Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Aubergine schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:31:
Ik heb een paar newbie vraagje, wie o wie kan deze beantwoorden?

1. Wat gebeurd er precies als je Automap -> Fade op Auto zet ipv. center, full of no.

Alvast bedankt!
ga in game druk op tab voor de map. druk dan op F10 meerdere keren om door die optie heen te gaan.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112609

mrboomblaster schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:22:
[...]

tja dat is echt vette pech dan. ik heb er tot nu toe nog geen slechte ervaring op gedaan. weet ook wel dat de kans bestaat ik opgelicht ga worden een keer, maar ik blijf wel altijd opletten.

nog net een lo gekocht om een griefje te maken.

vanacht nog een GC gevonden met 15 all resist + 6 str.
Trade je die GC ook? Kan hem namelijk wel heel goed gebruiken voor me barb om max res te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-07 14:09
Zou iemand punt 2 nog kunne uitleggen? Ik zit nu in Act 2 normal en ik weet echt niet welke wapens ik moet kopen.

[ Voor 62% gewijzigd door Aubergine op 01-10-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aubergine schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:56:
Zou iemand punt 2 nog kunne uitleggen? Ik zit nu in Act 2 normal en ik weet echt niet welke wapens ik moet kopen.

@Dalyxia Strenght is toch dat je meer kans hebt dat je raakt, want je attack rating gaat dan omhoog.
nee attack rating gaat met dex omhoog

en wapens moet je niet kopen, die moet je vinden, al die shit in de winkeltjes in town is niks waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Anoniem: 112609 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:40:
[...]

Trade je die GC ook? Kan hem namelijk wel heel goed gebruiken voor me barb om max res te halen.
sorry ga hem gebruiken voor mun smitertje die had een beetje resist probs en tegen meph is het wel lkkr.

sorrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Ja ik had het al weggehaald dat dacht ik, maar op Act 2 Normal kan je toch niks goed vinden :P De goede items krijg je toch meestal rond hell. En de armor in de winkels zijn best goed hoor vegeleken met de huidige drops van monsters.

Maar voor werewolf druid is het toch niet zo slecht als je

20 bij Werewolf
20 bij Lycanthropy
20 bij Fury
20 bij Heart of Wolverine (z'n spirit)

dan neem je een wapen met uber veel damage en maakt het niet uit of hij verry slow attack is. Ik bedoel waar kan je je andere punten instoppen? Summons vind ik nutteloos IMO, ja zelfs de beer ook. En spells kan je niet eens gebruiken in werewolf form. Dus dan blijft er alleen Shape Shifting skills over, en daarvan neem ik Fury + alle wolf skills.

edit: Ik heb nu net een ring gevonden met "Replenish Life 5" wat houd dit in :S?

[ Voor 56% gewijzigd door Aubergine op 01-10-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-07 20:46
ik heb even rondgekeken op d2jsp site
ze traden voor 'fg' wat is dat?
replenish life, is dat er langzaam weer leven bijkomt

[ Voor 28% gewijzigd door wei_zhu op 01-10-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
LOOOOOOL!!!!! omg mun dag kan niet op ofzo vandaag . alweer een earth event. game open laten staan omdat ik moest eten en visite had. ga ik weer gamen kijk ik dat er mss iemand geroepen had zie ik diablo walks the earth....... omg zoek zoek.

een 11/16/6 woot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:14:
LOOOOOOL!!!!! omg mun dag kan niet op ofzo vandaag . alweer een earth event. game open laten staan omdat ik moest eten en visite had. ga ik weer gamen kijk ik dat er mss iemand geroepen had zie ik diablo walks the earth....... omg zoek zoek.

een 11/16/6 woot
Lightning sorcje is liev O+

inmiddels op lvl 37, en kan 4-p baalies hosten :D

ga met deze nu dus geen parties meer in, tenzij ik ze zelf host!

en ik blijf met deez voorlopig op normal, zolang ik geen ander char heb wat in act 5 zit.

merc heeft inmiddels een eth insight voulge, dus (bijna) geen mana probls meer.

moet nu alleen wat decent gear vinden met veel def; heb nu nog de angelic mantle om...

Zit er iemand in NM of Hell @ HC die me een armor kan fixen? (en een voor m'n merc) iets van een socketed MP Dusk/Husk/archon plate ofzo, liefst met een str req die niet hoger is dan 156 (toch nodig voor monarch)?
mag ook een leuke magic of rare zijn hoor :D

Build gaat goed, enkel puntjes in de lightning tree, 1 in warmth en 1 in shiver armor. Zit nu te dubben of ik meer dan 1 punt in ES moet doen? Nog nooit gebruikt eigenlijk :o iemand tips?

ga nu wat quests afmaken @ normal, en levellen.

nOOb-je tussendoor; kan je een runeword weapon ook nog uppen?

[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 02-10-2006 09:38 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

wei_zhu schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 17:56:
ik heb even rondgekeken op d2jsp site
ze traden voor 'fg' wat is dat?
replenish life, is dat er langzaam weer leven bijkomt
fg: flawed gem?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:47
forum gold, is het trade middel op d2jsp
niets anders dan virtueel geld eigenlijk

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zit nu in een game met een pk-er die FUCKING ONSTERFELIJK IS ! ! ! ! ! ! !

echt waar, je kan hem gewoon helemaal niet raken, je ziet geen health balk je ventje slaat er niet op, net alsof hij niet gehostiled is met je

kutzooi, gelukkig op SC maar toch, gedver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:14:
[...]

Zit er iemand in NM of Hell @ HC die me een armor kan fixen? (en een voor m'n merc) iets van een socketed MP Dusk/Husk/archon plate ofzo, liefst met een str req die niet hoger is dan 156 (toch nodig voor monarch)?
mag ook een leuke magic of rare zijn hoor :D
Hallo 8)
Even uit mijn hoofd: ddusk shrouds vallen nog wel eens , dus ik zal even rondrennen een dezer dagen. Het hele weekend heb ik niet kunnen spelen door verbindingsproblemen, hopelijk zijn ze nu opgelost. En verdomme weer uberdiablo gemist blijkbaar. Ik wil die gast ook eens slaan verdomme :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:10:
zit nu in een game met een pk-er die FUCKING ONSTERFELIJK IS ! ! ! ! ! ! !

echt waar, je kan hem gewoon helemaal niet raken, je ziet geen health balk je ventje slaat er niet op, net alsof hij niet gehostiled is met je

kutzooi, gelukkig op SC maar toch, gedver
Ik zou zeggen: battlenet raakt verdorven met hacks en cheats, vandaar dat ik op HC dus geen party meer in ga, geen zin in dat geouwehoer met pubers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:25:
[...]

Ik zou zeggen: battlenet raakt verdorven met hacks en cheats, vandaar dat ik op HC dus geen party meer in ga, geen zin in dat geouwehoer met pubers.
yep, maar de hele tijd alleen spelen vind ik ook niet leuk. Gister bv in een party met gelijken door act 2/3/4 gelopen is veel leuker dan alleen. Daarna anchients gekregen van een lvl 73 javazon... Paar baalies gedaan voor de lvl's en goed opletten...
Paar keer een hostile gehad, maar telkens op tijd weg nu. Ik probeer nu wel zoveel mogelijk te zorgen dat ik in een game zit met mensen die qua lvl ongeveer gelijk zitten. Dat scheelt al een hoop stress :o magic mf-booties of resist booties vind ik ook leuk btw ;)

heb nu alleen te weinig defence, dus als je iets vind wat rond de 100 str zit, met een def van boven de 215 (=angelic mantle) dan houd ik me aanbevolen. (met resist en/of sox mag altijd :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 02-10-2006 11:33 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:31:
[...]

yep, maar de hele tijd alleen spelen vind ik ook niet leuk. Gister bv in een party met gelijken door act 2/3/4 gelopen is veel leuker dan alleen. Daarna anchients gekregen van een lvl 73 javazon... Paar baalies gedaan voor de lvl's en goed opletten...
Paar keer een hostile gehad, maar telkens op tijd weg nu. Ik probeer nu wel zoveel mogelijk te zorgen dat ik in een game zit met mensen die qua lvl ongeveer gelijk zitten. Dat scheelt al een hoop stress :o magic mf-booties of resist booties vind ik ook leuk btw ;)

heb nu alleen te weinig defence, dus als je iets vind wat rond de 100 str zit, met een def van boven de 215 (=angelic mantle) dan houd ik me aanbevolen. (met resist en/of sox mag altijd :+ )
Kan wel even zoeken. En als je in NM hulp nodig hebt hoor ik het graag. Ik speel nu alleen solo of met betrouwbare mensen, al heb ik nm en hell nu solo gedaan. Bijna Memphi hell tijd O+
Ik heb nu al zin in travincal en in die stygian dolls van de durance :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:47:
[...]

Kan wel even zoeken. En als je in NM hulp nodig hebt hoor ik het graag. Ik speel nu alleen solo of met betrouwbare mensen, al heb ik nm en hell nu solo gedaan. Bijna Memphi hell tijd O+
Ik heb nu al zin in travincal en in die stygian dolls van de durance :X
met een shaft aan, en genoeg FCR om snel te zoeken moet het toch wel lukken?!? zolang je niet aan ze zit, is er nix aan de hand ;) (merc z'n wapen afpakken tijdens het tp-en :p )

heb gister ook m'n eerste life charm gevonden; een 9sc, beetje bij beetje...

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 02-10-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:53:
[...]

met een shaft aan, en genoeg FCR om snel te zoeken moet het toch wel lukken?!? zolang je niet aan ze zit, is er nix aan de hand ;) (merc z'n wapen afpakken tijdens het tp-en :p )

heb gister ook m'n eerste life charm gevonden; een 9sc, beetje bij beetje...
Ik heb geen enigma met mijn summoner :)
Ik vermoed dat ik aardig aan het terror'en in die regios :)
En bonewall natuurlijk ;)
Hell travi ben ik te vaak dood gegaan, dat is zoiets als de serpent altar (claw viper 2) als die lamlul van een boss meteen bij de poort zit (ja, dat komt voor). En omdat ik daar al voorbij ben gun ik de counsel dat lolletje niet om mij te doden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:41:
[...]

Ik heb geen enigma met mijn summoner :)
Ik vermoed dat ik aardig aan het terror'en in die regios :)
En bonewall natuurlijk ;)
Hell travi ben ik te vaak dood gegaan, dat is zoiets als de serpent altar (claw viper 2) als die lamlul van een boss meteen bij de poort zit (ja, dat komt voor). En omdat ik daar al voorbij ben gun ik de counsel dat lolletje niet om mij te doden :)
kan ik me iets bij voorstellen ja, op SCL doe ik trav altijd met m'n pala, maar die heeft dan wel voor de gelegenheid guardian aan (en blackhorn en t-god) dan ga ik er rustig tussenstaan, maar anders :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
in de aanbieding:

nec torch 14-16 vs mal
pala torch 13-13 vs ist+um
unident torch vs ist

iemand intresse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb net mijn eerste echte uber gesolo-ed jeuj, jammer genoeg wel een ama 18-12 torch iemand deze over wil kopen? kheb ook nog een necro druid en assa torch die ook weg mogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Dalyxia schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:19:
ik heb net mijn eerste echte uber gesolo-ed jeuj, jammer genoeg wel een ama 18-12 torch iemand deze over wil kopen? kheb ook nog een necro druid en assa torch die ook weg mogen
gz daly, weet nog goed mijn eerste uber solo. was gelijk mun eerste uber run ooit en dan nog eens solo ook. zweterige handen en maar meppen. en aan het eind een torch en een geweldige gevoel ^^

anders verkoop je dat ding voor een mal en koop je daar voor een organset kan je nog een rond je ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:29:
[...]

gz daly, weet nog goed mijn eerste uber solo. was gelijk mun eerste uber run ooit en dan nog eens solo ook. zweterige handen en maar meppen. en aan het eind een torch en een geweldige gevoel ^^

anders verkoop je dat ding voor een mal en koop je daar voor een organset kan je nog een rond je ^^
mja, iemand mal ervoor over hier dan?

kheb ook nog een barb necro assa en druid torch die ik eigenlijk liever kwijt dan rijk ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:( :( :(

moet ik nog wat zeggen...

Hoe kan het dat een lvl 50 (ik was 49) me in 1 'iets' dood krijgt???

Was een baalie aan 't doen, en we werden gehostiled; ik eruit, om daarna snel weer de game te joinen en te vragen wat er nu weer aan de hand was... Laatste setje minions moest nog gedaan worden dus ik ging nog eff terug naar de Throne. Samen met een pala, die niet in mijn directe omgeving stond. Had shiver en ES aan, en iets van 500 life.

Hoe kan je dan in 1 keer neergaan door iets wat er niet is????

Heb serieus het gevoel dat je regelmatig goed genept wordt @ battle.net

na ja, uithuilen en opnieuw beginnen. Probleem is dat ik op solo spelen gewoon uitgekeken ben, dus zoek na een poosje toch weer de parties op. Blijkbaar zijn er idd een aantal cheats waardoor je, los van je stats/gear, in 1 keer neergelegd kan worden...

Gelukkig heb ik aparte mules voor m'n rares en set items, dus ik ben niet alles kwijt, maar het is gewoon klote dat als je eindelijk weer een run-char op normal hebt, je weer helemaal opnieuw moet beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170953

mrboomblaster schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:01:
in de aanbieding:

nec torch 14-16 vs mal
unident torch vs ist

iemand intresse?
Ik wil die pala torch wel hebben! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:29:
[...]

mwa, enige waar ik bang van was was een connection interrupted enz, verder ging het eigenlijk super simpel, moet ik wel zeggen dat het niet helemaal solo was, eigenlijk een 2 player game, want ik gebruikte mijn sorc om naar izzy en lillith te teleporten, duriel stond op de portal dus die was niet zo lastig te vinden :) en tristram ging eigenlijk het slechts, meph had nog 4 life over ofzo en toen was ik ineens dood, lekker van die lag he waardoor je lifetap niet werkt (heb btw een lifetap wand gevonden, level 5 lifetap 97 charges, dus level kan wel wat hoger maar hij werkt wel goed totdat lifetap van draculs aanschiet, maargoed, tis wel 1000gold per charge om te repareren :), toen ik mijn lijkje ging ophalen sloeg ik meph met 1 smite neer :P dus die had echt super weinig health nog, en diablo en baal zijn gewoon te simpel, maarja, ben ik te nieuwsgierig om de torch unid te laten, mja dan krijg je een ama torch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:35:

Was een baalie aan 't doen, en we werden gehostiled; ik eruit, om daarna snel weer de game te joinen en te vragen wat er nu weer aan de hand was... Laatste setje minions moest nog gedaan worden dus ik ging nog eff terug naar de Throne. Samen met een pala, die niet in mijn directe omgeving stond. Had shiver en ES aan, en iets van 500 life.

na ja, uithuilen en opnieuw beginnen. Probleem is dat ik op solo spelen gewoon uitgekeken ben, dus zoek na een poosje toch weer de parties op. Blijkbaar zijn er idd een aantal cheats waardoor je, los van je stats/gear, in 1 keer neergelegd kan worden...

Gelukkig heb ik aparte mules voor m'n rares en set items, dus ik ben niet alles kwijt, maar het is gewoon klote dat als je eindelijk weer een run-char op normal hebt, je weer helemaal opnieuw moet beginnen...
Werd je door de pala gekilled ?

Want als een charger je pakt van lvl 50 is het zo gedaan.
Charge heeft bij lvl 50 al een potentiele 9xx% enDamage ;) Daar komt nog een damage aura bij.

BTW en charge gaat op 1 of andere manier om je ES heen.

Ik ben met mijn HC Necro begonnen, (gewoon op zelfde account) lvl 12 op het moment.
Deze gaat ik solo'en of met GoTTer laten boosten naar leuke exp. stukken.

Zo'n Summoner gaat wel lekker, tis lang geleden dat ik een summoner heb gemaakt.
Super Duur equipment heb ik niet nodig hier voor.

Duurste is een Shako :S. Ik ga dus voor +5 Skills ;) dus nodig hebben op HC is Shako,Skin of Viper (Bone runeword als ik 2x um krijg ;) ) en een +2 necro amu. Om 75% resist te krijgen, WizSpike, Viper, Rhyme Shield in een Necro head Deze geeft ook cannot be frozen dus geen ravenfrost nodig en 3x anya. geeft zo'n 50 - 65% res all in hell. Geen raven nodig dus daar kan resist ringen in. Max block hoeft niet al geeft rhyme 20% Increased Block maar een head heeft zowie zo weining block dus heeft het geen nut. MF - Shako PTopaz, Viper Ptopaz, Rhyme = 123% Kan dus meer worden want ringen zijn zo goed als vrij, MF + Resist ringen zijn dus mooi, Daarbij is Goldwrap ook niet duur. +/- 200% is dus wel te halen.

Nu hopen dat ik niet gehostiled wordt :D als ik lvl 20 ben dan vraag ik wel iemand die mij wil helpen met ancients ;) zijn genoeg HC spelers op het moment :D

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:17:
[...]

Werd je door de pala gekilled ?

Want als een charger je pakt van lvl 50 is het zo gedaan.
Charge heeft bij lvl 50 al een potentiele 9xx% enDamage ;) Daar komt nog een damage aura bij.

BTW en charge gaat op 1 of andere manier om je ES heen.

Ik ben met mijn HC Necro begonnen, (gewoon op zelfde account) lvl 12 op het moment.
Deze gaat ik solo'en of met GoTTer laten boosten naar leuke exp. stukken.

Zo'n Summoner gaat wel lekker, tis lang geleden dat ik een summoner heb gemaakt.
Super Duur equipment heb ik niet nodig hier voor.

Duurste is een Shako :S. Ik ga dus voor +5 Skills ;) dus nodig hebben op HC is Shako,Skin of Viper (Bone runeword als ik 2x um krijg ;) ) en een +2 necro amu. Om 75% resist te krijgen, WizSpike, Viper, Rhyme Shield in een Necro head Deze geeft ook cannot be frozen dus geen ravenfrost nodig en 3x anya. geeft zo'n 50 - 65% res all in hell. Geen raven nodig dus daar kan resist ringen in. Max block hoeft niet al geeft rhyme 20% Increased Block maar een head heeft zowie zo weining block dus heeft het geen nut. MF - Shako PTopaz, Viper Ptopaz, Rhyme = 123% Kan dus meer worden want ringen zijn zo goed als vrij, MF + Resist ringen zijn dus mooi, Daarbij is Goldwrap ook niet duur. +/- 200% is dus wel te halen.

Nu hopen dat ik niet gehostiled wordt :D als ik lvl 20 ben dan vraag ik wel iemand die mij wil helpen met ancients ;) zijn genoeg HC spelers op het moment :D
weet niet of het een charges was, maar hij stond dus niet bij mij in de buurt... Hij heeft ook géén één stap in mijn richting gezet, geen hammer gecast, nixt wat ik kon zien...

in ik was net zo lekker bezig; had net een goldwrap gescoord voor 4 pg + 2Pskulls, had hsarus boots, angelic ring/amu/mantle voor de + 1 skills/75 life/40%mf. een 3s helm met 2 pt's erin en 25%mf gloves

mephy liet bij bijna elke run nu een rare of set vallen!

deed met CL rond de 1300 dam, en m'n merc had een eth insight voulge (31-100 dam)

de insight leeg bugged, want ik moest hem regelmatig van m'n merc afhalen en er weer opzetten zodat hij z'n aura shared, dat terwijl hij geen enkele keer doodging...

nu dus weer overnieuw. Twijfel nog tussen een Dual-wield BO-leaper of een CL-sorc; heb nog sorc-orbs, en heb ook nog een barb-sword liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Charge is razend snel, en als bnet lagged dan is het helemaal niet prettig.

Achja, als je niet alleen wilt spelen kunenn we altijd nog samen, als je een keer in de avond speel :D
Dual Wield Leaper heb je nix aan. Met Leap Attack gebruik hij toch alleen maar 1 weapon :S

Wel kan je een High Damage weapon nemen want Leap Attack komt ook rond de 1xxx% enDam uit voledig gemaxed. Weet alleen niet hoe IAS werkt met leap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 19:18

trenjeska

there can be only one (WC)

Dalyxia schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:19:
voor die druid torch heb ik wel interesse, maar runes om te traden heb ik weinig (heb tot lum ongeveer)

njiestnag Trenjeska! (of zo iets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska

trenjeska

ik dacht dat HC chars de items in de game lieten liggen als ze dood gingen? (iig iets gelezen over corpslooten) maar genoeg pk muds gespeeld dat ik daar geen zin meer in heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska

trenjeska

kwakke01 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:28:
[...]

weet niet of het een charges was, maar hij stond dus niet bij mij in de buurt... Hij heeft ook géén één stap in mijn richting gezet, geen hammer gecast, nixt wat ik kon zien...

in ik was net zo lekker bezig; had net een goldwrap gescoord voor 4 pg + 2Pskulls, had hsarus boots, angelic ring/amu/mantle voor de + 1 skills/75 life/40%mf. een 3s helm met 2 pt's erin en 25%mf gloves

mephy liet bij bijna elke run nu een rare of set vallen!

deed met CL rond de 1300 dam, en m'n merc had een eth insight voulge (31-100 dam)

de insight leeg bugged, want ik moest hem regelmatig van m'n merc afhalen en er weer opzetten zodat hij z'n aura shared, dat terwijl hij geen enkele keer doodging...

nu dus weer overnieuw. Twijfel nog tussen een Dual-wield BO-leaper of een CL-sorc; heb nog sorc-orbs, en heb ook nog een barb-sword liggen...
Heb je ook gezien of ie een dam aura aanhad? ken iemand die met een holyschoc aura 9xxx damage doet :/ (lvl 94 melee sorc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie je nooit online anders zou ik met je mee kunnen runnen. Ik zou dus nooit in een game terug gaan om te vragen wat er aan de hand is. Die lui doen dat juist om de opmerkingen, gun ze die lol niet!
En PKérs hebben rete goede gear, vooral veel crushing blow is natuurlijk lekker om iemand neer te krijgen. En ja, ik weet dat uit ervaring, ik heb ook wel eens een pk char gemaakt om eens die andere dark side te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trenjeska schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:57:
[...]

voor die druid torch heb ik wel interesse, maar runes om te traden heb ik weinig (heb tot lum ongeveer)
mja, ik wou der eigenlijk wel iets meer als lum voor hebben

prijs voor 17-15 druid torch is mal op het moment zie ik

[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 03-10-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trenjeska schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:06:
[...]

Heb je ook gezien of ie een dam aura aanhad? ken iemand die met een holyschoc aura 9xxx damage doet :/ (lvl 94 melee sorc)
ehh, nee, maar hij was pas lvl 50; hij zou dan op lvl 20 HS kunnen zitten, met synergien doe HS dan ongeveer 500 dam; ik had 40% lightning resist, dus als dat het alleen was geweest, had ik nog moeten leven... Dream kan ie niet op; die is lvl 65.

sorc kan idd met double dream en lightning mastery een heeeeeeel eind komen

Mss had ie nog veel + skill items, maar zelfs dan...

na ja, baal nog wel iig! zit nu te denken aan een fire sorc, heb als het goed is nog een leaf liggen, en een kale 3 fireball staff :P

en dus toch maar GEEN parties als ik eenmaal aan het einde van normal ben aangekomen... had nu alleen wat probleempjes met dia, de rest was inmiddels een koekie voor m'n sorc-merc combi.

Moet nog checken welke gear ik nu verder nog kwijt ben; had nog een sparkling mail op m'n merc geloof ik, en een kale partizan, rare light plate, hoop full rejuvs etc.
runes en set items gelukkig net overgezet, dus wat ik niet droeg is safe...

@ trentjeska: alleen als je loot corpse aan hebt gezet, en dan ook nog maar voor heel even geloof ik...

@pheno: k heb je toegevoegd iig, ben meestal laat online, 'k zag gister ook niemand online though, vandaar de public party..

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 03-10-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:49:
[...]

ehh, nee, maar hij was pas lvl 50; hij zou dan op lvl 20 HS kunnen zitten, met synergien doe HS dan ongeveer 500 dam; ik had 40% lightning resist, dus als dat het alleen was geweest, had ik nog moeten leven... Dream kan ie niet op; die is lvl 65.

sorc kan idd met double dream en lightning mastery een heeeeeeel eind komen

Mss had ie nog veel + skill items, maar zelfs dan...

na ja, baal nog wel iig! zit nu te denken aan een fire sorc, heb als het goed is nog een leaf liggen, en een kale 3 fireball staff :P

en dus toch maar GEEN parties als ik eenmaal aan het einde van normal ben aangekomen... had nu alleen wat probleempjes met dia, de rest was inmiddels een koekie voor m'n sorc-merc combi.

Moet nog checken welke gear ik nu verder nog kwijt ben; had nog een sparkling mail op m'n merc geloof ik, en een kale partizan, rare light plate, hoop full rejuvs etc.
runes en set items gelukkig net overgezet, dus wat ik niet droeg is safe...

@ trentjeska: alleen als je loot corpse aan hebt gezet, en dan ook nog maar voor heel even geloof ik...

@pheno: k heb je toegevoegd iig, ben meestal laat online, 'k zag gister ook niemand online though, vandaar de public party..
Ik zal vanavond als ik online ben pas om 23.00 ongeveer er zijn.
*PhenoHC dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:19:
[...]

Ik zal vanavond als ik online ben pas om 23.00 ongeveer er zijn.
*PhenoHC dus :)
11 uur ben ik nog wel op... hopelijk heb ik tegen die tijd m'n char al een beetje geleveld dat ik iig gerushed kán worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[quote]kwakke01 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:35:

quote]

Hans, je kent dat spreekwoord toch met die ezel en die steen, he. Da's al de 10e keer dat je ge-PK-ed wordt!! Eigen schuld, dikke bult.
Maar zonder gekheid: gewoon spelen met Gotters. Met mij, Pheno etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:24:

quote]

Hans, je kent dat spreekwoord toch met die ezel en die steen, he. Da's al de 10e keer dat je ge-PK-ed wordt!! Eigen schuld, dikke bult.
kan hij niet gewoon fist of heavens ofzo gebruikt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska

trenjeska

Dalyxia schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:46:
[...]

mja, ik wou der eigenlijk wel iets meer als lum voor hebben

prijs voor 17-15 druid torch is mal op het moment zie ik
runes heb ik niet, items heb ik wel. charms onder andere en een 5 socket superior (13% endam) silver-edged axe.
ook een zooi normal en excep uniques (misschien hier en daar een elite, als ik die al niet zelf gebruik)
en natuurlijk pgems voor erbij mocht je echt niks van je gading vinden.
Ik zie je vaak genoeg online. ben er alleen vanavond niet, maar woensdag des te meer.

edit: oh en waar zie je die prijs? misschien iets om in in de startpost op te nemen?

[ Voor 6% gewijzigd door trenjeska op 03-10-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trenjeska schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:50:
[...]

runes heb ik niet, items heb ik wel. charms onder andere en een 5 socket superior (13% endam) silver-edged axe.
ook een zooi normal en excep uniques (misschien hier en daar een elite, als ik die al niet zelf gebruik)
Ik zie je vaak genoeg online. ben er alleen vanavond niet, maar woensdag des te meer.

edit: oh en waar zie je die prijs? misschien iets om in in de startpost op te nemen?
ik gebruik http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=2343223&f=170

maar der staan ook al pricelists in de start post, alleen is d2jsp volgens mij de meest recente

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:24:

quote]

I know, maar ik wil gewoon ALTIJD in een party kunnen spelen...

.... en dat kan dus niet; en toch wil ik het....

iets waar ik nooit goed tegen kan; dingen die zijn zoals ze zijn omdat het zo is -O-

mja, heb me er nu intussen dus al 10 keer -letterlijk- bij neer moeten leggen :w

Dus: of niet meer doen, of m'n gear verbeteren ;) 2e kan ik niet, aangezien ik geen access heb tot HC-Hell, dus voorlopig dan maar toch met de nodige tegenzin het eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

trenjeska schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 13:50:
[...]

Een maat van mij is een Barb aan het opbouwen met een 'Breath of the dying' bijl (5 6 sockets). :|

Hoe hij aan een Zod is gekomen? Geen idee...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:19:
[...]

Een maat van mij is een Barb aan het opbouwen met een 'Breath of the dying' bijl (5 sockets). :|

BOTD is 6sox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:19:
[...]

Een maat van mij is een Barb aan het opbouwen met een 'Breath of the dying' bijl (5 6 sockets). :|

Een zod krijg je voor 2,5 ist, en iedereen weet dat ze geduped zijn. Bij een volledige ruststorm worden duped runewords ook weggehaald, maar gezien iedereen bv met een enigma rondloopt (behalve ik) is dat dus nog steeds niet gebeurd. Al die kutn00bs die zich nu helemaal goed vinden zijn alleen maar goed door hun uberitems. Ik haal het plezier uit maffe builds op SC of met crap iets door hell HC te solo'en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trenjeska

trenjeska

Dalyxia schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:09:
[...]

ik gebruik http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=2343223&f=170

maar der staan ook al pricelists in de start post, alleen is d2jsp volgens mij de meest recente
Ok krijg je iig die bijl erbij? en voor de rest komen we er wel uit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:26:
[...]

Een zod krijg je voor 2,5 ist, en iedereen weet dat ze geduped zijn. Bij een volledige ruststorm worden duped runewords ook weggehaald, maar gezien iedereen bv met een enigma rondloopt (behalve ik) is dat dus nog steeds niet gebeurd. Al die kutn00bs die zich nu helemaal goed vinden zijn alleen maar goed door hun uberitems. Ik haal het plezier uit maffe builds op SC of met crap iets door hell HC te solo'en :D
^met pheno; heb op SCL 2 leuke builds, en die zou ik uit kunnen bouwen, maar what's the use?

HC is iig spannend (bij mij net iets meer als bij de anderen ;) ) en je moet echt vanaf het niets proberen een empire op te bouwen met verschillende mules met back-up gear voor als je gepked
wordt.

had al helemaal uitgerekend wat ik aan str moest hebben om tal's set + stormshield/ wartravs/ chancies te kunnen dragen...

kan dus nu weer overnieuw beginnen. Zit nu te denken (weer) om te zorgen dat ik iig NM access heb. Dan kan ik daat op zoek naar items die je normaliter @ normal niet kan vinden. Die dan overzetten op m'n Normal chars, zodat die meer kans tot overleven hebben...

Ga dan dus eerst verder met m'n summoner/poisoner (heb de jade tan do nog) om iig tot nm te komen..

bouw later wel m'n goed afgestelde sorc. had in de berekeningen nog geen rekening gehouen met een eventuele torch. Iemand enig idee wat die dingen trouwens kosten @ HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:36:
[...]
bouw later wel m'n goed afgestelde sorc. had in de berekeningen nog geen rekening gehouen met een eventuele torch. Iemand enig idee wat die dingen trouwens kosten @ HC?
No idea at all. De prijslijsten in de OP zullen wel up to date zijn?

Ik kan je zo nm acces of zelfs hell acc geven als je wilt. Mocht ik vanavond online zijn, dan snel ik je wel even naar de betere drop regionen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maffe builds is dus ook wat ik leuk vind.
Inferno sorc was leuk :D is nog leuk alleen gestript en geen zin meer in ;)
Heb een procazon (strafe met een hoop ctc on striking) is ook leuk :D (vuurwerk)
Heb een MF hydra sorc is ook leuk, met FB en Orb en +/-250% MF standard en switch +/-350%

Een enchantless is ook leuk, volledig georienteerd op DemonLimb charges met ES met veel PDR/MDR om Bijna overal immune voor te wezen, Insight staff nodig ;)

Magic Arrow zon was leuk alleen strafe ik er meer mee.
Zealalot Leuk maar standaard :S
Nu 37K defence barb met BO/Shout (met merc, zonder merc 27K a 28K def).

En nu op HC Edged Army Necromancer ;)
Act1 merc voor de thorns aura en met AD 1620% damage returns.
Alleen revives,fire golem, AD en CE.
Minimale Skill points lvl 45 Klaar met Skell mastery en Golem Mastery lvl 70 klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:38:
[...]

No idea at all. De prijslijsten in de OP zullen wel up to date zijn?

Ik kan je zo nm acces of zelfs hell acc geven als je wilt. Mocht ik vanavond online zijn, dan snel ik je wel even naar de betere drop regionen :)
:)
:D
*O*
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/GoT/leipinhoofd.gif

na elven hé :Y

doe ik wel eff met me summoner dan, dies al lvl 8 O-)

zal dan toch maar eerst een full summoner maken; kookie cutters doen het toch het beste @ HC vrees ik...

-edit- en dit wordt dan geen playing char, maar enkel om toegang te hebben tot betere gear !!!!!!!

kan dan bij nader inzien toch beter eff een nieuw char nemen; assa ofzo, want daar ga ik toch niet mee spelen, kom ik tenminste ook niet in de verleiding...

BTW, ik speel HC op zowel *demoliscelly alswel op *KWHC

[ Voor 34% gewijzigd door kwakke01 op 03-10-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:51:
[...]

*O*
[afbeelding]

zal dan toch maar eerst een full summoner maken; kookie cutters doen het toch het beste @ HC vrees ik...
Maakt mij niet uit, op normal en nightmare zou ik niet dood mogen gaan. Ik heb al genoeg skellies rondrennen, dus als je poisonnecro in actie wilt komen in nm/hell moet je het maar even zeggen.
En natuurlijk runnen we baal nm wel een paar keer om je wat te levellen ;)

Mocht je lvl 40 kunnen worden is het wel handig, dat scheelt bij ancients nightmare weer gedoe :)
tenminste ik dacht dat lvl 40 de min req voor ancients nm was :)

[ Voor 10% gewijzigd door Pheno79 op 03-10-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:51:
[...]

*O*
[afbeelding]

Vrees van wel ;)
Vandaar dat ik een niet geheel standaard summoner maak, wel in grote lijnen :D
Mijn army zou uit max 16 a 21 summons zijn waaronder alleen maar revives en golem.
Dat is 18-23 totaal met mij en merc in begrepen. 1ste kill zou het lastigste zijn :D omdat merc alleen maar veel damge doe tegen demons en undead, gelukkig bestaat d2 vooral uit demons en undead ;)

Jammer dat ik er niet ben na 23:00 :(

Nu hopen dat ik voordat mijn merc lvl 25 wordt.
Een tir tal amn vind :D en 3 sockted bow.

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 03-10-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:58:
[...]

Vrees van wel ;)
Mijn army zou uit max 16 a 21 summons zijn waaronder alleen maar revives en golem.
Dat is 18-23 totaal met mij en merc in begrepen. 1ste kill zou het lastigste zijn :D omdat merc alleen maar veel damge doe tegen demons en undead, gelukkig bestaat d2 vooral uit demons en undead ;)

Ik kan iets na 7en ook nog wel even rondrennen met je, no problemo. Het is alleen mijn vaste sportavond, vandaar dat ik tussen 8 en half 11 even aan het sporten ben :)

Mocht ik online zijn mag iedereen me om hulp vragen, als het echt niet uitkomt dan antwoord ik pas als ik safe in town sta. Dus mocht ik of sewers act 3 of travi of zelfs memphi hell aan het doen zijn moet je rustig even wachten :X
Al verwacht ik niet dat ik vanavond zo ver kom, misschien even een bookquest uit act 3 doen en misschien de sewers om dat hart te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:58:
[...]

Vrees van wel ;)

Nu hopen dat ik voordat mijn merc lvl 25 wordt.
Een tir tal amn vind :D en 3 sockted bow.
tir/tal/amn heb ik trouwens ook nog wel, zitten op aparte mules ;)

heb ook nog een zooi uniques vanaf lvl 5 tot zeg 19 meeste meppers, maar er zit ook een crossbow tussen bv.
Daarnaast een hoop set items (vidala's boog +boots) Sigon shield/gloves/ en als ie niet op m'n sorc zat belt) iratha's ring angelic sword en zo nog wat

ik heb nog laying !!

350% dam to demons :)

[ Voor 19% gewijzigd door kwakke01 op 03-10-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:03:
[...]

Ik kan iets na 7en ook nog wel even rondrennen met je, no problemo. Het is alleen mijn vaste sportavond, vandaar dat ik tussen 8 en half 11 even aan het sporten ben :)

Mocht ik online zijn mag iedereen me om hulp vragen, als het echt niet uitkomt dan antwoord ik pas als ik safe in town sta. Dus mocht ik of sewers act 3 of travi of zelfs memphi hell aan het doen zijn moet je rustig even wachten :X
Al verwacht ik niet dat ik vanavond zo ver kom, misschien even een bookquest uit act 3 doen en misschien de sewers om dat hart te vinden.
Ook mijn vaste sportavond :D
Maar ik kap altijd rond 23:00, daarna honden uitlaten en douchen en slapen.
Honden moeten nu eenmaal uit :D en Douchen is nou eenmaal prettig voor je collega's en vriendin ;) slapen is ook een vereiste. Anders ben ik er wel na 23:00 ;)

-edit-
kwakke01 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:12:
[...]

ik heb nog laying !!

350% dam to demons :)
Helaas kan een merc geen gloves aan :(

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 03-10-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:13:
[...]

Ook mijn vaste sportavond :D
Maar ik kap altijd rond 23:00, daarna honden uitlaten en douchen en slapen.
Honden moeten nu eenmaal uit :D en Douchen is nou eenmaal prettig voor je collega's en vriendin ;) slapen is ook een vereiste. Anders ben ik er wel na 23:00 ;)

-edit-

[...]

Helaas kan een merc geen gloves aan :(
maar ik heb je runes wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Krijg je bij Quest 5 in Act 5 altijd een vaste bepaalde aantal exp. points? Of zijn er dingen die van invloed kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Anoniem: 170953 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:40:
[...]

Ik wil die pala torch wel hebben! :D
kk dan is hij van jou. wisp me maar als je hem wilt komen halen.

n de aanbieding:

nec torch 14-16 vs mal
unident torch vs ist

iemand intresse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Is er al nieuws van Frunz by the way?
Ik blijf maar hopen op die zaka maar hij valt maar niet... :(

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aubergine schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:47:
Krijg je bij Quest 5 in Act 5 altijd een vaste bepaalde aantal exp. points? Of zijn er dingen die van invloed kunnen zijn?
Het is een vast aantal.

Verdomme, heel nijmegen stond vast, nu heb ik mijn vaste sportles gemist :(
Wie heeft al die Duitsers uitgenodigd naar hier?

Eerst maar eens eten, daarna mijn woede maar op demonen laten neerdalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk das mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:29:
[...]

Het is een vast aantal.

Verdomme, heel nijmegen stond vast, nu heb ik mijn vaste sportles gemist :(
Wie heeft al die Duitsers uitgenodigd naar hier?

Eerst maar eens eten, daarna mijn woede maar op demonen laten neerdalen!
jij woont ook in nijmegen? vet, ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
yago schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:23:
Is er al nieuws van Frunz by the way?
Ik blijf maar hopen op die zaka maar hij valt maar niet... :(
nieuws van frunz: frunz leeft nog
alleen heeft ie niet zo heel veel tijd (lees: geen tijd)
alles gaat naar studie, en daarbij heb ik alleen bij
m'n ouders d2, waardoor ik alleen in het weekend
zou kunnen, en die zijn dus zoals gezegt erg druk,

maar je hebt gelijk je hebt wle lang genoeg gewacht
op je zooi, dus ik handel het vrijdag middag wel af

hoop dat je tevreden bent (volgens mij was je de enige
op HoZ) dus die heb je wel in de pocket, zoniet krijg je
er wel 1 van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
als iemand wil proberen voor een anni schijnbaar gaat vanaaf ip 35 hot worden. ik ga iig op zoek met mun 2e pc. je hebt de tijd tot 23:00 ongeveer. als het iig klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
WOOOOOOHOOOOOO !!!!

Heb zelf ook minder tijd om te spelen nu,
ben van student naar werk-mens geevolueerd (als 't al een vooruitgang is)...
Bijgevolg dus ook een pak minder tijd.

*/enterdreammode
Yago denkt mijn heimwee terug aan zeven dolle jaren
*/end dreammode

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
mrboomblaster schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:08:
als iemand wil proberen voor een anni schijnbaar gaat vanaaf ip 35 hot worden. ik ga iig op zoek met mun 2e pc. je hebt de tijd tot 23:00 ongeveer. als het iig klopt.
Was hard aan het proberen om binnen te geraken op server 35 maar plotsklaps kan ik niet meer connecten to battle.net
Thans geen ban deze keer...

Barakke, 2e rangs blizzard servers... (yago vervloekt WOW)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
even een vraagje, dropt DC even veel annis als er op dat moment spelers zijn die tegen hem vechten of dropt tie er altijd maar eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
voor zover als ik kan vinden dropt ie er maar eentje...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
mrboomblaster schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:50:
even een vraagje, dropt DC even veel annis als er op dat moment spelers zijn die tegen hem vechten of dropt tie er altijd maar eentje.
1 net als een torch, dus meer players maakt hem alleen maar sterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
tnx beide voor de info. damn heb een temp ban te pakken ^^ ach ja dan maar geen hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Heeeeelp!

Mijn spullen!!!!

Ik ga (suf) dood in Chaos Sanctuary Norm lvl (rush) en mijn phase blades zijn verdwenen! En mijn IK-set!

Hoe kan dit??????

(SCL)

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Nota bene een private game!

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 03-10-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Ramzzz schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:34:
Heeeeelp!

Mijn spullen!!!!

Ik ga (suf) dood in Chaos Sanctuary Norm lvl (rush) en mijn phase blades zijn verdwenen! En mijn IK-set!

Hoe kan dit??????

(SCL)

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Nota bene een private game!
zijn ze ook niet terug in een nieuwe game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Alles weg.

2x Phase Blade (1x Shael, 1x Pskull)
IK Greaves, Gauntlets, Belt.
SoJ
Manald Heal
en mijn amu

Weg.

Dat was mijn ww-barb :(

Hoe kan dit in vredesnaam???

[ Voor 12% gewijzigd door Ramzzz op 03-10-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
ben je, nadat je dood ben gegaan, gelijk uit de game gegaan of heb je nog wat anders gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

mrboomblaster schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:50:
ben je, nadat je dood ben gegaan, gelijk uit de game gegaan of heb je nog wat anders gedaan?
Getracht damage control te doen, mijn lijk oppikken. Omdat ik mijn verkeerde Arreats ophad kon ik jiet alles aan -> 2e keer dood.

dat is me eens eerder gebeurd, toen was alles er nog!

Nu heb ik alleen jijn Arreat's Face ++ (kan ik nu niet meer aan) en mijn Leviathan+pul over op deze char. Ik ben dus ook mijn 2e Arreats (die +15 str geeft, waardioor ik de rest aan kan) kwijt!

[ Voor 19% gewijzigd door Ramzzz op 03-10-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
dat had je beter niet kunnen doen. ik weet niet hoe het precies zit, maar als je niet alles op kan pakken blijft je lichaam nog liggen met de overige spullen tot dat je ruimte hebt gemaakt of iets uit heb gedaan.

en tja mss dat je dan uit game gaat of iets dergelijks wel je spullen kwijt ben.

ben je nog wel in game of heb je andere aan gemaakt?

[ Voor 8% gewijzigd door mrboomblaster op 03-10-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Het gekke is, ik heb nog steeds al mijn resistances (alles 75), maar al mijnstrenght is gereduceerd tot 110.

Str 110
Dex 109
Vit 122
En 119

Hoe kan dit????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ik ben geneigd te stoppen als dit zomaar kan :(

Priceless spullen gewoon verdwenen. En ze waren allemaal legit!

K*tserver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Ramzzz schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:04:
Ik ben geneigd te stoppen als dit zomaar kan :(

Priceless spullen gewoon verdwenen. En ze waren allemaal legit!

K*tserver...
hoeveel str had je dan? en had je niet een hoop van je items gekregen? mss dat je last had van een str bug en drom niet alles aan kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

mrboomblaster schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:06:
[...]

hoeveel str had je dan? en had je niet een hoop van je items gekregen? mss dat je last had van een str bug en drom niet alles aan kon.
Ik had 160+ str. Met mijn Arreat's kon ik de Leviathan aan, die ook weer +46 str doet. Die zijn er nog.

Maar hoe strikt legitieme spullen die je aan hebt spontaan kunnen verdwijnen? Waanzin. Een enorme domper want ik heb geen vervangende spullen. Ja, 2x Great Sword met 4 sockets (leeg, runeword te duur). En mijn gouwe ouwe 2x Djinn slayer + 2x Gladiussen. Maar dat is geen vergelijken met 2x Phase Blades. En m'n SoJ en amu en andere ring, en IK-set zijn ook pleite.

Ik ben in een grafstemming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Ramzzz schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:52:
[...]

Getracht damage control te doen, mijn lijk oppikken. Omdat ik mijn verkeerde Arreats ophad kon ik jiet alles aan -> 2e keer dood.

dat is me eens eerder gebeurd, toen was alles er nog!

Nu heb ik alleen jijn Arreat's Face ++ (kan ik nu niet meer aan) en mijn Leviathan+pul over op deze char. Ik ben dus ook mijn 2e Arreats (die +15 str geeft, waardioor ik de rest aan kan) kwijt!
Je probleem zit in de 2e keer dood.

Als je dood gaat, en je verlaat de game en komt terug dan is je corps in town. Als je in die game 2x dood gaat dan komt alleen je laatste corps in town als je disconnect en daarna nieuwe game ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Dat is volgens mij niet zo, aangezien ik al vaker hetzelfde heb meegemaakt (o.a. bij de Ancients op NM) dat je 2x dood gaat, spullen zijn dan nog intact. Ik klikte in CS op mijn lijk en pakte alleen een armor op (-> inventory wegens te weinig str), de rest was pleite. IK helm, boots, handschoenen, amu, ringen: weg.

Amu's, zwaarden, helm, boots, handschoenen en ringen kon ik altijd gewoon oppakken, str en dex zat, en dat ging nu de 1e keer ook al niet goed. Lijkt mij gewoon een dikke vette bug! :(

Ik baal (!) hier behoorlijk van. Maar goed, de volgende barb staat al in de steigers. Mace deze keer, nu baalrun gedaan op lvl 24 (jaja dat helpt niet ;) )

Nu nog de spullen :/

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 04-10-2006 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Ramzzz schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:34:
Dat is volgens mij niet zo, aangezien ik al vaker hetzelfde heb meegemaakt (o.a. bij de Ancients op NM) dat je 2x dood gaat, spullen zijn dan nog intact. Ik klikte in CS op mijn lijk en pakte alleen een armor op (-> inventory wegens te weinig str), de rest was pleite. IK helm, boots, handschoenen, amu, ringen: weg.

Amu's, zwaarden, helm, boots, handschoenen en ringen kon ik altijd gewoon oppakken, str en dex zat, en dat ging nu de 1e keer ook al niet goed. Lijkt mij gewoon een dikke vette bug! :(

Ik baal (!) hier behoorlijk van. Maar goed, de volgende barb staat al in de steigers. Mace deze keer, nu baalrun gedaan op lvl 24 (jaja dat helpt niet ;) )

hmm, volgens mij wel. zeker als in beide corpses nog items zitten.
Maar jij was dus bij je corps, en pakte je armor. En de rest bleef in corpse omdat je geen ruimte meer had?

Daarna doodgaan -> laatste corpse dat in town verschijnt op dis/reconnect Dat is in ieder geval wat ik alwel meerdere keren heb zien gebeuren.

Dat van je str los kan ik niet verklaren,
maar IK belt heeft 25 str en gaunt 20 str
dus tel al die bonussen bij elkaar op: die 110+ 45 = 155
dan kan dat amu van je nog str hebben, en eventueel str charms. Maar das dan ook het enige

er hoeft daar maar 4 str bij om icm die areats de leviathan te kunnen dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als bij de 2de keer dood gaan geen items aan heb, dan komt je corps terug van de 1ste keer.
DUS nooit items aan doen als je je corps gaat HALEN.
Als je op je corps klik en je heb te weinig str dan komt het in je inv.
Als je inv te vol zit dan moet jouw corps blijven liggen totdat je plek gemaak heb.

Zo gaat het geloof ik

Maaruh, phase blade SUP 11% of 14% enDAm mag je zo van me hebbe hoor ;)
geloof dat ik hem nog wel had liggen ergens.

IK boots/gloves/boots voor een paar PGEMS te halen op BNET. totaal 8 ofzo, zou geen probleem moeten zijn.

Je 2de Phase Blade zou je zelf moeten zoeken, Hell Cows door lopen.

Mijn Phase Blade zou je zelf moeten socketen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

freggell schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:44:
[...]

hmm, volgens mij wel. zeker als in beide corpses nog items zitten.
Maar jij was dus bij je corps, en pakte je armor. En de rest bleef in corpse omdat je geen ruimte meer had?

Daarna doodgaan -> laatste corpse dat in town verschijnt op dis/reconnect Dat is in ieder geval wat ik alwel meerdere keren heb zien gebeuren.

Dat van je str los kan ik niet verklaren,
maar IK belt heeft 25 str en gaunt 20 str
dus tel al die bonussen bij elkaar op: die 110+ 45 = 155
dan kan dat amu van je nog str hebben, en eventueel str charms. Maar das dan ook het enige

er hoeft daar maar 4 str bij om icm die areats de leviathan te kunnen dragen.
Ik had helemaal niets bij me toen ik mijn corpse ging oppikken! Lege handen, en zo.

Waarom die zwaarden, amu en ringen, en de rest dus ineens **poef** verdwenen zijn????
Derr_Hans schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:55:
[...]

Als bij de 2de keer dood gaan geen items aan heb, dan komt je corps terug van de 1ste keer.
DUS nooit items aan doen als je je corps gaat HALEN.
Als je op je corps klik en je heb te weinig str dan komt het in je inv.
Als je inv te vol zit dan moet jouw corps blijven liggen totdat je plek gemaak heb.

Zo gaat het geloof ik

Maaruh, phase blade SUP 11% of 14% enDAm mag je zo van me hebbe hoor ;)
geloof dat ik hem nog wel had liggen ergens.

IK boots/gloves/boots voor een paar PGEMS te halen op BNET. totaal 8 ofzo, zou geen probleem moeten zijn.

Je 2de Phase Blade zou je zelf moeten zoeken, Hell Cows door lopen.

Mijn Phase Blade zou je zelf moeten socketen.
Dankje voor het medeleven ;)

Ik kom er zeker op terug...

[ Voor 31% gewijzigd door Ramzzz op 04-10-2006 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:56:
[...]

Ik had helemaal niets bij me toen ik mijn corpse ging oppikken! Lege handen, en zo.

Waarom die zwaarden, amu en ringen, en de rest dus ineens **poef** verdwenen zijn????

[...]

Dankje voor het medeleven ;)

Ik kom er zeker op terug...
BTW, een phase blade is alleen maar goed om runewords te maken.
Als je er alleen maar een sheal in zet met pskull is dat zonde.

Maak er dan een strenght in.
25% CB , 20 str enhange damage heb je zo wie zo niet met sheal+pskull maar str geeft toch 35%enDam en 7% LL runes nodig - AMN+TIR ;)

Goedkoper dan dat kan niet.

Of een steel.
50% Open Wounds , 25% IAS , 3 min e 3 max damage en 20%enDam.
Tis niet veel maar goed koper als dit kan niet en je heb meer damage dan sheal-pskull
Rune TIR+EL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoals derr_hans al zegt, het ligt aan je 2e keer dood, je ging de eerste keer dood, dan is er niks aan de hand, maar als je dan andere gear aan doet en dan weer dood gaat, heb je 2 corpsen met items erin, disconnect je en reconnect je dan, dan neemt d2 alleen je LAATSTE corpse mee

ff iets over als je je corpse weer oppakt, de volgorde waarin d2 dan je items weer op zijn plaats zet is fixed, ik weet niet precies in welke volgorde, maar als je bij de leviathan nog niet genoeg str had (omdat je de benodigde str of dex (voor phaseblades) van een item krijgt die door d2 LATER als je armor terug wordt gezet) en je hebt ook niet genoeg inv ruimte, dan blijft de leviathan in een 2e corpse liggen, pak je die 2e corpse niet op en ga je nog een keer dood, reconnect je dan, dan krijg je alleen je laatste corpse terug en is de 2e corpse (met leviathan) dus permanent weg

dat is dus het lastige van str van je items krijgen

[ Voor 3% gewijzigd door Dalyxia op 04-10-2006 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ehm... het waren 2 Lightsabres, resp met Shael en pskull.

Nogmaals, na 1x dood loop ik naar mijn corpse, en pik het op, maar ga daarna (!) pas weer dood, omdat blijkt dat ik niet alles heb opgepikt! en die IM-castende klojo's daar nog steeds lopen.

Ik heb al die tijd niet gedisconnect! En ook geen andere gear aangedaan.

En het gekke is, dat ik dus wél mijn armor terug heb wat ik nu dus niet aankan.

[ Voor 15% gewijzigd door Ramzzz op 04-10-2006 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:12:

Nogmaals, na 1x dood loop ik naar mijn corpse, en pik het op, maar ga daarna (!) pas weer dood, omdat blijkt dat ik niet alles heb opgepikt! en die IM-castende klojo's daar nog steeds lopen.

is dus niet gek, zoals je in je eigen post zet; je had je verkeerde arreats aan. dit verklaart wss warom je de str-req niet haalde. Zoals al gezegd geeft IK-belt 25 STR (geen str van set-bonus) en je arreats gaf str. Dat is wss het verschiil waardoor je je gear niet meer aankon..

En het is idd zo dat als je dood gaat, je beter NIKS op kan rapen. Ben een keer m'n volledige gear kwijtgeraact doordat ik in alle turbulentie op een crude falchion klikte (had ik dus niet gezien) en toen dood ging. ik d8, eff rejoinen, en toen had ik dus alleen nog een crude sword...

Gebeurt je 1 keer, en daarna nooit meer :X

Bedankt die duitsers nog eff van me Pheno ;)

zit nu inmiddels op lvl 17 en kan vrij simpel tombs doen, heb alleen een serieus mana probleem nog.

moet eff snel een 4s stok vinden om insight te maken (en een sol vinden)

qua gear zit ik voor normal Act 1/2 wel ok. heb nu 3-piece sigon (gloves/belt/shield) aan, 2-piece cathan(armor/ring) en 2-piece vidala (amu/boots)

dit geeft voorlopig voldoende def om overal rustig te kunnen lopen.

voor act 3 en hoger zal ik wel wat meer resist/def kunnen gebruiken, maar op lvl 5 zag ik in act 4/5 dus HELEMAAL GEEN GEAR. er stonden gewoon geen items/weapons tabs bij de NPC's...

hoop dat dat nu anders is nu ik wat geleveld heb

[ Voor 54% gewijzigd door kwakke01 op 04-10-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:12:

Aaaah in dat geval kom maar een lightsaber halen die heb ik nog wel, 100% zeker :D
Zelf even gaatje maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Derr_Hans schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:22:
[...]

Aaaah in dat geval kom maar een lightsaber halen die heb ik nog wel, 100% zeker :D
Zelf even gaatje maken ;)
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/w *dedlmagik me maar ;)

BTW zorg er dus voor dat alle potions uit je inv zijn voordat je corps gaat halen ;)
of meteen exit en rejoin ;) en door lopen naar waar je was, want op je map blijf je zien hoe je moet lopen :D

Was zeker eens maar nooit meer ervaring ;)

Is het met WW niet zo dat de IAS op je wapens moeten zitten ?
Dan kan je denk ik beter 2x sheal doen en een LL ring dragen ?

Voordeel van HC is dat je daar niet druk over hoeft te maken ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Derr_Hans op 04-10-2006 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Derr_Hans schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:32:
[...]

/w *dedlmagik me maar ;)

BTW zorg er dus voor dat alle potions uit je inv zijn voordat je corps gaat halen ;)
of meteen exit en rejoin ;) en door lopen naar waar je was, want op je map blijf je zien hoe je moet lopen :D

Understatement van de week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Derr_Hans schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:32:
[...]

/w *dedlmagik me maar ;)

Understatement van de week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gaan we dit topic door laten lopen? Het staat nu op 1002... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:04:
[...]

moet er een nieuwe aangemaakt worden? kan 'k wel eff doen??
Doe maar dat kan jij goed ;)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste