@home snelheidsverhoging deeltje 3

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 16.256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-08 09:20

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

crazylegs schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:43:
Ook maar even een vraag wat betreft mijn huidige situatie:

Ik heb nu:

internet intensief 12000 van @home
Basis bellen er gratis bij in @home
Digitale televisie van @home plus het extra zender pakket van 9.95 p/m

Ik betaal ongeveer 60 euro per maand nu.

Nu wil ik wel over naar een alles in 1 abbonement, maar ik wil niet (veel) meer gaan betalen, hooguit 65 euro per maand in totaal.

Daarbij wil ik wel graag het extra zenderpakket blijven behouden.
Het was mij nog niet helemaal duidelijk als je het combi-pakket neemt met de 16/3 verbinding (van 64,95, of ik dan ook alle zenders behoud die ik nu heb.

Verder is er in dit topic iets geroepen over 30mbit verbindingen maar daar hoor ik nu niemand meer over. (welk abbo 30mbit gaat krijgen bijvoorbeeld)
Is het misschien verstandiger om eerste uitsluitsel af te wachten over de 30mbit verbinding?
Waarschijnlijk betaal je nu al 75 euro per maand, je hebt denk ik niet je basis tv abbo erbij geteld.
Je internet abbo is een krappe 50 euro, en je zenderpakket is een tientje. (samen 60)

Als je overgaat naar een pakket (zoals ik (en een stel anderen hierboven) ook heb gedaan) krijg je voor hetzelfde geld meer down/uploadsnelheid...
Je totale kosten (70-75) blijven hetzelfde... ;)

Die 30+ Mbit zijn de verhogingen (zie de nieuwsberichten) die ze later dit jaar willen doorvoeren. 2e helft 2008 willen ze naar 30mbit, next year hoger en 't is schaalbaar tot 100mbit. De abbo's zoals ze nu staan zullen waarschijnlijk allemaal gewoon geleidelijk stijgen in snelheid, zoals ze de afgelopen jaren ook hebben gedaan...

[ Voor 11% gewijzigd door Rowdy.nl op 17-05-2008 12:15 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-08 13:57

Dhrax

Prog Lord

Captain Pervert schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:47:
Zo, ik ben door een aardige jongeman telefonisch overgezet. De snelheidsverhoging wordt in 3 batches doorgevoerd: 30 mei, 5 juni en 13 juni (geloof ik). Maar dat is de planning, wegens drukte kan het uitlopen. Maar ik heb geduld voor mijn anderhalve euro :)
Zijn die verhogingen voor de huidige @home gebruikers met een alles-in-1 pakket ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 10:13
belfrink schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:25:
[...]

Zijn die verhogingen voor de huidige @home gebruikers met een alles-in-1 pakket ?
Ja. Zie eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk en aardig maar het combi alles in een extra pakket met 16mb download en 3mb upload is dusver alleen nog geactiveerd voor de multikabel gebruikers ik hoop dan ook dat wij bij @Home dan ook snel aan de beurt zijn. voor zover bekent voor mij kan het 2 maanden duren. is er al iemand hier die de nieuwe snelheden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-07 13:22
ik vraag me inderdaad ook af wanneer die verhoging dr bij mij nou is door komt.. (voormalig @home klant)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de klantenservice gaan de @home gebruikers eind juni automatisch naar 16.000 snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer @home basis omhoog gaat?
BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-08 09:20

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

@Home is tegenwoordig Ziggo... Denk dat je meer antwoorden cq recente info vindt in het Ziggo topique...

Overigens kreeg ik (regio Venlo) te horen van de klantenservice dat deze halverwege julie omhoog ging. Je moet dan overigens wel je @Home combo pakket omzetten naar een Ziggo Alles-In-Een abbo... Anders blijf je gewoon volgens je @Home voorwaarden zitten (12mbit)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste