Sjeeeeeees wat kan er gezeurd worden zeg. Het moet wel leuk blijven... Er werd in #fotografie in verloop van een aantal maanden toch vaak gezegd dat 'men' interesse had in een
analoge fotografiemeeting. Dit omdat het weer eens wat anders is dan een reguliere meet waarbij iedereen (inclusief ikzelf) met een digitale SLR fotografeert.
Omdat niemand anders het deed heb ik maar een topic geopend en Duur heeft een locatie gekozen omdat ik de regio zelf niet goed genoeg ken om iets uit te zoeken. Er was vanaf het begin af aan duidelijk dat het een analoge meeting met analoge camera's zou betreffen. Ik was in de veronderstelling dat dat juist het leuke eraan was maar als ik hier een aantal mensen zie uitvallen om maar een digitale camera mee te mogen nemen is er misschien iets niet goed overgekomen.
Neo wil een lichtmeter meenemen in de vorm van een 30D, dat is iets wat ik niet wil eigenlijk, maar het is te accepteren.. Maar als iemand zegt alleen DT wide-angles te hebben en niet zonder wide-angle kan, misschien moet die maar gewoon pech hebben? Klinkt misschien heel bot, maar men wilde
deze meet
analoog hebben. Of alleen vanaf 70mm schieten, maar of dat voldoende is moet Ronald zelf afwegen.
Het idee was analoog, in de titel staat analoog en in de topicstart staat analoog. Laat deze
ene meeting nou analoog zijn. Paar maanden terug is er een
Konica-Minolta meet geweest en daar was ook vanaf het begin duidelijk dat het een KM-meet zou zijn. Daar werd niet om gezeurd en het is een hele gezellige dag geworden. Helaas dat ik ziek was

, maar dat ter zijde
Als het zo door gaat dan hoeft het van mij niet meer, het plan was een leuke dag en niet gerel omdat er een sensor zit in de camera in plaats van een filmpje.
Men die écht analoog wil schieten die dag is van harte welkom, als je dat niet wil dan even goede vrienden maar kom dan niet roepen dat je wel mee wilt. Er zullen meer dan genoeg andere meets komen (Landschaps-meet is hier vlak na) waar iedereen met zowel digitaal als analoog welkom is. Daar ga ik hoofdzakelijk met mijn dSLR schieten, en op 14 oktober alleen met mijn SLR.