[TweakNews] Traag/storing?

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 72.001 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in het oosten hetzelfde probleem. Altijd een strakke dl van 4 mb/s gehad. ( 35 mb abo glasvezel)
Vanmorgen 4 mb/s, nu amper 200 kb/s.
Tweak gemaild ( overigens zeer snelle reactie), screenshots erbij gedaan, ze zouden het doorgeven aan de desbetreffende afdeling.
Hopelijk verandert het weer snel in een normale en snelle verbinding.Gaven wel toe dat op dit moment de server overbelast is door toegenomen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb er geen last van in Rotterdam met 8 connecties. Ik download gewoon met 1.3 mb per seconde (internet kan niet sneller) (20mbit Online/Tweaknews)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu meer dan 3 weken ellende met tweaknews. Alles gedaan. Het ligt niet aan tweaknews zeggen ze. Nou wel dus. Zowel met ziggo als met eweka normale snelheid. Iki denk dat ik het abbonement na 4 jaar moet opzeggen. Dit ook in het oosten van het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Hier wel vaak connection refused bij meerdere connecties.. Download gaat dan wel door, maar goed, met een paar threads minder. An sich niet zo heel spannend, maar ja, het hoort niet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misspepper
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09-2018
Geachte heer / mevrouw,

Het lijkt hier helaas om een algemeen probleem te gaan.
Hierdoor willen wij graag uw ip-adres ontvangen zodat wij kunnen de log gegevens na kunnen kijken.
Heeft u voor mij uw ip-adres: dit kunt u vinden via http://www.watismijnip.nl

Met vriendelijke groet,
Mikael
Uw servicedesk

Ik wacht dus netjes even af. Op iedere mail wordt netjes gereageerd. En er wordt toegegeven dat het probleem bij hen ligt en dat er meerdere mensen zijn met problemen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 14:03
Hier sinds gisteren een doffe ellende..
Verbinding valt meer weg dan dat ie er is.. Gisteren met gemiddeld 200kb/sec gedownload i.p.v. 2300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xcept
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
Hier ook hetzelfde, haal niet meer dan 200kb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 10:12
Heren,

Wat ben ik blij (klinkt raar eigenlijk) dit te horen!
Ik heb nu sinds een weekje of 4 super veel problemen met Tweaknews.
Daarvoor downloadde ik al ruim een half jaar met 2,83mb/s aardig stabiel (8threads).

Sinds dus 4 weken haal ik ongeveer 2,7 mb/s de eerste 20 sec.
Daarna knallen er 2 tot 6 (van de 8) threads constant uit met de melding;
Bot(het nummer van de bot) disconnected from server: "news.tweaknews.nl". (10053)
Unable to authenticate at server: news.tweaknews.nl (400 news.tweaknews.nl: Your per-user connection limit reached - info@tweaknews.nl).

Nu heb ik ongeveer 20 mails heen en weer gestuurd met tweaknews. Ze blijven claimen dat de problemen bij Ziggo liggen. Ziggo zegt echter dat er niets aan de hand is aan hun kant. Dit kan ook kloppen want mijn normale download liggen gewoon rond de 3-3,5 mb/s,

Opzeggen heb ik ook al geprobeerd alleen ik betaal per jaar bij tweaknews. En ook al staat op de site dat je per maand op kunt zeggen is dit niet zo helaas. Nouja, het kan wel maar dan krijg je je geld niet terug.

Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
  • Alle firewalls en virusscanners verwijderd
  • Poorten opengezet in de router
  • (Ziggo) modem meerdere malen gereset
  • Router meerdere malen gereset
  • Zonder router geprobeerd
  • en GrabIt en nieuwe versie van Newsleecher geprobeerd.
Tweaknews zegt dat de technische dienst na 2 week nog het probleem aan het onderzoeken is.

Dus als iemand de oorzaak hiervan weet? Ookal is het een idee. Laat het mij aub weten!
Ben er na 4 weken een beetje zat van de connections te blijven resetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:47
Bij mij (omgeving Rotterdam) doet hij het nu voor het eerst heel slecht 50 - 80 p/s en heel de tijd de melding : your per user limit is reached.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:24
Hier dezelfde problemen....Omgeving Rotterdam ook. TweakDSL is ook mijn provider, dus het lijkt echt aan tweak zelf te liggen. Uiteraard staat er niets over op hun website....

EDIT: Inmiddels komt alles weer full speed binnen.....

[ Voor 14% gewijzigd door MasterMaceMichu op 19-06-2010 13:58 . Reden: Hij doet ut weer..... ]

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe meer klachten tweaknews krijgt hoe eerder ze er wat mee moeten. Meldt allemaal jullie klachten op dit forum aub. Wie weet helpt het. Ik voel me net als anderen een Don Quichot. Vechten tegen een onzichtbare trage verbinding die allerlei problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:26

Edgarz

Tweako-active since1986

Als ik klachten had zou ik je steunen. Maar hier stabiel (NH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook al zeker een week of 6 dezelfde problemen met Tweak, helaas moet ik zeggen. Tot op heden geen problemen gehad.
Mijn snelheid was altijd netjes 2,34 mb/s maar nu....varieert tusen de o naar hooguit een paar honderd kb/s
Dan heb je een simpele divx film toch al gauw binnen 8 uur binnen :'(
Heb de klacht bij Tweak neergelegd.
Wacht eerst ff netjes hun antwoord af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slam-Designs
  • Laatst online: 23-03 10:43
Ook hier in noord-oosten al week of 4-5 gedoe met Tweaknews. Het downloaden gaat net als hierboven al wordt gezegd, max. user connections reached, terwijl je 8 lijntjes mag gebruiken. De snelheid gaat flink naar beneden, dat was altijd prima.

Het uploaden is ook een drama. een error receiving post acknowledge from server is de melding, ben uren en uren bezig om iets te uppen nu. Ook ik heb een mailrelatie met de heren van Tweaknews, niets helpt tot dusver. Over 3 maand moet ik verlengen, maar de kans is groot dat ik overstap naar een meer betrouwbare partner (en dat na 4 jaar trouw abonnee te zijn geweest). Tweaknews stuurt mij van het kastje naar de muur krijg ik het idee, zeker als ik lees dat er velen hetzelfde probleem hebben. ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Hier ook vandaag niet erg stabiel. Momenteel geen verbinding met de newsserver.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medellin
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-01-2024
Ook hier geen verbinding met tweaknews. Vaak de melding per-user connection limit reached. En gewoon heel weinig of GEEN snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
Vanochtend om 7.11 uur helemaal geen connectie meer, ging al de laatste twee weken minder met de snelheid (van 712kb -> 540kb) maar sinds nu alleen maar de foutmelding: "unable to logon: Server respons: 400 news.tweakdsl.nl: your host connection limit reached - info@tweakdsl.nl (400).

plaats: Wateringen/Den Haag
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misspepper
  • Laatst online: 09-09-2018
heb zojuist mijn abonnement beeindigd na 5 jaar. Het is zo dramatisch slecht op dit moment en duidelijke antwoorden van hun kant blijven uit. Jammer, ik was altijd heel tevreden. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medellin
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-01-2024
Ook nu nog amper connectie. Per-user connection reached. Kreeg net heel even 300 kb/s. Maar dat is nu al weer weg. Wat dramatisch slecht dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
Verbinding doet het weer, er zat een post bij die (maar liefst) 650 dagen oud was, en toen ik die weghaalde (handmatig) ging de verbinding weer door. Dus eigenlijk mijn eigen schuld maar blijft vreemd dat Newsleecher en/of Tweaknews niet dit gewoon overslaan en doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Trouwens heren, nog een vraag lichtelijk ontopic.

Kan ik nog wat doen aan het onzin beleid van Tweaknews dat je wel op kunt zeggen maar geen geld terug krijgt?

Ik heb een abbo van een jaar. Deze start en eindigt op 29-12.
Ik heb nu opgezegd maar moet hem dus eigenlijk blijven gebruiken tot eind dit jaar.
Of ik moet dubbel betalen maar daar heb ik geen behoefte aan.
Vreemdste is ook, dat er op de site van hun staat;
" Minimale contractsduur is 1 maand, daarna opzegbaar per maand"

Terwijl dit dus niet zo is, tenzij je per maand betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Jup, hier nu ook doffe ellende (Zuid west Brabant) terwijl het gisteren avond nog gewoon volle snelheid was.. Your per user connection limit reached. Bummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondsdol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-09 11:05
Zelfde verhaal hier. Te veel connecties en nauwelijks download terwijl deze altijd stabiel heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:47
PostalDude schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:47:
Trouwens heren, nog een vraag lichtelijk ontopic.

Kan ik nog wat doen aan het onzin beleid van Tweaknews dat je wel op kunt zeggen maar geen geld terug krijgt?

Ik heb een abbo van een jaar. Deze start en eindigt op 29-12.
Ik heb nu opgezegd maar moet hem dus eigenlijk blijven gebruiken tot eind dit jaar.
Of ik moet dubbel betalen maar daar heb ik geen behoefte aan.
Vreemdste is ook, dat er op de site van hun staat;
" Minimale contractsduur is 1 maand, daarna opzegbaar per maand"

Terwijl dit dus niet zo is, tenzij je per maand betaald.
Dat is idd ouderwetse shit. Beetje jammer ook en daardoor hebben ze misschien ook niet zo'n haast om problemen op te lossen. tegenwoordig zijn de regels strenger voor internetproviders en telefoonaanbieders met opzegtermijnen enz. Is jouw abbonement stilzwijgend verlengt ?
Ik heb gelukkig per maand (al zal ik daardoor wat meer kwijt zijn) dus uit pure nieuwsgierigheid : wat heb jij als vervanging gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Een newsserver is geen internetprovider en volgens mij geldt het niet als je per jaar betaald.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Beakzz schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:26:
[...]
Is jouw abbonement stilzwijgend verlengt ?

Ik heb gelukkig per maand (al zal ik daardoor wat meer kwijt zijn) dus uit pure nieuwsgierigheid : wat heb jij als vervanging gevonden ?
Op vraag 1; Ja

Op vraag 2; Eweka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vanavond haast geen verbinding mogelijk met de nieuwsservers, af en toe komt er een verdwaald bitje over de lijn heen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
MegaTronics schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:21:
Vanavond haast geen verbinding mogelijk met de nieuwsservers, af en toe komt er een verdwaald bitje over de lijn heen.
Same here. Leest tweak hier nog mee..? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slam-Designs
  • Laatst online: 23-03 10:43
Kreeg weer eens mail, helaas voor Tweak had ik deze mail (in soortgelijke samenstelling) al eerder ontvangen en beantwoord, incl. screenshots. Ik ben er wel klaar mee ondertussen; kastje<>muur 8)7

Beste klant,

Ik heb het volgende nodig voor ik een ticket kan aanmaken naar de technische dienst.
Dit zijn de volgende gegevens:

- username:
- Provider:
- Ip adres:
- Progamma:
- foutmelding:
- connecties open:

Onze excuses voor het ongemak, en hopen het probleem op korte termijn opgelost te hebben.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Uw helpdesk
Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nieuwe downloads lopen nu wel weer goed door, maar man o man wat zijn die oudere van 390 dagen traaaaaaaaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
MegaTronics schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:29:
Nieuwe downloads lopen nu wel weer goed door, maar man o man wat zijn die oudere van 390 dagen traaaaaaaaag.
Inderdaad, snelheid is wel oke. Maar boven de 300 dagen is het om te janken. :/
Jammer dat ik een jaarabbo heb, anders wist ik het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Mjah, hier downloads van 260 dagen, en nog steeds zie ik dat de threads even lopen, en dan.. Stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Iemand nog wat gehoord van tweaknews?
Ik heb nog steeds problemen, ook al wel een stuk minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

En momenteel werkt het weer eens niet. komt af en toe een bitje voorbij.

Edit: nog geen minuut later is de gehele verbinding down. Ik krijg geen contact meer met het thuisfront.

code:
1
2
3
4
5
6
7
  8     2 ms     2 ms     2 ms  vlan43-am00rc01.prioritytelecom.net [81.175.92.109]
  9     2 ms     2 ms     2 ms  84-116-131-33.aorta.net [84.116.131.33]
 10     3 ms     2 ms     2 ms  84-116-130-218.aorta.net [84.116.130.218]
 11     3 ms     3 ms    12 ms  amsix-02.net.cambrium.nl [195.69.145.169]
 12     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 13     *        *        *     Time-out bij opdracht.
 14     *        *        *     Time-out bij opdracht.

Edit2: en we zijn er nu soms wel weer en dan weer weg.

[ Voor 84% gewijzigd door MegaTronics op 29-06-2010 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

Tweak

Bedrijfsaccount Tweak

Baas over eigen Bits

We merken dat er veel reacties in dit topic worden geplaatst m.b.t. de stabiliteit en de snelheid van het TweakNews platform.

Er hebben zich de afgelopen dagen problemen voorgedaan met een aantal cruciale servers in het platform. Inmiddels is er een aantal aanpassingen gedaan, wat er voor moet zorgen dat het downloaden vanaf het TweakNews platform weer stabieler en sneller zou moeten gaan.

Website - Contact - Twitter - Facebook - Servicedesk: 0900-tweakhd (0900-8932543)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Tweak,

Dat is het probleem niet. Als je de laatste 2 pagina's leest hebben wij het over weken van problemen.
Ik ben nu aan het downloaden en heb nog steeds dezelfde problemen als eerst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Tweak, voor jouw beeldvorming; mijn ervaring de laatste tijd is; hoe ouder de posts, hoe trager het gaat.. Had tot eergister ook elke keer last bij oudere posts van het feit dat al mijn threads afbraken tijdens downloaden. (post van ongeveer 200 tot 260 dagen oud)

De weken ervoor regelmatig "your per-server connection limit has been reached" bij ALLE downloads, ongeacht leeftijd. Aantal threads terugbrengen van 8 naar 6, 4 of zelfs 2 had alsnog dezelfde uitwerking; even downloaden met 3/4 threads, terwijl de rest nog staat te connecten.. Rest stopt er uiteindelijk mee, snelheid loopt terug om na verloop van tijd terug te vallen tot 0 kbps.

Laatste 2 dagen niet meer geprobeerd, simpelweg omdat ik niets te downloaden heb op het moment.

[ Voor 6% gewijzigd door xxxneoxxx op 29-06-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr1ek
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 11:10
PostalDude schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 18:10:
Dat is het probleem niet. Als je de laatste 2 pagina's leest hebben wij het over weken van problemen.
Ik ben nu aan het downloaden en heb nog steeds dezelfde problemen als eerst..
Hoe oud is hetgene wat je nu aan het downloaden bent?
Hoe ouder de postings, hoe trager de downloads. Daar wordt echter aan gewerkt.. :P

Zijn de problemen niet een beetje minder geworden toevallig?

[ Voor 6% gewijzigd door Fr1ek op 29-06-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak. helaas nog steeds trage tot geen verbinding. Oude of nieuwe post het maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr1ek
Wil je me ff een nzb sturen dan?
En geef ook ff je username+ip ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:08

mymind*

A Beautiful Mind

Hier jammergenoeg ook snelheidsproblemen.

My bad. Ik zat perongeluk aangemeld mijn tweede access point. Nu zit ik op de goede en werkt het weer helemaal zoals het hoort :)

Een tijd geleden had ik wel snelheidsproblemen die alleen bij tweaknews optraden (de testfiles kwamen wel op volle snelheid binnen) maar daar lijk ik nu geen last meer van te hebben.

[ Voor 79% gewijzigd door mymind* op 01-07-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr1ek
@mymind: Zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 22:50

Mystikal

It never hurts to help!

Ook ik heb regelmatig problemen en mijn account inmiddels opgezegd (ergens in november loopt het af). Dan stap ik ook over naar Ewaka. Meer/sneller voor minder geld. Duidelijk verhaal.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 22:18

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Kan het kloppen dat Tweak een beetje last van de warmte heeft? M'n snelheid fluctueert tussen de 50 en 350kB/s. Soms loopt ie met volle snelheid (350kB/s) dan krijg ik weer een diepe dip, dan weer volle snelheid.
Het kan zijn dat het aan mijn systeem ligt. Net een nieuwe W7 prof 64 bit install.

Hmmm, Astraweb gaat ook niet helemaal goed. Ik krijg het gevoel dat het eerder aan m'n i'netverbinding ligt.

[ Voor 15% gewijzigd door Coenen op 03-07-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wat weer een ellende, de binfile van hun testserver gaat met 2,5MB/ps, maar posts van 400 dagen disconnect non-stop af en toe rolt er een bitje binnen.
Al de hele dag bezig om een file van 600mb binnen te hengelen, hij is tot nu toe op een enkel blok na wel compleet, maar nog steeds een uur of 2 te gaan denk ik.
Recente posts gaan wel vlot, waarom zijn die oude zo traag?!

Can`t live without the mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ben ik blij dat ik dit topic heb gevonden!

Heb nu al geruime tijd last van trage verbinding. Zit hier in omgeving Nijmegen met UPC kabel internet.
Normaal zou ik tussen de 3 en 3,4 MB/S moeten kunnen downloaden. Dit gaat geruime tijd al na een halve minuut naar 1400kb of lager. Gebeurde bij elke download en net als andere kreeg ik dan de melding:

Could not connect (Tweaknews) 400 news.tweaknews.nl: Your per-user connection limit reached: info@tweaknews.nl

Nu gebeurde dit een jaar geleden ook heel af en toe en 't antwoord van tweak toen der tijd was: ligt aan je internet verbinding en lost vanzelf op... Toen een hele tijd geen last meer van gehad en nu is het KUT!

Geen verbinding... paar 100kb/s en weer alles time out.... Heb dus ook sinds een paar maanden een jaar abo afgesloten (van maandelijks naar jaarlijks). Heel soms gaat ie weer naar de volle snelheid, maar langer dan een minuut houd ie dat niet vol... gelijk weer die kut melding bij elke thread. Gebruik Alt.Binz (ook andere geprobeerd, maar probleem blijft).

Enig idee Tweak hoe en wanneer jullie dit opgelost hebben????
Ik zit nu te betalen voor niet geleverde diensten.... lijkt mij voldoende aanleiding om onder dat contract van jullie uit te komen, hoewel ik 't liever niet zover laat komen. Hiervoor ging 't altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 14:21

slaay

Natuurbeleven.com

siepeltjuh schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:21:
Wat weer een ellende, de binfile van hun testserver gaat met 2,5MB/ps, maar posts van 400 dagen disconnect non-stop af en toe rolt er een bitje binnen.
Al de hele dag bezig om een file van 600mb binnen te hengelen, hij is tot nu toe op een enkel blok na wel compleet, maar nog steeds een uur of 2 te gaan denk ik.
Recente posts gaan wel vlot, waarom zijn die oude zo traag?!
Dat ervaar ik momenteel ook bij Tweaknews. Zit maximaal op 500 kilobyte/seconde en veelal rond 200 kilobyte/seconde.
En dan zijn het niet eens oude bestanden...

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ben ik blij dat het niet aan mij ligt!!! Zit me hier suf te peinzen over alles, internetprovider bellen met dure klantenservice en dat soort s*it, ligt het probleem bij tweak....
Als zo'n 2 maanden dit probleem. Waardeloos. Eerst altijd 1300-1500 halen en nu om te huilen.... per seconde schommelend tussen 0-170...

Hoop dat dit snel opgelost is, dit kost tweak leden! ;w

ter info: west-gelderland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Kan TweakNews blijkbaar geen flikker schelen.

Ik heb tot nu toe 0,00 actie gezien van hun. Tegen mij zeggen ze dat ze na een dikke 2 maand nog steeds onderzoek doen.
Ik ben in ieder geval weg en kom ook niet weer terug als lid. Raad het ook niemand meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Laatst online: 27-09 18:37

BHQ

Welke clients gebruiken jullie?

Heb hier een Grabit gehad die bokt, terwijl Sabnzbd gewoon doorgaat.. Maar dat kan puur toeval zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Haal hier gewoon de volle snelheid. 2,8MB met een 20Mbit account. Gebruik Newsleecher en heb 8 lijnen open staan. Poort 583 of SSL al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:19:
Haal hier gewoon de volle snelheid. 2,8MB met een 20Mbit account. Gebruik Newsleecher en heb 8 lijnen open staan. Poort 583 of SSL al eens geprobeerd?
Hier ook newsleecher en regelmatig het "your per user connection limit.." probleem. Doet zich vnml voor bij oudere posts. Posts van een week oud o.i.d. dus voornamelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:19
Echt super...

Doe ongeveer over 500MB 2,5uur downloaden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Kurvers schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 22:04:
Echt super...

Doe ongeveer over 500MB 2,5uur downloaden :/
Wat zijn je instellingen?

Zoals ik al zei, hier met een 20Mbit account haal ik de stabiel de volle snelheid; 2.8MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Het ligt echt niet aan de instellingen die wij gebruiken joh....

Ik heb tweak gemaild met de vraag wanneer die opgelost gaat worden, aangezien ik niet de enige ben....
Dit was hun antwoord:

Geachte heer/mevrouw,

Het klopt inderdaad dat u niet de enige bent.
We zijn druk bezig om het probleem op te lossen.
Helaas heb ik geen inzage hoelang dit kan gaan
duren. We doen ons uiterste best om het zo snel
mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Uw servicedesk

Weet niet wat ik hier uit moet halen. Ze weten wat 't probleem (oorzaak) is en weten niet hoelang 't gaat duren om dit op te lossen. OF Ze zijn op de hoogte dat mensen dit probleem hebben, maar zij zelf hebben geen flauw idee waar ze de oorzaak moeten zoeken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinStn
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik had tot vandaag ook Tweaknews. Was de laatste tijd slechter dus na lang zoeken i-telligent gevonden. Goedkoper en na aanmelding kreeg ik binnen 5 minuten al de inloggegevens en wat blijkt het is ook nog eens sneller dan het voor mij duurdere Tweaknews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Dj-sannieboy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:47:
[...]

Wat zijn je instellingen?

Zoals ik al zei, hier met een 20Mbit account haal ik de stabiel de volle snelheid; 2.8MB.
Hoe bedoel je? Op welk gebied?
Ik gebruikt alt.binz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Kurvers schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:11:
[...]

Hoe bedoel je? Op welk gebied?
Ik gebruikt alt.binz
Instellingen van je newsreader. Andere poort of SSL wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Even een filmpje downloaden.... 250 dagen oud (wat vroeger gewoon ging..) duurt nu al 4 uur en zit op 29%...
Echt om te janken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd geen centje pijn, alles gaat volledig naar wens (snelheid).

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-09 16:26

Freelance

(..)

Vandaag Tweaknews opgezegd. Niets te klagen qua service & helpdesk medewerkers. De combinatie van (schijnbaar) Ziggo, de regio utrecht en tweaknews bleek gewoon niet goed genoeg te werken in mijn geval.

De snelheden fluctueerden teveel naar mijn smaak.

Ik ben overgestapt op http://www.i-telligent.nl/ luxe abo, tot nu toe niets te klagen.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik geef de strijd op. Combinatie Ziggo regio Enschede en tweak news werkt niet. Na maanden testen en van alles te hebben geprobeerd zeg ik mijn abbonnement van tweak op. Dit is geen jaarabbonnement meer waard. Tweak en Ziggo is bij mij blijkbaar geen goede match meer, waarbij ze elkaar de zwarte piet toeschuiven.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Ik ben nu verhuist.
Had bij mijn ouders Ziggo (50mbit internet) en nu heb ik ook Ziggo (20mbit internet)
Heb nog steeds dezelfde problemen, echter wel minder dan eerst..

Ik kan niet wachten tot december! Kan ik eindelijk overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Wat is er toch met Tweaknews aan de hand? Ik heb een Tweak verbinding maar heb een slechte verbinding.
Ik zie met Newsleecher een soort berg patroon, even loopt ie volle snelheid, 3Mbit, dan zakt ie weer tot 0.
Als ik overschakel naar astra web gaat het downloaden wel volle bak. Ik heb toch echt voor Tweak gekozen zodat ik een goed news server heb, bij astra web heb ik een block account, voor als ik buitenshuis wat wil downloaden, dus die gebruik ik liever niet als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 08:59

Distortion

Bottle to Throttle

Ja, ook hier is al 2 uur bagger.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel of het de laatste paar weken in het weekend gewoon niet lekker gaat.

Edit; het gaat nu al wel wat beter, het schommelt nog wel en af en toe even helemaal niks.

[ Voor 29% gewijzigd door Coenen op 15-08-2010 22:43 . Reden: status update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook tweaknews en het downloaden gaat heel traag.
Van de week en mail gehad van hun en alle problemen zouden zijn opgelost. Ik heb ook ziggo en merk geen verschil. Mijn contrakt loopt in maart af. ik ben nu aan het rondkijken welke payserver ik dan zal nemen. Is er iemand al overgestapt en zoja naar welke en hoe bevalt dat? alvast bedankt Suzanne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Vandaag trek ik zo waar m'n 3Mbit lijntje dicht. :) 3Mbit zou ook niet al te moeilijk moeten zijn.

Voor een ander payserver kijk even in dit topic: Newsservers met binaries [deel 9]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Snap er niks van... weken is het goed gegaan maar op dit moment kom ik niet boven de 500 KB/s uit. Terwijl 1300 KB/s 'normaal' is. Kan ik ergens testen of het aan mij, Ziggo of TweakNews ligt? Ik doe downloaden via mijn NAS, misschien dat daar vertraging kan optreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Laatst online: 23-09 22:24

Yor

Yor1313#2571

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:15:
Ik heb ook tweaknews en het downloaden gaat heel traag.
Van de week en mail gehad van hun en alle problemen zouden zijn opgelost. Ik heb ook ziggo en merk geen verschil. Mijn contrakt loopt in maart af. ik ben nu aan het rondkijken welke payserver ik dan zal nemen. Is er iemand al overgestapt en zoja naar welke en hoe bevalt dat? alvast bedankt Suzanne
Ik ben overgestapt naar XS news, betere retentie, hogere snelheid, bij bepaalde abo's is accountsharing toegestaan en een leuk beloningsprogramma als iemand door jou lid wordt ( maandje gratis ).

(mocht je interesse hebben, ik stuur je graag een referral..... ;) )

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Yor schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:25:
[...]

Ik ben overgestapt naar XS news, betere retentie, hogere snelheid, bij bepaalde abo's is accountsharing toegestaan en een leuk beloningsprogramma als iemand door jou lid wordt ( maandje gratis ).

(mocht je interesse hebben, ik stuur je graag een referral..... ;) )
Doe maar... als ik even gratis kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Laatst online: 23-09 22:24

Yor

Yor1313#2571

hemiparo schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:42:
[...]

Doe maar... als ik even gratis kan proberen?
Op je gmail verstuurd, proefaccountje kun je idd aanvragen!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het abonnement opgezegd en ondertussen nieuwe via i-telligent. Bevalt me tot nu toe goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik had ook veel problemen met Tweak paar keer gebeld maar levert niks op dus vandaag opgezegd via mail kreeg snel bericht terug dat 23nov alles afloopt.Ben vandaag naar i-telligent gegaan en je raad het nooit mijn snelheid ligt nu op 2650kbps in plaats van 1050 bij Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Ik wil ook graag m'n abonnement stop zetten bij tweaknews. Ik betaalde voorheen altijd per jaar, rond januari werd dan altijd het bedrag voor het volledige jaar afgeschreven (automatische incasso). Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn abonnement dien stop te zetten?

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Exterminator op 17-09-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb ook opgezegd, was zo'n 4 jaar klant bij Tweaknews maar ik het nu wel zat.

Een technisch foutje kan altijd, maar als je dan contact opneemt met die helpdesk zakt de moed je in de schoenen. De mails die zij sturen komen vaak niet boven de 10 woorden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Kurvers schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:02:
Ik wil ook graag m'n abonnement stop zetten bij tweaknews. Ik betaalde voorheen altijd per jaar, rond januari werd dan altijd het bedrag voor het volledige jaar afgeschreven (automatische incasso). Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn abonnement dien stop te zetten?

Alvast bedankt!
Neem even contact op met Tweak, zij kunnen je verder helpen met de beëindiging van je abbo.

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurvers. Je kunt ze een mail sturen en zeggen dat je op wilt zeggen. je krijgt dan de datum door wanneer je abonnement stopt. Dat doen ze wel heel netjes. Groeten Suzanne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 13:50

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Is het nu sociaal om te zeuren dat ik niet boven de 3200 uitkom? ;)
Normaal wel een stukje hoger. Maar mijn gok is dat dat toch bij upc ligt, en niet bij tweaknews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Na gisteravond weer gebruik gemaakt te hebben van een slome verbinding bij tweaknews was de maat vol, heb m'n abonnement ook stop gezet. Moet zeggen dat ik dit er wel interessant vind uitzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Kurvers schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:21:
Na gisteravond weer gebruik gemaakt te hebben van een slome verbinding bij tweaknews was de maat vol, heb m'n abonnement ook stop gezet. Moet zeggen dat ik dit er wel interessant vind uitzien...
Een vriend van mij heeft deze getest en bleek gewoon goed te werken. Eventuele nadelen heb ik nog niet gevonden dus binnenkort als ik een nieuw abonnement nodig heb voor internet neem ik waarschijnlijk die ook.

☻/
/▌
/ \

• Mooody
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Sinds gisteren heb ik glasvezel verbinding via Tweak. (50/50 R+)

Ik heb gemerkt dat de bandbreedte van de nieuwsserver erg schommelt (gisteren ruim 4MB p/s, vandaag 400 kb p/s). Is dit normaal bij Tweak of moet ik aan de bel trekken?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 14:31
Mooooody schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:06:
Sinds gisteren heb ik glasvezel verbinding via Tweak. (50/50 R+)

Ik heb gemerkt dat de bandbreedte van de nieuwsserver erg schommelt (gisteren ruim 4MB p/s, vandaag 400 kb p/s). Is dit normaal bij Tweak of moet ik aan de bel trekken?
Mazzelaar! Heb al bijna 2 weken m'n Tweak R+ aansluiting actief, maar krijg van Tweak maar geen verbinding met de nieuwsserver. Heb al paar keer met de helpdesk gebeld en ge-emailed, maar het is nog steeds niet opgelost. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Meer mensen die momenteel een slecht werkende tweaknews hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Net nog wat gedownload, met volle snelheid.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Ik heb ook geen problemen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
MegaTronics schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:05:
Meer mensen die momenteel een slecht werkende tweaknews hebben?
nee niet op poort 119.. maar met ssl is het heel vaak ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Rond 12:00-12:30 werkte het allemaal weer normaal. Daarvoor kwam het echt bitje voor bitje binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-09 15:24

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Op dit moment meer mensen waarbij de SSL versie niet hoger dan 10kb komt (4 lijnen open) terwijl de standaard verbinding de 600kb aan tikt? Is nieuwe ubuntu installatie dus wil even controleren of het niet aan mij ligt (of mijn verbinding) voordat ik uren ga zitten tweaken in de software :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Laatst online: 27-09 18:37

BHQ

Hoe oud zijn de trage files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Laatst online: 24-09 15:24

swtimmer

Ontrafelt het leven!

49 dagen. Als ik switch naar niet ssl download ik 700kb op ssl maar 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Slowness much.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breeeem
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 22:57
Hier het zelfde schommelt heel erg tussen de 800 kb en de 1500 kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Geen verbinding meer met de tweak server, meer mensen hier nu last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 22:28
Exterminator schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:02:

Alvast bedankt!
Ben al 4 jaar klant bij tweaknews, wilde ik opzeggen kreeg ik te horen dat dat niet kan omdat ik per jaar betaal. Dus ik moet nu opzeggen om eind 2011 ervan af te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 10:21
Zer0cool12342 schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:37:
Geen verbinding meer met de tweak server, meer mensen hier nu last van?
Ja, ik ook.
Overigens is internet zowieso heel traag vandaag. Grabit geeft een connectie time-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bimbam711
  • Laatst online: 23-09 23:16
Jawel hier ook, ben maar gestopt, morgen maar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 10:21
De site van Tweakdsl ook trouwens... Hebben ze wikileaks geblokkeerd ofzo...
-edit-lol nu niet meer-

[ Voor 14% gewijzigd door Okki5 op 19-12-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Okki5 schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:41:
[...]

Ja, ik ook.
Overigens is internet zowieso heel traag vandaag. Grabit geeft een connectie time-out
Hele avond nergens last van snelheid was prima, maar nu idd ook connection timed out en volgens mij doet tweak.nl het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Tweak.nl deed het bij mij ook niet. Maar zojuist nog een keer een refresh gegeven en toen deed die het wel weer. Newsgroepen werken helaas nog niet en er staat ook nog geen storing op de website van Tweak. Het wordt maar afwachten.

Update: Newsgroepen werken weer :D

[ Voor 7% gewijzigd door Facer op 19-12-2010 22:55 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste