[PC MMORPG] ROSE Online - deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.554 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:34:
[...]

Meschien erg mar heb er 3 naar NPC gegooit toen niemand het wou kopen in me shopje ^^
Jij krijgt online spanking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
@psychoot, idd 20minuten later met bergen lag, 1202 zulie..

@vliegje, B2 in de moonchild hal. Staat 1 moonchild, opeens spawnt dan deze boss (gok elk uur).

Ook is er nu een vage vierkante toren, wordt rondgetrokken door die crazy zombies. Daar heeft psyko het einde van zijn leven gezien :P

In B1 was er een pinoy groep bezig, maar 1 moonchild was volledig vrij. Wij erheen en beetje meppen (99% miss), begint 1tje opeens allemaal XXXXX-en te spammen in chat (5-10 achter elkaar) en diverse tekst caps te gillen. Daarna nog wat opmerkingen.. deze fijne jongen heeft dan ook een report gekregen van mij :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:50

Haan

dotnetter

Er staat nu een tempest te koop voor 1 mil, ik heb nog klein half uurtje voor ik weg moet, dus reageer snel als je hem wilt voor die prijs ;)

Shop is al weg

[ Voor 7% gewijzigd door Haan op 06-09-2006 09:44 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vliegje, vraagje over dealers. Bij common moet je nu kiezen voor die Discount skill of die craftmans nogwat (+ 1 sen), kan dus niet beide. Heeft dit nog invloed op je 2nd job en de skills daarvan? Ik heb rank4 potion craft (ga niet hoger ws) en rest gaat naar sword crafting. Heb ik over, denk ik iets van subitem craft ofzo te gaan.

Heb nu dommz wat NPC gear gegeven (fear my 19 dmg op crafty king), voor attacks twinshot, snipe shot en die advance (ofzo) twin shot. Kwam er daarna pas achter dan die 2 twinshot skills apart rechargen dus snipe shot een beeetje overbodig is... :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:50:
Vliegje, vraagje over dealers. Bij common moet je nu kiezen voor die Discount skill of die craftmans nogwat (+ 1 sen), kan dus niet beide. Heeft dit nog invloed op je 2nd job en de skills daarvan? Ik heb rank4 potion craft (ga niet hoger ws) en rest gaat naar sword crafting. Heb ik over, denk ik iets van subitem craft ofzo te gaan.

Heb nu dommz wat NPC gear gegeven (fear my 19 dmg op crafty king), voor attacks twinshot, snipe shot en die advance (ofzo) twin shot. Kwam er daarna pas achter dan die 2 twinshot skills apart rechargen dus snipe shot een beeetje overbodig is... :/
Discount is meer bourg skill, daar zou ik dus niet aan beginnen. Twin shot is trouwens beter als triple he.
Maar kom dat dubble en triple apart te laden zijn kwam ik ook te laat achter :/ Heb ook nu atack skill te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gelukkig heb die skill pas op 2, schade valt mee. Fijn dat groot aantal armors nog non-job-req zijn, ik heb nog een (6) refined lvl65 soldier armor klaar liggen :P Nu nog een beetje gun zien te vinden, meeste shops verkopen alleen die lvl100 dingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
SinergyX schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:40:
@psychoot, idd 20minuten later met bergen lag, 1202 zulie..

@vliegje, B2 in de moonchild hal. Staat 1 moonchild, opeens spawnt dan deze boss (gok elk uur).

Ook is er nu een vage vierkante toren, wordt rondgetrokken door die crazy zombies. Daar heeft psyko het einde van zijn leven gezien :P

In B1 was er een pinoy groep bezig, maar 1 moonchild was volledig vrij. Wij erheen en beetje meppen (99% miss), begint 1tje opeens allemaal XXXXX-en te spammen in chat (5-10 achter elkaar) en diverse tekst caps te gillen. Daarna nog wat opmerkingen.. deze fijne jongen heeft dan ook een report gekregen van mij :P
B2 heeft nu 2 moonchild hallen. Die andere waar eerst alleen die pastor..... (iig die hele grote) stond heeft nu ook moonchilds. Die boss is nu een stuk sterker geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:51:
[...]

B2 heeft nu 2 moonchild hallen. Die andere waar eerst alleen die pastor..... (iig die hele grote) stond heeft nu ook moonchilds. Die boss is nu een stuk sterker geworden ;)
TJa zijn best leuke mobs, maar het is zoon pokke end lopen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Cleric met hustle charm doet wonderen ;)
Maar natuurlijk deed mijn GPS ontvanger het niet in de temple, dus waren we 3x verkeerde portal ingelopen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:54:
[...]

TJa zijn best leuke mobs, maar het is zoon pokke end lopen he :P
Idd niet normaal en als je dan ook nog een dc hebt of dat je ergens in nomans land spawnt via zo'n teleport... Wel goed voor de noodzakelijke lichaamsbeweging 8)
Helaas dropt alles alleen maar skills, zullies, mp en hp water, dus ook de bosses.

[ Voor 10% gewijzigd door luckyjan op 06-09-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:23:
[...]

Idd niet normaal en als je dan ook nog een dc hebt of dat je ergens in nomans land spawnt via zo'n teleport... Wel goed voor de noodzakelijke lichaamsbeweging 8)
Helaas dropt alles alleen maar skills, zullies, mp en hp water, dus ook de bosses.
Tja maar dagje hunten daar levert je velen mil's aan skill boeken op he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:14:
[...]

Tja maar dagje hunten daar levert je velen mil's aan skill boeken op he.
Inderdaad ieder nadeel heeft zijn voordeel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is weer behoooooorlijk raak met de lag, nu zelfs op channel 1/2 elke 10-15 sec weer vrolijk alles stil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
brooz, dat vage driehoekding zat ook in erose hoor, heb der nog screen van :p

@Psychoot, die tempest is al lang verkocht. Dacht dat die aeo mute deed op monsters.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is best wel naai om te betalen voor zo'n lag -_-''
heb ik eindelijk weer tijd om te spele is er lag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
JA ik heb vanmiddag ook geprobeerd te spelen maar t is ZWAAR irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ben ff lvl 143 geworden en maar shopje gezet hehe ni tof spelen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:26:
idd ben ff lvl 143 geworden en maar shopje gezet hehe ni tof spelen zo
Idd ik kijk morgen wel weer. Staat nog steeds niet dat het is opgelost op het prose forum (krijgt het woordje soon toch een aparte betekenis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wat ik lees is het de laaste tijd niet veel soeps op de prose server, mss is narose de oplossing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
euhm na-rose is ckers niet de oplossing. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

en waarom niet, ik vermaak me er prima :).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

PeGys schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:06:
brooz, dat vage driehoekding zat ook in erose hoor, heb der nog screen van :p

@Psychoot, die tempest is al lang verkocht. Dacht dat die aeo mute deed op monsters.
Ja ik weet ook wie, ik heb hem erop gewezen. Lun4t1C had hem dus gekocht.
Ik zoek btw nog 64 adamantium voor me Doom Hammer, ik heb al 2 mace crafters gevonden. Zij kunnen ook Axe, Spear and Katars maken als het goed is, mocht iemand geinteresseerd zijn hoor ik het wel ingame ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Uhm voor de liefhebbers, ik heb net ontdekt dat ik 2x tempest een keer in me storage heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Dubst4r schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:01:
Uhm voor de liefhebbers, ik heb net ontdekt dat ik 2x tempest een keer in me storage heb gedaan.
bewaar maar ffkes voor me dan !!!!

Verwijderd

Ik koop 6 nymph powder in voor de liefhebbers die er vanaf willen gezamelijk met wat aries stone , voor een setje butterfly wings te maken.

ik sta morgen heel de dag on serenityx in junion polis chan 3 op de hoek tussen mildum en bellia

misschien een raar aanbod maar ik dacht eraan toen ik vanmiddag met me cleric speelde en dus in oot met wa mensen praatte;

eingleijk heeft niemand in oot het naar hun zin omdat ze niemand hebben om te partyen en de clan vrijwel dood is, en dezelfde problemen hebben sommige high lvl spelers in lot.

van mij mogen er best een paar 140+ naar LegendV komen hoor we zijn hier allemaal tussen de 135-150 en gewoon altijd gezzelig en zeer active clan.

zo kunnen de 2/3 actieve uit oot in lot en dan kan misschien wel iedereen lekekr partyen etc.

maarja ik snap ook wel als sommige zich vreemd voelen om die tweakers naam boven hun hoofd te verlaten naar al die tijd. maar er is wat plaats bij ons in ieder geval.

voor degene die het niet wistne, ik, psychoot, lunatic en dealzor zitten in legend van de Nl-ers ingame de rest is ph

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 01:16 ]

• luckyjan
idd raar aanbod :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 01:12:
Ik koop 6 nymph powder in voor de liefhebbers die er vanaf willen gezamelijk met wat aries stone , voor een setje butterfly wings te maken.

ik sta morgen heel de dag on serenityx in junion polis chan 3 op de hoek tussen mildum en bellia

misschien een raar aanbod maar ik dacht eraan toen ik vanmiddag met me cleric speelde en dus in oot met wa mensen praatte;

eingleijk heeft niemand in oot het naar hun zin omdat ze niemand hebben om te partyen en de clan vrijwel dood is, en dezelfde problemen hebben sommige high lvl spelers in lot.

van mij mogen er best een paar 140+ naar LegendV komen hoor we zijn hier allemaal tussen de 135-150 en gewoon altijd gezzelig en zeer active clan.

zo kunnen de 2/3 actieve uit oot in lot en dan kan misschien wel iedereen lekekr partyen etc.

maarja ik snap ook wel als sommige zich vreemd voelen om die tweakers naam boven hun hoofd te verlaten naar al die tijd. maar er is wat plaats bij ons in ieder geval.

voor degene die het niet wistne, ik, psychoot, lunatic en dealzor zitten in legend van de Nl-ers ingame de rest is ph
Beetje vreemt aanbod ja :/
Beetje mensen uit LoT halen en naar andere niet GoT clan...
Helemaal vreemt als zelf mensen uit LegendV aangegeven hebben terug naar LoT te willen.

Ik heb een Beter voor stel. ^^
Ax3 en ik spelen veel op onze noobs, (en meer GoTers denk)
ax3 en ik zijn 7x en 8x als we die nou in OoT er bij gooien, hebben we weer wat meer party mensen
Goed idee ?

(PS, ax3 ga er van uit dat je dit ook prima vind zins we nu een private clannetje hebben)

Verwijderd

Waarom denk je dat ik weg ben uit Legends?
Het geslijm zat van die mensen, ik kan die ph mensen gewoon niet uitstaan.
Ach nu al 4 dagen niet meer gespeeld en het gaat hier super, en inmiddels met grote waarschijnlijkheid aangenomen ook nog voor een half jaar tegen een heel lekker loon.
Moet zeggen dat ik rose helemaal niet meer mis ofzo, iig ik mis de rose niet zoals ie nu is, alleen de pre evo en pre-reset van irose tijd, maar dat zijn 2 dingen die nooit meer terug komen.
Komt er op neer dat voor mijn gevoel de echte rose dood is, en die ph doen daar een enorme schep boven op.
Misschien Ragnarok 2 wel over een tijdje eens proberen, iig trickster is maar een rare bedoeling, en enkele andere dingen zijn ook niet super.
Zucht, waarom hebben ze een ooit zo'n leuke game moeten verkrachten.

• luckyjan
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:19:
Ach nu al 4 dagen niet meer gespeeld en het gaat hier super, en inmiddels met grote waarschijnlijkheid aangenomen ook nog voor een half jaar tegen een heel lekker loon.
Moet zeggen dat ik rose helemaal niet meer mis ofzo, iig ik mis de rose niet zoals ie nu is, alleen de pre evo en pre-reset van irose tijd, maar dat zijn 2 dingen die nooit meer terug komen.
Komt er op neer dat voor mijn gevoel de echte rose dood is, en die ph doen daar een enorme schep boven op.
Misschien Ragnarok 2 wel over een tijdje eens proberen, iig trickster is maar een rare bedoeling, en enkele andere dingen zijn ook niet super.
Heb je al weer gespeelt sinds de patch van vorige week Iruja?. Voor mij is het nu weer een stuk leuker geworden met de missende skills die er nu wel zijn en de overkill.

Verwijderd

Jazeker wel, maar doet me weinig tot niets

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

zijn alle channels van polaris dood ofzo?

edit: lol, nu heel polaris server zelf dood, staat alleen maar sirius :(

@haan, was er iets van announcement? hoop nog ff te spele voor ik moet werken ;)

@fly, Haan, semmy, veco en ik zitten met 4 man ook in n00bclan, speel regelmatig op de n00b net zoals de rest eigenlijk, verder weet ik dat joyke nogal actief gaat worden, heb der ff wat dingen uitgelegd en moeilijk is het verder niet.

[ Voor 111% gewijzigd door 4th op 07-09-2006 10:35 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:50

Haan

dotnetter

4th schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:18:
zijn alle channels van polaris dood ofzo?

edit: lol, nu heel polaris server zelf dood, staat alleen maar sirius :(
Jep, ik werd er net uitgeknikkerd toen ik net een lekkere spot in temple had gevonden :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

• ph4nt0m
@Iruja

ik weet wat je bedoeld. Rose voelt nie meer zoals het is... ik ben helemaal NIET tevreden over de hosting ervan. tis sinds het p2p is gegaan BAGGER! (lag en wat 4th zegt die server dead is ook weer zoiets van :\) ik weet niet of ik na deze maand verder ga... ik mis t atm ook nie zo.

(ik vrees dat overhalen nie meer werkt ax3 en fly :P)

Verwijderd

4th schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:18:
@fly, Haan, semmy, veco en ik zitten met 4 man ook in n00bclan, speel regelmatig op de n00b net zoals de rest eigenlijk, verder weet ik dat joyke nogal actief gaat worden, heb der ff wat dingen uitgelegd en moeilijk is het verder niet.
Nou zins iedereen veel op de Noobs speelt , laten we die dan in OoT proppen en dan hebben we teminste weer een iets beetje actieve OoT, ik zal me vanavond melden bij de OoT leader met me noob, (Wie is die leader eigenlijk)
ph4nt0m schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:32:
Vlieg sluit ph4 op in zijn kamer, met alleen zijn pc met rose ^^ rose spelen zal je

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:42:
Nou zins iedereen veel op de Noobs speelt , laten we die dan in OoT proppen en dan hebben we teminste weer een iets beetje actieve OoT, ik zal me vanavond melden bij de OoT leader met me noob, (Wie is die leader eigenlijk)
Sacardus

• luckyjan
ph4nt0m schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:32:
@Iruja

ik weet wat je bedoeld. Rose voelt nie meer zoals het is... ik ben helemaal NIET tevreden over de hosting ervan. tis sinds het p2p is gegaan BAGGER! (lag en wat 4th zegt die server dead is ook weer zoiets van :\) ik weet niet of ik na deze maand verder ga... ik mis t atm ook nie zo.

't is nu een week ofzo bagger ivm technische problemen. Ik verwacht toch wel dat die snel zullen worden opgelost (hoop ik). Verder dat er nog geen CC optie is helpt ook niet want nu zijn er een hoop EU- gamers niet die er anders wel zou zijn.
Verder dat primedefender vertrokken is helpt ook niet echt. Ik zie tenminste geen goede vervanging voor hem (dus een medewerker met een hart voor de game).
Maar al met al vermaak ik me nog steeds. Kan nu tenminste lvl'en met lvl 150.

[ Voor 8% gewijzigd door luckyjan op 07-09-2006 11:07 ]

• gerwingood
  • Niet online
Vermaak me op moment ook zeer goed.

Alleen geluk met craften wil nog niet echt komen.
Na zon 40 archmage hoedjes 1tje met 3 atk 3 con/2% comsumption en JA !!! 4 int
Zon 40 Gloves gemaakt hiervan waren stats helaas teleurstellend alleen 3 atk.
Pakjes geloof nu 4 gemaakt waarvan 1 met 5 atk :) maar die wil niemand kopen :( in me shop.

Maar vanavond hoop ik weer mats voor 30 gloves te hebben. zodat vliegje zich weer kan uitleven.
Moet gewoon gloves + int hebben. ( heb al 1 met + 1 int :S)

Hoedje + 4 int
Coat (4) atm
Schoenen wacht ik tot de blauwe versie dropt met die hoge def Stats boeit me daar niet zo van.
Gloves wil ik graag 4/5/6 int.

Btw ook gezien eerst had ik t4 in coat nu 6 int :S scheeld maar 1 atk 1 hit enz op skills. verschil is helaas zo klein :(

Buffies @ 125 lvlen naar 130 wil niet echt lukken

• SinergyX
Ik vermaak me wel aardig. Gisteren eindelijk (4)6th talisman drop van Varus, 2 voor mij en 2 voor mika, wij weer happy :) Heb nu een shimshar op (2), helaas was die base acc best wel bagger.. maar ben blij :P

De lag maakt het nu alleen behooooooorlijk iri spelen, ben je de zin om te spelen toch weer erg snel kwijt. Ach, het zal wel weer beter worden :)

• luckyjan
Las net op eu-rose dat Mephesto in Sirius kon inloggen.

Verwijderd

Hey Luitjes,

Heb tijdje niet van me laten horen. Komt vooral dat in RL belangrijke dingen aan gebeuren zijn. Ben druk met huisje kopen en alles er om heen vreet tijd. De tijd die ik ff heb is gewoon weg te weinig voor Rose :( Dus poker ik er maar beetje op los. Wat een leuk extratje met zich mee brengt ;)

Dus voorlopig geen rose meer. Mochten jullie me nog niet uit LoT gekickt hebben(lijkt me wel..) bij deze. Wellicht in toekomst weer terug komen. Je mist het toch wel als je alles zo leest.

offtopic nieuws: Lynette (meeste kennen haar nog wel) of te wel me zus. Is vorige week bevallen van Erik Jan. Inmiddels helemaal gezond na een stroef begin. Dus blijdschap al om hier :)

gegroet

Bart

• SinergyX
*O* *O* Gefeliciteerd *O* *O*

• ph4nt0m
feliciteer lynette maar van mij ^^ en blij dat t kind gezond is :)

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:19:
ruff rose al geprobeerd? daar proberen ze pre-reset irose na te bootsen. Mss dat dat iets voor je is

Verwijderd

no-way dat ik naar ruft rose ga.

• ph4nt0m
whahaha RUFT rose xD

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

luckyjan schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:00:
Las net op eu-rose dat Mephesto in Sirius kon inloggen.
kon ook inloggen, maja, om daar nieuwe chars te starten... doe ik liever hier met gedeeld warehouse :P

voor lynette, gefeliciteerd met de kleine!!

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Het zal wel aan mij liggen maar waarom begint iedereen een n00bchar? Nu is er Eldeon er en kun je door lvl'en met nieuwe items en drops en dan begint iedereen opnieuw :+ Ik ga in ieder geval vrolijk door tot minimaal lvl 184 voor de nieuwste armor en tot dat ik de CG heb. Tussen neus en lippen door zal ik misschien ook nog wel een scout maken met attack speed, dat lijkt me ook erg lachen.

@Iruja, jammer dat je stopt maar dat heb ik vaker gehoord O+ Je zegt nu dat je pre-evo leuk vond. Kan me nog herinneren dat je dat toendertijd ook maar bagger vond. Het blijft uiteraard je eigen keuze dat je stopt maar jammer is het natuurlijk altijd als iemand van ons ermee kapt. En dat je ph mensen niet kan uitstaan ligt misschien wel aan je eigen houding, ik vind ze wel grappig O-)

• gerwingood
  • Niet online
Psy niet te hard gaan he anders kunnen we niet samen :p met equal share :)

Ik ga voorlopig ook door tot minimaal 172 (dan heb ik 300 int 218 str) Wat ik altijd al wilde.

Verwijderd

ik moet zeggen dat ik me ook enigzins begin te ergeren maar dan vooral aan de lag en aan het gebrek van blue drops van monsters.

• PeGys
Afbeeldingslocatie: http://www.nasty-jump.be/psykoman/2xexp.jpg

:D

• SinergyX
Blue heb ik vooralsnog alleen van kings/bosses gehad, 1x een blue drop van een normale mob tijdens de 2x droprate event. En die refines droppen ook al niet zo enorm veel om gele items beter te maken dan blue items.

Tja de lag.. nog steeds geen nieuws erover.

• luckyjan
Both commercial servers Sirius and Polaris will receive a 2x Experience Rate from September 8 9PM GMT +8 until September 11 9AM GTM +8.
What for? Same same... La lang... Just because it's Friday.

Een stuk beter dan die 2x droprate :P

• SinergyX
Weekend 2x exp.. met deze lag? Zijn ze gek ofzo?
Ach ja, dat wordt flink flink flink overuurtjes draaien op mijn noobies :P

• gerwingood
  • Niet online
hehe dis handig :)
kank eerder me lvl 140 pakje aan.

Hopelijk maandag dan lvl 130 +

• luckyjan
What moet je hier nu mee haha 8)

Mijn post op het prose forum

"I must say that the respons of members of LUG to problems reported in tickets and on this forum is very bad since Primedefender left"

Antwoord van Phage:

"Yeah I think so too. Prime is the best isn't he? "

• SinergyX
Tja, wat moet je er anders op antwoorden? 99% van die tickets gaat precies over hetzelfde (LAG LAG DC DC LAG etc :/) dus lijkt me niet echt gevalletje 'primedefender' is pleite. Maargoed, ik heb wat minder goeie ervaringen met primedefender ;)

• PeGys
SinergyX schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:15:
Weekend 2x exp.. met deze lag? Zijn ze gek ofzo?
Ach ja, dat wordt flink flink flink overuurtjes draaien op mijn noobies :P
Nee hoor, jij gaat met mika en mij dod in :p
Ben nu 115, dus jullie moeten me bij kunne houden :p

Ofwel draai ik morgen nog wat rondjes in dod en halen jullie zondag in (want dan ben ik der ni), en zaterdag moet ik werken :p

Allemaal wel leuk op sirius inloggen, maar wij nemen onze chars niet mee zoals bij de ph gasten.

[ Voor 25% gewijzigd door PeGys op 07-09-2006 13:34 ]

• SinergyX
En jij denkt dat wij de enige zijn die naar DoD willen? :P Pak ik liever die frosties, redelijke exp maar erg snelle party up. Kan plymo wel mee, hij moet nog een stukje inhalen :)

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

gerwingood schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:00:
Psy niet te hard gaan he anders kunnen we niet samen :p met equal share :)

Ik ga voorlopig ook door tot minimaal 172 (dan heb ik 300 int 218 str) Wat ik altijd al wilde.
Als dit weekend x2 exp event is en jij veel kunt spelen kun je wel bijkomen. 's Weekends meestal de minste tijd of het moet al 's nachts zijn :P

ps: in de shady en forest map op Eldeon dropped ook 6th talis en bin van gewone mobs.
vliegje kzie niet in wrom je je artisan niet verder lvl'ed ;) (kheb je niet voor niks die schoenen gegeven, hehe)

• gerwingood
  • Niet online
iemand enig idee wat solo te doen is op lvl 125 +

dod is groen.
Frostworms groen.

Dus ja niet echt bepaald handig.

Moonchilds ja daar zijn 30 duizend mensen aan hunten.

Iemand idee?

• SinergyX
Je kan een start maken in Eldeon, psy en ik hebben dit op resp 114/105 gedaan en met skill spam is het best snel te doen (melee alles maar dan ook alles miss). Anders een gewone room in B2?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:20:
Hey Luitjes,

Heb tijdje niet van me laten horen. Komt vooral dat in RL belangrijke dingen aan gebeuren zijn. Ben druk met huisje kopen en alles er om heen vreet tijd. De tijd die ik ff heb is gewoon weg te weinig voor Rose :( Dus poker ik er maar beetje op los. Wat een leuk extratje met zich mee brengt ;)

Dus voorlopig geen rose meer. Mochten jullie me nog niet uit LoT gekickt hebben(lijkt me wel..) bij deze. Wellicht in toekomst weer terug komen. Je mist het toch wel als je alles zo leest.

offtopic nieuws: Lynette (meeste kennen haar nog wel) of te wel me zus. Is vorige week bevallen van Erik Jan. Inmiddels helemaal gezond na een stroef begin. Dus blijdschap al om hier :)

gegroet

Bart
Tja je bent onder tussen uit LoT gegooit ja, mensen wouden erg graag er in en nee zeggen vanwege een member die niet speelt is niet echt aardig he.

En GZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ met de kleine, doe lyn sterkte, en herrinner haar er aan ze belooft heeft het geboorte kaartje te posten :)
Ze moeten echt stoppen met deze onzin :/...
Dit staal toch nergens op man al die exp event en zo... ze laten iedereen veel te hard lvllen, das zo zinloos... een keer een exp event is leuk, dit is kansloos. Een paar uur zoon event is wel cool maar weer heel weekend, Nou ja wel kans om eens met arti te lvllen.
gerwingood schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:39:
iemand enig idee wat solo te doen is op lvl 125 +

dod is groen.
Frostworms groen.

Dus ja niet echt bepaald handig.

Moonchilds ja daar zijn 30 duizend mensen aan hunten.

Iemand idee?
Tja, na dat je zo lang DoD hebt gedaan en zo wat veel te veel exp is (echt buiten properties veel) is het nu wel opeen weinig exp he ^^
Maar zou zeggen doe temple b2 ja, das goed te doen, en kan je mooi gemcraft en castle gear craft voor me vinden ^^
Als er trouwens een party met!! cleric is dit weekend ga ik lekker me arti door lvllen, anders me noob.
Wand op eldeon zonder cleric hunten ben ik zo zat

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 14:00 ]

• luckyjan
SinergyX schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:44:
Je kan een start maken in Eldeon, psy en ik hebben dit op resp 114/105 gedaan en met skill spam is het best snel te doen (melee alles maar dan ook alles miss). Anders een gewone room in B2?
Idd B2 t/m lvl 145 ofzo...... Krijg je iig veel skillbooks ;)

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:57:
Dit staal toch nergens op man al die exp event en zo... ze laten iedereen veel te hard lvllen, das zo zinloos... een keer een exp event is leuk, dit is kansloos. Een paar uur zoon event is wel cool maar weer heel weekend, Nou ja wel kans om eens met arti te lvllen.
lol, JIJ kiest om te gaan lvlen hoor, hun maken puur een event. Perfecte events voor mensen die niet zo snel, niet zo lang of niet zo goed kunnen lvlen als andere. Zoals ik :)

• gerwingood
  • Niet online
dan is buffies komende tijd in b2 te vinden prop een bonfire neer en klaar is kees. Killen met die hap

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07-2024

Hope

Is een meisje!

Me stupid ofzo, maar ik snap niet waar ik de game client moet vinden. Ik heb een deel van het topic doorgespit, maar snap het Evo principe niet zo en die game client is een patch van 19,3 mb.. ik heb weinig verstand ervan maar dit kan het toch niet zijn. Kan iemand mij de juiste site geven?
Thx in advance :D

Seen it all done it all can't remember most of it

• ph4nt0m
http://ustoopia.no-ip.org:82/Rose_EVO_100_Main.exe

[ Voor 74% gewijzigd door ph4nt0m op 07-09-2006 14:32 ]

• PeGys
Brooz, 'k ga me maar ff inhouden, net nog dod run kunnen doen, 15% exp erbij, die Poison Master waren geen enkel probleem :p

buffed was ik lekker 1012 ap, 230 a-speed, dat ging een gang :p
enkel spijtig van de trage spawn in dod :p

btw brooz, b2 met holy derbij is ook goed voor mij. Maar wil wel ook es een dod run doen :p

[ Voor 16% gewijzigd door PeGys op 07-09-2006 14:39 ]

• Hope

Hope

Is een meisje!

Hey thx! Ik kan hem downloaden, gaat alleen met 15kb/s schiet lekker op dus. Maar 10 uur wachten.
Is er ook nog een andere manier om hem te krijgen? Hoop het :D Anders to bad. Maar thx anyway!

• luckyjan
Hope schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:44:
[...]

Hey thx! Ik kan hem downloaden, gaat alleen met 15kb/s schiet lekker op dus. Maar 10 uur wachten.
Is er ook nog een andere manier om hem te krijgen? Hoop het :D Anders to bad. Maar thx anyway!
Gebruik je een download manager? Kan soms heel veel schelen.
Ik gebruik deze http://www.freedownloadmanager.org/

Verwijderd

Hope schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:44:
[...]

Staat ook een torrent van, dacht torrent.levelupgames.com

Verwijderd

Of zoek je weg naar irc en dan is het nog sneller :+

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:07:
Of zoek je weg naar irc en dan is het nog sneller :+
niet gelijk te moeilijk maken he :P

ps weet iemand welke beesten exp is veranderd?
11:05am Additionsl changes to the back-end infrastructure. Will take 2 hours more. Please be patient.
Bug Fixes:
1) Missing Characters problem now fixed.
2) Adjusted a few monster experience.

• Hope

Hope

Is een meisje!

ok thx you guys, sweet!

Ik wist wel dat er een torrent was, maar op levelup kan ik nie vinden. Me noob ja.. zelfs na al die jaren.
Anyway, irc ken ik wel, vertel! Wat moet ik doen?:D

• SinergyX
PeGys schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:38:
Brooz, 'k ga me maar ff inhouden, net nog dod run kunnen doen, 15% exp erbij, die Poison Master waren geen enkel probleem :p

buffed was ik lekker 1012 ap, 230 a-speed, dat ging een gang :p
enkel spijtig van de trage spawn in dod :p

btw brooz, b2 met holy derbij is ook goed voor mij. Maar wil wel ook es een dod run doen :p
Leuke plekken, maar ik wil drops. B2 en DoD geven gewoon echt helemaal niets.

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:17:
[...]

Temple geen leuke drops ?
Nou ja kwa EQ niet maar paar uur temple levert je velen mil's aan skill boeks op hoor.
(Iemand nog lvl 85 hawker Gear over. Noob nu @ 75 van weekend wel 85 )

• gerwingood
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:17:
[...]

b2 niks? lol

geef mij maar 100 skill boeks dan 1 dom blue item

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Hope schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:15:
ok thx you guys, sweet!

Ik wist wel dat er een torrent was, maar op levelup kan ik nie vinden. Me noob ja.. zelfs na al die jaren.
Anyway, irc ken ik wel, vertel! Wat moet ik doen?:D
http://torrent.levelupgames.ph/ROSE_EVO_100_Main.exe.torrent

torrent.levelupgames.ph dus :) Ook kun je op de officiele site van pROSE op
"Downloads > Game Clients" klikken en dan kun je de client ook downloaden.

• SinergyX
gerwingood schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:04:
[...]

b2 niks? lol

geef mij maar 100 skill boeks dan 1 dom blue item
Ik heb liever bergje 5th en 6th en bruikbare mats (lightstones, adro, molive etc).

• gerwingood
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:18:
[...]

Ik heb liever bergje 5th en 6th en bruikbare mats (lightstones, adro, molive etc).
molive is eldeon.

Light stones setil enz van frostworms heb ik totaal geen geluk me in 3 uur 2 light stones en ja hoor wie krijgt er 11 ofzo :P meneer jan.
Frostworms helaas groen anders was daar ook geweest maar denk b2 nu leuke optie als moonchild bezet is.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

ik op lvl 48

Met Equip.
(Wapen (2) Black mask 6/5 handschoenen 7/7 Armor 20hp Schoenen 2sen Hoed 10 con 2 sen 2 con)

Afbeeldingslocatie: http://img1.putfile.com/thumb/9/24911132595.jpg

Alleen wapen

Afbeeldingslocatie: http://img1.putfile.com/thumb/9/24911132452.jpg

• SinergyX
Gezien de bullets, geloof ik niet dat dit een legale Rose versie is? ;)

Verwijderd

we hebben ook geen 6/5 mask meer :P

Verwijderd

sinergy kom levelen met onze noob d-;

en ik heb eventueel wel intresse om met mijn hawker noob in een got clan te komen ben nu lvl 66 en toch het meest online in chickmagnet

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:45:
sinergy kom levelen met onze noob d-;

en ik heb eventueel wel intresse om met mijn hawker noob in een got clan te komen ben nu lvl 66 en toch het meest online in chickmagnet
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:23:
[...]

Temple geen leuke drops ?
Nou ja kwa EQ niet maar paar uur temple levert je velen mil's aan skill boeks op hoor.
(Iemand nog lvl 85 hawker Gear over. Noob nu @ 75 van weekend wel 85 )
Als je mij ff naar 95 helpt heb ik heel leuk lvl 85 gear voor je^^ ben nu lvl 92 en schiet nie op solo >< hoop dat ax3 er vanavond is misschien of die wil partyen at cave b2 bij ggm, kwam daar vanmiddag ook en toen stond die er al voor 50% dood ik sloopte hem en ja hoor dropt die 6th talis (4) :) ik weer blij.

Er is altijdt plaats in oot :P ook voor vliegje en ax3 als die nog willen^^ wordt het tenminste leuk.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 18:00 ]

• PeGys
SinergyX schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:39:
Gezien de bullets, geloof ik niet dat dit een legale Rose versie is? ;)
Om van de interface te zwijgen.

Maar kom es mee lvlen man, ik wil omhoog, en zonder jullie kan dat niet :p

Heb men Legend Phantasm Knuckle gefailed naar (4) :'(
Was al vrij rare, failed die nog. damn holyplymo met je overtuigen :p j/k. Nuja, draag tijdelijk legend merchant vest dex 16 om me hooks aan te kunnen.

• SinergyX
Mika zit nog in Maple, ik ga eerst ff shops checken, mischien nog wat leuks tussen :)
Planning was 106 te halen vanaaf als DoD meewerkt :/

Is de lag al iets minder? :(

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2006 18:07 ]

Verwijderd

lag is afschuwelijk ik ga dus maar even iets anders doen helaas

• luckyjan
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:17:
Ze dachten dat het opgelost was maar nu:

"According to our main host, who is also probably your Internet Service Provider, they've already fixed the problem. However, since you guys still experience this, I've already talked to our IT team to coordinate with them again. So don't worry guys. It'll be over soon. I hope. Sorry for the inconvenience."

Verwijderd

aaah dus wel news erover gelukig zitten ze er wel boven op

wel baalen dubele exp en ik moet overwereken zaterdag

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 19:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:17:
Ja het is echt enorm he :/

Verwijderd

yup ik ben dus maar auto assault spelen.
heb een stapeltje trials liggen dus kom het weekend wel door.

• Koudijs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 12:18
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:20:

......

offtopic nieuws: Lynette (meeste kennen haar nog wel) of te wel me zus. Is vorige week bevallen van Erik Jan.

......
Ghehe, heeft ze dus toch geluisterd en hem Jan genoemd (nouja, gedeeltelijk dan) :P _/-\o_

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:10
Vanavond ook maar wat anders doen. Word geen maandje extra als het zo doorgaat |:(

Verwijderd

jip_86 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:48:
Vanavond ook maar wat anders doen. Word geen maandje extra als het zo doorgaat |:(
Ze gaan echt wel moeite te doen om het te fixenhoor, kost ze anders te veel klanten

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:10
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:58:
[...]

Ze gaan echt wel moeite te doen om het te fixenhoor, kost ze anders te veel klanten
Dat is ze geraden. Ik liep met het idee om drie maanden te verlengen. Maar misschien toch maar eerst een maandje doen als het nog niet helemaal dik in orde is.

Ik moest auto assault maar weer eens gaan downloaden denk ik. Mn trialaccount is 7 dagen verlengd krijg ik net in de mail.

[ Voor 14% gewijzigd door jip_86 op 07-09-2006 21:22 ]

Verwijderd

jip_86 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:04:
[...]

Dat is ze geraden. Ik liep met het idee om drie maanden te verlengen. Maar misschien toch maar eerst een maandje doen als het nog niet helemaal dik in orde is.

Ik moest auto assault maar weer eens gaan downloaden denk ik. Mn trialaccount is 7 dagen verlengd krijg ik net in de mail.
dat niet alleen ze hebben een dubbele droprate event dit weekend d-;

Verwijderd

net me raven knuckles naar 4 gebracht wel leuk hehe :P

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Psychoot schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:56:
Het zal wel aan mij liggen maar waarom begint iedereen een n00bchar? Nu is er Eldeon er en kun je door lvl'en met nieuwe items en drops en dan begint iedereen opnieuw :+ Ik ga in ieder geval vrolijk door tot minimaal lvl 184 voor de nieuwste armor en tot dat ik de CG heb. Tussen neus en lippen door zal ik misschien ook nog wel een scout maken met attack speed, dat lijkt me ook erg lachen.
Dat doorlevelen komt er niet echt van als je maar 2/3 uur per dag kan spelen. Dan is het veel leuker vind ik altans om op een noobie te spelen. Verder heb ik snel de irritatie van dat mensen steeds de boss spots waar jezelf dan zit met een partij (op 1 spot dus hele tijd) steeds langsgaan om de boss te mollen. Je weet wel die en die om de 30min en die en die om het uur. En ja hoor daar komen ze weer :s. Kortom vind eldoen atm echt slecht uitgewerkt. Iedereen zit daar zich suf te hunten op de bosses omdat die de zooi droppen en de normale mobs zo goed als nooit. Hallo 184 worden gek als ik 2/3 uur per dag speel ben ik 1 jaar bezig ofzo :X.

Nee eldoen is echt totaal niet gemaakt voor de casual gamer.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Klopt, ze hebben het meer anti-n00b gemaakt ;).

specs

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.