Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:34:
[...]

dus als je andy's visage samen met bramble 50% gebruikt krijg je een level 15 poison nova van (240-275) +50% = 360 - 412.5 psn damage van je merc?

heb ik nog een vraag over merc, wat voor skill level heeft de aura van een merc? kan je die berekenen of is het een vaste level? werken +skills items ook op die aura? (bijvoorbeeld holy freeze act2 nm merc, krijgt de holy freeze een bonus van shako +2 skills?)
ALle auras gaan tot level 17, alleen might is uncapped. Maar volgens mij gaan + items wel werken om bv boven die level 17 te komen.
Dalyxia schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:38:
[...]

necro summoner heeft toch een act1 merc met faith boog? aka fanatism?
Mja, die heb ik zo even niet op voorraad op HC :')
Maar kan ook, en die bramble aan laten doen :)
Alsnog de thorns en dan fana als extra aura O+

Er is nog een runeword voor lvl 9 fana, beast. (ber+tir+um+mal+lum), die zou ik in mijn hand kunnen houden als axe zijnde. Faith (ohm+jah+lem+eld) geeft lvl 12-15 fana geloof ik. Niet echt runes die je makkelijk vindt....net als de runes van bramble btw....ral+ohm+sur+eth

[ Voor 31% gewijzigd door Pheno79 op 26-09-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:42:
[...]

ALle auras gaan tot level 17, alleen might is uncapped. Maar volgens mij gaan + items wel werken om bv boven die level 17 te komen.
ja maar op welke level heeft je merc dan welke level aura?

bijvoorbeeld als je je merc op level 30 hired wat voor aura heeft tie dan? en hoe loopt dat op? is daar ergens een tabelletje van ofzo? ik kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:45:
[...]

ja maar op welke level heeft je merc dan welke level aura?

bijvoorbeeld als je je merc op level 30 hired wat voor aura heeft tie dan? en hoe loopt dat op? is daar ergens een tabelletje van ofzo? ik kan het niet vinden
Ik kan het nu niet zoeken voor je, maar zoek maar op diabloii.net bij de hirelings, daar staat een heel precieze tabel per act 2 hireling. De websense blocker van mijn bedrijf lust deze site niet, dus het heeft niets met luiheid te maken.
Sowieso kun je beter een lage huurling nemen, dat is beter voor zijn andere stats (strength/dex/vit en res gaan hoger uitkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:52:
[...]

Sowieso kun je beter een lage huurling nemen, dat is beter voor zijn andere stats (strength/dex/vit en res gaan hoger uitkomen).
ok, ik kijk ff op diabloii.net

btw dat met hogere stats schijnt dus bullshit te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:57:
[...]

ok, ik kijk ff op diabloii.net

btw dat met hogere stats schijnt dus bullshit te zijn
Ik zou het moeten uittesten. Maar aan de andere kant vind ik elke aura op lowlevel al fijn om te hebben, dus dom om ze zo vroeg mogelijk te nemen is het zeker niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:59:
[...]

Ik zou het moeten uittesten. Maar aan de andere kant vind ik elke aura op lowlevel al fijn om te hebben, dus dom om ze zo vroeg mogelijk te nemen is het zeker niet :)
mijn lvl 1 pala heeft al een prayer merc ;)

er is idd een lijst met merc levels en aura levels erbij. Heb hem thuis hard-copy liggen, dus kan ze nu eff niet oplepelen.
volgens mij is het wel degelijk zo dat het vaak wisselen van merc een effect heeft. mss niet in de stat-points (maar volgens mij ook daar!) maar ook qua life en resist. hoe kan het anders dat mijn nooit gewisselde en gelevellde merc van mijn necro zonder probls alle gear op kan pakken, daar waar ik voor andere mercs moet werken met duriel's shell of een str helm...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:28:
[...]

mijn lvl 1 pala heeft al een prayer merc ;)

er is idd een lijst met merc levels en aura levels erbij. Heb hem thuis hard-copy liggen, dus kan ze nu eff niet oplepelen.
volgens mij is het wel degelijk zo dat het vaak wisselen van merc een effect heeft. mss niet in de stat-points (maar volgens mij ook daar!) maar ook qua life en resist. hoe kan het anders dat mijn nooit gewisselde en gelevellde merc van mijn necro zonder probls alle gear op kan pakken, daar waar ik voor andere mercs moet werken met duriel's shell of een str helm...
Ik zal vanavond even kijken naar de defensive merc uit normal en die afzetten tegen de might merc uit nightmare.
Die zijn op 1 level na hetzelfde niveau (lvl 89 tegen 90), dus qua res zou er als het niets uitmaakt 2% verschil in res moeten zitten. Strength volgens mij 2 puntjes, dex 1 punt.
Ik zal het vanavond even posten of er meer verschil is of niet.

Insight en prayer zijn elkaar synergies, dus als je hem een insight geeft dan heal je echt duidelijk sneller. De prayer zijn synergiepunten voor de meditation.

[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 26-09-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:34:
[...]

Ik zal vanavond even kijken naar de defensive merc uit normal en die afzetten tegen de might merc uit nightmare.
Die zijn op 1 level na hetzelfde niveau (lvl 89 tegen 90), dus qua res zou er als het niets uitmaakt 2% verschil in res moeten zitten. Strength volgens mij 2 puntjes, dex 1 punt.
Ik zal het vanavond even posten of er meer verschil is of niet.

Insight en prayer zijn elkaar synergies, dus als je hem een insight geeft dan heal je echt duidelijk sneller. De prayer zijn synergiepunten voor de meditation.
That's why :9~

zal als het lukt eff kijken naar m'n eigen mercs (sorcmerc=lvl89, palamerc=90 & necromerc is 84)

sorcmerc is veel gewisseld, necro merc geloof ik nooit.

zal ook wel eff posten wat de verschillen zijn volgens mij zit er in de resist verschil..

palamerc @ lvl 90
str 194
dex 157
life 1967
res 54% @ hell

sorcmerc @ lvl 89
str 193
dex 156
life 1927
res 53% @ hell

geen verschil dus ... zit ik er dus naast en maakt het idd nix uit

[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 27-09-2006 00:12 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
kwakke01 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:40:
[...]

[...]

moet je alleen eff een paar countesjes doen om een hel-rune te scoren

heb nog een 4 pd-monarch op m'n sorc, daar doe ik eigenlijk nix mee, dus die mag je wel hebben als je genoeg str hebt.(heb al een spirit-monarch )

heb btw ook al een baba @hc; moet nu alleen nog de lvl req halen (=lvl 35) met een baba kan je trouwens ook best nm nog mee doen als melee; dat ding doet nog best veel dam eigenlijk. 2 ith's erin of maxdam jewels, en je komt bijna op de 100 dam. én dan heb je ook nog eens de MF!
Dat zou tof zijn :). Jouw account naam is gewoon kwakke01 ?

Zal vandaag weer eens proberen level 80 te worden, of in ieder geval dichtbij... :D
gisteravond vlak voor een hele dikke migraine aanval een 199% HoZ gevonden + ravenfrost 244 ar 20 dex

up ik de HoZ, krijg ik de slechtste roll die je je maar voor kan stellen denk ik, ga ik van 505 def naar 517 def

geweldig

[ Voor 38% gewijzigd door Dalyxia op 27-09-2006 10:02 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Boze barb meldt...

Ik ben al een tijd aan het toewerken naar een optimale ww-barb, maar ik moet en zal eens die IK-set aan, al ben ik sword i.p.v. mace. Ben ik eindeljk lvl 76 ... wil dat armor niet aan. Wat blijkt: ik pomp al een tijd mijn statpoints in vitality en energy, omdat in eerste instantie mijn strenght/dexterity nogal van belang was en dat mateloos achterliep. en ik heb 2x Arreat's Face en de Leviathan+pul die resp. +20 en +46 strenght doen, waardoor mijn strength kunstmatig hoger leek dan het is (180), waar 230 vereist is) :/

Kan ik 'm dus nóg niet aan... :(

verder alles flex, de spullen lopen binnen - al kreeg ik gisteren een Grandfather aangeboden voor Um :9~

maar ja die heb ik niet :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

trix0r schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:00:
[...]

Dat zou tof zijn :). Jouw account naam is gewoon kwakke01 ?

Zal vandaag weer eens proberen level 80 te worden, of in ieder geval dichtbij... :D
om het makkelijker te maken is zijn account naam, demoliscelly
oze barb meldt...

Ik ben al een tijd aan het toewerken naar een optimale ww-barb, maar ik moet en zal eens die IK-set aan, al ben ik sword i.p.v. mace. Ben ik eindeljk lvl 76 ... wil dat armor niet aan. Wat blijkt: ik pomp al een tijd mijn statpoints in vitality en energy, omdat in eerste instantie mijn strenght/dexterity nogal van belang was en dat mateloos achterliep. en ik heb 2x Arreat's Face en de Leviathan+pul die resp. +20 en +46 strenght doen, waardoor mijn strength kunstmatig hoger leek dan het is (180), waar 230 vereist is) :/

Kan ik 'm dus nóg niet aan... :(

verder alles flex, de spullen lopen binnen - al kreeg ik gisteren een Grandfather aangeboden voor Um :9~
Hel in de armor doen scheelt je ook weer wat str. -15% is dan nog maar 196str ;)
Btw Energy ? je doet toch niet teveel in energy he ?

[ Voor 56% gewijzigd door Derr_Hans op 27-09-2006 10:03 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Derr_Hans schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:59:
Hel in de armor doen scheelt je ook weer wat str. -15% is dan nog maar 196str ;)
Btw Energy ? je doet toch niet teveel in energy he ?
Genoeg om met manasteal lang te kunnen ronddansen ;)

Hel? Hell, no... niet op voorraad :/ Ik moet maar 'es veel towerruns gaan doen... op NM/Hell

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

... en weer gaat het mis...

deze keer m'n coldsorc @ lvl 45

ben ik lekker m'n 3e mephy run aan t doen; krijg ik een paar meteors op m'n dak. ik nog op de rejuvs drukken, maar die doen nix...

einde oefening dus weer.

vindt blizzard trouwens wel minder spelen; hij doet genoeg dam, dat is het niet, maar je moet continue plaatsen ipv gewoon casten, en zelfs dan kan je er doorheen lopen zonder geraakt te worden...

nu dan maar met m'n necro beginnen; poison nova met skellies erbij. heb op SCL een unique dagger
die +5 poison dagger en +4 nova geeft; die moet ik dus @ hc hebben!
fire golum erbij, omdat ik als uiteindelijke doel -for any char- nog steeds een conviction aura wil!

[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 27-09-2006 10:39 ]

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Zoek naar een +3 poison and bone +x nova wand bij de merchants.
En anders een witte met 2so, kan je "dolio" maken.
<edit>
De truc met blizzard is om het net voor opponenten te casten, meestel lopen ze erin, dan worden ze geraakt, zijn ze vertraagd en cast je het nog eens.
Je merc laten tanken doet ook heel veel.
Verder kan je met 120% fast cast (of 1 frame minder) ongeloofelijk snel ice blast casten, hiermee leg je elke unique zo neer.

[ Voor 58% gewijzigd door peke op 27-09-2006 10:52 ]

kwakke01 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:38:

ben ik lekker m'n 3e mephy run aan t doen; krijg ik een paar meteors op m'n dak. ik nog op de rejuvs drukken, maar die doen nix...

einde oefening dus weer.

vindt blizzard trouwens wel minder spelen; hij doet genoeg dam, dat is het niet, maar je moet continue plaatsen ipv gewoon casten, en zelfs dan kan je er doorheen lopen zonder geraakt te worden...

nu dan maar met m'n necro beginnen; poison nova met skellies erbij. heb op SCL een unique dagger
fire golum erbij, omdat ik als uiteindelijke doel -for any char- nog steeds een conviction aura wil!
Conviction lower geen POSION resist dus bespaar je de moeite ;)
Alleen lower resist curse doet dat.

Blizzard moet je idd voor een monster casten, en lopen er vaak in. Loop de monster niet dan mist blizzard vaker. Ice blast is ook zeer krachtig wanneer volledig gesynergized is en een hoop freeze duration.

Met posion neem je de trang gloves belt en shield ;)
Geeft je 25% extra posion damage en -25% enemy posion resist.
Mocht je op HC bramble krijgen dan is die 50% zeer leuk met de 25% extra van de gloves ;)
Helemaal leuk is als je een -50% enemy posion resist deathsweb wand heb ;)
dan heb je 75% extra en -75% resist +lower resist -1XX% :D

Test dit maar eens uit op Single Player ;)
BTW, dit is wel zeeeer duur en je mist resist.

Wanneer lower resist is gecast, en je gebruik nova hier zit een soort van 2 sec delay op.
Duration is dus 2 sec, als je binnen 2 sec weer PNova doet dan heeft dat niet veel effect.
Holy Freeze merc kan goed met Firewall skill als backup.

Dus lower, PNova, Fire Ball/Wall, PNova, CE (als die dood is ;) )

Suc6 :D

[ Voor 24% gewijzigd door Derr_Hans op 27-09-2006 11:28 ]

Ramzzz schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:14:
[...]

Genoeg om met manasteal lang te kunnen ronddansen ;)

Hel? Hell, no... niet op voorraad :/ Ik moet maar 'es veel towerruns gaan doen... op NM/Hell
Energy is voor geen ene build nodig, stop NOOIT punten in energy, zonde van al het andere wat wel goed is. Mijn strafazon heeft zelfs base vital en energy, de benodigde strength en de rest in dex voor de meeste damage.
Ik heb met geen ene build ooit manaproblemen gehad op endgame, dus doe het aub niet!
Pheno79 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:24:
[...]

Energy is voor geen ene build nodig, stop NOOIT punten in energy, zonde van al het andere wat wel goed is. Mijn strafazon heeft zelfs base vital en energy, de benodigde strength en de rest in dex voor de meeste damage.
Ik heb met geen ene build ooit manaproblemen gehad op endgame, dus doe het aub niet!
Mijn stafer heeft 80 vit en base energy.
Met een tal mask 10% dual leech is die mana zo vol, life ook want met carrion wind heb je 18% op normal.

Hell mode is dat 18 / 3 toch ? 6% life leech dan en 3% mana leech.

kwakke01 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 10:38:

einde oefening dus weer.

Het aura verhaal dat niet werkt op je necro heb je al gehoord, maar ik zal voor wat items mijn ogen open houden op hell. Dat doe ik sowieso al. Het zou je helpen voor je firegolem, dat dan weer wel.
Ik zou eerder een act 3 merc nemen, om poison immunes neer te matten.

Derr Hans had jij die iratha spullen van me gepakt? Ik ben vergeten of ik ze nu al gegeven had of ze gewoonweg kwijt ben :') Ik heb irathas amu er nu ook bij, mocht je nog wat setbonus willen hebben namelijk :D
Derr_Hans schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:27:
[...]

Mijn stafer heeft 80 vit en base energy.
Met een tal mask 10% dual leech is die mana zo vol, life ook want met carrion wind heb je 18% op normal.

Hell mode is dat 18 / 3 toch ? 6% life leech dan en 3% mana leech.
Ja, is delen door 3 als ik het me nog goed herinner. Maar dan nog, als een vijand in de buurt van een ranged attacker kan komen ben je niet goed bezig, dus base vita kan goed ;)
Op HC natuurlijk niet, daar ga je niet zo risicovol te werk.

[ Voor 18% gewijzigd door Pheno79 op 27-09-2006 11:31 ]

Pheno79 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:29:
[...]

Het aura verhaal dat niet werkt op je necro heb je al gehoord, maar ik zal voor wat items mijn ogen open houden op hell. Dat doe ik sowieso al. Het zou je helpen voor je firegolem, dat dan weer wel.
Ik zou eerder een act 3 merc nemen, om poison immunes neer te matten.

Derr Hans had jij die iratha spullen van me gepakt? Ik ben vergeten of ik ze nu al gegeven had of ze gewoonweg kwijt ben :') Ik heb irathas amu er nu ook bij, mocht je nog wat setbonus willen hebben namelijkk :D
heb geen iratha gepakt.
Denk dat je kwakke bedoel, op HC toch (gelezen een paar posts terug)

-edit-
Klopt, met 80 vita kan ik zelf rennen met lvl 10 van harmony als het niet op schiet.
Vooral Baalruns op NM, Maar als je ren kom je dicht bij, zo kan ik dus 2 a 3 klappen ontvangen en gouw weg wezen en strafen :D

Maar base vita kan makkelijk op SCL ;) is toch weer 60 stats in dex en dat is weer 60% EnDam :D

[ Voor 18% gewijzigd door Derr_Hans op 27-09-2006 11:35 ]

Derr_Hans schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:15:
[...]

Conviction lower geen POSION resist dus bespaar je de moeite ;)
Alleen lower resist curse doet dat.

Blizzard moet je idd voor een monster casten, en lopen er vaak in. Loop de monster niet dan mist blizzard vaker. Ice blast is ook zeer krachtig wanneer volledig gesynergized is en een hoop freeze duration.
mijn merc tankte ook, met als gevolg dat de monsters dus idd altijd stil stonden, met als gevolg dat je véél minder raakt. Gebruik daarom liever glacial spike, vanwege het area effect, en omdat die veel sneller cast als blast. Maar goed. Ga nu eens een FBall proberen, heb nog een 'leaf' liggen, dus dat geeft een enorme boost op lvl 19

Conviction breekt immunities staat er, dus ik neem aan ook poison (salvation heeft geen poison res, net zoals vengeance geen poison dam heeft)

Derr_Hans schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:32:
[...]

heb geen iratha gepakt.
yep, ging idd om de set bonussen, dus als je toevallig vanaaf online bent zal ik wel eff inloggen

kwakke01 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:34:
[...]

mijn merc tankte ook, met als gevolg dat de monsters dus idd altijd stil stonden, met als gevolg dat je véél minder raakt. Gebruik daarom liever glacial spike, vanwege het area effect, en omdat die veel sneller cast als blast. Maar goed. Ga nu eens een FBall proberen, heb nog een 'leaf' liggen, dus dat geeft een enorme boost op lvl 19

Conviction breekt immunities staat er, dus ik neem aan ook poison (salvation heeft geen poison res, net zoals vengeance geen poison dam heeft)
Maar conv doet geen posion verlagen.
Zal het even zoeken voor je.

-edit gevonden-
Effect: Reduces enemy Defense and the Resistances of monsters.

* This aura does not lower an enemy's magic or poison resistance. Conviction will remove immunities which will allow you or your party members to damage monsters that were previously untouchable with immunities. There is a cap of -150% resistance and you will not be able to remove some monster's immunities in hell level.
* This aura, when breaking an immunity, will only function at 1/5 effectiveness.

[ Voor 26% gewijzigd door Derr_Hans op 27-09-2006 11:37 ]

Derr_Hans schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:32:
[...]

heb geen iratha gepakt.
Niet bij mijn weten, ik heb kwakke nog niet online gezien. Kut, ben ik die zooi weer kwijtgeraakt op onverklaarbare wijze....nou ja, er valt genoeg, dus ik zoek ze wel op baal normal indien iemand lowlevel grut wilt hebben. *Pheno is SC, *PhenoHC als iemand een hulp/boost/wps moet hebben. Ik sta nog steeds niet in het GoT spelerslijstje :|

Ik ga vanavond eens titan questdemo uitproberen, als je me online ziet dan is of het downloaden niet gelukt, of het was geen klap aan :D
kwakke01 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:35:
[...]

yep, ging idd om de set bonussen, dus als je toevallig vanaaf online bent zal ik wel eff inloggen
Oh, ik ben dronken geweest denk ik, heb jij wel de iratha stuff (handschoenen en helm geloof ik) :')
Amu zal ik vanavond dan even droppen, dan heb je iig 45% all res op normal voor een char van je.
Doe ik wel tijdens het downloaden van TQ.
Pheno79 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:36:
[...]

Niet bij mijn weten, ik heb kwakke nog niet online gezien. Kut, ben ik die zooi weer kwijtgeraakt op onverklaarbare wijze....nou ja, er valt genoeg, dus ik zoek ze wel op baal normal indien iemand lowlevel grut wilt hebben. *Pheno is SC, *PhenoHC als iemand een hulp/boost/wps moet hebben. Ik sta nog steeds niet in het GoT spelerslijstje :|

Ik ga vanavond eens titan questdemo uitproberen, als je me online ziet dan is of het downloaden niet gelukt, of het was geen klap aan :D
TQ heb ik ook liggen, is wel leuk maar het houd je niet zo vast als D2 :D
Online community is ook minder als D2.
Gameplay is ook een stuk trager, BTW Full version is een hoop aan gepakt qua balance van skills en attack speed.

Maar ja dit is mijn mening, wellicht geeft TQ jouw meer plezier.

Derr_Hans schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:39:
[...]

TQ heb ik ook liggen, is wel leuk maar het houd je niet zo vast als D2 :D
Online community is ook minder als D2.
Gameplay is ook een stuk trager, BTW Full version is een hoop aan gepakt qua balance van skills en attack speed.

Maar ja dit is mijn mening, wellicht geeft TQ jouw meer plezier.
Ik hoor er veel over, dus ik zal het op z'n minst proberen.

D2 zal altijd op elke pc van me staan, dat doet het al jaren :) Het zit zelfs in mijn backup image :D
Derr_Hans schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:36:
[...]

Maar conv doet geen posion verlagen.
Zal het even zoeken voor je.

-edit gevonden-
Effect: Reduces enemy Defense and the Resistances of monsters.

* This aura does not lower an enemy's magic or poison resistance. Conviction will remove immunities which will allow you or your party members to damage monsters that were previously untouchable with immunities. There is a cap of -150% resistance and you will not be able to remove some monster's immunities in hell level.
* This aura, when breaking an immunity, will only function at 1/5 effectiveness.
Grr, niet goed gelezen dus...

maar icm skellies blijft het leuk, omdat conviction immers ook defense verlaagt.

-edit- @ pheno; je staat er gewon in hoor O-)

kwakke01 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:45:
[...]

Grr, niet goed gelezen dus...

maar icm skellies blijft het leuk, omdat conviction immers ook defense verlaagt.
Maar defense verlagen zorgt er alleen voor dat de kans om te raken hoger wordt. Dan kun je net zo goed een blessed aim merc nemen....of zit ik nu verkeerd te denken?
added aan gotrentagear

char: Dalyxiasitems
bonehew non eth
twitchtrow studded leather
tal belt

char: verdeeld over waar ruimte was

sigons boots
sigons belt
magnus skin gloves

[ Voor 30% gewijzigd door Dalyxia op 27-09-2006 12:09 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Pheno79 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:24:
[...]

OK. Ik heb dus de op 1 na ultieme WW-barb straks :/

Pheno79 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 11:49:
[...]

Maar defense verlagen zorgt er alleen voor dat de kans om te raken hoger wordt. Dan kun je net zo goed een blessed aim merc nemen....of zit ik nu verkeerd te denken?
liever een coldmerc of een mightmerc; die leveren een (grotere) bijdrage aan de totaaldam. Met lower kan ik altijd nog een poison immunity breken, dus met 1 skill to rule them all!
heb er al weer zin in! nu nog eerst items sparen en een goed run-char bouwen...

kwakke01 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:00:
[...]

liever een coldmerc of een mightmerc; die leveren een (grotere) bijdrage aan de totaaldam. Met lower kan ik altijd nog een poison immunity breken, dus met 1 skill to rule them all!
heb er al weer zin in! nu nog eerst items sparen en een goed run-char bouwen...
zoals gezegd, ik zal mijn ogen open houden bij de winkeliers.
Ik zal langzaamaan met mijn barb beginnen, twitch heb ik, nu nog een leuk lowlevel wapen. IK maul als endwapen moet wel lukken, die ligt al klaar :)
wat zijn eigenlijk goeie boots voor een hammerdin?

gore riders?
IK boots?
war travelers?
Hoe krijg je als necro conv aura ?
juist als je rijk bent :D

op HC moet je eerst een char hebben die hoog genoeg is om rijk te kunnen worden.
en ja als je steeds dood gaat ^^ gaat dat niet zo 1 2 3.

Wat is de meest voorkomende TPPK ? cold magic ??
Baal runnen met een 4 sox Shield vol Perfect saphires ?

Dalyxia schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:21:
wat zijn eigenlijk goeie boots voor een hammerdin?

gore riders?
IK boots?
war travelers?
Waar resist op zit met FRW,
Gore is iet echt nodig met hammes toch ?

Natalya's boots Cold/Fire Res 40% runwalk

Derr_Hans schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:25:

op HC moet je eerst een char hebben die hoog genoeg is om rijk te kunnen worden.

ja ja JA!

ik weet het, maar ik bewaar een deel van de spullen die ik niet (meer) gebruik op m'n mules. zo heb ik nog een 3s crystal, isenhart armor, vidala's boots, olgens mij ook nog 2 set ringen, pala shields, pala sword runes en gems.
ga nu wel eerst lvl 20 worden en countesjes doen ofzo voor de runes...
ik zit dus meestal wel weer redelijk snel in act 5, alleen dan? ik wilde dus deze keer lekker op normal blijven om set items te sparen; had 2 mephies gedaan, en 2 set items gevonden, maar toch ga ik dan weer dood op zo'n vampire... De sorc build was op zich goed, maar om iets te kunnen raken moest ik blijkbaar toch elke keer te dichtbij komen... nu dan proberen met een necro, zodat ik iig een meat-shield heb. Daarna een pala en een sorc bouwen

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 27-09-2006 13:04 ]

Derr_Hans schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:25:

Lvl 76, dus working on it.

Ik baalrun niet in pubbies, dus mijn kans om dood te gaan aan pkérs is erg klein ;)
En langzamerhand komen de goede dingen.
kwakke01 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:02:
[...]

ja ja JA!

ik weet het, maar ik bewaar een deel van de spullen die ik niet (meer) gebruik op m'n mules. zo heb ik nog een 3s crystal, isenhart armor, vidala's boots, olgens mij ook nog 2 set ringen, pala shields, pala sword runes en gems.
ga nu wel eerst lvl 20 worden en countesjes doen ofzo voor de runes...
ik zit dus meestal wel weer redelijk snel in act 5, alleen dan? ik wilde dus deze keer lekker op normal blijven om set items te sparen; had 2 mephies gedaan, en 2 set items gevonden, maar toch ga ik dan weer dood op zo'n vampire... De sorc build was op zich goed, maar om iets te kunnen raken moest ik blijkbaar toch elke keer te dichtbij komen... nu dan proberen met een necro, zodat ik iig een meat-shield heb. Daarna een pala en een sorc bouwen
Ik ben toen ik in act5 rond rende wat baalruns gaan doen om lvl 35 te worden ofzo. Als je de boel voor de rest daarna solo'ed heb je geen pubby baalruns nodig om te levelen.

Als je wilt dat ik je wat omhoog level kan ik wel meelopen met je in normal baalruns, hoe meer tweakers tegelijkertijd, hoe meer exp. Pubby doe ik niet, de eerste keer dat ik dat deed had ik al een bijna-dood ervaring.
Derr_Hans schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:26:
[...]

Waar resist op zit met FRW,
Gore is iet echt nodig met hammes toch ?

Natalya's boots Cold/Fire Res 40% runwalk
mja, misschien als ik wizzy inruil voor hoto, want dan ga ik van +75 res naar +40 of minder (waarschijnlijk minder :P) en dan ben ik weer meer res nodig, kzit nu op 90 res all op hell met mijn hammerdin (die dankzij marukkk's enigma het erg goed doet)

wizzy
shako um
eni 78xdef
199% HoZ (alleen door kolere roll met uppen is tie maar van 505 naar 517 def gegaan)
arach
magefist
goreriders, ik boots of natalya's
dwarfstar+ natures peace
mara 23
paar fhr charms
paar +18 life sc

totaal 1486life, alleen is mijn def nog steeds bagger weinig, 88xxdef met holy shield aan is dan 40% chance to get hit en 47% to block
Pheno79 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:16:
[...]

Ik ben toen ik in act5 rond rende wat baalruns gaan doen om lvl 35 te worden ofzo. Als je de boel voor de rest daarna solo'ed heb je geen pubby baalruns nodig om te levelen.

Als je wilt dat ik je wat omhoog level kan ik wel meelopen met je in normal baalruns, hoe meer tweakers tegelijkertijd, hoe meer exp. Pubby doe ik niet, de eerste keer dat ik dat deed had ik al een bijna-dood ervaring.
nadeel is dus vind ik dat je zonder baalies redelijk lang doet over het levellen.
tot lvl 20 kan je zelf redelijk snel levellen in pub-games met lotgenoten. als er een lvl 3x of 4x bijzit, moet je alert gaan spelen! Bij een druid en barb bv altijd buiten de range van de WW of hurricane gaan staan; bij li-sorcs altijd uit het zicht gaan staan. dan voorkom je iig al 1-hit kills.

en standaard de alt knop ingedrukt houden. dan zie je alle drops goed, en hoef je alleen nog maar je vinger (die boven de F4 zweeft) te laten zakken als iemand hostile gaat. Met de NOCD-sessie ben ik er dan in een split-second uit. opnieuw aanloggen en verhaal gaan halen!

Dalyxia schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:49:
[...]

mja, misschien als ik wizzy inruil voor hoto, want dan ga ik van +75 res naar +40 of minder (waarschijnlijk minder :P) en dan ben ik weer meer res nodig, kzit nu op 90 res all op hell met mijn hammerdin (die dankzij marukkk's enigma het erg goed doet)

wizzy
shako um
eni 78xdef
199% HoZ (alleen door kolere roll met uppen is tie maar van 505 naar 517 def gegaan)
arach
magefist
goreriders, ik boots of natalya's
dwarfstar+ natures peace
mara 23
paar fhr charms
paar +18 life sc

totaal 1486life, alleen is mijn def nog steeds bagger weinig, 88xxdef met holy shield aan is dan 40% chance to get hit en 47% to block
Def is weinig aan te doen, bijde natalya's en gore's geven max 16x Defence.
nat minimale def is 125 en die van gore is 140 def

De resist op natalyas is ook niet schrikbarend veel maar toch tussen 15a25% voor cold en fire.
Gore's heeft mods er op die niet echt goed zijn voor een hammer.

Natalya's heeft 40% runwalk en gore's 30%
En is de natalay's ook goedkoper ;)

Derr_Hans schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:18:
[...]

Def is weinig aan te doen, bijde natalya's en gore's geven max 16x Defence.
nat minimale def is 125 en die van gore is 140 def

De resist op natalyas is ook niet schrikbarend veel maar toch tussen 15a25% voor cold en fire.
Gore's heeft mods er op die niet echt goed zijn voor een hammer.

Natalya's heeft 40% runwalk en gore's 30%
En is de natalay's ook goedkoper ;)
als iemand @hc nog vidala's snare (amu) heeft, dan houd ik me aanbevolen. Heb de booties nog, en die geven samen leuke stats: 30% fastrun, 50%mf 8% resall, 20% coldres en 150 to max stamina

heb dus al angelic ring en cathan's seal, dus als iemand het bijpassende hoedje heeft, of een angelic wings/angelic mantle :P

berserker helm en/of armor mag ook, want die axe heb ik nog; ga ik gewoon eerst een leaper maken met naturalresist/iron skin als main defense. sword mastery erbij en hakkuh!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:31
Ramzzz schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:00:
[...]

OK. Ik heb dus de op 1 na ultieme WW-barb straks :/
ik wil er wel mee kennismaken (heb er zelf ook 1)
alleen geen idee wanneer ik weer online kom, zal wel vrijdag avond worden,
maar hoeveel dmg doe je??

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Frunz schreef op woensdag 27 september 2006 @ 14:55:
[...]

ik wil er wel mee kennismaken (heb er zelf ook 1)
alleen geen idee wanneer ik weer online kom, zal wel vrijdag avond worden,
maar hoeveel dmg doe je??
1500 o.i.d. per hand dan hè?

NB: SCL!

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 27-09-2006 14:58 ]

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:31
ik zit op 13k op dit moment :P (dat is wel met might)

@post hieronder, maar dat is geen WW dmg

[ Voor 28% gewijzigd door Frunz op 27-09-2006 18:42 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Frunz schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:08:
ik zit op 13k op dit moment :P (dat is wel met might)
LoL, dat doet mijn merc ook bijna (en ik kan nog een jewel in z'n andy's zetten)

ben er eigenlijk nog helemaal niet mee op stap geweest sinds er nu een andy's op zit...

mss toch maar weer es SCL spelen!?!

neeh, voorlopig eerst eff hc; het zal toch eens lukken...

@frunz, klopt, dat is ouderwetse klap-met-de-stok-schade ;) maar hij gaat wel als een wervelwind tekeer hoor:+

zal je als ik thuis ben eff adden trix0r.

BTW, ik heb voor het HC spelen maar een nieuw account aangemaakt, aangezien ik nu elke keer m'n goodies kwijt ben omdat m'n mules al vol zitten :(

Acct name : KWHC

[ Voor 27% gewijzigd door kwakke01 op 27-09-2006 19:05 ]

Rare Barb helmpje op HC:
+2 warcries
+ 3 battle orders
+1 increased speed
cold res 26%
oa.

Voor de liefhebber af te halen.

• peke
Pheno79 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:27:
Rare Barb helmpje op HC:
+2 warcries
+ 3 battle orders
+1 increased speed
cold res 26%
oa.

Voor de liefhebber af te halen.
Die zou ik toch traden voor pul, + 5 bo helmpje is echt zeer geliefd bij bo barbs.
(Heel wat mensen hebben een barb met +items enkel voor bo).
corpseflayer schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:35:
[...]

Die zou ik toch traden voor pul, + 5 bo helmpje is echt zeer geliefd bij bo barbs.
(Heel wat mensen hebben een barb met +items enkel voor bo).
Ik zie wel, we zijn hier om elkaar te helpen :)
Pul kan wel handig zijn om wat betere necro zooi te krijgen.
Voor de lowlevel liefhebber wel sigons shield. Altijd handig, die block kans en +1 to all.

Ik ben nu eindelijk door de flayer heen (leuke loting, ik moest nog door de great marsh). Het oog en de hersenen zijn binnen. Ik rende net de ruined temple in voor de book-quest, maar ik had een welkomgenootschap die meteen mij de hand zwaard wilde schudden. Laat maar, volgende loting beter :')

Morgen weer een dag :)

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
lol in een roll een trap skiller met 12 fhr gedraaid. best lkkr.

heb vandaag ff zitten spelen met mun mf necro maar naar 2 uur spelen nix vinden dan bakken gold en diamanten vind ik niet veel soeps. heb best veel mf aan en nog nix vinden.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

mrboomblaster schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:55:
lol in een roll een trap skiller met 12 fhr gedraaid. best lkkr.

heb vandaag ff zitten spelen met mun mf necro maar naar 2 uur spelen nix vinden dan bakken gold en diamanten vind ik niet veel soeps. heb best veel mf aan en nog nix vinden.
Dat noemen ze pech. Zoiets dat ik bij meph/diablo nog nooit iets supers heb gevonden na 1000+ runs.
Ze willen bij mij gewoon niet :')
Pheno79 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 06:56:
[...]

Dat noemen ze pech. Zoiets dat ik bij meph/diablo nog nooit iets supers heb gevonden na 1000+ runs.
Ze willen bij mij gewoon niet :')
dat heb ik dus inderdaad ook meer als een jaar gehad, nooit echt iets goeds gevonden, maar sinds een paar weken droppen er toch regelmatig best leuke dingen, low CoA, nightwing (2x, 1 eth perfect stats en 1 12%) 199%HoZ, mara 23, highlords 2x, en nog wat wannabe goeie items zoals eldritch orb maar die zijn dan met zulke low stats dat je er niks aan hebt, tis niet echt veel, maar ik ben best tevreden
Pheno79 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:09:
[...]

Ik zie wel, we zijn hier om elkaar te helpen :)
Pul kan wel handig zijn om wat betere necro zooi te krijgen.
Voor de lowlevel liefhebber wel sigons shield. Altijd handig, die block kans en +1 to all.

Ik ben nu eindelijk door de flayer heen (leuke loting, ik moest nog door de great marsh). Het oog en de hersenen zijn binnen. Ik rende net de ruined temple in voor de book-quest, maar ik had een welkomgenootschap die meteen mij de hand zwaard wilde schudden. Laat maar, volgende loting beter :')

Morgen weer een dag :)
dat schild wil ik wel lenen; kan m'n lvl 14 pala leuk gebruiken. En als je die barb helm niet gaat gebruiken, dan heb ik daar ook nog wel een hoofd voor ;)

heb nu daarnaast m'n necro projectje opgestart zit nu op lvl 8 dus nog een lange weg te gaan zeg maar...

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 28-09-2006 09:10 ]

Nou ik heb besloten om de eerst volgende keer ook HC char te maken.
Necromancer.

Dit is eenmaal simple om te maken.

Skills -> lvl 15 CE -> lvl 6 AD -> lvl 1 alle summons + mastery -> lvl 13 revives.
lvl 43 klaar en hopelijk dan in NM, en in NM gaat ik.
-> lvl 15 SM, lvl 15 GM, lvl 20 CE

Ik ga van 5+ skills uit.
18 revive's + 10+ yard radius AD en CE en een Fire Golem.
Geen Clay ? nee geen clay :D
Clay werkt niet in deze build ;) de bedoeling is dat mijn minion's geraakt worden. En als ze slowed zijn dan raken ze niet goed.

Act 1 fire merc met "edge" bow heeft lvl 15 thorns aura.
lvl 15 thorns heeft 810% returns damage met AD is dat 1620%, 300 damage is dan 5120 damage terug ;) In hell modus hebben veel monsters 50% Physical Res, dan is het 2560 damage returns.
Dit vind ik wel oke, boven op de damge returns komt nog de damage die revives doen, en die mijn merc doet. Merc doet veel damage tegen demons en undead, 310-380% Dam demons 280% Dam undead. Dus zou chaos sanc. goed kunnen runnen als ik wat MF gear krijg :D

Zelf op switch een Insight Scyte, om CE en Rivives te casten, daarna switch naar resist gear ;)

Ga dit eerst even testen op SP ;) voordat ik tijd gaat besteden aan dit project op HC.

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 28-09-2006 09:48 ]

Derr_Hans schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:46:
Nou ik heb besloten om de eerst volgende keer ook HC char te maken.
Necromancer.

Dit is eenmaal simple om te maken.

Skills -> lvl 15 CE -> lvl 6 AD -> lvl 1 alle summons + mastery -> lvl 13 revives.
lvl 43 klaar en hopelijk dan in NM, en in NM gaat ik.
-> lvl 15 SM, lvl 15 GM, lvl 20 CE

Ik ga van 5+ skills uit.
18 revive's + 10+ yard radius AD en CE en een Fire Golem.
Geen Clay ? nee geen clay :D
Clay werkt niet in deze build ;) de bedoeling is dat mijn minion's geraakt worden. En als ze slowed zijn dan raken ze niet goed.

Act 1 fire merc met "edge" bow heeft lvl 15 thorns aura.
lvl 15 thorns heeft 810% returns damage met AD is dat 1620%, 300 damage is dan 5120 damage terug ;) In hell modus hebben veel monsters 50% Physical Res, dan is het 2560 damage returns.
Dit vind ik wel oke, boven op de damge returns komt nog de damage die revives doen, en die mijn merc doet. Merc doet veel damage tegen demons en undead, 310-380% Dam demons 280% Dam undead. Dus zou chaos sanc. goed kunnen runnen als ik wat MF gear krijg :D

Zelf op switch een Insight Scyte, om CE en Rivives te casten, daarna switch naar resist gear ;)

Ga dit eerst even testen op SP ;) voordat ik tijd gaat besteden aan dit project op HC.
Ik ga dus een PN necro maken

op normal:
10 skeleton mastery
5 skelly
1 clay golumn/blood golum/iron golumn
1 golumn mastery
1 Fire golumn
1 teeth
1 bone armor
10 Poison dagger
1 Corpse explosion
1 poison explosion
10 poison nova
1 weaken
1 amp dam
1 terror
1 IM
1 life tap
1 decriptify
1 lower resist

kan ik rond lvl 45 naar nm, dan PD/PE/PN maxen dan naar hell, en kijken of ik skells max, of de ranges/kracht van de curses vergroot.

kwakke01 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:58:
[...]

Ik ga dus een PN necro maken

op normal:
10 skeleton mastery
5 skelly
1 clay golumn/blood golum/iron golumn
1 golumn mastery
1 Fire golumn
1 teeth
1 bone armor
10 Poison dagger
1 Corpse explosion
1 poison explosion
10 poison nova
1 weaken
1 amp dam
1 terror
1 IM
1 life tap
1 decriptify
1 lower resist

kan ik rond lvl 45 naar nm, dan PD/PE/PN maxen dan naar hell, en kijken of ik skells max, of de ranges/kracht van de curses vergroot.
De skellies kan op zich, maar ik zou iets als bone armor (1 punt is ok) samen met bone wall laten werken.
Jij kunt meer klappen hebben, en je kunt die gasten beter controleren.

Wat je ook zou kunnen doen is geheel niets in de summon doen. Poison icm met terror bv. Jij poisoned en gooit er meteen terror op, zij gaan al vluchtend dood :D Misschien icm bonewall om het vluchten te controleren, dan kun je indien de poison uitgwerkt is het recept opnieuw herhalen :) .
Ik heb iig 1 skiller voor je, die p/btree gebruik ik toch niet als summoner. (Ce heeft niet zoveel baat bij 1 +).
Pheno79 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:05:
[...]
De skellies kan op zich, maar ik zou iets als bone armor (1 punt is ok) samen met bone wall laten werken.
Jij kunt meer klappen hebben, en je kunt die gasten beter controleren.

Wat je ook zou kunnen doen is geheel niets in de summon doen. Poison icm met terror bv. Jij poisoned en gooit er meteen terror op, zij gaan al vluchtend dood :D Misschien icm bonewall om het vluchten te controleren, dan kun je indien de poison uitgwerkt is het recept opnieuw herhalen :) .
Ik heb iig 1 skiller voor je, die p/btree gebruik ik toch niet als summoner. (Ce heeft niet zoveel baat bij 1 +).
hmmm, terror is idd een leuke optie, nog niet aan gedacht. Zat meer te denken aan lower, omdat dat de resistances verlaagd, en immunities breekt. Een goed gebouwde PN-er kan zelfs op 1/5 van de skill nog in moordend tempo rond rennen ;)

d8 skellies, omdat ik daarmee tot zeg lvl 40 redelijk veilig mee ben. Daarom wilde ik daar ook min. 3 van hebben zodat ik iig iets van een meat-shield heb. Zou wel een hoop punten schelen, die dan im bv firegolumn en -mastery kunnen

Curses overal 1 punt in voordat ik naar NM ga, omdat je dan tegen Poison Immunities gaat aanlopen (lower heeft alle opgenoemde curses als prereq)
die skiller lijkt me wel wat, maar dan moet ik eerst wat leveltjes winnen denk ik. Als iemand nog eens TO-gloves tegenkomt, houdt ik me aanbevolen!

[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 28-09-2006 10:26 ]

kwakke01 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:15:
[...]

hmmm, terror is idd een leuke optie, nog niet aan gedacht. Zat meer te denken aan lower, omdat dat de resistances verlaagd, en immunities breekt. Een goed gebouwde PN-er kan zelfs op 1/5 van de skill nog in moordend tempo rond rennen ;)

d8 skellies, omdat ik daarmee tot zeg lvl 40 redelijk veilig mee ben. Daarom wilde ik daar ook min. 3 van hebben zodat ik iig iets van een meat-shield heb. Zou wel een hoop punten schelen, die dan im bv firegolumn en -mastery kunnen

Curses overal 1 punt in voordat ik naar NM ga, omdat je dan tegen Poison Immunities gaat aanlopen (lower heeft alle opgenoemde curses als prereq)
die skiller lijkt me wel wat, maar dan moet ik eerst wat leveltjes winnen denk ik. Als iemand nog eens TO-gloves tegenkomt, houdt ik me aanbevolen!
Alle curses moet je 1 punt geven, decryp is voor de bosses weer een must bv. Maar terror wordt onderschat imho. Mijn beste barb heeft lvl 35 howl en dat is voor een beserker echt handig (en is een synergy van beserk)! Als het te druk wordt rent iedereen lekker weg, kun je in alle rust tot adem komen (potions dus :') ) Deze ga ik dan ook na maken in HCL, op SCL ben ik nog niet doodgegaan, dus hij is legit. En dan heb ik meteen iets aan dat helmpje wat ik gevonden heb :)

Ik heb voor mezelf TO gloves, mocht ik of ze nog een keer vinden of betere gloves vinden (kan dat voor een necro?) dan zal ik ze door passen :)
Pheno79 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:43:
[...]
Alle curses moet je 1 punt geven, decryp is voor de bosses weer een must bv. Maar terror wordt onderschat imho. Mijn beste barb heeft lvl 35 howl en dat is voor een beserker echt handig (en is een synergy van beserk)! Als het te druk wordt rent iedereen lekker weg, kun je in alle rust tot adem komen (potions dus :') ) Deze ga ik dan ook na maken in HCL, op SCL ben ik nog niet doodgegaan, dus hij is legit. En dan heb ik meteen iets aan dat helmpje wat ik gevonden heb :)

Ik heb voor mezelf TO gloves, mocht ik of ze nog een keer vinden of betere gloves vinden (kan dat voor een necro?) dan zal ik ze door passen :)
mag ik wel zeggen dat ik vind dat howl een stuk beter werkt dan terror, terror moet je namelijk richten en casten terwijl je howl gewoon in een radius om je heen werkt

ik vond op singleplayer terror iig slecht
Dalyxia schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:48:
[...]

mag ik wel zeggen dat ik vind dat howl een stuk beter werkt dan terror, terror moet je namelijk richten en casten terwijl je howl gewoon in een radius om je heen werkt

ik vond op singleplayer terror iig slecht
Als necro moet je gewoon niet huilen, gewoon lekker stoer doen en de boel terorriseren 8)

terror heeft een fixed radius van 2,6ft Dat houdt in dat je goed moet mikken idd. voorlopig dus gewoon 1 puntje; ze moeten ook wel een keer weer terugkomen immers :+

hmm, kan natuurlijk met bone wall schaapsherder gaan spelen :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 28-09-2006 13:03 ]

kwakke01 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:47:
[...]

Als necro moet je gewoon niet huilen, gewoon lekker stoer doen en de boel terorriseren 8)

terror heeft een fixed radius van 2,6ft Dat houdt in dat je goed moet mikken idd. voorlopig dus gewoon 1 puntje; ze moeten ook wel een keer weer terugkomen immers :+

Voordeel met terror is dat je kan selecteren welke monster(s) moeten rennen.
Juist vanwege die kleine radius, 1pt is genoeg anders rennen ze telang :D

FCR heeft geen effect op curses toch ?
Dan spam je wat terror op een pack gloams en de rest blijft wel komen omdat je geselechteerd kan terroreren ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 28-09-2006 13:26 ]

Derr_Hans schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:25:
[...]

Voordeel met terror is dat je kan selecteren welke monster(s) moeten rennen.
Juist vanwege die kleine radius, 1pt is genoeg anders rennen ze telang :D

FCR heeft geen effect op curses toch ?
Dan spam je wat terror op een pack gloams en de rest blijft wel komen omdat je geselechteerd kan terroreren ;)
nadeel is dat je met poison juist wilt dat ze ALLEMAAL wegrennen, aangezien poison een wide area effect heeft. mooier zou dan zijn geweest als terror dezelfde reach heeft als PN. Terror is bv wél weer leuk als je terror cast, en dan een paar spirits erachteraan

kwakke01 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:47:
[...]

Op singleplayer vonmd ik het iig een erg leuke build, terror + bonewall/prison en je voelt je inderdaad een schaapsherder. Ik maakte het af met spear/spirit, maar poison kan natuurlijk ook.

Howl is voor de barb weer wat fijner. Alleen de minions of destruction rennen niet weg, maar dat zijn bij mij dan ook de enige vijanden die niet vatbaar zijn met zo'n hoog level howl (howl kijkt naar monsterlevel en mijn char en howl level).

Normaal warcry ik voor de 8/9 sec stun. Mocht het te druk worden dan howl ik de rest weg en mat ik ze af met beserk :) Werkt prima.

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Wie weer waar ik een GOEIE WERKENDE diablo 2 LOD .iso(of een andere file is ook goed :P) kan vinden? Mijn echte CD is gebroken, en ik heb hier nog een CD key liggen en ik wil graag weer LOD spelen. Tot nu heb ik er maar 2 gevonden, en allebei deden ze het niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Aubergine op 28-09-2006 16:08 ]

Aubergine schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:07:
Wie weer waar ik een GOEIE WERKENDE diablo 2 LOD .iso(of een andere file is ook goed :P) kan vinden? Mijn echte CD is gebroken, en ik heb hier nog een CD key liggen en ik wil graag weer LOD spelen. Tot nu heb ik er maar 2 gevonden, en allebei deden ze het niet.
Klinkt als warez request.
Lod ligt in de winkel voor 10 euro, als het niet minder is, ik neem aan dat je dat wel kan missen.
En je heb meteen 2 key sets.
Altijd handig om te mulen.

bonewall met posion is leuk.

Cast bone wal, monster gaan er na toe en verzamelen zich achter de wall.
Cast Lower Resist
Cast Posion Nova.

Valt er een paar monster en blijven de genen leven die niet door posion beinvloed zijn.
CE gebruiken met + skills heb je wel een leuke range..
CE werkt dus ook met Lower Resist (50% physical / 50% Fire)

-edit-
dacht dat ik op edit had gedrukt.

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 28-09-2006 16:54 ]

Derr_Hans schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:53:
bonewall met posion is leuk.

Cast bone wal, monster gaan er na toe en verzamelen zich achter de wall.
Cast Lower Resist
Cast Posion Nova.

Valt er een paar monster en blijven de genen leven die niet door posion beinvloed zijn.
CE gebruiken met + skills heb je wel een leuke range..
CE werkt dus ook met Lower Resist (50% physical / 50% Fire)

-edit-
dacht dat ik op edit had gedrukt.
had je ook gedaan, maar dat was pas nadat je een nieuw berichtje had gemaakt :+

• Aubergine
Pheno79 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:20:
[...]
Klinkt als warez request.
Lod ligt in de winkel voor 10 euro, als het niet minder is, ik neem aan dat je dat wel kan missen.
Ik heb hier nog een CD key liggen + de orginele CD en CD hoes, moet je een foto?
Aubergine schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:33:
[...]

Ik heb hier nog een CD key liggen + de orginele CD en CD hoes, moet je een foto?
Daar gaat het niet om. Mijn diablo cd is ook kapot, maar ik heb een tweede gekocht, plus dat in mijn standaard image de installatie al staat. Voor een tientje heb je een nieuwe, zonder problemen. Als je dat al niet meer kan missen....

• Aubergine
Pheno79 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:19:
[...]

Daar gaat het niet om. Mijn diablo cd is ook kapot, maar ik heb een tweede gekocht, plus dat in mijn standaard image de installatie al staat. Voor een tientje heb je een nieuwe, zonder problemen. Als je dat al niet meer kan missen....
Ik heb geen 10 euro over voor een hele oude game waarvan ik de CD key al heb. Maja zo te zien moet ik ergens anders verder zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aubergine schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:21:
[...]

Ik heb geen 10 euro over voor een hele oude game waarvan ik de CD key al heb. Maja zo te zien moet ik ergens anders verder zoeken :P
diablo is dan wel oud, maar het eunt WoW dus echt wel he

btw, vanmiddag OHM gevonden in Chaos sanctuary bij een 8 player diarun, cta van gemaakt, helaas geen goeie roll 6battle command 2 bo 4 battle cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Waar het je CTA in gestopt? 5 sock wattes?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hrs vind ik nooit. En traden is vragen om een dupe. Ik wil ook eens mazzel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
even een vraagje tussendoor :) hoe preseert Diablo II:LoD onder Mac OS X met de Intel erin? of werkt 't gewoon helemaal niet?

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

teh_twisted schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:07:
even een vraagje tussendoor :) hoe preseert Diablo II:LoD onder Mac OS X met de Intel erin? of werkt 't gewoon helemaal niet?
Goeie vraag... wil ik eigenlijk ook wel weten. Ik draai(de) het op mijn G4 powermac en G4 iBook soepel (voor zover de Geforce 2MX en de Radeon 9200 dat toelaten - grote parties met Necro's en Druids geven wel wat haperingen). Meestal op mijn 2000+ met Radeon 9600Pro vanwege betere performance.

Een nieuwe Mac, vurig gewenst, moet dat natuurlijk ook kunnen doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 29-09-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:32:
[...]

had je ook gedaan, maar dat was pas nadat je een nieuw berichtje had gemaakt :+
Liever bij de hand dan bij de voet reactie ;)

Man heb D2 al een tijdje niet goed gespeeld, zondag heel even.
Aankomende zondag, zit ik bij de A1 en dat is 6:30 op staan en vroeg naar bed :D
Wellicht dat ik niet moe ben, dan gaat ik maar D2 doen en start ik met HC project.

En mijn SC enchantless energy shield build, wacht op gear ;) en lvl's momenteel lvl 46 en geen zin op op NM act 2 te solo'en :D Mis FCR om snel te kunnen TP'en en me zelf te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
teh_twisted schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:07:
Op een MacBook iig goed, dus ik kan me niet voorstellen dat de iMacs het niet kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Pheno79 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:06:
[...]

Op een MacBook iig goed, dus ik kan me niet voorstellen dat de iMacs het niet kunnen trekken.
Da's goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramzzz schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 08:24:
Waar het je CTA in gestopt? 5 sock wattes?...
5 sox flail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook een Ohm... of een Ber of een Vex of een Lo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Pheno79 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:00:
Hrs vind ik nooit. En traden is vragen om een dupe. Ik wil ook eens mazzel! :D
tja ik heb nog nooit een hoge rune gevonden. allemaal getrade. ik koop ze meestal via d2jsp en daar zijn meestal goed te vertrouwen anders kom ik nooit aan hr's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

mrboomblaster schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:49:
[...]

tja ik heb nog nooit een hoge rune gevonden. allemaal getrade. ik koop ze meestal via d2jsp en daar zijn meestal goed te vertrouwen anders kom ik nooit aan hr's
Oh? Wist niet dat dat zo te vertrouwen was.

Wat als je toch een eventuele dupe socket, wat gebeurt er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Modbreak:Check je mail ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 30-09-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Doe dat maar niet hier ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 30-09-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
Dit hoort niet op GoT thuis :{

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 30-09-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Ramzzz schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:08:
[...]

als het goed is pooft tie dan niet meer maar dit weet ik niet zker.

net ff een mooie vonds gedaan bij de cows een pala combat skiller met 5 dex. doe nu zon 12 k damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:49:
[...]

d2jsp, 4 keer getrade 2 keer gescammed

heel veel lui daar zijn dus absoluut niet te vertrouwen he, hoop dat je niet bedrogen uitkomt, ben gescammed in totaal voor 2 soj, das dus best duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Dalyxia schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:27:
[...]

d2jsp, 4 keer getrade 2 keer gescammed

heel veel lui daar zijn dus absoluut niet te vertrouwen he, hoop dat je niet bedrogen uitkomt, ben gescammed in totaal voor 2 soj, das dus best duur :(
altijd kijken naar hun status staat net onder hun naam. wat ook goed aan geeft dat ze goed te vetrouwen zijn is aanhoeveel post ze hebben. de meeste met 1000+ post vaak goed te vertrouwen.

degene die net een paar post hebben zijn meestal scammertjes nooit mee traden anders een mediator regelen of zorgen dat hun eerst geven/betalen.

edit.

zo redelijk nachtje gehad. pala combat sk +5 dex, 2x 7 mf sc, 2x 20L sc, GC 13 all res + 4 str, amy met +3 ele +10fcr, gore riders, wolfhowl en een berg aan gems. 3 char is bijna vol.

ook voor de gein maar eens zon cold merc aangeschaft van NM act2. moet zeggen dat werkt best lkkr. af en toe gaat tie ff dood maar dat boeit niet reviven is zo gedaan.

zun gear is crown of thieves, crypt axe insight en forty van mun smither. schade met mijn conc aan:
24xx en 72xx damage. ben mss van plan om een botd te maken voor mun merc. beetje duur maar wel lkkr.

[ Voor 30% gewijzigd door mrboomblaster op 30-09-2006 04:57 ]

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 21:57
heeft er iemand een low pala torch voor trade?
wat is een lage pala torch waard?

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 18:42
Ramzzz schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:08:
[...]

Voor zover ik weet is 'ie dan min of meer permanent. De passive Ruststorm zal 'm in ieder geval niet vinden, maar als Blizzard nog eens besluit om een volledige Ruststorm te draaien (zoals bij de intro van 1.10) dan is 'ie waarschijnlijk wel weg, omdat hij nog steeds zijn eigen item ID heeft.

• Crash
  • Laatst online: 19:11
De eerstvolgende die met warezmeuk aan komt zetten kan ook een OW verwachten :)
Crash schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:15:
[mbr]De eerstvolgende die met warezmeuk aan komt zetten kan ook een OW verwachten :)[/]
ben eff bezig geweest, en heb m'n pala nu weer op lvl 39. Kan nu bijna blind mephy runnen, en he bal weer heel wat gevonden:
SET ITEMS:
Sigon gloves & shield
Angelic zwaard & ring
Vidala's boog & boots
Hsarus boots
Tranched's cowbill
Infernal sign
Cathan's seal
Isenhart plate

Rare Items:
Twitschthroe
Crushflange
Serpent lord
Deathspade
Gleamscyte
Shadowfang
Ichorsting
Rakescar
Stoutnail
Battlebranch (zit nu op m'n merc)
Jade tan do (voor m'necro)

Als iemand een rare nodig heeft!?!?

ik gebruik ze dus niet, en zolang ik niet 'af ben' zijn ze te nOOb voor m'n pala...

Set items hou ik zelf nog eff, tenzij je me kan overtuigen ;)

nog eff de normal-quests, en dan op naar nm

Heb inmiddels (met spirit) HS op 9, convict op 9 en vengeance op 3 ( resists op 9, 4, 4)

doe nu met convict aan 214-334 dam. da's goed genoeg om naar nm te mogen vind ik :D

• Aubergine
Hoe kon je ookalweer je FPS zien in D2?

• peke
Aubergine schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:41:
Hoe kon je ookalweer je FPS zien in D2?
"/fps"
Weet ik zo maar kost slechts 1 seconde zoeken met google.
Om te weten welke server dacht ik "/netstat".
mrboomblaster schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:32:
[...]

altijd kijken naar hun status staat net onder hun naam. wat ook goed aan geeft dat ze goed te vetrouwen zijn is aanhoeveel post ze hebben. de meeste met 1000+ post vaak goed te vertrouwen.

degene die net een paar post hebben zijn meestal scammertjes nooit mee traden anders een mediator regelen of zorgen dat hun eerst geven/betalen.

edit.

zo redelijk nachtje gehad. pala combat sk +5 dex, 2x 7 mf sc, 2x 20L sc, GC 13 all res + 4 str, amy met +3 ele +10fcr, gore riders, wolfhowl en een berg aan gems. 3 char is bijna vol.

ook voor de gein maar eens zon cold merc aangeschaft van NM act2. moet zeggen dat werkt best lkkr. af en toe gaat tie ff dood maar dat boeit niet reviven is zo gedaan.

zun gear is crown of thieves, crypt axe insight en forty van mun smither. schade met mijn conc aan:
24xx en 72xx damage. ben mss van plan om een botd te maken voor mun merc. beetje duur maar wel lkkr.
ik ben gescammed door http://forums.d2jsp.org/index.php?showuser=263641

staat nu idd als scammer registered, maar toen nog niet, 1000+ posts en toen was er niks op die gast aan te merken, totdat tie geen fg gold gaf voor mijn soj en omdat ik helemaal niet actief ben op d2jsp @ 4 trades was ik te goed van vertrouwen bij hem
luitjes, wat is dit? bij al mijn characters staat

CHARACTER EXPIRED

klik ik op 1 staat er "EXPIRES TODAY"

WTF?????????

edit: vriendin had per ongeluk datum naar 30 december gezet, dus opgelost :)

[ Voor 23% gewijzigd door Dalyxia op 30-09-2006 15:12 ]

• Aubergine
Dalyxia schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:03:
luitjes, wat is dit? bij al mijn characters staat

CHARACTER EXPIRED

klik ik op 1 staat er "EXPIRES TODAY"

WTF?????????

edit: vriendin had per ongeluk datum naar 30 december gezet, dus opgelost :)
Hmz, zou je expired charachters ook zo weer tot leven kunnen brengen? De datum van je PC terugzetten.
Aubergine schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:36:
[...]

Hmz, zou je expired charachters ook zo weer tot leven kunnen brengen? De datum van je PC terugzetten.
denk het niet, want ik kon zeg maar gewoon wel inloggen met mijn expired chars en dat kan je als ze echt expired zijn niet
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste