrade. Ik heb nu beide
Wellicht zijn er freeware progjes die hetzelfde doen, maar dan ken ik ze niet (A).
Echt jammer dat ze die klok eruit hebben gehaald tussen (ik geloof) AKU 2.0 en 2.2!
p.s. WA2 niet alleen voor het klokje gekocht hoor, vooral voor de skins en task manager
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 21:13 ]
Verwijderd
Thanks, dit werktVerwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:55:
[...]
Als je minimaal een AKU 2 ROM hebt kan je in het registry een plugin aan je today scherm toevoegen die o.a. je provider weergeeft.
Link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=259885
Met bijv. Total Commander je registry ingaan en in HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Today\Items\ een nieuwe map toevoegen, genaamd "Wireless" (inclusief quotes). Daarin de volgende 4 items aanmaken:
Een string genaamd: DLL met als value: netui.dll
Een DWORD genaamd Order met als waarde 0
Een DWORD genaamd Enabled met als waarde 1
Een DWORD genaamd Type met als waarde 4.
Total Commander sluiten en ff met het knopje bovenop het scherm van het apparaat uitdoen. Na 10 seconden weer aandoen, en soft resetten. (Als dat niet lukt, opnieuw proberen en dan via het Powerknopje uitzetten in plaats van soft reset). Opnieuw opstarten, en hij zou netjes bovenaan moeten staan. Inclusief bluetooth en Wifi.
Omdat ik toch op xda-developers zat te kijken, kwam ik ook een cab-bestandje tegen die het allemaal simpeller voor je installeerd, en dat werkt ook
Het volgende was voor mij de oplossing.martijnd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:50:
Hallo,
Alvast dank!
Solution for error " The page you are looking for cannot be found due to unknown error 0x80072f78 "
If you are using ActiveSync 4.2 and have a problem with Desktop Pass-through it may be caused by a Layered Service Provider (LSP) that use the Windows TCP/IP stack. This has been known to occur with ISA Server. The registry file LSPValue.reg will reverse this setting. Microsoft and the Pocket PC OEM does not support users that edit the registry.
http://www.pocketpcfaq.com/faqs/activesync/LSPvalue.reg
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Heb dit CAB'je maar even online gezet voor diegene die geen XDA account hebben en/of hem niet kunnen vinden.Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:51:
[...]
Thanks, dit werkt![]()
Omdat ik toch op xda-developers zat te kijken, kwam ik ook een cab-bestandje tegen die het allemaal simpeller voor je installeerd, en dat werkt ook
www.luppie.net/got/ammar_wireless_today_plugin.cab
Ik zit met een zeer bizar probleem...
Vanmiddag was mijn batterij bijna op en is mijn telefoon daardoor dus uitgegaan.
Ik heb hem nu al een 20 minuten in de oplader, maar hij wil niet aangaan...
Ik heb ook al de hard-reset combinatie geprobeerd maar dat had geen zin,
Iemand die dit probleem herkent?
Vanmiddag was mijn batterij bijna op en is mijn telefoon daardoor dus uitgegaan.
"Stilte, een gat in het geluid...."
Brand het oranje lampje wel als je de wizard oplaadt? Ik weet niet of het daarmee te maken heeft maar mijn wizard was een keer zoooo leeg dat het oranje lampje eerst constant oranje brandde en daarna ging ie rood knipperen. Maar dat was wel toen ik hem via USB oplaadde.Flapietoetoe schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 01:06:
Deze ruimte is te huur
Kan iemand mij verder helpen met een probleem?
Namelijk een nieuwe rom update gedaan de officiële met MSFP ingebouwd.
Nu is het probleem dat als ik tomtom gebruik dat hij na een minuut in standby gaat waardoor ik geen route meer zie.
Dan moet ik weer mijn pincode ingeven om het te unlocken en mijn route weer te zien.
Dit had ik niet met mijn vorige versie, dan bleef hij gewoon werken zonder in standby te gaan, terwijl het wel geconfigureerd was om te locken na een minuut.
Denk dat het iets te maken heeft met programma's die in fullscreen werken dat hij dan niet in standby mag gaan.
Iemand een idee?
Nu is het probleem dat als ik tomtom gebruik dat hij na een minuut in standby gaat waardoor ik geen route meer zie.
Dan moet ik weer mijn pincode ingeven om het te unlocken en mijn route weer te zien.
Dit had ik niet met mijn vorige versie, dan bleef hij gewoon werken zonder in standby te gaan, terwijl het wel geconfigureerd was om te locken na een minuut.
Denk dat het iets te maken heeft met programma's die in fullscreen werken dat hij dan niet in standby mag gaan.
Iemand een idee?
Het oranje lampje brand constant, ik heb hem er nu een nacht ingelaten maar nog wil hij niet aanQris schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:05:
[...]
Brand het oranje lampje wel als je de wizard oplaadt? Ik weet niet of het daarmee te maken heeft maar mijn wizard was een keer zoooo leeg dat het oranje lampje eerst constant oranje brandde en daarna ging ie rood knipperen. Maar dat was wel toen ik hem via USB oplaadde.
Helpt het als je bij de power opties (start-instellingen-systeem-energie-geavanceerd) de standby tijd gewoon op een uur zet voordat je gaat navigeren?mistercash schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:37:
Kan iemand mij verder helpen met een probleem?
Iemand een idee?
ja het zou wel opgelost zijn maar ik vind het maar een workaround.
Zou toch wel willen dat mijn GSM op slot gaat na een minuut als hij niet gebruikt wordt, hierdoor gaat hij niet auto bellen als hij in mijn zak steekt.
Het heeft gewerkt op een eerdere rom versie dus waarom nu niet meer.
Misschien dat ik een fix heb gevonden op modaco ga het straks eens uitproberen(indien het werkt misschien in de fixes zetten van de begin pagina:
Zou toch wel willen dat mijn GSM op slot gaat na een minuut als hij niet gebruikt wordt, hierdoor gaat hij niet auto bellen als hij in mijn zak steekt.
Het heeft gewerkt op een eerdere rom versie dus waarom nu niet meer.
Misschien dat ik een fix heb gevonden op modaco ga het straks eens uitproberen(indien het werkt misschien in de fixes zetten van de begin pagina:
I have a fix! (I think)
1. Get a registry editor (I used minied of sourecforge.net, because its opensource, but there are many others available)
2. Go to the following key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\Security\LASSD\AE\{50C13377-C66D-400C-889E-C316FC4AB374}
- The value called AEFrequencyType will be 1. Change it to 2.
- Ensure the value called AEFrequencyValue is 0
Exit the editor and reset the device.
From now the device should only lock to the password screen when the power shuts off, as per pre-AUK2 behaviour.
Note that if you go in to the lock settings screen, it will try to change the AEFrequencyType value back to 1. Also, this will *not* work if you have an Exchange 2003 enforced policy for this setting active. The policy will overwrite it.
[ Voor 62% gewijzigd door mistercash op 09-10-2006 12:18 ]
in dit geval moet je waarschijnlijk de telefoon opladen via het stopcontact, en niet via USB, dan werkt het meestal weerFlapietoetoe schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 01:06:
Ik ben hem aan het opladen via het stopcontact...
en nog steeds wil hij niet aan, oranje lampje
Hmm, me windows mobile software is een beetje brak want:
Als ik op de toets contacten druk dan krijg de volgende foutmelding:
Fout bij het openen van de snelkoppeling blabla.
Weet iemand vlug de oplossing anders ga ik nog ff vlug zoeken.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
check eens of er niet een zandkorreltje oid in je soft reset knopje zit : had mij eens een dag puzzelen kunnen schelen (alhoewel mijn lampje toen niet brandde).Flapietoetoe schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:04:
Mij mij helpt het om de knoppen opnieuw te te wijzen (vij de T-Mobile versie zit er een progje bij waarmee je dat kan doen).iCy schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:13:
[ Voor 39% gewijzigd door franssie op 09-10-2006 15:15 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
Kickje 
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:10:
[...]
Ok, ik heb het toestel samen met mijn buurman opengedraaid .
Ik kwam bij de Mini USb en trof aan dat hij volledig is afgebroken.
Mijn buurman kwam met het idee om hem te solderen maar..
Er zitten op het 'moederbord' 5 pinnetjes en op de miniusb, deze moeten met elkaar verbonden worden om te kunnen laden en syncronizeren ... Maar welke zijn voor het laden en welke voor het syncronizeren ?
In het volgende document staat de USB Specificatie. Hierin kan je zien wat de datalijnen zijn en wat de stroomlijnen. De stroomlijnen zijn voor het laden en de datalijnen voor het syncen.
Succes.
Succes.
Ik heb het bestandje op mijn mda gezet en toegevoegd en een softreset gedaan. Helaas krijg ik onderstaand scherm en werkt het niet. Iemand een idee...?????MisTraller schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:03:
[...]
Het volgende was voor mij de oplossing.
Solution for error " The page you are looking for cannot be found due to unknown error 0x80072f78 "
If you are using ActiveSync 4.2 and have a problem with Desktop Pass-through it may be caused by a Layered Service Provider (LSP) that use the Windows TCP/IP stack. This has been known to occur with ISA Server. The registry file LSPValue.reg will reverse this setting. Microsoft and the Pocket PC OEM does not support users that edit the registry.
http://www.pocketpcfaq.com/faqs/activesync/LSPvalue.reg

Anders ga je terug naar de winkelFlapietoetoe schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:04:

niemand???chundo schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:04:
Ik verbind via bluetooth met activesync. Nu zou ik graag hebben dat dit automatisch gebeurd als ik met mijn PDA in de buurt ben van mijn pc. Ik heb al eens in de instellingen gekeken en gegoogled maar ik kan niks vinden. Weet iemand een manier om dit automatisch te doen?
Verwijderd
Nog maar een keertje vragen,
ik heb een mda vario
Ik kan nog steeds niet mms en mijn provider is vodafone en heb ook alle instellingen al goed gezet maar zo gauw ik onder berichten en dan mms wil aan klikken staat ie er niet bij ook als ik op een foto klik en kies verturen als mms gebeurt er niks.
kan iemand me a.ub. helpen..
ik heb een mda vario
Ik kan nog steeds niet mms en mijn provider is vodafone en heb ook alle instellingen al goed gezet maar zo gauw ik onder berichten en dan mms wil aan klikken staat ie er niet bij ook als ik op een foto klik en kies verturen als mms gebeurt er niks.
Alle 5 hardware knoppen komen erinvoor, behalve de contacten knop en de knop daar links.franssie schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:14:
[...]
check eens of er niet een zandkorreltje oid in je soft reset knopje zit : had mij eens een dag puzzelen kunnen schelen (alhoewel mijn lampje toen niet brandde).
[...]
Mij mij helpt het om de knoppen opnieuw te te wijzen (vij de T-Mobile versie zit er een progje bij waarmee je dat kan doen).
Download dit cab bestandje en installeer het, softreset en selecteer in het menu je provider.En alles is goed ingesteld!Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:04:
Nog maar een keertje vragen,
ik heb een mda vario
Verwijderd
Waar staat dat document?Cobra_Lup schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:42:
In het volgende document staat de USB Specificatie. Hierin kan je zien wat de datalijnen zijn en wat de stroomlijnen. De stroomlijnen zijn voor het laden en de datalijnen voor het syncen.
Succes.
Even via de applicatie hiervoor op de Vario (of als je een niet-T-Mobile apparaat hebt via het register) de knop opnieuw toewijzen aan je contacts. Is mij ook wel eens gebeurd, opnieuw toewijzen en het lukt weer. De register tweaks staan volgens mij in de start-post of anders op xda dev.iCy schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:13:
Had intussentijd voor het slapen al opgelost via dezelfde manier zoals jij beschrijft. Alsnog bedankt!koksie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 01:36:
[...]
Even via de applicatie hiervoor op de Vario (of als je een niet-T-Mobile apparaat hebt via het register) de knop opnieuw toewijzen aan je contacts. Is mij ook wel eens gebeurd, opnieuw toewijzen en het lukt weer. De register tweaks staan volgens mij in de start-post of anders op xda dev.
De registersetting moet niet op de PDA gebeuren maar op je PC.martijnd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:01:
[...]
Ik heb het bestandje op mijn mda gezet en toegevoegd en een softreset gedaan. Helaas krijg ik onderstaand scherm en werkt het niet. Iemand een idee...?????
[afbeelding]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Super dank je, het werkt eindelijk!MisTraller schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:15:
[...]
De registersetting moet niet op de PDA gebeuren maar op je PC.
Wat mij nou wel leuk lijkt is een remote controll voor de Vario.
Moet gewoon simpel zijn, want ik heb er zelf al één gevonden die goed werkt, maar dit ding heeft zoveel functies dat je de bomen door het bos niet meer ziet..
Deze had ik:
http://www.wincesoft.de/html/body_remotecontrol_ii.html
Heeft iemand een simpelere? liefst wel met programmeren van de toetsen aan de hand van de afstandsbediening!

En kan iemand uitleggen hoe ik nou gebruik maak van wifi?
Ik zet wifi aan, in Com. manager.
Dan ga ik naar start -> instellingen, verbindingen ->netwerkkaarten - > hij ziet mijn draadloze netwerk, is wel beveiligd.
Maar als ik er op klik kan ik niets doen om hem instestellen, pw username etc niet, hoe moet ik dit doen, ik heb gezocht maar snap het echt niet
Moet gewoon simpel zijn, want ik heb er zelf al één gevonden die goed werkt, maar dit ding heeft zoveel functies dat je de bomen door het bos niet meer ziet..
Deze had ik:
Heeft iemand een simpelere? liefst wel met programmeren van de toetsen aan de hand van de afstandsbediening!
Dan ga ik naar start -> instellingen, verbindingen ->netwerkkaarten - > hij ziet mijn draadloze netwerk, is wel beveiligd.
Maar als ik er op klik kan ik niets doen om hem instestellen, pw username etc niet, hoe moet ik dit doen, ik heb gezocht maar snap het echt niet
[ Voor 30% gewijzigd door Onno_Devine op 10-10-2006 16:15 ]
Ik heb mijn MDA Vario via de T-mobile-shop laten opsturen naar de reparatie. Het beeldscherm maakte inderdaad een piepgeluid en het wordt gemaakt bij de reparateur.
Ik had een gesprek met een van de T-mobile medewerkers en wat bleek nou: Elke medewerker van T-mobile heeft daar z'n MDA Vario1 of 2 overgeklokt. Volgens die medewerker vervalt je garantie NIET als je hem over hebt geklokt.
Dus ik raad iedereen gewoon aan om z'n Wizard over te klokken
Ik had een gesprek met een van de T-mobile medewerkers en wat bleek nou: Elke medewerker van T-mobile heeft daar z'n MDA Vario1 of 2 overgeklokt. Volgens die medewerker vervalt je garantie NIET als je hem over hebt geklokt.
Dus ik raad iedereen gewoon aan om z'n Wizard over te klokken
Noviiremote werkt met de vario, is ook het enige programma wat met de vario werkt, ik gebruik het zelf ook en werkt vrij goed moet ik zeggen.Onno_Devine schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:09:
Wat mij nou wel leuk lijkt is een remote controll voor de Vario.
Deze had ik:
Maar als ik er op klik kan ik niets doen om hem instestellen, pw username etc niet, hoe moet ik dit doen, ik heb gezocht maar snap het echt niet![]()
Schopje voor mezelf! Nu is ie trouwens al in September dus hij gaat langzaam maar zeker vooruit. Misschien dat het zichzelf oplost?Smoke schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:06:
Heb hier een wazig probleempje met mijn SPV M3000. De agendafunctie werkt niet goed: Hij geeft de afspraken niet op de juiste datum weer.
Waar kan dit aan liggen?
Verwijderd
Ik heb een klein probleempje met mijn MDA Vario.
Het toetsenbord op het scherm.(Die je met de stylus bediend) is verschoven. Nu kan ik hem voor nog maar voor de helft zien.
Hoe krijg ik hem terug op zn plaats?
Het toetsenbord op het scherm.(Die je met de stylus bediend) is verschoven. Nu kan ik hem voor nog maar voor de helft zien.
Hoe krijg ik hem terug op zn plaats?
Ja en Ja (compatibel met: Qtek 9100 Pocket PC Telefoon (Engels, QWERTY)) maar je kan ook even bij je lokale-electronica-boer of de mediamarkt langsgaan.
[ Voor 45% gewijzigd door neevedr op 10-10-2006 22:07 ]
Verwijderd
Onderdelenhuis >>> 2 euro ofzo!big_tweaker schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:23:
Eindelijk mijn QTEK 9100 binnen![]()
Ik zag in de openingspost het verloopkabeltje om een 3.5mm jack koptelefoon aan te sluiten op de 2.5mm jack QTek. Dit kabeltje is echter (tijdelijk) niet meer leverbaar. Wie heeft er nog andere suggestie? Werkt deze of deze?
Verwijderd
Jammer cabje geinstalleerd en gereset kon netjes de provider selecteren, maar mocht niet baten, De instellingen is het probleem ook niet. maar de optie om een mms te verzenden verschijnt niet in mijn mda ook als ik een foto aan klik en zeg verzend als mms gebeurt er niks.martijnd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:19:
[...]
Download dit cab bestandje en installeer het, softreset en selecteer in het menu je provider.En alles is goed ingesteld!
weet je nog een andere oplossing in iedergeval bedankt
Dat was juist de aanleiding van mijn post. De mediamarkt vertelde dat niet elke koptelefoon het zou doen omdat de 2.5mm aansluiting niet "standaard" was. Vandaar de vraag of er iemand al ervaring had want dan kan ik meteen een werkende online bestellen. Bij een lokale electronica boer kom je inderdaad deze wel tegen maar ik vrees dat die wegens zijn lengte de aansluiting in de QTEK uiteindelijk sloopt. Verloopkabeltjes zie ik alleen maar in webwinkels.neevedr schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:05:
[...]
Ja en Ja (compatibel met: Qtek 9100 Pocket PC Telefoon (Engels, QWERTY)) maar je kan ook even bij je lokale-electronica-boer of de mediamarkt langsgaan.
Verwijderd
Die van mij is de helft korter en gebruik ik al een half jaar zonder problemen!.....voor 2 euro ofzo!big_tweaker schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:18:
[...]
Dat was juist de aanleiding van mijn post. De mediamarkt vertelde dat niet elke koptelefoon het zou doen omdat de 2.5mm aansluiting niet "standaard" was. Vandaar de vraag of er iemand al ervaring had want dan kan ik meteen een werkende online bestellen. Bij een lokale electronica boer kom je inderdaad deze wel tegen maar ik vrees dat die wegens zijn lengte de aansluiting in de QTEK uiteindelijk sloopt. Verloopkabeltjes zie ik alleen maar in webwinkels.
Verwijderd
Beste mensen,
Even een vraag.
Top ding hoor die MDA. Maar die MDA van mij begint heel raar te doen. Zodra ik hem weer activeer en hem ontgrendel begint hij als een dolle door het menu heen te lopen. Als ik dan bijvoorbeeld naar agenda ga, gaat hij daar alle dagen af lopen. Ik kan hem stoppen door op een paar toetsen te drukken, maar als nog is hij helemaal van de leg. Heel irritant. De batterij is na een dag dan ook helemaal leeg.
Ik heb het al een paar keer een soft reset gedaan en ook een keer een hard reset. En dit werkte totaal niet.
Heeft een van jullie hier ook al mee te maken gehad? En weet een van jullie een oplossing hiervoor?
Even een vraag.
Top ding hoor die MDA. Maar die MDA van mij begint heel raar te doen. Zodra ik hem weer activeer en hem ontgrendel begint hij als een dolle door het menu heen te lopen. Als ik dan bijvoorbeeld naar agenda ga, gaat hij daar alle dagen af lopen. Ik kan hem stoppen door op een paar toetsen te drukken, maar als nog is hij helemaal van de leg. Heel irritant. De batterij is na een dag dan ook helemaal leeg.
Ik heb het al een paar keer een soft reset gedaan en ook een keer een hard reset. En dit werkte totaal niet.
Heeft een van jullie hier ook al mee te maken gehad? En weet een van jullie een oplossing hiervoor?
Het lijkt me dat je toets voor omlaag of omhoog vastzit? Keertje flink blazen en kijken of er geen zand tussen zit?Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:53:
Beste mensen,
Even een vraag.
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Verwijderd
Heb ik al geprobeerd. Ik heb met z'n bus met lucht er even doorheen gespoten. Geen resultaat.
2.5mm is 2.5mm, 3.5 is 3.5. Het probleem zit hem in in de aantal aansluitingspunten. Mono, stereo of triple (of hoe je dat ook noemt). Om alleen maar te luisteren heb je aan mono genoeg, stereo heeft zo zijn wel bekende voordelen. Een met 3 aansluitingspunten is nodig om (net als het origineel) stereo geluid te hebben om te luisteren en ook een aansluiting voor de microfoon zodat er ook mee gebeld kan worden.big_tweaker schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:18:
[...]
Dat was juist de aanleiding van mijn post. De mediamarkt vertelde dat niet elke koptelefoon het zou doen omdat de 2.5mm aansluiting niet "standaard" was. Vandaar de vraag of er iemand al ervaring had want dan kan ik meteen een werkende online bestellen. Bij een lokale electronica boer kom je inderdaad deze wel tegen maar ik vrees dat die wegens zijn lengte de aansluiting in de QTEK uiteindelijk sloopt. Verloopkabeltjes zie ik alleen maar in webwinkels.
Mono:

Triple:

[ Voor 3% gewijzigd door neevedr op 12-10-2006 18:06 ]
Terug naar de winkel voor garantie...???Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:53:
Beste mensen,
Even een vraag.
Ik heb zo'n verlengkabeltje naar 3,5mm en werkt perfect, gewoon een standaard kabel dus dat gaat perfect! Neem trouwens niet zo'n verloop plugje want dat is niets zo'n uitstekend ding...neevedr schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 18:03:
[...]
2.5mm is 2.5mm, 3.5 is 3.5. Het probleem zit hem in in de aantal aansluitingspunten. Mono, stereo of triple (of hoe je dat ook noemt). Om alleen maar te luisteren heb je aan mono genoeg, stereo heeft zo zijn wel bekende voordelen. Een met 3 aansluitingspunten is nodig om (net als het origineel) stereo geluid te hebben om te luisteren en ook een aansluiting voor de microfoon zodat er ook mee gebeld kan worden.
Mono:
[afbeelding]
Triple:
[afbeelding]
Ik heb de mijne via ebay egens gekocht voor paar euro.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
KickjeOnno_Devine schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:09:
.........
Kan iemand uitleggen hoe ik nou gebruik maak van wifi?
Maar als ik er op klik kan ik niets doen om hem instestellen, pw username etc niet, hoe moet ik dit doen, ik heb gezocht maar snap het echt niet![]()
In het wireless scherm linksonder op menu klikken en dan kiezen voor netwerkkaarten. Vervolgens nieuwe toevoegen en op tweede tablad netwerksleutel invoeren.
Heb je dit gedaan ?
[ Voor 11% gewijzigd door seq_uence op 12-10-2006 21:15 ]
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Hey,
Ik heb een beetje stroef (dof) plekje op het touchscreen (rechtsboven waar meestal x zich bevind) is er een manier op dit te repareren?? Het is niet echt ernstig, maar toch
Ik heb een beetje stroef (dof) plekje op het touchscreen (rechtsboven waar meestal x zich bevind) is er een manier op dit te repareren?? Het is niet echt ernstig, maar toch
Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB
hallo,
wanneer ik in pocket outlook een sms of mail wil versturen, naar meerdere mensen, en ik vul die verschillende namen in, of kies ze vanuit mn adresboek, en zet alles bij AAN:, dan krijgt alleen de als eerst ingevulde persoonde mail, of sms. Kan iemand mij hiermee helpen?
wanneer ik in pocket outlook een sms of mail wil versturen, naar meerdere mensen, en ik vul die verschillende namen in, of kies ze vanuit mn adresboek, en zet alles bij AAN:, dan krijgt alleen de als eerst ingevulde persoonde mail, of sms. Kan iemand mij hiermee helpen?
Verwijderd
Wat ik bijzonder mooi vind van de Qtek 9100 is dat ie via Bluetooth gelijktijdig kan communiceren met mijn BT GPS-muis en met mijn BT Parrot carkit.
Wat ik bijzonder hinderlijk vind is het software keyboard dat elke keer weer opduikt als je bv een contactpersoon aan het invoeren bent. Ga je naar het volgende invoervakje is dat ding er weer.
Is er een mogelijkheid om dat niet automatisch te laten opduiken maar alleen als je tikt op het keyboardpictogram?
Wat ik bijzonder hinderlijk vind is het software keyboard dat elke keer weer opduikt als je bv een contactpersoon aan het invoeren bent. Ga je naar het volgende invoervakje is dat ding er weer.
Is er een mogelijkheid om dat niet automatisch te laten opduiken maar alleen als je tikt op het keyboardpictogram?
Ongeveer, nou dan staat er 1st4all (die moetk hebben) stata er beschikbaar (ff zelfs de wep beveiliging uitgezet :x)seq_uence schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:13:
[...]
In het wireless scherm linksonder op menu klikken en dan kiezen voor netwerkkaarten. Vervolgens nieuwe toevoegen en op tweede tablad netwerksleutel invoeren.
Heb je dit gedaan ?
.....
Verder niets, hij connect niet
Stylus op het betr. netwerk gedrukt houden totdat er popupje komt en dan op verbinden klikken??Onno_Devine schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:52:
[...]
Ongeveer, nou dan staat er 1st4all (die moetk hebben) stata er beschikbaar (ff zelfs de wep beveiliging uitgezet :x)
.....
Verder niets, hij connect niet, ik ben dus bij netwerk kaarten, maar hoe laat ik hem nu nog connecten als er beschibaar staat
Deze ruimte is te huur
dat doe ik, maar vaak gaat hij dan niet verder.
Overgens hoelang duurdt het bij jullie dan voordat hij connect?
20 tot 40 secondenOnno_Devine schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:42:
dat doe ik, maar vaak gaat hij dan niet verder.
is er iemand die het volgende programma kan maken:
navigatie.exe
[
activeer BT
run route66.exe
als route66 afgesloten wordt dan deactiveer BT
]
navigatie.exe
[
activeer BT
run route66.exe
als route66 afgesloten wordt dan deactiveer BT
]
Deze ruimte is te huur
Misschien met Displex. Dat rode tubetje om displays van mobiele telefoons te repareren.Eric-B schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:37:
Hey,
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
dezebig_tweaker schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:23:
Eindelijk mijn QTEK 9100 binnen![]()
Ik zag in de openingspost het verloopkabeltje om een 3.5mm jack koptelefoon aan te sluiten op de 2.5mm jack QTek. Dit kabeltje is echter (tijdelijk) niet meer leverbaar. Wie heeft er nog andere suggestie? Werkt deze of deze?
Deze werkt niet. Had ik ook aangeschaft maar bleek het opnemen en dergelijke niet te werken. Het weergeven van het geluid gaat wel goed.
Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!
Geen screenprotector in gebruik..???Eric-B schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:37:
Hey,
Displex is alleen voor harde displays volgens mij. Ik zou het niet proberen iid geval.RudiVader schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:16:
[...]
Misschien met Displex. Dat rode tubetje om displays van mobiele telefoons te repareren.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
Heeft iemand enig idee waar ik de tekstkleur kan aanpassen. Nu is het namelijk wit en m'n achtergrond is ook vrij licht dus kan m'n agenda items nu heel moeilijk lezen. Heb overal gezocht in het systeem maar kan er niks over vinden.
Da's een eigenschap van het Windows Mobile theme wat je gebruikt. Eventueel kun je met Microsoft's eigen theme generator(Gratis te downloaden) een eigen theme maken wat aan je eisen voldoet. Let er wel op dat de generator zelf eigenlijk voor oudere versies van WinMobile is, maar de gemaakte themes werken wel op WM5.Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 17:35:
Heeft iemand enig idee waar ik de tekstkleur kan aanpassen. Nu is het namelijk wit en m'n achtergrond is ook vrij licht dus kan m'n agenda items nu heel moeilijk lezen. Heb overal gezocht in het systeem maar kan er niks over vinden.
Verwijderd
Hoe kan ik m'n MDA Vario zo instellen dat hij de foto's die gemaakt zijn met de camera, op de geheugenkaart zet in plaats van in het interne geheugen?
En nog een andere vraag, via het programma omapclock kan je de snelheid van de processor wat overclocken, alleen als ik hem van 180mhz naar 204mhz zet, ik sluit het programma en hij gaat op standby, daarna als ik dan kijk met omapclock dan staat de snelheid weer gewoon op 180mhz. Hoe kan ik instellen dat hij op 204mhz blijft staan?
En nog een andere vraag, via het programma omapclock kan je de snelheid van de processor wat overclocken, alleen als ik hem van 180mhz naar 204mhz zet, ik sluit het programma en hij gaat op standby, daarna als ik dan kijk met omapclock dan staat de snelheid weer gewoon op 180mhz. Hoe kan ik instellen dat hij op 204mhz blijft staan?
Verwijderd
Als je de camera hebt gestart op het gereedschapsicoontje klikken. Dan Tools, Options, General (of natuurlijk de Nederlandstalige variant, zal Extra, Opties, Algemeen zijn ofzo). Daar kan je onderaan instellen waar ie de foto's opslaat (n het Engels: Save To - Main Memory / Storage Card).
Dit topic is gesloten.