[PC MMORPG] ROSE Online - deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

een demon Ikaness Staff, is die een beetje ok? gevonden namelijk :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripp schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:38:
een demon Ikaness Staff, is die een beetje ok? gevonden namelijk :P
niet veel waart sry... dropte mazaal van moldie boss, en iedereen wil die beter oracle stok (komt dat alle hoge wapons lvl 100 zijn he)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ty vlieg namens ons alle :D

Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/7649/groepdg6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:42

Haan

dotnetter

Over overkill gesproken ^^
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c955dede84d73a153e071ae17855fd96/full.png

Fairy+buffs+soulwreck >:)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind om heel eerlijk te zijn het soldier aarmout _so_ lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 03:28:
Mjah het centenbakje voor je gezicht en de helm is niet perfect. Maar voor de rest ziet er wel vet uit imho. Alleen me shild lijkt bij deze brede armor nogal "klein".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vliegje
Vanaf effe tijd om wat te crafte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 03:28:
Om eerlijk te zijn..... Dit is de mooiste soldier armour tot nu toe (mighty was het lelijkst imo).
Vanochtend voor de lol 6 lightstones a 500k in de shop gezet (aangezien ik die extra 4 niet kan krijgen). Binnen 5 min weg allemaal 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door luckyjan op 04-09-2006 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10
De mooiste armor blijft die oranje versie, daarna plate en daarna mighty. Kurash en deze nieuwe staan toch wel heel heel erg laag in mijn lijstje. Maar dan maar niet te spreken over die conehead hat van muses... :/

Heeft iemand mischien een str3 mask te leen? Zojuist nog een Saint Forest hammer gekocht, weer wat meer aspd/ap dan mijn huidige saint nogwat hammer maar ik kom dus 3 str te kort zonder verlies van mijn crackshot en def12-ring.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:00:
De mooiste armor blijft die oranje versie, daarna plate en daarna mighty. Kurash en deze nieuwe staan toch wel heel heel erg laag in mijn lijstje. Maar dan maar niet te spreken over die conehead hat van muses... :/

Heeft iemand mischien een str3 mask te leen? Zojuist nog een Saint Forest hammer gekocht, weer wat meer aspd/ap dan mijn huidige saint nogwat hammer maar ik kom dus 3 str te kort zonder verlies van mijn crackshot en def12-ring.
Heb nog wel een 3/7 persian maar ben nu op school je mag hem wel lene/kopen want heb gister een Mask Of Lies gekocht voor 500k^^ denk 1 of 2 0len vergeten^^ Pm me maar ingame @ eu-sacardus of eu-tyreall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand Toevallig waar jaguar gear dropt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:05:
[...]

Heb nog wel een 3/7 persian maar ben nu op school je mag hem wel lene/kopen want heb gister een Mask Of Lies gekocht voor 500k^^ denk 1 of 2 0len vergeten^^ Pm me maar ingame @ eu-sacardus of eu-tyreall
zon geintje had ik gisteren ook
15x 6th bind 40k each in shop :) voor 600k toch weer leuke spullen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:25:
[...]

zon geintje had ik gisteren ook
15x 6th bind 40k each in shop :) voor 600k toch weer leuke spullen erbij.
Omg das echt mazzel :) ben vet blij met die mask, wou die al vet lang heb wel vaker dat soort dingen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:57:
[...]
Omg das echt mazzel :) ben vet blij met die mask, wou die al vet lang heb wel vaker dat soort dingen^^
jeeej altijd jij weer he mazzelaar ;) ook al met die claymore op prose 't zit je wel mee he :), die MaskOfLies gaat tog voor 50m tegewoordig ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:16
EU-TravVeh en HoseaAltrois hebben het visitor event gewonnen. Zat er dus niet bij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

@haan en dub, kheb die tali zo snel mogelijk weer nodig, heb net voor 5M een nieuwe axe op de kop getikt :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

4th schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:44:
@haan en dub, kheb die tali zo snel mogelijk weer nodig, heb net voor 5M een nieuwe axe op de kop getikt :)
Als we hunten krijg jij steeds alle talis die dropt, dus ik hoop dat het beetje meezit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:05:
[...]

Dan was jij dat. Zei het gisteren nog ingame dat ik net 0.5 sec te laat was voor een mask of lie voor 600k (kan ook 500k zijn geweest). Die shop stond daar zo'n beetje op de hoek bij de npc waar je kan upgraden in junion. Hij was al naar mijn inventory gesleept maar toen deed ie niks ;) Vervolgens nog een keer en weer niks en toen was ie weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:16:
[...]

Dan was jij dat. Zei het gisteren nog ingame dat ik net 0.5 sec te laat was voor een mask of lie voor 600k (kan ook 500k zijn geweest). Die shop stond daar zo'n beetje op de hoek bij de npc waar je kan upgraden in junion. Hij was al naar mijn inventory gesleept maar toen deed ie niks ;) Vervolgens nog een keer en weer niks en toen was ie weg :P
Ik had wel geluk want was op me dealer maar die had die dag nog wat fancy's verkocht dus had net 1 mil ^^ anders moest ik eerst weer switchen, maar over geluk dat heb ik nie altijdt zag een keer in Narose een Tarkion Bow voor 2,5mil en toen had ik net nieuwe wapens gekocht en had maar 200k :( das wel jammer maja das Narose :) Go prose Go prose Go prose _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:52:
[...]

Ik had wel geluk want was op me dealer maar die had die dag nog wat fancy's verkocht dus had net 1 mil ^^ anders moest ik eerst weer switchen, maar over geluk dat heb ik nie altijdt zag een keer in Narose een Tarkion Bow voor 2,5mil en toen had ik net nieuwe wapens gekocht en had maar 200k :( das wel jammer maja das Narose :) Go prose Go prose Go prose _/-\o_
ja go go :| regel eens cc betaling :| zit al vanaf vrijdag te wachten.

Afbeeldingslocatie: http://img302.imageshack.us/img302/2353/dramand9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze zeiden nog 'in the near future' voor de CC-betaling mogelijkheid. Denk zo pas tegen de volgende 'betalingsronde' de mogelijkheid van CC er ook is.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in 3 updates is er cc geloof ik

en vlak daarna de item mall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:16
Net fairy gehad. Rode mobs op gezocht, 50% erbij :P

58 naar lvl 59 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet of iemand dit eerder al had gepost maar dan toch d-;

Gravity answers your questions

Good news to everyone! After coordinating with Gravity regarding your requests, here are their answers.

1. Having a hard time changing to Second Job? This problem, after being confirmed, will be fixed this Thursday, August 31, 2006.

2. Before the end of September, the 2nd job rare skill books will be fixed in version 112 or 113.

3. Monster drops will be fixed in version 112 as well.

4. Lame EXP in the temple and Eldeon? Gravity is currently reviewing this.

5. Skill reset will be available soon! It will not be sold via NPC but it will be available through the Item Mall. We are also working to have this for pROSE weeks before the launch of Item Mall. Item Mall is next on the list after we're done with providing a credit card payment option for our European friends which is what we're doing right now.

By the way, the Item Mall and Item Auction of myLU! are two different things.

With regards to other issues, we're still pushing for answers and will definitely announce when we get them.

In behalf of the GMs and ROSE Management, I'd like to thank those who patiently sent tickets that helped us channel your requests to Gravity.

May Arua bless us all…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat gaat over laatste update dit is al wel een klein weekje oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Als iemand een pinoy die 2ice8 heet ziet rondlopen zeg dan hallo.
Hij heeft er voor gezorgt dat ik met mijn stomme kop mijn zwaard (6) niet verkocht heb voor 2.5 milj.
Had hem in de shop gezet per ongeluk omdat ik dacht dat ik nog 1 unrifined sacred had maar die was al verkocht en ik liep met een purple potbelly gun rond. FF shop snel opzetten en zwaard erin met een 0 achter de autoprice. 2ice8 begint meteen te roepen van stop vending. Denk wat wil die nu weer.
Vroeg ie of hij het zwaard uit de shop mocht zien. Pfff 8)7 viel bijna van mij stoel haha.
Weer een wijze les geleerd en een zeer vriendelijke pinoy leren kennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Zo, en terug van mijn eerste dag zoals er nog vele dagen de komende weken gaan volgen.
Als ik het nu een beetje kan inschatten zal ik de komende tijd niet meer veel ingame zijn.
Handig voor de mensen waar ik op uit ben gelopen met levelen, minder handig voor de mensen die door willen levelen. Maar laat je door mij niet tegenhouden om hard door te levelen.

Ben benieuwd wat Rose nog meer gaat brengen en ben er zeker nog niet klaar mee, maar de komende tijd even in de sudderpan.Ga ook meteen weer maffen, morgen weer 8.00 op kantoor :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:31:
Hij heeft er voor gezorgt dat ik met mijn stomme kop mijn zwaard (6) niet verkocht heb voor 2.5 milj.
Had hem in de shop gezet per ongeluk omdat ik dacht dat ik nog 1 unrifined sacred had maar die was al verkocht en ik liep met een purple potbelly gun rond. FF shop snel opzetten en zwaard erin met een 0 achter de autoprice. 2ice8 begint meteen te roepen van stop vending. Denk wat wil die nu weer.
Vroeg ie of hij het zwaard uit de shop mocht zien. Pfff 8)7 viel bijna van mij stoel haha.
Even later weigerde Evo hem iets te verkopen onder de 15 mil als ik het goed zag....
Maar zeker heel erg aardig van hem, 9 van de 10 mensen hadden het gekocht en lekker zelf de winst genomen. Leuk te zien dat er aardige mensen nog zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Begreep alleen dat die 2ice8 een wat mindere aanvaring had met Gerwin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
SinergyX schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 01:17:
Bij mij kan ie voorlopig niet meer stuk haha. Denk dat ik onderbewust nog steeds moet wennen dat goede gear ook geel kan zijn in deze rose ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 01:17:
ja je moet hem niet helemaal vertrouwen.
Ene dag vrolijk aan partyen bij moonchilds.
Dag erop begint ie te bekken op je.
Dag daarna lieg ie over dingen.
Daarna is ie opeens je grootste vriend en wil light stones kopen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ben erachter gekomen dat er wat stats van blunt vs sword niet echt helemaal correct zijn.
Zo heb ik een SunSword AP223/acc97 en een ForestHammer AP274/acc88, verschil 51ap/11acc
Heb ik SunSword equipted heb ik totaal 621ap/329acc, ga ik naar hammer krijg ik 696ap/315acc.
Verschil is dan opeens 75ap/14acc, terwijl ik verder niets verander (geen buffs). Beide weapons Blue en onrefined. Nu is zo'n shamshir 'maar' 10ap meer dan foresthamer (en 5aspd meer), dus begin nu wat te twijfelen of ik er eentje wil kopen (buiten het feit dat de beste acc ik kon vinden 81 was).

Qua damage lijkt het idd die 75 verschil te zijn (450 tegen 520), leuk is dan weer als je zo'n cannon (die blue met 41x ap - totaal ergens tegen de 770) equipt je damage opeens nog maar 110-150 is :) Nu heb ik wat passive AP-buffs, maar toch niet zo'n groot verschil.

En begrijp nu ook waarom eldeon zo leuk is, wat doen skills toch enorme damage op die mobs vergelijkend met Luna of Junon.

En zag nog 3 soulwrecks staan in je shopje @400k gerwin, vanaaf even babbelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:41:
Ben erachter gekomen dat er wat stats van blunt vs sword niet echt helemaal correct zijn.
Zo heb ik een SunSword AP223/acc97 en een ForestHammer AP274/acc88, verschil 51ap/11acc
Heb ik SunSword equipted heb ik totaal 621ap/329acc, ga ik naar hammer krijg ik 696ap/315acc.
Verschil is dan opeens 75ap/14acc, terwijl ik verder niets verander (geen buffs). Beide weapons Blue en onrefined. Nu is zo'n shamshir 'maar' 10ap meer dan foresthamer (en 5aspd meer), dus begin nu wat te twijfelen of ik er eentje wil kopen (buiten het feit dat de beste acc ik kon vinden 81 was).

Qua damage lijkt het idd die 75 verschil te zijn (450 tegen 520), leuk is dan weer als je zo'n cannon (die blue met 41x ap - totaal ergens tegen de 770) equipt je damage opeens nog maar 110-150 is :) Nu heb ik wat passive AP-buffs, maar toch niet zo'n groot verschil.

En begrijp nu ook waarom eldeon zo leuk is, wat doen skills toch enorme damage op die mobs vergelijkend met Luna of Junon.

En zag nog 3 soulwrecks staan in je shopje @400k gerwin, vanaaf even babbelen? :P
Heb jij niet toevallig een pasive skill die AP per % toevoegt, dat zou het verschil vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
@sinergy :)

maak is screen van me shop met wat er nog in staat :)
Ja best man we babbelen er wel over op moment aan het werk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zit ook op het werk nu, keek vanochtend even snel voordat ik naar mn werk ging.

Vliegje, ik heb alleen die statische ap passive buffs, volgens mij zijn er ook geen %-based passive meer. En daarbij zou dat nog steeds die acc-verschil niet verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
gerwingood schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:18:
[...]

ja je moet hem niet helemaal vertrouwen.
Ene dag vrolijk aan partyen bij moonchilds.
Dag erop begint ie te bekken op je.
Dag daarna lieg ie over dingen.
Daarna is ie opeens je grootste vriend en wil light stones kopen :S
Ik had hem beloofd als beloning een soldierhelm te laten craften als ie me 9 lightstones zou geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

luckyjan schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:31:
Wat een geluk en toevallig, ik was die gast gistern8 ook tegengekomen en hij vroeg hoe ik aan me armor kwam. Kheb hem alles netjes uitgelegd welke mats je er voor nodig had. Hij stond ook hele tijd bij mij toen ik ah refinen was. Me armor is nu +5 en me helm +4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

nice, post stats ervan op (5) en (4) eens :)

me champ is gisternacht 120 geworde, en me cleric net 53.... bijna 55 en dan begint de fun :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:45:

me champ is gisternacht 120 geworde, en me cleric net 53.... bijna 55 en dan begint de fun :)
schiet eens op met die cleric joh mijn hawker is al 66 d-;

vandaag maar even eens wat anders gamen. niet altijd even gezellig in die crowded places met al die phillies d-:

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik moet nog steeds de motivatie ergens vinden mijn 60 cleric door te trekken naar 70 voor de buff upgrades, elke dag 10% kom er niet :) Mijn soldier is 60 nu, stomme cart quest was weer erg lang en saai, nog 5 lvls voor nieuwe armor/weapon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah tuurlijk heb ik weer.. denk eindelijk een Dark Venetian (6) acc 24 (standaard) + sens 6 voor 1 mill
wat denk je nee nee hij was niet verkocht maar krreg DC kwam ik terug jah ofc verkocht ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:23:
Ik moet nog steeds de motivatie ergens vinden mijn 60 cleric door te trekken naar 70 voor de buff upgrades, elke dag 10% kom er niet :) Mijn soldier is 60 nu, stomme cart quest was weer erg lang en saai, nog 5 lvls voor nieuwe armor/weapon :)
kom een keer met me noobje lvllen,
me raidertje is nu 71 dat wel, maar gister nog 700% of zo gedaan, gaat als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:18:
jah tuurlijk heb ik weer.. denk eindelijk een Dark Venetian (6) acc 24 (standaard) + sens 6 voor 1 mill
wat denk je nee nee hij was niet verkocht maar krreg DC kwam ik terug jah ofc verkocht ... :/
Zal hier wel mee te maken hebben dan:

9-5-2006 Game Status Official Statement

We are currently experiencing connection problems with one of our main internet lines. We will be shutting it down for emergency maintenance, and all traffic will be re-routed through other connections. Our games, Ragnarok, RF, ROSE and Freestyle will still be up and online.

As such, players will still be able to connect to our games, but they may experience increased lag or sudden disconnections. We apologize for the inconvenience. We’ll inform you soon as the problem is resolved.

Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:38:
[...]

Zal hier wel mee te maken hebben dan:

9-5-2006 Game Status Official Statement

We are currently experiencing connection problems with one of our main internet lines. We will be shutting it down for emergency maintenance, and all traffic will be re-routed through other connections. Our games, Ragnarok, RF, ROSE and Freestyle will still be up and online.

As such, players will still be able to connect to our games, but they may experience increased lag or sudden disconnections. We apologize for the inconvenience. We’ll inform you soon as the problem is resolved.

Thank you.
Tja het is mooi klote, me shopje had dc vanacht, denk laat ik eens shop met noob doen, had door al dat lvllen stuk of 999 pots opgespaart die ik niet gebruik, kon ik mooi verkopen, niks verkocht door dc.. blijf ik overweight rond wandellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De G15 macro keys worden niet meer geblokkeerd door die GameGuard _/-\o_
1 knop en mijn user/wachtwoord staan ingevuld :9

@vliegje, ik lvl mn chars alleen af en toe eind van de avond, begin van de avond ben ik altijd met mika aan het lvl'en.

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 05-09-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Jammer, had even tijd om te spelen, maar rose is nu niet speelbaar op het moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in andere woroden het spel blijft wel draaien voor ph maar niet voor ons want wij hebben sterkere verbinding nodig die er uit licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

4th schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:45:

De armor op (5) heeft 179 def en de helm op (4) heeft 159 def.
PS: nog Saint Noble Lord Shoes gevonden met +sen4, 181 def :o

[ Voor 9% gewijzigd door Psychoot op 05-09-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me of iemand het weet als ik een Desperado Dual Wield laat craften heeft die dan net zo veel ap als een blue Desperado Dual Wield ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:53:
in andere woroden het spel blijft wel draaien voor ph maar niet voor ons want wij hebben sterkere verbinding nodig die er uit licht
Als ik de opmerkingen van de pinoys lees op het prose forum kunnen veel van hen ook niet lekker spelen nu.
@Psychoot nice (5) ik wacht een tijdje tot de armors cheap (1 milj ofzo) in de shops liggen voordat ik naar (5) ga (slechte ervaringen met naar 5 refinen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:03:
[...]

De armor op (5) heeft 179 def en de helm op (4) heeft 159 def.
PS: nog Saint Noble Lord Shoes gevonden met +sen4, 181 def :o
Bewaar die maar voor mij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Zo te horen klinkt ie wel sw333t :D

Edit: Disconecct disconect, ik kan ze niet meer bij houden :s

[ Voor 48% gewijzigd door Wiepa op 05-09-2006 16:24 ]

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Shoes die meer def hebben dan een (5) refined armor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:25:
Shoes die meer def hebben dan een (5) refined armor? :?
Hebben die saint shoes van muse ook, en ik heb als arti echt klote def dus kan wel gebruiken, NADEEL is wel dat ze grade 0 zijn dus rifinen is er niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Is er misschien iets bekent of de lvl 135 blue items nog refine grade 6 krijgen?

Kan anders nu wel miljoenen uitgeven voor crafte
Als straks de blauwe ook refine able zijn kan ik beter op die wachte.

Gerwin :)

Buffies @ 124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zover ik begreep blijven die 0, zo om dus dealers een belangrijkere rol te laten spelen in high-lvl gameplay. Blue versie is soort van lokkertje om maar alle items te gaan hunten ;)

Ik ga me nog echt niet druk maken over een armor die ik pas over 30-35 lvls aankan, tegen die tijd zal de economie al weer flink anders zijn :P

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 05-09-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:50:
Is er misschien iets bekent of de lvl 135 blue items nog refine grade 6 krijgen?

Buffies @ 124
Denk dat 0 blijft hoor, wand als je zulke schoenen en zo nog zou kunnen rifinen zou wel ziek zijn, dan nog is craften denk handiger dan wachten voor blauwe drop met goede stats, er dropt echt weinig blauw met stats in evo en als het al goede stats zijn zal je het meteen echt super veel kosten, met craften kom je denk sneller aan goede stats (als je beetje luck hebt)
PS, nog 13 lvl''s buff en we gaan partyen he ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

gerwingood schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:50:

Buffies @ 124
Het lijkt me sterk. Het is nu wel logisch zo. Bauwe eq hebben lagere lvl req en zijn sterker, ze zijn wel niet refinable. Als dat wel zo was wilt iedereen uiteraard blauwe eq en dan zitten de artisans zonder werk. Reken er maar op dat het zo goed is. Gele eq kun je dus sterker maken dan blauwe door het te refinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter zo vind ik hebben arti ook nut ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister me armour proberen te vekropen aan paar pinoy, maar hun zijn er sterk van overtuigd dat de saint gerefined kunnen worden vanaf patch 1.75 of zo iets weet niet meer precies.

armour als nog vekrocht voor 20 mil aan EU gast waarschijnlijk :P

mijn andere armour is nu 4, helm fialde naar 4 dus blijft 3 me zwaard is wel 5 nu heeft tie 522 ap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
is de server dood?
Kom terug van werk neit veel teken van leven

Ps. ja vliegje dan heb jij komende tijd veel te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
1.75? We zitten toch pas bij 1.12? Of is dat buildversie? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
gerwingood schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:24:
is de server dood?
Kom terug van werk neit veel teken van leven

Ps. ja vliegje dan heb jij komende tijd veel te doen :)
Het lijkt of de verbinding weg is. Ook de website is niet te benaderen (wel het prose forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Somiggen hadden het al gehoord van me,

Hierbij me eerste auto die ik aangeschaft heb:
Tis een 206 1.4HDi uit 2003 gekocht vanwege dat me baan 70km van me huis zich bevind.

Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/2158/dscn0869es6.th.jpg

Groter plaatje:
http://img112.imageshack.us/my.php?image=dscn0869es6.jpg

Btw zit paar dagen thuis omdat ik een ontsteking heb aan me gebit. Komt een verstandkies door en deze heeft dat veroorzaakt. Kan niks eten enzo ERG irritant (wil weer fastfood eten xD). Kan me kaken namelijk maar heel klein stukje van elkaar doen dus enigste voedsel wat ik binnen krijg is drankjes met een rietje, zelfs een lepel krijg ik er niet tussen 8)7. Volgende week naar de kaakchirurg en loop dus op een penciline kuurtje.

Maar goed nu ff ontopic. Nee op dit moment doe ik eigenlijk niks met de mage heb veel meer plezier op de low cleric zeg maar. Geeft anderen ook de tijd om me beetje bij te halen voor party's.

Refinen enzo doe ik ook niet geen zin om veel geld in te steken, zie wel wat ik als drops (dus ook om te laten craften) krijg en dat refine ik wel, maar ga dus niet dingen kopen voor miljoenen en dan FAIL te zien ;). Kom op 15-20k per molive kopen sommigen hebben echt teveel geld ofzo xD. Daar ga ik niet tegen concureren mij te gek voor woorden. Daarnaast vind ik het voor pvb totaal nutteloos atm, meeste mobs kill ik met een staf op 3 in 2 skills (in 1 met soul electric ^^). PVP ok maar dat doe ik toch niet atm.

[ Voor 237% gewijzigd door William/Ax3 op 05-09-2006 18:11 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
William/Ax3 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:41:
Somiggen hadden het al gehoord van me,

Hierbij me eerste auto die ik aangeschaft heb:
Tis een 206 1.4HDi uit 2003 gekocht vanwege dat me baan 70km van me huis zich bevind.

[afbeelding]

Groter plaatje:
http://img112.imageshack.us/my.php?image=dscn0869es6.jpg
Ziet er goed uit axe, hoop dat er volgend jaar ook zn bak bij mij op de stoep staat :9 (als er hem er ooit uit doet pm me ef ^^)

Btw ben aankomende tijd ook niet veel meer te vinden op me Raider, te weinig tijd. Zal er alleen veel in het weekend zijn, door de weeks train ik af en toe me dealer ign: Kaytjuh

Edit: Als rose er al de heledag uit ligt en de laatste tijd te laggy is, neem ik aan dat we toch wel iets van een vergoeding krijgen, want hier betaal ik natuurlijk niet voor. :/

[ Voor 10% gewijzigd door Kaytjuh op 05-09-2006 17:57 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan rose hier niet eens starten... cant check version :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Erm.. begon het einde van Erose ook niet met een 'connection problems on our main internet line'? :?

/doemdenker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen ik wil graag de erose gaan spelen. heb eerst narose gehad maar weet iemand waar ergens het prog kan downen.

@flyingdutch heb hetzelfde probleem met narose kan ik ook niet meer starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
erose = dood -> reincarnated in Prose. Website: www.roseonline.ph :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die site doet het juist niet. heb ik al meerdere keren geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:52:
die site doet het juist niet. heb ik al meerdere keren geprobeerd
Dat komt waarschijnlijk omdat hun "main" internet lijn eruit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dus die komt wel terug meot ik dus ff geduld hebben thnkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyz is deze map er bij ons ook al, zo ja wat spawnt daar
Mount eruca

Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/1096/evomterucalvl42fv8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:59:
Mount eruca

[afbeelding]
Yupz, al lang, zitten allemaal raindeer en nog wat crappy monsters.

Links boven op de map van eucar zie je de ingang.

Grmbl, cannot check latest version, wat nou weer...

edit: btw, hoe zit dat nou met refinen ? Verlies je je items nog als je failed ???

[ Voor 14% gewijzigd door PeGys op 05-09-2006 19:08 ]

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:59:
Mount eruca

[afbeelding]
lvl 40 tot met 70 mobs, beetje krawy/doonga moeilijkheid.. maar 1 bos op hele map dus beter af bij crawy, wel mooie grote map trouwens

KAN WEER INLOGGEN :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie owie had hier ok al weer die 6 dex angel wing die ik ooit gecraft heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een dex +3 of +2 angel wing ook door jou gecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JOEPY FAIRY ... snif snif DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

t zelfde hier, DC :( had ik net goede buffs van Buffies :( (tnx daarvoor btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:06:
[...]

lvl 40 tot met 70 mobs, beetje krawy/doonga moeilijkheid.. maar 1 bos op hele map dus beter af bij crawy, wel mooie grote map trouwens

KAN WEER INLOGGEN :)
NU NIET MEER :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crapy hoor heel het weekend al elenden en u dit weer
smels like a 2 xP event en nu zo'n crapy 2Xdrops event hehe
maja als hun verbinding eruit ligt kunne ze er ook ni veel aan doen
en maar w8te op de isp 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
OMG ik log in zie ik dit:
http://img303.imageshack.us/img303/4469/naamloosqm6.jpg
Kaytjuh waar ben je???

Edit: hij doet het weer :P
Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/8210/naamlooswr2.jpg
Damn dat was ef schrikken

[ Voor 45% gewijzigd door Kaytjuh op 05-09-2006 21:10 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kanp dat je nog kan inloggen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Kaytjuh schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 20:50:
OMG ik log in zie ik dit:
[afbeelding]
Kaytjuh waar ben je???
OMG :O daar bleef je dus, ik zat maar te wachten :p ik hoop voor je dat je ze terug krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik krijg net dit van little moldie gedropt:
heb ik nog niet ingame gezien, wel vaag dat het item grade 6 nog is :S

en waarom bne ik als enige online in oot :O wie wil er met me komen partyen

Afbeeldingslocatie: http://img517.imageshack.us/img517/8657/screen112gx2.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor de mensen die Dommz langs zien lopen, dat ben ik :) Ik wilde ook een dealer en had niet echt zin een dealer te starten. Akkoord van dommz, mischien komt hij wel eens kijken hoe het nu is in Rose :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlieg very happy :)
Heb van psy die mooie blauwe noble lord schoentjes gehad met 4 sen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
zo weer ff lekker gespeeld :)
eventjes 115 geworden :) en wat skills geupgrade maar moet alleen nog even tempest hebben! iemand die em vind BEWAAAR! em voor me TY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeliciteerd. ik ben prose nu nog aan het downen is bijna binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:31:
zo weer ff lekker gespeeld :)
eventjes 115 geworden :) en wat skills geupgrade maar moet alleen nog even tempest hebben! iemand die em vind BEWAAAR! em voor me TY
praat is met iruja over tempest, hoe goed die skill te krijgen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als in niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:43:
nog steeds niet binnen? je bent al tijdje bezig....

ben btw nu cleric lvl55 met bonfire en phantom sword :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat een ongelovelijk brute boss is dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/5559257004temple.JPG
Demise Dual Weapon van de Hawkers
Vet zwarte versie Armor van de Soldiers
Def buff skill van de Dealers
en een vage ranged attack van de Muses (mana bolt denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 06 september 2006 @ 01:37:
[afbeelding]
Haha wel vette boss iid maar dat is nie demise hoor dat zijn living death^^ demise lijkt erop maar is iets anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 02:33:
[...]

Haha wel vette boss iid maar dat is nie demise hoor dat zijn living death^^ demise lijkt erop maar is iets anders :)
Euh dat zijn wel demise hoor, demise is 2x death bringer en dat zie je duidelijk en living is weer 1x death bringer 1x Death Expeller :P niet dat het zoveel uit maat maar wilde ff posten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 00:28:
[...]

praat is met iruja over tempest, hoe goed die skill te krijgen is :P
Kun je beter aan PsykoMan vragen, die had laatst die skill in zijn shopje voor 350k staan geloof ik :P
Die Sword Master Emil dropped wel waardeloze stuff (tenminste de keren dat ik hem molde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Psychoot schreef op woensdag 06 september 2006 @ 08:53:
[...]

Kun je beter aan PsykoMan vragen, die had laatst die skill in zijn shopje voor 350k staan geloof ik :P
Die Sword Master Emil dropped wel waardeloze stuff (tenminste de keren dat ik hem molde).
Zag 't vanochtend in een shop liggen voor 2 milj. Toch maar niet voor je ingekocht ph4nt0m ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:37
jan heeft em wel geleerd :\
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:43:
ben jij niet het zusje van Arill? je naam komt me bekend voor :P
luckyjan schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:00:
[...]

Zag 't vanochtend in een shop liggen voor 2 milj. Toch maar niet voor je ingekocht ph4nt0m ;)
2mil is idd TEVEEL tenzij jij 1.8 mil gratis weggeeft ofzo haha maar 2 mil is niet echt een prijs voor een skill

Staat er nu 1 voor 1 mil lucky :P mja ik heb shop opgezet om tempest in te kopen voor 350k :P dus ik merk t wel :) ik ben nu naar t huis van de toekomst in a'dam yay! |:(

[ Voor 83% gewijzigd door ph4nt0m op 06-09-2006 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geld zat hebt kun je hem zo kopen, maar ik ga niet meer dan 200k voro een skillbook uitgeven, dan wacht ik maar.
De skill is op zich wel goed maar op eldeon vrij nutteloos, hij wordt alleen weer goed als je een cleric hebt waar je constant over kan beschikken voor mob gathering.
Mwa, ik wacht wel dan tot ie een keer common wordt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 06 september 2006 @ 01:37:
[afbeelding]
Waar spawnd dat vette ding ?
Meschien erg mar heb er 3 naar NPC gegooit toen niemand het wou kopen in me shopje ^^

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 09:35 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.