Toon posts:

@home snelheidsverhoging deeltje 3

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 16.271 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 21:06

ijskonijn

Now MOVE!

omitz schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:31:
[...]

8)7
*s*c*h*a*a*m*
Dat ik daar nooit aan heb gedacht, hehe.
Dank je wel! Je had helemaal gelijk! Heb ook tweaknews en had ook 4 threads lopen... Heb er maar eentje bij gedaan.
:)
Ik had precies hetzelfde als jou, ik kwam er ook pas 1 week later achter :+
Waarom ik 'm op 8 heb gezet weet ik eigenlijk niet, 5 moet genoeg zijn inderdaad

[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 25-02-2008 16:54 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
klein kickje

"..., is het waarschijnlijk dat @Home en Casema de actie van Multikabel zullen volgen."

nieuws: Multikabel schroeft snelheid triple play-abonnementen op

Power-Bundel:
De download snelheid gaat omhoog van 12 naar 16Mbit/sec.
De upload snelheid gaat omhoog van 1.5 naar 3Mbit/sec

Family-Bundel:
download van 4Mbit/sec naar 8Mbit/sec

Entree-Bundel:
download van 256kbit/sec naar 800Kbit/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot nu toe hebben ze nooit helemaal gelijk gezeten met multikabel maar ze zijn van de zelfde eigenaar dus het zou kunnen. ik zou het persoonlijk wel relaxt vinden als ze dat deden ben hier since kort van 4mb en 1mb up naar12mb down en 1,5 up gegaan zeker de moeite waar maar iets van 10 euro duurder eigenlijk omdat we het met telefonie combineren. als ze een 3mb upload gaan leveren zou ik dat wel superstrak vinden.
ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien Multikabel, @Home en Casema toch allemaal onder Ziggo vallen, lijkt me het wel waarschijnlijk dat uiteindelijk alles gelijk getrokken zal worden.

En ik zou ook heel erg blij zijn met 3mbit uploadsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 19:53
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 15:35:
Aangezien Multikabel, @Home en Casema toch allemaal onder Ziggo vallen, lijkt me het wel waarschijnlijk dat uiteindelijk alles gelijk getrokken zal worden.

En ik zou ook heel erg blij zijn met 3mbit uploadsnelheid.
Ja ik hoop het ook, en het klinkt ook wel logisch...

Maar ik weet ook dat ze dat in het verleden niet altijd hebben gedaan, er zit toch wel vaak verschil in...en ik heb nog niets van @home's kant gehoord (al dan niet geruchten) over een mogelijke snelheidsverhoging...

but keeping my fingers crossed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ergens in het voorjaar wordt de nieuwe naam voorgesteld, dus dan zullen ze rap dingen gelijk gaan trekken/fuseren lijkt me... Dus we zullen het hopelijk snel weten...! ;)

Die download boeit me niet zoveel; die upload is me veel belangrijker... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Rowdy.nl schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:09:
Ergens in het voorjaar wordt de nieuwe naam voorgesteld, dus dan zullen ze rap dingen gelijk gaan trekken/fuseren lijkt me... Dus we zullen het hopelijk snel weten...! ;)

Die download boeit me niet zoveel; die upload is me veel belangrijker... ;)
idd, met die steeds oplopende downloadsnelheden wordt het steeds lastiger om de ratio's een beetje op pijl te houden bij bepaalde websites ;)

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

MrFl0ppY schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:59:
[...]

idd, met die steeds oplopende downloadsnelheden wordt het steeds lastiger om de ratio's een beetje op pijl te houden bij bepaalde websites ;)
Neuh, niet daarom, usenet ftw... ;)

However, ik draai een aantal servers, waaronder een webserver... Daar is het bdd prettig voor als die een beetje fatsoenlijke upload heeft... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Weten jullie hoe het zit met snelheid verhoging van @home. Ik heb nu het Internet
Intensief 20000 abbo. Ik haal nu sinds enkele dagen snelheden van 5,5 Mb/s.

Speedtest.nl :

Download : 16402.2 KBytes/sec
Upload : 182.3 KByte/sec

Speedtest.net :

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/268797922.png

Postcode : 5768 (Limburg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt er op dat ik de enigste ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:34:
Hallo

Weten jullie hoe het zit met snelheid verhoging van @home. Ik heb nu het Internet
Intensief 20000 abbo. Ik haal nu sinds enkele dagen snelheden van 5,5 Mb/s.

Speedtest.nl :

Download : 16402.2 KBytes/sec
Upload : 182.3 KByte/sec

Speedtest.net :

[afbeelding]

Postcode : 5768 (Limburg)
Hmmm ik ga nu mijn modem resetten om te kijken of ik daar ook "last van heb" :9

::edit::

Nou ik heb er helaas geen verhoging hiero...

Nog steeds de opzich wel lekkere snelheid van 1457 KB/smet het Internet Intensief 12000 abbo.

Opzich is leveren ze dus wel aardig wat ze beloven...!

11656 Kbit/s download >> direct en altijd van newsreaders :)

ftp sources zijn soms nog wat sneller...haal van een goeie source geregeld 12.125Kbit/s (wat dus meer is dan @home beloofd muhaha) En nee die meting ligt niet aan flashxp, DUmeter, flashxp zeggen exact hetzelfde op verschillende pc's

Mja blijf toch hopen op een verhoging die snel komt...want de prijsverschillen zijn toch wel enorm imo tussen kabel en adsl2+ (oke adsl levert meestal niet wat ze beloven, maar als je pal naast de centrale woont, zoals ik vrij lang heb gedaan is het ideaal)

[ Voor 40% gewijzigd door StraightOn.NL op 09-05-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Het zal is tijd worden dat de andere abbo's, zeg regelmatig een upgrade krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

regelmatig is hier nog steeds het zelfde helaas, 512kb max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Als @home zijn snelheden t.o.v. de prijs niet snel concurrerend maakt zijn ze in ieder geval mij als klant kwijt. Voor die bijna 50 euro de maand mag je tegenwoordig wel wat meer verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja mij ook, 30 euro voor 512kb is eigenlijk zwaar triest als je kijkt naar andere aanbieders , en om het nou alleen voor de klanteservice te doen , die is net zoals alle andere . ik verwacht toch wel binnenkort een verhoging , en niet een verhoging van een paar kb, dus niet dat ik dadelijk ipv 512 - 1024 heb, bijvoorbeeld , want dan zijn ze alsnog veel te duur, je hebt nu al voor 19.95 20mbit , in theorie , maar het gaat om het idee , plus het feit dat veel aanbieders opstappen per maand kan, bij @home zit je er gewoon een jaar aan vast , ik neem aan binnekort een verhoging , anders ga ik eens telefooneren , je betaalt nu ook vooruit bij @home,het nu van dat ontgaat me ook een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
In principe betaal je nog meer, omdat je ook verplicht een tv-abbo met daarin toeslag voor de kabel moet hebben. Dit zit niet in de prijs van Internet (maar betaal je toch) terwijl bij ADSL de kosten voor koperlijn wel al bij de prijs zit. In feite is @home nog duurder als je op het eerste gezicht zou zeggen en ze zijn al één de duurste :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Bij @Home zit je er het eerste jaar aan vast... Na dat eerste jaar kun je elke maand opzeggen (volledige kalendermaand opzegtermijn)

Na, ik hoop dat ze rap de verhogingen van Multikabel overnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:07:
Bij @Home zit je er het eerste jaar aan vast... Na dat eerste jaar kun je elke maand opzeggen (volledige kalendermaand opzegtermijn)

Na, ik hoop dat ze rap de verhogingen van Multikabel overnemen...
dat begrijp ik hier toch niet uit?

Als u uw abonnement(en) van @Home wilt opzeggen, kunt u hiervoor het opzegformulier gebruiken. Houd daarbij wel rekening met de minimale contractperiode van 1 jaar. De opzegtermijn is 1 maand en deze gaat in op de eerste dag van een maand. Als u bijvoorbeeld opzegt op 15 december, dan wordt uw abonnement op 1 februari stopgezet. Het is niet mogelijk uw abonnement(en) telefonisch op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Laatst online: 23-09 17:50
Het Bedrijf en/of de Abonnee kunnen de Overeenkomst per reguliere post of per E-mail
opzeggen met ingang van de eerste dag van een kalendermaand en met in achtneming van een
opzeggingstermijn van tenminste vier weken. Opzegging conform het hiervoor bepaalde gedurende het
eerste jaar van de looptijd van de Overeenkomst kan slechts geschieden tegen het einde van dat jaar.
Als je het leest zoals je het moet lezen kun je het na je eerste jaar na 1 maand stopzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was vandaag bij Kassa :

Radar krijgt de laatste tijd veel klachten over tv-, internet en telefoonprovider @Home. Dit bedrijf is recent samen gegaan met Multikabel en Casema. Ze hebben hierbij de algemene voorwaarden veranderd. Een belangrijke verandering is dat abonnees voortaan hun abonnementsgeld vooruit moeten betalen, terwijl dit eerst achteraf was.

@Home heeft wel een brief gestuurd naar al haar klanten, maar die brief is veel te laat verstuurd. Daardoor werd er bij sommige klanten eerst het dubbele maandgeld afgeschreven, nog voordat ze de brief hadden gekregen.

Overigens was die brief niet helemaal volledig. Want bij verandering van de Algemene Voorwaarden mogen mensen hun abonnement opzeggen. Maar dit stond niet in de brief. Provider @Home biedt haar excuses aan en stuurt een nieuwe brief met excuses en meer informatie plus uitleg naar al haar abonnees. Verder mogen mensen tussentijds hun abonnement opzeggen en als abonnees door het dubbele maandgeld in de problemen komen, kunnen zij een betalingsregeling treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het sinds vandaag allemaal opgezegt :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:38:
Ik heb het sinds vandaag allemaal opgezegt :d
en terecht :) vind dit ook maar rare gang van zaken, bij ons was het ook allang afgeschreven voordat de brief kwam...

mag ik vragen wat jou alternatief is geworden? Want ik woon nu helaas niet meer zo dicht bij een ADSL centrale in de buurt en de speedchecks wijzen toch allemaal ergens tussen de 6 en de 8mbit uit (wat ik behoorlijk schraal vind als je kiest voor 20mbit) en @home levert gewoon wat ze beloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StraightOn.NL schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:50:
[...]

en terecht :) vind dit ook maar rare gang van zaken, bij ons was het ook allang afgeschreven voordat de brief kwam...

mag ik vragen wat jou alternatief is geworden? Want ik woon nu helaas niet meer zo dicht bij een ADSL centrale in de buurt en de speedchecks wijzen toch allemaal ergens tussen de 6 en de 8mbit uit (wat ik behoorlijk schraal vind als je kiest voor 20mbit) en @home levert gewoon wat ze beloven
De reden mag je gerust weten. Maar ik zal je de moeite besparen om de 4 A4tjes met klachten hier neer te zetten.
Ik ben vanaf vorig jaar December klant geworden van @home. Maar sinds dien is er echt alles fout gegaan wat er fout kan gaan. Enkele dingenin het kort :

1) Pakket 3 weken te laat geleverd.
2) Totaal pakket gekozen hebben ondertussen 3 losse abbonementen van gemaakt.
3) Geheim telefoon openbaar gemaakt van @home, staat enkele regels boven ons prive nummer
(We bellen van KPN)
4) We worden spontaan onterecht afgesloten, ga je bellen duur het weer 3 dagen voor je weer
aangesloten word.

en zo kan ik nog een tijdje doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:30:
[...]

De reden mag je gerust weten. Maar ik zal je de moeite besparen om de 4 A4tjes met klachten hier neer te zetten.
Ik ben vanaf vorig jaar December klant geworden van @home. Maar sinds dien is er echt alles fout gegaan wat er fout kan gaan. Enkele dingenin het kort :

3) Geheim telefoon openbaar gemaakt van @home, staat enkele regels boven ons prive nummer
(We bellen van KPN)
4) We worden spontaan onterecht afgesloten, ga je bellen duur het weer 3 dagen voor je weer
aangesloten word.

dat klinkt zeker niet goed idd... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StraightOn.NL schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:50:
[...]

mag ik vragen wat jou alternatief is geworden? Want ik woon nu helaas niet meer zo dicht bij een ADSL centrale in de buurt en de speedchecks wijzen toch allemaal ergens tussen de 6 en de 8mbit uit (wat ik behoorlijk schraal vind als je kiest voor 20mbit) en @homo levert gewoon wat ze beloven
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze beloven een 2 Mbit upload, ben blij als ik 1 haal hoor op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:30:
[...]

(We bellen van KPN)
aangesloten word.

Kijk ik totaal niet van op... Ben inmiddels alweer een jaar of 3 ofzo lid van @home en heb de ongelooflijk foute beslissing genomen om zonder abbo kosten te gaan bellen via @home.. Betaal wel de ticken. Geluidskwaliteits is om te huilen. Regelmatig krijg ik geen verbinding. Mijn nummer is regelmatig continue in gesprek terwijl de hoorn er toch echt op ligt.

Verder heb ik in het die 3 jaar ongeveer 1 1/2 jaar zware problemen gehad met m'n internet verbinding die er regelmatig 2 dagen uitlag... 50 euro aan belkosten naar helpdesk later is het nu weer even stabiel maar het zal ongetwrijfeld weer opnieuw gebeuren.

Ik ga alsnog mijn internet+bellen opzeggen. Zeker aangezien dit nu probleemloos kan i.v.m. de veranderde voorwaarden. (zit nog niet zo lang aan bellen vast vandaar).

Mooi dat @home dankzij wederom hun eigen falen abbonee's nu de mogelijkheid biedt probleemloos van hun abbo af te komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 14-05-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een brief gekregen dat vanaf 16 mei officeel ziggo is geworden, er kunnen wat problemen onstaan bij de overstap naar ziggo wordt in de brief vermeld,

de ziggo site is in behandeling :+

hier meer info over ziggo, zo te lezen gaan de snelheden omhoog, maar ALLEEN bij de bundels, dus telefonie internet en tv, helaas hebben wij wegens de slechte telefonie service het moeten afzeggen, jammer, denk toch als er echt geen verandering in komt dat @home(?ziggo) er bij mij uit gaat

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Misschien een optie; Opzeggen (mag wegens contractverandereing) en dan een bundel aanvragen. (bellen is toch gratis bij de z3 abbo's) Vervolgens gewoon je telefoon niet aansluiten, je nr niet laten vermelden en het aan niemand geven... ;)

Ik kreeg straks overigens vanmorgen bij Ziggo.nl een 401 error...? :) Netjes... :P
Die brief was marketingtechnisch wel sjiek; dat je de @Home brieferaf kan halen en dan de Ziggo brief overhoudt... :)

Edit1:
[..]

Nieuwe upload snelheid Multikabel Power Bundel (3Mbit) niet gehaald.
Probleem is bekend bij Multikabel. Het lijkt een configuratie of software probleem te zijn waardoor op dit moment de 3 Mb uploadsnelheid niet gehaald wordt. Er is geen sprake van capaciteitsproblemen, nog hogere upload snelheden zijn technisch mogelijk. Dit probleem zal zeker voordat de nieuwe snelheden binnen het hele Ziggo gebied ingevoerd zijn worden opgelost. Tot die tijd zal de powerbundel het met maximaal 2,5 Mbit upload moeten doen.

[..]
Hmz... De Power bundel is de 12/1,5 bundel die bij @Home Intensief 12000 en bij Casema Maxi heet. Dus het lijkt er op dat die snelheden er dus toch gaan komen... :)

Edit2:
Ahh, there is more....
Kabelreus Zesko rolt vanaf juli de kabelinternetstandaard Eurodocsis 3.0 uit over zijn netwerk. Daarmee zijn veel hogere up- en downloadsnelheden mogelijk. Zesko's duurste internetabonnement wordt deze zomer sneller, zo heeft het bedrijf kenbaar gemaakt tegenover ZDNet.
Zesko is op dit moment aan het testen met Eurodocsis 3.0, bevestigt woordvoerder Gradus Vos. Eerst moet het netwerk van fusiepartner @Home nog geschikt worden gemaakt. Die klus zal eind juni gereed zijn.

Vanaf juli wordt binnen Zesko dan geleidelijk overgeschakeld op Eurodocsis 3.0. "In de loop van de tweede helft van het jaar gaan we ook de snelheden verhogen, beginnend bij ons snelste internetabonnement", aldus Vos. Hij wil met het oog op de concurrentie niet vertellen hoevéél sneller dat abonnement dan zal worden.

Multikabel, @Home en Casema presenteren zich pas in mei als één internetaanbieder. Hun werknaam Zesko verandert dan in Ziggo. Momenteel biedt Multikabel het snelste internetabonnement van de drie, met een downloadsnelheid tot 22 Mbps.

[..]
Da's errug mooi... :P

[ Voor 81% gewijzigd door Rowdy.nl op 15-05-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dit geld dus alleen voor de allerduurste abo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

De op een na hoogste bundel van Multikabel is atm verhoogd, m'n eerste quote suggereerd dat dit in het hele gebied gaat gelden. (12/1,5 -> 16/3)

In de tweede quote: "In de loop van de tweede helft van het jaar gaan we ook de snelheden verhogen, beginnend bij ons snelste internetabonnement".
Hieruit kun je concluderen dat de snelheid voor alle abbo's in het najaar omhoog gaan, maar het snelste abbo zal als eerste verhoogd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 09:05
Afbeeldingslocatie: http://www.home.nl/images/incasso.png

Kan iemand uitleggen waarom er nu twee maanden ineens moesten worden betaald? Als ik dat schemaatje zie, was dat totaal overbodig. Ze hadden juni eind mei kunnen afschrijven en juli eind juni. Nu betaal je immers juli al helemaal vooraan in juni :N.

Toch maar es Telfort 20mbit overwegen. Volgens de postcodecheck is bij mij 19,5/20mbit mogelijk... Scheelt weer bijna 30 euro per maand. De snelheden van het @Home 12000 abo zullen vast niet naar 20000 opgetrokken gaan worden, met een prijshalvering erbij....

[ Voor 30% gewijzigd door RoelJewel op 15-05-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk om eerder geld in de pot te hebben, voor het een of ander, ben zelf niet zoon fan van vooruit betalen , merja het is niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik ben er zoals gezegd ook niet zo'n fan van en heb derhalve zojuist Internet intensief+bellen opgezegd... Nu ff wachten op de afwijzende reactie waarna ik hun vriendlijk zal verwijzen naar het recht tot ontbinding bij wijziging van de algemene voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Darth Malak schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:29:
Ik ben er zoals gezegd ook niet zo'n fan van en heb derhalve zojuist Internet intensief+bellen opgezegd... Nu ff wachten op de afwijzende reactie waarna ik hun vriendlijk zal verwijzen naar het recht tot ontbinding bij wijziging van de algemene voorwaarden.
Afwijzen zullen je ze opzegging niet, neem ik aan. Daartoe staan ze iig niet in hun recht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

RoelJewel schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:09:
[afbeelding]

Kan iemand uitleggen waarom er nu twee maanden ineens moesten worden betaald? Als ik dat schemaatje zie, was dat totaal overbodig. Ze hadden juni eind mei kunnen afschrijven en juli eind juni. Nu betaal je immers juli al helemaal vooraan in juni :N.

Toch maar es Telfort 20mbit overwegen. Volgens de postcodecheck is bij mij 19,5/20mbit mogelijk... Scheelt weer bijna 30 euro per maand. De snelheden van het @Home 12000 abo zullen vast niet naar 20000 opgetrokken gaan worden, met een prijshalvering erbij....
Maar dan gaat je UP flink achteruit, of is die bij ADSL ondertussen ook 180kBps?

Die Telfort verbinding gaat toch niet via KPN? Gezien de problemen.....

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 15-05-2008 15:00 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Raven schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:54:
[...]

Maar dan gaat je UP flink achteruit, of is die bij ADSL ondertussen ook 180kBps?
Upload van Telfort is 1mbit, dus wat lager dan bij @Home....
Die Telfort verbinding gaat toch niet via KPN? Gezien de problemen.....
ADSL gaat toch per definitie via KPN?
Je doelt op de problemen die KPN de laatste paar dagen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Voor de zakelijke klanten ook nog, duys wat je je daar als consument van aan moet trekken...? :/

However, dit klinkt goed;
Dus als ik het goed begrijp krijgen de klanten met een Z3i abonnement in juli een snelheidsverhoging welke minimaal 30 Mbps zal zijn aangezien zij nieuwe modems krijgen welke snelheden van boven de 30 Mbps aankunnen.

Dan mag het van mij snel juli worden!
en de reactie daarop;
Er is vandaag een persconferentie van Ziggo geweest, waarover later vandaag een artikeltje op deze site verschijnt. De invoer van eurodocsis 3 is inderdaad bevestigd met 30Mbit oplopend naar 100Mbit in 2009 hoorde ik.
w0000t! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Rowdy.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:37:
Voor de zakelijke klanten ook nog, duys wat je je daar als consument van aan moet trekken...? :/

[...]

en de reactie daarop;

[...]

w0000t! ;)
Het is dan maar de vraag wat voor gevolgen dat voor de huidige abonnementsvormen heeft. Of ze verhogen het duurste abonnement of er komt nog een abo-vorm 'boven'...

Ik sta nu in feite voor de keuze: of overstappen naar ADSL of alle m'n @home-producten in één abo stoppen... Es informeren hoe dat gaat als je nu drie aparte abo's hebt (tv, internet en telefoon). Internet en tv worden apart afgeschreven.

[ Voor 21% gewijzigd door RoelJewel op 15-05-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

RoelJewel schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:09:
[...]

Upload van Telfort is 1mbit, dus wat lager dan bij @Home....

[...]
ADSL gaat toch per definitie via KPN?
Je doelt op de problemen die KPN de laatste paar dagen heeft?
Jep
Rowdy.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:37:

[...]

en de reactie daarop;

[...]

w0000t! ;)
Nieuwe modems? Ah nee, wil niet weer 2 weken zonder internet zitten :X

[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 15-05-2008 15:57 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Ik ben vorig jaar deze tijd verhuisd naar een flatje waar helaas alleen kabel internet beschikbaar is.
Ik heb toen een @home abbo genomen voor 29.95 in de maand, zonder tv/radio abbo.

Er zit echter wel signaal (igg radio) op de kabel, want we luisteren naar die radio via de kabel. Een tv hebben we niet dus ik weet niet of we ook tv signaal hebben, maar dat is wel waarschijnlijk.

Anyway, vandaag kreeg ik een brief:
Maakt u momenteel gebruik van TV basis en wilt u dit blijven doen? Meldt u dan nu aan als abonnee.
De kosten van de aanmelding voor uw tvbasis aansluiting bedragen 35 euro.
Mochten wij geen reactie van u ontvangen, dan zijn wij helaas genoodzaakt om uw televisie- en radiosignaal af te sluiten. U kunt dan geen televisie meer kijken en radio luisteren via uw kabelaansluiting.

Graag horen wij voor 19 mei....
Ik wil helemaal geen tv basis, flikker op, maar wel internet. Als ik niet reageer, dan gaat het signaal van mn kabel af, maar behoud ik wel mn internet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Opperhoof schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:08:
Als ik niet reageer, dan gaat het signaal van mn kabel af, maar behoud ik wel mn internet?!
Nope...

Wel flauw met die verhogingen. Duurste en die daarna hebben al een verhoging gehad, en dalijk zeker weer. En de rest blijft weer lekker achter. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Nee, je moet een TV abbo hebben om van kabelinternet gebruik te maken...
Hoe je dit zo voor mekaar hebt gekregen is me een raadsel, want het nl niet mogen kunnen... ;)

edit
Vaag, kan d'r niks meer over vinden op de @Home site; eerst stond dit er apart bij vermeld...?

Edit 2:
Ah, gevonden, in de algemene voorwaarden:
[quote=http://blob.home.nl/dynamic/NL_HOME/PRODUCTEN/WBCS/INTERNET/Algemene%20Voorwaarden%20Kabelinternetdiensten%20(1%20juni%202007)20070501132433.pdf]Artikel 2 - Aanvraag van een Kabelinternetdienst
  • 2.1 Een Kabelinternetdienst kan slechts geleverd worden indien de (Aspirant)Abonnee beschikt over:
  • een overeenkomst voor de levering van radio- en televisieprogramma's via een kabeltelevisienetwerk waarover de Kabelinternetdienst ter beschikking wordt gesteld. De overeenkomst kan ook door een derde zijn afgesloten ten behoeve van de locatie van de (Aspirant)Abonnee;
  • een functionerende en voor de Kabelinternetdienst geschikte kabeltelevisie-aansluiting waarover een
    permanent (televisie)signaal wordt geleverd en welke (indirect) is verbonden met het netwerk van het Bedrijf;
  • een computer die minimaal voldoet aan de door het Bedrijf gestelde eisen.
Ik denk overigens dat je dit beter in dit topic kwijt kunt... :P

[ Voor 90% gewijzigd door Rowdy.nl op 15-05-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

ZD Net en Ziggo gebruikers.

Snelheden zijn dus min of meer bevestigd, 30-40mbit max dit jaar (halverwege dit jaar) en next year dus die 100mbit. :)

Da's dus mooi... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja leuk en aardig maare, ben eens benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, ze beloven wel meer altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is it me of wordt er geen woordt gerept over de upload op die sites?
Down veel sneller ok, maar heb meer aan een hogere up.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Ik heb al een hele tijd geen @home meer vanwege het feit dat ze in vergelijking met de concurrentie van ADSL en hun 20mbit abbo's erg duur zijn. Iets zegt me dat ook Ziggo niet op prijs gaat concurreren.

Het enige waar ik wel meer voor zou willen betalen is meer upload, maar ik durf te wedden dat daar niks revolutionairs bij ziggo valt te verwachten, of tegen een extreem hoge prijs.

Ik wacht voorlopig eerst nog maar op glasvezel hier.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Zie een van mijn andere posts; die 3 mbit up van Multikabel wordt waarschijnlijk doorgevoerd, en als ze de download met een factor 3 á 4 verhogen zullen ze ook wel wat aan die upload doen...

Overigens is die 20mbit van ADSL lang niet altijd te halen, en hebben ze allemaal 1mbit up... betaal ik liever wat meer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
http://www.ziggo.nl/producten/internet/
Z3 abo: 12000 down, 1500 up 47,95

http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/
16000 down, 3000 up 64,95 (incl. digitale tv + telefonie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Zojuist contact gehad met de klantenservice van Ziggo om van mijn losse tv/telefonie/internet-abo's een all-in-1-pakket te maken (mede vanwege de hogere snelheid tegen dezelfde prijs). De vriendelijke meneer gaf aan dat de verhoging van de snelheid op 16 juni aanstaande ingaat vanwege technische aanpassingen (ben ex-@home-abo). Wat verder nog interessant is aan een all-in-1-pakket:
Bij een Alles-in-1 pakket van Ziggo geldt een maandcontract, tenzij anders vermeld. De opzegtermijn is 1 maand. Je kunt dus elke maand besluiten of je verder wilt met Ziggo of niet. De opzegtermijn gaat in op de eerste van een (volgende) kalendermaand. Opzegging op 13 mei betekent dus: 1 juni gaat de opzegtermijn in en 30 juni is de einddatum.
Volgens mij was 't bij @Home zo dat je een jaarcontract aanging als je voor all-in-1 ging.

Nu ff afwachten of de snelheidsverhogingen ook tijdig worden doorgevoerd :).

[ Voor 3% gewijzigd door RoelJewel op 16-05-2008 09:29 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 21:06

ijskonijn

Now MOVE!

RoelJewel schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:22:
http://www.ziggo.nl/producten/internet/
Z3 abo: 12000 down, 1500 up 47,95

http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/
16000 down, 3000 up 64,95 (incl. digitale tv + telefonie)
Wel vet dat ze de ruimte voor de homepages drastisch verhoogd hebben (bij mijn abbo is het van 50mb (@home) naar 250mb gegaan!

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:22

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

begrijp ik nou goed dat mijn abo van 47,95 naar 16/3 mbit gaat?
of geldt dat alleen voor zon combi abonnement

[ Voor 27% gewijzigd door sander817 op 16-05-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
sander817 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:50:
begrijp ik nou goed dat mijn abo van 47,95 naar 16/3 mbit gaat?
of geldt dat alleen voor zon combi abonnement
Zoals ik het lees, geldt dat alleen voor het combi-abonnement, zoals hier de afgelopen dagen ook al werd gespeculeerd :). Dat was voor mij de reden om het naar een all-in-1-pakket te laten omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
RoelJewel schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:17:
[...]

Zoals ik het lees, geldt dat alleen voor het combi-abonnement, zoals hier de afgelopen dagen ook al werd gespeculeerd :). Dat was voor mij de reden om het naar een all-in-1-pakket te laten omzetten.
Ja zo lees ik het ook, maar ik heb TV analoog+digitaal van @home / essent en dan internet intensief 12mbit met basisbellen...

Maar ik krijg wel altijd 2 verschillende facturen, een van TV aansluiting van 14,95 dat in rekening word gebracht via essent en dan een factuur van @home voor internet en basisbellen van 47,95 (+ gesprekskosten)

Heb ik dan wel een combi-abbo ? ! ! ? ik wil natuurlijk wel gebruikmaken van die 16/3 mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Euh, valt analoge TV+ internet intensief 12Mb ook onder combi abo?

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 16-05-2008 11:42 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
StraightOn.NL schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Ja zo lees ik het ook, maar ik heb TV analoog+digitaal van @home / essent en dan internet intensief 12mbit met basisbellen...

Maar ik krijg wel altijd 2 verschillende facturen, een van TV aansluiting van 14,95 dat in rekening word gebracht via essent en dan een factuur van @home voor internet en basisbellen van 47,95 (+ gesprekskosten)

Heb ik dan wel een combi-abbo ? ! ! ? ik wil natuurlijk wel gebruikmaken van die 16/3 mbit
Nope, dan heb je geen combi-abo (had hetzelfde). Ff bellen naar de klantenservice en actief verzoeken om die abo's om te laten zetten in een all-in-1-pakket :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Raven schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:41:
Dat denk ik niet. Waarom zou je nog alleen analoog blijven als digitaal (basis) niks extra kost? Zou ook ff met de klantenservice bellen en dit voorleggen. Waarschijnlijk ben je met een all-in-1-pakket net zoveel kwijt, maar gaat wel de snelheid naar 16mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Raven schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:41:
Enige wat onder combi valt zijn gewoon de producten op http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/. Niet meer, niet minder. :)
Daar staat dan wel analoog maar ik zou er niet van staan te kijken als die prijzen excl. de 15 euro basi zijn.
--
Waren die digi kastjes eerst ook gratis? Of ben ik in de war met later kopen of abo aanschaffen.

[ Voor 11% gewijzigd door Ascathon op 16-05-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus even voor de duidelijkheid, als je alleen internet + tv hebt, heb je GEEN recht op verhoging ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:05:
dus even voor de duidelijkheid, als je alleen internet + tv hebt, heb je GEEN recht op verhoging ?
Als je internet 12000 hebt, zit daar telefonie al in en kun je dus beter voor een all-in-1 pakket mét verhoging gaan.

[...]
Enige wat onder combi valt zijn gewoon de producten op http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/. Niet meer, niet minder. :)
Daar staat dan wel analoog maar ik zou er niet van staan te kijken als die prijzen excl. de 15 euro basi zijn.
Dat lijkt me niet. Anders is het niet all-in-1 hè :).
--
Waren die digi kastjes eerst ook gratis? Of ben ik in de war met later kopen of abo aanschaffen.
Dat zal wel een soort van introductieactie van Ziggo zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door RoelJewel op 16-05-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoelJewel schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:15:
[...]

Als je internet 12000 hebt, zit daar telefonie al in en kun je dus beter voor een all-in-1 pakket mét verhoging gaan.

[...]

Dat lijkt me niet. Anders is het niet all-in-1 hè :).

[...]

Dat zal wel een soort van introductieactie van Ziggo zijn.
ja maar dat gaat helaas niet, de telefonie service van @home, of ziggo, is toen dermate tegengevallen dat wij geen andere keus hebben dan kpn, wij hebben er alles aan gedaan om het goed aan het werken te krijgen, @home heeft van alles nageken maar ze kregen er schijnbaar niet meer uit, dus telefonie is helaas geen optie voor ons, merja, dan maar overstappen op adsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
RoelJewel schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:51:
[...]

Nope, dan heb je geen combi-abo (had hetzelfde). Ff bellen naar de klantenservice en actief verzoeken om die abo's om te laten zetten in een all-in-1-pakket :).
Gedaan en dat ging inderdaad gewoon :) Goede klantenservice tot nu toe, zonder wachttijd! Omzetten was geen probleem maar het kost dan wel €2,05 euro per maand extra (voorheen was het 14,95 kabeltv + 47,95 telefonie en internet 12mbit)

Daar staat dan wel de hogere snelheid van 16mbit tegenover en onbeperkt gebruik van newsservers

Jammer wel dat ze hier in midden en zuid limburg pas vanaf 13 juni gaan migreren naar ziggo en dat pas vanaf dan ook pas de nieuwe snelheden en voorwaarden gaan gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ascathon schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:01:
[...]
--
Hmm.
RoelJewel schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:54:
[...]

Dat denk ik niet. Waarom zou je nog alleen analoog blijven als digitaal (basis) niks extra kost? Zou ook ff met de klantenservice bellen en dit voorleggen. Waarschijnlijk ben je met een all-in-1-pakket net zoveel kwijt, maar gaat wel de snelheid naar 16mbit.
Waarom digitaal als het analoge werkt? Onze KPN foon-lijn heeft er nog nóóit uitgelegen en digiTV... zowel mams als ik hebben een CRT tv, dus digitv heeft niet echt nut hier.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:26:
[...]

ja maar dat gaat helaas niet, de telefonie service van @home, of ziggo, is toen dermate tegengevallen dat wij geen andere keus hebben dan kpn, wij hebben er alles aan gedaan om het goed aan het werken te krijgen, @home heeft van alles nageken maar ze kregen er schijnbaar niet meer uit, dus telefonie is helaas geen optie voor ons, merja, dan maar overstappen op adsl
Je hoeft telefonie van Ziggo toch niet te gebruiken? 't Zit toch bij dat 1200 abo inbegrepen. Daarmee heb je wel de mogelijkheid tot een all-in-1-pakket met de hogere internetsnelheid :).
StraightOn.NL schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:50:
[...]

Gedaan en dat ging inderdaad gewoon :) Goede klantenservice tot nu toe, zonder wachttijd! Omzetten was geen probleem maar het kost dan wel €2,05 euro per maand extra (voorheen was het 14,95 kabeltv + 47,95 telefonie en internet 12mbit)

Daar staat dan wel de hogere snelheid van 16mbit tegenover en onbeperkt gebruik van newsservers

Jammer wel dat ze hier in midden en zuid limburg pas vanaf 13 juni gaan migreren naar ziggo en dat pas vanaf dan ook pas de nieuwe snelheden en voorwaarden gaan gelden.
Ik zit zelf ook in Zuid-Limburg (Maastricht). Die kerel noemde 16 juni als overgangsdatum, dus dat zal dan wel allemaal rond half juni gebeuren :).

[ Voor 36% gewijzigd door RoelJewel op 16-05-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar je moet dan toch het nummer doorgeven enzo? dat ziggo je nummer kan gebruiken, of kunnen er 2 aanbieders je telefoonummer gebruiken?

edit: sorry ik snap er niet zo veel meer van :+

edit2: ik snap um wel, maar dan heb ik een all in one pakket, daar betaal ik dan 49,50 voor, de telefonie gebruik ik niet, dus dan betaal ik eigenlijk 50 euro voor 8mbit? das wel heel veel :?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je kan nummerbehoud aanvragen, maar dat hoeft natuurlijk niet. Je kan die telefonie aansluiting ook gewoon met een nieuw nummer laten opleveren. Als je die aansluiting niet gebruikt, boeit het ook niet dat niemand dat nieuwe nummer kent ;)

M'n ouders ook maar eens even overtuigen om TV-basis (+digi basis) + Internet Intensief 12000 + Telefonie basis om te laten zetten naar alles-in-1 extra.

[ Voor 24% gewijzigd door Orion84 op 16-05-2008 13:18 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik wil ook wel mijn losse @home abbo's combineren in 1 Ziggo abbo. Effectief heb ik dan 3 Mbit upload voor 2 euro per maand extra. En minder rekeningen, dikke prima.

Echter, op mijn postcode (in Groningen) geeft hij steeds dat daar (nog) geen Ziggo diensten beschikbaar zijn.

Hoe kan dat? Ik ben nu toch @home abonnee en @home wordt Ziggo, hoe kan ik dan geen Ziggo diensten kunnen krijgen :? :? :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Hier ook. schijnbaar zijn niet alle onderdelen van de site al operatief :)

Gewoon ff de klantenservice bellen zou ik zeggen?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 15:13

Meneer iCy

swarma

Ik ben zelf ook erg blij met deze verandering.

Had allemaal losse diensten omdat ik eerst geen telefonie had. Nu wel en vanochtend gebeld om het om te laten zetten naar de bundel. Krijg nu 8 mbit en betaal per maand zelfs paar euro minder en heb 1 rekening.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Oke.

1 ding wil ik nog weten, hoe zit het met mijn @home webspace URL en @home emailadres?

Ik kan me voorstellen dat dat intact blijf als ik gewoon bij @home blijf (al wordt het Ziggo). Maar als ik proactief mezelf overzet naar Ziggo, then wat? De FAQ's op hun site bieden niet echt uitkomst.

Ik doe alles via mijn @home emailadres, omdat ik een naamswijziging echt niet aan zag komen vond ik dat wel prima.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

RoelJewel schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:28:
Volgens mij was 't bij @Home zo dat je een jaarcontract aanging als je voor all-in-1 ging.

Nu ff afwachten of de snelheidsverhogingen ook tijdig worden doorgevoerd :).
Niet alleen de All-in-1 :-)

Alle abbonement hebben geen jaarcontract meer sinds Ziggo, ook je huidige contract zei de klantenservice tegen mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Captain Pervert schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:23:
Oke.

1 ding wil ik nog weten, hoe zit het met mijn @home webspace URL en @home emailadres?

Ik kan me voorstellen dat dat intact blijf als ik gewoon bij @home blijf (al wordt het Ziggo). Maar als ik proactief mezelf overzet naar Ziggo, then wat? De FAQ's op hun site bieden niet echt uitkomst.

Ik doe alles via mijn @home emailadres, omdat ik een naamswijziging echt niet aan zag komen vond ik dat wel prima.
Wat ik begrepen heb blijft dat allemaal gewoon werken en gaan alleen daadwerkelijk nieuwe abbonee's richting @ziggo.nl.

Mijn webspace werkt iig op het moment nog onder de members.home.nl url, enige verandering is dat er nu een ziggo favicon bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Zo, ik ben door een aardige jongeman telefonisch overgezet. De snelheidsverhoging wordt in 3 batches doorgevoerd: 30 mei, 5 juni en 13 juni (geloof ik). Maar dat is de planning, wegens drukte kan het uitlopen. Maar ik heb geduld voor mijn anderhalve euro :)

Hij gaf wel aan dat het voorlopig nog gewoon bij het oude blijft (pipo@home.nl) maar dat hij niet kon uitsluiten dat het in de toekomst een keertje naar pipo@ziggo.nl gaat. In dat geval zou ik wel tijdig geinformeerd worden.

Een prima gelegenheid om langzaam te migreren naar een emailadres van mijn eigen site als voornaamste communicatiemiddel, die verandert namelijk nooit van naam. Tenminste niet zolang ik mijn huidige voor+achternaam houd :P

[ Voor 4% gewijzigd door Captain Pervert op 16-05-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook alleen tv digitaal afnemen bij @ziggo ? ik wil nou internet gaan afzeggen, maar dan wil ik wel behoud van tv digitaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:12:
kan je ook alleen tv digitaal afnemen bij @ziggo ? ik wil nou internet gaan afzeggen, maar dan wil ik wel behoud van tv digitaal
Ja kan, maar volgens mij heb je dan nog wel steeds analoog nodig .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Captain Pervert schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:47:
Een prima gelegenheid om langzaam te migreren naar een emailadres van mijn eigen site als voornaamste communicatiemiddel, die verandert namelijk nooit van naam. Tenminste niet zolang ik mijn huidige voor+achternaam houd :P
Waarom niet een gmail-adres nemen? De kans dat dat verandert lijkt me stukken kleiner dan bij bijvoorbeeld een provider of je eigen url (als je de een keer besluit op te heffen). Bovendien krijg je een gigantische ruimte erbij, een prachtige interface, overal toegang enz. enz. Ik begrijp niet dat mensen nog steeds vasthouden aan mailadressen van bijvoorbeeld providers. Er zijn zoveel betere alternatieven.

[ Voor 9% gewijzigd door RoelJewel op 16-05-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Zo, ik ben door een aardige jongeman telefonisch overgezet. De snelheidsverhoging wordt in 3 batches doorgevoerd: 30 mei, 5 juni en 13 juni (geloof ik). Maar dat is de planning, wegens drukte kan het uitlopen. Maar ik heb geduld voor mijn anderhalve euro :)

Hij gaf wel aan dat het voorlopig nog gewoon bij het oude blijft (pipo@home.nl) maar dat hij niet kon uitsluiten dat het in de toekomst een keertje naar pipo@ziggo.nl gaat. In dat geval zou ik wel tijdig geinformeerd worden.

Ditzelfde werd mij ook verteld, en er werd mij ook geadviseerd om eigenlijk nog even te wachten met het combineren van de abonnementen. Aangezien er een gedoe was geweest met het vooruitbetalen van de komende abonnementen. Het beste was als ik dit pas liet ingaan vanaf juni, om dubbele rekeningen e.d. te voorkomen omdat het op dit moment nog een potje druk was en niet alles 100% werkte.

Dus ik wacht nog even tot juni voordat ik dit laat combineren dan (zul je zien dat het dan net fout gaat :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 10:17

Stoffel

Engineering the impossible

RoelJewel schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:26:
[...]

Waarom niet een gmail-adres nemen? De kans dat dat verandert lijkt me stukken kleiner dan bij bijvoorbeeld een provider of je eigen url (als je de een keer besluit op te heffen). Bovendien krijg je een gigantische ruimte erbij, een prachtige interface, overal toegang enz. enz. Ik begrijp niet dat mensen nog steeds vasthouden aan mailadressen van bijvoorbeeld providers. Er zijn zoveel betere alternatieven.
Of nog veel beter, Google apps met een eigen domein :) Alle voordelen van gmail en als je emailadres ooit verandert ben je het zelf schuld (domein opzeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

@Racer, je moet een tv abbo betalen (die €15,90) dan blijf je gewoon TV houden. Signaal is geschikt voor analoog en digitaal...

Net ook even gebeld met een vriendelijk vrouwke van Ziggo. Bleek dat de vorige bewoonster nog het tv-basis abbo betaalde (heb destijds wel de acties voor het combopakket zoals de digitale harddisk recorder ontvangen)

Dus vrouwke dat aanvragen voor mij en het abbo omzetten naar het Ziggo all in one pakket. Geen probleem... En ik krijg een nieuwe digitale ontvanger plus twee maanden zenders z2 gratis... :)

Nja, als ze d'r vanaf willen... :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de online opzegbrief werkt niet meer bij @home zag ik, maar bij ziggo kan ik niks vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:18:
de online opzegbrief werkt niet meer bij @home zag ik, maar bij ziggo kan ik niks vinden :?
Dit is alles wat er staat volgens mij:

http://www.ziggo.nl/klantenservice/opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-09 10:04
Ook maar even een vraag wat betreft mijn huidige situatie:

Ik heb nu:

internet intensief 12000 van @home
Basis bellen er gratis bij in @home
Digitale televisie van @home plus het extra zender pakket van 9.95 p/m

Ik betaal ongeveer 60 euro per maand nu.

Nu wil ik wel over naar een alles in 1 abbonement, maar ik wil niet (veel) meer gaan betalen, hooguit 65 euro per maand in totaal.

Daarbij wil ik wel graag het extra zenderpakket blijven behouden.
Het was mij nog niet helemaal duidelijk als je het combi-pakket neemt met de 16/3 verbinding (van 64,95, of ik dan ook alle zenders behoud die ik nu heb.

Verder is er in dit topic iets geroepen over 30mbit verbindingen maar daar hoor ik nu niemand meer over. (welk abbo 30mbit gaat krijgen bijvoorbeeld)
Is het misschien verstandiger om eerste uitsluitsel af te wachten over de 30mbit verbinding?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja leuk hoor, opzegbrief online werkt niet, bel je op, na 5 minuten naar die computer moeten luisteren, toets 1 toets 5 , vervolgens wordt er opgehangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
crazylegs schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:43:

Ik heb nu:

Nu wil ik wel over naar een alles in 1 abbonement, maar ik wil niet (veel) meer gaan betalen, hooguit 65 euro per maand in totaal.
Voor de diensten die je roept, betaal je nu meer dan die 60 euro: 47,95 (internet) + ~15 euro (tv basis) + 9,95 (tv extra) = ~73 euro, lijkt me, of vergis ík me? Dat is ongeveer gelijk aan het all-in-1 pakket met 16mbit internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
...........Daarbij wil ik wel graag het extra zenderpakket blijven behouden.
Het was mij nog niet helemaal duidelijk als je het combi-pakket neemt met de 16/3 verbinding (van 64,95, of ik dan ook alle zenders behoud die ik nu heb.
........
Als je overstapt naar het all in 1 pakket van 64,95 dan betaal je daar nog 9,95 overheen voor het extra zender pakket.

Je krijgt een nieuwe smartcard waar het tv-extra abbo niet op zit.
Dat kan dus wel, maar dan betaal je daar nog eens 9,95 voor.. Dan heb je 2 smartcards met hetzelfde zenderpakket. Een extra decoder krijg je ook nog....

Zie ook de andere topics over @home > Ziggo.

[ Voor 45% gewijzigd door Hoyden op 16-05-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
RoelJewel schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:49:
[...]

Voor de diensten die je roept, betaal je nu meer dan die 60 euro: 47,95 (internet) + ~15 euro (tv basis) + 9,95 (tv extra) = ~73 euro, lijkt me, of vergis ík me? Dat is ongeveer gelijk aan het all-in-1 pakket met 16mbit internet.
Dus als ik het goed begrijp kan ik nog beter voor het hoogste pakket gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
[quote]crazylegs schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:55:
[...]

edit: en weet iemand wat ik aan moet ivm die 30mbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
crazylegs schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:55:
[...]

Als je minimaal hetzelfde wil als dat je nu hebt, moet je voor het hoogste pakket gaan (Alles-in-1 Extra). Alles-in-1 Plus heeft 'maar' een snelheid van 8mbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
RoelJewel schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:58:
[...]

Als je minimaal hetzelfde wil als dat je nu hebt, moet je voor het hoogste pakket gaan (Alles-in-1 Extra). Alles-in-1 Plus heeft 'maar' een snelheid van 8mbit...
straks maar is even bellen met ziggo, maakt het uit dat ik begin dit jaar een upgrade uit heb laten voeren wat betreft mijn internet? (abbo-technisch dit niet eerst uit moeten dienen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

Omdat je die (oa) hier @ GoT niet kunt gebruiken om de registreren...

* Raven heeft eigen domeinnaam 8)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
[...]

Gmail werkt niet met POP-il en dus niet met outlook (toch...?). En mijn eigen domein zal ik nevernooit opheffen! Als ik aan de macht kom is het wel belangrijk om je voor+achternaam.nl geclaimd te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Raven schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:26:
[...]

Omdat je die (oa) hier @ GoT niet kunt gebruiken om de registreren...

* Raven heeft eigen domeinnaam 8)
Voor die paar dingetjes waar je een gmail-adres niet kunt gebruiken, ga ik niet een provider-adres gebruiken. Het provider-adres kun je via pop3 prima in gmail laten binnenkomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ik heb nu:

Daarbij wil ik wel graag het extra zenderpakket blijven behouden.

Verder is er in dit topic iets geroepen over 30mbit verbindingen maar daar hoor ik nu niemand meer over. (welk abbo 30mbit gaat krijgen bijvoorbeeld)
Is het misschien verstandiger om eerste uitsluitsel af te wachten over de 30mbit verbinding?
Waarschijnlijk betaal je nu al 75 euro per maand, je hebt denk ik niet je basis tv abbo erbij geteld.
Je internet abbo is een krappe 50 euro, en je zenderpakket is een tientje. (samen 60)

Als je overgaat naar een pakket (zoals ik (en een stel anderen hierboven) ook heb gedaan) krijg je voor hetzelfde geld meer down/uploadsnelheid...
Je totale kosten (70-75) blijven hetzelfde... ;)

Die 30+ Mbit zijn de verhogingen (zie de nieuwsberichten) die ze later dit jaar willen doorvoeren. 2e helft 2008 willen ze naar 30mbit, next year hoger en 't is schaalbaar tot 100mbit. De abbo's zoals ze nu staan zullen waarschijnlijk allemaal gewoon geleidelijk stijgen in snelheid, zoals ze de afgelopen jaren ook hebben gedaan...

[ Voor 11% gewijzigd door Rowdy.nl op 17-05-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Zijn die verhogingen voor de huidige @home gebruikers met een alles-in-1 pakket ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
belfrink schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:25:
[...]

Zijn die verhogingen voor de huidige @home gebruikers met een alles-in-1 pakket ?
Ja. Zie eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk en aardig maar het combi alles in een extra pakket met 16mb download en 3mb upload is dusver alleen nog geactiveerd voor de multikabel gebruikers ik hoop dan ook dat wij bij @Home dan ook snel aan de beurt zijn. voor zover bekent voor mij kan het 2 maanden duren. is er al iemand hier die de nieuwe snelheden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ik vraag me inderdaad ook af wanneer die verhoging dr bij mij nou is door komt.. (voormalig @home klant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de klantenservice gaan de @home gebruikers eind juni automatisch naar 16.000 snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer @home basis omhoog gaat?
BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

@Home is tegenwoordig Ziggo... Denk dat je meer antwoorden cq recente info vindt in het Ziggo topique...

Overigens kreeg ik (regio Venlo) te horen van de klantenservice dat deze halverwege julie omhoog ging. Je moet dan overigens wel je @Home combo pakket omzetten naar een Ziggo Alles-In-Een abbo... Anders blijf je gewoon volgens je @Home voorwaarden zitten (12mbit)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste