[PC MMORPG] ROSE Online - deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.434 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111694

wel handig van prose dat je kan bij betalen als je game time niet op is zoals bij na waar je eerst je tijd op moet zijn voor je kan betalen

en uh ik had ook begrepen dat als je bij betaalde je punten kreeg en die kn je tog
besteden in de item mall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:19

Haan

dotnetter

Anoniem: 141799 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 02:22:
[...]

meldne ze ook, ik kreeg gister vanaf een uur van te voren het steeds in chat.

1 hour remaining
30 min
15 min
10
5
dc
Als je op dat moment niet online /afk bent heb je daar niet zoveel aan hè ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 00:30
Psychoot schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 02:17:
[...]

Nope, daar zat ik dus ook mee maar ik heb het Phage op irc gevraagd en ze zei dat het anders werkte als item-auction. Die werkt daar wel mee, itemmall punten schijn je dus niet te krijgen door top-up. Dat is wat ze mij zei iig.
Nah wat Page zegt neem ik meestal met een korrel zout. Af en toe heb ik het idee dat ze net zoveel als wij weet ;) Ik heb begrepen dat de itemmall gekoppelt gaat worden aan topup. Dat andere is een bied systeem. We zullen het zien hopelijk in Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

luckyjan schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:11:
[...]

Nah wat Page zegt neem ik meestal met een korrel zout. Af en toe heb ik het idee dat ze net zoveel als wij weet ;) Ik heb begrepen dat de itemmall gekoppelt gaat worden aan topup. Dat andere is een bied systeem. We zullen het zien hopelijk in Oktober.
Ja dat dacht ik dus ook. Maar ze zei dat de auction anders werkte als item-mall. Aangezien je bij top-up van die auction punten krijgt. Zou wel lame zijn, heb je net voor een jaar betaald, komt de volgende maand item-mall en kun je voor een jaar niks kopen bij de item-mall, lijkt me beetje onlogisch maar we zullen het binnekort indd allemaal zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Anoniem: 174022 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 10:29:
[...]

hmm ik dacht dat ik nog een paar wallie kaartjes had ligge hier met beetje erop ff zoeke
Iets gevonden, wand me game time is nu op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 123576 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 13:43:
[...]

Iets gevonden, wand me game time is nu op :(
Je bent niet de enige volgens mij, want er is bijna niemand online, moet ik zometeen weer alleen cf in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Voor de mensen die het nog niet wisten, ik ben vanaf vandaag gestopt met Rose Online (meer info zie hier). Ik heb de clan al geleaved,(zie pic. ;) ) er is dus weer een plekje vrij in LoT.
Allemaal nog veel plezier in Rose Online en tot ooit.

Groeten Kaytjuh :w

Afbeeldingslocatie: http://img456.imageshack.us/img456/9674/byeroseuc8.png

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-05 18:00

4th

Kaytjuh schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:43:
Voor de mensen die het nog niet wisten, ik ben vanaf vandaag gestopt met Rose Online (meer info zie hier). Ik heb de clan al geleaved,(zie pic. ;) ) er is dus weer een plekje vrij in LoT.

[afbeelding]
geef het 3 mnd en dan ben je weer terug :P

ikzelf had er 2 nodig ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ehm, ramon blijkbaar vandaag afwezig :(
Iemand anders 59 wally centjes over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
4th schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:09:
[...]

geef het 3 mnd en dan ben je weer terug :P

ikzelf had er 2 nodig ;)
Het zou kunnen 4th, maar ik ga er niet vanuit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022

Anoniem: 123576 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:30:
ja was vandaag weg maar heb egt niks meer teminste kan niet vinde dacht egt dat ik nog had sorry ,

@kay Jammer dat je stopt cya in future ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:18:
[...]

ja was vandaag weg maar heb egt niks meer teminste kan niet vinde dacht egt dat ik nog had sorry ,

@kay Jammer dat je stopt cya in future ;)
tham moet ik morge halen... smiddags pas winkels open en mis ik dus weer cf :( :(
Wel bedankt voor de moeite Ramon :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Anoniem: 123576 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:41:
[...]

tham moet ik morge halen... smiddags pas winkels open en mis ik dus weer cf :( :(
Wel bedankt voor de moeite Ramon :) _/-\o_
kun je niet dan eerst ff via ideal betalen, is toch even duur? en dan de volgende keer met wally..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 14:36
Anoniem: 123576 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 20:13:
[...]

das wel lullig zeg :/...
voor hoeveel had je hem gekocht ?
Aangezien je de slotted crackshots tijdje geleden aan 25 mil zag staan, dacht ik, ik geef der max 10 mil voor. Naja, ben 10 mil kwijt voor iets dat ik niet moet...

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Anoniem: 123576 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:30:
Ik heb je een bericht gestuurd met de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jip_86 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:42:
[...]

Ik heb je een bericht gestuurd met de info :)
1000 maal dank :) _/-\o_ _/-\o_
Echt super, nu kan ik met beetje mazzel lekker morge naar CF
OMG wally is snel, kan nu al inloggen

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 01-10-2006 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

echt jammer kay, maar je komt wel terug jij bent ook een die hard :P

btw iemand Degekke, crazyscout, crazytwo nog ergens gezien en moc htje dit zelf lezen je hebt nog 2.5 mil van mij geleend 2 weken terug laat ff iets van je horen, ik hoef het nog niet zo nodig terug maar heb wel graag dat ik weet dat me nog iets tegoed komt

Ik ben weeres van clan gewisseled trouwens van het weekend :P, moet zeggen zoiets als lot vindje niet snel, maar ik zit nu weekendje stargazers en ik voel me er wel thuis

als kay een bewijsstuk als screen heeft wil ik dat ook natuurlijk :P:

Afbeeldingslocatie: http://img359.imageshack.us/img359/3064/screen183vu1.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 02-10-2006 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 16-05 12:14

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 123576 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 23:49:
[...]

1000 maal dank :) _/-\o_ _/-\o_
Echt super, nu kan ik met beetje mazzel lekker morge naar CF
OMG wally is snel, kan nu al inloggen
Niet tevele doen he ^^. Hoop dit weekend dus ook weer in cf te kunnen met de soldier.

Btw A1gp Was echt super vet. Mooie herrie leuke wedstrijd. Zat in de tarzanbocht ;). Echt de moeite waard. Jammer dat ze NL hem liet doorrijden op natweerbanden maar ach 4e had ik van te voren niet gehoopt. Was wel verrot moe gisteren avond bij terug komst ;).

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Kaytjuh schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:43:

[afbeelding]
Het ga je goed kay. Ik ga trouwens ook veel minder spelen en wat meer prio aan reallife besteden.
Rose is een tijdopslokker als je niet uitkijkt ;) Voortaan nog alleen laat in het weekend (turak hunten met wozz) en de uren dat er niemand thuis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161022

Ben geslaagt voor me auto rijbewijs :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hehe ik 3 weken terug gefeliciteerd :)
Weer 2 Malloten uit Lot die het openbare verkeer onveilig gaan maken :).

He Evo wil je geen pics meer van me posten :P zitten copyrights op :P Nah xD ging weer erg goed gisteren. Zon 170% gedaan en 20 mil rijker geworden van alleen beetje skills op rapen. Nu lvl 156 en geloof 45% dus hoop vanavond 157 te worden. Ben opzoek naar Ourobos wand met intelect maar voor cheap prijsje.

Buffies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Anoniem: 141799 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 02:04:

Ik ben weeres van clan gewisseled trouwens van het weekend :P, moet zeggen zoiets als lot vindje niet snel, maar ik zit nu weekendje stargazers en ik voel me er wel thuis

[afbeelding]
heb weinig goeds te zeggen over stargazers, de paar keren dat ik ermee te maken heb gehad schelden ze me uit zodra ik ook maar voet zet op zelfde spot... en arrogant doen van ja wij hebbe 17x mense blabla..

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
4th schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:05:
[...]

heb weinig goeds te zeggen over stargazers, de paar keren dat ik ermee te maken heb gehad schelden ze me uit zodra ik ook maar voet zet op zelfde spot... en arrogant doen van ja wij hebbe 17x mense blabla..
ik zit altijd met ze op Ventrilo. ik vin ze opzich wel ok.. maar op jouw uitspraken kan ik niet ingaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:13:
[...]

ik zit altijd met ze op Ventrilo. ik vin ze opzich wel ok.. maar op jouw uitspraken kan ik niet ingaan :P
Tja hoeveel stargazers zitten er nou echt op vent.. vrij weinig :P
maar wel lollig daa zoms ja, maar ik zelf heb het wel beetje gehad met angeel en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 123576 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:19:
[...]

Tja hoeveel stargazers zitten er nou echt op vent.. vrij weinig :P
maar wel lollig daa zoms ja, maar ik zelf heb het wel beetje gehad met angeel en zo.
Nou Lot is de laatste tijd ook niks aan. Eigenlijks max 3 4 mensen online
Lucky
Wozzie
Buffies

Zeker de helft is amper ingame. Heb het erg naar me zin in partys met Stargazers als lot niet wat gezelliger word ga ik ook op zoek naar andere. De clan chat is 99% van tijd leeg en alleen wozzie en lucky praten echt.

Natuurlijk iedereen is op noob maar gooi die dan in lot ofzo als main nooit meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Nu online
Fly wat me opgevallen is:
eu-haantje zit nog in lot.. misschien is het handig om hem eruit te zetten zodat we 3 plaatsen vrij hebben in lot.
aangezien psychoot er nog inwilde :) blijven er dan nog 2 plekken over.
misschien iets voor Evo? en Lunatic? om toch nog dan een beetje opvulling te kunnen maken voor gerwin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:04
LOL, gaat goed met Ruff-Rose :9

Binnenkort krijgen de volgende maps erbij
Santa Planetoid, Grand Ballroom, Forest of Wandering, Desert of the Dead, Mt. Euruca, Marsh of Ghosts, Pedion

Alle NPC's zijn al werkend in de maps. Nu moeten ze alleen nog de spawns goedzetten (spawns ala iRose, dus veel spawns.). Plus de AI van de monsters hebben ze nog niet werkend.

Ik heb er zin in ^^

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

gerwingood schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:32:
[...]

Nou Lot is de laatste tijd ook niks aan. Eigenlijks max 3 4 mensen online
Lucky
Wozzie
Buffies

Zeker de helft is amper ingame. Heb het erg naar me zin in partys met Stargazers als lot niet wat gezelliger word ga ik ook op zoek naar andere. De clan chat is 99% van tijd leeg en alleen wozzie en lucky praten echt.

Natuurlijk iedereen is op noob maar gooi die dan in lot ofzo als main nooit meer gebruikt.
Mja zit beetje te twijfelen of ik zowiezo nog wel verder ga met me mage. Tis namelijk zo dat alle andere zoals jij rond lvl van die char namelijk toch wel keer uit me lvl zijn. Kep gewoon minder tijd voor rose namelijk. En solo vind ik het 1000 maal niks met mage + mage is gewoon erg duur om te onderhouden.

Begin dus beetje dubio te krijgen of ik niet beter me cleric main kan gaan maken en me mage gewoon te laten zitten wat die nu is wel met pijn in het hart dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Nu online
William/Ax3 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:03:
[...]

Mja zit beetje te twijfelen of ik zowiezo nog wel verder ga met me mage. Tis namelijk zo dat alle andere zoals jij rond lvl van die char namelijk toch wel keer uit me lvl zijn. Kep gewoon minder tijd voor rose namelijk. En solo vind ik het 1000 maal niks met mage + mage is gewoon erg duur om te onderhouden.

Begin dus beetje dubio te krijgen of ik niet beter me cleric main kan gaan maken en me mage gewoon te laten zitten wat die nu is wel met pijn in het hart dan.
ik ben van plan hetzelfde te gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
ph4nt0m schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:05:
[...]

ik ben van plan hetzelfde te gaan doen :)
Krijgen we wel een berg clerics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
William/Ax3 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:03:
[...]

Begrijp je helemaal. Het is gewoon te duur om mage te soloen. Maar als we Lot wat meer actief kunnen maken want jullie zijn ook al 12x 13x zou erg fijn zijn. En over Evo Psy Luna weet niet wat die willen want die zitten nu in stargazers denk dat die daar ook naar zin hebben maar als die in Lot komen zou super zijn.

Buffies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Weer een lap tekst, sorry @evo en buffies dat ik gister niet meer gekomen ben maar na het werk was ik kapot moe en had nogal koppijn |:(

Vorige week ben ik ook inderdaad de clan Stargazers gejoined en ik moet zeggen dat het me wel bevalt daar, nu nog ff een mic zoeken voor op ventrilo :+

ps: iedere job is duur om te solo'en :P

[ Voor 6% gewijzigd door Psychoot op 02-10-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:08
En wat zou er duur moeten zijn voor een cleric? 100% selfsupport :)
119 Cleric @ DoD pumkin = 32sec, geen pots.
113 Knight @ DoD pumkin = 1min 43sec, 7 400mp pots, 5 1400hp pots.

Groot verschil hoor ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Nu online
gerwingood schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:06:
[...]

Begrijp je helemaal. Het is gewoon te duur om mage te soloen. Maar als we Lot wat meer actief kunnen maken want jullie zijn ook al 12x 13x zou erg fijn zijn. En over Evo Psy Luna weet niet wat die willen want die zitten nu in stargazers denk dat die daar ook naar zin hebben maar als die in Lot komen zou super zijn.

Buffies
wat ax3 ook zegt is dat hij op een gegeven moment toch tever achter raakt op jullie en het voor hem dan geen zin heeft om dus zijn mage te gaan doen :)

maar psy wil dus niet meer in LoT?
evo en lunatic laat even van jullie horen aub :)
anders moeten we mensen uit oot toe laten tot lot (beslissing ligt geheel bij fly daarover :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zodra der meer van de 120 in lot online zijn doe ik vrolijk mee, atm zitten alleen kip/dub in die range, fly en axe zijn me voorbij geschoten toen ik me cleric (101 atm) aant lvlle was :(
maar cleric gebruik ik nu bijna niet meer, doe solo wat op me arti (61) maar wil eigenlijk gaan partyen met me champ, door naar de 140

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

SinergyX schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:16:
En wat zou er duur moeten zijn voor een cleric? 100% selfsupport :)
119 Cleric @ DoD pumkin = 32sec, geen pots.
113 Knight @ DoD pumkin = 1min 43sec, 7 400mp pots, 5 1400hp pots.

Groot verschil hoor ;)
Ik weet niet, mp pots ofzo.... ik heb nooit met clerick gespeeld, maar waarom zou mage dan wel zou verschrikkelijk duur zijn.

ps: het is nie dat ik niet in LoT wil, het is dat ik Stargazers net gejoined ben, nu ga ik niet weer van clan switchen aangezien ik het daar ook naar me zin heb met de mensen waarmee ik party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Psychoot schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:30:
[...]
Ik weet niet, mp pots ofzo.... ik heb nooit met clerick gespeeld, maar waarom zou mage dan wel zou verschrikkelijk duur zijn.
Cleric kost niks an pots. Eq tja int eq is maybe duur maar niet echt super noodzaak om te hebben. Soloed super op momenten dat er geen party is.

Mage->mp en hp pots als een gek solo (en geloof me meer dan soldiers/hawkers vergeet niet die insane mp gebruik van mageskills ja het zou kunnen met staff 5/6 en alles met ap maar ermm kep geen 500m ofzo om dat te kunnen kopen->staff insane prijzen ->ap mage eq onbetaalbaar mage heeft ap eq meer nodig dan een cleric int dingen. Party ja nu kan het nog maar binnen 4 weken niet meer en dan? Echt no way dat ik ga soloen met mage.

Maar idd grooste punt is wat ph4 zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Nu online
4th schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:27:
zodra der meer van de 120 in lot online zijn doe ik vrolijk mee, atm zitten alleen kip/dub in die range, fly en axe zijn me voorbij geschoten toen ik me cleric (101 atm) aant lvlle was :(
maar cleric gebruik ik nu bijna niet meer, doe solo wat op me arti (61) maar wil eigenlijk gaan partyen met me champ, door naar de 140
is het dan mogelijk om jouwe t3 set te lenen als ik lvl 100 bereik? aangezien ik me main er van maak waarschijnlijk ^^
o ja me mage is ook 121 dus je vergeet mij in ej verhaal xD

@ psy
ok is idd raar om te leaven :P ik accepteer uw beslissing :P

[ Voor 4% gewijzigd door ph4nt0m op 02-10-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Psychoot schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:12:
Weer een lap tekst, sorry @evo en buffies dat ik gister niet meer gekomen ben maar na het werk was ik kapot moe en had nogal koppijn |:(

Vorige week ben ik ook inderdaad de clan Stargazers gejoined en ik moet zeggen dat het me wel bevalt daar, nu nog ff een mic zoeken voor op ventrilo :+

ps: iedere job is duur om te solo'en :P
we waren op tijd weg ook, rond 11 uur waren we allemaal al wel gestopt
William/Ax3 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:47:
[...]

Cleric kost niks an pots. Eq tja int eq is maybe duur maar niet echt super noodzaak om te hebben. Soloed super op momenten dat er geen party is.

Mage->mp en hp pots als een gek solo (en geloof me meer dan soldiers/hawkers vergeet niet die insane mp gebruik van mageskills ja het zou kunnen met staff 5/6 en alles met ap maar ermm kep geen 500m ofzo om dat te kunnen kopen->staff insane prijzen ->ap mage eq onbetaalbaar mage heeft ap eq meer nodig dan een cleric int dingen. Party ja nu kan het nog maar binnen 4 weken niet meer en dan? Echt no way dat ik ga soloen met mage.

Maar idd grooste punt is wat ph4 zegt.
naja ik weet niet hoe jij rose speelt, maar als je idd met je mage alleen de zwaarste mobs wil hunten omdat je die toch wel kan raken lijkt het mijn vrij duurzaam en butiengewoon saai spelen. voor me soldier/champ heb ik buiten mc ook super veel hp pots nodig, maar qua eq etc, ik hunt de mats en alle tali en binds zelfs, zo lekker in de avond als de ph slapen kings hunten, geweldig, daar rondom paar van die gele mobs klappen. geen last van timers.

tegenwwordig droppen rood/orange mobs in forest al de gele 140 eq en daarmee kan je weer lekker refinenen.

ik zit nu aardig in het geld maar dan ga ik nog geen helmpje van 8 mil kopen terwijl een dag in fow/eldeon of een dag mana field light stones hunten het zelfde oplevert

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 02-10-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Anoniem: 141799 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:57:
[...]

we waren op tijd weg ook, rond 11 uur waren we allemaal al wel gestopt

[...]

naja ik weet niet hoe jij rose speelt, maar als je idd met je mage alleen de zwaarste mobs wil hunten omdat je die toch wel kan raken lijkt het mijn vrij duurzaam en butiengewoon saai spelen. voor me soldier/champ heb ik buiten mc ook super veel hp pots nodig, maar qua eq etc, ik hunt de mats en alle tali en binds zelfs, zo lekker in de avond als de ph slapen kings hunten, geweldig, daar rondom paar van die gele mobs klappen. geen last van timers.

tegenwwordig droppen rood/orange mobs in forest al de gele 140 eq en daarmee kan je weer lekker refinenen.

ik zit nu aardig in het geld maar dan ga ik nog geen helmpje van 8 mil kopen terwijl een dag in fow/eldeon of een dag mana field light stones hunten het zelfde oplevert
Is voor mij geen optie. Ik ga rond 22.30 a 23.00 naar me bed toe voor me werk dus ik kan gewoonweg niet bosses hunten. Maar me mage is zelfs duur op gele mobs. Sure 1/1 gaat prima maar zodra je paar keer word gemobed door 3 mobs sta je echt alleen maar pots te gebruiken. Dat is gewoon niks. Mage was een uitstekende mischien iets te soloist. Nu veel te afhankelijk van party. Hellemaal als je casual gamer ben. Daar is cleric 100x beter voor geschikt.

Daarnaast is het zo dat fly en ik altijd op elkaar wachten qua lvl enzo zodat we altijd in party kunnen met cleric en Raider. En ook weer hetzelfde met onze nieuwste noobs (soldier/scout). O+
fly en axe zijn me voorbij geschoten toen ik me cleric (101 atm) aant lvlle was :(
Ermm kan nog wel hoor ben 127 jij 120.

[ Voor 16% gewijzigd door William/Ax3 op 02-10-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Eldeon is inderdaad duur solo als je voor exp gaat met sold/champ. Ik weet het niet precies maar ik denk dat voor 30% ik 1 milj zullies aan vooral hp food kwijt ben. Dat verdien je dus echt niet terug met orb of fire, 1k zullie drops, red sandalwood, capricornus e.a stones die droppen in de 2e map.
Gelukkig heb ik voldoende zullies ;)

Zag dit op narose (de luxe potion craft). Zitten lekkere potions tussen maar jammer dat ze zoveel min of meer zeldzame mats nodig hebben. Lijken op de scrolls van irose ;)
Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/7720/deluxepotioncraftma8.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door luckyjan op 02-10-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Die blade spullen krijg je door spullen te disassembelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vergeet mij nie he^^ ben 108 we kunnen veel party vaak ben jij rond de zelfde tijdt als ik online naar 12uur dus^^ Miss kunnen we power lvlen in dod want solo gaat ook nie al te snel bij mij :) maja das bekend voor de meeste. Wil eindelijk eens 134-140 bereiken das toch wel een leuk doel nu ^^

@Lucky dat wordt skills verzamelen :) gaat straks veel opleveren denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 02-10-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vind DoD met een cleric toch best snel gaan, deed goeie 50% in een half uurtje tijd (ik lvl broozer niet meer).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

William/Ax3 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:11:

Ermm kan nog wel hoor ben 127 jij 120.
jep en mijn raider en ph4 zijn mage ook in de 12X dus kan prima ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Anoniem: 161022 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:33:
[...]

Vergeet mij nie he^^ ben 108 we kunnen veel party vaak ben jij rond de zelfde tijdt als ik online naar 12uur dus^^ Miss kunnen we power lvlen in dod want solo gaat ook nie al te snel bij mij :) maja das bekend voor de meeste. Wil eindelijk eens 134-140 bereiken das toch wel een leuk doel nu ^^

Idd drm post ik het ook aangezien nu iedereen ze dump bij de npc ;) Waar die crystals droppen?
Zag wel screenshots van de nieuwe eldeon map (ghost march) met een hoop crystals.
Ik heb begrepen op narose dat skills droppen t/m het lvl wat je bent. Ik neem aan dat hurricane een high lvl skill is (150?) dus t/m 145 veel skill books daarna is het afgelopen. Op mijn lvl droppen ze helemaal niet meer :'( (wel in temple maar dat is nu met versie 115 op narose ook afgelopen).

[ Voor 25% gewijzigd door luckyjan op 02-10-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuk die potion luckyjan heb je ook enig idee hoe lang die actief blivjen mocht je er eentje nemen.
5min, 20min, tot je dood gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:17:
[...]

wat ax3 ook zegt is dat hij op een gegeven moment toch tever achter raakt op jullie en het voor hem dan geen zin heeft om dus zijn mage te gaan doen :)

maar psy wil dus niet meer in LoT?
evo en lunatic laat even van jullie horen aub :)
anders moeten we mensen uit oot toe laten tot lot (beslissing ligt geheel bij fly daarover :) )
ik hoef ook niet meeir n lot sorry, lot is gewoon niet actief genoeg, rond om mijn lvl, daarintegen kan ik altijd ewl met iemand van stargazers partyen.

lun4t1c is momenteel clanless, maar stargazers krijgt een clean up naar de cc payment terug is dan word er gekeken wie er ckers niet terug komt, ik geloof dat lun daar nog even op wou wachten. want er gaan er 3 uit zoals het nu staat en efe, lun4t1c en buffies hebben aangegeven erin te willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Anoniem: 141799 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:30:
[...]

ik hoef ook niet meeir n lot sorry, lot is gewoon niet actief genoeg, rond om mijn lvl, daarintegen kan ik altijd ewl met iemand van stargazers partyen.

lun4t1c is momenteel clanless, maar stargazers krijgt een clean up naar de cc payment terug is dan word er gekeken wie er ckers niet terug komt, ik geloof dat lun daar nog even op wou wachten. want er gaan er 3 uit zoals het nu staat en efe, lun4t1c en buffies hebben aangegeven erin te willen
Die laatste zal denk ik niet blij zijn dat je dat nu al post denk ik ;)
Maar geen idee hoelang die potions blijven werken dat stond er nergens bij maar zal wel 20 min zijn denk ik (zelfde als vroeger die buff scrolls van irose).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ik ben er denk ik uit.

Ga verder met me cleric. En start ooit wel nieuwe mage op. Op me 2e acc waar me soldier nu ook op zit. Dan kan ik ook wel solo wanneer ik geen party heb en heb ik geen probleem meer met dat mensen te snel/langzaam lvl'en.

Gooi me mage vanaaf wel uit Lot en me cleric erin.

P.s iemand enig idee of in 115 al dragon scales enzo droppen? Weet wel dat essence enzo in die warzone voor clans alleen dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
luckyjan schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:38:
[...]

Die laatste zal denk ik niet blij zijn dat je dat nu al post denk ik ;)
Maar geen idee hoelang die potions blijven werken dat stond er nergens bij maar zal wel 20 min zijn denk ik (zelfde als vroeger die buff scrolls van irose).
Is geen probleem dat hij mijn naam noemt. Heb er zeer lang overnagedacht voordat ik met stargazers heb gepraat en zoals ik al eerder aangaf is het nou niet bepaald erg actief bij ons. Waardoor ik bijna altijd met hun in party zit zou ik zelf erg leuk vinden om er ook mee samen in clan te zitten. Natuurlijk zal ik jullie altijd blijven steunen als kan.

Dus Evo het is NP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:46:
[...]

Is geen probleem dat hij mijn naam noemt. Heb er zeer lang overnagedacht voordat ik met stargazers heb gepraat en zoals ik al eerder aangaf is het nou niet bepaald erg actief bij ons. Waardoor ik bijna altijd met hun in party zit zou ik zelf erg leuk vinden om er ook mee samen in clan te zitten. Natuurlijk zal ik jullie altijd blijven steunen als kan.

Dus Evo het is NP
jij had al eerder zelf gepost dat je overweegt om in stargazers te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Anoniem: 141799 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 02:04:
echt jammer kay, maar je komt wel terug jij bent ook een die hard :P

........
Ik was een die hard ja... :9 maja als het goed is kom ik ooit weer terug ;)

Btw. Wie van de Tweakers zitten er nu eigenlijk allemaal in Stargazers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaytjuh schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:33:
[...]

Ik was een die hard ja... :9 maja als het goed is kom ik ooit weer terug ;)

Btw. Wie van de Tweakers zitten er nu eigenlijk allemaal in Stargazers?
ik en psychoot alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111694

niet actief lol ben iedere avond ingame grapjas
aleen is zo saai aleen lucky wil afentoe eens ff partyen :(
van iemand anders hoor ik nooit niks tja hmm

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 111694 op 02-10-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hier wat tweakwerk voor degene die het leuk vinden om zich ermee bezig te houden :)
Het zou moeten werken op alle iRose client versies:

Je kan hiermee alle suits/uniformen mee aanpassen zoals jij het wil. Het is geen hacken aangezien het alleen clientsided is. Je krijgt wel alle source bestanden van het gehele spel te zien, van lightmaps tot skins :)
Tutorial on "Changing Character Skin"

1. First thing your gonna need is Vfs editor which you can get here rose.snipah.com

2. Now you need something that can read .dds files (i use photoshop)

3. After getting those 2 programs you have to go into your Rose directory and right click Data.vfs and click Open With and pick Vfs editor

4. When you open it with VFS editor extract Data.vfs to your desktop so you have all the 3ddata files and ect anything else that is in data.vfs

5. After you have done that it rougly takes 5 min to extract it all cuz its 4000 files go into the file that says 3DDATA on your desktop

6. In 3DDATA go into AVATAR and open up photoshop or w/e you use to view .dds files and if you want to say replace your hat go into CAP

7. Under CAP you can open up any .dds file with your program and view it.

8. If you have a noob cap such as a beret find what file it is the file for a red beret would be CAP_00100.dds or something that says 00100

9. Now if you want to replace it with a good hat find the texture(.dds) you want to replace it with say CAP_00600 (random hat) you would do this take take CAP_00600.dds and put it on your desktop along with CAP_00600.zms(.zms is the shape or 3d render of the hat) and take (COPY)CAP_00100.dds and CAP_00100.zms

10. And replace CAP_00600.zms and .dds with the name CAP_00100

11. Now that you have changed the name,(.dds,.zms)you can replace the hat by putting the directory you found the cap in so it would be like this

12. Go into 3Ddata and since your replacing your hat make a file called AVATAR in AVATAR put a folder called CAP and in CAP put the renamed cap in it (put the cap you change from 00600 to 00100 in there)

13. It should look like this in the end 3Ddata/AVATAR/CAP/CAP_00100.zms and CAP_00100.dds

*To delete it just delete the directory you put it in so if you want to put your avatar back to the way it used to look just delete CAP or delete the whole AVATAR folder
Tutorial gevonden op: http://www.gamerzplanet.net/forums/showthread-t_8707.html

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Nee dat werkt alleen in iRose, alle commerciele versies kan dit allang niet meer, anders zou je namelijk ook alle andere dingen aan kunnen passen, zoals p2p hair/face (al zitten die nu ook in evo zag ik), en kan je npc files editten en weet ik veel wat voor ellende allemaal ;)
Het is namelijk niet mogelijk om files weer terug in de .vfs bestanden te stoppen en de game kijkt niet meer naar de uitgepakte mappen, zoals iRose dat nog wel doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
oh, maargoed. Op ruffrose client werkt het iig wel. Maar het is wel leuk om ff mee te spelen :)

Zo juist de islamic dress veranderd naar een japanese schoolgirl uniform

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 02-10-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Rakkerzero schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:25:
oh, maargoed. Op ruffrose client werkt het iig wel. Maar het is wel leuk om ff mee te spelen :)

Zo juist de islamic dress veranderd naar een japanese schoolgirl uniform
en daar willen wij natuurlijk wel een screenie van zien dan...
Anoniem: 161022 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:33:
[...]

wil eigenlijk doorgaan met me champ, me cleric gebruik ik voor solo mats en tali hunte, en me arti voor afwisseling en craftwerk

@Lucky, goed om te zien dat die disassemble stones nu ergens voor gaan worden gebruikt :)

@lars, me t3 heb ik nog wel nodig aangezien ik vaak me party members ga buffen met wie ik met arti in party (lol @ rijm) zit. (is ook alleen maar ring en necklace)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
4th schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:54:
[...]
en daar willen wij natuurlijk wel een screenie van zien dan...
Is niet mij screen, maar het is wel hetzelfde pakje :P

Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/66/screen074wx9.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Het kan trouwens _wel_ op de nieuwe client via een iets andere methode, al ga ik het niet de wereld in brengen.
Is ook een van de redenen waarom er zoveel high grade items zijn in game, was een bug in een npc waardoor je heel simpel heel hoog kon refinen.
En zo hebben ze wel meer gedaan, het is mogelijk, en als je het bovenstaande snapt en een beetje op andere fora's kijkt weet je zo hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Anoniem: 54991 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:46:
Het kan trouwens _wel_ op de nieuwe client via een iets andere methode, al ga ik het niet de wereld in brengen.
Is ook een van de redenen waarom er zoveel high grade items zijn in game, was een bug in een npc waardoor je heel simpel heel hoog kon refinen.
En zo hebben ze wel meer gedaan, het is mogelijk, en als je het bovenstaande snapt en een beetje op andere fora's kijkt weet je zo hoe het moet.
Nou zoveel high grade items heb ik niet gezien. Ik neem aan als er een bug was de shops vol met (9) spul zaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De bug zat in (5) refined, die had (naar ik hoorde) succesrate van bijna 100%. Stond ook recent in 1 van de patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
SinergyX schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:09:
De bug zat in (5) refined, die had (naar ik hoorde) succesrate van bijna 100%. Stond ook recent in 1 van de patches.
Nee dat dacht ik ook eerst en wat ik vreemd vond aangezien er toch behoorlijk wat bij mij op 5 gefailed was. Later las ik op narose in de wat beter omschreven patch aanpassingen dat het met het wel of niet failen van gems naar 5 te maken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ah kijk, verandert de zaak :) Weet ik het verder ook niet, speel puur wat voor me plezier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191544

Hallo

Ik ben nieuw op dit forum.
Mijn naam is Niels. Ik speel NaRose.
Zijn er nog meer mensen die NaRose spelen, of zitten die allemaal op pRose?

Ik ben 17 jaar.

Mijn charactername is DutchCrow
Het is een Dealer, die nu lvl 3x is.

Ik heb daarnet een Potbelly Gun gevonden van een Aqua King, iemand die weet hoeveel deze waard is?

Ik hoop dat er iemand mij kan helpn, en misschien ook met mij kan partyen in NaRose.

Mazzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Er zijn wel een aantal die NArose spelen, meeste zitten toch op Prose. Potbelly is paars, weet niet of er nog een 'hype' opzit, ik heb er toen eentje verkocht voor 900k.

Verder, ik ben bejaard :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Gisteren eindelijk 65 geworden. Dus mn violet gear aan :)

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/6594/65fm6.jpg
kwaliteit plaatje is niet echt super :X

[ Voor 19% gewijzigd door jip_86 op 03-10-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
potbelly guns zijn in Prose nog maar iets van 250 tot 300k waard, ik heb er nu nog 2 van. En ik heb er eerder 1 verkocht voor 1,5 mil en 1 voor 900k. Maar nu zijn er teveel en ook nix meer waard.
Ik weet niet hoeveel ze in NArose opbrengen, ik zou proberen zo hoog mogelijk in te zetten. Komt misschien wel een gek die 'm koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jip_86 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:54:
Gisteren eindelijk 65 geworden. Dus mn violet gear aan :)

[afbeelding]
kwaliteit plaatje is niet echt super :X
GZ :)
ziet er stuk beter uit :) (toch blijft het wel een wijve pakje :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Nu online
yo kip
als je dit leest (ben je gek :P )
kom je party met je noob? :)

of iemand anders met zijn noob rond de lvl 50/60

[ Voor 26% gewijzigd door ph4nt0m op 03-10-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Word hier beetje moederloos van kep nou al aantal dagen alleen maar LAGG LAGG LAGG en dc na dc. En nee tis niet me pc want heb er immers 2. Router resetten etc ook geen nut tis echt alleen maar met rose alle andere dingen gaan zoals normaal als een tiet. Ga maar is ticket anmaken. Spelen omogelijk zo.
luckyjan schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:15:
[...]

Ik en phantom hebben totaal geen lag terwijl wozzie het weer wel heeft. Lijkt dus toch meer een isp probleem (ikke chello, phan wannadoo en woz xs4all).
Mja als het nou alleen een beetje lag was boeide me het niet zoveel. Maar 5 sec lopen 20 sec lockup is nou niet juh van het. DC's zijn ook iri soms na 15 min soms al direct als ik inlog en dat op 2 pc's :X.

Btw heb wel een wand op 5 nou en ding is 413ap. Das meer als een legend oracle op 4 die is maar 403 8)7.

[ Voor 52% gewijzigd door William/Ax3 op 04-10-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik had niks te doen dus heb maar ff een siggy voor mezelf gemaakt voor ruffrose forum :P

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/forum/rr/Rakkerzero_sig_rose_2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
je Usericon vind ik meer :> O+ hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
haha ja. :P
Maar wilde nog een Rose related sig hebben voor mn huidige char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
William/Ax3 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:36:
Word hier beetje moederloos van kep nou al aantal dagen alleen maar LAGG LAGG LAGG en dc na dc. En nee tis niet me pc want heb er immers 2. Router resetten etc ook geen nut tis echt alleen maar met rose alle andere dingen gaan zoals normaal als een tiet. Ga maar is ticket anmaken. Spelen omogelijk zo.
Ik en phantom hebben totaal geen lag terwijl wozzie het weer wel heeft. Lijkt dus toch meer een isp probleem (ikke chello, phan wannadoo en woz xs4all).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

ph4nt0m schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:54:
yo kip
als je dit leest (ben je gek :P )
kom je party met je noob? :)

of iemand anders met zijn noob rond de lvl 50/60
Ik heb niet altijd evenveel tijd ph4 ;) Ik ben ook aan het minderen met 's avonds laat spelen, het wordt 's morgens steeds moeilijker om m'n bed uit te komen :X

Hier trouwens ook totaal geen last van lag gelukkig (wanadoo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Nu online
Haan schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:22:
[...]

Ik heb niet altijd evenveel tijd ph4 ;) Ik ben ook aan het minderen met 's avonds laat spelen, het wordt 's morgens steeds moeilijker om m'n bed uit te komen :X

Hier trouwens ook totaal geen last van lag gelukkig (wanadoo)
7 uur is niet laat :P iig ben je der vanmiddag voor CF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

sac, de ldk is vanacht verkocht voor 3,99M heb atm shopje op n00b opgezet, zet vanacht weer de cleric op.

@kip/haan/kippetje :P heb nu sen6 hat, suit, gloves, sen4 bag(5 op lvl78), sen3 tarz en sen4 boots, net nog een street bag met str5 stats gemaakt :)
heb atm sen4 hat in shop voor 100k, als hij er straks nog is en je hebt hem nodig laat even wat weten kan je hem hebben.

voor iedereen, ben nog op zoek naar sen6 wapen, sen6 bag/backshield/wings, sen6 tarz, en sen6 boots, voor low lvl 500k en voor high lvl betaal ik 1M

[ Voor 67% gewijzigd door 4th op 04-10-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:06:
[...]

7 uur is niet laat :P iig ben je der vanmiddag voor CF?
ga jij nou is gewoon naar school :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Nu online
Anoniem: 141799 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:35:
[...]

ga jij nou is gewoon naar school :P
ik zit op school kga nu naar huis ^^
kben klaar voor vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4th schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:32:
sac, de ldk is vanacht verkocht voor 3,99M heb atm shopje op n00b opgezet, zet vanacht weer de cleric op.

@kip/haan/kippetje :P heb nu sen6 hat, suit, gloves, sen4 bag(5 op lvl78), sen3 tarz en sen4 boots, net nog een street bag met str5 stats gemaakt :)
heb atm sen4 hat in shop voor 100k, als hij er straks nog is en je hebt hem nodig laat even wat weten kan je hem hebben.

voor iedereen, ben nog op zoek naar sen6 wapen, sen6 bag/backshield/wings, sen6 tarz, en sen6 boots, voor low lvl 500k en voor high lvl betaal ik 1M
Relax man!! heb je toevallig een sense bag voor lvl 62? En heeft iemand een refined edge gun voor me? ben namelijk bijna 64 ging helaas dood op cf :'(

@ Gerwin zou ik je abyss rifle mogen lenen naardat haan ermee klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

http://www.youtube.com/watch?v=4N10QX95nIw

Hebben jullie die al gezien? Is een 10min durende rose verhaaltje :P

Heel erg tof gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Nu online
wow leef jij ook nog? speel je nog uberhaupt ? XD

kmoe wel zeggen het is 1 hilarisch filmpje xD

[ Voor 33% gewijzigd door ph4nt0m op 04-10-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-05 01:55

Wiepa

Notoriously ...

Anoniem: 153710 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:13:

Heel erg tof gedaan.
hijs idd wel gaaf! :D

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Heel erg tof gedaan.
Heel mooi gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heel erg tof gedaan.
Die is echt super vet dat duel gun gedoe moetenm ze echt doen man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Heel erg tof gedaan.
Geniaal filmpje _/-\o_
Dit is echt de beste editted rose filmpje die ik tot nu toe gezien heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

OMG!!! goeie man ahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Wel jammer dat er nog steeds mensen ingame zijn die zulies voor echt geld verkopen.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/illegal.jpg

Helaas voor deze persoon wordt ie dus ge-report, jammer ook voor EU-LilAlex voor het kopen ervan.

PS: filmpje van Noratu is geniaal, had hem gister al gezien toen ie op irc werd gepost net paar minuten na de release. Andere filmpjes van hem zijn ook geweldig trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat gaat in Prose al sinds die timecards er zijn hoor ;) (100time gaat voor 10-20mil) Is zo'n beetje bij elke game in azie welke timecards verkoopt. MapleSea zegt zelfs dat het goed is voor de 'ingame economie' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Nou sinds gisteren avond is de lag dus ineens verdwenen en kan dus eindelijk na 5/6 dagen klooien weer normaal spelen.

EINDELIJK.

lol @ 3x xp.. 13x here i come ^^. Zal wel erg druk in cf 70-89 worden. Benieuwd wat me soldier+buff+soul gaat krijgen van een boon ^^.

ooh ja ik zoek nog steeds een Behead axe als iemand dat is als drop krijgt en voor leuke prijs an me wil verpatsen graag ;).

Heeft er btw nog iemand wat low lvl muse stuff? Zoek met name nog een golden golden staff en dark anima.

[ Voor 64% gewijzigd door William/Ax3 op 05-10-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Aarrgh wozz en ik zitten op een lanparty dit weekend waar je geen games op internet kunt spelen ;(
(ik neem iig mijn usb wifi stick mee je weet maar nooit)

Heya! Don't you just love ROSE? We got lots of reasons to celebrate this weekend!!!

1. Noratu of Polaris won the Film Festival!!! (I'm so proud. T____T *sniff*)

2. InzoRavenloft is this year's Lion's Den Xtreme Champion! (Sacramenti~! I wub yu~! EeeEeeeEEek! Gleng gleng!)

3. LDX and LU! LIVE were a big success!!! Thanks to you, our beloved players! Knowing that you enjoyed the event makes all the work definitely worth it!

And because we love you so much... (And because there's a rumor going around that there will be a 3x... LIES!!! all LIES!!!) we decided to make it real and official.

Polaris and Sirius will get 3x EXP and 2x DROP RATE starting 9PM of October 6, Friday until Monday morning, 9AM of October 9, 2006!

[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 05-10-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Nu online
hmm dat is dus bij ons van8 om 1 uur ^^ morge lekker CF in dan maar :P xD

owh crap! ik dacht 9 am lal xD

nee als je dus al op CF zit krijg je op gegeven moment ook 3x exp :) ook dat is welkom ^^

[ Voor 50% gewijzigd door ph4nt0m op 05-10-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
3x exp... lol :/ Die droprate mogen ze uitlaten, krijg je dus geen +1 etc drops meer (laat staan refines).

En terecht dat Noratu die film festival gewonnen heeft, gast maakt echt goeie films :)

En nee, dat begint dus morgen 3 uur s'middags, eindigt om 3 uur s'nachts zondag->maandag ;) Dus CF pas op zaterdag met 3x exp.
(het is -6 :P)

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 05-10-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
luckyjan schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:08:
Aarrgh wozz en ik zitten op een lanparty dit weekend waar je geen games op internet kunt spelen ;(
(ik neem iig mijn usb wifi stick mee je weet maar nooit)

......

Polaris and Sirius will get 3x EXP and 2x DROP RATE starting 9PM of October 6, Friday until Monday morning, 9AM of October 9, 2006!
Dat is idd balen Jan. Ook balen is dat ik niet meer speel, anders had ik mooi weer even een paar leveltjes kunnen pakken :9 ze maken me het wel moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

SinergyX schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 00:56:
Dat gaat in Prose al sinds die timecards er zijn hoor ;) (100time gaat voor 10-20mil) Is zo'n beetje bij elke game in azie welke timecards verkoopt. MapleSea zegt zelfs dat het goed is voor de 'ingame economie' :P
Dus...? Moeten we het dan maar accepteren? Dit is toch wel wat anders dan gametime verkopen ingame wat btw ook illegaal is. Gewoon reporten die zooi. Het is gewoon niet leuk dat mensen eerlijk hun geld verdienen en dat dan gewoon een rijk mannetje komt die ff 500m zulie ingame koopt en die dan alle uberspullen kan kopen. Van mij mogen ze ban krijgen voor paar dagen, wat nog beter zou zijn is dat hun geld afgepakt wordt.
SinergyX schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:55:
Tja, die discussie heb ik al 1001 keer gehad :P Sommige mensen kunnen amper spelen door 40urige job, timezone of whatever, toch ook niet eerlijk tegenover geen werk/school spelende mensen die 24/7 ingame zitten? It's all about the money, ik doe er vrolijk aan mee :)

Stel-scenario: Itemshop gaat ascaras (ofzo) wings verkopen (ongelimiteerd), welke tradable worden. Ik, rijke olie-magnaat, koop 100 wings in en ga ze a 10mil verkopen. Oneerlijk, maar mag wel ;)
Het is geen discussie van hoeveel mensen kunnen spelen per dag, als ze minder kunnen spelen is hun lvl lager en hun geld minder, daarvoor hoeft hun plezier toch niet minder te zijn. Die mensen die minder tijd hebben verpesten het dan wel weer voor de mensen die veel tijd hebben imho. Dan zou een lvl 100 met alles +9 gear een lvl 16x ownen met +3 gear omdat die lvl 16x eerlijk speelt, neej dat klinkt logisch (kun je net zogoed items hacken en g7 dupen).
Als je zegt qua itemmall spullen kopen voor reallife money en dan voor ingame zulies verkopen zou wel legaal zijn, dan heb ik er ook geen moeite mee. Maar ik denk niet dat je itemmall stuff kan doorverkopen.
Als jij ooit ingame geld koopt voor echt geld zal ik geen moeite hebben om jou ook te reporten hoor, het is gewoon oneerlijk.

[ Voor 61% gewijzigd door Psychoot op 05-10-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, die discussie heb ik al 1001 keer gehad :P Sommige mensen kunnen amper spelen door 40urige job, timezone of whatever, toch ook niet eerlijk tegenover geen werk/school spelende mensen die 24/7 ingame zitten? It's all about the money, ik doe er vrolijk aan mee :)

Stel-scenario: Itemshop gaat ascaras (ofzo) wings verkopen (ongelimiteerd), welke tradable worden. Ik, rijke olie-magnaat, koop 100 wings in en ga ze a 10mil verkopen. Oneerlijk, maar mag wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Zo, laten we hier maar verder gaan

[PC MMORPG] ROSE Online - deel 27

@ modje sluiten maar