En die 800 dagen is dat direct of moet dat groeien?
Dat is per direct en op volle snelheid, we weten dat er in het verleden problemen zijn geweest in de hoge retentie. Dat moet sinds deze maand permanent tot het verleden behoren.
Vind het jammer dat jullie klanten niet op de hoogte brengen van dit soort wijzigingen aan het product. Het is nu dat je het hier post anders had ik het nooit geweten....
We hebben een mail gestuurd naar ons volledige klantenbestand, dat kan wel vanaf een ander adres zijn geweest dan waar de facturen vandaan komen, dat weet ik niet zeker. Daarnaast hebben we op onze site meerdere nieuwsberichten aan de veranderingen geweid, dus we hebben ons best gedaan om iedereen op de hoogte te brengen. Onze excuses als dat in jouw geval niet is gelukt.
Nee natuurlijk niet! We leveren graag gewoon een compleet, snel en goed product. Als je problemen hebt met de stabiliteit dat moeten we dat gewoon op kunnen lossen.
Anoniem: 162077 schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:30:
Al meerdere dagen problemen met de nieuwsgroepen voor spotnet hier, gelukkig ga ik binnenkort verhuizen, duidelijk geen tweak meer dan. Met veel moeite toen der tijd gekozen voor Tweak-T met Tiscali. Voornamelijk om niks met KPN te maken te hebben. Dat ging geweldig, sinds de overname met KPN zie ik het langzaam maar zeker verslechteren.
Vervelend als Spotnet niet naar behoren werkt, dat zou het natuurlijk wel gewoon moeten doen.
Na interne navraag blijkt dat op een van onze servers de retentie in Spotnet achterloopt, dat probleem wordt opgelost en moet vanaf morgen verholpen zijn. Vanaf dat moment zijn al onze servers weer up to speed en kan iedereen vol gebruik maken van Spotnet. In de toekomst wordt het mogelijk om via onze textgroepen nog verder terug te gaan.