• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:34
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:46:
Was een leuke open got baal run jongens, jammer van die wankers die erbij waren! :)
Toen ik vroeg wat jullie aan het doen waren hoefde je me niet zo af te snauwen :(
Had ook best even willen baalrunnen.....
Dan speel je een summoner echt verkeerd. Het is dat ik twee dagen niet kan (en wrs vanavond ook niet), maar ik stoom redelijk snel solo door nm.
btw, tollo, let ook op block, ik heb zelf 100+ in dex, zodat mijn blockkans verhoogd wordt.
Niet dat ik base vita heb ;)

Gaan we met z'n allen HC baalrunnen later deze week? Als de rest ook op act 5 nm is?

Verwijderd

Janie schreef op donderdag 21 september 2006 @ 00:00:
[...]

Toen ik vroeg wat jullie aan het doen waren hoefde je me niet zo af te snauwen :(
Had ook best even willen baalrunnen.....
Tis heel simpel, ik snauwde je zeker niet af, althans dat was niet de bedoeling. Op het moment dat ik aan het teleporten ben op hell baal heb ik weinig tijd om ffies wat terug te typen. Heb weinig zin om dood te gaan namelijk (en geloof mij, met sommige resistances nog in de min in een 8player game is dat niet makkelijk).

Al met al was 't een nuttige avond, 4 levels omhoog en nog wat leuke dingen gevonden! :)
mmm, was ik er ook maar :D

Druk laaste dagen in de avond uren dat ik gewoon geen tijd heb.
Laast had ik 1 mf run kunnen doen en toen onverwachte visite :(

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Janie
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:03:
[...]

Tis heel simpel, ik snauwde je zeker niet af, althans dat was niet de bedoeling. Op het moment dat ik aan het teleporten ben op hell baal heb ik weinig tijd om ffies wat terug te typen. Heb weinig zin om dood te gaan namelijk (en geloof mij, met sommige resistances nog in de min in een 8player game is dat niet makkelijk).

Al met al was 't een nuttige avond, 4 levels omhoog en nog wat leuke dingen gevonden! :)
Ik vroeg alleen even of jullie met got aan het baalrunnen waren. Als ik dan als antwoord krijg "BEN BEZIG" dan heb ik daar niet zoveel aan ;)

Maargoed maakt ook niet uit verder, had gewoon ook wel lvl'tje erbij willen runnen. Nog wel goede zaken gedaan gisteravond, heeft er iemand hier nog een andariel visage over? Ik geef er een pul voor.
BTW mocht iemand gerke's sanctuary hebben en aan charsi wil geven.
denk aan mij ;)

Demon Limb Denk aan mij!
Heb deze 2 nog niet gevonden in mijn MF runs (die ik overegens niet vaak doet ;) )
Iron Pelt ook nog nodig voordat ik gladiator's bane kan gebruiken.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Hè hè, eindelijk aangeland in Act 5 NM, met lvl 55, vriend van me rushte me even met zijn lvl 86 sorc met icebolt/blast whatever...

Iemand nog vette claymores of zwaardere (lange) zwaarden met maximale reach - en eventueel met socket(s) - in de aanbieding?

Ik wil graag wat meer 'reach'. Ik heb nu mijn 2 fijne 'Bloodletter' gladiussen en 2 'Hellplague' long swords, maar ik moet nog tot lvl 58n wachten tot ik mijn 2 Phase blades kan gaan gebruiken.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Derr_Hans schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:42:
BTW mocht iemand gerke's sanctuary hebben en aan charsi wil geven.
denk aan mij ;)

Demon Limb Denk aan mij!
Heb deze 2 nog niet gevonden in mijn MF runs (die ik overegens niet vaak doet ;) )
Iron Pelt ook nog nodig voordat ik gladiator's bane kan gebruiken.
"gerke's sanctuary" + "Demon Limb" Beide zijn bij mij op te halen... :)

Edit: en aangezien ik vandaag thuis werk, moet je maar ff een seintje geven als je het wil hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 10:05 ]

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:56:
[...]

"gerke's sanctuary" + "Demon Limb" Beide zijn bij mij op te halen... :)
Blom, ik hou van je ;)

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:56:
[...]
Edit: en aangezien ik vandaag thuis werk, moet je maar ff een seintje geven als je het wil hebben.
Wat is je email adres ?
Aangezien dat ik niet thuis werk en vanaaf op visite bij ouders (gaan op vakantie vrijdag) mag je hem er zelf op zetten als je wil ??

Verwijderd

Derr_Hans schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:32:
[...]

Wat is je email adres ?
Aangezien dat ik niet thuis werk en vanaaf op visite bij ouders (gaan op vakantie vrijdag) mag je hem er zelf op zetten als je wil ??
/me heeft maar 1 keyset
Ramzzz schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:52:
Hè hè, eindelijk aangeland in Act 5 NM, met lvl 55, vriend van me rushte me even met zijn lvl 86 sorc met icebolt/blast whatever...

Iemand nog vette claymores of zwaardere (lange) zwaarden met maximale reach - en eventueel met socket(s) - in de aanbieding?

Ik wil graag wat meer 'reach'. Ik heb nu mijn 2 fijne 'Bloodletter' gladiussen en 2 'Hellplague' long swords, maar ik moet nog tot lvl 58n wachten tot ik mijn 2 Phase blades kan gaan gebruiken.
HC / SC?

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

SCL

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Maar je MF toch vaak ??

Maak een MF game aan verslaat Countess, Andy, Summoner, Duriel, Mephi, Diablo, Pindle, Baal.
Hoeft niet allemaal natuurlijk, maar doe dit op NM nivo (mijn char is op het moment NM ACT 1)

Drop wat arrows ofzo , Leave te game. Pak andere char met de items en join die MF game.
Kan je joinen en zie je de arrows liggen, drop de items die je wilt mulen. Zorg dat je ong 1 minuut in de game zit ;)

Leave de game en join met mijn account en char "ensjent", pak spullen en ik ben blij.
Heb je nog een CV (geen eth) insight nodig (lvl 16 Mediation, 6 crit.strike en +/- 260% enDam maar dat weet ik niet zeker) ? deze mag je pakken van mijn char "jessika_fs".
Mijn inferno sorc.

Suc6 ermee.
Email is in je profiel >>?

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 21-09-2006 15:40 ]

Verwijderd

Derr_Hans schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:38:
[...]

Maar je MF toch vaak ??

Maak een MF game aan verslaat Countess, Andy, Summoner, Duriel, Mephi, Diablo, Pindle, Baal.
Hoeft niet allemaal natuurlijk, maar doe dit op NM nivo (mijn char is op het moment NM ACT 1)

Drop wat arrows ofzo , Leave te game. Pak andere char met de items en join die MF game.
Kan je joinen en zie je de arrows liggen, drop de items die je wilt mulen. Zorg dat je ong 1 minuut in de game zit ;)

Leave de game en join met mijn account en char "ensjent", pak spullen en ik ben blij.
Heb je nog een CV (geen eth) insight nodig (lvl 16 Mediation, 6 crit.strike en +/- 260% enDam maar dat weet ik niet zeker) ? deze mag je pakken van mijn char "jessika_fs".
Mijn inferno sorc.

Suc6 ermee.
Email is in je profiel >>?
accountnaam [@penstaart] computerplan [punt] nederland

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
hier iemand nog een amn rune voor me? heb er 1 pg voor over :P . iemand hier die toevallig een istje kan wisselen tegen mw mal um of iets wat er op lijkt.

wil vanaaf een cta maken want lijkt me best wel makkelijk om je eigen te kunnen boosten met zoiets.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:14:
hier iemand nog een amn rune voor me? heb er 1 pg voor over :P . iemand hier die toevallig een istje kan wisselen tegen mw mal um of iets wat er op lijkt.

wil vanaaf een cta maken want lijkt me best wel makkelijk om je eigen te kunnen boosten met zoiets.
ik heb nog wel een stuk of 10 amn runes in mijn low rune mule zitten, maar ben alleen vanmiddag heel ff online, dusss mag jij vertellen hoe je hem wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:33:
[...]

accountnaam [@penstaart] computerplan [punt] nederland
Beetje laat maar dan als nog, mailtje gaat zo direct de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat was HC act 4 nm. 2x merc dood (IM, rotcurse).
En natuurlijk weer een drop van lik me het vestje.
Maar ondertussen wel 2 shaels gevonden, dus voor mijn nog te maken barb is dat erg leuk straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:56:
[...]

Beetje laat maar dan als nog, mailtje gaat zo direct de deur uit.
Ola, heb 't mailtje ontvangen. Zit vandaag alleen wel op m'n werk. Zal 't weekend worden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:32:
En dat was HC act 4 nm. 2x merc dood (IM, rotcurse).
En natuurlijk weer een drop van lik me het vestje.
Maar ondertussen wel 2 shaels gevonden, dus voor mijn nog te maken barb is dat erg leuk straks :)
ben nog maar level 24 met mijn sorcje, kweet niet of HC wel wat voor mij is, ik ben toch liever een kip zonder kop af en toe, wil niet deheletijd moeten letten op mijn health, en ik doe ook wel is graag kamikaze acties

+ mijn shadow skills assa is mijn nieuwe projectje @ scl die wil ik eerst maken want deze build heb ik gewoon nog nooit gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:54:
[...]

Ola, heb 't mailtje ontvangen. Zit vandaag alleen wel op m'n werk. Zal 't weekend worden ben ik bang.
geef nix, ben zelf heel erg druk dit weekend.
Verjaardagen (vanaaf en morgen) boodschappen enz..

Take ur time..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:58:
[...]

ben nog maar level 24 met mijn sorcje, kweet niet of HC wel wat voor mij is, ik ben toch liever een kip zonder kop af en toe, wil niet deheletijd moeten letten op mijn health, en ik doe ook wel is graag kamikaze acties
Kamikaze is op HC redelijk stoer als je dat constant doet :')
Nou ja, SC heeft ook z'n charme, maar ik ben er wat op uitgekeken, op HC doe je voorzichtiger, en doe je het hele spel, tenminste, ik ren elke grot in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:45:
[...]

Kamikaze is op HC redelijk stoer als je dat constant doet :')
Nou ja, SC heeft ook z'n charme, maar ik ben er wat op uitgekeken, op HC doe je voorzichtiger, en doe je het hele spel, tenminste, ik ren elke grot in :)
met kamikaze bedoel ik dus ergens heen gaat waarvan je zeker weet dat je dood gaat @ smiter in chaos sanctuary enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:14:
[...]

met kamikaze bedoel ik dus ergens heen gaat waarvan je zeker weet dat je dood gaat @ smiter in chaos sanctuary enz
Dat lijkt me voor HC wel heerlijk: weten dat elk rottig getimed moment IM over je heen gecasted kan worden. Dat laat me denken aan vroegah toen ik nog jong en onbezonnen HC speelde met een leap barb in de chaos. Ik spring, hoor nog een curse over me heen gaan, kijk boven mijn hoofd in midair, wil nog alt-f4 doen, tjakka, te laat. Wat een ***timing van de mage was dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-07 18:22

trenjeska

there can be only one (WC)

Pheno79 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:48:
[...]

Dat lijkt me voor HC wel heerlijk: weten dat elk rottig getimed moment IM over je heen gecasted kan worden. Dat laat me denken aan vroegah toen ik nog jong en onbezonnen HC speelde met een leap barb in de chaos. Ik spring, hoor nog een curse over me heen gaan, kijk boven mijn hoofd in midair, wil nog alt-f4 doen, tjakka, te laat. Wat een ***timing van de mage was dat :+
Mja als druid (wereform) heb je dat ook zo lekker... gebruik fury erg bedachtzaam in chaos sanctuary... :/

njiestnag Trenjeska! (of zo iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trenjeska schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:15:
[...]

Mja als druid (wereform) heb je dat ook zo lekker... gebruik fury erg bedachtzaam in chaos sanctuary... :/
Of beter nog, gebruik het niet en ga wat meer kruipend richting de 3 zegels.
Daarom vind ik de beserker zo leuk, je slaat je helemaal los in chaos, met IM, het boeit toch niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-07 18:22

trenjeska

there can be only one (WC)

Pheno79 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:02:
[...]

Of beter nog, gebruik het niet en ga wat meer kruipend richting de 3 zegels.
Daarom vind ik de beserker zo leuk, je slaat je helemaal los in chaos, met IM, het boeit toch niet :D
meestal overleef ik een fury hit wel door exessive lifeleach van feral rage + items (vaak zon 50-75%)

njiestnag Trenjeska! (of zo iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, IM vind ik iig het gevaarlijkste in het hele spel, met als goede tweede de fire enchanted monsters, als ze doodgaan vooral :')

Gloams vind ik persoonlijk eigenlijk niet zo irritant, met fatsoenlijke light res en zwalkend door de WS rondlopen red je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
gisteren mun cta gemaakt (bedankt nog janie voor de amn) tis een middelmaatje: 3/3/3 werkt wel lkkr heb nu met mun hammerdin bijna 2000 life alleen jammer dat het zo kort duurt, iets van 3 min ofzo.

vandaag maar weer eens wat key runs doen. ff sparen mss zo dat ik dan wat stuff ken kopen voor op HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Steeds als ik myn Diablo II: LOD CD erin doe staat er (nadat ik op instal heb gedrukt + CD key ingevoerd heb)

Please Insert the cd labeled "Play Disc."

Bedoelen ze hiermee de Play Disc van Diablo II ofzo (want die ik doe er ik in, en druk ik op OK en komt hij bij rond 50%)? Want na een tijdje vraagt hij het nog een keer. Maar dan helpt geen van beide CD's (D2 play disc + LOD disc)... is mijn LOD CD corrupt ofzo? :S

[ Voor 12% gewijzigd door Aubergine op 22-09-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Wanneer je D2 en LoD direct achter elkaar installeert, krijg je geen 'rare meldingen'... gewoon 'upgrade to LoD' en dan gaan met die banaan... :)

Er is dus vast iets mis!

(of het heeft met tussentijds updaten van D2 naar 1.11 te maken... :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HC Act 5 NM, worldstone wp binnen.
1 hartaanval rijker. 5 lifepoints over, met dank met mijn 20% damage taken goed to mana :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:20
Pheno79 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:28:
1 hartaanval rijker. 5 lifepoints over, met dank met mijn 20% damage taken goed to mana :X
ik weet niet wat je precies bedoelt met: met dank aan mijn 20% dmg taken goes to mana

want zover ik weet is het gwoon zo dat de damage die je krijgt gaat in geheel van je life af EN je krijgt mana terug (die 20% damage goes to mana), dus het is niet zoals energy shield (correct me if i am wrong)

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Pheno79 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:28:
Dat is nog niks man, zo had ik op HELL:

* Convicition black souls throne doorgang.
* Might carvers entrance countess lvl x.
* Teleport in fana spectre pack (halve belt full revs en dan alt F4, had 16 life over vd 1K).
* Extra fast + strong + cursed Hephasto (zonder tele ben je zo de pineut).

Het zijn oa door zulke dingen dat hc vaak fataal is.
Mijn meest succesvolle build was toch altijd eenvoudigweg blizzard met alle synergies en max cm, dit doet ongeloofelijke dmg zelfs op lvl 20. Op lvl 30 ben je dan onverslaanbaar (laatste baal wave hell met 1 blizzard).

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Heuj,

Ben ik dan eindelijk. Had een tijd geleden een post gemaakt dat ik weer zou gaan beginnen met LoD, ik dus me dozen opgezocht, zitten er de CD's mooi niet meer in. Een vriend van me die vroeger ook Diablo speelde gaf me dus zijn key's dus kan ik de eindelijk spelen.

Heb nu een Cold sorc gemaakt voor blizzard/orb voor een beetje te kunnen MF'en. Ben nu ongeveer level 40, maar ik heb nog steeds geen enkele spullen die ik kan gebruiken. Ook zie ik veel sorc's rond lopen met een of andere charm die +2 all sorc skills geeft (ik speelde nog toen er bugged SoJ's waren dus geen idee wat het is), hoe kom je hier aan?

Ben nu dus bezig met baalrunnen, alleen het geen is, ik heb totaal geen spullen. Vinden op normal doe je ook vrij weinig, en om nou te zeggen dat ik al echt spullen nodig heb is ook weer niet zo, maar het zou toch wel handig zijn om me al wat te gaan voorbereiden.

Dus als er mensen zijn die nog wat spullentjes over hebben, zou ik ze graag in ontvangst nemen. Of als er iemand hier nog meer zin heeft in te baalrunnen op normal, add me even op friends (acc naam=trix0r met een nul.)

CU Ingame :P

• mrboomblaster
denk dat ik nog wel een wizzardspike voor je hebt en ook nog wel een leuke wizzard armortje en heb genoeg frostburns die kan ik ook wel eentje missen. wisp me maar als ik online ben *mrboomblaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
zojuist maar ff begonnen op hc. ben nu op lvl 23 in act 3, ergste act ooit in mun ogen. aargh dat eeuwige geloop ook altijd en vooral als je de weg niet goed kan vinden.

heb nu ook maar een act 3 cold merc genomen hopelijk gaat tie een tijd je meej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trix0r schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 20:27:
Heuj,

Ben ik dan eindelijk. Had een tijd geleden een post gemaakt dat ik weer zou gaan beginnen met LoD, ik dus me dozen opgezocht, zitten er de CD's mooi niet meer in. Een vriend van me die vroeger ook Diablo speelde gaf me dus zijn key's dus kan ik de eindelijk spelen.

Heb nu een Cold sorc gemaakt voor blizzard/orb voor een beetje te kunnen MF'en. Ben nu ongeveer level 40, maar ik heb nog steeds geen enkele spullen die ik kan gebruiken. Ook zie ik veel sorc's rond lopen met een of andere charm die +2 all sorc skills geeft (ik speelde nog toen er bugged SoJ's waren dus geen idee wat het is), hoe kom je hier aan?

Ben nu dus bezig met baalrunnen, alleen het geen is, ik heb totaal geen spullen. Vinden op normal doe je ook vrij weinig, en om nou te zeggen dat ik al echt spullen nodig heb is ook weer niet zo, maar het zou toch wel handig zijn om me al wat te gaan voorbereiden.

Dus als er mensen zijn die nog wat spullentjes over hebben, zou ik ze graag in ontvangst nemen. Of als er iemand hier nog meer zin heeft in te baalrunnen op normal, add me even op friends (acc naam=trix0r met een nul.)

CU Ingame :P
heb nog wel een vipermagi 27res voor je

Skin of the Vipermagi
Serpentskin Armor

Defense: 279 (Base Defense: 111-126)
Required Level: 29
Required Strength: 43
Durability: 24

+120% Enhanced Defense
+1 To All Skills
30% Faster Cast Rate
Magic Damage Reduced By 9-13 (varies)
All Resistances +20-35 (varies)
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)

weet alleen niet zo goed wanneer ik online ben

*Dalyxia is mijn acc

enne, die charm is een Hellfire large charm, die doet +3 skills

Hellfire Torch*
Large Charm

Required Level: 75

25% Chance to Cast Level 10 Firestorm on Striking.
+3 Random Class Skill Levels.
+10-20 to All Attributes (varies)
+10-20 to All Resistances (varies)
+8 to Light Radius
Level 30 hydra 10 charges.
(Only Spawns In Patch 1.11 or later)

[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 24-09-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GVD.
3 uur over HC act 2 gedaan, sta ik bij de juiste poort van duriel en krijg weeeeeer een connection interrupted. Ik log weer in, is mijn horadric staff bugged of zo, want ik mag het niet meer in de orifice plaatsen. Kan ik weer alle zooi ophalen. Zucht....Iemand toevallig in de buurt van act 2 hell? Dan loop ik wel even mee. Niet weer 2 uur nodig hebben voor de maggot lair.

On the bright side: daardoor ben ik wat gaan rondlopen en er viel een carrion wind en een IK maul, dus helemaal nutteloos was het niet. Al was ik liever naar act 3 gegaan, maar blizzard verbiedt mij verder te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Bah gister me Tal Armor verloren in een mule game :( Opeens was de game met 6 man erin weg........Heel gedoe om er weer eentje te vinden voor een um.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo, weer een tempban aan de reet.....grrrr. Ergerlijk dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik wil ook mee-ergeren...

heb vanmorgen m'n lvl48 pala kunnen begraven... Had een unique gekilld, en kreeg als dank zo'n fire explosion over me heen... had nod 250 life, en dat was dus niet genoeg...

2 spirits kwijt, een hoop set items down the drain...

nu maar een barb begonnen, en inmiddels op lvl 13 aanbeland...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
250 life of 250 vit?
Ale het het eerste is: eigen schuld. :p
Mijn beste sorc had 1200 life met medium stuff (dus geen dure runewords).
Het beste om life bij te krijgen is op zoek gaan naar een plated belt met 100 life (perfect of the whale). Gewoon iedere keer als je op hell in town komt de merchants checken en ooit heb je wel eens een perfecte. :)
Ook had ik zo'n 5 sc +20 life gecubed met baal charms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shit, ik kan act 2 hell niet af maken. Verdomme! Ik kan geen nieuwe staf maken, er valt geen van de twee items meer.
Kan ik iemand even boosten naar hell act 2 zodat ik mee kan liften met zijn horadric staff? :)
Nou ja, ik wacht wel op iemand van jullie, ik level me zelf wel wat met tombruns in hell....

Met dank aan blizzard en chello :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Als je je oude staff ergens weggooit en in een nieuwe game de quests doet zouden beide moeten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corpseflayer schreef op zondag 24 september 2006 @ 23:39:
Als je je oude staff ergens weggooit en in een nieuwe game de quests doet zouden beide moeten vallen.
Klopt, kwam ik net ook achter :X
Wel weer 2 levels erbij, dus wederom is het leuk om act 2 weer opnieuw te doen...(maggot , ik haat het met een summoner).
Duriel is dood, op naar het eerste broertje O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Het element 'kans' - noem het geluk/ongeluk - in D2LoD blijft me af en toe verbazen...

Ben je (WW sword Barb lvl 70) met een Smiter-Pala (lvl 71) onderweg naar Baal, loop je ineens in Worldstone keep lvl 3 keer op keer tegen een lading Mages aan, met het voor een Barb zo fatale IM.

Totaal 2x gesneuveld, zelfs die pala redde het niet... met een HoZ, enzo. gelukkig had ik mijn lvl 71 'slechte build' WW-barb achter de hand die even orde op zaken kwam stellen met zijn (act 2) merc met veel damage... en dus tp's open, lijken oppikken met minimaal verlies.

Kom je bij Baal, loop je wéér in een Mages-hinderlaag. :(

Deze keer slimmer aangepakt, zoals ik het ook bij Diablo altijd doe tegenwoordig: Battlecry/Warcry. Stunt in elk egval de menigte voldoende om nog wat rake klappen uit te delen zonder IM over je heen. En dan zijn de mages overigens snel weg ;)

Opvallend: Ik deel zelf ook IM uit (Saracens chance amu), maar daar blijft geen monster echt dood in :?
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/items/ra/amu1.gif
Saracen's Chance
Amulet
Required Level: 47
10% Chance To Cast Level 2 Iron Maiden When Struck
All Resistances +15-25 (varies)
+12 To All Attributes
Maar terugkomend op kans/geluk/ongeluk: 2 games achtereen dezelfde mages, en dan in meerdere levels achtereen. Da's pech. En dan een itemdrop van likmevestje... :/

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 25-09-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corpseflayer schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:53:
250 life of 250 vit?
Ale het het eerste is: eigen schuld. :p
Mijn beste sorc had 1200 life met medium stuff (dus geen dure runewords).
Het beste om life bij te krijgen is op zoek gaan naar een plated belt met 100 life (perfect of the whale). Gewoon iedere keer als je op hell in town komt de merchants checken en ooit heb je wel eens een perfecte. :)
Ook had ik zo'n 5 sc +20 life gecubed met baal charms.
ik bedoel dus : 250 life over (had max life van ong.850 op lvl 48)

had al redelijk wat resist opgebouwd, maar die 250 hp waren dus zo weg... nu maar weer met m'n sorc op pad... speelt toch wat veiliger dan een melee.

zit nu op lvl 18, met een spire of laz en een zooi nOOb-spullen.
ga een blizzie maken, en heb tot nu toe nog geen punten gemorst (behalve 1tje in warmth)

zal ik nog een 2e skill nemen, of alleen cold? Wat is evt een goeie 2e; ik wil heb dan wél ook maxen.. FB?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

[schaamteloze bedelactie]
iemand toevallig een Crescent Moon amu in de aanbieding? Of een Highlord's Wrath amu? Een BK-ring mag ook hoor!
:)
[/schaamteloze bedelactie]

Ik wil er wel iets voor ruilen, hoor - heb nog een paar (dozijn) mules volstaan... ;)

Ik zal vanavond even een volledige (en regelmatig te updaten) lijst aanmaken van mijn mules.

[ Voor 21% gewijzigd door Ramzzz op 25-09-2006 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:52:
[schaamteloze bedelactie]
iemand toevallig een Crescent Moon in de aanbieding? Of een Highlord's Wrath?
:)
[/schaamteloze bedelactie]

Ik wil er wel iets voor ruilen, hoor - heb nog een paar (dozijn) mules volstaan... ;)
^^ bedelacties heb ik genoeg gedaan hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[quote]Ramzzz schreef op maandag 25 september 2006 @ 08:43:

Opvallend: Ik deel zelf ook IM uit (Saracens chance amu), maar daar blijft geen monster echt dood in :?

[...]

dat komt doordat jij 4k damage doet op 1200 life en dat die mages zelf eigenlijk vet weinig melee damage doen (100 tot 300 ofzo) en vet veel life hebben, ook doet IM het alleen als je echt iets raakt met melee, en dat is bij een goeie barb en pally @10-30k def ook niet echt makkelijk voor de mages

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:56:

[...]

dat komt doordat jij 4k damage doet op 1200 life en dat die mages zelf eigenlijk vet weinig melee damage doen (100 tot 300 ofzo) en vet veel life hebben, ook doet IM het alleen als je echt iets raakt met melee, en dat is bij een goeie barb en pally @10-30k def ook niet echt makkelijk voor de mages
IM is op zich wel een leuke skill om een build op te basseren :D
Necro dan ;)

Met een act1 merc met "edge bow" en een groepje summons.
Zit je snel op de 1485% damage returned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Dalyxia schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:56:

[...]

Dat zal 't zijn ;)

Ik deel idd nogal uit op NM, met WW+Sword skills op max en 2x Phase Blades met resp. Amn en Pskull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op maandag 25 september 2006 @ 09:53:
[...]

^^ bedelacties heb ik genoeg gedaan hier ;)
Ola roy, nog geen tijd gehad om de spullen over te zetten. Ben zowat het hele weekend weg geweest. We regelen 't deze week wel ffies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Alles hieronder is SCL

Iemand interesse in een Lance Guard?
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/items/uniques/lanceguard.gif
Lance Guard
Barbed Shield
Defense: 134-173 (varies)(Base Defense: 58-78)
Required Level: 35
Required Strength: 65
Chance to Block: Pal: 47%, Ama/Asn/Bar: 42%, Dru/Nec/Sor: 37%
Durability: 55
Paladin Smite Damage: 18 To 35
+70-120% Enhanced Defense (varies)
15% Damage Taken Goes To Mana
30% Faster Hit Recovery
20% Deadly Strike
+50 To Life
Attacker Takes Damage of 47

En een Crow Caw?
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/items/armor/scalemail.gif
Crow Caw
Tigulated Mail
Defense: 477-534 (varies)(Base Defense: 176-190)
Required Level: 37
Required Strength: 86
Durability: 36
+150-180% Enhanced Defense (varies)
15% Increased Attack Speed
15% Faster Hit Recovery
35% Chance of Open Wounds
+15 Dexterity

Ik heb overigens, met de hulp van een vriend van me (niet op Got) een Pul in mijn Leviathan Kraken Shell geduwd... :*)

Nu nog één voor mijn Duriël's Shell (reeds gesocket)

[ Voor 36% gewijzigd door Ramzzz op 25-09-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:46:
[...]

Ola roy, nog geen tijd gehad om de spullen over te zetten. Ben zowat het hele weekend weg geweest. We regelen 't deze week wel ffies.
wie loopt er eigenlijk nu allemaal op HC rond en op welk level/act??

ik heb nu nog over: Cold sorc @lvl 19 op act 2
pala @ lvl1 op act 2
en een lvl ? barbmule @ act1
alles op normal

-edit- heb dus intussen :
een pala @lvl 48 verkloot (nm, act 2 fire explosion van een unique)
een pala @ lvl 24 (pk)
een fire-sorc @ lvl 21 (pk)
een li-sorc @lvl 22 (pk)
een barb @ lvl12 (op een koe)
-edit-
en een lvl 2x javazon (pk)
dus deze keer wil ik eens tot iig hell komen!

@rammz hierboven: @HC??, anders heb ik geen interesse ;)

[ Voor 28% gewijzigd door kwakke01 op 25-09-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
kwakke01 schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:56:
[...]

pala @ lvl1 op act 2
alles op normal

een pala @ lvl 24 (pk)
een li-sorc @lvl 22 (pk)

Ik heb op HC een 24 bonenecro en een 16 skelliemancer. Ben alleen momenteel druk bezig op scl. Vind het daar al moeilijk genoeg om een char te maken die solo kan baalrunnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:46:
[...]

NP ik zie je wel verschijnen :D
Zonder Demon Limb is mijn build niets waard :D

Heb gister een +6 enchant staff gemaakt.
Leaf in een +3 enchant staff geeft +3 fire skills = +6 totaal en + 4skills = lvl 10 enchant.
Geeft me 3minuten 240-3xx firedamage en 101% AR voor een skill zonder echte points erin.
En 120-2xx fire voor mijn merc.
Zoek nu nog een +3energy Shield 4sox staff :D voor memory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
ik heb een lvl 25 hammerdin op HC act 4 nu normal. ik heb een cold merc bij me uit act 3 dat werkt op zich wel lkkr.

heb btw een andere acc moeten maken voor HC: *mrboomblasterhc

[ Voor 21% gewijzigd door mrboomblaster op 25-09-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:06:
ik heb een lvl 25 hammerdin op HC act 4 nu normal. ik heb een cold merc bij me uit act 3 dat werkt op zich wel lkkr.

heb btw een andere acc moeten maken voor HC: *mrboomblasterhc
ik had ook een cold-sorc op m'n pala; alleen had ik conviction en vengeance als main skill :9

nadeel van een cold sorc vond ik alleen dat ze alleen maar cold bolt/cold blast doen; geen blizz ofzo...

wil nu een blizz/orb (weet het nog niet zeker) maken met een act 2 healer, dan blijf ik mss wél leven...

zal wss al wel snel weer met de pala op stap gaan, want dat vind ik gewoon het leukste char.

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 25-09-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:56:
[...]

pala @ lvl1 op act 2
alles op normal

een pala @ lvl 24 (pk)
een li-sorc @lvl 22 (pk)
-edit-
en een lvl 2x javazon (pk)

1 spelend char (en 1 mule):
Reviva: de necro summoner lvl 77 geloof ik: startend in act 3 Hell.
Zooi die hij aan heeft:
Tarnhelm
Rare amu met veel res voor alles
grave wand
dom hoofdschildje met 20+ lightres en increased chance of blocking
15% all res ring
20+% cold res en 20+% ligth res ring
Skin of the vipermagi (30 all res geloof ik)
TO gloves
natalyas boots
Whale belt (+life)
Veel grand charm voor verschillende res (en het liefst met leven). En veel life sc.

Skills:
20 SM en 20 RS
1 punt in de rest van de skilltree
1 in alle curses
10 in CE
1 in bone armor
de rest in bone wall en bone prison als synergy van bone armor.

attribs:
80 strength
200 dex
155 vit
Blocken is zo belangrijk, onderschat dex niet! Ik hoor verdacht vaak de block inkicken.

Dit maakt mij met een clay golem, 10 skellies en 4 mages en een might merc compleet tot nu toe.
Full res in nm iig :)

Favo skills naast alle summons: amp, decryp, attract en natuurlijk CE O+

Een classic summonbuild dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Shit, shit, shit, mijn HC lvl54 Necro is dood..... Een Stygian Doll Boss in A3 NM "ontplofte" naast mij. In 1 klap dood terwijl ik toch ruim 250 statpoints in Vita had gestopt. Die Dolls lijken me erg bugged wantr mijn Merc molde die Doll-boss net naast mij en in 1 keer dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:50:
Shit, shit, shit, mijn HC lvl54 Necro is dood..... Een Stygian Doll Boss in A3 NM "ontplofte" naast mij. In 1 klap dood terwijl ik toch ruim 250 statpoints in Vita had gestopt. Die Dolls lijken me erg bugged wantr mijn Merc molde die Doll-boss net naast mij en in 1 keer dood.
Dat ontploffen is CE, dus dat kan aardig wat lifepoints snoepen van je. Mijn bonearmor van 250+ absorb is ook weg als ik ze zou tegenkomen. Maar bonewall en snel terug trekken zorgt er voor dat dat niet gebeurt, tot nu toe dan :X

Mocht iemand van de HCérs weer een boost/wps/whatever nodig hebben: *phenoHC
Op Normal en Nightmare zou ik niet dood meer mogen gaan.

* Pheno79 continues on hell with caution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
ik ben nu lvl 34 en bezig met baal runs om zo hoog mogelijk in nm te komen.

heb gelukkig zon knife ala wizzardspike maar dan anders

Spectral Shard

One-Hand Damage: 4 To 15 (9.5 Avg)
Required Level: 25
Required Strength: 35
Required Dexterity: 51
Base Weapon Speed: [-10]
50% Faster Cast Rate
+55 To Attack Rating
All Resistances +10
+50 To Mana

die fcr mana en resist komen echt goed van pas.

als iemand nog magefist vind houdt ik me warm aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:04:
ik ben nu lvl 34 en bezig met baal runs om zo hoog mogelijk in nm te komen.

heb gelukkig zon knife ala wizzardspike maar dan anders

Spectral Shard

One-Hand Damage: 4 To 15 (9.5 Avg)
Required Level: 25
Required Strength: 35
Required Dexterity: 51
Base Weapon Speed: [-10]
50% Faster Cast Rate
+55 To Attack Rating
All Resistances +10
+50 To Mana

die fcr mana en resist komen echt goed van pas.

als iemand nog magefist vind houdt ik me warm aanbevolen.
Shard O+ In classic erg gewild :)

DOe je nu ook HC? Oppassen van PKérs, ik ben zelf met lvl 35 naar nm gegaan, met 55 naar hell. Vanaf nm heb ik geen pubby game meer aangeraakt, ben nu ook al 70+. Ik heb geen zin om dood te gaan aan dat soort spelverziekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Pheno79 schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:10:
[...]

Shard O+ In classic erg gewild :)

DOe je nu ook HC? Oppassen van PKérs, ik ben zelf met lvl 35 naar nm gegaan, met 55 naar hell. Vanaf nm heb ik geen pubby game meer aangeraakt, ben nu ook al 70+. Ik heb geen zin om dood te gaan aan dat soort spelverziekers.
ja was al een tijd geleden begonnen maar heb soms last van rare lag. ben gisteren maar weer eens verder gegaan.

tja om te lvlen lijkt me pub games wel beter en zodra een op hostile gaat gelijk er uit gaan.

ik denk dat ik bij lvl 40 ofzo eens naar nm ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:50:
GVD Tollo! nou ben ik m'n boost kwijt 8)7 ik dacht dat die necro niet dood kon |:(

Wou net een stukje typen over dat ik set-items wilde gaan sparen, maar nu ben ik natuurlijk eff de kluts kwijt...

Niets is ook zeker @HC ;(

-edit- zie het berichtje van pheno, ik houd me aanbevolen, maar ben dusdanig ongeregeld online, dat daar geen pijl meer op te trekken is...

als je nog wat low-level set items vindt daarentegen, dan houdt ik me aanbevolen!

pk-ers zitten met name in baalies, dus watch your back! ik ben al een aantal keer verrast doordat er eentje door de portal kwam... zorg dus altijd dat je niet te dicht bij een portal blijft hangen, en let op je medespelers..

zit me net te bedenken; ben ooit is een keertje neergelegd op SCL door een PN-necro omdat ie niet in de party werd gelaten... half secondje poison over me heen en ik was weg.. Is mss een goeie build @HC?!?

[ Voor 34% gewijzigd door kwakke01 op 25-09-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:40:
[...]

GVD Tollo! nou ben ik m'n boost kwijt 8)7 ik dacht dat die necro niet dood kon |:(

Wou net een stukje typen over dat ik set-items wilde gaan sparen, maar nu ben ik natuurlijk eff de kluts kwijt...

Niets is ook zeker @HC ;(

-edit- zie het berichtje van pheno, ik houd me aanbevolen, maar ben dusdanig ongeregeld online, dat daar geen pijl meer op te trekken is...

als je nog wat low-level set items vindt daarentegen, dan houdt ik me aanbevolen!

pk-ers zitten met name in baalies, dus watch your back! ik ben al een aantal keer verrast doordat er eentje door de portal kwam... zorg dus altijd dat je niet te dicht bij een portal blijft hangen, en let op je medespelers..

zit me net te bedenken; ben ooit is een keertje neergelegd op SCL door een PN-necro omdat ie niet in de party werd gelaten... half secondje poison over me heen en ik was weg.. Is mss een goeie build @HC?!?
K, je zet me maar in de friendlist, dan zie je me vanzelf online :)
Een PN necro is zeker wel sterk, maar alleen met de juiste items. 3*TO setitems geeft bv -25% poison res. De TO gloves doen weer poison damge +. En natuurlijk veel +items en skillers.
Maar het gaat heel snel, ik kwam ooit tot 30k damage :X
Vroegah, toen alles beter was :)

Ik heb nog civerbs wapen voor je en milagras schild. Lowlevel asl de pest, maar voor normal wel lekker

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 25-09-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Dolls zijn niet bugged.
Het is nu eenmaal zo dat dolls als hun life omzetten in damage bij een explosie.
Deze damage is 50% physical en 50% fire.
Dus max fire res + absorb (dwarfstar is cheap) is een must.
Verder is een shaftstop ook vrij cheap (20-30 pg) en daar heb je ook -30% damage mee.
Dus met een shaft + dwarfstar + max fire res had je die doll boss wel overleefd, tenzij je amp op je had of de boss extra strong was (50% meer life).

Wat je ook wellicht niet wist is dat een onbeschadigde bone armor altijd 1 volle physical hit absorbeerd, dus een lvl 1 bone armor, onbeschadigd, had alle physical damage vd doll geabsorbeerd.

Als je een insight kan betalen kan je beter voor een bone nec gaan met alle punten in de synergies.
Ik heb die build al gehad en het werkt buitengewoon lekker, bone wall, prison en armor beschermen je beter dan wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Iemand die ff mijn Eth 4 socket CV kan pakken uit volgende normal public game?
Act4 Normal
Hij ligt links onderin dorp act 1. Achter die gast waar je kan gamblen.
SCL, ben weer is gebanned bij mulen.

Heeft iemand hem gepakt? Zit nu zelf weer in game en hij ligt er niet meer :(
Voor degene die hem heeft gepakt Janie0 is me account.

Blijkbaar is hij gejat :( Hier op het forum een game posten is niet geheel veilig dus.....

[ Voor 37% gewijzigd door Janie op 26-09-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Janie schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:13:
Iemand die ff mijn Eth 4 socket CV kan pakken uit volgende normal public game?
Act4 Normal
Hij ligt links onderin dorp act 1. Achter die gast waar je kan gamblen.
SCL, ben weer is gebanned bij mulen.

Heeft iemand hem gepakt? Zit nu zelf weer in game en hij ligt er niet meer :(
Voor degene die hem heeft gepakt Janie0 is me account.

Blijkbaar is hij gejat :( Hier op het forum een game posten is niet geheel veilig dus.....
ja is naar. maar het kan ook zo zijn dat niemand je bericht gezien heeft en dat hij gewoon verdwenen is.

en als je wilt mulen kan je altijd beter ff vragen aan ons. genoeg mensen die je wel even kunne helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Die bans komen zeker omdat er met illegale serials wordt gemuled? Ik heb namelijk nergens last van met 2 legale serials :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
hier thans ook legale seriel en toch ban's a-volonté!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 07:49:
Die bans komen zeker omdat er met illegale serials wordt gemuled? Ik heb namelijk nergens last van met 2 legale serials :)
2 legale serials hier en heb soms zomaar een tempban te pakken, laatst nog, half uur met 1 char in een game gezeten, ga ik eruit heb ik tempban

nou dan kan je mij veel vertellen, maar dat klopt dus niet he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:52:
[...]

2 legale serials hier en heb soms zomaar een tempban te pakken, laatst nog, half uur met 1 char in een game gezeten, ga ik eruit heb ik tempban

nou dan kan je mij veel vertellen, maar dat klopt dus niet he :)
check de volgende keer eff of ik een game open heb staan ;) heb meestal wel een char dat staat te idellen om dat char de nodige game-minuten te geven (zodat ie niet na 10 dagen expired)

@pheno, civerbs ruled op normal, samen met cleglaw (als je 2 items hebt) zelfde als iratha's coil en ring en angelic ring & mantle.

dus ik houdt me aanbevolen!

heb intussen weer een angelic ring en een cathan's seal gevonden. blizzie is nu lvl 27, en heeft bijna 100% mf op (hoedje 34/gloves 20/ boots 20/ ring 15)
nog 3 levels, en ik kan de 2coldskills amu om :D. tot nu toe alleen puntjes in tele + prereqs en blizzie + prereqs & synergies. (en 1 puntje in warmth) weet nog steeds niet wat ik als 2ndary skill zal doen, of mss wel helemaal geen...

merc doet nu leuke dam, maar ik zoek eigenlijk een 4s pole voor insight. nog eff de runes sparen, en dan kan ik tenminste continue blizz casten.

heb al een zooi nOOb uiniques gespaart (crossbow, axe, necrodagger, etc) zal wel een keer een lijstje maken van wat ik niet ga gebruiken (die dagger denk ik voor m'n necro, tot ik iets beters vind)

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 26-09-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:17:
[...]

check de volgende keer eff of ik een game open heb staan ;) heb meestal wel een char dat staat te idellen om dat char de nodige game-minuten te geven (zodat ie niet na 10 dagen expired)

@pheno, civerbs ruled op normal, samen met cleglaw (als je 2 items hebt) zelfde als iratha's coil en ring en angelic ring & mantle.

dus ik houdt me aanbevolen!

heb intussen weer een angelic ring en een cathan's seal gevonden. blizzie is nu lvl 27, en heeft bijna 100% mf op (hoedje 34/gloves 20/ boots 20/ ring 15)
nog 3 levels, en ik kan de 2coldskills amu om :D. tot nu toe alleen puntjes in tele + prereqs en blizzie + prereqs & synergies. (en 1 puntje in warmth) weet nog steeds niet wat ik als 2ndary skill zal doen, of mss wel helemaal geen...

merc doet nu leuke dam, maar ik zoek eigenlijk een 4s pole voor insight. nog eff de runes sparen, en dan kan ik tenminste continue blizz casten.
mja, ik was niet aan het mulen ofzo hoor, dus tviel mee, verder heb ik zelf 2 cd-keys dus ik kan mezelf ook wel mulen, doe ik meestal ook wel, maar als ik gewoon aan het spelen ben op 1 cdkey, die andere niet aan heb staan, gewoon levelen en dan ga je eruit omdat je duriel hebt gekilled en dan heb je een tempban, vind ik gewoon raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
mrboomblaster schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 01:58:
[...]

ja is naar. maar het kan ook zo zijn dat niemand je bericht gezien heeft en dat hij gewoon verdwenen is.

en als je wilt mulen kan je altijd beter ff vragen aan ons. genoeg mensen die je wel even kunne helpen
Een item kan toch niet gewoon verdwijnen?

Ik heb heb ook regelmatig een temp ban aan me broek. Wat wel help is gewoon wat text spammen in de game voordat je eruit gaat.
Heb trouwens ook last van 2 soorten bans.
Of ik kan wel inloggen en dan staat er dat mijn account temp restricted is of ik kan helemaal niet inloggen omdat er geen internetverbinding is.

[ Voor 29% gewijzigd door Janie op 26-09-2006 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb trouwens gisteren deze gevonden, wat kan ik hiervoor vangen?

ik geloof dat tie deze stats heeft
120% Enhanced Defense
12% cold skills
15 dex
9 cold absorb

Nightwing's Veil
Spired Helm

Defense: 304-352 (Base Defense: 114-159)
Required Level: 67
Required Strength: 96
Durability: 40

+90-120% Enhanced Defense (varies)
+2 To All Skills
+8-15% To Cold Skill Damage (varies)
+10-20 To Dexterity (varies)
+5-9 Cold Absorb (varies)
Half Freeze Duration
Requirements -50%
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:21:
[...]

Een item kan toch niet gewoon verdwijnen?
jawel, afhankelijk van het item (normal/unique/set/rare) blijft ie een paar minuten of langer liggen. exacte tijden zal vast wel iemand weten.

@dalyxia: een nightwing is normaal nu iets van um ofzo, had er ook een@scl, maar die raakte ik bijna niet kwijt. alleen als ie perfect is, is ie veel waard (is ie HC? :P ) dan wil ik hem wel, kan alleen nog niets ruilen...

heb btw zelden een ban; en dan wissel ik toch regelmatig van char tijdens het mulen (10x wisselen binnen 5 minuten in 1 game is geen uitzondering)

[ Voor 38% gewijzigd door kwakke01 op 26-09-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Dalyxia schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:28:
heb trouwens gisteren deze gevonden, wat kan ik hiervoor vangen?

ik geloof dat tie deze stats heeft
120% Enhanced Defense
12% cold skills
15 dex
9 cold absorb

Nightwing's Veil
Spired Helm

Defense: 304-352 (Base Defense: 114-159)
Required Level: 67
Required Strength: 96
Durability: 40

+90-120% Enhanced Defense (varies)
+2 To All Skills
+8-15% To Cold Skill Damage (varies)
+10-20 To Dexterity (varies)
+5-9 Cold Absorb (varies)
Half Freeze Duration
Requirements -50%
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)
Ik heb er laatst eentje met de slecht mogelijke stats verkocht voor een pul+tal head. Die van jou is stuk beter dus daar zal je wat meer voor moeten kunnen krijgen (um+)

@kwakke01 Ahh, zal dan wel kunnen het heeft zeker 10 minuten in die game gelegen :(

[ Voor 5% gewijzigd door Janie op 26-09-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:28:
[...]

jawel, afhankelijk van het item (normal/unique/set/rare) blijft ie een paar minuten of langer liggen. exacte tijden zal vast wel iemand weten.

@dalyxia: een nightwing is normaal nu iets van um ofzo, had er ook een@scl, maar die raakte ik bijna niet kwijt. alleen als ie perfect is, is ie veel waard (is ie HC? :P ) dan wil ik hem wel, kan alleen nog niets ruilen...

heb btw zelden een ban; en dan wissel ik toch regelmatig van char tijdens het mulen (10x wisselen binnen 5 minuten in 1 game is geen uitzondering)
neej, hij is SCL, HC heb ik ff op een laag pitje gezet, geen tijd voor steeds om 100% op te letten bij wat ik precies doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Iemand goeie ideeën voor een 4-socket Ancient armour? Te gebruiken voor een Act 2 Merc, Fortitude , Stone, of Bramble? Chains of Honor ligt wat buiten bereik, qua runes, voorlopig ;)

En voor een 4-socket Great Sword? Te gebruiken door een WW-Barb? Houd rekening met een kleine voorrad runes, althans weinig hogere... anders wordt het voorlopig stallen op een mule.

Spirit ziet er goed uit (louter low runes):
4 Socket Swords/Shields
Tal + Thul + Ort + Amn
+2 To All Skills
+25-35% Faster Cast Rate (varies)
+55% Faster Hit Recovery
Adds 1-50 Lightning Damage
Adds 3-14 Cold Damage 3 Second Duration (Normal)
+75 Poison Damage Over 5 Seconds
7% Life Stolen Per Hit
+250 Defense Vs. Missile
+22 To Vitality
+89-112 To Mana (varies)
+3-8 Magic Absorb (varies)

2 van die zwaarden en ik heb een leuke aanvulling op mijn 2 Phase Blades :D

[ Voor 69% gewijzigd door Ramzzz op 26-09-2006 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:39:
Iemand goeie ideeën voor een 4-socket Ancient armour? Te gebruiken voor een Act 2 Merc, Fortitude , Stone, of Bramble? Chains of Honor ligt wat buiten bereik, qua runes, voorlopig ;)

En voor een 4-socket Great Sword? Te gebruiken door een WW-Barb?
heb zelf een forti icm een eth bonehew, en dat werkt uitstekend! merc doet met might aura 12,5K dam. Ik zou dus voor een forti gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

kwakke01 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:43:
[...]

heb zelf een forti icm een eth bonehew, en dat werkt uitstekend! merc doet met might aura 12,5K dam. Ik zou dus voor een forti gaan
maar mijn act 2 merc kan toch geen axes aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Ramzzz schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:46:
[...]

Act 2 merc kan zeker wel poleaxe aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:46:
[...]

dan moet je hem levellen :+

@rammz, spirit is een caster sword, dus die zou ik zelf niet op een barb zetten. Zou eerder gaan voor iets dat edam oplevert.

-edit-

kingslayer of oath is bv niet extreem duur, anders:

hand of justice, forti (kan ook in je wapen !), phoenix zijn leuke dingen.

[ Voor 54% gewijzigd door kwakke01 op 26-09-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Ramzzz schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:39:

En voor een 4-socket Great Sword? Te gebruiken door een WW-Barb? Houd rekening met een kleine voorrad runes, althans weinig hogere... anders wordt het voorlopig stallen op een mule.

Spirit ziet er goed uit (louter low runes):
4 Socket Swords/Shields
Tal + Thul + Ort + Amn
+2 To All Skills
+25-35% Faster Cast Rate (varies)
+55% Faster Hit Recovery
Adds 1-50 Lightning Damage
Adds 3-14 Cold Damage 3 Second Duration (Normal)
+75 Poison Damage Over 5 Seconds
7% Life Stolen Per Hit
+250 Defense Vs. Missile
+22 To Vitality
+89-112 To Mana (varies)
+3-8 Magic Absorb (varies)

2 van die zwaarden en ik heb een leuke aanvulling op mijn 2 Phase Blades :D
Is dit runeword ook te gebruiken voor mages op een shield :o? En wat is het shield met laagste str req met 4s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Janie schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:50:
[...]

Act 2 merc kan zeker wel poleaxe aan. ;)
Sorry ik haal Bonehew (poleaxe) en Boneslayer (axe) door elkaar :)
is al lang gebeurd, hij loopt maar 2 levels achter me aan... ;)
@rammz, spirit is een caster sword, dus die zou ik zelf niet op een barb zetten. Zou eerder gaan voor iets dat edam oplevert.

-edit-

kingslayer of oath is bv niet extreem duur, anders:

hand of justice, forti (kan ook in je wapen !), phoenix zijn leuke dingen.
Oath ziet er goed uit :)

Nou nog die runes :/

[ Voor 54% gewijzigd door Ramzzz op 26-09-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:07
trix0r schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:31:
[...]

Is dit runeword ook te gebruiken voor mages op een shield :o? En wat is het shield met laagste str req met 4s?
Ja, dat kan. Daar wordt bijna altijd een 4sox monarch voor gebruikt (laagste strength requirement voor een 4sox non-pala schild). Maar heeft dus wel een strength requirement van 156str!

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Tobias schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:37:
[...]

Ja, dat kan. Daar wordt bijna altijd een 4sox monarch voor gebruikt (laagste strength requirement voor een 4sox non-pala schild). Maar heeft dus wel een strength requirement van 156str!
moet je alleen eff een paar countesjes doen om een hel-rune te scoren

heb nog een 4 pd-monarch op m'n sorc, daar doe ik eigenlijk nix mee, dus die mag je wel hebben als je genoeg str hebt.(heb al een spirit-monarch )

heb btw ook al een baba @hc; moet nu alleen nog de lvl req halen (=lvl 35) met een baba kan je trouwens ook best nm nog mee doen als melee; dat ding doet nog best veel dam eigenlijk. 2 ith's erin of maxdam jewels, en je komt bijna op de 100 dam. én dan heb je ook nog eens de MF!

[ Voor 39% gewijzigd door kwakke01 op 26-09-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

erg laag iig. Een normaal persoon legt spirit in een 4 socketed monarch btw, dan heb je ook nog fatsoenlijke defense ;)
corpseflayer schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:12:

Wat je ook wellicht niet wist is dat een onbeschadigde bone armor altijd 1 volle physical hit absorbeerd, dus een lvl 1 bone armor, onbeschadigd, had alle physical damage vd doll geabsorbeerd.

Als je een insight kan betalen kan je beter voor een bone nec gaan met alle punten in de synergies.
Ik heb die build al gehad en het werkt buitengewoon lekker, bone wall, prison en armor beschermen je beter dan wat dan ook.
Ik heb 1 punt bone armor, de rest gaat in wall en prison, werkt voor mij altijd als een tierelier. Een summoner is al zo goedkoop om te maken, dus skillpoints zat over om bone armor lekker hoog te krijgen dmv de synergies.

Pas een CV eth op HC gevonden (dus nee, niet gejat ;) ). Nu nog een leuke runeword voor mijn might merc verzinnen, insight is nutteloos, ik heb mana genoeg. Probleem zijn die runes, ik heb shael, dol en sol als hoogste :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:43:
[...]

erg laag iig. Een normaal persoon legt spirit in een 4 socketed monarch btw, dan heb je ook nog fatsoenlijke defense ;)

[...]
Ik heb 1 punt bone armor, de rest gaat in wall en prison, werkt voor mij altijd als een tierelier. Een summoner is al zo goedkoop om te maken, dus skillpoints zat over om bone armor lekker hoog te krijgen dmv de synergies.

Pas een CV eth op HC gevonden (dus nee, niet gejat ;) ). Nu nog een leuke runeword voor mijn might merc verzinnen, insight is nutteloos, ik heb mana genoeg. Probleem zijn die runes, ik heb shael, dol en sol als hoogste :')
hmmm, je kan ze er altijd nog weer uit halen, dus waarom geen low-level rune word?

passion of toch insight. Insight geeft ook + critical strike en > 200% edam los van de manaregen is het gewoon een lekker ding!

met een eth CV met insight kom je op bijna 1000 dam; niet slecht toch voor een pole?!?

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 26-09-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:57:
[...]

hmmm, je kan ze er altijd nog weer uit halen, dus waarom geen low-level rune word?

passion of toch insight. Insight geeft ook + critical strike en > 200% edam los van de manaregen is het gewoon een lekker ding!

met een eth CV met insight kom je op bijna 1000 dam; niet slecht toch voor een pole?!?
Dat is ook weer waar. Hel runes zijn redelijk makkelijk te vinden straks.

Het liefst heb ik nog een supporting aura erbij, concentration of defiance. Alleen die hebben wat lastige runes.... Bramble dan nog aan doen op de merc en dan heb je aura galore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:14:
[...]

Dat is ook weer waar. Hel runes zijn redelijk makkelijk te vinden straks.

Het liefst heb ik nog een supporting aura erbij, concentration of defiance. Alleen die hebben wat lastige runes.... Bramble dan nog aan doen op de merc en dan heb je aura galore!
wat is er goed aan bramble? ik zie het niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:31:
[...]

poison dam! deze is perfect voor een poison player. Neem 20 100psnSC's en bramble, en alles gaat zo voor je liggen. Als je als pala dan ook nog conviction hebt...
of een PN-necro
bramble, een mooie dagger en TO-gloves doen al heel wat

oh ja, hij geeft ook minimaal een lvl 15 thorns aura, 100% poisonres, 13 life per kill, faster manaregen, 50%FHR etc. :>

[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 26-09-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

HC zeker? Anders heb ik nog SC TO-gloves voor iemand die ze wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 12:31:
[...]

Voor een poison necro is bramble bijna een must. Voor een summoner (mag ook druid zijn) is het leuk dat de thorns aura onder al je minions komt.
Een necro summoner met een mightmerc (extra damage) met bramble aan (dus mochten ze je minions raken ook weer damage) is rot voor de tegenstander en extra rot voor melee-tegenstanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:01:
[...]

poison dam! deze is perfect voor een poison player. Neem 20 100psnSC's en bramble, en alles gaat zo voor je liggen. Als je als pala dan ook nog conviction hebt...
of een PN-necro
bramble, een mooie dagger en TO-gloves doen al heel wat

oh ja, hij geeft ook minimaal een lvl 15 thorns aura, 100% poisonres, 13 life per kill, faster manaregen, 50%FHR etc. :>
dus als je andy's visage samen met bramble 50% gebruikt krijg je een level 15 poison nova van (240-275) +50% = 360 - 412.5 psn damage van je merc?

heb ik nog een vraag over merc, wat voor skill level heeft de aura van een merc? kan je die berekenen of is het een vaste level? werken +skills items ook op die aura? (bijvoorbeeld holy freeze act2 nm merc, krijgt de holy freeze een bonus van shako +2 skills?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:31:
[...]
Voor een poison necro is bramble bijna een must. Voor een summoner (mag ook druid zijn) is het leuk dat de thorns aura onder al je minions komt.
Een necro summoner met een mightmerc (extra damage) met bramble aan (dus mochten ze je minions raken ook weer damage) is rot voor de tegenstander en extra rot voor melee-tegenstanders ;)
necro summoner heeft toch een act1 merc met faith boog? aka fanatism?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste