kwakke01 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:35:
moet ik nog wat zeggen...
Hoe kan het dat een lvl 50 (ik was 49) me in 1 'iets' dood krijgt???
Was een baalie aan 't doen, en we werden gehostiled; ik eruit, om daarna snel weer de game te joinen en te vragen wat er nu weer aan de hand was... Laatste setje minions moest nog gedaan worden dus ik ging nog eff terug naar de Throne. Samen met een pala, die niet in mijn directe omgeving stond. Had shiver en ES aan, en iets van 500 life.
Hoe kan je dan in 1 keer neergaan door iets wat er niet is????
Heb serieus het gevoel dat je regelmatig goed genept wordt @ battle.net
na ja, uithuilen en opnieuw beginnen. Probleem is dat ik op solo spelen gewoon uitgekeken ben, dus zoek na een poosje toch weer de parties op. Blijkbaar zijn er idd een aantal cheats waardoor je, los van je stats/gear, in 1 keer neergelegd kan worden...
Gelukkig heb ik aparte mules voor m'n rares en set items, dus ik ben niet alles kwijt, maar het is gewoon klote dat als je eindelijk weer een run-char op normal hebt, je weer helemaal opnieuw moet beginnen...
Werd je door de pala gekilled ?
Want als een charger je pakt van lvl 50 is het zo gedaan.
Charge heeft bij lvl 50 al een potentiele 9xx% enDamage

Daar komt nog een damage aura bij.
BTW en charge gaat op 1 of andere manier om je ES heen.
Ik ben met mijn HC Necro begonnen, (gewoon op zelfde account) lvl 12 op het moment.
Deze gaat ik solo'en of met GoTTer laten boosten naar leuke exp. stukken.
Zo'n Summoner gaat wel lekker, tis lang geleden dat ik een summoner heb gemaakt.
Super Duur equipment heb ik niet nodig hier voor.
Duurste is een Shako

. Ik ga dus voor +5 Skills

dus nodig hebben op HC is Shako,Skin of Viper (Bone runeword als ik 2x um krijg

) en een +2 necro amu. Om 75% resist te krijgen, WizSpike, Viper, Rhyme Shield in een Necro head Deze geeft ook cannot be frozen dus geen ravenfrost nodig en 3x anya. geeft zo'n 50 - 65% res all in hell. Geen raven nodig dus daar kan resist ringen in. Max block hoeft niet al geeft rhyme 20% Increased Block maar een head heeft zowie zo weining block dus heeft het geen nut. MF - Shako PTopaz, Viper Ptopaz, Rhyme = 123% Kan dus meer worden want ringen zijn zo goed als vrij, MF + Resist ringen zijn dus mooi, Daarbij is Goldwrap ook niet duur. +/- 200% is dus wel te halen.
Nu hopen dat ik niet gehostiled wordt

als ik lvl 20 ben dan vraag ik wel iemand die mij wil helpen met ancients

zijn genoeg HC spelers op het moment