x2 Exp event is begonnen 15.39
rare tijd maar is begonnen
whaha 20k per mob weer
whaha 20k per mob weer
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mooi dat word dus in het weekend mooi in dod powen met fly/sac en Ramon met me clericje ^^.gerwingood schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:39:
x2 Exp event is begonnen 15.39rare tijd maar is begonnen
whaha 20k per mob weer
Mja als je 145 ofzo ben kunnen fly en ik ook weer is denken an de main chars ^^.gerwingood schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:41:
[...]
high lvl ook
net lvl 136 geworden en wil graag 140 voor me pakje
dus here i come
[ Voor 33% gewijzigd door William/Ax3 op 15-09-2006 16:59 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Weer zoon achtelijke EXP event....William/Ax3 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:22:
[...]
Mooi dat word dus in het weekend mooi in dod powen met fly/sac en Ramon met me clericje ^^.
Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
high lvl ookVerwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:35:
huh alweer.. nouja ik zit er niet echt mee, ik kan nog wel wat lvl's gebruiken maar ik begin me toch af te vragen of dit nu elke week zo gaat. Nouja voor nu ben ik er als lowlvl wel blij mee
Verwijderd
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
hehe laten zien wat ik kan doenWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:22:
Mja als je 145 ofzo ben kunnen fly en ik ook weer is denken an de main chars ^^.
Verwijderd
Misschien wel een leuk idee, de trainingground in Junon zijn vaak leeg, kan je daar een soort mega battle maken. Aan de ene kant LoT, andere kant OoT en dan na de gebruikelijke drama op elkaar afrennen a la braveheart, voor de fun kan je LoT iedereen laten oneshotten of iets in die richting.SinergyX schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:38:
Mijn inspiratie kwam inderdaad uit youtube rose filmpjes, paar behoorlijk goede tussen. Ik gebruik inderdaad ook MM2.0, alleen vind mijn HD 3GB aan Avi bestanden niet zo fijn om mee te werken. (mis alleen wat kleine features in MM, maar daar vind ik wel wat op - bv zoomed scrolling/panning).
Ik heb al 2 'proefjes' gemaakt, zal ze vanaaf nog eens recoden naar een redelijke grootte
hehehVerwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:24:
[...]
Misschien wel een leuk idee, de trainingground in Junon zijn vaak leeg, kan je daar een soort mega battle maken. Aan de ene kant LoT, andere kant OoT en dan na de gebruikelijke drama op elkaar afrennen a la braveheart, voor de fun kan je LoT iedereen laten oneshotten of iets in die richting.
zomaar een idee, hoor het wel wat je er van vindt
Haha, moeten we wel eerst iets van 10000x op jullie inhakken voordat jullie bijna dood zijngerwingood schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:36:
[...]
heheh
oot die lot in maaktzou leuk uit zien ja
je leeeft je maar uitSander1991 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:57:
[...]
Haha, moeten we wel eerst iets van 10000x op jullie inhakken voordat jullie bijna dood zijnwel goed idee btw
Kheb gister van 154 naar 156, 40% gedaan
[ Voor 8% gewijzigd door Psychoot op 16-09-2006 11:01 ]
Verwijderd
Ik, psychoot, luantic en dealzor doen ook wel mee dan gaan wij wel aan de oot kant staanVerwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:24:
[...]
Misschien wel een leuk idee, de trainingground in Junon zijn vaak leeg, kan je daar een soort mega battle maken. Aan de ene kant LoT, andere kant OoT en dan na de gebruikelijke drama op elkaar afrennen a la braveheart, voor de fun kan je LoT iedereen laten oneshotten of iets in die richting.
zomaar een idee, hoor het wel wat je er van vindt
hij is me gewoon vorobij hoor,Psychoot schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 10:57:
[...]
Kheb gister van 154 naar 156, 40% gedaan(n dat zonder clerick
Ger lvl door, hehe) Vandaag de 158 proberen te halen
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 11:39 ]
ik door levelenPsychoot schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 10:57:
[...]
Kheb gister van 154 naar 156, 40% gedaan(n dat zonder clerick
Ger lvl door, hehe) Vandaag de 158 proberen te halen
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 14:27 ]
[ Voor 58% gewijzigd door 4th op 16-09-2006 19:22 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Welke job speel je, heb al men oude hawker gear bewaard dus misschien heb je er wat aan.Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:26:
was om 11 uur nog lvl 36 en nu al bijna lvl 41 gaat lekker zo met die 2x xp
Volgens mij geeft lena dex ringetje, (die had ik genome met men hawker) ik zou dex doen voor de dodge, maarja ik heb niet verstand van dealer4th schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:11:
edit2: wat is beste ring voor een dealer, int van keenu, str van cornell, wat geeft lena?
[ Voor 30% gewijzigd door Thermometer op 16-09-2006 21:43 ]
Misschien weer /noui ^^Sander1991 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:03:
[...]
....
EDIT: AAAAAAH ik deed /noui voor de grap om te kijken hoe dat is om te filme, maar nu weetik niet meer hoe ik men UI weer trg krijgiemand een idee?
[ Voor 29% gewijzigd door Kaytjuh op 16-09-2006 21:38 ]
Verwijderd
ik ook al 2 weken geen rose meer, en bevalt me redelijk goed, zonde van de payment maarja, ik ga pas weer betalen in de winter denk ik, want dan heb ik veel meer tijd ervoor.Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:39:
pak gewoon een crackshot ring, ben je meteen van het gezeur af
en al bijna 3 weken geen rose \0/
en geen afkickverschijnselen \0/
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
same here iruja! yay we moeten bier gaan drinken xDVerwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:39:
pak gewoon een crackshot ring, ben je meteen van het gezeur af
en al bijna 3 weken geen rose \0/
en geen afkickverschijnselen \0/
Ach mijn mage hangt ook al een eeuwigheid op 154 komt eerders wel weer is an de beurt. Nog geeneens me achmage gerefined ach boeiend ookVerwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:35:
hij is me gewoon vorobij hoor,jammer dat ik die events nooit mee kan maken, is al de 3de die ik mis en ik blijf maar 156
[ Voor 56% gewijzigd door William/Ax3 op 17-09-2006 00:11 ]
Verwijderd
heb job muse healerVerwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:05:
[...]
Welke job speel je, heb al men oude hawker gear bewaard dus misschien heb je er wat aan.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 00:21 ]
weet je dat zeker? want dan heeft het geen nut om een plaats in oot bezet te houden, je kan altijd weer rejoinen natuurlijk als je weer gaat spelenXouxic schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 22:04:
[...]
ik ook al 2 weken geen rose meer, en bevalt me redelijk goed, zonde van de payment maarja, ik ga pas weer betalen in de winter denk ik, want dan heb ik veel meer tijd ervoor.
[ Voor 70% gewijzigd door 4th op 17-09-2006 02:41 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 03:29 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Haan op 17-09-2006 08:42 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
[ Voor 89% gewijzigd door Sicko op 17-09-2006 10:24 ]
Lena geeft dex jah en dat is dan nog het beste voor een dealer, dex geeft ook ap. Maar het beste is de crackshot4th schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:11:
edit2: wat is beste ring voor een dealer, int van keenu, str van cornell, wat geeft lena?
Verwijderd
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Deze bedoel je?Rakkerzero schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:06:
Hey beste Rose spelende mensjes
Ten tijde dat eRose er nog was, was er toen op het forum een downloadlink naar een Rose Online fankit geplaatst. Daar zaten dan heel veel high resolution Rose plaatjes in.
Die zoek ik nu. Heeft iemand die? Of weet iemand waar ik die kan downloaden??
Alvast bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door Kaytjuh op 17-09-2006 11:22 ]
Verwijderd
ThanxKaytjuh schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:13:
[...]
Deze bedoel je?
http://www.roseonlinegame.com/Community/fansitekit.asp
Edit: en hier heb je misschien ook nog wel iets aan![]()
http://download.eu-rose.com/index.php?page=wallpapers
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ik speel NaRose en heb totaal geen last van lagg of wat dan ook.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:57:
zijn er nog mensen die naRose spelen????
ik heb al 2 weken last van lagg is niet normaal maar goed ik zoek mensen om mee te partyen.
of gaat het in dit topic alleen maar over pRose?
ik zou graag is met iemand praten over naRose want ik heb spullen nodig die nergens te vinden of te kopen zijn![]()
thanks
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 22:05 ]
hmm, zaterdag om 7u savonds op lvl1 beginne, en zondag om 1u smiddags lvltje 45Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:18:
nee helaas heb niets daarvan sorry,
lvlen gaat idd erg lekker weer dit weekend.
van 30 naar 45 niet verkeerd al zeg ik het zelf.
Verwijderd
dat is wel een super record cool man. mijn record is tot nu toe in 8 uur van 1 naar 28.4th schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:00:
[...]
hmm, zaterdag om 7u savonds op lvl1 beginne, en zondag om 1u smiddags lvltje 45das dus 5u lvlle van 1 tot 36 en daarna 3u voor lvls 36-45
me oude record van lvl 1 naar 51 in 30u heb ik dus eigenlijk wel verbeterd
Volgens mij heb jij je doel ruimschoots bereikt dus kom maar op met dat screentjegerwingood schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:09:
@trianga
Denk zon 90% nu of zelfs 95% die geregeld post in dit topic op Prose zit.
Maar je kan altijd dingen vragen over drops want prose en narose hebben beide Evolution en kan altijd kijken of onze ideeen helpen.
@Prose
Levelen gaat weer te lekker hoop vannavond me doel bereikt te hebben en dan post ik wel effe screen
Van mij en Woz
40k voor Adamantium is een beetje cheap aangezien het alleen op de laatste map in Eldeon dropt en dan ook nog niet eens echt common.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:09:
hebben de mensen die hier P-rose spelen dit soort spul voor me: Adamantium, ik koop ze in voor 40k maar heb er 153 nodig voor twinkle staff als iemand iets heeft pm me dan voor prijs ingame ik sta nu voor mildun![]()
EU-CraZyTwo is mijn ingame name
Er klopt alleen een dingetje niet, ik krijg namelijk te zien dat mijn naam splendid isSplendid schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:35:
Jongens, ik heb de spelerslijst weer gefixed!
De database is wel geleegd. Dus weer een schone lijst voor jullie.
Have fun!
http://www.got.splendid-designs.nl
Thanx, ik zal ze eens even mailenHaan schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:11:
Ik denk dat je dan even moet mailen of ze je account gegevens kunnen sturen.
ex afbeeldingSplendid schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:35:
Have fun!
[ Voor 20% gewijzigd door PeGys op 18-09-2006 15:03 ]
Een beetje verlies heb je altijd...
[ Voor 34% gewijzigd door Splendid op 18-09-2006 14:41 ]
Done.Splendid schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:37:
Heb er al wat dingen uitgehaald. Als er nog wat fouten in zitten even melden. Dan fix ik het even...
@ BlueForce
Zou je die screen even weg willen halen wegens privacy overwegingen van derden. Dank je!
Een beetje verlies heb je altijd...
Of gewoon vrij aantal? Ik zet mijne/mika/dommz bij elkaar = 9 spelers.gerwingood schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:05:
@Splendid
Zou je limit van 3 characters kunnen verhogen naar 5?
Kunnen nu namelijk 5 chars op 1 account
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 18-09-2006 17:42 ]
Heel erg bedankt splendid, dat je hem weer online hebt gezet.Splendid schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:35:
Have fun!
[ Voor 74% gewijzigd door 4th op 18-09-2006 23:31 ]
Je moet ook flink overkill gebruiken. Dus als ie bijna dood is je beste skill attack er boven op.jip_86 schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:32:
Ik baal een beetje dat riddler beans nog maar 6000 exp ongeveer geven
[ Voor 29% gewijzigd door Haan op 19-09-2006 10:25 ]
Verwijderd
ze hebben 1k of zo maar 0 def..Haan schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:10:
Beans hebben maar 1 hp ofzo, dus die zijn altijd instant dood
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 11:23 ]
Local had zondag met x2 event.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:20:
[...]
ze hebben 1k of zo maar 0 def..
ze zijn zeg maar 5K exp, doe je 10.000 damage kil je hem dus zeg maar 10, is dus 50K exp.
En hoe meer damage hoe meer exp he.
Heb met 2x exp met me raider er 672K uitgehaalt
zit ook te twijfelen wat ik zal doen.SinergyX schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:41:
@rakker offtopic: jou icon =![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteravond nog lvl70 geworden met mn spear-soldier, wat heeft die spear screw een lange recharge, lijkt een 60 secondeMischien was sword helemaal niet zo slecht...
Iedereen kan nu zoveel accounts aanmaken als hij of zij zelf wil.SinergyX schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:53:
[...]
Of gewoon vrij aantal? Ik zet mijne/mika/dommz bij elkaar = 9 spelers.
Edit: bugje #1 gevonden. Via deze link kan je alsnog characters toevoegen als je bent ingelogt, ook al geeft hij die link niet meer in je profiel. (ik heb er nu 4 totaal).
Edit: Bugje #2, ik kan mezelf messages versturen
Verwijderd
Top man, ik heb mij 3 100+ chars er ook maar bij gezet.Splendid schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:05:
[...]
Iedereen kan nu zoveel accounts aanmaken als hij of zij zelf wil.
