HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 13

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 18.163 views sinds 30-01-2008

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Je kunt ook custom SMS tones instellen. Hiervoor moet je een .WAV bestand in de Windows folder plaatsen. Vervolgens kan je deze selecteren bij "Start > Settings > Sounds & Notifications > Notifications (tabblad)".
Dit wil niet lukken. Ik kan nergens die windows folder vinden.?
Is dit gewoon de map die je krijgt als je heb linkt met de pc, en dan naar Deze computer --> Mobiel apparaat --> Mijn op windows mobile gebaseerd apparaat ?

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:55
Ik krijg die omaclock niet automatisch aan het werken. Ik heb de stappen van de link gevolgd maar het lukt mij niet. tot de snelkopeling in windows\opstarten lukt het en dan gaat het mis. Weet iemand een makelijke link voor de instalatie?

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
chundo schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:13:
Ik krijg die omaclock niet automatisch aan het werken. Ik heb de stappen van de link gevolgd maar het lukt mij niet. tot de snelkopeling in windows\opstarten lukt het en dan gaat het mis. Weet iemand een makelijke link voor de instalatie?
Dit werkt niet?!?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Je kunt ook custom SMS tones instellen. Hiervoor moet je een .WAV bestand in de Windows folder plaatsen. Vervolgens kan je deze selecteren bij "Start > Settings > Sounds & Notifications > Notifications (tabblad)".

Bovenstaande instelling werkt niet op mijn vario, ik krijg wel de juiste toon te zien in het tabblad notifications maar als ik het geluid dan wil afspelen hoor ik niets!!!

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 22:59
Ik heb hier trouwens nog een splinternieuwe MDA Vario liggen ! Hij is misschien een week of 3 gebruikt. Dus helemal geen gebruiksporen. Ben je geintersseerd ? mail of pm me anders ff. Verder altijd ontzettend tevreden geweest, is alleen op het moment een overkill gezien ik de opties niet benut.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 18:03
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:36:
Bovenstaande instelling werkt niet op mijn vario, ik krijg wel de juiste toon te zien in het tabblad notifications maar als ik het geluid dan wil afspelen hoor ik niets!!!

Weet iemand een oplossing?
Net nog ff geprobeerd en werkt hier prima, met bv deze, CTU:
http://home.versatel.nl/mthalen/02_CTU24.wav

Vond zelf het alarm op een oude nokia erg "goed", dus ook ff omgezet naar wav:
http://home.versatel.nl/mthalen/NokiaAlarm_sml.wav

[ Voor 40% gewijzigd door matthijst op 22-09-2006 11:58 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:57:
[...]

Net nog ff geprobeerd en werkt hier prima, met bv deze, CTU:
http://home.versatel.nl/mthalen/02_CTU24.wav

Vond zelf het alarm op een oude nokia erg "goed", dus ook ff omgezet naar wav:
http://home.versatel.nl/mthalen/NokiaAlarm_sml.wav
het werkt inderdaad met deze bestandjes wel, het is vreemd omdat het bestandje wat niet werkt voor berichten wel gewoon afspeeld in de player om mijn toestel.

Wav bestand opnieuw gedownload en nogmaals geprobeerd en nu werkt het wel, het is wel vreemd omdat het bestandje wat niet werkte gewoon uit de directory van de windowsgeluiden op mijn pc kwam.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik downgraden? De qtek rom die ik wil gebruiken heeft een lager nummer
dan die van T-Mobile.

CID & sim is al unlocked.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:55
nee, als ik opstart kan ik nergens op klikken, zelfs niet op register...
Ik heb op de downloadpage het stappenplan gevogd (eerst versie 0.02 instaleren, de snelkoppeling...) maar bij edit snelkoppeling zit ik vast. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb net m'n M3000 weer terug, en ik heb geen rom update gekregen. Dat wil ik nu dus wel gaan doen.Iemand die me uit kan leggen wat ik nou, stap voor stap moet doen?

Ik heb nu:

GSM 1.4.10.0
OS 1.3.1.13

En wil dus de laatste Qtek rom. Ik durfde nooit zo goed, omdat ik mijn data kwijt ben dan, maar dat is bij het opsturen toch al gebeurd B|

Ik heb niets te melden.

Verwijderd

^ Weet je zeker dat je de laatste Qtek ROM (versie 2.17, AKU 2.2) wilt? Die is alweer vrij oud namelijk. Er is inmiddels een ROM van Molski die is gebaseerd op de laatste ROM van T-Mobile (versie 2.26, AKU 2.3). Alle T-Mobileverwijzingen zijn er uit verwijderd. De ROM draait op mijn Wizard enorm soepel en installeert bovendien automatisch registerpatches om de pda nog beter te laten functioneren. De link naar Molski's ROM kun je in dit topic wel terugvinden. Absolute aanrader! :)

Upgraden is niet moeilijk. Zorg eerst voor een CID Unlock (nee niet illegaal, je zou alleen je garantie kwijtraken hoewel ik ook dat wel durf te bestrijden). Gebruik even Google om dat uit te vinden (niet moeilijk!), omdat ze er hier op het forum nogal zenuwachtig van schijnen te worden ;). Daarna download je een nieuwe ROM, sluit je je Wizard aan via USB en ActiveSync en start je de upgrade-executable die je bij de ROM vindt. Volg de aanwijzingen op en een kleine 10 minuten later start je Wizard opnieuw op met een gloednieuwe Windows Mobile :). Succes!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 17:49:
Hoe kan ik downgraden? De qtek rom die ik wil gebruiken heeft een lager nummer
dan die van T-Mobile.

CID & sim is al unlocked.

alvast bedankt!
correct me if I'm wrong maar dat is gewoon een kwestie van de rom installeren die je erop wilt. De nieuwe (oudere) rom wordt over de oude (nieuwere) rom heengeschreven en die kijkt toch helemaal niet naar wat er nu op staat?

Verwijderd

ik heb iets vreemds sinds gisteren!

Op mijn today scherm staat: Tekstberichten 1 ongelezen. En ook in de berichten box staat: 43 items, 1 ongelezen.

MAAR: alle berichten zijn gelezen! ik zie ook geen dichte envelopjes o.i.d, ook knippert het ledje niet meer oranje..

wie heeft dit ook gehad of weet de oplossing?

Verwijderd

Is mijn CID unlocked als ik deze foutmelding krijg: ERROR IT WRITE DISK.

CID unlocking mobile... DO NOT DISCONNECT UNTIL THE PHONE REBOOTS!
CopyTFFSToFile(0x0, 0x10000, lock_backup.bin)
g=48: 1f3397df - 385aeaebb9957d47
Key idx: 48
olddata: 9a2c452095863ec5675ae3cc80e435a6860e1b03fd70c6b8ff0fd341891a2d50
newdata: 75de470d39710a02c8e480c3d2942631149bae802d2a00ab149bae802d2a00ab
newsum=d40c4f88 encsum=60b91a8afa41264e

This exe file was created with the evaluation version of Perl2Exe.
For more information visit http://www.indigostar.com
(The full version does not display this message with a 2 second delay.)
...
CopyFileToTFFS(cidunlocked.bin:0, 0, 00010000)
ERROR: ITWriteDisk - Er is een interne fout opgetreden.

result=80072746
Your phone is now CID unlocked....
Store the generated 'lock_backup.bin' file in a safe place. It can help to resto
re your device if anything goes wrong.
ECHO is off (uit).
"Standing on the shoulder of giants"
Ricardo Afonso, 2005

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd last van een echo tijdens het bellen.
Enorm vervelend om jezelf na een halve seconde terug te horen.
Zijn hier oorzaken/oplossingen van bekend?

Daarnaast had ik ook XCPUScalar op m'n MDA staan, en nadat ik het eraf haalde kreeg ik telkens een foutmelding. Dit was dan de oplossing:

I uninstalled XCPUScalar but now get a notification error when I power on my PDA?

This error is caused if XCPUScalar is not properly exited before uninstalling the program. To get rid of this error, follow these steps.

Re-install XCPUScalar
Launch XCPUScalar, and click "File->Exit XCPUScalar" so it properly exits.
You can now uninstall XCPUScalar safely.

Dat help niet :'( iemand een idee?

• RMY
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06-2012

RMY

Het lukt me niet om SPB Pocket PC Plus compleet te verwijderen.

-Hij staat nog in de programmalijst (die je ziet als je een programma wilt verwijderen)
-Als je hem daar wilt verwijderen, dan zegt hij dat hij een soft reset nodig heeft...maar na die reset staat hij er nogsteeds.
-bij programmabestanden is hij al wel weg
-als ik in het registry kijk, dan zie ik bij \HKLM\Software\spb Software House nog de map: Pocket Plus 2 staan,met daarin de bestanden: Localisationpath en langauge.
-na verwijderen komt die map weer terug.

rara

bvd

RMY

Verwijderd

ik kan van het een op het andere moment niet syncen met active sync, met vario draait nog op de orginele t-mobile rom.
mijn pc ziet wel mijn vario krijgt ook gewoon netwerkverbinding, active sync gaat verbinding maken maar verder gebeurt er dan niets meer. ik heb alle versies van active sync al geprobeerd
heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
DeOS schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:57:
Mijn algemen indruk van TomTom 6 is dat deze tijdens het navigeren zelf langzamer werkt dan TomTom 5, minder vloeiend. Heb zelf het idee dat het aan de grotere kaart ligt. Ben ik hierin de enige of zijn er meer mensen die dit zo ervaren? Ik heb hierbij alle POI's uitgezet.
ik vind het juist vloeiender, hij stottert bijvoorbeeld nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:32:
ik kan van het een op het andere moment niet syncen met active sync, met vario draait nog op de orginele t-mobile rom.
mijn pc ziet wel mijn vario krijgt ook gewoon netwerkverbinding, active sync gaat verbinding maken maar verder gebeurt er dan niets meer. ik heb alle versies van active sync al geprobeerd
heeft iemand tips?
Ik kan nooit synchroniseren als ik de computer heb opgestart met de Vario al aan de pc gehangen. Ik moet opstarten zonder Vario, en dan pas de usb kabel er in prikken om het op gang te krijgen. Ik neem aan dat je ook al wel een paar soft-resets hebt geprobeerd? Welke foutmelding krijg je van AS? Firewall al eventjes uitgezet? Misschien ligt die te zieken....?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb inderdaad al soft reset uitgevoerd, heb het ook al zonder firewall geprobeerd maar zonder resultaat. het vreemde is dat het van het een op het andere moment gebeurde daarvoor kon ik gewoon verbinden en ik heb ook niet echt iets veranderd in instellingen.
AS zegt dat mijn firewall misschien een probleem is(zonealarm) maar zonder deze werkt het ook niet.

Ik heb wel checknotifications uitgevoerd en volgens mij is het daarna gekomen. Nu heb ik ergens gelezen dat dit evt. er mee te maken kan hebben, maar weet iemand ook een oplossing?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik geloof dat ik op dit ook precies dit zelfde probleem heb.

mn hotsync werkt niet meer, op 2 ongewijzigde computers, dus het moet aan mn m3000 liggen. en heb onlangs wel lopen klooien met programma's als checknotifications en memmaid.
ik denk dus dat ik een programma heb afgesloten wat op de achtergrond moet runnen voor activesync..

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:26:
hmmm ik geloof dat ik op dit ook precies dit zelfde probleem heb.

mn hotsync werkt niet meer, op 2 ongewijzigde computers, dus het moet aan mn m3000 liggen. en heb onlangs wel lopen klooien met programma's als checknotifications en memmaid.
ik denk dus dat ik een programma heb afgesloten wat op de achtergrond moet runnen voor activesync..

iemand een oplossing?
na veel zoeken schijnt dat als je check notifications uitvoert je ook het bestand 'repllog.exe' wist. deze is nodig voor activesync. het schijnt dat een harde reset de enige oplossing is.
ik las ergens op een forum dat eventueel het bestand repllog.exe terugzetten in de map activesync kan helpen, maar ik weet niet waar ik dat bestand kan vinden

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ik zit ook met hetzelfde probleem, na check notifications kan ik niet meer Synchen met AS :(

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-08 08:46
Is er een manier om na een soft reset wifi automatisch aan te zetten?
een link in windows/opstarten? of iets in register?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09
In de extended rom van T-mobile staat een bestandje wifi_temp_on.exe ofzo. Je kunt proberen om daarmee je wifi aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
ik heb checknotifications een paar keer gebruikt maar geen problemen gehad met act-sync daarna. Maar ik had ook geen dubbele notifications (ondanks automatische soft-resets na het back-uppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
Heb sinds gisteren mijn 2 GB Transcend 80x miniSD binnen.
Alleen heb ik een aantal vragen:
- Hoe kan ik zien hoe snel de dataoverdracht is?
- Wordt de Wizard slomer met een volle 2 GB geheugenkaart? (mijn vorige gsm Sony Ericsson K750i werd enorm sloom met een 1 GB kaartje)
- Hoe kan ik mijn muziek, games, wallpapers, thema's enz. het beste schikken op het geheugenkaartje? (Tot nu toe is het een warboel als ik deze "computer-->mijn mobiele aparaat" openaartje? (Tot nu toe is het een warboel als ik deze "computer-->mijn mobiele aparaat" open

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm hier lijkt de oplossing te staan voor het activesync probleem:

http://www.ppcsg.com/lofiversion/index.php/t53614.html

bij mij is het echter nog niet gelukt. misschien dat jullie het kunnen proberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:44:

bij mij is het echter nog niet gelukt. misschien dat jullie het kunnen proberen??
ik had deze oplossing ook al gezien maar volgens mij is deze voor andere devices dan de vario, ik heb zelf inmiddels een harde reset gedaan en alles werkt weer als een zonnetje. mijn advies gebruik check notifications allen als je precies weet wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb toch weinig zin om te hard resetten.

en deze oplossing klinkt heel logisch.. waarom werkt ie dan niet??

het moet namelijk echt hier aan liggen, want kom er net achter dat activesync wel werkt via bluetooth!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
cryonic90 schreef op maandag 25 september 2006 @ 07:55:
In de extended rom van T-mobile staat een bestandje wifi_temp_on.exe ofzo. Je kunt proberen om daarmee je wifi aan te zetten.
heb dit bestandje van /extended_rom/ naar windows/opstarten
gekopieerd, en wifi word nu automatisch opgestart na een soft reset. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:06:
ik heb iets vreemds sinds gisteren!

Op mijn today scherm staat: Tekstberichten 1 ongelezen. En ook in de berichten box staat: 43 items, 1 ongelezen.

MAAR: alle berichten zijn gelezen! ik zie ook geen dichte envelopjes o.i.d, ook knippert het ledje niet meer oranje..

wie heeft dit ook gehad of weet de oplossing?
niemand een oplossing? vind het toch best vervelen, en nu klopt het oranje/groene ledje ook niet meer altijd!

btw, de "plugin" voor je register m.b.t de msn notifications werkt niet echt bij mij, ik kan wel alles veranderen via het meldingen/geluiden tabje maar msn luistert er niet naar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Meneer iCy

swarma

Djerique schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:27:
Heb sinds gisteren mijn 2 GB Transcend 80x miniSD binnen.
Alleen heb ik een aantal vragen:
- Hoe kan ik zien hoe snel de dataoverdracht is?
- Wordt de Wizard slomer met een volle 2 GB geheugenkaart? (mijn vorige gsm Sony Ericsson K750i werd enorm sloom met een 1 GB kaartje)
- Hoe kan ik mijn muziek, games, wallpapers, thema's enz. het beste schikken op het geheugenkaartje? (Tot nu toe is het een warboel als ik deze "computer-->mijn mobiele aparaat" openaartje? (Tot nu toe is het een warboel als ik deze "computer-->mijn mobiele aparaat" open

:)
- stuk minder als rechtstreeks via een usb 2.0 cardreader
- merk ik niks van met 1,2 gb vol
- naar je eigen wens ;)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje. Is het mogelijk om je VARIO als accesspoint te gebruiken zodat bijvoorbeeld mijn Nintendo DS via de Vario naar internet kan connecten en ik dan overal online kan gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:51:
[...]

niemand een oplossing? vind het toch best vervelen, en nu klopt het oranje/groene ledje ook niet meer altijd!

btw, de "plugin" voor je register m.b.t de msn notifications werkt niet echt bij mij, ik kan wel alles veranderen via het meldingen/geluiden tabje maar msn luistert er niet naar :(
Nee, maar de standaard messenger client van WM 5.0 is toch bagger. Ga voor Agile Messenger ( Kies de 3.0 beta voor Windows Mobile), een verademing! Hier kan ik prima mee chatten als ik weer eens +2h in de trein moet zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie_NL schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:02:
[...]

Nee, maar de standaard messenger client van WM 5.0 is toch bagger. Ga voor Agile Messenger ( Kies de 3.0 beta voor Windows Mobile), een verademing! Hier kan ik prima mee chatten als ik weer eens +2h in de trein moet zitten!
Thanks, zal die eens proberen!

Heeft iemand dan nog een oplossing voor het " 1 ongelezen bericht"/ led probleempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Laatst online: 14-09 21:35

neevedr

Dat was ik niet!

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:10:
[...]
Heeft iemand dan nog een oplossing voor het " 1 ongelezen bericht"/ led probleempje?
Al je berichten lezen (ook in je Concepten,Verwijderde Items, enz) en/of Soft-reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neevedr schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:23:
[...]

Al je berichten lezen (ook in je Concepten,Verwijderde Items, enz) en/of Soft-reset.
al geprobeerd, het zou echt in postvak in moeten staan maar echt elk bericht is gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:51:
[...]
Probeer dit eens. Via de 6e hit bij het zoeken op qtek unread message trouwens.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Ik heb al even gegoogled hiervoor, maar kan verder niks vinden.
Is het mogelijk om met de vario sms te sturen via GPRS? Ik kan namelijk echt niks vinden. Had wel een programma gevonden, maar dat werkte niet echt, zeg maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Als ik een WiFi verbinding thuis heb opgezet met mijn T-mobile MDA Vario, is die verbinding ontzettend sloom. Het duurt erg lang voordat de internet pagina's geladen zijn, en soms vindt hij de pagina's helemaal niet.

De MDA maakt verbinding met WEP beveiliging, maar dat mag geen probleem zijn neem ik aan. Verder heeft o.a. mijn laptop, die ook via dezelfde router verbinding maakt, helemaal geen last van snelheids beperkingen.

Hoe kan ik er voor zorgen dat alles wel snel wordt gedownload??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal!

Na hier vanaf topic 8 gelezen te hebben, vroeg ik me af wie er allemaal ervaringen hebben met de nieuwe tomtom6 en de mda vario.

Loopt tomtom6 hier goed op als je hem niet tweaked en loopt hij als je hem wel tweaked? Want ik ben bang dat 200mhz wat aan de lage kant is als je verkeerd rijdt en tomtom een nieuwe route moet berekenen.

Maakt het gebruik van POI ook uit qua slurpen van de mhz en/of het geheugen? of raden jullie aan om de POI uit te zetten?

Dan nu mijn laatste vraag, ik heb van mijn pa's vorige tomtom 5 (origineel gekocht natuurlijk!) de originele blauwe tand gps receiver. Deze kon ik middels de ipaq autohouder opladen (was dus een wired gps receiver geworden ^_^) maar nu ik op het punt sta een mda vario te kopen wil ik dus ook weer een ''carkit'' kopen ervoor. Zit hier dan ook een universele aansluiting aan om de blauwe tand gps receiver mee op te laden? of moet ik hem telkens van de voren opladen en hem dan meenemen?

In ieder geval bedankt voor de reply's die (hopelijk) gaan komen!

Groet, Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee of het al eerder aan de orde is geweest, ik heb de search en google gebruikt, maar kon niet echt iets relevants vinden...
ik krijg tegenwoordig van mijn werk uit allerlei sms'jes op het moment dat er bepaalde netwerkzaken down zijn of opkomen etc. nu zou ik eigenlijk willen dat deze sms'jes (komen allemaal van hetzelfde nummer) in een soort subfolder zou komen van mijn sms inbox, dus net zoals je met je mailbox meerdere folders kan hebben en de boel automatisch kan sorteren zou ik die mogelijkheid ook met sms willen hebben, is dit mogelijk en zo ja hoe, of met welke extra software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:42

GVR

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:44:

Dat lijkt een goede oplossing, vanavond eens proberen!

En over Tomtom, ik heb versie 6 gisteren geinstalleerd, het opstarten van tomtom gaat in ieder geval 10x sneller! Moet nog even een GPS adapter halen om het navigeren te testen, dat ging bij 5.21 vrij vlot vond ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:06:
[...]
Moet nog even een GPS adapter halen om het navigeren te testen, dat ging bij 5.21 vrij vlot vond ik
Dan wacht ik dat even af, maar bij 5.21 ging het berekenen van de route redelijk rap neem ik aan of als je verkeerd aan het rijden was dat hij vrij snel een nieuwe route plande?

Hoe is de geluidskwaliteit? Ik heb zelf wel een modded stem die ''harder'' is (gewoon het origineel geclipped denk ik zo).

Groet,

Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:31:
[...]

bedankt, maar ik denk niet dat mijn probleem met Active Sync te maken heeft. Het gaat namelijk om de sms inbox, en het verscheen ook ineens, terwijl de ppc niet connected was aan de pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:22:
[...]

Dan wacht ik dat even af, maar bij 5.21 ging het berekenen van de route redelijk rap neem ik aan of als je verkeerd aan het rijden was dat hij vrij snel een nieuwe route plande?

Hoe is de geluidskwaliteit? Ik heb zelf wel een modded stem die ''harder'' is (gewoon het origineel geclipped denk ik zo).

Groet,

Bram
Herberekenen ging ook best vlot ja. De stemmen bij 5.21 vond ik goed verstaanbaar (genoeg volume ook), denk niet dat daar bij 6 iets aan veranderd is. (Eva bestaat nog steeds ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha de lieve eva die mij altijd al goed van A naar B heeft gebracht, het is gewoon de eerste vrouw die goed kan kaartlezen ;-). Gelukkig heb ik een ''modded'' eva ergens via google van het net geplukt toen ik PIO's aan het zoeken was.

Maar de POI's maakt nie tuit of je ze aan of uit hebt qua snelheid etc van tomtom op de vario? want tomtom is 1 van de weinige redenen waarom ik voor een pocket pda/gsm kies in plaats van een losse gsm en losse pda te kopen (wat overigens duur is!).

Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Heb de POI's altijd aangehad. (snelheids-, trajectcontroles en tankstations).

Overigens nog een vraagje over de MDA.

Is het mogelijk om het geluid van het aantikken helemaal uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de MDA in het algemeen? Start -> Instellingen -> Geluiden en meldingen -> vinkje bij "Schermtikken" weghalen.
(Als het over TT ging heb ik geen idee, gebruik ik niet O-))

Ik heb zelf twee vraagjes:
  1. Sinds vanmorgen heb ik geen internet meer via Orange World (niet via de World hack, en ook niet via het gewone Internet Access). Naast het 'bereik'icoontje stonden - in plaats van het G icoontje - twee pijltjes met een kruisje.
    Gebeld naar de klantenservice, die zouden mij de instellingen toesturen binnen een paar minuten. Waren er na een uur nog niet |:( .
    Daarna een beetje met ROMs lopen rommelen (echter, hier kan het niet aan liggen, internet was al weg vóór ik daarmee begon!). Uiteindelijk maar naar Utrecht gegaan (in de Orange shop kunnen ze je moeilijker wegsturen zonder oplossing dan via de klantenservice), en toen ik het in de winkel liet zien stond ineens het G icoontje er weer en alles werkte.
    Echter, vanmiddag harde reset gedaan om vanaf een clean device met Orange ROM alles weer op te bouwen (SBSH software voornamelijk), maar meteen na de harde reset was internet al weer weg.

Nu hoop ik eigenlijk dat er iemand is die zegt "Ik heb ook geen internet via Orange!", dan is het slechts een storing (zoals de medewerker in de winkel dacht).
    Zo niet, iemand een idee wat het dan kan zijn?
  2. Heeft iemand toevallig Device Lock (hiervandaan) ergens geupload staan?
Mijn dank zou groot zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
burlapp schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:42:
Als ik een WiFi verbinding thuis heb opgezet met mijn T-mobile MDA Vario, is die verbinding ontzettend sloom. Het duurt erg lang voordat de internet pagina's geladen zijn, en soms vindt hij de pagina's helemaal niet.

De MDA maakt verbinding met WEP beveiliging, maar dat mag geen probleem zijn neem ik aan. Verder heeft o.a. mijn laptop, die ook via dezelfde router verbinding maakt, helemaal geen last van snelheids beperkingen.

Hoe kan ik er voor zorgen dat alles wel snel wordt gedownload??
Met een oude ROM duurde het bij mij soms ook letterlijke enkele minuten voordat een website werd gevonden via WiFi in bijvoorbeeld PIE of Opera Mobile. Het leek er op alsof het DNS resolven van geen meter werkte toen. Bij mij deed dit probleem zich voor bij zowel WEP als non-WEP protected netwerken. Na een Rom Update (2.16.x geloof ik dat ik nu heb) is dat probleem verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:20:
Bij de MDA in het algemeen? Start -> Instellingen -> Geluiden en meldingen -> vinkje bij "Schermtikken" weghalen.
Die heb ik uitgeschakeld, maar dan nog blijf je tikken horen als je bijv. op start drukt, een programma kiest, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:28:
[...]
Die heb ik uitgeschakeld, maar dan nog blijf je tikken horen als je bijv. op start drukt, een programma kiest, etc.
Zelfde schermpje, maar dan "Gebeurtenissen (waarsch., systeem)" uitvinken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Hmz niet echt een logsische omschrijving, maar goed, dat was m, bedankt :P

DIe oplossing voor activesync werkt hier trouwens ook niet helaas. Heb weinig zin in een harde reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt allen, ik ga hem morgen halen als ze hem nog op voorraad hebben :D

Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
Appie_NL schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:15:
[...]

Met een oude ROM duurde het bij mij soms ook letterlijke enkele minuten voordat een website werd gevonden via WiFi in bijvoorbeeld PIE of Opera Mobile. Het leek er op alsof het DNS resolven van geen meter werkte toen. Bij mij deed dit probleem zich voor bij zowel WEP als non-WEP protected netwerken. Na een Rom Update (2.16.x geloof ik dat ik nu heb) is dat probleem verdwenen.
Hmm, ik heb ROM versie 2.21.2.5 NLD, (T-mobile) van 3 sept. 2006. Die is dus nieuwer, maar toch heb ik er problemen mee. Als ik gewoon met de USB verbonden ben heb ik nergens last van. Het lijkt er dus op dat het ligt aan een van de connection settings, maar ik zou niet weten welke. Iemand wel???

---------

Ik had net al mijn verbindingen verwijderd (die door T-mobile standaard waren ingevoerd). Vervolgens zegt explorer nu steeds dat een verbinding toegevoegd moet worden voordat ik weer verbinding krijg. Hier moet ik steeds een telefoonnummer voor opgeven, terwijl ik gewoon via een WiFi verbinding wil internetten. Hoe kan ik dus tegen explorer zeggen dat alle verbindingen gewoon via de WiFi moeten lopen??

[ Voor 20% gewijzigd door burlapp op 26-09-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:22:
[...]
bedankt, maar ik denk niet dat mijn probleem met Active Sync te maken heeft. Het gaat namelijk om de sms inbox, en het verscheen ook ineens, terwijl de ppc niet connected was aan de pc...
Ik weet ook wel dat het om SMS berichten gaat. Gaat ook niet om ActiveSync, maar de methode die ze hier toepassen om van het probleem af te komen. Ik zou me kunnen voorstellen dat SMS berichten op een soort gelijke manier worden opgeslagen in de systeem databases.

Maar goed....succes verder!

Verwijderd

Ik heb maand terug een Vario gekocht, en wil graag die tekentjes eraf wissen met een suikerklontje.
Heb alles gedaan zoals beschreven, maar de Tmobile en Mda staat er nog steeds op.
Hebben jullie soms betere suiker ofwat, me moeder dacht serieus dat ik gek was...
Misschien nog andere tips of zijn de nieuwe mda's voorzien van anti-suikerlaagjes.

Verwijderd

Lol, ja ik heb hetzelfde met mijn SPV M3000. Of we hebben dezelfde suikerklontjes :p.

(Nog steeds geen Orange World trouwens, morgen weer eens in Utrecht kijken of het iets plaatselijks is. Ik snap er de ballen van!)

• Francis
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Is er iemand die al ICQ op de MDA draaiend heeft gekregen?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• cryonic90
Ja, ikke ;) Je moet gewoon de versie van de ICQ site halen, die werkt bij mij gewoon

• RMY

RMY

Ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem.

En dat nadat ik MSN heb gebruikt.

Soft resetten helpt niet. Heb ook het progje van die link geprobeerd, maar die ziet niet een relevante database. Als ik een dummie bericht in inbox zet dan zie ik die nergens terug in een database.
DeOS schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:31:
[...]

[ Voor 9% gewijzigd door RMY op 27-09-2006 17:21 ]

Verwijderd

RMY schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:17:
Ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem.

En dat nadat ik MSN heb gebruikt.

Soft resetten helpt niet. Heb ook het progje van die link geprobeerd, maar die ziet niet een relevante database. Als ik een dummie bericht in inbox zet dan zie ik die nergens terug in een database.

[...]
ja dat heb ik net ook geprobeerd,en ook bij mij zie ik geen relevante database, alleen de msn database..

ik wil hier eigenlijk toch wel vanaf :( anders word het denk ik maar een hard reset

• burlapp
Ik kan dus geen verbinding krijgen met het internet. De WiFi verbinding wordt wel tot stand gebracht, maar vervolgens kan er niet gedownload worden.

Ik had dit ook al bij mijn laptop gehad, maar dit kon ik oplossen door de MTU omlaag te schroeven (packet size). Is dit op windows mobile ook mogelijk, en zo ja, onder welk register kan ik dat dan vinden? Ik kom er nl. niet uit. Of is er een andere oorzaak hiervoor (en dus ook een oplossing?!!)

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Hey,

sinds kort ben ik ook eigenaar van een Qtek 9100. Nu heb ik op mijn andere telefoon wat SMS'jes staan die ik graag over wil zetten. Mijn andere telefoon is een SE S700i. Weet er iemand een tooltje om die berichten over te zetten?

ik heb smartphone studio geprobeerd, maar dat werkt helaas niet. Verder kom ik op google weinig tegen.

alvast dank.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

mmh.. ik heb nu al paar keer geprobeerd die irritante "contact online" meldingen van msn te verwijderen maar het is me nog steeds niet gelukt. Ik heb de reg-edit aan het begin van dit topic toegepast (aanmaken van twee keys; contact online en new message) en de key staat nu correct in mijn register. toch krijg ik een melding, zowel geluid als tekst, als een contact zich aanmeldt. Ik heb al allerlei dingen veranderd in het instellingen -> geluiden menu maar niets lijkt te werken. Ik heb een lege wav file in de windows directory gezet en deze ingesteld als melding geluid van msn. Toch hoor ik altijd dat "poeng" geluidje en krijg ik een popup. Is er iemand die een oplossing weet voor mijn probleem?

Deze ruimte is te huur

Verwijderd

mijn vraag is simpel:

hoe kan ik via mijn pc met wifi kaart internetten??

het gaat dat dus om een ad hoc verbinding, ik heb geen router. En ik heb ICS al aan staan, werkt niet..

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:14

bonetone

2B Silver Sonic

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:04:
Ik heb maand terug een Vario gekocht, en wil graag die tekentjes eraf wissen met een suikerklontje.
Heb alles gedaan zoals beschreven, maar de Tmobile en Mda staat er nog steeds op.
Hebben jullie soms betere suiker ofwat, me moeder dacht serieus dat ik gek was...
Misschien nog andere tips of zijn de nieuwe mda's voorzien van anti-suikerlaagjes.
Ik had dat eerst ook, wrijven met dat suikerklontje maar het plakkertje was erg weerbarstig.
Uiteindelijk is het wel gelukt om alles eraf te krijgen, het is een kwestie van doorzetten, het duurt een hele tijd voordat je resultaat begint te zien. :P

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Ok, ik krijg het maar niet voor mekaar om bestanden van mn vario af te halen.

Ik sluit um aan, dan staat er dat ie de instellingen gaat binnen halen, daar komt ie dus niet voorbij (de proces die dit doet heeft wcesmgr.exe). Ik heb de guide gevolgd voor mn specifieke firewall, helpt niks.
Als ik iets van mn vario af wil halen, komt het downloaden/conversie schermpje en er gebeurt gewoon niks.
ActiveSync 4.2 geinstalleerd, geen verschil.

De enige manieren waarop ik er iets af kan halen is via infrarood, maarja, ik heb geen laptop of pc met infrarood geval. En ik kan de bestanden naar mezelf mailen wat dus gigantisch lang duurt, ik ben atm 6mb aan foto's aan het mailen en hij is al een kwartier bezig (ja, wel via wifi).

Owja, ik zie wel iets vreemds bij active sync op mn PC. Onder Bestand, Mobiel Apparaat staan ongeveer 50 namen waarvan de meeste Pocket_PC, maar sommige ook WM_Ernst2 of WM_Ernst22 etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Elp op 27-09-2006 21:02 ]

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:50
Ik heb m nu ook eindelijk _O_

• DeOS
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:25:
[...]
ja dat heb ik net ook geprobeerd,en ook bij mij zie ik geen relevante database, alleen de msn database..

ik wil hier eigenlijk toch wel vanaf :( anders word het denk ik maar een hard reset
Misschien dat dit nog helpt?

• Bebob_NL
Francis schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:32:
Is er iemand die al ICQ op de MDA draaiend heeft gekregen?
Agile Messenger kan dat,
Qris schreef op woensdag 27 september 2006 @ 18:23:
mmh.. ik heb nu al paar keer geprobeerd die irritante "contact online" meldingen van msn te verwijderen maar het is me nog steeds niet gelukt. Ik heb de reg-edit aan het begin van dit topic toegepast (aanmaken van twee keys; contact online en new message) en de key staat nu correct in mijn register. toch krijg ik een melding, zowel geluid als tekst, als een contact zich aanmeldt. Ik heb al allerlei dingen veranderd in het instellingen -> geluiden menu maar niets lijkt te werken. Ik heb een lege wav file in de windows directory gezet en deze ingesteld als melding geluid van msn. Toch hoor ik altijd dat "poeng" geluidje en krijg ik een popup. Is er iemand die een oplossing weet voor mijn probleem?
zie de post hier
Nee, ik heb geen aandelen in Agile Messenger, het is gewoon de totaal oplossing voor IM op je Pocket PC :)

• RMY

RMY

Ja! Mijn dank is groots! Wel ff soft resetten daarna.

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
even een paar vraagjes. Mocht ik een bluetooth operated wireless koptelefoon kopen. (Er zijn wel een paar mooie op de markt zoals die van platronics bijvoorbeeld) kan ik daar dan gebruik van maken op mijn Wizard? In het hele vroege begin (lees deel 1-5) volgde ik dit topic nog en er was toen het probleem dat je hemniet kon gebruiken omdat de wizard (nog) geen ondersteuning hiervoor gaf maar dat zou opgelost worden met nieuwe firmware ofzo? Het was dacht ik de Plantronics Pulsar 590A. Iemand daar enige ervaring mee?

En een andere vraag kan de wizard minisd cards aan van 2 gig?

• DeOS
-CKY2K- schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:12:
even een paar vraagjes. Mocht ik een bluetooth operated wireless koptelefoon kopen. (Er zijn wel een paar mooie op de markt zoals die van platronics bijvoorbeeld) kan ik daar dan gebruik van maken op mijn Wizard? In het hele vroege begin (lees deel 1-5) volgde ik dit topic nog en er was toen het probleem dat je hemniet kon gebruiken omdat de wizard (nog) geen ondersteuning hiervoor gaf maar dat zou opgelost worden met nieuwe firmware ofzo? Het was dacht ik de Plantronics Pulsar 590A. Iemand daar enige ervaring mee?

En een andere vraag kan de wizard minisd cards aan van 2 gig?
In deel 12 hebben mensen het regelmatig gehad over bluetooth stereo/koptelefoon geluid volgens mij. Ik zou daarin even zoeken als ik jou was. Verder is 2 GB mini SD geen probleem, is al een aantal keer bevestigd dat dit werkt. Ik heb er zelf een 2GB transcend kaartje in zitten.

• Martijn___
burlapp schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:52:
[...]
Hmm, ik heb ROM versie 2.21.2.5 NLD, (T-mobile) van 3 sept. 2006. Die is dus nieuwer, maar toch heb ik er problemen mee. Als ik gewoon met de USB verbonden ben heb ik nergens last van. Het lijkt er dus op dat het ligt aan een van de connection settings, maar ik zou niet weten welke. Iemand wel???
T-mobile ROM van 3 september 2006?
9 maart 2006 bedoel je

• Martijn___
in de startpost, staat hoe je via het register van je t-mobile dialer af kunt komen, werkt prima.
Eronder staat echter een link naar www.smarter-phones.com/... waar eenbeschrijving zou staan hoe je bovenstaande tweak uit kunt voeren met behoud van de smart dialer, deze site werkt bij mij echter al een paar weken niet meer.
Weet iemand nog hoe dit moet? of waar dit staat?

• DeOS
Martijn___ schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:04:
in de startpost, staat hoe je via het register van je t-mobile dialer af kunt komen, werkt prima.
Eronder staat echter een link naar www.smarter-phones.com/... waar eenbeschrijving zou staan hoe je bovenstaande tweak uit kunt voeren met behoud van de smart dialer, deze site werkt bij mij echter al een paar weken niet meer.
Weet iemand nog hoe dit moet? of waar dit staat?
Lang leve google cache ;) : hier.

Verwijderd

Ik heb CheckNotifications gedownload uit de startpost.
De zip file uitgepakt op de mda vario.
Als ik nu wil installeren krijg ik de melding:
"CheckNotifications_Install" is geen geldige Pocket PC toepassing.

Pff, ok ik ben nieuw in de PPC club.
Je moet natuurlijk installeren vanaf de PC. Lekker is dat want ik heb geen service pack 2 en dus ook geen active sync 4.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 16:34 ]

• Benedykt
  • Laatst online: 11-09 21:28
Euh ik heb even een vraagje hè... Ik heb dus al een tijdje een Qtek 9100 (maandje of 2), altijd voorzichtig mee geweest, laat hem 1 keer van de bank af op het tapijt vallen, display kapot...

Ik ken een aantal die exact hetzelfde toestel hebben, die heb ook echt al 10-tallen keren hebben laten vallen (1 heeft z'n mobiel zelfs van een betonnen trap af laten pleuren, werkt nog altijd prima)... Hoe kan het nou zijn dat die van mij nou direct kapot is?

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

• Francis
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Pure pech????

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Hallo ik heb een vraag :

Ik ben aan het proberen mijn spv wat sneller te krijgen maar het gaat niet echt .
Ten 1ste : Ik kom niet eens in : HKEY_LOCAL_MACHINE \SYSTEM\GWE\Menu

Ik ga naar \\ -> Registery -> en dan staat er :
HKCR
HKCU
HKLM

Heb Total Commander op me mob. gezet .

Verwijderd

HKEY_LOCAL_MACHINE

Snugger hoor ;)

Verwijderd

Owh, dat zag ik ffkes niet :P

Hééh bedankt :9

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik liet me nokia 6230 een keer op de grond vallen (niet hard), door de gladde vloer gleed die redelijk zachtjes tegen de drempel aan.

Frontje zag er goed uit maar display stuk

• GVR

GVR

ja is maar net pech hebben hoe die valt. Mijn nokia is ook een keer op het asfalt gekelderd toen ik aan t fietsen was
lag uit elkaar maar niks kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

2 vraagjes.

- In total commander kan je wel kiezen om bestanden te versturen via infa rood, maar niet via bluetooth?

- Ik heb macromedia flash player geinstalleerd op mn geheugenkaart, maar kan nog steeds geen SWF bestanden openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimshw1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05-2023
Ook zo zitten worstelen met internet connectivity en activesync na de update naar 4.2?
Hier is de oplossing;
There is a registry key which can be created to essentially remove this change & revert to ActiveSync 4.1 behaviour. This key is:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services]
"AllowLSP"=dword:0
Gevonden op deze URL.http://blogs.msdn.com/jasonlan/archive/2006/07/07/659348.aspx
Lees daar het complete verhaal (Ergens halverwege).
Ik kan eindelijk weer normaal activesyncen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat als ik op een WWE ROM bijvoorbeeld 1244 bel, het niet automatisch wordt veranderd in 1(244)?
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wifisync bestaat niet meer sinds 4.2, weet iemand nog een andere leuke oplossing.

[ Voor 61% gewijzigd door Meneer iCy op 29-09-2006 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 08:07:
Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat als ik op een WWE ROM bijvoorbeeld 1244 bel, het niet automatisch wordt veranderd in 1(244)?
Thnx :)
Kan je dat niet met kiesregels instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercash
  • Laatst online: 30-10-2024
Volgende probleem:
zou graag deze update willen hebben:
http://www.microsoft.com/...e/business/5/default.mspx
==> heeft een andere comm manager, push email en andere onderhuidse veranderingen.

Nu staat er op die pagina dat er een update is voor mijn qtek9100.
Ok ik klik op qtek9100.
Dan kom ik uit op myqtek.com ==> Dan klik ik europe en dan ga ik naar tabblad myqtek.
Nu klik op registreren en dan vul ik alle gegevens in en ook mijn imei nr.
Nu zegt hij dat dit alleen iets voor brightpoint klanten.

Kan iemand mij zeggen welke rom update daar staat?
Dan kan ik misschien de juiste kiezen op xda-developers of als iemand mij pm'ed heb ook wel ruimte op ftp
Heb van een vriende de prodigy dutch van in maart gekregen maar weet niet als die die nieuwe features van msfp heeft.

Heb een beetje zitten surfen en heb blijkbaar door dat het msfp de roms zijn waar AKU instaat klopt dit?
Heb een nederlandstalige qtek.

Ik hoop dat iemand op deze vragen kan antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Ik heb even een snel vraagje:

Het scherm is nu voor de zoveelste keer helemaal wit en hij reageert niet meer, wat kan ik eraan doen?
(Dus zonder de batterij eruit te halen en al mijn smsjes kwijt te raken.....)

Daarnaast gaat de mijne binnenkort richting T-mobile, ik ben het zat dat het scherm steeds wegvalt als ik 'm openklap :/

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Mad. schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:42:
Het scherm is nu voor de zoveelste keer helemaal wit en hij reageert niet meer, wat kan ik eraan doen?
(Dus zonder de batterij eruit te halen en al mijn smsjes kwijt te raken.....)
reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Je bedoelt met de bovenste knop? Dat gaat helaas niet......hij reageert nergens meer op.
Zelfs Activesync herkent de telefoon niet meer en als ik via de thuistelefoon bel naar mijn mobiel dan reageert ie ook niet.

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Freaky Gabbur schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 07:37:
2 vraagjes.

- In total commander kan je wel kiezen om bestanden te versturen via infa rood, maar niet via bluetooth?

- Ik heb macromedia flash player geinstalleerd op mn geheugenkaart, maar kan nog steeds geen SWF bestanden openen?
De eerste vraag weet ik wel, daarvoor moet je even de nieuwste total commander downloaden van www.ghisler.com, daar kan het namelijk wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:15:
[...]
Kan je dat niet met kiesregels instellen?
Geen idee, ik hoop het ;). Alleen weet ik niet waar ik die kan vinden.
Niet bij Settings -> System -> Regional settings (slechts voor datum, tijd, currency en getalsysteem), en ook niet in mijn contactpersonenlijst en dan Menu -> Options (daar kan ik op alfabet laten sorteren, enkel namen weer laten geven, en standaard netnummer instellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad. schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:50:
[...]

Je bedoelt met de bovenste knop? Dat gaat helaas niet......hij reageert nergens meer op.
Zelfs Activesync herkent de telefoon niet meer en als ik via de thuistelefoon bel naar mijn mobiel dan reageert ie ook niet.
Misschien soft reset via het gaatje aan de zijnkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:18:
[...]

Misschien soft reset via het gaatje aan de zijnkant?
Dat moest ik maar doen, de 1e 5 keer kwam ie niet verder dan het T-mobile scherm maar daarna werkte ie gelukkig. Helaas wel alle smsjes die ik in de tussentijd had gekregen weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

ff vraagje.. als ik een cab (bijvoorbeeld Default_CAB-shortcut-CDL-08Sep05.CAB ) uit mijn extended rom verwijder en dan mijn vario uit zet (5sec. power knopje drukken) en vervolgens weer aanzet.. wordt cute pdf dan niet meer op mijn vario geinstalled? of staat hij er toch nog steeds op en moet ik dus mijn vario opnieuw setuppen? of kan ik op een andere manier heel simpel die overbodige programma's verwijderen zonder een complete reset van mijn device te moeten doen?

Deze ruimte is te huur

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.