Taart en bier staat koud wie komt er op me feestjuh^^ ben 19 vandaag
Anoniem: 188290
hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag heAnoniem: 161022 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 01:22:
Groesbeek woonde je toch ? 
om opp reactie van Gerwin terug te komen ja ik kreeg idd een paar keer rond de 2 mill exp op een bean. Je schiet dan letterlijk 1 lvl omhoog . Wel leuk zo om de 20 min lvl up
. Zaterdag voor het laatst naar CF om daar zo hoog mogelijk zien te komen richting 100 daarna gaan we weer normaal lvl-en 
zal eens kijken waar die pics zijn gebleven
om opp reactie van Gerwin terug te komen ja ik kreeg idd een paar keer rond de 2 mill exp op een bean. Je schiet dan letterlijk 1 lvl omhoog . Wel leuk zo om de 20 min lvl up

zal eens kijken waar die pics zijn gebleven
Anoniem: 123576
Stuur het maar op ^^Anoniem: 161022 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 01:22:
Wil wel grolsch hoor
Maar GZ met je 19de verjaardag
grats @ sac
nog steeds een brookie 
iemand heavens coat 6 kopen met d3 ^^
leave offers he 
kheb gister btw wel ff weer lekker ouderwets gelvled ^^ ben toch nog in 3 uur lvl 32 geworden
kheb er zin an
@local
als jij nog low lvl soldier meuk heb
graag voor me achterhouden
ik ben namelijk me soldier aan t lvlen
iemand heavens coat 6 kopen met d3 ^^
kheb gister btw wel ff weer lekker ouderwets gelvled ^^ ben toch nog in 3 uur lvl 32 geworden
@local
als jij nog low lvl soldier meuk heb
[ Voor 101% gewijzigd door ph4nt0m op 20-09-2006 09:48 ]
** Gezocht **
Low level Dealer gear met leuke stats
Level 40 50 60 70 80 90 100
Stats
Con of + atk bevalt me wel.
Wapens ook graag
liefst al gerefined
Naam van me Dealer is GerwinGood.
Low level Dealer gear met leuke stats
Level 40 50 60 70 80 90 100
Stats
Con of + atk bevalt me wel.
Wapens ook graag
Naam van me Dealer is GerwinGood.
Allemaal weer aan de nieuwe chars?
Zag gister Psychoot met zijn hawker rondrennen 
Gisteren nog een golden nimrodspear gekocht, heb nu alle lvl100 spears
Gisteren nog een golden nimrodspear gekocht, heb nu alle lvl100 spears
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Net even geprobeert om een refined lvl 100 wapen te disassemblen, maar er komen jammer genoeg geen 6th talis uit dan
Kater? Eerst water, de rest komt later
Hehe je klopt, me Scout to be is momenteel 50 en gaat vanmiddag ff naar CF. Probeer die tussendoor te lvl'en samen met me Knight.SinergyX schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:47:
Allemaal weer aan de nieuwe chars?Zag gister Psychoot met zijn hawker rondrennen
ps: veco kan zaterdag pas weer online komen heeft ie me verteld, hij had nogal wat probs met zijn pc

CF tijden vind ik wel minder, alleen op een zondag kan ik CF in, maar dan moet er nog niets tussen komen. Rest van de week aan het werk
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
@sacardus, proficiat met je 19e verjaardag
@gerwin, je had het een dag eerder moeten laten weten, had nog rodeo hat(5) ap9.
en ik heb nog sorden gun(2), maar die had ik al beloofd volgens mij aan 44th of 55th
gisteren lvl 70 geworden na 2,5 uur gedaan te hebben over 1 level in cave. maar wel 1 mil rijker aan de skillbooks
@gerwin, je had het een dag eerder moeten laten weten, had nog rodeo hat(5) ap9.
en ik heb nog sorden gun(2), maar die had ik al beloofd volgens mij aan 44th of 55th
gisteren lvl 70 geworden na 2,5 uur gedaan te hebben over 1 level in cave. maar wel 1 mil rijker aan de skillbooks
sac van harte gefeliciteerd.
Btw was gisteren niet online. Was een boom hier op het traject waar ik met de trein mee rijd op de bovenleidingen gevallen
. Was door dat geintje pas erg laat thuis achtelijke ns altijd, duurt veel te lang voor ze om bussen te regelen. Ik heb nog nooit zoveel mensen bij ons op het station gezien.
Btw was gisteren niet online. Was een boom hier op het traject waar ik met de trein mee rijd op de bovenleidingen gevallen

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ken dat zoort dingen,William/Ax3 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:23:
sac van harte gefeliciteerd.
Btw was gisteren niet online. Was een boom hier op het traject waar ik met de trein mee rijd op de bovenleidingen gevallen. Was door dat geintje pas erg laat thuis achtelijke ns altijd, duurt veel te lang voor ze om bussen te regelen. Ik heb nog nooit zoveel mensen bij ons op het station gezien.
Laatst ook, stap in de trein naar me werk... gaat hij niet weg. Ik naar zoon conducteur knakker.. Vragen wat er aan de hand is, was ook iets op het spoor gekomen, zou volgens hem wel uurtje of 3 gaan duren

Gelukkig op de heenweg dus mooi terug naar huis gegaan, dagje thuis werken dan maar.
Iedereen lijkt weer nooby's te maken
Leuk, maar we moeten maar eens een TweakersBaby's clan maken voor al die noobs, is het beetje duidelijk allemaal wie wat voorn noob heeft..
Ik ga eerst me Raider 140 maken voor ik 4de char naar 100 ooit ga brengen...
OH NOOOAnoniem: 123576 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:41:
[...]
Iedereen lijkt weer nooby's te maken
Leuk, maar we moeten maar eens een TweakersBaby's clan maken voor al die noobs, is het beetje duidelijk allemaal wie wat voorn noob heeft..
Ik ga eerst me Raider 140 maken voor ik 4de char naar 100 ooit ga brengen...
Tja me cleric is 151 en wil weer effe wat anders. Niet dat ik er mee stop want ik wil hem zowieso lvl 170. Nuu ik een dealer heb gemaakt (die door do met vliegje lvl 36 is en nog steeds visitor was). Dealer bevalt me wel was me eerste char in rose dus wil hem weer effe testen. Hij word een bourg omdat crafte wel aan vliegje overlaat die is toch al veel hoger.
Hoop vanavond nog effe ingame te kunnen want moet nog ergens effe wat fixen
In ieder geval als iemand nog dealer spullen heeft message me
Kijk wel effe...gerwingood schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:03:
[...]
OH NOOO
dan gaan we niet meer samen
Tja me cleric is 151 en wil weer effe wat anders. Niet dat ik er mee stop want ik wil hem zowieso lvl 170. Nuu ik een dealer heb gemaakt (die door do met vliegje lvl 36 is en nog steeds visitor was). Dealer bevalt me wel was me eerste char in rose dus wil hem weer effe testen. Hij word een bourg omdat crafte wel aan vliegje overlaat die is toch al veel hoger.
Hoop vanavond nog effe ingame te kunnen want moet nog ergens effe wat fixen.
In ieder geval als iemand nog dealer spullen heeft message me
Maar heb net helemaal me raider noob gelvl't, wil ik daar wel ok effe 140 mee halen.
Kan hij mooie eq aan
Anoniem: 38949
heb ook maar weer ff geleveld, zit op bijna lvl 66 hawker, is er nog ergens een plekkie ?
nog iemand opzoek naar icy nogwat skill ? msg ingame maar IGN ChapterV
nog iemand opzoek naar icy nogwat skill ? msg ingame maar IGN ChapterV
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 38949 op 20-09-2006 14:27 ]
ZO ph4 al zegt, deze bug is er al een paar maandjes, je bent doodAnoniem: 141799 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:23:
psy ziet mij nu dood op de grond liggen, maar ik kan niet bewegen en ik zie dit:
[afbeelding]
Hey hey
"ooit" heb ik rose online gespeeld
nu ga ik dat weer even doen
tijdje terug vond ik dit enorm kinder spel
miss nu nog wel
maar ben beetje erg rpg verslaafd
meerdere games uit geprobeerd maar tog blijf ik bij mijn mening dat silkroad beste rpg is
en vind de andere weinig aan
ma goed lekker boeiend
ik ga weer rose spele totdat ik weer silkroad kan spelen..
maar welke server kan ik nou het best joine?
miss nu nog wel
meerdere games uit geprobeerd maar tog blijf ik bij mijn mening dat silkroad beste rpg is
ma goed lekker boeiend
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Anoniem: 161022
Kinder spel? Het is meer een kwestie van wennen aan de toony look maar verder is het erg leuk en goed spel al mochten alleen meer quests in zitten.Z1ppo schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:40:
Hey hey
miss nu nog wel
ma goed lekker boeiend
Bedankt allemaal van het feliciteren^^
oh oh oh Skillroad beste rpg.... zullen maar geen discussie gaan starten hier..Z1ppo schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:40:
Hey hey
miss nu nog wel
ma goed lekker boeiend
Je kan momenteel alleen op Polaris weet niet zeker maar Sirius hebben ze weer dicht gegooit voor ons ivm problemen en lag bla bla.
Zou zeggen kom op polaris (ch3 is shop channel met alleen shopjes in Junon)
@ Sac
Helemaal vergeten GEFELICITEERD !!!!
Klinkt als....Z1ppo schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:40:
Hey hey
miss nu nog wel
ma goed lekker boeiend
Rose is maar niks maar dat ik echt niks beters te doen heb ga ik het maar spelen

Beetje aardig doen over onze geliefde game he ^^
Goed, laten we hem dan allemaal meteen quoten zeg
Maarja, ieder zijn eigen favo game
Met zulk taalgebruik zou ik zeggen dat je zelf de basisschool nog niet afgerond hebt.Z1ppo schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:40:
Hey hey
miss nu nog wel
ma goed lekker boeiend
Nu weer verder ontopic mensen

[ Voor 3% gewijzigd door Tripp op 20-09-2006 16:59 ]
Anoniem: 168502
mja, het klopt wel wat flyingdutch zegtSinergyX schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:37:
Goed, laten we hem dan allemaal meteen quoten zegMaarja, ieder zijn eigen favo game
basisschool..omg..Tripp schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:58:
[...]
Met zulk taalgebruik zou ik zeggen dat je zelf de basisschool nog niet afgerond hebt.
Nu weer verder ontopic mensen.
ik gebruik verkorte woorden heb het niet zo met hele woorden uit te spreken
oftewel "chat taal"
somige mensen

btw : echt antwoord krijg ik niet op me vraag

ik bedoel welke server?
niet welke game beste vind..
[ Voor 5% gewijzigd door Z1ppo op 20-09-2006 17:16 ]
Oftewel, teveel enters. Je kan ook gewoon achter elkaar schrijven met hier en daar een . , en hoofdletter. Anyway, zoals al werd gezegt, Polaris is 'onze' server, Sirius is (en was) dicht voor EU spelers. Dit is op Prose btw, aantal spelen NArose, welke natuurlijk andere servers heeft 
en ook al heb je het niet zo op volledig uitschrijven, we zitten hier niet in een 'chatbox'
en ook al heb je het niet zo op volledig uitschrijven, we zitten hier niet in een 'chatbox'
[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 20-09-2006 17:23 ]
Zoals ik zeg ieder zijn game 
ps.als iemand nou ffkes uit lot verdwijnt pas ik er ook weer bij xD
[ Voor 53% gewijzigd door ph4nt0m op 20-09-2006 17:55 ]
Anoniem: 63800
en zoals ik altijd maar zeg heb het in het juiste topic over de juiste game.ph4nt0m schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:53:
Zoals ik zeg ieder zijn game
Ik ben trouwens opzoek naar een mooie dual wield voor lvl 100
Ga het ergens de komende week waarschijnlijk zelfs dit weekend nog halen. Maar heb nog niet echt iets superboeiends kunnen vinden.
enters maakt niet zoveel uit,..comma's en puntjes aan einde van de tekst mwa[als je een echte forum persoon bent,..dan hou je der totaal NIET mee bezig en hoofd letters..omg dat doen BrEeZaH SlETjEsSinergyX schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:22:
Oftewel, teveel enters. Je kan ook gewoon achter elkaar schrijven met hier en daar een . , en hoofdletter. Anyway, zoals al werd gezegt, Polaris is 'onze' server, Sirius is (en was) dicht voor EU spelers. Dit is op Prose btw, aantal spelen NArose, welke natuurlijk andere servers heeft

nee mij hoef je niet aan te leren dat ik miss ook met wat hoofdletters gapraten das bullshit
btw is ook altijd zo gezellig op de de rose server??
mensen beetje aflopen kraken op het typpen/gamen etc dan hoeft het van mij niet meer
Anoniem: 161527
speel het dan niet, lekker naar silkroad!:)Z1ppo schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:55:
[...]
enters maakt niet zoveel uit,..comma's en puntjes aan einde van de tekst mwa[als je een echte forum persoon bent,..dan hou je der totaal NIET mee bezig en hoofd letters..omg dat doen BrEeZaH SlETjEs![]()
nee mij hoef je niet aan te leren dat ik miss ook met wat hoofdletters gapraten das bullshit![]()
mensen beetje aflopen kraken op het typpen/gamen etc dan hoeft het van mij niet meer
Op de Rose servers is het altijd heel gezellig, je kunt spelen op de Polaris server de rest kun je terug vinden in de TS.Z1ppo schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:55:
[...]
enters maakt niet zoveel uit,..comma's en puntjes aan einde van de tekst mwa[als je een echte forum persoon bent,..dan hou je der totaal NIET mee bezig en hoofd letters..omg dat doen BrEeZaH SlETjEs![]()
nee mij hoef je niet aan te leren dat ik miss ook met wat hoofdletters gapraten das bullshit![]()
Met jou post kun je ook wel zulk soort reacties verwachten, niet echt slim om te zeggen dat je het een "enorm kinder spel" vind, met allemaal Rose players in dit topic. Naar mijn mening is het geen kinderspel en ik heb ervaring genoen omdat te zeggen. Het is misschien beter dat we erover op houden, word het niet gezelliger van in dit topic
Anoniem: 163464
Yay ik heb de NSIS error na het blauwe scherm te hebben gehad
Ik wacht wel tot me broer thuis is en kijken of die me kan helpen

na weer lekker potje matten samen met gerwin ^^
weer wat lvls gehaald
dank u meneer dubbie voor de coole buffs
lvl 45 hehe 7 uurtjes spelen ik denk dat ik me record wel heb
en bedankt nog 4th voor clan invite kan ik morge ff CF in yay
weer wat lvls gehaald
lvl 45 hehe 7 uurtjes spelen ik denk dat ik me record wel heb
en bedankt nog 4th voor clan invite kan ik morge ff CF in yay
Zo nu een lvl 120 cleric en een hawkertje lvl 50, die hawker ga ik mischien nog wel is verder lvlen maar voorlopig niet. Mischien een dealer maken of me cleric verder lvlen, ff kijken waar ik zin in heb.
Direct link naar plaatje op imageshack (geen popups!)
[ Voor 11% gewijzigd door Meatbag op 21-09-2006 00:26 ]
ik heb zin om door te stomen naar de 135 zodat ik me nieuwe armor aankanDubst4r schreef op donderdag 21 september 2006 @ 00:19:
Zo nu een lvl 120 cleric en een hawkertje lvl 50, die hawker ga ik mischien nog wel is verder lvlen maar voorlopig niet. Mischien een dealer maken of me cleric verder lvlen, ff kijken waar ik zin in heb.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
Anoniem: 141799
nog geen 70 haan, word morgen wat vroeger opstaan dan geplend voor jou als je 70+ cf nog inwil die middag
Ik ben bezig met een Interface modification 
Tot nu toe heb ik dit:

Gebaseerd op Linux Ubuntu skin Human
Tot nu toe heb ik dit:

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 163464
best nice xDRakkerzero schreef op donderdag 21 september 2006 @ 03:10:
Ik ben bezig met een Interface modification
Tot nu toe heb ik dit:
[afbeelding]
Offtopic...Z1ppo schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:15:
[...]
basisschool..omg..
ik gebruik verkorte woorden heb het niet zo met hele woorden uit te spreken
oftewel "chat taal"
somige mensen![]()
btw : echt antwoord krijg ik niet op me vraag
ik bedoel welke server?
niet welke game beste vind..
Chat taal... Dit is een Forum geen IRC kanaal... in chat kan je mooieje chat taal gebruiken in een forum staat echt niet.
En beste game... Wij willen ook niet weten wat jou beste game is dat kom je toch ook effe verkondigen en dan van ons wat zeggen.. sry stoor ik me echt aan.....
Ontopic,
Gister lekker met ax3 zijn noob en mijn nooby temple b2 gehunt, die mobs zijn echt te zwak alles 1 skill dood, ^^ ook even moonchild geprobeert maar daar missen we echt alles op dus dat op 122/123 nog niet te doen. Wel die coole boss tegen gekomen, die in dat nieuwe soldier EQ in zwart met dual kater, die boss is echt leuk net en normale char alleen dan groter, als hij een buff op zich zelf doet sprinkt hij zoon saltotje, erg leuk... drop was alleen niks... zuly of zo.
wel in kort avondje 4mil+ aan skill books aan de NPC gegeven
@rakkerzero, Mooi man
Vraag me alleen af of dat in Prose wel legaal is, zij zijn daar best streng.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 21-09-2006 08:40 ]
Rakker zit in Ruft (of toch AU)Rose, daar doen ze echt niets
let er wel op dat je dit niet bij Prose doet, komen ze er ooit achter heb je een perma-ban te pakken
Yup, ik zit in ruffrose. Daar laten ze dit gewoon toe. Sterker nog; op het ruffrose forum is een room over clientmodding waar dit soort dingen instaanSinergyX schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:34:
Rakker zit in Ruft (of toch AU)Rose, daar doen ze echt nietslet er wel op dat je dit niet bij Prose doet, komen ze er ooit achter heb je een perma-ban te pakken
Achja, wat verwacht je anders met deebee als administrator van ruffrose
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
ksta der niet van te kijken als t binnekort opgeschort word en hij in de gevangenis zit 
edit:
dit zeg ik omdat ik heb gehoord dat die files van de server gestolen zijn en 1 a 2 dingen veranderd hebben. dus van dat zelf programmeren euhm is totaal geen sprake.
clanwars FTW dus misschien ook wel clanhall?
edit:
dit zeg ik omdat ik heb gehoord dat die files van de server gestolen zijn en 1 a 2 dingen veranderd hebben. dus van dat zelf programmeren euhm is totaal geen sprake.
volgende week nog meer meukGood Morning all pROSE players,
11:57am Game is Up! Happy Playing!
===================================================================
We will have no updates for today. However, we are preparing to update Tala next week with the following:
1) 4th Eldeon Map
2) Stat and Skill Reset
3) Bug Fixes
4) Clan Wars
Thank you.
[ Voor 93% gewijzigd door ph4nt0m op 21-09-2006 10:42 ]
Zo, net lvl 70 geworden, dus dat wordt vanmiddag lekker knallen op clanfield ^^
Wat deebee & co doen is het oude irose systeem combineren met de evolution stuff. Zo staat het nieuwe adventure plain en andere evolution dingen etc.. op de planning. Alles zal gewoon in het iRose systeem te spelen zijn. deebee doet niet meer dan de naam Rose hooghouden door een zelf bij elkaar geraapt systeem op te zetten en hosten.ph4nt0m schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:05:
ksta der niet van te kijken als t binnekort opgeschort word en hij in de gevangenis zit
De enige illegaliteit die ik hieraan kan bedenken is dat ie deze Rose gratis aanbied. Zelfs de p2p items zijn beschikbaar voor de eventuele donators.
Deebee.... betaalt niet aan gravety kosten voor het ondwikkellen maken van deze game, dus is het pure diefstal,Rakkerzero schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:08:
[...]
Wat deebee & co doen is het oude irose systeem combineren met de evolution stuff. Zo staat het nieuwe adventure plain en andere evolution dingen etc.. op de planning. Alles zal gewoon in het iRose systeem te spelen zijn. deebee doet niet meer dan de naam Rose hooghouden door een zelf bij elkaar geraapt systeem op te zetten en hosten.
De enige illegaliteit die ik hieraan kan bedenken is dat ie deze Rose gratis aanbied. Zelfs de p2p items zijn beschikbaar voor de eventuele donators.
Zelfde als winkel leeg roven en daar na de goederen verkopen....
Als iedereen Ruff gaat spelen krijgt gravety geen centjes meer en zullen ze rose nooit af kunnen maken, dus als iedereen ruff rose gaat spelen betekend dat al snel het einde van rose... zullen er nooit 7 planeten komen.
@clanwars... hoop dat union wars komen die waren veel leuker, krijg je niet clans die denken dat ze alles zijn omdat ze een keer winnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 123576 op 21-09-2006 11:21 ]
Wat deebee & co doen is ordinair jatten en spelers jatten van de commerciele servers. Hij houd de naam Rose helemaal niet hoog hij zorgt er net voor dat het sneller down gaat voor de mensen die wel serieus (betaald) willen spelen zonder hacks.Rakkerzero schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:08:
[...]
Wat deebee & co doen is het oude irose systeem combineren met de evolution stuff. Zo staat het nieuwe adventure plain en andere evolution dingen etc.. op de planning. Alles zal gewoon in het iRose systeem te spelen zijn. deebee doet niet meer dan de naam Rose hooghouden door een zelf bij elkaar geraapt systeem op te zetten en hosten.
Aub geen discussies meer of Knurft Rose hier.
Vanmiddag lekker CF en me scout ook proberen naar de 70 te halen
[ Voor 8% gewijzigd door Psychoot op 21-09-2006 12:06 ]
Dat ligt aan jou dan ja
Grappig net trouwens: [GM]Phage kwam in castle gear alle shops kicken die in de buurt staan van de spawnpoint in junon
[ Voor 35% gewijzigd door Haan op 21-09-2006 13:08 ]
Niet zozeer lag, maar de wat tragere PC's moeten opeens alles gelijktijdig inladen wat een timeout kan veroorzaken. En zo te lezen op Prose forum, heeft de gemiddelde pinoy niet zo'n denderende PC
Er zijn al tijden announchment's of je aub geen shops bij spawn wild zetten, en wie het nu nog steets doet kicken ze er uit.SinergyX schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:12:
Niet zozeer lag, maar de wat tragere PC's moeten opeens alles gelijktijdig inladen wat een timeout kan veroorzaken. En zo te lezen op Prose forum, heeft de gemiddelde pinoy niet zo'n denderende PC
Prima actie, wie niet wil luisteren moet voelen he ^^
@haan
volges mij zijn de inlog servers nogal down>.<
volges mij zijn de inlog servers nogal down>.<
Vraag me af wat de 'radius' is die hun hanteren. Ga ik bij die lantaarnpaal op het hoekje staan krijg je bij medium/low settings mij niet direct te zien, maar bij alles max dus wel weer.
Maar vind het wat overdreven mensen te gaan kicken, vooralsnog staat het nergens in de EULA (oid) dat dit verboden is. Wil je dit goed aanpassen, maak mildum 'no shop' area gewoon enorm stuk groter.
Ach ja, heb nooit zo'n hoge pet op gehad van die Phage, vrolijk in DoD zeggen dat er geen reset in de planning is, later op de dag wel een announcement dat reset eraan komt (nu zelfs al richting Tala gaat volgende week).
Maar vind het wat overdreven mensen te gaan kicken, vooralsnog staat het nergens in de EULA (oid) dat dit verboden is. Wil je dit goed aanpassen, maak mildum 'no shop' area gewoon enorm stuk groter.
Ach ja, heb nooit zo'n hoge pet op gehad van die Phage, vrolijk in DoD zeggen dat er geen reset in de planning is, later op de dag wel een announcement dat reset eraan komt (nu zelfs al richting Tala gaat volgende week).
net announcement ingame van phage: please do not log out for a while, we are experiencing some technical activities.
lijkt dus dat je niet kan inloggen...
lijkt dus dat je niet kan inloggen...
[ Voor 15% gewijzigd door PeGys op 21-09-2006 13:23 ]
Een beetje verlies heb je altijd...
jeej, DC -.-
EULA... tja warom, het is vaak genoeg omgeroepen in Junon dagen lang... En het is denk niet van mag wel/niet, meer gewoon asosciaal dat je niet de mooite neemt effe je shop 10M verder te zetten als je weet dat mensen er problemen mee hebben.SinergyX schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:20:
Vraag me af wat de 'radius' is die hun hanteren. Ga ik bij die lantaarnpaal op het hoekje staan krijg je bij medium/low settings mij niet direct te zien, maar bij alles max dus wel weer.
En tjs kicken, het gaat ver maar ja anders leren ze het nooit he....
Dat @ dod is gewoon triest ja.
Haha, dat is bijna letterlijk wat in de announcement stond ookAnoniem: 123576 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:14:
[...]
Er zijn al tijden announchment's of je aub geen shops bij spawn wild zetten, en wie het nu nog steets doet kicken ze er uit.
Prima actie, wie niet wil luisteren moet voelen he ^^
Ik zal dus ook maar niet proberen om channel te switchen straks..
hier ook dc nu

[ Voor 7% gewijzigd door Haan op 21-09-2006 13:30 ]
Net op IRC veranderd Phage het topic.
Hopelijk voor CF nog up.[13:29] * [g4m3rg1rl] changes topic to 'Citizens' Assembly on Friday. You're invited! Go to roseboards.levelupgames.ph for details. Account server down. SHould be up in a few moments. Sorry T___T'
Weer up ^^[13:40] * [g4m3rg1rl] changes topic to 'Citizens' Assembly on Friday. You're invited! Go to roseboards.levelupgames.ph for details. Servers up! Sorry ulit tao lang. LOL'
[ Voor 26% gewijzigd door Psychoot op 21-09-2006 13:42 ]
t zou mooi zijn ja
als di eserve rnog ffkes upkomt kan ik tenminste 20 minuten bonen slope yay haha
Server weer up 
@sac: dat is net zoveel als m'n champ heeft op lvl 120 met cleric buffs
@sac: dat is net zoveel als m'n champ heeft op lvl 120 met cleric buffs
[ Voor 69% gewijzigd door Haan op 21-09-2006 13:40 ]
back up ^^
ok hij is up!(ik denk ik doe ff mee:P)
nice ap sac
nice ap sac
[ Voor 62% gewijzigd door ph4nt0m op 21-09-2006 13:39 ]
Wat een mensen zeg, allemaal met de noobs naar CF, zit ik op me werkph4nt0m schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:39:
ok hij is up!(ik denk ik doe ff mee:P)
nice ap sac
Is iedereen vrij ofzo ?? niemand school of werk ..
Je bent niet de enige, ik kan alleen CF (met geluk) op zaterdag en/of zondag. 40-urige job ftw
Wees gerust je bent niet de enigste ziele poot hier ^^.Anoniem: 123576 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:22:
[...]
Wat een mensen zeg, allemaal met de noobs naar CF, zit ik op me werk
Fly en ik hebben nog steeds EU-notmyfirstcha als clan r helaas wegevallengerwingood schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:12:
[...]
Snik snik nee je bent niet enigste
Iemand nog clan over voor mijn noobje GerwinGood
Zo niet maak ik vanavond eigen clan zodat wel CF kan en verwacht dat ik niet genakt word omdat ik in andere clan zit.

[ Voor 41% gewijzigd door William/Ax3 op 21-09-2006 15:31 ]
Snik snik nee je bent niet enigsteAnoniem: 123576 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:22:
[...]
Wat een mensen zeg, allemaal met de noobs naar CF, zit ik op me werk
Iemand nog clan over voor mijn noobje GerwinGood
Zo niet maak ik vanavond eigen clan zodat wel CF kan en verwacht dat ik niet genakt word omdat ik in andere clan zit.
ik ben maar 20 minuten CF geweest 1 lvl up lol
en ik ha dtussenuren op school dus viel ooook zwaaaaaar tegen
@ger
nou andere chans zijnnogal dood
en ik ha dtussenuren op school dus viel ooook zwaaaaaar tegen
@ger
nou andere chans zijnnogal dood
Anoniem: 146244
hey jongens ik heb even een vraagje
ik zit nu even de skills te vergelijken van 2handed axes and sword.
ok mijn leaping axe strike staat nu op lvl 4 (weapon attack 292)
ik houd mijn pijltje op de sword skill piercing lunge lvl 1 (weapon attack 275)
ga ja deze verhogen naar lvl 2 dan kom je gelijk op (weapon attack 300)
eeuuhmm.....
en op lvl 70 heb je de skill axe launcher lvl 1 skill power 500
en voor de sword heb je dan voltage crash lvl 1 skill power 800
eeuuhhh
waarom heb ik toch voor axe gekozen
ik zit nu even de skills te vergelijken van 2handed axes and sword.
ok mijn leaping axe strike staat nu op lvl 4 (weapon attack 292)
ik houd mijn pijltje op de sword skill piercing lunge lvl 1 (weapon attack 275)
ga ja deze verhogen naar lvl 2 dan kom je gelijk op (weapon attack 300)
eeuuhmm.....
en op lvl 70 heb je de skill axe launcher lvl 1 skill power 500
en voor de sword heb je dan voltage crash lvl 1 skill power 800
eeuuhhh
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 146244 op 21-09-2006 16:30 ]
Axe is (naar zeggen) meer pvpstyle based, AP-down, ranged stun. Spear heeft laagste skillpower en daarbij lijken wapens ook een damage modifier te hebben (bv 1hand sword vs blunt). Weet ik niet hoe de aspd van axe is, maar zal best wel weer een voordeel tov sword/spear in zitten.
Daarbij zegt skillpower dus echt helemaal nada,niets,noppies. Beste voorbeeld is nog wel hawker vs knight
Daarbij zegt skillpower dus echt helemaal nada,niets,noppies. Beste voorbeeld is nog wel hawker vs knight
Stop is met dat geroddel over mij xD.
Vind goed scheeld me weer 1 miljoenWilliam/Ax3 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:38:
Fly en ik hebben nog steeds EU-notmyfirstcha als clan r helaas wegevallen. Daar kan je wel bij.
Anoniem: 190095
hallo luitjes
ik ben nieuw hier, zit nmlk ff zonder rose payment, verveel me dood, en let alsjeblieft niet op mn naam
ik ben nieuw hier, zit nmlk ff zonder rose payment, verveel me dood, en let alsjeblieft niet op mn naam
Met beetje geluk (heeeeeeeeel veel geluk) gaat volgende week de CC optie ook draaien.
En welkom
En welkom

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2006 17:09 ]
Prose, betaling kan ook via Ideal, dat gaat ook best vlot.Anoniem: 190095 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:17:
op welke rose zitten jullie?
Bijna realtime gaat dat jaSicko schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:22:
[...]
Prose, betaling kan ook via Ideal, dat gaat ook best vlot.
Zo, cf zit er weer op, in 3 uur tijd van lvl 70,02 naar lvl 77,1 gegaan
Ik moet echt van het weekend CF in

dan kun je toch je skills resetten?SinergyX schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:08:
Met beetje geluk (heeeeeeeeel veel geluk) gaat volgende week de CC optie ook draaien.
En welkom![]()
dus skill power maakt niet uit?? snap er nu egt helemaal niets meer van

CC = creditcard, nu via ideal (of soorgelijk) gaat via PaybyCash, wie er dus vrolijk 2-3 euro bij gooit aan provisie.
Skill/stats reset gaat volgende week in de Tala (test)server, die komt daarna naar de live-servers (polaris en sirius). Onbekend is hoe de skill/stats reset gaat worden, mischien voor berg geld of via een (eenmalige) quest. Dus plan je build wel, just in case
Skill/stats reset gaat volgende week in de Tala (test)server, die komt daarna naar de live-servers (polaris en sirius). Onbekend is hoe de skill/stats reset gaat worden, mischien voor berg geld of via een (eenmalige) quest. Dus plan je build wel, just in case
moet je nou met refinen gewoon heel veel geluk hebben of?
2 keer geprobeert iets 4 keer te refinen maar helaas bij mij gaan ze natuurlijk weer kapot
weet iemand de cf tijden van naRose
2 keer geprobeert iets 4 keer te refinen maar helaas bij mij gaan ze natuurlijk weer kapot
weet iemand de cf tijden van naRose
niet zeuren ik heb 3 saint after blades achter alkaar gebroken van 3 naar 4 T.T
ik zit op Narose -.-' heb een lvl 39 muse op prose, maar die zuigt van alle kanten
Edit: narose cf opent om 2 uur 's nachts hier, bij hun hq is dat 17:00
ik zit op Narose -.-' heb een lvl 39 muse op prose, maar die zuigt van alle kanten
Edit: narose cf opent om 2 uur 's nachts hier, bij hun hq is dat 17:00
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 190095 op 21-09-2006 20:17 ]
M'n nieuwe gun

Met dank aan vliegje voor het craften

[ Voor 36% gewijzigd door Haan op 21-09-2006 20:38 ]
nice dura (mn lvl 26 dealer heeft een keer criker boots 85 dura gecraft)
btw ik heb een saint after blade (4) en (5) toch gekregen na die 3 failures >.<
btw ik heb een saint after blade (4) en (5) toch gekregen na die 3 failures >.<
patser..Haan schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:38:
M'n nieuwe gun![]()
[afbeelding]
ik vrees t niet voor je 
t was weer gezelllig fly & ax3
op naar de 150 xD
ps.
Speel je nog rose nu amafi of nie? zo nie dan kan ik namelijk weer terug in LoT
t was weer gezelllig fly & ax3
op naar de 150 xD
ps.
Speel je nog rose nu amafi of nie? zo nie dan kan ik namelijk weer terug in LoT
[ Voor 41% gewijzigd door ph4nt0m op 21-09-2006 23:30 ]
Anoniem: 188290
@ haan ziet er niet verkeerd uit die gun. zal morgen een screenshot van mijn char maken.
Weet iemand soms waar ik de client van Prose kan vinden.
In dit topic staat namelijk een FTP en een Torrent, maar beide werken niet meer. Iemand een idee waar ik de client nog vandaan kan halen
In dit topic staat namelijk een FTP en een Torrent, maar beide werken niet meer. Iemand een idee waar ik de client nog vandaan kan halen
Hey car!!cardinal808 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:47:
Weet iemand soms waar ik de client van Prose kan vinden.
ftp://202.57.118.202/ROSE_EVO_100_Main.exe
is directe link van main site af maar ff getest en hij werkte niet, ze zullen wel weer wat problemen hebben daar
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |
Probeer deze eens:
http://ustoopia.no-ip.org:82/Rose_EVO_100_Main.exe
http://ustoopia.no-ip.org:82/Rose_EVO_100_Main.exe
Yups, eens kijken hoe het hiermee staat. Polo1987 zal mogelijk ook weer beginnen. Ben weer toe aan een online RPG. Alleen momenteel is vraag welke we gaan spelen. Eens kijken wat er is veranderd sinds de laatste keer.4th schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:54:
[...]
Hey car!!leuk dat je het weer probeert
[...]
Thanks dude
[ Voor 21% gewijzigd door Cardinal op 22-09-2006 10:04 ]
ligt eraan waneer je voor t laatst gespeeld heb 
en na mijn wete is dat heeeeeeeeeeel lang geleden xD aangezien ik je nie ken en 4th wel
@ ax3 euhm sorry dat ik nie meer in party zit ik had dc ....
en na mijn wete is dat heeeeeeeeeeel lang geleden xD aangezien ik je nie ken en 4th wel
@ ax3 euhm sorry dat ik nie meer in party zit ik had dc ....
Heb zelfs nog een tijd de TS gemaaktph4nt0m schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:17:
ligt eraan waneer je voor t laatst gespeeld heb
Kan niet wachten tot ik weer met bergen zwaardjes (attackMuse) kan spelen, als die nog bestaan
Dit topic is gesloten.