Wat ik zover heb gezien:gerwingood schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:04:
Iemand grote verschillen tussen sword en spear?
klopt redelijk alleen er is geen vergelijkbaar superwapen voor speer zoals de beheaded axe of the sacred hander, er zit bijna 100ap stock verschil in, hier liep ik tegenaan in tala, ben altijd spear soldier geweest en daar ook gedaan, maar sword en axe zijn krachtiger, sword vs mobs en axe pvp vooral maar met stuns (ja, heeft 2 verschillende stun skills) is het zeker niet veel verschilSinergyX schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:12:
[...]
Wat ik zover heb gezien:
-sword heeft meer AP, skills lijken meer dmg te doen, aoe def debuff.
-spear lager AP, meer a-spd (+2 tot +3). Vrij snel 2x def down skills (25%).
Spear heeft minder str nodig -> evt meer in sen -> meer crits.
Spear heeft verdere range in melee, aoe is een aspd debuff.
Spear heeft op low lvl de Saint Iron Spear, lijkt nog steeds teveel dmg te doen.
lvl75-100 lijken er weinig spears te koop (death, halbert, chaos etc), sword dropt makkelijk van doongoliath, na lvl100 zijn er betere swords te koop. Persoonlijk vind ik het lopen met spear mooier, dat vage 2handen schuivend over de grond sword vind ik maar niets. Spear krijgt in 2nd job nog een 2de aoe skill, sword weet ik niet.
[ Voor 21% gewijzigd door 4th op 19-09-2006 11:53 ]
Verwijderd
Spear wordt nog wel redelijk sterk.SinergyX schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:29:
Hoogste spear die ik ken ik dacht ik 313AP. Beheaded base 412 ofzo?
Dat deed ik ook. Gewoon met skill.luckyjan schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 08:16:
[...]
Je moet ook flink overkill gebruiken. Dus als ie bijna dood is je beste skill attack er boven op.
(Golden) Nimrod spear is nu de beste en heeft vaak veel acc + 3 attackspeed. Zelfs eentje gezien met 117 acc op 0.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:53:
[...]
Spear wordt nog wel redelijk sterk.
-Golden nimrodpiece 335 ap
-Behead axe 374
-Sacred hander 372
En er komt nog een nieuwe spear en sword.
Explosion hander en Punisher drill allebei 386 ap unrefined.
[ Voor 4% gewijzigd door Masioni op 19-09-2006 15:44 ]
zover ik weet worden onze accounts nog niet geaccepteerd bij mylevelup de mijne tenminste niet.Masioni schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:40:
HeHe, eindelijk![]()
Na een hele lange tijd bezig te zijn geweest met registeren.
De link vinden om jezelf als eurepeaan te registeren is niet makkelijk...
En dan ook nog is in dat rare mylevelup moet registreren.
En nu krijg ik mijn EU account(ja ik heb tijdens al het geklooi 3 accounts aangemaakt ergens in azie), weer niet op de mylevelup!
Maar nu eindelijk gewoon een EU account(niet de gewenste nickname want die gebruikte ik in de eerste poging en kan dat account weer niet verwijderen)
En dan nu de vraag: Moet/Kan een EU account ook bij mylevelup registreren?
Nou ik ben nu iig de client aan het downloaden(begin maar niet aan het verhaal hoe ik daar aan moest komen).
Dus straks maar ff in de trail tijd gaan spelen en kijken of het leuk is![]()
Misschien zie ik jullie wel
Nee en je kunt nu dus ook bijv. je wachtwoord niet wijzigen (slechte zaak!!).gerwingood schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:47:
[...]
zover ik weet worden onze accounts nog niet geaccepteerd bij mylevelup de mijne tenminste niet.
Verwijderd
HAHAph4nt0m schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:08:
ik kon t niet laten ^_^
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als er dus de skill reset komt, gaat mijn knight project 'crossbuild' wordenluckyjan schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:35:
(Golden) Nimrod spear is nu de beste en heeft vaak veel acc + 3 attackspeed. Zelfs eentje gezien met 117 acc op 0.
Punisher drill zal wel gecraft moeten worden maar vanwege ontbrekende mats nog niet gezien (zelfde als explosion handler sword geen Otherworldly Metal aanwezig).
Als er idd een skill reset optie komt zit ik er aan te denken om spear eens te proberen.
^_^ ach ik zie welVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:57:
[...]
HAHA
Je kreegt na 2 weken geen rose nu al weer afkick verschijndellen ????
[ Voor 13% gewijzigd door 4th op 20-09-2006 01:05 ]
4th zou mijn noobje erin mogen? xD4th schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:48:
hey casah, zag dat je me probeerde toe te voegen, ben meestal bereikbaar in de ochtend en avond, maar niet tussen 12 en 22.30 dus als je anders ff laat weten zal ik je weer in clan proppe
veco, lukt het beetje met leaven van je eigen clan?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq