Dalyxia schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:52:
[...]
2 legale serials hier en heb soms zomaar een tempban te pakken, laatst nog, half uur met 1 char in een game gezeten, ga ik eruit heb ik tempban
nou dan kan je mij veel vertellen, maar dat klopt dus niet he

check de volgende keer eff of ik een game open heb staan

heb meestal wel een char dat staat te idellen om dat char de nodige game-minuten te geven (zodat ie niet na 10 dagen expired)
@pheno, civerbs ruled op normal, samen met cleglaw (als je 2 items hebt) zelfde als iratha's coil en ring en angelic ring & mantle.
dus ik houdt me aanbevolen!
heb intussen weer een angelic ring en een cathan's seal gevonden. blizzie is nu lvl 27, en heeft bijna 100% mf op (hoedje 34/gloves 20/ boots 20/ ring 15)
nog 3 levels, en ik kan de 2coldskills amu om

. tot nu toe alleen puntjes in tele + prereqs en blizzie + prereqs & synergies. (en 1 puntje in warmth) weet nog steeds niet wat ik als 2ndary skill zal doen, of mss wel helemaal geen...
merc doet nu leuke dam, maar ik zoek eigenlijk een 4s pole voor insight. nog eff de runes sparen, en dan kan ik tenminste continue blizz casten.
heb al een zooi nOOb uiniques gespaart (crossbow, axe, necrodagger, etc) zal wel een keer een lijstje maken van wat ik niet ga gebruiken (die dagger denk ik voor m'n necro, tot ik iets beters vind)
[
Voor 7% gewijzigd door
kwakke01 op 26-09-2006 09:19
]