Owner of http://scorpei.com/
Anoniem: 198518
mvg,
Tim
Anoniem: 180939
Ik heb ze binnen (gisteren al)! Snelle levering, en het werkt allemaal perfect. Hulde aan hopebuy.com Ik zal binnenkort wel met de nodige vragen komen, want ik ben er nog niet achter hoe ik er MP3 op kan zetten. Ook staan GBA en NDS spellen nu door elkaar en dat is wel verwarrend.Anoniem: 180939 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:07:
Ik heb begin van de week 3x(M3Lite+Passcard3+1GB) besteld bij hopebuy.com. Ik heb ze nog niet binnen, maar ik hoop snel mee te kunnen praten over de M3 (on)gemakken.
Grote nadeel van ninja is dat het zo bizar uitsteekt terwijl de DSLite dat niet heeft. 4Gbit lijkt mij genoeg aan ruimte.
Ik ben al 3 maanden aan het twijfelen
Juist ja.....Choller schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:23:
Ik ben aan het twijfelen tussen de DSLite en Ninja X9TF ofzo.
Grote nadeel van ninja is dat het zo bizar uitsteekt terwijl de DSLite dat niet heeft. 4Gbit lijkt mij genoeg aan ruimte.
De X9TF steekt toch niet uit ?Choller schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:23:
Ik ben aan het twijfelen tussen de DSLite en Ninja X9TF ofzo.
http://forums.maxconsole....d.php?p=278165#post278165
Anoniem: 82404
Heeft iemand een alternatieve locatie voor de software?
Je hebt de NinjaPass en de NinjaDS kaarten, zijn twee verschillende merken. Helaas heb ik geen NinjaDS kaarten mogen ontvangen, maar dat hebben maar weinig mensen. Ik geloof dat de qualiteit ook niet heel erg groot is. Maar zelfs met deze informatie klopt er nog niks van die andere postAnoniem: 93354 schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:57:
Het zijn 2 verschillende modellen?
Weet niet wat er aan de hand was, maar http://www.handheldsources.com/Download.html werkt gewoon (weer).Anoniem: 82404 schreef op maandag 27 november 2006 @ 03:08:
Ik probeerde de nieuwe software voor de G6Lite binnen te halen (4.6c), maar het lijkt alsof de site handheldsources.com uit de lucht is/iemand vergeten zijn domeinnaam te verlengen, d'r zit nu een of andere webmail demo op die site.
Heeft iemand een alternatieve locatie voor de software?
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Anoniem: 69379
Ik heb verschillende reviews gelezen over ds flashcards, maar geen van de reviews vergelijken de verschillende flashkaarten met elkaar. Ik heb gehoord dat de DS-Extreme goed is, maar 512MB opslag vindt ik te weinig (wil er ook muziek en films op kwijt). Verder vindt ik compatibiliteit erg belangrijk (wil het liefts zoveel mogelijk + homebrew apps kunnen draaien). Volgens mij is de NinjapassX9 de enige kaart die voldoet aan mijn wensen (compatibiliteit is hetzelfde als de dx-xtreme?), maar lijkt overal te zijn uitverkocht... is de Ninjapass echt zo goed als www.ninjapass.com je wilt laten geloven en waar zijn deze kaarten nog te bestellen?
Ik heb nu al een tijdje een sample liggen, maar heb er nog geen uitvoerige tests op gedaan (heb eigelijk wel al een mening nu). Ik heb het op het moment helaas erg weining tijd en mijn review zal nog eventjes op zich laten wachten. Maar wie weet komt ie deze week ergens. Overigens zijn er op het moment nog niet zo veel DS slot kaarten en heb je dus weinig keus.Anoniem: 69379 schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:44:
Zou iemand die ervaring heeft met de verschillende flashcards mij advies kunnen geven?
Ik heb verschillende reviews gelezen over ds flashcards, maar geen van de reviews vergelijken de verschillende flashkaarten met elkaar. Ik heb gehoord dat de DS-Extreme goed is, maar 512MB opslag vindt ik te weinig (wil er ook muziek en films op kwijt). Verder vindt ik compatibiliteit erg belangrijk (wil het liefts zoveel mogelijk + homebrew apps kunnen draaien). Volgens mij is de NinjapassX9 de enige kaart die voldoet aan mijn wensen (compatibiliteit is hetzelfde als de dx-xtreme?), maar lijkt overal te zijn uitverkocht... is de Ninjapass echt zo goed als www.ninjapass.com je wilt laten geloven en waar zijn deze kaarten nog te bestellen?
Misschien kan je die mening alvast verklappen?Ik heb nu al een tijdje een sample liggen, maar heb er nog geen uitvoerige tests op gedaan (heb eigelijk wel al een mening nu).
Anoniem: 21253
Wat is nou eigenlijk het voordeel van een DS slot kaart? Je houdt dan slot 2 over, maar wat doet men daar dan mee?Scorpei schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:18:
[...]
Overigens zijn er op het moment nog niet zo veel DS slot kaarten en heb je dus weinig keus.
Opvullen met een cart die wel gba games speeltAnoniem: 21253 schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:15:
[...]
Wat is nou eigenlijk het voordeel van een DS slot kaart? Je houdt dan slot 2 over, maar wat doet men daar dan mee?
Neen, maar er zijn bijvoorbeel spellen die alleen ongepatched laden (tony hawks downhill jam bijvoorbeeld) en via slot 1 is het mogelijk deze games te starten. Ook houd je slot 2 nog vrij voor extra hardware (rumble, gyroscoop, ram expantie,...)
Als laatste voordeel zie ik nog dat je DS niet geflashed moet zijn, en dat er slechts 1 toestel nodig is.
Anoniem: 198824
Plug and Play, je hoeft je DS(Lite) dus niet te flashen. En voor bijv. de DSLite browser heb je het gba slot nodig die is dan nog vrij. Bovendien ziet het er superstrak uit, kaart in het gba slot steekt toch iets uitAnoniem: 21253 schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:15:
[...]
Wat is nou eigenlijk het voordeel van een DS slot kaart? Je houdt dan slot 2 over, maar wat doet men daar dan mee?
Installeer dan gewoon linuxDesolation Angel schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 01:10:
Bleh, de G6 Lite soft blijkt niet te werken onder Vista, das wel een mindere
Anoniem: 155599
We wachten op scorpei en zijn pakketje die binnen moet komen.Anoniem: 69379 schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:44:
Zou iemand die ervaring heeft met de verschillende flashcards mij advies kunnen geven?
en een prijs daling van 4gb kaartjes
Dus als een paar schoenen je niet past zaag jij ook je onderbeen af ?Scorpei schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 07:33:
[...]
Installeer dan gewoon linux. Het werkt wel onder Wine.
Een beetje tweaker weet hoe die met Linux om moet gaan. Ik draai het dan ook op mijn PC (weliswaar opensuse en geen gentoo, maar toch).Desolation Angel schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:32:
[...]
Dus als een paar schoenen je niet past zaag jij ook je onderbeen af ?
Voor en vrolijkere noot (te Engels
heb al mailtje naar winsunx gestuurd, maar nog niets terug gekregen, misschien dat jullie wat weten of dit ook meegemaakt hebben.
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Al mijn servers draaien op Linux of Solaris, spijtig genoeg gebruik ik ook wel software die NIET werkt onder Linux. Jouw bijdehandte opmerking is buiten idioot ook nog eens irrelevant.Scorpei schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:59:
[...]
Een beetje tweaker weet hoe die met Linux om moet gaan. Ik draai het dan ook op mijn PC (weliswaar opensuse en geen gentoo, maar toch).
En dat vind jij dat niet irrelevant en bijdehand? Ik zeg slechts dat als het onder Vista niet werkt je gewoon over moet stappen op iets anders (overigens ook slechts een suggestie). Een goed alternatief is dan Linux.Desolation Angel schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:32:
[...]
Dus als een paar schoenen je niet past zaag jij ook je onderbeen af ?
[ Voor 4% gewijzigd door Scorpei op 28-11-2006 15:54 ]
Voor zover ik weet kan wat jij wilt niet met de huidige firmware. Hij wil namelijk altijd weten of jij een save file wil laden (van bestand), en hij wil altijd zijn save file ergens weg schrijven (in die save dir). Je moet een save dir hebben (standaard locatie en naam) en als er gevraagd wordt aangeven dat je laden. Dan heb je als het goed is gewoon een werkende save (hij vraagt dus op zich altijd of je een save wil laden/backuppen).Anoniem: 180939 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:02:
Ik heb volgens mij wat problemen met de backups en save games op onze M3 kaartjes. Ik wil geen meldingen over het herstellen van een vorige save/backup. Maar ik wil dat de gewone save functie van de spellen het doet. Geen van beide werken nu, want we moeten iedere keer opnieuw spelen. Hoe krijg ik de normale save functie aan de praat?
1 stuk software dat niet werkt is geen reden om van OS te veranderenScorpei schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:51:
[...]
En dat vind jij dat niet irrelevant en bijdehand? Ik zeg slechts dat als het onder Vista niet werkt je gewoon over moet stappen op iets anders (overigens ook slechts een suggestie). Een goed alternatief is dan Linux.
Ten eerste meld ik het hier omdat ik zo anderen kan waarschuwen ervoor, en ten tweede pols ik naar een mogelijk oplossing.
Nu een ramp is het niet, vermits ik nog twijfel tussen een DS-X en een X9 omdat de accudrain me nu te ver gaat
Die ik je geef door aan te geven dat het onder wine well werkt. Overigens werkt een linux installatie (vaak) ook goed naast een windows systeem.Desolation Angel schreef op woensdag 29 november 2006 @ 01:28:
[...]
1 stuk software dat niet werkt is geen reden om van OS te veranderen
Ten eerste meld ik het hier omdat ik zo anderen kan waarschuwen ervoor, en ten tweede pols ik naar een mogelijk oplossing.
Heb helaas niet zo veel tijd om power tests te doen (misschien een ander keertje, nu heb ik het helaas te druk).Desolation Angel schreef op woensdag 29 november 2006 @ 01:28:
[...]
Nu een ramp is het niet, vermits ik nog twijfel tussen een DS-X en een X9 omdat de accudrain me nu te ver gaat
[ Voor 5% gewijzigd door Scorpei op 29-11-2006 07:35 ]
Zo kun je net zo goed een oudere windows versie naast of in plaats van Vista installeren: dat is helemaal niet het punt natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat mensen er niet echt op zitten te wachten voor een klein appje meteen aan de multiboot te moeten.Scorpei schreef op woensdag 29 november 2006 @ 07:33:
[...]
Die ik je geef door aan te geven dat het onder wine well werkt. Overigens werkt een linux installatie (vaak) ook goed naast een windows systeem.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Toegegeven het is alleen daarvoor wat onpraktisch (maarja, je moet toch wat). Zelf vind ik het vele malen lastiger om twee windows installaties te hebben t.o.v. een windows en een linux. Tegenwoordig gaat een multi boot installatie met grub heel makkelijk. kortom, loos onderwerp hierEcco schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:08:
[...]
Zo kun je net zo goed een oudere windows versie naast of in plaats van Vista installeren: dat is helemaal niet het punt natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat mensen er niet echt op zitten te wachten voor een klein appje meteen aan de multiboot te moeten.
Thanks.... maar bij een M3 Lite + passkey hoef ik niet mijn DS te flashen?Anoniem: 198824 schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:47:
[...]
Plug and Play, je hoeft je DS(Lite) dus niet te flashen. En voor bijv. de DSLite browser heb je het gba slot nodig die is dan nog vrij. Bovendien ziet het er superstrak uit, kaart in het gba slot steekt toch iets uit
maar wat is het verschil dan tussen een M3 lite + passkey en een DS-X?
Of met andere woorden: wat is het voordeel om nu een DS-X (512 mb) te kopen ipv een M3 Lite + passkey + 1Gb? Beide zijn ongeveer dezelfde prijs.
Ondersteunt de DS-X ook GBA?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 21253 op 29-11-2006 11:51 ]
Anoniem: 93354
ik merk dat ik nu, en zeker in sleep, toch ettelijke uren minder met mijn batterij doe. En er zit een 1200mah in ipv een standard
Is dat een standaard of Lite DS? Klinkt namelijk interessantDesolation Angel schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:25:
En er zit een 1200mah in ipv een standard
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Anoniem: 129295

pff het word steeds ingewikkelder.Anoniem: 129295 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:57:
een m3 weet ik niet maar met mijn g6 doe ik aanzielijk minder lang met mijn batterij.Dit probleem heb je volgens mij niet met een ds-x.
van wat ik nu ongeveer weet waar je nu dus op moet letten bij aanschaf.
1. Grote (gbit is geen gb) (Verwisselbare schijfjes is een pre omdat die meer op kunnen slaan)
2. Compatabiliteit (de ene speelt probleemlozers spelletjes af dan de ander, dit vanwege de programmering (een tof bedrijf dat vaak updates levert is dus een pre) en de geheugen snelheid van het apperaat)
3. Plug and play. Erin stoppen en gaan. (mp3, video, grafisch menu, andere extra's..)
4. Batterij kracht. Hoeveel meer batterij kracht ben je kwijt
5. Minder belangrijk denk ik (voor de meeste). Hoeveel slots gebruikt het. En sluit alles prima aan (wat bij de nieuwe generatie toch wel niet zo moeilijk zou moeten zijn)
Mis ik nog wat belangrijke punten?
Waar kun je uit kiezen?
1.Supercard
2.een m3
3.een g6
4.en een ninja
5. Mss iets wat in de toekomst bijna uitkomt?
en dan zo'n matrix links de keuzes, boven de opties. En dan kruisjes zetten wie wat heeft.
Of bestaat zo een vergelijking al?
Nope, daar was ik dus naar op zoeken dan zo'n matrix links de keuzes, boven de opties. En dan kruisjes zetten wie wat heeft.

Eigenlijk moet er ook nog homebrew (voor het afspelen van video,mp3's,emulators..) support worden toegevoegd aan die matrix, want dat verschilt ook nog eens per optie (je hebt daar een fat driver voor nodig, welke niet altijd beschikbaar is, of niet ondersteund wordt...)
Ik ben benieuwd naar de review van Scorpei... ik stond op het punt een ninjapass aan te schaffen totdat ik las dat homebrew nog niet supported is en de compatibiliteit hier en daar nog te wensen overlaat...
slot-2: Supercard, M3, G6, GBAMP, EWIN2, NEOflash (neo2-tf/sd, neo3-tf/sd, MK2, MK3), EZflash, CycloDS, nog een aantalAnoniem: 155599 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:59:
[...]
Waar kun je uit kiezen?
1.Supercard
2.een m3
3.een g6
4.en een ninja
5. Mss iets wat in de toekomst bijna uitkomt?
slot-1: DSlink, AceKard, NinjaPass, NinjaDS, DS-Xtreme, en misschien nog iets maar denk niet dat ik er daar een vergeten ben
Alles waar geen datum bij staat in de titel is ouder dan ik gok 28 oktober 2006. Als een link nog niet werkt (404) moet ik nog een sampletje gaan krijgen
Nog een sample? Ik ben wel geïnteresseerd mocht je die ook door willen verkopenScorpei schreef op donderdag 30 november 2006 @ 07:28:
De eene review is nog niet af of de volgende sample komt er al aan. CycloDS heeft toegezegd me een sampletje te sturen. Mijn review van de NinjaPass X9-TF is bijna af, moet alleen de plaatjes nog (en er nog eens goed doorheen lezen).
Het zou handig zijn om dit in een oogopslag te kunnen zien, bijv. dat de m3 de beste compatibiliteit heeft en externe opslag heeft, maar wel vereist dat je de games patched, tegen de ds-extreme die zonder te patchen laat spelen, beperkte interne opslag en een iets mindere compatibiliteit...
Je noemt er wel heel veelScorpei schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:04:
[...]
slot-2: Supercard, M3, G6, GBAMP, EWIN2, NEOflash (neo2-tf/sd, neo3-tf/sd, MK2, MK3), EZflash, CycloDS, nog een aantal
slot-1: DSlink, AceKard, NinjaPass, NinjaDS, DS-Xtreme, en misschien nog iets maar denk niet dat ik er daar een vergeten ben.
Alles waar geen datum bij staat in de titel is ouder dan ik gok 28 oktober 2006. Als een link nog niet werkt (404) moet ik nog een sampletje gaan krijgen. En wat betreft de NinjaPass X9-tf die staat nog niet online (dit weekend komt ie ergens online, misschien vrijdag al).
Maar ik zeg niet dat scorpei dat matrixje moet maken.
Welke zijn de moeite waard om in het linker rijtje te worden opgenoemd.
ik denk dat als je
1.m3
2.g6
3.supercard
4.ninja
Je de belangrijkste keuzes wel hebt niet?
Nu nog de boven Kolom.
1. Grote (gbit is geen gb) (Verwisselbare schijfjes is een pre omdat die meer op kunnen slaan)
2. Compatabiliteit (de ene speelt probleemlozers spelletjes af dan de ander, dit vanwege de programmering (een tof bedrijf dat vaak updates levert is dus een pre) en de geheugen snelheid van het apperaat)
3. Plug and play. Erin stoppen en gaan. (mp3, video, grafisch menu, andere extra's..)
5. Minder belangrijk denk ik (voor de meeste). Hoeveel slots gebruikt het. En sluit alles prima aan (wat bij de nieuwe generatie toch wel niet zo moeilijk zou moeten zijn)
6. Homebrew compatabiliteit
Nog wat belangrijkst gemist?
xls bestand.
http://rapidshare.com/fil...ds_backup_choice.xls.html
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 30-11-2006 14:15 ]
Hoi,Anoniem: 69379 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:02:
Scorpei: Mooie site, ik waardeer de tijd en moeite die je steekt in het reviewen van de verschillende kaarten. Ik denk dat het toevoegen van zo'n vergelijkingsmatrix een goede aanvulling zou zijn: Wanneer je nu de verschillende reviews leest lijken ze allemaal wel goed uit de bus te komen, en moet je zelf de afweging maken tussen de verschillende modellen...
Het zou handig zijn om dit in een oogopslag te kunnen zien, bijv. dat de m3 de beste compatibiliteit heeft en externe opslag heeft, maar wel vereist dat je de games patched, tegen de ds-extreme die zonder te patchen laat spelen, beperkte interne opslag en een iets mindere compatibiliteit...
als je een passcard3 gebruikt bij een M3, dan hoef je je games toch niet te patchen?
Ik zal eens kijkenAnoniem: 155599 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:03:
[...]
Je noemt er wel heel veelinf overload.
Maar ik zeg niet dat scorpei dat matrixje moet maken.
Welke zijn de moeite waard om in het linker rijtje te worden opgenoemd.
ik denk dat als je
1.m3
2.g6
3.supercard
4.ninja
Je de belangrijkste keuzes wel hebt niet?
Nu nog de boven Kolom.
6. Homebrew compatabiliteit
Nog wat belangrijkst gemist?
xls bestand.
[ Voor 7% gewijzigd door Scorpei op 30-11-2006 14:46 ]
Anoniem: 32279
In het stukje op je site over de ez4 staat dat de originele website al tijden down is, maar dat is niet het geval. Hij is gewoon traag (altijd al geweest, ik kom er al jaren). Ik gebruik gewoon het amerikaanse forum dat het ez4 team gebruikt voor de engels sprekende mens en dat werkt perfect. Het adres daarvan is http://www.sosuke.com/ezflash/ . De support voor deze kaart is trouwens uitmuntend, veel beter dan bij andere kaarten. Ik mail af en toe met de makers van de kaarten (in gebrekkig Engels) en dat doen meer mensen en ze helpen je gewoon persoonlijk en vragen ook om tips e.d. Super vind ik dat, zouden meer bedrijven moeten doen.Scorpei schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:45:
[...]
Ik zal eens kijken. Eerst moet ik wel mijn review van de NinjaPass afmaken maar belangrijker is op het moment mijn school werk
. Ik moet morgen een groot project inleveren wat op het moment voor gaat. Daarna ben ik weer vrij voor "andere dingen". Let wel ik wil nooit mijn persoonlijke keuze op iemand drukken. Ik zet alleen informatie neer waarna ik daarna mijn mening geef. Ik laat dan de keuze uit verschillende kaartjes in het midden omdat dat heel persoonlijk is.
DSLjelbo schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:49:
[...]
Is dat een standaard of Lite DS? Klinkt namelijk interessant
Ze komen van play-asia en kosten een goeie 6EUR
Op het moment dat ik de review schreef was de website al meer dan drie weken neer, ook meer dan een week of twee daarna was hij nog steeds dood. Op het moment is hij inderdaad wel online. Het forum van sosuke is inderdaad een goede resource voor de EZflash. Maar zoals ik al zei, alles waar geen datum bij staat is van voor 28 oktober 2006Anoniem: 32279 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:40:
[...]
In het stukje op je site over de ez4 staat dat de originele website al tijden down is, maar dat is niet het geval. Hij is gewoon traag (altijd al geweest, ik kom er al jaren). Ik gebruik gewoon het amerikaanse forum dat het ez4 team gebruikt voor de engels sprekende mens en dat werkt perfect. Het adres daarvan is http://www.sosuke.com/ezflash/ . De support voor deze kaart is trouwens uitmuntend, veel beter dan bij andere kaarten. Ik mail af en toe met de makers van de kaarten (in gebrekkig Engels) en dat doen meer mensen en ze helpen je gewoon persoonlijk en vragen ook om tips e.d. Super vind ik dat, zouden meer bedrijven moeten doen.
besteld bij nds-lite.nl.
Nu maar hopen dat mijn nieuwe speeltje snel binnen is.
Iemand trouwens ervaring met nds-lite.nl?
er zijn (bijna) geen surveys over dit bedrijf te vinden.
AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3
Anoniem: 32279
Ok, maakt ook niet zoveel uit. Mooie site trouwens, heb hem gebookmarked en zeker een aanwinst voor iedereen met interesse in deze kaartjes.Scorpei schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:47:
[...]
Op het moment dat ik de review schreef was de website al meer dan drie weken neer, ook meer dan een week of twee daarna was hij nog steeds dood. Op het moment is hij inderdaad wel online. Het forum van sosuke is inderdaad een goede resource voor de EZflash. Maar zoals ik al zei, alles waar geen datum bij staat is van voor 28 oktober 2006.
Nooit van gehoord maar hun prijzen zijn wel ziek hoog! Ze vragen voor een SC Lite Rumble + SuperKey €72,50; bij PSXBOX.net heb je hetzelfde voor ong. €38,-, incl verzendkosten, na 2 weken in huis, betalen met PayPal.Leviathan_nl schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:39:
Na veel wikken en wegen uiteindelijk maar een M3 Lite Pro + Superkey + 1gb MicrosSD
besteld bij nds-lite.nl.
Nu maar hopen dat mijn nieuwe speeltje snel binnen is.
Iemand trouwens ervaring met nds-lite.nl?
er zijn (bijna) geen surveys over dit bedrijf te vinden.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
hmmmmmm, dat is inderdaad wel een heel groot verschil.jelbo schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:30:
[...]
Nooit van gehoord maar hun prijzen zijn wel ziek hoog! Ze vragen voor een SC Lite Rumble + SuperKey €72,50; bij PSXBOX.net heb je hetzelfde voor ong. €38,-, incl verzendkosten, na 2 weken in huis, betalen met PayPal.
Nou ja, ik heb nu al besteld, heb net even gekeken en bij psxbox reken ze voor mijn combo +/- 95 $
en ik heb er 114 euro voor neergelegd. nou ja so be it.
AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3
Grappig... ik had vorige week precies dezelfde combo besteld bij hopebuy.com en diezelfde week al ontvangen. Heb er zelfs een stuk minder voor betaald, maar dat heb je wel vaker als je rechtstreeks in het verre Oosten kooptLeviathan_nl schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:39:
Na veel wikken en wegen uiteindelijk maar een M3 Lite Pro + Superkey + 1gb MicrosSD
besteld bij nds-lite.nl.
Maar goed, ik denk niet dat ik dat ga doen.
Het is tenslotte mijn keuze geweest om meer te betalen ipv het in china te bestellen.
Uiteindelijk zal dit speeltje zijn geld toch wel weer terugverdienen.
Dat is helemaal waar... Ik zou normaal gesproken ook best iets meer willen betalen hoor, maar ik moest het 3x hebben en dan is het echt wel de moeite. Als je in Nederland iets koopt en het is niet goed, dan krijg je vaak zonder problemen je geld terug. In China zal dat een stuk moeilijker gaan, hoewel ik tot nu toe nooit problemen heb gehad. En inderdaad, het verdiend zichzelf heel snel terug.Leviathan_nl schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 10:41:
Het is tenslotte mijn keuze geweest om meer te betalen ipv het in china te bestellen.
Uiteindelijk zal dit speeltje zijn geld toch wel weer terugverdienen.
Vandaar dat ik het maar in nl besteld heb.
Bij grotere aantallen gaat het prijsverschil zeker meetellen, bij 3 stuks is het verschil +/- 100 euro (220 ouderwetse guldens

Hier gaan ze niet echt in op de details, maar wel een prima totaaloverzicht:Anoniem: 155599 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:59:
[...]
en dan zo'n matrix links de keuzes, boven de opties. En dan kruisjes zetten wie wat heeft.
http://www.superufo.com/r...these_GBA_NDS_Tools_.html
Dat zou echt super zijn.
ik lees trouwens nog weinig berichten (positief en/of negatief) over de ninjapass. Ik wacht nog even af met de ninjapass en ga nu voor iets anders kijken.
ik twijfel dus nog steeds tussen een M3 Lite en supercard.
De M3 is iets duurder, maar volgens meerdere topics belooft de M3 een betere compatibility met homebrew en backups, maar voor alsnog kan ik daar weinig op andere sites over vinden.
Ik lees dat je bij M3 altijd je backups moet patchen. Moet dit ook bij de supercard?
Hoi Scorpei,Scorpei schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:44:
Jup, dat moet ook bij de supercard. Alleen de DS-X, neo2/neo3-TF/SD ninjapass en acekard hoeft dit niet (als ik er geen vergeet). Mijn review is af, maar moest nog iets toevoegen van NinjaPass, snapte alleen niet wat precies vanwege het geweldige engels.
ik heb even je reviews gelezen. Je site ziet er iig goed uit!
Na het lezen van je reviews zie ik iig dat zowel de DS-x als de ninjpass GEEN ondersteuning hebben voor GBA roms en waarschijnlijk ook andere homebrew.
Een ninjapass of DS-X (andere slot-1cards ken ik niet) is voor mij dan niet voldoende.
Anoniem: 199560
ik heb dit een beetje door zitten te bladderen, maar bepaalde dingen snap ik nog niet helemaal
wat ik wilde vragen is.
mijn zoontje heeft een gameboy advance sp liggen en al wat aardig spellen erop.
na zag ik dat er ook verschillende supercards zijn. maar mij vraag is zijn hier voordelen en nadelen aan. ik las ergens supercard sd en een supercard mini sd . wat is het beste om te kopen voor een gba sp.
en is het ook zo, de gedownloade spellen die op internet staan kan je op de kaart plaatsen via een kaartlezer. en in je gba sp doen en dan gelijk spelen, of moet je eerst andere handelingen uitvoeren wil het werken. kan je hierbij ook spellen saven op je supercard .
en werken de spellen wel. of zijn de meeste nieuwe spellen voor de gba sp weer anders in werking te brengen
hoop dat mensen mij hierbij kunnen helpen,
met vriendelijke groet Ronald,
De Nederlandse versie bevalt goed, zeker met de mooie skins van Voltz. Is er een mogelijkheid om de config bestanden aan te passen, zodat Play gelijk in de NDS of GBA map start? Want nu ik moet nu iedere keer langs al die mappen lopen voor ik bij de map met de spellen ben. Dezelfde grap wil ik natuurlijk uithalen met de MUSIC, MOVIE, etc mappen. Dat moet toch wel mogelijk zijn?Scorpei schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:52:
Een Nederlandse release van de M3 firmware.
Laat me even weten als er iets niet klopt. Ik heb die firmware (het taal stuk) gemaakt dus ik hoor graag als er fouten in zitten. Dan kan ik die doorgeven aan M3/G6.
De M3 is qua NDS compatibiliteit hetzelfde als de supercard, voor GBA spellen schijnt de M3 iets beter te werken, maar homebrew werkt weer vaker met de supercard... tis dus afwegen tussen betere GBA compatibiliteit (M3) of betere homebrew support (Supercard).De M3 is iets duurder, maar volgens meerdere topics belooft de M3 een betere compatibility met homebrew en backups, maar voor alsnog kan ik daar weinig op andere sites over vinden.
Ik dacht juist dat de M3 betere ondersteuning heeft voor homebrew.Anoniem: 69379 schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:04:
[...]
De M3 is qua NDS compatibiliteit hetzelfde als de supercard, voor GBA spellen schijnt de M3 iets beter te werken, maar homebrew werkt weer vaker met de supercard... tis dus afwegen tussen betere GBA compatibiliteit (M3) of betere homebrew support (Supercard).
yoshi wel, tony hawk niet.Anoniem: 199603 schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:15:
kunnen jullie al tony hawk en yoshi spelen op g6?
Voor een GBA raad ik de M3 (mini sd) aan (niet een supercard, die heeft slechte GBA ondersteuning, maar ik raad hem wel aan voor de DS).Anoniem: 199560 schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:25:
Hoi Allemaal,
ik heb dit een beetje door zitten te bladderen, maar bepaalde dingen snap ik nog niet helemaal
wat ik wilde vragen is.
mijn zoontje heeft een gameboy advance sp liggen en al wat aardig spellen erop.
na zag ik dat er ook verschillende supercards zijn. maar mij vraag is zijn hier voordelen en nadelen aan. ik las ergens supercard sd en een supercard mini sd . wat is het beste om te kopen voor een gba sp.
Je hoeft de roms niet te patchen (ik doe het wel voor de realtime save, op ieder moment kunnen saven) en de compabiliteit is 100% voor GBA Roms.
Je stopt gewoon geheugenkaart in de kaartlezer, start de patcher op, kiest bij output direcotry de geheugenkaart, klikt op write GBA, je kiest de roms en tadaa! Een gba spel op je M3.
Meer info: http://www.m3wiki.com
Nope, supercardlite draait meer homebrew (check de fora/reviews er maar op na).. wat de m3 wel heeft is eigen pda software, maar er zijn geruchten dat er commerciele pda software wat de m3's eigen sjizzle overbodig maakt...Anoniem: 21253 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:58:
[...]
Ik dacht juist dat de M3 betere ondersteuning heeft voor homebrew.
ff bekeken. maar is niet zo heel erg up to date meer. plus zo houden ook rekening met spul dat allang niet meer interessant is lijkt meAnoniem: 180939 schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:03:
[...]
Hier gaan ze niet echt in op de details, maar wel een prima totaaloverzicht:
http://www.superufo.com/r...these_GBA_NDS_Tools_.html
argh en zelf kan ik dat bestand niet invullen. Hoe moeilijk kan iets zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 05-12-2006 17:48 ]
Even een poging tot aanvulling: http://s15.quicksharing.c...ckup_choice_v1.1.xls.htmlAnoniem: 155599 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:35:
[...]
ff bekeken. maar is niet zo heel erg up to date meer. plus zo houden ook rekening met spul dat allang niet meer interessant is lijkt me
argh en zelf kan ik dat bestand niet invullen. Hoe moeilijk kan iets zijn.
Misschien een idee om in een post zelf een tabel te maken? Is wel tricky, maar te vinden in de FAQ denk ik. Zou mooi zijn voor in de startpost
Heb zelf een G6 Lite gehad en heb nu een SuperCard Lite Rumble, die ik beter vind dan de G6 Lite of DS-Xtreme (allebei verkocht).
G6 Lite was opzich niets mis mee, maar ik dacht voor een paar tientjes meer heb ik een DS-Xtreme, dus heb ik m'n G6 Lite verkocht en een DS-X gekocht. Toen liep Metroid Prime Pinball traag en verloor ik een beetje het vertrouwen in het DS-X team door hun beloftes over een FAT lib, skin app en hun open source OS. Toen dacht ik, voor een paar tientjes minder heb ik een SC Lite Rumble met 1GB aan ruimte waar MPP wel goed op draait, dus ik m'n DS-X verkocht en een SCLR laten komen uit China voor 25 euro, inclusief verzendkosten, mooie deal vond ik (bij psxbox, na precies 2 weken in huis).
Dus nu eindelijk tevreden met m'n flashcard
Moonshell 1.5 is trouwens uit, net als een beta van BatchDPG (BatchDPG v1.3 beta 2, kan de link even niet vinden) die het nieuwe DPG2 formaat kan uitspugen
[ Voor 5% gewijzigd door jelbo op 05-12-2006 20:42 ]
Naam - Supercard - compatibility - homebrew support - etc.
Scor - n.v.t. - 99% - fatlib, .ds.gba - etc.
Om maar een voorbeeld te maken). Is maar een idee hoor
Lijkt me een strak plan, maar ben zelf te lui om een opzet te makenScorpei schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:51:
Was eens aan het kijken naar het bestandje....een ding moet in ieder geval veranderd "Ninja" moet naar NinjaPass. Anders kan het ook de NinjaDS zijn. Verder vind ik de opzet nogal vreemd. Nu worden dingen als slowdowns op één persoon gebaseerd. Waarom maakt niemand een pagina op mijn wiki? Dan kan iedereen zijn eige ervaringen plaatsen (iedere kaart zijn eigen "regel & kolom", met daaronder voor iedereen een regel met zijn/haar ervaringen;
Naam - Supercard - compatibility - homebrew support - etc.
Scor - n.v.t. - 99% - fatlib, .ds.gba - etc.
Om maar een voorbeeld te maken). Is maar een idee hoor.

Sorry, krijg maar geen antwoord van NinjaPass. Zat er zelf aan te denken hem maar eens gewoon af te maken en online te zettenMouki_9 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:02:
De review van de Ninjapass X9TF nog steeds niet op website van scorpei? Ik krijg dat kaartje onderhanden al binnen... een echte review liet te lang op zich wachten, dus toch maar alvast besteld....
*EDIT*
Gewoon even voor de "insiders" ;). Ik hoor graag als er nog iets fout is (heb hem alleen net eventjes grof gespell checked
[ Voor 17% gewijzigd door Scorpei op 06-12-2006 09:07 ]
Winkel winsunx of PSXbox.net,
M3 lite perfect (English version) (USD$67),M3 lite professional(English)(USD$33),SuperCard-lite RUMBLE english version(USD$27.00), evt iets anders?
Voor supercard, welke Passme moet je dan pakken ezpass of passcard 3?
Tevens wat is nu verschil tussen m3 perfect en pro, behalve dat GBA maar tot 4 gB kan opslaan? dat is toch niet hinderlijk?
Misschien iemand die helemaal op de hoogte is hiervan, een soort van tabel te maken voor startpost zodat je snel ziet wat elke kan en wat goed en slecht eraan is, beetje zoals op die link hierboven staat.
[ Voor 3% gewijzigd door J_star op 06-12-2006 15:58 ]
Woei, je hebt duidelijk nog niet erg veel nazoekwerk gedaan.J_star schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:53:
Even een "korte vraag", wat is beter evt waarom:
Winkel winsunx of PSXbox.net,
M3 lite perfect (English version) (USD$67),M3 lite professional(English)(USD$33),SuperCard-lite RUMBLE english version(USD$27.00), evt iets anders?
Voor supercard, welke Passme moet je dan pakken ezpass of passcard 3?
Tevens wat is nu verschil tussen m3 perfect en pro, behalve dat GBA maar tot 4 gB kan opslaan? dat is toch niet hinderlijk?
Misschien iemand die helemaal op de hoogte is hiervan, een soort van tabel te maken voor startpost zodat je snel ziet wat elke kan en wat goed en slecht eraan is, beetje zoals op die link hierboven staat.
Over de winkel: PSXBOX.net heeft de goedkoopste verzendmogelijkheid. Verder zijn beide zaken betrouwbaar.
M3 Lite Perfect heeft RAM aan boord, ik dacht 32MB, nodig voor GBA ROMs. M3 Lite Pro mist dat RAM, speelt dus geen GBA ROMs (ik dacht wel kleine demo's, maar niet van 4gB, maar 4Mbit of zo). Verder is DS compatibiliteit hetzelfde (vrijwel 100%).
SuperCard Lite is het equivalent van de M3 Perfect Lite, al is de GBA support best waardeloos naar wat ik gelezen heb. Ook hier is weer RAM aan boord. SuperCard Lite Rumble heeft geen RAM, dus geen GBA support. Wel een rumblemotortje dat tot nu toe alleen wordt ondersteund door Metroid Prime Pinball. Andere DS spellen werken alleen met de rumblefunctie dmv een optie zodat er gerumbled wordt bij een bepaalde keypress, vrij zinloos dus. DS compatibiliteit is ver hetzelfde als M3, bijna perfect dus.
Het RAM wordt naast GBA ROMs ook door enkele homebrew applicaties gebruikt, bijvoorbeeld DSLinux en MoonShell. MoonShell draait zonder RAM overigens prima, dus ook op de Pro en Rumble versies van genoemde apparaten.
Zelf heb ik een SuperCard Lite Rumble en ben erg blij mee. Met M3 heb ik geen ervaring, maar er is voor mij niets dat ze bieden wat het grote prijsverschil rechtvaardigt.
SuperKey, EZPass, het maakt allemaal niet uit, zolang de techniek maar is gebaseerd op PassMe2 NoPass. SuperKey, PassCard3, Max Media Launcher e.d. zijn dit allemaal, ik denk de EZPass ook wel. Op GBATemp hebben ze daar een mooie matrix van waarin die NoPass dingen vergeleken worden. Ze werken allemaal samen met M3/SC, op een uitzondering na, dus check het eerst even.
[ Voor 3% gewijzigd door jelbo op 06-12-2006 17:23 ]
icic.... afgaande van de forum daaro bij ninjapass had ik al zo'n vermoeden. Ik zie dat die dsrom.lst wel bijna dagelijks geupdate wordt, maar hopelijk komen die andere functies er ook snel aan. Ik had eigenlijk verwacht dat al deze zaken al op orde waren voordat ze hun producten aan de mensen levert. Anyway, zie veel beloftes op die forum, maar of het allemaal daadwerkelijk nageleefd wordt? Time will tell....Scorpei schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:54:
[...]
Sorry, krijg maar geen antwoord van NinjaPass. Zat er zelf aan te denken hem maar eens gewoon af te maken en online te zetten.
*EDIT*
Gewoon even voor de "insiders" ;). Ik hoor graag als er nog iets fout is (heb hem alleen net eventjes grof gespell checked.
Ik neem aan dat je NoPass bedoelt i.p.v. Passme2jelbo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:21:
[...]
SuperKey, EZPass, het maakt allemaal niet uit, zolang de techniek maar is gebaseerd op PassMe2. SuperKey, PassCard3, Max Media Launcher e.d. zijn dit allemaal, ik denk de EZPass ook wel. Op GBATemp hebben ze daar een mooie matrix van waarin die NoPass dingen vergeleken worden. Ze werken allemaal samen met M3/SC, op een uitzondering na, dus check het eerst even.
Bij de Ewin2 heeft het ook even geduurd maar ik moet zeggen dat het nieuwe menu ervan er erg leuk uitziet (zoals ik een tijd terug, niet hier, al voorspelde). Ik denk dat dit ook het geval zal zijn bij de NinjaPass X9. De opzet is goed, de hardware is af. Nu alleen de soft/firmware nogMouki_9 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:31:
[...]
icic.... afgaande van de forum daaro bij ninjapass had ik al zo'n vermoeden. Ik zie dat die dsrom.lst wel bijna dagelijks geupdate wordt, maar hopelijk komen die andere functies er ook snel aan. Ik had eigenlijk verwacht dat al deze zaken al op orde waren voordat ze hun producten aan de mensen levert. Anyway, zie veel beloftes op die forum, maar of het allemaal daadwerkelijk nageleefd wordt? Time will tell....
Uhm, ja idd. Af en toe haal ik het een beetje door elkaar. Hoewel ik nooit gedacht had het allemaal te snappen. Een paar maanden terug snapte ik nog niks van al die PassMe zooi. Al wordt het nu steeds makkelijker met slot-2 kaartjes die gewoon alles doen zonder gehannes of geflash.Scorpei schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:01:
[...]
Ik neem aan dat je NoPass bedoelt i.p.v. Passme2?
ik hoop het ook, maar de gui vind ik niet eens het belangrijkst, zolang het apparaatje maar goed werkt!Scorpei schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:03:
[...]
Bij de Ewin2 heeft het ook even geduurd maar ik moet zeggen dat het nieuwe menu ervan er erg leuk uitziet (zoals ik een tijd terug, niet hier, al voorspelde). Ik denk dat dit ook het geval zal zijn bij de NinjaPass X9. De opzet is goed, de hardware is af. Nu alleen de soft/firmware nog.
Vooral een handigere save functie vind ik een pre, want zoal ik het gelezen heb, moet je nu zelf voor iedere game een aparte save file aanmaken. (iemand had wel een tooltje voor geschreven, maar ik vind dat dat automatisch afgehandeld moest worden, maar dat komt er ook aan zoals ik het uit de forum begrijp)
Naja ik heb me erin verdiept maar dat was paar maand terug, van winkels niet daar maar m3 en G6. Maar nu zijn er dus weer nieuwe producten daarom vroeg ik het. Maar ik wil dus ook GBA backup games kunnen spelen is dan die 32mB genoeg hiervoor? Of is dan de oudere m3 een betere keuze?jelbo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:21:
[...]
Woei, je hebt duidelijk nog niet erg veel nazoekwerk gedaan.
Over de winkel: PSXBOX.net heeft de goedkoopste verzendmogelijkheid. Verder zijn beide zaken betrouwbaar.
en nog meer uitleg.
En als ik alleen voor ds backups ga is dus naar jouw mening SuperCard Lite de verstandigste keuze? ICM passcard.
Bedankt voor je uitgebreide reactie.
Ja ik begrijp het, het verandert allemaal best snel nu en het is vrij lastig met all die NoPasses, waarvan fabrikanten je graag willen geloven dat je bijvoorbeeld persé een SuperKey nodig hebt bij een SuperCard.J_star schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:16:
[...]
Naja ik heb me erin verdiept maar dat was paar maand terug, van winkels niet daar maar m3 en G6. Maar nu zijn er dus weer nieuwe producten daarom vroeg ik het.
Ja die 32MB (dacht ik tenminste) is niet de limiet voor het aantal GBA spellen, maar wordt gebruikt om de GBA ROM op te plaatsen zodat die daarvan te spelen is. GBA ROMs hebben namelijk een sneller medium nodig om vanaf te draaien dan SD/MicroSD/etc. Je kunt dus net zoveel GBA ROMs kwijt als op je MicroSD passen. GBA compatibiliteit is tussen verschillende non-Pro/Rumble versies van M3 of SC gelijk, hoewel GBA compatibiliteit van de SC naar wat ik overal lees best slecht is. Veel slowdowns en zo, dat wil je echt niet. Wil je dus en goede DS en goede GBA compatibiliteit dan is de M3 Lite (Perfect) volgens mij de beste keuze. Ervan uitgaande dat je dus mer wilt dan 512MB, anders beveel ik de G6 Lite aan. Dat is een stuk voordeliger, maar heeft 'slechts' 512MB vast flashgeheugen, en ook bijna perfecte DS/GBA support (vergelijkbaar met en vaak iets beter dan M3/SC). Die is volgens mij wel een stuk duurder dan de SC Lite, maar die afweging moet je zelf makenMaar ik wil dus ook GBA backup games kunnen spelen is dan die 32mB genoeg hiervoor? Of is dan de oudere m3 een betere keuze?
De SuperCard Lite Rumble is dan volgens mij de beste keuze. De M3 Lite Pro doet hetzelfde, maar is duurder en heeft geen Rumble support. Wat ik ook een nadeel vind is dat de MicroSD er aan de zijkant ingaat, dus moet je elke keer de M3 Lite Pro uit je DS halen om er iets op te zetten.En als ik alleen voor ds backups ga is dus naar jouw mening SuperCard Lite de verstandigste keuze? ICM passcard.
Bedankt voor je uitgebreide reactie.
PassCard is één manier, ik zou gewoon de voordeligste pakken van alle NoPass producten, volgens mij is dat de SuperKey. Elke slot-2 (GBA) flashcard heeft dus zo'n NoPass nodig om te booten in DS mode.
[ Voor 7% gewijzigd door jelbo op 07-12-2006 12:33 ]
Btw als je zo die prijzen ziet word je wel goed afgezet door resellers in NL.
Nogmaals bedankt voor je uitgebreide reactie
[ Voor 16% gewijzigd door J_star op 07-12-2006 18:57 ]
Juist:

Bron
[ Voor 26% gewijzigd door jelbo op 07-12-2006 20:43 ]
WHAHAHAH, scorpei, hiero precies hetzelfde!!!!!!!!!Scorpei schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:41:
Heb er ook een...heb nu niet zo veel tijd (heb een Wii) maar als je wilt kan ik hem wel reviewen?
Ik kan de ninjapass x9tf goed aanraden, moet nog wel wat gedaan worden door de devs daarvan, maar zoals de compatibiliteit nu is, zie ik dat wel goedkomen, bijna dagelijk komt er een nieuwe dsrom.lst uit. En voor die prijs kan je eigenlijk bijna geen miskoop doen.
Welke raden jullie me aan?
Ik heb zelf al zitten kijken, ik heb o.a. de Xtreme gezien, alleen die is nogal prijzig.
En de supercard lijkt me wel wat maar daar heb je een los SDkaartje voor nodig?
Anoniem: 142602
Wat zijn die gasten bij Winsunx snel! Heb 2 Supercardslite pakketjes een paar dagen geleden bestelt en vandaag ontvangen
Al die resellers hier in NL draaien echt een poot uit je wallet. Winstpercentage van maar liefst 200%!!
Ik denk dat ik binnenkort ook maar ga bijverdienen...
Even over die supercard.
Mijn keuze is puur prijs/kwaliteit, imho is op dit moment de supercardlite echt de beste:
-DS compaliteit is vrijwel 100%(btw de nieuwste Castelvania is echt bruut);
-GBA valt zelfs reuze mee(ik speel alleen rpg's van de GBA), Yggdra Union getest en geen ene seconde slowdown
Zo, ff gauw die 1gig kaartje volgooien

Laat die Flash 1 kaartjes maar komen, ik wacht wel op de 2de generatie.
@ FiXeR.nl : supercardlite is geen miskoop, maar een advies: bestel die ding maar in het verre oosten. Tis al een dure maand.
Nu, gauw terug naar de Wii hi.
ik heb 2 DSjes; 1x G6 lite, 2x passcard 3... nu wilde ik met 1 complete set download play naar de andere DS doen met alleen de passcard. dit werkt dus niet...
doe ik wat fout? of gaat dit helemaal niet?
This is the Way.
This is the Way.
Die laatste steekt wel een beetje uit maar helemaal niet hinderlijk.
Werkt helemaal perfect! Ik heb hem alleen nooit geflashed ofzo..
Net zag ik (was vergeten sd kaartje erin te doen) dit: not find the SD, Please turn off GBA..?
Als je vragen hebt toevallig.. stel ze maar! (dus niet over de verkoop maar over mijn combinatie)
Overigens.. ik doe hem in de verkoop. Zie profiel voor mail.
[ Voor 27% gewijzigd door no11 op 09-12-2006 18:11 ]
Dit topic is gesloten.