Hey ho, ik ben een tot nu toe gelukkige bezitster van een F3TC-AP017C.
Infinitytron: JA er zit een 7300 in de F3TC-AP017C. Ik heb hem hier voor mijn neus.
Ik speel er NFSHP2 en Unreal Tournament Classic mee op de hoogste settings en dat gaat prima. Ook render ik in Cinema4D en dat gaat sneller dan op mijn GeForce MX400 ... als dat je wat zegt.
Voor een prijs lager dan 1000 euro gekocht bij Perfect Systems en afgehaald (het lag op de route naar huis die ochtend

) en nou is hij opeens in prijs gestegen. Ik ben wel trots op mijn goed gespotte aankoop.
Op dit moment heb ik nog maar een paar problemen met de laptop. Al binnen een week zaten er een paar veegjes op de kap, helaas. Heb er nu een goede tas voor gekocht waarin hij mee naar school gaat. Bij de laptop kreeg ik geheel onverwacht een mooie Asus laptoptas en een optisch muisje. Die laatste wordt goed gebruikt maar de laptoptas bleek gewoon te onhandig, zo schuin over de schouder. Je breekt je nek met zo'n laptop joh! Al met al is hij minder dan 3 kg volgens de specs, en zwaar vind ik hem ook zeker niet.
Volgend probleempje: er staat Vista op geïnstalleerd. Leuke features allemaal, ik heb de meeste rommel al uitgezet en niet mee laten opstarten. Mogelijk heb ik iets te veel uitgezet, want de toetsencombi Fn + F10 (mute sound) werkt voor geen meter; er komt wel netjes 'Mute Sound' in beeld te staan, maar vervolgens blijft Vista vrolijk doormiepen! Alleen het uitzetten via Geluid in de tray werkt dus. Erg vaag want eerst deed hij dat nog wel!
Ik heb gelezen over problemen met de koptelefoonaansluiting ... ik heb er eigenlijk nog niks van gemerkt. Ik heb de laptop onlangs op 'n TV en versterker aangesloten gehad om er film mee te kijken. Ik had netjes geluid over de versterker en de laptop zelf was stil. Dus tot zover nog geen heisa daarmee.
Wat níet werkt, en wat ik enigszins frappant vind, is Bluetooth. Volgens alle Franse sites die ik nu weet te vinden over deze laptop is Bluetooth wel degelijk aanwezig. Dat lijkt ook zeer sterk zo, want ik heb een Wireless Console waarbij ik dus softwarematig kan kiezen voor Bluetooth / Wireless / Beide. Ook heb ik een lampje voor op mijn flaptop zitten en wanneer ik dus softwarematig Bluetooth aanzet, gaat er een prachtig lampje branden. Echter, Vista vindt werkelijk nergens een Bluetooth device!
In Configuratiescherm staat standaard een optie voor Bluetooth maar dat komt volgens mij gewoon met elke Windows installatie sinds XP mee. Dus dat bewijst niks. Apparaatbeheer: nada. Zodra ik mijn USB-Bluetooth dongle erin stouw, vindt hij die direct. Maar sinds vandaag beweert hij daar geen drivers meer voor te hebben... en het apparaatje kan niet meer geïnstalleerd worden - Het wordt met de minuut leuker - maar dat is op zich een Vista probleem en niet van de laptop zelf.
Kan iemand me met zekerheid zeggen dat er in een F3TC-AP017C Bluetooth intern zit? Ik heb alles, de software, het lampje dát geactiveerd wordt wanneer ik de software activeer... maar geen Bluetooth

Ik heb ook geen sticker op de onderkant met iets qua info over Bluetooth, er staat alleen op een aparte sticker een melding van de Atheros wireless device als ik het goed heb.
Ik heb nu zojuist de Toshiba Bluetooth drivers voor Vista gedownload en ga die eens proberen

... het zou me wel verbazen als zoveel sites elkaar tegenspreken en ik dan wél alles lijk te hebben maar net geen BT chip. Iemand, antwoord?
[
Voor 4% gewijzigd door
Dark Blue op 01-03-2007 11:38
]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs