Moet wel zeggen dat dit behooirlijk gebruikersafhankelijk is. Ik gebruik de laptop (F3Jc) ook vrij intensief en bij mij wordt ie niet warmer dan eeng raad of 40 en ik heb absoluut (nog) geen last van plekken waar min handen rusten....Shiro schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:30:
[...]
Rot voor je. Ik wordt wel steeds minder positiev over Asus. Met intensief gebruik bedoel je dat die gewoon lang aan staat? Of dat je gewoon niet al te zuinig ben? Van mij staat ook zowat constand aan. Meestal aan het downloaden
. En zo niet gamen. Dan wordt de processor zo 70+ graden en vid kaart ook tegen de 70-90 afhankelijk van wat voor games ik doe.
En je zeg rond de bluetooth sticker. Dat is toch rond de videokaart? Bij mij zat de sticker in ieder geval rechts onder vlakbij de pijlen van de toetsenbord. Hoop maar dat me laptop nog tijdje meegaat. Kan hem echt niet weer missen.
Maar gewoon beetje internetten en office blijft die netjes rond de 50. Als dat netjes is dan
En bugger.. ik zie nu al weer gebruikers vlekken waar ik me handpalm neerleg. Ben toch wel beetje teleurgesteld over de Asus behuizing. En ook beetje over de accu die niet meer dan 2uur en 45min meegaat op quiet office.
Denk in ieder geval dat ik niet nog een keer aan durf met een asus als volgende laptop. Alhoewel dat nog wel minimaal 3 jaar duurt voordat ik nieuwe koop.
Verder gaat mijn accu nog steeds 4:15 mee op Quiet Office... Micchien moet je je accu even helmaal ontladen in de BIOS...