Ok, ik ben net thuis, paar andere zullen ook al thuis zijn, en de rest zal er langer over doen. Helaas was er inderdaad 1 D70 aanwezig, maar gelukkig werd die alleen gebruikt voor onzin foto's en de analoge cam voor de meer serieuzere pogingen. Daarnaast waren er een aantal mensen (waaronder ik) die een SE K800i hebben. Daar komen bovenstaande foto's dus vandaan 
Alles bij elkaar was het een erg gezellig middag en avond. Veel gefotografeerd, veel gepraat en ook veel geleerd. Het weer zat niet tegen, maar echt mee zat het ook niet. We begonnen met een grijze/witte wolkendeken. Tijdens de middag begon het zonnetje een beetje door te breken, maar echt succesvol was de zon niet. Helaas dus veel bewolking gehad, en dan heb ik het niet over de wereldwijd bekende Hollandse luchten. Het was allemaal wat lafjes. De resultaten kunnen even duren voordat ze geplaatst worden. Zeker omdat mijn Sensia 100 rolletje nog niet vol is
Mijn persoonlijke makkelijk te meten resultaten zijn als volgt:
- Nieuwe (tweedehands) camera gekocht
- Oude (ook tweedehands) camera verkocht.
Bij elkaar, erg succesvolle dag, zeker voor herhaling vatbaar (maar dat wisten de meesten al)
Alles bij elkaar was het een erg gezellig middag en avond. Veel gefotografeerd, veel gepraat en ook veel geleerd. Het weer zat niet tegen, maar echt mee zat het ook niet. We begonnen met een grijze/witte wolkendeken. Tijdens de middag begon het zonnetje een beetje door te breken, maar echt succesvol was de zon niet. Helaas dus veel bewolking gehad, en dan heb ik het niet over de wereldwijd bekende Hollandse luchten. Het was allemaal wat lafjes. De resultaten kunnen even duren voordat ze geplaatst worden. Zeker omdat mijn Sensia 100 rolletje nog niet vol is
Mijn persoonlijke makkelijk te meten resultaten zijn als volgt:
- Nieuwe (tweedehands) camera gekocht
- Oude (ook tweedehands) camera verkocht.
Bij elkaar, erg succesvolle dag, zeker voor herhaling vatbaar (maar dat wisten de meesten al)