@home snelheidsverhoging deeltje 3

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 16.255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet te geloven.

5 jaar bij athome geweest en na heel veel frustratie uiteindelijk opgezegd. Dat was een goede keus blijkt wel uit dit forum.

Mensen, erger je niet. Gewoon lekker weggaan.

Wat een prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Help!!

ik heb via http://192.168.100.1 de sb4200 gereset, en het ding is nu al 2 uur bezig met van alles behalve internet doorgeven!! Ik dacht dat hij zichzelf flashte ofzo, maar langer dan 20 minuten zou dat toch niet mogen duren??

Ik zit nu met UMTS/PDA, maar echt handig is dat ook niet.

Hoe lang duurt dit?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trek de stekker er eens uit voor 5 seconden.. en doe 'm d'r dan weer terug in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Kwartier geleden gedaan, en dan begint alle ellende van voren af aan. Er zit wel een soort patroon in met een cyclus van een paar minuten: eerst knipperen 2 groene bovenaan, dan de oranje erbij en de rest, en dan begint het opnieuw...

Zucht :/

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Nou hij doet het weer, maar zonder gunstige bij-effecten helaas. Nog net zo'n 14k4 snelheid als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 09:03
Zow, ik heb een 5100e binnen. Om 4 uur had ik @home gebeld, hebben ze hem er even in gezet. Nu even wachten tot hij ook daadwerkelijk online komt en dan kijken wat t verschil is :)
Ben in ieder geval onafhankelijk van @home nu, met hun modem gedoe. Mijn oude modem is ook nog aangemeld, dus zal misschien alsnog een ander modem krijgen. Dan heb ik 2 modems :P Altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Loadbalancing met linux :P \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik heb, voornamelijk na de snelheidsverhoging (daarvoor iets minder, maar het gebeurde wel eens) dat het me meestal gewoon minstens 3x proberen kost om een site te laden. Eerste keer time-out, 2e keer ook, en 3e keer F5 werkt gewoon pas. Dit heb ik voornamelijk bij buitenlandse sites, sites gehost op NL servers verder wat minder last mee, maar het gebeurd.

Dit is dus zwaar irritant bij sites die veel plaatjes laten zien, pas na een paar keer F5'en willen ze, en dat kost me soms een paar minuten wachten. Kortom mateloos irritant. Ik heb m'n router al een keer gereboot (was al een tijdje niet meer gebeurd), maar het enigste waar ik van af was, was de uptime van de router zelf en verder geen veranderingen.

Het is dan wel weer zo dat ik ook echt tot de uiterste limiet kan gaan kwa snelheid. 1mb/s download ftw \o/ Upload van +140kb/s is ook lekker, wel een verschil met toen het nog 15 was in het begin. Maar ik heb zo'n idee dat ik daar ook een prijs voor heb moeten betalen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerste keer time-out, 2e keer ook, en 3e keer F5 werkt gewoon pas. Dit heb ik voornamelijk bij buitenlandse sites, sites gehost op NL servers verder wat minder last mee, maar het gebeurd.
Heb je toevallig met je TCP/IP settings zitten rommelen? Bijv zogenaamde "speed-optimizers"? Ik had namelijk gisteren heel toevallig een stukje over dat TCP/IP settings en hoe windows daar standaard mee omging. De test was namelijk voor ADSL bedoeld en eigenlijk een myth-buster test, het precieze onderdeel dat je dan kon wijzigen zorgde voor timeouts met sites gehost buiten NL (buitenland dus).

Dingen zoals QoS enzo uitzetten haalt echt geen ruk uit bij Breedband verbindingen op een 100MBit netwerkkaart. Veranderen van TTL / MTU size ook niet. Bij dialup kon dat net met 1KB mischien nog wel geoptimaliseerd worden, maar bij kabel / adsl geloof ik daar niet zo in.

iig. Als een site half laadt, dan kan het liggen aan de DNS van @home, die zorgt er namelijk voor dat die het website adress resolved naar een IP adress, en een half werkende DNS bijv geeft je ook halve sites weer dan.

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:52
Ik ben nu al 2 dagen bezig met @home ivm dat ik niet kan uploaden..

Het enige wat ik kan doen is websites bezoeken.

Uploaden naar mijn host gaat niet meer.
MSN werkt niet.
IRC werkt niet.
Teamspeak niet.
Kan niet meer gamen :( ..

Wat ik vandaag wijzer ben geworden is dat ze de "case" bij de technische mannen hebben neergelegd. Nou daar ben ik dan lekker klaar mee.

;(

Verwijderd

CoLiN schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:39:

MSN werkt niet.
IRC werkt niet.
Teamspeak niet.

Wat ik vandaag wijzer ben geworden is dat ze de "case" bij de technische mannen hebben neergelegd. Nou daar ben ik dan lekker klaar mee.

;(
Je bent niet de enige, kijk hier maar eens:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1162722

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb dit probleem ook sinds gister. ;( Ook is mijn webserver voor de buitenwereld niet toegankelijk, maar intern is hij wel bereikbaar. 8)7

edit:
Zouden ze weer aan het kloten zijn met de firmware van de 4200's?

[ Voor 22% gewijzigd door FF1987 op 20-09-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-08 13:15
heb nog niks gehoord ,, van de omruil
zijn ze nu toch die dingen aan het vervangen ??

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CoLiN schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:39:

MSN werkt niet.
IRC werkt niet.
Teamspeak niet.

;(
daar heb ik geen last van, waar ik wél last van heb is dat casejunkies hier niet goed wil openen, dit krijg ik te zien en verder gaat ie niet--> screenshot (let niet op die overige tabbladen, met minder open blijft ie daar ook hangen), kan dit door @home komen?

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 22-09-2006 22:26 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kon toch altijd upload bijkopen bij @home...

Het was alleen in Boxmeer zo... helaas :'(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 08:50
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:00:
[...]

Heb je toevallig met je TCP/IP settings zitten rommelen? Bijv zogenaamde "speed-optimizers"? Ik had namelijk gisteren heel toevallig een stukje over dat TCP/IP settings en hoe windows daar standaard mee omging. De test was namelijk voor ADSL bedoeld en eigenlijk een myth-buster test, het precieze onderdeel dat je dan kon wijzigen zorgde voor timeouts met sites gehost buiten NL (buitenland dus).
De juiste optimalisaties voor de TCP-settings kunnen wel degelijk een verschil maken, alleen de kans dat je ze verkeerd optimaliseerd is groter dan dat je ze goed optimaliseerd.
Dingen zoals QoS enzo uitzetten haalt echt geen ruk uit bij Breedband verbindingen op een 100MBit netwerkkaart. Veranderen van TTL / MTU size ook niet. Bij dialup kon dat net met 1KB mischien nog wel geoptimaliseerd worden, maar bij kabel / adsl geloof ik daar niet zo in.
Een correcte MTU-size of Auto-discovery MTU maakt wel wat verschil. Als je daar iets niet goed in staat, of je firewall blokeerd MTU auto-discovery, krijg je het verschijnsel dat sommige websites het niet meer doen.
iig. Als een site half laadt, dan kan het liggen aan de DNS van @home, die zorgt er namelijk voor dat die het website adress resolved naar een IP adress, en een half werkende DNS bijv geeft je ook halve sites weer dan.
??? Dat lijkt me stug. Een domeinnaam hoeft niet voor elk request geresolved te worden. Wat wel een issue kan zijn, is dat een domeinnaam meerdere IP's (servers) heeft, en dat één of meerdere IP's niet goed bereikbaar zijn, waardoor de website soms niet goed wil laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-spec
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag een SB5100 operationeel. Eindelijk de volle snelheid te pakken. 960kb/s download en een 130kb/s upload. Voorheen was dit met de SB4200 375/130.

Vandaag werd mij bij het wijzigen van de modem ID nog verteld dat de problemen verholpen zouden zijn rondom het SB4200 verhaal. Sinds dit weekend. Ik had m'n oude modem vanochtend nog opnieuw opgestart/gereset en nog een test gedaan... nou mooi niet dus. Nog net zo traag als.. nou je weet wel. Heb ik diegene ook verteld. Wist ie niks op te zeggen, ja.. hij wou mij nog wel even zeggen dat het niet mogelijk was om een ander modem te gaan gebruiken. Ja daaag. Ik maar even weer gebeld, deze keer een ander persoon aan de lijn. Dit keer een vrouw, die wou mij wel gelijk helpen. Niks geen vragen gesteld, gelijk geregeld. 2 uur later weer prik op de modem gezet en het werkte meteen. 8)

R7 5800X3D | RTX 3090 | C6H X370 | Evolv customloop | PV: 8500Wp ; 24x LG Neon2 ; SMA STP 8.0 | Daikin EHVX 6kW | custom smart grid + EVSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-08 21:01

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

bartgrefte schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:24:
[...]

daar heb ik geen last van, waar ik wél last van heb is dat casejunkies hier niet goed wil openen, dit krijg ik te zien en verder gaat ie niet--> screenshot (let niet op die overige tabbladen, met minder open blijft ie daar ook hangen), kan dit door @home komen?
Ik denk dat dat komt door FireFox (probeer de site eens met IE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Die site werkt verder goed hoor, dus het ligt niet aan FF.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 11:42

gday

TENACIOUS D TIME!!!

De snelheidsverhoging was in het begin wel genieten, maar tegenwoordig haal ik overdag (en daarmee bedoel ik tot ongeveer een uur of 23.00 's avonds) maximaal 60-100 kilobyte per seconde. Daarna gaat het meestal wel zo richting de 1 megabyte per seconde... maar het is best irritant. Youtube filmpjes bufferen constant e.d. ... :{

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Hier heb ik nog zon Motorola SB-4200, kkan ik bijv gewoon een andere motorola nemen (ook van @home, ander huis houden) en die eraan gooien ?
zal toch niet online komen of wel ? ander mac adress ?
of moet je dan @home doorgeven dat je een ander modem/mac adress hebt ?
iemand met het antwoord, want 8000kbit hebben en maar 4000 halen is niet leuk

iemand die mij hierin inzicht kan geven, ik ga natuurlijk niet voor een nieuw modem betalen als ik thuis nog de betere "zwarte" motorola heb liggen die niks doet

nvm heb het al uitgezocht, heb @home gebeld en nieuw mac addy laten toevoegen...

[ Voor 26% gewijzigd door CrankyGamerOG op 02-10-2006 12:14 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

met de sb5100 e die ik dus heb laten toevoegen is de snelheid NOG lager
90kB-s

tov de 450 met de 4500

ik homo weer gebeld en ze gaan het uitzoeken, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

w00h00000

home is wakker

ik heb EINDELIJK VOLLE SNELHEID

1,1 MBS hehe werd ook tijd
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07 11:39

Wekkie

Yeah

Hier nogsteeds max 500KB/sec met SB4200 :/
Blijkbaar halen sommigen dus al wel de volle snelheid met deze modems :o

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-08 15:57
Ik haal nog maar 300 KB/s (@home intensief 8000) met een sb4200, diep triest...
Ik betaal dus al 3 maanden meer dan 2x te veel voor dit abonnement.
Gaat @home nog wat doen of kan ik mijn abonnement meteen opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Nu online

Klippy

Still Game

Mijn tip voor de mensen met een 8000 abbo, vraag telefonie aan :P
Toch gratis. Gister nieuwe modem aangesloten en vandaag staat m'n download metertje steeds boven de 1MB/s en 't is ook nog spitsuur.
Gemiddeld 980KB/s op een 100MB download net, maar t zakte 2x ff in tot 750 en verder steeds 1,01MB/s dus ben tevreden :)

Nu hopen dat telefonie ook zo goed gaat werken :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 18:48

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

nadeel is dat je een nieuw jaar contract krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-08 15:57
Als je telefonie aanvraagt, mag je dan nog wel later in het jaar gratis downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Zenos schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:40:
Ik haal nog maar 300 KB/s (@home intensief 8000) met een sb4200, diep triest...
Ik betaal dus al 3 maanden meer dan 2x te veel voor dit abonnement.
Gaat @home nog wat doen of kan ik mijn abonnement meteen opzeggen?
jij moet een nieuw modem vragen de sb4200 behaalt de snelheden niet,
ik had gelukkig nog een sb5100E liggen , die ik bij een ander abbo(woonde ergens anders)
had gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik een tijdje dit topic niet gevolgd.

MAar mijn internet is nog steeds niet zo snel. Max 650kb/s
En ik heb zo'n grijse motorola modem (4200 geloof ik)

Wat kan ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-08 17:22

m00

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:40:
Ik een tijdje dit topic niet gevolgd.

MAar mijn internet is nog steeds niet zo snel. Max 650kb/s
En ik heb zo'n grijse motorola modem (4200 geloof ik)

Wat kan ik nu doen?
(Bij mij is-ie wit.)

Een sb5100e voor een habbekrats kopen op marktplaats, aansluiten, de helpdesk bellen, zeggen dat internet het niet meer doet. Die doos zegt dan dat de modem niet in het systeem staat, doet dit vervolgens en een paar uur later heb je vol gas inet :).

Je zult het dus zelf moeten oplossen; @home heeft een beleid gericht op het zo weinig mogelijk service verlenen aan betalende klanten.

Ik haal de mijne op over een paar dagen, heb al verscheidene malen aan de helpdesk gehangen en de "technische dienst" (ja meneer u heeft meer dan 5 verbindingen open dus vandaar dat het zo langzaam gaat). Hopelijk gaat alles een beetje werken.

[ Voor 14% gewijzigd door m00 op 15-10-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is wit/grijs achtig ;) het is een Motorola SB4200e

En werkt de manier zoals jij het zegt?
Want dan koop ik zo een SB5100E op marktplaats

In het vorig topic vond ik:

code:
1
2
3
4
Ik heb nu een Motorola SB5100E modem.
Ik weet niet of het mogelijk is van een SB4200 naar een SB5100 te gaan.
Dat zul je toch zelf ff moeten proberen.
Van een Com21 naar een SB5100 gaat in ieder geval niet die zitten op een ander platform.

ik moet het wel allemaal zeker weten

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

jah dat werkt idd zo

je koopt dat modem op markt plaats

belt @home, en zegt dat je zelf al een modem hebt gehaald omdat hun te laks zijn.
je geeft het mac en serienummer door, en dan krijg je gewoon internet op dat nieuwe modem....

(bij mij staat de witte ook nog gewoon geregd, dus mocht me 5100 kapot gaan kan ik die nog terug hangen (jah heb het getest het werkt gewoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schop*

Een quote uit de mail

http://vedm.net/click2?l=hcztU&m=Op97&s=LjMFg
Verder gaan we door met het verhogen van de internetsnelheid. Dan geniet u optimaal van onze vernieuwde game-service Playz.
Yadayadayada :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste abonnee,

Het belooft een prachtige herfst te worden! Want speciaal voor de lange, gezellige avonden breidt @Home het zenderpakket van TV Digitaal uit. Verder gaan we door met het verhogen van de internetsnelheid. Dan geniet u optimaal van onze vernieuwde game-service Playz. Of u gaat actief aan de slag met eigengemaakte programma's op Zizone TV. Dit alles en nog veel meer gezellige onderwerpen vindt u in deze nieuwsbrief van oktober. Veel leesplezier!

De redactie
Exacte nieuwsbrief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ze eest maar eens beginnen met modems uitdelen die de snelheden aankunnen, godver. Ik download nog steeds met 550kb/s. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@home verhoogt wel regelmatig de downloadsnelheid maar ik geloof dat mijn upload (75kb/s) al eeuwen hetzelfde is (en ja ik heb een regelmatig pakket). Dat is gewoon frustrerend als je grote pakketten data wilt versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 15:05

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 11:12:
@home verhoogt wel regelmatig de downloadsnelheid maar ik geloof dat mijn upload (75kb/s) al eeuwen hetzelfde is (en ja ik heb een regelmatig pakket). Dat is gewoon frustrerend als je grote pakketten data wilt versturen.
Dan moet je gewoon een duurder abo nemen. Vroegâh hab men maar 16kbyte/s upload :)

Daarbij is het ook genoeg voorgekomen dat men de lagere abo's procentueel sterk verhoogd had terwijl het snelle abo gewoon gelijk bleef.

En eeuwen hetzelfde is ook overdrijven want 3 jaar geleden woonde ik nog in een appartement en toen had ik nog iets van 50kbyte/s (met het duurste abo) dus langer dan 2 jaar zal het zowiezo niet zijn.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Leuk dat de snelheden zo nu en dan omhoog gaan, maar ik las vandaag dat @home wil overstappen van semi-vaste ip-adressen naar dynamische adressen. :'(

Liever geen snelheidsverhoging en behoud van die semi-vaste ip-adressen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 11:12:
Waar denk je dat @home de duurdere abonnementen voor heeft? Als je veel data wilt versturen is het logisch als je ook een abonnement neemt dat daar geschikt voor is, ipv dat je een goedkoop abonnement neemt en je vervolgens gaat frustreren over de upload-snelheid. :)

Moet je je voorstellen dat je vroeger met het abonnement dat nu Intensief 8000 heet, je maar 16kb/s upload had. Dat was pas klote. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gday schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:09:
Leuk dat de snelheden zo nu en dan omhoog gaan, maar ik las vandaag dat @home wil overstappen van semi-vaste ip-adressen naar dynamische adressen. :'(

Dus dat wil zeggen dat we nu elke keer random IP adress binnen de subnet van @home krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:25

gewoon dyndns.org ofzo gebruiken. maakt toch niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of gewoon de hostname... kan toch ook :?

ftp://computer.bij.home.nl bijv... net zomakkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:11:
[...]

Waar denk je dat @home de duurdere abonnementen voor heeft? Als je veel data wilt versturen is het logisch als je ook een abonnement neemt dat daar geschikt voor is, ipv dat je een goedkoop abonnement neemt en je vervolgens gaat frustreren over de upload-snelheid. :)

Moet je je voorstellen dat je vroeger met het abonnement dat nu Intensief 8000 heet, je maar 16kb/s upload had. Dat was pas klote. :P
Ik heb dat abonnement dat Intensief 8000 heet en ik heb regelmatig een download van 16kBps, das pas klote....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Laatst online: 11-08 11:18

Jimbolino

troep.com

maar ik las vandaag dat @home wil overstappen van semi-vaste ip-adressen naar dynamische adressen.
bron: http://www.troublesathome...n=nieuws&page=item&id=532

ik ben benieuwd hoe lang ik door kan internetten met mijn statische adres :P

[ Voor 26% gewijzigd door Jimbolino op 23-10-2006 00:06 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:11:

ha, maar de duurdere abo's zijn slechts het dubbele van mijn snelheid, 1200 Kbit/s (ongeveer 150 Kbyte/s) dat staat helemaal niet in verhouding tot de downloadsnelheid die 3 a 4 keer zo hoog is als mijn downloadsnelheid. Ik heb 4 Mbit en intensief heeft 8 Mbit of 15 Mbit.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat er geen verschil in upload zit tussen het Intensief 8000 ( € 47,95) en het Intensief 15000 ( € 69,95)

Bekijk het zelf

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 19:48 . Reden: verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-08 17:22

m00

Nou ik heb het voor elkaar hoor. Ik krijg een nieuwe modem opgestuurd. Van @home welteverstaan. Tien referentienummers en heel wat minuten à lokaal tarief verder inmiddels maar goed :/.

Gewoon het protocol volgen dus en na genoeg zinloze testjes krijg je wel een modem die wel 8Mbit aankan. Uiteraard altijd vriendelijk blijven, met schelden en tieren bereik je al helemaal geen zak. Ook niet gaan vragen om een nieuwe modem, dan gebeurt het tegenovergestelde (ik kreeg een installatiepakket BEHALVE de modem).

en de goede antwoorden geven op de standaardvragen

Veel succes ex-sb4200-medebezitters :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de nieuwsbrief van @home staat dat de snelheden wederom nogmaals verhoogd gaan worden. Wat hier precies de nieuwe specs gaan worden is nog niet duidelijk, maar van 8 naar 10MBit zou ik wel fijn vinden ja :P De upload is me gewoon in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

welke nieuwsbrief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 13:49
Ik heb hem wel gehad, maar weggeknikkerd :)
Hier btw online:
http://vedm.net/click2?l=hcztU&m=Op97&s=7lh9h
Beste abonnee,

Het belooft een prachtige herfst te worden! Want speciaal voor de lange, gezellige avonden breidt @Home het zenderpakket van TV Digitaal uit. Verder gaan we door met het verhogen van de internetsnelheid. Dan geniet u optimaal van onze vernieuwde game-service Playz. Of u gaat actief aan de slag met eigengemaakte programma's op Zizone TV. Dit alles en nog veel meer gezellige onderwerpen vindt u in deze nieuwsbrief van oktober. Veel leesplezier!

De redactie

[ Voor 66% gewijzigd door Hoyden op 25-10-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
miss dat ze eens de pings omlaag brengen, daar hebben we veel meer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefxr schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:39:
miss dat ze eens de pings omlaag brengen, daar hebben we veel meer aan!
kan @home daar echt iets aan doen? ligt dat niet gewoon aan jezelf?
wat is een goede ping waarde? ik heb 12 à 14ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 08:57:
[...]

kan @home daar echt iets aan doen? ligt dat niet gewoon aan jezelf?
wat is een goede ping waarde? ik heb 12 à 14ms
Ik denk dat ik weinig kan doen aan mijn pings van 5000 in de avonduren :) Dat gaat meestal hand in hand met een bandbreedte van 30kbit. DAar kan @home duidelijk weleens iets aan doen. 12 a 14 ms is best ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

dat zal de laatste snelheidsverhoging wel zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sander817 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:05:
[...]

dat zal de laatste snelheidsverhoging wel zijn geweest
Lees es.. er staat "herst" , en herst is toch niet geweest ofwel? Deze mail stond nog geen week geleden in m'n inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-04 09:07
Blijkbaar kan er toch nog iets snel gebeuren bij @Home.

Dinsdags gebeld en donderdag het nieuwe Arris modem in huis.

Alles netjes aangesloten en gewacht. Gebeurde niks, dus maar eens met de klantenservice gebeld. Moest het modem nog even aangemeld worden.
Na 30 minuutjes was alles voor elkaar.

Download ligt nu rond de 800 Kbyte/sec (Internet Intensief 8000).

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:33
Ik heb zelf bij @home gewerkt, er werd aan medewerkers altijd vroegtijdig vermeldt welke snelheidsverhogingen doorgevoerd zou gaan worden. Is er niet iemand die ons wat "Inside Information" kan verschaffen? Ben wel benieuwd wat mijn 'regelmatig' abonnement gaat doen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04
Geachte abonnee van Internet Soms,

Goed nieuws: uw internetabonnement wordt sneller en de prijs blijft gelijk!

@Home werkt voortdurend aan de kwaliteit en service van Internet Soms. Daarom gaat de snelheid binnenkort omhoog. De nieuwe maximum downloadsnelheid wordt 1.200 kbit (1,2 Mbit) per seconde en de nieuwe uploadsnelheid 300 kbit per seconde. Uw downloadsnelheid wordt dus bijna verdubbeld en dat zal u niet ontgaan als u internet en mailt.

De nieuwe snelheid wordt in fasen ingevoerd vanaf 1 december a.s. Vanaf deze datum kan het maximaal 3 weken duren voordat de nieuwe snelheid voor u gaat gelden. U hoeft hier niets voor te doen. U krijgt de nieuwe snelheid vanzelf.

Uw internetsnelheid wordt overigens voor een deel bepaald door bijvoorbeeld de drukte op het internet, de instellingen op uw pc en het aantal pc’s waarop in uw huis tegelijkertijd gebruik wordt gemaakt van Internet. Dat zijn omstandigheden waarop @Home geen invloed heeft.

Internet Soms blijft met de snelheidsverhoging de voordeligste manier om online te zijn bij @Home. Want ondanks deze kwaliteitsverbetering blijft u gewoon dezelfde abonnementsprijs betalen. Zoals het hoort!

Alvast veel en vooral sneller internetplezier!

Met vriendelijke groet,

Paul Doop
Directeur Klantenservice
Jippie! :D En dan te bedenken dat je begin 2004 nog zat te internetten met 64/32, wat nu inmiddels al 750/250 is. En ergens in december dus 1200/300 :D

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk worden de andere snelheden ook verhoogd.
En doen ze niet alleen een verhoging bij het laagste pakket.

Zelf Internet Intensief 8000 gebruiker en nog niks over verhoging gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ja, hier ook Intensief 8000. Ik heb altijd het idee dat degenen met de duurste abonnementen en die dus het meest betalen er bekaaider vanaf komen dan degenen met de goedkoopste abonnementen.

[ Voor 8% gewijzigd door gday op 01-11-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:13
gday schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:19:
Ja, hier ook Intensief 8000. Ik heb altijd het idee dat degenen met de duurste abonnementen en die dus het meest betalen er bekaaider vanaf komen dan degenen met de goedkoopste abonnementen.
Idd.
Dat ze eerst eens zorgen dat alles werkt en er voldoende capaciteit beschikbaar is VOORDAT ze weer es een verhoging doorvoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Capasiteitsproblemen zijn niet overal hoor. (Die problemen zijn vooral in Noord Nederland)

Bij ons altijd gewoon full speed en nog nooit problemen gehad als er verhoging kwam.
En altijd 1 van de eerste met een nieuwe snelheid.

Het enige probleem wat ik heb met @home is dat de mailserver er regelmatig uitligt.

--edit--
Heb gebeld maar de medewerker van @home wist nog niks over een eventuele snelheidsverhoging voor de andere abbonementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Is het goedkoopste abbo wel meegenomen is de vorige upgrade van snelheid ?
Zo nee, dan is dat deze, en kunnen de andere abbo's het wel vergeten lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De snelheidsverhoging heeft alleen betrekking op het abonnement internet
Soms 750. De snelheid van het abonnement Intensief 8000 wordt niet
verhoogt.

dit heb ik net te horen gekregen van @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:16
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:49:
De snelheidsverhoging heeft alleen betrekking op het abonnement internet
Soms 750. De snelheid van het abonnement Intensief 8000 wordt niet
verhoogt.

dit heb ik net te horen gekregen van @home.
Opzich wel stom omdat we eerst "allemaal" dus niet alleen de "soms" klanten een mail hebben gehad dat ze verder gaan met het verhogen van de snelheid. Dit valt me dan ook wel erg tegen.
Ik ben zeer tevreden met de huidige snelheid maar nu maken ze je blij met een dode mus.
Jammer, maar geen ramp.

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-07 16:26
SandeR schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:04:
Is het goedkoopste abbo wel meegenomen is de vorige upgrade van snelheid ?
Zo nee, dan is dat deze, en kunnen de andere abbo's het wel vergeten lijkt me :)
Klopt, de goedkoopste is de enige die bij de vorige upgrade niet is voorzien van wat sneller internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
tijntjethf schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:01:
[...]

Klopt, de goedkoopste is de enige die bij de vorige upgrade niet is voorzien van wat sneller internet :)
Dan moet we niet klagen in ieder geval :)
Ik had natuurlijk stiekem gehoopt op wederom een upgrade van 8Mbit lijn..

Maar verder hoor je mij niet klagen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07 11:39

Wekkie

Yeah

De problemen met de SB4200 zijn hier nog niet opgelost (Intensief 8000). Ik haal nog maar 400-550kb/sec, voor deze verhoging was dat zelfs constant 515kb/sec (dus sneller!). Nog andere Tweakers hier met een SB4200 of heeft iedereen al zelf het initiatief genomen?

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

wwwhizz schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:56:
[...]

Jippie! :D En dan te bedenken dat je begin 2004 nog zat te internetten met 64/32, wat nu inmiddels al 750/250 is. En ergens in december dus 1200/300 :D
en wij weer niks....belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Wekkie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:00:
De problemen met de SB4200 zijn hier nog niet opgelost (Intensief 8000). Ik haal nog maar 400-550kb/sec, voor deze verhoging was dat zelfs constant 515kb/sec (dus sneller!). Nog andere Tweakers hier met een SB4200 of heeft iedereen al zelf het initiatief genomen?
zelf initiatief nemen, dus dat betekent veel bellen naar @home!!!

ik heb eindelijk na een stuk of 10 keer bellen en 2 maanden wachten mijn arris modem vandaag binnen gekregen. En ja hoor, die 8 Mbit haalt hij nu met gemak 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeroxtaxi schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:55:
[...]

zelf initiatief nemen, dus dat betekent veel bellen naar @home!!!

ik heb eindelijk na een stuk of 10 keer bellen en 2 maanden wachten mijn arris modem vandaag binnen gekregen. En ja hoor, die 8 Mbit haalt hij nu met gemak 8)
Of je kunt belbasis bestellen (toch gratis). Dan krijg je vanzelf een nieuw modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

En ja, het is weer eens zover...

Intensief 8000 en dan een download die teruggevallen is van 1000 kilobyte/s naar 20~100 kilobyte/s ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op donderdag 02 november 2006 @ 00:12:
En ja, het is weer eens zover...

Intensief 8000 en dan een download die teruggevallen is van 1000 kilobyte/s naar 20~100 kilobyte/s ... :(
Welke postcode als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:00:
Nog andere Tweakers hier met een SB4200 of heeft iedereen al zelf het initiatief genomen?
Ik heb ook nog de SB4200 met het 8Mbit pakket. Ik moet blij zijn als ik snelheden haal tussen de 3 a 4 Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:57:
[...]

Welke postcode als ik vragen mag?
6004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-08 18:23
gaat bij iedereen het internet nu sneller
ik heb hier een breedband abbo van 50 euro
en ik download sinds vandaag met 1300kb/s
gisteren lag dit max op 900kb/s

postcode 7642

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
xtrme schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:48:

postcode 7642
Ik zit zo rond de 1000KB/s, niet meer of minder dan normaal.
7812.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

postcode 7642
1300KB lijkt me onwaarschijnlijk met BB :P hoe heb je dit gemeten? Breedband hoort 1034KB p/s te zijn, net zoals hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:12:
[...]

1300KB lijkt me onwaarschijnlijk met BB :P hoe heb je dit gemeten? Breedband hoort 1034KB p/s te zijn, net zoals hier :)
Volgens mij hoort dat 1000 (8000/8) kilobyte/s te zijn, toch? :) Hoe kom je bij 1034?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:55:
[...]

Volgens mij hoort dat 1000 (8000/8) kilobyte/s te zijn, toch? :) Hoe kom je bij 1034?
De modems staan vaak 10% hoger dan de maximale snelheid die ze aanbieden. Dat was vroeger wel zo toen ik helldesker was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

laat me niet lache zeg :) 10% harder
kunnen ze net zo goed op 100% zetten, de beloofde snelheid haal toch alleen snachts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander817 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:27:
laat me niet lache zeg :) 10% harder
kunnen ze net zo goed op 100% zetten, de beloofde snelheid haal toch alleen snachts
of helemaal niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gday schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:55:
[...]

Bij de snelheid die ik haal. Makkelijk 1034KB p/s. dat is overdag of 'snachts.. hier ligt het wel gewoon goed met @home :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 10:25:
[...]

Bij de snelheid die ik haal. Makkelijk 1034KB p/s. dat is overdag of 'snachts.. hier ligt het wel gewoon goed met @home :)
Mijn top zit altijd en te immer op precies 1000 kilobyte/s... Ooit wel een enkele uitschieter naar 1002, maar altijd maximaal 999~1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:57:
[...]

De modems staan vaak 10% hoger dan de maximale snelheid die ze aanbieden. Dat was vroeger wel zo toen ik helldesker was :)
Dat betekent dan 1100 kilobyte/s en niet 1034 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Had ook altijd problemen met de 8Mbit verbinding. Heb nu een 4Mbit abonnement en dat werkt netjes. Altijd rond de 450 kb/s ~ 500 kb/s, behalve tijdens de drukke tijden (de avonden in het weekend).

Ik word trouwens nog steeds moe van mensen die zeuren over de beloofde snelheid. @home hanteert een maximumsnelheid, geen garantiesnelheid. Dat je je 1000 kb/s download nooit haalt is jammer. Kun je dat niet hebben, dan moet je naar een kabelaar die een garantiesnelheid biedt.

edit:
Er zijn natuurlijk gevallen waarbij de down- en uploadsnelheden buitenproportioneel laag zijn. Mijn bovenstaande opmerking is dan ook bedoeld voor mensen die klagen over 100 ~ 300 kb/s lagere downloadsnelheid dan de maximumsnelheid

* The_Bash zoekt nu dekking voor een lading flamebaits :+

[ Voor 64% gewijzigd door The_Bash op 04-11-2006 18:18 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
de limit is toch wel als je een hoog abo hebt, bijvb 8mbit en je haalt maar 4mbit, dan kan je beter downgraden voor een lagere prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel

postcode 7642
Hoe gemeten?

Ik kom (gemeten via speedtest.nl) nu niet eens boven de 350 kb/sec download uit (met 8000 abo) :(.

[ Voor 14% gewijzigd door RoelJewel op 05-11-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

The_Bash schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 18:13:

Ik word trouwens nog steeds moe van mensen die zeuren over de beloofde snelheid. @home hanteert een maximumsnelheid, geen garantiesnelheid. Dat je je 1000 kb/s download nooit haalt is jammer. Kun je dat niet hebben, dan moet je naar een kabelaar die een garantiesnelheid biedt.

* The_Bash zoekt nu dekking voor een lading flamebaits :+
misschien wel, maar adverteren doen ze wel met een downloadsnelheid van 8000 kbits.
Het wordt tijd dat de kabel opengaat voor concurrentie, HOOG tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
The_Bash schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 18:13:
Had ook altijd problemen met de 8Mbit verbinding. Heb nu een 4Mbit abonnement en dat werkt netjes. Altijd rond de 450 kb/s ~ 500 kb/s, behalve tijdens de drukke tijden (de avonden in het weekend).

Natuurlijk lekker makkelijk om je als provider zijnde te verschuilen achter het woordje 'beloofd'. Dan kun je ook gaan adverteren met "1000mbit internet!" Niet dat je dat haalt, maar hey, het was toch slechts 'beloofd'?! :{

Ik begrijp ook dat niet op élk moment de maximum snelheid kan worden gehaald (om wat voor redenen dan ook). Maar het moet wel zo zijn dat die snelheid significant boven het minder snelle abo ligt. Anders heeft 't natuurlijk geen zin om een snel abo te pakken. Simpel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sander817 schreef op zondag 05 november 2006 @ 19:59:
[...]

misschien wel, maar adverteren doen ze wel met een downloadsnelheid van 8000 kbits.
Het wordt tijd dat de kabel opengaat voor concurrentie, HOOG tijd
Aangezien dat kabelnetwerk van essent is volgens mij, zal er weinig concurrentie aankomen. Er zijn wel kabelboeren die Via het netwerk van essent ook kabelinternet aanbieden, maar dat zijn kleine ISP's met zelfs nog duurdere prijzen dan die je van @home of Wanadoo / UPC verwacht. Je doet nog zelfs aan downloadlimieten.

Zowieso zou ik speedtest.nl niet gebruiken als "speed-o-meter" aangezien ik net 700KB van die site trek, en met Speedtest van quicknet op de ruim 1000 (34 :+) KB uitkom. Pest is dat die bestanden zo klein zijn en daarmee de "downloadsnelheid" wordt vastgesteld. Als je test doe dat dan met DU-meter en een flink bestand van ruim 100MB, zodat je zeker weet dat je die speed ook haalt (Een goede test zou 1 strakke lijn moeten geven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, dit paste beter in het @hoem problemen topic ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Laatst online: 25-07 16:47
Hey mensen

Krijg vandaag 15000 abo van @home is kijken wat voor snelheid ik ga halen.
haal nu met 8Mbit @home 1000Kb/s en uitschieters naar hoger.

Binnenkort ook bellen van @home kijken of dat de snelheid naar beneden drukt.
meschien weet iemand dat wel.druk tel snelheid ver naar beneden.

greets AMD

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je de snelheid nog niet hebt is je modem re-booten de oplossing mits de nieuwe config voor je beschikbaar is. 5 seconden de stekker eruit van de modem & your good to go :)

Maak je trouwens geen zorgen over dat je je snelheid niet haalt... Je mag van geluk spreken als je wel de 15mbit haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
amdboy1983 schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:24:
Hey mensen

Krijg vandaag 15000 abo van @home is kijken wat voor snelheid ik ga halen.
haal nu met 8Mbit @home 1000Kb/s en uitschieters naar hoger.

Binnenkort ook bellen van @home kijken of dat de snelheid naar beneden drukt.
meschien weet iemand dat wel.druk tel snelheid ver naar beneden.

greets AMD
wat halen de personen hier die het 15000 abo hebben van @home?
ben even nieuwschierig omdat ik ze niet veel zie.

(7468)gebied.
ga vanavond testen de 15Mbit(had em nie getest zit nog op werk vandaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
hey mensen

amd is net thuis

eve wat snelheidstesten gedaan met m'n 15000 abo gedaan.

zit strak op 1735 kb/s :d amd is zeer happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat info gewonnen over de aankomende snelheidsverhogingen.....

Hou je vast :)

Alleen internet "soms" wordt verhoogd. De rest van de paketten blijven ongewijzigd. Ik had toevallig de TD aan de lijn van @home, en gevraagd wat de nieuwe snelheidsverhogingen zouden worden.

Dus bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 19:49:
Ik heb wat info gewonnen over de aankomende snelheidsverhogingen.....

Hou je vast :)

Alleen internet "soms" wordt verhoogd. De rest van de paketten blijven ongewijzigd. Ik had toevallig de TD aan de lijn van @home, en gevraagd wat de nieuwe snelheidsverhogingen zouden worden.

Dus bij deze.
Tja, dat was toch al bekend dacht ik ?
Ik had zowiezo niets anders verwacht, en daarnaast is het ook logisch.

Maar bedankt voor het verlossen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Het is weer zover... de dagelijkse traagheid in de avond... speedtest.nl zegt:

Download: 44.5 KByte/s
Upload: 114 KByte/s

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je upload is wel in orde zo te zien...

Maar wat zegt nou http://speedtest.quicknet.nl/index2.html nou met een 100MB bestand? :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 19:58 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste