[PC MMORPG] ROSE Online - deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.557 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

ik denk inderdaad dat het het spel ten goede zou komen als gewone mobs ook weer blues droppen net als met het 2* droprate event.

Dan is het spel weer een stuk gebalanceerder en worden alle mobs weer benut inplaats van dat er 5000 man op 5 plekken staan te springen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:06:
ik denk inderdaad dat het het spel ten goede zou komen als gewone mobs ook weer blues droppen net als met het 2* droprate event.

Dan is het spel weer een stuk gebalanceerder en worden alle mobs weer benut inplaats van dat er 5000 man op 5 plekken staan te springen
Best vreemd hebben ze wel de spawn rate en de aantallen aangepast bij evolution maar de droprates weer nie :S wel jammer, ik mis btw wel de grand master golem.

Verwijderd

heb een probleem emt account op prose kan iemand mij helpen. ik heb geprobeerd me te registreren maar kon een acount aanmaken waarmee ik kan spelen, maar als ik volgens europese topup probeer te betalen krijg ik deze errors:

This page is for European players only. Proceed to the My Account page to top up your account.

als ik eu ervoor zet krijg ik deze error:
https://my.levelupgames.ph/eurose/topup/default.aspx

kan wel add credits maar dan heb ik van die filipijnse topup kaarten nodig en die kun je hier weer net niet krijgen :P

heb deze sites gebruikt:
https://my.levelupgames.ph/
en
https://my.levelupgames.ph/eurose/topup/

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Waarschijnlijk heb je dan een philipijnse account. En die kunnen niet in het europese gedeelte waar je paybycash hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Je moet ook een eu-account aan maken geen ph acc
https://my.levelupgames.ph/eurose/reg/

Btw is die 2x rate nu al in gegaan?

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaytjuh schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 00:35:
Je moet ook een eu-account aan maken geen ph acc
https://my.levelupgames.ph/eurose/reg/

Btw is die 2x rate nu al in gegaan?
morgen 3 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnkz heb nu een euro account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal morgen met die 2x rate wel lekker hard gaan met lvlen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

William/Ax3 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 22:51:
[...]
Dat doorlevelen komt er niet echt van als je maar 2/3 uur per dag kan spelen. Dan is het veel leuker vind ik altans om op een noobie te spelen. Verder heb ik snel de irritatie van dat mensen steeds de boss spots waar jezelf dan zit met een partij (op 1 spot dus hele tijd) steeds langsgaan om de boss te mollen. Je weet wel die en die om de 30min en die en die om het uur. En ja hoor daar komen ze weer :s. Kortom vind eldoen atm echt slecht uitgewerkt. Iedereen zit daar zich suf te hunten op de bosses omdat die de zooi droppen en de normale mobs zo goed als nooit. Hallo 184 worden gek als ik 2/3 uur per dag speel ben ik 1 jaar bezig ofzo :X.

Nee eldoen is echt totaal niet gemaakt voor de casual gamer.
Ja daar heb je wel gelijk in als je maar 2/3u per dag de tijd hebt dat het dan erg langzaam lvl'ed maar aan de andere kant gezien kom je zo nooit hoger natuurlijk. En wat betreft de boss spawns, tjah je kiest er zelf voor om daar te gaan staan. EQ dropped ook van normale mobs op eldeon, zelfs 6th tal/bin alleen niet zo frequent als op junon/luna waarschijnlijk. Daarentegen verdien je genoeg aan skillboeken die droppen en heb je de boss drop dus eigenlijk niet perse nodig om geld te verdienen. Ik hunt dan ook meer mats voor me armor en wapens dan dat ik boss ga campen (weet toch dat ie me wapen niet dropped :P) Als je met een party bent en je kunt een volle spawn ownen blijft de fun toch erin zitten op Eldeon imho zeker tegen nieuwe mobs. Toch ben ik zelf ook een n00b hawker gemaakt die een scout wordt voor het geval er geen party is :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 01:10:
zal morgen met die 2x rate wel lekker hard gaan met lvlen :D
zit editknopje bij je post ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dropped net een Falchion AP96 AA42 Str 98 uit een Grunther King _O_

Wat kan ik voor dat ding vragen :) ben pas lvl 44 en kan wel wat gebruiken voor een aankomende cart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 08:17:

Wat kan ik voor dat ding vragen :) ben pas lvl 44 en kan wel wat gebruiken voor een aankomende cart :)
Ik geef je er wel complete cart voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 08:17:

ergens tussen de 1 en 3 mil denk ik.
Die wapons droppen hier best veel (Veel te veel alsje mij vraagt ze horen rare te zijn)
maar zijn wel leuk tuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik had dezelfde, die was weg in nog geen 10 minuten voor 1,5mil. Mensen geilen gewoon op alles was paarse namen heeft (die flut gun bv potputty ofzo). Als het goed is, is die van jou ook attackspeed+4.

Voor de mensen die van het weekend wat buffs willen, ik zit of in Kenji beach of in FoW met mika. Ik heb 3 chars rond de 60, wil ik eerst op 65 krijgen :)

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2006 09:24 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
SinergyX schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:23:
Ik had dezelfde, die was weg in nog geen 10 minuten voor 1,5mil. Mensen geilen gewoon op alles was paarse namen heeft (die flut gun bv potputty ofzo). Als het goed is, is die van jou ook attackspeed+4.

Voor de mensen die van het weekend wat buffs willen, ik zit of in Kenji beach of in FoW met mika. Ik heb 3 chars rond de 60, wil ik eerst op 65 krijgen :)
Die purple potbelly gun. Gekocht voor 600k en gisteren verkocht voor 3 milj ;)
Snap niet wat die mensen met die purples willen aangezien je ze niet kan refinen (wat trouwens een slechte zaak is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:53:
[...]

Die purple potbelly gun. Gekocht voor 600k en gisteren verkocht voor 3 milj ;)
Snap niet wat die mensen met die purples willen aangezien je ze niet kan refinen (wat trouwens een slechte zaak is).
Als jij 3 con gems hebt in jewels, kan je dat ding met wat con eq al op lvl 10/15 aan of zo, dan is het echt wel goed wapon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Dat van OOT met onze noobs vind ik prima idee Fly en Sac. Gewoon doen.

Ik zoek btw nog de volgende dingen dus ik hou me hierbij aangeraden ;).

Mage:
Die insane lvl 140 blue shoes met 170 def.
Tempest (mja ga hem niet voor 1.6m kopen)
Moet eigenlijk ook nog die Hat/Gloves gecraft hebben maar die mats hunt ik ooit wel ofzo. De mats markt vind ik beetje vernageld met idoote prijzen. En ga geen domme Hat kopen voor 2m ofzo :s niet goed wijs.

Cleric:
Die lvl 100 wand
Die lvl 100+ skills die alleen droppen
Int lvl 100 eq, mocht iemand dat nog over hebben/te koop/te leen whatever ;).

Ben er meestal na 19.00 tot 22.00 ofzo en in het weekend.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Maarja, op zo'n laag lvl buff krijgen van een cleric ben je 10x sterker dan zo'n gun ooit zal zijn ;)

@Axe, die orobous wand zie je nu behoorlijk goedkoop in shops staan.
Persoonlijk zou ik zeggen, neem geen clobber of toughness charm (20min recharge, 300sec duration - welke eigelijk opvolgend zijn van de 1st job cleric buffs), alleen Valkyrie charm. Dragon skin vond ik ook beetje overbodig, dat beetje def helpt weinig.

Qua acc tegen mobs snap ik het helemaal niet meer, gister op die drunken bears (oranje) met 352acc en nog behoorlijk missen (3/10 miss). Op frost worms kan ik dat nog begrijpen (paars), maar oranje en zoveel miss met zoveel acc.. :/

[ Voor 73% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2006 10:49 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07-2024

Hope

Is een meisje!

Ik heb nu eindelijk weer eens rose dankzij Iruja :D
Maar goed ik heb weer zo'n dingetje.. ik ben vergeten hoe ik moet rennen. Ik loop nu.. kan iemand vertellen hoe ik dat verander? Ik heb het al talloze keren eerder gehad, maar blijf het vergeten. En die filipijnen snappen niet waarover ik het heb. Waar vind je btw de meeste Europeanen?

Seen it all done it all can't remember most of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Hope schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:09:
Ik heb nu eindelijk weer eens rose dankzij Iruja :D
Maar goed ik heb weer zo'n dingetje.. ik ben vergeten hoe ik moet rennen. Ik loop nu.. kan iemand vertellen hoe ik dat verander? Ik heb het al talloze keren eerder gehad, maar blijf het vergeten. En die filipijnen snappen niet waarover ik het heb. Waar vind je btw de meeste Europeanen?
Druk TAB is in en ps zitten je baggs niet veel te vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
EU gasten.. 90% op eldeon, 5% in Junon en de rest DoD/Kenji/Temple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 10:45:
Dat van OOT met onze noobs vind ik prima idee Fly en Sac. Gewoon doen.

Ik zoek btw nog de volgende dingen dus ik hou me hierbij aangeraden ;).

Mage:
Die insane lvl 140 blue shoes met 170 def.
Tempest (mja ga hem niet voor 1.6m kopen)
Moet eigenlijk ook nog die Hat/Gloves gecraft hebben maar die mats hunt ik ooit wel ofzo. De mats markt vind ik beetje vernageld met idoote prijzen. En ga geen domme Hat kopen voor 2m ofzo :s niet goed wijs.

Cleric:
Die lvl 100 wand
Die lvl 100+ skills die alleen droppen
Int lvl 100 eq, mocht iemand dat nog over hebben/te koop/te leen whatever ;).

Ben er meestal na 19.00 tot 22.00 ofzo en in het weekend.
Zoon lvl 100 wand kunnen we wel een keertje sávond hunten ax3, bij die boss. Ding dropt zo vaak.
En die skills hunt je ook heel zimpel, in temple.
SinergyX schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 10:45:
Qua acc tegen mobs snap ik het helemaal niet meer, gister op die drunken bears (oranje) met 352acc en nog behoorlijk missen (3/10 miss). Op frost worms kan ik dat nog begrijpen (paars), maar oranje en zoveel miss met zoveel acc.. :/
acc klopt echt niet nee...
Me me arti (insane hitrate) mis ik nog zoms 2 keer achter elkaar op gelemobs. Klopt geen ene ruk van. En me noob hawker raak met gewone slagen bijna alles op paarse mobs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:13:
EU gasten.. 90% op eldeon, 5% in Junon en de rest DoD/Kenji/Temple ;)
In channel 3 altijdt^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Ik denk dat acc vooral belangrijk is voor PVP. Ik ga voortaan alles op crit stoppen. Ingame is het vooral de kleur van de mobs denk ik.

Mededeling van Phage:

To whom it may concern,

I do not know where to put this but since this is the closest thread to make this clarification, here goes.

We've received reports that Sirius is currently open to Europeans and after testing it with the help of our European volunteers, it has been proven right. This is not intentional and was caused by the same internet host problem and re-routing that gives us constant lag and disconnection.

This is to inform everyone that yes, since it is open, you CAN make new characters and start seeing Sirius upclose. However, Sirius may be closed anytime today or within the week depending on how soon it will be fixed

Edit: zou gauw we dus niet in sirius kunnen zou het lag probleem verholpen moeten zijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door luckyjan op 08-09-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly geen probleem dat je me eruit kickte hoor, zou hetzelfde in jouw situatie doen. liet gewoon niks van me horen. Excuse moi.

Zal de groeten doen aan Lyn. Van dat geboorte kaartje komt nog wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

SinergyX schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:23:

heb nog een lvl58 cleric in cave rondlopen, skillbooks zoeken :P fijn om te weten dat er iemand dicht bij mijn lvl zit :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Acc in pvp klopt al helemaal niet. Zo kan ik zelfs zonder buffs psyko best makkelijk melee raken, daar hij toch een 10lvls hogere Hawker is. Maarja, zo is pvp altijd lomp geweest in Rose ;)

Vanaaf toch even spieken op Sirius server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:14:
Acc in pvp klopt al helemaal niet. Zo kan ik zelfs zonder buffs psyko best makkelijk melee raken, daar hij toch een 10lvls hogere Hawker is. Maarja, zo is pvp altijd lomp geweest in Rose ;)

Vanaaf toch even spieken op Sirius server :)
Gewone melee atacks raak je op iemand die 120 lvl's hoger is nog, alleen skills ga je missen he ^^ (in pvp he)
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:11:
Fly geen probleem dat je me eruit kickte hoor, zou hetzelfde in jouw situatie doen. liet gewoon niks van me horen. Excuse moi.

Zal de groeten doen aan Lyn. Van dat geboorte kaartje komt nog wel. ;)
Ja we willen wel dat kaartje zien hoor, Is ons belooft, dus we zijn nieuwsgierig, ^^
Verder wel een keer terug komen in Rose he

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

kut laggs, hier betaal ik tog niet voor! of wel dan :@

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Xouxic schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:18:
kut laggs, hier betaal ik tog niet voor! of wel dan :@
Ze zijn ervan op de hoogte, het zou vandaag opgelost moeten zijn.... of volgende week..... of ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 min te gaan tot 2*xp event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
9 minuten tot enorm veel lag en DC's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:51:
9 minuten tot enorm veel lag en DC's ;)
ben jij aan het spelen sinergy??
zoja contact me ff waar je zit met mika eu-semmy is nogsteeds de naam d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Nah, zit nog op het werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfft druk lag en nog wa dingen hehe wat een lol
maja nog 2 lvls proberen bijeen te krijgen dit weekend
maar nu bedje in morgenw erken baba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Zo gister 115 geworden met hulp van cet, hier een mooi plaatje met wat Gotters.
Heb alleen view distance niet op max staan :X
http://img409.imageshack.us/img409/618/screen024sf9.jpg

edit: damn en quality ook niet op max :(

Edit:@jip_86 nope dan zou die toren daarachter niet transparant zijn, players view distance blijft hetzelfde dacht ik.

En tja flyingdutch(vliegje) had ik geen dash bufff moeten geven.

Edit:@bluepahanter jammer dat je er niet bent, we hebben een bourg nodig voor drops als we 120+ zijn :P. Maarja reallife is belangrijker, en nog gefeliciteert met je neefje :D.

[ Voor 56% gewijzigd door Meatbag op 09-09-2006 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

wat hoor ik, is het zo dat als ik nu inlog en ga vechten dat ik dubbel EXp krijg?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat klopt, meer xp per kill

ben met nieuwe char alweer lvl30 en wordt nog stuk meer dit weekend met 2x xp dus voeg me maar toe onder de naam baylee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Dubst4r schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:06:
Zo gister 115 geworden met hulp van cet, hier een mooi plaatje met wat Gotters.
Heb alleen view distance niet op max staan :X
http://img409.imageshack.us/img409/618/screen024sf9.jpg

edit: damn en quality ook niet op max :(
View distance staat wel ver volgens mij. Want bij die beer achteraan staat nog een speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

word tijd dat wij gotters binnenkort weer is een screenie maken nu dat bijna iedereen die niewe armors heeft >:) en ik wil dit keer ook is op de screenie staan 8)7 want kon er vorige keer niet bij zijn vanwege visite :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komen genoeg kansen voor screenies :+
edit: waar kan ik tegenwoordig vinden wat ik nodig heb om wat te crafte,
wil nog fairy wings en maskers :+

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wanneer komt de patch dat de lag weg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:17:
Wisten we het maar ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

want wss ga ik dan ook maar weer me chars wakker make:D
trouwens wanneer komt CC option of is dat nog onbekend?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:47

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:17:
Daar kan geen patch voor komen, want het ligt aan hun ISP :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Haan schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 14:42:
[...]

nee, ligt eraan dat voor erose ppl nu sirius ook open is... dat was tenminste laatste nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Haan schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 14:42:
[...]

Je kan me veel vertellen, maar dat een ISP dit na zoveel dagen nog niet heeft gefixed.. nah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow he jelly beans op clanfield gaan egt haaaaaaaard , begon op lvl 89 met fly ax3 en degekke jammergenoeg krege ax3 en degekke een dc :( nu lvl 96 krijgt gewoon 200kexp tot 2miljoen exp van een jelly

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Naja dan ligt het aan hun servers, maar dat is dan nog steeds niet te fixen door een patch voor de game zelf ;)

Hoe laat gaat cf open? Is dat erose tijd -8 uur, dus om 10 uur 's morgens ofzo? Want dan ga ik morgen ook even flink de noob levelen (samen met 4th z'n muse hopelijk ;) )

[ Voor 43% gewijzigd door Haan op 09-09-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:00:
Naja dan ligt het aan hun servers, maar dat is dan nog steeds niet te fixen door een patch voor de game zelf ;)

Hoe laat gaat cf open? Is dat erose tijd -8 uur, dus om 10 uur 's morgens ofzo? Want dan ga ik morgen ook even flink de noob levelen (samen met 4th z'n muse hopelijk ;) )
2uur smiddags open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:53:
er komen genoeg kansen voor screenies :+
edit: waar kan ik tegenwoordig vinden wat ik nodig heb om wat te crafte,
wil nog fairy wings en maskers :+
Van de maskers weet ik het niet(misschien kan je het op de rose wiki vinden) maar voor fairy wings heb je ook Bird Feather nodig, en dat is erg rare omdat het niet meer dropt in evo. Ik had geluk dat Haan er nog 1tje had liggen. Er zijn veel dingen die niet meer droppen, zoals white en black animal tails fur enzo. Ik hoop dat het nog een keer word toegevoegd aan het spel

[ Voor 5% gewijzigd door Thermometer op 09-09-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Haan schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:00:

ben nu lvl62, was om 4u lvl 58, zit in cave voor ghosts, dat lvlt het snelste dacht ik nu met 2x xp, maar ben vanavond lvl70 aangezien alleen maar bepaalde beans die goeie xp geven dus schiet op haan en lvl tot morgevroeg, en slaap dan maar ff tot 2u :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In NArose, 05.00 ochtends 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
4th schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 15:18:
[...]

nee, ligt eraan dat voor erose ppl nu sirius ook open is... dat was tenminste laatste nieuws
Nee niet open. Per ongeluk open! Dus dat zegt genoeg. Gewoon 2 stekkers omgewisseld ofzo.
Ceteus was op sirius en had geen lag!! Terwijl alle pinoys wel lags en dc's hebben, nog meer dan ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vanavond weer niet fatsoenlijk te hebben kunnen spelen
Heb ik maar een klacht naar prose gestuurd en mijn geld terug gevraagd.
Ik heb voor een leuk en fatsoenlijk spel betaald en dat krijg ik en ik denk wij allen niet.

Dit vind ik zelf natuurlijk erg jammer want toen we erose speelden hadden ik en wat anderen altijd een hoge pet op van prose vanwege de leuke events die ze leken weg te geven.
Helaas weegt dit alles niet op tegen de lag die er is. Leuk 2* drop rate of 2* exp als je vervolgens 3 keer langzamer beesten wacked en killed omdat je ontzettend veel lag hebt.

Ik probeer het morgen nog een keer voor cf omdat ik toch graag bij vlieg 44th en de rest in de buurt blijf vanwege de gezelligheid. Maar als ze morgen mijn geld terug storten dan ben ik misschien wel blijer als wanneer over 2 weken de lag weg is want voor mij is het na bijna 2 weken dit gekloot goed verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:59:
Na vanavond weer niet fatsoenlijk te hebben kunnen spelen
Heb ik maar een klacht naar prose gestuurd en mijn geld terug gevraagd.
Ik heb voor een leuk en fatsoenlijk spel betaald en dat krijg ik en ik denk wij allen niet.

Dit vind ik zelf natuurlijk erg jammer want toen we erose speelden hadden ik en wat anderen altijd een hoge pet op van prose vanwege de leuke events die ze leken weg te geven.
Helaas weegt dit alles niet op tegen de lag die er is. Leuk 2* drop rate of 2* exp als je vervolgens 3 keer langzamer beesten wacked en killed omdat je ontzettend veel lag hebt.

Ik probeer het morgen nog een keer voor cf omdat ik toch graag bij vlieg 44th en de rest in de buurt blijf vanwege de gezelligheid. Maar als ze morgen mijn geld terug storten dan ben ik misschien wel blijer als wanneer over 2 weken de lag weg is want voor mij is het na bijna 2 weken dit gekloot goed verpest.
Ik vermoed dat we tot begin volgende week moeten wachten tot de netwerk problemen zijn opgelost en dat we daarna meteen weer een nieuw event krijgen. Sinds die lijn vorige week is uitgevallen en ze een tijdelijke fix hebben gedaan is het een ellende (terwijl ze zelf dachten dat het was opgelost).
Als je nu op het prose forum kijkt zijn het vooral de pinoys die heel hard klagen, dus het heeft niks te maken met de lijn die van europa naar de philipijnen gaat maar waarschijnlijk een heel stom probleem (2 patches verwisseld ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op zondag 10 september 2006 @ 00:32:
[...]

Ik vermoed dat we tot begin volgende week moeten wachten tot de netwerk problemen zijn opgelost en dat we daarna meteen weer een nieuw event krijgen. Sinds die lijn vorige week is uitgevallen en ze een tijdelijke fix hebben gedaan is het een ellende (terwijl ze zelf dachten dat het was opgelost).
Als je nu op het prose forum kijkt zijn het vooral de pinoys die heel hard klagen, dus het heeft niks te maken met de lijn die van europa naar de philipijnen gaat maar waarschijnlijk een heel stom probleem (2 patches verwisseld ofzo).
het doet me er niet zozeer toe wat het is maar het feit dat er een hele hoop mensen zijn die ervoor betalen en naar mijn idee ook recht hebben op een stuk service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en jij denkt dat ze daar niks omgeven ofzo je kan en mag niet verwachten van die mensen
dat ze he weekend doorwerken
en ze zijn er echt wel van bewust dat er nog een probleem is geef ze eens ff de tijd om het optelossen
ze dachten dat het opgelost was was dus niet dus moeten ze verder zoeken dit
kwam vrijdag pas boven water dus ja komop zeg
en het is niet alleeen wij die er last van hebben hun zelf ook en alle andere games die lug host ook
dus ze zulle echt wel hun uitserste best doen om het optelossen
en er zal echt wel een compensattie tegen over komen te staan
dan helpen tickets met ik wil me geld terug want jullie zuigen echt niet mee imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Van een bedrijf dat duizenden klanten bedient, mag je imo echt wel verwachten dat ze ook in het weekend werken als er problemen zijn waar die klanten last hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
De item auction lijkt dus ook live te zijn gegaan : klik
Paar capsules en swinsuits :P
Bidding gaat via my.levelup.ph, waar wij tot zover ik weet nog steeds niet opkunnen met huidige accounts.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 07:27:
en jij denkt dat ze daar niks omgeven ofzo je kan en mag niet verwachten van die mensen
en ze zijn er echt wel van bewust dat er nog een probleem is geef ze eens ff de tijd om het optelossen
ze dachten dat het opgelost was was dus niet dus moeten ze verder zoeken dit
kwam vrijdag pas boven water dus ja komop zeg
en het is niet alleeen wij die er last van hebben hun zelf ook en alle andere games die lug host ook
dus ze zulle echt wel hun uitserste best doen om het optelossen
en er zal echt wel een compensattie tegen over komen te staan
dan helpen tickets met ik wil me geld terug want jullie zuigen echt niet mee imo
ik vind dat je dat dus wel mag verwachten want je betaald er immers voor een 24/7 service.
en ze weten sinds vrijdag wat het probleem is maar het probleem is er al een stuk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
De announcement was al op 5 sept, waar de lag die dag ervoor al begon dus morgen alweer een week. Ben nu een char begonnen op sirius, het begin lijkt inderdaad volledig lag-vrij, pas later richting zant/verloon komt de lag erg opzetten. Het lijkt wat meer bevolkt (meeste zijn toch helaas ks'ers), maar moet nog kijken in Junon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zit gvd nog geen uur op cf en dan krijg ik al dc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ben ni zo zuurpiet schijnbaar dan
ze weten het werken er aan dan helpt het ni mee dat ze zig bezig moeten houden met
tickets over het zelfde probleem zie wel waneer het voorbij is en als het nog weke duurt tja dan ga ik wel piepen maar ni na 4 dagen

maar goed meschien ben ik er wel te milt in enzo wie weet
en nee in vind weekend heilig dus vewacht ik niet van ze dat ze door werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Scream mask met nieuwe helm vermengen zich ;)

Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/9917/lucwozxb8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

* Psychoot is erg blij met zijn nieuwe wapen :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/doomhammer.jpg
Ik heb ook nog een op +3 acc 105, +4 mspd en +4 attspd die ik verkoop O-)
SinergyX schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:46:
[...]

mag ik die mischien even lenen? :>
Ik probeer deze eigenlijk nog te verkopen voor 30m ongeveer. Je hebt trouwens wel 265str nodig en ik geloof dat je dat nog niet hebt of wel?

[ Voor 43% gewijzigd door Psychoot op 10-09-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 07:27:
Dus als jij een site host waar duizenden mensen gebruik van maken (ook in het weekend) zeg jij tegen de mensen die klagen, ja hoor is je kunt niet van mij verwachten dat ik in het weekend ga werken. Kom nou zeg...

Ik vind het zelf eigenlijk behoorlijk vervelend die lag. Ik heb er niet zo veel last van omdat ik geen uren speel per dag maar als ik is een uurtje speel wil ik ook wel zonder lag kunnen spelen :(

[ Voor 18% gewijzigd door jip_86 op 10-09-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Psychoot schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:12:
* Psychoot is erg blij met zijn nieuwe wapen :)

[afbeelding]

Ik heb ook nog een op +3 acc 105, +4 mspd en +4 attspd die ik verkoop O-)
laat maar.. 265str :/

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo

op de naRose server heb ik al 3 dagen lagg problemen. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag je ook op iemand anders account spelen voor een tijdje of is dat strafbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 18:03:
yo

op de naRose server heb ik al 3 dagen lagg problemen. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? :?
naRose nu ook al? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Tuuuuuurlijk, NaRose per ongeluk ook opeens 'ISP' problemen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
looool lijkt erop dat dus die patch is van gravity >.>......
Ik zeg niks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me hawker ziet er al erg lvl 100+ uit :P ,

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/7209/scout97dz1.th.png

@soldierJ huh?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets meer op de details letten, al ga je weer pshoppen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft ieder1 dit :/?

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/1887/naamloos3232dx1.th.jpg

edit : plaatje is niet zo duidelijk te leze maar is gameguard execition error , heb ik wel vaker maar dan 1xtje ofzo maar nu de hele tijd al

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:39:
[...]

Dus als jij een site host waar duizenden mensen gebruik van maken (ook in het weekend) zeg jij tegen de mensen die klagen, ja hoor is je kunt niet van mij verwachten dat ik in het weekend ga werken. Kom nou zeg...

Ik vind het zelf eigenlijk behoorlijk vervelend die lag. Ik heb er niet zo veel last van omdat ik geen uren speel per dag maar als ik is een uurtje speel wil ik ook wel zonder lag kunnen spelen :(
zoals ikz egh weekend is me heilig en dat gun ik iedereen dus verwacht k van niemand of niks dat ze in het weekend werken das mijn mening boos worden schiet niemand iets mee op
iedereen heeft het dus ik ook kan ik ook lopen ergeren enzo maar schiet ik niks mee op en lug ook niet
das mijn instelling je heb natuurlijk recht op jou mening maar ja sneller zal eht er niet van gaan hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:52:
Me hawker ziet er al erg lvl 100+ uit :P ,

[afbeelding]

@soldierJ huh?
Hij bedeolt photoshoppen, een progamma waarmee je plaatjes extreem realistisch kan veranderren. maar ik geloof je wel hoor ramon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:51:
[...]

Hij bedeolt photoshoppen, een progamma waarmee je plaatjes extreem realistisch kan veranderren. maar ik geloof je wel hoor ramon :P
ehhh ,, zal wel :P maar wat zou ik dan veranderd moete hebbe die wild hawker is nu gewoon 95/90 he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes eindelijk naar een goeie party met ax3 en fly (heel erg bedankt0 heb ik me leuke lvl bereikt 95 :) nu op naar de 100 hoop nog meer te kunnen partyen^^ hier ff screenie:

Afbeeldingslocatie: http://img120.imageshack.us/img120/9493/screen105nr2.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:33:
[...]

ehhh ,, zal wel :P maar wat zou ik dan veranderd moete hebbe die wild hawker is nu gewoon 95/90 he :P
Ik ben getuige. Heb je nml zien rondlopen daarin gisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratzz sacje;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
gz sacardus :) je bent ook maar net 95 xD

Van weekend weer teveel lagg eerst zaterdag 30% gedaan en zon 4 keer dood door lagg.
Toen gisteren top party gehad met Panic en Dalilah :)

Buffies is nu lvl 133 :) dus gaat weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ik heb 5 lvls gedaan dit weekend met mika (en psy en ply :P), 110 nu geworden. Gisteravond nog een towershield gekocht met aspd5 (dus per saldo 0), welke dan wel 50 def minder geeft maar wel fijn is om beetje mee te lvlen.

Nog gelvled met Dommz, cleric buffs erop en alleen NPC items.. zolang hij MP heeft is een dealer echt een bizarre killing-machine. Alles in 2 skills dood, welke dan ook nog eens recharged zijn voor de volgende mob. In 45 minuten 1,5 lvl gedaan :)

Besloten een pauze in te lassen tot die lag gefixed is, duidelijk lijkt te worden dat het dus niet echt door hun ISP lijkt te komen (zie post NaRose). Zal je zien dat ze dat vandaag al fixen :P Maargoed, ik zal wat rondhangen in Junon etc, maar weinig meer lvlen.

Op youtube staat trouwens een leuk filmpje van Rose, Rose Wedding ofzo heet hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:40:
gz sacardus :) je bent ook maar net 95 xD
Yep helaas wel moet veel werken en dus weinig tijdt maar als ik online ben dan is het rond twaalf uur snachts maja dna is iedereen slapen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo (naRose)

vandaag lvl 70 bereikt nu heb ik vorige week een saint silver axe lvl 70 te koop zien staan maar het blijkt dat die dingen nergens meer te krijgen zijn(had ik em nu maar gekocht).

Heeft iemand een lvl 70 2H axe te koop of die saint silver axe?

Ik heb tot lvl 65 met een grand tomahawk gelopen en nu met een tower axe die ik bij de npc heb gekocht ik wil nu wel weer is een goeie 2H axe.

ik hoop dat iemand iets heeft of iemand kent die een goeie heeft alvast bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

SinergyX schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:58:
Ik heb 5 lvls gedaan dit weekend met mika (en psy en ply :P), 110 nu geworden. Gisteravond nog een towershield gekocht met aspd5 (dus per saldo 0), welke dan wel 50 def minder geeft maar wel fijn is om beetje mee te lvlen.

Nog gelvled met Dommz, cleric buffs erop en alleen NPC items.. zolang hij MP heeft is een dealer echt een bizarre killing-machine. Alles in 2 skills dood, welke dan ook nog eens recharged zijn voor de volgende mob. In 45 minuten 1,5 lvl gedaan :)

Besloten een pauze in te lassen tot die lag gefixed is, duidelijk lijkt te worden dat het dus niet echt door hun ISP lijkt te komen (zie post NaRose). Zal je zien dat ze dat vandaag al fixen :P Maargoed, ik zal wat rondhangen in Junon etc, maar weinig meer lvlen.

Op youtube staat trouwens een leuk filmpje van Rose, Rose Wedding ofzo heet hij.
@ Allang gezien :P van Narut ofzo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!
Het ROSE-kindje is geboren.
Zoals belooft hier het kaartje.
Helaas zal er voorlopig voor mij nog geen ROSE in zitten.
Erikjan kost me heel veel tijd.
Ik wens jullie allen veel speel plezier!!
Groeten Lynette/Manon

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 17:04:
Hallo allemaal!
Het ROSE-kindje is geboren.
Zoals belooft hier het kaartje.
Helaas zal er voorlopig voor mij nog geen ROSE in zitten.
Erikjan kost me heel veel tijd.
Ik wens jullie allen veel speel plezier!!
Groeten Lynette/Manon

[img=http://img228.imageshack.us/img228/8260/kaarterikjan2ake9.th.jpg]
Gefeliciteerd met het kleine mannekke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik speel ook deze versie van rose maar ik zit met wat vraagsjes :*) .
is deze versie gratis?, want ik zie nergens iets staan van betalen ofziets en ik kan me gewoon inloggen en het spel spelen met een filipijns account wat ik heb aangemaakt (de europese registratie werkte niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Je hebt een trial account, dacht nadat die verlopen was wordt je automatisch elk uur gedisconnected.

Alle (legale) Rose versies zijn betaald, niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Gefeliciteerd nog Manon met de kleine :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:11:
hey, ik speel ook deze versie van rose maar ik zit met wat vraagsjes :*) .
is deze versie gratis?, want ik zie nergens iets staan van betalen ofziets en ik kan me gewoon inloggen en het spel spelen met een filipijns account wat ik heb aangemaakt (de europese registratie werkte niet)
welke ersie van rose heb je het over watn er worde ner hier 3 besproken door elkaar heen.

prose (betaald) www.roseonline.ph, europees account aanmaken en onder account vindje betaal opties.
Narose, www.roseonlinegame.com, vind je betaal opties ook oder account bij payment options.
ruffrose, is gratis, vol kiddies en vriendjespolitiek bij de gm's en slechte verbinding

meeste hier zitten prose

@manon, gefeliciteerd, hoop dat het een mooii kind is geworden

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt voor de infor over rose
ik had het over phrose maar maakt nu niet meer uit,
ik ga maar eens die ruff rose proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

grats manon

van het weekend ben ik ook 11 lvl's omhoog geschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een vrijdag ben ik ook weer begonnen met rose, laatste keer was nog in irose dus het was wel ff wennen. Dankzij de dubbele XP en een paar vleugeltjes van Dubstar is men dual hawker alweer 53.

Ben nu nog aan het levelen op clowns maar waar kan ik vanaf ongeveer 56 het beste heen gaan? Ik heb ook net men cartskills gehaald maar waar kan ik een beetje goedkoop cartonderdelen scoren, vroeger kon dat bij de union maar dat lukt dus niet meer en om nou 300.000 uit te geven is ook weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In NArose is de LAG nog meer toegenomen, als dit voor volgende week niet gefix is. Zit rose er niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:20:
[...]

welke ersie van rose heb je het over watn er worde ner hier 3 besproken door elkaar heen.

prose (betaald) www.roseonline.ph, europees account aanmaken en onder account vindje betaal opties.
Narose, www.roseonlinegame.com, vind je betaal opties ook oder account bij payment options.
ruffrose, is gratis, vol kiddies en vriendjespolitiek bij de gm's en slechte verbinding

meeste hier zitten prose

@manon, gefeliciteerd, hoop dat het een mooii kind is geworden
Ruff-rose slechte verbinding, lol. Ruff rose lagged niet, prose wel, en prose is official nogwel.
Maar ruff-rose is zo slecht nog niet, alleen dat het misschien private server is. En gister waren er 2800+ mensen in channel 2. Geen lagg, alleen beetje lagg, als je in Junon spawnd.
De vriendjes politiek valt nu ook wel mee, in het begin was dat te erg. Veel GM's hebben nu geen GM rechten meer of zijn gebanned. Er worden nu GM's aangenomen, met beperkte GM rechten.

Even een vraag over Prose. Is Eldeon al klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratz manon dat hij een grote gezonde jonge mag worden *O* d:)b

en mijn menign over ruff en andere rose versie behalven de oficieele weten we al
dus pfft ehehe

eldeon is er al ja

in het weekend ook van 142 naar 147 gegaan nu wel beetje rose moe hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ben ik het of ligt nu heel de server eruit?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.