Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.811 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Cartman! schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:13:
[...]

Die heb ik dus niet maar dat overzetten zal ik zeker eens proberen nog.
Kan ik hiermee trouwens niet de originele DS mee fokken zodat die niet meer online kan spelen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-03-2022
Cartman! schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:19:
[...]

Kan ik hiermee trouwens niet de originele DS mee fokken zodat die niet meer online kan spelen dan :?
Eum, ja dan kun je niet meer met je originele DS online met dat profiel......maar als het goed is dus wel met je DSL.....

Maar je kan nu dus niet online met officieele spellen?

[ Voor 7% gewijzigd door Scorpei op 17-10-2006 18:06 ]

Owner of http://scorpei.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Scorpei schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:03:
[...]

Eum, ja dan kun je niet meer met je originele DS online met dat profiel......maar als het goed is dus wel met je DSL.....

Maar je kan nu dus niet online met officieele spellen?
ik kan wel prima online met Tetris DS en Mario Kart DS die ik laad vanaf mn G6 Lite. Das dus t gekke. Alles werkt prima, behalve wifi lib gebasseerde apps...

edit :

Ik heb dat roze/witte stickertje weggehaald en verwachtte een gaatje maar die zit er dus niet :? Waarom moet ik die dan weghalen :| Zat net te twijfelen of ik zou flashen of niet namelijk... :?

Ok, lees net dat bij de Lite geen stickertje in de weg zit... fraai dan :{ Hij zit wel weer netjes op zn plekje maar als je n vergrootglas pakt kun je wel zien dat er iets mee gebeurd is. Bummer :{

nog een edit :
Wel twijfelen of ik t zal doen of niet... t lijkt opzich vrij simpel. Maar waarom lees je overal dat je em af moet tapen (aluminiumfolie) ? Alle zijkanten zijn van plastic :?

[ Voor 49% gewijzigd door Cartman! op 17-10-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Ach, ik zei al dat ik veel op internet lees dat mensen het stickertje er half op terug hadden geplakt en dat het ook goed was (en ik meen zelfs iemand zonder stickertje) op SL1 (dus wel met een DS phat). Ik kan straks wel even kijken of het op mijn G6lite ook niet werkt (in m'n niet geflashde eerste batch DSL europe). Moet je me eventjes zeggen (of wijzen) welke versie van BeUP je gebruikt (misschien kun je die even zelf hosten?) en wat voor kernel van je G6lite (en eventuele andere specifieke dingen).

*edit* Ik heb er laatst eentje geflashed in een keer goed >:) . Had een aluminium staafje gemaakt en die inderdaad afgetaped (maar ik denk dat dat er af is gegaan bij het erin stoppen). Gewoon rustig doen en eventueel met iemand erbij die het vaker heeft gedaan (ofja, gewoon een extra paar handen is wel lekker. Een iemand die de tool erin stopt en houdt en een iemand die de commandotjes op het scherm volgt).

*edit2* Nu dan maar antwoord op de vraag :D. Je moet hem aftapen (of athans dat is/was de algemene gedachte) omdat je anders misschien andere hardware raakt in de buurt waardoor je DSL uit zal gaan. Wat je natuurlijk niet wil als je FW aan het flashen bent (hoewel voorbij 10% je het altijd nog een keer kan proberen).

[ Voor 43% gewijzigd door Scorpei op 17-10-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Zit helemaal te shaken maar t is gelukt! :D

Eerst maakte die geen verbinding en toen ineens deed ie t

Wifi lib test doet t nu ook! WAUW!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Hmm, glad I could help I guess :). Blij dat het flashen gelukt is ;). Toch wel vreemd........

*schugs* Shaken deed ik ook bij m'n eerste flash 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Scorpei op 17-10-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Mocht iemand de Neo2-TF willen gaan kopen;
Review: http://www.scorpei.com/Neo2-TF.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nu krijg ik wel verbinding met mn AP in wifi lib test maar DNS-en etc. werken toch nog niet :{ Kan dit door mn AP komen of is mn DS toch garig :?

edit : Packet capture werkt wel :)

[ Voor 11% gewijzigd door Cartman! op 17-10-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Zou wel aan je AP kunnen liggen (bij mij doet ie ook altijd gaar :s), kun je anders testen met BeUP of iets dergelijks (waarvan je weet dat het met een andere DS wel werkt, en dan natuurlijk met dezelfde instellingen als die DS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Cartman! schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:12:
Zit helemaal te shaken maar t is gelukt! :D

Eerst maakte die geen verbinding en toen ineens deed ie t

Wifi lib test doet t nu ook! WAUW!!!!
Gefeliciteerd! Wat heb jij gebruikt als flashing tool?

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
jelbo schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:35:
[...]

Gefeliciteerd! Wat heb jij gebruikt als flashing tool?
dun gedraaid aluminium folie en voor de zekerheid vanaf de topjes ingewikkeld in tape :)
heb overigens de stealh versie gepakt maar toch blijkt em dit achteraf niet te zijn :?

Is het handig om je passcard erin te laten zitten ivm. sleep mode en stof ?

[ Voor 10% gewijzigd door Cartman! op 17-10-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
:P, maakt op zich niks uit. Alleen valt het erg op als je hem zo zou inleveren. Mocht iemand interesse hebben in TTOP.

Als je voor sleepmode wil gaan is de passcard wel handig. Als je wil saven zou ik gewoon een echt spel pakken of een MK4-mini of zo (de passcard heeft geen save, een echt spel 1 soort save, de MK4-mini zeg maar allemaal).

[ Voor 38% gewijzigd door Scorpei op 17-10-2006 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Saven? Dat doet mn G6 toch voor me? Echte spellen heb ik niet, daar heb ik een flashcard voor gekocht :X

beup doet nu 'associating' en 'authenticating' en dan loopt ie vast.
Heb al geprobeerd om mn WEP uit te zetten maar dan kan ik niet eens connecten met Mario Kart DS dus denk dat mn AP niet helemaal geschikt is. Ben al blij dat ik uberhaupt ssid's zie in homebrew programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de knoop doorgehakt en meegedaan aan die inkoopactie voor de DS-Xtreme flash cart die eerder werd genoemd. Voor 82,50 kon ik hem niet laten liggen, zeker niet nadat de reviews zo lovend zijn (bekijk bijvoorbeeld eens die van gbatemp)

Voor hen die nog mee willen doen voor een zeer schappelijke prijs (i.t.t. de stores die hem voor meer dan 100 euro weg doen) aan deze inkoopactie: klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Ik denk dat je in ieder geval geen miskoop doet. Wel heb je geen GBA support maarja ;). Ik hoop de mijne ook overmorgen te krijgen (morgen wordt ie in ieder geval verstuurd).

*edit* Ja ik weet dat het een DS-flashcart is en geen GBA flash kaart :).

[ Voor 18% gewijzigd door Scorpei op 17-10-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gronnaephos

Moet de DS geflashd worden voordat hij het doet? En heb je hem al binnen, van die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:49:
.....Moet de DS geflashd worden voordat hij het doet?.......
Als het goed is (en dat geloof ik wel) hoeft je DS niet geflashed te worden voordat hij werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:30

ikbenwouter

! w t R

Scorpei schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:01:
Ik denk dat je in ieder geval geen miskoop doet. Wel heb je geen GBA support maarja ;). Ik hoop de mijne ook overmorgen te krijgen (morgen wordt ie in ieder geval verstuurd).

*edit* Ja ik weet dat het een DS-flashcart is en geen GBA flash kaart :).
Eerst zeg je dat je die SK van de DS-X voor 85 euro niet vertrouwd en nu zeg je dat het geen miskoop is?

Maar je mag hier wel links van webshops neerzetten hoor als je weet waar je de DS-X voor minder dan 85 euro kan importeren zoals je eerder beweerde.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik vind de DS-X wel interessant ondanks dat ik al een G6 heb. Als die ram uitbreiding ook los verkocht gaat worden kan je alsnog roms gaan draaien die dus vereisen. Dit is met een GBA card onmogelijk.

Btw, kun je ook moonshell draaien op een DS-X ?

[ Voor 11% gewijzigd door Cartman! op 18-10-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
Scorpei schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:04:
[...]

Als het goed is (en dat geloof ik wel) hoeft je DS niet geflashed te worden voordat hij werkt.
volgens de reviews doet de ds-extreme zelf dienst als passcard.
Volgens diezelfde reviews werkt download play in alle gevallen. (itt tot alle andere flashkaarten)
Btw, kun je ook moonshell draaien op een DS-X ?
Jazeker!

[ Voor 9% gewijzigd door vanThijs op 18-10-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
woutor schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:48:
[...]
.... en nu zeg je dat het geen miskoop is?
Ik zeg dat de DS-X geen miskoop is. Het is denk ik een leuk stukje kit, vooral omdat ze blijkbaar homebrew dat FAT gebruikt weten te patchen zodat die kan lezen van de kaart zelf.
woutor schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:48:Maar je mag hier wel links van webshops neerzetten hoor
fijn :)!
woutor schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:48:als je weet waar je de DS-X voor minder dan 85 euro kan importeren zoals je eerder beweerde.
Dat heb ik nooit beweerd--->
Scorpei schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:28:..... En voor minder dan 85 euro zou ik vreemd vinden eerlijk gezegd......
=========edit==========
vanThijs schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:55:
Volgens diezelfde reviews werkt download play in alle gevallen. (itt tot alle andere flashkaarten)
Als het goed is worden bij de DS-X games niet gepatched en dus zou dan inderdaad de download play moeten werken. De Neo2-TF hoeft ook geen extra patcher, misschien werkt daar de download play ook wel? Dalijk eens even kijken.....(crap, nog een DS nodig natuurlijk :)).

[ Voor 21% gewijzigd door Scorpei op 18-10-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Oops, ik zie dat Snoekie zei dat je hem beter kon importeren, dat dat goedkoper was. Dacht dat jij het zei, sorry ;)

Maar alsnog vroeg je toch of je hier adressen mocht neerzetten, waarom niet? Je mag toch wel naar webshops linken of had je het daar niet over? Ben wel benieuwd waar jij dan de DS goedkoop vandaan zou kunnen halen...

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Welke versie van beup gebruiken jullie nu?

Heb die versie 3.0 Final maar deed t niet. Had eindelijk na 200 pogingen een AP gevonden waarnaar ik kon connecten en voor t eerst mn login ingoeverd. Maar toen kwam ie niet langs het handshaken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
woutor schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:21:
[...]

Oops, ik zie dat Snoekie zei dat je hem beter kon importeren, dat dat goedkoper was. Dacht dat jij het zei, sorry ;)
No problem ;).
woutor schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:21:
Maar alsnog vroeg je toch of je hier adressen mocht neerzetten, waarom niet? Je mag toch wel naar webshops linken of had je het daar niet over? Ben wel benieuwd waar jij dan de DS goedkoop vandaan zou kunnen halen...
Nou, ik wordt gesponsord dus ik ben niet helemaal representatief of in ieder geval qua prijzen. Zie mijn website (bij other-->about) voor details :D.

Wat betreft jou vraag cartman, ik heb zelf meestal v0.2 in gebruik (gewoon omdat die altijd werkte), ik heb nog nooit V0.3 gedraaid. Ik kan straks wel even kijken (moet ik wel ff zoeken waar ik de nieuwste kan vinden), ik geloof wel dat de eerste release van V0.3 het per defenitie niet deed (en niet verder kon komen dan de handshake).

=edit=
Waar ik m'n DS zo goedkoop vandaan zou kunnen halen......?

[ Voor 3% gewijzigd door Scorpei op 18-10-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb inmiddels de nieuweste versie. Handig als die files exact dezelfde naam hebben, dan weet denk je dat ie t zelfde is... Zal em morgen even proberen te testen. Denk wel dat t werkt want dat handshaking forever was een bug in de rev1 van Live 0.3. Ben benieuwd :)

edit : heb t nog geprobeerd maar toch bleef ie nog hangen op het handshaken :( Zowel de no-fat als de rein versie getest.

[ Voor 18% gewijzigd door Cartman! op 19-10-2006 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:27:
Ik heb inmiddels de nieuweste versie. Handig als die files exact dezelfde naam hebben, dan weet denk je dat ie t zelfde is... Zal em morgen even proberen te testen. Denk wel dat t werkt want dat handshaking forever was een bug in de rev1 van Live 0.3. Ben benieuwd :)

edit : heb t nog geprobeerd maar toch bleef ie nog hangen op het handshaken :( Zowel de no-fat als de rein versie getest.
ach, je hebt er toch weinig aan. Ik heb het 2 keer geprobeerd en het is echt niks. Een normale zin invoeren kost je veel te veel tijd, het is echt niet werkbaar voor een gesprek langer dan 4 woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:58:
Ik heb de knoop doorgehakt en meegedaan aan die inkoopactie voor de DS-Xtreme flash cart die eerder werd genoemd. Voor 82,50 kon ik hem niet laten liggen, zeker niet nadat de reviews zo lovend zijn (bekijk bijvoorbeeld eens die van gbatemp)

Voor hen die nog mee willen doen voor een zeer schappelijke prijs (i.t.t. de stores die hem voor meer dan 100 euro weg doen) aan deze inkoopactie: klik!
Ik had hier ergens neergezet dat je hem nog wel goedkoper kon vinden dan 82,.50, maar dat trek ik in. De goedkoopste webshop vraagt 85 euro, die inkoopactie is dus de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:01:
[...]

ach, je hebt er toch weinig aan. Ik heb het 2 keer geprobeerd en het is echt niks. Een normale zin invoeren kost je veel te veel tijd, het is echt niet werkbaar voor een gesprek langer dan 4 woorden.
Patience have you must ;).

[ Voor 86% gewijzigd door Scorpei op 19-10-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Ow, trouwens een sneu bericht voor iedereen die een DS-X heeft besteld. Het DS-x team heeft het verschepen naar de resellers verlaat, mijn supplier krijgt z'n DS-Xjes pas morgen binnen (DS-X verscheept pas vandaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:14:
[...]

Ik had hier ergens neergezet dat je hem nog wel goedkoper kon vinden dan 82,.50, maar dat trek ik in. De goedkoopste webshop vraagt 85 euro, die inkoopactie is dus de beste optie.
Voor die inkoopactie moet je al 2 maanden geregistreerd zijn op SamenKopen.net, geen optie voor velen van ons denk ik, maar waar vind je die goedkoopste webshop die ze voor 85€ aanbied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:01:
[...]

Daar gaat het niet om, ik wil gewoon dat het werkt. T heeft gewoon een hoge gadget factor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Zwaar frustrerend maar ik krijg beup niet werkend... hij blijft echt hangen op het handshaken... :(
Zeker weten de nieuwste versie.

In wifi lib test lukt DNS niet, heb dit bij n paar AP's getest inmiddels :( Kan dit met elkaar te maken hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:49:
[...]

Voor die inkoopactie moet je al 2 maanden geregistreerd zijn op SamenKopen.net, geen optie voor velen van ons denk ik, maar waar vind je die goedkoopste webshop die ze voor 85€ aanbied?
2 maanden lid?! Ik ben lid geworden toen ik die actie zag staan en m'n beslissing had genomen. Nergens gelezen dat dat een vereiste was. Plus het lijkt me echt onzin, want als je gewoon een bestelling plaatst bij de inkoper en je betaalt vervolgens niet, dan krijg je ook echt geen product thuisgestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Is het niet mogelijk om die ds-x gewoon ergens in de winkel te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:40:
Is het niet mogelijk om die ds-x gewoon ergens in de winkel te kopen?
Ja in China :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Inmiddels heb ik met KPN AP's goed connectie kunnen maken en ook DNS deed t prima. Helaas bleef beup toch nog hangen bij het handshaken. heeft t ermee te maken dat ik n G6 heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Hahahha, meen je dat? Nou, wij worden hier echt maar als 2derangs klanten gezien. Wij moeten alles importeren.

Jammer voor de creditcardlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Cartman! schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:54:
Inmiddels heb ik met KPN AP's goed connectie kunnen maken en ook DNS deed t prima. Helaas bleef beup toch nog hangen bij het handshaken. heeft t ermee te maken dat ik n G6 heb ?
Als je zegt welke versie G6 je hebt (kernel etc.) en me jouw versie (gewoon wat op je G6 staat) van BeUP kan sturen kan ik het wel eventjes hier voor je testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Scorpei schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:23:
[...]

Als je zegt welke versie G6 je hebt (kernel etc.) en me jouw versie (gewoon wat op je G6 staat) van BeUP kan sturen kan ik het wel eventjes hier voor je testen?
Ja, graag. Zal het straks even uploaden. Ik update dit bericht wel even dan.

edit :
http://www.future-vision.nl/Beup%20Live%200.3.nds
Die gebruik ik op G6 met laatste (4.6A) firmware en de NDS Lite heeft flashme v7 firmware.

[ Voor 18% gewijzigd door Cartman! op 20-10-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

stalscu schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:20:
[...]

Hahahha, meen je dat? Nou, wij worden hier echt maar als 2derangs klanten gezien. Wij moeten alles importeren.

De DS-X komt niet uit China hoor. Waar dan wel weet ik niet, maar het is iig niet door Chinezen ontwikkeld. Misschien worden ze daar wel geproduceerd, dat wel.

Met PayPal kun je op veel plaatsen betalen, en je hebt zelden een creditcard nodig. Je kunt gewoon geld van je rekening op je PayPal rekening storten en gebruiken. In een enkel geval accepteerd een webshop alleen gecontroleerde PayPal gebruikers, wat alleen kan wanneer je een creditcard hebt.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Cartman! schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:53:
[...]

Ja, graag. Zal het straks even uploaden. Ik update dit bericht wel even dan.

edit :
http://www.future-vision.nl/Beup%20Live%200.3.nds
Die gebruik ik op G6 met laatste (4.6A) firmware en de NDS Lite heeft flashme v7 firmware.
Hahaha, dan zal ik maar eens updaten :P. Ik zit nog op V4.2. Zal zo editen als ik BeUP getest heb.
=edit=
Ik heb net geupdate en daarna BeUP gestart (niet add header, gewoon run), ik kan netjes aanmelden......

[ Voor 10% gewijzigd door Scorpei op 20-10-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Scorpei schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:26:
[...]

Hahaha, dan zal ik maar eens updaten :P. Ik zit nog op V4.2. Zal zo editen als ik BeUP getest heb.
=edit=
Ik heb net geupdate en daarna BeUP gestart (niet add header, gewoon run), ik kan netjes aanmelden......
:( vaag zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:20:
[...]

Tja je kan het ook zo zien, insert winkel die DS games verkoopt is natuurlijk niet zo dom om een apparaat te gaan verkopen waarmee je die games niet meer hoeft te kopen. Daarbij zijn die dingen nou ook niet helemaal legaal want je gaat klanten dus ''dwingen'' om ''illigaal'' games te gaan downloaden en daar hebben winkels logischerwijs gewoon geen zin in. In china is de mentaliteit mbt dat soort dingen heel anders dus daar boeit het niet. Het is niet zo dat wij als 2e rangs klanten worden gezien, maar het verkoopt gewoon niet als je het hier in de winkels legt. En zonder CC kan je ook overal aan komen, op een beetje webshop kan je wel met paypal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Met een DS-mod zijn hele mooie dingen te draaien zoals DSorganize (moet je wel een mirror vinden nadat dragonminded flipte), BeUP, DSlinux, ScummVM, etc.. Met de GBAMP was het lang het geval dat er alleen HB te draaien was. Zo'n apparaat kun je dus als winkel best verkopen (ookal is het geen Nintendo certified device). Hoewel ik wel snap dat als je zoiets verkoopt je ook iemand in dienst moet hebben met de nodige kennis omdat je toch service moet leveren aan je klanten als ze er niet uit komen (wat niet ondenkbaar is gezien het game kopend publiek).
Misschien toch iets met je router + DS(HB) combinatie?

[ Voor 15% gewijzigd door Scorpei op 20-10-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Scorpei schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:22:
Misschien toch iets met je router + DS(HB) combinatie?
Ik heb meerdere AP's getest nu. meeste van KPN op NS stations. Connecten en DNS-en gaat prima maar goed... is er een manier hoe ik kan checken waar t aan ligt? En wat is HB :?

HB, homebrew natuurlijk :)

[ Voor 49% gewijzigd door Cartman! op 20-10-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Geen idee hoe je zou kunnen gaan kijken waar het aan ligt....als hij netjes connect, een IP krijgt etc. en als je gewoon kan internetten is het enige wat ik me kan voorstellen dat het aan de homebrew apps in combinatie met de AP's die je hebt getest ligt. Maar dan zou een andere DS ook niet moeten werken lijkt me zo....
Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Als je een EZ-Flash 4 (dus geen Lite versie) in een DS Lite zet, hoever steekt deze uit de DS Lite? Dit vraag ik, omdat er in miniSD meer mogelijkheden zijn.
Een foto zou helemaal mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
De EZflash IV (niet lite, niet deluxe/compact) is toch net zo groot als een normale GBA kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
Cartman! schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:29:
[...]

Ik heb meerdere AP's getest nu. meeste van KPN op NS stations. Connecten en DNS-en gaat prima maar goed... is er een manier hoe ik kan checken waar t aan ligt? En wat is HB :?

HB, homebrew natuurlijk :)
Misschien kan je eens opzoeken welke poorten gebruikt worden door de homebrew programma's, en ervoor zorgen dat deze openstaan op je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorpei schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:18:
De EZflash IV (niet lite, niet deluxe/compact) is toch net zo groot als een normale GBA kaart?
De EZflash IV en de EZflash IV LIte is even groot? Ik dacht van niet, omdat bij de EZflash IV LIte een Micro SD erin moet en bij de EZflash IV een Mini SD. Of ben ik abuis?

Wie weet dit op zeker?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
via deze post:
ixl85 in "Nintendo DS (Lite) - Deel 18"
Kwam ik hier terecht.
Ik ben dus opzoek naar een video/mp3 speler voor mn dsLite maar ik snap echt niks meer van die supercard af.
Ik heb van de supercard website een filmpje gezien en die dude heeft daar 2 kaartjes nodig.
(een in de ds ingang en eentje in de gba ingang)
Ik wil er gewoon 1 waar een andere vorm van flashgeheugen in gaat.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je een DSX kopen dat is op dit moment de beste koop daarvoor denk ik.

EDiT

Je hebt wel homebrew (moonshell oid.) nodig om video's af te spelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
ixl85 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:44:
via deze post:
ixl85 in "Nintendo DS (Lite) - Deel 18"
Kwam ik hier terecht.
Ik ben dus opzoek naar een video/mp3 speler voor mn dsLite maar ik snap echt niks meer van die supercard af.
Ik heb van de supercard website een filmpje gezien en die dude heeft daar 2 kaartjes nodig.
(een in de ds ingang en eentje in de gba ingang)
Ik wil er gewoon 1 waar een andere vorm van flashgeheugen in gaat.. :+
Lees mijn homebrew guide even door, dan heb je een idee hoe het zit met het draaien van homebrew op je DS (en dus waarom die gast 2 dingen gebruikte).

Wel is er tegenwoordig inderdaad ook de DS-X (en DS-link). Dat moet ik nog een keer updaten in m'n guide :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Scorpei op 21-10-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:44:
[...]

De EZflash IV en de EZflash IV LIte is even groot? Ik dacht van niet, omdat bij de EZflash IV LIte een Micro SD erin moet en bij de EZflash IV een Mini SD. Of ben ik abuis?

Wie weet dit op zeker?
Nee, de EZflash IV (miniSD) is ten grootte van een GBA kaart. De EZflash IV lite is net zo groot als de NDSL dust cover (maar een andere vorm) en de EZflash IV deluxe/compact is net zo groot als de NDSL dustcover.

[ Voor 6% gewijzigd door Scorpei op 21-10-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Die DSX lijkt me niks, ik vind deze er echter wel goed uitzien.
Alle features zitten er al standaard op alleen hij is een beetje duur...
Maargoed, misschien dat ik daar dan nog wel overheen kom... Ik heb namelijk niet echt veel tijd en zin om alles zelf er op te zetten, wil een "out of the box working thingy" hebben.
Dat ie roms kan afspelen is wel leuk... maar niet noodzakelijk, koop echt vette games toch wel :)
Ik vind atm de M3 toch het beste (leuke review btw). Maar waarom zeg je steeds (perfect) achter "m3 lite" kan je ook de Non perfect versie kopen die niet werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Er is ook sprake van een M3lite "pro" (is nog niet uit). Die zal alleen NDS stuff kunnen draaien en zou dan ook iets goedkoper moeten zijn (maar heeft dan dus ook minder features --> DSlinux zal wel minder goed draaien, ik neem aan dat ze het RAM weg halen namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
ixl85 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:00:
[...]

Die DSX lijkt me niks, ik vind deze er echter wel goed uitzien.
Alle features zitten er al standaard op alleen hij is een beetje duur...
Maargoed, misschien dat ik daar dan nog wel overheen kom... Ik heb namelijk niet echt veel tijd en zin om alles zelf er op te zetten, wil een "out of the box working thingy" hebben.
Dat ie roms kan afspelen is wel leuk... maar niet noodzakelijk, koop echt vette games toch wel :)
Ik vind atm de M3 toch het beste (leuke review btw). Maar waarom zeg je steeds (perfect) achter "m3 lite" kan je ook de Non perfect versie kopen die niet werkt :+
Ik denk toch echt wel dat in jouw geval de goedkoopste oplossing de beste zal zijn: een supercard, aangezien je geen gba/backups wilt draaien.
Dan heb je dus ook extern geheugen, wat je zelf kan upgraden.
Btw moonshell op een flashcart zetten is echt geen moeite: gewoon drag-drop op de sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
vanThijs schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:28:
[...]

Ik denk toch echt wel dat in jouw geval de goedkoopste oplossing de beste zal zijn: een supercard, aangezien je geen gba/backups wilt draaien.
Dan heb je dus ook extern geheugen, wat je zelf kan upgraden.
Btw moonshell op een flashcart zetten is echt geen moeite: gewoon drag-drop op de sd kaart.
De SuperCard heeft om en nabij dezelfde compatibility als de M3 (minder qua GBA, dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Kan je, als je mp3's afspeelt, hem ook dicht klappen en de schouderknoppen gebruiken om je playlist af te gaan?

Mhh als het zo makkelijk is dan moet ik er misschien toch maar eens meer research en tijd in stoppen.
maar ik heb geen zin meer in die rare dingen zoals bij de NGC (PSO kopen, modem kopen, software die maar half werkt vanaf je pc, de meeste spellen die niet werken...)
Dat heb ik dus wel allemaal gekocht maar echt maar 4 keer gedaan ofzo :)
hebben we nintendo's hardware sales ook weer een boost gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorpei schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:15:
[...]

Nee, de EZflash IV (miniSD) is ten grootte van een GBA kaart. De EZflash IV lite is net zo groot als de NDSL dust cover (maar een andere vorm) en de EZflash IV deluxe/compact is net zo groot als de NDSL dustcover.
Bedankt voor de info. Dus als ik de EZflash IV in een DS LIte stop, komt er een stuk aan de onderrkant uit (weet alleen nog niet hoeveel). En de EZflash IV zie je helemaal niet. Klopt het een beetje wat ik zeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:21:
[...]

Bedankt voor de info. Dus als ik de EZflash IV in een DS LIte stop, komt er een stuk aan de onderrkant uit (weet alleen nog niet hoeveel). En de EZflash IV zie je helemaal niet.
En de EZflash IV Lite zie je een heel klein beetje uitsteken (als in 2 milimeter).

Zo klopt het ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ikbenwouter op 21-10-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutor schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:35:
[...]
En de EZflash IV Lite zie je een heel klein beetje uitsteken (als in 2 milimeter).

Zo klopt het ;)
Sorry, dat bedoelde ik ook. Maar hoe ver steek dan de EZflash IV (geen Lite) uit de NDS Lite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

De normale Ez4 waar jij het over hebt is gewoon net zo groot als een normale GBA game. Weet zelf niet hoeveel dat uitsteekt, een cm ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBurP
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09-2024
Zo,

Vandaag ook maar eens een Nintendo DS lite aangeschaft

Na mezelf vandaag aardig verdiept te hebben in het wel en wee van de flashcards die op het moment verkrijgbaar zijn heb ik een order geplaatst bij http://eu.mod-chip.com/in...p?go=ds-extreme.php@price voor een DS-Xtreme flash.

Ik heb heel wat review forums gelezen over deze card maar deze http://gbatemp.net/index.php?showtopic=38174 review deed mij toch wel ervan overtuigen dat dit "DE" nextgen flash card is voor de Nintendo DS.

Op 25 oktober wordt hij verscheept en duurt het volgens de site 2 tot 4 dagen tot ik hem in mijn bezit heb.

Ik ben heel erg benieuwd wat dit beesie in zich heeft , ik laat het in dit topic weten zodra ik het 1 en ander heb getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuBurP schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:41:
Zo,

Vandaag ook maar eens een Nintendo DS lite aangeschaft

Na mezelf vandaag aardig verdiept te hebben in het wel en wee van de flashcards die op het moment verkrijgbaar zijn heb ik een order geplaatst bij http://eu.mod-chip.com/in...p?go=ds-extreme.php@price voor een DS-Xtreme flash.

Ik heb heel wat review forums gelezen over deze card maar deze http://gbatemp.net/index.php?showtopic=38174 review deed mij toch wel ervan overtuigen dat dit "DE" nextgen flash card is voor de Nintendo DS.

Op 25 oktober wordt hij verscheept en duurt het volgens de site 2 tot 4 dagen tot ik hem in mijn bezit heb.

Ik ben heel erg benieuwd wat dit beesie in zich heeft , ik laat het in dit topic weten zodra ik het 1 en ander heb getest.
Leuk ding. als ze nu voor de volgende versie een 2gig/4gig versie maken. (Die grote gigs) desnoods met wat langzamer geheugen (en dan nog wel die 512mb die snel is). Tis maar dat je veel films en muziek er op kunt slaan.
Dan ben ik verliefd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Als het goed is komt mijn sample van de DS-X morgen of overmorgen :D. Afhankelijk van hoe veel tijd ik heb komt de review snel (zal proberen wel snel foto-tjes online te mikken).
Leuk ding. als ze nu voor de volgende versie een 2gig/4gig versie maken. (Die grote gigs) desnoods met wat langzamer geheugen (en dan nog wel die 512mb die snel is). Tis maar dat je veel films en muziek er op kunt slaan.
Dan ben ik verliefd :)
Koop dan een DS-link of een andere removable media adapter. True 512mb is niet gek veel, maar dit is hetzelfde als met de G6lite. Wil je meer moet je een ander product kopen.

[ Voor 54% gewijzigd door Scorpei op 22-10-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Scorpei schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 10:09:
Als het goed is komt mijn sample van de DS-X morgen of overmorgen :D. Afhankelijk van hoe veel tijd ik heb komt de review snel (zal proberen wel snel foto-tjes online te mikken).

[...]
Koop dan een DS-link of een andere removable media adapter. True 512mb is niet gek veel, maar dit is hetzelfde als met de G6lite. Wil je meer moet je een ander product kopen.
Van de G6lite zijn er al een tijdje geruchten dat er een 8Gbit van uit gaat komen, helaas kan ik daar niet echt iets concreets over terugvinden.

En wat betreft die 512MB: dat is meer dan voldoende, als je je alleen met ROMs bezig houdt. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Het is me eindelijk gelukt om beup te gebruiken :D
Met de nofat versie lukte t niet maar de dragonm versie wel :? Raar toch? Maargoed, t werkte iig :) Helaas zonder avatars ed. maar op de G6 zal dat vast niet kunnen ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Wat betreft die 8Gb vesie van de G6, die schijnt over een maandje ongeveer uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik beup aan de praat kan krijgen? ik heb een supercard en gebruik de rein versie maar het connecten duur eeuwig? (ik kies voor use firmware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Heb je werkende instellingen in je FW staan? Werkt andere draadloze DS-HB wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
b3n66, probeer eens andere versies. Bij mij werkte de dragonm versie wel ineens, sindsdien de no-fat versie ook.

Scorpei, zijn emoticons ook mogelijk op de G6 dat je weet? Vind het toch wel een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
eueue, ik draai nooit beup op de G6lite en ik gebruik eigelijk alleen de FAT versie. Daar zijn (meen ik zo) ook geen emoticons (is irritant lezen als iemand een letter als plaatje heeft ingesteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou games werken gewoon bij mij maar dat retarded beup doet geen aars. Welke versie ik ook neem, ze booten allemaal, ze willen allemaal me firmware gebruiken, ook als ik custom gebruik, waar ik btw geeneens een ssid kan invoeren en bij allemaal blijft me wifi lampje op me DS een stuk langzamer knipperen dan bij andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Muh? (sorry moest even verwijzen naar je avatar). Geen idee waar het aan zou liggen, ik raad je aan eens andere homebrew te proberen of die wel op internet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals?

En games werken wel gewoon dus dat zou opzich het probleem niet hoeven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
DSorganize, Infinate paralizer apps (die chat app), DSlinux (hoewel...), iets dat met wifi werkt (iig met de wifi lib).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die irc app bij dsorganize? dat vage ding doet helemaal geen aars, kan dingen typen enzo, maar je kan dan weer niet op enter drukken, zie daar alleen maar een accociating message staan.

En wat nou als er ''iets'' is met die wifilib ofzo? hoe fix ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Connect die IRC app wel met je AP? Dan werkt op zich dat wel. Als er iets mis is met de wifilib moet je naar de gast gaan die die developed (moet je ff zoeken, weet ik zo ook niet meer). Dan kan hij je verder helpen (zul je wel packets moeten capturen en zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
download eens wifi lib test en probeer daarin naar AP's te connecten. Als wifi lib test niks vind moet je je DS flashen. Mocht ie wel iets vinden maar connect ie niet? dan word je router niet ondersteund. En helaas zijn 99% van de routers niet ondersteund heb ik t idee... :(

http://akkit.org/dswifi/

[ Voor 6% gewijzigd door Cartman! op 23-10-2006 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Cartman! schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:26:
download eens wifi lib test en probeer daarin naar AP's te connecten. Als wifi lib test niks vind moet je je DS flashen. Mocht ie wel iets vinden maar connect ie niet? dan word je router niet ondersteund. En helaas zijn 99% van de routers niet ondersteund heb ik t idee... :(

http://akkit.org/dswifi/
n1! (hoewel ik denk dat wel meer van de routers ondersteund worden :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Iemand een tip om Spyro vlotjes te laten lopen op de Supercard Lite? Hij hapert hier als de ziekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

sander- schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:12:
Iemand een tip om Spyro vlotjes te laten lopen op de Supercard Lite? Hij hapert hier als de ziekte...
Doe geen moeite, daar komt vast wel een fix voor. Maar zelfs dan is er echt weinig aan.

[ Voor 9% gewijzigd door SD5k op 23-10-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm gayheid, homebrew wifi werkt schijnbaar niet met mijn AP (terwijl games dat wel doen). beup komt niet voorbij associating with DHCP en dsorganize irc kan nooit connecten met een server.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dat heb ik ook b3n666. Het zijn leuke gimmicks maar zwaar overtrokken omdat je in de praktijk bijna nooit n werkend AP zal vinden. Veel ap's waar ik met WFC wel opkom werken niet met wifi lib. Heb pas 1 keer op de pakweg 500 AP's goed kunnen connecten met beup. En nee, dat was niet mn eigen want die ondersteund wifi lib niet :( WFC doet t wel prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja opzich boeit het me niet zoveel want ik gebruik het toch niet (als er een ap in de buurt is, is er vast ook een pc in de buurt waar ik achter kan) maar ik wou het wel eens werkend zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb gewoon emoticons en sounds op de G6 Lite met beup. Ik lees overal dat dit niet mogelijk is, maar toch is t zo :o Ook onthoud ie netjes mn login gegevens en begint ie direct met connecten. Bizar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Cartman! schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:21:
Ik heb gewoon emoticons en sounds op de G6 Lite met beup. Ik lees overal dat dit niet mogelijk is, maar toch is t zo :o Ook onthoud ie netjes mn login gegevens en begint ie direct met connecten. Bizar?
Neehoor, hier hetzelfde, waarschijnlijk gewoon gefixed in een nieuwere versie van BeUP. Speel trouwens eens een spel tussen twee BeUP sessies in, dan is ie ook meteen je inloggegevens kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, dacht ik echt dat ik er helemaal uit was en gewoon een M3 moest kopen, lees ik in jouw review dat het game menu geen icons heeft. Dat vind ik juist zo mooi van de G6 en ik dacht dat deze twee wel precies hetzelfde menu zouden hebben. Dat is echt balen, want voor mijn kids is dat menu van de G6 enorm makkelijk. Nu wordt het dus toch maar een G6 ben ik bang, of verwacht je dat M3 het game menu nog zal verbeteren? Een andere skin lost dat volgens mij niet op toch? Heeft de G6 eigenlijk wel ondersteuning voor skins? En weet iemand niet een review waar de M3 en de G6 vergeleken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Kan wel een keertje voor je kijken maar ik heb op het moment niet veel tijd. Nu snel klaarmaken voor school :). Straks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
-Sander schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:24:
[...]

Neehoor, hier hetzelfde, waarschijnlijk gewoon gefixed in een nieuwere versie van BeUP. Speel trouwens eens een spel tussen twee BeUP sessies in, dan is ie ook meteen je inloggegevens kwijt.
Dan ligt aan de versie van BeUP die je gebruikt en hoe je die gebruikt. BeUP slaat de instellingen op in ofwel SRAM of op de media adapter. Dus op zich zou een spel spelen niks uitmaken mits je hem goed gebruikt (en de goede versie).

Overigens heb ik met homebrew behalve met DSlinux nooit problemen gehad met Wifi.

[ Voor 7% gewijzigd door Scorpei op 24-10-2006 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Scorpei schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 07:25:
[...]

Dan ligt aan de versie van BeUP die je gebruikt en hoe je die gebruikt. BeUP slaat de instellingen op in ofwel SRAM of op de media adapter. Dus op zich zou een spel spelen niks uitmaken mits je hem goed gebruikt (en de goede versie).
Klopt, maar het SRAM geheugen wordt dan ook gewist zodra je een ROM opstart, en de G6L kan niet saven naar het fysieke (nand-flash) geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Maar hij kan toch wel een save file aanmaken. Misschien moet je dan (weet ik zo ook niet maar het werkt meen ik wel bij de M3) direct copy doen (door de patcher halen). Dan patch ie hem niet maar maakt hij wel een .sav file aan (of iets in die richting) waardoor hij netjes de SRAM weg schrijft (zoals bij een spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:19:
[...]

Jeetje, dacht ik echt dat ik er helemaal uit was en gewoon een M3 moest kopen, lees ik in jouw review dat het game menu geen icons heeft. Dat vind ik juist zo mooi van de G6 en ik dacht dat deze twee wel precies hetzelfde menu zouden hebben. Dat is echt balen, want voor mijn kids is dat menu van de G6 enorm makkelijk. Nu wordt het dus toch maar een G6 ben ik bang, of verwacht je dat M3 het game menu nog zal verbeteren? Een andere skin lost dat volgens mij niet op toch? Heeft de G6 eigenlijk wel ondersteuning voor skins? En weet iemand niet een review waar de M3 en de G6 vergeleken worden.
volgens mij is er een community voor de M3 waar eigen gemaakte skins vandaan gehaald kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ook hier dan maar mijn probleem met EZClient: Dit programma werkt niet als je een dual core processor hebt.. Enig idee hoe dit te omzeilen? Ik wil graag nieuwe spellen op mijn EZFlash zetten!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een pc gebruiken zonder dualcore? Of misschien 1 core uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpei
Happy Happy Joy Joy!
M'n DS-X sample is net aangekomen! Ik zal proberen vanavond nog wat plaatjes op het net te brengen maar ik heb het nogal druk op het moment dus we zien wel ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Scorpei op 24-10-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickman schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:25:
[...]volgens mij is er een community voor de M3 waar eigen gemaakte skins vandaan gehaald kunnen worden.
Die skins ken ik wel, maar kan je die ook gebruiken voor de G6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Scorpei schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:44:
Happy Happy Joy Joy!
M'n DS-X sample is net aangekomen! Ik zal proberen vanavond nog wat plaatjes op het net te brengen maar ik heb het nogal druk op het moment dus we zien wel ;).
Mooi, ben benieuwd! Ga er misschien een DS-X bijkopen, naast mn G6 dus. vind het erg jammer dat homebrew support zo belabberd is namelijk.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.