Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Pheno79 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:52:
[...]

Mensen die alleen maar torches runnen om zo aan hr te kunnen komen uiteindelijk?
Ik zou echt niet elke torch gaan bewaren hoor, als ik ze toch "makkelijk" zou kunnen halen ;)

Het rare is dat een unid torch anni voor 5 ist weg zou moeten gaan. Maar prijsverlagingen zijn op battlenet ook welkom. Ook niet raar, omdat iedereen tegenwoordig torchruns doet.

Ik zie dat een unid torch Mal+Um moet opleveren, dus hij vroeg er te veel voor :)
ik zelf doe ook aan torch runs ik verkoop ze altijd unident voor een ist. een keyset kost een pul en een organset al snel een mal (iig ik heb ze nog niet goedkooper aangetroffen) dus ik vinde een ist wel netjes.

op deze manier heb ik al mun eni gekocht en ik ga van het weekend kijken voor een forti voor mun smitertje.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:31
Ramzzz schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:45:
Ben ik dan de enige die - one track mind - één favoriete setup (swordbarb) heeft en daaraan vasthoudt omdat-ie het zo'n vertrouwd char vindt? :?
nee hoor, ik heb ook een sword barb en het mag niets anders zijn dan een sword, heb ook geen schild, want dat is verpilde dmg (daarbij doe ik niet aan pvp), en hoe meer dmg hoe meer life leech en daarbij heb ik 23k defence (29k met concentrate), dus echt geraakt wordt ik ook niet,

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-07 18:22

trenjeska

there can be only one (WC)

idifix, vanavond ook online?

njiestnag Trenjeska! (of zo iets)

mrboomblaster schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:30:
[...]

ik zelf doe ook aan torch runs ik verkoop ze altijd unident voor een ist. een keyset kost een pul en een organset al snel een mal (iig ik heb ze nog niet goedkooper aangetroffen) dus ik vinde een ist wel netjes.

op deze manier heb ik al mun eni gekocht en ik ga van het weekend kijken voor een forti voor mun smitertje.
prijs is wat onlaag gegaan van unid torches de laatste tijd, ze waren eerst idd altijd ist, maar de prijs is verlaagd naar mal+um
wie was laatst nou op scl alle set items aan het sparen?

welke moet je nog?

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Mijn char is nu weer dood.
Van die vliegende black raptors met might, ik stond middenin de pack en was net een tikje telaat voor een full rev. Ik had ook maar 170def ofzo dus ze raakten allemaal (nightmare act2).

Ik hou het hier dan ook voor bekeken, heb wel genoeg dii gespeeld.
Sowieso heb ik binnen enkele weken terug school en dan heb ik toch nauwelijks speeltijd. ;)
Daarom heb ik besloten mijn acc te doneren een de mensen die met hcl begonnen zijn.
Julie kunnen de account gebruiken om dubbele items ed te dumpen.
Er zit momenteel nog 1 volle mule (de barb) met pg en een goed jewel (5min 10 res all, 1x mana lvl 12) enzo wat julie maar moeten verdelen.
acc: cfii // got
Gl and hf. :)
jee, mazzel gehad:
join een baalgame, staat een 73 sorc bij. Gelukkig pakt e ze een andere necro eerst, dus ik kan nog alt f4 doen. Blizzard is echt doof om niets tegen dat tppk'en te doen.
Lvl 34 ondertussen.
Mijn eerste skiller is al gevonden: mocht iemand ooit een bonemancer of iets dergelijks willen maken: you can get it.
Maar nu maar eens wat aan de tuin doen, anders blijft het onkruid groeien :')

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
corpseflayer schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:50:
Mijn char is nu weer dood.
Van die vliegende black raptors met might, ik stond middenin de pack en was net een tikje telaat voor een full rev. Ik had ook maar 170def ofzo dus ze raakten allemaal (nightmare act2).

Ik hou het hier dan ook voor bekeken, heb wel genoeg dii gespeeld.
Sowieso heb ik binnen enkele weken terug school en dan heb ik toch nauwelijks speeltijd. ;)
Daarom heb ik besloten mijn acc te doneren een de mensen die met hcl begonnen zijn.
Julie kunnen de account gebruiken om dubbele items ed te dumpen.
Er zit momenteel nog 1 volle mule (de barb) met pg en een goed jewel (5min 10 res all, 1x mana lvl 12) enzo wat julie maar moeten verdelen.
acc: cfii // got
Gl and hf. :)
Corpse, stop nu niet..... Daar krijg je spijt van. Je hebt toch altijd wel een half uurtje ergens de tijd straks.
Je ging harstikke goed en ik heb veel aan je hulp gehad. Ik heb dat jewel van je account gehaald. Als je vind dat iemand anders (bij voorkeur jijzelf toch weer) die moet krijgen hoor ik het wel. Zal hem voorlopig niet gebruiken.

• peke
Nee, echt niet, ik ben de maps, de monsters ed gewoon beu, de gameplay is wel leuk maar de game zelf, daar ben ik echt op uitgekeken.
Voor die jewel kan je wel minstens pul krijgen btw, ik raad je dus aan het te traden.
Wachten op D3 dan maar :)
Al heb ik zelf ook een periode gehad dat ik het helemaal zat was. Na een jaar heb ik het pas weer opgepakt. Ik vermoed dat ik in december zelf weinig online te vinden ben: Wii met Zelda O+

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Wie kan me vertellen wat een TO Armor waard is?

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Wouter schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:54:
Wie kan me vertellen wat een TO Armor waard is?
hel rune volgens de verschillende tradelijsten (zie OP voor de urls)

• mrboomblaster
Dalyxia schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:31:
wie was laatst nou op scl alle set items aan het sparen?

welke moet je nog?
ja dat wasik hier. bij deze ff een up to date lijstje:

compleet:

angelic ralment
cathan's traps
iratha' finery
tancerd's battlegear
orphan's call
isenhart's armory
heavens brethern
hwanin's maiesty
nai's acient vestige
hsarus' defense
milabrega's regallia
Tal Rasha's Wrappings
cleglaw's brace
Sigon's Complete Steel
berserker's arsenal
artic gear
civerb's vestments
vidala's rig
death's disguise
infernal tools

wat ik nog nodig heb:

the disciple

telling of beads

m'avina's battle hymn

icy clutch
true sight

cow king's leathers

hooves
horns

aldur's watchtower

deception

natalya's odium

mark

sander's folly

paragon

sazabi's grand tribute

redeemer

immortal king

soul cage ^^

trang-oul's avatar

wing
guise

bul katho's childeren

sacred charge

arcanna's tricks

head

Griswold's Legacy

Griswolds's Redemption
Griswold's Valor
Griswold's Honor

en over die torch verkoop tot nu toe krijg ik ze altijd nog verkocht voor een ist, als je maar geduld heb is er altijd wel iemand die hem daarvoor koopt. dus geduld loont.. soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jammer dat je stopt corpse (nou ja, niet voorm'n pala die ik weer ga bouwen)
heb wat dingetjes van je char gesnoept, en wat dingetjes erop gezet..

na 4 lvl 3x chars ga ik proberen nu wat voorzichtiger te spelen, en m'n char heel te houden.

dit houdt voor m'n pala iig in, eerst HS en defiance volgooien...

(zit op dit moment op lvl 12 en ben aan het tristen)

lekker trouwens tollo dat je je necro nog steeds levend hebt weten te houden! go tollo! op naar de 5x

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 17-09-2006 16:35 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, HC nightmare in act 3 gekomen. NM en hell ga ik solo'en (of met GoTters), daar ik niet nog een keer een hartstilstand wil krijgen door zo'n tppk'er. Lang leve alt-F4!
Lvl 49 nu, mijn mightmerc is 48.
Eindelijk een amu met +1 summoning, maar ik heb ook leuke amus als ik extra resist nodig heb.
Carin shard (eth) gevonden dus lekker veel leven en mana based on char lvl. Skin of the vipermagi ook nog gevonden, mijn resist, wat doe je? :D
Nu nog een goed hoofdschildje. lvl 25 skellies en mastery nu, still going strong.

Ik heb wat mf en schijnbaar valt er constant goede zooi. Zijn de drops op HC soms beter?
Mocht iemand iratha willen hebben op HC: ik heb nu het helmpje en de handschoenen. Leuk om te beginnen, zou ik zeggen. Je resist doet het iig goed. En nu lekker uit eten, na een dag onkruid wieden en demonen slaan heb ik dat wel verdiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
is er mss een site of iets waar je kan kijken wat de requirements worden als je iets upped? wil graag nog eens een zaka aanschaffen voor mun smiter en als de req dan niet te hoog worden uppen.

lol heb het gevonden. zo ben je uren op zoek en zo binnen 3 tellen gevonden.

ik wil mss een forti gaan maken. wat voor defence moet een armor op zun minst hebben om een leuke forti in te maken? rond de 600 ofzo?

[ Voor 36% gewijzigd door mrboomblaster op 17-09-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
mrboomblaster schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:14:
is er mss een site of iets waar je kan kijken wat de requirements worden als je iets upped? wil graag nog eens een zaka aanschaffen voor mun smiter en als de req dan niet te hoog worden uppen.

lol heb het gevonden. zo ben je uren op zoek en zo binnen 3 tellen gevonden.

ik wil mss een forti gaan maken. wat voor defence moet een armor op zun minst hebben om een leuke forti in te maken? rond de 600 ofzo?
600 is het hoogst wat een armor kan krijgen (sacred) zonder superior mod met 15% ED, ga er ongeveer vanuit dat vanaf 47x wel een redelijke forti gemaakt kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
heej frunz kerel wassup. hmm ik heb nog een sup wire fleece met 549 def, 15% ED req str 111 das best een goede dus voor mun smitertje. daar eens socks in maken dan en ff een lo aanshaffen.... ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
zo dan, ff wat moeite maar toch nog een lo gescoord.

hier dan de forti van my:

Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/2158/screenshot011or2.jpg

jmmr genoeg alleen 1 life per lvl :/ maar ja wel 29 res das wel lkkr.

van de week maar eens mun smiter opnieuw maken want die ik nu heb is best wel ruk.

lol test ik ff mun smitertje in een 8 player baal game vind ik zomaar een arachnid. en dat 5% mf

[ Voor 13% gewijzigd door mrboomblaster op 17-09-2006 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Wat stop je in een armor als je er 1 rune/gem in kunt stoppen? Ik heb Duriël's Shell gesocket met 1 socket. Anyone?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Ramzzz schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:09:
Wat stop je in een armor als je er 1 rune/gem in kunt stoppen? Ik heb Duriël's Shell gesocket met 1 socket. Anyone?
all resist jewel met str ofzo
um rune
io ko of zoiets (die met 10 to str) of een gem met str

is namelijk meestal voor merc, die de str wel kan gebruiken

[ Voor 8% gewijzigd door Frunz op 17-09-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ah, zo'n hoge rune heb ik (nog) niet...

Hoe zit het met die veiling??? Gaat die nog zijn beslag krijgen?

Ben niet ongeduldig hoor O-)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
vraagje, ik gebruik de arreat summit van battlenet nonstop voor info, maar kan hem vandaag totaal niet bereiken en vorige week ook al verschillende keren niet?

Hebben ze daar soms probleem of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Balltle.net en Arreat Summit liepen inderdaad op stroop vandaag :/

Falied to join game galore!

Maar wel mijn Barb van lvl 40 naar 53 gebaaled, en nu op NM begonnen.

Hij gaat lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:26:
Zo, HC nightmare in act 3 gekomen. NM en hell ga ik solo'en (of met GoTters), daar ik niet nog een keer een hartstilstand wil krijgen door zo'n tppk'er. Lang leve alt-F4!
Lvl 49 nu, mijn mightmerc is 48.
Eindelijk een amu met +1 summoning, maar ik heb ook leuke amus als ik extra resist nodig heb.
Carin shard (eth) gevonden dus lekker veel leven en mana based on char lvl. Skin of the vipermagi ook nog gevonden, mijn resist, wat doe je? :D
Nu nog een goed hoofdschildje. lvl 25 skellies en mastery nu, still going strong.
Harstikke goed Pheno! Niks weggooien dat een collega-summoner op HC goed kan gebruiken, he :).
Mijn resists op NM zijn namelijk best droevig en dat is vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 18 september 2006 @ 06:41:
[...]

Harstikke goed Pheno! Niks weggooien dat een collega-summoner op HC goed kan gebruiken, he :).
Mijn resists op NM zijn namelijk best droevig en dat is vragen om problemen.
Je kunt zo de iratha van me krijgen, zelfs zonder heb ik cold en light op 75 in nm :)
Ik heb ook nog 2 leuke rare amulets met aardig wat resists. Of een 22% light res amu. Keus ten over, je gilt maar als je of hulp of spullen nodig hebt. Vanavond ga ik eens act 3 proberen, q1 (die stomme vogel) heb ik al, dus nu is het een kwestie van spullen verzamelen.

Wie speelt er nog meer HC naast tollo, kwakke en ik? Gezien het feit dat er gisteren welgeteld 5 nm games waren op battlenet, niet veel :')
Of iedereen solo'ed, dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
mense ik weet dat het nog al lang duurt, maar ik heb niet zoveel tijd meer voor D2 (zullen jullie ook wel gemerkt hebben, ben namelijk weinig online), maar binnenkort zal ik er wel een keertje tijd voor hebben, dus de verloting wordt nog wel afgehandeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:34
Pheno79 schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:25:
[...]
Je kunt zo de iratha van me krijgen, zelfs zonder heb ik cold en light op 75 in nm :)
Ik heb ook nog 2 leuke rare amulets met aardig wat resists. Of een 22% light res amu. Keus ten over, je gilt maar als je of hulp of spullen nodig hebt. Vanavond ga ik eens act 3 proberen, q1 (die stomme vogel) heb ik al, dus nu is het een kwestie van spullen verzamelen.

Wie speelt er nog meer HC naast tollo, kwakke en ik? Gezien het feit dat er gisteren welgeteld 5 nm games waren op battlenet, niet veel :')
Ik speel ook nog HC. Ben nu met mijn bonenecro lvl 24 geloof ik. Speel ook nog scl dus ik schiet niet erg op.
Mijn account is *HCJanie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:24:
[...]

Ik speel ook nog HC. Ben nu met mijn bonenecro lvl 24 geloof ik. Speel ook nog scl dus ik schiet niet erg op.
Mijn account is *HCJanie
Ik heb dan nog een bone skiller voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Pheno79 schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:29:
[...]

Ik heb dan nog een bone skiller voor je :)
Ahh nice..
Moet nog 1 lvl en dan kan ik gaan baalrunnen. Lijkt me alleen niet erg prettig met al die tppk gasten om je heen :)
Met de hand bij alt F4 ben je toch wel snel genoeg lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:00:
[...]

Ahh nice..
Moet nog 1 lvl en dan kan ik gaan baalrunnen. Lijkt me alleen niet erg prettig met al die tppk gasten om je heen :)
Met de hand bij alt F4 ben je toch wel snel genoeg lijkt mij?
Ik wil ook best met je runnen hoor, als tollo en misschien wat anderen mee doen. Dat is een stuk veiliger. Vooral bij baalruns willen pkérs langskomen, ze weten precies wat ze kunnen verwachten namelijk.
Ik heb zelf wel public baalruns gedaan, maar toevallig met een groep van 8 personen die (bij het zien van de eerste twee runs) niet echt briljant goed waren. Ik heb meegedaan totdat er 2 of 3 afhaakten en dus ruimte lieten voor pkérs. Je levelt overigens net zo hard in nm, als je alles doet zonder te rushen.

Het gaat allemaal wat trager, maar je moet op zeker spelen. Sinds 1.09 is er geen reet verandert op HC, dat zie ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:07
Klopt ja, meestal bij Dia / Baal Run zitten er voornamelijk veel, en ik erger me er soms ook aan, als je dan daardoor niet verder komt of niet genoeg vrienden online zijn die ff een private game maken.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Pheno79 schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:20:
[...]
Ik wil ook best met je runnen hoor, als tollo en misschien wat anderen mee doen. Dat is een stuk veiliger. Vooral bij baalruns willen pkérs langskomen, ze weten precies wat ze kunnen verwachten namelijk.
Ik heb zelf wel public baalruns gedaan, maar toevallig met een groep van 8 personen die (bij het zien van de eerste twee runs) niet echt briljant goed waren. Ik heb meegedaan totdat er 2 of 3 afhaakten en dus ruimte lieten voor pkérs. Je levelt overigens net zo hard in nm, als je alles doet zonder te rushen.

Het gaat allemaal wat trager, maar je moet op zeker spelen. Sinds 1.09 is er geen reet verandert op HC, dat zie ik wel.
Ahh, dat zou wel mooi zijn om keertje wat runnetjes te doen ja.
Ben toch wel nieuwsgierig naar dat tppk gebeuren, hoe werkt dat nu dan? Ze maken tp hostilen en komen dan gelijk terug de game in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:25:
[...]

ik speel ook nog HC, maar ben de laatste tijd niet veel aan spelen toegekomen

trouble@ thuis en ook nog is last van mijn ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Janie schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:31:
[...]

Ahh, dat zou wel mooi zijn om keertje wat runnetjes te doen ja.
Ben toch wel nieuwsgierig naar dat tppk gebeuren, hoe werkt dat nu dan? Ze maken tp hostilen en komen dan gelijk terug de game in?
Ze maken een tp, schieten bonespirit/blizzard/icebol/blast/spike/meteor/frozen orb/etc,
gaan de tp in en hostilen. De geschoten zooi blijft bestaan, dus die raken dan opeens alles wat er maar in hun weg komt, ook de andere mensen dus. Zijzelf staan veilig in town, dus ze hebben geen enkel risico.

Traps van een assa zijn weg als je als assa de tp in gaat. Dus die kunnen dat truukje niet. Guided arrow doet het volgens mij weer wel.

Dit zit er trouwens al jaren in, ze hebben het alleen nog nooit opgelost.

[ Voor 17% gewijzigd door Pheno79 op 18-09-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Pheno79 schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:15:
[...]

Ze maken een tp, schieten bonespirit/blizzard/icebol/blast/spike/meteor/frozen orb/etc,
gaan de tp in en hostilen. De geschoten zooi blijft bestaan, dus die raken dan opeens alles wat er maar in hun weg komt, ook de andere mensen dus. Zijzelf staan veilig in town, dus ze hebben geen enkel risico.

Traps van een assa zijn weg als je als assa de tp in gaat. Dus die kunnen dat truukje niet. Guided arrow doet het volgens mij weer wel.

Dit zit er trouwens al jaren in, ze hebben het alleen nog nooit opgelost.
Hmmz..
Mjah daar kun je dan bijna niks tegen doen nee :'(
Enige wat je kunt doen is bij een tp gelijk game verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om mij vanavond te helpen met de ubers, kan ze zelf namelijk (nog) niet aan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:35:
Iemand zin om mij vanavond te helpen met de ubers, kan ze zelf namelijk (nog) niet aan!?
heel misschien om een uurtje of 22:30 heb ik wel ff tijd denk ik om 5 minuutjes ubers te doen (in 5 minuten zijn ubers wel te doen vind ik

[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 18-09-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
ja dat gaat denk wel lukken hoor, wisp me maar als je hulp nodig hebt *mrboomblaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
ik wil ook wel weer een keertje mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrboomblaster schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:03:
[...]

ja dat gaat denk wel lukken hoor, wisp me maar als je hulp nodig hebt *mrboomblaster
We hebben weinig geluk gehad, een druid torch 12/20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HC: Act 3, memphi didn't stand a chance 8)
En hij liet Gerke's Sanctuary vallen :D

En zo geschiedde het dat Reviva weer in het HC Pandemonium NM staat: zoals vroeger O+

Mijn stash zit vol verdomme, kan iemand morgen ofzo eens even mulen? Ik heb skystrike voor de wannabee bowazon, 2 iratha setitems, samen goed voor 30% cold fire en light resist en call of the ctula boots. En een eth undead crown, als iemand die nodig heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
net een leuk probleempje

alleen rode portals stonden over elkaar

torch lag in trist, maar wij konden alleen maar matron's den en furnance zien

BALE, maja daarna toch nog een run gedaan, voor een ist verpatst (was een 20-12 pala), dus diegene ook weer blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:49:
HC: Act 3, memphi didn't stand a chance 8)
En hij liet Gerke's Sanctuary vallen :D

En zo geschiedde het dat Reviva weer in het HC Pandemonium NM staat: zoals vroeger O+

Mijn stash zit vol verdomme, kan iemand morgen ofzo eens even mulen? Ik heb skystrike voor de wannabee bowazon, 2 iratha setitems, samen goed voor 30% cold fire en light resist en call of the ctula boots. En een eth undead crown, als iemand die nodig heeft ;)
Pheno, bewaar die spullen voor me, please. Hopelijk vanavond even online (druk met kraamvisite).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:34:
net een leuk probleempje

BALE, maja daarna toch nog een run gedaan, voor een ist verpatst (was een 20-12 pala), dus diegene ook weer blij
/me was lost between time and space.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:34:
net een leuk probleempje

mja, dat heb je zelf gedaan, maar der is een progje voor die de portals virtueel aan de client side uit elkaar haalt, geloof dat tie ook nog helemaal legaal is omdat tie niks aan battle.net doet. kzal ff zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uber Portal Fix by R1CH

So, you've all managed to waste at least one keyset (or even worse, an organ set) by cubing at the stash and losing your portals behind each other, right? Well no more! One double-click later and your portals are scattered all over the place. Note that this is only a client-side effect to allow you to click the portals. If you leave the area, they will return to their original position.

Afbeeldingslocatie: http://newd2event.net/img/hacks/portal-fix.gif

download

disclaimer: dit is van een hacks site, ik ben daarom in geen enkele manier verantwoordelijk voor wat er kan gebeuren, ook weet ik niet of het programma wel doet wat er gezegd wordt, daarom: use at own risk

bron: www.d2event.net

[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 19-09-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Is het niet zo dat Warden _alle_ programma's registreert die interacten met Diablo2? Blizzard kennende maken ze geen onderscheid tussen verschillende 3rd party software. En dit is 3rd party software.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:55:
Is het niet zo dat Warden _alle_ programma's registreert die interacten met Diablo2? Blizzard kennende maken ze geen onderscheid tussen verschillende 3rd party software. En dit is 3rd party software.
quote van de site:

[quote[
To clarify, all this program does is modify the game client's portal positions, which allows users to click the portal and enter it.

Because it is client-side, you would not be banned for this because nothing is sent to the server besides your normal click! The portals only appear to seperate so you can have your game client can send the enter-TP command, which is a perfectly normal operation.

For those who don't understand how this works, realize that not every element of the game is watched and controlled by the server (if it were, you would never experience player position sync issues, right?). Ignore the posters who say this program is "useless". :)
[/quote]

nogmaals, ook hier geld weer: dit is een mening van iemand die gewoon gereageerd heeft op het topic hierover, niet mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 06:27:
[...]

Pheno, bewaar die spullen voor me, please. Hopelijk vanavond even online (druk met kraamvisite).
Ik ben pas half 11 beschikbaar, denk ik. Geen probleem, mijn stash zit toch vol. Ik moet toch maar eens gaan mulen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:15:
[...]

Ik ben pas half 11 beschikbaar, denk ik. Geen probleem, mijn stash zit toch vol. Ik moet toch maar eens gaan mulen :')
kan hier niet iemand een instant mule account schrijven?

dat je naar een site gaat daar een account neemt en je wachtwoord intypt waardoor je toegang krijgt tot de mule?, de game naam + wachtwoord dat je wil en welke soort game (HC SCL SCNL) en dat die game dan aangemaakt wordt?

gek en moeilijk idee misschien, maar tzou wel voor mensen hier goed uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:27:
[...]

kan hier niet iemand een instant mule account schrijven?

dat je naar een site gaat daar een account neemt en je wachtwoord intypt waardoor je toegang krijgt tot de mule?, de game naam + wachtwoord dat je wil en welke soort game (HC SCL SCNL) en dat die game dan aangemaakt wordt?

gek en moeilijk idee misschien, maar tzou wel voor mensen hier goed uitkomen :)
Leuk idee, ik zal er als software programmeur is naar kijken. Dat met die site is wel te regelen, heb een eigen website en kan wel login's maken. Het genereren van een wachtwoord voor de game is ook niet zo moeilijk. Het enige probleem wat ik eigenlijk zie, is het praten met d2 en het aanmaken van games.

/me vind t een uitdaging! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:37:
[...]

Leuk idee, ik zal er als software programmeur is naar kijken. Dat met die site is wel te regelen, heb een eigen website en kan wel login's maken. Het genereren van een wachtwoord voor de game is ook niet zo moeilijk. Het enige probleem wat ik eigenlijk zie, is het praten met d2 en het aanmaken van games.

/me vind t een uitdaging! :9~
Het praten met D2 kan je eventueel met script doen (zoiets als autoit). Het enige nadeel van het idee is natuurlijk dat je Sofware gaat maken dat met D2 samenwerkt (ala maphack ed) en dat je daarvoor dus een ban kan oplopen.

Maar het idee is zeker leuk. Oh en behalve een game, moet er natuurlijk ook een char instaan, en dus ook legale serials enz....... (of wilde je er speciaal een box voor aanschaffen? ).

Kan je volgens mij net zo makkelijk iemand die 2 keys heeft een Mule game laten maken en die overdag aan laten staan, en de name//pass mailen aan de belanghebben of die op een beveiligde website plaatsen.

@GBlom : suc6 :D

@hieronder: oh, op die manier, ik had het idee dat je een veilige game wilde zodat je zelf heen en weer kan. De manier die jij beschrijft moet idd wel mogelijk zijn, maar denk dat warden dat helemaal niet gaat eten en je erg snel gebanned zal zijn.

In andere woorden wil je een soort van atma maar dan op Bnet. Als dat zou kunnen is het natuurlijk wel heel erg handig :)

[ Voor 14% gewijzigd door freggell op 19-09-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^ dat wel, maar met de huidige FTJ bugs en connection interrupted, is een soort van "bot" die dat kan checken veel beter

ook dat je de char van de "bot" kunt aanspreken en items naar kunt sturen, een teller hoeveel space er nog vrij is in de stash en inv van de "bot" en dat je natuurlijk je items met bijv commands terug kan krijgen

cmds (terwijl je in trade scherm zit):

gotgive all > geeft je alle items die je aan de "bot" hebt gegeven met dat account
got give 1-9 > geeft je 1 tot 9 items per tradescherm

dit soort commands kunnen misschien ook wel via de site gegeven worden, soort van remote control van de mule"bot"

enz enz

probleem is idd dat warden dit waarschijnlijk gaat zien als illegaal

[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 19-09-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freggell schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:43:
[...]

Het praten met D2 kan je eventueel met script doen (zoiets als autoit). Het enige nadeel van het idee is natuurlijk dat je Sofware gaat maken dat met D2 samenwerkt (ala maphack ed) en dat je daarvoor dus een ban kan oplopen.

Maar het idee is zeker leuk. Oh en behalve een game, moet er natuurlijk ook een char instaan, en dus ook legale serials enz....... (of wilde je er speciaal een box voor aanschaffen? ).

Kan je volgens mij net zo makkelijk iemand die 2 keys heeft een Mule game laten maken en die overdag aan laten staan, en de name//pass mailen aan de belanghebben of die op een beveiligde website plaatsen.

@GBlom : suc6 :D
Ik ben idd bang voor de ban, volgens mij mag er geen enkel process gebruik maken van de dll's van d2. Zeker niet in het geval van online spelen. Ik weet dat ik de dll's kan referencen in Visual Studio.NET en dus gebruik kan maken van de objecten en methodes. Tot welk niveau dit goed gaat, en mag, is natuurlijk maar de vraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:04:
[...]

Ik ben idd bang voor de ban, volgens mij mag er geen enkel process gebruik maken van de dll's van d2. Zeker niet in het geval van online spelen. Ik weet dat ik de dll's kan referencen in Visual Studio.NET en dus gebruik kan maken van de objecten en methodes. Tot welk niveau dit goed gaat, en mag, is natuurlijk maar de vraag. :)
ik ben newb in coden hoor, maar waarom wordt je niet gebanned als je d2loader gebruikt?

ook kan je bijvoorbeeld denken aan een muispoint progje zoals die eerst gebruikt werd door Hitman pro (de oude versies) die gewoon je muis naar een bepaald punt op je beeldscherm beweegt

[ Voor 14% gewijzigd door Dalyxia op 19-09-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska

trenjeska

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:21:
[...]

We hebben weinig geluk gehad, een druid torch 12/20.
wat is er mis met een druid torch?, zijn er dan echt zo weinig druids?
(heb zelf nog geen torch - lvl req is 90 toch? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trenjeska schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:28:
[...]

nee man, 72 is level req

err: level 75 is het

[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 19-09-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trenjeska schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:28:
[...]

Weinig waard ;) lvl req is altijd 75, maar de torch is niet meer zeg maar. Door het niet meer kunnen bezoeken van ubertristram door alle andere mensen in de game, en ik alleen in ubertristram heb ik ervoor gekozen om de druid torch te laten liggen en de sorc torch op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska

trenjeska

oh dat valt wel mee, dat lukt nog wel ben al 75.
als ie er nog is wil ik hem wel traden. heb alleen niet veel runes boven sol.wel wat normal en excep uniques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok, ik wil een nieuw char gaan maken (morgen overmorgen of de dag daarna :P), gewoon voor de fun, een shadow discplinines assasin, maar daar had ik een paar vraagjes over:

1: shadow warrior en master skill

Werken de synergies die jij hebt bv, claw mastery ook op de warrior en master?
Gaat de res die jij hebt ook naar de warrior en master of hebben die 0 res? muv de master omdat die extra res heeft
Werken passive skills ook op de master en warrior? zoals de weapon block skill?

voorbeeld: je assa heeft 30 res all op hell, je maakt een level 10 shadow master: heeft die dan ook 30 res all + 54res all = 84 res all? of gewoon alleen maar 54 res all?

voorbeeld2: je assa heeft 10 claw mastery, je maakt een level 10 shadow master, heeft die dan base damage van je wapen+shadow master skill + level 10 claw mastery? of alleen wapen damage+ shadow master skill?

edit: ff wat gelezen op arreat summit en ik kom erachter dat ik helemaal geen zak snap van die hele shadow master/warrior wtf man hoe werkt dat ding?

[ Voor 13% gewijzigd door Dalyxia op 19-09-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:52:
ok, ik wil een nieuw char gaan maken (morgen overmorgen of de dag daarna :P), gewoon voor de fun, een shadow discplinines assasin, maar daar had ik een paar vraagjes over:

1: shadow warrior en master skill

Werken de synergies die jij hebt bv, claw mastery ook op de warrior en master?
Gaat de res die jij hebt ook naar de warrior en master of hebben die 0 res? muv de master omdat die extra res heeft
Werken passive skills ook op de master en warrior? zoals de weapon block skill?

voorbeeld: je assa heeft 30 res all op hell, je maakt een level 10 shadow master: heeft die dan ook 30 res all + 54res all = 84 res all? of gewoon alleen maar 54 res all?

voorbeeld2: je assa heeft 10 claw mastery, je maakt een level 10 shadow master, heeft die dan base damage van je wapen+shadow master skill + level 10 claw mastery? of alleen wapen damage+ shadow master skill?

edit: ff wat gelezen op arreat summit en ik kom erachter dat ik helemaal geen zak snap van die hele shadow master/warrior wtf man hoe werkt dat ding?
Een warrior gebruikt alleen skills die op je linker en rechter muis knop zit.

Een master heeft zijn eigen skills die ze gebruikt, de skill lvl van deze skills is de helf van haar eigen skill lvl +1 er staat een lijstje van skills die de warrior gebruikt.

Bijde krijgen de resist die bij de skill staat en niet de resist van jou.
Ze lijden ook niet onder de NM en Hell penalty

Allemaal te lezen van arreat summit ;)

Ik ga er van uit dat de claw mastery niet gebruikt wordt bij de warrior/master minion.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Dalyxia schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:26:
[...]

ik ben newb in coden hoor, maar waarom wordt je niet gebanned als je d2loader gebruikt?

ook kan je bijvoorbeeld denken aan een muispoint progje zoals die eerst gebruikt werd door Hitman pro (de oude versies) die gewoon je muis naar een bepaald punt op je beeldscherm beweegt
d2loader is client sided. Daar heeft de server en warden dus niks mee te maken.
d2loader zorgt ervoor dat je 2 instances van d2 kan starten met verschillende keys.

Mouse point droeg ik al aan, dat is gebruik maken van autoit (scripting dus), dan hou je het idd client sided, alleen is interactie dan weer iets lastiger.

over je schadow master:
deze heeft eigen skill levels, die gaan dus niet uit van die van jouw maar van het level van de shadow master (als ik het goed heb, skill lvl = jouw skillpoints(inde skil)/2 +1)
volgens mij gaat de resist hetzelfde als bij een warrior alleen is deze niet capped dus skill point spend *4 oid

check deze link :)

of je probeerd deze skill calculator

[ Voor 3% gewijzigd door freggell op 19-09-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
Gisteravond vlak voor het slapengaan een ormus 14%cold +3 icebolt gevonden. Was net even op battlenet en toen offerde er al gelijk iemand een ist. :)
Is dit zoveel waard of kan ik er soms nog meer voor krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Janie schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:05:
Gisteravond vlak voor het slapengaan een ormus 14%cold +3 icebolt gevonden. Was net even op battlenet en toen offerde er al gelijk iemand een ist. :)
Is dit zoveel waard of kan ik er soms nog meer voor krijgen :D
beetje een miskoop van die gozer als je het mij vraagt.. als het nou blizzard is.. maar ice bolt :S wtf moet je daarmee?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasieP schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:08:
[...]

beetje een miskoop van die gozer als je het mij vraagt.. als het nou blizzard is.. maar ice bolt :S wtf moet je daarmee?
idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasieP schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:08:
[...]

Pk'en op lowlevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ormus robe is level req 75 dus dat lijkt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beetje vreemd, wordt er ineens op beide keys uitgegooid met volgende foutmelding...

Heb ik nog niet eerder gezien...
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/d2error.JPG

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:46
^^ Had ik een half uur geleden ook :S

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• mrboomblaster
ik had het ook

battle.net is al een week bij mij kut met peren

het ligt er bij mij wel aan op welke server je game word gemaakt, 228 was volkomen kut @ ping 3000+, 204 was @ ping 400+ en 208 deed het goed

ook het inloggen op je account duurt eeuwen bij mij

ben je daarna ook nog weer op d2 geweest? zoniet? ohjeej? realm voor altijd down? ik zie het blizzard zo doen als het WoW beter uitkomt

[ Voor 22% gewijzigd door Dalyxia op 20-09-2006 08:44 ]

Dalyxia schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 20:29:
[...]

ormus robe is level req 75 dus dat lijkt me niet
Oh, sorry, had het ormus er niet bij gelezen :)
Dan is het gewoon een kutn00b
misschien heeft hij die skill niet nodig om dat hij lvl 30 skill gebruikt ? FO meschien.
en alleen de +xx% damage telt voor hem. :S

maarja, dan lijk een ist me overdreven.
Gewoon doen dus.

BTW janie speelt HC, dan kan een ist wel prijzen zijn duurder op HC toch?

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 20-09-2006 09:06 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Janie
Derr_Hans schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:02:
misschien heeft hij die skill niet nodig om dat hij lvl 30 skill gebruikt ? FO meschien.
en alleen de +xx% damage telt voor hem. :S

maarja, dan lijk een ist me overdreven.
Gewoon doen dus.

BTW janie speelt HC, dan kan een ist wel prijzen zijn duurder op HC toch?
Deze ormus heb ik gevonden op SCL :P (helaas is degene die er een ist voor wilde geven gister niet meer online geweest, hoop dat ik vanavond trade kan afronden) :(
Baal er nu al van dat ik het niet gelijk heb gedaan, maarjah sommige items weet ik echt niet wat het waard is. Zeker nadat ik gister op hell hf een lum had :r
Speel eigenlijk SCL en HCL momenteel, het ligt eraan wat voor bui ik en battlenet hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Janie op 20-09-2006 10:19 ]

Verwijderd

Jongens, ik ben op zoek naar een eth cv. Als iemand er een over heeft, ik wil er graag een Insight van maken. Heb er wel um voor over ofzo.

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 21:57
iemand enig idee wat een cta 3/6/2 flail waard is?, rudy_v :P?
momenteel is het bod 10 ists
wei_zhu schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:24:
iemand enig idee wat een cta 3/6/2 flail waard is?, rudy_v :P?
momenteel is het bod 10 ists
Cta x/1/x = 2-3 ist
Cta x/2/x = 3-4 ist
Cta x/3/x = 4-5 ist
Cta x/4/x = 5-6 ist
Cta x/5/x = 6-7 ist
Cta x/6/x = 8-12 ist
Cta 6/6/4 = 30 ist++
Cta 6/6/4 eth cs = 40 ist++
vraagje he over het runeword Delirium

daar staat deze ability bij:

1% Chance To Cast Level 50 Delirium When Struck

wtf is de skill Delirium? wat doet het?

• freggell
Dalyxia schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:31:
vraagje he over het runeword Delirium

daar staat deze ability bij:

wtf is de skill Delirium? wat doet het?
staat * bij als het goed is. onderaan de pagina staat het uitgelegt.

Verander je (tijdelijk) in een of ander skelet beestje (naam kwijt) en kan je nog een headbut attack doen :D:D
freggell schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:39:
[...]

staat * bij als het goed is. onderaan de pagina staat het uitgelegt.

Verander je (tijdelijk) in een of ander skelet beestje (naam kwijt) en kan je nog een headbut attack doen :D:D
das toch gewoon elke keer als je de helm opzet, dan verander je in zo'n doll, verder is er volgens mij tijdens gevechten geen kans dat je weer zo'n doll word toch?

• freggell
Dalyxia schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:41:
[...]

das toch gewoon elke keer als je de helm opzet, dan verander je in zo'n doll, verder is er volgens mij tijdens gevechten geen kans dat je weer zo'n doll word toch?
Volgens mij ben je niet helemaal wakker of wel??

freggell schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:42:
[...]

Volgens mij ben je niet helemaal wakker of wel??

half uur in een flammetje staan werkte iig niet bij een kameraad van mij, daar baseer ik mijn gedachte op

• Frunz
Dalyxia schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:50:
[...]

half uur in een flammetje staan werkte iig niet bij een kameraad van mij, daar baseer ik mijn gedachte op
misschien moet je wel gewoon een melee attack krijgen, en geen flammetje

• freggell
Dalyxia schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:50:
[...]

Weet je hoeveel 1% is, dat geld voor elke keer dat je geraakt wordt, en is niet cumulatief.
Ik heb op SP voor een test een delerium. Helm op act2 merc. ding staat de hele tijd voor monsters, en tot nu toe heb ik hem 2 maal een bone fetish zien worden. (ongeveer 10 uur speeltijd) een van die keren was op hel bij counsel.

Maar snap wel je gedachte gang. Zag ook trouwens dat mijn opmerking wel erg bot was, sorry daarvoor.
Maar je wekte echt even het idee dat je het niet gezien had, de when struck.

Delerium is grappig, zeker voor een strafer, en dan voornamelijk de curse die je cast. komt zelden monster bij je in de buurt. Voor de rest: er zijn betere helmen.

edit:
@frunz: Dat zou er specifiek bij vermeld staan. want dan triggert die ook niet op range of op spells, en dan kunnen ze het er net zo goed vanaf halen.

[ Voor 8% gewijzigd door freggell op 20-09-2006 14:56 ]

freggell schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:54:
[...]

Weet je hoeveel 1% is, dat geld voor elke keer dat je geraakt wordt, en is niet cumulatief.
Ik heb op SP voor een test een delerium. Helm op act2 merc. ding staat de hele tijd voor monsters, en tot nu toe heb ik hem 2 maal een bone fetish zien worden. (ongeveer 10 uur speeltijd) een van die keren was op hel bij counsel.

Maar snap wel je gedachte gang. Zag ook trouwens dat mijn opmerking wel erg bot was, sorry daarvoor.
Maar je wekte echt even het idee dat je het niet gezien had, de when struck.

Delerium is grappig, zeker voor een strafer, en dan voornamelijk de curse die je cast. komt zelden monster bij je in de buurt. Voor de rest: er zijn betere helmen.

edit:
@frunz: Dat zou er specifiek bij vermeld staan. want dan triggert die ook niet op range of op spells, en dan kunnen ze het er net zo goed vanaf halen.
mja, vlammetje is ook gewoon on struck toch? of heet dat dan weer anders omdat het environment is en geen monster?

• freggell
Dalyxia schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:57:
[...]

mja, vlammetje is ook gewoon on struck toch? of heet dat dan weer anders omdat het environment is en geen monster?
zeker wel, anders zou je ook niks hebben aan de when struck van de treachery (fade) die kan je tenslotte ook triggeren door in een vlammetje te gaan staan.

de 1% is gewoon zo weinig, dat het bijna niet gebeurt.
freggell schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:00:
[...]

zeker wel, anders zou je ook niks hebben aan de when struck van de treachery (fade) die kan je tenslotte ook triggeren door in een vlammetje te gaan staan.

de 1% is gewoon zo weinig, dat het bijna niet gebeurt.
over treachery gesproken, ik ben een assa aan het maken en als ik dan treachery aan doe en fade max, wordt dan een level 15 fade getriggered van treachery of wordt die verhoogd naar de level van mijn max fade? zoniet, wordt fade van treachery wel hoger door +skill items? of is het echt een absoluut level die level 15?

btw is 5% chance to cast lifetap van draculs wel genoeg om ubers heel hard te bashen is die 5% dan zoveel meer?

[ Voor 11% gewijzigd door Dalyxia op 20-09-2006 15:06 ]

• freggell
Dalyxia schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:05:
[...]

over treachery gesproken, ik ben een assa aan het maken en als ik dan treachery aan doe en fade max, wordt dan een level 15 fade getriggered van treachery of wordt die verhoogd naar de level van mijn max fade? zoniet, wordt fade van treachery wel hoger door +skill items? of is het echt een absoluut level die level 15?

btw is 5% chance to cast lifetap van draculs wel genoeg om ubers heel hard te bashen is die 5% dan zoveel meer?
geloof dat +skills wel werken. maar als jij fade maxxed, en on struck triggerd, dan word dat lvl gebruikt, dus zou je omlaag kunnen gaan. (is in princiepe een recast)

Oh een vriend van me heeft laatst een uber run gemaakt waarbij hij 5 keer kapot ging voordat zijn lifetap in kickte (zmiter met forti, hoz, draculs, grief enz)
de 5% is natuurlijk altijd meer kans, maar het is per attack afhankelijk (on striking) die je raakt. en met smite raak je natuurlijk altijd, dus dan heb je elke attack 5% kans dat het getriggerd word.

de 1% kans is er alleen als je geraakt word, dus niet elke aanval die op je gedaan word, maar elke keer dat je geraakt word. Als je als lvl80 met 4k defense in een normal act 1 vlammetje gaat staan wordt je bijna niet geraakt, en de keren dat je geraakt wordt is er maar een 1% kans dat er iets gebeurt

1% is 1 op de 100 keer dat je geraakt word (gaat trouwens hierbij niet op maar is voorbeeld.
5% is 1 op de 5 op de 100 keer dat jij raakt (1 op de 20)

[ Voor 5% gewijzigd door freggell op 20-09-2006 15:38 ]

[...]

De fade van treachery is lvl 15, die kan niet opgehoogd worden. Dus absoluut. Maar ook voor een assa scheelt het 15 skillpoints, die je weer ergens anders kan stoppen :)

Je haalt "struck" en "on striking door" elkaar. Eigenlijk is struck erg rot, het zou betekenen dat je gemiddeld aardig wat hits moet kunnen overleven ;)
Pheno79 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:56:
[...]

De fade van treachery is lvl 15, die kan niet opgehoogd worden. Dus absoluut. Maar ook voor een assa scheelt het 15 skillpoints, die je weer ergens anders kan stoppen :)

Je haalt "struck" en "on striking door" elkaar. Eigenlijk is struck erg rot, het zou betekenen dat je gemiddeld aardig wat hits moet kunnen overleven ;)
ja maar waar dan in? wat ik nu uitgedacht heb

20 claw mastery
20 shadow master of shadow warrior, ben nog niet helemaal uit welke beter is
20 venom
6 pre req
dit in samenwerking met string of ears 15% pDR, shako 8% pDR en stormshield 35% pDR + level 15 fade @ 15% pDr heb ik toch al lekkere physical damage reduction van 73% + 60 res all element damage moet ik toch wel een lekkere assa kunnen maken die veel klapjes kan vangen

kan ook voor dual claws gaan en dan kan ik nog puntjes in weapon block doen maar waar zou ik nu punten in doen? blade shield misschien?
als ik voor dual claws ga 10 a 15 in weapon block
ben ik een half uur aan het hakken in 1 game, ga ik eruit krijg ik ineens connection lost to battle.net en dan "u have been temporary restricted from this realm"

echt, battle.net laat zich weer van zijn goeie kant zien

• tollo71
  • Niet online
Ik krijg dan regelmatig iets te zien in de trand van: "This CD-key is in use by.....". Moet dan 5 min wachten en kan opnieuw inloggen.
Mijn HC Necro gaat nog steeds "slow but steady". Zit nu in NM A2, lvl 44. Net m'n Might Merc gehuurd. Heb nu bijna 200 punten in Vita gestopt. Probeer 1-hit kills van Might Enchanted Bosses op die manier te overleven. Voornaamste zorg zijn nu m'n resists. Allemaal maar net in de plus.
Maar een ding is zeker: HC is zo gaaf!!!
tollo71 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:18:
Ik krijg dan regelmatig iets te zien in de trand van: "This CD-key is in use by.....". Moet dan 5 min wachten en kan opnieuw inloggen.
Mijn HC Necro gaat nog steeds "slow but steady". Zit nu in NM A2, lvl 44. Net m'n Might Merc gehuurd. Heb nu bijna 200 punten in Vita gestopt. Probeer 1-hit kills van Might Enchanted Bosses op die manier te overleven. Voornaamste zorg zijn nu m'n resists. Allemaal maar net in de plus.
Maar een ding is zeker: HC is zo gaaf!!!
ik vind het te traag

Verwijderd

Jongens ff iemand die mij NU kan helpen? gb-01 /// 112 :)

• mrboomblaster
[...]

probeer aan een wand te komen met life tap charges. ik heb er zelf wandje met 96 charges als je die dan eerst dan cast dan heb je tijd genoeg tot dat je draculs gaat werken.

• peke
Dat vond ik ook altijd hét argument om geen summoner te maken.
Wat wel vet is is de bone nec.
Die is een stuk sneller en minstens even safe met alle synergies omdat bone armor lvl 1 dan 6xx physical damage absorbeerd.
Ook heb je dan max bone wall en - prison waarmee je zelfs de meest waanzinnige packs blank zet. (Hou maar eens cursed xtra strong of fast might boss in bedwang met een summoner).
Ik had zelf een bone nec lvl 72 en die liep door hell zonder problemen. Ging dood door tppk nerd.
Met lvl 1 bone armor en max prison // wall heb je een zeer goeie pvm build. Bone spear/spirit doen dan de damage (zorg wel voor full synergies).
Je investeerd dus best al je sp in bone, de andere takken zijn obsoliet voor deze build.

• mrboomblaster
wtf weer een temp ban. de laatste tijd wel erg veel last van en ik join toch niet zo snel games :/

mrboomblaster schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:11:
wtf weer een temp ban. de laatste tijd wel erg veel last van en ik join toch niet zo snel games :/
wat ik al zei, tis kut met peren op battle.net de laatste week

Verwijderd

Was een leuke open got baal run jongens, jammer van die wankers die erbij waren! :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste