KloptSinergyX schreef op maandag 11 september 2006 @ 22:39:
Ben ik het of ligt nu heel de server eruit?

hopelijk de reboot die de lag fixt ^^
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
KloptSinergyX schreef op maandag 11 september 2006 @ 22:39:
Ben ik het of ligt nu heel de server eruit?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kater? Eerst water, de rest komt later
[ Voor 53% gewijzigd door Meatbag op 11-09-2006 22:55 ]
Verwijderd
Tja ben ook al party's kwijt geraakt door d/c's vandaag, maar als dat nu gefixt woord vind ik echt alles bestHaan schreef op maandag 11 september 2006 @ 22:50:
GVD net lekker lvl 30 party gemaakt met dubstar, gaat server plat![]()
Ik hou het maar weer gezien voor vandaag
Verwijderd
ik kom net thuis en kan gewoon inloggen hopen dat de boel lagvrij isHaan schreef op maandag 11 september 2006 @ 22:53:
Ik denk niet dat ze iets fixen, dan krijg je wel een announcement ruim van te voren..
Je kunt een complete 1st cart van mij krijgen als je wiltVerwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:09:
Sinds een vrijdag ben ik ook weer begonnen met rose, laatste keer was nog in irose dus het was wel ff wennen. Dankzij de dubbele XP en een paar vleugeltjes van Dubstar is men dual hawker alweer 53.
Ben nu nog aan het levelen op clowns maar waar kan ik vanaf ongeveer 56 het beste heen gaan? Ik heb ook net men cartskills gehaald maar waar kan ik een beetje goedkoop cartonderdelen scoren, vroeger kon dat bij de union maar dat lukt dus niet meer en om nou 300.000 uit te geven is ook weer wat.
Verwijderd
hulde aan psychoot voor het helpen van newbs d-:Psychoot schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:57:
[...]
Je kunt een complete 1st cart van mij krijgen als je wilt![]()
Neem maar contact ingame met me op, EU-Psychoot, me fl is vol maar probeer anders pm (pm's werkt alleen in het kanaal waar je op zit, anders failed ie).
Tot nu toe nog zonder lag gespeeld hele avond
Ik weet hoe irritant het is als je lvl 50 bent en geen cart kunt rijdenVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 01:03:
[...]
hulde aan psychoot voor het helpen van newbs d-:
Zoals ik ook door iemand aan mijn cart geholpen ben.
En inderdaad heerlijk lagvrij en heerlijk gepartied met 44th
alleen geen 1 lekkere drop van ggm
ook demon mask (blauwe ashura) lijkt terug te komenImage Name Type NPC Seller Cost Additional Stat Monster Drop
Full Moon Ring Ring None N/A Strength 30
Magic Resistance 30
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
en ik dan mijn cleric is gister ook 50 gewordenPsychoot schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 02:16:
[...]
Ik weet hoe irritant het is als je lvl 50 bent en geen cart kunt rijden![]()
Het is trouwens een Colmanju Frame met 2nd engine en carbon wheels, aangezien ik toch 2 complete sporty carts heb geef ik deze dus weg aan een nieuwe player.
Lekker ring4th schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 02:21:
lyn/manon, feli met de kleine!!
is redelijk lagvrij atm, soms nog iets maar niets abnormaals eigenlijk...
heb bij proseguru.com eens zitte kijken, nieuwe jewelry... str30 ring!!
[...]
ook demon mask (blauwe ashura) lijkt terug te komen
Wat is de naam van je cleric? ^^ Kunnen we misschien eens partyen (Mijn Haan is nu lvl 59 dealer)Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 03:36:
[...]
en ik dan mijn cleric is gister ook 50 geworden
maar ook hier speelt het weer lekker zonder lag, hoop morgen cf te doen, meer mesnen die hier rond de lvl 70+ zitten de me wille njoinen?
Verwijderd
Ehm. Nope, heb de skill nu op max en zit er niet bij, het zal wel ooit bij volgende planeet of zoin een update komen.luckyjan schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 08:33:
[...]
Lekker ring
Zag ook een Execution Armor voor soldier daar staan (lvl 168) default def 149. Kan je die ook craften vlieg? (duurt nog 13 lvl's voordat ik dat ben maar dan hoef ik niet zoveel energy in rightous armour te stoppen met refinen).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 09:29 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens mij is dat als daar de internet cafe's opengaan ofzo. Mijn mats waren in ieder geval ook verkochtSinergyX schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 10:09:
Die full moon ring, is dat niet een quest item zoals die 2x 12def ring/earing? (heet toch ook full moon?)
Vanochtend waren mijn items weer verkocht, ben 999 mp water rijkerWat een berg shops hebben ze s'ochtends in junon.. toch maar wat vaker in de ochtend shoppen
Verwijderd
Denk dat je niet overal wat achter moet zoeken, bij hacks vroeger was altijd 1 channel down geen hele servers. En zoizo ze zijn bij LUG bezig met het bieden op rare items en zo, en er komt een item mall, denk eerder dat het daar een test van is of iets dergelijks. Hier zal ik me nog geen zorgen over maken, het is pas raar als iemand er 999 van heeft ^^SinergyX schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 11:19:
Het lijkt minder, wel apart dat gisteren dus 1 volledige server eruit lag. Icm met die ice/spark charm en 'vroegah', krijg ik er toch wat nare gevoelens bij.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 11:32 ]
Ik hoop wel dat ze de 184 armor fixxen. Want minder def op 184 armor dan een 140 armor slaat natuurlijk nergens op.luckyjan schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 08:33:
[...]
Lekker ring
Zag ook een Execution Armor voor soldier daar staan (lvl 168) default def 149. Kan je die ook craften vlieg? (duurt nog 13 lvl's voordat ik dat ben maar dan hoef ik niet zoveel energy in rightous armour te stoppen met refinen).
Verwijderd
mijn cleric is lvlv 50 serentiyxHaan schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 09:07:
[...]
Wat is de naam van je cleric? ^^ Kunnen we misschien eens partyen (Mijn Haan is nu lvl 59 dealer)
die char is wel nieuwPsychoot schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 11:53:
[...]
Ik hoop wel dat ze de 184 armor fixxen. Want minder def op 184 armor dan een 140 armor slaat natuurlijk nergens op.
@EVO, volgens mij bij mij geen nieuwe player en heb jezelf geld zat om een complete sporty te kopen
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 11:58 ]
Heb je die hele itemshop al eens bekeken? klik Swimsuits, goggles en dergelijke, bij verre van 'rare ingame' itemsVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 11:23:
Denk dat je niet overal wat achter moet zoeken, bij hacks vroeger was altijd 1 channel down geen hele servers. En zoizo ze zijn bij LUG bezig met het bieden op rare items en zo, en er komt een item mall, denk eerder dat het daar een test van is of iets dergelijks. Hier zal ik me nog geen zorgen over maken, het is pas raar als iemand er 999 van heeft ^^
Verwijderd
Wow bedankt, ik pm je vanvond wel als ik in weer online ben, thanks.Psychoot schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 00:57:
[...]
Je kunt een complete 1st cart van mij krijgen als je wilt![]()
Neem maar contact ingame met me op, EU-Psychoot, me fl is vol maar probeer anders pm (pm's werkt alleen in het kanaal waar je op zit, anders failed ie).
Tot nu toe nog zonder lag gespeeld hele avond
GZ met 50 worden evoVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 03:36:
[...]
en ik dan mijn cleric is gister ook 50 geworden
maar ook hier speelt het weer lekker zonder lag, hoop morgen cf te doen, meer mesnen die hier rond de lvl 70+ zitten de me wille njoinen?
Verwijderd
Tja iemand die zich irose noemt he, das al vragen om problemen, en zal wel reclame zitten te maken.luckyjan schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:22:
Zag gisteren ook zo'n charm scroll in een shop. Moest toch wel ff denken van is dit nu legaal of niet..
Het over private servers hebben is iig uit de boze gezien de ban lijst:
irose - Private Server Discussion - 4 Sep - Permanent
Ja ik ook alhoewel ik in dit geval wel een beetje baal dat die server alles heeft wat wij nog moeten krijgen (unions, clanpoints, castle gear, echte uniques enz). Maar hoe dan ook ik ga nooit op een private server spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:23:
[...]
Tja iemand die zich irose noemt he, das al vragen om problemen, en zal wel reclame zitten te maken.
Kan het wel bedenken. Ben zoizo erg tegen private servers
[ Voor 13% gewijzigd door luckyjan op 12-09-2006 14:49 ]
Verwijderd
Ja hoe moelijk is het om clan points te laten droppen he in CF...en luna cf terug te brengen....luckyjan schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:41:
[...]
Ja ik ook alhoewel ik in dit geval wel een beetje baal dat die server alles heeft wat wij nog moeten krijgen (unions, clanpoints, castle gear, echte uniques enz). Maar hoe dan ook ik ga nooit op een private server spelen.
Verwijderd
Kijk ik vind het sloom lvllen niet zoon probleem of zo... kijk naar irose, daar ging het echt niet sneller.. maar het verschil is hier zo verkeert, op lvl 110 tot 120 doe je in een paar uur in DoD, en dan is dat blauw en doe je opeens 8 uur over 1 lvl....gerwingood schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:43:
zo zo
gisteren weer zware avond gehad.
Weet niet meer wat met Rose moet.
Normaal kon je lekker lvlen 3 uurtjes max lvl up dat vond ik zelf leuke van rose dat je nog beetje door kon lvlen bijvoorbeeld 1 lvl per avond (3-4 uur spelen). Gisteren ging ik dus eldeon in omdat moonchilds toch altijd bezet zijn. in 3 uur en 15 min 47% ....... Heb geen zin om elke keer 7 of 8 uur over lvl te moeten gaan doen. Ook al verwacht ik dat dit nooit word aangepast omdat ze willen hebben dat we sloom gaan. Dan zeggen ze wel moet je lvl 50 party maken die maak je niet effe zo ben je zo 1.5 uur aan kwijt en dan nog maar hopen dat je er 1 hebt.
Dus komende tijd zal ik stukke minder ingame zijn totaal geen zin meer om zo te moeten lvlen of ik ga een noob maken en daar lekker mee kloten. Of ja erg sloom lvlen. op moment 133. Wil erg graag 140 ivm pakje waar ik al best veel tijd en geld in heb gestoken om mats enz bij elkaar te krijgen.
Ps ben opzoek naar orb of abyss voor normale prijs.
Jep DoD tijd was te leuk maar daarna val je gewoon in zwart gat en kan je niks meer op normaal tempo doen. Rond lvl 105 > 126 kon je elk lvl met lvl 50 party binnen uur maken. Met x2 event en 50% op lvl 127 had je gewoon 2 uur nodig voor lvl dus DoD is gewoon teveel exp meer want rond lvl 110 krijg je zon damage boost vs die beesten en ram je ze dood alsof niks is. Duo in eldeon is zon 4- 7 k per mob (hooks) waar integen in DoD je rond de 50 k zit.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:50:
[...]
Kijk ik vind het sloom lvllen niet zoon probleem of zo... kijk naar irose, daar ging het echt niet sneller.. maar het verschil is hier zo verkeert, op lvl 110 tot 120 doe je in een paar uur in DoD, en dan is dat blauw en doe je opeens 8 uur over 1 lvl....
Net als me noob, doet lvl 78 naar 93 in een paar uur, maar doe op lvl 99 nu 15/20% per uur.
De balans is ver te zoeken. En dan die 2x exp event er ook nog tussen door maakt het nog instabieler...
Irose was zwaarder lvllen maar veel meer balans, en omdat er zo veel mensen en mobs waren was daar altijd wel leuk partytje te vinden, das hier gewoon niet.
Mij maakt het niet al te veel uit, vind rose gewoon leuk ook al lvl ik niet snel dus ik speel wel lekker door.
Verwijderd
Ik gebruikte pakje en hoedje dat ik van ramon mocht lenen,gerwingood schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:10:
[...]
Wat zullen we van zeggen denk me hawker soon lvlen heeft iemand goed lvl 65 pakje over die ik kan gebruiken?
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 16:58 ]
Mmm, klopt inderdaad wel dat de balans zoek is. Ook de krachtverdeling <lvl100 en 100+ is ver te zoeken. Ik bedoel het is leuk dat je een powerboost krijgt maar door de nieuwe lvl 100 wapens is het gewoon een 3-400 ap boost. En ook in def ga je stukken omhoog (zelfs als mage).gerwingood schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:10:
[...]
Jep DoD tijd was te leuk maar daarna val je gewoon in zwart gat en kan je niks meer op normaal tempo doen. Rond lvl 105 > 126 kon je elk lvl met lvl 50 party binnen uur maken. Met x2 event en 50% op lvl 127 had je gewoon 2 uur nodig voor lvl dus DoD is gewoon teveel exp meer want rond lvl 110 krijg je zon damage boost vs die beesten en ram je ze dood alsof niks is. Duo in eldeon is zon 4- 7 k per mob (hooks) waar integen in DoD je rond de 50 k zit.
Balans is id. erg ver te zoeken netzoals 93 > 100 is gewoon een ware (hell). Momenteel zijn Amafi, Phantom en Ceteus niet erg veel meer ingame wegens privé dingen. Deze waren toch echt me party maatjes waarmee lekker ging. Nu vind ik soms wel andere mensen van andere guilds maar is toch altijd net iets minder gezellig. (ja kaytjuh en nog paar weet het als ik slomer had gelvlddan hadden jullie me gepartyd).
Wat zullen we van zeggen denk me hawker soon lvlen heeft iemand goed lvl 65 pakje over die ik kan gebruiken?
Verwijderd
sorry , iemand leent het hoedje en het pakje is al verkochtVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:58:
[...]
Ik gebruikte pakje en hoedje dat ik van ramon mocht lenen,
Meschien als je hem lief aankijkt, (als het niet verkocht of al uitgeleent is)
Weet je het zeker? Had namelijk afgelopen weekend ook een paar uur totaal geen lag en daar na weer welluckyjan schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:48:
Lag lijkt inderdaad bijna helemaal verdwenen nu (gelukkig).
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 03:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 09:07 ]
84% per uur is toch wat snellerPsychoot schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:29:
Gratz vliegje met lvl 100 op je hawker. Ga je uberhaupt nog door met je artisan anders kan ik de schoenen ook terugkrijgen. Kan er nu nog een paar M voor vragen atm![]()
Sacardus, 20-25% per uur is snel
Verwijderd
Tuurlijk ga ik door met me arti manPsychoot schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:29:
Gratz vliegje met lvl 100 op je hawker. Ga je uberhaupt nog door met je artisan anders kan ik de schoenen ook terugkrijgen. Kan er nu nog een paar M voor vragen atm![]()
Sacardus, 20-25% per uur is snel
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 10:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
Meesten hier spelen Prose he ^^ als je daar heen komt heb ik nog wel een bijltje liggen denk ik ^^Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 12:43:
haha en toch heeft iedereen het elke keer weer over iRose![]()
Dat was echt zo mooi als je Junon in kwam lopen was het bezaaid met shops en als je dan naar een bepaald item op zoek was waren er gewoon zoveel met verschillende stats. ik moet nogsteeds wennen aan de rose van nu en ook nog eens evo. Ben op zoek naar items die ik gewoon niet kan vinden. Heb ik een verkeerde keuze gemaakt om met mijn soldier te kiezen voor 2 Handed axe? ik zie veel swords en spears te koop staan voor alle lvls maar ik ben nu al 10 lvls op zoek naar een goeie blauwe axe voor lvl 70. kan iemand mij mischien een link naar een site geven met de drops van rose evo?
btw ik speel op de naRose server
thanks
Is idd jammer ja dat als mensen moeten betalen dat ze weggaan. Maar vaak kunnen ze niet betalen. Ik kon eerst ook niet altijd betalen voor mmorpg'sVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:16:
[...]
Meesten hier spelen Prose he ^^ als je daar heen komt heb ik nog wel een bijltje liggen denk ik ^^
Maar Tja Irose was gratis he, als mensen moeten betalen houden ze snel op
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:16:
[...]
Meesten hier spelen Prose he ^^ als je daar heen komt heb ik nog wel een bijltje liggen denk ik ^^
Maar Tja Irose was gratis he, als mensen moeten betalen houden ze snel op
Verwijderd
Wij zitten op polarus, daar is het wel gezellig, niet echt heel druk.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:18:
ja ok maar ik heb die trial gespeeld op de pRose server en daar was het helemaal uitgestorvenis dat nu veranderd? kijk als ik nou een eu char zou hebben zou ik wel komen maar die heb ik niet
maar goed ik ben op zoek naar items van evo ik hoop dat iemand een linkje voor me heeft
thanks
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 14:32 ]
Verwijderd
Ja ik shop meestal effe voor ik naar me werk ga, echt 2x zo veel shops dan ^^SinergyX schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:38:
Sirius valt eigelijk best mee qua drukte. Mischien een 30% meer spelers, maar heb je het aantal shops wel eens gezien onze tijd 8 uur sochtends in polaris?
Verwijderd
Verwijderd
Cf heeft mijn noob nogal geholpen met snel lvllen, je verdient er alleen niks aan drops en zo dus of dat voor jou ook handig is weet ik niet.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:42:
Met de hulp van Psychoot heb ik sinds gisteravond ook een cart, scheelt toch behoorlijk met lopen![]()
[afbeelding]
Gister ook lvl 55 geworden, ik begrijp niet hoe jullie zo snel lvls omhoog gaan aangezien ik toch al snel anderhalf uur doe over een lvl momenteel, nouja zal met party's wel beter worden.
1 woord: ClericVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:42:
Gister ook lvl 55 geworden, ik begrijp niet hoe jullie zo snel lvls omhoog gaan aangezien ik toch al snel anderhalf uur doe over een lvl momenteel, nouja zal met party's wel beter worden.
Verwijderd
Ja dus
Wilde het net ook posten. Lijkt mij toch allemaal niet zuivere koffie.SinergyX schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:06:
Liep ook een topic over die charms op prose forums, post iemand dit:
[afbeelding]
Hamburgers ook al weer ingame?
Verwijderd
Had ze ook al in shop gezien gister, vooral niet kopen die bende, je krijgt vast wel een ban dan (als het niet legaal is). Zijn ze nog al snel mee hier dacht ik.luckyjan schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:12:
[...]
Wilde het net ook posten. Lijkt mij toch allemaal niet zuivere koffie.
Misschien daarom de server plat?
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 13-09-2006 16:30 ]
Verwijderd
Ja maar dan ga je dat toch niet met je gewone main char met clan in shop in junon gooien...SinergyX schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:29:
Simpel, klein spelen en dan valt het minder op. H@x0rZz ik een 4tal AP10/ac110 lvl100 weapons en zet ze verspreid in de week op de markt merkt niemand het, verpreid makkelijker onder de mensen dat het moeilijker wordt te traceren
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 08:53 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 14-09-2006 09:51 ]
Verwijderd
Doe maar spearSinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:51:
Moet zeggen dat de lag een stuk minder was gisteravond. Wel was Phage in DoD, apart dat die nog zei dat er geen skill reset in de planning zat (heb SS ervan). Een mileage item moet ook helemaal geen stats hebben, puur een leuk bling bling item die jou bedankt als trouwe gamer. Scream en jason mask hebben toch ook weinig stats (sen toch?), maar zijn ook best populair.
Oh en hamburgers zijn niet craftbaar, je kan slechts potions maken van food (die blauwe/roze dus).
Reset is wel leuk, kan ik nog even testen hoe spear is, toch mischien sword champ gaan.
Verwijderd
Okydoky,ph4nt0m schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:54:
@fly
tja ik mis rose niet meer.. kheb zowiezo niet zoveel tijd ivm school en vrienden.
af en toe speel ik WoW en daar vermaak ik me ook best wel mee nu. dus ik denk niet meer dat ik verder ga met dit spel
Verwijderd
Okydoky, Jou keuze (was te proberen he ^^)ph4nt0m schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:07:
ik hou liever de spullen bij me mocht ik ooit terugkeren, waneer ik weer tijd heb en t spel ook weer iets vollediger vindik ga u wel missen ^^
Verwijderd
That First person is zo ver ik weet onmogelijk (past zoizo niet in rose concept vind ik)SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:23:
Ik ben trouwens begonnen met een beetje filmen ingame (geregistreerde fraps), iemand nog leuke ideetjes om te filmen? Of mischien oplossing hoe je FirstPerson kan gaan, iriterend dat dat niet mogelijk is.
Is wel vet voor Sac, maar wie word dan onze nieuwe leider? T is wel leuk als t iemand is die vaak online is, sorry als hier al aan is gedachtVerwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:59:
[...]
Okydoky,
Plaats voor Sac in LoT
(kan ik wat EQtjes van je lenen als je toch weg bent PH4 ?)
Verwijderd
Sac wou graag in LoT, en uit OoT.Sander1991 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:15:
[...]
Is wel vet voor Sac, maar wie word dan onze nieuwe leider? T is wel leuk als t iemand is die vaak online is, sorry als hier al aan is gedacht
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 13:20 ]
Verwijderd
Zelf ook een film gemaakt tijd trug i.v.m. "4th of july celebration".SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:23:
Ik ben trouwens begonnen met een beetje filmen ingame (geregistreerde fraps), iemand nog leuke ideetjes om te filmen?
Verwijderd
Erg leuk idee allemaal hoor,SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:38:
Mijn inspiratie kwam inderdaad uit youtube rose filmpjes, paar behoorlijk goede tussen. Ik gebruik inderdaad ook MM2.0, alleen vind mijn HD 3GB aan Avi bestanden niet zo fijn om mee te werken. (mis alleen wat kleine features in MM, maar daar vind ik wel wat op - bv zoomed scrolling/panning).
Ik heb al 2 'proefjes' gemaakt, zal ze vanaaf nog eens recoden naar een redelijke grootte
Verwijderd
Dans scene met heel GoTVerwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:28:
[...]
Erg leuk idee allemaal hoor,
Als ik op 1 of andere manier kan helpen moet je maar effe Pmmen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 19:09 ]
Verwijderd
Uuh ja dat lijkt me niet meer dan normaal. Vooral als iemand het 2 keer heeft gekregen en een ander helemaal niet. Deden we ook met de drills toen die nog dropte in temple.Local Host schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 06:28:
nofl , maar in een Tweakers party verdeelde ik iig ( en meerdere ) altijd de refines met mijn partymembersWel zo eerlijk we hebben er allemaal even hard voor moeten vechten en iedereen wil ze hebben natuurlijk.
[ Voor 25% gewijzigd door luckyjan op 15-09-2006 08:13 ]
En twinkle/oracle staffs dan?luckyjan schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 08:07:
[...]
Uuh ja dat lijkt me niet meer dan normaal. Vooral als iemand het 2 keer heeft gekregen en een ander helemaal niet. Deden we ook met de drills toen die nog dropte in temple.
Met die 1000 procent inflatie ben ik het niet helemaal eens. Toen er net nieuwe gear was moest je de hoofdprijs betalen maar nu is zo'n beetje alles goedkoop te krijgen behalve crafted lvl 140 gear, mats daarvoor en 6th talismans. Als je echt iets aparts wil zoals high refined wapens of armor moet je veel geld hebben maar dat was altijd al.
ermm vergelijk de prijzen is met de eq van andere jobs weer niet normaal natuurlijk. Daarnaast is het zo dat bijvoorbeeld cleric wel het laaste wapen van het rijtje al heeft en mage dus nog niet aka sparkle staff. Slaat gewoon nergens op.luckyjan schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:22:
[...]
Die twinkle is idd nog duur (gecraft?) de oracle valt wel mee dacht ik. Maar als je de prijs van de beste staf van erose bekijkt (golden geloof ik) met dezelfde nu in prose dan is er weinig inflatie
[ Voor 29% gewijzigd door William/Ax3 op 15-09-2006 09:53 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Die twinkle is idd nog duur (gecraft?) de oracle valt wel mee dacht ik. Maar als je de prijs van de beste staf van erose bekijkt (golden geloof ik) met dezelfde nu in prose dan is er weinig inflatie
Verwijderd
Als ik met ax3 of zo bij een boss spawn zit, of vroeger DoD, delen we aan het eind altijd de 6th door de party members, veel eerlijker he.Local Host schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 06:28:
nofl , maar in een Tweakers party verdeelde ik iig ( en meerdere ) altijd de refines met mijn partymembersWel zo eerlijk we hebben er allemaal even hard voor moeten vechten en iedereen wil ze hebben natuurlijk.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 10:50 ]
Als Sac naar LoT verhuist komt er 1 plekje vrij in OoT, maar ik weet niet of er nog iemand meer staat te wachten op een plekje.Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:48:
hallo iedereen mijn charname is baylee, en zit nu op lvl 36 en zoek iemand om mee samen te spelen zodat ik vlugger lvl up ga. en is er nog plek in een clan van GOT dat zou wel leuk zijn namelijk.
groetjes joyke
Je raakt aan het ks'en gewendVerwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:54:
Heb nu wel nog een hook knuckle maar geen tali's meer.... moet dus weer op tali jacht wat hiet in Prose echt drama is met die mensen die heletijd net komen als boss spawnd en die Kssen
Verwijderd
Ehm,Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:48:
hallo iedereen mijn charname is baylee, en zit nu op lvl 36 en zoek iemand om mee samen te spelen zodat ik vlugger lvl up ga. en is er nog plek in een clan van GOT dat zou wel leuk zijn namelijk.
groetjes joyke
Verwijderd
dat vind ik ook meer dan terecht. iig bedankt alvast.Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:14:
[...]
Ehm,
Er is een plaats vrij als sac naar LoT gaat je,
Maar als er andere zijn gaan die wel voor, wand gezien je post history ben je niet echt lang een "tweaker" om het zo te zeggen, je bent zo te zien gejoint vanwege dit topic, nisk mis mee hoor. Zo zijn er meer, maar een wat langer meegaande tweaker zou in mijn ogen voorrang krijgen.
Verwijderd
Aan de andere kant zitten er nog al veel 2de chars in LoT dus iemand met zijn 1ste char zou ook weer beetje voorang moeten krijgenVerwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:19:
[...]
dat vind ik ook meer dan terecht. iig bedankt alvast.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq