[Ervaringen] Asus F3 serie notebooks Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.613 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:16
Shiro schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:30:
[...]

Rot voor je. Ik wordt wel steeds minder positiev over Asus. Met intensief gebruik bedoel je dat die gewoon lang aan staat? Of dat je gewoon niet al te zuinig ben :P ? Van mij staat ook zowat constand aan. Meestal aan het downloaden :P. En zo niet gamen. Dan wordt de processor zo 70+ graden en vid kaart ook tegen de 70-90 afhankelijk van wat voor games ik doe.

En je zeg rond de bluetooth sticker. Dat is toch rond de videokaart? Bij mij zat de sticker in ieder geval rechts onder vlakbij de pijlen van de toetsenbord. Hoop maar dat me laptop nog tijdje meegaat. Kan hem echt niet weer missen.

Maar gewoon beetje internetten en office blijft die netjes rond de 50. Als dat netjes is dan :P
En bugger.. ik zie nu al weer gebruikers vlekken waar ik me handpalm neerleg. Ben toch wel beetje teleurgesteld over de Asus behuizing. En ook beetje over de accu die niet meer dan 2uur en 45min meegaat op quiet office.

Denk in ieder geval dat ik niet nog een keer aan durf met een asus als volgende laptop. Alhoewel dat nog wel minimaal 3 jaar duurt voordat ik nieuwe koop.
Moet wel zeggen dat dit behooirlijk gebruikersafhankelijk is. Ik gebruik de laptop (F3Jc) ook vrij intensief en bij mij wordt ie niet warmer dan eeng raad of 40 en ik heb absoluut (nog) geen last van plekken waar min handen rusten....
Verder gaat mijn accu nog steeds 4:15 mee op Quiet Office... Micchien moet je je accu even helmaal ontladen in de BIOS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Mwah, op zich is het wel een fijne laptop, ik heb er door intensief gebruik alleen af en toe problemen mee.
De verf komt er hier niet af, het is alleen een iets 'glimmender' gebied geworden door het gebruik.
Accu is hier in Quiet office zeker 3.5 uur, maar onder Vista met alles open tussen de 2:15 en 2:30 uur.
Ook ligt het erg aan je CPU-gebruik, niet aan het aantal procenten, maar aan de frequentie waarop programma's iets uitvoeren (dus hoe minder programma's open, hoe beter), check maar eens met Intel TAT. C0 is continu uitvoeren, C1 een korte pauze, en hoe verder je gaat, hoe langer de pauzes tussen opdrachten, en dus hoe zuiniger de laptop :)

Maarja, vandaag is hij nog niet gecrashed (omdat ik er ook héél voorzichtig mee omga nu :)), maar laat hem maandag waarschijnlijk weer ophalen.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:01

Shiro

Serenity

mmm 4:15 op quiet office... Mijn ging nooit zolang mee. Welke processor en video kaart heb je?
En mja, het is niet het verf dat afkomt. Het is gewoon dat de gebied waar ik me hand dus altijd op heb een beetje grijser wordt dan de rest, gewoon een verkleuring dus.

En accu heb ik al een keer gecalibereerd. Niet zoveel geholpen :P
En maar 40 graden zeg je? Hoelang werk je dan op dat ding? Als ik alleen words open dan zit ie al rond de 47

[ Voor 14% gewijzigd door Shiro op 31-01-2007 19:11 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervanging van de Asus F3JC-AP046H is de Asus F3JC-AP045C-A
specs zijn het zelfde behalve dat de accu 6 inplaats van 9 cels is.... Tevens wordt er Vista op voorgeïnstalled...
Ook zit er in de F3JC-AP046H 2x 512MB en in de F3JC-AP045C-A 1x 1024, dus betere upgrade mogelijkheden, dat dan weer wel
Beetje jammer, had liever de oude gehad denk ik. Maar goed...
Ik moet nog even wachten op mijn bestelling, aangezien de winkel hem nog niet binnen heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluplander
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-01 16:35
in mijn F3JC-AP046H zit gewoon 1 reepje van 1024MB in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:26:
Vervanging van de Asus F3JC-AP046H is de Asus F3JC-AP045C-A
specs zijn het zelfde behalve dat de accu 6 inplaats van 9 cels is.... Tevens wordt er Vista op voorgeïnstalled...
Ook zit er in de F3JC-AP046H 2x 512MB en in de F3JC-AP045C-A 1x 1024, dus betere upgrade mogelijkheden, dat dan weer wel
Beetje jammer, had liever de oude gehad denk ik. Maar goed...
Ik moet nog even wachten op mijn bestelling, aangezien de winkel hem nog niet binnen heeft.
zeker dat je die oude versie dan niet meer kunt krijgen?
Dit ligt ongeveer hetzelfde bij de F3JP, waar de nieuwe (vista) versie ook maar een 6-cel batt heeft.
Ik heb me de oude versie besteld, alleen weet ik niet wanneer die gaat binnenkomen. Het bedrijf heeft me niet laten weten dat die EOL zou zijn, dus veronderstel ik dat dit nog mogelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 14:48
Hmm, en de F3JC-AP096M? XP Media Center Edition en toch een 9-cells batterij. Wel veel te duur t.o.v. de 046H vind ik. Hij komt ook nauwelijks voor in dit topic alleen, beetje vreemd... Vraag me af of die wél stiller is (Maatje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik wilde echt dolgraag de Asus F3JP, levertijd liet enigszinds opzich wachten.. maar goed, tis toch een behoorlijke uitgave en dat had ik er dan wel voor over.. khad me bij centralpoint opgegeven voor "email zodra product weer op voorraad is" en toen kreeg ik vandaag de volgende mail:
U heeft zich geregistreerd voor de productherinnering van F3Jp
15.4/T7200/2gb/160/mce Retail (F3JP-AP041M). Helaas is dit product niet meer
leverbaar. Indien u een vervangend product zoekt, kunt u contact opnemen met de
onze klantenservice afdeling.
Kzag m daarna bij andere internet winkels ook niet meer staan, sommige nog wel.. maar die zijn misschien niet up-to-date. Weet iemand van jullie toevallig wat hier de reden voor is? Ook wat ik hier gelezen heb is er behoorlijk veel interesse voor deze laptop namelijk. Komt er een verbeterde versie op de markt? Nieuw beter model? Wat zou een goede vergelijkbare laptop zijn? Kwilde echt heel graag die met x1700 512mb en die zitten nog niet op veel laptops tegenwoordig, en de combinatie met de overige features maakten echt mijn laptop die ik wilde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
dajuan schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 19:51:
Ik wilde echt dolgraag de Asus F3JP, levertijd liet enigszinds opzich wachten.. maar goed, tis toch een behoorlijke uitgave en dat had ik er dan wel voor over.. khad me bij centralpoint opgegeven voor "email zodra product weer op voorraad is" en toen kreeg ik vandaag de volgende mail:

[...]

Kzag m daarna bij andere internet winkels ook niet meer staan, sommige nog wel.. maar die zijn misschien niet up-to-date. Weet iemand van jullie toevallig wat hier de reden voor is? Ook wat ik hier gelezen heb is er behoorlijk veel interesse voor deze laptop namelijk. Komt er een verbeterde versie op de markt? Nieuw beter model? Wat zou een goede vergelijkbare laptop zijn? Kwilde echt heel graag die met x1700 512mb en die zitten nog niet op veel laptops tegenwoordig, en de combinatie met de overige features maakten echt mijn laptop die ik wilde :(
Probeer het eens bij Laptops4U, volgens deze topic Laptop uitgezocht: Goede keuze? is ie weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn blijkbaar hadden ze er slechts 2.. ik vrees eigenlijk voor die F3JP-AP041M.. :(
heb geen zin om de vista-versie ervan te kopen, met die 6-cel batterij.. waarom nu ook een zwakkere batterij in deze laptop steken? Sluwe manier om kosten te drukken van die Vista-uitgave, meeste mensen hebben het waarschijnlijk niet eens door dat er maar een 6cel in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
Uiteindelijk toch maar besloten om hem te bestellen bij laptops4u, ook met 100gb 7200rpm, de F3JP-AP041M dus.

Kheb toch wel een laptop nodig, colleges beginnen ook weer maandag, betaal ik er liever iets meer voor (ergens anders is ie goedkoper), onder rembours besteld, dus kan het altijd nog annuleren.
Verder zag ik net, dat ze nu 2 versies lever.. de 6cell met vista premium en dan de MCE met 9 cell, waarvan dus nog 1 op voorraad, kheb natuurlijk de 9cell besteld, mede ook omdat je toch later via internet Vista premium alsnog kan krijgen.
Hopelijk ben ik diegene die die laatste van de voorraad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
Imiddels is ie daar ook niet meer beschikbaar via hun website, gister waren er nog 3 versies van de F3JP, nu alleen de F3JP-AP026C nog maar. Ik hoop zo dat ik die ene nog heb kunnen bemachtigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Laatst online: 15-09 09:04
Ik ben gister maar eens gaan proberen Vista Home Premium 64bit te installeren. Het ging redelijk. Echter zijn er toch nog wat drivers die er wel zijn, maar die ik niet aan de gang krijg. Dus ik wacht nog maar even tot alles fatsoenlijk werkt.

Voor de liefhebber die het nog wilt proberen. Heel veel vista asus drivers staan hier genoemd: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=100357

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus een van de gelukkige die nog een F3JP-AP041M heeft kunnen bestellen bij Laptops4u...ik ben benieuwd...ze gaan em maandag voor me in orde maken..en dan opsturen.. Heb uiteraard ook gekozen voor een versie met een 7200rpm harde schijf, zo'n laptop met "slechts" een 5400rpm harde schijf..kan natuurlijk echt niet.. Afijn..kan niet wachten.. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedener schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:27:
Ik ben gister maar eens gaan proberen Vista Home Premium 64bit te installeren. Het ging redelijk. Echter zijn er toch nog wat drivers die er wel zijn, maar die ik niet aan de gang krijg. Dus ik wacht nog maar even tot alles fatsoenlijk werkt.

Voor de liefhebber die het nog wilt proberen. Heel veel vista asus drivers staan hier genoemd: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=100357
Kun je aangeven welke het wel en welke het niet doen, en eventueel ook waarom niet??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Om de boel een beetje up to date te houden is er een nieuwe beta bios uit voor het F3Ja en F3Jp. Beide bios versies beschikken over een oplossing voor de dithering probleem.

Link F3Ja versie 206: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=95731
Link F3Jp versie 205: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=95731

GEBRUIK VAN HET BETA BIOS IS OP EIGEN RISICO.

@DarthPlastic

Word het niet eens tijd dat de topicstart eens geupdate word? Laatste update stamt uit 1 sept 2006 van mij.

[ Voor 14% gewijzigd door PCMedic op 04-02-2007 13:57 . Reden: slecht lopende zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

PCMedic schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:52:
Om de boel een beetje up to date te houden is er een nieuwe beta bios uit voor het F3Ja en F3Jp. Beide bios versies beschikken over een oplossing voor de dithering probleem.

Link F3Ja versie 206: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=95731
Link F3Jp versie 205: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=95731

GEBRUIK VAN HET BETA BIOS IS OP EIGEN RISICO.

@DarthPlastic

Word het niet eens tijd dat de topicstart eens geupdate word? Laatste update stamt uit 1 sept 2006 van mij.
Mmm niet dat ik dat grainess zooi merk ofzo. Maar waar komen al die bios versies vandaan? Ik zie ze niet op asus site. En los de bios alleen dat grainess op? Of zijn er ook updates?

Trouwens voor de mensen met een X1600. Wat is de temperatuur van je GPU als je gewoon quiet office dingen doe zoals words internetten? Die van mij zit lekker rond de 60 te stomen... Vind dat nogal warm opzich.

En wordt de video kaart trouwens ook automatisch terug geklokt zoals je processor? Zoja moet je dat catalyst controle center rotzooi geïnstalleerd hebben? Ik heb dat namelijk tijdje geleden verwijderd. En ATI traytools werkte ook niet lekker, zomaar 100fps in carbon... Alsof de kaart werd overklokt of geen fps limit heeft. En nee ik heb echt niet zelf geknoeid met de instellingen, het gebeurde gewoon. Dus draai nu alleen de drivers, en geen ati tray tool of catalyst control center.

[ Voor 4% gewijzigd door Shiro op 04-02-2007 17:30 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
Heb inmiddels een RMA aangemeld, maar sinds gisteren heb ik nu ook last van het audioplug-probleem waarbij het SPDIF-LEDje uit de koptelefoonaansluiting schijnt.
Heb er met diverse dingen in rond gestoken, maar het blijft helaas hetzelfde. Iemand die dit probleem zelf op heeft kunnen lossen?
PCMedic schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:52:
@DarthPlastic

Voor deel 2 ben ik al aan een nieuwe topicstart begonnen, veel zaken zijn niet veranderd, het enigste waar ik tegenaan loop is het maken van een tabel met alle F3-laptops.
Er bestaan namelijk vele verschillende configuraties die van Asus elk hun eigen nummer meekrijgen, dit maakt het erg lastig om een overzicht te maken wat er nu in welk model is ingebouwd.
Bij de veelvoorkomende modellen is de CPU, de hoeveelheid geheugen en het type videokaart wel bekend, maar er zijn zat configuraties die nauwelijks bekend zijn.
Ook wijken de specificaties wel eens af, zoals met de 2x512/1x1GB-situatie wel bekend is geworden.

Ik ben iig van plan om de startpost van deel2 te vullen met een uitgebreidere FAQ en een lijstje van bekende problemen, en eventueel linkjes naar posts over dat onderwerp.
Ook probeer ik een tabel op te stellen met de bekendste modellen, maar ik vrees dat het erg lastig gaat worden om de juiste specs uit te zoeken, mocht iemand bereid zijn dit deel op te stellen (omdat er misschien veel info is gedownload voor de aanschaf van een F3-laptop, waar veel types makkelijk uit te halen zijn), dan is dit altijd welkom en zal ik het in de startpost plaatsen.

Ik merkte iig wel dat de startpost soms wat verouderd is geworden, maar aangezien alles duidelijk in de posts staat heb ik besloten hier dus nog even mee te wachten tot deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, ondervinden jullie nu eigenlijk veel last van dat scherm? Ik heb al hier & daar wat negatieve commentaar erop gezien.
Toch wel een beetje belangrijk, aangezien ik soms photoshop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
DarthPlastic schreef op zondag 04 februari 2007 @ 20:04:
Voor deel 2 ben ik al aan een nieuwe topicstart begonnen, veel zaken zijn niet veranderd, het enigste waar ik tegenaan loop is het maken van een tabel met alle F3-laptops.
Er bestaan namelijk vele verschillende configuraties die van Asus elk hun eigen nummer meekrijgen, dit maakt het erg lastig om een overzicht te maken wat er nu in welk model is ingebouwd.
Bij de veelvoorkomende modellen is de CPU, de hoeveelheid geheugen en het type videokaart wel bekend, maar er zijn zat configuraties die nauwelijks bekend zijn.
Ook wijken de specificaties wel eens af, zoals met de 2x512/1x1GB-situatie wel bekend is geworden.

Ik ben iig van plan om de startpost van deel2 te vullen met een uitgebreidere FAQ en een lijstje van bekende problemen, en eventueel linkjes naar posts over dat onderwerp.
Ook probeer ik een tabel op te stellen met de bekendste modellen, maar ik vrees dat het erg lastig gaat worden om de juiste specs uit te zoeken, mocht iemand bereid zijn dit deel op te stellen (omdat er misschien veel info is gedownload voor de aanschaf van een F3-laptop, waar veel types makkelijk uit te halen zijn), dan is dit altijd welkom en zal ik het in de startpost plaatsen.

Ik merkte iig wel dat de startpost soms wat verouderd is geworden, maar aangezien alles duidelijk in de posts staat heb ik besloten hier dus nog even mee te wachten tot deel 2.
Ik zal van week wel even kijken of ik er tijd voor heb, ik zet dan alles wel in een Office document en mail je het vervolgens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Shiro schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:28:
Mmm niet dat ik dat grainess zooi merk ofzo. Maar waar komen al die bios versies vandaan? Ik zie ze niet op asus site. En los de bios alleen dat grainess op? Of zijn er ook updates?
waar komen al die bios versies vandaan?

De bios versies zijn als goed is, gebasseerd op de versies die op de Asus site staan. Alleen zijn deze bios versies zodanig aangepast dat ook de dithering problemen mee worden opgelost. Je kunt het een beetje vergelijken tussen de Catalyst drivers en de Omega drivers voor ATi.
De ene komt van ATi zelf en de andere van een third party software maker. De reden waarom deze bios versie BETA worden genoemd is omdat zij niet officieel van Asus afkomstig zijn.

En los de bios alleen dat grainess op? Of zijn er ook updates?

De beta bios 203 lost zo wie zo de dithering probleem op, of dit ook voor beta bios 205/206 geld is voor mij niet bekend omdat ik deze nog niet heb gebruikt. (Laptop van mij is uitgeleend)

Ik ga in ieder geval van uit dat er meerdere verbeter punten zijn in de nieuwe bios. (Lijkt mij anders vreemd waarom men, dan een ander versie uitbrengt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthPlastic schreef op zondag 04 februari 2007 @ 20:04:
Heb inmiddels een RMA aangemeld, maar sinds gisteren heb ik nu ook last van het audioplug-probleem waarbij het SPDIF-LEDje uit de koptelefoonaansluiting schijnt.
Heb er met diverse dingen in rond gestoken, maar het blijft helaas hetzelfde. Iemand die dit probleem zelf op heeft kunnen lossen?
Ik had meteen binnen een week dit probleem. Had 1x de SPDIF uitgang gebruikt voor koptelefoon, en kreeg daarna het ledje idd ook niet meer uit (wat ook resulteert in geen geluid over boxen).
Ik heb daarna van alles geprobeerd:
Audiocontrole check, maar geen instellingen stonden verkeerd....
Hardware check, maar alles staat nog steeds goed.
Software check, maar ook geen verandering.
Realtek check, en die gaf aan dat de koptelefoon nog ingeplugd was!?!?!

Vervolgens, een herstelpunt gepakt van voor het gebruik van koptelefoon..... Geen verbetering...
Asustek.nl gemaild of dit op een andere manier opgelost kon worden....
Antwoord Asus: Herstel cd gebruiken, werkt dit niet dan is het een hardware probleem.

Herstel cd maar gebruikt ($@^!@$^^&***^&%^, al je schone installatiewerk voor JAN L.!!!), maar ook daar geen succes....

Is dus ook een RMA, en als het goed is krijg ik deze week bericht dat ik een nieuwe kan ophalen.

Ik heb op verschillende sites al meerdere mensen gehoord over een probleem met die SPDIF uitgang. Enerzijds ook via dit forum bij Ferdy_O, die hetzelfde probleem had. Anderzijds bij mensen, waarbij het geluid zelfs met koptelefoon nog gewoon over de boxen speelt....
Is dus wel degelijk een probleem in productie, denk ik.

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
Ik heb dus uiteindelijk de laatste F3JP-AP041M van laptops4u, voor mij hebben ze m vandaag klaargemaakt en wordt ie ook morgen bezorgd, kben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dajuan schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:02:
Ik heb dus uiteindelijk de laatste F3JP-AP041M van laptops4u, voor mij hebben ze m vandaag klaargemaakt en wordt ie ook morgen bezorgd, kben benieuwd! :)
Idem dito...Kan niet wachten.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
dajuan schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:02:
Van harte gefeliciteerd!! :P

Nou zijn er dus twee tweakers met een Asus F3JP laptop. Ik hoop dat je er even veel plezier van hebt als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
heh, thanks. Kheb m net binnen, hijs nu aan t recoveren :)

Die man die m bezorgde gaf me eerst de verkeerde F3JP, waarschijnlijk is dat die van jou Stein :9
Had jij met pixelgarantie?

[ Voor 53% gewijzigd door dajuan op 06-02-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die met pixelgarantie ja...Waar woon je? ..voor mij moeten ze helemaal naar zuid-limburg. Hopenlijk komen ze em bij mij dan ook vandaag brengen...(status op de site staat nog altijd op "bestelling gereed voor verzending")

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
Ik woon in Zeewolde, dus dat is Zuid-Flevoland, in totaal had ie 3 laptops om te bezorgen vandaag, waarvan ik de eerste was. Hoelaat zou ie m bij jou bezorgen dan? Bij was het tussen 11-13 en hij was er om 11.30 ofzo. Succes met wachten, hijs nog steeds aant installeren, maar ziet er gelikt uit :)
Btw, bij mij staat op de site ook nog steeds hetzelfde hoor, dus wees niet bang ;)

Er zit een stikker op, x1700 256mb.. maar ik mag toch hopen dat er wel een 512mb inzit.. ff afwachten tot dat ie klaar is met de installatie.

[ Voor 29% gewijzigd door dajuan op 06-02-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dajuan schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:08:
Ik woon in Zeewolde, dus dat is Zuid-Flevoland, in totaal had ie 3 laptops om te bezorgen vandaag, waarvan ik de eerste was. Hoelaat zou ie m bij jou bezorgen dan? Bij was het tussen 11-13 en hij was er om 11.30 ofzo. Succes met wachten, hijs nog steeds aant installeren, maar ziet er gelikt uit :)

Er zit een stikker op, x1700 256mb.. maar ik mag toch hopen dat er wel een 512mb inzit.. ff afwachten tot dat ie klaar is met de installatie ;)
Ik heb nog nix te horen gekregen over bezorgen...dus ik moet nog rustig afwachten.. :'(

Als ze vandaag komen..hoop ik voor half 5...dan moet ik weg..

Ik wil nog wel eens weinig geduld hebben.. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Btw, bij mij staat op de site ook nog steeds hetzelfde hoor, dus wees niet bang ;)

Er zit een stikker op, x1700 256mb.. maar ik mag toch hopen dat er wel een 512mb inzit.. ff afwachten tot dat ie klaar is met de installatie.
Bij mij stond er ook een stikker met 256 MB, had vervolgens gebeld en hun beweerde volgens hun leveranciers gegevens dat er 512MB in zat. Heb verder geen werk van gemaakt, denk dat het wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
Ze bellen je op, om te vragen als het past om zo-en-zo laat langs te komen.. en mij belden ze gistermiddag om 4u op om te vragen of ik tussen 11-13 vandaag dus thuis was.. als ze jou niet gebeld hebben, komen ze waarschijnlijk vandaag niet langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dajuan schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:29:
Ze bellen je op, om te vragen als het past om zo-en-zo laat langs te komen.. en mij belden ze gistermiddag om 4u op om te vragen of ik tussen 11-13 vandaag dus thuis was.. als ze jou niet gebeld hebben, komen ze waarschijnlijk vandaag niet langs.
Nope..daar was ik al bang voor...nog maar een dagje wachten dus.. :'(

edit: Laptops4u belde net..bij mij komen ze morgen tussen 11 en 13... :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Dus zijn er binnenkort drie Tweakers met deze type laptop?.... Clubje word groter zeg, yeahhh :+

Ik zal even stoppen met spammen van deze topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit ook gewoon 256Mb deticated geheugen in wat op te krikken is met hypermemory tot 512...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:01:
[...]

Er zit ook gewoon 256Mb deticated geheugen in wat op te krikken is met hypermemory tot 512...
Het zou 512 moeten zijn met hypermem naar 1024 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCMedic schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:49:
Dus er zijn er binnenkort drie Tweakers met deze type laptop?.... Clubje word groter zeg, yeahhh :+

Ik zal even stoppen met spammen van deze topic
Jup...morgen rond deze tijd zijn het er al 3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
Hij bevalt echt goed, kvroeg me alleen af.. hoe disable ik de vsync met het catalyst control center? Ik kan t niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dajuan schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:51:
Hij bevalt echt goed, kvroeg me alleen af.. hoe disable ik de vsync met het catalyst control center? Ik kan t niet vinden :(
En hoeveel videogeheugen heb jij nou? die 256 of toch gewoon 512 wat het zou moeten zijn?

Rechtermuisknop - eigenschappen - instellingen - geavanceerd...op een van die tabbladen zou vsync ergens moeten staan..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:58:
[...]

En hoeveel videogeheugen heb jij nou? die 256 of toch gewoon 512 wat het zou moeten zijn?

Rechtermuisknop - eigenschappen - instellingen - geavanceerd...op een van die tabbladen zou vsync ergens moeten staan..
Gewoon de 512mb zit er in :)

Zoals jij zegt, dacht ik ook dat het werkte.. zo werkte mijn vorige ati drivers ook namelijk, maar nu ga je dan naar het control center en daar kan ik de optie vsync niet vinden :'(

Edit: Gevonden inmiddels, nederlandse vertalingen zijn echt zo slecht.. verticale verversing.. tja, laten we het maar gewoon op engels houden voortaan.. dat klinkt dus echt niet :9

[ Voor 14% gewijzigd door dajuan op 06-02-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de Asus F3JC-AP045C-A aan te schaffen. Iemand hier ervaringen mee ? Is dit een goede laptop? Ik vind alle specificaties die erop zitten goed, alleen vind jammer dat het een GeForce Go 7300 128MB VRAM geheugen heeft. Is dit nou dedicated of shared? En is het nog voor later uit te breiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:02:
Ik ben van plan om de Asus F3JC-AP045C-A aan te schaffen. Iemand hier ervaringen mee ? Is dit een goede laptop? Ik vind alle specificaties die erop zitten goed, alleen vind jammer dat het een GeForce Go 7300 128MB VRAM geheugen heeft. Is dit nou dedicated of shared? En is het nog voor later uit te breiden?
Over het algemeen kun je gfx kaarten niet upgraden.. kheb nu dus zelf de F3JP, min of meer een F3JC, maar dan geupgrade en die bevalt me erg goed in die korte tijd dat ik m heb. Zeker aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zoeken leert dat Vram dedicated is. Hij snoept dus niks van je systemgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dajuan schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:08:
[...]

Over het algemeen kun je gfx kaarten niet upgraden.. kheb nu dus zelf de F3JP, min of meer een F3JC, maar dan geupgrade en die bevalt me erg goed in die korte tijd dat ik m heb. Zeker aan te raden!
Hmm, wat moet ik dan doen om een betere videokaart te krijgen? Of is hier niks aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:17:
[...]

Hmm, wat moet ik dan doen om een betere videokaart te krijgen? Of is hier niks aan te doen?
Je zou een laptop kunnen kopen met een MXM GPU module, maar deze zijn weer erg prijzig en moeilijk te verkrijgen.

Ik zal je aanraden om even te gaan kijken of de F3Ja onder je budget valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

ik wil vista aan gaan schaffen voor mijn f3ja ap030hz laptop.
ik weet totaal echt niet en kan er ook echt niet uitkomen welke versie ik zou moeten nemen voor deze laptop (en dan nog de keuze 32 of 64 bits).

ik ontwerp wat download wat en brand hier en daar wat dvd's soms zelf met menuutje omdat t samengestelde filmpjes zijn, en ik speel hier en daar een spel (gta. flightsimulator etc)

op de laptop gebruik ik de volgende programma's

autocad 2007
msn
nero
winrar
office 2007
avg
dvdshrink
poweriso
noki pc suite
utorrent
emule
acrobat
bouwcalc
wsftp pro.

ik heb de windows vista upgrade advisor gedaan en deze heeft alleen "problemen" met mijn
HP psc1100
en nero

maar met deze programma's en eisen die ik stel aan mijn laptop, is t dan voldoende om een basic versie te nemen of moet ik gaan voor een uitgebreidere versie ofwel de uitgebreidste versie de ultimate?

wie kan hier makkelijk een uitsluitsel en oordeel over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
Ik denk dat HomeBasic prima is, hoewel Business ivm al die programma's wel handig is (als je hem als zakenlaptop gebruikt zijn de Business-functies wel handig)

HP PSC driver: Komt vast nog
Nero: Nieuwe versie downloaden, dan werkt 'ie weer :)

De laptop kan het iig ruim aan, heb er hier 2 weken mee gewerkt (totdat hij richting RMA moest...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 19:34
DarthPlastic schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:27:
Ik denk dat HomeBasic prima is, hoewel Business ivm al die programma's wel handig is (als je hem als zakenlaptop gebruikt zijn de Business-functies wel handig)

De laptop kan het iig ruim aan, heb er hier 2 weken mee gewerkt (totdat hij richting RMA moest...)
Alweer RMA, je hebt hem ook al eens eerder opgestuurd of niet??
Bij mij werkt power4gear niet zo goed onder vista ultimate & de realtec audio geval als ik hem uit de standby modus haal komt er een rood kruis door het luidsprekertje in de systemtray.
En als ik hem weer opnieuw opstart is het geluid er wel weer.
Maar nog geen nieuwe bios he voor onze laptops vanwege dat constante fan probleem, ik had zo al mijn vermoeden dat Asus daar niks aan doet, ik stoor er mij mateloos aan dus, nog een halfjaarteje en hij gaat marktplaats & speuders.nl op. :(

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:09

KL643

beeldaandemuur

Notebook hardware control werkt hier perfect om de fan het zwijgen op te leggen :-)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

De fan vind ik reuze mee vallen. Weinig last van. En ik denk sowieso dat het wel nodig is. Me Videokaart zit op 60graden idle in windows... En me processor rond de 48. Dus als die niet hele tijd blijft draaien denk ik dat het niet echt goed komt.

Zelf heb ik altijd muziek aan, dus het stoort niet zo zeer. En zelfs in de ochtend als ik nog ff de laptop aanzet zonder enig andere muziek ofzo vind ik de fan nauwelijks storend.

Maja zo heeft ieder wel wat problemen. Jij klaag over de fan, en ik klaag over de behuizing die te brak is en weer verkleurt.... Mja.. bij mij verkleurt ie dus weer. Zit nu te denken om er gewoon iets over te plakken. Alleen zucht... Meeste dingen zijn gewoon spuug lelijk om erop te plakken.

Trouwens over de accu van me die niet langer dan 2:45 meegaat. Ik denk dat het ligt aan de videokaart die niet terugclockt als ik met accu werkt. Catalyst Control Center heeft iets als Powerplay. Alleen ik heb Catalyst Control Center allang eraf gegooid. En na reinstalle geeft ie errors. Dus laat ook maar zitten.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthPlastic schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:27:

gebruik heb nu voor studie en voor vrije tijd maar binnekort moet hij ook nog zakelijk gaan dienen dus voor alle 3.

is dan de business beter of home premium en deze laatste versie kan ik goedkoop verkrijgen via asus omdat ik mn laptop na bepaalde data gekocht heb met xp home.
hoe zit t dan met de licentie van home vervalt deze als ik bijvoorbeeld home premium neem via asus is mn oude xp home licentie dan ongeldig?

of is t slim een ultimate oem versie te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 19:34
KL643 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:35:
Notebook hardware control werkt hier perfect om de fan het zwijgen op te leggen :-)
Heb jij dan ook een core2duo want als je die hebt werkt notebook harware control niet, ook niet met de nieuwe core2duo patch, heb het programma zelfs gekocht via manfred jaider maar nee hoor het werkte niet, wel met de coreduo :? :?

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:09

KL643

beeldaandemuur

Heb de F3Jc van Mycom met een Core 2 duo T5500 en heb vervolgens notebook hardware control ingesteld zoals hier eerder in het forum beschreven staat en dat werkt bij mij.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren Vista geinstalleerd op mn F3JA maar nu werkt de power4gear en de Fn volume functie niet meer... Heeft hier iemand een F3Jx notebook en dit wel werkend? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:52:
Ik heb gisteren Vista geinstalleerd op mn F3JA maar nu werkt de power4gear en de Fn volume functie niet meer... Heeft hier iemand een F3Jx notebook en dit wel werkend? Thanks!
Met Vista heb ik alleen het geluid nog werkend, maar aangezien hij het volume van de regel-applicatie wil dimmen ipv het systeemvolume is die tool nutteloos geworden.
P4G lijkt sowieso uitgekleed te zijn op Vista, alleen via het Battery-icon zijn 3 modes te selecteren.

De functieknoppen bovenaan werken iig niet meer, ik hoop dat er snel een oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de asus website staan bij de f3jc laptop al drivers voor vista, maar als ik de f3ja laptop kies dan kan ik niet de optie kiezen voor vista drivers, zijn de drivers voor de f3jc en f3ja indentiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:52
Lijkt mij wel. Ik kon voor mn Asus A6T alle drivers vinden bij andere modellen e.d. www.asustreiber.de is ook een interessante site voor drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik via asus een upgrade doe via de aanbieding op hun site van xp home naar bijvoorbeeld vista home premium.

1 verlies ik dan mijn home licentie met code?
2 is t dan mogelijk om via het windows vista systeem bij te werken naar ultimate?
(home premium kan volgens de website naar ultimate worden upgegrade, maar kan dat ook met deze 'asus versie')

en heb ik altijd een 32 en 64 bits dvd in 1 of moet ik dit apart aangeven?

heb namelijk een f3jc ap030hz en die is officeel niet 64 bits en wil dus niet met verkeerde versie zitten.

het upgraden van een versie moet met de windows vista anytime disc maar zit die bij aanschaf van vista via asus er ook bij of kan je die ergens downloaden als hij daar voor vrijgegeven is?(of is die niet vrijgegeven om te downloaden)

alvast bedankt

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Ik heb mijn "voordelige" upgrade naar Vista maar gecanceled: via Surfspot komt de business versie in pril voor 50-60 euries... Via sus moest ik nu 80 eurie betalen :( hoezo voordelig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
Twas iets van 4 euro nog iets.. 5 euro nog iets voor mij, alleen administratiekosten. Snap niet waarom die van jou zo duur was eerlijk gezegd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Ik heb sinds enkele dagen een softwarematig probleem met het afsluiten van de laptop.. Wanneer ik Windows MCE wil afsluiten komt er telkens een venster waarop staat 'Programma beeindigen Beschikbare netwerken' ,ik kan dan vervolgens op 'Nu beeindigen' drukken waarna de laptop direct afsluit of gewoon een paar sec wachten waarna hij automatisch afsluit.

Weten jullie wat de oorzaak hiervan is? vandaag de recovery cd gedraaid en gehoopd dat dit probleem weg zal gaan, maar helaas loste dit het probleem niet op.

Verder had ik een Asus bios versie 204 erop gezet om te kijken of ik nog extra performance uit de laptop kon halen, echter wil ik nu weer terug naar mijn oude vertrouwde beta bios 203.. kan ik dit gewoon weer met Winflash doen... of moet ik een ander procedure uitvoeren, maar dan is de vraag hoe moet het dan uitgevoerd worden.

Graag jullie hulp hiermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Kwam vandaag deze topic nog tegen, voor de mensen die geintereseerd zijn in Vista maar nog geen geschikte drivers hebben kunnen vinden. Kunnen hierna gaan kijken.

Link: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=100357

By the way... weet iemand al een oplossing voor mijn software probleem.. of moet ik dit probleem voorleggen in een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn f3jp 41M is toegekomen!!! :D

ineens stond die aan mn deur, terwijl er bij leverancier stond dat ze hem echt niet meer konden krijgen.. was me dat een geluk :)

ziet er opt eerste zicht wel erg nice uit, enkel mss wat jammer dat batterij zo uitsteekt mo kom, das mieregeneuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
dajuan schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:49:
Twas iets van 4 euro nog iets.. 5 euro nog iets voor mij, alleen administratiekosten. Snap niet waarom die van jou zo duur was eerlijk gezegd :?
ik heb nu XP Home edition ipv MCE, vandaar de dure upgrade :(
als ik dat had geweten had ik een MCE versie genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
B-Force schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 20:01:
[...]

ik heb nu XP Home edition ipv MCE, vandaar de dure upgrade :(
als ik dat had geweten had ik een MCE versie genomen :)
Aha, dat verklaart het ja.. ik heb MCE ;)

Das tweaker #4 al met een F3JP, welcome to the club :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Even een vraag, kan ik ook een oude bios versie over een nieuwe bios flashen met winflash?
Ik denk dat ik mijn softwarematige probleem met het afsluiten van netwerken heb opgelost... alleen zit ik nog met een nieuwe bios versie terwijl ik weer terug wil naar de oude vertrouwde beta bios 203.

Graag jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die win media center eig de moeite om op je laptop te houden? Of zou ik dan best terug overschakelen op XP SP2 pro nl? (vista vind ik nog te vroeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
ik moet zeggen dat ik dat mce wel leuk vind, en verder moet ik ook zeggen dat ik niet specifiek iets mis .. maar je recovered je laptop toch gewoon, kun je altijd nog ff aankijken of je mce wilt houden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarnet recovered, heeft iemand anders ook het volgende gehad:

na installatie van mce & applicaties, voerde de laptop nog een ghosting uit. Hierna kreeg ik een wit scherm te zien, met in grote groene letters 'PASS' op. (ik veronderstel dat dit betekend dat installatie voltooid was?) Dit scherm bleef staan, daar kon ik niet aan uit. Enige optie was manual reboot, waarna de pc op het eerste zicht wel nog deftig werkte.

Ik weet niet of dit normaal is, maar het is allesinds toch wel een niet zo leuke manier om met je laptop te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi allen,

Ik volg deze topic al een tijdje en ik ben van plan om een ASUS F3 te kiezen.

Naar mate deze topic vordert, groeit ook het aantal beschikbare modellen, dus ik hoor graag jullie advies.

Deze laptop moet een desktop vervanger gaan worden waarmee ik komende 2-3 jaar klaar ben. Ik ben geen gamer, maar met een kleine op komst ben ik wel van plan om videos te gaan bewerken. Daarnaast zal de klaptop veelal gebruikt worden als laadtank voor mp3-speler, office taken en surfen op het net.

Gezien de toekomst (CPU-memory veelvraat MS-Vista) wil ik minimaal 100 Gb, 2 gb Mem, liefste de snelste CPU die ook voorbereid is op eventuele volgende generatie OS'sen (=koffiedik kijken). Ik denk daarom dat ik minimaal een C2D wil hebben.

Uiterste budget: 1500 EURO, maar minder mag ook, want babys schijnen genoeg te kosten ;-)

"Mijn" shortlist op dit moment:
  • Asus-F3JP-AP026C (Core 2 Duo T7200; 2GB; 160GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; Vista Home Premium) prijs: 1530-1550 EUR
  • Asus F3JP-AP041M (Core 2 Duo T7200; 2GB; 160GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; WXP MC) prijs: 1530-1550 EUR
  • Asus F3JR-AP013C (Core 2 Duo T5600; 160GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; Vista Home Premium prijs: 1350 EUR
De laatste versie kwam ik tegen op site van http://www.dvc-computers.nl/, maar in deze topic en in de pricewatch was ik ze nog niet tegengekomen. Via Google ben ik ook nog niet achter de rest van de specs van dit model (zoals videokaart)

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het cijfer na AP een bouwnummer betekend, dus zou de bouw van 041 later zijn dan 026? Lijkt me aan de andere kant onwaarschijnlijk,want 026 wordt geleverd met Vista.

Graag hoor ik jullie commentaren en/of adviezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
De Asus F3JR heeft dezelfde specificaties als alle andere F3's, alleen heeft hij de nieuwe ATI X2300 DirectX10 videokaart met 128MB.

Ik vind de F3 een mooie serie, alleen spijtig dat hij hier bij ons niet met een 1680x1050 resolutie te bestellen is.

EDIT
Is toch een DirectX 9 kaart
http://ati.amd.com/products/mobilityradeonx2300/specs.html

Dacht dat de X2xxx kaarten DirectX10 zouden zijn, jammer.

Specs volgens http://www.laptops4u.nl/info/f3jr-ap013c-1327.html

Intel Core 2 Duo T5600 (1.83GHz; 2MB L2 Cache; 667Mhz FSB)
160GB S-ATA harddisk 5400RPM
2048MB DDR2 667Mhz (2 x 1024)
8* DVD-SuperMulti Drive Double Layer/ 7-in-1 cardreader (MMC/SD/Mini SD/MS/MS-Pro/MS Duo/MS-Pro Duo)
ATI Mobility Radeon X2300 w/ 128MB VRAM
o.a. 1 x Headphone-out jack, 1 x Microphone-in jack, 1 x Line-in Jack, 4 x USB 2.0 ports, 1 x IEEE 1394 port (Firewire), 1 x TV Out (S-Video), 1 x Express Card
15.4" WXGA ColorShine TFT (1280 x 800)
Windows Vista Home Premium NL/UK/FR
1.3 Megapixel Webcam
Internal W-LAN 54Mbps (Intel PRO/Wireless 3945ABG)/ Bluetooth 2.0
Li-Ion 6 cells: 4800mAh
3.05kg; 365 x 269.5 x 28-40.5 mm
2 jaar pick-up & return garantie
Gratis Draagtas, Optische Muis

€ 1.295,00

[ Voor 73% gewijzigd door abusimbal op 12-02-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm ik heb nu een probleem met mn internet?

Eerste symptonen kwamen gisteren, toen mn internet gewoon uitviel toen ik ff aan de kabel kwam. Ook merkte ik dat, bij draadloos internet, dat het lampje onderaan niet brandde.
Gisterenavond kwam ik dan thuis, zette mn laptop aan, en ging mn internet niet meer? Ik trok mn kabel uit, zette wireless aan, en connecteerde naar mn SMC. Dit lukte maar half, ik had beperkte of geen verbindingsmogelijkheden & wsl geen IP toegewezen (vergeten te kijken) Na wat bijkomend gepruts ging het nog altijd niet.
Vanmorgen hetzelfde, hoewel ik nu mn kabel instak.. 5minuutjes ging eten, en dat mn internet na die tijd plots wél ging?

iemand zo een dingen ook al tegengekomen? Ik heb er allesinds in deze topic nx over gevonden.
Ik gebruik de mce met standaard internetstuff, die connectieprogrammas van asus heb ik weggesmeten. Ook mn pc start sinds gisteren opmerkelijk traag op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een laptop besteld bij 4 launch, nl de Asus F3JC-AP045C-A, oorspronkelijk zou ik de laptop binnen 5 dagen moeten hebben ontvangen ik heb em 06-02-2007 besteld en nog steeds ontvangen en op de track en trace lees ik het volgende:

Zending zit in afleverroute 10-02-2007 Venlo , pakkettendistributie
Locatie geadresseerde gesloten: aflevering uitgesteld tot volgende werkdag
10-02-2007 Venlo , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 12-02-2007 Venlo , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 12-02-2007 Venlo , pakkettendistributie
Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt
12-02-2007 Venlo , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 13-02-2007 Venlo , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 13-02-2007 Venlo , pakkettendistributie

Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 08:16:
hm ik heb nu een probleem met mn internet?

Eerste symptonen kwamen gisteren, toen mn internet gewoon uitviel toen ik ff aan de kabel kwam. Ook merkte ik dat, bij draadloos internet, dat het lampje onderaan niet brandde.
Gisterenavond kwam ik dan thuis, zette mn laptop aan, en ging mn internet niet meer? Ik trok mn kabel uit, zette wireless aan, en connecteerde naar mn SMC. Dit lukte maar half, ik had beperkte of geen verbindingsmogelijkheden & wsl geen IP toegewezen (vergeten te kijken) Na wat bijkomend gepruts ging het nog altijd niet.
Vanmorgen hetzelfde, hoewel ik nu mn kabel instak.. 5minuutjes ging eten, en dat mn internet na die tijd plots wél ging?

iemand zo een dingen ook al tegengekomen? Ik heb er allesinds in deze topic nx over gevonden.
Ik gebruik de mce met standaard internetstuff, die connectieprogrammas van asus heb ik weggesmeten. Ook mn pc start sinds gisteren opmerkelijk traag op..
Dit klint in eerste instantie meer als een router probleem dan een laptop probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:52:
heb de vista premium besteld via asus update programma. is er straks een mogelijkheid om te upgraden naar bijvoorbeeld ultimate?
of is dit uitgesloten met deze vista versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:31:
[...]

heb de vista premium besteld via asus update programma. is er straks een mogelijkheid om te upgraden naar bijvoorbeeld ultimate?
of is dit uitgesloten met deze vista versie?
In Vista zelf zit sowieso een upgradefunctie, maar dit past beter in het Windows Vista ervaringentopic, aangezien het hier echt om de F3 gaat. Elke Vista is te upgraden ;)

Ik zie ook dat er een heleboel nieuwe modellen zijn, eens kijken wat de beste manier is om hier een overzichtsschema van te maken voor deel 2...
Waarchijnlijk ga ik dadelijk nog wat aan deze startpost doen om hem een klein beetje bij te werken, maar het grote werk komt pas in het volgende deel iig :)

[ Voor 24% gewijzigd door DarthPlastic op 13-02-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:15:
Ik heb een laptop besteld bij 4 launch, nl de Asus F3JC-AP045C-A, oorspronkelijk zou ik de laptop binnen 5 dagen moeten hebben ontvangen ik heb em 06-02-2007 besteld en nog steeds ontvangen en op de track en trace lees ik het volgende:

Locatie geadresseerde gesloten: aflevering uitgesteld tot volgende werkdag
10-02-2007 Venlo , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 12-02-2007 Venlo , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 12-02-2007 Venlo , pakkettendistributie
Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt
12-02-2007 Venlo , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 13-02-2007 Venlo , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 13-02-2007 Venlo , pakkettendistributie

Is dit normaal?
Als ik je bericht zo lees, lijkt het erop dat er bij de eerste poging niemand thuis was en vandaag opnieuw word afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Voor mensen die bij het afsluiten van hun laptop een melding van Windows krijgen dat er netwerken of het bestand ZCFGSVC.exe afgesloten moet worden, kunnen het bestandje wireless_TIC_131935.v10.5_2.0_xp32.exe proberen te downloaden van intel om dit probleem op te lossen. Bij mij was dit het oplosmiddel, uiteraard raad ik wel aan om eerst een systeemherstel punt te maken voordat je dit installeert. De software controleert automatisch of er een versie is geinstalleert, mocht dit zo zijn en het is een oudere versie, dan word deze automatisch geupdate.

Advies: Alleen instaleren indien er echt problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthPlastic schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:23:
[...]

In Vista zelf zit sowieso een upgradefunctie, maar dit past beter in het Windows Vista ervaringentopic, aangezien het hier echt om de F3 gaat. Elke Vista is te upgraden ;)

Ik zie ook dat er een heleboel nieuwe modellen zijn, eens kijken wat de beste manier is om hier een overzichtsschema van te maken voor deel 2...
Waarchijnlijk ga ik dadelijk nog wat aan deze startpost doen om hem een klein beetje bij te werken, maar het grote werk komt pas in het volgende deel iig :)
was helaas vergeten dat t specifiek om mijn f3 serie ging maar duidelijk antwoord dus mijn vraag is duidelijk dacht namelijk dat t miss niet mogelijk was omdat t via asus ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik heb mijn oog laten vallen op F3TC-AP017C. Maar mijn vraag is nu hoe deze laptop presteert, heeft één van jullie deze laptop in bezit? Ik kan geen reviews vinden van deze laptop. De MSI M677 vond ik eerst leuk maar die was End of Life zoals het ze het zeggen met een mooi woord. Heeft iemand ervaring met de F3TC-AP017C?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abusimbal schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:08:
De Asus F3JR heeft dezelfde specificaties als alle andere F3's, alleen heeft hij de nieuwe ATI X2300 DirectX10 videokaart met 128MB.
Bedankt voor het zoeken. Ik ben niet zo'n videokaart kenner, dus heb ik nog enkele vragen:
wat zou nu een betere keuze zijn, een nieuw type videokaart met 128mb VRAM of een ouder type met 256mb (en 256mb hypermemory)???

Zijn er uberhaupt al directx10 videokaarten beschikbaar zijn voor klaptops? Wat zou theoretische voordeel van zulke kaarten zijn?

Is de X2300 de opvolger van x1450?

Ik hoor graag meer, wil namelijk binnen nu en 2 weken een besluit nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Even een vraagje aangaande mijn Asus F3JA laptop, ik heb hierbij 2 x 1GB DDR2 667Mhz intern geheugen. Maar nu zie ik dus bij CPU-Z staan

Ik zie dat het geheugen dus loopt op 332,5 Mhz. En ik heb natuurlijk al het idee dat het allemaal klopt, maar toch vind ik het een beetje vaag aangezien hij in principe 1 op 1 zou moeten lopen met de FSB in dat geval en zo staat het er niet. Is het nou zo dat hij gewoon wel op 667Mhz loopt en dat dit gewoon nergens staat vermeld?

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik weet klopt dit met het geheugen, meen ergens anders op asus forum al een keer gelezen... :)

Voor de mensen die trouwens zitten te kloten met die ATK hotkeys en power 4 Gear in VISTA als je het volgens deze manier installeerd krijg je volledige functies van al je sneltoetsen tot je beschikking: (zover ik getest heb op Asus F3JA

1 - Installeer nu ATK_Hotkey_V1.00.0006 (restart)
2 - Installeer nu ATKDrv_Vista32bit_070126 (restart)
3 - Installeer nu ATKOSD2_Vista32bit_070125 (restart)
4 - Installeer nu ATKMedia_V1.16_ASUS (restart)
5 - Installeer nu TouchPad_Vista32_64_070124 (restart)
6 - Installeer nu Power 4 Gear P4GIIX_Vista32bit_070125 (restart)

Geinstalleerd op Windows Vista, Asus F3JA drivers van F3JP website www.asus.com.tw en www.asustreiber.de

proof :/

Afbeeldingslocatie: http://www.padz.nl/uploadinholland/PRIVE/power4gear.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Rob1106 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:17:
Even een vraagje aangaande mijn Asus F3JA laptop, ik heb hierbij 2 x 1GB DDR2 667Mhz intern geheugen. Maar nu zie ik dus bij CPU-Z staan

Ik zie dat het geheugen dus loopt op 332,5 Mhz. En ik heb natuurlijk al het idee dat het allemaal klopt, maar toch vind ik het een beetje vaag aangezien hij in principe 1 op 1 zou moeten lopen met de FSB in dat geval en zo staat het er niet. Is het nou zo dat hij gewoon wel op 667Mhz loopt en dat dit gewoon nergens staat vermeld?
Lees pagina 30 van deze topic eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never mind...ik zie het al in een andere GOT topic!!!

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:36:
Zover ik weet klopt dit met het geheugen, meen ergens anders op asus forum al een keer gelezen... :)

Voor de mensen die trouwens zitten te kloten met die ATK hotkeys en power 4 Gear in VISTA als je het volgens deze manier installeerd krijg je volledige functies van al je sneltoetsen tot je beschikking: (zover ik getest heb op Asus F3JA

Geinstalleerd op Windows Vista, Asus F3JA drivers van F3JP website www.asus.com.tw en www.asustreiber.de

[afbeelding]
voor welke f3 serie zijn deze? f3ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
PCMedic schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:53:
[...]

Lees pagina 30 van deze topic eens...
Linkje? je kunt nl. instellen hoeveel berichten je per pagina hebt. Mijn pagina 30 van dit topic is de huidige pagina

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Rob1106 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:10:
[...]

Linkje? je kunt nl. instellen hoeveel berichten je per pagina hebt. Mijn pagina 30 van dit topic is de huidige pagina
Vergeten dat die instelling ook bestond :+
DerManiak schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:54:
[...]

Geen idee wat het QDR, DDR verhaal is (zal ik morgen wel eens nazoeken hier ;) ), maar als dat zo is, dan zou dat wel verklaren waarom ik & die Fin op de ASUS site allebei 333MHz te zien krijgen, terwijl ieder PC2-5300 dimmetje, dat ik kan vinden op internet, op 667 MHz geklokt is...

EDIT: heb heel even gezocht, maar dat is dus gewoon marketing praat? Vanwege DDR2 loopt ie op 333MHz, wat in DDR termen 2x zoveel betekent, dus plakken ze er 667MHz op?
Dacht dat we de MHz truucjes nu wel gehad hadden ;)
Zie de beschrijving hierboven.

Om een duidelijker uitleg te geven is hier een link van Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/DDR2_SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
PCMedic schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:14:
Voor mensen die bij het afsluiten van hun laptop een melding van Windows krijgen dat er netwerken of het bestand ZCFGSVC.exe afgesloten moet worden, kunnen het bestandje wireless_TIC_131935.v10.5_2.0_xp32.exe proberen te downloaden van intel om dit probleem op te lossen. Bij mij was dit het oplosmiddel, uiteraard raad ik wel aan om eerst een systeemherstel punt te maken voordat je dit installeert. De software controleert automatisch of er een versie is geinstalleert, mocht dit zo zijn en het is een oudere versie, dan word deze automatisch geupdate.

Advies: Alleen instaleren indien er echt problemen zijn.
Zou dit ook de oplossing kunnen zijn voor een wireless probleem dat ik heb, daarmee bedoel ik.. bij online games hangt mn wireless gewoon +/- elke minuut (tenminste bij online games merk je het/is het zeer irri ;)), windows software doet dat sowieso, maar als je over het algemeen fabrikant software gebruikt niet.. maar bij mijn F3JP dus wel :(
Of weet iemand anders een andere oplossing?

• Rob1106
PCMedic schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:21:
[...]

Vergeten dat die instelling ook bestond :+

[...]

Zie de beschrijving hierboven.

Om een duidelijker uitleg te geven is hier een link van Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/DDR2_SDRAM
Dacht eigenlijk al dat het zoiets was, thx.

Zijn er trouwens meer mensen die met hun F3(JA) laptop het volgende probleem hebben: zodra de pc in stand-by gaat blijft het scherm uitstaan nadat je op bijv je spatiebalk drukt om hem weer te starten. Je hoort de laptop dan weer opstarten aan de fans die weer harder gaan draaien en de lampjes die weer gaan branden. Alleen mijn scherm blijft dan zwart, ik moet hem echt weer uitzetten en opnieuw opstarten. Ik heb dit probleem niet altijd maar gewoon af en toe, zeer hinderlijk..

[ Voor 8% gewijzigd door Rob1106 op 15-02-2007 09:55 ]

• B-Force
Rob1106 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 09:53:
[...]

Dacht eigenlijk al dat het zoiets was, thx.

Zijn er trouwens meer mensen die met hun F3(JA) laptop het volgende probleem hebben: zodra de pc in stand-by gaat blijft het scherm uitstaan nadat je op bijv je spatiebalk drukt om hem weer te starten. Je hoort de laptop dan weer opstarten aan de fans die weer harder gaan draaien en de lampjes die weer gaan branden. Alleen mijn scherm blijft dan zwart, ik moet hem echt weer uitzetten en opnieuw opstarten. Ik heb dit probleem niet altijd maar gewoon af en toe, zeer hinderlijk..
Ik heb hetzelfde probleem, snap er ook niets van :S Als ie automatisch in slaapstand gaat, krijg ik mijn scherm niet meer aan. Ik zet hem dan meestal weer in slaapstand via de power button en dan weer aan, dat werkt ook.

• Shiro

Shiro

Serenity

Heb je de scherm ook dicht geklapt? Soms heb ik dat als ik scherm dichtklap en open doe de scherm nog steeds uitblijft... Zou denken dat de sensor ofzo het ff niet pakte dat ik het scherm alweer open geklapt heb. Maar gewoon weer dicht en open doen. En dan werkt ie wel weer.

Mja beetje vaag :P

Btw ADMINX ik zie dat je een score heb van 4.4. Welke onderdeel scoorde het laagste van je laptop? En kan je een screenshot maken van het gehele score?

[ Voor 21% gewijzigd door Shiro op 15-02-2007 13:50 ]

SR+ MiC

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Hmm, ik probeer nu al een tijdje mijn Optische-uitgang van mijn geluidskaart in Vista 64bit werkend te krijgen.

Ik heb al 3 verschillende versies van de realtek 32bit/64bit drivers geprobeerd (1.59, 1.58, 1.56) maar ik krijg het niet werkend. Mijn boxjes werken gewoon, maar zodra ik er een kabel in doe (oordopjes, optische kabel voor 5.1 set) heb ik geen geluid meer. Het is dus alsof ie wel de boxjes uitzet, maar niet overswitched naar me audio-out.

Iemand enig idee hoe ik deze werkend krijg? (optisch rode lampje brand wel! en in XP doet hij het ook gewoon normaal)

Voor de rest werken me hotkeys e.d. nog niet.. maar ik wil toch wel erg graag mooi geluid hebben :p

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• PCMedic
FLeSH schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:15:
Hmm, ik probeer nu al een tijdje mijn Optische-uitgang van mijn geluidskaart in Vista 64bit werkend te krijgen.

Ik heb al 3 verschillende versies van de realtek 32bit/64bit drivers geprobeerd (1.59, 1.58, 1.56) maar ik krijg het niet werkend. Mijn boxjes werken gewoon, maar zodra ik er een kabel in doe (oordopjes, optische kabel voor 5.1 set) heb ik geen geluid meer. Het is dus alsof ie wel de boxjes uitzet, maar niet overswitched naar me audio-out.

Iemand enig idee hoe ik deze werkend krijg? (optisch rode lampje brand wel! en in XP doet hij het ook gewoon normaal)

Voor de rest werken me hotkeys e.d. nog niet.. maar ik wil toch wel erg graag mooi geluid hebben :p
Kijk eens op deze link: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=100357 of er een driver bij zit die dit probleem oplost.

Verwijderd

Shiro schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:47:
Btw ADMINX ik zie dat je een score heb van 4.4. Welke onderdeel scoorde het laagste van je laptop? En kan je een screenshot maken van het gehele score?
Afbeeldingslocatie: http://www.padz.nl/uploadinholland/PRIVE/rating.jpg

Wat voor rating haal jij dan ik zie namelijk dat je het zelfde notebook hebt...

voor welke f3 serie zijn deze? f3ja? JUP

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 21:55 ]

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:14

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:36:

[afbeelding]
Heel erg bedankt!, kreeg die nieuwe ATK dingen maar niet aan de praat.. hij had dus gewoon de XP drivers via Windows Update binnengehaald :?

Ook heb ik nu eindelijk weer goede kleuren, door dat splendid tooltje :), snap nog steeds niet waarom schermen vaak op 9300k staan afgesteld :(, want dat verneukt de kleuren gewoon...

Enige wat ik nog steeds heb, is dat mn speakers niet uitgaan wanneer ik er een koptelefoon inplug (geluid komt dan uit allebei), maar moet hem daarvoor nogsteeds opsturen.. gebeurt wel in zomervakantie denk ik.. want nu heb ik hem te veel nodig om hem minimaal 2 weken kwijt te zijn...

Gallery V&A

Verwijderd

BiG-GuY nice om te horen werkt wel zo prettig al die snel toetsen!

Hoe zit het eigenlijk met jouw vista score? Kunnen mensen met een F3JA hier miss wat meer over vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:51:

Wat voor rating haal jij dan ik zie namelijk dat je het zelfde notebook hebt...

voor welke f3 serie zijn deze? f3ja? JUP
Ik heb geen vista. En heb nu geen zin om dualboot te gaan voor trial versie. Maar neem aan dat we de zelfde score zullen hebben.
Vind de score wel redelijk voor de F3JA. Had nog gedacht dat de harde schijf het meer naar beneden zou slepen ipv de videokaart.

Hoor dat boottijd in vista ook sneller is, hoe ervaar je dat? Bij mij duurt echt XP anderhalf min+ voordat me hd uitgerateld is en echt klaar is. Hoe is dat in vista?

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Force schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:21:
[...]

Dit klint in eerste instantie meer als een router probleem dan een laptop probleem?
nope, sweekends zit ik op een andere router, en nog altijd heb ik vrij veel problemen met mn internet. Het duurt heel lang vooraleer ik een netwerkadres krijg, meestal moet ik daarvoor zelf mn laptop rebooten. Bij wireless valt de connectie ook constant weg.

enig idee wat ik hieraan kan doen? Of zou ik mss best eens de gewone windows XP installeren?

thx

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een maand een f3ja laptop........na een paar weken zowel geluid uit
de speakers als uit de koptelefoonuitgang.
Nu de laptop afgelopen dinsdag teruggekregen met een nieuw moederbord erin.
De plug van de koptelefoon/spdif blijkt nog al eens kapot te gaan.
Maar nu !! Na 2 keer de koptelefoon te hebben gebruikt weer geen geluid uit
de speakers van de laptop.....alleen uit de koptelefoon. Terugkomend produktiefoutje dus.
Meer mensen hier al problemen mee gehad???
Ik kan het moederbord wel weer laten vervangen maar ben al weer bang dat het dan niet lang goed gaat. Wat moet je hier toch mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds een week ben ik de eigenaar van een ASUS F3Ja-AP018HZ.
en hij bevalt heel goed !!!

echter als ik mijn digitale foto's wil uitlezen krijg ik de volgende foutmelding naar
een stuk of 10 foto's: kan de opdracht niet uivoeren door een fout in een I/O-apparaat
het uitlezen gebeurd op de interne card reader de Ricoh secure digital

iemand enig idee wat dit is voor ongein ? ik heb al op de asus site gekeken naar een
andere driver alleen die is er helaas niet......

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2007 08:28 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.